310 resultat
Varför Capterra är gratis
Den kanske främsta kunskapsbasprogramvaran i världen. Betrodd och använd av tusentals användare från Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden med upp till 50 %. Skapa, samarbeta och publicera en kunskapsbas så användarna kan hjälpa sig själva med den lätthanterliga SaaS-plattformen för dokumenthantering. Underhåll flera versioner, dra nytta av en markdownredigerare och avancerad analys, försäkra dig om robust säkerhet och matcha med din varumärkesidentitet. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Enkel och intuitiv programvara för kunskapshantering för att få mer produktiva kundserviceorganisationer. Prova SABIO gratis. Lär dig mer om SABIO Knowledge Management
SaaS-baserade SABIO får ut det mesta av din organisations kunskap eftersom den är enkel att använda, distribuera och administrera. SABIO omsluter ett vackert gränssnitt runt en komplett lösning med CRM- och biljettappintegrationer och en API. Ta reda på hur kraftfullt det kan vara. Lär dig mer om SABIO Knowledge Management
SaaS-baserade SABIO får ut det mesta av din organisations kunskap eftersom den är enkel att använda, distribuera och administrera. SABIO omsluter ett vackert gränssnitt runt en komplett lösning med CRM...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Stack Overflow for Teams is a knowledge management platform that keeps all your teams info up-to-date, private and secure. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Stack Overflow for Teams is a knowledge sharing and collaboration platform that helps your team stay focused and productive. It's a central source of information helping to support a digital teams growing need for asynchronous collaboration tools. Information is gathered in bite-size formats and kept in a structured and organized way for future use. Team members no longer need to dig through email, cloud storage or Slack messages to find what they are looking for. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Stack Overflow for Teams is a knowledge sharing and collaboration platform that helps your team stay focused and productive. It's a central source of information helping to support a digital teams grow...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place. Lär dig mer om Confluence
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence helps save time by harnessing your teams' collective knowledge into easy-to-find answers for everyone. It keeps everyone organized and aligned ¿ with everything from meeting notes to strategy docs and IT documentation ¿ so they can make better decisions faster and be more responsive to change. Lär dig mer om Confluence
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence helps save time by harnessing your teams' collective knowledg...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Påskynda IT-processen genom att använda och skapa en kunskapsbas för din hjälpdesk-programvara Lär dig mer om Freshservice
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen. Tänk dig att svara på frågan “Hur återställer jag mitt lösenord?” femtio gånger om dagen. Det gör inte bara deras liv otroligt monotont, utan det får också slutanvändaren att vänta på ett svar på ett problem eller en fråga som faktiskt kunde lösas i på nolltid med rätt guide. Lär dig mer om Freshservice
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen....
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på flera språk, hantera innehåll i bulk för att spara tid, använda filter för att arbeta med specifikt innehåll och skapa en robust godkännandeprocess. Det är också möjligt att utnyttja de AI-drivna robotarna för att hjälpa kunder att hitta relevanta svar samtidigt som de fortsätter att vara engagerade. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på f...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst dygnet runt genom självbetjäning. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Popu...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Få ut mer av din organisations kunskap. Galisto förenklar din kunskapshantering enkelt och säkert med låg initial risk. Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem. Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen tillhandahåller alla element för att koppla denna information till värdefull kunskap. Externa samarbetspartner kan integreras utan att datasäkerheten och integriteten försämras. Galisto följer en definierad kunskapshanteringsprocess och är därför väl förberedd för denna viktiga och växande del i arbetet för alla organisationer. Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem. Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen tillh...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Zendesk Guide är en kunskapsbas som är helt integrerad i en kundsupportprogramvara. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk Guide är en kunskapsbaslösning som är sömlöst inbyggd i helpdesk-programvara. Guiden minskar biljettvolymerna genom att omedelbart leverera AI-drivna svar till dina kunder, på över 60 språk och på alla kanaler, även mobilappar. Se varför mer än 200 000 team använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader, öka produktiviteten och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk Guide är en kunskapsbaslösning som är sömlöst inbyggd i helpdesk-programvara. Guiden minskar biljettvolymerna genom att omedelbart leverera AI-drivna svar till dina kunder, på över 60 språk och...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina – Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver – Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den – Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Help customers, help themselves! Elevio delivers self-service support on-demand to your customers, when and where they need it. Lär dig mer om elevio
Elevio makes your products easier to learn. We provide you with the tools to create, deliver, measure and improve your support content which means happier customers and lower support loads. More than 500 companies such as Atlassian, Heap, Adroll and Dell are using Elevio to improve retention and reduce complaints. Sign up for our free 14-day trial today. Lär dig mer om elevio
Elevio makes your products easier to learn. We provide you with the tools to create, deliver, measure and improve your support content which means happier customers and lower support loads. More tha...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
InSideds online knowledge base platform is true SaaS: no additional costs or development resources needed, easy to set up and scale. Lär dig mer om inSided
Building and maintaining a knowledge base can be a hassle. The inSided self service platform aims to make that process a little easier. Our community driven knowledge base platform combines community and company content to make sure you always cover the whole spectrum of your customers¿ questions. Use our in-product support widgets to make that knowledge available throughout all of your channels, and never interrupt a users interacting with your tool again. Designed for customer success & suppor Lär dig mer om inSided
Building and maintaining a knowledge base can be a hassle. The inSided self service platform aims to make that process a little easier. Our community driven knowledge base platform combines community a...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Great customer service starts with better help desk software. Win more customers by providing excellent customer service with LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent is a complete knowledge management system that provides a fully-featured customer knowledge base. Our customer knowledge base enables customers to quickly find answers without having to submit tickets. Reduce customer wait times, the workload of your agents, as well as the time spent on resolving tickets. With LiveAgent, providing world-class customer service is easy. Start your free trial today, no credit card required. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent is a complete knowledge management system that provides a fully-featured customer knowledge base. Our customer knowledge base enables customers to quickly find answers without having to submi...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Dela och diskutera idéer, förvalta kunskap, hantera projekt och mycket mer med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öpp...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför mer än 12 000 företag världen över litar på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala funktioner för kunskapshantering som du kan förvänta dig av en företagsplattform. Lär dig mer om Nuxeo Platform
Stora företag använder Nuxeo-plattformen för att bygga intelligenta kunskapshanteringssystem för att söka, hantera och komma åt annars dold information över flera system. Med en flexibel metadatamodell, intuitiva sökfunktioner, inbyggda arbetsflöden, anslutningar och analyser är Nuxeo-plattformen perfekt för komplexa kunskapshanteringsapplikationer. Lär dig mer om Nuxeo Platform
Stora företag använder Nuxeo-plattformen för att bygga intelligenta kunskapshanteringssystem för att söka, hantera och komma åt annars dold information över flera system. Med en flexibel metadatamodell...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
PeerBoard is a fully featured knowledge management software with clear and extendable infrastructure. Lär dig mer om PeerBoard
PeerBoard is a smart knowledge management system with clear and extendable infrastructure. It can be easily installed on any website without any coding required. PeerBoard provides categorized newsfeed, visual customization, rich user profiles, and multi-level commenting. PeerBoard is a perfect solution to build a knowledge base and engage your customers in a comfy and secured place. Lär dig mer om PeerBoard
PeerBoard is a smart knowledge management system with clear and extendable infrastructure. It can be easily installed on any website without any coding required. PeerBoard provides categorized newsfee...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Tribe is a free and cloud-based knowledge management solution that helps you leverage crowd-sourced content and employee contribution. Lär dig mer om Tribe
Tribe helps businesses build dynamic and centralized knowledge base by leveraging crowd wisdom and the collaborative power of the employees. Add social touchpoints and build knowledge-sharing communities within a matter of days. Save resources, reduce tickets, and scale support by enabling self-service. Organize different types of content by creating topics and groups (public, private, and secret) for efficient content discovery. Generate insights from the candid conversations between customers. Lär dig mer om Tribe
Tribe helps businesses build dynamic and centralized knowledge base by leveraging crowd wisdom and the collaborative power of the employees. Add social touchpoints and build knowledge-sharing communiti...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
För större organisationer med mer än 20 användare. Versionskontroll, arbetsflöde, efterlevnad, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API Lär dig mer om FileHold
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilen. Dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, AD, SharePoint och e-signatur som tillval. Lär dig mer om FileHold
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för ar...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser. Lär dig mer om User.com
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning Lär dig mer om User.com
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder v...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
ProProfs Knowledge Base software is ideal for creating a knowledge base, FAQs, help sites, documentation, user manuals, and more. Lär dig mer om ProProfs Knowledge Base
Simple yet powerful ProProfs Knowledge Base software is designed to help businesses create documentation, knowledge base, help sites, FAQs, user manuals, user guides and more. Comprising unmatched features, smart settings, and integrations, the software is immensely helpful for reducing customer support tickets, managing business knowledge, and facilitating easy access to it. The software is widely used by organizations across the globe to achieve their organizational objectives. Lär dig mer om ProProfs Knowledge Base
Simple yet powerful ProProfs Knowledge Base software is designed to help businesses create documentation, knowledge base, help sites, FAQs, user manuals, user guides and more. Comprising unmatched feat...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
KMS Lighthouse is a leading provider of cutting-edge knowledge management solutions. Lär dig mer om KMS Lighthouse
KMS Lighthouse is a leading provider of cutting-edge knowledge management solutions. Lighthouse enhances every business engagement by empowering employees, agents and customers with real-time access to accurate and consistent knowledge to improve customer and employee experience alike. KMS Lighthouse's powerful patented search functionality dramatically improves engagements across all service and sales channels. Lighthouse boosts productivity and efficiency. Lär dig mer om KMS Lighthouse
KMS Lighthouse is a leading provider of cutting-edge knowledge management solutions. Lighthouse enhances every business engagement by empowering employees, agents and customers with real-time access to...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Flexibel och konfigurerbar programvara för kunskapshantering som används för intern kunskapsdelning eller kundtjänst Lär dig mer om KPS Knowledge Management Software
Universal Knowledge från KPS ger omfattande funktionalitet för innehållsinsamling, sökning, samarbete och insikt, för att göra det möjligt för medarbetare och kundinriktade organisationer att öka produktiviteten avsevärt. Naturlig språksökning, avancerat innehållsskapande och modereringsprocesser kombineras med en hög grad av insikt för att säkerställa att din kunskap kan hanteras centralt med minimal administration. Finns i SaaS-modell och lokalt installerad modell. Lär dig mer om KPS Knowledge Management Software
Universal Knowledge från KPS ger omfattande funktionalitet för innehållsinsamling, sökning, samarbete och insikt, för att göra det möjligt för medarbetare och kundinriktade organisationer att öka produ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
BEATFlow

BEATFlow

(0 recensioner)
BEATFlow is an easy-to-onboard and adaptable workflow management system. It provides a quick and clear view of the ongoing activiti Lär dig mer om BEATFlow
BEATFlow is an easy-to-onboard and adaptable workflow management system. It provides a quick and clear view of the ongoing activities within the project, scheduled upcoming work and comprehensive reports on the engagement. BEATFlow is tailored for the financial services industry with multiple connected automation tools for investment bankers, asset managers, hedge funds, private equity firms, consulting firms, banks and more. Lär dig mer om BEATFlow
BEATFlow is an easy-to-onboard and adaptable workflow management system. It provides a quick and clear view of the ongoing activities within the project, scheduled upcoming work and comprehensive repor...
Med Zoho Desk kan du skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken i molnet för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kanaler och språk. Skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor. Detta gör att ditt team slipper svara på enkla frågor och ger mer tid till att hjälpa kunder med svåra problem.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kana...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Start your free trial of our award-winning knowledge management system, trusted by millions of users, completely risk-free.
SAP Litmos makes knowledge management easy and flexible. Our cloud-based continuous learning platform is designed with the user experience in mind. It allows content to be consumed on any device, and within the applications users already access for a truly embedded learning experience. Millions of users across 20 industries and more than 130 countries use SAP Litmos to learn better.
SAP Litmos makes knowledge management easy and flexible. Our cloud-based continuous learning platform is designed with the user experience in mind. It allows content to be consumed on any device, and w...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls in...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know.
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsen...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av me...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
livepro is purpose built Customer Experience Knowledge Management. Delivering ANSWERS, not documents - no matter which channel is used.
livepro is purpose built Knowledge Management for Customer Experience. We focus on delivering answers to agents - not long complex documents. This is made possible by livepros powerful features like search and easy to follow process guidance. livepro requires next to no training and turns your agents into experts meaning staff confidence and customer satisfaction go up while AHT and training costs are cut down.
livepro is purpose built Knowledge Management for Customer Experience. We focus on delivering answers to agents - not long complex documents. This is made possible by livepros powerful features like ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
MangoApps puts all your company knowledge and content into a logical, user-friendly workspace with groups, threads and advanced search.
MangoApps puts all your company knowledge and content into a logical, user-friendly workspace with groups, threads and advanced search. With an intelligent employee platform at its core, MangoApps is designed for & serves organizations with 50-50,000 employees in a broad range of industries from retail, healthcare, manufacturing, not-for-profit, professional services, financial services, media, technology and the public sector.
MangoApps puts all your company knowledge and content into a logical, user-friendly workspace with groups, threads and advanced search. With an intelligent employee platform at its core, MangoApps is d...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Open-source knowledge management solution to leverage your most valuable assets with one powerful knowledge base platform
eXo Platform is a knowledge management solution that can help you drive company performance, facilitate knowledge transfer and improve employee training. eXo platform promotes innovation and idea sharing by giving teams the power to create, share and manage content, all in one place. It is a great way to create a full-featured knowledge base.
eXo Platform is a knowledge management solution that can help you drive company performance, facilitate knowledge transfer and improve employee training. eXo platform promotes innovation and idea shari...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Cloud Based and On-Premises Document Management Software. Securely store and search documents. No 3rd party license needed.
EisenVault Digital Document Management System is VAPT and ISO 27001 Certified. It has a web-based user interface is modern and easy to use, reducing the learning curve. Available as a mobile app for both iOS and Android users, enabling access when you are on the move. Features include multi level workflows, optical character recognition, custom metadata, full text search and more. Integrates with Microsoft Office (including Outlook) and with Gmail.
EisenVault Digital Document Management System is VAPT and ISO 27001 Certified. It has a web-based user interface is modern and easy to use, reducing the learning curve. Available as a mobile app for bo...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Your single source of truth for the public facts about your business.
With Yext's best-in-class, cloud-based platform, you'll harness the power of knowledge to drive internal efficiencies, great brand experiences, and rich customer interactions everywhere online. It is your centralized hub to manage all the facts consumers seek about your people, places, and products - from locations, holiday hours, and in-store promotions to parking entrances and professional credentials.
With Yext's best-in-class, cloud-based platform, you'll harness the power of knowledge to drive internal efficiencies, great brand experiences, and rich customer interactions everywhere online. It is y...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
A knowledge management help desk software that helps you remove clutter and manage your customer support queries easily.
HappyFox is a web based knowledge management help desk hosted on the cloud. It provides a simple online knowledge base software that's beautiful, searchable, social media ready and responsive for the mobile. It supports both internal and external knowledge base. HappyFox's powerful search and automatic in-line suggestions helps your customers to find solutions faster. Community forums help customers connect.
HappyFox is a web based knowledge management help desk hosted on the cloud. It provides a simple online knowledge base software that's beautiful, searchable, social media ready and responsive for the m...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Shelf is a highly awarded, innovative Knowledge Automation platform designed to help remote workers be more productive and efficient.
Shelf is a highly awarded, innovative knowledge automation solution designed to make remote workers more productive and efficient. Our MerlinAI technology automates content management and discovery for your entire business and contact center, and delivers suggestions and answers directly in the systems your team uses everyday. Built on a modern tech stack, our solution meets the most stringent security standards. In all the ways traditional knowledge bases fail, Shelf succeeds.
Shelf is a highly awarded, innovative knowledge automation solution designed to make remote workers more productive and efficient. Our MerlinAI technology automates content management and discovery for...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Vanilla Forums is the top-rated cloud-based knowledge base & community forum software trusted by the world's top brands.
Vanilla Forums is the top-rated community powered Knowledge Base solution. With us, you can turbo charge your self-service support portal with a knowledge base curating the very best support community content with the click of a mouse. In addition to the KB, get critical feedback through an online community platform with our Ideation and Q&A addons.
Vanilla Forums is the top-rated community powered Knowledge Base solution. With us, you can turbo charge your self-service support portal with a knowledge base curating the very best support community ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Reduce your support volume and increase satisfaction with a 24/7 self-serve knowledge base.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social me...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Online community software that enables companies to connect customers, partners, and employees to get work done anywhere.
Salesforce Community Cloud's enterprise community platform connects customers, partners, and employees directly to the information, apps, and experts they need to take action: -Accelerate channel sales -Provide stellar service -Connect customers -Transform the workplace -Build a community of anything Features: -Business integration -Personalization -Customization & Branding -Engagement -Mobile -Community Builder & Templates -Topics -Salesforce Files -Actions -Groups -Trust
Salesforce Community Cloud's enterprise community platform connects customers, partners, and employees directly to the information, apps, and experts they need to take action: -Accelerate channel sale...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Zoho Connect är en programvara för teamsamarbete som för samman människor och de resurser de behöver till en plats, vilket gör det enklare att få arbete gjort.
Zoho Connect är en teamsamarbetsapp som förenar människor, resurser och apparna som de behöver. Användare kan dela idéer, hålla diskussioner i realtid, kontakta vem som helst i nätverket, skapa sina egna appar, bygga upp sin kunskapsbas, hantera sina arbetsplaner och även komma åt appar som är utformade för att få teamet att arbeta snabbt och enkelt. Med Zoho Connect garanteras snabbare kommunikation och bättre samarbete.
Zoho Connect är en teamsamarbetsapp som förenar människor, resurser och apparna som de behöver. Användare kan dela idéer, hålla diskussioner i realtid, kontakta vem som helst i nätverket, skapa sina eg...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Online LMS allows businesses, training institutes to provide end-to-end training solutions to their employees, partners and customers.
The platform consists of simple to use online editor to create customized courses by importing existing documents, videos or linking external resources. The platform allows to create assessment and certification programs which can be taken from anywhere, anytime using a web browser or native iPad/Android app. The system tracks all activities and provides dynamic reporting. EduBrite is integrated with other enterprise products like Atlassian Confluence, Google Apps, Yammer, WebEx and Citrix.
The platform consists of simple to use online editor to create customized courses by importing existing documents, videos or linking external resources. The platform allows to create assessment and cer...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
TechScholar boosts your reps selling power with custom Product Sales Training Modules delivered on our proprietary cloud-based LMS.
TechScholar writes and promotes Product Sales Training Modules hosted on our secure cloud-based LMS, so our clients can prioritize their learning and, most importantly, earning. Our impactful modules highlight your products' KVPs and targeted selling opportunities to fast-track learning and boost sales; a TechScholar custom, co-branded LMS Campus cuts training costs for even the most complex sales teams. Management receives key metric reporting on their reps engagement and comprehension.
TechScholar writes and promotes Product Sales Training Modules hosted on our secure cloud-based LMS, so our clients can prioritize their learning and, most importantly, earning. Our impactful modules ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Guru is a knowledge management solution that empowers teams with the knowledge they need to do their jobs, when and where they need it.
Guru is a knowledge management solution that empowers teams with the knowledge they need to do their jobs, when and where they need it. Through integrations with Google Chrome, Slack, and more, Guru brings knowledge management directly into workflows, eliminating the context switching and distractions previously required to locate important knowledge. Guru makes it easy for experts to document and democratize information, reducing shoulder taps and keeping your entire team focused and productive
Guru is a knowledge management solution that empowers teams with the knowledge they need to do their jobs, when and where they need it. Through integrations with Google Chrome, Slack, and more, Guru br...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on in your company. Flowlu's tools let you know what your employees are doing and what problems they are facing. You can track every part of your business, from time spent by your team and their workload to overall costs, and customer invoices.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on ...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Amplify the knowledge at the center of your IT organization with Alloy Navigator's Knowledge Management capabilities. Time-saving features like technician quick article builds articles from tickets and multi-stage approvals ensure creation and revisions are controlled. Couple that with intelligent categorization, a permission layer and Self-Service Portal integration and you've got yourself the perfect Knowledge Base solution for all your Service Management needs.
Amplify the knowledge at the center of your IT organization with Alloy Navigator's Knowledge Management capabilities. Time-saving features like technician quick article builds articles from tickets and...
  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbete
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering