Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för digital tillgångshantering

Sverige Visa lokala produkter
60 resultat
Sköt dina dagliga processer, analysera arbete och framsteg, och hantera alla ditt teams digitala tillgångar på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com är den enklaste D.A.M-lösningen för team. Centralisera dina digitala tillgångar i en plattform som stöder alla filformat och har möjlighet att lägga till externa dokument för att enkelt kunna interagera med dem. Hitta exakt det du söker på några sekunder med en sökning efter taggar, namn eller filtypsfunktionalitet. Hantera behörigheter enkelt och håll dina data säkra med en plattform som överensstämmer med internationella säkerhetsstandarder och de striktaste säkerhetsåtgärder som finns tillgängliga på marknaden. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag. Lär dig mer om Canto
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Kontainer DAM och PIM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för bildbanks- och produktdatadistribution i en molnbaserad plattform. Lär dig mer om Kontainer
Kontainer är ett av Skandinaviens ledande DAM-system för företag som vill organisera varumärkesbilder, produktdata, logotyper, videor och filer på ett enda ställe och kunna dela dem internt och externt. Ett användarvänligt, professionellt och GDPR-säkert B2B-alternativ till Dropbox, WeTransfer osv. Kontainer tillhandahåller branschspecifika funktioner och integrationer som stöder ditt företags användning av digitala tillgångar över olika plattformar och kanaler. Integrering med CMS, CRM ERP, e-postmarknadsföring osv. Lär dig mer om Kontainer

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Få veta varför Bynder är något särskilt när det gäller att hantera dina digitala tillgångar. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Teamen får tillgång till samma sida för samarbetsredigeringar i realtid och godkännande av varumärken, enkel fildelning och lagring, samt automatisk formatering för kanaler och filtyper. Den tillhandahåller en central molnbaserad portal för alla företagsmaterial och meddelanden. Med ditt företags kreativa medarbetare nära till hands är nästa stora idé ett klick bort. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
inRiver PIM ger e-handelsexperter möjligheten att skapa, underhålla och distribuera kvalitativ produktinformation. Lär dig mer om inriver PIM
inRiver är skapad för marknadsförare och är tillräckligt säker för IT-team. Den hjälper företag att utarbeta bättre produktberättelser och skapa fantastiska e-handelsupplevelser. inRiver PIM ger marknadsförare, handelspersoner och e-handelsexperter möjligheten att skapa personanpassat och relevant omnikanalinnehåll. Denna lösning är utformad för att vara anpassningsbar för marknadsförare och tillräckligt strukturerad för datastyrning. Det bidrar till att öka försäljningen, minska produktreturer och skapa bättre kundupplevelser. Lär dig mer om inriver PIM

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Samarbeta i realtid med kommentarer, hitta enkelt dina senaste versioner, automatisera arbetsflöden för godkännande och hantera arbetet var som helst.
Box erbjuder en säker helhetslösning för alla dina digitala tillgångar. Samarbeta i realtid med kommentarer, hitta enkelt dina senaste versioner, automatisera arbetsflöden för godkännande och administrera arbetet var du än befinner dig. Dessutom kan du dela filer med externa samarbetspartners samtidigt som din IP-adress förblir skyddad. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Wrike är en kreativ programvara för arbetsledning för företagsteam med korrektur, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för kreativ arbetsledning för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för varje kreativt team. Marknadsförings-, design- och innehållsteam kan alla dra nytta av sina Gantt-diagram, anpassade arbetsflöden, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integrera med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler och få sömlös inbyggd digital kapitalförvaltning när dina kreativa material är redo för publicering. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
CELUM är en molnbaserad programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete som över 900 varumärken förlitar sig på.
CELUM är en global ledare inom programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete. Med CELUM kan marknadsföringsteam skapa, hantera och dirigera stora volymer av produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler. CELUM låter dig enkelt hantera tusentals digitala tillgångar i ett centralt innehållsnav, hantera massor av filer och användare och programvaran integreras sömlöst med din befintliga teknikstack. Ge dina filer betydelse med metadata och placera ut innehåll hos din målgrupp för att erbjuda en fantastisk innehållsupplevelse. Lär dig mer om Celum

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för digital kapitalförvaltning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt DAM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 500 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få tillgångar granskade och godkända snabbare
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få digitala tillgångar granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering, Filestage har alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som tillhandahåller en flexibel produktinformationslösning med marknadens snabbaste implementering.
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering. Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskontroll och informationsflödet genom produktleveranskedjan. Med centraliserad affärsinformation från ERP, CRM och CMS skapar Sales Layer en molnbaserad databas med delbar, säker och hanterbar produktinformation. Lär dig mer om Sales Layer

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Hantera alla dina data och få ut dina produkter på marknaden snabbare och smartare med Plytix. Boka en kostnadsfri demo med en PIM-expert idag.
Ge ditt team en enda sanningskälla för att enkelt hantera produktinformation och få ut den på marknaden snabbare och smartare. Funktioner som direkt redigering och bulkredigering gör det enkelt att hantera alla typer av data. Visa upp dina produkter som ett proffs från e-katalogsektionen och genom produktblad. Med syndikeringskanalerna du även skicka alla data till dina återförsäljare och webbutiker snabbare än någonsin. Skaffa din kostnadsfria testversion av Plytix idag. Lär dig mer om Plytix

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Frontify är ett centraliserat system för varje digital tillgång, där vem som helst kan hitta exakt vad de letar efter på ett enkelt, tydligt och effektivt sätt.
Frontify är ett centraliserat system för varje digital tillgång, där vem som helst kan hitta exakt vad de letar efter på ett enkelt, tydligt och effektivt sätt. Den molnbaserade plattformen kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Upptäck varför 4 000 globala varumärken har byggt sin enda sanningskälla med Frontify. Lär dig mer om Frontify

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld.
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld. Genom att använda artificiell intelligens, analys, engagemang, vägledning och automatisering hjälper WalkMes transparenta överlagring användare att snabbt anpassa sig till alla företagsprogram och utnyttja den fulla potentialen hos deras digitala tillgångar. WalkMe-programvaran används av mer än 2 000 företag över hela världen, inklusive över 30 procent av Fortune 500-företagen. Lär dig mer om WalkMe

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala.
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala. Plattformen gör det möjligt för team att förena innehåll i ett enda nav, strukturera det för användning i valfri digital kanal och sömlöst integrera innehållet med hundratals andra verktyg genom öppna API:er och kraftfulla integrationsmöjligheter. Lär dig mer om Contentful

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Programvaran Marvia, för hantering av digital kapitalförvaltning digitala materialförvaltning (digital asset mangement, DAM), gör det enkelt att hantera alla dina digitala filer, oavsett organisationens storlek. Förbättra effektiviteten och minska risken för att felaktiga tillgångar används. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia. Lär dig mer om Marvia

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Femstjärnig, helt anpassningsbar programvara för digital kapitalförvaltning. Ge personal och samarbetspartner tillgång till rätt innehåll, var de än befinner sig.
Asset Bank är en användbar och flexibel lösning för hantering av digital kapitalförvaltning. Den prisbelönta programvara har många funktioner och integrationer som kan passa din organisation, oavsett om du företräder ett stort företag eller en nystartad rörelse. Låt deras femstjärniga onboardingteam hjälpa dig att ta steget från en nätverksenhet för att säkerställa att din personal och dina samarbetspartner snabbt kan hitta och använda godkänt innehåll, var de än är. Boka din gratis demo idag för att ta reda på varför mer än 800 kunder älskar Asset Bank Lär dig mer om Asset Bank

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt.
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Pics.io hjälper dig att centralisera, hantera och dela foton, videor, bilder, ljud, pdf-filer och andra värdefulla filer i hela organisationen.
Pics.io är en programvara hantering av digitala resurser (digital asset management, DAM) som fungerar ovanpå Google Drive och Amazon S3 och hanterar bibliotek med medietillgångar utan ytterligare lagringskostnader. Det är en centraliserad hubb för alla dina mediefiler som ger kontrollerad åtkomst till din digitala information, automatiserade marknadsföringsarbetsflöden och uppföljning av framsteg. Användbara integrationer och intuitivt gränssnitt revolutionerade hur 40 000 användare lagrar och hanterar sina enorma datamängder. Lär dig mer om Pics.io

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
OpenAsset tillhör ledarna inom moln-DAM för projekt- och fastighetsbaserade företag inom AEC- och fastighetssektorerna. Boka en demo idag.
OpenAsset är det enda förvaltningssystemet för digitala tillgångar som är skräddarsytt för AEC- och fastighetsbranscherna. En molnbaserad DAM utformad för att hantera digitala tillgångar efter fastighet eller projekt, så att det blir enkelt att lagra, hitta, använda och dela filer. Med artificiell intelligens som stöd för dessa funktioner sparas både tid och resurser vid hantering av bilder. Licensalternativ för team och företag erbjuds beroende på företagets behov. Boka en demo idag för att få se hur OpenAsset kan arbeta för företaget. Lär dig mer om OpenAsset

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Ett fönsterlöst CMS som ger dig det bästa av två världar. En fantastisk upplevelse för både redaktörer och utvecklare.
Agility CMS erbjuder ett verktyg för hantering av digitalt innehåll. En snabb och flexibel miljö för utvecklare och kraftfulla författarverktyg för marknadsförare. Agility CMS är en API-baserad, fönsterlös CMS som möjliggör enkla integrationer, omnikanalspublicering och säkerhet och prestanda i företagsklass. Lär dig mer om Agility CMS

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Upplev en av de bästa DAM-programvarorna. Använd Digizuite som ryggraden i din digitala strategi och säker digital omvandling.
Digizuite är en av de bästa DAM-programvarorna för företag. Enkel och snabb åtkomst till allt digitalt innehåll överallt. Digizuite hjälper konsumentinriktade företag att ta kontroll över sitt digitala innehåll för att få bort hinder för informationsutbyte mellan olika avdelningar och grupper. Du kan hantera, söka, dela och återanvända innehållsrikt medieinnehåll i flera kanaler från en källa via automatiserade arbetsflöden. Perfekt för samarbete mellan avdelningar, försäljningskanaler och länder. Integrera med alla större MarTech - Episerver, Sitecore, Adobe Creative Cloud, Microsoft Office. Lär dig mer om Digizuite DAM

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
PIM-system med öppen källa utformat för återförsäljare med funktioner som dataimport, produktklassificering, dataredigering och dataexport.
Akeneo är ett snabbt växande programvaruföretag som erbjuder en PIM-lösning med öppen källa som dramatiskt förenklar kataloghanteringsprocesserna. Akeneo PIM gör det enkelt för återförsäljare och varumärken på B2C- och B2B-marknader att samla in data från alla källor, berika och kontrollera produktinformationens kvalitet och distribuera den till flera kanaler, t.ex. e-handel, mobil, tryck och försäljningsställen. Lär dig mer om Akeneo Product Cloud

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group Lär dig mer om Screendragon

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Smart, snabbt och intuitivt. Dash är ett prisvärt DAM-verktyg för växande varumärken och småföretag.
Dash – prisvärd digital materialförvaltning (digital asset management, DAM) för växande varumärken och småföretag. Snygg UX, transparent prissättning och prisbelönt support gör det enkelt att komma igång med Dash. Lagra alla dina varumärkesbilder och videor online, organisera ditt bibliotek, samarbeta med kollegor och dela filer med samarbetspartner. Prova Dash utan kostnad idag i 14 dagar utan krav på kreditkort. Lär dig mer om Dash

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Hantera, få åtkomst till och använd alla dina digitala tillgångar och multimedietillgångar med Nuxeos hantering av DAM för företag.
Med Nuxeo kan stora företag hantera, få åtkomst till och använda alla digitala tillgångar och multimedietillgångar, tack vare Nuxeos hantering av digital kapitalförvaltning (digital asset management, DAM) för företag. Från avancerad sökning till företagsskalbarhet, flexibla metadatamodeller och konfigurerbara taxonomier – Nuxeo-plattformen är perfekt för komplexa DAM-applikationer för företag där färdiga lösningar inte räcker till. Lär dig mer om Nuxeo

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för varumärkeshantering – Digital tillgångshantering – Dynamisk annonsmallsproduktion – Arbetsflödeshantering. Kom ut på marknaden snabbare
MyAdbox – varumärkesverktyg som levererar marknadsföringsstrategier snabbare än någonsin – vilket ger dig fördelen med: Ett klassledande och intuitivt verktyg för hantering av digitala tillgångar. En plattform för dynamisk som eliminerar marknadsproduktion med smarta varumärkesanpassade mallar. MyAdbox är betrodd av stora och små nätverk som Toyota, Volkswagen, Elders & Quest Hotel Group. Gör mer än att bara lagra dina tillgångar – skapa kampanjer för varumärket snabbt. Lär dig mer om Sesimi

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Tweak automatiserar äldre marknadsföringsprocesser och gör det möjligt för företag att ta bort friktionen kring åtkomst, anpassning och styrning.
Tweak är en flexibel och skalbar enda sanningskälla. Marknadsförings- och annonseringsteam litar på Tweak för att koppla upp dem till sina direkta system och prissättningsflöden så att de aldrig missar en möjlighet att bli först med att visa det mest aktuella erbjudandet för en kund. Ge användarna möjlighet att skapa flygblad, försäljningsställen och tryckta/digitala kataloger på bara några minuter istället för timmar. Genom att använda din varumärkesdesign, dina bilder och ansluta till prissättning i realtid kommer du alltid att komma ut på marknaden snabbare än konkurrenterna. Lär dig mer om Tweak

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Uploadcare är en filhanteringsinfrastruktur på företagsnivå som dramatiskt effektiviserar kundupplevelsen på webben.
Uploadcare är specialbyggt för att effektivisera den webbaserade kundupplevelsen och hanterar ditt innehålls hela livscykel: enkla och säkra uppladdningar, intelligent bearbetning och blixtsnabb leverans. Med färdig infrastruktur på företagsnivå säkerställer du utmärkt prestanda för din webbplats och förbättrad konverteringskvot genom att sidorna laddas snabbare. Samtidigt slipper ditt team massor av manuellt arbete så att de kan fokusera på sina innovationer. Lär dig mer om Uploadcare

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran till tusentals organisationer runt om i världen.
Kalturas uppdrag är att driva alla videoupplevelser för alla organisationer. Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran såväl som branschanpassade lösningar för utbildning, media och telekom. Andra molnbaserade plattformar och företag använder också dessa medietjänster för att driva videoupplevelser och arbetsflöden för sina egna produkter. Ledande varumärken förlitar sig på Kalturas videoupplevelsemoln för att nå miljontals användare med videoupplevelser oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om Kaltura Video Platform

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En nästa generations digital kapitalförvaltning. Skrivbordssynkronisering förändrar hur marknadsföringsteam och kreativa team arbetar tillsammans.
Chorus är en lösning för digital kapitalförvaltning som hjälper marknadsföringsteam och kreativa team att synkronisera, lagra och dela sina media när de samarbetar. Teammedlemmarna kan synkronisera valda filer och behållare direkt till sina skrivbord, dela respons och godkännanden via kommentarer och sedan dela avskrivna filer globalt. Allting i Chorus är byggd kring säkra utrymmen – vart och ett är konfigurerat för att spegla ett teamspecifikt arbetsflöde. Deras prisbelönta team för kundframgång erbjuder expertis i onboarding och support. Lär dig mer om Third Light

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program med mera.
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program och personliga upplevelser med enkelhet och operativ excellens. Lär dig mer om Content Hub

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Swivle är en molnbaserad lösning för digital kapitalförvaltning som är känd för sitt intuitiva gränssnitt och sina helt varumärkesbaserade portaler.
Swivle är en molnbaserad lösning för digital kapitalförvaltning som är känd för sin användbarhet. Den används mestadels av interna team och byråer som hanterar stora mängder filer internt eller för innehållshantering som en tjänst. Mervärde: gratis onboarding, samarbete och integrering av arbetsflöden, omfattande metataggning. Starta en 30 dagars gratis provperiod idag – inget kreditkort behövs. Nyfiken på att hantera tillgångar som denna, se webbplatsen Lär dig mer om WoodWing Swivle

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Med Data Dwell kan du snabbt, enkelt och säkert hitta, lagra, organisera och dela dina digitala medier. I molnet efter dina behov.
Data Dwell tillhandahåller ett säkert webbaserat innehållsbibliotek som är skräddarsytt för dig och ditt företag med en lättsökbar katalog över alla dina varumärken, din marknadsföring och din produktmedia. Detta gör det möjligt för användare att när som helst lagra, organisera, hitta och dela innehåll med vem som helst. Data Dwell sparar värdefull tid för dina team när de söker efter bilder, videor och filer som de behöver, vilket innebär att de lägger mer tid på att tillföra mervärde till ditt företag. Lär dig mer om Data Dwell Digital Asset Management

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
WoodWing Assets (tidigare Elvis DAM) hjälper dig att hantera och skapa otroliga tillgångar med en av marknadens bästa Adobe InDesign-integration.
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sverige Lokal produkt
Ett enkelt DAM-system. Ett smartare sätt att skaffa, lagra och dela dina tillgångar, dokument och mallar.
Pickit är ett enkelt DAM-system och gör det enklare att köpa, lagra, dela, organisera och optimera digitala tillgångar i hela din organisation. En enda sanningskälla för alla dina bilder, dokument, mallar och riktlinjer, med integrationer för alla dina favoritapplikationer. Pickit affärsfunktioner inkluderar: - Förenklad distribution - Säker molnlagring - Optimerade mallar - Användarroller och behörigheter - SSO-inloggning Lär dig mer om Pickit

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Fullständig kontroll från en enda plattform. Eliminera varumärkesosäkerhet.
Dina digitala tillgångar ger ditt varumärke dess unika röst. De kontrollerar utseendet och känslan på dina material och tillhandahåller de viktigaste delarna som hjälper dig att identifiera din marknadsföring och skapa en avgörande skillnad. Så de är värdefulla och bör alltid kontrolleras och skyddas. Digital kapitalförvaltning (digital asset management, DAM) gör det möjligt för marknadsförare att lagra och dela filer från en enda plattform, vilket eliminerar inkonsekvenser, oväntade kostnader och förseningar i projekt. Lär dig mer om Papirfly

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Lytho ansluter alla intressenter till ditt varumärke genom att dela, hantera, skapa och publicera allt marknadsföringsinnehåll.
Lytho är en varumärkeshanteringslösning som är byggd med 30 års kunskap inom varumärkeshantering och digital kapitalförvaltning som sin grund. Lytho hjälper företag att ansluta alla intressenter till sitt varumärke genom att ge dig de verktyg du behöver för att skapa och dela innehåll för alla dina varumärken i alla kanaler. Lytho är anser att om ett företag ska lyckas måste deras varumärke hanteras effektivt och konsekvent. Alla som använder bilder, skapar presentationer eller skickar e-post med ett varumärke Lär dig mer om Lytho Digital Asset Management

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Templafy är en plattform för större företag och förbättrar produktivitet, efterlevnad och varumärkesprofilering vid skapande och distribution av dokument.
Templafy är det smarta sättet att hantera, dynamiskt uppdatera och dela företagsdokumentmallar och varumärkestillgångar i hela organisationen, med minst 50 användare. Det är en lösning som kommunikations- och efterlevnadsteam kan styra, IT kan lita på och anställda gillar att använda. Templafy är en annan aspekt av dokumentekosystemet; utformad för att öka produktiviteten och säkerställa varumärkesefterlevnad genom alla steg i dokumentarbetsflödet. Öka produktiviteten, säkerställ efterlevnad och maximera ROI. Lär dig mer om Templafy

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Branschledande lösningar för Marketing Work Management (MWM) som hjälper intressenter i marketingvärdekedjan att samarbeta effektivt.
Encodify är ledande inom marknadsföring och arbetsledning (MWM). Vi var pionjärer inom MarTech 2001 med en enkel men briljant idé som banade väg för MWM-kategorin. Baserat på vår no-code teknologi har vi sedan dess byggt branschledande best-practice MWM-lösningar som hjälper alla intressenter i marknadsföringsvärdekedjan att samarbeta effektivt. Idag sätter vi nya standarder genom att konvergera DAM/PIM, workflow, korrekturläsning och projekthantering för att hjälpa kunderna att förnya och optimera sitt sätt att arbeta. Lär dig mer om Encodify

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sverige Lokal produkt
Molnbaserad lösning för digital materialförvaltning DAM med allt du behöver för att säkert ladda upp, organisera och använda alla dina digitala medier.
Molnbaserad lösning för digital materialförvaltning DAM med allt du behöver för att säkert ladda upp, organisera och använda alla dina digitala medier. Lär dig mer om ImageVault

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Digital resurshanteringslösning som hjälper företag att påskynda samarbete inom och utanför organisationen.
brahms är den självklara digitala tillgångsförvaltaren. Ge anställda i din organisation möjlighet att strukturera, hitta, lokalisera och dela digitala tillgångar med hjälp av tids- och rollbaserade arbetsflöden. Öka värdet på ditt varumärke genom att påskynda samarbete inom och utanför din organisation. Lär dig mer om brahms

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Prisbelönt digitalt resurshanteringssystem för små och medelstora team.
Ett enkelt och lättanvänt digitalt resurshanteringssystem. Systemet har stöd för en mängd olika filtyper och format, från raster (JPEG, PNG, etc.) till vektor (AI, SVG, .etc) till råformat för kamera och video. Dessutom behåller den all filinformation som upphovsrätt och rätten att använda i metadata. Det gör att alla digitala filer enkelt kan sökas igenom av vem som helst i mer än 600 organisationer runt om i världen. Lär dig mer om Daminion

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys