489 resultat
Varför Capterra är gratis
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig. Lär dig mer om SAP Business One
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Conexiom är den kompletta beröringsfria lösningen för tillverkare och distributörer för att eliminera manuell orderbehandling. Lär dig mer om Conexiom
Conexiom är en SaaS-plattform för tillverkare och distributörer som levererar en komplett lösning för automatisering av försäljningsorder för att eliminera manuell orderbehandling. Conexiom är den enda leverantören som erbjuder True Automation – 100 % datanoggrannhet, beröringsfri orderhantering, automatisering av alla beställningar för den kompletta lösningen. Använd Conexiom för att omfördela resurser till aktiviteter som förbättrar kundupplevelsen, ger bättre lönsamhet och påskyndar ordercykeltiden för att behålla konkurrensfördelen. Lär dig mer om Conexiom
Conexiom är en SaaS-plattform för tillverkare och distributörer som levererar en komplett lösning för automatisering av försäljningsorder för att eliminera manuell orderbehandling. Conexiom är den...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
NetSuites funktioner för orderhantering hjälper dig att effektivisera din orderbehandling och säkerställa att fakturering och betalning sker i tid. Lär dig mer om NetSuite
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. Uppfyll kundernas förväntningar på att kunna köpa, uppfylla och returnera varor var som helst samtidigt som du maximerar lönsamheten med NetSuites orderhanteringslösning. Realtidsinsyn av beställningar, ekonomi, lager, försäljning med mera i ett integrerat molnbaserat system. NetSuite ger dig fullständig insyn från början till slut så att du kan maximera verksamhetens effektivitet och få din verksamhet att växa. Lär dig mer om NetSuite
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. Uppfyll kundernas förväntningar på att kunna köpa, uppfylla och returnera varor var som helst samtidigt som du maximerar lönsamheten med NetSuites...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Brightpearl är en allt-i-ett-lösning för lager och orderhantering som utformats för återförsäljare, grossister och multikanalvarumärken. Lär dig mer om Brightpearl
Allt i ett-lösning för order- och lagerhantering som utformats för återförsäljare, grossister och multikanalmärken vars handel uppgår till 1 miljon dollar eller mer, alternativt de som förväntar sig det inom de närmaste 12 månaderna. Brightpearls programvara för order- och lagerhantering är integrerad med bokföring, lagerhantering, leveranshantering, POS, leverantörshantering och CRM. Med den kraftfulla automatiseringsfunktionen för arbetsflöde förbättrar Brightpearl effektiviteten i orderbearbetningen med 70 % och minskar antalet mänskliga fel med 65 %. Lär dig mer om Brightpearl
Allt i ett-lösning för order- och lagerhantering som utformats för återförsäljare, grossister och multikanalmärken vars handel uppgår till 1 miljon dollar eller mer, alternativt de som förväntar sig...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.coms CRM-programvara hjälper dig att enkelt spåra alla dina beställningar, från första godkännande till leverans av de färdiga varorna. Med färgglada vyer vet du alltid var alla dina beställningars status och vad som behöver göras. Kontrollera varje steg i din försörjningskedja, spåra dina beställningars förlopp, leveranstider, piplines eller något annat med hjälp av rapporter och instrumentbrädor, ingen kodning behövs. Lär dig mer om monday.com
monday.coms CRM-programvara hjälper dig att enkelt spåra alla dina beställningar, från första godkännande till leverans av de färdiga varorna. Med färgglada vyer vet du alltid var alla dina...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Automatisera anbudsförfrågningar och inköpsordrar baserat på minimilager eller försäljningsorder. Håll dessutom reda på inkommande leveranser och mycket annat. Lär dig mer om Odoo
Odoo gör det möjigt för företag att hålla reda på offerter och orderstatusar, orderbelopp och förväntat leveransdatum. Spara tid genom att ställa in regler för att automatiskt skicka offertförfrågningar och inköpsorder till dina leverantörer baserat på dina lagernivåer. Lär dig mer om Odoo
Odoo gör det möjigt för företag att hålla reda på offerter och orderstatusar, orderbelopp och förväntat leveransdatum. Spara tid genom att ställa in regler för att automatiskt skicka...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Kan integreras i alla större e-handelsplattformar och möjliggör lagerhantering, expediering av beställningar och fakturering och support i realtid. Lär dig mer om Shipfusion
ShipFusion lagrar, hanterar och spårar inventeringen på temperaturkontrollerade lager i USA och Kanada som ägs och drivs ShipFusion själva. Förutom expedieringslösningar erbjuder ShipFusion ett brett utbud av tjänster, såsom frakt, försäkring och kundreturhantering. Lämplig för kunder med lätta produkter, lågt antal lagerhållningsenheter (stock keeping unit, SKU), men i stora volymer och är ute efter att effektivisera sin e-handelsexpediering genom tekniska lösningar. Lär dig mer om Shipfusion
ShipFusion lagrar, hanterar och spårar inventeringen på temperaturkontrollerade lager i USA och Kanada som ägs och drivs ShipFusion själva. Förutom expedieringslösningar erbjuder ShipFusion ett brett...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för orderhantering utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för orderhantering utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för orderhantering utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Webbaserad programvara för uthyrning av utrustning med mobilappar. Uthyrningsprogramvara som låter dig spåra varje utrustningsobjekt Lär dig mer om EZRentOut
EZRentOut, den ledande molnbaserade programvaran för orderhantering, är utformad för att spåra alla dina uthyrningsbeställningar samtidigt som du maximerar din ROI och ökar produktiviteten. Den här populära programvaran har en djupgående instrumentbräda för kundhantering och rapportering för att underlätta datadrivna affärsbeslut. EZRentOuts kundframgångsteam finns tillgängligt dygnet runt för att hjälpa dig hela tiden. Lär dig mer om EZRentOut
EZRentOut, den ledande molnbaserade programvaran för orderhantering, är utformad för att spåra alla dina uthyrningsbeställningar samtidigt som du maximerar din ROI och ökar produktiviteten. Den här...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Orderhanteringsprogramvara när den är som enklast. Automatisera dina orderhanteringsprocesser med ett lättanvänt molnbaserat system. Lär dig mer om QT9 ERP
Orderhanteringsprogramvara när den är som enklast. Automatisera dina tillverkningsprocesser med ett lättanvänt molnbaserat system. Anslut orderhanteringsprocesser till modulerna för lagerstyrning, produktionsplanering, inköps- och leveranshantering med e-postaviseringar och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11. QT9 ERP gör det möjligt att hantera beställningar från det ursprungliga godkännandet till leverans av en färdigställd vara. Inkluderar streckkodsfunktioner. Lär dig mer om QT9 ERP
Orderhanteringsprogramvara när den är som enklast. Automatisera dina tillverkningsprocesser med ett lättanvänt molnbaserat system. Anslut orderhanteringsprocesser till modulerna för lagerstyrning,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Molnbaserad orderhanteringsplattform för EDI-anslutning från början till slut, dokumentautomatisering utan EDI, processynlighet och kontroll. Lär dig mer om OmPrompt Order Management
OmPrompt ger dig en helt styrd orderhanteringsplattform som gör det enkelt för företag runt om i världen att handla med varandra. Den molnbaserade plattformen kopplar samman tillverkare och återförsäljare via EDI med deras kunder, leverantörer och tredjepartsleverantörer och automatiserar behandlingen av de andra manuella dokumenten så man kan fånga upp processer för skapande, uppfyllande och uppgörelse. Med en plattform kan företag ansluta till vilken samarbetspartner som helst, digitalisera vilket dokument och bearbeta vilket format som helst. Lär dig mer om OmPrompt Order Management
OmPrompt ger dig en helt styrd orderhanteringsplattform som gör det enkelt för företag runt om i världen att handla med varandra. Den molnbaserade plattformen kopplar samman tillverkare och...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Multi-channel retailers can achieve operational efficiency with all-in-one Support, Order and Logistics Management. Lär dig mer om Commerce Studio
Commerce Studio by 1440 helps multi-channel retailers break down data silos and maximize productivity behind a single Salesforce login. Scale your business by creating efficiencies with the tools you already use to manage Orders, Returns, Exchanges, Customer Support, Inventory, Suppliers, PIM, Dropship, 3PL and so much more. With powerful reporting and analytics, you'll soon realize the time-saving benefits of transforming your back office with Commerce Studio. Lär dig mer om Commerce Studio
Commerce Studio by 1440 helps multi-channel retailers break down data silos and maximize productivity behind a single Salesforce login. Scale your business by creating efficiencies with the tools...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 50%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 50%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses, featuring discounted shipping rates and easy automation.
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses. With ShippingEasy, merchants can access discounted USPS and UPS shipping rates, automate shipping, and get time back to focus on building their business. Robust integrations with all leading online channels allow merchants to manage orders, shipments, and customers from everywhere they sell, all in one easy-to-use platform.
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses. With ShippingEasy, merchants can access discounted USPS and UPS shipping rates, automate shipping, and get time back to...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Shipping & order web app connected to 150+ carriers, marketplaces/shopping carts & more. Automate tasks & batch print labels with ease.
Shipping & order web app connected to 150+ carriers, marketplaces/shopping carts & more. Automate tasks & batch print labels with ease.
Shipping & order web app connected to 150+ carriers, marketplaces/shopping carts & more. Automate tasks & batch print labels with ease.

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
We help shops and manufacturers of all kinds and sizes work smarter for improved efficiencies, greater flexibility and bigger profits.
The E2 Shop System is comprehensive manufacturing software that puts total shop floor control at your fingertips. Designed just for job shops and make-to-order or contract manufacturers, E2 equips you to see your business like never before, and get the big picture on the best way to manage it. Assists with quick and accurate quotes, real time data collection, flexible scheduling and more!
The E2 Shop System is comprehensive manufacturing software that puts total shop floor control at your fingertips. Designed just for job shops and make-to-order or contract manufacturers, E2 equips...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Industrial strength inventory control for QuickBooks users, wholesalers, distributors, retailers and manufacturers.
Fishbowl is the ideal manufacturing and warehouse management solution designed for small to medium size businesses. Key features include inventory management, material requirements planning (MRP), job shop floor control, work order management, manufacturer orders and bills of materials, barcoding and so much more. The solution can either be deployed on-premise or hosted in the cloud.
Fishbowl is the ideal manufacturing and warehouse management solution designed for small to medium size businesses. Key features include inventory management, material requirements planning (MRP),...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Shippo is completely free to use!
Everything your business needs for shipping, in a single, easy to use platform. Manage shipping for all of your sales channels and get access to exclusive discounts from USPS, UPS, FedEx, DHL + 50 more, automated workflows, detailed tracking and notifications, seamless returns, international customs declarations, and more. Get started for free in minutes, no coding required. Need something custom? Shippo also offers a robust, highly customizable, and well-documented API.
Everything your business needs for shipping, in a single, easy to use platform. Manage shipping for all of your sales channels and get access to exclusive discounts from USPS, UPS, FedEx, DHL + 50...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
The secret powering 940,000+ wholesalers, retailers & manufacturers worldwide. Easily track stock, manage orders, invoice, ship & more.
inFlow Inventory software is the easiest way to run and manage your item based business. It's the secret behind 940 000+ small businesses in wholesale, distribution, retail, manufacturing, and ecommerce worldwide. Chances are, it'll work for your business too. inFlow helps you easily track stock, manage orders, invoice, ship, get reports and more. World-class support available via live chat, email, and phone. Click Visit Website to get your 14 day free trial now.
inFlow Inventory software is the easiest way to run and manage your item based business. It's the secret behind 940 000+ small businesses in wholesale, distribution, retail, manufacturing, and...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Cin7 provides inventory management and automation from orders and production to the warehouse/3PL to any B2B/B2C sales channel you use.
Cin7 is the automated inventory management platform for brands growing their revenue over $1 million. Cin7 synchronizes their stock with sales and orders across every physical and online sales channel and automates order processes for greater efficiency. Brands that sell or distribute products use Cin7 to keep costs down, margins and cash flow high and stock at the right level. Note: Cin7 is not suitable for asset management.
Cin7 is the automated inventory management platform for brands growing their revenue over $1 million. Cin7 synchronizes their stock with sales and orders across every physical and online sales...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Lager- och orderhantering för växande verksamheter.
Zoho Inventory är en molnbaserad lagerhanteringsprogramvara som hjälper dig att skapa och hantera både försäljnings- och inköpsorder samt spåra ditt lager. Du kan integrera den med försäljningskanaler på internet som Amazon, eBay och Etsy, samt varukorgar som Shopify och många fler. Se deras YouTube-video
Zoho Inventory är en molnbaserad lagerhanteringsprogramvara som hjälper dig att skapa och hantera både försäljnings- och inköpsorder samt spåra ditt lager. Du kan integrera den med...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your wholesale or multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your wholesale or multichannel business and keep track of your products as you sell, manufacture and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Amazon, eBay, and more), POS systems, and supply chain ecosystems of choice.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your wholesale or multichannel business and keep track of your products as you sell, manufacture and restock across multiple...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Unleashed Software provides a powerful platform to accurately manage your inventory in real-time.
Unleashed Software provides a powerful cloud-based platform for all your inventory management needs. Unleashed allows you to easily and accurately track stock in real-time across various locations. Get visibility on all inventory management processes and transactions across warehouses globally. With such dynamic inventory information, you are able to make better data-driven business decisions. Unleashed also integrates with various eCommerce softwares to provide a holistic business solution.
Unleashed Software provides a powerful cloud-based platform for all your inventory management needs. Unleashed allows you to easily and accurately track stock in real-time across various locations....

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Get real-time inventory visibility reports across multiple sales channels and enhanced order processing. Learn more!
Integrated Order Management Solutions not only streamline the e-commerce process, but strengthen in-store sales. DiCentral's OMS offers advanced order and inventory tools with integrated EDI to help you grow your business. Get real-time inventory visibility reports across multiple sales channels and enhanced order processing to ultimately ensure a seamless supply chain and strong customer satisfaction rates.
Integrated Order Management Solutions not only streamline the e-commerce process, but strengthen in-store sales. DiCentral's OMS offers advanced order and inventory tools with integrated EDI to help...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Streamline order fulfillment process across multiple channels & warehouses and boost your order completion success rate with Orderhive.
Orderhive - a user-friendly single interface order management software that enables sellers to speed up the order processing & fulfilment functions. Gain real-time visibility into each order¿s status right from when it is received to the time customer receives it. An all-in-one tool for retailers, wholesalers, dropshippers & FBA sellers, Orderhive eliminates the possibility of manual errors by automating all order management functions under a single dashboard.
Orderhive - a user-friendly single interface order management software that enables sellers to speed up the order processing & fulfilment functions. Gain real-time visibility into each order¿s status...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands, and control your inventory from one place. With Stitch, you get a partner and platform focused on forward-thinking retail, helping you focus on building your business.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
ERP solution that helps businesses streamline operations through managing procurement, orders, purchases, inventory, warehousing, etc.
Oversee and manage every stage of distribution. SalesPad is the ultimate tool for distribution and manufacturing companies. Process orders more accurately and efficiently, while having full visibility into each step of your workflow. Simplify the lives of your customer service and sales reps by putting information at their fingertips with powerful Excel-style searching.
Oversee and manage every stage of distribution. SalesPad is the ultimate tool for distribution and manufacturing companies. Process orders more accurately and efficiently, while having full...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Multi-channel order management solution that helps businesses manage online catalogs, inventories, orders details, reports, and more.
Handshake Rep is the leading B2B order entry platform for manufacturers, distributors and wholesalers with sales reps on the road. Gives reps the power to write orders fast, with all customer info and history on hand. Handshake Rep is fully integrated with the Handshake Direct B2B eCommerce website and mobile app that gives your customers 24/7 convenience of online ordering. Capture orders from all of your B2B sales channels with Handshake, integrated to your ERP.
Handshake Rep is the leading B2B order entry platform for manufacturers, distributors and wholesalers with sales reps on the road. Gives reps the power to write orders fast, with all customer info...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Repsly uses a unique data-driven approach, empowering CPG field teams to achieve peak performance and drive retail sales.
Repsly is the only retail execution solution to centralize brands' sales, observational, and in-store data, connecting store-level activities with their impact on sales. More than 1,000 teams in over 80 countries drive execution and sales in the field with Repsly. With features like order taking, contact management, territory management, advanced reporting, barcode scanning, and much more, Repsly helps your field team achieve peak performance and drive sales at retail.
Repsly is the only retail execution solution to centralize brands' sales, observational, and in-store data, connecting store-level activities with their impact on sales. More than 1,000 teams in over...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Sell, track, fulfill, manage & more in real-time with intelligent order management software.
Quote, sell, ship and manage every sale with Acctivate Inventory Software for Quickbooks as an Order Management solution. Acctivate order management software tracks order progress from start to finish, processes multiple payment options, handles shipping, observes sales tax rates and more through multi-channel order management.
Quote, sell, ship and manage every sale with Acctivate Inventory Software for Quickbooks as an Order Management solution. Acctivate order management software tracks order progress from start to...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Webbapp för inventering, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser för medelstora företag – inklusive tillverkning.
Webbaserade lager, orderspårning, fakturerings- och rapporteringssystem för medelstora företag på flera platser – inklusive produktionshantering. Se lagervarningar, leverantörstillgänglighet och leadtider. Spåra lagernivåer, kostnader och lagervärde över tid. Hantera plockningar, serienummer, partier och streckkoder, returer, försändelser, dropshipping och interna förflyttningar. Använd Megaventory för framgångsrik hantering av ditt företag och dra nytta av det användarvänliga gränssnittet och den omfattande supporten.
Webbaserade lager, orderspårning, fakturerings- och rapporteringssystem för medelstora företag på flera platser – inklusive produktionshantering. Se lagervarningar, leverantörstillgänglighet och...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Cloud-based tool that helps businesses manage order fulfillment & inventory processes across online sales channels.
Ecomdash is an inventory management and order fulfillment software that helps manage all your online sales channels from one platform. Coordinate sales and stock levels on platforms such as eBay, Amazon, Etsy, Shopify, and more. Ideal for SMBs, you can connect with an unlimited number of warehouses and 3PLs. You can even pick, pack, and ship your own orders directly from the software. Try it for free for 15 days. All customers receive free onboarding and a free Pitney Bowes account.
Ecomdash is an inventory management and order fulfillment software that helps manage all your online sales channels from one platform. Coordinate sales and stock levels on platforms such as eBay,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
The Inventory, Orders, and All-Things-Operations Platform for Multichannel Merchants.
For multichannel brands and high-volume marketplace sellers, Skubana provides an unrivaled solution. If you sell on Amazon, Shopify, Big Commerce, and/or through big-box retailers, Skubana will consolidate data on orders, inventory, purchasing, and shipping capabilities into one powerful cloud solution. PLus, the most robust QuickBooks integration in the industry means your data and your profitability tracking is more accurate than ever before.
For multichannel brands and high-volume marketplace sellers, Skubana provides an unrivaled solution. If you sell on Amazon, Shopify, Big Commerce, and/or through big-box retailers, Skubana will...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
EFI's MarketDirect StoreFront is the industry leading eCommerce Web-to-Print solution designed for printers and marketers.
EFI's MarketDirect StoreFront is the industry leading eCommerce Web-to-Print solution designed for printers and marketers. Offering leading user experience and design options, with simple to use templates or powerful customized site building tools. You can sell marketing collateral, business stationery, direct mail - even digital marketing campaigns. All with best in class automation via XML and JDF integration, direct connectivity for EFI MIS solutions and a dedicated API.
EFI's MarketDirect StoreFront is the industry leading eCommerce Web-to-Print solution designed for printers and marketers. Offering leading user experience and design options, with simple to use...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync....

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
ShipBob offers a streamlined shipping and fulfillment solution for e-commerce businesses.
ShipBob brings next-day and 2-day shipping and logistics to fast-growing ecommerce brands through distributed fulfillment centers and order management software. With fulfillment centers in Los Angeles, Chicago, Dallas, and Bethlehem, ShipBob is strategically located near your customers to provide cost-effective, fast shipping options. With their software, you'll have full transparency of your operations, plus integrations to Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Magento, and more.
ShipBob brings next-day and 2-day shipping and logistics to fast-growing ecommerce brands through distributed fulfillment centers and order management software. With fulfillment centers in Los...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Sync WooCommerce + QuickBooks to save time and automate accounting. Compatible with QB Online, POS, and Desktop (Pro, Premier & Ent)
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to start syncing in 1 hour or less!
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
ShipMonk is an order fulfillment company specializing in helping small to medium-sized businesses grow.
ShipMonk offers a multichannel order, inventory, and warehouse management solution that supports small to medium-sized eCommerce businesses in achieving sustainable, scalable growth. It's simple: Through our 65+ API integrations, our software syncs directly with your sales channel of choice. From there, we store, pick, pack, and ship your orders, leaving you with more time and energy to focus on expanding your business. It's how we execute our motto of "Stress Less, Grow More."
ShipMonk offers a multichannel order, inventory, and warehouse management solution that supports small to medium-sized eCommerce businesses in achieving sustainable, scalable growth. It's simple:...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
En robust SaaS-produkt som hjälper dig att spara mer än 15 % av logistikkostnaderna genom att optimera bilparken, distributionsrutter och kapacitet.
LogiNext Mile är en toppmodern programvara för distribution och ruttoptimering under den sista transportsträckan som gör att kostnaderna kan minskas genom att optimera leveransvägar, automatisera tilldelning av leveransresurser och schemalägga försändelser samtidigt som det dynamiskt spårar alla förflyttningar på marken. LogiNext Mile är globalt rankad som en av de bästa lösningarna och erbjuder en av de mest omfattande lösningarna för distributionslogistik och leveransvägsoptimering som ger utmärkt ruttplanering och resurshantering.
LogiNext Mile är en toppmodern programvara för distribution och ruttoptimering under den sista transportsträckan som gör att kostnaderna kan minskas genom att optimera leveransvägar, automatisera...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell product effortlessly on multiple marketplaces, such as Amazon, eBay, and Walmart.
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell products effortlessly across multiple online sales channels and gain centralized control over inventory and orders. Sellbrites cloud-based, channel management platform integrates with many popular marketplaces and shopping carts, including Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify, and others. With a simple, intuitive interface, Sellbrite provides powerful tools and automation to simplify listing, prevent overselling, and optimize fulfillment.
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell products effortlessly across multiple online sales channels and gain centralized control over inventory and orders. Sellbrites cloud-based,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Automate order management across every sales channel.
Australia's true end-to-end ecommerce platform. Neto is the only Australian retail and wholesale management platform that provides a complete solution for eCommerce, POS, Inventory & Fulfilment. Why Neto? Our integrated back-end technology enables exceptional and consistent customer experiences via any channel be it in-store, online or through a marketplace, future proofing retailers in an increasingly competitive market.
Australia's true end-to-end ecommerce platform. Neto is the only Australian retail and wholesale management platform that provides a complete solution for eCommerce, POS, Inventory & Fulfilment. Why...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Prodsmarts orderhanteringsmodul är det mobila, användarvänliga sättet för små och medelstora företag att planera och schemalägga produktion i realtid.
Prodsmart kan bli små och medelstora tillverkningsföretag inkörsport till digitalisering. En komplett, modulär lösning som gör alla produktionsmiljöer redo för framtidens tillverkning. Prodsmart hjälper tillverkare att bli av med pappersdokument, automatisera rapporteringen och få en fullständig översikt över sin verksamhet, och sedan optimera den grundat på datainsikter. Prodsmart gör digitala funktioner tillgängliga för små och medelstora företag. Det hjälper dem att snabbt lösa sina mest angelägna användningsfall och så småningom bli helt digitala – ett steg i taget.
Prodsmart kan bli små och medelstora tillverkningsföretag inkörsport till digitalisering. En komplett, modulär lösning som gör alla produktionsmiljöer redo för framtidens tillverkning. Prodsmart...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
B2B-försäljningsplattform för storföretag och konsumentvaruföretag kombinerar försäljningsautomatisering, B2B-e-handel och genomförande av detaljhandel.
Pepperis B2B-försäljningsplattform är byggd för storföretag och konsumentvaruföretag. Plattformen erbjuder en omfattande handelsplattform för att konsekvent hantera alla aspekter av din B2B-omnikanalsförsäljning. Plattformen ger dig möjlighet att sälja mer, bättre och snabbare och kombinerar säljkraftsautomation, B2B-e-handel, genomförande av detaljhandel och ruttredovisning/direktleverans till butik (direct store delivery, DSD) i en integrerad mobil lösning som körs på alla enheter för att maximera personlig och onlineförsäljning av B2B.
Pepperis B2B-försäljningsplattform är byggd för storföretag och konsumentvaruföretag. Plattformen erbjuder en omfattande handelsplattform för att konsekvent hantera alla aspekter av din...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Streamline Your Ecommerce Operations
Ordoro helps growing merchants operate like large-scale corporations, but at a fraction of the cost! Optimize your fulfillment workflows with bulk shipping label creation, omnichannel inventory management, automated dropshipping, and more - all in one platform. With no set-up fees, monthly subscriptions, and a FREE 30-day onboarding, you've got nothing to lose!
Ordoro helps growing merchants operate like large-scale corporations, but at a fraction of the cost! Optimize your fulfillment workflows with bulk shipping label creation, omnichannel inventory...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Leading Cloud based Warehouse/Inventory Software Tailored for Online Retail, Wholesale and 3PL Businesses.
Logiwa WMS manages warehousing and order fulfillment in wholesale, retail, e-commerce, wholesale and 3PL industries. Logiwa empowers clients to achieve the most by optimizing costs, improving customer service and reducing time-to-value. Logiwa allows retailers to manage multi channel orders, sell more by synchronizing inventory and orders across multiple sales channels, save operational costs and increase margins.
Logiwa WMS manages warehousing and order fulfillment in wholesale, retail, e-commerce, wholesale and 3PL industries. Logiwa empowers clients to achieve the most by optimizing costs, improving...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Sana Commerce Cloud hjälper organisationer att glädja kunder, öka agiliteten och öka flexibiliteten genom att få ERP och e-handel att fungera som en enhet
Sana Commerce Cloud är en ERP-integrerad realtids-e-handelsplattform som är utformad för att hjälpa organisationer att främja varaktiga relationer med sina kunder genom att få SAP eller Microsoft Dynamics ERP och e-handel att fungera enhetligt. Denna integrerade strategi i realtid eliminerar de systemiska hinder för informationsutbyte som orsakas av vanliga e-handelslösningar: driver effektivitet och online-intäkter för verksamheten samtidigt som slutanvändarna får en bekväm, lättnavigerad och effektiviserad webbutik som ser till att de kommer tillbaka.
Sana Commerce Cloud är en ERP-integrerad realtids-e-handelsplattform som är utformad för att hjälpa organisationer att främja varaktiga relationer med sina kunder genom att få SAP eller Microsoft...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning
Enhance customer serviceability and strengthen eCommerce operations using the efficient order management solution of Unicommerce
Unicommerce enables 10,000+ business such as TCNS Clothing, W, Jack & Jones, Chumbak, House of Anita Dongre, Sugar Cosmetics, mCaffeine, FabAlley, Flomattress, Portronics, Hamilton, etc., manage their orders effectively with its highly advanced order management solution that enables accurate order fulfillment, real-time tracking, lowered operational costs, improved delivery efficiency, increased overall productivity and much more.
Unicommerce enables 10,000+ business such as TCNS Clothing, W, Jack & Jones, Chumbak, House of Anita Dongre, Sugar Cosmetics, mCaffeine, FabAlley, Flomattress, Portronics, Hamilton, etc., manage...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderläggning
  • Orderhantering
  • Fraktledning