Sverige Visa lokala produkter
515 resultat
Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina – Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver – Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den – Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API Lär dig mer om Helpjuice

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Confluence gör informationen tillgänglig för hela organisationen. Använd programvaran för att samla in och lagra alla viktiga data och uppdateringar. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering. Lär dig mer om monday.com
Skapa en dynamisk informationsdatabas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar med flexibel programvara för kunskapshantering. På så sätt förloras aldrig viktigt material när människor byter team eller roller och ditt teams riktlinjer och aktiveringsdokument är alltid uppdaterade. Navigera sedan enkelt i din kunskapsbas med anpassade statusar, hashtaggar och filter för att hitta exakt det du behöver på några sekunder. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Enkel och intuitiv programvara för kunskapshantering för att få mer produktiva kundserviceorganisationer. Prova SABIO gratis. Lär dig mer om SABIO
SaaS-baserade SABIO får ut det mesta av din organisations kunskap eftersom den är enkel att använda, distribuera och administrera. SABIO omsluter ett vackert gränssnitt runt en komplett lösning med CRM- och biljettappintegrationer och en API. Ta reda på hur kraftfullt det kan vara. Lär dig mer om SABIO

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Ett av de mest kostnadseffektiva intranäten färdiga att använda direkt ur förpackningen på marknaden som levererar anpassat innehåll, anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar. Lär dig mer om Hub
The Hub är en ledande intranätlösning för flera webbplatser som är skräddarsydd för ditt företag och ger dig verktygen för att leverera riktade interna kommunikationer, personliga användarupplevelser och skräddarsydda miljöer för olika användare med unikt varumärke och innehåll. The Hub används av stora varumärken över hela världen och effektiviserar dina interna processer för att göra hantering och delning av innehåll enkelt. Säg "hejdå" till klumpiga comms och dokumentbutiker och "Hello" till The Hub - ett engagerande intranät som har gratis uppgraderingar. Lär dig mer om Hub

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation. Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera produktdokumen tation för flera interna och externa produkter - Hitta relevant produktdokumentation snabbt - Hantera versioner - Översättning av alla dokument till andra språk - Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden - Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad - Utbildningsmanualer Lär dig mer om Docsie

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Påskynda IT-processen genom att använda och skapa en kunskapsbas för din hjälpdesk-programvara Lär dig mer om Freshservice
Trots den populära uppfattningen är livet som hjälpdesk-agent så oglamoröst som det kan bli. En supportagent tillbringar större delen av sin tid med att besvara samma uppsättning frågor om och om igen. Tänk dig att svara på frågan “Hur återställer jag mitt lösenord?” femtio gånger om dagen. Det gör inte bara deras liv otroligt monotont, utan det får också slutanvändaren att vänta på ett svar på ett problem eller en fråga som faktiskt kunde lösas i på nolltid med rätt guide. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den informatio n de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesks kunskapsbas hjälper kunderna att hitta svar på egen hand och gör det möjligt för agenter att hantera fler kundfrågor effektivt. Några av de viktigaste funktionerna är att skapa innehåll på flera språk, hantera innehåll i bulk för att spara tid, använda filter för att arbeta med specifikt innehåll och skapa en robust godkännandeprocess. Det är också möjligt att utnyttja de AI-drivna robotarna för att hjälpa kunder att hitta relevanta svar samtidigt som de fortsätter att vara engagerade. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kunskapshanteringssystem som ger en fullt utrustad kundkunskapsbas. LiveAgents kundkunskapsbas gör det möjligt för kunder att snabbt hitta svar utan att behöva sända in biljetter. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en utmärkt kostnadsfri plattform för hantering av social kunskap och samarbete och används av över 4 miljoner företag över hela världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Dela och diskutera idéer, förvalta kunskap, hantera projekt och mycket mer med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Den kanske främsta kunskapsbasprogramvaran i världen. Betrodd och använd av tusentals användare från Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden med upp till 50 %. Skapa, samarbeta och publicera en kunskapsbas så användarna kan hjälpa sig själva med den lätthanterliga SaaS-plattformen för dokumenthantering. Underhåll flera versioner, dra nytta av en markdownredigerare och avancerad analys, försäkra dig om robust säkerhet och matcha med din varumärkesidentitet. Lär dig mer om Document360

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Tribe är en kostnadsfri och molnbaserad kunskapshanteringslösning som hjälper dig att utnyttja crowdsourcat innehåll och dina anställdas insatser. Lär dig mer om Tribe
Tribe hjälper företag att bygga upp en dynamisk och centraliserad kunskapsbas genom att dra nytta av den allmänna kunskapen och de anställdas samarbetskraft. Lägg till sociala kontaktpunkter och bygg upp gemenskaper för kunskapsdelning inom några dagar. Spara in på resurserna, minska antalet ärenden och anpassa supporten genom att möjliggöra självbetjäning. Organisera olika typer av innehåll genom att skapa ämnen och grupper (offentliga, privata och hemliga) för effektiv innehållsupptäckt. Få insikter från de uppriktiga konversationerna mellan dina kunder. Lär dig mer om Tribe

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
För större organisationer med mer än 20 användare. Efterlevnadskontroll av version, arbetsflöde, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API Lär dig mer om FileHold
Efterlevnaden baseras på filhanteringsprogrammet FileHold för fler än 20 användare. FileHold är skalbart för att stödja tusentals användare och miljontals dokument. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilenheten. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning och dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, valfri AD-integration, SharePoint, e-signatur och tvåfaktorsautentisering som tillval. Lär dig mer om FileHold

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
G Suite endast för intranät för medarbetare. Hantera åtkomst, diskutera ämnen i forum och samarbeta kring dokument, som är redigerbara direkt i Happeo. Lär dig mer om Happeo
G Suite endast för intranät – Happeo ger användare en anpassningsbar digital arbetsplats. Organisera ditt innehåll och skapa din egen kunskapsbas. Som administratör kan du kontrollera användarbehörigh et och ge åtkomst eller ta bort medarbetare från sidor eller kanaler när du anställer en ny person eller avsätter någon. Använd den omfattande sökfunktionen för att söka efter personer, genom dokument, kalkylark och mycket mer, var som helst i Happeo. Dessutom är din Happeo-portal anpassningsbar för att passa ditt företags varumärke, kultur eller processer. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Empower first-time-right in manufacturing and field service engineering with digital work instructions, checklists, and SOPs. Lär dig mer om SwipeGuide
Facilitate workforce excellence through digital standard work. The SwipeGuide platform and apps empower food and beverage manufacturers to improve operational knowledge and performance across sites, lines, and teams. Our customers - including Heineken, PepsiCo, Orkla, and Coca-Cola - improve First-Time-Right (+26%) while improving knowledge retention by 25%. Digital standard work drives operational excellence. SwipeGuide delivers it in a way that finally makes sense. Lär dig mer om SwipeGuide

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
PICC omvandlar företagets kunskap till en konkurrensfördel. Passar för medelstora till stora företag. Lär dig mer om PICC Software
PICC är en plattform för kollektiv intelligens som omvandlar företagets kunskap till en konkurrensfördel. Det ökar anställdas produktivitet och underlättar systematisk innovation. Underförstådda kunskaper samt uttryckliga kunskaper (från dokument) kartläggs för att underlätta kontinuerlig förbättring. Anslutning till IoT-enheter och -system möjliggör förebyggande och föreskrivande underhåll. Grundorsaksanalys och procedurhantering gör fältarbete och kundtjänst enkelt. Lär dig mer om PICC Software

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Flexibel och konfigurerbar programvara för kunskapshantering som används för intern kunskapsdelning eller kundtjänst Lär dig mer om Universal Knowledge
Universal Knowledge från KPS ger omfattande funktionalitet för innehållsinsamling, sökning, samarbete och insikt, för att göra det möjligt för medarbetare och kundinriktade organisationer att öka produktiviteten avsevärt. Naturlig språksökning, avancerat innehållsskapande och modereringsprocesser kombineras med en hög grad av insikt för att säkerställa att din kunskap kan hanteras centralt med minimal administration. Finns i SaaS-modell och lokalt installerad modell. Lär dig mer om Universal Knowledge

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
LinkFacts, som onlinekoncept och plattform för att skapa tankekartor, tillhandahåller både verktyg och plattform för privatpersoner, team och gemenskaper. Lär dig mer om LinkFacts
LinkFacts är en visuell tankeassistent som tillför en ny dimension av koncept- och tankekartor. Programvaran gör det möjligt för användare att skapa tankekartor, konceptkartor och dela med sig och samarbeta med andra kring visuella informations- och kunskapssamlingar. Graferna kan innehålla idéer, dokument och länkar till webbresurser. Dessutom inkluderar LinkFacts visuella grafer, sökning och fördjupning, anpassningsbara grafer, filter och lager samt grafdelning. Lär dig mer om LinkFacts

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Få ut mer av din organisations kunskap. Galisto förenklar din kunskapshantering enkelt och säkert med låg initial risk. Lär dig mer om Galisto
Använd Galisto så är kunskapsförvaltningen inte längre ett problem. Plattformen kopplar samman användare med alla typer av tillgänglig information som normalt sett är svår att hitta. Plattformen tillhandahåller alla element för att koppla denna information till värdefull kunskap. Externa samarbetspartner kan integreras utan att datasäkerheten och integriteten försämras. Galisto följer en definierad kunskapshanteringsprocess och är därför väl förberedd för denna viktiga och växande del i arbetet för alla organisationer. Lär dig mer om Galisto

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Sverige Lokal produkt
Webbaserad programvara för hantering av samlingar som hjälper dig att hantera, spara, ställa ut, dela och digitalisera dina samlingar Lär dig mer om Axiell Collections
Hantera dina museisamlingar eller arkivsamlingar var du än är med Axiell Collections flexibla, intuitiva och webbaserade hanteringssystem för samlingar. Axiell Collections är enkelt att använda och kan nås var du än är via en webbläsare. Katalogisera, hantera och organisera din samling enligt branschstandarder, publicera dina samlingar på internet och importera, exportera och rapportera enkelt dina samlingsdata. Lär dig mer om Axiell Collections

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Space är en enhetlig plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, kommunikation och projektledning och kunskapshantering. Lär dig mer om Space
Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation, projektledning och kunskapshantering. Med Space kan du dela alla uppgifter och kunskap som hör till ditt projekt med projektets team och andra medlemmar i din organisation. Organisera dina personliga dokument med hjälp av en intuitiv mappstruktur. Arbeta på utkast och dela dem med dina kollegor för samarbetsinriktad redigering innan du flyttar dem till projektdokument. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Pobuca Knowledge analyzes conversations from all customer touchpoints to generate insights for your CS agents and educate your bot. Lär dig mer om Pobuca Knowledge
Pobuca Knowledge is an AI-based solution that analyzes conversations from all customer touchpoints, extracts Q&As for your knowledge base, assesses customer service agents’ performance, and educates your service bots. Build a knowledge base from existing customer dialogs in natural language that automatically become Q&A articles and generate valuable insights. Lär dig mer om Pobuca Knowledge

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran.
Zendesk erbjuder en smart kunskapsbas för självbetjäning som integreras sömlöst i helpdesk-programvaran. Zendesk kan användas internt av supportpersonal för snabba lösningar och externt av kunder för att lösa sina egna problem på vilken plattform som helst. Företag som använder Zendesks kunskapsbasprogram kan förbättra agenters effektivitet och minska supportkostnaderna med 50 %. Denna kundsupportlösning är enkel att distribuera, men ändå tillräckligt flexibel för att anpassas efter dina behov. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Med Zoho Desk kan du skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken i molnet för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor.
Zoho Desk är en molnbaserad kunskapsbasprogramvara för snabbare svar och färre ärenden om kundförfrågningar och klagomål som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder via flera kanaler och språk. Skapa SEO-vänliga kunskapsbasartiklar för flera varumärken för vart och ett av dina varumärken så att du kan besvara dina kunders vanliga frågor. Detta gör att ditt team slipper svara på enkla frågor och ger mer tid till att hjälpa kunder med svåra problem. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg.
Notion är en programvara för kunskapshantering som ansluter din wiki, anteckningar och projekt i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lär dig mer om Yammer

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
En prisbelönt utbildningsplattform för dem som vill skapa webbaserade kurser för alla ändamål med några enkla klick, även utan att ha någon erfarenhet.
TalentLMS är en prisbelönt och molnbaserad utbildningsplattform (learning management system, LMS) som hjälper företag att leverera utbildning till anställda, kunder och samarbetspartner. Programvaran älskas av över 5 500 företag eftersom den är enkel att installera och ännu enklare att bemästra. Denna enkelhet kombineras med en kraftfull uppsättning funktioner som uppfyller alla dina krav. Vare sig du är ett tillverknings- eller teknikföretag, är verksam inom sjukvård, detaljhandel eller professionella tjänster, kommer TalentLMS att bli ett trevligt utbildningsnav för dina team. Lär dig mer om TalentLMS

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know. Lär dig mer om Trainual

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Manage knowledge and share it everywhere. Flowlu will help you to support customers and employees with the most up-to-date information.
Keep your knowledge base updated with Flowlu Knowledge Management software. Set up permission rights and share your knowledge base with the team or clients. Organize your content and articles with a drag-and-drop tool, set up featured articles and boost your customer support. Keep all FAQs in one place, update it with a touch of a fingertip and provide your clients and employees with the most up-to-date information. Lär dig mer om Flowlu

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lär dig mer om KnowledgeOwl

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Restrict outsiders from viewing company-sensitive information with a secure app that handles all file types and keeps them in-house.
Organize all of your most important digital information in Connecteam’s searchable knowledge management software. Images, spreadsheets, attachments, PDFs, docs - whatever you need stored, Connecteam can handle it. With end-to-end security, your information is always secure. Utilize the survey tool to continuously improve on company processes and knowledge sharing with the employee feedback survey tool. Ensure a secure and easy login for system admins with Active Directory Single Sign-On (SSO). Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Programvara för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team samarbeta i hela organisationen och att få tillgång till och utnyttja dess kollektiva intelligens.
Bloomfire är experter på kunskapsengagemang och levererar en upplevelse som kopplar samman team och individer med den information de behöver för att utmärka sig på sina arbeten. Denna molnbaserade plattform för kunskapsengagemang ger människor en centraliserad, sökbar plats för att engagera sig med delad kunskap och utveckla sin organisations kollektiva intelligens. Besök för mer information eller för att boka en demo. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Lär dig mer om Quip

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp en webbaserad kunskapsbas utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst dygnet runt genom självbetjäning.
HelpCrunchs kunskapsbas är en förstklassig lösning för kunskapshantering och kundtjänst genom självbetjäning. Andra funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering
livepro is purpose-built contact center Knowledge Management. Delivering quick and easy answers to agents, not long documents.
livepro is the premium knowledge management solution trusted globally by contact centers. Designed with agents in mind, livepro delivers quick and easy answers – not long confusing documents. Feature-rich yet easy to use, livepro is the single source of truth that seamlessly integrates into your existing contact center toolkit. Reduce onboarding, AHT and improve compliance and customer satisfaction with the only knowledge management system that has COPC Inc. approved technology provider status. Lär dig mer om livepro

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Samarbetsverktyg
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Fulltextsökning
  • Innehållshantering