380 resultat
Varför Capterra är gratis
Den kanske främsta kunskapsbasprogramvaran i världen. Betrodd och använd av tusentals användare från Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden med upp till 50 %. Skapa, samarbeta och publicera en kunskapsbas så användarna kan hjälpa sig själva med den lätthanterliga SaaS-plattformen för dokumenthantering. Underhåll flera versioner, dra nytta av en markdownredigerare och avancerad analys, försäkra dig om robust säkerhet och matcha med din varumärkesidentitet. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
PICC omvandlar företagets kunskap till en konkurrensfördel. Passar för medelstora till stora företag. Lär dig mer om PICC Software
PICC är en plattform för kollektiv intelligens som omvandlar företagets kunskap till en konkurrensfördel. Det ökar anställdas produktivitet och underlättar systematisk innovation. Underförstådda kunskaper samt uttryckliga kunskaper (från dokument) kartläggs för att underlätta kontinuerlig förbättring. Anslutning till IoT-enheter och -system möjliggör förebyggande och föreskrivande underhåll. Grundorsaksanalys och procedurhantering gör fältarbete och kundtjänst enkelt. Lär dig mer om PICC Software
PICC är en plattform för kollektiv intelligens som omvandlar företagets kunskap till en konkurrensfördel. Det ökar anställdas produktivitet och underlättar systematisk innovation. Underförstådda...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina – Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver – Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den – Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Enkel och intuitiv programvara för kunskapshantering för att få mer produktiva kundserviceorganisationer. Prova SABIO gratis. Lär dig mer om SABIO
SaaS-baserade SABIO får ut det mesta av din organisations kunskap eftersom den är enkel att använda, distribuera och administrera. SABIO omsluter ett vackert gränssnitt runt en komplett lösning med CRM- och biljettappintegrationer och en API. Ta reda på hur kraftfullt det kan vara. Lär dig mer om SABIO
SaaS-baserade SABIO får ut det mesta av din organisations kunskap eftersom den är enkel att använda, distribuera och administrera. SABIO omsluter ett vackert gränssnitt runt en komplett lösning med...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på flera språk, hantera innehåll i bulk för att spara tid, använda filter för att arbeta med specifikt innehåll och skapa en robust godkännandeprocess. Det är också möjligt att utnyttja de AI-drivna robotarna för att hjälpa kunder att hitta relevanta svar samtidigt som de fortsätter att vara engagerade. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen....

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation. Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera produktdokumentation för flera interna och externa produkter - Hitta relevant produktdokumentation snabbt - Hantera versioner - Översättning av alla dokument till andra språk - Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden - Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad - Utbildningsmanualer Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Påskynda IT-processen genom att använda och skapa en kunskapsbas för din hjälpdesk-programvara Lär dig mer om Freshservice
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen. Tänk dig att svara på frågan “Hur återställer jag mitt lösenord?” femtio gånger om dagen. Det gör inte bara deras liv otroligt monotont, utan det får också slutanvändaren att vänta på ett svar på ett problem eller en fråga som faktiskt kunde lösas i på nolltid med rätt guide. Lär dig mer om Freshservice
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst dygnet runt genom självbetjäning. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst –...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Få ut mer av din organisations kunskap. Galisto förenklar din kunskapshantering enkelt och säkert med låg initial risk. Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem. Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen tillhandahåller alla element för att koppla denna information till värdefull kunskap. Externa samarbetspartner kan integreras utan att datasäkerheten och integriteten försämras. Galisto följer en definierad kunskapshanteringsprocess och är därför väl förberedd för denna viktiga och växande del i arbetet för alla organisationer. Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem. Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för att lösa sina egna problem på vilken plattform som helst. Företag som använder Zendesks kunskapsbasprogram kan förbättra agenters effektivitet och minska supportkostnaderna med 50 %. Denna kundsupportlösning är enkel att distribuera, men ändå tillräckligt flexibel för att anpassas efter dina behov. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio levererar självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Elevio förser dig med verktygen för att skapa, leverera, mäta och förbättra ditt supportinnehåll, vilket innebär nöjdare kunder och lägre supportbelastningar. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundbehållandet och minska antalet klagomål. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Elevio förser dig med verktygen för att skapa, leverera, mäta och förbättra ditt supportinnehåll, vilket innebär nöjdare kunder och...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
inSided är SaaS på riktigt utan några ytterligare kostnader eller krav på utvecklingsresurser, en webbaserad kunskapsplattform som är både enkel att installera och skala. Lär dig mer om inSided
Att bygga upp och upprätthålla en kunskapsbas kan vara besvärligt. Självbetjäningsplattformen inSided syftar till att göra den processen lite enklare. Med den här gemenskapsdrivna kunskapsbasplattformen kombineras gemenskaps- och företagsinnehåll för att se till att du alltid täcker hela spektrumet av kundfrågor. Tack vare appens widgetar för support kan du göra kunskapen tillgänglig i alla dina kanaler så att du aldrig mer behöver avbryta en användare som interagerar med ditt verktyg. Utformad för kundens framgång och support Lär dig mer om inSided
Att bygga upp och upprätthålla en kunskapsbas kan vara besvärligt. Självbetjäningsplattformen inSided syftar till att göra den processen lite enklare. Med den här gemenskapsdrivna...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in biljetter. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Dela och diskutera idéer, förvalta kunskap, hantera projekt och mycket mer med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala funktioner för kunskapshantering som du kan förvänta dig av en företagsplattform. Lär dig mer om Nuxeo
Stora företag använder Nuxeo-plattformen för att bygga intelligenta kunskapshanteringssystem för att söka, hantera och komma åt annars dold information över flera system. Med en flexibel metadatamodell, intuitiva sökfunktioner, inbyggda arbetsflöden, anslutningar och analyser är Nuxeo-plattformen perfekt för komplexa kunskapshanteringsapplikationer. Lär dig mer om Nuxeo
Stora företag använder Nuxeo-plattformen för att bygga intelligenta kunskapshanteringssystem för att söka, hantera och komma åt annars dold information över flera system. Med en flexibel...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Tribe är en kostnadsfri och molnbaserad kunskapshanteringslösning som hjälper dig att utnyttja crowdsourcat innehåll och dina anställdas insatser. Lär dig mer om Tribe
Tribe hjälper företag att bygga upp en dynamisk och centraliserad kunskapsbas genom att dra nytta av den allmänna kunskapen och de anställdas samarbetskraft. Lägg till sociala kontaktpunkter och bygg upp gemenskaper för kunskapsdelning inom några dagar. Spara in på resurserna, minska antalet ärenden och anpassa supporten genom att möjliggöra självbetjäning. Organisera olika typer av innehåll genom att skapa ämnen och grupper (offentliga, privata och hemliga) för effektiv innehållsupptäckt. Få insikter från de uppriktiga konversationerna mellan dina kunder. Lär dig mer om Tribe
Tribe hjälper företag att bygga upp en dynamisk och centraliserad kunskapsbas genom att dra nytta av den allmänna kunskapen och de anställdas samarbetskraft. Lägg till sociala kontaktpunkter och bygg...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
För större organisationer med mer än 20 användare. Efterlevnadskontroll av version, arbetsflöde, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API Lär dig mer om FileHold
Efterlevnaden baseras på filhanteringsprogrammet FileHold för fler än 20 användare. FileHold är skalbart för att stödja tusentals användare och miljontals dokument. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilenheten. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning och dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, valfri AD-integration, SharePoint, e-signatur och tvåfaktorsautentisering som tillval. Lär dig mer om FileHold
Efterlevnaden baseras på filhanteringsprogrammet FileHold för fler än 20 användare. FileHold är skalbart för att stödja tusentals användare och miljontals dokument. Installeras lokalt eller i...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Flexibel och konfigurerbar programvara för kunskapshantering som används för intern kunskapsdelning eller kundtjänst Lär dig mer om Universal Knowledge
Universal Knowledge från KPS ger omfattande funktionalitet för innehållsinsamling, sökning, samarbete och insikt, för att göra det möjligt för medarbetare och kundinriktade organisationer att öka produktiviteten avsevärt. Naturlig språksökning, avancerat innehållsskapande och modereringsprocesser kombineras med en hög grad av insikt för att säkerställa att din kunskap kan hanteras centralt med minimal administration. Finns i SaaS-modell och lokalt installerad modell. Lär dig mer om Universal Knowledge
Universal Knowledge från KPS ger omfattande funktionalitet för innehållsinsamling, sökning, samarbete och insikt, för att göra det möjligt för medarbetare och kundinriktade organisationer att öka...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Webbaserad programvara för hantering av samlingar som hjälper dig att hantera, spara, ställa ut, dela och digitalisera dina samlingar Lär dig mer om Axiell Collections
Hantera dina museisamlingar eller arkivsamlingar var du än är med Axiell Collections flexibla, intuitiva och webbaserade hanteringssystem för samlingar. Axiell Collections är enkelt att använda och kan nås var du än är via en webbläsare. Katalogisera, hantera och organisera din samling enligt branschstandarder, publicera dina samlingar på internet och importera, exportera och rapportera enkelt dina samlingsdata. Lär dig mer om Axiell Collections
Hantera dina museisamlingar eller arkivsamlingar var du än är med Axiell Collections flexibla, intuitiva och webbaserade hanteringssystem för samlingar. Axiell Collections är enkelt att använda och...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
BEATFlow

BEATFlow

(0 recensioner)
BEATFlow is an easy-to-onboard and adaptable workflow management system. It provides a quick and clear view of the ongoing activiti Lär dig mer om BEATFlow
BEATFlow is an easy-to-onboard and adaptable workflow management system. It provides a quick and clear view of the ongoing activities within the project, scheduled upcoming work and comprehensive reports on the engagement. BEATFlow is tailored for the financial services industry with multiple connected automation tools for investment bankers, asset managers, hedge funds, private equity firms, consulting firms, banks and more. Lär dig mer om BEATFlow
BEATFlow is an easy-to-onboard and adaptable workflow management system. It provides a quick and clear view of the ongoing activities within the project, scheduled upcoming work and comprehensive...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code....

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Med Zoho Desk kan du skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken i molnet för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kanaler och språk. Skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor. Detta gör att ditt team slipper svara på enkla frågor och ger mer tid till att hjälpa kunder med svåra problem.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions,...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En prisbelönt utbildningsplattform för dem som vill skapa webbaserade kurser för alla ändamål med några enkla klick, även utan att ha någon erfarenhet.
TalentLMS är en prisbelönt och molnbaserad utbildningsplattform (learning management system, LMS) som hjälper företag att leverera utbildning till anställda, kunder och samarbetspartner. Programvaran älskas av över 5 500 företag eftersom den är enkel att installera och ännu enklare att bemästra. Denna enkelhet kombineras med en kraftfull uppsättning funktioner som uppfyller alla dina krav. Vare sig du är ett tillverknings- eller teknikföretag, är verksam inom sjukvård, detaljhandel eller professionella tjänster, kommer TalentLMS att bli ett trevligt utbildningsnav för dina team.
TalentLMS är en prisbelönt och molnbaserad utbildningsplattform (learning management system, LMS) som hjälper företag att leverera utbildning till anställda, kunder och samarbetspartner. Programvaran...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Start your free trial of our award-winning knowledge management system, trusted by millions of users, completely risk-free.
SAP Litmos makes knowledge management easy and flexible. Our cloud-based continuous learning platform is designed with the user experience in mind. It allows content to be consumed on any device, and within the applications users already access for a truly embedded learning experience. Millions of users across 20 industries and more than 130 countries use SAP Litmos to learn better.
SAP Litmos makes knowledge management easy and flexible. Our cloud-based continuous learning platform is designed with the user experience in mind. It allows content to be consumed on any device, and...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know.
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
livepro is the top rated CX Knowledge Management Solution that serves agents ANSWERS, not documents in any channel that is required.
livepro is a cutting-edge cloud based Knowledge Management solution purpose built for Customer Experience. Perfect for contact centers, we focus on delivering accurate answers to agents quickly without the need to search for documents. Utilising powerful features like smart search and easy to follow process guidance you can expect to improve cx scores, cut training times, reduce AHT and boost staff engagement as agents become knowledge experts across multiple departments when needed.
livepro is a cutting-edge cloud based Knowledge Management solution purpose built for Customer Experience. Perfect for contact centers, we focus on delivering accurate answers to agents quickly...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn.
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design that is fully customizable, allowing for a very personal and dynamic online training environment. Of course, we deliver a host of features on top of an intuitive and sleek design. This includes the ability to upload any file type, build assessments, and run powerful reporting.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on in your company. Flowlu's tools let you know what your employees are doing and what problems they are facing. You can track every part of your business, from time spent by your team and their workload to overall costs, and customer invoices.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system to leverage your most valuable assets.
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system that helps you drive company performance, facilitate knowledge transfer and improve employee training. eXo platform promotes innovation and idea sharing by giving teams the power to create, share and manage content, all in one place. It is a great way to create a full-featured knowledge base.
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system that helps you drive company performance, facilitate knowledge transfer and improve employee training. eXo...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Cloud Based and On-Premises Document Management Software. Securely store and search documents. No 3rd party license needed.
EisenVault Digital Document Management System is VAPT and ISO 27001 Certified. It has a web-based user interface is modern and easy to use, reducing the learning curve. Available as a mobile app for both iOS and Android users, enabling access when you are on the move. Features include multi level workflows, optical character recognition, custom metadata, full text search and more. Integrates with Microsoft Office (including Outlook) and with Gmail.
EisenVault Digital Document Management System is VAPT and ISO 27001 Certified. It has a web-based user interface is modern and easy to use, reducing the learning curve. Available as a mobile app for...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Yext organizes a business's facts so it can provide official answers to consumer questions — wherever people search.
With a mission is to help businesses and organizations around the world deliver official answers everywhere people search, the Yext Search Experience Cloud platform puts businesses in control of their facts online. Starting on a brand's website, then extending across search engines, voice assistants, maps, apps, and chatbots, Yext helps its customers provide accurate, up-to-date, official answers to consumer questions across the entire search ecosystem.
With a mission is to help businesses and organizations around the world deliver official answers everywhere people search, the Yext Search Experience Cloud platform puts businesses in control of...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
RFPIO is a response management platform helping teams share knowledge, collaborate, and digitally transform the response processes.
RFPIO is a cloud-based response management platform and the industry's first AI-enabled solution, trusted by some of the world's smartest companies to share knowledge, collaborate, and digitally transform their response processes. Through robust and bi-directional integrations, with an open API, teams can connect their people and improve content quality and accessibility enabling collaboration without boundaries.
RFPIO is a cloud-based response management platform and the industry's first AI-enabled solution, trusted by some of the world's smartest companies to share knowledge, collaborate, and digitally...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
A knowledge management help desk software that helps you remove clutter and manage your customer support queries easily.
HappyFox is a web based knowledge management help desk hosted on the cloud. It provides a simple online knowledge base software that's beautiful, searchable, social media ready and responsive for the mobile. It supports both internal and external knowledge base. HappyFox's powerful search and automatic in-line suggestions helps your customers to find solutions faster. Community forums help customers connect.
HappyFox is a web based knowledge management help desk hosted on the cloud. It provides a simple online knowledge base software that's beautiful, searchable, social media ready and responsive for the...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Consolidate your distributed knowledge base into a single, comprehensive solution from which you can train, onboard, and certify your customers. The Thought Industries award-winning platform brings documentation and training management into a single interface. Create, manage, and distribute content and courses across the customer lifecycle to ensure adoption, retention, and continued advocacy. Discover your enterprise's full potential!
Consolidate your distributed knowledge base into a single, comprehensive solution from which you can train, onboard, and certify your customers. The Thought Industries award-winning platform brings...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering