168 resultat
Miradore är en molnbaserad MDM/UEM-plattform som erbjuder ett smartare sätt att säkert hantera Android-, iOS-, macOS- och Windows-enheter. Lär dig mer om Miradore
Mobilitetshantering för företag (enterprise mobility management, EMM) avser hantering av enheter i en företagsmiljö. Dess huvudsakliga syfte är att säkerställa att enheter och data förblir säkra även när de anställda arbetar på språng. Ser till att både företagsägda och personliga enheter hanteras och säkras på rätt sätt så att de anställda kan fokusera på sitt arbete utan avbrott. Det är enkelt och gratis att komma igång och när det behövs kan du låsa upp ytterligare funktioner med de två betalplanerna. Lär dig mer om Miradore

Funktioner

  • Apphantering
Addigy tillhandahåller en bra molnbaserad IT-hanteringsplattform specialanpassad för hantering av ditt Apple-ekosystem. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade IT-administratörer möjlighet att leverera realtidsservice till sina användare oavsett geografisk plats, samtidigt som den tillhandahåller ett robust administrativt ramverk i stor skala. Lär dig mer om Addigy

Funktioner

  • Apphantering
ManageEngine Mobile Device Manager Plus är en hanteringsprogramvara för mobilenheter för företag som hanterar din iOS-, Android och Windows-enhet Lär dig mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus är en lösning för mobilitetshantering för företag (enterprise mobility management, EMS) som ger företag möjlighet att utnyttja fördelarna med mobilitet. Förbättra de anställdas produktivitet utan att kompromissa med företagssäkerheten med funktioner som hantering av mobilenheter, applikationshantering, e-posthantering och enhetsinkapsling. MDM finns både som lokalt och som molnerbjudande och har utvecklats med användarkrav och IT-säkerhetskrav i åtanke. Lär dig mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funktioner

  • Apphantering
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös MCC-molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Lär dig mer om Forms On Fire
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Ge varje användare en intuitiv, lätthanterlig och lättskött företagsplattform. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och med en låg totalkostnad för ägande. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Apphantering
En allt-i-ett-lösning för iOS-, fireOS-, Macs, Android-, Apple TV-, Windows-enheter. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM är en mycket välkänd lösning för enhetlig slutpunktshantering som tillhandahåller heltäckande funktioner för hantering av mobilenheter. Med apphantering, kioskhantering, inkapslign i programbehållare och mycket mer har Hexnode ett brett utbud av lösningar för sina användare. Lösningen har stöd för alla slutpunkter på olika plattformar, allt från en enda konsol. Med hostingalternativ både i molnet och lokalt anpassar sig Hexnode MDM till de mest komplexa företagsmiljöer. Lär dig mer om Hexnode UEM

Funktioner

  • Apphantering
CircleCI is the worlds largest shared continuous integration and continuous delivery (CI/CD) platform. Lär dig mer om CircleCI
CircleCI is the worlds largest shared continuous integration and continuous delivery (CI/CD) platform, and the central hub where code moves from idea to delivery. As one of the most-used DevOps tools that processes more than 1 million builds a day, CircleCI has unique access to data on how engineering teams work, and how their code runs. Companies like Spotify, Coinbase, Stitch Fix, and BuzzFeed use us to improve engineering team productivity, release better products, and get to market faster. Lär dig mer om CircleCI

Funktioner

  • Apphantering
Square POS is the customizable point-of-sale system built for businesses of all shapes and sizes.
Square Point of Sale is the POS system ready for whatever you set your sights on. With Square, you can build a POS that makes running your business easier. Sell in-person, online, over the phone, or out in the field. Track customer preferences and feedback with every sale. Use your POS’s built in sales and inventory reports to see how your business is doing. Everything is integrated into your POS for a stress-free experience. It’s free to use, and no contracts, fine print, or manuals required. Lär dig mer om Square Point of Sale

Funktioner

  • Apphantering
Skapa din egen fantastiska app utan att behöva koda helt gratis.
Skapa din egen app med Appy Pie, kanske den bästa kostnadsfria gör-det-själv-appbyggaren för mobilt bruk. Dra och släpp och skapa en app på några minuter. Inga kodningskunskaper krävs. Skapa din app nu. Lär dig mer om Appy Pie

Funktioner

  • Apphantering
InVision är den digitala produktdesignplattformen som hjälper företag med prototyper, applikationsdesign och samarbete.
InVision är en plattform för digital produktdesign som används av organisationer och har över 5 miljoner användare, inklusive 100 % av Fortune 100-företagen för att erbjuda kundupplevelser i världsklass. Plattformen tillhandahåller designverktyg och utbildningsresurser för team så att de kan navigera varje steg av produktdesignprocessen, från idé till utveckling. Lär dig mer om InVision App

Funktioner

  • Apphantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Apphantering
Bizness Apps makes it possible for small businesses and our partners to build mobile solutions that compete with big brands.
At Bizness Apps, we help small businesses build mobile solutions to compete with big brands. Our mobile app building platform makes it possible for everyone to create a mobile app for their business. Our Partner Program allows entrepreneur and agencies to resell apps under our white label solution. Lär dig mer om Bizness Apps

Funktioner

  • Apphantering
Syncfusion Essential Studio erbjuder över 1 600 programvarukomponenter och ramverk för utveckling av webb-, mobil- och skrivbordsapplikationer.
Syncfusions Essential Studio Enterprise Edition är en programsvit med över 1 600 programvarukomponenter och ramverk för utveckling av webb-, mobil- och skrivbordsapplikationer. Dess UI-kontroller är utformade för att vara flexibla och optimerade för hög prestanda. Över hälften av Fortune 500-företagen förlitar sig på programvaran. Med Syncfusion i verktygslådan kan du påskynda skapandet av eleganta, moderna användargränssnitt och både läsa och skriva vanliga filformat. Allt detta görs med stöd av Syncfusions särskilda supportteam. Lär dig mer om Essential Studio

Funktioner

  • Apphantering
Enable data to power any action, for any role.
Domo is a data app platform with a mission of transforming businesses by putting data to work for everyone. At Domo, we go beyond dashboards and traditional BI, enabling organizations to leverage their data into personalized, app-led experiences designed for any role, use case, or department to take action and drive business outcomes. Lär dig mer om Domo

Funktioner

  • Apphantering
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Pipeliner has revolutionized CRM with our unique visual interface, no-code workflow automation engine, and instant, dynamic insights and reporting. There is no other CRM that provides both salespeople and sales management with so many ways of displaying and analyzing sales data while also delivering intelligent, system-generated insights. Plus, thanks to our automation engine and ease of integration with other systems (such as email, ERP, Marketing), Pipeliner eliminates many manual tasks. Lär dig mer om Pipeliner CRM

Funktioner

  • Apphantering
Build around the customer with AI-powered apps to create amazing experiences.
Salesforce Platform lets you build enterprise apps quickly that help you connect employees, engage customers, track performance, and integrate everything. Salesforce Platform is a single, unified ecosystem of tools and services including Force, Heroku Enterprise, and Lightning that adds up to the fastest, easiest way to take the lead in the app revolution. Even build Android apps and iOS apps. Lär dig mer om Salesforce Platform

Funktioner

  • Apphantering
Fulcrum enables users to build and deploy mobile surveys with iOS & Android devices.
Fulcrum, a product of Spatial Networks, is a leading cloud-based mobile forms software and data collection app that enables organizations to build custom forms using a drag-and-drop builder. (No coding necessary!) Field workers collect geo-tagged data accurately and efficiently using their iOS or Android devices, with or without internet connectivity. More than 47,000+ organizations across 180+ countries use Fulcrum to streamline their workflows and optimize the way they leverage their data. Lär dig mer om Fulcrumapp.com

Funktioner

  • Apphantering
Boost your data, take your work with you (even offline) and eliminate re-entry with the GoCanvas app.
Everything you need to automate, adapt and act can be found within the cloud-based GoCanvas solution. Whether you want to show up to the right job with the right parts every time or calculate the cost of labor and materials so you can automatically invoice a customer, GoCanvas makes it easy for you to get work done. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices or tablet while using powerful features like photo capture, electronic signature and GPS locations. Lär dig mer om GoCanvas

Funktioner

  • Apphantering
What once took hours now takes minutes. Get enterprise-grade mobile apps to improve field service teams' mobility and efficiency.
ProntoForms turns tedious paper data collection into streamlined mobile workflows. What once took hours now takes minutes with our enterprise-grade platform. Improve the mobility of your field service teams and increase efficiency. Empower them to collect rich data reliably, even when network connectivity is down. Build intuitive custom field-focused apps that adapt as information is inputted. And get your data instantly with seamless integration to your back-office or cloud systems. Lär dig mer om ProntoForms

Funktioner

  • Apphantering
EZ Texting delivers the smartest, fastest, easiest, and most reliable ways to connect with your customers and clients.
EZ Texting is a SaaS company that delivers the fastest, easiest, and most reliable way to connect. It has served over 165,000 customers and is the #1 SMS platform for business users, setting the standard for business texting. Our messaging solutions allow businesses to quickly and effectively reach and engage their mobile audiences. With employees around the world, EZ Texting is continuously recognized as a Best Place to Work, as well as a top product for small and mid-market businesses. Lär dig mer om EZ Texting

Funktioner

  • Apphantering
eXo Platform is a digital workplace solution with a native mobile application for easy communication and collaboration.
A digital workplace solution with a native mobile application available on iIOS and Android. With eXo Platform, users can communicate, collaborate and access different types of information using their mobile devices (smartphones and tablets) whernever they are. Lär dig mer om eXo Platform

Funktioner

  • Apphantering
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Apphantering
Monitor and manage mobile and desktop devices in the cloud through a secure dashboard.
Monitor and manage mobile and desktop devices in the cloud through a secure dashboard. Lär dig mer om Cisco Meraki

Funktioner

  • Apphantering
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter.
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Apphantering
Your phone’s other number.
Sideline streamlines your mobile life. Organize your communication, separate contacts, and put your phone to work with powerful texting tools. Lär dig mer om Sideline

Funktioner

  • Apphantering
ManageEngine ADSelfService Plus är en integrerad Active Directory-självbetjäningslösning för lösenordshantering och enkel inloggning.
ADSelfService Plus erbjuder självbetjänad lösenordsåterställning/upplåsning, påminnelser om att lösenordet löper ut, en sjävbetjänad kataloguppdaterare, en lösenordssynkronisering med flera plattformar och enkel inloggning för molnapplikationer. Använd mobilapparna ADSelfService Plus Android och iPhone för att underlätta självbetjäning för slutanvändare när som helst. ADSelfService Plus stöder IT-supporten genom att minska antalet lösenordsåterställningsärenden och sparar slutanvändarna den frustration som orsakas av datorns driftstopp. Lär dig mer om ManageEngine ADSelfService Plus

Funktioner

  • Apphantering
Jamf Now is a cloud-based Mobile Device Management (MDM) solution for the Mac, iPhone, iPad and iPod devices in your workplace.
See why 26,500+ companies trust Jamf Now to manage their Apple devices. Jamf Now is a mobile device management solution for Mac, iPad and iPhone devices at work. Our on-demand solution makes tasks like securing company data, distributing apps, enforcing passcodes, and deploying Wi-Fi, simple and affordable, so you can focus on your business instead. Create your free account and manage your first 3 devices free, forever. After that, add more starting at $2 per month. Lär dig mer om Jamf Now

Funktioner

  • Apphantering
Increase Business Outcomes 10x! Democratize contact center conversations across your entire enterprise.
Increase Business Outcomes 10x! Democratize contact center conversations across your entire enterprise so every employee can have contextual personalized customer conversations. Spoke replaces your PBX or cloud phone system with a programmable alternative on Twilio, so you can maximize every customer conversation and drive more business outcomes and better customer experiences. Lär dig mer om Spoke Phone

Funktioner

  • Apphantering
Eliminate paperwork, improve data quality and increase efficiency with mobile forms for business data collection and delivery.
Device Magic is a mobile forms app that replaces unreliable paper forms with smarter, richer data collection. Your teams can easily complete forms anywhere, anytime - even offline. Deliver accurate data from the field to the office in real-time, and alert specific team members of critical issues. Deliver data in whatever format you choose, and integrate directly into your existing systems to eliminate data re-entry. Lär dig mer om Device Magic

Funktioner

  • Apphantering
Save IT dollars, make your IT workflows more efficient, and gain transparency across mobile, fixed, and cloud expenses.
brightfin is the #2 most downloaded app in the ServiceNow store providing IT leaders with the unified views of IT spend that could only be achieved in the past by cobbling data together into spreadsheets. brightfin natively integrates TEM and IT Financial Management bringing all of your IT invoices (mobile, telecom, cloud, SaaS, etc.) into ServiceNow while optimizing your carrier spend and allowing for easy allocation by department, location, project, and more. Lär dig mer om brightfin

Funktioner

  • Apphantering
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE. Enable now any audit, inspection or unit supervision strategy.
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE the cloud software that guarantees the correct execution of standards in business processes and presents information for strategic decision-making and continuous improvement BeepQuest is a robust & flexible B2B SaaS platform that enables an end to end continuous improvement strategy so any company can communicate, control, monitor and analyse their standards trough a set of continuous improvement digital tools Lär dig mer om BeepQuest

Funktioner

  • Apphantering
LineUpr är det enklaste gör-det-själv-verktyget för att skapa mobila evenemangappar. Kom igång direkt och skapa en fullt fungerande app på några minuter.
LineUpr är den snabbaste plattformen för att skapa mobila evenemangappar för konferenser, årliga möten, toppmöten med mera. Skapa appar på bara några minuter och publicera dem direkt. Inga kodnings- eller designkunskaper behövs. Meddela din dagordning, talare och sponsorer. Använd enkäter för att samla in värdefulla evenemangsdata och live-undersökningar för att engagera deltagarna. LineUpr är det självklara verktyget för mer än 5 000 kunder från stora företag till lokala ideella föreningar. Besök LineUprs webbplats för att testa gratis. Lär dig mer om LineUpr

Funktioner

  • Apphantering
The only unified mobile and web app development and deployment environment with distinct no-code and low-code environments.
The Alpha platform is the only unified mobile and web app development and deployment environment with distinct no-code and low-code components. Using the Alpha TransForm no-code product, business users and developers can take full advantage of all the capabilities of the smartphone to turn any form into a mobile app in minutes, and power users can add advanced app functionality with Alpha TransForm's built-in programming language. IT developers can use the Alpha Anywhere low-code environment Lär dig mer om Alpha Anywhere

Funktioner

  • Apphantering
AppBuilder by AppInstitute allows you to create an app with no coding skills required. Simple Drag and Drop Interface. iOS & Android.
AppInstitute's Whitelabel AppBuilder Platform is one of the leading White Label mobile app building platform available - More than 30,000 apps have been built on AppInstitute's AppBuilder Platform. No Coding Skills Required with Simple Drag and Drop modules, premium templates and 24/7 support , we're a natural choice for entrepreneurs, agencies and institutions. Make money building apps for your clients. Lär dig mer om AppInstitute

Funktioner

  • Apphantering
A modern mobile management software that enables businesses to easily secure, deploy and manage mobile apps & data on various devices.
A modern enterprise mobility management software that enables businesses to easily secure, deploy and manage mobile applications and corporate data on company-owned and employee-owned (BYOD) mobile devices. Codeproof offers an integrated BYOD security and mobile management platform built on top of Amazon's elastic cloud stack for maximum scalability and security. Product feature include MDM, MAM, Enterprise AppStore, Mobile Kiosk, Data usage monitoring and Geofencing solutions. Lär dig mer om Codeproof

Funktioner

  • Apphantering
Customer service management solution that helps businesses connect with clients through AI and bots using various digital channels.
Helpshift is a Digital Customer Service platform that tightly integrates messaging, Automation, Bots & AI. Delivers personalized, scalable customer service in your mobile, web, social, and phone channels to increase CSAT and lower cost. Lär dig mer om Helpshift

Funktioner

  • Apphantering
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
FORM OpX empowers teams to improve operational compliance by digitizing audits and inspections to reduce risk and improve safety and quality from the frontline. Mobile workflows make it easy to capture the right data, at the right place, at the right time – every time. Teams stay connected with instant communications on mobile, and real-time insights allow leaders to spot and fix issues quickly and measure trends over time so teams can take action on the opportunities that move business forward. Lär dig mer om FORM OpX

Funktioner

  • Apphantering
Formerly known as GoSpotCheck, FORM MarketX is the market execution app that guides, tracks, and improves performance in real-time.
Formerly known as GoSpotCheck, FORM MarketX unleashes the power of field teams to drive market execution with the only mobile solution that combines dynamic task management, industry-leading image recognition, photo reporting, field team communications, and advanced reporting – all within one easy-to-use platform. Guide teams, improve execution and drive sales while creating a shared view of the field that helps leaders make better decisions, faster. Lär dig mer om FORM MarketX

Funktioner

  • Apphantering
MobileIron is the industrys first mobile-centric zero trust platform
MobileIron is redefining enterprise security with the industry's first mobile-centric, zero trust platform built on the foundation of unified endpoint management (UEM) to secure access and protect data across the perimeter-less enterprise. Over 19,000 customers, including the worlds largest financial institutions, intelligence agencies, and other highly regulated companies rely on MobileIron. Lär dig mer om MobileIron Mobile Management

Funktioner

  • Apphantering
MDM solution that supports multiple platforms and IoT devices and provides an overview of connected endpoints via a single dashboard.
MDM solution that supports multiple platforms and IoT devices and provides an overview of connected endpoints via a single dashboard. Lär dig mer om IBM Security MaaS360 with Watson

Funktioner

  • Apphantering
Field Service Simplified. Connect your office, your team in the field and your customers together. This is the future of field service.
Bring the ‘WOW’ factor to your customers. Klipboard is all-in-one Job Management Software that creates a seamless experience from your customer submitting a job request, to scheduling the job with your team and getting paid for the work. Get the competitive edge and stand out from your competition with software that will take your business to the next level. No set-up fees, no long term contracts, just a great onboarding experience. Start a FREE Trial Today. Lär dig mer om Klipboard

Funktioner

  • Apphantering
Awingu is a unified workspace that offers a highly secure and audited access to all your company applications and files on any device.
Awingu is a unified workspace that offers secure and audited access to company files and legacy, web and SaaS applications in a browser-based workspace, accessible via any browser, on any device. The solution is non-intrusive, and it builds on top of the user's current architecture. It is deployed as a virtual appliance on all common hypervisors and will connect with standard protocols to your existing IT assets (e.g. RDP, WebDAV, LDAP, …). Lär dig mer om Awingu

Funktioner

  • Apphantering
Enterprise Mobility Management and Unified Endpoint Management through a single console for securing corporate data.
Citrix Endpoint Management (CEM) provides Enterprise Mobility Management and Unified Endpoint Management giving IT the ability to manage and secure a broad combination of applications and device types. Endpoint Management is part of the Citrix Workspace solutions which integrates mobility and endpoint management with virtualized apps and desktops for a complete experience without business limitations. Lär dig mer om Citrix Endpoint Management

Funktioner

  • Apphantering
Collect data quickly and accurately with smart and intuitive digital forms using the Mobile Impact Platform.
Collect data quickly and accurately right from the start with digital forms using the Mobile Impact Platform. Build highly customizable digital forms for Android, iOS, and Web – no coding experience required. Preload your relevant data and quickly capture text, photos, barcodes, GPS coordinates, voice, signatures, and more. Streamline your process today to increase efficiency, reduce processing time, and improve accuracy. Lär dig mer om Mobile Impact Platform

Funktioner

  • Apphantering
GoodBarber is the best do-it-yourself software to create beautiful mobile projects
GoodBarber is the best do-it-yourself software to create beautiful mobile projects. Used by non-developers and digital agencies, GoodBarber is a powerful tool to create the best user experience on mobile. Through a very intuitive interface, users can build and publish a Progressive Web App and a beautiful native app for iOS and Android. Leader in Europe and among the top 3 app builders in the world, GoodBarber is the perfect alternative to expensive bespoke mobile development projects. Lär dig mer om GoodBarber

Funktioner

  • Apphantering
Groupe.io är en intelligent plattform för företagskommunikation och processautomation som kopplar samman arbetare med eller utan skrivbord.
Groupe.io kopplar samman alla anställda, från huvudkontoret till frontlinjen, via en allt i ett-app för anställda som innehåller omfattande intern kommunikation, verktyg för teamsamarbete, digitala formulär och checklistor, automatisering av arbetsflöden, rollspecifika produktivitetsappar, virtuella assistenter, omfattande dataanalys med mera. Effektivisera organisationsomfattande kommunikation och samarbete, digitalisera verksamheten och främja engagemanget på arbetsplatsen med Groupe.io. Lär dig mer om Groupe.io

Funktioner

  • Apphantering
Team on the Run is a business process communication total solution for enterprises with global network connectivity.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance efficiency and is available on PC and on mobile. Team on the Run (TOTR) can provide an instant enterprise Communication and Collaboration solution with company directory, easy to set up user groups, multimedia functions and geolocation tracking Lär dig mer om Team on the Run

Funktioner

  • Apphantering
Web and mobile-based solution that helps businesses build, integrate, animate, design, edit, preview, and export prototypes.
Proto.io is an industry-leading prototyping platform. It gives designers, entrepreneurs, developers, and anyone with a great idea the power to create fully interactive web and mobile prototypes of any fidelity that look and work exactly like a real app — all without a single line of code. Lär dig mer om Proto.io

Funktioner

  • Apphantering
Web-based platform that allows businesses to design, develop & manage mobile apps with version tracking, debugging and more
Dropsource is a low-code mobile app development platform for organizations to leverage their enterprise data and build truly native apps faster than ever. With a powerful drag-and-drop environment, developers can easily develop, deploy and maintain enterprise-grade apps without sacrificing on quality or performance. Lär dig mer om Dropsource

Funktioner

  • Apphantering
Product Analytics and Innovation to understand the digital customer journey across devices, and build better ones.
Countly is a product analytics solution and innovation enabler that helps organizations track product performance and user journey and behaviour across mobile, web, and desktop applications. Ensuring privacy by design, it allows organizations to innovate and enhance their products to provide personalized and customized customer experiences, and meet key business and revenue goals. Lär dig mer om Countly

Funktioner

  • Apphantering
Next-generation Apple device management for macOS, iOS, iPadOS, and tvOS.
We’re Kandji: the Apple device management and security platform that empowers secure and productive global work. Through advanced automation and thoughtful experiences, we’re bringing much-needed harmony to the way admins, end-users, and global teams work today and tomorrow. Lär dig mer om Kandji

Funktioner

  • Apphantering