Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för digital tillgångshantering

Sverige Visa lokala produkter
478 resultat
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag. Lär dig mer om Canto
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Få veta varför Bynder är något särskilt när det gäller att hantera dina digitala tillgångar. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Teamen får tillgång till samma sida för samarbetsredigeringar i realtid och godkännande av varumärken, enkel fildelning och lagring, samt automatisk formatering för kanaler och filtyper. Den tillhandahåller en central molnbaserad portal för alla företagsmaterial och meddelanden. Med ditt företags kreativa medarbetare nära till hands är nästa stora idé ett klick bort. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt dina dagliga processer, analysera arbete och framsteg, och hantera alla ditt teams digitala tillgångar på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday marketer
monday.com är den enklaste D.A.M-lösningen för team. Centralisera dina digitala tillgångar i en plattform som stöder alla filformat och har möjlighet att lägga till externa dokument för att enkelt kunna interagera med dem. Hitta exakt det du söker på några sekunder med en sökning efter taggar, namn eller filtypsfunktionalitet. Hantera behörigheter enkelt och håll dina data säkra med en plattform som överensstämmer med internationella säkerhetsstandarder och de striktaste säkerhetsåtgärder som finns tillgängliga på marknaden. Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Filestack is the ultimate file upload, transformation, and delivery service for developers. Lär dig mer om Filestack
Filestack has a wide range of services and tools for managing files and delivering content. Its APIs and user interface integrations make it easy to upload, change, and send files, and its scalable infrastructure makes it possible to get high performance and access from anywhere in the world. Filestack's services are perfect for businesses and individuals who need to manage large amounts of content and ensure the fast, reliable delivery of that content to their users. Lär dig mer om Filestack

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Fullständig kontroll från en enda plattform. Eliminera varumärkesosäkerhet. Lär dig mer om Papirfly
Dina digitala tillgångar ger ditt varumärke dess unika röst. De kontrollerar utseendet och känslan på dina material och tillhandahåller de viktigaste delarna som hjälper dig att identifiera din marknadsföring och skapa en avgörande skillnad. Så de är värdefulla och bör alltid kontrolleras och skyddas. Digital kapitalförvaltning (digital asset management, DAM) gör det möjligt för marknadsförare att lagra och dela filer från en enda plattform, vilket eliminerar inkonsekvenser, oväntade kostnader och förseningar i projekt. Lär dig mer om Papirfly

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Design and publish anything in a few clicks. From brochure to video, access thousands of templates, images, videos, and more for free.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally made templates to get you started, you can create, customize, and share your designs in a few clicks. From stickers to professional brochures, stunning videos to workplace presentations, it's never been easier to achieve your design goals. Lär dig mer om Canva

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Samarbeta i realtid med kommentarer, hitta enkelt dina senaste versioner, automatisera arbetsflöden för godkännande och hantera arbetet var som helst.
Box erbjuder en säker helhetslösning för alla dina digitala tillgångar. Samarbeta i realtid med kommentarer, hitta enkelt dina senaste versioner, automatisera arbetsflöden för godkännande och administrera arbetet var du än befinner dig. Dessutom kan du dela filer med externa samarbetspartners samtidigt som din IP-adress förblir skyddad. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt dina dagliga processer, analysera arbete och framsteg, och hantera alla ditt teams digitala tillgångar på ett och samma ställe.
monday.com är den enklaste D.A.M-lösningen för team. Centralisera dina digitala tillgångar i en plattform som stöder alla filformat och har möjlighet att lägga till externa dokument för att enkelt kunna interagera med dem. Hitta exakt det du söker på några sekunder med en sökning efter taggar, namn eller filtypsfunktionalitet. Hantera behörigheter enkelt och håll dina data säkra med en plattform som överensstämmer med internationella säkerhetsstandarder och de striktaste säkerhetsåtgärder som finns tillgängliga på marknaden. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Wrike är en kreativ programvara för arbetsledning för företagsteam med korrektur, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för kreativ arbetsledning för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för varje kreativt team. Marknadsförings-, design- och innehållsteam kan alla dra nytta av sina Gantt-diagram, anpassade arbetsflöden, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integrera med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler och få sömlös inbyggd digital kapitalförvaltning när dina kreativa material är redo för publicering. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centraliser a kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications. Lär dig mer om Joomla

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Lär dig mer om Brandfolder

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Finalize your proofing fast. Alboom Proof makes it simple and enjoyable for clients to review and approve your photos and photo albums.
Alboom makes client proofing faster and easier than any other method. Make your clients review photos and photo albums 100% online and from any device. Clients can provide comments and can customize the proofing rules in a way you sell more photos and more albums. Lär dig mer om Alboom Proof

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool that transforms how creative people work.
PhotoShelter for Brands is a Digital Asset Management system that allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this one centralized platform, the 1,200+ brands we serve are able to move creative files from point A to point B instantly. It fits seamlessly into the way they work, connects to tools they use every day through Adobe and API integrations, and gives them full creative control of their visual content. Lär dig mer om PhotoShelter for Brands

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Lär dig mer om Admation

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
The most comprehensive sales enablement solution available, Seismic delivers engaging buyer experiences that drive revenue and growth.
Seismic is the recognized leader in enterprise-grade sales and marketing enablement, equipping sales teams with the knowledge, messaging, and automatically personalized content proven to be the most effective for any buyer interaction. Powerful content intelligence and analytics enable marketers to prove and improve their impact on the bottom line, revealing what is really driving revenue and what needs to be adjusted. Lär dig mer om Seismic

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Fast and very secure digital asset management and cloud storage service with a user-friendly interface.Controlled access to your assets
pCloud Business - Secure Cloud Storage Solution for All company sizes - One place to store, sync and collaborate on your business files with your colleagues - pCloud Business - 1 TB per each user in the Business account - pCloud Business Pro - Unlimited storage for you and your team - Share your business documents securely with colleagues, partners and clients - Easy to use tools designed to help you control and optimize your workflow You can try pCloud Business - Free for 30 days Lär dig mer om pCloud Business

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Kontainer DAM och PIM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för bildbanks- och produktdatadistribution i en molnbaserad plattform.
Kontainer är ett av Skandinaviens ledande DAM-system för företag som vill organisera varumärkesbilder, produktdata, logotyper, videor och filer på ett enda ställe och kunna dela dem internt och externt. Ett användarvänligt, professionellt och GDPR-säkert B2B-alternativ till Dropbox, WeTransfer osv. Kontainer tillhandahåller branschspecifika funktioner och integrationer som stöder ditt företags användning av digitala tillgångar över olika plattformar och kanaler. Integrering med CMS, CRM ERP, e-postmarknadsföring osv. Lär dig mer om Kontainer

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
CI HUB is a plugin, which creates connections to DAM/PIM/MAM systems to optimize creative processes within a company.
CI HUB is a new way how to connect to your assets within Sharepoint More comfortable than ever before, one connector to connect to all your assets. Simple to manage, feature-rich, and easy to use. - Secure login to your preferred system. - Browse in your DAM, purchase images with your stock partner and share with your preferred cloud storage. All in one Plug-In - Decentralized administration makes setting up CI HUB in your organization easy - More than 60 cool features save your day Lär dig mer om CI HUB Connector

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Image management and processing service to rapidly resize, optimize and deliver images to websites and apps via CDN.
Sirv hosts, processes and optimizes images on-the-fly, helping your website to achieve near-instant page loading speed. Sirv empowers your team with tools to manage your company assets easily and effectively. E-commerce will benefit from Sirv's state-of-the art product image viewers and image processing options. Start your free trial at the Sirv website today. Lär dig mer om Sirv

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Cloud-based file sharing solution that helps users collaborate remotely with screen capturing, note taking, URL shortening & more.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and better with Droplr. Also available in native applications for Mac, Windows and iPhone. Lär dig mer om Droplr

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed. Lär dig mer om RelayThat

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Store, index, and share your marketing content with CoSchedule's Asset Organizer.
CoSchedule's Asset Organizer is digital asset management software for marketers. Store, index, & share content with stakeholders in a single integrated platform. As one of the top marketing software providers on the Inc. 5000 list & recognized in Gartner¿s Magic Quadrant for Content Marketing Platforms, CoSchedule is the fastest-growing solution for mid-market and enterprise companies, serving more than 5,000+ customers worldwide. Lär dig mer om CoSchedule Marketing Suite

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
All your digital assets. All your product information. All in one place. Meet Image Relay's Marketing Delivery.
All your digital assets. All your product information. All in one place. Meet Marketing Delivery: the world’s first fully integrated marketing solution. Finally, all your digital assets and product information in one place for fast, seamless creation and delivery. No more chaos. Just your stories, your products, and limitless growth for your business. Lär dig mer om Image Relay

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
A cloud-native DAM letting you easily create, manage, and deliver millions of assets for personalized experiences.
Transform your DAM into a dynamic content engine that uses AI to streamline creative workflows and automate experience delivery at scale. Experience Manager Assets is a cloud-native DAM built for today's content needs, letting you easily create, manage, and deliver millions of assets for personalized experiences. Lär dig mer om Adobe Experience Manager

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få tillgångar granskade och godkända snabbare
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få digitala tillgångar granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomat isering och inbyggd versionering, Filestage har alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för digital kapitalförvaltning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt DAM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 500 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Paperflite allows marketing and sales teams to discover, share and track content and get real time engagement analytics.
Paperflite is a marketing collateral and sales content management platform. With Paperflite marketing teams can curate, organize and distribute their content to sales teams, customer success teams and channel partners. Paperflite provides real time engagement analytics on internal and external user interaction with your content so sales reps can prioritize leads and know when to follow up. Paperflite integrates with industry leading CRMs and Marketing tools and available across devices. Lär dig mer om Paperflite

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software IT professionals. Centralize and standardize your documentation. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind. Lär dig mer om IT Glue

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Publish Google Docs to your blog in 1-click. Save 6-100+ hours/week + manage less people.
After exporting 10,000+ docs/year, we found that the best marketers always get bogged down with the same redundant tasks. Things like cleaning HTML, removing <span> tags, line breaks and more. Resizing & compressing images one-by-one. And even manually pasting target=“_blank” to every single link to keep readers on your site. Wordable allows you to customize how you want content formatted & optimized. Then, you can save these recurring settings to export in seconds with just 1-click.</span> Lär dig mer om Wordable

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Easily customize and distribute your marketing assets worldwide with MarcomCentral.
MarcomCentral's digital asset management platform helps mid-size businesses to large enterprises store and organize marketing assets in one central location. With our self-serve platform, users can easily locate the branded materials they need, then customize and distribute them in real time. Using MarcomCentral, you¿ll eliminate one-off requests and enforce brand standards across your entire organization. Lär dig mer om Marcom Portal

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
MediaValet helps Marketing and Creative teams easily manage, collaborate on and distribute their marketing assets, visuals and content.
As the only DAM built on Microsoft Azure, MediaValet is the fastest and easiest to use DAM platform, offering unlimited users, unlimited support and training as well as best-in-class integrations to technology and marketing platforms. MediaValet, a leader in cloud-based digital asset management, helps marketing and creative teams easily manage, collaborate on and distribute their digital assets and content, improving productivity and increasing the ROI on their marketing investments. Lär dig mer om MediaValet

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
All-in-one DAM solution for brands to manage digital assets, automate brand compliance, improve collaboration between teams and more.
Flexible, all-in-one digital asset management solution. We help companies manage their digital assets, automate brand compliance, improve collaboration between teams and more from one convenient place. Purpose-built for marketing teams who work in complex and highly regulated industries such as Health, Finance, Aged Care, Retail & Franchisors. IntelligenceBank helps a range of brands such as ANZ Bank, KFC, Baptist Health, Kubota & Hertz reduce risk and unleash the power of their content. Lär dig mer om IntelligenceBank

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
The power of your brand without the effort, because Outfit automates digtial asset management and production at scale for enterprise.
Outfit leads the brand automation space, allowing your teams to produce, customise, approve and use marketing collateral, through templates and dynamic data inputs. It combines the best of digital asset management and brand management. Brand automation uses technology to automate manual, yet predictable on-brand tasks associated with marketing production. Outfit works alongside your existing martech stack to reduce production costs, empower teams and increase brand equity. Lär dig mer om Outfit

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Panopto is the leading all-in-one lecture capture and video management software for higher education and enterprise training.
Panopto helps businesses and universities create secure, searchable video libraries of their institutional knowledge. It helps faculty and technologists improve student engagement with the easy capture of in-person and virtual classes, as well as seamless storage and sharing through integrations with LMSs and video conferencing tools. Panopto also helps companies increase employee engagement across all stages of organizational learning through easy creation and sharing of interactive video. Lär dig mer om Panopto

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Hantera alla dina data och få ut dina produkter på marknaden snabbare och smartare med Plytix. Boka en kostnadsfri demo med en PIM-expert idag.
Ge ditt team en enda sanningskälla för att enkelt hantera produktinformation och få ut den på marknaden snabbare och smartare. Funktioner som direkt redigering och bulkredigering gör det enkelt att hantera alla typer av data. Visa upp dina produkter som ett proffs från e-katalogsektionen och genom produktblad. Med syndikeringskanalerna du även skicka alla data till dina återförsäljare och webbutiker snabbare än någonsin. Skaffa din kostnadsfria testversion av Plytix idag. Lär dig mer om Plytix

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som tillhandahåller en flexibel produktinformationslösning med marknadens snabbaste implementering.
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering. Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskont roll och informationsflödet genom produktleveranskedjan. Med centraliserad affärsinformation från ERP, CRM och CMS skapar Sales Layer en molnbaserad databas med delbar, säker och hanterbar produktinformation. Lär dig mer om Sales Layer

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Frontify är ett centraliserat system för varje digital tillgång, där vem som helst kan hitta exakt vad de letar efter på ett enkelt, tydligt och effektivt sätt.
Frontify är ett centraliserat system för varje digital tillgång, där vem som helst kan hitta exakt vad de letar efter på ett enkelt, tydligt och effektivt sätt. Den molnbaserade plattformen kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Upptäck varför 4 000 globala varumärken har byggt sin enda sanningskälla med Frontify. Lär dig mer om Frontify

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld.
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld. Genom att använda artificiell intelligens, analys, engagemang, vägledning och automatisering hjälper WalkMes transparenta överlagring användare att snabbt anpassa sig till alla företagsprogram och utnyttja den fulla potentialen hos deras digitala tillgångar. WalkMe-programvaran används av mer än 2 000 företag över hela världen, inklusive över 30 procent av Fortune 500-företagen. Lär dig mer om WalkMe

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Lightweight. Speedy. Powerful.
Lightweight. Speedy. Powerful. These are just a few of the countless qualities ACDSee Photo Studio Professional 2019 supplies in order to give your image development a competitive, professional edge. Bring out the best in your images with a huge RAW editing and digital asset management toolset designed to streamline your process. Lär dig mer om ACDSee Pro

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Cincopas media solution enables companies & individual users untap their videos', images' & podcasts' true business potential.
A comprehensive SaaS platform, Cincopa empowers you to completely brand your videos, and add annotations, CTAs, chapters,and forms that can appear on your video; all to increase lead generation and engagement with your audience. Transform your site into a video destination. Create immersive video channels in only a few clicks for new and existing videos, and benefit from Cincopa's complete API. With Cincopa's advanced analytics, you can learn where, how and who is watching your videos. Lär dig mer om Cincopa

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Programvaran Marvia, för hantering av digital kapitalförvaltning digitala materialförvaltning (digital asset mangement, DAM), gör det enkelt att hantera alla dina digitala filer, oavsett organisatione ns storlek. Förbättra effektiviteten och minska risken för att felaktiga tillgångar används. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia. Lär dig mer om Marvia

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala.
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala. Plattformen gör det möjligt för team att förena innehåll i ett enda nav, strukturera det för användning i valfri digital kanal och sömlöst integrera innehållet med hundratals andra verktyg genom öppna API:er och kraftfulla integrationsmöjligheter. Lär dig mer om Contentful

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys