Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för sjukhushantering

Programvara för sjukhushantering automatiserar processer som fakturering, besök, schemaläggning, regelefterlevnad och finansiell revision inom sjukhus. Dessa applikationer erbjuder integration av de finansiella, kliniska och operativa delarna av en vårdmottagning och gör det möjligt för användare att optimera sitt kontorsarbetsflöde, minska sina driftskostnader och minimera antalet avvikelser i hanteringen av sjukhuset. Sjukhushanteringssystem har kopplingar till programvaran verktyg för patientregister, laboratoriesystem, medicinsk programvara, program för medicinsk fakturering, Schemaläggningsprogram i vården och program för medicinsk transkription.

8 resultat

Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger sjukvårdsorganisationer möjlighet att spåra, hantera och rapportera information genom att förbättra samarbetet och säkerställa säkra data och ökad synlighet. Med sitt välkända kalkylbladsformat gör Smartsheet det möjligt för team att komma igång och samarbeta effektivt. Dessutom kan du dela, lagra och komma åt patientuppgifter på ett säkert sätt samtidigt som du uppfyller eller överträffar alla HIPAA:s regulatoriska krav. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Patienthantering
  • Poliklinisk hantering
  • Sänghantering
  • Lagerhantering
  • Redovisningsintegration
  • HIPAA-kompatibel
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthantering
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om Sign In Scheduling

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Patienthantering
  • Poliklinisk hantering
  • Sänghantering
  • Lagerhantering
  • Redovisningsintegration
  • HIPAA-kompatibel
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthantering
Caspio är en förstklassig kodfri plattform för att bygga kravuppfyllande sjukvårdsapplikationer utan kodning.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga kravuppfyllande applikationer för sjukhusledning utan kodning. Forrester Research rankar Caspio som en ledare och programvaran ger dig möjlighet att samarbeta effektivt, hantera patienter effektivt och leverera personlig vård med hjälp av en anpassningsbar allt i ett-molnplattform som är byggd för att uppfylla de specifika behoven i din organisation, allt utan IT-kostnader. Se varför Caspio är betrodd av ledande sjukvårdsorganisationer. Prova Caspio GRATIS. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Patienthantering
  • Poliklinisk hantering
  • Sänghantering
  • Lagerhantering
  • Redovisningsintegration
  • HIPAA-kompatibel
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthantering
Intelligent Medical Software (IMS) från Meditab är en prisbelönt allt i ett-plattform för elektronisk patientjournal (electronic health record, EHR), klinikadministration och fakturering.
IMS tillgodoser varje steg i patientvårdsprocessen, från patientengagemang till telehälsa, klinikanalys, automatiserad incheckning, vårdsamordning, rapportering och mycket mer. Programvarans mångsidiga funktioner, moduler och mallar har byggts från grunden för att anpassa sig till de precisa behoven inom fler än 40 olika specialområden. Lär dig mer om Intelligent Medical Software

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Patienthantering
  • Poliklinisk hantering
  • Sänghantering
  • Lagerhantering
  • Redovisningsintegration
  • HIPAA-kompatibel
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthantering
Med hjälp av denna anpassningsbara online-app kan sjukhus lagra och spåra journaler från patienter, inläggningsdatum och inläggningstid, rum och medicinsk personal.
Med hjälp av denna anpassningsbara online-databas kan medicinska institutioner lagra och spåra journaler från patienter, inläggningsdatum och inläggningstid, patientrum, medicinsk personal och betalningsmetoder. Systemet är helt anpassningsbart. Du kan hantera dina data på det sätt du vill och ändra applikationen när som helst för att återspegla varje detalj som är viktig i ditt arbetsflöde. TeamDesk erbjuder obegränsade dokument, obegränsad lagring, obegränsad support, stabila priser och gratis provperiod. Lär dig mer om TeamDesk

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Patienthantering
  • Poliklinisk hantering
  • Sänghantering
  • Lagerhantering
  • Redovisningsintegration
  • HIPAA-kompatibel
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthantering
Anpassningsbart, omfattande och integrerat sjukhushanteringssystem utformat för att hantera alla aspekter av sjukhusdrift.
eHospital Systems är ett anpassningsbart, omfattande och integrerat sjukhusförvaltningssystem som är utformat för att hantera all sjukhusdrift. Detta gäller patienter inom såväl öppen vård som sluten vård, apotek, laboratorier, radiologi, inventarier, eClaim, mobilappar, läsplatteversioner, online-schemaläggning, säkrade meddelanden, läkar- och patientportaler, bokföring, HR/löneavdelning, blodbanker, bårhus, larmsystem, kosthållning, respons, laboratoriemaskiner och biometrisk integration, HL7 PACS och business intelligence. Lär dig mer om eHospital Systems

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Patienthantering
  • Poliklinisk hantering
  • Sänghantering
  • Lagerhantering
  • Redovisningsintegration
  • HIPAA-kompatibel
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthantering
Ett globalt, innovativt och molnbaserat system för hantering av kliniska prövningar som ger snabbare åtkomst till realtidsdata.
EDGE-programmet är inbäddat i 80 % av alla NHS i Storbritannien och används över hela världen. EDGE ger användarna snabbare tillgång till realtidsdata och ger fullständig studiehantering från början till slut. Programvaran erbjuder samarbetsfunktioner som ökar effektiviteten och gör så att klinisk personal får mer tid till patienterna. Flexibla priser erbjuds baserat på din organisations typ och storlek. Skicka e-post till för mer information eller för att begära en gratis demo. Lär dig mer om EDGE

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Patienthantering
  • Poliklinisk hantering
  • Sänghantering
  • Lagerhantering
  • Redovisningsintegration
  • HIPAA-kompatibel
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthantering
Programvara för sjukhusförvaltning som är utformad för att hjälpa sjukvårdsorganisationer med OPD, IPD, fakturering, besöksplanering och mycket annat.
En distinkt, intelligent, säker, molnbaserad plattform för alla programvarukrav för sjukhus/kliniker stöds av ett kunnigt serviceteam. Besöksplanering, Öppenvårdshantering (out patient management, OPD), Slutenvårdsavdelning (in patient department, IPD), Labbinformationshantering, Apotekshantering, Patientportal, Faktureringslösningar, Närvaro, hantering av loggar-/uppgifter, Inventering och lagerhantering, HR-hantering, Lönehantering, iOS- och Android-appar, Alla anpassade lösningar. Lär dig mer om Flex-HIS

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av skadeansökningar
  • Patienthantering
  • Poliklinisk hantering
  • Sänghantering
  • Lagerhantering
  • Redovisningsintegration
  • HIPAA-kompatibel
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthantering