230 resultat
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett telefonisystem med smart IVR som är otroligt enkel att konfigurera. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och topprankade telefonilösningar. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Complete cloud platform for creating smarter customer engagement solutions in house, whether you are a service provider or enterprise. Lär dig mer om Inference Studio
Inference Studio is the complete cloud platform for creating smarter customer engagement self-service solutions in house whether you are a Service Provider, Partner or Enterprise. Using the latest cloud technologies, Inference provides a comprehensive App library with the ability to easily design your own solutions that include Speech Recognition, Text-to-Speech, Voice Biometrics and Conversational SMS. Lär dig mer om Inference Studio

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Programvara för inkommande/utgående IVR och ACD. Mycket konfigurerbar. Integreras väl med befintliga system. Lätt att implementera och lätt att hantera. Lär dig mer om VoiceGuide IVR
Fullt utrustad inkommande/utgående IVR och ACD. Lätt att implementera. Lätt att hantera. Med användningsklara IVR-funktionsmoduler kan du skapa och administrera IVR-samtalsflöden utan programmering. Grafisk samtalsflödesdesigner. Avancerade grafiska användargränssnitt för hantering av utgående kampanjer. Mycket konfigurerbar. Integreras väl med befintliga system. Kostnadseffektiv för mindre installationer samtidigt som det är möjligt att skala upp när som helst. Kostnadsfri utvärderingsnedladdning erbjuds. Lär dig mer om VoiceGuide IVR

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bitrix24 gratis telefonsystem och CRM i ett som används av 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis telefonsystem och CRM i ett, för företag. Inkommande och utgående samtal, IVR, telemarketing, samtalshantering, röstbrevlåda, samtalsinspelning, samtalsdirigering, hyra av inrikes och internationella telefonnummer. Används av över fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Squaretalks Matrix är en prediktiv uppringningsfunktion som automatiserar utgående kommunikation och ökar agenternas taltid med upp till 400 %. Lär dig mer om Squaretalk
Matrix prediktiva uppringningsfunktion är sömlöst integrerad i alla CRM och automatiserar marknadsföringskampanjerna. Programvaran spårar agenternas prestanda och beteende över kommunikationskanalerna och matchar dem till de leads som är mest sannolika att svara. Dessutom styr Matrix samtalsfrekvensen och optimerar uppringningen så att den matchar agentens tillgänglighet. Matrix ger kunder lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i över 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent hjälper dig att integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett enda ställe. Välj VoIP-leverantör, anslut obegränsat antal SIP-trunkar och lokala nummer, dirigera och spela in samtal. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox avancerade IVR-system maximerar varje kundsamtalsmöjlighet genom att ge åtkomst till enhetliga kunddata från LiveVoxs CRM. Deras IVR-moduler möjliggör utökad självbetjäning och intelligent dirigering samtidigt som de använder AI för att fånga in kundprofilinformation och självinskickade data för att ta kunderna genom optimala flöden. All kundinformation som samlas in under IVR-interaktioner presenteras sömlöst på personalens skärmar när de ansluter sig för att hjälpa dem att betjäna kunderna snabbare och mer effektivt. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Taligenkänning, Förståelse, Människoliknande tal, Anpassade menyer, Visuell IVR, Flerspråkiga funktioner Lär dig mer om ROUTEE
Routee är en webb- och API-molnlösning som minskar digitala kostnader, ökar konverteringsgraden, genererar nya leads och gör det enkelt att korsförsälja eller merförsälja. Allt detta uppnås med meddelanden, röstmeddelanden, verifiering, telefonnummer. Med molnbaserad IVR kan du på ett effektivt sätt förbättra din kundkommunikation, vilket kan leda till högre konverteringsnivåer. Låt dina kunder prata med din IVR, samla in användbara insikter och maximera ditt callcenters prestanda. Lär dig mer om ROUTEE

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io kan förbättra samtalsupplevelsen genom intelligent röst-IVR. Denna teknik interagerar med dina uppringare och samlar in information i realtid medan de talar, samtidigt som ditt team får en transkription i realtid. Samtalen dirigeras sedan automatiskt baserat på vad uppringaren säger, vilket hjälper samtalen att hamna hos rätt teammedlem redan från början. Lär dig mer om Yodel

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Cyara provides CX design, IVR discovery, and the full range of test automation - all from a single platform. Lär dig mer om Cyara
The Cyara CX Assurance Platform provides CX design, IVR discovery, functional and regression testing, load testing, and proactive monitoring - all from a single platform. Cyara uses bots to automatically generate thousands of customer interactions to simulate real-world customers. Cyara maximizes productivity with extensive automation throughout the testing and monitoring process and enabling Agile and DevOps methodologies. Lär dig mer om Cyara

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform.
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem ett fullständigt sammanhang om kundhistoriken för att hjälpa till att lösa de mest komplexa och brådskande problemen snabbare. Team som använder Zendesk ser en 20-procentig minskning av supportkostnaderna och en 27-procentig ökning av agenters produktivitet. Om du redan har ett callcenter kan du sömlöst integrera det med en API-anslutning till kundtjänst. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Complete cloud phone system that is easy to set up and easy to manage.
RingCentral MVP is a cloud-based business communications system with enterprise-grade voice, fax, text, online meetings, conferencing, and collaboration. With RingCentral MVP, you can easily connect your office, remote and mobile employees under one phone system, regardless of their location. Unlike expensive, conventional phone systems, RingCentral MVP is purchased, activated, set up, and managed online, which means we manage it and you use it. Lär dig mer om RingCentral MVP

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Talkdesk is an enterprise cloud contact center platform that empowers companies to make customer experience a competitive advantage.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance, consumer-like ease of use and robust IVR capabilities, Talkdesk easily adapts to the evolving needs of sales and support teams and their end-customers, resulting in increased customer satisfaction, productivity and cost savings. Over 1,400 innovative enterprises around the world rely on Talkdesk to power their customer interactions. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Lär dig mer om GoTo Connect

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Reduce costs and improve customer satisfaction. Enable callers to quickly get results - through self-service or live-agent assistance.
NICE CXone Interactive Voice Response software system (IVRS) is voice self-service that accelerates resolution, improves routing and cuts costs with automation. It leverages natural speech to collect caller information and determine optimal handling for an improved customer experience. CXone IVR offers centralized administration enabling immediate response to dynamic business conditions and customer journey optimization. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Cloud Contact Center with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
Five9 Intelligent Virtual Agent (IVA) leverages conversational AI technology to deliver answers to common questions. Five9 IVA helps businesses with high call volumes augment their agent teams with a digital workforce to handle routine inquiries. With Five9 IVA you can build self-service applications that use the most powerful conversational AI engines. Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern business phone system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide. Lär dig mer om CallHippo

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe. Lär dig mer om VoIP.ms

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Sluta slösa med teamets dyrbara samtalstid på något som en IVR-meny kan hantera bättre.
Tryck "1" för Aircall. Aircall är ett molnbaserat telefonsystem med robusta IVR-funktioner som sömlöst integreras med populära helpdesk- och CRM-verktyg för att hjälpa support- och säljteam att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Kom igång med en riskfri gratis provperiod. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bygg ett IVR-system för exakt dirigering av samtal med hjälp av taligenkänning och DTMF-toner, uppdatera på begäran och betala per användning.
Med Twilios API:er kan du uppdatera din telefonmeny på begäran, med full kontroll över ditt telefonträd och din dirigeringslogik. Skapa anpassade hälsningar, samla in tal- och DTMF-inmatning och dirigera uppringare till det lämpligaste tillgängliga ombudet, allt med användningsbaserad prissättning. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. Lär dig mer om 8x8 X Series

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Workiz provides an easy-to-use platform that allows service pros to manage their scheduling, invoicing, payment processing, and more.
Trying to manage your field service team with pen and paper or Excel spreadsheets? Workiz is designed for growing field service teams who need to streamline their business. We provide an all-in-one platform that makes scheduling, estimating, invoicing, payment processing, and communication easier than ever before. With Workiz, you can finally take your business to the next level. You’ll have more time to focus on what you do best – providing top-notch service to your customers. Lär dig mer om Workiz

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Interactive Voice Response (IVR). Press 1 for Sales, Press 2 for... Ringover's key-based call routing allows you to efficiently direct your callers to the exact department or employee they are trying to reach or enable the caller to hear messages with the information they require such as office hours, FAQs and contact details. Integrate and make calls from your CRM. From only £17 per month. Lär dig mer om Ringover

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
RingCentral Call Centre delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Call Centre, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. Provision, manage, and gain insights anywhere with advanced administrative and analytics tools. Initiate instant employee moves, adds, and changes, even when you¿re on the go. Simplify multi-site and number management and get a visual view of your IVR for easier editing. Lär dig mer om RingCentral Contact Center

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Boost sales team productivity 4x with our top-rated Power Dialing and Sales platform. Blend phone/email/SMS and close deals faster.
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Increase Your Outbound Sales In 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll increase outbound sales using our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card! Here's why we're confident: 1) Dial leads 4X faster 2) No-pause dialing for fewer hang-ups 3) Instantly leave voicemails & emails 4) 15 minute setup - use any computer & phone 5) #1 feature set and ease of use! Lär dig mer om PhoneBurner

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bygg självbetjäningsmenyer och flöden för röst, e-post, chatt och text med hjälp av ett intuitiv drag-och-släpp-designverktyg som du enkelt kan styra.
Bygg självbetjäningsmenyer och flöden för röst, e-post, chatt och text med hjälp av en intuitiv drag-och-släpp-designer som du enkelt kan styra. Genesys Clouds (tidigare PureCloud) IVR-funktioner inkluderar versionsnumrering, helgdags- och nödscheman, uppmaningar och automatisk taligenkänning på dussintals språk. Du kan till och med använda naturlig språkbehandling för att tillhandahålla samtalsrelaterad självbetjäning. Det har aldrig varit enklare att förbättra IVR-upplevelsen. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Making business communications feel as natural as communicating with friends.
At MessageBird we believe that communicating with a business should feel as natural as communicating with a friend. That's why we are on a mission to modernize and simplify the overcomplicated space of customer communication. As the only leading cloud communications platform with its own telecommunications carrier infrastructure, our SMS, Voice and Conversations APIs continue to revolutionize company-customer interactions, making contact easier, more efficient and accessible than ever before. Lär dig mer om MessageBird

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lär dig mer om UJET

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more Lär dig mer om Toky

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Leading provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software and omnichannel QM that can be deployed quickly and nimbly by business users without costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Lär dig mer om Bright Pattern

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Skapa enkelt IVR-projekt med dra och släpp-designverktyget.
Auto-deltagare, kundnöjdhetsundersökningar, återuppringning, verktyg för agenthantering, automatiska IVR-kampanjer för utgående samtal... dessa är bara några exempel på vad du kan bygga med Cally Square IVR Designer. Cally Square är dessutom integrerat med TSS- och ASR-teknologier som iSpeech, Google, AWS Polly, Lumenvox och Tilde. Du kan skapa olika talaktiverade tjänster och förbättra kundupplevelsen. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Most affordable complete CRM on the market. One time $99 cost per user. Very easy to use with optional add-ons for a tailored package
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per extension. No hidden costs, no gimmicks. If you are currently paying per extension then you are overpaying. Sure, you could work with a bigger VoIP provider, but bigger doesn¿t mean better. No one can match us head on when it comes to our superior technology or customer-first pricing model. Pay per line Lär dig mer om InfoFlo

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
With JustCall you can activate IVR systems to create an interactive menu for your customers and minimize call load and escalations.
JustCall's multi level IVR helps you resolve customer queries on the first call. Easily set up IVR flows to allow inbound callers to be self-guided to the correct team. Justcall's advanced IVR capabilities optimize your team's efficiency. Switch to a single platform for all your customer communication and workflow automation needs. Set up in 5 minutes. Get started at just $25 per month. Signup & get 70% discount for the first month Lär dig mer om JustCall

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
Lifesize combines best-in-class, cloud-based video conferencing services with integrated equipment to help you present your business in the best light. Recognized as a Meeting Solutions Visionary by Gartner and as Frost & Sullivans Cloud Video Conferencing Vendor of the Year, Lifesize leads the industry in customer satisfaction with the worlds first 4K video conferencing solution and 4K service architecture. Lifesize sets a new standard for video collaboration. Lär dig mer om Lifesize

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo Mobile Agent App the supervisors can easily monitor remote Agent KPIs in real-time and the Agents can manage inbound & outbound calls over PSTN or WebRTC, just from a Smartphone. Other Mobile App features - Predictive Dialers, CTI integration, Callbacks, Dispositions. Available on Cloud & On-premise. Lär dig mer om Ameyo

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Lösning för samtalsspårning som hjälper företag att spela in telefonsamtal, mäta leadkvalitet, följa upp de uppringandes aktiviteter med mer.
Convirza är en av de första plattformarna för uppföljning av företagssamtal och samtalsoptimering. Convirza kombinerar traditionell samtalsuppföljning med kraftfull analys av telefonsamtal. Convirza använder sig av taligenkänningsteknik och sofistikerade algoritmer för att mäta leadkvalitet och konverteringar och vidta åtgärder med komplett automatiserad marketing automation. Convirza hjälper sofistikerade marknadsförare att fatta bättre beslut, höja antalet avslut och öka intäkterna. Lär dig mer om Convirza

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 10 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Lär dig mer om Zenvia

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Conversation analytics with built-in lead management including smart routing, IVRs, & advanced workflows for efficient communications.
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. Over 100,000 users, including The Washington Post, Verizon Connect, and ServiceMaster, rely on CTM to make data-driven advertising decisions. CTM integrates with core tools like Google Ads and Analytics, Hubspot, Salesforce, Zoom, and Facebook. Intelligent lead management built-in with smart routing, IVRs, and advanced workflows for efficient customer communications. Lär dig mer om CallTrackingMetrics

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes. Be it 24x7 support, an all-in-one admin portal, HD audio or reliable, customizable remote solutions, our products are built for your convenience. With Acefone, you always get the very best. Lär dig mer om Acefone

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business and improving reliability.
With FluentStreams IVR Auto Attendant feature, you can customize greetings, menu directory, and forward callers to the appropriate person or department. Instead of having receptionists managing all inbound calls, the Auto-Attendant can direct your customers to the information, individual, or team they request. FluentStream offers dynamic cloud-based technology for all businesses, bringing the best performance. Lär dig mer om FluentStream

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software and IVR for Salesforce, providing 99.999% reliability worldwide.
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, giving sales and service organizations the ability to instantly connect their agents to prospects and customers over the phone. Interactive Voice Response (IVR) system interacts with callers, gathers information, and routes calls to the appropriate recipient. Callers can be provided with self-service options as well as the ability to request a call back while retaining their place in the queue. Lär dig mer om Vonage Contact Center

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Emerging market's first full-stack customer engagement platform helping 6k+ firms improve customer conversations.
Exotel’s full-stack customer engagement platform in emerging markets helps connect multiple channels (& data) to digital mediums - apps, web UI & more - for contextual & intelligent conversations. Exotel's is powered by communication APIs, omnichannel contact center (Ameyo) & conversational AI platform(Cogno AI) capabilities. Incorporated in 2011, Exotel powers 40 million engagements every day for over 6000 companies in India, SEA, Middle East, and Africa (think Ola, Swiggy, GoJek, & Byju’s). Lär dig mer om Exotel

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Innovative, reliable, easy-to-use, and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use, and fast to implement all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnichannel predictive dialer, speech analytics, intelligent routing, and a graphic interface (Diagram Studio) to develop voice routing, interaction, and chat stand out. Its variable expense model adjusted to operational fluctuations and constant innovation. Lär dig mer om wolkvox

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart. Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Connect First is an award-winning Cloud-Based Call Center provider committed to 100% customer satisfaction.
Connect Firsts telecommunications software was created to offer a revolutionary approach to contact center technology. With our cloud-based solution, weve developed a cost-effective, dependable answer to the contact center needs of companies of all sizes. Founded in 2004 and based in Boulder, Colorado, we are a privately-held SaaS company that boasts over 500 clients worldwide and a 97% customer retention rate. With a 99.999% uptime and a user-friendly solution that can be fully customized to Lär dig mer om Connect First

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, SFDC, and MS Dynamics. With deployments on four continents and a growing base of Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics. Lär dig mer om 3CLogic

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents with a platform to interact with customers on any channel from one interface. Trigger micro-learning and coaching modules inside agent queues for improved growth and development. And, gain deep customer insights from a single reporting system, based on the customer relationships your team develops. Lär dig mer om Sharpen

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bygg de mest intuitiva och effektiva IVR-flödena med Call Center Studios funktioner för nästa generation.
Interaktiva chattsvarssystem (interactive chat response, ICR), IVR-skriptdesigners, beroendespårning, tal-till-text och text-till-tal-funktioner – allt du vill ha. Allt du behöver för att skapa den perfekta IVR-designen finns nära till hands med Call Center Studios allt i ett CCaaS. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Increase Business Outcomes 10x! Democratize contact center conversations across your entire enterprise.
Increase Business Outcomes 10x! Democratize contact center conversations across your entire enterprise so every employee can have contextual personalized customer conversations. Spoke replaces your PBX or cloud phone system with a programmable alternative on Twilio, so you can maximize every customer conversation and drive more business outcomes and better customer experiences. Lär dig mer om Spoke Phone

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning