Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Anläggningshanteringsprogramvara

Anläggningshanteringsprogramvara gör det möjligt för organisationer att mer effektivt administrera anläggningstillgångar. Detaljer som byggnadsplaner, tillgångar, anställda och kvadratmeter registreras och görs lättillgängliga. Anläggningsprogram ger enkel åtkomst till ritningar och scheman, schemaläggning av rum, förebyggande underhållsuppgifter, arbetsordrar och register för utrustning inklusive belysning, säkerhet, HVAC, hissar och brandlarm. System för anläggningshantering är kopplade till Programvara för förvaltning av anläggningstillgångar, Program för fastighetsunderhåll, Underhållssystem för utrustning, HVAC-program, Underhållshanteringssystem, EHS-program, program för besökshantering och Schemaläggningsprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Anläggningshanteringsprogramvara

Sverige Visa lokala produkter

57 resultat

Sverige Lokal produkt
Planima

Planima

(0) Sverige Lokal produkt
Enkelt och webbaserat planeringsverktyg för effektivt och proaktivt fastighetsunderhåll. Lär dig mer om Planima
Planima är en webbtjänst där du enkelt och och effektivt kan underhållsplanera dina fastigheter. Det spelar ingen roll hur stor du är eller vilka fastigheter du äger - chansen är god att Planima skulle passa dig med! Lär dig mer om Planima

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Appen för arbetsplatsupplevelsen: Luna är ett modernt och integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa anställda att ansluta sig till sin arbetsplats. Lär dig mer om GemEx App
Använd ett integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa medarbetare att ansluta till sin arbetsplats med Luna. Skapa bokningsregler och låt sedan personalen schemalägga sin dag. Lunas kärnmoduler inkluderar: instrumentbräda, autentisering för enkel inloggning samt modulerna Hitta navigering och Bokning. Boka: – Skrivbord – Mötesrum – Bilplatser – Smarta förvaringsskåp – Utrustning med mera Övriga tillvalsmoduler inkluderar: – Digital plånbok – Mat och dryck – Åtkomst till byggnader – Evenemang med mera Lär dig mer om GemEx App

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran som hjälper dig att planera, spåra och slutföra underhåll i tid och inom budget. Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna CMMS-programvara hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan minska driftstoppen och dina utgifter. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra arbetsorder var som helst ifrån, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
P.O.C System är en SaaS-plattform som erbjuder ett unikt grafiskt gränssnitt som syftar till att hjälpa till att maximera företagets arbetsyta. Lär dig mer om Seating Allocation Solution
P.O.C:s lösning för sittplatstilldelning har utformats för företag/gemensamma arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Med en realtidsvy av din arbetsplats och mångsidiga verktyg kan du utforma sittplatskartor som uppfyller de anställdas behov och maximerar användningen. Lösningen inkluderar även en användarvänlig schemaläggningsapplikation som gör det möjligt för anställda att boka platser och mötesrum efter behov, i realtid och på resande fot. Lär dig mer om Seating Allocation Solution

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Automatisera och optimera hanteringen av din arbetsplatsparkering. Lär dig mer om Wayleadr
ParkOffice är parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Betrodd av världsledande arbetsgivare som Sanofi, Factset och CEPSA. ParkOffices programvara löser problem med personalparkering och transportproblem för företag över hela världen. ParkOffice löser problem för företag, inklusive: * prognos och hantering av parkeringsbeläggning * öka eller minska parkeringstillgängligheten * eliminera ineffektiva fastighetsutgifter * generera intäkter från personalparkering * minska koldioxidavtrycket. Lär dig mer om Wayleadr

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad. Lär dig mer om GoAudits
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Programvara för anläggningsförvaltning för att hantera serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna fantastiska programvara för anläggningsförvaltning kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga service, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna CMMS-programvara inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina behov av förebyggande underhåll. Sömlös integrering med RFID och Zendesk. Prova programvaran gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
UpKeep är rankad som den främsta mobila programvaran för fastighetsförvaltning för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för fastighetsförvaltning är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Sine är ett arbetsplatsprogramsystem för registrering av besökare, entreprenörer, personal, studenter och bud via webben, läsplatta och mobil.
Komplett programvara för besökare, entreprenörer, personal, studenter och kurirer. Betrott av JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL och tusentals organisationer över hela världen. Upptagna återkommande användare kan ”checka in” med sin smarttelefon, värdar förhandsregistrerar gäster och får meddelanden via SMS, e-post eller Sine-appen när besökaren anländer. Snabb installation, enkel att använda med all maskinvara som tillhandahålls via den globala onlinebutiken. Support dygnet runt och 30 dagars gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Honeywell Forge Visitor Management

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
eMaint CMMS effektiviserar processer och automatiserar PM-scheman för att säkerställa optimalt anläggningsunderhåll och regelefterlevnad.
Optimera arbetsflöden och automatisera underhållsåtgärder med underhållsprogramvaran eMaint CMMS. Skapa rapporter snabbt för att säkerställa smidiga interna och externa revisioner och få insyn i alla anläggningsunderhållsaktiviteter med hjälp av eMaint-kontrollpanelen. Oavsett om du har tusentals tillgångar eller bara några få kan du skräddarsy systemet så att det passar ditt företags unika behov. Prioritera och kategorisera förebyggande underhåll baserat på hur verksamhetskritisk tillgången är och spåra tillgångars ålder och kapitalkostnader för att fastställa slutet av livslängden. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
En av de mest anpassningsbara plattformarna för hantering av företagsbesökare som hjälper företag att upprätthålla bästa praxis för hälsa, säkerhet och trygghet.
Traction Guest är en ledare inom hantering av företagsbesökare och gör det enkelt, minnesvärt och tryggt att ta emot besökare på anläggningar. Med oöverträffad anpassning ökar globala organisationer som UPS och ThermoFisher säkerheten och uppfyller efterlevnadskrav som ITAR eller GDPR. Genom att erbjuda incheckning av besökare med hjälp av iPad-enheter eller ID-skannrar kan du skapa unika erfarenheter för besökare på flera olika platser. Välj integrationer, bevakningslistor och datahemvist med ett SOC2-certifierat VMS. Lär dig mer om Sign In Solutions

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
En Saas-plattform för anläggningsskötsel som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera personalens säkra återkomst till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad plattform för anläggningsskötsel som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
ServiceChannels webb- och mobilbaserade plattform för fastighetsförvaltning hjälper till att hantera reparations- och underhållsarbete i hela företaget.
ServiceChannel ger fastighetsförvaltningspersonal en plattform för inköp, upphandlingshantering och betalning för reparation och underhållstjänster i hela företaget. Genom att tillhandahålla en webb- och mobilbaserad vy i realtid i alla tjänstedata kan fastighetsförvaltningen få betydande ROI på investeringen utan utkontraktering eller investering i ny infrastruktur. Över 500 globala varumärken använder ServiceChannel dagligen för att göra affärer med mer än 50 000 entreprenörer på mer än 300 000 platser i 63 länder. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Programvaran TOPdesks Facility Management hjälper dig att snabbt och enkelt utföra alla dina uppgifter och arbetsflöden i ett enda verktyg.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på dina tillgångar. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FM:Systems tillhandahåller lösningar för arbetsplatshantering som gör det möjligt för organisationer att identifiera, planera och leverera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd. Plattformar för IWMS och resursschemaläggare levererar hantering av utrymme och innehav, anläggningsunderhåll, schemaläggning av skrivbord och rum, tillgångar och mer med molnprogramvara, digitala skyltning och sensorer för IoT-användning. Organisationer ges möjligheten att fatta datadrivna beslut som minskar driftskostnader, ökar produktiviteten och förbättrar de anställdas upplevelse. Lär dig mer om FMS:Workplace

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Dela scheman för möten, gruppmöten, konferensrum, resurser, lokaler och mycket mer.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar produktiviteten. Automatisera hela schemaläggningsprocessen och schemalägg och dela information för personer, rum och resurser. Lär dig mer om Office Tracker

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Heltäckande programvarulösning för hantering av evenemang och evenemangsbyggnader, med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi.
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Entronix erbjuder molnbaserade lösningar på företagsnivå för övervakning i realtid av energimätare och styrning i kommersiella fastigheter.
Entronix energihanteringsplattform erbjuder en sofistikerad, kraftfull och mångfacetterad produkt som är enkel att distribuera och kan köras oberoende av, tillsammans med eller ovanpå ett befintligt byggnadsautomationssystem. Energi- och/eller styrdata skickas säkert till molnet, där färdiga och anpassningsbara rapporter, instrumentbrädor och visualiseringar är tillgängliga via en säker webbgateway. Feldetektering, fakturering, underhåll, budgetering och många andra funktioner ingår utan kostnad i EMP. Lär dig mer om Entronix EMP

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Med PlanRadar kan anläggningshanteringsuppgifter hanteras på ett ställe, från underhåll och reparationer till kommunikation med ditt team.
PlanRadars programvara för anläggningshantering förenklar kommunikation och dokumentation. Med en webbapp och appar för alla iOS-, Android- och Windows-enheter möjliggör PlanRadar uppföljning av fel från upptäckt till lösning, schemaläggning av påminnelser för regelbundet underhåll och slutförande av hälso- och säkerhetsgranskningar. Det anpassningsbara systemet kan också användas för märkning av tillgångar. Alla dina data, inklusive foton, text och röstmeddelanden, lagras säkert i molnet för framtida referens. Lär dig mer om PlanRadar

Funktioner

  • Arbetsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Rymdhantering
  • Planering av anläggningar
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering