Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Mobilitetsprogram

17 resultat
Miradore är en molnbaserad MDM/UEM-plattform som erbjuder ett smartare sätt att säkert hantera Android-, iOS-, macOS- och Windows-enheter. Lär dig mer om Miradore
Mobilitetshantering för företag (enterprise mobility management, EMM) avser hantering av enheter i en företagsmiljö. Dess huvudsakliga syfte är att säkerställa att enheter och data förblir säkra även när de anställda arbetar på språng. Ser till att både företagsägda och personliga enheter hanteras och säkras på rätt sätt så att de anställda kan fokusera på sitt arbete utan avbrott. Det är enkelt och gratis att komma igång och när det behövs kan du låsa upp ytterligare funktioner med de två betalplanerna. Lär dig mer om Miradore

Funktioner

  • Apphantering
ManageEngine Mobile Device Manager Plus är en hanteringsprogramvara för mobilenheter för företag som hanterar din iOS-, Android och Windows-enhet Lär dig mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus är en lösning för mobilitetshantering för företag (enterprise mobility management, EMS) som ger företag möjlighet att utnyttja fördelarna med mobilitet. Förbättra de anställdas produktivitet utan att kompromissa med företagssäkerheten med funktioner som hantering av mobilenheter, applikationshantering, e-posthantering och enhetsinkapsling. MDM finns både som lokalt och som molnerbjudande och har utvecklats med användarkrav och IT-säkerhetskrav i åtanke. Lär dig mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funktioner

  • Apphantering
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös MCC-molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Lär dig mer om Forms On Fire
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Ge varje användare en intuitiv, lätthanterlig och lättskött företagsplattform. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och med en låg totalkostnad för ägande. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Apphantering
En allt-i-ett-lösning för iOS-, fireOS-, Macs, Android-, Apple TV-, Windows-enheter. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM är en mycket välkänd lösning för enhetlig slutpunktshantering som tillhandahåller heltäckande funktioner för hantering av mobilenheter. Med apphantering, kioskhantering, inkapslign i programbehållare och mycket mer har Hexnode ett brett utbud av lösningar för sina användare. Lösningen har stöd för alla slutpunkter på olika plattformar, allt från en enda konsol. Med hostingalternativ både i molnet och lokalt anpassar sig Hexnode MDM till de mest komplexa företagsmiljöer. Lär dig mer om Hexnode UEM

Funktioner

  • Apphantering
Skapa din egen fantastiska app utan att behöva koda helt gratis.
Skapa din egen app med Appy Pie, kanske den bästa kostnadsfria gör-det-själv-appbyggaren för mobilt bruk. Dra och släpp och skapa en app på några minuter. Inga kodningskunskaper krävs. Skapa din app nu. Lär dig mer om Appy Pie

Funktioner

  • Apphantering
InVision är den digitala produktdesignplattformen som hjälper företag med prototyper, applikationsdesign och samarbete.
InVision är en plattform för digital produktdesign som används av organisationer och har över 5 miljoner användare, inklusive 100 % av Fortune 100-företagen för att erbjuda kundupplevelser i världsklass. Plattformen tillhandahåller designverktyg och utbildningsresurser för team så att de kan navigera varje steg av produktdesignprocessen, från idé till utveckling. Lär dig mer om InVision App

Funktioner

  • Apphantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Apphantering
Syncfusion Essential Studio erbjuder över 1 600 programvarukomponenter och ramverk för utveckling av webb-, mobil- och skrivbordsapplikationer.
Syncfusions Essential Studio Enterprise Edition är en programsvit med över 1 600 programvarukomponenter och ramverk för utveckling av webb-, mobil- och skrivbordsapplikationer. Dess UI-kontroller är utformade för att vara flexibla och optimerade för hög prestanda. Över hälften av Fortune 500-företagen förlitar sig på programvaran. Med Syncfusion i verktygslådan kan du påskynda skapandet av eleganta, moderna användargränssnitt och både läsa och skriva vanliga filformat. Allt detta görs med stöd av Syncfusions särskilda supportteam. Lär dig mer om Essential Studio

Funktioner

  • Apphantering
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Apphantering
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter.
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Apphantering
ManageEngine ADSelfService Plus är en integrerad Active Directory-självbetjäningslösning för lösenordshantering och enkel inloggning.
ADSelfService Plus erbjuder självbetjänad lösenordsåterställning/upplåsning, påminnelser om att lösenordet löper ut, en sjävbetjänad kataloguppdaterare, en lösenordssynkronisering med flera plattforma r och enkel inloggning för molnapplikationer. Använd mobilapparna ADSelfService Plus Android och iPhone för att underlätta självbetjäning för slutanvändare när som helst. ADSelfService Plus stöder IT-supporten genom att minska antalet lösenordsåterställningsärenden och sparar slutanvändarna den frustration som orsakas av datorns driftstopp. Lär dig mer om ManageEngine ADSelfService Plus

Funktioner

  • Apphantering
LineUpr är det enklaste gör-det-själv-verktyget för att skapa mobila evenemangappar. Kom igång direkt och skapa en fullt fungerande app på några minuter.
LineUpr är den snabbaste plattformen för att skapa mobila evenemangappar för konferenser, årliga möten, toppmöten med mera. Skapa appar på bara några minuter och publicera dem direkt. Inga kodnings- eller designkunskaper behövs. Meddela din dagordning, talare och sponsorer. Använd enkäter för att samla in värdefulla evenemangsdata och live-undersökningar för att engagera deltagarna. LineUpr är det självklara verktyget för mer än 5 000 kunder från stora företag till lokala ideella föreningar. Besök LineUprs webbplats för att testa gratis. Lär dig mer om LineUpr

Funktioner

  • Apphantering
MDM-lösning med stöd för flera olika plattformar och IoT-enheter och en översikt över anslutna slutpunkter från en enda instrumentpanel.
MDM-lösning med stöd för flera olika plattformar och IoT-enheter och en översikt över anslutna slutpunkter från en enda instrumentpanel. Lär dig mer om IBM Security MaaS360 with Watson

Funktioner

  • Apphantering
Groupe.io är en intelligent plattform för företagskommunikation och processautomation som kopplar samman arbetare med eller utan skrivbord.
Groupe.io kopplar samman alla anställda, från huvudkontoret till frontlinjen, via en allt i ett-app för anställda som innehåller omfattande intern kommunikation, verktyg för teamsamarbete, digitala formulär och checklistor, automatisering av arbetsflöden, rollspecifika produktivitetsappar, virtuella assistenter, omfattande dataanalys med mera. Effektivisera organisationsomfattande kommunikation och samarbete, digitalisera verksamheten och främja engagemanget på arbetsplatsen med Groupe.io. Lär dig mer om Groupe.io

Funktioner

  • Apphantering
Få tillgång till och presentera dokument från Sharepoint, Google Drive, Box, OneDrive eller Salesforce med detta mobila verktyg. Online och offline.
Crescendo är ett mobilt presentationsverktyg som är skräddarsytt för fältteam som kräver tillförlitlig åtkomst till uppdaterat innehåll, både online och offline. Crescendo förvandlar filer och mappar till en varumärkesprofilerad och elegant presentationsresurs. Crescendo har direkt åtkomst till innehåll på företagets Sharepoint, Google Drive, Salesforce.com, Box.com eller OneDrive så att du aldrig migrerar dokument utanför dessa beprövade och säkerhetsgodkända plattformar. Dina team med allt från 10 till 500 personer kan komma igång inom ett par minuter. Lär dig mer om Crescendo

Funktioner

  • Apphantering
Addigy tillhandahåller en bra molnbaserad IT-hanteringsplattform specialanpassad för hantering av ditt Apple-ekosystem.
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade IT-administratörer möjlighet att leverera realtidsservice till sina användare oavsett geografisk plats, samtidigt som den tillhandahåller ett robust administrativt ramverk i stor skala. Lär dig mer om Addigy

Funktioner

  • Apphantering
Cameyos plattform för virtuell appleverans levererar alla dina verksamhetskritiska appar till alla enheter direkt från webbläsaren på ett säkert sätt utan VPN.
Cameyo är den säkra plattformen för virtuell applikationsleverans (virtual application delivery, VAD) för alla digitala arbetsplatser. Cameyo är den enkla, säkra, kostnadseffektiva och flexibla lösningen för att leverera alla dina appar såsom äldre Windows, intern webb och SaaS till alla enheter från webbläsaren utan att behöva använda virtuella skrivbord eller VPN. Cameyo gör det möjligt för organisationer att ge de anställda säker åtkomst till de affärskritiska appar de behöver för att förbli produktiva oavsett var de befinner sig så att distans-/hybridarbetet fungerar. Lär dig mer om Cameyo

Funktioner

  • Apphantering