191 resultat
Varför Capterra är gratis
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett telefonisystem med smart IVR som är otroligt enkel att konfigurera. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och topprankade telefonilösningar. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett telefonisystem med smart IVR som är otroligt enkel att konfigurera. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Complete cloud platform for creating smarter customer engagement solutions in house, whether you are a service provider or enterprise. Lär dig mer om Inference Studio
Inference Studio is the complete cloud platform for creating smarter customer engagement self-service solutions in house whether you are a Service Provider, Partner or Enterprise. Using the latest cloud technologies, Inference provides a comprehensive App library with the ability to easily design your own solutions that include Speech Recognition, Text-to-Speech, Voice Biometrics and Conversational SMS. Lär dig mer om Inference Studio
Inference Studio is the complete cloud platform for creating smarter customer engagement self-service solutions in house whether you are a Service Provider, Partner or Enterprise. Using the latest...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem ett fullständigt sammanhang om kundhistoriken för att hjälpa till att lösa de mest komplexa och brådskande problemen snabbare. Team som använder Zendesk ser en 20-procentig minskning av supportkostnaderna och en 27-procentig ökning av agenters produktivitet. Om du redan har ett callcenter kan du sömlöst integrera det med en API-anslutning till kundtjänst. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Programvara för inkommande/utgående IVR och ACD. Mycket konfigurerbar. Integreras väl med befintliga system. Lätt att implementera och lätt att hantera. Lär dig mer om VoiceGuide IVR
Fullt utrustad inkommande/utgående IVR och ACD. Lätt att implementera. Lätt att hantera. Med användningsklara IVR-funktionsmoduler kan du skapa och administrera IVR-samtalsflöden utan programmering. Grafisk samtalsflödesdesigner. Avancerade grafiska användargränssnitt för hantering av utgående kampanjer. Mycket konfigurerbar. Integreras väl med befintliga system. Kostnadseffektiv för mindre installationer samtidigt som det är möjligt att skala upp när som helst. Kostnadsfri utvärderingsnedladdning erbjuds. Lär dig mer om VoiceGuide IVR
Fullt utrustad inkommande/utgående IVR och ACD. Lätt att implementera. Lätt att hantera. Med användningsklara IVR-funktionsmoduler kan du skapa och administrera IVR-samtalsflöden utan programmering. ...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Bitrix24 gratis telefonsystem och CRM i ett som används av 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis telefonsystem och CRM i ett, för företag. Inkommande och utgående samtal, IVR, telemarketing, samtalshantering, röstbrevlåda, samtalsinspelning, samtalsdirigering, hyra av inrikes och internationella telefonnummer. Används av över fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis telefonsystem och CRM i ett, för företag. Inkommande och utgående samtal, IVR, telemarketing, samtalshantering, röstbrevlåda, samtalsinspelning, samtalsdirigering, hyra av inrikes och...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent hjälper dig att integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett enda ställe. Välj VoIP-leverantör, anslut obegränsat antal SIP-trunkar och lokala nummer, dirigera och spela in samtal. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent hjälper dig att integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Skapa enkelt IVR-projekt med dra och släpp-designverktyget. Lär dig mer om XCALLY
Auto-deltagare, kundnöjdhetsundersökningar, återuppringning, verktyg för agenthantering, automatiska IVR-kampanjer för utgående samtal... dessa är bara några exempel på vad du kan bygga med Cally Square IVR Designer. Cally Square är dessutom integrerat med TSS- och ASR-teknologier som iSpeech, Google, AWS Polly, Lumenvox och Tilde. Du kan skapa olika talaktiverade tjänster och förbättra kundupplevelsen. Lär dig mer om XCALLY
Auto-deltagare, kundnöjdhetsundersökningar, återuppringning, verktyg för agenthantering, automatiska IVR-kampanjer för utgående samtal... dessa är bara några exempel på vad du kan bygga med Cally...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Taligenkänning, Förståelse, Människoliknande tal, Anpassade menyer, Visuell IVR, Flerspråkiga funktioner Lär dig mer om ROUTEE
Routee är en webb- och API-molnlösning som minskar digitala kostnader, ökar konverteringsgraden, genererar nya leads och gör det enkelt att korsförsälja eller merförsälja. Allt detta uppnås med meddelanden, röstmeddelanden, verifiering, telefonnummer. Med molnbaserad IVR kan du på ett effektivt sätt förbättra din kundkommunikation, vilket kan leda till högre konverteringsnivåer. Låt dina kunder prata med din IVR, samla in användbara insikter och maximera ditt callcenters prestanda. Lär dig mer om ROUTEE
Routee är en webb- och API-molnlösning som minskar digitala kostnader, ökar konverteringsgraden, genererar nya leads och gör det enkelt att korsförsälja eller merförsälja. Allt detta uppnås med...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
LiveVox is a next-generation contact center platform integrating omnichannel communications, CRM, Practical AI, and WFO in one solution Lär dig mer om LiveVox
LiveVox’s Advanced IVR System maximizes each customer call opportunity by accessing unified customer data from LiveVox’s CRM. Their IVR modules enable extended self-service and intelligent routing while using AI to capture customer profile information and self-submitted data to drive customers through the best flows. All customer information captured during IVR interactions is seamlessly presented on agent screens upon connection to help agents serve customers faster and more efficiently. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox’s Advanced IVR System maximizes each customer call opportunity by accessing unified customer data from LiveVox’s CRM. Their IVR modules enable extended self-service and intelligent routing...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Prototyp och design av IVR, chattrobot och röstassistent i flera kanaler: Alexa, Whatsapp, Twitter och mer Lär dig mer om Botmock
Team på företag i alla storlekar använder Botmock för att snabbt skapa prototyper och skapa samtalsupplevelser i flera kanaler för chattrobotar, IVR och röstassistenter. Fokusera på att skapa konversationer för din chattrobot och låt Botmock hantera komplexiteten i plattformsspecifika begränsningar, förhandsvisningar och teamsamarbete. Du kan använda deras sömlösa överlämnande från utformning till utveckling. Lär dig mer om Botmock
Team på företag i alla storlekar använder Botmock för att snabbt skapa prototyper och skapa samtalsupplevelser i flera kanaler för chattrobotar, IVR och röstassistenter. Fokusera på att skapa...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io kan förbättra samtalsupplevelsen genom intelligent röst-IVR. Denna teknik interagerar med dina uppringare och samlar in information i realtid medan de talar, samtidigt som ditt team får en transkription i realtid. Samtalen dirigeras sedan automatiskt baserat på vad uppringaren säger, vilket hjälper samtalen att hamna hos rätt teammedlem redan från början. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io kan förbättra samtalsupplevelsen genom intelligent röst-IVR. Denna teknik interagerar med dina uppringare och samlar in information i realtid medan de talar, samtidigt som ditt team får en...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Industry-leading Interactive Voice Response survey system. Deliver self-completion surveys and automated messages to a broad audience. Lär dig mer om Voxco IVR
Voxco IVR allows respondents to self-complete pre-recorded surveys through their telephone keypad, whenever they want. Works in Inbound mode (accepting calls to a call center), or Outbound mode (dialing respondents with automated surveys). Voxco IVR can also be used to manage customer satisfaction. Easily send pre-recorded customer support messages tailored to a specific high-volume audience (eg. automated, personalized messages to customers awaiting deliveries with estimated arrival times). Lär dig mer om Voxco IVR
Voxco IVR allows respondents to self-complete pre-recorded surveys through their telephone keypad, whenever they want. Works in Inbound mode (accepting calls to a call center), or Outbound mode...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Talkdesk is an enterprise cloud contact center platform that empowers companies to make customer experience a competitive advantage.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance, consumer-like ease of use and robust IVR capabilities, Talkdesk easily adapts to the evolving needs of sales and support teams and their end-customers, resulting in increased customer satisfaction, productivity and cost savings. Over 1,400 innovative enterprises around the world rely on Talkdesk to power their customer interactions.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance, consumer-like ease of use and robust IVR...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Reduce costs and improve customer satisfaction. Enable callers to quickly get results - through self-service or live-agent assistance.
NICE CXone Interactive Voice Response software system (IVRS) is voice self-service that accelerates resolution, improves routing and cuts costs with automation. It leverages natural speech to collect caller information and determine optimal handling for an improved customer experience. CXone IVR offers centralized administration enabling immediate response to dynamic business conditions and customer journey optimization.
NICE CXone Interactive Voice Response software system (IVRS) is voice self-service that accelerates resolution, improves routing and cuts costs with automation. It leverages natural speech to collect...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Cloud Contact Center with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
Five9 Intelligent Virtual Agent (IVA) leverages conversational AI technology to deliver answers to common questions. Five9 IVA helps businesses with high call volumes augment their agent teams with a digital workforce to handle routine inquiries. With Five9 IVA you can build self-service applications that use the most powerful conversational AI engines.
Five9 Intelligent Virtual Agent (IVA) leverages conversational AI technology to deliver answers to common questions. Five9 IVA helps businesses with high call volumes augment their agent teams with a...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern business phone system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide.
CallHippo is a modern business phone system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Bygg ett IVR-system för exakt dirigering av samtal med hjälp av taligenkänning och DTMF-toner, uppdatera på begäran och betala per användning.
Med Twilios API:er kan du uppdatera din telefonmeny på begäran, med full kontroll över ditt telefonträd och din dirigeringslogik. Skapa anpassade hälsningar, samla in tal- och DTMF-inmatning och dirigera uppringare till det lämpligaste tillgängliga ombudet, allt med användningsbaserad prissättning.
Med Twilios API:er kan du uppdatera din telefonmeny på begäran, med full kontroll över ditt telefonträd och din dirigeringslogik. Skapa anpassade hälsningar, samla in tal- och DTMF-inmatning och...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Sluta slösa med teamets dyrbara samtalstid på något som en IVR-meny kan hantera bättre.
Tryck "1" för Aircall. Aircall är ett molnbaserat telefonsystem med robusta IVR-funktioner som sömlöst integreras med populära helpdesk- och CRM-verktyg för att hjälpa support- och säljteam att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Kom igång med en riskfri gratis provperiod.
Tryck "1" för Aircall. Aircall är ett molnbaserat telefonsystem med robusta IVR-funktioner som sömlöst integreras med populära helpdesk- och CRM-verktyg för att hjälpa support- och säljteam att...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Interactive Voice Response (IVR). Press 1 for Sales, Press 2 for... Ringover's key-based call routing allows you to efficiently direct your callers to the exact department or employee they are trying to reach or enable the caller to hear messages with the information they require such as office hours, FAQs and contact details. Integrate and make calls from your CRM. From only £17 per month.
Interactive Voice Response (IVR). Press 1 for Sales, Press 2 for... Ringover's key-based call routing allows you to efficiently direct your callers to the exact department or employee they are trying...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Workiz provides an easy-to-use platform which allows service pros to manage their scheduling, invoicing, payment processing, and more.
With Workiz, home service pros can grow their business by ditching antiquated business management methods such as pen and paper, Excel spreadsheets and Google Calendar. Workiz provides an easy-to-use platform which allows you to manage your scheduling, invoicing, payment processing, and much more.
With Workiz, home service pros can grow their business by ditching antiquated business management methods such as pen and paper, Excel spreadsheets and Google Calendar. Workiz provides an easy-to-use...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
RingCentral Call Centre delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Call Centre, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. Provision, manage, and gain insights anywhere with advanced administrative and analytics tools. Initiate instant employee moves, adds, and changes, even when you¿re on the go. Simplify multi-site and number management and get a visual view of your IVR for easier editing.
RingCentral Call Centre, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. Provision, manage, and gain...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Cloud-based Power Dialer/CRM - Dial up to 80 contacts/hour, instantly drop voicemail, email, SMS, manage contacts and close more sales.
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Increase Your Outbound Sales In 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll increase outbound sales using our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card! Here's why we're confident: 1) Dial leads 4X faster 2) No-pause dialing for fewer hang-ups 3) Instantly leave voicemails & emails 4) 15 minute setup - use any computer & phone 5) #1 feature set and ease of use!
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Increase Your Outbound Sales In 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll increase outbound sales using our power dialer, you can use our full product...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Making business communications feel as natural as communicating with friends.
At MessageBird we believe that communicating with a business should feel as natural as communicating with a friend. That's why we are on a mission to modernize and simplify the overcomplicated space of customer communication. As the only leading cloud communications platform with its own telecommunications carrier infrastructure, our SMS, Voice and Conversations APIs continue to revolutionize company-customer interactions, making contact easier, more efficient and accessible than ever before.
At MessageBird we believe that communicating with a business should feel as natural as communicating with a friend. That's why we are on a mission to modernize and simplify the overcomplicated space...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Bygg självbetjäningsmenyer och flöden för röst, e-post, chatt och text med hjälp av ett intuitiv drag-och-släpp-designverktyg som du enkelt kan styra.
Bygg självbetjäningsmenyer och flöden för röst, e-post, chatt och text med hjälp av en intuitiv drag-och-släpp-designer som du enkelt kan styra. Genesys Clouds (tidigare PureCloud) IVR-funktioner inkluderar versionsnumrering, helgdags- och nödscheman, uppmaningar och automatisk taligenkänning på dussintals språk. Du kan till och med använda naturlig språkbehandling för att tillhandahålla samtalsrelaterad självbetjäning. Det har aldrig varit enklare att förbättra IVR-upplevelsen.
Bygg självbetjäningsmenyer och flöden för röst, e-post, chatt och text med hjälp av en intuitiv drag-och-släpp-designer som du enkelt kan styra. Genesys Clouds (tidigare PureCloud) IVR-funktioner...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Leading global provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software that can be deployed quickly and nimbly by business userswithout costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Bright Pattern allows companies to measure and act on every interaction on every channel via embedded AI omnichannel quality management.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software that can be deployed quickly and nimbly by business userswithout costly professional services....

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Most affordable complete CRM on the market. One time $99 cost per user. Very easy to use with optional add-ons for a tailored package
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per extension. No hidden costs, no gimmicks. If you are currently paying per extension then you are overpaying. Sure, you could work with a bigger VoIP provider, but bigger doesn¿t mean better. No one can match us head on when it comes to our superior technology or customer-first pricing model. Pay per line
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
JustCall is a cloud-based phone system for sales and support teams to make, receive, log or record calls directly from desktop or phone
JustCall is a cloud-based phone system that allows businesses to collect phone numbers from 58 countries and make them appear local digits to their clients. The system makes it possible for you to appear more local to your international customers and prospects, helping you build trust and gain their confidence. JustCall gives you the platform your need to manage your international customers in a unified location, communicate with them with a simple and straightforward solution.
JustCall is a cloud-based phone system that allows businesses to collect phone numbers from 58 countries and make them appear local digits to their clients. The system makes it possible for you to...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business and improving reliability.
With FluentStreams IVR Auto Attendant feature, you can customize greetings, menu directory, and forward callers to the appropriate person or department. Instead of having receptionists managing all inbound calls, the Auto-Attendant can direct your customers to the information, individual, or team they request. FluentStream offers dynamic cloud-based technology for all businesses, bringing the best performance.
With FluentStreams IVR Auto Attendant feature, you can customize greetings, menu directory, and forward callers to the appropriate person or department. Instead of having receptionists managing all...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Improve your call center technology and discover a UCaaS platform packed with capabilities and omnichannel conversation intelligence.
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are generating leads and conversions, and manage all of your conversation channels, calls, chats, forms, and texts in one platform. More than 100,000 users trust CallTrackingMetrics' omnichannel platform to unify communications for their marketing, sales, and service teams.
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software and IVR for Salesforce, providing 99.999% reliability worldwide.
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, giving sales and service organizations the ability to instantly connect their agents to prospects and customers over the phone. Interactive Voice Response (IVR) system interacts with callers, gathers information, and routes calls to the appropriate recipient. Callers can be provided with self-service options as well as the ability to request a call back while retaining their place in the queue.
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, giving sales and service organizations the ability to instantly connect their agents to prospects and customers...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Asia’s largest cloud communication platform helping 4k+ firms improve customer engagement via calls & SMS for sales & support teams.
Exotel is Asia’s leading customer engagement platform, transforming the CX efforts of 4500+ businesses. Enterprises like Flipkart, Ola, Gojek & more use Exotel to handle peak periods of customer-agent engagement, thanks to its reliability. Exotel's remote-ready solution for cloud telephony, SMS or VoIP can be deployed in 30 minutes to support distributed sales & support teams. Use its customised industry solutions & patented products to transform 2FA, whisper or barge into calls and more.
Exotel is Asia’s leading customer engagement platform, transforming the CX efforts of 4500+ businesses. Enterprises like Flipkart, Ola, Gojek & more use Exotel to handle peak periods of customer-agent...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Connect First is an award-winning Cloud-Based Call Center provider committed to 100% customer satisfaction.
Connect Firsts telecommunications software was created to offer a revolutionary approach to contact center technology. With our cloud-based solution, weve developed a cost-effective, dependable answer to the contact center needs of companies of all sizes. Founded in 2004 and based in Boulder, Colorado, we are a privately-held SaaS company that boasts over 500 clients worldwide and a 97% customer retention rate. With a 99.999% uptime and a user-friendly solution that can be fully customized to
Connect Firsts telecommunications software was created to offer a revolutionary approach to contact center technology. With our cloud-based solution, weve developed a cost-effective, dependable...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, SFDC, and MS Dynamics. With deployments on four continents and a growing base of Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents with a platform to interact with customers on any channel from one interface. Trigger micro-learning and coaching modules inside agent queues for improved growth and development. And, gain deep customer insights from a single reporting system, based on the customer relationships your team develops.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart. Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder. Den erbjuder API-baserad...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Innovative, reliable, easy-to-use, and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use, and fast to implement all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnichannel predictive dialer, speech analytics, intelligent routing, and a graphic interface (Diagram Studio) to develop voice routing, interaction, and chat stand out. Its variable expense model adjusted to operational fluctuations and constant innovation.
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use, and fast to implement all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnichannel...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
A communication platform for your unique customer journey. When Zoom, Teams, and the rest don't quite work for your business.
A communication platform for your unique customer journey. When Zoom, Teams, and the rest don't quite work for your business. Spoke is a flexible communication platform that gives you control of every conversation, anywhere, anytime, on any device. Bring relevant information and context, usually reserved for the customer service team, out to every employee on any device. Replace your traditional PBX with a modern alternative on Twilio, fully integrated into Twilio Flex.
A communication platform for your unique customer journey. When Zoom, Teams, and the rest don't quite work for your business. Spoke is a flexible communication platform that gives you control of...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter.
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system....

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
IVR-programvara utformad för kundserviceteam, webbaserade företag och e-handelsbutiker.
Channels är en telefoniprogramvara som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Du kan skapa ett IVR-system för att ansluta dina uppringare till rätt agent direkt. Channels ger dig flera andra funktioner, t.ex. kunduppgifter före ett samtal, samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, samtalsinspelningar, livelyssning osv. Den integreras också med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive med mera. Starta en gratis provperiod.
Channels är en telefoniprogramvara som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Du kan skapa ett IVR-system för att ansluta dina uppringare till rätt agent direkt. Channels...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Den effektiva, prisvärda och lättanvända IVR-lösningen AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar riskfritt.
AVOXI IVR-lösningen är enkel att använda och extremt prisvärd – ingår i alla virtuella telefonnummer utan extra kostnad. Associera en IVR med avgiftsfria, lokala eller icke-geografiska nummer från över 160 länder. Ställ in obegränsade menyer, IVR-funktioner på flera nivåer osv.
AVOXI IVR-lösningen är enkel att använda och extremt prisvärd – ingår i alla virtuella telefonnummer utan extra kostnad. Associera en IVR med avgiftsfria, lokala eller icke-geografiska nummer från...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo Mobile Agent App the supervisors can easily monitor remote Agent KPIs in real-time and the Agents can manage inbound & outbound calls over PSTN or WebRTC, just from a Smartphone. Other Mobile App features - Predictive Dialers, CTI integration, Callbacks, Dispositions. Available on Cloud & On-premise.
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning?
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes. Be it 24x7 support, an all-in-one admin portal, HD video/audio or reliable, customizable remote solutions, our products are built for your convenience. Even better, our products come at a pay-as-you-go model that starts at just USD 9.99. With Acefone, you always get the very best.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes....

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
CloudCall create innovative technology that makes business communications easier, quicker and more powerful.
CloudCall create innovative technology that makes business communications easier, quicker and more powerful. Through providing advanced software that integrates with CRMs, our users can manage their communications in the same space as their data, providing insight that has the power to transform the way they work.
CloudCall create innovative technology that makes business communications easier, quicker and more powerful. Through providing advanced software that integrates with CRMs, our users can manage their...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
Build complex IVRs to simplify your customer experience.Offer self service via IVR or combine with ACD to route calls intelligently.
Build complex IVRs to simplify your customer experience. Use Ozonetel's fully customizable drag and drop IVR for interaction via DTMF or advanced speech recognition. Offer self service via IVR or combine with ACD to route calls intelligently as per priority, agent skill or timing, while keeping workloads even. 1500+ companies worldwide use Ozonetel IVR as part of a complete, intelligent contact center suite. Setup in a few hours and access extensive features at 40% lower TC
Build complex IVRs to simplify your customer experience. Use Ozonetel's fully customizable drag and drop IVR for interaction via DTMF or advanced speech recognition. Offer self service via IVR or...

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning