Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Journal system

Journalsystem för psykisk ohälsa hanterar aktiviteter som patientjournalföring, fakturering och schemaläggning för psykiatriska vårdinrättningar. Psykiatriska vårdinrättningar använder dessa system för mental hälsa för att centralisera och automatisera viktig patientvård och medicinska affärsprocesser inklusive sammanställning av patientrapporter, behandlingsjournaler, kundfordringar, betalningsbehandling, delning av patientdata, dokumenthantering, digitala anspråk, insamlingar och ekonomisk rapportering. Programvara för mental hälsa är relaterade till program för sociala tjänster, verktyg för patientregister, program för medicinsk fakturering, medicinsk programvara, schemaläggningsprogram och program för medicinsk transkription.

Sverige Visa lokala produkter

8 resultat

Sverige Lokal produkt
MERIDIQ

MERIDIQ

(0) Sverige Lokal produkt
MERIDIQ Journalsystem för skönhetsvård Lär dig mer om MERIDIQ
MERIDIQ, ett enkelt journalsystem som är anpassat för dig som vill administrera dina patienter säkert online. Vårt mål är att erbjuda en lösning som alla injektionsbehandlare och kliniker har råd med, för att kunna arbeta med säker, digital journalhantering som följer GDPR och andra riktlinjer såsom patientdatalagen. MERIDIQ är speciellt riktat till de kliniker och behandlare som behöver en enkel lösning för journalhantering. Tillsammans med vår app för iPad och mobiler kan det inte bli enklare att dokumentera behandlingar som lagras säkert online. Lär dig mer om MERIDIQ

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Spårning av efterlevnad
  • Medicinsk fakturering
  • Elektroniska recept
  • Självbetjäningsportal
  • Kartläggning
  • Formulärhantering
  • Dokumenthantering
Självbetjäning i tidsbokningen med ett mycket behagligt schemaläggningsverktyg, så att du kan får mer tid för resten av att-göra-listan.
Spara tid och se till att hålla reda på patienterna med Acuitys HIPAA-kompatibla självbetjäningslösning för schemaläggning. Så fort en patient har bokat en tid skickar Acuity specialanpassade bekräftelser, skickar påminnelser med SMS, lagrar SOAP-uppgifter/patientuppgifter, låter folk boka om sin egen tid grundat på din tillgänglighet och hanterar betalningar. Du kan till och med ställa in videokonferenser så att du kan tala med dina patienter på distans. Med Acuity fungerar din vardag smidigare. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Spårning av efterlevnad
  • Medicinsk fakturering
  • Elektroniska recept
  • Självbetjäningsportal
  • Kartläggning
  • Formulärhantering
  • Dokumenthantering
Använd Vagaros programvara för salong, SPA och träning för att få bokningar, behandla betalningar, skicka påminnelser och marknadsföra ditt företag. Från 25 USD/månad.
Använd denna allt i ett-programvara för salong- SPA-, och träning för att administrera ditt företag och få det att växa. Få bokningar och betalningar dygnet runt. Håll dig säker med 100 % kontaktlös in- och utcheckning. Nå fler kunder via med SMS- och e-postmarknadsföring. Få bokningar på Vagaro Marketplace och i sociala medier. Minska utebliven ankomst med automatiska påminnelser. Administrera bokningar och paket på alla enheter. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priser från 25 USD/månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Spårning av efterlevnad
  • Medicinsk fakturering
  • Elektroniska recept
  • Självbetjäningsportal
  • Kartläggning
  • Formulärhantering
  • Dokumenthantering
Lösning för administration av medicinsk praktik med funktioner för webbaserad bokning, Stripe, schemaläggning, uppgiftshantering, rapporter och SMS-/e-postpåminnelser.
Medesk utvecklar färdiga lösningar för vårdpersonal inom psykiatrin. Det är en molnbaserad plattform som effektiviserar arbetsflödet på din praktik, vilket hjälper dig att attrahera och behålla fler patienter till en lägre kostnad. – Dra nytta av mallade konsulteringsanteckningar och psykometriska poäng – Spåra patienternas framsteg över tid med jämförelser av psykometriska poäng – Övervaka behandlingstyper per patient, t.ex. läkemedel, behandling osv. – Optimera din marknadsföring för att locka exakt de patienter som behöver din hjälp Lär dig mer om Medesk

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Spårning av efterlevnad
  • Medicinsk fakturering
  • Elektroniska recept
  • Självbetjäningsportal
  • Kartläggning
  • Formulärhantering
  • Dokumenthantering
EHR med anpassningsbara mallar, inbyggda kontrollverktyg, HIPAA-kompatibel telehälsa och patientportal för mental hälsovård.
Intelligent Medical Software har helt anpassningsbara mallar, inbyggda kontrollverktyg och ett HIPAA-kompatibelt telehälsosystem och patientportal för beteendehälsa, mental hälsa och psykiatri. IMS tillgodoser varje steg i patientvårdsprocessen, från patientengagemang till klinikanalys, automatiserad incheckning, vårdsamordning, rapportering och mycket mer. Programvarans funktioner, moduler och mallar har byggts från grunden för att kunna anpassas till din verksamhets unika behov. Lär dig mer om Intelligent Medical Software

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Spårning av efterlevnad
  • Medicinsk fakturering
  • Elektroniska recept
  • Självbetjäningsportal
  • Kartläggning
  • Formulärhantering
  • Dokumenthantering
Opus EMR är en molnbaserad lösning som följer lagen om rätt till sjukförsäkring och ersättning (health insurance portability and accountability act, HIPAA) och kombinerar detta med allt du förväntar dig av en EMR och mycket mer.
Opus EMR utvecklades på grund av behovet av att tillhandahålla en mer omfattande och lättanvänd lösning för anläggningsadministratörer utan att belasta budgeten. Programvaran byggdes av beteendevetare för beteendevetare med djup personlig förståelse för de aktuella frågorna och ett tydligt mål i åtanke – att spara tid och pengar åt dig samtidigt som du efterlever regelverken och är effektiv när det gäller att ge behandling till dina kunder. Lär dig mer om Opus EHR

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Spårning av efterlevnad
  • Medicinsk fakturering
  • Elektroniska recept
  • Självbetjäningsportal
  • Kartläggning
  • Formulärhantering
  • Dokumenthantering
Lösning för missbruksbehandling som inkluderar CRM, EMR, RCM-fakturering och HR. Det möjliggör hantering av alla verksamheter på en plattform.
Sunwave är en ledande teknikleverantör för behandlingscenter för drogmissbruk. Den helt integrerade plattformen inkluderar missbruks-EMR-, CRM-, RCM-, HR- och faktureringsprogramvara. Den är byggd från grunden för behandling av missbruk och ger behandlingscenter möjlighet att hantera all sin verksamhet på en enda, enhetlig plattform. Med de kraftfulla rapporteringsmöjligheterna i Sunwave kan användarna fatta välgrundade beslut som positionerar deras företag för framgång. För mer information, besök Sunwaves hemsida. Lär dig mer om Sunwave

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Spårning av efterlevnad
  • Medicinsk fakturering
  • Elektroniska recept
  • Självbetjäningsportal
  • Kartläggning
  • Formulärhantering
  • Dokumenthantering
Sverige Lokal produkt
Verktyg för patientengagemang som låter företag kommunicera med canceröverlevande patienter, bygga vårdplaner och övervaka patientframsteg.
Denna verktygslåda gör det möjligt för onkologiteamen att kommunicera med sina cancerpatienter, bygga vårdplaner och övervaka patientframsteg. Lär dig mer om MOSAIQ

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Spårning av efterlevnad
  • Medicinsk fakturering
  • Elektroniska recept
  • Självbetjäningsportal
  • Kartläggning
  • Formulärhantering
  • Dokumenthantering