Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Anläggningshanteringsprogramvara

Sverige Visa lokala produkter
59 resultat
Sverige Lokal produkt
Planima

Planima

(0) Sverige Lokal produkt
Enkelt och webbaserat planeringsverktyg för effektivt och proaktivt fastighetsunderhåll. Lär dig mer om Planima
Planima är en webbtjänst där du enkelt och och effektivt kan underhållsplanera dina fastigheter. Det spelar ingen roll hur stor du är eller vilka fastigheter du äger - chansen är god att Planima skulle passa dig med! Lär dig mer om Planima

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Programvaran TOPdesks Facility Management hjälper dig att snabbt och enkelt utföra alla dina uppgifter och arbetsflöden i ett enda verktyg. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på dina tillgångar. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En bra lösning för anläggningsförvaltningsrelaterade granskningar och kontroller. Fungerar på alla enheter med offline-stöd. Gratis provperiod. Lär dig mer om Falcony
audits.io är ett helt anpassningsbart verktyg som fungerar på alla enheter – både online och offline. Utför granskningar och inspektioner när du är ute på språng med din mobil eller surfplatta och fortsätt arbetet på en dator om du vill det. Bifoga bilder och andra filer, tilldela och meddela ansvariga personer, dela de automatiserade PDF-rapporterna med intressenter och analysera flaskhalsar och trender från realtidsstatistiken. Kontrollera materialet nedan och börja effektivisera gransknings- och inspektionsprocesserna i din organisation idag. Lär dig mer om Falcony

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Drawbase tillhandahåller CAFM/IWMS-produkter för utrymmen, tillgångar, beläggning, datacenter och infrastrukturhantering Lär dig mer om Drawbase
Drawbase tillhandahåller förstklassiga produkter för datorstödd anläggningshantering och integrerade arbetsplatshanteringssystem (computer-aided facility management/integrated workplace management system, CAFM/IWMS) för utrymmen, tillgångar, datacenter och infrastrukturhantering och beläggningsplanering. Ett komplett utbud av professionella tjänster ger en framgångsrik implementering från platsbedömningar och integrationer till äldre produkter och datamigrering. Samarbeten och validerade lösningar med IBM Maximo och Oracle EBS och PeopleSoft ger välintegrerade lösningar. Molnlösningar, lokala lösningar och hybridlösningar med Oracle, IBM och AWS. Lär dig mer om Drawbase

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
P.O.C System är en SaaS-plattform som erbjuder ett unikt grafiskt gränssnitt som syftar till att hjälpa till att maximera företagets arbetsyta. Lär dig mer om Seating Allocation Solution
P.O.C:s lösning för sittplatstilldelning har utformats för företag/gemensamma arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Med en realtidsvy av din arbetsplats och mångsidiga verktyg kan du utforma sittplatskartor som uppfyller de anställdas behov och maximerar användningen. Lösningen inkluderar även en användarvänlig schemaläggningsapplikation som gör det möjligt för anställda att boka platser och mötesrum efter behov, i realtid och på resande fot. Lär dig mer om Seating Allocation Solution

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran som hjälper dig att planera, spåra och slutföra underhåll i tid och inom budget. Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna CMMS-programvara hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan minska driftstoppen och dina utgifter. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra arbetsorder var som helst ifrån, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt. Lär dig mer om Facile
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt. – Reservera arbetsstationer och andra resurser. – Hitta lediga möteslokaler. – Stärk dina anställda. – Optimera dina arbetsytor. – Justera arbetsytans kapacitet. – Anpassa dina fastigheters miljöpåverkan. – Spåra beläggningen på flera våningar/platser. – Hantera hybrida team. – Hitta teammedlemmar. – Följ regelverken. – Organisera aktivitetsbaserad städning. – Samt mycket mer. Lär dig mer om Facile

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Programvara för anläggningsförvaltning för att hantera serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna fantastiska programvara för anläggningsförvaltning kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga service, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna CMMS-programvara inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina behov av förebyggande underhåll. Sömlös integrering med RFID och Zendesk. Prova programvaran gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Automatisera och optimera hanteringen av din arbetsplatsparkering. Lär dig mer om Wayleadr
ParkOffice är parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Betrodd av världsledande arbetsgivare som Sanofi, Factset och CEPSA. ParkOffices programvara löser problem med personalparkering och transportproblem för företag över hela världen. ParkOffice löser problem för företag, inklusive: * prognos och hantering av parkeringsbeläggning * öka eller minska parkeringstillgängligheten * eliminera ineffektiva fastighetsutgifter * generera intäkter från personalparkering * minska koldioxidavtrycket. Lär dig mer om Wayleadr

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad. Lär dig mer om GoAudits
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Ledande IWMS-system för chefer, användare och tjänsteleverantörer. Användningsklar men anpassningsbar lösning för fastighetsservice. Lär dig mer om Spacewell
Med Spacewells IWMS kan fastighetsansvariga effektivisera och optimera byggnader, arbetsplatser, tillgångsgrupper och tillhörande tjänster. Vi ger slutanvändare, lokalvårdare och tekniker stöd med specialiserade och lättanvända mobilappar. Spacewell är ledande inom IWMS och erbjuder en heltäckande, användningsklar, skalbar och anpassningsbar lösning för hantering av byggnader och fastigheter som enkelt kan integreras med IoT. Smart arbetsplats- och rumsbokning. För företag över 500. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Appen för arbetsplatsupplevelsen: Luna är ett modernt och integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa anställda att ansluta sig till sin arbetsplats. Lär dig mer om Luna
Använd ett integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa medarbetare att ansluta till sin arbetsplats med Luna. Skapa bokningsregler och låt sedan personalen schemalägga sin dag. Lunas kärnmoduler inkluderar: instrumentbräda, autentisering för enkel inloggning samt modulerna Hitta navigering och Bokning. Boka: – Skrivbord – Mötesrum – Bilplatser – Smarta förvaringsskåp – Utrustning med mera Övriga tillvalsmoduler inkluderar: – Digital plånbok – Mat och dryck – Åtkomst till byggnader – Evenemang med mera Lär dig mer om Luna

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut. Lär dig mer om Visio

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
UpKeep är rankad som den främsta mobila programvaran för fastighetsförvaltning för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för fastighetsförvaltning är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Sine är ett arbetsplatsprogramsystem för registrering av besökare, entreprenörer, personal, studenter och bud via webben, läsplatta och mobil.
Komplett programvara för besökare, entreprenörer, personal, studenter och kurirer. Betrott av JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL och tusentals organisationer över hela världen. Upptagna återkommande användare kan ”checka in” med sin smarttelefon, värdar förhandsregistrerar gäster och får meddelanden via SMS, e-post eller Sine-appen när besökaren anländer. Snabb installation, enkel att använda med all maskinvara som tillhandahålls via den globala onlinebutiken. Support dygnet runt och 30 dagars gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Sine

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
eMaint CMMS effektiviserar processer och automatiserar PM-scheman för att säkerställa optimalt anläggningsunderhåll och regelefterlevnad.
Optimera arbetsflöden och automatisera underhållsåtgärder med underhållsprogramvaran eMaint CMMS. Skapa rapporter snabbt för att säkerställa smidiga interna och externa revisioner och få insyn i alla anläggningsunderhållsaktiviteter med hjälp av eMaint-kontrollpanelen. Oavsett om du har tusentals tillgångar eller bara några få kan du skräddarsy systemet så att det passar ditt företags unika behov. Prioritera och kategorisera förebyggande underhåll baserat på hur verksamhetskritisk tillgången är och spåra tillgångars ålder och kapitalkostnader för att fastställa slutet av livslängden. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En av de mest anpassningsbara plattformarna för hantering av företagsbesökare som hjälper företag att upprätthålla bästa praxis för hälsa, säkerhet och trygghet.
Traction Guest är en ledare inom hantering av företagsbesökare och gör det enkelt, minnesvärt och tryggt att ta emot besökare på anläggningar. Med oöverträffad anpassning ökar globala organisationer som UPS och ThermoFisher säkerheten och uppfyller efterlevnadskrav som ITAR eller GDPR. Genom att erbjuda incheckning av besökare med hjälp av iPad-enheter eller ID-skannrar kan du skapa unika erfarenheter för besökare på flera olika platser. Välj integrationer, bevakningslistor och datahemvist med ett SOC2-certifierat VMS. Lär dig mer om Sign In Enterprise

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En Saas-plattform för anläggningsskötsel som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera personalens säkra återkomst till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad plattform för anläggningsskötsel som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
ServiceChannels webb- och mobilbaserade plattform för fastighetsförvaltning hjälper till att hantera reparations- och underhållsarbete i hela företaget.
ServiceChannel ger fastighetsförvaltningspersonal en plattform för inköp, upphandlingshantering och betalning för reparation och underhållstjänster i hela företaget. Genom att tillhandahålla en webb- och mobilbaserad vy i realtid i alla tjänstedata kan fastighetsförvaltningen få betydande ROI på investeringen utan utkontraktering eller investering i ny infrastruktur. Över 500 globala varumärken använder ServiceChannel dagligen för att göra affärer med mer än 50 000 entreprenörer på mer än 300 000 platser i 63 länder. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FM:Systems tillhandahåller lösningar för arbetsplatshantering som gör det möjligt för organisationer att identifiera, planera och leverera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd. Plattformar för IWMS och resursschemaläggare levererar hantering av utrymme och innehav, anläggningsunderhåll, schemaläggning av skrivbord och rum, tillgångar och mer med molnprogramvara, digitala skyltning och sensorer för IoT-användning. Organisationer ges möjligheten att fatta datadrivna beslut som minskar driftskostnader, ökar produktiviteten och förbättrar de anställdas upplevelse. Lär dig mer om FMS:Workplace

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Dela scheman för möten, gruppmöten, konferensrum, resurser, lokaler och mycket mer.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar produktiviteten. Automatisera hela schemaläggningsprocessen och schemalägg och dela information för personer, rum och resurser. Lär dig mer om Office Tracker

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Entronix erbjuder molnbaserade lösningar på företagsnivå för övervakning i realtid av energimätare och styrning i kommersiella fastigheter.
Entronix energihanteringsplattform erbjuder en sofistikerad, kraftfull och mångfacetterad produkt som är enkel att distribuera och kan köras oberoende av, tillsammans med eller ovanpå ett befintligt byggnadsautomationssystem. Energi- och/eller styrdata skickas säkert till molnet, där färdiga och anpassningsbara rapporter, instrumentbrädor och visualiseringar är tillgängliga via en säker webbgateway. Feldetektering, fakturering, underhåll, budgetering och många andra funktioner ingår utan kostnad i EMP. Lär dig mer om Entronix EMP

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Heltäckande programvarulösning för hantering av evenemang och evenemangsbyggnader, med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi.
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En affärsprogramvara som har utformats för att maximera produktiviteten och effektiviteten hos fältbaserad personal genom att göra kontoret helt papperslöst.
Fieldmotion tillhandahåller en molnbaserad digital plattform för fältarbetare, som möjliggör datainsamling i realtid, inställningar för avtalade tider, effektiv kommunikation, beslut i realtid, ansvar för och övervakning av tidsplanering. Fieldmotion-plattformen är intuitiv och enkel att använda, vilket innebär att den kan användas direkt när den levereras och gör den attraktiv för företag som vill komma igång snabbt. Lär dig mer om FIELDMOTION

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Med PlanRadar kan anläggningshanteringsuppgifter hanteras på ett ställe, från underhåll och reparationer till kommunikation med ditt team.
PlanRadars programvara för anläggningshantering förenklar kommunikation och dokumentation. Med en webbapp och appar för alla iOS-, Android- och Windows-enheter möjliggör PlanRadar uppföljning av fel från upptäckt till lösning, schemaläggning av påminnelser för regelbundet underhåll och slutförande av hälso- och säkerhetsgranskningar. Det anpassningsbara systemet kan också användas för märkning av tillgångar. Alla dina data, inklusive foton, text och röstmeddelanden, lagras säkert i molnet för framtida referens. Lär dig mer om PlanRadar

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Schemaläggning i realtid för mötesrum, konferensrum, studior, skrivbord, bekvämligheter och träningsfaciliteter med mera.
Schemaläggning i realtid för mötesrum, konferensrum, studior, skrivbord, bekvämligheter och träningsfaciliteter. Boka när du är på språng eller på begäran med den mobilvänliga webbapplikationen och bokningsautomaterna, samtidigt sker en sömlös integrering med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar. Spåra faktisk användning och få tillgång till aktivitetsrapporter i realtid med en anläggningskarta för att bättre förstå användnings- och tillgänglighetskapacitet. Bli en av över 13 000 användare globalt och besök hemsidan för att påbörja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En platsbaserad plattform för byggnaders livscykel som följer upp problem och besiktning samt hanterar stanslistor för ägare, byggherrar och operatörer
Programvaran FinishLine är en plattform för byggnaders livscykel som förbättrar besiktning, stanslistor, driftsättning, garanti och fastighetsunderhåll. En plattform som är enkel att använda och driva för ägare, entreprenörer (general contractor, GC), utvecklare, arkitekter, fastighetschefer, lägenheter, hotell och semesteranläggningar. Dela snabbt data eller rapporter med dina underleverantörer eller andra via e-post. Spara tid och pengar genom att få insikter i projektdata och trender. FinishLine används för allt från små till några av världens största projekt. Lär dig mer om FinishLine

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %. Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse. Lär dig mer om Asset Infinity

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
PEMAC Assets: - Tillgångshantering - Liverapporter - Kalibreringar - Uppfyller 21CFR - Entreprenörs- och tillståndshantering - Papperslös spårning
PEMAK | CMMS Med fler än 200 funktioner är PEMAC Assets en helt anpassningsbar CMMS-lösning som möjliggör komplett planering av förutsägbart underhåll med hjälp av IoT-teknik. Kunderna kan välja, kombinera och integrera flera PEMAC Assets-moduler i en och samma plattform. PEMAC Assets kan också skydda din personals och dina entreprenörers hälsa och hantera godkännande av ändringar i en 100 % papperslös miljö. Spåra all utrustning och lager, underhålls- och rutinuppgifter med entreprenörs- och tillståndshantering. Lär dig mer om PEMAC Assets

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Organisera enkelt spårning, underhåll och service av dina tillgångar såsom byggnader, utrustning och maskiner.
Organisera enkelt spårning, underhåll och service av dina tillgångar såsom byggnader, utrustning och maskiner. Förenkla dina dagliga underhållsprocesser från en enda miljö. Programvaran registrerar uppgifter om tillgångar, kontrakt, byggnader, utrustning och andra anläggningar från en enda miljö. Säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Aptien passar ihop med ditt företag precis som LEGO. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Sverige Lokal produkt
En av de bästa lösningarna för att effektivisera underhållsprocessen, förlänga resursernas livslängd och dramatiskt öka produktiviteten.
HxGN EAM är en förstklassig programvara för underhållssystem som hjälper till att digitalisera och optimera underhållsoperationer för att nå nya effektivitetsnivåer. Denna lösning för det 21:a århundradet är byggd i branschspecifika utgåvor för att möta unika branschutmaningar. Till skillnad från nischlösningar som helt enkelt inte kan växa, eller ERP-tilläggsprodukter som kräver omfattande anpassning, är HxGN EAM en specialbyggd programvara för resurshantering som är redo att skalas upp och omvandlas när organisationer förändras och växer. Lär dig mer om HxGN EAM

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget.
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Global leverantör av programvara och tjänster för fastighets-, anläggnings- och underhållsförvaltning.
Geomap FMS hjälper företag att hålla bättre koll på sina tillgångar, förebyggande underhåll och arbetsordrar. Det gör det möjligt för plats- och anläggningschefer att övervaka sina tillgångslager och underhållstjänster genom unik märkning som QR-koder och RFID-taggar. Geomap FMS är också GIS-baserat, vilket gör att du kan kartlägga och hantera alla taggade tillgångar i dina anläggningar, vilket ger ytterligare förbättring av visualiseringen genom 3D-modellering via CAD-stöd. Lär dig mer om Geomap FMS

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Qualer är en heltäckande plattform som hjälper dig att driva och utöka din verksamhet, förbättra kundupplevelsen och minska handläggningstiden.
Qualers programvara för anläggningshantering stöder verksamhetstillväxt genom en förkonfigurerad programvarulösning som låter dig starta företagsverksamhet direkt ur lådan, med omedelbar åtkomst till arbetsordrar, register, profiler och manualer för utrustning. Qualer gör det möjligt för dig att minska din handläggningstid, lägga till ytterligare tjänster och förbättra dina branschanslutningar med kompletta kalibreringsrapporter, certifikatgenerering och effektiv kommunikation. Lär dig mer om Qualer

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Sverige Lokal produkt
Meetio erbjuder smarta, enkla och pålitliga lösningar för flexibla kontorslösningar, rumshantering, vägledning och mobil schemaläggning. Välkommen.
Meetios lösningar för anläggningshantering passar perfekt för små och medelstora företag som vill optimera sina kontorsutrymmen och sin rumsanvändning. Meetio erbjuder industriledande programvarulösningar för flexibla kontorslösningar, rumshantering, vägledning och mobil schemaläggning – alltid med fokus på enkelhet, användarvänlighet och effektivitet. Meetio har kontor i Sverige och USA och betjänar nöjda kunder runt om i världen. Lär dig mer om Meetio

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En integrerad anläggningsförvaltningsplattform för fastighetstillgångar för kommersiell användning, bostäder och fastigheter för olika syften.
Omfattande programvara för anläggningsförvaltning för hantering av bostäder och kommersiella fastigheter. Öka din effektivitet med Tillgång i realtid och lagerspårning, arbetsorderhantering, redovisning, ärendesystem, kommunikation och besökshanteringsmoduler Allt finns som mobila och webbaserade applikationer. Central USP 1. Vitmärkt mobilapp för slutanvändare för att öka förtroendet för ditt varumärke. 2. Förintegrerad med över 20 företagsverktyg. Integrering på begäran med ditt befintliga system. Lär dig mer om TheHouseMonk

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
TAG är en fullt utrustad och väldigt skalbar programvara hantering och underhåll av företagstillgångar för anläggningsskötsel.
The Asset Guardian (TAG) är en fullt utrustad och väldigt skalbar programvara för att hantera underhåll av tillgångar för anläggningsskötsel. Funktionerna omfattar interaktiva planritningar i 2D/3D och utrustning, förebyggande underhåll, IoT-baserat underhåll, förbyggda och anpassade rapporter, inspektionshantering, utrustningsspårning, fast kapitalförvaltning, leverantörshantering och arbetsflödesautomatisering för arbetsorder. TAG erbjuder oslagbara UX- och mobilupplevelser som integrerar den senaste tekniken för att underlätta CMMS-implementering. Lär dig mer om The Asset Guardian (TAG)

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Leverera kontaktlösa och säkra upplevelser på plats för dina besökare med en datacentraliserad molnbaserad plattform. Obegränsat antal enheter och besökare.
Engages kontaktlösa inloggningsfunktion erbjuder ett hygieniskt och beröringsfritt sätt för att registrera kunder och besökare på dina center eller arbetsplatser, vilket minskar interaktionsbehovet. Kontaktlös inloggning genom att skanna QR-koden med en personlig mobil. Optisk verifiering, kundbesökarformulär, covid-bedömning och temperaturnotering. Bild- och ID-skanning. Värdaviseringar. Digital bricka. Obegränsat antal enheter, obegränsat antal besökare, instrumentbräda för administratörer och vit etikett-appar. Lär dig mer om Engage

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Ett verktyg för att skapa formulär, processer och rapporter med lite kod, med regelbaserad automatisering, integrering via API och RPA samt kognitiva verktyg/AI-verktyg
QuickReach hjälper dig att bygga automatiserade processer på några få minuter – utan kodning. Plattformen för intelligent processautomatisering innehåller följande: Arbetsflödeskapare, verktyg för enkel automatisering och integrering, konfigurerbar datavisualisering och mobil åtkomst för externa användare. Oavsett om du vill effektivisera verksamheten genom interna arbetsflöden eller förbättra kundnöjdheten genom självbetjäning kan QuickReach hjälpa dig att ta verksamheten till nya höjder. Lär dig mer om Steer

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Den mest omfattande IWMS/CAFM-programvaran tillgodoser också behoven för miljömässig hållbarhet, hälsa och välbefinnande i smarta byggnader
eFACiLiTY är en ledande webbaserad programvara för datorstödd anläggningshantering/integrerad arbetsplatshantering (facility management/integrated workplace management, IWMS/CAFM). eFACiLiTY är ett modulärt anläggningshanteringssystem som fungerar tillsammans med din verksamhet och möjliggör daglig hantering av processerna, automatiserar driften, tillhandahåller en instrumentbräda för kritisk analys och möjliggör intelligent och effektiv företagsomfattande kontroll. Lär dig mer om eFACiLiTY

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Smartway2 är en plattform för arbetsplatshantering som gör det möjligt för dig att optimera utrymmesutnyttjandet. Boka mötesrum, skrivbord, parkering med mera.
Smartway2 är en flexibel och lättanvänd plattform för arbetsplatshantering, oavsett om du har ett mötesrum med några skrivbord eller tusentals på globala kontor. Förvandla de anställdas upplevelse, öka samarbetet, optimera utnyttjandet av utrymmen och dra ner på lokalkostnaderna. Boka mötesrum, skrivbord, parkeringsplats, catering med mera och hjälp din personal så kommer alla att arbeta bättre tillsammans. Kraftfulla prediktiva analyser ökar ROI genom att minska resursslöseriet. Fungerar sömlöst med Outlook och Office 365. Lär dig mer om Smartway2

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Plotta tillgångar, personal och andra data om interaktiva planritningar i en virtuell miljö för planering och design av operativa aktiviteter.
Optimera din arbetsplats, hanteringen av ett företags fastighetsportfölj, personal och tillgångar. Med den enkla drag-släpp-funktionen kan du utforma layouten för ditt utrymme, visualisera den nya installationen med exakta placeringar av anställda och spåra den utrustning de använder. Fatta välgrundade beslut om användning av sittplatser med hjälp av färgregler, utveckla flera scenarier för förflyttningar och hantera rumsflyttningar grafiskt på interaktiva planritningar eller i tabellformat. Dela uppdateringar, markerade planritningar och rapporter i realtid. Lär dig mer om Xyicon

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar