Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
590 resultat
Ett riktigt bra IWMS som ger chefer, användare och tjänsteleverantörer möjlighet. En FM-lösning direkt ur förpackningen men med hög konfigurerbarhet. Lär dig mer om Spacewell
Spacewell IWMS gör det möjligt för anläggningschefer att effektivisera och optimera byggnader, arbetsplatser, tillgångsportföljer och tillhörande tjänster. Spacewell stöder slutanvändare, städare och tekniker med specialiserade, lättanvända mobilappar. Spacewell är välrenommerad inom IWMS och erbjuder en heltäckande, skalbar och mycket konfigurerbar lösning för fastighets- och anläggningshantering som enkelt kan integreras med IoT. Perfekt för företag med över 500 anställda. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Sverige Lokal produkt
Planima

Planima

(0) Sverige Lokal produkt
Enkelt och webbaserat planeringsverktyg för effektivt och proaktivt fastighetsunderhåll. Lär dig mer om Planima
Planima är en webbtjänst där du enkelt och och effektivt kan underhållsplanera dina fastigheter. Det spelar ingen roll hur stor du är eller vilka fastigheter du äger - chansen är god att Planima skulle passa dig med! Lär dig mer om Planima

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Programvaran TOPdesks Facility Management hjälper dig att snabbt och enkelt utföra alla dina uppgifter och arbetsflöden i ett enda verktyg. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på dina tillgångar. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran som hjälper dig att planera, spåra och slutföra underhåll i tid och inom budget. Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna CMMS-programvara hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan minska driftstoppen och dina utgifter. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra arbetsorder var som helst ifrån, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En bra lösning för anläggningsförvaltningsrelaterade granskningar och kontroller. Fungerar på alla enheter med offline-stöd. Gratis provperiod. Lär dig mer om Falcony
audits.io är ett helt anpassningsbart verktyg som fungerar på alla enheter – både online och offline. Utför granskningar och inspektioner när du är ute på språng med din mobil eller surfplatta och fortsätt arbetet på en dator om du vill det. Bifoga bilder och andra filer, tilldela och meddela ansvariga personer, dela de automatiserade PDF-rapporterna med intressenter och analysera flaskhalsar och trender från realtidsstatistiken. Kontrollera materialet nedan och börja effektivisera gransknings- och inspektionsprocesserna i din organisation idag. Lär dig mer om Falcony

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Drawbase tillhandahåller CAFM/IWMS-produkter för utrymmen, tillgångar, beläggning, datacenter och infrastrukturhantering Lär dig mer om Drawbase
Drawbase tillhandahåller förstklassiga produkter för datorstödd anläggningshantering och integrerade arbetsplatshanteringssystem (computer-aided facility management/integrated workplace management system, CAFM/IWMS) för utrymmen, tillgångar, datacenter och infrastrukturhantering och beläggningsplanering. Ett komplett utbud av professionella tjänster ger en framgångsrik implementering från platsbedömningar och integrationer till äldre produkter och datamigrering. Samarbeten och validerade lösningar med IBM Maximo och Oracle EBS och PeopleSoft ger välintegrerade lösningar. Molnlösningar, lokala lösningar och hybridlösningar med Oracle, IBM och AWS. Lär dig mer om Drawbase

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt. Lär dig mer om Facile
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt. – Reservera arbetsstationer och andra resurser. – Hitta lediga möteslokaler. – Stärk dina anställda. – Optimera dina arbetsytor. – Justera arbetsytans kapacitet. – Anpassa dina fastigheters miljöpåverkan. – Spåra beläggningen på flera våningar/platser. – Hantera hybrida team. – Hitta teammedlemmar. – Följ regelverken. – Organisera aktivitetsbaserad städning. – Samt mycket mer. Lär dig mer om Facile

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Appen för arbetsplatsupplevelsen: Luna är ett modernt och integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa anställda att ansluta sig till sin arbetsplats. Lär dig mer om Luna
Använd ett integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa medarbetare att ansluta till sin arbetsplats med Luna. Skapa bokningsregler och låt sedan personalen schemalägga sin dag. Lunas kärnmoduler inkluderar: instrumentbräda, autentisering för enkel inloggning samt modulerna Hitta navigering och Bokning. Boka: – Skrivbord – Mötesrum – Bilplatser – Smarta förvaringsskåp – Utrustning med mera Övriga tillvalsmoduler inkluderar: – Digital plånbok – Mat och dryck – Åtkomst till byggnader – Evenemang med mera Lär dig mer om Luna

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Programvara för anläggningsförvaltning för att hantera serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna fantastiska programvara för anläggningsförvaltning kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga service, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna CMMS-progr amvara inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina behov av förebyggande underhåll. Sömlös integrering med RFID och Zendesk. Prova programvaran gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Desk reservation & Meeting Room management in one intuitive portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding, transparent pricing Lär dig mer om Clearooms
Clearooms is a workspace management tool for meeting room and hot desk booking. See how Clearooms can support your safe return to the office with a free 30-day trial. Our transparent pricing structure ensures you only pay for what you use. Our features have been thoughtfully developed around our users' wants and needs, to support them in managing their workplace activity. Lär dig mer om Clearooms

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En Saas-plattform för anläggningsskötsel som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera personalens säkra återkomst till kontoret. Lär dig mer om WorkInSync
WorkInSync är en molnbaserad plattform för anläggningsskötsel som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Automatisera och optimera hanteringen av din arbetsplatsparkering. Lär dig mer om Wayleadr
ParkOffice är parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Betrodd av världsledande arbetsgivare som Sanofi, Factset och CEPSA. ParkOffices programvara löser problem med personalparkering och transportproblem för företag över hela världen. ParkOffice löser problem för företag, inklusive: * prognos och hantering av parkeringsbeläggning * öka eller minska parkeringstillgängligheten * eliminera ineffektiva fastighetsutgifter * generera intäkter från personalparkering * minska koldioxidavtrycket. Lär dig mer om Wayleadr

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Cloud-based physical security solution that helps businesses manage and monitor access across facilities from a centralized platform. Lär dig mer om Brivo Access
Leading cloud-based access control and smart spaces technology that bring keyless entry, mobile credentials, remote security management, smart locks, visitor management and identity management solutions to market. The Brivo platform enables security automation, remote management, elevates employee and tenant experience, and improves the safety of all people and assets in any type of physical space. Lär dig mer om Brivo Access

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Heltäckande programvarulösning för hantering av evenemang och evenemangsbyggnader, med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi. Lär dig mer om Ungerboeck Software
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Tribeloo is the easy-to-use desk booking solution to collaborate in the hybrid workplace Lär dig mer om Tribeloo
Tribeloo is the easy-to-use desk booking solution to collaborate in the hybrid workplace. Change management is hard. Therefore, Tribeloo makes it easy to bring employees back together and optimize your hybrid workplace. Easy set up and intuitive to use, Facilitate agile teams coming together at the office, Increase space utilization and reduce costs. Lär dig mer om Tribeloo

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Qualer är en heltäckande plattform som hjälper dig att driva och utöka din verksamhet, förbättra kundupplevelsen och minska handläggningstiden. Lär dig mer om Qualer
Qualers programvara för anläggningshantering stöder verksamhetstillväxt genom en förkonfigurerad programvarulösning som låter dig starta företagsverksamhet direkt ur lådan, med omedelbar åtkomst till arbetsordrar, register, profiler och manualer för utrustning. Qualer gör det möjligt för dig att minska din handläggningstid, lägga till ytterligare tjänster och förbättra dina branschanslutningar med kompletta kalibreringsrapporter, certifikatgenerering och effektiv kommunikation. Lär dig mer om Qualer

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
With 20+ years of experience, we’re committed to providing high-quality services and support so you can keep your community engaged. Lär dig mer om DaySmart Recreation
DaySmart Recreation is helping businesses stay ahead when managing the daily operations of their facilities. By simplifying scheduling, registration, and community engagement into one solution, facility owners and staff are running their business with greater efficiency at a lower operational cost that improves the customer experience, leading to higher revenue. Lär dig mer om DaySmart Recreation

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Felix molnbaserade tillståndsövervakningsrapportering hjälper dig att få ut det mesta av ditt tillståndsövervakningsprogram. Lär dig mer om Felix
Felix är en enda databas för all information, bedömningar, bevis, feedback och lärdomar om dina tillgångars hälsa. Programvaran sammanför alla tillståndsövervakningsdiscipliner (vibrationsanalys, termografi, oljeanalys, operatörsrundor, inspektioner osv.) på ett normaliserat sätt och tillhandahåller en samarbets- och kommunikationsmekanism för alla som arbetar med tillståndsövervakning eller förutsägbart underhåll av dina fysiska tillgångar. Lär dig mer om Felix

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut. Lär dig mer om Visio

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Asset tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Unlimited Users. Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App fixed asset tracking platform that helps you work smarter. We help people track, manage and support their fixed assets throughout their life cycle. Our software is configured to the way our clients work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry. Lär dig mer om Asset Panda

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
UpKeep är rankad som den främsta mobila programvaran för fastighetsförvaltning för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för fastighetsförvaltning är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Manage single to multi-facilities, the powerful service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your facilities management, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Self Storage Solutions For Small & Medium Sized Facilities- Software, Marketing, Call Answering, Accounting, Access Control & more.
Easy Storage Solutions provides web-based self software for small & medium sized operators in the self storage industry. The management software comes with a fully integrated website that allows tenants to e-sign lease agreements, rent units online, and pay their bill via their own online account. It also has the ability to text message and email tenants late notices and invoice reminders. Customer support and software upgrades are 100% FREE. Lär dig mer om Easy Storage Solutions

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Sine är ett arbetsplatsprogramsystem för registrering av besökare, entreprenörer, personal, studenter och bud via webben, läsplatta och mobil.
Komplett programvara för besökare, entreprenörer, personal, studenter och kurirer. Betrott av JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL och tusentals organisationer över hela världen. Upptagna återkommande användare kan ”checka in” med sin smarttelefon, värdar förhandsregistrerar gäster och får meddelanden via SMS, e-post eller Sine-appen när besökaren anländer. Snabb installation, enkel att använda med all maskinvara som tillhandahålls via den globala onlinebutiken. Support dygnet runt och 30 dagars gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Sine

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Lär dig mer om Fracttal

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Web, on-prem and mobile solutions to help businesses with mapping, data management, predictive modeling, geocoding and more.
Integrated collection of GIS software products; ArcGIS offers unique capabilities and flexible licensing for applying location-based analytics to your business practices. Gain greater insights using contextual tools to visualize and analyze your data. Collaborate and share via maps, apps, dashboards and reports. Lär dig mer om ArcGIS

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
FMX's facility management software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
Get ahead of your operations with smart facilities management software. FMX is the most reviewed, highest-rated software on the market. Access maintenance from a mobile device and view tasks on a calendar or interactive floor plan. Track team and asset performance with configurable reports and dashboards. Access tasks, property inspections, and asset history on the go by scanning QR codes on equipment with your mobile device. Associate inventory with tasks and receive alerts when running low. Lär dig mer om FMX

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around.
We're Booksy. We're not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. You've built a business doing things your own way honing your services, developing relationships, building community and you love every crazy minute of it, but you value your time, too. So we're here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around. We help you be you, only better. Lär dig mer om Booksy

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Maintenance management software, easy to use and cost-effective. Manage work orders, preventive maintenance, equipment, and parts.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from facility management to healthcare to education and more. Hippo makes the complex simple with its graphical interface, and friendly support team. With over ten years of experience, Hippo has been instrumental in streamlining maintenance operations for hundreds of organizations. Lär dig mer om Hippo CMMS

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Try the only visitor management system to offer two-way SMS, email, and Slack communication, as well as button-based visitor workflows.
Bring stability to your evolving office with our intuitive and versatile visitor management solution. The app is used by thousands of businesses around the globe, from offices with just a few employees to those over 50,000. Whether you are looking for a simple visitor logging system to track your visitor traffic, or require a fully configurable, two-way communication system with badge printing, The Receptionist for iPad can solve your specific office needs. We now offer contactless check-in! Lär dig mer om The Receptionist for iPad

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Web-based solution for work order tracking, preventive and predictive maintenance, asset management, and inventory tracking.
Accruent Maintenance Connection is a Maintenance Management software that helps avoiding asset failure and reduce downtime with its powerful computerized maintenance management software. This solution increases asset uptime, streamline multi-site operations, maximize visibility and facilitate agile preventive maintenance programs with Maintenance Connection’s powerful features. It provides automated notifications, accurate records for compliance and audit preparedness Lär dig mer om Maintenance Connection

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
eMaint CMMS effektiviserar processer och automatiserar PM-scheman för att säkerställa optimalt anläggningsunderhåll och regelefterlevnad.
Optimera arbetsflöden och automatisera underhållsåtgärder med underhållsprogramvaran eMaint CMMS. Skapa rapporter snabbt för att säkerställa smidiga interna och externa revisioner och få insyn i alla anläggningsunderhållsaktiviteter med hjälp av eMaint-kontrollpanelen. Oavsett om du har tusentals tillgångar eller bara några få kan du skräddarsy systemet så att det passar ditt företags unika behov. Prioritera och kategorisera förebyggande underhåll baserat på hur verksamhetskritisk tillgången är och spåra tillgångars ålder och kapitalkostnader för att fastställa slutet av livslängden. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Quickbase is a no-code platform that enables organizations to gain transparency into facility management processes.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. Streamline complex, facility management processes, gain new levels of transparency, and rapidly adapt to change. Gain real-time visibility and automation across complex processes and siloed systems to help increase agility. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
TimeTap is a feature-rich, highly customizable appointment scheduling tool trusted by esteemed organizations around the world.
TimeTap automates appointment scheduling and related tasks while solving custom and complex booking needs. We offer more than standard features, such as custom appointment confirmations and reminders. With TimeTap, you get a HIPAA & GDPR compliant tool that can collect and store client information, integrate multiple staff calendars into a single booking page, avoid double booking with two-way calendar sync, and calculate travel time between appointments & automatically adjust your availability. Lär dig mer om TimeTap

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Thousands of property managers are choosing Connecteam’s all-in-one employee management app to run their property management business. From internal communication to automated workflows, to dispatchin g maintenance jobs with the schedule - Connecteam got your facility management business covered! Start for free now. Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
We continue to disrupt the cmms industry with a platform that's faster, simpler & more affordable than your bosses outdated software.
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Lär dig mer om Maxpanda CMMS

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials is an industry-leading CMMS platform for smarter, more efficient asset and facility management. 12,000+ operations leaders rely on Asset Essentials to track maintenance work -- leveraging the solution’s deep reporting, asset health forecasting and mobile and GIS capabilities. From work order management to preventative maintenance to asset tracking, this user-friendly platform empowers organizations to cut costs, improve productivity, and extend asset lifecycle. Lär dig mer om Asset Essentials

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Lär dig mer om iAuditor

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Revolutionize your facility management solution with ProntoForms field team platform. Collect rich, reliable data with mobile apps.
Revolutionize your facility management solution with our no-code field team platform. Integrate ProntoForms with your current apps and cloud service to create seamless workflows. Dispatch new tasks automatically and trigger real-time notifications. Create easy-to-read dashboards and reports with the rich, reliable data your maintenance workers submit. Combine analytics charts to identify the key performance indicators you should monitor. Replace guesswork with data-driven decisions. Lär dig mer om ProntoForms

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lär dig mer om Limble CMMS

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
En av de mest anpassningsbara plattformarna för hantering av företagsbesökare som hjälper företag att upprätthålla bästa praxis för hälsa, säkerhet och trygghet.
Traction Guest är en ledare inom hantering av företagsbesökare och gör det enkelt, minnesvärt och tryggt att ta emot besökare på anläggningar. Med oöverträffad anpassning ökar globala organisationer som UPS och ThermoFisher säkerheten och uppfyller efterlevnadskrav som ITAR eller GDPR. Genom att erbjuda incheckning av besökare med hjälp av iPad-enheter eller ID-skannrar kan du skapa unika erfarenheter för besökare på flera olika platser. Välj integrationer, bevakningslistor och datahemvist med ett SOC2-certifierat VMS. Lär dig mer om Traction Guest

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your building maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate CMMS platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. Lär dig mer om BigChange

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
From replacing equipment to scheduling cleanings and coordinating maintenance work, ManagerPlus makes facility management easier.
With ManagerPlus, gain insight into every facet of your one or multiple facilities with in-depth reporting and analysis. Automated maintenance scheduling and request management make maintenance a breeze. Take your facility maintenance data with you everywhere you go with the ManagerPlus mobile app, even when you don't have internet access. ManagerPlus is the tool you need to help you maintain every aspect of your facility and manage your work. Lär dig mer om ManagerPlus

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. Lär dig mer om MPulse

Funktioner

  • Utrustningshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Underhållsstyrning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar