Sverige Visa lokala produkter
213 resultat
IWMS/CMMS som kan förbättra anläggningsunderhåll och tillgångars prestanda. Direkt, konfigurerbar lösning med mobila verktyg. Lär dig mer om Spacewell
Spacewell IWMS/CMMS gör det möjligt för anläggningschefer att optimera värdet på byggnader och tillgångar samtidigt som arbetsflöden effektiviseras. Spacewells programvara hjälper chefer med flerårig underhållsplanering samtidigt som den stöder tekniker med kraftfulla mobilappar. Deras programvara är en heltäckande, skalbar och mycket konfigurerbar lösning för fastighets- och anläggningshantering. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Sverige Lokal produkt
Planima

Planima

(0) Sverige Lokal produkt
Enkelt och webbaserat planeringsverktyg för effektivt och proaktivt fastighetsunderhåll. Lär dig mer om Planima
Planima är en webbtjänst där du enkelt och och effektivt kan underhållsplanera dina fastigheter. Det spelar ingen roll hur stor du är eller vilka fastigheter du äger - chansen är god att Planima skulle passa dig med! Lär dig mer om Planima

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget. Lär dig mer om Onsite HQ
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
BriskForce är en molnbaserad CMMS-plattform som hjälper till att effektivisera underhållsaktiviteter och förbättra tillgångarnas prestanda. Lär dig mer om BriskForce
BriskForce är CMMS- och plattformen underhållssystem (enterprise asset management, EAM) för att effektivisera tillgångshantering, underhåll och spårning av reservdelslager på flera anläggningar. BriskForce är molnbaserat och levereras med kraftfulla offline-mobilappar för Android och iOS för att hjälpa underhållsteamen att hålla koll på arbetsorder oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om BriskForce

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för fastighetsunderhåll för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps CMMS för fastighetsunderhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för dina byggnadsteam. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. 100 % gratis nedladdning och registrering. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Programvara för byggnadsunderhåll för administration av serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. Prova gratis.
Med denna fantastiska programvara för byggnadsunderhåll kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga tjänster, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna programvara inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina underhållsbehov. Använd integration med Jira eller Zendesk för att länka serviceärenden till kapitalförvaltning för effektiviserat underhåll. Prova gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran som hjälper dig att planera, spåra och slutföra underhåll i tid och inom budget.
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna CMMS-programvara hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan minska driftstoppen och dina utgifter. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra arbetsorder var som helst ifrån, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Lär dig mer om Fracttal

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
FMX's building maintenance software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
Gain a 360-degree view of your entire facility’s operations with building maintenance software. FMX is the most reviewed, highest-rated software on the market. When performing building rounds, pull up step-by-step property inspection and service checklists. Access maintenance from a mobile device and scan QR codes in the field to retrieve work history and equipment manuals. Locate your assets and tasks on a facility map with interactive floor plans. Auto-assign work orders & set approval chains. Lär dig mer om FMX

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Maintenance management software, easy to use and cost-effective. Manage work orders, preventive maintenance, equipment, and parts.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management software. It's the perfect solution for businesses wanting a simple way to track work orders, preventive maintenance, equipment and parts that's cost-effective and quick to set up. Hippo's focus is on delivering a CMMS that is simple and easy to use and backs this up with unbeatable customer support. Since 2004, Hippo has been successfully implemented at over 1300 great companies. Lär dig mer om Hippo CMMS

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Jolt är en app för hantering av checklistor, formulär, inspektioner och temperaturer som hjälper dig att hantera alla sorters byggnadsunderhåll.
Jolt är en läsplattebaserad programvara för hantering av checklistor, formulär, inspektioner och temperaturer som hjälper dig att hantera alla sorters byggnadsunderhåll. Analyser och textmeddelanden i realtid ser till att ingenting faller mellan stolarna, och digitala checklistor och formulär ser till att registren är perfekta när det är dags för inspektion. Jolt är betrott av över 300 000 anställda över hela världen och hjälper till att hantera timanställda och deras uppgifter för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
We continue to disrupt the cmms industry with a platform that's faster, simpler & more affordable than your bosses outdated software.
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. Maxpanda is partnered with Amazon's AWS so the only thing you and your team will ever need is a smartphone, tablet or laptop. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Lär dig mer om Maxpanda CMMS

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Lär dig mer om iAuditor

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Asset Essentials™ is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials™ is a next-generation CMMS platform for smarter, more efficient maintenance and operations. Over 12,000 operations leaders utilize this system to manage more than 49 million assets and 386 million work orders. This user-friendly platform empowers organizations to cut maintenance costs, improve productivity and make smarter operations decisions. From organizing work orders to extending asset life-cycle to custom reporting, it’s all at your fingertips in this centralized platform. Lär dig mer om Asset Essentials

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Manage your building maintenance business with ease with Commusoft cloud-based web and mobile software.
Whether your focus for your building maintenance business is on boosting profits, driving more efficiency with your workforce, or improving the customer experience you provide, Commusoft has a solution that fits your needs. From scheduling and dispatching, all the way to the final invoice, you can manage employees, finances, inventory, and more with ease. By automating your most tedious workflows, you'll cut back on cost and maximize profitability. Lär dig mer om Commusoft

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your building maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for building maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. Lär dig mer om BigChange

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Förstklassig allt i ett-lösning utformad för tjänsteföretag. Hantera enkelt dina jobb från det ögonblick de kommer in tills de blir betalade.
Oavsett om det gäller utryckningar i bostäder eller stora kommersiella jobb erbjuder Fergus heltäckande jobbhanteringsprogram dig alla verktyg du behöver för att driva ett framgångsrikt underhållsföretag. Fergus är byggd av en handelsman och tar hand om alla detaljer, från offerter, schemaläggning och fakturering till hantering av ditt team samt hälsa och säkerhet. Med över 1,3 miljoner bokade jobb hos Fergus kan detta visuella arbetsflöde hjälpa dig att hantera hundratals jobb när du är på språng. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. Lär dig mer om AssetTiger

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. Lär dig mer om MPulse

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lär dig mer om Limble CMMS

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Tradify is job management software built for trade & service based businesses. Quote, schedule, track & invoice on the go.
Tradify is an all-in-one field job management app designed specifically for trade businesses with 1-20 employees. It contains everything a tradie needs to cut back on admin. Quotes, invoices, timesheets, field service management, purchase orders, scheduling and job reporting. Tradify handles it all with ease. Over 25,000 electricians, plumbers, HVAC, builders, and other trades use and love Tradify across the world. Our customers choose Tradify because it's easy to use. Lär dig mer om Tradify

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Stay on top and in touch with unparalleled property management and building maintenance solutions from NETfacilities.
Increase the effectiveness and reliability of your maintenance management processes - for both service companies and building management - with NETfacilities' work order, job-site, asset, and preventive maintenance management software. Collaborate in real-time with your technicians, operations personnel, and customers in one centralized system to track labor and material use, real-time work requests, scheduled PMs, and specialty works, with optional invoicing to manage your sites and job-sites. Lär dig mer om NetFacilities

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Business Management Software for Trade Businesses, works on Mac, PC, iOS and Android.
Powered Now is the UK's #1 Business Management Software for small businesses. Invoice and quote from anywhere, produce forms & certificates, record your supplier expenses, schedule your diary, track & chat with your team and send fully customisable documents such as job sheets, quotes & invoices. All data is backed up and syncs between your devices (iOS, Android, Mac & PC). Also works offline. Lär dig mer om Powered Now

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
OMTRAK - BUILDING MAINTENANCE SOFTWARE A simple way to schedule maintenance & manage site inspections
The industry experts created OmTrak Construction Software at WebFM. Optimize & Organize construction jobs with this cloud-based software that allows easy project collaboration between owners, architects, builders and contractors. OmTraks tools will streamline Document Management, Defects & Punch lists, Building Maintenance and Project Hand Overs. Additional services include expert consulting and FM planning software. Lär dig mer om OmTrak

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Discover simPRO® - the powerful building maintenance software for trade contractors to help streamline operations & increase profits!
Discover simPRO® - the powerful building maintenance software created by trade contractors, for trade contractors. If you're struggling with quoting jobs, managing multi-stage projects and inventory, connecting the office to the field, or any other areas of your workflow, simPRO® provides a streamlined platform to solve all your challenges, while helping you increase productivity and profits. Discover simPRO® today and find out why 150,000+ trade professionals trust us with their business! Lär dig mer om simPRO

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
MapYourTag gör det möjligt för företag att spåra sina tillgångar och sin affärsverksamhet, såsom städtjänster, underhåll, patrullering... utan problem.
MapYourTag hittar dina filer på en karta med uppdaterad information från ID-tagg, streckkod, QR-kod eller NFC-tagg. Viktiga funktioner - Plats- och statushistorik - Från en smartphone - Lätt att använda - Flera användare - Pris, plan från 17 USD per månad - Konfigurering tar bara en minut - Programmeringsgränssnitt (application program interface, API) - Gratis provperiod Kom igång på en minut för att spåra allt Utrustning Verktyg Apparat Produkt Underhåll Patrull Rengöringsbeskrivning Lär dig mer om MapYourTag

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
TheWorxHub is a cloud-based maintenance management solution designed for both healthcare and senior living.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a cloud-based, mobile solution to help you prioritize, manage and ensure completion of compliance-related maintenance and more. With TheWorxHub, you can more efficiently manage across your operations, including work orders, assets, compliance tasks, preventive maintenance, inventory and housekeeping. Our award-winning CMMS empowers 1,600+ healthcare and senior living organizations to improve compliance, communication and safety all in one, easy-to-use system. Lär dig mer om TheWorxHub

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Modernize Maintenance with an industry best CMMS solution for small to large companies. On-Premise or Cloud-based editions available.
MaintiMizer CMMS software is a one stop tool to keep your buildings running efficiently. With user and administrative capabilities your departments can communicate easily. Keeping track of work requests and orders all in one place reduces hassle and improves inter-department synergy. In schools, teachers can request help in their classrooms without having to call or leave messages. They can simply add a work request into MaintiMizer and the maintenance team handles the rest. Quick and simple! Lär dig mer om MaintiMizer

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Take your company mobile, manage tasks, sales, quoting, work orders, maintenance, recurring contracts, timesheets, invoicing and more!
ServiceBox manages the end to end business process for the Commercial Service Contractor. With our web based software you can connect the office and the field techs instantly. Create quotes, work orders, scheduling, invoicing, payments, inventory, ongoing maintenance, recurring work, timesheets and much more. Customer that utilize ServiceBox see significant improvements to their overall workflow and reduce time to process paper by 96%. This leads to your bottom line and significant growth. Lär dig mer om ServiceBox

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
CleanMaint hjälper interna team att bättre hantera de hårda kraven för sanerings- och säkerhetsanläggningar.
CleanMaint är en molnbaserad programvara för hantering av städtjänster. Förbättra ditt försvar mot spridning av infektioner genom att ge teamen möjlighet att bättre hantera dagens hårda rengöringskrav för att säkerställa anläggningarnas säkerhet och sanitet. CleanMaint bygger på det beprövade eMaint CMMS-systemet och kan hantera scheman och resurser, mappa arbetsordrar till fysiska zoner, spåra efterlevnad i realtid, kontrollera lager för personlig skyddsutrustning (personal protective equipment, PPE) och rengöringsmaterial samt generera anpassade och delbara rapporter. Lär dig mer om CleanMaint

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
The Ultimo EAM software for excellent building maintenance. Keep your buildings safe and neat and your assets in excellent condition.
With Ultimo EAM software for building maintenance you make sure your buildings are in order and safe for visitors and employees. Support facility services and facilitate adequate maintenance to keep your building and assets in excellent condition. Use self-service so visitors and employees can submit reports. Your executing employees can work efficiently with the Ultimo GO app. Clear dashboards make sure you stay in control of your KPIs. Lär dig mer om Ultimo Enterprise Asset Management

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Infraspeak is the platform that brings connectivity, flexibility and intelligence to any building maintenance operation.
When it comes to building maintenance software, Infraspeak's your best bet. Infraspeak is an Intelligent Maintenance Management Platform (IMMP) that brings outstanding connectivity, flexibility and intelligence to any building maintenance operation. Infraspeak allows you to build your own, custom, building maintenance solution capable of answering your own operational challenges. Talk to us and gain the intelligence you need to take your operations and buildings into the future. Lär dig mer om Infraspeak

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more.
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more. Lär dig mer om IBM Maximo Application Suite

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
MRI Software is a leading provider of innovative real estate software applications and hosted solutions.
Founded in 1971, MRI Software is a leading provider of innovative real estate software applications and hosted solutions. MRI's comprehensive and flexible technology platform coupled with an open and connected ecosystem meets the unique needs of real estate businesses from property-level management and accounting to investment modelling and analytics for global commercial markets. Lär dig mer om MRI Software

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Our software helps streamline processes across all companies\industries. Manage: Work Orders, Preventive/Scheduled Maintenance, Assets
Get control of your building maintenance operations! Our building maintenance software is an efficient way to schedule all your general and preventative building and equipment maintenance. Our powerful software provides you with easy-to-use tools to track and manage facilities and assets from anywhere. No software to install, no hardware to purchase. Upgrades & tech support are included. Be up and running in a day! Request a Free Demo Now! Lär dig mer om eWorkOrders CMMS

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Maintain your Building Maintenance effectively & professionally with the MEX CMMS.
Maintain your Building Maintenance effectively and professionally with the MEX CMMS. The MEX system makes your life easier and ensures your buildings are maintained at the highest quality. The online solution works on all devices from mobile phones to computers and even tablets, ensuring MEX is accessible from anywhere and at any time. MEX streamlines the communication between building managers, residents and contractors by integrating them under the one platform through a simple and user friend Lär dig mer om MEX Maintenance

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Straightforward asset, maintenance & work order management software. Great software doesn't take hours of training & set-up.
Straightforward maintenance management with features such as asset tracking, inventory, reporting and beautiful, industry-leading native mobile apps. The leading disruptor in the maintenance management software industry, Fixd is the software to turn to when old, legacy software just can't go with you into the future. Lär dig mer om Fixd

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Snappii offers 4000+ live business apps in 30 industries for every business. Get the mobile app for your business in days, not months.
Snappii is a codeless mobile app and mobile forms development platform. Snappii offers many mobile apps for Building Maintenance as a convenient and easy-to-use mobile solution that will help you organize and manage your Maintenance inspection of the Building: inspect electrical, heating systems, take photos of buildings,inspect building interior/exterior and more.App users can upload their own PDFs, edit them and share. No forms to build. Simply load forms you already use. Lär dig mer om Snappii

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Mobile and web-based platform used to capture, record, report and manage the operational needs of buildings, facilities and equipment.
Snapfix is an all-in-one building maintenance solution that uses photos, videos, messages and traffic lights to capture, record, report and manage the operational needs of buildings. Used for Maintenance (reactive and planned), Cleaning and Sanitizing, Fire Safety Checks, Health & Safety Checks, Security Checks, Pest Control, Meter Readings, Inspections & Audits, Snag/Punch Lists, and much more. The Snapfix mobile app can also scan NFC tags, perfect for audit trails and accountability. Lär dig mer om Snapfix

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
GeoNext is smart job management software for tradie businesses. It's the complete toolkit to schedule jobs, create quotes
GeoNext is job management software for small businesses working in trades and services looking to simplify their day-to-day tasks. Its a complete toolkit to help businesses save 14 hours on admin time a week, win more jobs and get paid faster. Assign jobs, create quotes and invoices, fill out timesheets and integrate directly with accounting software - GeoNext does all this and more. With GeoNext, you can replace annoying and time-consuming paper processes that are holding your business back. Lär dig mer om GeoNext

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Manage your day-to-day running of commercial or residential sites with MYBOS's rich feature set with intuitive yet attractive UI.
Manage your day-to-day running of commercial or residential sites with MYBOS Building Management System. It is a uniquely targeted offering because of a flexible platform, intuitively simple yet attractive design and a rich bag of features unmatched by any competing system. Our solution makes life easier not only for strata and building managers but also for the residents, suppliers and contractors by integrating them at one platform. Lär dig mer om MYBOS

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Computerized maintenance management system (CMMS) for work orders, assets, equipment, inventory, and preventive maintenance management.
FTMaintenance Select is computerized maintenance management system (CMMS) software for managing work orders, equipment and facility assets, MRO inventory, and preventive maintenance activities. FTMaintenance Select licenses are available through Software as a Service (SaaS) subscription or one-time purchase for hosted or on-premise deployment. New customers receive free startup services including implementation assistance, webinar training, and unlimited support. Lär dig mer om FTMaintenance Select

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Free property management software for landlords to market rental properties, take rental applications & screen tenants.
TurboTenant is the all-in-one, FREE property management tool that streamlines how you manage the rental process. Our rental marketing allows you to post across the web with a single click. Collect online rental applications and screen tenants (get credit reports & background checks). Powerful yet easy-to-use, TurboTenant will save you time, money, and headaches as you find your next tenant. Perfect for the 1-100 unit landlord, property manager or real estate agent. It's landlording made easy. Lär dig mer om TurboTenant

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
The simplest building maintenance software for small to mid-sized companies. Contact us for a free demo, trial, or quote.
Q Ware CMMS embraces a new kind of software experience that focuses on improving your building maintenance operations while staying true to your unique way of doing things. We support your goal to maintain excellence and we're here to help you create a responsive maintenance operation that works for your team. Starting at just $100/month, Q Ware provides 5 free user accounts, unlimited requester accounts, and tons of other free features. Reach out today to set up a demo and a free trial. Lär dig mer om Q Ware CMMS

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Tikkit is a brand new and easy to use system for managing issues in buildings. Start working smarter on mobile, text and web and email.
Bring your building maintenance into the 21st century with Tikkit. It streamlines work order management on the web, on your smartphone, and in your email inbox. Looping vendors into your work orders is easy, and reporting and notification features ensure that you know what, how, and if maintenance is being done in your building. Lär dig mer om Tikkit

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Vertical Market Software is a fully-integrated construction enterprise software solution to help you run and manage your business.
Vertical Market Software is a fully-integrated service management solution. VMS' mobile software solution allows contractors with service departments to effectively enter data from the field, reduce paper costs, streamline communications, and use GPS mapping for better dispatching. With the ability to operate on all tablets, including iPad and Android devices, VMS mobile is a solution your field technicians will get on board with. Lär dig mer om Ventus

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering
Software for management and maintenance of buildings, spaces and infrastructures, turning them into an area with measurable return.
Global, collaborative and integrating system for the management and maintenance of assets, infrastructures, spaces and services, involving their use, operation, maintenance, security and sustainability. It turns all these costs into an area with a measurable return and impact on the company's income statement. Fully configurable and adaptable to the needs of each client, Rosmiman® can manage from a small building to large real estate projects distributed throughout the world. Lär dig mer om Rosmiman

Funktioner

  • Servicehistorik
  • Teknikledning
  • Arbetsorderhantering
  • Lagerhantering
  • Inspektionshantering
  • Mobilåtkomst
  • Fakturering