Sverige Visa lokala produkter
308 resultat
Snabba på försäljningscyklerna med effektiv offert- och orderregistrering, till och med på mobilen. Lär dig mer om Cincom CPQ
Cincom CPQ tillhandahåller en plattform för samarbete på och delning av offerter, och minskar tiden till offert, samtidigt som fel elimineras och noggrannheten förbättras. Mobilvänlig, mobilresponsiv funktionalitet gör att säljarna kan hjälpa kunder på kontoret, på resande fot eller till och med på plats. Tillhandahåller relevanta rekommendationer, guidade säljfunktioner som hjälper säljrepresentanter och kunder att konfigurera rätt produkter, som är skräddarsydda efter specifika behov. Lär dig mer om Cincom CPQ

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Skapa, kartlägg och e-signera dina dokument på ett ställe med juridiskt bindande e-signaturer. Lär dig mer om PandaDoc
Behöver du skicka ut korrekta förslag som kommer att imponera på dina kunder utan att ägna en timme eller mer åt var och en? Med PandaDoc kan du skapa nya offerter direkt i ditt CRM med ett enda klick, bevaka offertvyer och signaturer när de har skickats och acceptera betalning via säkra fält för kreditkortstransaktioner. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Undergräver långa anbudstider köparens intresse? Minska tiden till offert med DealHubs prisbelönta CPQ-programvara. Lär dig mer om DealHub
Undergräver långa anbudstider köparens intresse? Minska tiden till offert med DealHubs prisbelönta programvara för offert. DealHub är en mycket intuitiv offertlösning som minimerar administrativa uppgifter och effektiviserar försäljningsverksamheten för att förkorta försäljningscykeln och öka intäkterna. DealHub kan köras rent inom Salesforce och Microsoft Dynamics CRM. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Bitrix24 gratis CRM med inbyggda offerter och fakturor. Obegränsade offerter och fakturor är 100 % gratis. 4 miljoner kunder runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter gratis offert- och fakturaprogramvara är du på rätt plats. Bitrix24 är ett gratis CRM med obegränsade offerter och fakturor. Till skillnad från andra kostnadsfria offertfakturalösningar är Bitrix24 offerter och fakturor helt anpassningsbara och levereras med kraftfulla verktyg, som stöd för flera valutor, skatter, automatisk numrering, produktkatalog och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Create professional-looking invoices, estimates, and more in a few seconds with invoice maker Billdu. Lär dig mer om Billdu
Billdu allows you to quickly and easily create professional-looking invoices, estimates, and other documents wherever you are. Track your invoices and know exactly which invoices are paid or overdue, send reminders to your clients, and get paid up to 9 days faster by accepting card payments. Try Billdu free for 30 days! Not only is Billdu the best-rated invoicing app but there's also online booking, online store live chat, and many other tools to help you run and scale your business smoothly. Lär dig mer om Billdu

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Med den molnbaserade SaaS-programvarusviten Bit2win CPQ kan organisationer automatisera och optimera produktkonfigurationen, skapa offerter och fånga upp beställningar. Lär dig mer om bit2win CPQ
Bit2win CPQ ger försäljning, samarbetspartners och kunder möjlighet att konfigurera komplexa produkter/tjänster, leverera korrekta offerter och skapa smartare affärer med den mest uppdaterade produkt- och prisinformationen. Bit2win är utformat för företag som digitaliseras och för försäljningsprocesser och offertautomatisering, möjliggör försäljning av fysiska varor och abonnemang, återkommande och användarbaserade priser, paket och ändringar av befintliga tjänstekontrakt och erbjuder några av marknadens bästa färdiginstallerade prissättningsfunktioner. Lär dig mer om bit2win CPQ

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Skicka polerade offerter med eSignature och onlinebetalning. Odoo Sales är helt integrerat med andra Odoo-appar. Lär dig mer om Odoo
Sälj snabbare, kommunicera smidigare och effektivare och maximera vinsten genom merförsäljning med Odoo Sales. Med den här appen kan du automatisera verksamheten och fokusera på kundrelationer och intäkter. Odoo Sales är lättanvänt och helt integrerat med andra Odoo-appar. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer. Lär dig mer om Better Proposals
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, effektivisera och optimera kostnader för företag med Synchroteams programvara för fälttjänstledning. Synchroteam erbjuder funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, jobbhantering, rapportering, CRM, kostnadsförslag och mobil betalning. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks and Zoho. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut och organisera dig med en prisvärd, kraftfull och anpassningsbar lösning för fältarbete. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Lär dig mer om Windward Core
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Windward Core

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Apttus CPQ har utformats för att hjälpa företag att konfigurera, prissätta och erbjuda offerter på ett korrekt, snabbt och enkelt sätt. Lär dig mer om Conga CPQ
Apttus CPQ är ett av de främsta företagsinriktade säljverktygen för flera kanaler. Programvaran har utformats för att hjälpa företag att konfigurera, prissätta och erbjuda offerter på ett precist, snabbt och enkelt sätt. Klicka på knappen till höger för att se en demo. Programmet hanterar allt från enkla till väldigt komplicerade produkter och prissättningskonfigurationer över alla försäljningskanaler (fält, telesälj, samarbetspartners och e-handel). Programvaran är en del av en komplett uppsättning av integrerade applikationer som möjliggör offert-till-kontanter-processen: kontrakt, incitament, fakturering, orderhantering och e-handel. Lär dig mer om Conga CPQ

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Intelligent cloud platform that uses AI to analyzes supplier prices and specifications to optimize negotiation results Lär dig mer om COVALYZE
COVALYZE is an intelligent cloud platform to optimally manage your category groups. With our AI-based analytics, you see which suppliers overprice their materials or services and what is a fair price for every single article. COVALYZE empowers your teams around the world to implement significant cost reductions much faster. Lär dig mer om COVALYZE

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Skapa effektiva offerter med en snygg mall, beskrivningar och bilder, och skicka dem till dina kunder med ett klick. Använd den överallt. Lär dig mer om quotadoo
Skapa effektiva offerter med en snygg mall, beskrivningar och bilder, och skicka dem till dina kunder med ett klick. Agera snabbare än dina konkurrenter: när din kund ber dig om en offert kan du generera den på några sekunder, även när du är med din kund och inte på ditt kontor, eftersom quotadoo fungerar i det säkra molnet och du kan komma åt den överallt. Lär dig mer om quotadoo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Follow up on every opportunity and win new business by creating professional, customisable, online quotes or estimates on the spot.
Xero helps you win new business by creating beautiful, customised quotes on the spot. Never miss an opportunity by sending quotes to your prospective customers as soon as you've discussed the work they'd like done. Customers can accept, decline or comment on the quote with the click of a button, then you can easily edit and resend if you need to. Once the job is done, simply create an invoice from your quote, which they can easily pay online. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacturers, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! Lär dig mer om JobBOSS²

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The fastest, easiest, and highest value Quoting Software. Automate everything from customer estimates to getting paid.
mHelpDesk is the easiest and most powerful solution for your business, automating everything from first customer quotes all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Send quotes and invoices by text and email, schedule jobs more efficiently, and optimize routes. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Qwilr is a document design and automation tool for sales teams, including e-sign, analytics and smart integrations.
Create the perfect proposal, pitch, sales quote and more with Qwilr. Stand out from the crowd with Qwilr's easy to use page builder, extensive image and video library, designer-created templates and more. Add interactive quotes, e-sign, and automate essential sales tasks with integrations to your CRM and business software. Move conversations forward faster with page notifications and analytics on how the page is viewed. Lär dig mer om Qwilr

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. Lär dig mer om ServiceM8

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Sales Automation, eCommerce, Augmented Reality, eCommerce Marketplace, works online and offline! The premiere patented mobile solution!
The premiere (and Patented) #1 mobile Business to Business sales solution that allows you to bring your products with you no matter where you are, with or without internet access. View all of your products, customers, complete order histories, conduct inventories and sell/share your products from anywhere. Additionally, Sales Reps can access RepZio on ANY connected device with our revolutionary web app. With RepZio you can manage your business anywhere, anytime, on any device! Lär dig mer om RepZio

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their entire RFx (RFP, RFI, RFQ) process in a single, digital workspace.
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their RFx process — collecting insights, evaluating proposals and working with colleagues and vendors in a single, digital workspace. In addition to making smarter buying choices, customers improve efficiency, mitigate risk and increase engagement when issuing RFPs, RFIs, RFQs, vendor assessments and more. Our request management software introduces digital transformation and automation into purchasing routines. Lär dig mer om RFP360

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Cloud based custom manufacturing solution with quoting, business intelligence, employee management, and more.
ShopVOX is a comprehensive web-based, easy to use management solution for custom fabricators. Our solution includes everything you need to run your shop - sales lead tracking, quoting, work orders, purchase orders, job management and scheduling, online proof approvals, Quickbooks integration, business intelligence, online credit card payments through Authorize.net, and much more. Perfect for - Sign companies - Printing companies - Apparel companies - Custom manufacturers - Job shops Lär dig mer om shopVOX

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Lär dig mer om Invoice2go

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview Clarizen

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Förstklassig allt i ett-lösning utformad för tjänsteföretag. Hantera enkelt dina jobb från det ögonblick de kommer in tills de blir betalade.
Oavsett om det gäller utryckningar i bostäder eller stora kommersiella jobb erbjuder Fergus heltäckande jobbhanteringsprogramvara för handels- och tjänsteföretag dig alla verktyg du behöver för att driva ett framgångsrikt företag. Fergus är byggd av VVS-personal och tar hand om alla detaljer, från offerter, schemaläggning och fakturering till hantering av ditt team samt hälsa och säkerhet. Med över 10 miljoner skapade jobb i Fergus kan detta visuella arbetsflöde hjälpa dig att hantera alla dina jobb när du är på språng, oavsett om det handlar om 3 eller 300 jobb. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Tradify is a quoting app built for trade & service based businesses. Quote, schedule, track & invoice on the go.
Tradify is a quoting app designed specifically for trade businesses with 1-20 employees. It contains everything a tradie needs to cut back on admin. Quotes, invoices, timesheets, field service management, purchase orders, scheduling and job reporting. Tradify handles it all with ease. Over 25,000 electricians, plumbers, HVAC, builders, and other trades use and love Tradify across the world. 90% of our customers choose Tradify because its easy to use. Find out why: Lär dig mer om Tradify

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
FreeAgent has been voted the UK’s #1 accounting software for small business owners. (Accounting Excellence Awards 2020)
FreeAgent is award-winning online accounting software that’s designed specifically for small businesses and freelancers. Over 100,000 business owners and their accountants and bookkeepers use FreeAgent to create invoices, monitor cashflow, file tax returns and much more. With no confusing accounting jargon and a friendly support team on hand to answer any questions, FreeAgent makes it easy to keep your business admin on track. Lär dig mer om FreeAgent

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Proposable empowers your company to create, deliver and track your quotes without the headaches.
Proposable empowers your company to create, deliver, and track all your quotes without the headaches. From creating and sending trackable web-based quotes, to closing the deal with integrated eSignatures, Proposable automates the entire quoting and proposal process from start to finish. Lär dig mer om Proposable

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
A single platform for all your job management needs, used by 10000+ service businesses globally. See all your expenses in the job costing system and don't get stung with nasty bills. Instantly know how costs and invoices are stacking up in the job order costing system. See your estimated costs broken down into individual tasks. Measure actual costs as they come in, to see if your staff are quoting accurately. Get full visibility and view job profitability at a glance. Try it now for free! Lär dig mer om WorkflowMax

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Avoid errors in prices, measurements, taxes using quotes in Konfío Gestión ERP:
Some of the benefits of using quotes in Konfío Gestión ERP: - You save time because the product data is already saved - Projects & professional image - Avoid errors in prices, measurements, taxes - Interact with your client - Avoid recapturing if they ask you for an electronic invoice. Lär dig mer om Konfío Gestión

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
simPRO is a leading global provider of quoting software for the trades.
simPRO is a leading global provider of quoting software for the trades. Since 2002, simPRO has developed a range of solutions to help businesses work smarter, provide exceptional service and maximize profitability. Over 7,000 businesses with over 200,000 users worldwide use simPRO to streamline their operations. With powerful features for quoting and estimating, scheduling, inventory management, communicating in the field, improving cash flow and reporting. Lär dig mer om simPRO

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Webbapp för inventering, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser för medelstora företag – inklusive tillverkning.
Webbaserade lager, orderspårning, fakturerings- och rapporteringssystem för medelstora företag på flera platser – inklusive produktionshantering. Se lagervarningar, leverantörstillgänglighet och leadtider. Spåra lagernivåer, kostnader och lagervärde över tid. Hantera plockningar, serienummer, partier och streckkoder, returer, försändelser, dropshipping och interna förflyttningar. Använd Megaventory för framgångsrik hantering av ditt företag och dra nytta av det användarvänliga gränssnittet och den omfattande supporten. Lär dig mer om Megaventory

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Quotient streamlines the quoting process, making it easy to create, send, and manage quotes. Your customers will love it.
Quotient is super-intuitive online quoting software that lets you create, send, and manage your quotes. You'll save time and make more money with Quotient. Available 100% securely anywhere on the Mac, Windows and iPhone/iPad. Quotient seamlessly integrates with Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule and MailChimp. Lär dig mer om Quotient

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Take your company mobile, manage tasks, sales, quoting, work orders, maintenance, recurring contracts, timesheets, invoicing and more!
ServiceBox manages the end to end business process for the Commercial Service Contractor. With our web based software you can connect the office and the field techs instantly. Create quotes, work orders, scheduling, invoicing, payments, inventory, ongoing maintenance, recurring work, timesheets and much more. Customer that utilize ServiceBox see significant improvements to their overall workflow and reduce time to process paper by 96%. This leads to your bottom line and significant growth. Lär dig mer om ServiceBox

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Ignition makes it simple to engage clients, get paid and run your business on autopilot. From impressive online proposals to automated
Ignition is a client engagement and commerce platform for professional services businesses to streamline how they engage clients and get paid. Businesses such as accounting and bookkeeping firms use Ignition to help them grow, be more efficient, and create win-win client relationships. With Ignition, you can easily win new business with impressive digital proposals, engage new and existing clients with a clear scope of work, and get paid on time by automating payment collection - all in one. Lär dig mer om Ignition

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Lär dig mer om Dolibarr

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
QuoteWerks is an easy-to-use quoting and proposal solution enabling companies of all sizes to streamline their sales process.
QuoteWerks is an affordable turn-key quoting and proposal solution with over 88,000 Users in 101 countries. What sets QuoteWerks apart is its 55+ integrations with CRM (such as ACT!, Autotask, ConnectWise, salesforce, MS CRM, Outlook and more), Accounting (QuickBooks and Sage 50), Distributors (Ingram Micro, Tech Data, Synnex, and more), FedEx/UPS, Leasing, Sales Tax, Dell, Cisco, HP, CDW, and more. Lär dig mer om QuoteWerks

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The easiest to use omnichannel solution that brings together configure price quote (CPQ), B2B Ecommerce, and complete sales enablement.
Combined CPQ, CRM & B2B Ecommerce solution for manufacturers and distributors. Streamline sales from the inside to the outside, including dealer and distributor channels. Provide error-free quoting for simple and complex configurations, shorten sales cycles, and modernize your selling today. NetSuite user? Verenia also offers the only CPQ solution that is 100% native to Netsuite, not a plug-in or extension. Trusted by companies like Yamaha Motors, Bennington Marine, and Lovesac. Lär dig mer om Verenia CPQ

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
For commercial subs and residential remodelers looking to run a more productive business. All-in-one solution with real-time insights.
For commercial subcontractors and residential remodelers only! Run efficiently, paperlessly, and with better insights on job performance than they ever had before. Offers both contract job and dispatch management tools. Syncs with QuickBooks. Features: Detailed quoting, project management, contract management, change order management, ACH/credit card payment processing, RFIs, scheduling, time tracking, progress invoicing, AIA-style billing, and more. Lär dig mer om Knowify

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The flagship CPQ software for the FES industry, backed by a catalog of 1 million products.
A Revalize brand, AutoQuotes is the FES industry's flagship CPQ platform -- widely used and trusted for more than 30 years. Quote faster and more accurately with access to a database of more than one million products, and accelerate deal velocity by building and sharing quotes faster than ever -- and ahead of your competitors. Lär dig mer om AutoQuotes

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Built by industry experts, AroFlo is the most trusted field service software on the market. It automates businesses & transforms lives.
Built by a former tradesman, AroFlo has been turning around field service businesses since 2001. Our system was built for the cloud right from the start so it's fast, reliable and incredibly powerful. Everything you need can be accessed and processed using practically any mobile device, in any location. Scheduling, timesheets, job tracking, quotes, inventory, workplace safety, GPS tracking, document storage, invoices, customer payments, accounting integrations and more. Request a demo today. Lär dig mer om AroFlo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. Lär dig mer om M1 ERP

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Digital manufacturing intelligence software in the product lifecycle enables better collaboration in discrete manufacturing decisions
aPriori is the leading provider of digital manufacturing software that brings product design, sourcing teams, and supplier teams closer together to close the gap between design and production. By leveraging the digital twin with our digital factories, we automatically generate design for manufacturability (DFM) and design for cost (DTC) insights, helping manufacturers collaborate across the product development process to make better design, sourcing, and manufacturing decisions. www.apriori.com Lär dig mer om aPriori

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Life insurance quoting tool that helps agents create quotes for their clients via their websites, mobile devices, & PCs.
Life insurance quoting tool that helps agents create, process, and manage coverage quotes in batches and embed them across websites, mobile devices, & PCs. Lär dig mer om Compulife Quote Software

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Quote & Proposal Automation Anytime, Anywhere designed for IT Solution Providers
ConnectWise Sell offers IT solution providers of all sizes a cloud-based quoting solution that enables the quote-to-cash process to run smoothly. Key features help technology businesses quickly generate quotes, follow up on them, and turn them into revenue with ease. Tight integrations with leading CRMs like NetSuite, Salesforce, and ConnectWise Manage provide end-to-end visibility into the sales pipeline from quote and proposal creation to ordering, fulfillment, and billing. Lär dig mer om ConnectWise Sell

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
#1 Action-Focused Sales CRM for Small Business. Focus on the Next Action, follow up with every lead, and stay in control of your sales.
OnePageCRM is the 1st action-focused sales CRM that helps small and medium-sized businesses stay in control of their sales. Focus on what needs to be done next, follow up with every lead, keep the team on the same page, and close more deals, one sales action at a time. Save time and automate your admin and data entry. Generate leads in a click from anywhere on the web. Reap the CRM benefits on the go with iOS and Android mobile apps. Any questions? We offer support via email, phone and chat. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Leading insurance software single platform solutions including the cloud-based EZLynx Rating Engine and EZLynx Management System.
EZLynx provides a single platform solution to help independent insurance agents keep their competitive advantage. Their web-based technology allows you to get instantaneous quotes from 330 carriers in 48 states. Comparative cross-carrier quoting has never been this easy Lär dig mer om EZLynx

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning