Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Offertprogram

Med offertprogram kan företag snabbt och effektivt beräkna kostnader och prisuppskattningar. Offertsystem har även funktioner för företagsomfattande distribution av offerter, vilket möjliggör automatisk prissättning baserat på historiska dokument samt enkel integrering av lokaliserade faktorer, inklusive kundprofiler, fallspecifik terminologi och momssatser. Många offertapplikationer integreras direkt med en organisations bokföringsaktiviteter för automatisk konvertering av prisofferter till fakturor. Använd Capterra för att hitta rätt offertlösning för ditt företag i Sverige. Offertprogram är relaterade till bokföringsprogram och säljverktyg.

Sverige Visa lokala produkter

37 resultat

PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera offerter och andra affärsdokument. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera affärsofferter snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa offerter som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare offerter på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar offerthantering, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Snabba på försäljningscyklerna med effektiv offert- och orderregistrering, till och med på mobilen. Lär dig mer om Cincom CPQ
Cincom CPQ tillhandahåller en plattform för samarbete på och delning av offerter, och minskar tiden till offert, samtidigt som fel elimineras och noggrannheten förbättras. Mobilvänlig, mobilresponsiv funktionalitet gör att säljarna kan hjälpa kunder på kontoret, på resande fot eller till och med på plats. Tillhandahåller relevanta rekommendationer, guidade säljfunktioner som hjälper säljrepresentanter och kunder att konfigurera rätt produkter, som är skräddarsydda efter specifika behov. Lär dig mer om Cincom CPQ

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, effektivisera och optimera kostnader för företag med Synchroteams programvara för fälttjänstledning. Synchroteam erbjuder funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, jobbhantering, rapportering, CRM, kostnadsförslag och mobil betalning. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks and Zoho. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut och organisera dig med en prisvärd, kraftfull och anpassningsbar lösning för fältarbete. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Bitrix24 gratis CRM med inbyggda offerter och fakturor. Obegränsade offerter och fakturor är 100 % gratis. 4 miljoner kunder runt om i världen.
Om du letar efter gratis offert- och fakturaprogramvara är du på rätt plats. Bitrix24 är ett gratis CRM med obegränsade offerter och fakturor. Till skillnad från andra kostnadsfria offertfakturalösningar är Bitrix24 offerter och fakturor helt anpassningsbara och levereras med kraftfulla verktyg, som stöd för flera valutor, skatter, automatisk numrering, produktkatalog och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Skicka polerade offerter med eSignature och onlinebetalning. Odoo Sales är helt integrerat med andra Odoo-appar.
Sälj snabbare, kommunicera smidigare och effektivare och maximera vinsten genom merförsäljning med Odoo Sales. Med den här appen kan du automatisera verksamheten och fokusera på kundrelationer och intäkter. Odoo Sales är lättanvänt och helt integrerat med andra Odoo-appar. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Förstklassig allt i ett-lösning utformad för tjänsteföretag. Hantera enkelt dina jobb från det ögonblick de kommer in tills de blir betalade.
Oavsett om det gäller utryckningar i bostäder eller stora kommersiella jobb erbjuder Fergus heltäckande jobbhanteringsprogramvara för handels- och tjänsteföretag dig alla verktyg du behöver för att driva ett framgångsrikt företag. Fergus är byggd av VVS-personal och tar hand om alla detaljer, från offerter, schemaläggning och fakturering till hantering av ditt team samt hälsa och säkerhet. Med över 10 miljoner skapade jobb i Fergus kan detta visuella arbetsflöde hjälpa dig att hantera alla dina jobb när du är på språng, oavsett om det handlar om 3 eller 300 jobb. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Webbapp för inventering, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser för medelstora företag – inklusive tillverkning.
Webbaserade lager, orderspårning, fakturerings- och rapporteringssystem för medelstora företag på flera platser – inklusive produktionshantering. Se lagervarningar, leverantörstillgänglighet och leadtider. Spåra lagernivåer, kostnader och lagervärde över tid. Hantera plockningar, serienummer, partier och streckkoder, returer, försändelser, dropshipping och interna förflyttningar. Använd Megaventory för framgångsrik hantering av ditt företag och dra nytta av det användarvänliga gränssnittet och den omfattande supporten. Lär dig mer om Megaventory

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
En ny generation av offertprogramvara som anpassats för att uppfylla unika affärsbehov och ge mervärde till ditt företag och effektivisera offerthanteringen.
En ny generations offertprogramvara för att ge offerter på produkter, logistik, försäkring, tjänster, projekt, försäljningsavtal med mera. Anpassa din offertprogramvara baserat på dina bransch-, produkt- och tjänsteerbjudanden. Kör offertrapporter och statistik med diagram, grafer och dataexport. Fullt värdbaserade eller lokalinstallerade driftsättningsmodeller, teknisk support, utbildning och datamigrering. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Få jobbet vunnit, gjort och betalt med den okomplicerade appen som är gjord bara för hantverkare. Offerter, fakturor, schemaläggning, betalningar klicka, klicka, klar.
Skriv offerter, kostnadsbedömningar och fakturor, få kundens godkännande, schemalägg arbete, ta emot betalningar, hantera team, gör anteckningar och håll alla informerade, när som helst, på alla enheter. YourTradebase är kapad av hantverkare för hantverkare. En jättesnabb, enkel app som hjälper dig att vinna, utföra, och få betalt för jobbet. Det är snabbt, enkelt och det sparar i genomsnitt en dag i veckan på pappersarbete, vilket ger dig mer tid att utveckla din verksamhet och göra de saker du älskar. Pröva lite med en 30-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om YourTradebase

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Effektivisera din affärsverksamhet genom att ändra hur du offererar och säljer konfigurerbara produkter och tjänster.
Configure One har verktygen för att tillhandahålla omfattande offerter till kunder. Inkludera radobjekt för fullt prissatta konfigurationer, visa och redigera materiallistor från offertgränssnittet, hantera kunder och skapa dynamiska offertdokument. Lär dig mer om Configure One Cloud

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Undergräver långa anbudstider köparens intresse? Minska tiden till offert med DealHubs prisbelönta CPQ-programvara.
Undergräver långa anbudstider köparens intresse? Minska tiden till offert med DealHubs prisbelönta programvara för offert. DealHub är en mycket intuitiv offertlösning som minimerar administrativa uppgifter och effektiviserar försäljningsverksamheten för att förkorta försäljningscykeln och öka intäkterna. DealHub kan köras rent inom Salesforce och Microsoft Dynamics CRM. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar.
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Fluent

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Automatisera din offererings- och försäljningsprocess, spara pengar på offerter och upptäck och registrera värdefulla leads.
ConvertCalculator hjälper företag att offerera snabbare, mer exakt och vinna fler affärer. Låt dina kunder sätta sitt pris och öka konvertering och försäljning på din hemsida. Alla företag är olika, så varje offertprocess ser olika ut. Med det webbaserade kalkyleringsverktyget kan du skapa ett offertverktyg som är specifikt för dina egna och dina kunders behov. Med ConvertCalculator kommer du att automatisera din försäljningsprocess, spara pengar på offerter och upptäcka och registrera värdefulla leads. Lär dig mer om ConvertCalculator

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Allt-i-ett-betalningsplattform utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter.
BlueSnap tillhandahåller en allt-i-ett-betalningsplattform som är utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter. BlueSnaps plattform stöder internet- och mobilförsäljning, marknadsplatser, prenumerationer, fakturabetalningar, automatiserade kundfordringar och manuella beställningar via en virtuell terminal. Med en enda integrering på plattformen kan du enkelt acceptera alla betalningar. Plattformen inkluderar tillgång till 100 betalningstyper, inklusive populära e-plånböcker, inbyggda bedrägeriskydd i världsklass för att skydda din försäljning Lär dig mer om BlueSnap

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
En heltäckande dra och släpp-dokumentbyggare för att skapa, dela, signera, organisera och analysera pappersarbete. Smart, enkelt och felfritt.
En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och team att driva sitt företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje dokument på ett centralt ställe. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget. Lär dig mer om Revv

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Apttus CPQ har utformats för att hjälpa företag att konfigurera, prissätta och erbjuda offerter på ett korrekt, snabbt och enkelt sätt.
Apttus CPQ är ett av de främsta företagsinriktade säljverktygen för flera kanaler. Programvaran har utformats för att hjälpa företag att konfigurera, prissätta och erbjuda offerter på ett precist, snabbt och enkelt sätt. Klicka på knappen till höger för att se en demo. Programmet hanterar allt från enkla till väldigt komplicerade produkter och prissättningskonfigurationer över alla försäljningskanaler (fält, telesälj, samarbetspartners och e-handel). Programvaran är en del av en komplett uppsättning av integrerade applikationer som möjliggör offert-till-kontanter-processen: kontrakt, incitament, fakturering, orderhantering och e-handel. Lär dig mer om Conga CPQ

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Epicor CPQ omdefiniera CPQ och e-handel för företag globalt med en visuell konfigurator som kan hantera komplexa produkter.
Epicor CPQ omdefinierar konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) och e-handel för företag globalt. Den här produktkonfiguratorn är en av få som kan hantera komplexa affärsregler, 3D- och 2D-visualiseringar, prissättning i realtid och CAD-automatisering. Denna början till slut lösning ger en fantastisk köpupplevelse, en snabbare försäljningscykel och en effektivare tillverkningsprocess. Epicor CPQ används av ledande företag som GE Healthcare, Tuff Shed, Merck Millipore, Architectural Lighting Works och Johns Manville. Lär dig mer om Epicor CPQ

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering
Början till slut-programvara för automation av professionella tjänster som riktar sig till tjänsteinriktade företag för att effektivisera offert till kontanter och öka lönsamheten.
Planview Changepoint är en början till slut-lösning för PSA som driver hela tjänstens livscykel från möjlighet till fakturering, ökar driftseffektiviteten och levererar den synlighet som behövs för att maximera användningen, förbättra kundnöjdheten och lönsamheten. Serviceorganisationer kan optimera bemanningsnivåerna med hjälp av kraftfulla kapacitetsprognoser och planeringsfunktioner för att få leveranssäkerhet och samtidigt generera vinster från nöjda kunder. Lär dig mer om Planview ChangePoint

Funktioner

  • Anpassningsbar branding
  • Prishantering
  • Integreringar med tredjepart
  • Automatiserad offert
  • Rabatthantering
  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Fakturering
  • Dokumenthantering