I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Kunskapshanteringsprogram

Kunskapshanteringsprogram erbjuder sätt för att optimera användningen av immateriellt kapital och tillgångar genom att fånga, bevara och organisera institutionella kunskaper i ett mätbart format. Med kunskapshanteringsprogram kan framgångsrika strategier överföras och kopieras i hela organisationen. Implementeringen kan fokuseras inåt på snabbare inlärning, skapande av ny kunskap och innovation samt kunskapsretention, eller riktas utåt för att ge kunderna en självguidad serviceväg. Använd Capterra för att hitta en lösning för kunskapshantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Kunskapshanteringsprogram är relaterade till BI-system och dokumenthanteringssystem.

Sverige Visa lokala produkter
79 resultat
Confluence gör informationen tillgänglig för hela organisationen. Använd programvaran för att samla in och lagra alla viktiga data och uppdateringar. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina – Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver – Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den – Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API Lär dig mer om Helpjuice

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering.
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering. På så sätt förloras aldrig viktigt material när människor byter team eller roller och ditt teams riktlinjer och aktiveringsdokument är alltid uppdaterade. Navigera sedan enkelt i din kunskapsbas med anpassade statusar, hashtaggar och filter för att hitta exakt det du behöver på några sekunder. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran.
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för att lösa sina egna problem på vilken plattform som helst. Företag som använder Zendesks kunskapsbasprogram kan förbättra agenters effektivitet och minska supportkostnaderna med 50 %. Denna kundsupportlösning är enkel att distribuera, men ändå tillräckligt flexibel för att anpassas efter dina behov. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på flera språk, hantera innehåll i bulk för att spara tid, använda filter för att arbeta med specifikt innehåll och skapa en robust godkännandeprocess. Det är också möjligt att utnyttja de AI-drivna robotarna för att hjälpa kunder att hitta relevanta svar samtidigt som de fortsätter att vara engagerade. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Med Zoho Desk kan du skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken i molnet för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kanaler och språk. Skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor. Detta gör att ditt team slipper svara på enkla frågor och ger mer tid till att hjälpa kunder med svåra problem. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in biljetter. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen.
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Dela och diskutera idéer, förvalta kunskap, hantera projekt och mycket mer med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Påskynda IT-processen genom att använda och skapa en kunskapsbas för din hjälpdesk-programvara
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen. Tänk dig att svara på frågan “Hur återställer jag mitt lösenord?” femtio gånger om dagen. Det gör inte bara deras liv otroligt monotont, utan det får också slutanvändaren att vänta på ett svar på ett problem eller en fråga som faktiskt kunde lösas i på nolltid med rätt guide. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
AI-driven kunskapshantering för sömlös kunskapsöverföring och minskade informationssilos.
Document360 är en omfattande plattform för kunskapshantering som är utformad för att effektivisera processen för att skapa, organisera och dela information inom organisationer. Du kan inte bara skapa en privat eller offentlig kunskapsbas, utan även en blandad kunskapsbas. Document360 är skräddarsytt för professionella, team och företag inom kunskapshantering och erbjuder ett användarvänligt gränssnitt i kombination med robusta funktioner som förbättrar upplevelsen av kunskapshantering. Det hjälper dig att skapa en kunskapsbas, wikis, manualer, API-dokument och programvarudokumentation i stor skala. Kom igång idag eller boka en demo för att se hur Document360 kan hjälpa ditt företag. Lär dig mer om Document360

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Kraftfull programvara för innehållshantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta plattform för innehållshantering som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst dygnet runt genom självbetjäning.
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Catalog Management
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Textredigering
  • Dokumenthantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Discussions/Forums