Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Orderhanteringssystem

Orderhanteringssystem gör det möjligt att hantera beställningar från första godkännande till leverans av en färdig vara. Dessa system tillhandahåller anpassade verktyg för att matcha ett verksamhetsarbetsflöde, affärsregler, integrationsbehov, krav på datainsamling, försäljningstekniker och försäljningsstrategi över flera kanaler. Orderhanteringsprogram erbjuder vanligtvis även realtidsintegrering med lagerstyrning, orderhantering, betalningshantering, marknadsföring och hantering av kundrelationer, vilket hjälper till att optimera kostnader och öka effektiviteten. Orderhanteringssystem är relaterade till e-handelssystem och beställningssystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Orderhanteringssystem

Sverige Visa lokala produkter

43 resultat

Här är det kundinriktade orderhanteringssystemet som byggts på förstklassig CRM för att ta hand om dina mest hektiska dagar. Lär dig mer om Salesforce Commerce Cloud
Leverera flexibel omnikanals beställningshantering var som helst i världen med Salesforce Order Management. Automatisera beställningshantering, insamling av betalningar och fakturor med arbetsflöden i försörjningskedjan. Se lagret i detalj med en enda sanningskälla för alla beställningar och register. Optimera för hastighet, kostnad och andra affärsprioriteringar. Gör det möjligt att köpa online och hämta i butik och hämta upp vid vägkanten. Lär dig mer om Salesforce Commerce Cloud

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
NetSuite Order Management automatiserar orderhantering, returer och byten, vilket ger en fulländad och flexibel uppfyllelsestrategi. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite Order Management möjliggör en köpupplevelse av typen ”köp var som helst, leverera var som helst, returnera var som helst”. Säkerställ effektiva orderhanteringsprocesser över alla kanaler och alternativ för orderuppfyllelse under orderns hela livscykel, så att företaget kan leverera på kundernas förväntningar och öka vinsten. Automatisera orderns hela livscykel, inklusive insamling och validering av ordrar, orderfrisläppning, leveransbekräftelse, kundkommunikation och betalning. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Yelo är en helhetslösning för att skapa din marknadsplats som Ubereats, Instacart osv. inom 24 timmar Lär dig mer om Yelo
Yelo är en lösning för matleverans som är utformad för att hjälpa företag i alla storlekar att bygga upp butiksfasader och marknader på internet för att underlätta leveranshanteringsprocesser. Systemet gör det möjligt för leverantörer att marknadsföra sponsrade restauranger, organisera produktkataloger, hantera lager och konfigurera rollbaserad åtkomst för personal i ett enhetligt gränssnitt. Allt i ett-plattformen gör det också möjligt för teamen att effektivisera orderhanteringsprocesserna genom att automatisera logistikverksamheten och sätta upp platsbaserade fraktkostnader. Lär dig mer om Yelo

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.coms CRM-programvara hjälper dig att enkelt spåra alla dina beställningar, från första godkännande till leverans av de färdiga varorna. Med färgglada vyer vet du alltid var alla dina beställningars status och vad som behöver göras. Kontrollera varje steg i din försörjningskedja, spåra dina beställningars förlopp, leveranstider, piplines eller något annat med hjälp av rapporter och instrumentbrädor, ingen kodning behövs. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Brightpearl är en allt-i-ett-lösning för lager och orderhantering som utformats för återförsäljare, grossister och multikanalvarumärken. Lär dig mer om Brightpearl
Allt i ett-lösning för order- och lagerhantering som utformats för återförsäljare, grossister och multikanalmärken vars handel uppgår till 1 miljon dollar eller mer, alternativt de som förväntar sig det inom de närmaste 12 månaderna. Brightpearls programvara för order- och lagerhantering är integrerad med bokföring, lagerhantering, leveranshantering, POS, leverantörshantering och CRM. Med den kraftfulla automatiseringsfunktionen för arbetsflöde förbättrar Brightpearl effektiviteten i orderbearbetningen med 70 % och minskar antalet mänskliga fel med 65 %. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Logifly är en programvarulösning för logistikhantering som hjälper företag att effektivisera sin verksamhet och minska kostnaderna. Lär dig mer om LOGIFLY
Logifly är en ledande programvarulösning för logistikhantering som är utformad för att hjälpa företag som ditt att effektivisera sin logistikverksamhet och öka effektiviteten samtidigt som kostnaderna minskas. Vår plattform erbjuder en rad funktioner som spårning i realtid, optimering av rutter, lagerhantering, orderhantering och analys för att ge dig fullständig insyn och kontroll över din leveranskedjeverksamhet. Lär dig mer om LOGIFLY

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Lager- och orderhantering för växande verksamheter. Lär dig mer om Zoho Inventory
Zoho Inventory är en molnbaserad lagerhanteringsprogramvara som hjälper dig att skapa och hantera både försäljnings- och inköpsorder samt spåra ditt lager. Du kan integrera den med försäljningskanaler på internet som Amazon, eBay och Etsy, samt varukorgar som Shopify och många fler. Se deras YouTube-video Lär dig mer om Zoho Inventory

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Automatisera anbudsförfrågningar och inköpsordrar baserat på minimilager eller försäljningsorder. Håll dessutom reda på inkommande leveranser och mycket annat.
Odoo gör det möjigt för företag att hålla reda på offerter och orderstatusar, orderbelopp och förväntat leveransdatum. Spara tid genom att ställa in regler för att automatiskt skicka offertförfrågningar och inköpsorder till dina leverantörer baserat på dina lagernivåer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lär dig mer om ERPAG
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Caspio är en världsledande NO-CODE-plattform för att bygga databasapplikationer online utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för orderhantering utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Webbaserad programvara för uthyrning av utrustning med mobilappar. Uthyrningsprogramvara som låter dig spåra varje utrustningsobjekt
EZRentOut, den ledande molnbaserade programvaran för orderhantering, är utformad för att spåra alla dina uthyrningsbeställningar samtidigt som du maximerar din ROI och ökar produktiviteten. Den här populära programvaran har en djupgående instrumentbräda för kundhantering och rapportering för att underlätta datadrivna affärsbeslut. EZRentOuts kundframgångsteam finns tillgängligt dygnet runt för att hjälpa dig hela tiden. Lär dig mer om EZRentOut

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Smart och lagerbaserad programvara som är byggd för tillverkare i tillväxtfas. Integrerar med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce.
Smart och visuell lagerhanterings- och tillverkningsprogramvara som är skräddarsydd för tillverkare i tillväxtfas som använder Xero eller QuickBooks och säljer via e-handel (Shopify, WooCommerce). Programvaran gör det enklare än någonsin för online-handlare att styra lagerhållningen och produktionsledningen. För företag som vill skala upp och skapa struktur i sin dagliga verksamhet. Lagerhantering av råmaterial, materialförteckningar och partispårning ingår. Smidig integrering med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce. Lär dig mer om Katana Cloud Inventory

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Rentles enhetliga butikshantering och e-handelslösningar möjliggör sömlös orderhantering i alla försäljningskanaler.
Rentle är en allt i ett-programvara för beställningshantering för handlare som säljer produkter som en tjänst och hyr ut utrustning. Rentles enhetliga butikshantering och e-handelslösningar möjliggör sömlös orderhantering i alla försäljningskanaler. Allt du behöver för att effektivt hantera beställningar och bokningar finns samlat i Rentle: kunduppgifter, dokument, lager med mera. Se till att du alltid har fullständig insyn i dina kommande, aktiva och returnerande beställningar och deras status. Kom igång utan kostnad. Lär dig mer om Twice Commerce

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Webbapp för inventering, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser för medelstora företag – inklusive tillverkning.
Webbaserade lager, orderspårning, fakturerings- och rapporteringssystem för medelstora företag på flera platser – inklusive produktionshantering. Se lagervarningar, leverantörstillgänglighet och leadtider. Spåra lagernivåer, kostnader och lagervärde över tid. Hantera plockningar, serienummer, partier och streckkoder, returer, försändelser, dropshipping och interna förflyttningar. Använd Megaventory för framgångsrik hantering av ditt företag och dra nytta av det användarvänliga gränssnittet och den omfattande supporten. Lär dig mer om Megaventory

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Effektivisera dina beställningsprocesser online och hantera beställningshistoriken både online och off-line med Sana Commerce Cloud.
Centralisera alla dina beställningsdata på ett ställe, oavsett om det är online eller off-line. Med Sana Commerce Cloud integreras din webbutik helt med ditt Microsoft Dynamics- eller SAP ERP-system, vilket innebär att kunder också kan se beställningar som de har gjort hos dig tidigare via telefon, e-post eller till och med fax. Med den här funktionen kan du uppfylla kundernas förväntningar utan att offra de data de är beroende av. Lär dig mer om Sana Commerce

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
En robust SaaS-produkt som hjälper dig att spara mer än 15 % av logistikkostnaderna genom att optimera bilparken, distributionsrutter och kapacitet.
LogiNext Mile är en toppmodern programvara för distribution och ruttoptimering under den sista transportsträckan som gör att kostnaderna kan minskas genom att optimera leveransvägar, automatisera tilldelning av leveransresurser och schemalägga försändelser samtidigt som det dynamiskt spårar alla förflyttningar på marken. LogiNext Mile är globalt rankad som en av de bästa lösningarna och erbjuder en av de mest omfattande lösningarna för distributionslogistik och leveransvägsoptimering som ger utmärkt ruttplanering och resurshantering. Lär dig mer om LogiNext Mile

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Prodsmarts orderhanteringsmodul är det mobila, användarvänliga sättet för små och medelstora företag att planera och schemalägga produktion i realtid.
Prodsmart kan bli små och medelstora tillverkningsföretag inkörsport till digitalisering. En komplett, modulär lösning som gör alla produktionsmiljöer redo för framtidens tillverkning. Prodsmart hjälper tillverkare att bli av med pappersdokument, automatisera rapporteringen och få en fullständig översikt över sin verksamhet, och sedan optimera den grundat på datainsikter. Prodsmart gör digitala funktioner tillgängliga för små och medelstora företag. Det hjälper dem att snabbt lösa sina mest angelägna användningsfall och så småningom bli helt digitala – ett steg i taget. Lär dig mer om Prodsmart

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
ShippyPro är en sändningsprogramvara som hjälper onlineföretag att enkelt skicka, spåra och returnera sina e-handelsbeställningar.
ShippyPro är en sändningsprogramvara som hjälper onlineföretag att enkelt skicka, spåra och returnera sina e-handelsbeställningar. Genom att använda ShippyPro kan onlineförsäljare synkronisera över 60 marknadsplatser och CMS till över 110 kurirer över hela världen för att automatiskt importera ej skickade beställningar. Med en installation som tar 30 sekunder kan onlineförsäljare skriva ut sändningsetiketter i bulk, hålla koll på varje leverans genom en spårningspanel, ladda upp sin returpolicy och skapa en anpassad returmodul. Starta en provperiod med 30 kostnadsfria beställningar idag Lär dig mer om ShippyPro

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
B2B-försäljningsplattform för storföretag och konsumentvaruföretag kombinerar försäljningsautomatisering, B2B-e-handel och genomförande av detaljhandel.
Pepperis B2B-försäljningsplattform är byggd för storföretag och konsumentvaruföretag. Plattformen erbjuder en omfattande handelsplattform för att konsekvent hantera alla aspekter av din B2B-omnikanalsförsäljning. Plattformen ger dig möjlighet att sälja mer, bättre och snabbare och kombinerar säljkraftsautomation, B2B-e-handel, genomförande av detaljhandel och ruttredovisning/direktleverans till butik (direct store delivery, DSD) i en integrerad mobil lösning som körs på alla enheter för att maximera personlig och onlineförsäljning av B2B. Lär dig mer om Pepperi

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Conexiom är den kompletta beröringsfria lösningen för tillverkare och distributörer för att eliminera manuell orderbehandling.
Conexiom är en SaaS-plattform för tillverkare och distributörer som levererar en komplett lösning för automatisering av försäljningsorder för att eliminera manuell orderbehandling. Conexiom är den enda leverantören som erbjuder True Automation – 100 % datanoggrannhet, beröringsfri orderhantering, automatisering av alla beställningar för den kompletta lösningen. Använd Conexiom för att omfördela resurser till aktiviteter som förbättrar kundupplevelsen, ger bättre lönsamhet och påskyndar ordercykeltiden för att behålla konkurrensfördelen. Lär dig mer om Conexiom

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Multiorders är en av de ledande programvarorna för lager- och transporthantering som optimerar försäljning via flera kanaler på ett optimalt sätt.
Den här kraftfulla programvaran integreras med alla e-handelsjättar – Amazon, eBay, Etsy, Wix, Shopify, Squarespace, WooCommerce med flera så att säljare kan genomföra sina beställningar fem gånger snabbare. Anslut alla dina transportörer och skriv ut etiketter med bara ett klick. Hantera prissättning och lagernivåer för alla försäljningskanaler från samma plats. Verktyget inkluderar förstklassiga transportalternativ, till exempel USPS Commercial pricing, utan några volymkrav. Tillgängligt med alla kända transportörer. Lär dig mer om Multiorders

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Kan integreras i alla större e-handelsplattformar och möjliggör lagerhantering, expediering av beställningar och fakturering och support i realtid.
ShipFusion lagrar, hanterar och spårar inventeringen på temperaturkontrollerade lager i USA och Kanada som ägs och drivs ShipFusion själva. Förutom expedieringslösningar erbjuder ShipFusion ett brett utbud av tjänster, såsom frakt, försäkring och kundreturhantering. Lämplig för kunder med lätta produkter, lågt antal lagerhållningsenheter (stock keeping unit, SKU), men i stora volymer och är ute efter att effektivisera sin e-handelsexpediering genom tekniska lösningar. Lär dig mer om Shipfusion

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser.
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Inklusive avancerade funktioner som anpassad prissättning, begränsad åtkomst, betalningsvillkor, visuell anpassning, integrationer osv. Med Turis ger du dina återförsäljare en sömlös beställningsupplevelse, vilket i slutändan leder till nöjdare kunder, bättre kundlojalitet och mer försäljning. Lär dig mer om Turis

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Fabric hjälper varumärken och återförsäljare att växa med modern handelsinfrastruktur, verktyg och teknik.
Fabric är en snabb handelsplattform som är specialbyggd för tillväxt. Kunder som BuildDirect, Juicy Couture och GNC litar på Fabric på grund av den öppna och modulära utformningen som gör att de kan vara live inom några veckor utan att behöva byta plattform. Fabric är en stark multiplikator för återförsäljare av befintliga teknikinvesteringar som har visat sig öka de digitala intäkterna med upp till tre gånger. Fabric backas upp av Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa och BC Partners. Lär dig mer om fabric

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Orderhanteringsprogramvara när den är som enklast. Automatisera dina orderhanteringsprocesser med ett lättanvänt molnbaserat system.
Orderhanteringsprogramvara när den är som enklast. Automatisera dina tillverkningsprocesser med ett lättanvänt molnbaserat system. Anslut orderhanteringsprocesser till modulerna för lagerstyrning, produktionsplanering, inköps- och leveranshantering med e-postaviseringar och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11. QT9 ERP gör det möjligt att hantera beställningar från det ursprungliga godkännandet till leverans av en färdigställd vara. Inkluderar streckkodsfunktioner. Lär dig mer om QT9 ERP

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning.
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning. Den flexibla tekniken gör det möjligt att uppnå större smidighet och nyskapande, med lägre IT-kostnader, för mer differentierade och anpassade kundupplevelser genom alla kanaler, genom nyckelfunktioner som en mobil- och webbutik, POS, CRM och utveckling av kundrelationer, OMS-motor, pris- och rabatthantering, mobilt lager eller anslutningar med lösningar som SAP eller Magento. Lär dig mer om Openbravo

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Ordorite erbjuder en början till slut hanteringslösning för återförsäljare av möbler, sängkläder och liknande med flera butiker
Ordorite erbjuder en början till slut hanteringslösning för återförsäljare av möbler, sängkläder och liknande. Systemet kan hantera alla aspekter av din verksamhet, från försäljningsstället, lagerstyrning, lagerhantering, leverans och logistik, kundservice, marknadsföring, mobila lösningar, affärsanalys, omnikanalsupport och mycket mer. Oavsett om du har en eller flera butiker kan Ordorite hantera hela ditt lager i ett enda effektivt system. Lär dig mer om Ordorite

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Ger dig försörjningskedjeorkestrering från början till slut genom ett handelsnätverk utformat för större företag och organisationer.
Infor Nexus erbjuder försörjningskedjeorkestrering från början till slut genom en molnbaserad lösning utformad för större företag och organisationer i olika branscher. Som världens kanske enda single-instance-affärsnätverk har Nexus applikationer som leveranshantering, leverantörspaketering och -frakt, automatisering från inköp till betalning (procure-to-pay), transporthantering, försörjningskedjefinansiering och insyn i leveranskedjan. Dessutom erbjuder den prediktiv analys som möjliggör proaktiva reaktioner på förändringar i marknaden. Lär dig mer om Infor Nexus

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Utformad för att självständigt planera efterfrågan, utföra ordergenerering och se till att alla nivåer i försörjningskedjan är i balans.
På leafio skapas programvara för att automatisera och optimera försörjningskedjan inom detaljhandeln. Programvaran betjänar stolt över 150 detaljhandelsföretag i över 15 länder, vilket bidrar till en konkurrensfördel på marknaden, ökat motstånd mot störningar och ökade intäkter med högre marginal. Lär dig mer om Leafio Inventory Management

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Sverige Lokal produkt
Anslut din första produktionsresurs på 60 minuter för att se hur den presterar online. Skala upp för att hålla dig på topp med OnTop IIoT.
OnTop IIoT-funktioner * Globalt tillgängliga molntjänster på Microsoft Azure, med intuitiva och avancerade verktyg för verksamhetsstyrning i realtid samt optimering av utrustningens totala effektivitet (TAK-värde eller overall equipment effectiveness, OEE). * Smarta noder för datainsamling i ett användningsklart trådlöst nätverk för mätning av produktionsprestanda och status. * Effektiva användargränssnitt i webbappar för alla mobila enheter hela tiden och globalt i realtid. Lär dig mer om OnTop

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Världens ledande tillverkare och grossister av konsumentvaror ökar försäljningen och ökar distributionseffektiviteten med Mobisoft
Världens ledande tillverkare och grossister av konsumentvaror ökar försäljningen och ökar distributionseffektiviteten med Mobisoft. Mobisale är företagets B2B-handelsplattform och tillhandahåller en komplett lösning för alla fältaktiviteter: ordertagning, försäljning från fordon, marknadsföring, leveransbevis och mobilinriktade e-handelsappar – alla är helt integrerade i alla ERP. Lär dig mer om Mobisale

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Detaljhandel, logistik för e-handel, försörjningskedja och fullbordande, 3PL för lager, mäklare (4PL), industritillverkning, transportör, kurir och post
För e-handelsteam som behöver ett bättre order- och leveransflöde. Webshipper är en sändningsplattform som sömlöst kopplar samman e-handelsplattformar med transportörer och gör det möjligt för användare att automatisera alla aspekter av order- och sändningshantering. Lär dig mer om Webshipper

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Molnbaserad orderhanteringsplattform för EDI-anslutning från början till slut, dokumentautomatisering utan EDI, processynlighet och kontroll.
OmPrompt ger dig en helt styrd orderhanteringsplattform som gör det enkelt för företag runt om i världen att handla med varandra. Den molnbaserade plattformen kopplar samman tillverkare och återförsäljare via EDI med deras kunder, leverantörer och tredjepartsleverantörer och automatiserar behandlingen av de andra manuella dokumenten så man kan fånga upp processer för skapande, uppfyllande och uppgörelse. Med en plattform kan företag ansluta till vilken samarbetspartner som helst, digitalisera vilket dokument och bearbeta vilket format som helst. Lär dig mer om OmPrompt Order Management

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Flerkanalsåterförsäljare kan uppnå driftseffektivitet med allt i ett-hantering av support, beställningar och logistik.
Commerce Studio från 1440 hjälper återförsäljare med flera kanaler att bryta ner datasilor och maximera produktiviteten med en enda Salesforce-inloggning. Få ditt företag att växa genom att effektivisera med de verktyg du redan använder för att hantera beställningar, returer, byten, kundsupport, lager, leverantörer, PIM, dropship, 3PL och mycket mer. Med kraftfull rapportering och analys kommer du snart att inse de tidsbesparande fördelarna när du omvandlar ditt back office med Commerce Studio. Lär dig mer om Commerce Studio

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Programvara och app för att hantera och spåra tillverkning, logistik, avvikelser, process, installation och kostnader på stora byggarbetsplatser.
Den kraftfulla programvaran och appen Insite LMS för byggarbetsplats visar sina möjligheter på olika industriella byggarbetsplatser. Med många individuellt kombinerbara moduler är Insite LMS en av all-rounders inom digital logistik, material- och webbplatshantering. Dessutom täcker den alla områden och industrier - från stål- och kraftverksbyggande till infrastruktur och intralogistikprojekt. Speciellt utvecklad för höga krav på industrianläggningar och stora byggarbetsplatser! Lär dig mer om Insite LMS

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering
Upplev den ultimata lösningen för informationssystem i marknadsföring med mobil teknik, sälj smartare och snabbare med Sterison SFA.
Sterison SFA är ett modernt AI-baserat tillämpningssystem för detaljhandel och försäljning, med en avancerad funktion för att överbrygga klyftan mellan ledningen och säljteamen på fältet. Försäljningsproduktiviteten har ökat med 35 % sedan användningen av systemet. En av SterisonSFA:s globala FMCG-klienter. Sterison SFA kan användas av tillverkare, grossister och distributörer av fältverksamheter, som besöker, säljer till och träffar återförsäljare och kunder dagligen. Lär dig mer om Sterison SFA

Funktioner

  • Beställning av restorder
  • Lagerhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Returhantering
  • Fraktledning
  • Rapportering och analys
  • Inköpsorderhantering
  • e-handelshantering
  • Fakturering