I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Registreringsprogram

Registreringsprogram automatiserar registreringsprocessen för konferenser, möten, lektioner och andra evenemang. Dessa program erbjuder en anpassningsbar lösning för närvarospårning och evenemangs- eller mötesregistreringsuppgifter. Registreringssystem tillhandahåller också verktyg för att behandla betalningar antingen i förväg eller på plats, samt insamling av donationer och samordning av volontärer. Förutom detta kommer registreringsprogramvara med en mängd självbetjäningsfunktioner för evenemangsdeltagare som onlineregistrering, innehållsleverans och avgiftsbetalning. Registreringsprogram är relaterade till eventhanteringssystem och träningsapp.

Sverige Visa lokala produkter
41 resultat
**Book&Pay från Zooza: Förenkla kursregistreringar och betalningar för barnaktiviteter. Förstärk varumärket på ett enkelt sätt. Lär dig mer om Zooza
**Book&Pay från Zooza: Book&Pay från Zooza är en heltäckande lösning som effektiviserar kursregistrerings- och betalningsprocesser för leverantörer av barnaktiviteter, t.ex. inom dans, MINT, musik, språk, vetenskap och matematik. Vår intuitiva plattform erbjuder anpassningsbara, varumärkeskonsekventa formulär som ger en sömlös upplevelse för både dig och föräldrarna. Genom att samla alla interaktioner på webbplatsen upprätthålls kontrollen över kundresan och varumärket förstärks i varje steg. Börja bygga upp en professionell image redan från början och se företaget blomstra. Prova kostnadsfritt idag och upplev skillnaden med Zooza! Lär dig mer om Zooza

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
InviteDesk är en webbaserad plattform för att få rätt gäster att delta i evenemang genom marketing automation, teamwork och insikter. Lär dig mer om InviteDesk
InviteDesk är ett marknadsföringsprogram för evenemang som hjälper organisationer att förbättra evenemangets ROI. Med InviteDesk får du de gäster du vill ha genom att låta dina marknadsförings- och säljteam samarbeta med full transparens på gästlistor och prioritering av förstavalet-gäster. Skapa allt du behöver för att genomföra lyckade evenemangsinbjudningar, landningssidor, registreringssidor och fullständiga e-postsekvenser. InviteDesk integreras enkelt i ditt CRM för att säkerställa att du kan sluta cirkeln för evenemangets effektivitet. Lär dig mer om InviteDesk

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Ett smart, flexibelt och kraftfullt evenemangsregistreringssystem. Hantera inbjudna, registrerade och till och med flera evenemang.
Dina evenemang är unika. Du behöver ett registreringssystem som kan anpassas efter dina specifika behov. Den omfattande uppsättningen av funktioner förenklar dina små möten och kan anpassas för att hantera de största användarkonferenserna. Programvaran för evenemangsregistrering är en del av en av marknadens mest kraftfulla plattformar för evenemangshantering. Oavsett hur stort eller komplicerat ditt evenemangsprogram är har du tillgång till alla verktyg du behöver för att lyckas. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Låga avgifter och inget krångel. Ticket Tailor är en lättanvänd biljettplattform som ger dig kontroll över dina evenemangsbiljetter.
Sälj biljetter direkt till dina deltagare med en enkel och funktionsrik biljettplattform. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter - Gratis för gratisevenemang – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in bokningsformulär på din hemsida – Samla in, spara och äg dina deltagaruppgifter – Gratis incheckningsapp - Integrera med dina favoritverktyg – Rabattkoder och kupongkoder - Instrumentbräderapportering - Exceptionell kundtjänst Lär dig mer om Ticket Tailor

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
RSVPify är en ledande plattform för evenemangshantering och biljettförsäljning som hjälper till att strömlinjeforma evenemang från gästregistrering till öppnande.
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner som e-postinbjudningar, registrering och RSVP på internet, anpassad datainsamling, hantering av gästlistor, menyinställningar, hantering av delevenemang, integritet/exklusivitet för evenemang, dra-och-släpp-platslistor, incheckning och mycket mer. Lär dig mer om RSVPify

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Från besökare till anställda, entreprenörer och andra, hantera personalflöden på ditt sätt samtidigt som du förblir säker och globalt kompatibel
Proxyclick är betrodd av toppföretag för att hantera besökare, anställda och entreprenörer på plats. Att hålla människor och lokaler säkra är högst prioriterat. Proxyclick tillhandahåller en universell lösning för att uppfylla företags behov och standardisera processer på alla dina platser, med flexibiliteten i lokal anpassning. Deras fokus förblir att försöka skapa marknadens bästa system för besökshantering. Det är därför Proxyclick integrerar med system för åtkomstkontroll, Wi-Fi-leverantörer, appar för hantering av mötesrum och mer. Lär dig mer om Eptura Visitor

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Underlätta och hantera onlineregistreringar och betalningar för evenemang, kurser, workshops och liknande fysiska eller virtuella evenemang.
Underlätta och hantera onlineregistreringar och betalningar för evenemang, kurser, workshops, läger och liknande fysiska eller virtuella evenemang. Corsizio är gratis att använda för månadsregistreringar av låg volym, och kostar endast 0,1 USD per ny registrering vid betalning per användning för högre volymer. Acceptera även onlinebetalningar för en fast avgift på 1 USD per transaktion. Alla har tillgång till alla funktioner utan månadsplaner, som obegränsat antal användare, inbäddningar, kuponger, early-bird, tillägg, insättningar, väntelistor och mycket mer. Lär dig mer om Corsizio

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Gästvänliga registreringsformulär för minnesvärda evenemang. Passar alla företag av alla storlekar och behov, och används av över 2 miljoner användare i över 185 länder.
123FormBuilder hjälper dig att skapa registreringsformulär för alla typer av evenemang, från alltifrån födelsedagsfester till teambuilding-evenemang, små workshoppar, webbinarier och till och med stora konferenser. Lägg till deltagare till ditt evenemang direkt från din webbplats. 123FormBuilder har ett användarvänligt gränssnitt och kraftfulla funktioner och är betrodd av över 2 miljoner användare i över 185 länder. Ingen kodning krävs. Lär dig mer om 123FormBuilder

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
12 miljoner tränare, administratörer, spelare och föräldrar använder TeamSnap för att koordinera laget, klubben och säsongen.
TeamSnap har tagit organisering av ungdoms-, fritids- och tävlingssporter in i 2000-talet. Tio miljoner tränare, administratörer, spelare och föräldrar använder TeamSnaps webb- och mobilappar för att bli medlem, schemalägga, kommunicera och samordna allt för laget, klubben och säsongen. Med TeamSnap är det lika enkelt att organisera idrott som att klicka, trycka och köra. Lär dig mer om TeamSnap

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Direkta utbetalningar, livesupport 24/7. För endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen.
Skapa en komplett upplevelse av evenemanget, från biljettförsäljning till incheckning, och till och med mobildonationer. Accelevents tjänst för hantering av evenemangsbiljetter integreras fullt ut med dess mobila tysta auktion. Använd biljettjänsten som en fristående lösning eller kombinera de båda tjänsterna. Biljettjänsten kostar endast 1 USD per biljett + 1 % av biljettförsäljningen (kan tas ut från dina biljettköpare), medan tysta auktioner kostar 99 USD per evenemang + 1 USD per budgivare. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Web.com erbjuder en enkel och lättanvänd webbplatsbyggare som ger dig det du behöver till ett pris som passar din budget.
Med Web.com får du en lättanvänd webbplatsbyggare som ger dig det du behöver till ett pris som passar din budget. Inga dolda avgifter, inga annonser eller aggressiva säljtekniker, bara kvalitetsverktyg som hjälper dig att komma igång. Oavsett om du har ett lovande småföretag eller bara vill ta din idé till webben för första gången blir det enkelt att skapa din hemsida och anpassa den efter dina specifika behov med denna dra och släpp-redigeringsupplevelse. Lär dig mer om Web.com

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Förenklad besöksregistrering. Vizito är en stilren, modern och anpassningsbar lösning för att registrera, spåra och hantera dina besökare.
Vizito är en fullt utrustad lösning för hantering av besöksregistrering. Den är molnbaserad och använder en iOS- eller Android-läsplatta för registrering i kombination med en webbplats för konfiguration och rapportering. Den kan varumärkas efter dina behov (inga annonser) och erbjuder support för receptioner utan receptionister. Funktioner: SMS-aviseringar, digital signatur och en instrumentpanel i realtid. Tryckta gästböcker respekterar inte gästernas integritet. Med Vizito lagras all information privat och trafiken krypteras. Lär dig mer om Vizito Visitor Management System

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
14-dagars kravfri gratis provperiod med kraftfulla registreringsformulär för att snabbt samla in registreringar och hantera dina evenemang från början till slut.
Formstack är ett molnbaserat onlineverktyg för att bygga och utforma effektiva registreringsformulär för evenemang utan att du behöver kunna koda. Bädda in mobilvänliga registreringsformulär på dina webbplatser och sociala medier för att marknadsföra dina evenemang och samla in registreringar. Formstack erbjuder flera robusta funktioner, inklusive över 50 integrationer för appar som Salesforce, MailChimp och PayPal. Genomför hela evenemang från början till slut, inklusive planering, biljettförsäljning, utförande och uppföljning. Lär dig mer om Formstack Forms

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv.
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Hantera närvaro och deltagande för dina personliga och virtuella evenemang med Scheds intuitiva layout som hanterar ledande evenemang inom alla branscher.
Sched är den enda plattformen för evenemangshantering som ger dig möjlighet att hantera och kontrollera åtkomst till ditt komplexa evenemangsprogram. Skapa och hantera ditt evenemangsprogram på en och samma plats. Team kan samarbeta på distans och i realtid. Engagera deltagarna och förse talarna med interaktiva upplevelser och verktyg. Mät framgång och få insikt i vad din målgrupp vill se växa och marknadsför ditt evenemang. Lär dig mer om Sched

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
EventMobi är en kraftfull och populär mobilinriktad plattform för evenemangsteknik.
EventMobi gör det enkelt för evenemangsarrangörer att skapa och anpassa sin registrerings- och evenemangsapp på bara några minuter. Med inbyggda verktyg för målgruppsrespons, nätverk och rapportering är EventMobi en kraftfull och populär mobilinriktad plattform för evenemangsteknik. EventMobi, som betros av över 10 000 evenemangsexperter i 72 länder, har nått över 10 000 000 deltagare runt om i världen, och vill revolutionera hur evenemangsarrangörer använder mobil teknik. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang.
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Aventris allt-i-ett-lösning för evenemang och möten har drivit över 300 000 evenemang och har hjälpt kunderna att förverkliga sina evenemangs- och affärsmål genom att göra besparingar och öka avkastningen. Tekniken för evenemangshantering ger dig möjlighet att samla in, hantera och analysera deltagar- och evenemangsdata, så att du kan fatta mer strategiska beslut och förbättra framtida evenemang. Lär dig mer om Stova

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Raklet är en allt i ett-registreringsprogramvara som låter dig samarbeta med din gemenskap på ett meningsfullt och digitalt sätt.
Raklet är en allt i ett-registreringsprogramvara som gör det enkelt för användarna att skapa evenemang, möten och webbaserade kurser. Du kan organisera alla typer av evenemang på eller utanför webben och automatisera registreringen. Du kommer att ha full kontroll över hela processen eftersom du helt och hållet kan anpassa dina evenemang. Dessutom kan Raklet integreras med Zoom för sömlösa webbaserade evenemang och möten. Raklet är ett förstklassigt verktyg för evenemangshantering och registrering eftersom det automatiserar alla dina processer. Lär dig mer om Raklet

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Bookinglayer är en komplett programsvit som är utformad för läger och kurorter. Sälj dina paket online och hantera enkelt alla aspekter i detalj.
Bookinglayer är en programvara för boknings- och arbetsflödeshantering utformad för företag som erbjuder aktiviteter och boende. Sälj dina paket online och hantera alla aspekter i detalj via ditt backoffice – allt i ett och samma system. Med automatiserade e-postmeddelanden, daglig sessionsplanerare, rumsallokeringar, betalningspåminnelser och ekonomiska rapporter tar Bookinglayer över de administrativa uppgifterna och hjälper dig att sköta ditt företag på ett mer effektivt och tidsbesparande sätt. Lär dig mer om Bookinglayer

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsstyrning med är väldigt anpassningsbar och har många nyttiga funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang.
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsregistrering och styrning som kan anpassas för att uppfylla alla organisatörers behov. Den inkluderar en responsiv webbplats med ett inbyggt registreringsformulär, en biljettförsäljningsmodul, integrering med på internetbetalningsbehandlare, ID-brickor och biljettgenerator, e-postmodul, ett frågeformulär, incheckning med mobilapp och massor av andra funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang. Lär dig mer om CONREGO

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Ungerboeck har funktioner som hjälper dig att effektivt hantera dina gäster, från kundkontohantering till incheckning
Konferenser. Läger. Kurser. Seminarier. Workshops. För att kunna erbjuda en bra kundupplevelse måste din registreringsprogramvara förstå de unika skillnaderna mellan dem. Ungerboeck erbjuder sofistikerad men lättanvänd programvara för evenemangsregistrering. Skapa dynamiska evenemangsregistreringsupplevelser. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Kraftig teknik, lågviktspaket. Swoogo kombinerar seriös programvara för registrering med en evenemangsplattform utformad för vanliga människor.
Swoogo är en av de främsta programvarorna för evenemangshantering som höjer din produktivitet och ROI. Swoogo ändrade registreringsprocessen för alltid med skapandet av en intuitiv, anpassningsbar registreringsplattform som inkluderar obegränsat antal händelser + registreringar för personliga, hybrida och virtuella händelser. Registreringen inkluderar också obegränsad logik för personanpassade registreringsbanor, fullt responsiva sidor för bärbara datorer, läsplattor och telefoner, gratis integrationer (CRM, betalningar osv.), och dra och släpp allt (eller använd din egen HTML). Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Fienta är det enklaste sättet för att anmäla deltagare och sälja biljetter online.
Fienta är det enklaste sättet för att sälja biljetter online. Stöd för lokala språk och betalningsmetoder för Nederländerna, Finland, Lettland, Litauen och Estland. Ingen avgift för gratisevenemang och endast 3,5 % avgift för evenemang med betalning, inklusive alla betalningsavgifter. Lär dig mer om Fienta

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out
Refersion hjälper internetbutiker att se hur mycket försäljning som drivs av marknadsförare, påverkare och affiliates. Installera på några minuter.
Refersion är det bästa verktyget för att bygga upp ditt eget nätverk av affiliates. Refersionappen kommer att bevaka hur väl affiliates säljer, hjälpa dig att förvandla kunder till affiliates och förenkla betalningar. Refersion är alltid angelägna om att hjälpa dig med eventuella frågor du har eller skapa en anpassad funktion som du kan behöva. Kom igång med en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Refersion

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Betalbearbetning
  • Gruppregistrering
  • Återbetalningshantering
  • Deltagarspårning
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Varningar / Meddelanden
  • Eventregistrering
  • Anpassningsbara formulär
  • Self Check-In/Check-Out