Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kunskapshanteringsprogram

Sverige Visa lokala produkter
532 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Den kanske främsta kunskapsbasprogramvaran i världen. Betrodd och använd av tusentals användare från Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden med upp till 50 %. Skapa, samarbeta och publicera en kunskapsbas så användarna kan hjälpa sig själva med den lätthanterliga SaaS-plattformen för dokumenthantering. Underhåll flera versioner, dra nytta av en markdownredigerare och avancerad analys, försäkra dig om robust säkerhet och matcha med din varumärkesidentitet. Lär dig mer om Document360

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Sverige Lokal produkt
Webbaserad programvara för hantering av samlingar som hjälper dig att hantera, spara, ställa ut, dela och digitalisera dina samlingar Lär dig mer om Axiell Collections
Hantera dina museisamlingar eller arkivsamlingar var du än är med Axiell Collections flexibla, intuitiva och webbaserade hanteringssystem för samlingar. Axiell Collections är enkelt att använda och kan nås var du än är via en webbläsare. Katalogisera, hantera och organisera din samling enligt branschstandarder, publicera dina samlingar på internet och importera, exportera och rapportera enkelt dina samlingsdata. Lär dig mer om Axiell Collections

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering.
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering. På så sätt förloras aldrig viktigt material när människor byter team eller roller och ditt teams riktlinjer och aktiveringsdokument är alltid uppdaterade. Navigera sedan enkelt i din kunskapsbas med anpassade statusar, hashtaggar och filter för att hitta exakt det du behöver på några sekunder. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran.
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för att lösa sina egna problem på vilken plattform som helst. Företag som använder Zendesks kunskapsbasprogram kan förbättra agenters effektivitet och minska supportkostnaderna med 50 %. Denna kundsupportlösning är enkel att distribuera, men ändå tillräckligt flexibel för att anpassas efter dina behov. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på flera språk, hantera innehåll i bulk för att spara tid, använda filter för att arbeta med specifikt innehåll och skapa en robust godkännandeprocess. Det är också möjligt att utnyttja de AI-drivna robotarna för att hjälpa kunder att hitta relevanta svar samtidigt som de fortsätter att vara engagerade. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Confluence gör informationen tillgänglig för hela organisationen. Använd programvaran för att samla in och lagra alla viktiga data och uppdateringar.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Med Zoho Desk kan du skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken i molnet för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kanaler och språk. Skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor. Detta gör att ditt team slipper svara på enkla frågor och ger mer tid till att hjälpa kunder med svåra problem. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in biljetter. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lär dig mer om Yammer

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen.
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Dela och diskutera idéer, förvalta kunskap, hantera projekt och mycket mer med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Påskynda IT-processen genom att använda och skapa en kunskapsbas för din hjälpdesk-programvara
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen. Tänk dig att svara på frågan “Hur återställer jag mitt lösenord?” femtio gånger om dagen. Det gör inte bara deras liv otroligt monotont, utan det får också slutanvändaren att vänta på ett svar på ett problem eller en fråga som faktiskt kunde lösas i på nolltid med rätt guide. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En prisbelönt utbildningsplattform för dem som vill skapa webbaserade kurser för alla ändamål med några enkla klick, även utan att ha någon erfarenhet.
TalentLMS är en prisbelönt och molnbaserad utbildningsplattform (learning management system, LMS) som hjälper företag att leverera utbildning till anställda, kunder och samarbetspartner. Programvaran älskas av över 5 500 företag eftersom den är enkel att installera och ännu enklare att bemästra. Denna enkelhet kombineras med en kraftfull uppsättning funktioner som uppfyller alla dina krav. Vare sig du är ett tillverknings- eller teknikföretag, är verksam inom sjukvård, detaljhandel eller professionella tjänster, kommer TalentLMS att bli ett trevligt utbildningsnav för dina team. Lär dig mer om TalentLMS

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know. Lär dig mer om Trainual

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Manage knowledge and share it everywhere. Flowlu will help you to support customers and employees with the most up-to-date information.
Keep your knowledge base updated with Flowlu Knowledge Management software. Set up permission rights and share your knowledge base with the team or clients. Organize your content and articles with a drag-and-drop tool, set up featured articles and boost your customer support. Keep all FAQs in one place, update it with a touch of a fingertip and provide your clients and employees with the most up-to-date information. Lär dig mer om Flowlu

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Restrict outsiders from viewing company-sensitive information with a secure app that handles all file types and keeps them in-house.
Organize all of your most important digital information in Connecteam’s searchable knowledge management software. Images, spreadsheets, attachments, PDFs, docs - whatever you need stored, Connecteam can handle it. With end-to-end security, your information is always secure. Utilize the survey tool to continuously improve on company processes and knowledge sharing with the employee feedback survey tool. Ensure a secure and easy login for system admins with Active Directory Single Sign-On (SSO). Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Easy to use and update, KnowledgeOwl simplifies building and maintaining a knowledge base for your customers & staff.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lär dig mer om KnowledgeOwl

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides. Lär dig mer om Yonyx

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Lär dig mer om Quip

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst dygnet runt genom självbetjäning.
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
livepro is purpose-built contact center Knowledge Management. Delivering quick and easy answers to agents, not long documents.
livepro is the premium knowledge management solution trusted globally by contact centers. Designed with agents in mind, livepro delivers quick and easy answers – not long confusing documents. Feature-rich yet easy to use, livepro is the single source of truth that seamlessly integrates into your existing contact center toolkit. Reduce onboarding, AHT and improve compliance and customer satisfaction with the only knowledge management system that has COPC Inc. approved technology provider status. Lär dig mer om livepro

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg.
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design that is fully customizable, allowing for a very personal and dynamic online training environment. Of course, we deliver a host of features on top of an intuitive and sleek design. This includes the ability to upload any file type, build assessments, and run powerful reporting. Lär dig mer om SkyPrep

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Lär dig mer om Gist

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig. HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lär dig mer om ServiceNow Customer Service Management

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Cloud-based reference management for researchers.
Clean and simple reference management for the web. Sync your library to all your devices and read and annotate like on paper on your iPad, iPhone, or Android device. Cite your papers in Google Docs and Microsoft Word. Lär dig mer om Paperpile

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Cloud Based and On-Premises Document Management Software. Securely store and search documents. No 3rd party license needed.
EisenVault Digital Document Management System is VAPT and ISO 27001 Certified. It has a web-based user interface is modern and easy to use, reducing the learning curve. Available as a mobile app for both iOS and Android users, enabling access when you are on the move. Features include multi level workflows, optical character recognition, custom metadata, full text search and more. Integrates with Microsoft Office (including Outlook) and with Gmail. Lär dig mer om EisenVault

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system to leverage your most valuable assets.
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system that helps you drive company performance, facilitate knowledge transfer and improve employee training. eXo platform promotes innovation and idea sharing by giving teams the power to create, share and manage content, all in one place. It is a great way to create a full-featured knowledge base. Lär dig mer om eXo Platform

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Yext helps organizations answer every question about their business.
Yext's Answers Platform collects and organizes content into a Knowledge Graph, then leverages a complementary set of products — including Listings, Pages, Reviews, and Search — to deliver relevant, actionable answers wherever customers, employees, and partners look for information. For over 15 years, thousands of companies worldwide have trusted Yext to create seamless content-driven experiences at scale across search engines, websites, mobile apps, and hundreds of other digital touchpoints. Lär dig mer om Yext

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksa mma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar. Lär dig mer om LiquidText

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
RFPIO is a response management platform helping teams share knowledge, collaborate, and digitally transform the response processes.
RFPIO develops technology that advances the B2B purchase lifecycle and accelerates growth by making knowledge accessible and collaboration simple. The world’s leading response management software can complete up to 80% of an RFP in seconds, turn around higher quality responses 40% faster, and increase win rate by 15%. With more than 250,000 global users, RFPIO customers rely on AI with a human touch to improve sales outcomes, add transparency to the B2B purchase lifecycle, and do their best work Lär dig mer om RFPIO

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Lär dig mer om BOSSDesk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina – Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver – Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den – Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API Lär dig mer om Helpjuice

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering