Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Arbetsflödeshantering

Program för arbetsflödeshantering samordnar arbetsflödet och säkerställer att ändringarna implementeras korrekt. Arbetsflödeshanteringssystem kallas ibland workflow manager och erbjuder en samarbetsmiljö som gör det möjligt för företag att enkelt övervaka och utvärdera sina processer. Organisationer använder arbetsflödeshanteringsprogram för att koordinera sin affärsmiljö, underlätta omedelbar tillgång till korrekta och uppdaterade data om projekt och resultat, schemalägga och synkronisera ändringar och testa effektiviteten i affärsstrategier. Använd Capterra för att hitta rätt lösning för arbetsflödeshanteringen i ditt företag i Sverige. Arbetsflödeshanteringssystem är relaterade till processkartläggningsprogram, program för kravhantering och projektledningsverktyg.

Sverige Visa lokala produkter

117 resultat

PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera alla dina affärsdokument. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera affärsdokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa dokument som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflödet för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Jira är ett fullt utrustat verktyg för arbetsflödeshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Lär dig mer om Jira
Jira är verktyget för arbetsflödeshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsflödes- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetflöde- och procedurdigitalisering. Lösningen gör att frontlinjeteam alltid vet vad de ska göra och hur det ska göras. Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Lösningen hjälper chefer att bli mer effektiva operatörer genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor.
Asana är ett arbetsflödesverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Skapa anpassade och automatiska arbetsflöden för att effektivisera dina teams processer med monday.coms öppna plattform.
Ett enkelt sätt att öka produktiviteten, monday.com Work OS är en sanningskälla i realtid som ditt team kan förlita sig på för alla vardagsprocesser. Med kodfri automatisering kan du sätta ditt teams arbetsflöde på autopilot så att de kan fokusera på meningsfullt arbete. Under tiden kommer anpassade varningar, automatiska statusuppdateringar och projektflöden att hålla ditt team i linje med prioriteringarna så att du aldrig missar dina deadlines. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör projektledning och samarbete om uppgifter och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning, Gantt-diagram och funktioner för arbetsautomatisering har hjälpt Smartsheet att snabbt växa och bli en populär affärsapp för produktivitet. *2015 Google Marketplace App of the Year *2015 Microsoft O365 App of the Year *Gartner Cool Vendor 2015 - Project & Portfolio Management Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut. Lär dig mer om Visio

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Wrike är en programvara för arbetsflödeshantering med anpassade arbetsflöden, delade instrumentpaneler, Gantt-diagram, Kanban-tavlor och automatiserade godkännanden.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram. Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Jotforms formulärbyggare är betrodd av över 18 miljoner användare och är ett enkelt sätt för att skapa och publicera onlineformulär från vilken enhet som helst. Företaget erbjuder över 10 000 färdiga formulärmallar, över 100 integrationer med appar från tredje part och avancerade designfunktioner, vilket gör det till en förstklassig webbaserad formulärbyggare för organisationer över hela världen. Programvaran används ofta för att skapa betalningsformulär, formulär för generering av potentiella kunder, registreringsformulär, kontaktformulär, ansökningsformulär och mycket mer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Skapa ett enkelt sätt att hantera processen och iterera snabbare utan några begränsningar. Samarbeta och håll alla i ditt team informerade och medvetna, organisera ditt arbetsflöde online, spåra framsteg och se till att alla i ditt team är samordnade. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper organisationer att effektivisera och automatisera processer för att minska tiden till marknaden.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera allt ditt arbete på ett ställe. Workfront gör det enkelt att skapa, implementera och automatisera de enskilda delarna i ett produktivt arbetsflöde. Tack vare den inbyggda rapporteringsfunktion kan chefer enkelt bedöma styrkor och svagheter i sina arbetsflöden när behov och ansvarsområden förändras. Få det verktyg du behöver för att ta emot förfrågningar, planera projekt och utföra arbete i alla områden inom ditt företag. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Teamwork är en programvara för arbetsledning för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Teamwork är en intuitiv programvara för arbetsledning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Bitrix24 är en enkel och prisvärd programvara för arbetsflödeshantering som finns tillgänglig i molnet och på plats med öppen källkodsåtkomst.
Om du letar efter gratis eller prisvärd programvara för arbetsflödeshantering eller BPM är du på rätt plats. Priset är inte Bitrix24 enda fördel. Du får en uppsättning standardaffärsprocesser som inte kräver konfiguration, som ledighetsbegäran, affärsresor, utgifter, inköp, allmänna förfrågningar (intern helpdesk). Dessa baseras på din företagsstruktur och kan enkelt ändras vid behov. Med Bitrix24:s affärsprocessdesigner kan du skapa anpassade affärsprocesser. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
UiPath är en ledare om RPA, med lösningar som levereras till toppföretag som vill automatisera och hantera sina affärsprocesser på ett ställe.
UiPath RPA levererar en kraftfull arbetsflödesdesigner som tillåter mycket konfigurerbara arbetsflödesregler. UiPath är intuitivt, flexibelt och lätt att skala, och beroende på arbetsvolymen hanterar den all data som lagras i ett strukturerat format och kan manipulera alla applikationer, precis som en människa. Användare kan ställa in logisk grafisk framställning av arbetsflödesprocesser utan kodnings- eller skriptkunskaper eller använda en kraftfull inspelningsfunktion för att registrera arbetsflöden och aktivera dem automatiskt. Lär dig mer om UiPath

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en projektledningslösning för team som vill prioritera, förutse och prestera bättre över förväntan. Det är ett nytt sätt för att samordna dina medarbetare, projekt och prioriteringar för att säkerställa att rätt personer arbetar med rätt saker vid rätt tidpunkt. Prediktiv schemaläggning anpassar sig dynamiskt till förändringar och hanterar osäkerhet, så att du alltid vet direkt när arbetet kommer att utföras. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Process Street är en modern processhanteringsplattform för team.
Organisera och optimera ditt företags återkommande arbetsflöden med Process Streets automatisering. Skapa och anpassa enkelt robusta checklistor med möjlighet att inkludera omfattande media, tilldela uppgifter och förfallodatum, använda villkorlig logik och integrera med de verktyg som dina team redan älskar. Spåra framsteg och hantera dina arbetsflöden från början till slut i ett enda verktyg, vilket ökar ditt teams produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Slipp krånglet med hantering av entreprenörer för tillträdesförfrågningar, induktioner, tillstånd, SWMS eller andra arbetsflöden för att hålla din anläggning säker.
Håll din personalstyrkas efterlevnad uppdaterad i realtid. Slipp krånglet med hantering av entreprenörer för tillträdesförfrågningar, induktioner, tillstånd, uttalande om säker arbetsmetod (safe work method statement, SWMS) eller andra arbetsflöden för att hålla din anläggning säker. Betrott av JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas och tusentals organisationer över hela världen. Lär dig mer om Honeywell Forge Visitor Management

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk arbetsflödeshantering. Produktkarta, uppgifter, dokument, filer, chatt med mera.
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med automatiserad arbetsflödeshantering. Administrera uppgifter, följ upp milstolpar i projektet, kommunicera med teammedlemmarna, skapa samarbetsdokument, dela och diskutera filer med mera i denna centraliserade arbetsyta. Med förstklassig kommunikation, molnlagring och arbetsflödessamarbete i ett enda verktyg kan du konsolidera både din arbetsdag och dina abonnemang i en enda webbläsarflik. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Integromat är ett automationsverktyg som ansluter dina appar och tjänster till kraftfulla integrationer för att automatisera online-arbetsflöden.
Integromat är ett kostnadsfritt verktyg för att ansluta appar och automatisera arbetsflöden med hjälp av ett snyggt och kodlöst visuellt verktyg. Programvaran gör det möjligt att ansluta till valfri API och skapa komplexa integrationer med hjälp av inbyggda appar och verktyg utan behov av kodning. Du kan automatisera alla onlineuppgifter med några få klick. Lär dig mer om Make

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Ett omfattande verktyg för arbetsflödeshantering för kreativ granskning och godkännande samt digital materialförvaltning.
Effektivisera ditt kreativa arbetsflöde med den omfattande lösningen Widen Collective, en omfattande webbaserad lösning för online-korrektur och digital materialförvaltning. Hantera hela innehållslivscykeln från arbetsgranskning och godkännande till tillgångshantering och distribution. Integrera med ditt valfria projektledningsverktyg för fullständig arbetsflödeshantering. Begär en demo för att se hur den fungerar. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Kodfri automatisering för förbättring av dina processarbetsflöden.
Omvandla din verksamhet och förbättra effektiviteten även på distans med digitala, anpassade arbetsflöden som ditt team kan automatisera och integrera med annan programvara utan behov av IT-utveckling. Besök webbplatsen och prova Pipefy utan kostnad. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi i en och samma plattform.
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att hantera och verkställa flera projekt samtidigt. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet. Lär dig mer om Birdview PSA

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Boomi förenar snabbt och enkelt allt i ditt digitala ekosystem så att du kan uppnå bättre affärsresultat snabbare.
Boomis intelligenta, flexibla och skalbara plattform förenar snabbt och enkelt allt och alla i ditt digitala ekosystem i alla kanaler, enheter och plattformar. Med Boomis molnbaserade plattform är det enkelt att komma igång, logga bara in och gå och du kan skala upp den på ett tillförlitligt och säkert sätt. Boomis sofistikerade funktioner i kombination med ett intuitivt gränssnitt, inbyggd information och insikter från Boomi-gemenskapen gör det möjligt för både IT- och företagsanvändare att få mer gjort på kortare tid. Lär dig mer om Boomi

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Front gör det enkelt att få jobbet gjort. Den samlar alla dina meddelanden, appar och teammedlemmar i en enda inkorg.
Front sammanför alla dina meddelanden, appar och teammedlemmar i en enda inkorg. Få jobbet gjort omedelbart och håll igång projekt med automatiserade om-sedan-regler. Använd interna kommentarer för att förenkla samarbetet vid samtal. Med meddelandetilldelningar vet alla vad de är ansvariga för. Integrera med Asana, JIRA och 50+ andra appar för att hålla dina projekt uppdaterade direkt från din inkorg. Gå med i Convoy, HubSpot, Shopify och mer än 4 300 team som arbetar med arbetsflöden som drivs av Front. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är ett prisbelönt program för heltäckande arbetshantering med vilket du kan kontrollera hela ditt arbetsflöde på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner erbjuder Scoro alla de verktyg du behöver för att hantera ditt företag fullt ut: planering och uppföljning av uppgifter, resursplanering, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offerter och fakturering, avancerade rapporter, instrumentpaneler i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14-dagars gratis provperiod för att testa själv! Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för arbetsflödeshantering utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Kraftfull programvara för innehållshantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta plattform för innehållshantering som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för tjänsteföretag och hjälper dig att behålla kontrollen.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Med Ninox och dess anpassningsbara användargränssnitt kan du skapa appar som matchar ditt eget arbetsflöde.
Med Ninox och dess anpassningsbara användargränssnitt kan du skapa appar som matchar ditt eget arbetsflöde. Med Ninox går det att integrera applikationer från olika avdelningar som CRM, ERP, personalavdelning, ekonomiavdelning, säljavdelning och projektledning. För att öka företagets arbetsflödesproduktivitet kan teammedlemmarna få åtkomst till Ninox på alla plattformar via dess inbyggda macOS-, iOS- och Android-app eller via valfri webbläsare baserat på olika roller. Lär dig mer om Ninox

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Zoho Creator är en programvara för hantering av arbetsflödesautomatisering som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
Zoho Creator ger dig viktig programvara för hantering av arbetsflödesautomatisering och verktygen som hjälper dig att skapa anpassade appar, allt på egen hand, oavsett din tekniska expertis. När varje affärsprocess är unik och skiljer sig från varandra kan en enda programvara omöjligen ge lösningar till alla. Det måste vara därför 7 miljoner användare över hela världen har byggt 6 miljoner anpassade applikationer för att hantera sina unika affärsprocesser. Se fallstudier. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Checklistprogramvara med Slack-integrering. Håll ditt team på rätt köl för dina viktigaste återkommande processer, arbetsflöden och standardrutiner (standard operation procedures, SOP).
Säkerställ framgångar med din organisations viktiga återkommande affärsprocesser. Tilldela uppgifter, samla in data, spåra tidslinjestatus, använd villkorad logik för att anpassa arbetsflöden och använd helt anpassningsbara instrumentbräden för att säkerställa att ditt team aldrig missar en viktig tidsfrist. Med en inbyggd Slack-integrering och 100-tals andra fungerar Manifestly i alla branscher och ser till att ditt team aldrig missar något. Lär dig mer om Manifestly

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Kanban Tool är en visuell projektledningstjänst för enkel arbetsflödesvisualisering och -optimering, vilket möjliggör teamsamarbete i realtid.
Kanban Tool är en visuell projektledningsapplikation för arbetsflödesoptimering och teamsamarbete i realtid. Den hjälper till att analysera och förbättra dina processer och därmed öka företagets effektivitet. Den är enkel att använda, mycket anpassningsbar och snabb. Tillgänglig i moln eller på plats. Det är det föredragna verktyget för arbetsflödeshantering för företag som vill ha en effektiv plattform utan krusiduller och som inte kräver någon utbildning. Lär dig mer om Kanban Tool

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Med Nintex Promapp kan team kartlägga, dela, granska och uppdatera sina företagsomfattande processer i en lättanvänd plattform.
Företag runt om i världen använder Nintex Promapp för att kartlägga och hantera sina processer. Skapa total insyn och kontroll över dina företagsprocesser med Nintex Promapp. Använd programvara för visuell processmappning för att uppmuntra företagsomfattande samarbete, öka ansvarstagandet och förbättra dina processer alla med en lättanvänd plattform. Nintex Promapp gör det enkelt att kartlägga, hantera och automatisera processer, vilket möjliggör kvalitetssäkring, riskhantering och affärskontinuitet. Lär dig mer om Nintex Promapp

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete.
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Backlog sätter fart på ditt arbetsflöde genom att kombinera planering, uppföljning och kodhantering för en effektiv organisering av uppgifter.
Backlog är ett allt i ett-verktyg för arbetsflödeshantering som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös MCC-molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare.
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Ge varje användare en intuitiv, lätthanterlig och lättskött företagsplattform. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och med en låg totalkostnad för ägande. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Starta en kostnadsfri provperiod och gör sällskap med mer än 500 000 användare av denna kodlösa formulärutvecklare och skicka data direkt till väsentliga appar. Planer från 19,99 USD/månad.
Starta en kostnadsfri provperiod och anslut dig till över 500 000 personer i 112 länder med Formstack, en mångsidig dra-och-släpp-formulärbyggare online för alla, med planer från 19,99 USD per månad. Utan att veta hur man kodar kan du skapa vackra, mobilvänliga webbformulär för att samla in onlinebetalningar, respons från kunder och marknadsföringsleads, skapa automatiserade arbetsflöden eller börja från hundratals förbyggda mallar. HIPAA-kompatibel med mer än 50 integrationer för appar som Salesforce, MailChimp och PayPal. Lär dig mer om Formstack Forms

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att förbättra sitt arbetsflöde för granskning och godkännande.
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Rapportering och analys
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Dokumenthantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Ingen kod
  • Uppgiftsförloppsspårning