Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för digital tillgångshantering

Program för digital tillgångshantering automatiserar hanteringen av bilder och andra material som inte är text. Program för digital tillgångshantering möjliggör kraftfulla, flexibla lösningar för utveckling, organisering och distribution av digitala tillgångar till flera kontor och affärssektorer. Dessa lösningar säkerställer optimal användning för en organisations rika medie-tillgångar som olika sorters reklam, produktbilder, försäljningsmaterial, ljud- och videofiler. Använd Capterra för att hitta ett system för tillgångshantering för IT som fungerar för ditt företag i Sverige. Program för digital tillgångshantering har kopplingar till dokumenthanteringssystem.

Sverige Visa lokala produkter

61 resultat

Få veta varför Bynder är något särskilt när det gäller att hantera dina digitala tillgångar. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Teamen får tillgång till samma sida för samarbetsredigeringar i realtid och godkännande av varumärken, enkel fildelning och lagring, samt automatisk formatering för kanaler och filtyper. Den tillhandahåller en central molnbaserad portal för alla företagsmaterial och meddelanden. Med ditt företags kreativa medarbetare nära till hands är nästa stora idé ett klick bort. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Skapa toppstyrda budgetar, se din återstående budget i en överblick och sätt utgiftsgränser för olika avdelningar. Lär dig mer om MARMIND
Skapa toppstyrda budgetar, se din återstående budget i en överblick och sätt utgiftsgränser för olika avdelningar för att se till att pengarna spenderas på rätt ställen. Beräkna automatiskt planerade, fastställda och faktiska kostnader och skapa automatiska prognoser. Du kan lita på att MARMIND talar om för dig om du spenderar för mycket eller för lite. Lär dig mer om MARMIND

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Samarbeta i realtid med kommentarer, hitta enkelt dina senaste versioner, automatisera arbetsflöden för godkännande och hantera arbetet var som helst.
Box erbjuder en säker helhetslösning för alla dina digitala tillgångar. Samarbeta i realtid med kommentarer, hitta enkelt dina senaste versioner, automatisera arbetsflöden för godkännande och administrera arbetet var du än befinner dig. Dessutom kan du dela filer med externa samarbetspartners samtidigt som din IP-adress förblir skyddad. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Sköt dina dagliga processer, analysera arbete och framsteg, och hantera alla ditt teams digitala tillgångar på ett och samma ställe.
monday.com är den enklaste D.A.M-lösningen för team. Centralisera dina digitala tillgångar i en plattform som stöder alla filformat och har möjlighet att lägga till externa dokument för att enkelt kunna interagera med dem. Hitta exakt det du söker på några sekunder med en sökning efter taggar, namn eller filtypsfunktionalitet. Hantera behörigheter enkelt och håll dina data säkra med en plattform som överensstämmer med internationella säkerhetsstandarder och de striktaste säkerhetsåtgärder som finns tillgängliga på marknaden. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag.
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Kontainer DAM och PIM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för bildbanks- och produktdatadistribution i en molnbaserad plattform.
Kontainer är ett av Skandinaviens ledande DAM-system för företag som vill organisera varumärkesbilder, produktdata, logotyper, videor och filer på ett enda ställe och kunna dela dem internt och externt. Ett användarvänligt, professionellt och GDPR-säkert B2B-alternativ till Dropbox, WeTransfer osv. Kontainer tillhandahåller branschspecifika funktioner och integrationer som stöder ditt företags användning av digitala tillgångar över olika plattformar och kanaler. Integrering med CMS, CRM ERP, e-postmarknadsföring osv. Lär dig mer om Kontainer

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för digital kapitalförvaltning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt DAM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 500 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få tillgångar granskade och godkända snabbare
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få digitala tillgångar granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering, Filestage har alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
CELUM är en molnbaserad programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete som över 900 varumärken förlitar sig på.
CELUM är en global ledare inom programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete. Med CELUM kan marknadsföringsteam skapa, hantera och dirigera stora volymer av produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler. CELUM låter dig enkelt hantera tusentals digitala tillgångar i ett centralt innehållsnav, hantera massor av filer och användare och programvaran integreras sömlöst med din befintliga teknikstack. Ge dina filer betydelse med metadata och placera ut innehåll hos din målgrupp för att erbjuda en fantastisk innehållsupplevelse. Lär dig mer om CELUM

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som tillhandahåller en flexibel produktinformationslösning med marknadens snabbaste implementering.
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering. Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskontroll och informationsflödet genom produktleveranskedjan. Med centraliserad affärsinformation från ERP, CRM och CMS skapar Sales Layer en molnbaserad databas med delbar, säker och hanterbar produktinformation. Lär dig mer om Sales Layer

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt.
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Hantera alla dina data och få ut dina produkter på marknaden snabbare och smartare med Plytix. Boka en kostnadsfri demo med en PIM-expert idag.
Ge ditt team en enda sanningskälla för att enkelt hantera produktinformation och få ut den på marknaden snabbare och smartare. Funktioner som direkt redigering och bulkredigering gör det enkelt att hantera alla typer av data. Visa upp dina produkter som ett proffs från e-katalogsektionen och genom produktblad. Med syndikeringskanalerna du även skicka alla data till dina återförsäljare och webbutiker snabbare än någonsin. Skaffa din kostnadsfria testversion av Plytix idag. Lär dig mer om Plytix

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Frontify är ett centraliserat system för varje digital tillgång, där vem som helst kan hitta exakt vad de letar efter på ett enkelt, tydligt och effektivt sätt.
Frontify är ett centraliserat system för varje digital tillgång, där vem som helst kan hitta exakt vad de letar efter på ett enkelt, tydligt och effektivt sätt. Den molnbaserade plattformen kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Upptäck varför 4 000 globala varumärken har byggt sin enda sanningskälla med Frontify. Lär dig mer om Frontify

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld.
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld. Genom att använda artificiell intelligens, analys, engagemang, vägledning och automatisering hjälper WalkMes transparenta överlagring användare att snabbt anpassa sig till alla företagsprogram och utnyttja den fulla potentialen hos deras digitala tillgångar. WalkMe-programvaran används av mer än 2 000 företag över hela världen, inklusive över 30 procent av Fortune 500-företagen. Lär dig mer om WalkMe

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
OpenAsset tillhör ledarna inom moln-DAM för projekt- och fastighetsbaserade företag inom AEC- och fastighetssektorerna. Boka en demo idag.
OpenAsset är det enda förvaltningssystemet för digitala tillgångar som är skräddarsytt för AEC- och fastighetsbranscherna. En molnbaserad DAM utformad för att hantera digitala tillgångar efter fastighet eller projekt, så att det blir enkelt att lagra, hitta, använda och dela filer. Med artificiell intelligens som stöd för dessa funktioner sparas både tid och resurser vid hantering av bilder. Licensalternativ för team och företag erbjuds beroende på företagets behov. Boka en demo idag för att få se hur OpenAsset kan arbeta för företaget. Lär dig mer om OpenAsset

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Smart, snabbt och intuitivt. Dash är ett prisvärt DAM-verktyg för växande varumärken och småföretag.
Dash – prisvärd digital materialförvaltning (digital asset management, DAM) för växande varumärken och småföretag. Snygg UX, transparent prissättning och prisbelönt support gör det enkelt att komma igång med Dash. Lagra alla dina varumärkesbilder och videor online, organisera ditt bibliotek, samarbeta med kollegor och dela filer med samarbetspartner. Prova Dash utan kostnad idag i 14 dagar utan krav på kreditkort. Lär dig mer om Dash

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala.
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala. Plattformen gör det möjligt för team att förena innehåll i ett enda nav, strukturera det för användning i valfri digital kanal och sömlöst integrera innehållet med hundratals andra verktyg genom öppna API:er och kraftfulla integrationsmöjligheter. Lär dig mer om Contentful

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Programvaran Marvia, för hantering av digital kapitalförvaltning digitala materialförvaltning (digital asset mangement, DAM), gör det enkelt att hantera alla dina digitala filer, oavsett organisationens storlek. Förbättra effektiviteten och minska risken för att felaktiga tillgångar används. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia. Lär dig mer om Marvia

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering
Pics.io hjälper dig att centralisera, hantera och dela foton, videor, bilder, ljud, pdf-filer och andra värdefulla filer i hela organisationen.
Pics.io är en programvara hantering av digitala resurser (digital asset management, DAM) som fungerar ovanpå Google Drive och Amazon S3 och hanterar bibliotek med medietillgångar utan ytterligare lagringskostnader. Det är en centraliserad hubb för alla dina mediefiler som ger kontrollerad åtkomst till din digitala information, automatiserade marknadsföringsarbetsflöden och uppföljning av framsteg. Användbara integrationer och intuitivt gränssnitt revolutionerade hur 40 000 användare lagrar och hanterar sina enorma datamängder. Lär dig mer om Pics.io

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Sök / filtrera
  • Metadatahantering
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Arbetsflödeshantering
  • Rapportering och analys
  • Filhantering
  • Innehållshantering
  • Märkning
  • Dokumenthantering