Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kunskapshanteringsprogram
Filterresultat (80)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
80 resultat
Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk
Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt.
– Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina
– Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver
– Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den
– Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API
Lär dig mer om Helpjuice
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Lär dig mer om JIRA Service Management
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Confluence gör informationen tillgänglig för hela organisationen. Använd programvaran för att samla in och lagra alla viktiga data och uppdateringar.
Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar.
Lär dig mer om Confluence
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation.
Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument.
Du kan använda Docsie:
- Organisera produktdokumentation för flera interna och externa produkter
- Hitta relevant produktdokumentation snabbt
- Hantera versioner
- Översättning av alla dokument till andra språk
- Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden
- Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad
- Utbildningsmanualer
Lär dig mer om Docsie
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar.
Lär dig mer om TOPdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Påskynda IT-processen genom att använda och skapa en kunskapsbas för din hjälpdesk-programvara
Lär dig mer om Freshservice
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen. Tänk dig att svara på frågan “Hur återställer jag mitt lösenord?” femtio gånger om dagen. Det gör inte bara deras liv otroligt monotont, utan det får också slutanvändaren att vänta på ett svar på ett problem eller en fråga som faktiskt kunde lösas i på nolltid med rätt guide.
Lär dig mer om Freshservice
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Flexibel och konfigurerbar programvara för kunskapshantering som används för intern kunskapsdelning eller kundtjänst
Lär dig mer om Universal Knowledge
Universal Knowledge från KPS ger omfattande funktionalitet för innehållsinsamling, sökning, samarbete och insikt, för att göra det möjligt för medarbetare och kundinriktade organisationer att öka produktiviteten avsevärt. Naturlig språksökning, avancerat innehållsskapande och modereringsprocesser kombineras med en hög grad av insikt för att säkerställa att din kunskap kan hanteras centralt med minimal administration. Finns i SaaS-modell och lokalt installerad modell.
Lär dig mer om Universal Knowledge
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden
Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll.
Lär dig mer om Elium
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in biljetter. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen.
Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Dela och diskutera idéer, förvalta kunskap, hantera projekt och mycket mer med Bitrix24.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Tribe är en kostnadsfri och molnbaserad kunskapshanteringslösning som hjälper dig att utnyttja crowdsourcat innehåll och dina anställdas insatser.
Lär dig mer om Bettermode
Tribe hjälper företag att bygga upp en dynamisk och centraliserad kunskapsbas genom att dra nytta av den allmänna kunskapen och de anställdas samarbetskraft. Lägg till sociala kontaktpunkter och bygg upp gemenskaper för kunskapsdelning inom några dagar. Spara in på resurserna, minska antalet ärenden och anpassa supporten genom att möjliggöra självbetjäning. Organisera olika typer av innehåll genom att skapa ämnen och grupper (offentliga, privata och hemliga) för effektiv innehållsupptäckt. Få insikter från de uppriktiga konversationerna mellan dina kunder.
Lär dig mer om Bettermode
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad.
Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis.
Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Empower first-time-right in manufacturing and field service engineering with digital work instructions, checklists, and SOPs.
Lär dig mer om SwipeGuide
Facilitate workforce excellence through digital standard work.
The SwipeGuide platform and apps empower food and beverage manufacturers to improve operational knowledge and performance across sites, lines, and teams.
Our customers - including Heineken, PepsiCo, Orkla, and Coca-Cola - improve First-Time-Right (+26%) while improving knowledge retention by 25%.
Digital standard work drives operational excellence. SwipeGuide delivers it in a way that finally makes sense.
Lär dig mer om SwipeGuide
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
LinkFacts, som onlinekoncept och plattform för att skapa tankekartor, tillhandahåller både verktyg och plattform för privatpersoner, team och gemenskaper.
Lär dig mer om LinkFacts
LinkFacts är en visuell tankeassistent som tillför en ny dimension av koncept- och tankekartor. Programvaran gör det möjligt för användare att skapa tankekartor, konceptkartor och dela med sig och samarbeta med andra kring visuella informations- och kunskapssamlingar. Graferna kan innehålla idéer, dokument och länkar till webbresurser. Dessutom inkluderar LinkFacts visuella grafer, sökning och fördjupning, anpassningsbara grafer, filter och lager samt grafdelning.
Lär dig mer om LinkFacts
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Få ut mer av din organisations kunskap. Galisto förenklar din kunskapshantering enkelt och säkert med låg initial risk.
Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem.
Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen tillhandahåller alla element för att koppla denna information till värdefull kunskap. Externa samarbetspartner kan integreras utan att datasäkerheten och integriteten försämras. Galisto följer en definierad kunskapshanteringsprocess och är därför väl förberedd för denna viktiga och växande del i arbetet för alla organisationer.
Lär dig mer om Galisto
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Space är en enhetlig plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, kommunikation och projektledning och kunskapshantering.
Lär dig mer om Space
Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation, projektledning och kunskapshantering.
Med Space kan du dela alla uppgifter och kunskap som hör till ditt projekt med projektets team och andra medlemmar i din organisation. Organisera dina personliga dokument med hjälp av en intuitiv mappstruktur. Arbeta på utkast och dela dem med dina kollegor för samarbetsinriktad redigering innan du flyttar dem till projektdokument.
Lär dig mer om Space
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver.
Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Lär dig mer om Wix
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering.
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering. På så sätt förloras aldrig viktigt material när människor byter team eller roller och ditt teams riktlinjer och aktiveringsdokument är alltid uppdaterade. Navigera sedan enkelt i din kunskapsbas med anpassade statusar, hashtaggar och filter för att hitta exakt det du behöver på några sekunder.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran.
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för att lösa sina egna problem på vilken plattform som helst. Företag som använder Zendesks kunskapsbasprogram kan förbättra agenters effektivitet och minska supportkostnaderna med 50 %. Denna kundsupportlösning är enkel att distribuera, men ändå tillräckligt flexibel för att anpassas efter dina behov.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på flera språk, hantera innehåll i bulk för att spara tid, använda filter för att arbeta med specifikt innehåll och skapa en robust godkännandeprocess. Det är också möjligt att utnyttja de AI-drivna robotarna för att hjälpa kunder att hitta relevanta svar samtidigt som de fortsätter att vara engagerade.
Lär dig mer om Freshdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Med Zoho Desk kan du skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken i molnet för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kanaler och språk. Skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor. Detta gör att ditt team slipper svara på enkla frågor och ger mer tid till att hjälpa kunder med svåra problem.
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Lär dig mer om Notion
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion.
Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer.
Lär dig mer om SolarWinds Service Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
En prisbelönt utbildningsplattform för dem som vill skapa webbaserade kurser för alla ändamål med några enkla klick, även utan att ha någon erfarenhet.
TalentLMS är en prisbelönt och molnbaserad utbildningsplattform (learning management system, LMS) som hjälper företag att leverera utbildning till anställda, kunder och samarbetspartner. Programvaran älskas av över 5 500 företag eftersom den är enkel att installera och ännu enklare att bemästra.
Denna enkelhet kombineras med en kraftfull uppsättning funktioner som uppfyller alla dina krav. Vare sig du är ett tillverknings- eller teknikföretag, är verksam inom sjukvård, detaljhandel eller professionella tjänster, kommer TalentLMS att bli ett trevligt utbildningsnav för dina team.
Lär dig mer om TalentLMS
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning.
Få en gratis demo idag.
Lär dig mer om SysAid
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer.
Lär dig mer om Jolt
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT.
Lär dig mer om Caspio
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo.
Lär dig mer om Bloomfire
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon.
Lär dig mer om Genesys Cloud CX
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst dygnet runt genom självbetjäning.
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning.
Andra funktioner:
– Livechatt
– Automeddelanden
– E-postmarknadsföring
– Kundtjänst
– Popup-fönster
– Mobilappar
– Chattrobot (kommer snart)
Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar.
Lär dig mer om HelpCrunch
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Den kanske främsta kunskapsbasprogramvaran i världen.
Betrodd och använd av tusentals användare från Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday.
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar.
Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden med upp till 50 %.
Skapa, samarbeta och publicera en kunskapsbas så användarna kan hjälpa sig själva med den lätthanterliga SaaS-plattformen för dokumenthantering.
Underhåll flera versioner, dra nytta av en markdownredigerare och avancerad analys, försäkra dig om robust säkerhet och matcha med din varumärkesidentitet.
Lär dig mer om Document360
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg.
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler.
Lär dig mer om GreenRope
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn.
Lär dig mer om MangoApps
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig.
HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support.
Lär dig mer om HubSpot Service Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksamma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar.
Lär dig mer om LiquidText
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Pobuca Connect ger dig en enhetlig företagsadressbok som är lätt att komma åt och dela med dina medarbetare.
Uppgradera ditt team med en mångsidig kontakthanteringsapp, konvertera dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och få åtkomst från webben, mobilen eller till och med från Outlook och Gmail. Lägg till anpassade fält och taggar för att organisera dina kontakter, spåra aktiviteter, ställa uppgifter och automatiskt berika dina kontakter med LinkedIn och e-postsignaturer. Provversionen och freemium-versionen finns tillgängliga redan idag.
Lär dig mer om Pobuca Connect
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Zoho Connect är en programvara för teamsamarbete som för samman människor och de resurser de behöver till en plats, vilket gör det enklare att få arbete gjort.
Zoho Connect är en teamsamarbetsapp som förenar människor, resurser och apparna som de behöver. Användare kan dela idéer, hålla diskussioner i realtid, kontakta vem som helst i nätverket, skapa sina egna appar, bygga upp sin kunskapsbas, hantera sina arbetsplaner och även komma åt appar som är utformade för att få teamet att arbeta snabbt och enkelt. Med Zoho Connect garanteras snabbare kommunikation och bättre samarbete.
Lär dig mer om Zoho Connect
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem.
Lär dig mer om Jostle
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Vanilla Forums är en topprankad molnbaserad programvara för kunskapsbaser och forum som världens främsta varumärken litar på.
Vanilla Forums är en topprankad kunskapsbaslösning. Du kan turboladda din supportportal för självbetjäning med en kunskapsbas där du hanterar det bästa innehållet för supportgemenskapen med ett musklick. Förutom kunskapsbasen får du viktig feedback genom en gemenskapsplattform online med tillägg för idéer och frågor och svar.
Lär dig mer om Higher Logic Vanilla
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
För större organisationer med mer än 20 användare. Efterlevnadskontroll av version, arbetsflöde, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API
Efterlevnaden baseras på filhanteringsprogrammet FileHold för fler än 20 användare. FileHold är skalbart för att stödja tusentals användare och miljontals dokument. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilenheten. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning och dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, valfri AD-integration, SharePoint, e-signatur och tvåfaktorsautentisering som tillval.
Lär dig mer om FileHold
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Håll pulsen på organisationen.
Enkelt. Snabbt. Var du än befinner dig.
Speakap tillhandahåller kommunikationsplattformar som främjar en strukturerad dialog med medarbetare i frontlinjen. Du kan stödja och informera hela din personalstyrka var du än befinner dig med Speakaps robusta funktionsuppsättning.
Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch.
Lär dig mer om Speakap
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Ett supportsystem med egen hosting, baserat biljetter i molnet och med en kunskapsbas för företag i alla storlekar.
Faveo Helpdesk är programvara med öppen källkod som kan ge åtkomst till ett obegränsat antal agenter.
Faveo HELP DESK har sitt huvudkontor i Bangalore och erbjuder företag ett automatiserat supportsystem för att hantera kundsupport.
Den är särskilt utformad för att tillgodose nystartade företags och små och medelstora företags behov och ge dem möjlighet att ge dem ett modernt, biljettbaserat supportsystem. I dagens konkurrenskraftiga startupvärld är en av de största utmaningarna att behålla kunder.
Lär dig mer om Faveo Helpdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
Förbättra tvåvägskommunikation, personalupplevelse och kultur – och få ut mer av de verktyg som din personal förlitar sig på idag.
Byt till ett toppmodernt intranät för att leverera en bättre personalupplevelse och bygga en silofri kultur. Igloos digitala arbetsplatslösningar är utformade för intern kommunikation och upptäckt. Den är också utformad för att hjälpa hela din personalstyrka (från 500 till mer än 5 000) att få ut mer av de verktyg de dagligen förlitar sig på för samarbete och kunskapshantering, inklusive Microsoft Teams och SharePoint. Analytiker och gemenskapschefer lyfter fram Igloos kundtjänst och tjänster – från dag 1.
Lär dig mer om Igloo
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
G Suite endast för intranät för medarbetare. Hantera åtkomst, diskutera ämnen i forum och samarbeta kring dokument, som är redigerbara direkt i Happeo.
G Suite endast för intranät – Happeo ger användare en anpassningsbar digital arbetsplats. Organisera ditt innehåll och skapa din egen kunskapsbas. Som administratör kan du kontrollera användarbehörighet och ge åtkomst eller ta bort medarbetare från sidor eller kanaler när du anställer en ny person eller avsätter någon. Använd den omfattande sökfunktionen för att söka efter personer, genom dokument, kalkylark och mycket mer, var som helst i Happeo. Dessutom är din Happeo-portal anpassningsbar för att passa ditt företags varumärke, kultur eller processer.
Lär dig mer om Happeo
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt i ett-automatiseringsplattform som gör det möjligt för agenter att erbjuda snabbare kundtjänst och leverera en personlig upplevelse. Erbjud innehåll på flera språk och använd bottar för att hjälpa kunder att hitta just den vara de letar efter, alla med en enda datakälla för dina kunder. Med en integrerad kunskapsbas kan ditt supportteam enkelt hjälpa användare att hitta rätt artikel, plus ett ytterligare utbud av kommunikationsverktyg på en enda plattform. Se hur User.com kan förbättra din kunskapsbas
Lär dig mer om User.com
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering
AnswerHub är en plattform för kunskapsdelning och gemenskapsbyggande för utvecklare.
AnswerHub byggs specifikt med utvecklarna i åtanke. Med funktioner som idéutformning, avancerad analys, avancerad sökning och anpassningsbara teman och konfigurationer är AnswerHub en bra lösning för företag och team som behöver engagera interna utvecklare och tredjepartsutvecklare. Några av världens mest utvecklarcentrerade företag använder AnswerHub för produktivitets- och kunskapsdelning, inklusive IBM, LinkedIn, Epic Games och Disney Pixar.
Lär dig mer om AnswerHub
...
Läs mer
Funktioner
- Katalogisering / kategorisering
- Samarbetsverktyg
- Kunskapsbashantering
- Självbetjäningsportal
- Fulltextsökning
- Innehållshantering