Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin IVR-program

28 resultat
Programvara för inkommande/utgående IVR och ACD. Mycket konfigurerbar. Integreras väl med befintliga system. Lätt att implementera och lätt att hantera. Lär dig mer om VoiceGuide IVR
Fullt utrustad inkommande/utgående IVR och ACD. Lätt att implementera. Lätt att hantera. Med användningsklara IVR-funktionsmoduler kan du skapa och administrera IVR-samtalsflöden utan programmering. Grafisk samtalsflödesdesigner. Avancerade grafiska användargränssnitt för hantering av utgående kampanjer. Mycket konfigurerbar. Integreras väl med befintliga system. Kostnadseffektiv för mindre installationer samtidigt som det är möjligt att skala upp när som helst. Kostnadsfri utvärderingsnedladdning erbjuds. Lär dig mer om VoiceGuide IVR

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Squaretalks Matrix är en prediktiv uppringningsfunktion som automatiserar utgående kommunikation och ökar agenternas taltid med upp till 400 %. Lär dig mer om Squaretalk
Matrix prediktiva uppringningsfunktion är sömlöst integrerad i alla CRM och automatiserar marknadsföringskampanjerna. Programvaran spårar agenternas prestanda och beteende över kommunikationskanalerna och matchar dem till de leads som är mest sannolika att svara. Dessutom styr Matrix samtalsfrekvensen och optimerar uppringningen så att den matchar agentens tillgänglighet. Matrix ger kunder lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i över 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent hjälper dig att integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett enda ställe. Välj VoIP-leverantör, anslut obegränsat antal SIP-trunkar och lokala nummer, dirigera och spela in samtal. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett telefonisystem med smart IVR som är otroligt enkel att konfigurera. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och topprankade telefonilösningar. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Skapa enkelt IVR-projekt med dra och släpp-designverktyget. Lär dig mer om XCALLY
Auto-deltagare, kundnöjdhetsundersökningar, återuppringning, verktyg för agenthantering, automatiska IVR-kampanjer för utgående samtal... dessa är bara några exempel på vad du kan bygga med Cally Square IVR Designer. Cally Square är dessutom integrerat med TSS- och ASR-teknologier som iSpeech, Google, AWS Polly, Lumenvox och Tilde. Du kan skapa olika talaktiverade tjänster och förbättra kundupplevelsen. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform.
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem ett fullständigt sammanhang om kundhistoriken för att hjälpa till att lösa de mest komplexa och brådskande problemen snabbare. Team som använder Zendesk ser en 20-procentig minskning av supportkostnaderna och en 27-procentig ökning av agenters produktivitet. Om du redan har ett callcenter kan du sömlöst integrera det med en API-anslutning till kundtjänst. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bitrix24 gratis telefonsystem och CRM i ett som används av 4 miljoner företag runt om i världen
Bitrix24 gratis telefonsystem och CRM i ett, för företag. Inkommande och utgående samtal, IVR, telemarketing, samtalshantering, röstbrevlåda, samtalsinspelning, samtalsdirigering, hyra av inrikes och internationella telefonnummer. Används av över fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bygg ett IVR-system för exakt dirigering av samtal med hjälp av taligenkänning och DTMF-toner, uppdatera på begäran och betala per användning.
Med Twilios API:er kan du uppdatera din telefonmeny på begäran, med full kontroll över ditt telefonträd och din dirigeringslogik. Skapa anpassade hälsningar, samla in tal- och DTMF-inmatning och dirigera uppringare till det lämpligaste tillgängliga ombudet, allt med användningsbaserad prissättning. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Sluta slösa med teamets dyrbara samtalstid på något som en IVR-meny kan hantera bättre.
Tryck "1" för Aircall. Aircall är ett molnbaserat telefonsystem med robusta IVR-funktioner som sömlöst integreras med populära helpdesk- och CRM-verktyg för att hjälpa support- och säljteam att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Kom igång med en riskfri gratis provperiod. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bygg självbetjäningsmenyer och flöden för röst, e-post, chatt och text med hjälp av ett intuitiv drag-och-släpp-designverktyg som du enkelt kan styra.
Bygg självbetjäningsmenyer och flöden för röst, e-post, chatt och text med hjälp av en intuitiv drag-och-släpp-designer som du enkelt kan styra. Genesys Clouds (tidigare PureCloud) IVR-funktioner inkluderar versionsnumrering, helgdags- och nödscheman, uppmaningar och automatisk taligenkänning på dussintals språk. Du kan till och med använda naturlig språkbehandling för att tillhandahålla samtalsrelaterad självbetjäning. Det har aldrig varit enklare att förbättra IVR-upplevelsen. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Lösning för samtalsspårning som hjälper företag att spela in telefonsamtal, mäta leadkvalitet, följa upp de uppringandes aktiviteter med mer.
Convirza är en av de första plattformarna för uppföljning av företagssamtal och samtalsoptimering. Convirza kombinerar traditionell samtalsuppföljning med kraftfull analys av telefonsamtal. Convirza använder sig av taligenkänningsteknik och sofistikerade algoritmer för att mäta leadkvalitet och konverteringar och vidta åtgärder med komplett automatiserad marketing automation. Convirza hjälper sofistikerade marknadsförare att fatta bättre beslut, höja antalet avslut och öka intäkterna. Lär dig mer om Convirza

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart. Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Den effektiva, prisvärda och lättanvända IVR-lösningen AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar riskfritt.
AVOXI IVR-lösningen är enkel att använda och extremt prisvärd – ingår i alla virtuella telefonnummer utan extra kostnad. Associera en IVR med avgiftsfria, lokala eller icke-geografiska nummer från över 160 länder. Ställ in obegränsade menyer, IVR-funktioner på flera nivåer osv. Lär dig mer om AVOXI

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Bygg de mest intuitiva och effektiva IVR-flödena med Call Center Studios funktioner för nästa generation.
Interaktiva chattsvarssystem (interactive chat response, ICR), IVR-skriptdesigners, beroendespårning, tal-till-text och text-till-tal-funktioner – allt du vill ha. Allt du behöver för att skapa den perfekta IVR-designen finns nära till hands med Call Center Studios allt i ett CCaaS. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
IVR-programvara utformad för kundserviceteam, webbaserade företag och e-handelsbutiker.
Channels är en telefoniprogramvara som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Du kan skapa ett IVR-system för att ansluta dina uppringare till rätt agent direkt. Channels ger dig flera andra funktioner, t.ex. kunduppgifter före ett samtal, samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, samtalsinspelningar, livelyssning osv. Den integreras också med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Channels

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Freshcallers IVR-system är byggt för kundtjänstteam och inkommande callcenter. Den erbjuder även telefonnummer i över 90 länder.
Freshcallers IVR-system är byggt för kundtjänst, inkommande försäljning, IT och HR-team. Med sin molnbaserade arkitektur sammanför Freshcaller de bästa av äldre funktioner som IVR på både en nivå och flera nivåer och avancerade funktioner som röstaktiverad IVR och IVR-CSAT för att hjälpa dig att ordna en modern telefoniverksamhet. Freshcaller erbjuder telefonnummer i över 90 länder, kräver ingen telefonmaskinvara och är extremt lätt att använda. Lär dig mer om Freshdesk Contact Center

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning.
LiveVox avancerade IVR-system maximerar varje kundsamtalsmöjlighet genom att ge åtkomst till enhetliga kunddata från LiveVoxs CRM. Deras IVR-moduler möjliggör utökad självbetjäning och intelligent dirigering samtidigt som de använder AI för att fånga in kundprofilinformation och självinskickade data för att ta kunderna genom optimala flöden. All kundinformation som samlas in under IVR-interaktioner presenteras sömlöst på personalens skärmar när de ansluter sig för att hjälpa dem att betjäna kunderna snabbare och mer effektivt. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning? Lär dig mer om NUACOM

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Enkel och kraftfull. molnbaserad telefonlösning. Skaffa företagstelefoni. funktioner till ett fantastiskt pris.
VoIPstudio är en professionell VoIP-telefontjänst som erbjuds till konsumentpris. Den erbjuder de kvalitets- och säkerhetsgarantier som företag kräver, samtidigt som den levererar innovativa funktioner, flexibilitet, skalbarhet och en rik användarupplevelse. Dessutom erbjuds en särskild supporttjänst för alla kanaler dygnet runt. VoIPstudio har en stabil infrastruktur och är utformad för att möjliggöra flexibla men säkra anslutningar mellan användare, vilket gör det möjligt för företag att snabbt bli mer produktiva. Lär dig mer om VoIPstudio

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Taligenkänning, Förståelse, Människoliknande tal, Anpassade menyer, Visuell IVR, Flerspråkiga funktioner
Routee är en webb- och API-molnlösning som minskar digitala kostnader, ökar konverteringsgraden, genererar nya leads och gör det enkelt att korsförsälja eller merförsälja. Allt detta uppnås med meddelanden, röstmeddelanden, verifiering, telefonnummer. Med molnbaserad IVR kan du på ett effektivt sätt förbättra din kundkommunikation, vilket kan leda till högre konverteringsnivåer. Låt dina kunder prata med din IVR, samla in användbara insikter och maximera ditt callcenters prestanda. Lär dig mer om ROUTEE

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack.
Yodel.io kan förbättra samtalsupplevelsen genom intelligent röst-IVR. Denna teknik interagerar med dina uppringare och samlar in information i realtid medan de talar, samtidigt som ditt team får en transkription i realtid. Samtalen dirigeras sedan automatiskt baserat på vad uppringaren säger, vilket hjälper samtalen att hamna hos rätt teammedlem redan från början. Lär dig mer om Yodel

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Skapa meningsfulla kundrelationer i alla kanaler med Infobips fullstack-molnkommunikationsplattform.
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala. Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av lösningar, meddelandekanaler och verktyg för avancerat kundengagemang, säkerhet, autentisering, support och behållande. Lär dig mer om Infobip

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Prototyp och design av IVR, chattrobot och röstassistent i flera kanaler: Alexa, Whatsapp, Twitter och mer
Team på företag i alla storlekar använder Botmock för att snabbt skapa prototyper och skapa samtalsupplevelser i flera kanaler för chattrobotar, IVR och röstassistenter. Fokusera på att skapa konversationer för din chattrobot och låt Botmock hantera komplexiteten i plattformsspecifika begränsningar, förhandsvisningar och teamsamarbete. Du kan använda deras sömlösa överlämnande från utformning till utveckling. Lär dig mer om Botmock

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Eliminera väntetid och förbättra din dagliga verksamhet genom att lägga till IVR till ditt samtalsflöde med TalkChief.
Nu behöver du inte längre vänta, dina kunder kan nå rätt destination utan att behöva vänta. Ställ in din IVR med TalkChief, ladda upp din mediamusik och konfigurera dina linjealternativ nu. Lägg till IVR till ditt samtalsflöde för att få ut det bästa av din verksamhet. Lär dig mer om TalkChief

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag.
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag. Andra stora kundbranscher inkluderar media, säkerhetstjänster, energi, telekommunikation, finansiella tjänster, marknadsundersökning och insamling. Med de intelligenta verktygen kan du maximera samtalseffektiviteten och sälja mer. Lär dig mer om LeadDesk

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Stöd, engagera och behåll dina kunder genom röst, chatt, e-post, sociala medier och SMS i ett enda enhetligt gränssnitt.
Omnicus är en plattform som möjliggör en fantastisk kundupplevelse över röst, chatt, e-post, sociala medier och – allt från ett enhetligt gränssnitt. Ge dina kunder nya sätt att interagera med ditt företag genom att aktivera ett textbaserat samtalsgränssnitt, t.ex. en virtuell assistent, som drivs av AI. Prova gratis eller boka en demo för att se hur Omnicus kan förbättra din kundupplevelse. Lär dig mer om Omnicus

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale. Lär dig mer om Dialics

Funktioner

  • Inmatning av telefonnyckel
  • Inspelning av samtal
  • Röstmeddelande
  • Call Center-hantering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Automatisk samtalsfördelning