215 resultat
Bitrix24 gratis programvara för föreningsförvaltning. Molnet, mobil och öppen källa. Över 4 miljoner kunder Lär dig mer om Bitrix24
Över 4 miljoner grupper använder Bitrix24 som ett kostnadsfritt program för förvaltning av föreningar (association management software, AMS) tack vare minst 35 verktyg som är tillgängliga för klubbar, alumniföreningar, ideella organisationer, intressegrupper, handelskammare, nätgemenskaper och andra typer av föreningar. Privata sociala nätverk är Bitrix24:s viktigaste del. Det är där diskussioner har ägt rum, beslut fattas och idéer delas. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Allt i ett-programvara för föreningsledning (association management software, AMS). Välj de funktioner du vill ha för en allt i ett-programvarulösning. Lär dig mer om VeryConnect
Allt i ett-programvara för föreningsledning (association management software, AMS). VeryConnect sammanför medlemshantering, engagemang och självbetjäning på en plattform. Populära funktioner inkluderar en säker medlemsdatabas, betalnings- och prenumerationshantering, evenemangsbokningar och ett medlemsområde. Du får en riktigt bra programvarulösning som kan integreras med dina nuvarande system. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Administrationsprogram för medlemmar med öppen källkod för föreningar för att hantera medlemmar. Lär dig mer om My Member Software
My Member Software är det nedladdningsbara medlemsadministrationsprogrammet med öppen källkod. Föreningar kan administrera sina medlemmar och de är integrerade i Joomla-CMS:et, men kan också drivas intill en Wordpress- eller Drupal-hemsida. 100 % kontroll, alltså en bra lösning för webbmasters, redovisningsföretag att sälja lösningen till kunder. Få en kupongkod som gäller i 7 dagar och få 10 % rabatt. Finns nu på fem språk: Engelska, tyska, norska, nederländska och polska. Lär dig mer om My Member Software

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Mindbody träningsinriktad programvara för företagsledning är skräddarsydd för företag som behöver system för företagsledning och medlemshantering. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Frigör potentialen i din gemenskap med en av de mest flexibla och kraftfulla lösningarna för föreningsledning och engagemang. Lär dig mer om Hivebrite
Frigör potentialen i din förening med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Hivebrite är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Den hjälper dig att bygga upp varumärkesengagemang och skapa möjligheter för din förening. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina medlemmar, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om Hivebrite

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Heltäckande programvarulösning för hantering av evenemang och evenemangsbyggnader, med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi. Lär dig mer om Ungerboeck Software
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Association management software designed for self-managed condominiums, homeowners associations and other planned communities.
Buildium is purpose-built for all types of residential property management and is trusted by over 4,000 professional association managers with over 300,000 association units. Whether you manage rental properties, condominiums, or homeowners associations, Buildium is an all-in-one solution that helps you improve communication, increase operational efficiency, and maximize financial resources. Lär dig mer om Buildium

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Community association managers use AppFolio to save time and money, improve communications, and grow their business.
With just one association management solution, equip your team with tools that streamline the work -- from mobile violations, association accounting, and more. With online portals and numerous communication methods, you’ll exceed homeowner expectations. AppFolio’s reliable tech foundation enables you to effectively manage and grow your business. Experience a true tech partnership with AppFolio’s expert onboarding and on-demand service. Lär dig mer om AppFolio Property Manager

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Affordable, All-In-One Solution to streamline chapter management, membership dues, email marketing, website design & more. Try a Demo!
---- TRY OUR 7-DAY FREE TRIAL: https://www.brilliantdirectories.com/trial ---- Brilliant Directories offers an Affordable, All-In-One Member Management Solution to streamline all aspects of your membership website or association. A complete, turn-key solution with quick setup and free, unlimited support from real people. Includes website design, online payment processing, multi-level memberships, past due monitoring, premium member's only content, and more. Lär dig mer om Brilliant Directories

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Easily manage your members, process payments, send out emails, register event attendees, create a website and more.
WildApricot is a complete membership management system, designed to fit your associations needs. Easily manage your contacts, process payments, send out emails, register event attendees, create a website and more. With a self serve design and a user friendly interface, you have the freedom to customize every aspect of your association management system. If you need help at any step of the way, our support team and community of experts are ready to help guide you and share their best practices. Lär dig mer om Wild Apricot

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Association Management Software for board volunteers who want to save time and money!
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one place. A StarChapter Project Manager will set up your service with you, coordinate the project for you, and train users even when the board transitions. Customers get access to 24/7 online technical support and unlimited industry and training resources. Lär dig mer om StarChapter

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Increase engagement & drive revenue with Neon Membership, an all-in-one membership management solution designed for associations.
Increase engagement and drive more revenue with Neon Membership, a sophisticated all-in-one membership management solution designed to support both nonprofits and associations. Help staff and volunteers quickly engage members with built-in: email, marketing, event management, and reporting features. Member management software made easy - with trusted partners like QuickBooks, Constant Contact, and MailChimp. Lär dig mer om Neon CRM

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Offers advantages to clubs and associations of every size with an individual web site, membership database, and more.
ClubExpress is the economical Internet-based solution for smaller professional and trade associations (25-5000 members). ClubExpress combines your association web site with the membership database, online member signups/renewals/expirations, event calendar & registration, credit-card processing, membership directory, committees, forums, documents, interests, benefits, etc. We use state-of-the-art security, there's no advertising and associations own their data at all times. Lär dig mer om ClubExpress

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Over 3,000 associations, chambers, and AMCs trust MemberClicks to manage their organization and grow membership and revenue.
Simplify membership management with MemberClicks; an all-in-one AMS solution helping your association save time and engage your members. Make use of powerful features to manage your finances, marketing, events, and membership management. Our AMS platform is supported by an unrivaled customer support team committed to seeing your association succeed. Today, over 3,000 clients in North America trust MemberClicks to fulfil their missions. Lär dig mer om MemberClicks

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your association.
Every association is unique, which is why memberplanet offers dynamic solutions for associations regardless of size. The platform provides benefits for each level of your association, from enterprise-level functionality for administrative staff to self-service tools for members. The national level can gain transparency over all aspects of chapters' activities through aggregate reporting. Intuitive features minimize the learning curve during staff transitions and encourage easy adoption. Lär dig mer om MemberPlanet

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
AssoConnect est un logiciel tout-en-un qui permet de simplifier le quotidien des responsables d'association sans compétence technique.
AssoConnect est une plateforme web qui permet de gérer son association entièrement en ligne, sans besoin de compétence technique. Utilisée par +50 000 responsables associatifs, AssoConnect aide les associations à changer le monde. Comptabilité, collecte de dons, gestion des adhésions, communication, billetterie, site internet… Gestion d’association de A à Z Simple d’utilisation, accessible à tous Gain de temps pour les bénévoles Lär dig mer om AssoConnect

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Grow your Membership Faster with Smarter Association Software. Keep Members Engaged. Keep Members Longer. Trusted by 3,200 associations
Drive Growth with Smarter Association Software featuring a full AMS with built-in marketing automation and member prospecting. Built for mid-to-large organizations rather than volunteer-based associations. Well suited for Trade and Professional Associations as well as Chambers of Commerce. Grow and retain membership, generate revenue, engage and communicate with members and prospects, & streamline day-to-day operations. Lär dig mer om GrowthZone

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
All the tools you need to run your organization in one place.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tools in an easy to use platform. We built TidyHQ to save administrators their most valuable asset, time. TidyHQ is set up to let you take control of your organization and manage it in the easiest and most efficient way possible. Check out some of the tools at your disposal below. Lär dig mer om TidyHQ

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Streamline financial processes and demonstrate accountability with Blackbaud Financial Edge NXT's complete fund accounting system.
Blackbaud Financial Edge NXT® ️delivers intuitive cloud fund accounting software designed specifically to meet the needs of nonprofits and tax-exempt organizations. Its advanced technology with powerful reporting tools helps your accounting team drive efficiency and financial stewardship while enabling you to seamlessly manage transactions, eliminate manual processes, and securely share information instantly. Track and report financial activity from any device, anywhere with 24/7 accessibility. Lär dig mer om Blackbaud Financial Edge NXT

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
En fullfjädrad alumnhanteringslösning (SaaS) för utbildningsinstitutioner och företag för att bygga exklusiva alumnnätverk.
Hjälper utbildningsinstitutioner genom att automatiskt uppdatera alumndatabaser, karriärutveckling och högre utbildningsframsteg, insamlingar och ökat alumnengagemang med över 350 kunder i 14 regioner, inklusive Indien, Australien, Europa, Malaysia, Mellanöstern, Afrika, Japan, Filippinerna, USA och Karibien. Hjälper företag att hålla kontakten med tidigare personal, förbättra arbetsgivarvarumärket, återanställning och remisser. Betrodd av företag som Qualcomm, KPIT, HeroMotoCorp och organisationer som FN:s Initiativ om globala e-skolor och gemenskaper (global e-schools and communities initiative, GESCI). Lär dig mer om Vaave

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
YourMembership is an affordable, all-in-one association management software built for small to mid-sized associations and nonprofits.
YourMembership empowers associations to deliver more value to their constituents while streamlining administrative processes. Built for small to mid-sized associations, the cloud-based association management software is a comprehensive solution including: membership management, event management, content management tools, email marketing, online community and advanced dashboards. Lär dig mer om YourMembership

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
The most flexible and configurable platform for full-cycle program management, supporting grants, scholarships, fellowships, and more.
Zengine by WizeHive is the most flexible solution for managing grants, scholarships, accreditations, fellowships, and more through the entire apply/review/manage/report cycle. Zengine provides associations with tailored workflows, engaging experiences, and invaluable impact analysis. Discover how it powers some of the world's most heroic missions. Lär dig mer om WizeHive

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
SmartRec™ by Amilia is the smartest and easiest way to offer, manage, and sell activities. Engage communities online effortlessly.
Amilia SmartRec™ empowers businesses, community organizations and Parks & Recreation agencies to better serve their community with activities. We make it easy for your community to find, register and pay for activities online. You’ll save time and get to do more of what you love – it's eCommerce for activities! When your registration process is simple and effortlessly accessed by your community, you’ll generate even more engagement. Not to mention, you’ll see a huge bump in signups. Lär dig mer om SmartRec

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
En prisvärd allt i ett-programvara för att hantera och utveckla din förening.
ToucanTech tillhandahåller gemenskapsprogramvara för föreningar, organisationer, skolor och välgörenhetsorganisationer. ToucanTech gör så att föreningar kan hantera alla gemenskapsrelationer på samma ställe i ett enkelt system. Det är en komplett lösning till ett överkomligt pris, då den är synkroniserad med sociala medier och kombinerar CRM, e-post, insamlingar, nyheter, evenemang, mentorskap med mera. Lär dig mer om ToucanTech

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
HelloAsso is a free online payment application dedicated to non-profit organisations in France.
HelloAsso is a free payment solution for French clubs and non-profits. It helps more than 150 000 non-profits manage all their campaigns online: raise funds, organize events and crowdfunding, manage members and collect money. The recognized company ESUS (Solidarity Company of Social Utility) is based on a unique alternative economic model: no fees or commissions are applied, donors choose to leave a voluntary contribution at the time of their payment who finance the platform development. Lär dig mer om HelloAsso

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Almabase is the world's leading alumni engagement solution. Alumni associations see upto 3x increase in memberships.
Almabase is an all-in-one ALUMNI ASSOCIATION management software. With Almabase, alumni associations are able to increase memberships by upto 3x. You get updated contact information from Facebook and LinkedIn, and it works with your database. You can also manage your events, email marketing, online alumni directory, alumni map, and mentoring program. Almabase is used by over 250 alumni associations and schools. Lär dig mer om Almabase

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Retain, engage, and grow your member community with a software that automates your membership processes and maximizes retention.
Perfect for Associations, Chambers of Commerce and business networks worldwide. Glue Up (formerly EventBank) is an all-in-one cloud software that integrates a world class CRM to the best membership and event management, email marketing, and finance tools. Unlock new paths for growth and collect membership dues with a platform that consolidates all of your operations in one place. The platform comes with 2 mobile apps: one for you to manage your organization, and one for your community. Lär dig mer om Glue Up

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Fonteva Membership är en föreningsprogramvara byggd på Salesforce för att medlemsbaserade organisationer ska uppnå sina mål.
Fonteva Membership är en programvara för organisationshantering (perfekt för medelstora/stora organisationer med fler än 10 anställda) som kombinerar Salesforce, en av världens främsta CRM med de funktioner som medlemsbaserade organisationer behöver för att utveckla och vårda relationer med sina beståndsdelar och uppnå sina mål. Följande ingår: medlemskap och CRM, medlemsportaler, gemenskaper, mikrowebbplatser, möten, evenemang, e-företag, intäktsredovisning, rapporter, instrumentbräden och en utvecklingsplattform. Lär dig mer om Fonteva for Associations

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
iMIS is purpose-built for the way you work and designed for the unique needs of association and membership management.
iMIS is purpose-built for the way you work, as the world’s only Engagement Management System (EMS), designed to meet the unique management needs of association and membership management. Enjoy all the features you need to effectively manage your organization plus a powerful API with 100s of proven integrations, easy to use dashboards and reports, and an optional Web CMS. Powered by Microsoft Azure, the world’s #1 cloud computing platform, iMIS provides automatic upgrades and peak performance. Lär dig mer om iMIS

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Cloud-based community association management tool that offers owner accounting, service request tracking, document storing, and more.
TOPS [ONE] web-based HOA platform serves the needs of Management Companies and Self-Managed Communities. Combine your portfolio, accounting, management, and automation tools through the TOPS [ONE] platform. Reduce your tech stack, eliminate repetitive tasks, and provide a higher quality of service. Join over 40K communities, 5M homes, and 9K users that trust TOPS Software for an all-in-one community association management experience. Lär dig mer om TOPS [ONE]

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Tovuti is an all-in-one eLearning platform that empowers companies of all kinds to activate the potential of their organization.
Tovuti's all-in-one cloud-based learning management system (LMS) gives you all the tools you need to create, deliver, and track the effectiveness of your eLearning programs. Create engaging interactive courses in minutes using Tovuti's interactive modules and our easy to use course creation suite. Build as many courses and lessons as you need. Give learners a personal dashboard with everything relevant to their learning experiences such as courses, checklists, badges, certificates, and more! Lär dig mer om Tovuti

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Used by organizations to manage their memberships, integrate their other SaaS platforms, & automate their critical tasks.
Join It is a membership management service that enables organizations to effectively keep track, manage, and grow their community. At our core, we provide a simple database and dashboard interface for organization leaders to monitor developments in their membership. We then integrate this database context with best in class service providers to automate other essential components of an organization, like payment processing, email communication, and event organization. Lär dig mer om Join It

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Novi was created and designed by associations who wanted the power and flexibility of custom software without the custom price.
Novi was created and designed by associations, end users just like you, who wanted the power and flexibility of custom software without the custom price. The result is association management software that staff quickly adopts and is excited to log in to every day. With an intuitive user experience, combined with our 24/7, two-way sync with QuickBooks, Novi AMS removes workarounds and automates manual tasks so that staff can focus on serving members and growing the organization. Lär dig mer om Novi AMS

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
DoorLoop is 50% off until 2022! Get an association management software with unlimited free training, support, migration & more.
DoorLoop is 50% off until 2022! Get a fully customizable association management software that helps manage your properties, members and dues from one place. Unlimited free training, support, and migration is included. Try it risk-free, no credit card needed. Backed by our "no questions asked" 30-day money back guarantee. DoorLoop's award winning platform has raised over $10M in funding and is used for tens of thousands of units in over 100 countries worldwide. Lär dig mer om DoorLoop

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
SaaS solution that provides an organization with a member database, website content tools, online event registration, and much more!
Our affordable and easy to use software can streamline your member-based organization's administrative processes; retain and grow your membership; and generate revenue. Our intuitive association management features can help you track dues; communicate and engage with members and prospects; update your website; host in-person events and virtual events with our Zoom interface; conduct calls for proposals; track donations; integrate with QuickBooks; manage committees; and more. Try a free demo! Lär dig mer om MemberLeap

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Raklet är ett allt i ett-program för organisationshantering som gör att du kan engagera dig på ett meningsfullt, digitalt sätt.
Raklet är ett allt i ett-program för organisationshantering som gör att du kan engagera dig på ett meningsfullt, digitalt sätt. Utöver ett kraftfullt CRM kan du skapa medlemskampanjer, ett anpassat ansökningsformulär, organisera evenemang och sälja biljetter, ha ett privat socialt nätverk, egen mobilapp och mycket mer. Det är det enklaste sättet att öka medlemmarnas engagemang och få organisationen att växa. Lär dig mer om Raklet

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
FRONTSTEPS provides the most complete, connected, and homeowner-friendly technology solution for association management.
FRONTSTEPS provides the most complete, connected, and homeowner-friendly technology solution for association management. The FRONTSTEPS suite improves efficiency for property management teams, increases security for homeowner's associations, and delivers superior service for homeowners. The platform is trusted by more than 1,400 property management companies and 34,000 communities, representing 5,700,000 homeowners. Visit frontsteps.com for more information. Lär dig mer om FrontSteps

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
An easy-to-use, ever-evolving tool designed to better manage your members, produce accurate member data, and drive your engagement.
Naylor AMS Solutions delivers a simple and easy-to-use solution like no other in the industry for associations with 45k records or less. Our consultative and hands-on approach includes a member portal, website CMS, and event management. It features invoicing, data improvement, reporting tools, and more. With greater convenience and flexibility, Naylor’s AMS Solutions will save you money, give you more control on your site and save you more time to engage more with your members. Lär dig mer om Naylor AMS

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 300 alumni networks use AlumnForce around the world ! Lär dig mer om AlumnForce

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Organizations of all sizes that are looking for a cloud solution to manage their mission.
Nonprofit Cloud connects all the functions of your organization, on one integrated platform, helping you become digital-first and expand the reach and impact of your organization. Unify your fundraising, program management, marketing and grant making teams to deliver experiences that surpass the expectations of today’s digital stakeholders and drive next level change and impact. Lär dig mer om Salesforce.org Nonprofit Cloud

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Utmärkta medlemshanteringslösningar för stora föreningar och ideella organisationer med flera filialavdelningar.
SilkStart är en omfattande och lättanvänd leverantör av molnprogramvara för medlemsbaserade organisationer. SilkStarts programvara för föreningsledning (association management system, AMS) effektiviserar driften så att du, oavsett om det gäller en filial eller tusen, är ansluten till dina medlemmar via en central molndatabas. SilkStart skapar snygga och funktionella hemsidor som är mobilvänliga och kan även integreras med befintliga hemsidor. Lär dig mer om SilkStart MultiChapter

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Daxko Operations helps you manage your center's daily operations in one secure system.
Daxko Operations helps you manage your center's daily operations in one secure system. From online tools like program registration, back-office efficiencies like easy access to member information, and standardized processes and data across hundreds of YMCAs, JCCs, and other health and wellness organizations across the country. Daxko Operations is THE gold standard in member-based operations management. Lär dig mer om Daxko Operations

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
UK association management software that combines member website, events, directories and email tools in one simple platform.
White Fuse helps associations and societies improve member engagement and reduce administrative work. UK association management software that combines member website, events, directories and email tools in one simple platform. Lär dig mer om White Fuse

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Fonzip offers all the fundraising and CRM features that non-profit organizations need in one all-in-one app. Try 1 month free.
Fonzip offers all digital fundraising and CRM features that any association, alumni or professional organization needs as a single all-inclusive application. You can try it for free for 1 month now. Data security, ease of use and fair and accessible pricing model are our priorities. We support all of this with real-time and live unrivaled customer support. Start improving your relationships with your donors or members and of course your financial resources now with Fonzip. Lär dig mer om Fonzip

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
A simple but powerful association management system comes with all the tools, analytics, and insights to amplify your mission.
ThreeSixty (formerly Personify360) is the industry-leading member management platform with the most robust and flexible capabilities on the market. It is ideal for medium to large organizations and creates a unified view of constituent data across all channels of engagement. With industry-leading scalability, ThreeSixty easily manages multiple business lines, complex transactions and is flexible enough to meet the needs of any organization. Lär dig mer om ThreeSixty

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Quorum is public affairs software that helps you work smarter and move faster.
Work smarter and move faster to achieve your policy goals with Quorum's public affairs software. Map and track your entire policy landscape, move the needle on key issues, and use data to report on your successes and inform your strategy. Learn why public affairs and advocacy teams at Toyota, the Wounded Warrior Project, and the American Beverage Association rave about Quorum at https://www.quorum.us. Lär dig mer om Quorum

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Succeed with a complete web-based member and event management software personalized for your organization's needs.
Streamline administrative tasks with 123Signup's one-stop cloud-based Association Manager software. Our member management solution gives you tools to easily manage memberships, renewals, event registration, targeted email communications, payment processing, and more. Contact us today to speak with a dedicated account manager who will help tailor our flexible software to your specific organization's needs. Lär dig mer om Association Manager

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Top-of-the-line AMS delivered behind YOUR domain name. Built with Membership at heart, robust software, and completely customizable!
YOUR Open Source Cloud-based, all-in-one software solution, delivered as SaaS product for NPOs and Associations, amongst all, globally. Top-of-the-line AMS includes CMS, membership management, event registration, donation management & more. Robust software with many security features (i.e over 500 site-wide content-specific permissions), supports chapters membership, integrations, the software is 100% customizable. For visionary leaders who understand serving responsibly demands an open future. Lär dig mer om Tendenci

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal
Disciple is not a traditional CRM. Our platform provides a range of tools to help you engage, manage and add value for your members.
Disciple empowers creators, founders and changemakers to build independent communities on a platform that they own, manage and control. With a Disciple powered community, you get to create a safe space for your customers, fans or followers to unite with the things that they are most passionate about with the added benefit of being able to sell courses, charge subscriptions, live stream and so much more. Get your own community platform on Web, iOS and Android. Lär dig mer om Disciple

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kommittéledning
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Eventhantering
  • Webbplatshantering
  • Medlemsportal