Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Kostnadshantering telekom

Kostnadshanteringsprogram inom telekom automatiserar processen för övervakning, granskning och minskning av kostnader för telefonifakturering. Denna programvara hjälper callcenter, helpdesk och andra organisationer att mäta, hantera, förutse och optimera utgifter som har kopplingar till sina telefonisystem. Kostnadshanteringsprogram inom telekom hjälper också till att distribuera viktiga resultatdata i hela företaget, samt prognoser för infrastrukturinvesteringar och eliminering av interna bedrägerier. Kostnadshanteringprogram inom telekom har kopplingar till Fakturaprogram och Program för telefonsystem.

1 resultat

Softeligent är en allt-i-ett-automatiseringsplattform för telekom, IT, ekonomi, resursförvaltning och servicehantering Lär dig mer om Softeligent
Softeligent är en SaaS-lösning med en plattform för intern hantering och analys i hela spektrumet av IT-tjänstkatalogen. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, ITFM, underlättande av kostnadsfördelning, interna debiteringsprocesser, telekommunikation, utgiftsadministration för telekom (telecommunications expense management, TEM) samt lagerhantering och materialförvaltning för maskinvarutillgångar. Lär dig mer om Softeligent

Funktioner

  • Kompatibilitet med fasta linjer
  • Återkravsspårning
  • Upphandlingshantering
  • Mobillinjekompatibilitet
  • Intern kostnadsallokering
  • Kontraktförhandling
  • Fakturering
  • Samtalsövervakning
  • Lagerhantering