Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för fastighetsunderhåll

Program för fastighetsunderhåll hanterar affärsverksamheten för tjänsteleverantörer som tar hand om den allmänna driften av anläggningar. Dessa system hjälper till att hantera schemaläggning av möten, information om servicesamtal, leverans och kommunikationsverktyg för fälttekniker. De erbjuder även funktioner som historik för kundtjänst/platstjänst, integrering av trådlös kommunikation, verktyg för kartläggning av arbetsplatser och integrerar traditionella affärsfunktioner som bokföring, kontraktshantering, fakturering och hantering av kundrelationer i ett enda bekvämt verktyg. Programvara för underhåll av fastigheter är relaterad till anläggningshanteringsprogramvara, underhållshanteringssystem, mobilitetsprogram och fälttjänstsystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för fastighetsunderhåll

Sverige Visa lokala produkter

29 resultat

Sverige Lokal produkt
Enkelt och webbaserat planeringsverktyg för effektivt och proaktivt fastighetsunderhåll. Lär dig mer om Planima
Planima är en webbtjänst där du enkelt och och effektivt kan underhållsplanera dina fastigheter. Det spelar ingen roll hur stor du är eller vilka fastigheter du äger - chansen är god att Planima skulle passa dig med! Lär dig mer om Planima

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran som hjälper dig att planera, spåra och slutföra underhåll i tid och inom budget. Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna CMMS-programvara hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan minska driftstoppen och dina utgifter. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra arbetsorder var som helst ifrån, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Papperslös, molnbaserad inspektionsprogramvara för verksamhetskritiska tillgångar. Lär dig mer om Inspectivity
Plattformen Inspectivity är en avancerad mobil- och molnlösning för teknisk inspektion och kapitalförvaltning. Denna digitala inspektionsprogramvara sammanför teknisk kunskap och unika branscharbetsflöden så att det blir enklare att ansluta team, hantera arbetsflöden och hålla koll på tillgångar. Detta värde översätts till ny tillgångsinformation som är inbäddad och delad i din inspektionsplattform, såsom automatiserad efterlevnad, tillgångssynlighet och kraftfulla analyser. Lär dig mer om Inspectivity

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Programvara för byggnadsunderhåll för administration av serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. Prova gratis.
Med denna fantastiska programvara för byggnadsunderhåll kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga tjänster, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna programvara inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina underhållsbehov. Använd integration med Jira eller Zendesk för att länka serviceärenden till kapitalförvaltning för effektiviserat underhåll. Prova gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för fastighetsunderhåll för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps CMMS för fastighetsunderhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för dina byggnadsteam. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. 100 % gratis nedladdning och registrering. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid.
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
eMaint CMMS hjälper underhållsteam att förbättra effektiviteten och minska underhållskostnaderna. Boka en gratis demo online idag.
eMaint är en global molnbaserad CMMS-programvarulösning från Fluke Reliability. Tillförlitlig i över 30 år med över 50 000 användare över hela världen och stöder 26 språk. eMaint kan skräddarsys efter kundernas unika behov. Schemalägg en gratis onlinedemo idag och läs mer. Optimera arbetsflöden, automatisera PM och se till att reservdelar är tillgängliga för kommande arbetsorder. Generera snabbt rapporter om regelefterlevnad och se arbetsorderstatus och eftersläpning på en enda skärm. Mobilapp tillgänglig. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
MapYourTag gör det möjligt för företag att spåra sina tillgångar och sin affärsverksamhet, såsom städtjänster, underhåll, patrullering... utan problem.
MapYourTag hittar dina filer på en karta med uppdaterad information från ID-tagg, streckkod, QR-kod eller NFC-tagg. Viktiga funktioner - Plats- och statushistorik - Från en smartphone - Lätt att använda - Flera användare - Pris, plan från 17 USD per månad - Konfigurering tar bara en minut - Programmeringsgränssnitt (application program interface, API) - Gratis provperiod Kom igång på en minut för att spåra allt Utrustning Verktyg Apparat Produkt Underhåll Patrull Rengöringsbeskrivning Lär dig mer om MapYourTag

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
CleanMaint hjälper interna team att bättre hantera de hårda kraven för sanerings- och säkerhetsanläggningar.
CleanMaint är en molnbaserad programvara för hantering av städtjänster. Förbättra ditt försvar mot spridning av infektioner genom att ge teamen möjlighet att bättre hantera dagens hårda rengöringskrav för att säkerställa anläggningarnas säkerhet och sanitet. CleanMaint bygger på det beprövade eMaint CMMS-systemet och kan hantera scheman och resurser, mappa arbetsordrar till fysiska zoner, spåra efterlevnad i realtid, kontrollera lager för personlig skyddsutrustning (personal protective equipment, PPE) och rengöringsmaterial samt generera anpassade och delbara rapporter. Lär dig mer om CleanMaint

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
En affärsprogramvara som har utformats för att maximera produktiviteten och effektiviteten hos fältbaserad personal genom att göra kontoret helt papperslöst.
Fieldmotion tillhandahåller en molnbaserad digital plattform för fältarbetare, som möjliggör datainsamling i realtid, inställningar för avtalade tider, effektiv kommunikation, beslut i realtid, ansvar för och övervakning av tidsplanering. Fieldmotion-plattformen är intuitiv och enkel att använda, vilket innebär att den kan användas direkt när den levereras och gör den attraktiv för företag som vill komma igång snabbt. Lär dig mer om FIELDMOTION

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %. Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse. Lär dig mer om Asset Infinity

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Ny helhetslösning för planering och hantering av underhåll av byggnader.
Nya Spacewell Maintenance är en omfattande SaaS-mjukvara för att hjälpa organisationer av alla storlekar att optimera sin underhållsverksamhet, minska kostnaderna och följa reglerna. Lösningen består av tre produkter: - Maintenance Planning (långsiktig underhållsplan och budget). - Maintenance Management (förebyggande och korrigerande underhåll). - Compliance (efterlevnad av regelverk och säkerhet på alla platser). Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
PEMAC Assets: - Tillgångshantering - Liverapporter - Kalibreringar - Uppfyller 21CFR - Entreprenörs- och tillståndshantering - Papperslös spårning
PEMAK | CMMS Med fler än 200 funktioner är PEMAC Assets en helt anpassningsbar CMMS-lösning som möjliggör komplett planering av förutsägbart underhåll med hjälp av IoT-teknik. Kunderna kan välja, kombinera och integrera flera PEMAC Assets-moduler i en och samma plattform. PEMAC Assets kan också skydda din personals och dina entreprenörers hälsa och hantera godkännande av ändringar i en 100 % papperslös miljö. Spåra all utrustning och lager, underhålls- och rutinuppgifter med entreprenörs- och tillståndshantering. Lär dig mer om PEMAC ASSETS

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Sverige Lokal produkt
MaintMaster är en molnbaserad CMMS för förebyggande underhåll som stöder underhållsstandarder med unik IoT-sensorintegration.
MaintMaster är en molnbaserad och snabbimplementerad CMMS för organisationer som vill gå från reaktiv till tillståndsbaserat underhåll. Plattformen anpassas enkelt utan kod. Navigera dina platser och tillgångar med bilder, använd mallar för arbetsorders och arbeta på språng med streck- och QR-koder. MaintMaster stöder internationella underhållsstandarder som europeiska normer och BSI PAS 55 direkt – med integrerade IoT-sensorer för övervakning av tillgångar. Lär dig mer om MaintMaster

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
En platsbaserad byggnadsförvaltningsplattform för ägare och operatörer. Förvalta fastighetsresurser och spåra tid och material.
Programvaran FinishLine är en byggnadslivscykelplattform som förbättrar fastighetsförvaltning, besiktning, stanslistor, driftsättning, garanti och arbetsorder. En plattform som är enkel att använda och driva för ägare, fastighetschefer, lägenheter, hotell och semesteranläggningar samt fastighetspersonal. Regelbundet och förebyggande underhåll. Spårning av arbetsordertid och material. Dela snabbt data eller rapporter med dina team eller andra via appen och e-post. Spara tid och pengar genom att få insikter i projektdata och trender. Lär dig mer om FinishLine

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Kontors- och personaladministration. Underlätta tillvaron på kontoret, introduktion, anställda, tillgångar, kontrakt, projekt, uppgifter, mötesprotokoll osv.
Kontors- och personaladministration. Hantera och organisera dina kontorsprylar, utrustning, kontrakt, relationer med anställda, tillgångar och annan administration. Förenkla dina dagliga processer för personalrelationer från en enda miljö. Hantera introduktion, personalefterlevnad, policyer, tilldelad utrustning, tillgångar, kontrakt, projekt, uppgifter, mötesprotokoll och säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Aptien passar ihop med ditt företag precis som LEGO. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Sverige Lokal produkt
En av de bästa lösningarna för att effektivisera underhållsprocessen, förlänga resursernas livslängd och dramatiskt öka produktiviteten.
HxGN EAM är en förstklassig programvara för underhållssystem som hjälper till att digitalisera och optimera underhållsoperationer för att nå nya effektivitetsnivåer. Denna lösning för det 21:a århundradet är byggd i branschspecifika utgåvor för att möta unika branschutmaningar. Till skillnad från nischlösningar som helt enkelt inte kan växa, eller ERP-tilläggsprodukter som kräver omfattande anpassning, är HxGN EAM en specialbyggd programvara för resurshantering som är redo att skalas upp och omvandlas när organisationer förändras och växer. Lär dig mer om HxGN EAM

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget.
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Global leverantör av programvara och tjänster för fastighets-, anläggnings- och underhållsförvaltning.
Geomap FMS hjälper företag att hålla bättre koll på sina tillgångar, förebyggande underhåll och arbetsordrar. Det gör det möjligt för plats- och anläggningschefer att övervaka sina tillgångslager och underhållstjänster genom unik märkning som QR-koder och RFID-taggar. Geomap FMS är också GIS-baserat, vilket gör att du kan kartlägga och hantera alla taggade tillgångar i dina anläggningar, vilket ger ytterligare förbättring av visualiseringen genom 3D-modellering via CAD-stöd. Lär dig mer om Geomap FMS

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
En integrerad fastighetsförvaltningsplattform för fastighets- och hyresfastighetsförvaltare samt aktörer inom samboende, co-working och studentboende.
Uthyrningschefer, fastighetsförvaltare, aktörer inom samboende och co-working, husägarföreningar och anläggningsförvaltningsföretag kan hantera sina fastighetstillgångar via integrerad redovisning, ärendesystem, kommunikation, anläggningsförvaltning och produkter för besökshantering som mobila och webbaserade applikationer. Central USP En vitmärkt mobilapp erbjuds som kan ges till ägare och hyresgäster i de fastigheter du hanterar, vilket hjälper dem att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om TheHouseMonk

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
TAG är en fullt utrustad och väldigt skalbar programvara för hantering och underhåll av företagstillgångar för fastighetsunderhåll.
The Asset Guardian (TAG) är en fullt utrustad och väldigt skalbar programvara för tillgångs- och underhållshantering för fastighetsunderhåll. Funktionerna inkluderar interaktiva planritningar i 2D/3D, QR-koder, schemaläggning av arbetsorderprioritet, fakturering av arbetsorder, eskaleringsvarningar, förebyggande underhåll, leverantörshantering och spårning och kostnadsberäkning av reservdelslager. TAG är utformat för enkel användning och erbjuder oslagbara UX- och mobilupplevelser som integrerar den senaste tekniken för att underlätta CMMS-implementering. Lär dig mer om The Asset Guardian (TAG)

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
FireCloud365 effektiviserar hotellets brandsäkerhetsrutiner med spårning i realtid, varningar och anpassningsbara checklistor.
FireCloud365 är en molnbaserad plattform som är speciellt utformad för hotell i alla storlekar. Plattformen förenklar hanteringen av tillgångar, rutinkontroller och incidentrapporter. Övervaka statusen hos kontroller och incidenter i realtid, och få varningar och dagliga e-postrapporter. Plattformen erbjuder en unik mobil-app och ett webbgränssnitt som gör att du kan få tillgång till denna information när du är på språng. Skapa checklistor som uppfyller hotellets specifika behov och ladda upp viktiga dokument och certifikat. Lär dig mer om FireCloud365

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Jobbhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Inspektionshantering
  • Fakturering
  • Rapportering och analys
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering