Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Kunskapshanteringsprogram

Kunskapshanteringsprogram erbjuder sätt för att optimera användningen av immateriellt kapital och tillgångar genom att fånga, bevara och organisera institutionella kunskaper i ett mätbart format. Med kunskapshanteringsprogram kan framgångsrika strategier överföras och kopieras i hela organisationen. Implementeringen kan fokuseras inåt på snabbare inlärning, skapande av ny kunskap och innovation samt kunskapsretention, eller riktas utåt för att ge kunderna en självguidad serviceväg. Använd Capterra för att hitta en lösning för kunskapshantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Kunskapshanteringsprogram är relaterade till BI-system och dokumenthanteringssystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kunskapshanteringsprogram

Sverige Visa lokala produkter

84 resultat

Confluence gör informationen tillgänglig för hela organisationen. Använd programvaran för att samla in och lagra alla viktiga data och uppdateringar. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina – Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver – Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den – Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API Lär dig mer om Helpjuice

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation. Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera produktdokumentation för flera interna och externa produkter - Hitta relevant produktdokumentation snabbt - Hantera versioner - Översättning av alla dokument till andra språk - Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden - Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad - Utbildningsmanualer Lär dig mer om Docsie

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Flexibel och konfigurerbar programvara för kunskapshantering som används för intern kunskapsdelning eller kundtjänst Lär dig mer om Universal Knowledge
Universal Knowledge från KPS ger omfattande funktionalitet för innehållsinsamling, sökning, samarbete och insikt, för att göra det möjligt för medarbetare och kundinriktade organisationer att öka produktiviteten avsevärt. Naturlig språksökning, avancerat innehållsskapande och modereringsprocesser kombineras med en hög grad av insikt för att säkerställa att din kunskap kan hanteras centralt med minimal administration. Finns i SaaS-modell och lokalt installerad modell. Lär dig mer om Universal Knowledge

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Dela och diskutera idéer, förvalta kunskap, hantera projekt och mycket mer med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Få ut mer av din organisations kunskap. Galisto förenklar din kunskapshantering enkelt och säkert med låg initial risk. Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem. Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen tillhandahåller alla element för att koppla denna information till värdefull kunskap. Externa samarbetspartner kan integreras utan att datasäkerheten och integriteten försämras. Galisto följer en definierad kunskapshanteringsprocess och är därför väl förberedd för denna viktiga och växande del i arbetet för alla organisationer. Lär dig mer om Galisto

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Empower first-time-right in manufacturing and field service engineering with digital work instructions, checklists, and SOPs. Lär dig mer om SwipeGuide
Facilitate workforce excellence through digital standard work. The SwipeGuide platform and apps empower food and beverage manufacturers to improve operational knowledge and performance across sites, lines, and teams. Our customers - including Heineken, PepsiCo, Orkla, and Coca-Cola - improve First-Time-Right (+26%) while improving knowledge retention by 25%. Digital standard work drives operational excellence. SwipeGuide delivers it in a way that finally makes sense. Lär dig mer om SwipeGuide

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Tribe är en kostnadsfri och molnbaserad kunskapshanteringslösning som hjälper dig att utnyttja crowdsourcat innehåll och dina anställdas insatser. Lär dig mer om Bettermode
Tribe hjälper företag att bygga upp en dynamisk och centraliserad kunskapsbas genom att dra nytta av den allmänna kunskapen och de anställdas samarbetskraft. Lägg till sociala kontaktpunkter och bygg upp gemenskaper för kunskapsdelning inom några dagar. Spara in på resurserna, minska antalet ärenden och anpassa supporten genom att möjliggöra självbetjäning. Organisera olika typer av innehåll genom att skapa ämnen och grupper (offentliga, privata och hemliga) för effektiv innehållsupptäckt. Få insikter från de uppriktiga konversationerna mellan dina kunder. Lär dig mer om Bettermode

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
LinkFacts, som onlinekoncept och plattform för att skapa tankekartor, tillhandahåller både verktyg och plattform för privatpersoner, team och gemenskaper. Lär dig mer om LinkFacts
LinkFacts är en visuell tankeassistent som tillför en ny dimension av koncept- och tankekartor. Programvaran gör det möjligt för användare att skapa tankekartor, konceptkartor och dela med sig och samarbeta med andra kring visuella informations- och kunskapssamlingar. Graferna kan innehålla idéer, dokument och länkar till webbresurser. Dessutom inkluderar LinkFacts visuella grafer, sökning och fördjupning, anpassningsbara grafer, filter och lager samt grafdelning. Lär dig mer om LinkFacts

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering.
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering. På så sätt förloras aldrig viktigt material när människor byter team eller roller och ditt teams riktlinjer och aktiveringsdokument är alltid uppdaterade. Navigera sedan enkelt i din kunskapsbas med anpassade statusar, hashtaggar och filter för att hitta exakt det du behöver på några sekunder. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran.
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för att lösa sina egna problem på vilken plattform som helst. Företag som använder Zendesks kunskapsbasprogram kan förbättra agenters effektivitet och minska supportkostnaderna med 50 %. Denna kundsupportlösning är enkel att distribuera, men ändå tillräckligt flexibel för att anpassas efter dina behov. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på flera språk, hantera innehåll i bulk för att spara tid, använda filter för att arbeta med specifikt innehåll och skapa en robust godkännandeprocess. Det är också möjligt att utnyttja de AI-drivna robotarna för att hjälpa kunder att hitta relevanta svar samtidigt som de fortsätter att vara engagerade. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Med Zoho Desk kan du skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken i molnet för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kanaler och språk. Skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor. Detta gör att ditt team slipper svara på enkla frågor och ger mer tid till att hjälpa kunder med svåra problem. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in biljetter. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering
Påskynda IT-processen genom att använda och skapa en kunskapsbas för din hjälpdesk-programvara
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen. Tänk dig att svara på frågan “Hur återställer jag mitt lösenord?” femtio gånger om dagen. Det gör inte bara deras liv otroligt monotont, utan det får också slutanvändaren att vänta på ett svar på ett problem eller en fråga som faktiskt kunde lösas i på nolltid med rätt guide. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Diskussioner/forum
  • Självbetjäningsportal
  • Innehållshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Textredigering
  • Data Import/Export
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Dokumenthantering