430 resultat
Varför Capterra är gratis
Den kanske främsta kunskapsbasprogramvaran i världen. Betrodd och använd av tusentals användare från Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden med upp till 50 %. Skapa, samarbeta och publicera en kunskapsbas så användarna kan hjälpa sig själva med den lätthanterliga SaaS-plattformen för dokumenthantering. Underhåll flera versioner, dra nytta av en markdownredigerare och avancerad analys, försäkra dig om robust säkerhet och matcha med din varumärkesidentitet. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen....

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Enkel och intuitiv programvara för kunskapshantering för att få mer produktiva kundserviceorganisationer. Prova SABIO gratis. Lär dig mer om SABIO
SaaS-baserade SABIO får ut det mesta av din organisations kunskap eftersom den är enkel att använda, distribuera och administrera. SABIO omsluter ett vackert gränssnitt runt en komplett lösning med CRM- och biljettappintegrationer och en API. Ta reda på hur kraftfullt det kan vara. Lär dig mer om SABIO
SaaS-baserade SABIO får ut det mesta av din organisations kunskap eftersom den är enkel att använda, distribuera och administrera. SABIO omsluter ett vackert gränssnitt runt en komplett lösning med...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Confluence gör informationen tillgänglig för hela organisationen. Använd programvaran för att samla in och lagra alla viktiga data och uppdateringar. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Påskynda IT-processen genom att använda och skapa en kunskapsbas för din hjälpdesk-programvara Lär dig mer om Freshservice
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen. Tänk dig att svara på frågan “Hur återställer jag mitt lösenord?” femtio gånger om dagen. Det gör inte bara deras liv otroligt monotont, utan det får också slutanvändaren att vänta på ett svar på ett problem eller en fråga som faktiskt kunde lösas i på nolltid med rätt guide. Lär dig mer om Freshservice
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio levererar självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Elevio förser dig med verktygen för att skapa, leverera, mäta och förbättra ditt supportinnehåll, vilket innebär nöjdare kunder och lägre supportbelastningar. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundbehållandet och minska antalet klagomål. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Elevio förser dig med verktygen för att skapa, leverera, mäta och förbättra ditt supportinnehåll, vilket innebär nöjdare kunder och...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den informatio...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på flera språk, hantera innehåll i bulk för att spara tid, använda filter för att arbeta med specifikt innehåll och skapa en robust godkännandeprocess. Det är också möjligt att utnyttja de AI-drivna robotarna för att hjälpa kunder att hitta relevanta svar samtidigt som de fortsätter att vara engagerade. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Få ut mer av din organisations kunskap. Galisto förenklar din kunskapshantering enkelt och säkert med låg initial risk. Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem. Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen tillhandahåller alla element för att koppla denna information till värdefull kunskap. Externa samarbetspartner kan integreras utan att datasäkerheten och integriteten försämras. Galisto följer en definierad kunskapshanteringsprocess och är därför väl förberedd för denna viktiga och växande del i arbetet för alla organisationer. Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem. Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för att lösa sina egna problem på vilken plattform som helst. Företag som använder Zendesks kunskapsbasprogram kan förbättra agenters effektivitet och minska supportkostnaderna med 50 %. Denna kundsupportlösning är enkel att distribuera, men ändå tillräckligt flexibel för att anpassas efter dina behov. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in biljetter. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Dela och diskutera idéer, förvalta kunskap, hantera projekt och mycket mer med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst dygnet runt genom självbetjäning. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst –...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Tribe är en kostnadsfri och molnbaserad kunskapshanteringslösning som hjälper dig att utnyttja crowdsourcat innehåll och dina anställdas insatser. Lär dig mer om Tribe
Tribe hjälper företag att bygga upp en dynamisk och centraliserad kunskapsbas genom att dra nytta av den allmänna kunskapen och de anställdas samarbetskraft. Lägg till sociala kontaktpunkter och bygg upp gemenskaper för kunskapsdelning inom några dagar. Spara in på resurserna, minska antalet ärenden och anpassa supporten genom att möjliggöra självbetjäning. Organisera olika typer av innehåll genom att skapa ämnen och grupper (offentliga, privata och hemliga) för effektiv innehållsupptäckt. Få insikter från de uppriktiga konversationerna mellan dina kunder. Lär dig mer om Tribe
Tribe hjälper företag att bygga upp en dynamisk och centraliserad kunskapsbas genom att dra nytta av den allmänna kunskapen och de anställdas samarbetskraft. Lägg till sociala kontaktpunkter och bygg...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala funktioner för kunskapshantering som du kan förvänta dig av en företagsplattform. Lär dig mer om Nuxeo
Stora företag använder Nuxeo-plattformen för att bygga intelligenta kunskapshanteringssystem för att söka, hantera och komma åt annars dold information över flera system. Med en flexibel metadatamodell, intuitiva sökfunktioner, inbyggda arbetsflöden, anslutningar och analyser är Nuxeo-plattformen perfekt för komplexa kunskapshanteringsapplikationer. Lär dig mer om Nuxeo
Stora företag använder Nuxeo-plattformen för att bygga intelligenta kunskapshanteringssystem för att söka, hantera och komma åt annars dold information över flera system. Med en flexibel metadatamodel...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
G Suite endast för intranät för medarbetare. Hantera åtkomst, diskutera ämnen i forum och samarbeta kring dokument, som är redigerbara direkt i Happeo. Lär dig mer om Happeo
G Suite endast för intranät – Happeo ger användare en anpassningsbar digital arbetsplats. Organisera ditt innehåll och skapa din egen kunskapsbas. Som administratör kan du kontrollera användarbehörighet och ge åtkomst eller ta bort medarbetare från sidor eller kanaler när du anställer en ny person eller avsätter någon. Använd den omfattande sökfunktionen för att söka efter personer, genom dokument, kalkylark och mycket mer, var som helst i Happeo. Dessutom är din Happeo-portal anpassningsbar för att passa ditt företags varumärke, kultur eller processer. Lär dig mer om Happeo
G Suite endast för intranät – Happeo ger användare en anpassningsbar digital arbetsplats. Organisera ditt innehåll och skapa din egen kunskapsbas. Som administratör kan du kontrollera användarbehörigh...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Empower first-time-right in manufacturing and field service engineering with digital work instructions, checklists, and SOPs. Lär dig mer om SwipeGuide
Facilitate workforce excellence through digital standard work. The SwipeGuide platform and apps empower food and beverage manufacturers to improve operational knowledge and performance across sites, lines, and teams. Our customers - including Heineken, PepsiCo, Orkla, and Coca-Cola - improve First-Time-Right (+26%) while improving knowledge retention by 25%. Digital standard work drives operational excellence. SwipeGuide delivers it in a way that finally makes sense. Lär dig mer om SwipeGuide
Facilitate workforce excellence through digital standard work. The SwipeGuide platform and apps empower food and beverage manufacturers to improve operational knowledge and performance across sites,...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
inSided är SaaS på riktigt utan några ytterligare kostnader eller krav på utvecklingsresurser, en webbaserad kunskapsplattform som är både enkel att installera och skala. Lär dig mer om inSided
Att bygga upp och upprätthålla en kunskapsbas kan vara besvärligt. Självbetjäningsplattformen inSided syftar till att göra den processen lite enklare. Med den här gemenskapsdrivna kunskapsbasplattformen kombineras gemenskaps- och företagsinnehåll för att se till att du alltid täcker hela spektrumet av kundfrågor. Tack vare appens widgetar för support kan du göra kunskapen tillgänglig i alla dina kanaler så att du aldrig mer behöver avbryta en användare som interagerar med ditt verktyg. Utformad för kundens framgång och support Lär dig mer om inSided
Att bygga upp och upprätthålla en kunskapsbas kan vara besvärligt. Självbetjäningsplattformen inSided syftar till att göra den processen lite enklare. Med den här gemenskapsdrivna kunskapsbasplattform...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
LinkFacts, som onlinekoncept och plattform för att skapa tankekartor, tillhandahåller både verktyg och plattform för privatpersoner, team och gemenskaper. Lär dig mer om LinkFacts
LinkFacts är en visuell tankeassistent som tillför en ny dimension av koncept- och tankekartor. Programvaran gör det möjligt för användare att skapa tankekartor, konceptkartor och dela med sig och samarbeta med andra kring visuella informations- och kunskapssamlingar. Graferna kan innehålla idéer, dokument och länkar till webbresurser. Dessutom inkluderar LinkFacts visuella grafer, sökning och fördjupning, anpassningsbara grafer, filter och lager samt grafdelning. Lär dig mer om LinkFacts
LinkFacts är en visuell tankeassistent som tillför en ny dimension av koncept- och tankekartor. Programvaran gör det möjligt för användare att skapa tankekartor, konceptkartor och dela med sig och...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Sverige Lokal produkt
Webbaserad programvara för hantering av samlingar som hjälper dig att hantera, spara, ställa ut, dela och digitalisera dina samlingar Lär dig mer om Axiell Collections
Hantera dina museisamlingar eller arkivsamlingar var du än är med Axiell Collections flexibla, intuitiva och webbaserade hanteringssystem för samlingar. Axiell Collections är enkelt att använda och kan nås var du än är via en webbläsare. Katalogisera, hantera och organisera din samling enligt branschstandarder, publicera dina samlingar på internet och importera, exportera och rapportera enkelt dina samlingsdata. Lär dig mer om Axiell Collections
Hantera dina museisamlingar eller arkivsamlingar var du än är med Axiell Collections flexibla, intuitiva och webbaserade hanteringssystem för samlingar. Axiell Collections är enkelt att använda och...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
BEATFlow är ett lättintroducerat och anpassningsbart system för arbetsflödeshantering. Det ger en snabb och tydlig bild av den pågående verksamheten Lär dig mer om BEATFlow
BEATFlow är ett lättintroducerat och anpassningsbart system för arbetsflödeshantering. Ger dig en snabb och tydlig bild av de pågående aktiviteterna inom projektet, planerat kommande arbete och omfattande rapporter om engagemanget. BEATFlow är skräddarsytt för finanstjänstebranschen med flera anslutna automatiseringsverktyg för investeringsbanker, kapitalförvaltare, hedgefonder, riskkapitalbolag, konsultföretag, banker med mera. Lär dig mer om BEATFlow
BEATFlow är ett lättintroducerat och anpassningsbart system för arbetsflödeshantering. Ger dig en snabb och tydlig bild av de pågående aktiviteterna inom projektet, planerat kommande arbete och...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Pobuca Knowledge analyzes conversations from all customer touchpoints to generate insights for your CS agents and educate your bot. Lär dig mer om Pobuca Knowledge
Pobuca Knowledge is an AI-based solution that analyzes conversations from all customer touchpoints, extracts Q&As for your knowledge base, assesses customer service agents’ performance, and educates your service bots. Build a knowledge base from existing customer dialogs in natural language that automatically become Q&A articles and generate valuable insights. Lär dig mer om Pobuca Knowledge
Pobuca Knowledge is an AI-based solution that analyzes conversations from all customer touchpoints, extracts Q&As for your knowledge base, assesses customer service agents’ performance, and educates...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code....

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Med Zoho Desk kan du skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken i molnet för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kanaler och språk. Skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor. Detta gör att ditt team slipper svara på enkla frågor och ger mer tid till att hjälpa kunder med svåra problem.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions,...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En prisbelönt utbildningsplattform för dem som vill skapa webbaserade kurser för alla ändamål med några enkla klick, även utan att ha någon erfarenhet.
TalentLMS är en prisbelönt och molnbaserad utbildningsplattform (learning management system, LMS) som hjälper företag att leverera utbildning till anställda, kunder och samarbetspartner. Programvaran älskas av över 5 500 företag eftersom den är enkel att installera och ännu enklare att bemästra. Denna enkelhet kombineras med en kraftfull uppsättning funktioner som uppfyller alla dina krav. Vare sig du är ett tillverknings- eller teknikföretag, är verksam inom sjukvård, detaljhandel eller professionella tjänster, kommer TalentLMS att bli ett trevligt utbildningsnav för dina team.
TalentLMS är en prisbelönt och molnbaserad utbildningsplattform (learning management system, LMS) som hjälper företag att leverera utbildning till anställda, kunder och samarbetspartner. Programvaran...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen....

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on in your company. Flowlu's tools let you know what your employees are doing and what problems they are facing. You can track every part of your business, from time spent by your team and their workload to overall costs, and customer invoices.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SAP Litmos Training enables the centralization and control of all learning content from a single knowledge management solution.
SAP Litmos Training offers powerful but easy-to-use features that enable organizations to centralize and manage all learning content from a single solution. For admins and managers, training activity can be tracked and reported on, for greater insight into how knowledge is consumed across the business. For learners, they have access to one centralized, searchable system that allows them to easily find the content they’re looking for to perform better at their jobs, often in the moment of need.
SAP Litmos Training offers powerful but easy-to-use features that enable organizations to centralize and manage all learning content from a single solution. For admins and managers, training activity...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know.
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
livepro is the top rated CX Knowledge Management Solution that serves agents ANSWERS, not documents in any channel that is required.
livepro is a cutting-edge cloud based Knowledge Management solution purpose built for Customer Experience. Perfect for contact centers, we focus on delivering accurate answers to agents quickly without the need to search for documents. Utilising powerful features like smart search and easy to follow process guidance you can expect to improve cx scores, cut training times, reduce AHT and boost staff engagement as agents become knowledge experts across multiple departments when needed.
livepro is a cutting-edge cloud based Knowledge Management solution purpose built for Customer Experience. Perfect for contact centers, we focus on delivering accurate answers to agents quickly...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn.
MangoApps placerar alla din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig. HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Cloud-based reference management for researchers.
Clean and simple reference management for the web. Sync your library to all your devices and read and annotate like on paper on your iPad, iPhone, or Android device. Cite your papers in Google Docs and Microsoft Word.
Clean and simple reference management for the web. Sync your library to all your devices and read and annotate like on paper on your iPad, iPhone, or Android device. Cite your papers in Google Docs...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design that is fully customizable, allowing for a very personal and dynamic online training environment. Of course, we deliver a host of features on top of an intuitive and sleek design. This includes the ability to upload any file type, build assessments, and run powerful reporting.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design...

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering