Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Efterlevnadsprogram

Sverige Visa lokala produkter
1316 resultat
Gör efterlevnad enkel, lättillgänglig och skalbar utan att det kostar skjortan. Läs om hur StandardFusion kan hjälpa dig att hantera din efterlevnad bättre. Lär dig mer om StandardFusion
Att bestämma sig för en efterlevnadslösning handlar om implementering, kostnad, transparens och användarupplevelse. Organisationer måste gå över till en lösning som erbjuder en proaktiv metod för hantering av efterlevnad och risker. StandardFusion rankades som en av de bästa GRC-lösningarna av ett oberoende researchteam eftersom de gör hanteringen av efterlevnad enkel, lättillgänglig och skalbar utan att det kostar skjortan. Kontakta StandardFusion idag för att lära dig hur de kan hjälpa dig att hantera efterlevnaden bättre. Lär dig mer om StandardFusion

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
En webbtillgänglighetslösning som hjälper företag att automatiskt söka igenom sina hemsidor och uppnå överensstämmelse med ADA- och WCAG-standarderna. Lär dig mer om Equally AI
En automatiserad webbtillgänglighetslösning i världsklass som hjälper företag att följa standarderna för Americans with Disabilities (ADA) och tillgänglighetsriktlinjer för webbinnehåll (web content accessibility guidelines, WCAG) standarder. AI tillhandahåller också automatiserade skanningar, efterlevnadsövervakning och ett anpassningsbart tillgänglighetsgränssnitt för att säkerställa att din hemsida alltid uppfyller kraven. Lär dig mer om Equally AI

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
UserWay creates digital accessibility solutions that improve ADA compliance without refactoring your website's existing code. Lär dig mer om UserWay
UserWay creates digital accessibility solutions that improve ADA compliance without refactoring your website's existing code. Among its full suite of solutions is the AI-Powered UserWay Accessibility Widget, which exceeds WCAG 2.1 AA requirements, and has been installed on more than 1 million websites. From Fortune 1,000 enterprises to SMBs, UserWay simplifies digital accessibility for organizations of all sizes. Its services include site scans, audits, website remediation and PDF remediation. Lär dig mer om UserWay

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
The easy way to ensure regulatory compliance! With Adept you get complete control over all requirements the company must comply to. Lär dig mer om Adept
Compliance made easy! Main features: - Laws, Regulations, Standards and other requirement documents all in one place - Distribute responisbility and assign actions - Unlimited users - Notifications of updated documents - Link to management system and documentation of compliance - Create checklists - Dashboards and reports - Full text search - Advanced filters - Gap analysis of changes between document revisions - Web application - no installation needed Lär dig mer om Adept

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
The platform offers a wide range of over 20 software systems for the effective and efficient implementation of compliance tasks Lär dig mer om MCS COMPLIANCE PLATFORM
The MCS Compliance Platform makes it possible to combine and network various compliance tasks in a central, integrated platform by combining several systems. Depending on the requirements, the desired systems can be flexibly combined into an individually tailored compliance platform, right up to an all-encompassing compliance solution that reliably covers all areas of compliance. Lär dig mer om MCS COMPLIANCE PLATFORM

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
En allt-i-ett-svit med konfigurerbara verktyg och riskinformation i realtid som låter dig bygga och upprätthålla ett robust KYC/AML-efterlevnadsprogram. Lär dig mer om iComplyKYC
iComplyKYC är en allt-i-ett-AML-programvara för leverantörer av finansiella tjänster och de personer som arbetar i dem – som du. iComplyKYC gör det enkelt att samla in, sköta och analysera dina KYC-data, förbättra sättet du hanterar risker, integrera kunder, automatisera arbetsflöden och ha ett robust, globalt efterlevnadsprogram. Den är gjord för att ge dig frihet att fokusera på det som är viktigast: dina medarbetare. Lär dig mer om iComplyKYC

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandah åller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
En mjukvara som förenklar ditt arbetsmiljöarbete. Din resa mot en säker arbetsplats börjar med EcoOnline. Lär dig mer om EcoOnline Platform
EcoOnline HMS-verktyg är känt som den mest användarvänliga mjukvarulösningen på marknaden. Vårt arbetsmiljösystem kan anpassas för ditt och din verksamhets behov genom ett brett utbud av moduler. Med EcoOnline HMS får du även tillgång till vårt rapporteringsverktyg som ger dig djupare insikter i hur säkerhetsarbetet fungerar och om rutiner behöver ses över, beslut kan tas baserat på den data som presenteras. Våra anpassade moduler ger den perfekta tillämpningen. Utforska våra moduler så som incidenthantering, riskbedömning, och tillbudsrapportering och välj dem som passar just din verksamhet. Lär dig mer om EcoOnline Platform

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Nlyte var Gartner Magic Quadrant Leader under 2014, 2015, 2016, och säger sig ha världens största och mest sofistikerade DCIM-implementeringar. Lär dig mer om Nlyte DCIM
IT-team implementerar Nlyte för att automatisera, hantera och minska riskerna för kritisk infrastruktur. Från datacentret, colo, edge och molnet upptäcker, hanterar och rapporterar Nlyte om fysiska och virtuella datorer, infrastruktur, programvara och IoT-tillgångar. Nlyte inkluderar övervakning, hantering av tillgångar, kraft och energi. Livscykeln för tillgångar omfattar kapacitetshantering, planering, prediktiv analys, arbetsflöde och integrering utanför lådan med IT-, BMS- och kritiska BI-system. Lär dig mer om Nlyte DCIM

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
FaceUp är en omfattande plattform för visselblåsning som förbättrar efterlevnaden. Låt medarbetarna skicka rapporter på ett säkert och anonymt sätt. Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System
FaceUp är en omfattande plattform för visselblåsning som förbättrar efterlevnaden. Låt medarbetarna säkert och anonymt skicka rapporter när de känner att något inte stämmer. Programvaran har ett anpassningsbart rapportformulär och avancerad rapporthantering, båda tillgängliga på 113 språk. FaceUp uppfyller GDPR, EU:s visselblåsardirektiv och Whistleblower Protection Act i USA. Den används av 2 700 organisationer i alla storlekar över hela världen. Prova FaceUp gratis i 14 dagar. Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Certent förenklar skapande och inlämning av interna och externa rapporter samtidigt som riskerna minskar och produktiviteten ökar. Lär dig mer om Certent Disclosure Management
Plattformen Certent Disclosure Management är en säker och samarbetsinriktad produktionsplattform för företagsrapporter för återkommande rapporter och presentationer med flera författare. Användare kan samla in företagsdata från olika källor och dynamiskt integrera dessa siffror med narrativa analyser i en kontrollerad och granskningsbar Microsoft Office-miljö. Använd högvolymstaggning och ordningsfunktionalitet för att uppfylla globala XBRL- och integrerade XBRL-krav. Lär dig mer om Certent Disclosure Management

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Streamline your onboarding process and protect your organization from fraud with FinScan's complete KYC & AML solutions. Lär dig mer om FinScan
Streamline your onboarding process and protect your organization from fraud with FinScan's complete KYC & AML solutions. Screen customers and companies against sanctions and watch lists, Political Exposed People (PEP) databases, adverse media and internal lists. Automatically detect and stop high-risk transactions in real-time. Detect fraudulent IDs instantly. Identify and screen Ultimate Beneficial Owners (UBO). Push your risk investigations further with Enhanced Due Diligence (EDD). Lär dig mer om FinScan

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Lösning för policy, procedur och kontraktshantering som hjälper till att få ut det mesta från viktiga dokument genom molnet. Lär dig mer om DocTract
DocTract är ett modernt, intuitivt val för din molnbaserade policyhantering och utbildning som snabbt kan implementeras i alla sorters organisationer, stora som små. Alla dina arbetsflödesbehov är inbyggda från samarbete till godkännanden till publicering till periodiska granskningar. Anställda kan skriva under dokument med ett enda klick från sin mobila enhet eller arbetsstation. Slutför tester, visa videor och hitta alla publicerade dokument med fulltextsökning. Enkelt. Snabb. Tillgänglig. Lär dig mer om DocTract

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Sypher is an easy-to-use GDPR compliance software designed to simplify and organize compliance work for the entire privacy team. Lär dig mer om Sypher
Sypher is an easy-to-use GDPR software designed to simplify and organize compliance work. It helps the privacy teams with all compliance elements: build and maintain accurate ROPA, create smart privacy notices connected to register updates, document organizational security measures, conduct risk assessment for vendors, keep track of contracts and data processing agreements, identity high-risk activities and conduct DPIA, manage data-subject requests, log security incidents and data breaches. Lär dig mer om Sypher

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
iDenfy is a global all-in-one compliance platform best known for its end-to-end ID verification service. Lär dig mer om iDenfy
iDenfy is a global all-in-one compliance platform best known for its end-to-end ID verification service. By combining artificial intelligence, biometric technology, and an in-house team of KYC experts, iDenfy helps prevent fraud and stay compliant while ensuring a user-friendly ID verification. Lär dig mer om iDenfy

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Det moderna sättet för att hantera risker och efterlevnad. Accountable är förtroendeplattformen för din organisation. Lär dig mer om Accountable
Accountable representerar en grundläggande förändring i hur företag sköter sin riskhantering och efterlevnad. Målet är att ta ditt sekretess- och säkerhetsprogram till en ny nivå genom att fokusera på nivåer av ansvarsskyldighet inom organisationen. Accountable gör det enkelt att övervaka sekretess-, säkerhets- och efterlevnadsställningar för alla intressenter på eller utanför ditt företag. Lär dig mer om Accountable

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Tonic.ai mimics your production data to create safe, useful, de-identified data for QA, testing, and development. Lär dig mer om Tonic
Tonic.ai's synthetic data platform equips developers with the data they need to build products effectively, while achieving compliance and security. With Tonic, teams shorten development cycles, eliminate cumbersome data pipeline overhead, and mathematically guarantee the privacy of their data. Build more in half the time with secure, useful data that moves as fast as your developers. Lär dig mer om Tonic

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
3E Protect från Verisk 3E ger omedelbar åtkomst till ditt kemikalielager och tillhörande säkerhetsdatablad 24/7 under hela året. Lär dig mer om 3E Protect
3E Protect från Verisk 3E ger omedelbar åtkomst till ditt kemikalielager och tillhörande säkerhetsdatablad 24/7 under hela året. Istället för att söka igenom flera pärmar, kalkylblad eller hemsidor använder obegränsade användare det användarvänliga gränssnittet för att hitta det säkerhetsdatablad de behöver, i den jurisdiktion och på det språk som krävs. Du får omedelbar internetåtkomst och oöverträffad service och support dygnet runt med denna mycket effektiva och prisvärda EHS-lösning. När som helst. Var som helst. Lär dig mer om 3E Protect

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Adzapier CMP is a comprehensive solution to manage consent for multiple brands and websites in one place including GDPR, CCPA, CPRA. Lär dig mer om Adzapier
Cookie Consent Management Adzapier offers a simple and complete cookie consent management dashboard that enables companies to comply with even the most stringent of data privacy laws. Consent Preference Management Adzapier enables marketing and sales organizations to gain visibility over the customers' communication preferences. DSAR Management Adzapier's DSAR automation solution allows you to meet your legal obligations for access, deletion, and do-not-sell requests. Lär dig mer om Adzapier

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
3E Insight for Food provides instant access to global food and flavor regulations and requirements plus powerful decision support. Lär dig mer om 3E Insight for Food
3E Insight for Food provides instant access to global food and flavor regulations and requirements plus powerful decision support. Quickly and easily identify approved uses for an ingredient in a specific country or region. Immediately identify the impact of regulations on food and beverage formulations with this powerful regulatory reference and compliance check tool. Streamline research with instant access to regulatory requirements for labeling, nutritional claims & food ingredient standards. Lär dig mer om 3E Insight for Food

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Cookie Consent Management is a cookie management solution that automates cookie discovery and reporting to reduce compliance risks. Lär dig mer om Cookie Consent Management
Cookie Consent Management is a cookie management solution that automates cookie discovery and reporting to reduce compliance risks. Lär dig mer om Cookie Consent Management

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Integrated IT solution for the legally compliant implementation of the complex requirements of Supply Chain Sourcing Obligation Act. Lär dig mer om SUPPLY CHAIN COMPLIANCE SYSTEM
With the Supply Chain Compliance System, Compliance Solutions offers an integrated IT solution for the legally compliant implementation of the complex requirements of the new Supply Chain Sourcing Obligations Act (LkSG). The system can be implemented in your company within a very short time and integrated into your existing business processes via interfaces. Lär dig mer om SUPPLY CHAIN COMPLIANCE SYSTEM

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
3E Monitor delivers news on emerging regulations and trends that affect products, suppliers, and markets. Lär dig mer om 3E Monitor
3E Monitor delivers news on emerging regulations and trends that affect products, suppliers, and markets. Lär dig mer om 3E Monitor

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Satori enables secure access to customer data and meeting security & compliance requirements faster while accelerating value from data. Lär dig mer om Satori
Satori is a data security platform designed to protect customer data while increasing productivity. It allows companies to automate data access and security, to allow data use in scale while keeping data governance, security, compliance and privacy at bay. This includes dynamic masking of sensitive data, self-service database access, and a single place to manage all your data security policies. Lär dig mer om Satori

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Beautiful cloud-hosted online accounting software for small businesses. Accessible anytime, anywhere.
Award-winning online accounting software designed for small business owners and accountants. Available on any computer or mobile device with an internet connection. Business finances and cashflow are updated in real time. Imports transactions from bank accounts. Unlimited user logins. Integrates with over 1,000 3rd-party business applications. Supports multiple currencies. Data is accessible through a single ledger, allowing accountants and clients to collaborate around finances. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Håll dina data säkra och se till att företaget efterlever regler och riktlinjer med hjälp av en säker personaldatabas, anpassade åtkomstnivåer och automatiserade HR-arbetsflöden.
Med BambooHR blir det enklare att efterleva regler och riktlinjer tack vare vår fullt krypterade personaldatabas, anpassningsbara HR-arbetsflöden, olika åtkomstnivåer, inbyggda rapporter om efterlevna d, e-signaturer med mera. Dessa verktyg eliminerar behovet av papper och kalkylblad och ger dig fullständig kontroll över vem som kan se, redigera och godkänna känslig information. Du kan också följa upp utbildningar, licenser och annat direkt i personalregistret. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Cloud-based service that allows you to create anything from simple websites to complex applications for businesses of all sizes.
Google Cloud Platform is cloud-based service that allows you to create anything from simple websites to complex applications for businesses of all sizes in all industries. Google Cloud Platform offers a scalable data warehouse powered by cloud storage and machine learning, as well as relational databases for transactions, complex queries, and more. New customers get $300 in free credits during the first 90 days after exhausting free usage which is available across 20+ different products. Lär dig mer om Google Cloud

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
NetSuite omvandlar styrning samt riskhantering och efterlevnad av regelverk för att hjälpa dig att realisera besparingar och förbättra affärsresultaten.
NetSuite erbjuder 360 graders efterlevnad genom att ge användarna möjlighet att införa automatiserade kontroller och processer som minimerar riskerna, ökar effektiviteten och övervakar ändamålsenlighe ten i dessa kontroller. NetSuite, som kan hantera mer än 190 olika valutor, används i över 100 länder på mer än 20 språk och gör det möjligt för dig att hantera utmaningarna med allt mer komplexa bestämmelser och efterlevnadskrav, oavsett om du är på väg att bli börsnoterad eller driver ett globalt företag i flera länder. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Stay on top of compliance with Zenefits.
Only Zenefits offers you the assurance of online and automatic healthcare compliance (ACA, COBRA, and ERISA). Our software also helps keep you compliant with overtime legislation, background checks and 1099 filings, EEO, and so much more. Lär dig mer om Zenefits

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Verizon Connect's fleet management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect provides business customers with the insights and intelligence needed to optimize their operations and drive growth. Through a cloud-based, end-to-end solution, Verizon Connect accurately measures a user's fleet's performance, uncovers hidden costs and opportunities for improved efficiency, while empowering them to better manage service with real-time alerts and reports. Lär dig mer om Verizon Connect

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP).
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
OnPay's award-winning payroll and HR saves business owners over 15 hours a month and frees them up to focus on what's most important.
Growing businesses love OnPay for its flexible payroll and HR. It gets top customer ratings from Capterra, PCMag Editors' Choice, and was named the "Best Payroll Service for Small Businesses" by the experts at Forbes. Pay employees in minutes, automate taxes, and add payroll to QuickBooks or Xero. It's just $40 plus $6 per person each month for payroll, HR tools, and the option to add benefits in all 50 states -- the best value among premium payroll providers. Lär dig mer om OnPay

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
PowerDMS is a policy and compliance management platform for high-trust organizations, and provides a repository to manage policies.
PowerDMS is the leading policy management platform for high-trust organizations. Create, update, distribute, and track your policies from a single, unified platform. Make sure important policies are accessible by employees anytime, anywhere. Join over 4,000 customers in public and private sectors who trust PowerDMS to help them reduce risk, simplify processes, and hold employees accountable. Read our customer's reviews to see how PowerDMS has helped them and can help you. Lär dig mer om PowerDMS

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Complete all your safety forms and documents on mobile devices from the field. Login online to track and monitor safety activity.
Most intuitive Safety Software with world class Analytics, an integration and automation engine, and In-App Chat. The easiest way to manage your entire safety program from mobile apps and the web. SiteDocs features a custom form builder, PDF document library, worker certification management, offline-mode, and more. SiteDocs will help you easily manage your safety program while saving you time and helping you maintain the highest standard of safety possible. Lär dig mer om SiteDocs

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Flexible job cost accounting and construction management software that puts contractors in control of job success and profitability.
Deltek ComputerEase provides flexible job cost accounting and construction management software to power job success. Built specifically for contractors and construction, our easy-to-use dashboard centralizes all critical data to put you in control of job profitability. Power job success today and request a free demo! Lär dig mer om Deltek Costpoint

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Simply deploy and adjust policies from a single console while gaining better visibility into user and device activity. Enable MFA or SSO and utilize conditional access policies to protect your resources and build an audit-friendly compliance process. Lär dig mer om JumpCloud Directory Platform

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Start, run, and grow a business with access to big-company benefits, automated payroll, compliance support, and HR tools in one place.
Justworks is a modern support system for work and life. Small business owners and their employees get access to big-company benefits, automated payroll, compliance support, and HR tools all in one place. Justworks combines the power of a Professional Employer Organization (PEO) with 24/7 customer service and a simple platform to allow employers to focus on what matters most: growing their business, taking care of their team, and working fearlessly. Lär dig mer om Justworks

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Programvara för regelefterlevnad. Uppfyller och överträffar både FDA-krav och ISO-krav. Inkluderar kvalitetshantering, dokumentkontroll, utbildning, CAPA och mer.
MasterControl-plattformen innehåller dussintals lösningar för att hjälpa företag att uppfylla några av de strängaste lagstadgade kraven i världen. MasterControl är utformat av erfarna branschveteraner som förstår de utmaningar som företag inom life science och andra reglerade miljöer står inför. Programvaran är skräddarsydd för att uppfylla bestämmelser som tillämpas av bland annat USA:s Food and Drug Administration och Europeiska läkemedelsmyndigheten, samt internationella standarder som ISO och ICH. Lär dig mer om MasterControl Quality Excellence

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
iAuditor puts the power in your teams' hands. Every person and every device can be a window to your worksite.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Lär dig mer om iAuditor

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Your all-in-one platform to help you manage your HOA communities with tools that automate accounting, violations work orders and more.
Smartwebs is your all-in-one platform to help you manage your HOA communities with tools that automate accounting, violations, work orders, and more. Our cloud-based software lets you wave goodbye to busy manual work and hello to automated workflows and triggers. You no longer have to use multiple solutions to manage your communities. With our Apple & Android apps, you can quickly and easily process violations, work orders, and view architecturals on the go. Lär dig mer om Smartwebs

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Godkänn efterlevnadsgranskningar med mindre ansträngning och kostnad. Minska förberedelsetiden för revisioner med upp till 85 %.
Netwrix Auditor tillhandahåller de bevis som krävs för att bevisa att din organisations IT-säkerhetsprogram följer GDPR, PCI DSS, HIPAA, SOX, GLBA, FISMA, NIST, FERPA, CJIS, NERC CIP, ISO/IEC 27001 och andra standarder. Identifiera enkelt platsen för reglerade data, kickstarta ditt efterlevnadsprogram med en bedömning av stora IT-risker, bevisa att säkerhetskontroller finns på plats med hård data och håll en fullständig verifieringskedja arkiverad i mer än 10 år. Lär dig mer om Netwrix Auditor

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Skapa total insyn och kontroll över dina företagsprocesser med Nintex Promapp®.
Skapa total insyn och kontroll över dina företagsprocesser med Nintex Promapp®. Nintex Promapps intuitiva online-, processmappningsprogramvara gör det enklare att kartlägga och hantera dina processer och säkerställa efterlevnad i hela företaget. Med en central molnbaserad processdatabas kan organisationer skapa konsekventa och kompatibla processkartor med synlighet för att enkelt ändra och förbättra enskilda processer. Lär dig mer om Nintex Promapp

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
CrossComply by AuditBoard is a force-multiplier to help teams meet the scaling compliance needs of their business.
CrossComply by AuditBoard is an award-winning security compliance solution that allows organizations to build trust and scale their security compliance program with a connected risk platform that unifies SOC 2, ISO 2700x, NIST, CMMC, PCI DSS, and more across your organization. Scaling is never easy, CrossComply allows teams to leverage automation through integrations and accelerate work, reduce redundancy, and improve visibility. Lär dig mer om AuditBoard

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design that is fully customizable, allowing for a very personal and dynamic online training environment. Of course, we deliver a host of features on top of an intuitive and sleek design. This includes the ability to upload any file type, build assessments, and run powerful reporting. Lär dig mer om SkyPrep

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Account Ability prepares tax forms 1095, 1098, 1099, 3921, 3922, W2G, W2 and W2C electronically, on plain paper and IRS approved forms.
Account Ability is a network ready software application that fulfills the needs of small to midsize businesses with a simple, yet powerful, solution to the complicated job of annual 1095, 1098, 1099, 3921, 3922, 5498, W2G, W2 and W2c compliance. Payee/Payer copies can be printed on ordinary copy paper, preprinted forms, or written to PDF. IRS, SSA and State copies can be E-Filed or printed on IRS approved forms available from our forms division. Lär dig mer om Account Ability

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Powerful payroll software that fits the needs of accountants and small to medium-size businesses.
Payroll Mate is a comprehensive payroll software that fits the needs of accountants and small to medium size businesses. Payroll Mate automatically calculates net pay, federal tax withholding, Social Security tax, Medicare tax, and calculates user defined state and local taxes. Payroll Mate also supports different types of pay periods, prints payroll checks, prepares forms 941, 944, 943, 940, W2 and W3. This payroll software also supports user-defined Income, Tax, and Deduction categories. Lär dig mer om Payroll Mate

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Mortgage CRM solution that helps users with marketing automation, loan document management, analytics, and more to grow your pipeline.
For loan officers, Jungo is the only mortgage CRM built on Salesforce that's fully customizable to fit your needs. Key features include: Marketing: Built-in email templates and drip campaigns for every type of contact in your database. Automations: Event-triggered automations to eliminate repetitive tasks. LOS Integrations: Jungo integrates with the top loan origination software. Free Demo: https://ijungo.com/request-demo/?click=softwareadvice Lär dig mer om Jungo

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. Lär dig mer om WinTeam

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad
Streamline healthcare compliance management using a cloud-based system with the support of compliance experts each step of the way.
As a leading healthcare compliance company specializing in compliance monitoring software, MedTrainer can help your firm better manage the many complexities of a healthcare compliance program, including safety plans, policy management, SDS management, and much more. With MedTrainer, your organization will have the tools necessary to effectively and efficiently manage your staff and facility’s overall adherence to all applicable state, federal, and agency standards. Lär dig mer om MedTrainer

Funktioner

  • Arkivering och lagring
  • Revisionshantering
  • HIPAA-kompatibel
  • ISO-efterlevnad
  • Riskhantering
  • Sarbanes-Oxley-efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Spårning av efterlevnad