Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Inspektionsprogramvara

Inspektionsprogramvara automatiserar processen för många typer av inspektioner av bostäder eller kommersiella fastigheter med checklistor, datainsamling, inspektionsrapporter och verktyg för mötesadministration. Denna programvara möjliggör effektiv hantering av kundbesök, vilket ger snabb schemaläggning och automatiska ersättare vid avbokningar, optimerad arbetseffektivitet och generering av intäkter. Inspektionssystem erbjuder också en mängd funktioner för kundretention, såsom automatiserade utskickslistor och funktioner för att sammanföra e-post. Andra traditionella affärsfunktioner som bokföring och lönehantering ingår ofta. Använd Capterra för att hitta rätt inspektionslösning för ditt företag i Sverige.

34 resultat

MaintainX är en mobilinriktad programvara för inspektionsdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid från fältet. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX är en mobilinriktad programvara för procedurdigitalisering som gör det möjligt för frontlinjeteam att genomföra inspektioner, säkerhetsprocedurer, checklistor med mera från fältet. Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Lösningen hjälper chefer att bli mer effektiva operatörer genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
UpKeep rankas som den främsta mobila inspektionsprogramvaran för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps mobila inspektionsprogramvara rankas som den främsta lösningen för underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Jolt är en läsplattebaserad programvara för hantering av uppgifter checklistor och formulär som hjälper dig att hantera inspektioner på ett enkelt sätt.
Jolt är en läsplattebaserad programvara för hantering av uppgifter checklistor och formulär som hjälper dig att hantera inspektioner på ett enkelt sätt. Analyser och textmeddelanden i realtid ser till att ingenting faller mellan stolarna, och digitala checklistor och formulär ser till att registren är perfekta när det är dags för inspektion. Jolt är betrott av över 300 000 timanställda över hela världen och hjälper till att hantera inspektioner inom livsmedels-, detaljhandels- och hälsovårdsbranschen. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Ditt anpassade mobila inspektions- och arbetsflödessystem är lätt att använda, lätt att ansluta, och pålitligt och säkert. Sälj under ditt eget varumärke.
Gör inspektioner på DITT sätt. Denna flexibla plattform gör det enkelt för dig att bygga enkla eller komplexa inspektionsappar. Kom igång på några timmar, inte månader eller år. Fånga in rikliga data som foton, anteckningar, GPS, signaturer, ljud/video, allt man kan tänka sig. Använd affärsregler för att tvinga användaren att skicka foton eller beskrivningar om någon inspektionspunkt misslyckas. Få realtidsanalys och poängsättning med en logisk affärsregelmotor. Utforma praktiskt taget alla typer av checklistor, inspektioner, granskningar eller QA-appar. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad.
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Förbättra verksamhetens resultat och rapportering för drift, miljö, sociala frågor och styrning genom bästa praxis- och molnprogramvara.
Benchmark ESGTM | Gensuite omfattande, molnbaserad programvara för miljö, socialt ansvar och ägarstyrning (environmental, social, governance, ESG) för hantering av risker och efterlevnad, EHS, hållbarhet, produktförvaltning och ansvarsfulla inköp. Under mer än 20 år har mer än 120 företag litat på Benchmark för intuitiva processfunktioner med bästa praxis med snabb ROI och överlägsen kundservice för att hjälpa organisationer att driftsätta sina ESG-program och tillhandahålla data på investeringsnivå till viktiga intressenter runt om i världen. Lär dig mer om Benchmark Gensuite EHS

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
En kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper.
Safesite är en kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper. Över 4 000 företag litar på Safesite-plattformen för att genomföra säkerhetsinspektioner och revisioner, driva teamets säkerhetsengagemang och ge varje medarbetare i organisationen möjlighet att bli en mästare på säkerhet. Lär dig mer om Safesite

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Flexibel och användarvänlig programvara som gör det möjligt för företag i branschen att förbättra hur de registrerar, hanterar och spårar inspektionerna.
Dashpivot gör det möjligt för bygg-, gruv-, olje-, gas- och industriföretag att digitalisera och förenkla hur de registrerar, hanterar och spårar inspektioner. Programvarans smarta inspektionsformulär, foton, automatiserade arbetsflöden och realtidsanalys är flexibla och anpassningsbara för alla säkerhets-, miljö- och kvalitetsfunktioner med mera. Användare i över 150 länder använder Dashpivot för att effektivisera inspektioner och samtidigt förbättra överensstämmelse och efterlevnad i sina team och projekt. Du kan pröva den gratis idag. Lär dig mer om Dashpivot

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Inspektionsprogramvara när den är som enklast. Hantera inspektioner med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst.
Inspektionsprogramvara när den är som enklast. Hantera inspektioner centralt och integrera data med dina andra affärsfunktioner. Koppla samman flera platser, avdelningar och personer med QT9 QMS molnlösning. Skapa inspektionsformulär på några sekunder med QT9 QMS. Förbättra inspektioner och utbilda medarbetare med en fullständig revisionshistorik. Koppla samman misslyckade inspektionsdokument eller -kriterier med avvikande produkter eller korrigerande åtgärder. Lägg enkelt till foton och bilagor till dokument. Automatisera processer för efterlevnad av FDA och ISO. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Digitalisera hela kvalitetskontrollprocessen och gör den effektiv och systematisk. Processuppbyggnad, rapportering och analys.
YOOBIC digitaliserar hela kvalitetskontrollprocessen. Från processuppbyggnad till rapportering av problem och godkännandeprocesser, med stöd av kraftfull rapportering och analys. Spara tid, minska antalet fel och förbättra relationerna med leverantörerna. YOOBIC används av fler än 200 företag över hela världen, däribland Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste och Sanofi. Lär dig mer om YOOBIC

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support.
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för byggnadsinspektion. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Kizeo Forms är ett flexibelt och intuitivt verktyg som låter fältpersonal skapa och fylla i anpassade inspektionsformulär från valfri mobilenhet.
Genomför alla dina inspektioner och granskningar direkt från din mobilenhet/läsplatta. Uppgifterna integreras enkelt i dina affärssystem. Skapa anpassade rapporter direkt och skicka dem automatiskt via e-post. Dra nytta av flera alternativ som foto, geolokalisering, signatur, streckkodsskanning, automatiska beräkningar, ljud, kryssruta osv. Ditt team kan samla in data under inspektioner utan internetuppkoppling. Öka effektiviteten, spara tid och pengar. Lär dig mer om Kizeo Forms

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Certainty är en betrodd inspektionslösning på storföretagsnivå för att hantera och rapportera verksamhetsrisker och efterlevnad och resultat.
Certainty används av mer än 100 000 yrkesmänniskor för att genomföra över 2 miljoner inspektioner varje år. Certainty är en beprövad lösning på företagsnivå för alla inspektionsbaserade hanteringsprogram. Certainty tillåter datainmatning från papper, webbläsare, Excel-import eller Certainty-appen och har allt du behöver för att utforma och hantera inspektionschecklistor, samla in och rapportera inspektionsdata; hantera och mildra de risker, incidenter och problem som identifierats i inspektionsprocessen. Lär dig mer om Certainty Software

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
UniFocus-tekniken erbjuder förstklassiga verktyg för personaladministration som gör det möjligt för chefer att fatta smartare och snabbare beslut.
UniFocus är ledande inom personaloptimering och kombinerar lösningar för arbetskraftsförvaltning och tids- och närvarosystem med insikter om kund- och medarbetarengagemang. UniFocus verktyg tar vara på mängder av branschkunskap och gör personalprognoser, budgetering, schemaläggning och efterlevnad till en barnlek. Våra molnbaserade verktyg gör att vår programvara kan integreras med dina befintliga system och ge kraftfulla affärsinsikter från valfri enhet, när som helst. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Behöver du uppdatera en inspektionschecklista i realtid eller auktorisera nödunderhåll? Prova Fluix.
Är du orolig för dina dokument för revisioner eller överraskningsinspektioner? Behöver du uppdatera en checklista i realtid eller auktorisera nödunderhåll? Globala medelstora företag litar på att Fluix hjälper dem att vara redo för inspektioner. Fyll i anpassade checklistor, samla godkännanden i realtid, registrera kundsignaturer och skicka dokument säkert till molnet eller kontoret via iOS-app eller webbläsare. Digitalisera. Automatisera. Omvandla. Lär dig mer om Fluix

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Med mjukvara för fastighetsinspektion kan organisationer göra byggnadsinspektioner och långtidsunderhåll tydliga och kostnadseffektiva.
Gör effektivt fastighetsinspektioner och använd normbaserade tillståndsbedömningar av byggnader och tekniska installationer. Dessa uppgifter hjälper dig att fastställa underhållsprioriteringar och planera och budgetera långsiktigt: -Anpassningsbart elementbibliotek och standardlista över defekter. -Gör inspektioner med en mobilapp. -Mobilappar ger riklig information eller funktioner på fältet som påskyndar inspektionsprocessen. -Bedöm objektivt byggnaders och installationers skick. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
VelocityEHS molnbaserade lösningar hjälper dig att nå dina EHS- och hållbarhetsmål snabbare och med större synlighet och enkelhet.
Fler personer litar på VelocityEHS än de fem största konkurrenterna tillsammans. Denna programvara för korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventative action, CAPA) ger dig friheten att hantera och rapportera åtgärder i alla dina EHS-aktiviteter på ett ställe. Tilldela uppgifter snabbt, ställ in automatisk eskalering av e-postaviseringar och se till att de fullföljs. Föreställ dig att dina granskningar, inspektioner, incidenter, din förändringshantering och utbildning sköts via en enda instrumentpanel. Dess prisbelönta programvara till ett bra pris. Kom igång på så lite som två till fyra veckor. Lär dig mer om VelocityEHS

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
En bra lösning för inspektioner, granskningar och kontroller. Oavsett om det gäller 5S, ISO, anläggningsgranskningar eller något annat, så har den här lösningen något att erbjuda.
audits.io är ett helt anpassningsbart verktyg som fungerar på alla enheter – både online och offline. Utför granskningar och inspektioner när du är ute på språng med din mobil eller surfplatta och fortsätt arbetet på en dator om du vill det. Bifoga bilder och andra filer, tilldela och meddela ansvariga personer, dela de automatiserade PDF-rapporterna med intressenter och analysera flaskhalsar och trender från realtidsstatistiken. Kontrollera materialet nedan och börja effektivisera gransknings- och inspektionsprocesser i din organisation idag. Lär dig mer om Falcony

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
En platsbaserad plattform för byggnaders livscykel som följer upp problem och besiktning samt hanterar stanslistor för ägare, byggherrar och operatörer
Programvaran FinishLine är en plattform för byggnaders livscykel som förbättrar besiktning, stanslistor, driftsättning, garanti och fastighetsunderhåll. En plattform som är enkel att använda och driva för ägare, entreprenörer (general contractor, GC), utvecklare, arkitekter, fastighetschefer, lägenheter, hotell och semesteranläggningar. Dela snabbt data eller rapporter med dina underleverantörer eller andra via e-post. Spara tid och pengar genom att få insikter i projektdata och trender. FinishLine används för allt från små till några av världens största projekt. Lär dig mer om FinishLine

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Den flexibla plattformen är en modern lösning för inspektioner. Verksamheten kommer att fungera mer effektivt. Din process har förbättrats.
Den flexibla plattformen är en modern lösning för inspektioner. Det lättanvända verktyget kan nås från alla enheter och fungerar till och med offline. Slutför inspektioner i farten, tilldela uppgifter och skapa varningar. Capptions gör att du kan arbeta mer effektivt på nolltid. Den här flexibla programvaran ger dig den kontroll du behöver. Rapporter och BI-instrumentbrädor genereras automatiskt och ger kraftfulla insikter. Starta en gratis provperiod eller boka en gratis onlinedemo för att se hur plattformen fungerar. Lär dig mer om Capptions

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
ACE är en industriledande, intuitiv programvara med en enda plattform för alla dina programvarubehov inom kvalitetshantering. 21CFR del 11.
ACE är en programvara för kvalitetshantering för företag av alla storlekar, små som stora, inom hårt reglerade branscher. ACE är helt konfigurerbar, så ditt företag kan anpassa ACE så att den passar dina exakta kvalitetsbehov. Programvaran omfattar inspektionshantering, rapportering, dokumenthantering, hantering av produktlivscykeln, utbildningshantering, revisionshantering med mera. Med ACE kan du skapa anpassade instrumentbrädor för att organisera, underhålla och spåra alla aktuella och öppna projekt och rapporter. Lär dig mer om Adaptive Compliance Engine (ACE)

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget.
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Skapa digitala kopior av dina inspektionsmallar på några minuter. Ladda ner appen och börja samla in data när du är på språng, även när du är offline.
Allt ditt team behöver för effektiva inspektioner – i en och samma programvara. + Skapa digitala kopior av inspektionsformulär och checklistor + Skicka in formulär när du är på språng via mobilenheter + Mobilappen fungerar även offline + Schemalägg inspektioner och håll koll på slutdatum + Skapa anpassade rapporter i PDF-, Word- och Excel-format + Bygg anpassade instrumentbrädor för analys och rapportering + Leverera information precis där du behöver den Lätt att installera. Lätt att använda. Inga IT-kunskaper krävs. Lär dig mer om Tekmon

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Papperslös, molnbaserad inspektionsprogramvara för verksamhetskritiska tillgångar.
Plattformen Inspectivity är en avancerad mobil- och molnlösning för teknisk inspektion och kapitalförvaltning. Denna digitala inspektionsprogramvara sammanför teknisk kunskap och unika branscharbetsflöden så att det blir enklare att ansluta team, hantera arbetsflöden och hålla koll på tillgångar. Detta värde översätts till ny tillgångsinformation som är inbäddad och delad i din inspektionsplattform, såsom automatiserad efterlevnad, tillgångssynlighet och kraftfulla analyser. Lär dig mer om Inspectivity

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Plattformen gör det möjligt för användare att kontrollera, övervaka och rapportera om operativa uppgifter och ärenden direkt från sin mobiltelefon.
Emex inspektioner gör det möjligt för arbetare att kontrollera, övervaka och rapportera om operativa uppgifter och ärenden direkt från sin mobiltelefon. Användare kan skapa och slutföra uppgifter och logga andra problem med Emex mobilappar, vilket innebär att problem och potentiella problem identifieras tidigt och att driftsprestanda aldrig äventyras. Lär dig mer om Emex EHS & ESG Software

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Professionell inspektionsapp som är tillgänglig på iOS, Android och webbläsare för problemspårning och analys
Auditus är en inspektionsapp och molnbaserad programvara som används av över 9 000 kunder för att utföra inspektioner, granskningar, efterlevnadskontroller eller kvalitetssäkringstester. Auditus-appen stärker dina medarbetare ute på fältet. En flerspråkig inspektionsapp, tillgänglig online och offline på flera plattformar (iOS, Android och i webbläsare). Programvarans toppmoderna poängbedömningssystem, problemspårning, riskvarningar och kraftfulla rapportering i realtid ger full insyn i ditt företags resultat. Lär dig mer om Auditus

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Intuitiv gransknings- och inspektionsapp för alla kvalitets- och säkerhetsarbetsflöden.
Lumiform är en väldigt intuitiv och extremt kraftfull app för alla kvalitets- och säkerhetsinspektioner och granskningar. Programvaran ersätter dina pappersbaserade system och gör att du kan förbättra din kvalitet och säkerhet och även spara tid och pengar. Lär dig mer om Lumiform

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Med lösningen Remote Expertise kan du ge ”praktisk” support även om du befinner dig tusentals mil bort.
Help Lightings lösning Remote Expertise kan experter samarbeta visuellt, hjälpa till med och lösa problem som om de arbetade sida vid sida med en kollega eller kund. Med hjälp av sammanslagen verklighet kombineras direktvideoströmmar från expert- och fjärrtekniker till en samarbetsinriktad videomiljö. Deltagarna kan telestratera, frysa bilder, använda handgester, ladda upp bilder, handböcker och instruktioner. Help Lightning fungerar på alla dina befintliga smarta enheter. Lär dig mer om Help Lightning

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Streem har som mål att göra hela världens expertis tillgänglig för alla via en AR-berikad videoanslutning och kundupplevelse.
Streem gör det möjligt för organisationer att sälja och betjäna sina kunder utan begränsningar eller antaganden, vilket gör att deras expertis förbättras med hjälp av värdefull kontext. Plattformen Streem ger konsumentengagemang i realtid med hjälp av video på distans och teknik för förstärkt verklighet (augmented reality, AR). Verktygslådan har gott om AR/AI och används tillsammans med videoanslutningsplattformen och hjälper organisationer att erbjuda en kundinriktad upplevelse. Detta snabbar upp traditionellt tidskrävande uppgifter som offerter, konsultationer angående detaljhandel, felsökning, garantier med mera. Lär dig mer om Streem

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Enablon ger dig en komplett EHS-programvara som utformats för Fortune 500-företag.
Enablon lanserades för 20 år sedan och erbjuder en mycket omfattande EHS-programvaruplattform för företag som utformats för stora och komplexa organisationer. Hundratals Forbes Global 2000-företag och miljontals användare runt om i världen förlitar sig på deras programvarulösningar för att minimera risker, öka arbetarnas säkerhet, förhindra incidenter från att inträffa och uppnå regelefterlevnad (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship med flera). Be om en gratis demo nu. Lär dig mer om EHS Management Software

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Molnbaserad granskningsportal för att identifiera skador för uthyrningsföretag, Leveransservicepartner (delivery service partner, DSP) och fordonsparker. Ger ditt företag integritet.
Molnbaserad granskningsportal för att identifiera skador för uthyrningsföretag, Leveransservicepartner (delivery service partner, DSP) och fordonsparker. DAMAGE iD är en enkel guidad process för bildtagning både före och efter uthyrningstransaktionen eller DSP-användning av fordonet. DAMAGE iD förbättrar verksamhetens integritet och skyddar kunden eller föraren från att anklagas för tidigare skador. Foton ljuger inte och även om användaren missar att flagga skadan i appen kan datum, tid och geostämplade foton användas som bevis. Lär dig mer om DAMAGE iD

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Xafy Safety App är utformad för att hjälpa företag att hantera uppgifter, checklistor, revisionsloggar och underhållsoperationer via en enhetlig plattform.
Xafy Safety App är utformad för att hjälpa företag att hantera uppgifter, checklistor, revisionsloggar och underhållsoperationer via en enhetlig plattform. Genom att använda en QR-kodskanner hänvisas en anställd till exakta säkerhetschecklistor som han eller hon måste fylla i för att hålla arbetsplatsen säker. När du ställer in en Xafy-miljö är det möjligt att stödja alla språk. För närvarande används enheter som körs på Android OS. Xafy Safety App visar maskineriets säkerhetsstatus så att operatören är säker på att han eller hon kan fortsätta. Lär dig mer om Xafy Safety App

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering
Övervakningsprogramvara för SAP Realtidsbaserad, mobil och enkel att installera
Kraftfullt övervakningsverktyg för SAP-system med varningar i realtid. System Guard är ett SaaS-verktyg som arbetar med koncepten ”övervakning som en tjänst” och ”betala allteftersom”, vilket inkluderar en gratis provperiod. Funktioner: övervakning av stilleståndstid för SAP, prestandaövervakning för SAP, jobbövervakning för SAP, säkerhetsövervakning för SAP, maskinvaruövervakning för SAP, transportövervakning för SAP och låsövervakning för SAP Lär dig mer om System Guard for SAP

Funktioner

  • Kunddatabas
  • Leveranshantering
  • Rapportmallar
  • Misslyckad inspektionsspårning
  • Bildtagning
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Mobilåtkomst
  • Efterlevnadskontroll
  • Realtidsdata
  • Formulärhantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Arbetsorderhantering