I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Arbetsflödeshantering

Program för arbetsflödeshantering samordnar arbetsflödet och säkerställer att ändringarna implementeras korrekt. Arbetsflödeshanteringssystem kallas ibland workflow manager och erbjuder en samarbetsmiljö som gör det möjligt för företag att enkelt övervaka och utvärdera sina processer. Organisationer använder arbetsflödeshanteringsprogram för att koordinera sin affärsmiljö, underlätta omedelbar tillgång till korrekta och uppdaterade data om projekt och resultat, schemalägga och synkronisera ändringar och testa effektiviteten i affärsstrategier. Använd Capterra för att hitta rätt lösning för arbetsflödeshanteringen i ditt företag i Sverige. Arbetsflödeshanteringssystem är relaterade till processkartläggningsprogram, program för kravhantering och projektledningsverktyg.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Arbetsflödeshantering

Sverige Visa lokala produkter

131 resultat

Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Backlog sätter fart på ditt arbetsflöde genom att kombinera planering, uppföljning och kodhantering för en effektiv organisering av uppgifter. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för arbetsflödeshantering som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Skapa sömlösa arbetsflöden mellan punktlösningar och team för att effektivisera dina marknadsföringsprocesser på ett smart sätt. Lär dig mer om MARMIND
Omvandla manuella, felbenägna processer till automatiserade arbetsflöden som hjälper ditt team att fokusera på det som verkligen är viktigt. Tillsammans med våra experter kan du granska och effektivisera dina nuvarande processer för att eliminera effektivitetsförluster och öka produktiviteten. Lär dig mer om MARMIND

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Förbättra hanteringen av arbetsflöden med Asana AI. Få bättre insikter och effektivisera samarbetet i teamet. Lär dig mer om Asana
Asana förbättrar hanteringen av arbetsflöden med AI-drivna funktioner som levererar värdefulla insikter och effektiviserar samarbetet i teamet. Organisera uppgifter, spåra prestanda och anpassa dig smidigt till förändrade prioriteringar. Med projektmallar, målhantering och automatisk förloppsspårning säkerställer Asana att ditt team uppnår sina mål snabbare. Använd AI-drivna insikter för att optimera resurstilldelning. Oavsett om du hanterar kampanjer, introduktion för nyanställda eller produktlanseringar, ger Asana din organisation möjligheten att arbeta smartare. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Interfacing’s Digital Business Platform - Build Accurate Simple to Complex Workflow Apps FAST: Days and Weeks, not Months. Lär dig mer om Digital Business Transformation Suite
Interfacing’s Digital Business Platform is ideal to Build Accurate Simple to Complex Low-Code Workflow Apps, much faster. Your team will create, streamline, test, automate and deploy limitless workflows faster and with greater accuracy & efficiency. Quickly deploy apps from consumer focused to back-end complex critical business systems in hours, not days! Lär dig mer om Digital Business Transformation Suite

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Jira är ett fullt utrustat verktyg för arbetsflödeshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter.
Jira är verktyget för arbetsflödeshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Skapa anpassade och automatiska arbetsflöden för att effektivisera dina teams processer med monday.coms öppna plattform.
Ett enkelt sätt att öka produktiviteten, monday.com Work OS är en sanningskälla i realtid som ditt team kan förlita sig på för alla vardagsprocesser. Med kodfri automatisering kan du sätta ditt teams arbetsflöde på autopilot så att de kan fokusera på meningsfullt arbete. Under tiden kommer anpassade varningar, automatiska statusuppdateringar och projektflöden att hålla ditt team i linje med prioriteringarna så att du aldrig missar dina deadlines. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör projektledning och samarbete om uppgifter och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning, Gantt-diagram och funktioner för arbetsautomatisering har hjälpt Smartsheet att snabbt växa och bli en populär affärsapp för produktivitet. *2015 Google Marketplace App of the Year *2015 Microsoft O365 App of the Year *Gartner Cool Vendor 2015 - Project & Portfolio Management Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut. Lär dig mer om Visio

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Wrike är en programvara för arbetsflödeshantering med anpassade arbetsflöden, delade instrumentpaneler, Gantt-diagram, Kanban-tavlor och automatiserade godkännanden.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Jotforms formulärbyggare är betrodd av över 18 miljoner användare och är ett enkelt sätt för att skapa och publicera onlineformulär från vilken enhet som helst. Företaget erbjuder över 10 000 färdiga formulärmallar, över 100 integrationer med appar från tredje part och avancerade designfunktioner, vilket gör det till en förstklassig webbaserad formulärbyggare för organisationer över hela världen. Programvaran används ofta för att skapa betalningsformulär, formulär för generering av potentiella kunder, registreringsformulär, kontaktformulär, ansökningsformulär och mycket mer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram. Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser.
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser. Ledande företag i alla branscher använder Airtable för att förstärka sina arbetsflöden inom produkthantering, marknadsföring, projekt- och portföljhantering och mycket mer – allt med extra kraft från de inbyggda AI-funktionerna. Centrala IT-chefer använder Airtable som en plattform för civil utveckling som ger användare i företaget möjlighet att bygga sina egna AI-drivna applikationer. Det är därför mer än 500 000 organisationer, däribland 80 procent av alla Fortune 100-företag, har valt att använda funktioner för hantering av samarbete och civil utveckling i Airtable för att förändra hur arbetet utförs. Resultatet? Snabbare innovation, nöjdare kunder, företagsstyrning och en modern arbetsupplevelse för team och avdelningar. Hämta den kostnadsfria versionen idag på airtable.com Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Skapa ett enkelt sätt att hantera processen och iterera snabbare utan några begränsningar. Samarbeta och håll alla i ditt team informerade och medvetna, organisera ditt arbetsflöde online, spåra framsteg och se till att alla i ditt team är samordnade. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper organisationer att effektivisera och automatisera processer för att minska tiden till marknaden.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera allt ditt arbete på ett ställe. Workfront gör det enkelt att skapa, implementera och automatisera de enskilda delarna i ett produktivt arbetsflöde. Tack vare den inbyggda rapporteringsfunktion kan chefer enkelt bedöma styrkor och svagheter i sina arbetsflöden när behov och ansvarsområden förändras. Få det verktyg du behöver för att ta emot förfrågningar, planera projekt och utföra arbete i alla områden inom ditt företag. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera alla dina affärsdokument.
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera affärsdokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa dokument som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflödet för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Teamwork är en programvara för arbetsledning för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Teamwork är en intuitiv programvara för arbetsledning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
Bitrix24 är en enkel och prisvärd programvara för arbetsflödeshantering som finns tillgänglig i molnet och på plats med öppen källkodsåtkomst.
Om du letar efter gratis eller prisvärd programvara för arbetsflödeshantering eller BPM är du på rätt plats. Priset är inte Bitrix24 enda fördel. Du får en uppsättning standardaffärsprocesser som inte kräver konfiguration, som ledighetsbegäran, affärsresor, utgifter, inköp, allmänna förfrågningar (intern helpdesk). Dessa baseras på din företagsstruktur och kan enkelt ändras vid behov. Med Bitrix24:s affärsprocessdesigner kan du skapa anpassade affärsprocesser. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
UiPath är en ledare om RPA, med lösningar som levereras till toppföretag som vill automatisera och hantera sina affärsprocesser på ett ställe.
UiPath RPA levererar en kraftfull arbetsflödesdesigner som tillåter mycket konfigurerbara arbetsflödesregler. UiPath är intuitivt, flexibelt och lätt att skala, och beroende på arbetsvolymen hanterar den all data som lagras i ett strukturerat format och kan manipulera alla applikationer, precis som en människa. Användare kan ställa in logisk grafisk framställning av arbetsflödesprocesser utan kodnings- eller skriptkunskaper eller använda en kraftfull inspelningsfunktion för att registrera arbetsflöden och aktivera dem automatiskt. Lär dig mer om UiPath

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en projektledningslösning för team som vill prioritera, förutse och prestera bättre över förväntan. Det är ett nytt sätt för att samordna dina medarbetare, projekt och prioriteringar för att säkerställa att rätt personer arbetar med rätt saker vid rätt tidpunkt. Prediktiv schemaläggning anpassar sig dynamiskt till förändringar och hanterar osäkerhet, så att du alltid vet direkt när arbetet kommer att utföras. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Formulärhantering
  • Rapportering och analys
  • Spårning av efterlevnad
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart