Sverige Visa lokala produkter
426 resultat
Få veta varför Bynder är något särskilt när det gäller att hantera dina digitala tillgångar. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Teamen får tillgång till samma sida för samarbetsredigeringar i realtid och godkännande av varumärken, enkel fildelning och lagring, samt automatisk formatering för kanaler och filtyper. Den tillhandahåller en central molnbaserad portal för alla företagsmaterial och meddelanden. Med ditt företags kreativa medarbetare nära till hands är nästa stora idé ett klick bort. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag. Lär dig mer om Canto
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Frontify är ett centraliserat system för varje digital tillgång, där vem som helst kan hitta exakt vad de letar efter på ett enkelt, tydligt och effektivt sätt. Lär dig mer om Frontify
Frontify är ett centraliserat system för varje digital tillgång, där vem som helst kan hitta exakt vad de letar efter på ett enkelt, tydligt och effektivt sätt. Den molnbaserade plattformen kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Upptäck varför 4 000 globala varumärken har byggt sin enda sanningskälla med Frontify. Lär dig mer om Frontify

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt dina dagliga processer, analysera arbete och framsteg, och hantera alla ditt teams digitala tillgångar på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday marketer
monday.com är den enklaste D.A.M-lösningen för team. Centralisera dina digitala tillgångar i en plattform som stöder alla filformat och har möjlighet att lägga till externa dokument för att enkelt kunna interagera med dem. Hitta exakt det du söker på några sekunder med en sökning efter taggar, namn eller filtypsfunktionalitet. Hantera behörigheter enkelt och håll dina data säkra med en plattform som överensstämmer med internationella säkerhetsstandarder och de striktaste säkerhetsåtgärder som finns tillgängliga på marknaden. Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Smart, snabbt och intuitivt. Dash är ett prisvärt DAM-verktyg för växande varumärken och småföretag. Lär dig mer om Dash
Dash – prisvärd digital materialförvaltning (digital asset management, DAM) för växande varumärken och småföretag. Snygg UX, transparent prissättning och prisbelönt support gör det enkelt att komma igång med Dash. Lagra alla dina varumärkesbilder och videor online, organisera ditt bibliotek, samarbeta med kollegor och dela filer med samarbetspartner. Prova Dash utan kostnad idag i 14 dagar utan krav på kreditkort. Lär dig mer om Dash

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Pics.io hjälper dig att centralisera, hantera och dela foton, videor, bilder, ljud, pdf-filer och andra värdefulla filer i hela organisationen. Lär dig mer om Pics.io
Pics.io är en programvara hantering av digitala resurser (digital asset management, DAM) som fungerar ovanpå Google Drive och Amazon S3 och hanterar bibliotek med medietillgångar utan ytterligare lagringskostnader. Det är en centraliserad hubb för alla dina mediefiler som ger kontrollerad åtkomst till din digitala information, automatiserade marknadsföringsarbetsflöden och uppföljning av framsteg. Användbara integrationer och intuitivt gränssnitt revolutionerade hur 40 000 användare lagrar och hanterar sina enorma datamängder. Lär dig mer om Pics.io

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En lösning för digital materialförvaltning som hjälper organisationer i alla storlekar att säkert lagra, hantera, hitta och dela sina digitala filer. Lär dig mer om FotoWare DAM
FotoWare är ett norskt programvaruföretag som hjälper företag och organisationer att hantera sina digitala filer på ett effektivt sätt. Denna lösning för digital materialförvaltning (digital asset management, DAM) kan fungera både i molnet och lokalt och gör det möjligt för dig och ditt team att samarbeta effektivt tack vare metadata och kraftfulla arbetsflöden. Du kan även hitta och använda dina tillgångar direkt från din CMS eller program som Microsoft Word, PowerPoint och Adobe InDesign tack vare intuitiva insticksprogram och integrationer. Lär dig mer om FotoWare DAM

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En nästa generations digital kapitalförvaltning. Skrivbordssynkronisering förändrar hur marknadsföringsteam och kreativa team arbetar tillsammans. Lär dig mer om Third Light
Chorus är en lösning för digital kapitalförvaltning som hjälper marknadsföringsteam och kreativa team att synkronisera, lagra och dela sina media när de samarbetar. Teammedlemmarna kan synkronisera valda filer och behållare direkt till sina skrivbord, dela respons och godkännanden via kommentarer och sedan dela avskrivna filer globalt. Allting i Chorus är byggd kring säkra utrymmen – vart och ett är konfigurerat för att spegla ett teamspecifikt arbetsflöde. Deras prisbelönta team för kundframgång erbjuder expertis i onboarding och support. Lär dig mer om Third Light

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för digital kapitalförvaltning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt DAM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 500 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Upplev en av de bästa DAM-programvarorna. Använd Digizuite som ryggraden i din digitala strategi och säker digital omvandling. Lär dig mer om Digizuite DAM
Digizuite är en av de bästa DAM-programvarorna för företag. Enkel och snabb åtkomst till allt digitalt innehåll överallt. Digizuite hjälper konsumentinriktade företag att ta kontroll över sitt digitala innehåll för att få bort hinder för informationsutbyte mellan olika avdelningar och grupper. Du kan hantera, söka, dela och återanvända innehållsrikt medieinnehåll i flera kanaler från en källa via automatiserade arbetsflöden. Perfekt för samarbete mellan avdelningar, försäljningskanaler och länder. Integrera med alla större MarTech - Episerver, Sitecore, Adobe Creative Cloud, Microsoft Office. Lär dig mer om Digizuite DAM

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
WoodWing Assets (tidigare Elvis DAM) hjälper dig att hantera och skapa otroliga tillgångar med en av marknadens bästa Adobe InDesign-integration. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för hantering av digitala tillgångar som sömlöst smälter in i ditt arbetsflöde. Lär dig mer om Extensis Portfolio
I egenskap av en enda sanningskälla för alla dina bilder, videor, ljudfiler och dokument med relevanta metadata gör denna programvara för hantering av digitala tillgångar att du kan hitta, få åtkomst till och dela dina medietillgångar även när din samling växer. Portfolio gör det enkelt att dela dina digitala tillgångar med interna team, samarbetspartner, kunder och affärssystem så att rätt filer kommer till rätt platser vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Extensis Portfolio

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Fullständig kontroll från en enda plattform. Eliminera varumärkesosäkerhet. Lär dig mer om BrandMaster
Dina digitala tillgångar ger ditt varumärke dess unika röst. De kontrollerar utseendet och känslan på dina material och tillhandahåller de viktigaste delarna som hjälper dig att identifiera din marknadsföring och skapa en avgörande skillnad. Så de är värdefulla och bör alltid kontrolleras och skyddas. Digital kapitalförvaltning (digital asset management, DAM) gör det möjligt för marknadsförare att lagra och dela filer från en enda plattform, vilket eliminerar inkonsekvenser, oväntade kostnader och förseningar i projekt. Lär dig mer om BrandMaster

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
FileSpin erbjuder en förstklassig, molnbaserad lösning för digital tillgångshantering och innehållsleverans. Lär dig mer om FileSpin.io
FileSpin har utformats för att tillhandahålla en förstklassig lösning för de digitala resurshanteringsbehoven för stora företag. Bland funktionerna finns följande: Omfattande hantering av digitala tillgångar, robust användarhantering för över 100 användare, dynamisk bildomvandling och bildleverans via CDN, mediatillägg/plugin-program för SAP Hybris Commerce och Wordpress/WooCommerce, videotranskodning och global leverans via Video CDN, filuppladdningswidget för uppladdning av filer från vilken webbsida eller webbapplikation som helst och mycket mer. Lär dig mer om FileSpin.io

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
CELUM är en molnbaserad programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete som över 900 varumärken förlitar sig på. Lär dig mer om Celum
CELUM är en global ledare inom programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete. Med CELUM kan marknadsföringsteam skapa, hantera och dirigera stora volymer av produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler. CELUM låter dig enkelt hantera tusentals digitala tillgångar i ett centralt innehållsnav, hantera massor av filer och användare och programvaran integreras sömlöst med din befintliga teknikstack. Ge dina filer betydelse med metadata och placera ut innehåll hos din målgrupp för att erbjuda en fantastisk innehållsupplevelse. Lär dig mer om Celum

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Digital catalog platform that lets you automatically convert your flat PDFs into interactive experience built to inspire shoppers. Lär dig mer om iPaper
iPaper is a digital catalog platform that lets you convert your printed leaflets and catalogs into fully interactive digital shopping experiences. Capture shoppers' attention with product images and videos. Drive traffic and sales with in-catalog shopping over email, WhatsApp or directly integrated with your ecommerce webshop. The iPaper platform is built to fit your business and we offer advanced features to fully automate your setup. Lär dig mer om iPaper

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Med Data Dwell kan du snabbt, enkelt och säkert hitta, lagra, organisera och dela dina digitala medier. I molnet efter dina behov. Lär dig mer om Data Dwell Digital Asset Management
Data Dwell tillhandahåller ett säkert webbaserat innehållsbibliotek som är skräddarsytt för dig och ditt företag med en lättsökbar katalog över alla dina varumärken, din marknadsföring och din produktmedia. Detta gör det möjligt för användare att när som helst lagra, organisera, hitta och dela innehåll med vem som helst. Data Dwell sparar värdefull tid för dina team när de söker efter bilder, videor och filer som de behöver, vilket innebär att de lägger mer tid på att tillföra mervärde till ditt företag. Lär dig mer om Data Dwell Digital Asset Management

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Lytho ansluter alla intressenter till ditt varumärke genom att dela, hantera, skapa och publicera allt marknadsföringsinnehåll. Lär dig mer om Lytho Digital Asset Management
Lytho är en varumärkeshanteringslösning som är byggd med 30 års kunskap inom varumärkeshantering och digital kapitalförvaltning som sin grund. Lytho hjälper företag att ansluta alla intressenter till sitt varumärke genom att ge dig de verktyg du behöver för att skapa och dela innehåll för alla dina varumärken i alla kanaler. Lytho är anser att om ett företag ska lyckas måste deras varumärke hanteras effektivt och konsekvent. Alla som använder bilder, skapar presentationer eller skickar e-post med ett varumärke Lär dig mer om Lytho Digital Asset Management

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
inRiver PIM ger e-handelsexperter möjligheten att skapa, underhålla och distribuera kvalitativ produktinformation. Lär dig mer om inriver PIM
inRiver är skapad för marknadsförare och är tillräckligt säker för IT-team. Den hjälper företag att utarbeta bättre produktberättelser och skapa fantastiska e-handelsupplevelser. inRiver PIM ger marknadsförare, handelspersoner och e-handelsexperter möjligheten att skapa personanpassat och relevant omnikanalinnehåll. Denna lösning är utformad för att vara anpassningsbar för marknadsförare och tillräckligt strukturerad för datastyrning. Det bidrar till att öka försäljningen, minska produktreturer och skapa bättre kundupplevelser. Lär dig mer om inriver PIM

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Molnbaserad lösning MAM som inkluderar nyckelfärdiga appar för automatiserad inmatning, loggning, förklippning och undertextning. Lär dig mer om Limecraft
Molnbaserad lösning för hantering av mediatillgångar (media asset management, MAM) som inkluderar nyckelfärdiga appar för hantering av dagliga arbetsuppgifter, inmatning, loggning, förklippning, överföring för fram och tillbaka-redigering och undertextning. Inbyggda AI-tjänster automatiserar transkription, taggning, undertextning med mera. Lär dig mer om Limecraft

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Wikku is a Digital Asset Manager for recurrent job orders on personalised products, avoiding mistakes and saving on costs. Lär dig mer om Wikku
Wikku unifies and organizes all the knowledge of your business, centralizing all the information and details of your personalized orders. Your team will be able to get involved in this process by sending documents, photos, and videos from their own WhatsApp, Telegram or email. Designed for professionals on the screen printing, embroidery, promotional gifts, workwear, sports apparel, and any business dealing with personalised products. Lär dig mer om Wikku

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft Office interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Design and publish anything in a few clicks. From brochure to video, access thousands of templates, images, videos, and more for free.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally made templates to get you started, you can create, customize, and share your designs in a few clicks. From stickers to professional brochures, stunning videos to workplace presentations, it's never been easier to achieve your design goals. Lär dig mer om Canva

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Samarbeta i realtid med kommentarer, hitta enkelt dina senaste versioner, automatisera arbetsflöden för godkännande och hantera arbetet var som helst.
Box erbjuder en säker helhetslösning för alla dina digitala tillgångar. Samarbeta i realtid med kommentarer, hitta enkelt dina senaste versioner, automatisera arbetsflöden för godkännande och administrera arbetet var du än befinner dig. Dessutom kan du dela filer med externa samarbetspartners samtidigt som din IP-adress förblir skyddad. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt dina dagliga processer, analysera arbete och framsteg, och hantera alla ditt teams digitala tillgångar på ett och samma ställe.
monday.com är den enklaste D.A.M-lösningen för team. Centralisera dina digitala tillgångar i en plattform som stöder alla filformat och har möjlighet att lägga till externa dokument för att enkelt kunna interagera med dem. Hitta exakt det du söker på några sekunder med en sökning efter taggar, namn eller filtypsfunktionalitet. Hantera behörigheter enkelt och håll dina data säkra med en plattform som överensstämmer med internationella säkerhetsstandarder och de striktaste säkerhetsåtgärder som finns tillgängliga på marknaden. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Wrike är en kreativ programvara för arbetsledning för företagsteam med korrektur, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för kreativ arbetsledning för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för varje kreativt team. Marknadsförings-, design- och innehållsteam kan alla dra nytta av sina Gantt-diagram, anpassade arbetsflöden, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integrera med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler och få sömlös inbyggd digital kapitalförvaltning när dina kreativa material är redo för publicering. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications. Lär dig mer om Joomla

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Lär dig mer om Brandfolder

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Lucidpress

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool that transforms how creative people work.
PhotoShelter for Brands is a Digital Asset Management system that allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this one centralized platform, the 1,200+ brands we serve are able to move creative files from point A to point B instantly. It fits seamlessly into the way they work, connects to tools they use every day through Adobe and API integrations, and gives them full creative control of their visual content. Lär dig mer om PhotoShelter for Brands

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Lär dig mer om Admation

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
The most comprehensive sales enablement solution available, Seismic delivers engaging buyer experiences that drive revenue and growth.
Seismic is the recognized leader in enterprise-grade sales and marketing enablement, equipping sales teams with the knowledge, messaging, and automatically personalized content proven to be the most effective for any buyer interaction. Powerful content intelligence and analytics enable marketers to prove and improve their impact on the bottom line, revealing what is really driving revenue and what needs to be adjusted. Lär dig mer om Seismic

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Finalize your proofing fast. Alboom Proof makes it simple and enjoyable for clients to review and approve your photos and photo albums.
Alboom makes client proofing faster and easier than any other method. Make your clients review photos and photo albums 100% online and from any device. Clients can provide comments and can customize the proofing rules in a way you sell more photos and more albums. Lär dig mer om Alboom Proof

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Image management and processing service to rapidly resize, optimize and deliver images to websites and apps via CDN.
Sirv hosts, processes and optimizes images on-the-fly, helping your website to achieve near-instant page loading speed. Sirv empowers your team with tools to manage your company assets easily and effectively. E-commerce will benefit from Sirv's state-of-the art product image viewers and image processing options. Start your free trial at the Sirv website today. Lär dig mer om Sirv

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Fast and very secure digital asset management and cloud storage service with a user-friendly interface.Controlled access to your assets
pCloud is a cloud- based digital asset management and cloud storage service providing access to all your digital content including images,video, audio,documents, and more- anytime, anywhere,on any device. Keep all of your important files safe and centralized in one place. You can share with team members, clients, etc. across the globe and give them controlled access and permissions.. pCloud's latest feature Branded links allows you to customize download links with your brand's style and logo Lär dig mer om pCloud Business

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Cloud-based file sharing solution that helps users collaborate remotely with screen capturing, note taking, URL shortening & more.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and better with Droplr. Also available in native applications for Mac, Windows and iPhone. Lär dig mer om Droplr

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed. Lär dig mer om RelayThat

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Upload, organize, and distribute your digital assets from one centralized, secure spot in the cloud.
Some of the world's most recognized brands rely on Image Relay to upload, organize, monitor, manage, and distribute their files from one centralized, secure, easy-to-use spot in the cloud. Image Relay is the Digital Asset Management system designed with your time in mind. Lär dig mer om Image Relay

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Store, index, and share your marketing content with CoSchedule's Asset Organizer.
CoSchedule's Asset Organizer is digital asset management software for marketers. Store, index, & share content with stakeholders in a single integrated platform. As one of the top marketing software providers on the Inc. 5000 list & recognized in Gartner¿s Magic Quadrant for Content Marketing Platforms, CoSchedule is the fastest-growing solution for mid-market and enterprise companies, serving more than 5,000+ customers worldwide. Lär dig mer om CoSchedule

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Content management solution for videos, dynamic and personalized media, etc. that supports content search and workflow management.
Adobe Experience Manager is a cloud-based content management solution for videos, dynamic and personalized media. It offers further capabilities such as digital asset management, content management, digital enrollment and forms, workflow management and more. Lär dig mer om Adobe Experience Manager

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Publish Google Docs to your blog in 1-click. Save 6-100+ hours/week + manage less people.
After exporting 10,000+ docs/year, we found that the best marketers always get bogged down with the same redundant tasks. Things like cleaning HTML, removing <span> tags, line breaks and more. Resizing & compressing images one-by-one. And even manually pasting target=“_blank” to every single link to keep readers on your site. Wordable allows you to customize how you want content formatted & optimized. Then, you can save these recurring settings to export in seconds with just 1-click.</span> Lär dig mer om Wordable

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Easily customize and distribute your marketing assets worldwide with MarcomCentral.
MarcomCentral's digital asset management platform helps mid-size businesses to large enterprises store and organize marketing assets in one central location. With our self-serve platform, users can easily locate the branded materials they need, then customize and distribute them in real time. Using MarcomCentral, you¿ll eliminate one-off requests and enforce brand standards across your entire organization. Lär dig mer om Marcom Portal

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Kontainer DAM och PIM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för bildbanks- och produktdatadistribution i en molnbaserad plattform.
Kontainer är ett av Skandinaviens ledande DAM-system för företag som vill organisera varumärkesbilder, produktdata, logotyper, videor och filer på ett enda ställe och kunna dela dem internt och externt. Ett användarvänligt, professionellt och GDPR-säkert B2B-alternativ till Dropbox, WeTransfer osv. Kontainer tillhandahåller branschspecifika funktioner och integrationer som stöder ditt företags användning av digitala tillgångar över olika plattformar och kanaler. Integrering med CMS, CRM ERP, e-postmarknadsföring osv. Lär dig mer om Kontainer

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys