Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program personalstyrning

Sverige Visa lokala produkter
924 resultat
En programvara för att visualisera organisationshierarkier, nyckeltal och stordata samt för att modellera nya personalstrukturer. Lär dig mer om Ingentis org.manager
Organisationsschemaprogrammet Ingentis org.manager åskådliggör HR-data baserat på din datakälla. Dessa visualiseringar inkluderar organisationsscheman som visar både organisationsstrukturer och grafik för att peka ut nyckeltal och ge en översikt över stordata. Typiska användningsfall där detta är praktiskt är t.ex. hantering av lediga befattningar eller för att kontrollera dina ansträngningar för mångfald och inkludering. Dessutom kan du simulera olika omorganiseringssituationer för att se hur en nymodellerad organisationsstruktur skulle kunna fungera. Lär dig mer om Ingentis org.manager

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för hantering av personalstyrka. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter. Lär dig mer om Calamari
som gör det möjligt att spåra närvaro och ledighet vilket underlättar personaladministrationen. Tack vare den nya Core HR-modulen kan du lägga till grundläggande information om medarbetarna och ladda upp och tilldela dokument till dessa medarbetare. Appen är integrerad med projekthanteringsverktyg som Jira, Slack, Office 365, G Suite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
UniFocus-tekniken erbjuder förstklassiga verktyg för personaladministration som gör det möjligt för chefer att fatta smartare och snabbare beslut. Lär dig mer om UniFocus
UniFocus är ledande inom personaloptimering och kombinerar lösningar för arbetskraftsförvaltning och tids- och närvarosystem med insikter om kund- och medarbetarengagemang. UniFocus verktyg tar vara på mängder av branschkunskap och gör personalprognoser, budgetering, schemaläggning och efterlevnad till en barnlek. Våra molnbaserade verktyg gör att vår programvara kan integreras med dina befintliga system och ge kraftfulla affärsinsikter från valfri enhet, när som helst. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Papaya Global är den automatiserade SaaS-plattformen för dagens komplexa arbetsliv. Hantera hela din globala personalstyrka med en enda plattform. Lär dig mer om Papaya Global
Papaya Globals automatiserade SaaS-plattform är det perfekta verktyget för att hantera globala personalstyrkor utan krångel. Plattformen integreras sömlöst med all HR-programvara och konsoliderar dina HR- och lönerelaterade data från olika lösningar så att de talar samma språk. Du kan visa och hantera hela din globala personalstyrka i en och samma löneplattform. Få insikter om din personalstyrka med automatiskt genererade bevakningsrapporter baserade på HR- och lönerelaterade data. Lär dig mer om Papaya Global

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Performance-based scheduling software designed to maximize the potential of each employee's sales and operational strengths. Lär dig mer om Shiftlab
Shiftlab is an employee scheduling and time and attendance solution designed for retailers. Powerful yet easy to use, our AI-driven platform factors in sales and traffic data, identifies top-performi ng store associates and places them in prime shifts —increasing sales, reducing downtime, and boosting profits. Lär dig mer om Shiftlab

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra.
Med Asana kan du samordna arbete inom olika team och i stor skala, allt från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som gör det möjligt att förverkliga målen och bryta isoleringen mellan team. Mer än 135 000 betalande användare och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs. Lär dig mer om ADP Workforce Now

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Personalhanteringen blir enklare med Clockify – en app för uppföljning av tid och närvaro, schemaläggning och organisation av uppgifter och projekt
Personalplanering är enkelt i Clockify. Följ upp medarbetarnas närvaro, deras arbetstid, jämför de uppföljda timmarna med de dagliga målen och extrahera data om arbetsstyrkans produktivitet. Schemalägg uppgifter, få en överblick över varje medarbetares tillgänglighet för att undvika överlappningar och optimera personalplaneringen. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
ClickUp är ett verktyg för personalhantering med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart.
ClickUp är ett högt rankat verktyg för personalhantering. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett verktyg för personalhantering. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och flyttar hela din personalstyrka till ett enda verktyg. ClickUps helt anpassningsbara och egenutvecklade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha personaladministration på ett och samma ställe. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Lär dig mer om Time Tracker

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Rippling's workforce management platform lets you create automated workflows, alerts and approvals to resolve issues before they happen
Rippling's workforce management solution allows you to create automated workflows, alerts, and approval chains to resolve issues before they happen. From overtime requests to missed breaks to unapproved hours, you will always be one step ahead. You can also build powerful, custom reports that group labor costs by job, location, or any other dimension to visualize trends and inform strategic workforce planning. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
BambooHR automatiserar operativa uppgifter och ger HR tid att istället genomföra stora projekt som gör skillnad.
Med BambooHRs personalhanteringsfunktioner kan du skapa anpassade arbetsflöden för att vara mer effektiva i dina beslutsprocesser och skydda dataintegriteten. Eliminera flaskhalsar genom att göra godkännanden enkla att hantera och ännu enklare att utföra, vilket banar väg för ditt företag att växa snabbare. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for field service and construction businesses that want a simpler way to track employee time, run payroll, and understand job costs. Over 9,500 companies and 100,000 field service & construction professionals have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Don't take our word for it, start a free trial today! Lär dig mer om ClockShark

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Hubstaff has trusted workforce management and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with workforce management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage the workforce, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
7shifts is a robust scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurant workforce management. Start free!
7shifts empowers restaurants of all sizes improve their workforce management to trim labor costs, retain staff, and stay labor compliant. With robust scheduling, communication, compliance, and engagement tools, 7shifts helps managers save 5 hours/week on scheduling, minimize calls & texts with streamlined communication, improve accountability with free apps, and trim labor costs 3% with POS integration. Join 700,000+ pros using 7shifts to simplify their life. Start your free trial today! Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Eliminate the stress and complexity of HR administration for you and your employees.
Zenefits is a SaaS cloud-based HR platform that helps small and mid-sized companies empower their workforce, manage change and stay compliant. Zenefits' People Platform delivers the most comprehensive , intuitive HR experience in the market. Its HR, Benefits, Payroll and Performance apps combine with advisory services and integrated partner apps to radically simplify HR administration reducing paperwork and complexity so companies can focus on starting, running and growing their businesses. Lär dig mer om Zenefits

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Verizon Connect's fleet management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect Work helps you manage your mobile workers more efficiently. Our solution allows you to take control of your schedules, invoices, and quotes by moving them to the cloud. Collect relevant information such as site details, photos, and customer signatures while empowering your technicians with software that's compatible with their smartphones and tablets. Jobs can be customized to match the needs of each work order and added, updated reassigned, and synced with your back-office. Lär dig mer om Verizon Connect

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnel ser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Punching in & out is intuitive for your employees & easy for you to view & export time. Employees can clock in using a browser or our Google, iOS, & Android apps. You can view who's working, their GPS position or even limit where they can punch. We integrate with QuickBooks, ADP, Paychex, & SurePayroll while also offering Excel exports. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, & SSO are all included in our cloud based time clock. Lär dig mer om Buddy Punch

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
It's important to know what's going on when you're managing a team. Accessible on any desktop or mobile device, Timesheets.com improves transparency no matter if you're in the office or on the field. The Dashboard allows you to see real-time information regarding who's on the clock or who may be using time off. You may access timesheets along with overtime totals and time off balances right from your account. Our system will help you improve your process. Let us show you how. Try it free today! Lär dig mer om Timesheets.com

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
With Paycom's all-in-one software, you can boost employee satisfaction by linking performance with compensation.
Paycom provides user-friendly HR and payroll technology to enhance the entire employee life cycle, all in a single software. From onboarding and benefits enrollment to talent management and more, Paycom streamlines processes, drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their own HR information through a self-service app. Cloud-based convenience streamlines processes among employees, managers and HR by seeing analytics on headcount, turnover, overtime and more. Lär dig mer om Paycom

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Eliminate unplanned labor costs, minimize compliance risks, and deliver a mobile and connected experience for all managers & employees.
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic decisions in the areas of benefits, core HR, payroll, talent, and workforce management, while cultivating a modern workplace and improving employee engagement. The platform can be accessed 24*7 from any given location using the mobile application. Lär dig mer om Paylocity

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Lär dig mer om Dayforce HCM

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Extend the capabilities of your accounting system to include expense management with Nexonia.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with ERP's and accounting systems - Fast expense submissions with an easy to use mobile app - Handles complex approval workflows Nexonia's simple-to-use application is fully integrated with ERPs, credit cards, and other systems supporting a variety of businesses. Lär dig mer om Emburse Nexonia Expenses

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Förena din serviceplanering, process och människor på en av världens främsta CRM.
Förena dina serviceprocesser och människor med programvara för personalhantering och engagemang. Tilldela agenter sömlöst med programvara för personalhantering. Förutsäg ärendevolymer, balansera bemanning och scheman och engagera agenter i en integrerad arbetsyta. Bygg din tjänst för hastighet och skala. Få en fullständig bild av din kund på en plattform. Förena din CRM, digitala kanaler, Service Cloud Voice och nu Workforce Engagement, allt på Service Cloud. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
30% OFF. Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri programvara för personalhantering som över fyra miljoner företag runt om i världen litar på.
Bitrix24 är en kostnadsfri programvara för personalhantering med en social aspekt. Visst har Bitrix24 personalkatalog, intranät, ledighetsbegäran, frånvarokalender, medarbetarprofiler, företagsomfatta nde meddelanden, självbetjäningsportal och andra traditionella HRMS-verktyg. Men den levereras också med företagets sociala nätverk, gruppchattar och ett internt videokonferenssystem som låter dina anställda samarbeta och arbeta mer effektivt. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses. Elevate your employee experience with Pingboard!
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses that put their people first. Build a culture of connection with Pingboard’s org charts, automated onboarding, and communication tools. Foster community and engage everyone in a positive feedback loop of creating, measuring, and refining experiences through recognition, 1:1s, and surveys. Everything happens in one place that employees truly enjoy using, all the while amassing actionable insights to move your business forward! Lär dig mer om Pingboard

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Web-based platform with an intuitive user experience for succession planning, position management, and more.
Built for Teams is an intuitive, cloud-based workforce management system, providing HR managers and executives with critical employee data, reporting, org charts, succession planning, and and position control. Lär dig mer om Built for Teams

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. Lär dig mer om SocialSchedules

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone Workforce Management empowers you to anticipate business demands and optimize your workforce with the industry's most intelligent and accurate omnichannel forecasting engine. Patented AI and machine learning technology unlocks your workforce's potential and harnesses the true power of your organization's greatest asset: your people. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
RazorSync is the top rated field service software designed to improve revenue, streamline operations and drive customer satisfaction.
RazorSync is a leading field service software designed to improve and streamline operations for field service businesses. With a desktop and mobile application, RazorSync provides expert features built to grow your business and reduce your workload. Our robust yet simple to use features include customer and team management, scheduling, integration with Quickbooks, merchant services and more. Try us risk-free for 14 days or schedule a free live demo today! Lär dig mer om RazorSync

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
At UKG, our purpose is people. Our love for all things HR and workforce management is matched only by our people-centered culture.
UKG Pro delivers unique, culture-driven solutions for midsize to large enterprise companies to support their people through the major and everyday moments they experience while a part of your organization. From paying your people to supporting them, connecting to developing them, and everything in between, UKG Pro is the powerful HCM suite you need to grow and champion meaningful experiences for your people across the globe. Lär dig mer om UKG Pro

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Jibble är en kostnadsfri app med personalhantering för löneadministration, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare.
Jibble är en kostnadsfri app för personalhantering. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
HotSchedules reduces food and labor costs, time spent on administrative tasks, and operational complexity.
HotSchedules, now powered by Fourth Intelligence, allows your team to conquer every schedule in 45 minutes or less. With demand forecasting, wage & labor compliance, employee engagement tools, time & attendance, and a digital logbook built-in to our intelligent scheduling software, HotSchedules enforces operational excellence, drives profitability, and empowers your team. Rated the #1 business app for 5+ years, your team will thank you! Lär dig mer om HotSchedules

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga arbete och hantera din personalstyrka. Följ tillgängligheten, analysera arbetsbelastningen och håll alla uppdaterade.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester, sjukdagar och andra typer av ledighet. Ett unikt tillgänglighetsfält hjälper till med resursplaneringen. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
#1 GPS Time Tracking and Job Costing Software for Construction. Accurately track field hours and reduce payroll time by 67%.
busybusy is the #1 GPS Time Tracking and Job Costing Software for Construction. Accurately track field hours and reduce payroll time by 67%. Employees love this simple-to-use mobile time clock. Track employee timesheets and equipment, generate daily reports, take project photos, organize employee scheduling, and share documents in one easy-to-use app. Join the 55,000+ happy customers that have found relief from frustrating, outdated paper time cards. Lär dig mer om busybusy

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Accurately track, manage, and process time, attendance, and expenses for your entire workforce, even those who are remote or on-the-go.
isolved People Cloud is built to revolutionize the employee experience and transform your organization. It includes Workforce Management and Engagement tools that simplify the processes associated with time tracking, expenses, and benefits. Lär dig mer om isolved

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv makes it easy to manage day-to-day operations. Convert estimates to jobs & schedule them based on geographic location or technician skill set. Send out invoices & allow customers to pay with contactless payment. Attach photos & documents to the customer record, so you have all of the information you need when interacting with the customer. Full 2-way integration with QuickBooks™ makes managing your accounting simple. Send out automatic reminders so no appointments get overlooked. Lär dig mer om Kickserv

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Find more applicants, screen them in less time, and manage the entire hiring process at a fraction of the cost with ApplicantPRO.
Our clients see a 50% to 500% increase in qualified applicants compared to their previous ATS! Your ATS has a huge impact on your qualified applicant flow! It takes more than just pushing to job boards to compete for talent in today's hyper-competitive hiring world. You need better job ads, apply integrations, low friction applications, social media, employee referrals, and a team that is constantly improving your ability to respond to changes in the marketplace. You need ApplicantPro! Lär dig mer om ApplicantPRO

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering