Sverige Visa lokala produkter
757 resultat
Skapa anpassade och automatiska arbetsflöden för att effektivisera dina teams processer med monday.coms öppna plattform. Lär dig mer om monday.com
Ett enkelt sätt att öka produktiviteten, monday.com Work OS är en sanningskälla i realtid som ditt team kan förlita sig på för alla vardagsprocesser. Med kodfri automatisering kan du sätta ditt teams arbetsflöde på autopilot så att de kan fokusera på meningsfullt arbete. Under tiden kommer anpassade varningar, automatiska statusuppdateringar och projektflöden att hålla ditt team i linje med prioriteringarna så att du aldrig missar dina deadlines. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Process Street är en modern processhanteringsplattform för team. Lär dig mer om Process Street
Organisera och optimera ditt företags återkommande arbetsflöden med Process Streets automatisering. Skapa och anpassa enkelt robusta checklistor med möjlighet att inkludera omfattande media, tilldela uppgifter och förfallodatum, använda villkorlig logik och integrera med de verktyg som dina team redan älskar. Spåra framsteg och hantera dina arbetsflöden från början till slut i ett enda verktyg, vilket ökar ditt teams produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Få verksamheten att växa och skala upp verksamheten på ett snabbare och mer intelligent sätt med PandaDocs programvara för arbetsflödesautomatisering. Lär dig mer om PandaDoc
Vill du få en snabbare arbetsflödeshantering? Med PandaDoc kan du förbättra arbetsflödesprestandan för varje avdelning så att verksamheten går framåt. Skapa, skicka, kartlägg, e-signera och lagra alla dina affärsdokument på ett ställe med PandaDoc. Perfekt för team inom marknadsföring, försäljning, HR, drift, IT, juridik och produktutveckling med mer än 10 personer. Bygg en mer skalbar försäljningsorganisation med PandaDocs programvara för automatisering av arbetsflöden. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett arbetsflödesverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Kodfri automatisering för förbättring av dina processarbetsflöden. Lär dig mer om Pipefy
Omvandla din verksamhet och förbättra effektiviteten även på distans med digitala, anpassade arbetsflöden som ditt team kan automatisera och integrera med annan programvara utan behov av IT-utveckling. Besök webbplatsen och prova Pipefy utan kostnad. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Fluix är en plattform för effektivisering av dokumentflödet och kommunikationen mellan din mobila personalstyrka, dina kunder och ditt backoffice. Lär dig mer om Fluix
Med Fluix mobila plattform kan ditt fältteam fylla i checklistor och skicka in arbetsordrar, skriva under kontrakt och registrera kundsignaturer, godkänna inköpsordrar och utföra revisioner. Med automatiserade arbetsflödesregler kan ditt backoffice samla in fältdata och analysera dem i realtid. Fluix kan nås via sin app för iOS eller valfri webbläsare. Hjälp ditt team att bli mer produktivt och göra ditt företag mer effektivt. För team med mer än 10 användare. Lär dig mer om Fluix

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Kissflow Workflow är ett arbetsflödesprogram som stöder både strukturerade och ostrukturerade arbetsflöden Lär dig mer om Kissflow Workflow
Kissflow Workflow är arbetsflödesprogramvara som stöder både strukturerade arbetsflöden (fallhantering) och ostrukturerade arbetsflöden (bpm/processhantering). Kissflow Workflow ger dig ett kodlöst arbetsflödesprogram där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow Workflow

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för arbetsflödeshantering som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Arbetsflödet för dokument utnyttjar det säkra FileHold-dokumentarkivet för att säkert distribuera rätt dokument till rätt personer. Lär dig mer om FileHold
För stora företag är arbetsflödet en del av programmet FileHold Document and Records Management som också måste köpas. FileHold ger dig en säker, centraliserad, granskad, versionskontrollerad och sökbar dokumentlagringsplats. Fakturor, inköpsförfrågningar, resekostnader osv. kan hämtas från biblioteket och läggas in i en gransknings- eller godkännandeprocess. Arbetsflödet triggas automatiskt när ett dokument läggs till i biblioteket. Stöd för mobila enheter var som helst där det finns tillgång till internet. Lär dig mer om FileHold

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Jira är ett fullt utrustat verktyg för arbetsflödeshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Lär dig mer om Jira
Jira är verktyget för arbetsflödeshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Skapa ett enkelt sätt att hantera processen och iterera snabbare utan några begränsningar. Samarbeta och håll alla i ditt team informerade och medvetna, organisera ditt arbetsflöde online, spåra framsteg och se till att alla i ditt team är samordnade. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
iGrafx affärsomvandlingsplattform definierar, prioriterar och automatiserar kommunikationen mellan system, processer och människor Lär dig mer om iGrafx
Det är en sak att dokumentera din process, men revisorer vill veta hur du ser till att den faktiskt följs. iGrafx affärsomvandlingsplattform definierar, prioriterar och automatiserar kommunikationen mellan system, processer och avdelningar. När det gäller processoptimering ger arbetsflödesautomatisering dessutom ett exakt mått på en process verkliga prestanda. Lär dig mer om iGrafx

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör projektledning och samarbete om uppgifter och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning, Gantt-diagram och funktioner för arbetsautomatisering har hjälpt Smartsheet att snabbt växa och bli en populär affärsapp för produktivitet. *2015 Google Marketplace App of the Year *2015 Microsoft O365 App of the Year *Gartner Cool Vendor 2015 - Project & Portfolio Management Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet. Lär dig mer om LiquidPlanner
LiquidPlanner är en projektledningslösning för team som vill prioritera, förutse och prestera bättre över förväntan. Det är ett nytt sätt för att samordna dina medarbetare, projekt och prioriteringar för att säkerställa att rätt personer arbetar med rätt saker vid rätt tidpunkt. Prediktiv schemaläggning anpassar sig dynamiskt till förändringar och hanterar osäkerhet, så att du alltid vet direkt när arbetet kommer att utföras. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en enkel och prisvärd programvara för arbetsflödeshantering som finns tillgänglig i molnet och på plats med öppen källkodsåtkomst. Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter gratis eller prisvärd programvara för arbetsflödeshantering eller BPM är du på rätt plats. Priset är inte Bitrix24 enda fördel. Du får en uppsättning standardaffärsprocesser som inte kräver konfiguration, som ledighetsbegäran, affärsresor, utgifter, inköp, allmänna förfrågningar (intern helpdesk). Dessa baseras på din företagsstruktur och kan enkelt ändras vid behov. Med Bitrix24:s affärsprocessdesigner kan du skapa anpassade affärsprocesser. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Ett omfattande verktyg för arbetsflödeshantering för kreativ granskning och godkännande samt digital materialförvaltning. Lär dig mer om Widen Collective
Effektivisera ditt kreativa arbetsflöde med den omfattande lösningen Widen Collective, en omfattande webbaserad lösning för online-korrektur och digital materialförvaltning. Hantera hela innehållslivscykeln från arbetsgranskning och godkännande till tillgångshantering och distribution. Integrera med ditt valfria projektledningsverktyg för fullständig arbetsflödeshantering. Begär en demo för att se hur den fungerar. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsflödes- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetflöde- och procedurdigitalisering. Lösningen gör att frontlinjeteam alltid vet vad de ska göra och hur det ska göras. Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Lösningen hjälper chefer att bli mer effektiva operatörer genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på medelstora och stora företag. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Lösningen stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda sina favoritverktyg. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Front gör det enkelt att få jobbet gjort. Den samlar alla dina meddelanden, appar och teammedlemmar i en enda inkorg. Lär dig mer om Front
Front sammanför alla dina meddelanden, appar och teammedlemmar i en enda inkorg. Få jobbet gjort omedelbart och håll igång projekt med automatiserade om-sedan-regler. Använd interna kommentarer för att förenkla samarbetet vid samtal. Med meddelandetilldelningar vet alla vad de är ansvariga för. Integrera med Asana, JIRA och 50+ andra appar för att hålla dina projekt uppdaterade direkt från din inkorg. Gå med i Convoy, HubSpot, Shopify och mer än 4 300 team som arbetar med arbetsflöden som drivs av Front. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös MCC-molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Lär dig mer om Forms On Fire
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Ge varje användare en intuitiv, lätthanterlig och lättskött företagsplattform. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och med en låg totalkostnad för ägande. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Intellects arbetsflöde kan enkelt ändras med dra-och-släpp-teknik. Lär dig mer om Intellect
Intellect erbjuder ett dynamiskt arbetsflöde som en del av sin BPM-lösning, en kodlös plattform för digital omvandling och automatisering. Visionen är att ge alla "möjlighet till innovation" genom att erbjuda en prisbelönt BPM-plattform som gör det möjligt för icke-programmare att använda dra-och-släpp-teknik för att ta fram formulär, arbetsflöden och rapporter. Lär dig mer om Intellect

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt. Lär dig mer om Missive
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Rörligt arbetsflöde och affärsprocessledning. Lär dig mer om Metatask
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla avdelningar. Skapa anpassade arbetsflöden med sofistikerade formulär, godkännanden, granskningscykler, tabeller, parallella uppgifter, villkor och många fler avancerade funktioner. Med Metatask smidiga funktioner kan du öppna uppgifter igen och enkelt rätta till fel vid datainmatning. Lär dig mer om Metatask

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
FlowWright är en förstklassig BPM-/arbetsflödesprogramvara för automatisering och integrering av processer och system. Byggd på Microsofts teknikstack. Lär dig mer om FlowWright
FlowWright är en ledande affärsprocessledning (business process management, BPM)-/arbetsflödesprogramvara för företag som vill automatisera och integrera sina affärsprocesser. FlowWright är den snabbaste och mest robusta BPM-programvaran och inkluderar grafiskt arbetsflöde, regelmotor, formulär, meddelandebuss, stöd för affärsobjekt, stöd för multitenans samt REST- och .NET programmeringsgränssnitt (application program interface, API). FlowWright bygger på Microsofts teknikstack och kan driftsättas både i molnet och på plats. FlowWright är känt för enastående support och responsivitet. Lär dig mer om FlowWright

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Google-arbetsflöde på ett enkelt sätt. Automatisera dina processer på Google Workspace utan att skriva en enda kodrad. Kom igång kostnadsfritt. Lär dig mer om zenphi
Kodfri arbetsflödesautomatisering byggd på Google för Google. Oavsett om det är en enkel sammanslagning av Gmail-meddelanden med hjälp av Sheets och Docs, ett arbetsflöde för godkännande eller en komplex process för onboarding av anställda i flera steg som drivs av en tillståndsmaskin, dokumentgenerering, e-signatur eller annat kan zenphi automatisera det genom att dra och släppa några gånger. Ingen kodning krävs. Med zenphi kan du automatisera dina företagsprocesser på nolltid och sätta dem på autopilot. Lär dig mer om zenphi

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Vitmärkt inbäddad iPaaS med en lättanvänd visuell automationslösning för arbetsflöde. Lär dig mer om Appmixer
Denna vitmärkta inbäddade iPaaS med ett lättanvänt visuellt automationssystem för arbetsflöde och obegränsade anslutningar gör att du kan fokusera dina resurser på att leverera det dina kunder vill ha så att de förblir nöjda. Lär dig mer om Appmixer

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Longview Close provides seamless integration with your systems, enabling you to shorten your consolidation process. Lär dig mer om Longview Close
Longview Close provides seamless integration with your systems, enabling you to shorten your consolidation process. With Longview Close, you can eliminate manual input, create direct interfaces with all of your source systems, reduce risk and improve data integrity and achieve self-service reporting without IT involvement. Lär dig mer om Longview Close

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Workflow automation platform that allows DevOps teams to analyze the root cause of incidents and remediate issues via collaboration. Lär dig mer om Moogsoft AIOps
Workflow automation platform that allows DevOps teams to analyze the root cause of incidents and remediate issues via collaboration. Lär dig mer om Moogsoft AIOps

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Flowbiz är en mångsidig lösning för arbetsflöde och automation som bearbetar alla aktiviteter, oavsett bransch, när som helst och var som helst. Lär dig mer om Flowbiz
Flowbiz är en anpassningsbar lösning för arbetsflöde och automation som kan bearbeta alla aktiviteter, oavsett bransch, när som helst och var som helst. Flowbiz är en skalbar, robust och mångsidig allt i ett-lösning som tillhandahåller allt som behövs för att digitalt transformera affärsverksamheter och arbetsflöden. Programvaran är molnbaserad och erbjuder hög säkerhet och regelefterlevnad plus ett paket med andra funktioner från 1 100 AUD per år plus 15 USD per användare och månad. Lära sig mer om Flowbiz. Lär dig mer om Flowbiz

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Powerful yet inexpensive online submission and review. Designed for professional event managers, arts organizations, and publishers. Lär dig mer om Review Star
Review Star is a powerful and budget-friendly platform for online submission and review. Solutions for event speaker management, artist applications, publications, award nominations, and more. Review Star is designed for professional event managers, arts organizations, and publishers. Powerful workflow, tagging, and audit features yet it’s simple and intuitive for users. Free trial account and free migration support if you need help switching from another tool. Lär dig mer om Review Star

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut. Lär dig mer om Visio

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Founded in 2011, Zapier has helped over 1.8 million individuals and businesses with their automation needs.
Zapier connects the web apps SMBs use every day so you can save time, reduce tedious tasks, and focus on what matters most. Working with a larger team? Zapier for Companies offers collaboration and security features that let you bring the power of automation to your entire organization. In just a few minutes, you can set up automated workflows that connect over 4,000 of the most popular apps—no code required. Lär dig mer om Zapier

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för arbetsflödeshantering med anpassade arbetsflöden, delade instrumentpaneler, Gantt-diagram, Kanban-tavlor och automatiserade godkännanden.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram. Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications.
Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications. Lär dig mer om Google Cloud Platform

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper organisationer att effektivisera och automatisera processer för att minska tiden till marknaden.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera allt ditt arbete på ett ställe. Workfront gör det enkelt att skapa, implementera och automatisera de enskilda delarna i ett produktivt arbetsflöde. Tack vare den inbyggda rapporteringsfunktion kan chefer enkelt bedöma styrkor och svagheter i sina arbetsflöden när behov och ansvarsområden förändras. Få det verktyg du behöver för att ta emot förfrågningar, planera projekt och utföra arbete i alla områden inom ditt företag. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
The fastest, easiest, and highest value Workflow Management Software. Automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Teamwork är en programvara för arbetsledning för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Teamwork är en intuitiv programvara för arbetsledning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
UiPath är en ledare om RPA, med lösningar som levereras till toppföretag som vill automatisera och hantera sina affärsprocesser på ett ställe.
UiPath RPA levererar en kraftfull arbetsflödesdesigner som tillåter mycket konfigurerbara arbetsflödesregler. UiPath är intuitivt, flexibelt och lätt att skala, och beroende på arbetsvolymen hanterar den all data som lagras i ett strukturerat format och kan manipulera alla applikationer, precis som en människa. Användare kan ställa in logisk grafisk framställning av arbetsflödesprocesser utan kodnings- eller skriptkunskaper eller använda en kraftfull inspelningsfunktion för att registrera arbetsflöden och aktivera dem automatiskt. Lär dig mer om UiPath

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Slipp krånglet med hantering av entreprenörer för tillträdesförfrågningar, induktioner, tillstånd, SWMS eller andra arbetsflöden för att hålla din anläggning säker.
Håll din personalstyrkas efterlevnad uppdaterad i realtid. Slipp krånglet med hantering av entreprenörer för tillträdesförfrågningar, induktioner, tillstånd, uttalande om säker arbetsmetod (safe work method statement, SWMS) eller andra arbetsflöden för att hålla din anläggning säker. Betrott av JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas och tusentals organisationer över hela världen. Lär dig mer om Sine

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Build workflows that establish consistency, reliability, and reduce latency.
Discover the top workflow management solution purpose-built for services businesses with 50 to 5000+ employees. With Mavenlink, you can connect with existing systems, empower your teams, and infuse agility into your work with Mavenlink M-Bridge, a first in professional services. Mavenlink’s M-Bridge will enable your technology to work how your business works, leveraging your unique business processes so that your people can focus on what they do best. Lär dig mer om Mavenlink

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Tools for the modern creative professional: workflows, contracts, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering