Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
890 resultat
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan. Instrumentpaneler med självbetjäning för kontrakt, löner, utrustning med mera. Lär dig mer om Deel
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel kan företag anställa, introducera och betala sitt team med lokaliserade juridiska kontrakt i över 150 länder. Hantera begäran om utgifter, IP-skydd, tidrapporter med mera. Deel betjänar mer än 4 000 kunder från SMBs till börsnoterade företag som Shopify. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Enkel programvara för hantering av personalstyrka som gör återgång till att driva företag enkel. Boka en demo eller prova gratis idag. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med den innovativa lösningen för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrationstid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och gör effektiviseringen av löneadministrationen snabbare och mer prisvärd. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Sverige Lokal produkt
Ett schemaprogram online för skapande av scheman, rapportering av arbetstider, löner och fakturadokument. Lär dig mer om Timezynk
Det bästa schemat skapas tillsammans: Undvik att lägga ner timmar på schemaläggning. Med Timezynks schemaläggningsprogram får ni mer tid över till det väsentliga. Vår schemaläggning är molnbaserad och smidig för dig när du vill lägga in information när och var som helst. Dessutom gratis för upp till 5 användare! Samarbete skapar engagemang Toppstyrd schemaläggning tillhör historien! Med sammarbetsverktyg i molnet kommer du att engagera hela teamet i att skapa det perfekta schemat, och få gladare och mer hälsosamma medarbetare samtidigt som du sparar tid. Lär dig mer om Timezynk

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga arbete och hantera din personalstyrka. Följ tillgängligheten, analysera arbetsbelastningen och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester, sjukdagar och andra typer av ledighet. Ett unikt tillgänglighetsfält hjälper till med resursplaneringen. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Automatiseringsplattform för företagsbetalningar online Lär dig mer om Worksuite
Shortlist är en lätt plattform för betalningsautomatisering. Använd Shortlist för att snabbt ta emot fakturor, hantera godkännanden och betala dina leverantörer, entreprenörer och frilansare Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
En programvara för att visualisera organisationshierarkier, nyckeltal och stordata samt för att modellera nya personalstrukturer. Lär dig mer om Ingentis org.manager
Organisationsschemaprogrammet Ingentis org.manager åskådliggör HR-data baserat på din datakälla. Dessa visualiseringar inkluderar organisationsscheman som visar både organisationsstrukturer och grafik för att peka ut nyckeltal och ge en översikt över stordata. Typiska användningsfall där detta är praktiskt är t.ex. hantering av lediga befattningar eller för att kontrollera dina ansträngningar för mångfald och inkludering. Dessutom kan du simulera olika omorganiseringssituationer för att se hur en nymodellerad organisationsstruktur skulle kunna fungera. Lär dig mer om Ingentis org.manager

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + tidsuppföljning + tidrapporter + projektplanering och budgetering + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshanter ing + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Jibble är en kostnadsfri app med personalhantering för löneadministration, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri app för personalhantering. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Vi skapar en ny standard inom global HR och gör det möjligt för alla företag att få tillgång till bättre lösningar för löner, skatter, förmåner och efterlevnad. Lär dig mer om Remote
Remote hjälper företag av alla storlekar att anställa globala team till ett lågt schablonbelopp. Plattformen hanterar löner, skatter, förmåner, alternativ och efterlevnad i länder över hela världen. Med juridiska experter och HR-experter i varje land erbjuder Remote en lättanvänd lösning för ditt globala team samtidigt som det ger det starkaste skyddet för din immateriella egendom. Oavsett om du vill etablera en ny filial eller anställa en enda person i ett annat land så har Remotes globala anställningslösningar precis det du behöver. Lär dig mer om Remote

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar personalfrågorna. Lär dig mer om Sage HR
Håll koll på alla medarbetares aktuella och historiska data. Lagra alla data med kundfält och kör rapporter för att ta fram våra data när som helst. Förlita dig på Sage HR:s användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentpanel för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka programvaruanvändningen och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Samarbetsprogramvara för personalhantering som utformats för kundserviceteam. Lär dig mer om Soon
Soon ger dig en ny metod för personalhantering (work force management, WFM). Om du prioriterar anställdas glädje, frihet och ansvar på din avdelning är dina behov av största vikt för att avgöra hur Soon kan hjälpa dig. Produkten är utformad för kundtjänstteam. Programvaran används av allt från kundtjänstteam i snabb tillväxt till innovativa storföretag. Hör av dig för en anpassad demo och personlig introduktion. Lär dig mer om Soon

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för hantering av personalstyrka. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Ta kontroll över din personals färdigheter och kompetenser med AG5:s programvara för kompetenshantering. Lättskapade och lättdelade matriser. Lär dig mer om AG5 Skills Management Software
AG5 hjälper företag att visualisera och fylla sina kompetensluckor genom att tydligt kartlägga arbetsstyrkans färdigheter och kompetenser. Med AG5 kan du lämna ohanterliga kalkylblad och skapa tydliga, koncisa och revisionssäkra kompetensmatriser som gör inlärning och talanghantering enkel och bekväm. Vill du ta itu med dina ständigt föränderliga talangbehov samtidigt som du följer reglerna? AG5 är svaret. Lär dig mer om AG5 Skills Management Software

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
ClickUp är ett verktyg för personalhantering med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett högt rankat verktyg för personalhantering. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett verktyg för personalhantering. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och flyttar hela din personalstyrka till ett enda verktyg. ClickUps helt anpassningsbara och egenutvecklade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha personaladministration på ett och samma ställe. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter. Lär dig mer om Calamari
som gör det möjligt att spåra närvaro och ledighet vilket underlättar personaladministrationen. Tack vare den nya Core HR-modulen kan du lägga till grundläggande information om medarbetarna och ladda upp och tilldela dokument till dessa medarbetare. Appen är integrerad med projekthanteringsverktyg som Jira, Slack, Office 365, G Suite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Väldigt konfigurerbar lösning för hantering av mobil personalstyrka Enhetlig lösning för att anställa, hantera och schemalägga dina fältarbetare. Lär dig mer om Tookan
En konfigurerbar lösning för hantering av mobil personalstyrka. Enhetlig lösning för att anställa, hantera och schemalägga dina fältarbetare på en skalbar plattform. Att skapa optimala scheman, spåra tid och närvaro, administrera frånvaro och ledighet samt mäta produktivitet är avgörande för att hantera och behålla en högpresterande personalstyrka. Lär dig mer om Tookan

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Bob effektiviserar administrationen radikalt och förbättrar de anställdas upplevelser med en smart mobilapp, en personlig förmånsbutik och frestande introduktions- och undersökningsverktyg. Den rika realtidsdatan i Bob ger beslutsfattare värdefulla insikter och hjälper anställda att känna sig mer kopplade till de människor de arbetar med oavsett var de befinner sig i världen. Bob är den perfekta lösningen för företag med över 80 anställda. Lär dig mer om bob

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Det blir enklare och effektivare att planera bemanningspersonalen med Zoho Workerlys programvara för personaladministration. Lär dig mer om Zoho Workerly
Oavsett hur stor din personalstyrka är finns Zoho Workerlys programvara för personaladministration här för att leda den proaktivt. Du kan när som helst boka eller omboka jobb efter tillgänglighet och meddela alla om ändringarna. Tidrapporter och fakturor genereras för att stänga alla betalningar i tid och tillhandahålla en konfliktfri personaladministration. Lär dig mer om Zoho Workerly

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Papaya Global är den automatiserade SaaS-plattformen för dagens komplexa arbetsliv. Hantera hela din globala personalstyrka med en enda plattform. Lär dig mer om Papaya Global
Papaya Globals automatiserade SaaS-plattform är det perfekta verktyget för att hantera globala personalstyrkor utan krångel. Plattformen integreras sömlöst med all HR-programvara och konsoliderar dina HR- och lönerelaterade data från olika lösningar så att de talar samma språk. Du kan visa och hantera hela din globala personalstyrka i en och samma löneplattform. Få insikter om din personalstyrka med automatiskt genererade bevakningsrapporter baserade på HR- och lönerelaterade data. Lär dig mer om Papaya Global

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
En intern databas som är tillgänglig för alla anställda och som underlättar den interna kommunikationen. Lär dig mer om Performly Intra
Underlättar den interna kommunikationen inom ett företag vilket hjälper till att öka tillväxten eftersom produktiviteten ökar. Lösningen är huvudsakligen en intern databas som alla anställda kan få tillgång till med olika behörigheter för olika medarbetare. Den är avsedd att förbättra samarbete, produktivitet och socialisering, men också påverka organisationskulturen och fungera som en samlingsplats för införlivad kunskap. Lär dig mer om Performly Intra

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
PlanningPME är en personalhanteringslösning. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt. Lär dig mer om PlanningPME
PlanningPME är ett helt anpassningsbart personalhanteringsverktyg som används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender och Excel. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Without sacrificing the autonomy of either half, Time&Space proves that time and access are best together. Lär dig mer om Time&Space
Complete solution for Time&Attendance tightly integrated with Access Control. Feature rich Windows based software with support for Oracle and MSSQL database. Web and mobile clients. Highly optimised access controllers and time clocks. Integration friendly with support for HID card readers, Morpho and IrisID biometric terminals, Milestone video surveillance, Aperio wireless locks, etc. More than 2000 systems in 20 countries. Localisation kit and integration friendly SDK. Lär dig mer om Time&Space

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Program samt workshops för att stödja dina friställda medarbetare med CV-utveckling, personlig coachning, kopplingar till jobb, verktyg och mer Lär dig mer om Randstad RiseSmart
Program samt workshops för att stödja dina friställda medarbetare med CV-utveckling, personlig coachning, kopplingar till jobb, verktyg och mer Lär dig mer om Randstad RiseSmart

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs. Lär dig mer om ADP Workforce Now

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Personalhanteringen blir enklare med Clockify – en app för uppföljning av tid och närvaro, schemaläggning och organisation av uppgifter och projekt
Personalplanering är enkelt i Clockify. Följ upp medarbetarnas närvaro, deras arbetstid, jämför de uppföljda timmarna med de dagliga målen och extrahera data om arbetsstyrkans produktivitet. Schemalägg uppgifter, få en överblick över varje medarbetares tillgänglighet för att undvika överlappningar och optimera personalplaneringen. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Lär dig mer om Time Tracker

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
BambooHR automatiserar operativa uppgifter och ger HR tid att istället genomföra stora projekt som gör skillnad.
Med BambooHRs personalhanteringsfunktioner kan du skapa anpassade arbetsflöden för att vara mer effektiva i dina beslutsprocesser och skydda dataintegriteten. Eliminera flaskhalsar genom att göra godkännanden enkla att hantera och ännu enklare att utföra, vilket banar väg för ditt företag att växa snabbare. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Rippling's workforce management solution lets you create automated workflows, alerts and approvals to resolve issues before they happen
With Rippling's workforce management solution, you can create automated workflows, alerts, and approval chains to resolve issues before they happen¿from overtime requests to missed breaks to unapproved hours, you'll always be one step ahead. You can also build powerful, custom reports that group labor costs by job, location, or any other dimension to visualize trends and inform strategic workforce planning. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for field service, contractors and construction businesses that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 8,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Don't take our word for it, start a free trial today! Lär dig mer om ClockShark

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Hubstaff has trusted workforce management and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with workforce management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage the workforce, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
7shifts is a robust scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurant workforce management. Start free!
7shifts empowers restaurants of all sizes improve their workforce management to trim labor costs, retain staff, and stay labor compliant. With robust scheduling, communication, compliance, and engagement tools, 7shifts helps managers save 5 hours/week on scheduling, minimize calls & texts with streamlined communication, improve accountability with free apps, and trim labor costs 3% with POS integration. Join 700,000+ pros using 7shifts to simplify their life. Start your free trial today! Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Eliminate the stress and complexity of HR administration for you and your employees.
Zenefits is a SaaS cloud-based HR platform that helps small and mid-sized companies empower their workforce, manage change and stay compliant. Zenefits' People Platform delivers the most comprehensive , intuitive HR experience in the market. Its HR, Benefits, Payroll and Performance apps combine with advisory services and integrated partner apps to radically simplify HR administration reducing paperwork and complexity so companies can focus on starting, running and growing their businesses. Lär dig mer om Zenefits

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Verizon Connect's fleet management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect Work helps you manage your mobile workers more efficiently. Our solution allows you to take control of your schedules, invoices, and quotes by moving them to the cloud. Collect relevant information such as site details, photos, and customer signatures while empowering your technicians with software that's compatible with their smartphones and tablets. Jobs can be customized to match the needs of each work order and added, updated reassigned, and synced with your back-office. Lär dig mer om Verizon Connect

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
It's important to know what's going on when you're managing a team. Accessible on any desktop or mobile device, Timesheets.com improves transparency no matter if you're in the office or on the field. The Dashboard allows you to see real-time information regarding who's on the clock or who may be using time off. You may access timesheets along with overtime totals and time off balances right from your account. Our system will help you improve your process. Let us show you how. Try it free today! Lär dig mer om Timesheets.com

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnel ser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Punching in & out is intuitive for your employees & easy for you to view & export time. Employees can clock in using a browser or our Google, iOS, & Android apps. You can view who's working, their GPS position or even limit where they can punch. We integrate with QuickBooks, ADP, Paychex, & SurePayroll while also offering Excel exports. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, & SSO are all included in our cloud based time clock. Lär dig mer om Buddy Punch

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
With Paycom's all-in-one software, you can boost employee satisfaction by linking performance with compensation.
Paycom provides user-friendly HR and payroll technology to enhance the entire employee life cycle, all in a single software. From onboarding and benefits enrollment to talent management and more, Paycom streamlines processes, drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their own HR information through a self-service app. Cloud-based convenience streamlines processes among employees, managers and HR by seeing analytics on headcount, turnover, overtime and more. Lär dig mer om Paycom

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Lär dig mer om Dayforce HCM

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Eliminate unplanned labor costs, minimize compliance risks, and deliver a mobile and connected experience for all managers & employees.
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic decisions in the areas of benefits, core HR, payroll, talent, and workforce management, while cultivating a modern workplace and improving employee engagement. The platform can be accessed 24*7 from any given location using the mobile application. Lär dig mer om Paylocity

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
Extend the capabilities of your accounting system to include expense management with Nexonia.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with ERP's and accounting systems - Fast expense submissions with an easy to use mobile app - Handles complex approval workflows Nexonia's simple-to-use application is fully integrated with ERPs, credit cards, and other systems supporting a variety of businesses. Lär dig mer om Emburse Nexonia Expenses

Funktioner

  • Arbetsprognoser
  • Rekryteringsledning
  • Schemaläggning av anställda
  • Tid och närvaro
  • Prestandamätningar
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering