Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Offertprogram

Sverige Visa lokala produkter
367 resultat
Epicor CPQ omdefiniera CPQ och e-handel för företag globalt med en visuell konfigurator som kan hantera komplexa produkter. Lär dig mer om Epicor CPQ
Epicor CPQ omdefinierar konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) och e-handel för företag globalt. Den här produktkonfiguratorn är en av få som kan hantera komplexa affärsregler, 3D- och 2D-visualiseringar, prissättning i realtid och CAD-automatisering. Denna början till slut lösning ger en fantastisk köpupplevelse, en snabbare försäljningscykel och en effektivare tillverkningsprocess. Epicor CPQ används av ledande företag som GE Healthcare, Tuff Shed, Merck Millipore, Architectural Lighting Works och Johns Manville. Lär dig mer om Epicor CPQ

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Skapa, kartlägg och e-signera dina dokument på ett ställe med juridiskt bindande e-signaturer. Lär dig mer om PandaDoc
Behöver du skicka ut korrekta förslag som kommer att imponera på dina kunder utan att ägna en timme eller mer åt var och en? Med PandaDoc kan du skapa nya offerter direkt i ditt CRM med ett enda klick, bevaka offertvyer och signaturer när de har skickats och acceptera betalning via säkra fält för kreditkortstransaktioner. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, effektivisera och optimera kostnader för företag med Synchroteams programvara för fälttjänstledning. Synchroteam erbjuder funktioner för spårning, schemaläggni ng, leverans, jobbhantering, rapportering, CRM, kostnadsförslag och mobil betalning. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks and Zoho. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut och organisera dig med en prisvärd, kraftfull och anpassningsbar lösning för fältarbete. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Skapa effektiva offerter med en snygg mall, beskrivningar och bilder, och skicka dem till dina kunder med ett klick. Använd den överallt. Lär dig mer om quotadoo
Skapa effektiva offerter med en snygg mall, beskrivningar och bilder, och skicka dem till dina kunder med ett klick. Agera snabbare än dina konkurrenter: när din kund ber dig om en offert kan du generera den på några sekunder, även när du är med din kund och inte på ditt kontor, eftersom quotadoo fungerar i det säkra molnet och du kan komma åt den överallt. Lär dig mer om quotadoo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Tailor accurate, professional quotes to your prospects’ specific needs with Zomentum Grow Quoting Module. Lär dig mer om Zomentum Grow
Zomentum Grow Quoting Module helps Partners build professional and error-free quotes and send them as real-time microsites. Customize your quoting template to add a personalized touch. Reduce errors and save time with digital signature for endorsement. Put detailed product information on all your quotes with the Etilize product catalogue. Avoid inconsistencies and errors in product descriptions with comprehensive content. Source real-time inventory and pricing from vendors directly in Zomentum Lär dig mer om Zomentum Grow

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Follow up on every opportunity and win new business by creating professional, customisable, online quotes or estimates on the spot.
Xero helps you win new business by creating beautiful, customised quotes on the spot. Never miss an opportunity by sending quotes to your prospective customers as soon as you've discussed the work they'd like done. Customers can accept, decline or comment on the quote with the click of a button, then you can easily edit and resend if you need to. Once the job is done, simply create an invoice from your quote, which they can easily pay online. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacture rs, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! Lär dig mer om JobBOSS²

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The fastest, easiest, and highest value Quoting Software. Automate everything from customer estimates to getting paid.
mHelpDesk is the easiest and most powerful solution for your business, automating everything from first customer quotes all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
30% OFF. Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Send quotes and invoices by text and email, schedule jobs more efficiently, and optimize routes. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Bitrix24 gratis CRM med inbyggda offerter och fakturor. Obegränsade offerter och fakturor är 100 % gratis. 4 miljoner kunder runt om i världen.
Om du letar efter gratis offert- och fakturaprogramvara är du på rätt plats. Bitrix24 är ett gratis CRM med obegränsade offerter och fakturor. Till skillnad från andra kostnadsfria offertfakturalösnin gar är Bitrix24 offerter och fakturor helt anpassningsbara och levereras med kraftfulla verktyg, som stöd för flera valutor, skatter, automatisk numrering, produktkatalog och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Application that simplifies the management of micro-enterprises (invoicing, accounting, remote declaration, productivity)
Abby is an application designed for auto-entrepreneurs that allows them to manage their business simply and efficiently. The application offers all the functionalities that an auto-entrepreneur needs to manage his activity in a simple and complete way: ● Monitoring of your budget. ● Complete invoicing module. ● Effortless accounting. ● Remote declaration of your social contributions to the Urssaf. ● Tracking your projects and clients. Synchronise, click, it's declared! Translated with www.De Lär dig mer om Abby

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Skicka polerade offerter med eSignature och onlinebetalning. Odoo Sales är helt integrerat med andra Odoo-appar.
Sälj snabbare, kommunicera smidigare och effektivare och maximera vinsten genom merförsäljning med Odoo Sales. Med den här appen kan du automatisera verksamheten och fokusera på kundrelationer och intäkter. Odoo Sales är lättanvänt och helt integrerat med andra Odoo-appar. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Do you want your company to run EXACTLY how you want it to? Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card required.
Trying to get organized? Does your team know what's going on with your customers? Is all the business information in your head? Do you want your company to run EXACTLY how you want it to? Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card required. Lär dig mer om JobNimbus

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Qwilr is a document design and automation tool for sales teams, including e-sign, analytics and smart integrations.
Create the perfect proposal, pitch, sales quote and more with Qwilr. Stand out from the crowd with Qwilr's easy to use page builder, extensive image and video library, designer-created templates and more. Add interactive quotes, e-sign, and automate essential sales tasks with integrations to your CRM and business software. Move conversations forward faster with page notifications and analytics on how the page is viewed. Lär dig mer om Qwilr

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. Lär dig mer om ServiceM8

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Sage 100 is an ERP platform for growing and medium-sized sales and manufacturing companies.
Sage 100 is the right ERP solution for your industry. Sage 100 is an ERP platform for growing and medium-sized sales and manufacturing companies. It is the ERP solution for medium-sized companies that want to design their business processes individually. Sage 100 offers you integrated applications for every company area, which you can easily put together individually. Lär dig mer om Sage 100

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their entire RFx (RFP, RFI, RFQ) process in a single, digital workspace.
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their RFx process — collecting insights, evaluating proposals and working with colleagues and vendors in a single, digital workspace. In addition to making smarter buying choices, customers improve efficiency, mitigate risk and increase engagement when issuing RFPs, RFIs, RFQs, vendor assessments and more. Our request management software introduces digital transformation and automation into purchasing routines. Lär dig mer om RFP360

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Sales Automation, eCommerce, Augmented Reality, eCommerce Marketplace, works online and offline! The premiere patented mobile solution!
The premiere (and Patented) #1 mobile Business to Business sales solution that allows you to bring your products with you no matter where you are, with or without internet access. View all of your products, customers, complete order histories, conduct inventories and sell/share your products from anywhere. Additionally, Sales Reps can access RepZio on ANY connected device with our revolutionary web app. With RepZio you can manage your business anywhere, anytime, on any device! Lär dig mer om RepZio

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Lär dig mer om Invoice2go

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Cloud based custom manufacturing solution with quoting, business intelligence, employee management, and more.
ShopVOX is a comprehensive web-based, easy to use management solution for custom fabricators. Our solution includes everything you need to run your shop - sales lead tracking, quoting, work orders, purchase orders, job management and scheduling, online proof approvals, Quickbooks integration, business intelligence, online credit card payments through Authorize.net, and much more. Perfect for - Sign companies - Printing companies - Apparel companies - Custom manufacturers - Job shops Lär dig mer om shopVOX

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
QuoteWerks is an easy-to-use quoting and proposal solution enabling companies of all sizes to streamline their sales process.
QuoteWerks is an affordable turn-key quoting and proposal solution with over 88,000 Users in 101 countries. What sets QuoteWerks apart is its 55+ integrations with CRM (such as ACT!, Autotask, ConnectWise, salesforce, MS CRM, Outlook and more), Accounting (QuickBooks and Sage 50), Distributors (Ingram Micro, Tech Data, Synnex, and more), FedEx/UPS, Leasing, Sales Tax, Dell, Cisco, HP, CDW, and more. Lär dig mer om QuoteWerks

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Förstklassig allt i ett-lösning utformad för tjänsteföretag. Hantera enkelt dina jobb från det ögonblick de kommer in tills de blir betalade.
Oavsett om det gäller utryckningar i bostäder eller stora kommersiella jobb erbjuder Fergus heltäckande jobbhanteringsprogramvara för handels- och tjänsteföretag dig alla verktyg du behöver för att driva ett framgångsrikt företag. Fergus är byggd av VVS-personal och tar hand om alla detaljer, från offerter, schemaläggning och fakturering till hantering av ditt team samt hälsa och säkerhet. Med över 10 miljoner skapade jobb i Fergus kan detta visuella arbetsflöde hjälpa dig att hantera alla dina jobb när du är på språng, oavsett om det handlar om 3 eller 300 jobb. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Tradify is a quoting app built for trade & service based businesses. Quote, schedule, track & invoice on the go.
Tradify is a quoting app designed specifically for trade businesses with 1-20 employees. It contains everything a tradie needs to cut back on admin. Quotes, invoices, timesheets, field service management, purchase orders, scheduling and job reporting. Tradify handles it all with ease. Thousands of electricians, plumbers, HVAC, builders, and other trades use and love Tradify across the world. 90% of our customers choose Tradify because its easy to use. Find out why: Lär dig mer om Tradify

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
FreeAgent - Voted the UK’s #1 bookkeeping software and Client App of the Year 2021 at ICB Luca awards
FreeAgent is award-winning online accounting software that’s designed specifically for small businesses and freelancers. Over 100,000 business owners and their accountants and bookkeepers use FreeAgent to create invoices, monitor cashflow, file tax returns and much more. With no confusing accounting jargon and a friendly support team on hand to answer any questions, FreeAgent makes it easy to keep your business admin on track. Lär dig mer om FreeAgent

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
simPRO is a leading global provider of quoting software for the trades.
simPRO provides a comprehensive software platform to help commercial & residential businesses streamline operations to increase profits. If you struggle with quoting & estimating, project management, or recurring maintenance, simPRO can help you job cost w/accuracy, design quotes specific to your business, work with the latest catalog pricing, and update your quotes as needed. Generate quotes with accuracy and gain visibility into all aspects of your business with simPRO. Lär dig mer om simPRO

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Avoid errors in prices, measurements, taxes using quotes in Konfío Gestión ERP:
Some of the benefits of using quotes in Konfío Gestión ERP: - You save time because the product data is already saved - Projects & professional image - Avoid errors in prices, measurements, taxes - Interact with your client - Avoid recapturing if they ask you for an electronic invoice. Lär dig mer om Konfío Gestión

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
A single platform for all your job management needs, used by 10000+ service businesses globally. See all your expenses in the job costing system and don't get stung with nasty bills. Instantly know how costs and invoices are stacking up in the job order costing system. See your estimated costs broken down into individual tasks. Measure actual costs as they come in, to see if your staff are quoting accurately. Get full visibility and view job profitability at a glance. Try it now for free! Lär dig mer om WorkflowMax

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Proposable empowers your company to create, deliver and track your quotes without the headaches.
Proposable empowers your company to create, deliver, and track all your quotes without the headaches. From creating and sending trackable web-based quotes, to closing the deal with integrated eSignatures, Proposable automates the entire quoting and proposal process from start to finish. Lär dig mer om Proposable

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Webbapp för inventering, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser för medelstora företag – inklusive tillverkning.
Webbaserade lager, orderspårning, fakturerings- och rapporteringssystem för medelstora företag på flera platser – inklusive produktionshantering. Se lagervarningar, leverantörstillgänglighet och leadtider. Spåra lagernivåer, kostnader och lagervärde över tid. Hantera plockningar, serienummer, partier och streckkoder, returer, försändelser, dropshipping och interna förflyttningar. Använd Megaventory för framgångsrik hantering av ditt företag och dra nytta av det användarvänliga gränssnittet och den omfattande supporten. Lär dig mer om Megaventory

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Take your company mobile, manage tasks, sales, quoting, work orders, maintenance, recurring contracts, timesheets, invoicing and more!
ServiceBox manages the end to end business process for the Commercial Service Contractor. With our web based software you can connect the office and the field techs instantly. Create quotes, work orders, scheduling, invoicing, payments, inventory, ongoing maintenance, recurring work, timesheets and much more. Customer that utilize ServiceBox see significant improvements to their overall workflow and reduce time to process paper by 96%. This leads to your bottom line and significant growth. Lär dig mer om ServiceBox

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Quotient streamlines the quoting process, making it easy to create, send, and manage quotes. Your customers will love it.
Quotient is super-intuitive online quoting software that lets you create, send, and manage your quotes. You'll save time and make more money with Quotient. Available 100% securely anywhere on the Mac, Windows and iPhone/iPad. Quotient seamlessly integrates with Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule and MailChimp. Lär dig mer om Quotient

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Ignition makes it simple to engage clients, get paid and run your business on autopilot.
Ignition is a client engagement and commerce platform for professional services businesses to streamline how they engage clients and get paid. Businesses such as accounting and bookkeeping firms use Ignition to help them grow, be more efficient, and create win-win client relationships. With Ignition, you can easily win new business with impressive digital proposals, engage new and existing clients with a clear scope of work, and get paid on time by automating payment collection - all in one. Lär dig mer om Ignition

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. Lär dig mer om M1 ERP

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
MarketDirect StoreFront is the industry leading eCommerce Web-to-Print solution designed for printers and marketers.
MarketDirect StoreFront is the industry leading eCommerce Web-to-Print solution designed for printers and marketers. Offering leading user experience and design options, with simple to use templates or powerful customized site building tools. You can sell marketing collateral, business stationery, direct mail - even digital marketing campaigns. All with best in class automation via XML and JDF integration, direct connectivity for MIS solutions and a dedicated API. Lär dig mer om MarketDirect StoreFront

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Lär dig mer om Dolibarr

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The flagship CPQ software for the FES industry, backed by a catalog of 1 million products.
A Revalize brand, AutoQuotes is the FES industry's flagship CPQ platform -- widely used and trusted for more than 30 years. Quote faster and more accurately with access to a database of more than one million products, and accelerate deal velocity by building and sharing quotes faster than ever -- and ahead of your competitors. Lär dig mer om AutoQuotes

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
The easiest to use omnichannel solution that brings together configure price quote (CPQ), B2B Ecommerce, and complete sales enablement.
Combined CPQ, CRM & B2B Ecommerce solution for manufacturers and distributors. Streamline sales from the inside to the outside, including dealer and distributor channels. Provide error-free quoting for simple and complex configurations, shorten sales cycles, and modernize your selling today. NetSuite user? Verenia also offers the only CPQ solution that is 100% native to Netsuite, not a plug-in or extension. Trusted by companies like Yamaha Motors, Bennington Marine, and Lovesac. Lär dig mer om Verenia CPQ

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
For commercial subs and residential remodelers looking to run a more productive business. All-in-one solution with real-time insights.
For commercial subcontractors and residential remodelers only! Run efficiently, paperlessly, and with better insights on job performance than they ever had before. Offers both contract job and dispatch management tools. Syncs with QuickBooks. Features: Detailed quoting, project management, contract management, change order management, ACH/credit card payment processing, RFIs, scheduling, time tracking, progress invoicing, AIA-style billing, and more. Lär dig mer om Knowify

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
AroFlo helps trade professionals connect their field and office teams, win new jobs, simplify complex work, and get paid faster.
AroFlo is a full-featured job management solution for trade and service-based businesses. Manage jobs through their entire lifecycle—from the initial query and quote all the way to final invoicing. AroFlo helps trade professionals connect their field and office teams, win new jobs, simplify complex work, and get paid faster. For a better WorkLife, use AroFlo. Lär dig mer om AroFlo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Digital manufacturing insights software in the product lifecycle enables better collaboration in discrete manufacturing decisions
aPriori connects Design Engineers, Cost Experts, Sourcing/Procurement teams, and Supply Chain to collaborate, review real time insights to improve products, and optimize cost, carbon footprint and manufacturability to stay aligned with Corporate priorities and KPIs. This unique collaborative platform, combines Product Cost Management, Design for Manufacturing and Sustainability, and Supplier Collaboration capabilities to yield insights that accelerate time to market by 20%. Visit www.apriori.com Lär dig mer om aPriori

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Manage all your business-critical document processes from one system. Use workflows to eradicate manual tasks and increase efficiency.
DocFlite (Powered by QuoteOnSite) provides a central hub for SME’s that need to take control of document processes. Manage a multitude of document types including Quotes, Proposals, Contracts and Feedback Forms. Workflows seamlessly connect different processes together improving overall efficiency. Integrate with HubSpot, SalesForce, QuickBooks, Sage and Xero to streamline your entire process. Lär dig mer om DocFlite

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Leading insurance software single platform solutions including the cloud-based EZLynx Rating Engine and EZLynx Management System.
EZLynx provides a single platform solution to help independent insurance agents keep their competitive advantage. Their web-based technology allows you to get instantaneous quotes from 330 carriers in 48 states. Comparative cross-carrier quoting has never been this easy Lär dig mer om EZLynx

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Quote & Proposal Automation Anytime, Anywhere designed for IT Solution Providers
ConnectWise CPQ (formerly ConnectWise Sell) offers IT solution providers of all sizes a cloud-based quoting solution that enables the quote-to-cash process to run smoothly. Key features help technology businesses quickly generate quotes, follow up on them, & turn them into revenue with ease. Tight integrations with leading CRMs like NetSuite, Salesforce, & ConnectWise PSA provide end-to-end visibility into the sales pipeline from quote and proposal creation to ordering, fulfillment, and billing. Lär dig mer om ConnectWise CPQ

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Life insurance quoting tool that helps agents create quotes for their clients via their websites, mobile devices, & PCs.
Life insurance quoting tool that helps agents create, process, and manage coverage quotes in batches and embed them across websites, mobile devices, & PCs. Lär dig mer om Compulife Quote Software

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning
Learn why thousands of service companies choose FieldPulse for its robust functionality, ease of use, and topnotch support.
Known for its ease of use, scalable functionality, and the best support in the industry, FieldPulse is an all-in-one application for service contractors to manage their business. Customer Management Scheduling & Dispatching Estimates & Invoices Timesheets Customer Communications Booking Portals and much more... Lär dig mer om FieldPulse

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Prishantering
  • Klientportal
  • Citat / uppskattningar
  • Skapa förslag
  • Mallhantering
  • Uppskattning