Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Arbetsflödeshantering

Sverige Visa lokala produkter
893 resultat
Skapa anpassade och automatiska arbetsflöden för att effektivisera dina teams processer med monday.coms öppna plattform. Lär dig mer om monday.com
Ett enkelt sätt att öka produktiviteten, monday.com Work OS är en sanningskälla i realtid som ditt team kan förlita sig på för alla vardagsprocesser. Med kodfri automatisering kan du sätta ditt teams arbetsflöde på autopilot så att de kan fokusera på meningsfullt arbete. Under tiden kommer anpassade varningar, automatiska statusuppdateringar och projektflöden att hålla ditt team i linje med prioriteringarna så att du aldrig missar dina deadlines. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett arbetsflödesverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Skapa ett enkelt sätt att hantera processen och iterera snabbare utan några begränsningar. Samarbeta och håll alla i ditt team informerade och medvetna, organisera ditt arbetsflöde online, spåra framsteg och se till att alla i ditt team är samordnade. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Kissflow Workflow är ett arbetsflödesprogram som stöder både strukturerade och ostrukturerade arbetsflöden Lär dig mer om Kissflow
Kissflow Workflow är arbetsflödesprogramvara som stöder både strukturerade arbetsflöden (fallhantering) och ostrukturerade arbetsflöden (bpm/processhantering). Kissflow Workflow ger dig ett kodlöst arbetsflödesprogram där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
CRM & Work Management, Billing, Communication (Emails, Client portal), Easy-to-use Time Tracking, and Powerful Reporting Lär dig mer om Uku
Uku is beautiful, simple and intuitive work management software. It is the only tool you need to organize work, manage tasks, and make smart decision in your accounting firm. With Uku you can plan work, manage your team and keep track of your workflow without less headache. * Automated tasks * Work management * Team collaboration * Client management * Time tracking * Productivity analysis * Client agreement monitoring * Automated billing * Integrations with your favorite apps * Mini Uku Lär dig mer om Uku

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Få verksamheten att växa och skala upp verksamheten på ett snabbare och mer intelligent sätt med PandaDocs programvara för arbetsflödesautomatisering. Lär dig mer om PandaDoc
Vill du få en snabbare arbetsflödeshantering? Med PandaDoc kan du förbättra arbetsflödesprestandan för varje avdelning så att verksamheten går framåt. Skapa, skicka, kartlägg, e-signera och lagra alla dina affärsdokument på ett ställe med PandaDoc. Perfekt för team inom marknadsföring, försäljning, HR, drift, IT, juridik och produktutveckling med mer än 10 personer. Bygg en mer skalbar försäljningsorganisation med PandaDocs programvara för automatisering av arbetsflöden. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsflödes- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetflöde- och procedurdigitalisering. Lösningen gör att frontlinjeteam alltid vet vad de ska göra och hur det ska göras. Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Lösningen hjälper chefer att bli mer effektiva operatörer genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös MCC-molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Lär dig mer om Forms On Fire
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Ge varje användare en intuitiv, lätthanterlig och lättskött företagsplattform. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och med en låg totalkostnad för ägande. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
- Ledande no-code-plattform - Undvik flaskhalsar i arbetsflödet genom att automatisera repeterbara expertprocesser. Lär dig mer om Checkbox
- Ledande no-code-plattform - Genom att använda Checkbox för att enkelt automatisera repeterbara expertprocesser kan du undvika de flaskhalsar som uppstår i arbetsflöden på grund av ineffektiva processer som använder föråldrade och komplicerade kalkylblad samt äldre system. Vår kraftfulla no-code-plattform innehåller funktioner som sekventiella och parallella arbetsflöden, multi-utlösare, uppföljning av godkännanden, instrumentpanel, analyser med mera. Den är betrodd och används av organisationer som Coca-Cola, Deloitte och Telstra. Lär dig mer om Checkbox

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
BIC Platform includes a holistic automation solution that transforms manual activities into digital, executable workflows. Lär dig mer om BIC Platform
With the BIC Platform as an automation tool, you can quickly transform your manual, paper-based and repetitive activities into digital forms, executable workflows and tasks automated by bots. The workflows are automated directly from domain-oriented modeling and without any programming effort. Lär dig mer om BIC Platform

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Onits Contract Lifecycle Management (CLM) software empowers legal and business teams with end-to-end automation of their entire contra Lär dig mer om Onit
Onit CLM is a cloud-based contracts repository with automated functionality that supports all phases of the contract lifecycle from capture and creation, through negotiations and approvals, to execution and post-execution management. Onit CLM streamlines the entire contract lifecycle and Lär dig mer om Onit

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Longview Close provides seamless integration with your systems, enabling you to shorten your consolidation process. Lär dig mer om Longview Close
Longview Close provides seamless integration with your systems, enabling you to shorten your consolidation process. With Longview Close, you can eliminate manual input, create direct interfaces with all of your source systems, reduce risk and improve data integrity and achieve self-service reporting without IT involvement. Lär dig mer om Longview Close

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Jira är ett fullt utrustat verktyg för arbetsflödeshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter.
Jira är verktyget för arbetsflödeshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut. Lär dig mer om Visio

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör projektledning och samarbete om uppgifter och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning, Gantt-diagram och funktioner för arbetsautomatisering har hjälpt Smartsheet att snabbt växa och bli en populär affärsapp för produktivitet. *2015 Google Marketplace App of the Year *2015 Microsoft O365 App of the Year *Gartner Cool Vendor 2015 - Project & Portfolio Management Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Founded in 2011, Zapier has helped over 1.8 million individuals and businesses with their automation needs.
Zapier connects the web apps SMBs use every day so you can save time, reduce tedious tasks, and focus on what matters most. Working with a larger team? Zapier for Companies offers collaboration and security features that let you bring the power of automation to your entire organization. In just a few minutes, you can set up automated workflows that connect over 4,000 of the most popular apps—no code required. Lär dig mer om Zapier

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för arbetsflödeshantering med anpassade arbetsflöden, delade instrumentpaneler, Gantt-diagram, Kanban-tavlor och automatiserade godkännanden.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram. Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Cloud-based service that allows you to create anything from simple websites to complex applications for businesses of all sizes.
Google Cloud Platform is cloud-based service that allows you to create anything from simple websites to complex applications for businesses of all sizes in all industries. Google Cloud Platform offers a scalable data warehouse powered by cloud storage and machine learning, as well as relational databases for transactions, complex queries, and more. New customers get $300 in free credits during the first 90 days after exhausting free usage which is available across 20+ different products. Lär dig mer om Google Cloud

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper organisationer att effektivisera och automatisera processer för att minska tiden till marknaden.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera allt ditt arbete på ett ställe. Workfront gör det enkelt att skapa, implementera och automatisera de enskilda delarna i ett produktivt arbetsflöde. Tack vare den inbyggda rapporteringsfunktion kan chefer enkelt bedöma styrkor och svagheter i sina arbetsflöden när behov och ansvarsområden förändras. Få det verktyg du behöver för att ta emot förfrågningar, planera projekt och utföra arbete i alla områden inom ditt företag. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
The fastest, easiest, and highest value Workflow Management Software. Automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. Lär dig mer om QuickBooks Online Advanced

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Teamwork är en programvara för arbetsledning för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Teamwork är en intuitiv programvara för arbetsledning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
UiPath är en ledare om RPA, med lösningar som levereras till toppföretag som vill automatisera och hantera sina affärsprocesser på ett ställe.
UiPath RPA levererar en kraftfull arbetsflödesdesigner som tillåter mycket konfigurerbara arbetsflödesregler. UiPath är intuitivt, flexibelt och lätt att skala, och beroende på arbetsvolymen hanterar den all data som lagras i ett strukturerat format och kan manipulera alla applikationer, precis som en människa. Användare kan ställa in logisk grafisk framställning av arbetsflödesprocesser utan kodnings- eller skriptkunskaper eller använda en kraftfull inspelningsfunktion för att registrera arbetsflöden och aktivera dem automatiskt. Lär dig mer om UiPath

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en projektledningslösning för team som vill prioritera, förutse och prestera bättre över förväntan. Det är ett nytt sätt för att samordna dina medarbetare, projekt och prioriteringar för att säkerställa att rätt personer arbetar med rätt saker vid rätt tidpunkt. Prediktiv schemaläggning anpassar sig dynamiskt till förändringar och hanterar osäkerhet, så att du alltid vet direkt när arbetet kommer att utföras. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en enkel och prisvärd programvara för arbetsflödeshantering som finns tillgänglig i molnet och på plats med öppen källkodsåtkomst.
Om du letar efter gratis eller prisvärd programvara för arbetsflödeshantering eller BPM är du på rätt plats. Priset är inte Bitrix24 enda fördel. Du får en uppsättning standardaffärsprocesser som inte kräver konfiguration, som ledighetsbegäran, affärsresor, utgifter, inköp, allmänna förfrågningar (intern helpdesk). Dessa baseras på din företagsstruktur och kan enkelt ändras vid behov. Med Bitrix24:s affärsprocessdesigner kan du skapa anpassade affärsprocesser. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Slipp krånglet med hantering av entreprenörer för tillträdesförfrågningar, induktioner, tillstånd, SWMS eller andra arbetsflöden för att hålla din anläggning säker.
Håll din personalstyrkas efterlevnad uppdaterad i realtid. Slipp krånglet med hantering av entreprenörer för tillträdesförfrågningar, induktioner, tillstånd, uttalande om säker arbetsmetod (safe work method statement, SWMS) eller andra arbetsflöden för att hålla din anläggning säker. Betrott av JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas och tusentals organisationer över hela världen. Lär dig mer om Sine

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Build workflows that establish consistency, reliability, and reduce latency.
Discover the top workflow management solution purpose-built for services businesses with 50 to 5000+ employees. With Kantata, you can connect with existing systems, empower your teams, and infuse agility into your work with Kantata's solutions specifically built for professional services. Kantata will enable your technology to work how your business works, leveraging your unique business processes so that your people can focus on what they do best. Lär dig mer om Kantata

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Process Street är en modern processhanteringsplattform för team.
Organisera och optimera ditt företags återkommande arbetsflöden med Process Streets automatisering. Skapa och anpassa enkelt robusta checklistor med möjlighet att inkludera omfattande media, tilldela uppgifter och förfallodatum, använda villkorlig logik och integrera med de verktyg som dina team redan älskar. Spåra framsteg och hantera dina arbetsflöden från början till slut i ett enda verktyg, vilket ökar ditt teams produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Everything you need to manage your workflow: proposals, contracts, invoices, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Workflow management software for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
OutSystems is a high-performance low-code platform that achieves serious productivity, creating serious apps with continuous innovation
OutSystems is a high-performance low-code platform that achieves serious productivity, creating serious apps with continuous innovation. Visual development tools and automation powered by AI help customers tackle strategic challenges such as application modernization, workplace innovation, business process automation, and customer experience transformation. OutSystems ensures that solutions are secure, resilient, cloud-ready, and built to scale. Lär dig mer om OutSystems

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Daylite is workflow management software great for teams of 1-100 employees that all use Macs, iPhone and iPads. Get streamlined!
Daylite is a powerful workflow management software great for teams of 1-100 employees that all use Macs. Streamline operations from client relationship management to deal management and project management - all in one app. Easy to customize. Define and automate processes to save time and make sure nothing slips through the cracks. Built for Macs so you can integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts & iCal and more. Lär dig mer om Daylite for Mac

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Award-winning workflow management software that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams.
ProjectManager is an award-winning workflow management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Cloud-based project planning, customizable workflows, resource management and time tracking tools enable world-class collaboration and improved productivity across the entire work cycle. ProjectManager is simple for anyone to use, yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their projects. Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Ett omfattande verktyg för arbetsflödeshantering för kreativ granskning och godkännande samt digital materialförvaltning.
Effektivisera ditt kreativa arbetsflöde med den omfattande lösningen Widen Collective, en omfattande webbaserad lösning för online-korrektur och digital materialförvaltning. Hantera hela innehållslivs cykeln från arbetsgranskning och godkännande till tillgångshantering och distribution. Integrera med ditt valfria projektledningsverktyg för fullständig arbetsflödeshantering. Begär en demo för att se hur den fungerar. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Integromat är ett automationsverktyg som ansluter dina appar och tjänster till kraftfulla integrationer för att automatisera online-arbetsflöden.
Integromat är ett kostnadsfritt verktyg för att ansluta appar och automatisera arbetsflöden med hjälp av ett snyggt och kodlöst visuellt verktyg. Programvaran gör det möjligt att ansluta till valfri API och skapa komplexa integrationer med hjälp av inbyggda appar och verktyg utan behov av kodning. Du kan automatisera alla onlineuppgifter med några få klick. Lär dig mer om Make

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Shift is where work gets done. Its all your apps, accounts, and workflows in one beautiful desktop workstation, designed for focus.
Shift is the desktop app for streamlining your accounts, apps, and workflows. Tired of switching between accounts, and logging in and out? Toggle between multiple Gmail, Outlook & Office 365 accounts without the hassle. Connect all of your favorite apps (1,200+ to choose from!) and create the perfect workflow for you and your team. Make your work collaborative with Workspaces. Create the perfect workflow for you and your team with mission-critical tabs, apps and bookmarks in one place. Lär dig mer om Shift

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Workamajig is the only project management tool made specifically for creative teams. See why over 3,000 marketing teams use Workamajig.
Workamajig is an all-in-one solution for agencies and in-house creative teams that allows you to collaborate agency wide. Opportunity tracking, project management, time tracking, resource management and complete finance and accounting in one solution. Workamajig enables you to improve your workflow by getting accurate data, eliminating manual input, gaining visibility for managers and staff, generating timely reports and improving ROI! Lär dig mer om Workamajig

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Kodfri automatisering för förbättring av dina processarbetsflöden.
Omvandla din verksamhet och förbättra effektiviteten även på distans med digitala, anpassade arbetsflöden som ditt team kan automatisera och integrera med annan programvara utan behov av IT-utveckling . Besök webbplatsen och prova Pipefy utan kostnad. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Apply empowers organizations to seamlessly collect, manage and review grant applications and drive better, faster funding decisions.
Move towards your mission, faster. Create a frictionless grantmaking process with SurveyMonkey Apply (formerly known as FluidReview). Seamlessly collect and review applications online, save time with robust automations, gain insights with powerful reports, and more. Special non-profit pricing is available. Lär dig mer om SurveyMonkey Apply

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Quickbase is a no-code development platform that enables people to manage workflows & build business applications with safety & speed.
Quickbase is a workflow management platform that supports continuous improvement by enabling you to quickly create applications and workflow automations to improve processes in minutes. Connect your data, share information only with the people that need it with enterprise-grade security and governance, and make changes to your workflows as your business changes. Quickbase customers improve customer experience, reduce costs & time, maximize resource utilization, and increase team accountability. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på medelstora och stora företag.
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Lösningen stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda sina favoritverktyg. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Ersättningshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Spårning av efterlevnad
  • Uppgiftshantering