369 resultat
Varför Capterra är gratis
Få veta varför Bynder är något särskilt när det gäller att hantera dina digitala tillgångar. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Teamen får tillgång till samma sida för samarbetsredigeringar i realtid och godkännande av varumärken, enkel fildelning och lagring, samt automatisk formatering för kanaler och filtyper. Den tillhandahåller en central molnbaserad portal för alla företagsmaterial och meddelanden. Med ditt företags kreativa medarbetare nära till hands är nästa stora idé ett klick bort. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Teamen får tillgång till samma sida för samarbetsredigeringar i realtid och godkännande av varumärken, enkel...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag. Lär dig mer om Canto
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Frontify är den enda DAM som har utformats för att effektivisera varumärkeshanteringen inom varumärkes-, marknadsförings-, design-, UX- och utvecklingsteam. Lär dig mer om Frontify
Frontify är en allt i ett-plattform för varumärkeshantering som är betrodd av över 2 000 företag över hela världen, inklusive Facebook, Dyson, Lufthansa, Vodafone och Allianz. Den här molnbaserade plattformen är mer än vanlig digital materialhantering (digital asset management, DAM) och erbjuder en komplett lösning för varumärkeshantering. Med Frontify kan varje team samarbeta effektivt, effektivisera den dagliga marknadsföringen och design-/UX-verksamheten samt stärka varumärkets enhetlighet över alla kanaler. Passar perfekt för att hjälpa stora företag att skapa kraftfulla varumärkesupplevelser. Lär dig mer om Frontify
Frontify är en allt i ett-plattform för varumärkeshantering som är betrodd av över 2 000 företag över hela världen, inklusive Facebook, Dyson, Lufthansa, Vodafone och Allianz. Den här molnbaserade...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Kontainer DAM och PIM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för bildbanks- och produktdatadistribution i en molnbaserad plattform. Lär dig mer om Kontainer
Kontainer är ett av Skandinaviens ledande DAM-system för företag som vill organisera varumärkesbilder, produktdata, logotyper, videor och filer på ett enda ställe och kunna dela dem internt och externt. Ett användarvänligt, professionellt och GDPR-säkert B2B-alternativ till Dropbox, WeTransfer osv. Kontainer tillhandahåller branschspecifika funktioner och integrationer som stöder ditt företags användning av digitala tillgångar över olika plattformar och kanaler. Integrering med CMS, CRM ERP, e-postmarknadsföring osv. Lär dig mer om Kontainer
Kontainer är ett av Skandinaviens ledande DAM-system för företag som vill organisera varumärkesbilder, produktdata, logotyper, videor och filer på ett enda ställe och kunna dela dem internt och...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
WoodWing Assets (tidigare Elvis DAM) hjälper dig att hantera och skapa otroliga tillgångar med en av marknadens bästa Adobe InDesign-integration. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Med Data Dwell kan du snabbt, enkelt och säkert hitta, lagra, organisera och dela dina digitala medier. I molnet efter dina behov. Lär dig mer om Data Dwell Digital Asset Management
Data Dwell tillhandahåller ett säkert webbaserat innehållsbibliotek som är skräddarsytt för dig och ditt företag med en lättsökbar katalog över alla dina varumärken, din marknadsföring och din produktmedia. Detta gör det möjligt för användare att när som helst lagra, organisera, hitta och dela innehåll med vem som helst. Data Dwell sparar värdefull tid för dina team när de söker efter bilder, videor och filer som de behöver, vilket innebär att de lägger mer tid på att tillföra mervärde till ditt företag. Lär dig mer om Data Dwell Digital Asset Management
Data Dwell tillhandahåller ett säkert webbaserat innehållsbibliotek som är skräddarsytt för dig och ditt företag med en lättsökbar katalog över alla dina varumärken, din marknadsföring och din...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Hantera, få åtkomst till och använd alla dina digitala tillgångar och multimedietillgångar med Nuxeos hantering av DAM för företag. Lär dig mer om Nuxeo
Med Nuxeo kan stora företag hantera, få åtkomst till och använda alla digitala tillgångar och multimedietillgångar, tack vare Nuxeos hantering av digital kapitalförvaltning (digital asset management, DAM) för företag. Från avancerad sökning till företagsskalbarhet, flexibla metadatamodeller och konfigurerbara taxonomier – Nuxeo-plattformen är perfekt för komplexa DAM-applikationer för företag där färdiga lösningar inte räcker till. Lär dig mer om Nuxeo
Med Nuxeo kan stora företag hantera, få åtkomst till och använda alla digitala tillgångar och multimedietillgångar, tack vare Nuxeos hantering av digital kapitalförvaltning (digital asset management,...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt dina dagliga processer, analysera arbete och framsteg, och hantera alla ditt teams digitala tillgångar på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com är den enklaste D.A.M-lösningen för team. Centralisera dina digitala tillgångar i en plattform som stöder alla filformat och har möjlighet att lägga till externa dokument för att enkelt kunna interagera med dem. Hitta exakt det du söker på några sekunder med en sökning efter taggar, namn eller filtypsfunktionalitet. Hantera behörigheter enkelt och håll dina data säkra med en plattform som överensstämmer med internationella säkerhetsstandarder och de striktaste säkerhetsåtgärder som finns tillgängliga på marknaden. Lär dig mer om monday.com
monday.com är den enklaste D.A.M-lösningen för team. Centralisera dina digitala tillgångar i en plattform som stöder alla filformat och har möjlighet att lägga till externa dokument för att enkelt...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Upplev en av de bästa DAM-programvarorna. Använd Digizuite som ryggraden i din digitala strategi och säker digital omvandling. Lär dig mer om Digizuite DAM
Digizuite är en av de bästa DAM-programvarorna för företag. Enkel och snabb åtkomst till allt digitalt innehåll överallt. Digizuite hjälper konsumentinriktade företag att ta kontroll över sitt digitala innehåll för att få bort hinder för informationsutbyte mellan olika avdelningar och grupper. Du kan hantera, söka, dela och återanvända innehållsrikt medieinnehåll i flera kanaler från en källa via automatiserade arbetsflöden. Perfekt för samarbete mellan avdelningar, försäljningskanaler och länder. Integrera med alla större MarTech - Episerver, Sitecore, Adobe Creative Cloud, Microsoft Office. Lär dig mer om Digizuite DAM
Digizuite är en av de bästa DAM-programvarorna för företag. Enkel och snabb åtkomst till allt digitalt innehåll överallt. Digizuite hjälper konsumentinriktade företag att ta kontroll över sitt...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för hantering av digitala tillgångar som sömlöst smälter in i ditt arbetsflöde. Lär dig mer om Extensis Portfolio
I egenskap av en enda sanningskälla för alla dina bilder, videor, ljudfiler och dokument med relevanta metadata gör denna programvara för hantering av digitala tillgångar att du kan hitta, få åtkomst till och dela dina medietillgångar även när din samling växer. Portfolio gör det enkelt att dela dina digitala tillgångar med interna team, samarbetspartner, kunder och affärssystem så att rätt filer kommer till rätt platser vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Extensis Portfolio
I egenskap av en enda sanningskälla för alla dina bilder, videor, ljudfiler och dokument med relevanta metadata gör denna programvara för hantering av digitala tillgångar att du kan hitta, få åtkomst...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Fullständig kontroll från en enda plattform. Eliminera varumärkesosäkerhet. Lär dig mer om BrandMaster
Dina digitala tillgångar ger ditt varumärke dess unika röst. De kontrollerar utseendet och känslan på dina material och tillhandahåller de viktigaste delarna som hjälper dig att identifiera din marknadsföring och skapa en avgörande skillnad. Så de är värdefulla och bör alltid kontrolleras och skyddas. Digital kapitalförvaltning (digital asset management, DAM) gör det möjligt för marknadsförare att lagra och dela filer från en enda plattform, vilket eliminerar inkonsekvenser, oväntade kostnader och förseningar i projekt. Lär dig mer om BrandMaster
Dina digitala tillgångar ger ditt varumärke dess unika röst. De kontrollerar utseendet och känslan på dina material och tillhandahåller de viktigaste delarna som hjälper dig att identifiera din...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
FileSpin erbjuder en förstklassig, molnbaserad lösning för digital tillgångshantering och innehållsleverans. Lär dig mer om FileSpin.io
FileSpin har utformats för att tillhandahålla en förstklassig lösning för de digitala resurshanteringsbehoven för stora företag. Bland funktionerna finns följande: Omfattande hantering av digitala tillgångar, robust användarhantering för över 100 användare, dynamisk bildomvandling och bildleverans via CDN, mediatillägg/plugin-program för SAP Hybris Commerce och Wordpress/WooCommerce, videotranskodning och global leverans via Video CDN, filuppladdningswidget för uppladdning av filer från vilken webbsida eller webbapplikation som helst och mycket mer. Lär dig mer om FileSpin.io
FileSpin har utformats för att tillhandahålla en förstklassig lösning för de digitala resurshanteringsbehoven för stora företag. Bland funktionerna finns följande: Omfattande hantering av digitala...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Lösning för hantering av digitala tillgångar som stöder hela livscykeln för digitalt innehåll: skapa, hantera och dela digitala tillgångar enkelt. Lär dig mer om Celum
En centraliserad hubb för ditt innehåll. ContentHub hanterar stora volymer av filer och användare samtidigt som den integreras sömlöst med din befintliga teknikstack. Den erbjuder samarbetsfunktioner som förstärker teamwork och hjälper dig att distribuera ditt innehåll där det behövs. Samla alla dina bilder, videor, designer och dokument på ett ställe. ContentHub är gjord för alla dina viktiga digitala tillgångar och anpassar sig efter dina behov, oavsett om du kör mindre projekt eller behöver ta hand om miljontals filer. Lär dig mer om Celum
En centraliserad hubb för ditt innehåll. ContentHub hanterar stora volymer av filer och användare samtidigt som den integreras sömlöst med din befintliga teknikstack. Den erbjuder samarbetsfunktioner...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 120 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få tillgångar granskade och godkända snabbare Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få digitala tillgångar granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering, Filestage har alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få digitala tillgångar granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden,...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Pics.io hjälper dig att centralisera, hantera och dela foton, videor, bilder, ljud, pdf-filer och andra värdefulla filer i hela organisationen. Lär dig mer om Pics.io
Pics.io är en programvara hantering av digitala resurser (digital asset management, DAM) som fungerar ovanpå Google Drive och Amazon S3 och hanterar bibliotek med medietillgångar utan ytterligare lagringskostnader. Det är en centraliserad hubb för alla dina mediefiler som ger kontrollerad åtkomst till din digitala information, automatiserade marknadsföringsarbetsflöden och uppföljning av framsteg. Användbara integrationer och intuitivt gränssnitt revolutionerade hur 40 000 användare lagrar och hanterar sina enorma datamängder. Lär dig mer om Pics.io
Pics.io är en programvara hantering av digitala resurser (digital asset management, DAM) som fungerar ovanpå Google Drive och Amazon S3 och hanterar bibliotek med medietillgångar utan ytterligare...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Deras senaste generation av programvara är utformad för avdelningar, för att hjälpa hela organisationen att hantera och dela digitala media. Lär dig mer om Third Light
Kunderna säger att deras förväntningar överträffas. Det kan nog bero på två viktiga anledningar. För det första är programvaran enkel att administrera. Detta uppnås med Spaces som fungerar som virtuella avdelningar – vilket frigör samarbete och effektiviserar klienternas förmåga att skapa, dela och publicera media. För det andra är kundtjänsten enastående. Deras internationella utmärkelse för 'bästa engagemangsteam' nyligen visade på vilken vikt de lägger på att hjälpa kunder få konsekvent värde från programvaran. Lär dig mer om Third Light
Kunderna säger att deras förväntningar överträffas. Det kan nog bero på två viktiga anledningar. För det första är programvaran enkel att administrera. Detta uppnås med Spaces som fungerar som...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Lytho ansluter alla intressenter till ditt varumärke genom att dela, hantera, skapa och publicera allt marknadsföringsinnehåll. Lär dig mer om Lytho
Lytho är en varumärkeshanteringslösning som är byggd med 30 års kunskap inom varumärkeshantering och digital kapitalförvaltning som sin grund. Lytho hjälper företag att ansluta alla intressenter till sitt varumärke genom att ge dig de verktyg du behöver för att skapa och dela innehåll för alla dina varumärken i alla kanaler. Lytho är anser att om ett företag ska lyckas måste deras varumärke hanteras effektivt och konsekvent. Alla som använder bilder, skapar presentationer eller skickar e-post med ett varumärke Lär dig mer om Lytho
Lytho är en varumärkeshanteringslösning som är byggd med 30 års kunskap inom varumärkeshantering och digital kapitalförvaltning som sin grund. Lytho hjälper företag att ansluta alla intressenter...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
inRiver PIM ger e-handelsexperter möjligheten att skapa, underhålla och distribuera kvalitativ produktinformation. Lär dig mer om inRiver PIM
inRiver är skapad för marknadsförare och är tillräckligt säker för IT-team. Den hjälper företag att utarbeta bättre produktberättelser och skapa fantastiska e-handelsupplevelser. inRiver PIM ger marknadsförare, handelspersoner och e-handelsexperter möjligheten att skapa personanpassat och relevant omnikanalinnehåll. Denna lösning är utformad för att vara anpassningsbar för marknadsförare och tillräckligt strukturerad för datastyrning. Det bidrar till att öka försäljningen, minska produktreturer och skapa bättre kundupplevelser. Lär dig mer om inRiver PIM
inRiver är skapad för marknadsförare och är tillräckligt säker för IT-team. Den hjälper företag att utarbeta bättre produktberättelser och skapa fantastiska e-handelsupplevelser. inRiver PIM ger...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Southpaw TACTIC är en kombinerad digital materialförvaltnings- och arbetsflödesmotor som skapar komplexa arbetsflöden för människor, processer och miljontals tillgångar. Lär dig mer om TACTIC
TACTIC kombinerar en mogen DAM-plattform med en kraftfull arbetsflödesmotor så att du kan få kontroll över terabytes av filer som sprids över hela organisationen. TACTIC har de verktyg du behöver för att säkert lagra, organisera, tagga, spåra, versionsnumrera, söka och dela digitalt innehåll över ett team eller företag. Lär dig mer om TACTIC
TACTIC kombinerar en mogen DAM-plattform med en kraftfull arbetsflödesmotor så att du kan få kontroll över terabytes av filer som sprids över hela organisationen. TACTIC har de verktyg du behöver för...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
PIM-system med öppen källa utformat för återförsäljare med funktioner som dataimport, produktklassificering, dataredigering och dataexport. Lär dig mer om Akeneo PIM
Akeneo är ett snabbt växande programvaruföretag som erbjuder en PIM-lösning med öppen källa som dramatiskt förenklar kataloghanteringsprocesserna. Akeneo PIM gör det enkelt för återförsäljare och varumärken på B2C- och B2B-marknader att samla in data från alla källor, berika och kontrollera produktinformationens kvalitet och distribuera den till flera kanaler, t.ex. e-handel, mobil, tryck och försäljningsställen. Lär dig mer om Akeneo PIM
Akeneo är ett snabbt växande programvaruföretag som erbjuder en PIM-lösning med öppen källa som dramatiskt förenklar kataloghanteringsprocesserna. Akeneo PIM gör det enkelt för återförsäljare och...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
CGTrader ARsenal är en allt i ett-plattform för 3D-visualisering med förstärkt verklighet för e-handel. Lär dig mer om CGTrader ARsenal
CGTrader ARsenal är en allt i ett-plattform för 3D-visualisering och förstärkt verklighet för e-handel. Visa dina 3D-produktmodeller på din hemsida genom webbaserad förstärkt verklighet utan några ytterligare appar, tillägg eller kodning. Lär dig mer om CGTrader ARsenal
CGTrader ARsenal är en allt i ett-plattform för 3D-visualisering och förstärkt verklighet för e-handel. Visa dina 3D-produktmodeller på din hemsida genom webbaserad förstärkt verklighet utan några...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Keep your launches smooth and your communication clear by using Trello to see which tasks are on track, and which content is up next.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Design and publish anything in a few clicks. From brochure to video, access thousands of templates, images, videos, and more for free.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally made templates to get you started, you can create, customize, and share your designs in a few clicks. From stickers to professional brochures, stunning videos to workplace presentations, it's never been easier to achieve your design goals.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Box is a modern content management platform that allows you to manage assets and approval workflows in one place.
Box works in any browser and allows you to easily store and manage all your content online. It also lets you share files instantly and access documents from anywhere. No matter what device you choose, get fast, easy access to documents, project plans, presentations and videos. Always have the latest pitch for your customers, on or offline. Box makes it easy for administrators to maintain a central view of all content and users in their account through a powerful admin console.
Box works in any browser and allows you to easily store and manage all your content online. It also lets you share files instantly and access documents from anywhere. No matter what device you...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Wrike är en kreativ programvara för arbetsledning för företagsteam med korrektur, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för kreativ arbetsledning för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för varje kreativt team. Marknadsförings-, design- och innehållsteam kan alla dra nytta av sina Gantt-diagram, anpassade arbetsflöden, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integrera med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler och få sömlös inbyggd digital kapitalförvaltning när dina kreativa material är redo för publicering.
Wrike är en prisbelönt programvara för kreativ arbetsledning för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för varje kreativt team. Marknadsförings-, design-...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting.

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed.
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
A design & brand templating platform with lockable templates empowering teams to create & distribute content without going off brand.
Lucidpress is a design & brand templating platform that empowers non-designers in your company to create and distribute marketing collateral all on their own (without going off brand). Lockable templates protect your brand while allowing colleagues to make small design tweaks and customizations, easing the workload off your creative team. Say goodbye to rogue branding forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 7 million users worldwide.
Lucidpress is a design & brand templating platform that empowers non-designers in your company to create and distribute marketing collateral all on their own (without going off brand). Lockable...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool that transforms how creative people work.
PhotoShelter for Brands is a Digital Asset Management system that allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this one centralized platform, the 1,200+ brands we serve are able to move creative files from point A to point B instantly. It fits seamlessly into the way they work, connects to tools they use every day through Adobe and API integrations, and gives them full creative control of their visual content.
PhotoShelter for Brands is a Digital Asset Management system that allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Image management and processing service to rapidly resize, optimize and deliver images to websites and apps via CDN.
Sirv hosts, processes and optimizes images on-the-fly, helping your website to achieve near-instant page loading speed. Sirv empowers your team with tools to manage your company assets easily and effectively. E-commerce will benefit from Sirv's state-of-the art product image viewers and image processing options. Start your free trial at the Sirv website today.
Sirv hosts, processes and optimizes images on-the-fly, helping your website to achieve near-instant page loading speed. Sirv empowers your team with tools to manage your company assets easily and...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Cloud-based file sharing solution that helps users collaborate remotely with screen capturing, note taking, URL shortening & more.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and better with Droplr. Also available in native applications for Mac, Windows and iPhone.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Fast and very secure digital asset management and cloud storage service with a user-friendly interface.Controlled access to your assets
pCloud is a cloud- based digital asset management and cloud storage service providing access to all your digital content including images,video, audio,documents, and more- anytime, anywhere,on any device. Keep all of your important files safe and centralized in one place. You can share with team members, clients, etc. across the globe and give them controlled access and permissions.. pCloud's latest feature Branded links allows you to customize download links with your brand's style and logo
pCloud is a cloud- based digital asset management and cloud storage service providing access to all your digital content including images,video, audio,documents, and more- anytime, anywhere,on any...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Upload, organize, and distribute your digital assets from one centralized, secure spot in the cloud.
Some of the world's most recognized brands rely on Image Relay to upload, organize, monitor, manage, and distribute their files from one centralized, secure, easy-to-use spot in the cloud. Image Relay is the Digital Asset Management system designed with your time in mind.
Some of the world's most recognized brands rely on Image Relay to upload, organize, monitor, manage, and distribute their files from one centralized, secure, easy-to-use spot in the cloud. Image...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Store, index, and share your marketing content with CoSchedule's Asset Organizer.
CoSchedule's Asset Organizer is digital asset management software for marketers. Store, index, & share content with stakeholders in a single integrated platform. As one of the top marketing software providers on the Inc. 5000 list & recognized in Gartner¿s Magic Quadrant for Content Marketing Platforms, CoSchedule is the fastest-growing solution for mid-market and enterprise companies, serving more than 5,000+ customers worldwide.
CoSchedule's Asset Organizer is digital asset management software for marketers. Store, index, & share content with stakeholders in a single integrated platform. As one of the top marketing...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Easily customize and distribute your marketing assets worldwide with MarcomCentral.
MarcomCentral's digital asset management platform helps mid-size businesses to large enterprises store and organize marketing assets in one central location. With our self-serve platform, users can easily locate the branded materials they need, then customize and distribute them in real time. Using MarcomCentral, you¿ll eliminate one-off requests and enforce brand standards across your entire organization.
MarcomCentral's digital asset management platform helps mid-size businesses to large enterprises store and organize marketing assets in one central location. With our self-serve platform, users can...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Digital Asset Management & Media Library software in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans!
Filecamp is a cloud-based Digital Asset Management (DAM) software solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Filecamp have unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your DAM system matches your brand guide. +1000 brands from + 60 countries trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines.
Filecamp is a cloud-based Digital Asset Management (DAM) software solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Filecamp have...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Content management solution for videos, dynamic and personalized media, etc. that supports content search and workflow management.
Content management solution for videos, dynamic and personalized media, etc. that supports content search and workflow management.
Content management solution for videos, dynamic and personalized media, etc. that supports content search and workflow management.

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
All-in-one DAM solution for brands to manage digital assets, automate brand compliance, improve collaboration between teams and more.
Flexible, all-in-one digital asset management solution. We help companies manage their digital assets, automate brand compliance, improve collaboration between teams and more from one convenient place. Purpose-built for marketing teams who work in complex and highly regulated industries such as Health, Finance, Aged Care, Retail & Franchisors. IntelligenceBank helps a range of brands such as ANZ Bank, KFC, Baptist Health, Kubota & Hertz reduce risk and unleash the power of their content.
Flexible, all-in-one digital asset management solution. We help companies manage their digital assets, automate brand compliance, improve collaboration between teams and more from one convenient...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
MediaValet helps Marketing and Creative teams easily manage, collaborate on and distribute their marketing assets, visuals and content.
As the only DAM built on Microsoft Azure, MediaValet is the fastest and easiest to use DAM platform, offering unlimited users, unlimited support and training as well as best-in-class integrations to technology and marketing platforms. MediaValet, a leader in cloud-based digital asset management, helps marketing and creative teams easily manage, collaborate on and distribute their digital assets and content, improving productivity and increasing the ROI on their marketing investments.
As the only DAM built on Microsoft Azure, MediaValet is the fastest and easiest to use DAM platform, offering unlimited users, unlimited support and training as well as best-in-class integrations to...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
The power of your brand without the effort, because Outfit automates digtial asset management and production at scale for enterprise.
Outfit leads the brand automation space, allowing your teams to produce, customise, approve and use marketing collateral, through templates and dynamic data inputs. It combines the best of digital asset management and brand management. Brand automation uses technology to automate manual, yet predictable on-brand tasks associated with marketing production. Outfit works alongside your existing martech stack to reduce production costs, empower teams and increase brand equity.
Outfit leads the brand automation space, allowing your teams to produce, customise, approve and use marketing collateral, through templates and dynamic data inputs. It combines the best of digital...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld.
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld. Genom att använda artificiell intelligens, analys, engagemang, vägledning och automatisering hjälper WalkMes transparenta överlagring användare att snabbt anpassa sig till alla företagsprogram och utnyttja den fulla potentialen hos deras digitala tillgångar. WalkMe-programvaran används av mer än 2 000 företag över hela världen, inklusive över 30 procent av Fortune 500-företagen.
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld. Genom att använda...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
GigaTrak Asset Tracking Software, a powerful easy to use solution to manage all of your stuff. Call us today!
GigaTrak Asset Tracking Software is a complete solution that is very easy to install. It includes everything you need, world class software, handheld scanners, barcode printers, label designer, asset tags, reporting, personalized training and US based tech support.
GigaTrak Asset Tracking Software is a complete solution that is very easy to install. It includes everything you need, world class software, handheld scanners, barcode printers, label designer, asset...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys
Cincopas media solution enables companies & individual users untap their videos', images' & podcasts' true business potential.
A comprehensive SaaS platform, Cincopa empowers you to completely brand your videos, and add annotations, CTAs, chapters,and forms that can appear on your video; all to increase lead generation and engagement with your audience. Transform your site into a video destination. Create immersive video channels in only a few clicks for new and existing videos, and benefit from Cincopa's complete API. With Cincopa's advanced analytics, you can learn where, how and who is watching your videos.
A comprehensive SaaS platform, Cincopa empowers you to completely brand your videos, and add annotations, CTAs, chapters,and forms that can appear on your video; all to increase lead generation and...

Funktioner

  • Tilldelning av tillgångar
  • Sök / filtrera
  • Tillgångskategorisering
  • Anpassningsbar branding
  • Rapportering och analys