Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program personalstyrning

Med program för personalstyrning kan organisationer planera, spåra och hantera fördelning av arbetskraftsresurser. Programvara för personalstyrning hjälper också organisationer att utveckla och behålla topptalanger. Dessa applikationer gör det möjligt för företag att optimera personalschemaläggningen, samtidigt som arbetskostnaderna minskar. Använd Capterra för att hitta en lösning för personalstyrning som fungerar för ditt företag i Sverige. Program för personalstyrning har kopplingar till HR-system, lönesystem, schemaläggningsprogram och app för stämpelklocka.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program personalstyrning

Sverige Visa lokala produkter

96 resultat

Det snabba och flexibla sättet att schemalägga arbete och hantera din personalstyrka. Följ tillgängligheten, analysera arbetsbelastningen och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester, sjukdagar och andra typer av ledighet. Ett unikt tillgänglighetsfält hjälper till med resursplaneringen. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Vi skapar en ny standard inom global HR och gör det möjligt för alla företag att få tillgång till bättre lösningar för löner, skatter, förmåner och efterlevnad. Lär dig mer om Remote
Upplev obegränsade globala möjligheter med Remotes innovativa metod för att bygga internationella team. Oavsett företagets storlek erbjuder vi heltäckande lösningar för rekrytering, löner, skatter, förmåner, aktieoptioner och regelefterlevnad i många länder. Med vårt nätverk av juridiska rådgivare och HR-experter i landet är dina immateriella rättigheter skyddade. Oavsett om du expanderar på marknaden eller letar efter enskilda talanger globalt, ger Remote dig tillgång till pålitliga globala HR-lösningar som öppnar nya möjligheter. Lär dig mer om Remote

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Bob effektiviserar administrationen radikalt och förbättrar de anställdas upplevelser med en smart mobilapp, en personlig förmånsbutik och frestande introduktions- och undersökningsverktyg. Den rika realtidsdatan i Bob ger beslutsfattare värdefulla insikter och hjälper anställda att känna sig mer kopplade till de människor de arbetar med oavsett var de befinner sig i världen. Bob är den perfekta lösningen för företag med över 80 anställda. Lär dig mer om Bob

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
En molnbaserad programvara för personalhantering för företag med fler än 5 000 anställda. Lär dig mer om Nakisa HR Suite
Effektivisera din personalhantering och planering med Nakisa HR Suite, en molnbaserad programvara som är skräddarsydd för företag med fler än 5 000 anställda. Nakisa tillhandahåller robust visualisering av organisationsscheman, avancerade instrumentpaneler och ad hoc-rapportering. Denna programvara ger företag förbättrade möjligheter till organisationsdesign, vilket underlättar ett sömlöst genomförande av affärsstrategier samtidigt som flexibiliteten och anpassningsförmågan till marknadsförändringar bibehålls. Nakisa kopplar sömlöst samman isolerade datakällor genom inbyggda dubbelriktade ERP-integrationer (SAP HCM, SAP SFSF, Workday, Oracle) och API:er, vilket främjar datadrivna beslutsprocesser med kraftfulla analyser av arbetsstyrkan. Upptäck potentiella kompetensbrister, prognostisera arbetskraftsefterfrågan och fatta välgrundade anställningsbeslut inom genomtänkt utformade strukturer. Vår programvara hjälper till att sammanföra de viktigaste intressenterna vid organisationsförändringar: chefer, linjechefer, HR- och ekonomiteam, och säkerställer att de är överens om personalstrategin. Lär dig mer om Nakisa HR Suite

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
En programvara för att visualisera organisationshierarkier, nyckeltal och stordata samt för att modellera nya personalstrukturer. Lär dig mer om Ingentis org.manager
Organisationsschemaprogrammet Ingentis org.manager åskådliggör HR-data baserat på din datakälla. Dessa visualiseringar inkluderar organisationsscheman som visar både organisationsstrukturer och grafik för att peka ut nyckeltal och ge en översikt över stordata. Typiska användningsfall där detta är praktiskt är t.ex. hantering av lediga befattningar eller för att kontrollera dina ansträngningar för mångfald och inkludering. Dessutom kan du simulera olika omorganiseringssituationer för att se hur en nymodellerad organisationsstruktur skulle kunna fungera. Lär dig mer om Ingentis org.manager

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Master workforce management with Gomocha. Achieve peak efficiency and employee satisfaction seamlessly. Lär dig mer om Gomocha
Gomocha's Workforce Management solution optimizes your team's performance, from scheduling to task allocation. Our software enhances productivity, minimizes downtime, and promotes employee satisfaction by providing real-time insights and tools for efficient workforce planning. It addresses the challenge of balancing workloads and meeting service commitments, making it ideal for businesses focused on maximizing efficiency and maintaining high service delivery standards. Lär dig mer om Gomocha

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Teamhantering för utvecklare. Förenklat och automatiserat Lär dig mer om Teamplify
Teamplify är en produktivitetsuppsättning för programvaruutvecklingsteam. Ta pulsen på ditt team med teamanalys. Spara värdefull mötestid med smart daglig uppställning. Med enkel tidsspårning vet du alltid hur lång tid en uppgift tar. Planera framåt, med ledighet i åtanke, tack vare inbyggd frånvarohantering. Fungerar med dina befintliga teamverktyg – GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google och andra – 12 integrationer ingår. Lär dig mer om Teamplify

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra.
Asana är den perfekta plattformen för att hantera och organisera teamens möten och prestationer. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre! Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Personalhanteringen blir enklare med Clockify – en app för uppföljning av tid och närvaro, schemaläggning och organisation av uppgifter och projekt
Personalplanering är enkelt i Clockify. Följ upp medarbetarnas närvaro, deras arbetstid, jämför de uppföljda timmarna med de dagliga målen och extrahera data om arbetsstyrkans produktivitet. Schemalägg uppgifter, få en överblick över varje medarbetares tillgänglighet för att undvika överlappningar och optimera personalplaneringen. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
ClickUp är ett verktyg för personalhantering med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart.
ClickUp är ett högt rankat verktyg för personalhantering. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett verktyg för personalhantering. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och flyttar hela din personalstyrka till ett enda verktyg. ClickUps helt anpassningsbara och egenutvecklade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha personaladministration på ett och samma ställe. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Med Ripplings plattform för personalhantering kan du skapa automatiserade arbetsflöden, aviseringar och godkännanden för att lösa problem innan de uppstår
Med Ripplings lösning för personalhantering kan du skapa automatiserade arbetsflöden, aviseringar och godkännandekedjor för att lösa problem innan de uppstår. Oavsett om det gäller begäran om övertidsersättning, missade raster eller icke godkända timmar kommer du alltid att ligga steget före. Du kan också skapa kraftfulla, anpassade rapporter som grupperar arbetskraftskostnader efter jobb, plats eller någon annan dimension för att visualisera trender och ge underlag för strategisk personalplanering. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
BambooHR automatiserar operativa uppgifter och ger HR tid att istället genomföra stora projekt som gör skillnad.
Med BambooHRs personalhanteringsfunktioner kan du skapa anpassade arbetsflöden för att vara mer effektiva i dina beslutsprocesser och skydda dataintegriteten. Eliminera flaskhalsar genom att göra godkännanden enkla att hantera och ännu enklare att utföra, vilket banar väg för ditt företag att växa snabbare. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Jibble är en kostnadsfri app med personalhantering för löneadministration, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare.
Jibble är en kostnadsfri app för personalhantering. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri programvara för personalhantering som över fyra miljoner företag runt om i världen litar på.
Bitrix24 är en kostnadsfri programvara för personalhantering med en social aspekt. Visst har Bitrix24 personalkatalog, intranät, ledighetsbegäran, frånvarokalender, medarbetarprofiler, företagsomfattande meddelanden, självbetjäningsportal och andra traditionella HRMS-verktyg. Men den levereras också med företagets sociala nätverk, gruppchattar och ett internt videokonferenssystem som låter dina anställda samarbeta och arbeta mer effektivt. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Förena din serviceplanering, process och människor på en av världens främsta CRM.
Förena dina serviceprocesser och människor med programvara för personalhantering och engagemang. Tilldela agenter sömlöst med programvara för personalhantering. Förutsäg ärendevolymer, balansera bemanning och scheman och engagera agenter i en integrerad arbetsyta. Bygg din tjänst för hastighet och skala. Få en fullständig bild av din kund på en plattform. Förena din CRM, digitala kanaler, Service Cloud Voice och nu Workforce Engagement, allt på Service Cloud. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter.
som gör det möjligt att spåra närvaro och ledighet vilket underlättar personaladministrationen. Tack vare den nya Core HR-modulen kan du lägga till grundläggande information om medarbetarna och ladda upp och tilldela dokument till dessa medarbetare. Appen är integrerad med projekthanteringsverktyg som Jira, Slack, Office 365, G Suite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan. Instrumentpaneler med självbetjäning för kontrakt, löner, utrustning med mera.
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel kan företag anställa, introducera och betala sitt team med lokaliserade juridiska kontrakt i över 150 länder. Hantera begäran om utgifter, IP-skydd, tidrapporter med mera. Deel betjänar mer än 4 000 kunder från SMBs till börsnoterade företag som Shopify. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Kompetensspårning
  • Personalhantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Ledighetshantering
  • Tidrapportering
  • Prestationshantering
  • Närvarospårning
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll