Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
160 resultat
New Relic is the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools Lär dig mer om New Relic
New Relic One empowers engineers with a data-driven approach to planning, building, deploying and running software. Offering the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools, New Relic helps engineers get past the what to uncover the why. This improves uptime, reliability and efficiency to deliver exceptional customer experiences that fuel growth. Uncover the why with New Relic. Lär dig mer om New Relic

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Övervaka alla buggar på ett ställe. När alla är samordnade blir saker och ting gjorda mer effektivt. Lär dig mer om monday.com
Övervaka alla buggar på ett ställe. Med programvaran Monday.com visualiserar du helheten, räknar ut vad som har fastnat någonstans och vad som redan är i produktion på ett enkelt och visuellt sätt. Kommunicera med ditt team för att säkerställa att alla har alla data de behöver för att fixa varje bugg. När alla är samordnade blir saker och ting gjorda mer effektivt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Helix IM hjälper till att hantera och rapportera uppgifter, defekter, funktionsbegäran, ändringsbegäranden och andra utvecklingsrelaterade arbetsobjekt. Lär dig mer om Helix IM
Helix IM är ett verktyg för problemuppföljning för team av alla storlekar. Du kommer att kunna skapa och hantera uppgifter, problem, defekter och kundbegäran om funktioner på ett effektivt sätt. Du kan också hålla alla intressenter informerade om framstegen genom att använda burn-up och burn-down-diagram, instrumentbrädor och uppgiftstavlor. Felrapporteringssystem är bara en del av utvecklingslivscykeln. Därför kan Helix IM användas tillsammans med Helix RM och Helix TCM för början till slut-hantering av en applikationslivscykel. Lär dig mer om Helix IM

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Felrapporteringssystem och projektledning, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad felrapportering som också ger dig uppgiftshantering och versionskontroll. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Bug tracker for fast-moving SaaS Teams. Lär dig mer om Bugasura
Bugasura is a Bug Tracker for Fast Moving SaaS Teams. It is used by developers, QA, designers, and product managers across the globe as an issue and bug tracker across multiple projects. People love it because it is simple, fast, and comes with the ability to customize workflows and focus on issues and bugs that need to be resolved immediately. Lär dig mer om Bugasura

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Jira är en fullt utrustat buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Lär dig mer om Jira
Jira är en fullt fungerande buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett felrapporteringsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
ClickUps helt anpassningsbara funktioner och mer än 1 000 integrationer (inklusive GitHub, GitLab, Bitbucket och webhooks) gör den mycket användbar Lär dig mer om ClickUp
Effektivisera ditt teams felrapporteringssystem på en enda, delad plats med ClickUp, ett gratisverktyg för ärendespårning för ingenjörsteam. Anslut och hantera dina GitHub-arkiv, ha ett felfritt register över alla begäranden, åtaganden och problem från en enda plats med ditt team. Se till att din kod är felfri med loggar av pågående arbete, felrapporteringssystem, uppsättningar med buggar, och samarbeta med hela ditt team om kodningsarbetet. Används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade. Lär dig mer om Volley
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira. Lär dig mer om Volley

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Verktyg för agil programvaruutveckling, projektledning, testhantering och ärendeuppföljning med tidrapport, support och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne är en applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för programvaruutvecklingsföretag, programvaruleveransföretag och programvaruintegratörer över hela världen. Användarna kan skapa flera typer av projekt, övervaka testprocesser, följa upp ärenden, få åtkomst till rapportering med mera. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
RevDeBug is a reverse debugging solution offering the Record and Replay technology that will change the way you fix code. Lär dig mer om RevDeBug
RevDeBug is a reverse debugging solution that can record the state for each line of code and provides easy access to all historical values of variables. It traces root causes of errors, by stepping back in time, eliminating the need to continuously restart debugging session. RevDeBug is well suited to run on production environments, eliminating the process of bug behaviour replication, saving time for Q&A & customer support and for developers. Lär dig mer om RevDeBug

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Track bugs, enhancements, and other requests, prioritize work, and communicate with stakeholders as changes are proposed and merged.
GitHub issues makes bug tracking simple. Start with an issue: create an issue to track a bug. Then organize and assign tasks to your team. Link issues and pull requests: Track updates to your project without complicating your workflow by cross linking between issues and pull requests anywhere in your GitHub organization. Lär dig mer om GitHub

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Lär dig mer om Open DevOps

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Lär dig mer om Zoho Projects

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Don't outsource bug discovery to users. Rollbar allows you to instantly see & get notified of all errors as they occur, and gives you the data you need to resolve them quickly. Supports all major languages and frameworks, and integrates with the tools in your software development workflow. Modern software teams at Twilio, Instacart, Adobe, CircleCI, Fortune 500 firms, and 100K+ individual developers use Rollbar to build better quality software faster. FREE TRIAL and free plan available. Lär dig mer om Rollbar

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för IT-tillgångshantering, som felrapporteringssystem utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issuetrak lets users submit issues for the same problem, giving teams a better sense of how pervasive it is. Team members can make connections between multiple issues, with cascading updates so everyone is able to keep tabs on the remediation process. Auto assignment features use predefined criteria to direct various issues to the right people, so your team can avoid getting backed up and overwhelmed by a flood of incoming bugs and problems. Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Projects (Unlimited ) + Code (Use our Repo with GitHub or SVN) + Unlimited Team( With Time Tracking Feature)
Case management, code management(Use our Repo with GitHub or SVN) and time tracking features. Supports Gnatts charts , Priority, workflow , eagle views and agile drag and drop planning. SVN, Git & and powerful ticketing tool Lär dig mer om CaseCamp

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Ideal for website developers, the bug tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more.
Ideal for website developers, the issue tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more. Lär dig mer om Bugzilla

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 200 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. Lär dig mer om MantisBT

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, bugs and test cases.
SpiraTeam offers a complete bug tracking solution that manages your entire testing process. Bug tracking features include support for customizable workflows and fields, flexible reporting, configurabl e email notifications, and fully editable statuses, priorities, severities and bug types. In SpiraTeam, you can execute groups of test cases, mark each step as pass/fail, and record bugs. This provides complete traceability from a recorded defect to the underlying requirement. Lär dig mer om SpiraTeam

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Ett intuitivt sätt att samla in kontextuella insikter i realtid under hela mobilappens livscykel.
Instabug tillhandahåller respons och felrapporteringssystem i appen till mobilappar som behöver buggspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt som du tillhandahåller en detaljerad miljörapport för utvecklare. Integrationsprocessen tar mindre än en minut och resultaten är enastående. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar. Lär dig mer om Instabug

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool Lär dig mer om zipBoard

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Det har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive backlog, sprintplane ring, burndown-diagram, Kanban-tavla, epik, problemuppföljning, wiki) och omfattande anpassningsalternativ. Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet. Lär dig mer om Taiga

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Product ops teams use Centercode to identify real-world issues, areas to improve, and features users love to build amazing products.
The Centercode Platform transforms how you collect and analyze pre-release customer feedback. Our delta testing system uses intelligent technology like plug-and-play project planning, engagement automation, and smart reporting to produce rapid results with minimal time investment. Imagine: continuous, up-to-the-minute customer insights ahead of every release. Lär dig mer om Centercode

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Smart Error and Log management - Fix bugs faster with integrated errors & logs The only solution that fully integrates error and log
The best error & log management tool The only developer-friendly solution that fully integrates error and log management with application performance monitoring. Easily isolate issues and identify what needs to be fixed quicker - Support less, Code more. Try it now now for FREE! Stackify's Smart Errors & Logs offers capabilities you wont find anywhere else - allows you to easily find root cause. Search, monitor, de-duplicate, automated connection of errors to the relevant log and much more. Lär dig mer om Retrace by Netreo

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website or application with annotated screenshots, video and more.
Userback is a visual bug tracking solution that makes it easy for software teams to collect bug reports and user feedback from inside their apps with annotated screenshots, video recordings, console logs, session information, and more. Automatically capture everything your developers need to replicate bugs and resolve issues faster. Built for developers, designers, and product managers, Userback will save you time by managing feedback for all your web projects in one place. Lär dig mer om Userback

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health. From Error tracking to Performance monitoring, developers can see clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend. Lär dig mer om Sentry

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
LambdaTest’s reliable test execution platform helps users cut down their developer feedback time and achieve accelerated go-to-market.
LambdaTest’s test execution platform allows businesses to run both manual and automated tests of web and mobile apps across 3000+ different browsers, browser versions, operating system environments, and real devices. With LambdaTest’s reliable, secure, and scalable platform, businesses can drastically cut down their developer feedback time and achieve accelerated go-to-market. Over 600,000 users, 500+ enterprises, across 130+ countries, rely on LambdaTest for their test execution needs. Lär dig mer om LambdaTest

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
BugHerd - Visuellt responsverktyg. Som klisterlappar på en webbplats. En mycket enkel buggspårare. Bara peka och klicka. Gratis provperiod.
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser. Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats. BugHerd fungerar i tre enkla steg: 1. Fäst respons på en webbsida med det intuitiva webbläsartillägget. 2. Kontextuella metadata läggs automatiskt till all fäst respons. 3. Uppgiftskort skapas direkt grundat på respons och hjälper dig att hantera ditt arbetsflöde. Kom igång på några minuter, med en kostnadsfri 14 dagars testperiod idag. Lär dig mer om BugHerd

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Påskynda test av hemsida: rapportera direkt till Jira, Trello, Asana osv. med all teknisk information som dina utvecklare behöver för att åtgärda problemet.
Har du någonsin känt dig frustrerad över interna tester och buggrapportering, antingen i egenskap av rapportör eller utvecklare? Marker.io skapades för att effektivisera dessa arbetsflöden. Fånga upp, kommentera och rapportera buggar från din hemsida genom att fylla i formuläret. Med ett enda klick skapas då ett ärende i ditt teams verktyg för problemspårning – Jira, Trello, GitHub osv. Marker.io lägger till miljödata och konsolloggar, så att det blir enkelt att åtgärda problemet. Perfekt för webbyråer, SaaS- och e-handelswebbplatser. Lär dig mer om Marker

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders.
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders. Lär dig mer om devZing

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Customer support, task management and bug tracking all in one simple app your team and customers will love.
Loved by marketing, product, development, construction and real estate teams alike. DoneDone brings task management and client communication under one roof for better collaboration. Throw away your sticky notes. Say goodbye to overly complicated Gantt charts. Track tasks. Squash bugs. Talk to clients. Get work done. When the planning is over, get your work done with DoneDone. It's the simplest issue tracking, task management, and help desk tool for teams. Lär dig mer om DoneDone

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Samla in användarrespons och fel genom att låta dina användare skicka in en kommenterad skärmbild i sin webbläsare. Skapa betydelsefull respons.
Usersnap är en plattform för kundrespons och visuellt felrapporteringssystem för alla som arbetar med ett webbprojekt och webbaserade applikationer. Bland kunderna finns några av världens största varumärken som Facebook, Microsoft, Canva och Bridgestone. Programvaran gör det enkelt att felrapportera och samla in respons i din kvalitetssäkrings- eller testprocess och du kan automatiskt skicka dina problem till din Jira-programvara, Asana, Trello osv. Hämta all kontextdata som skärmstorlek, URL, OS, webbläsarversion osv. Lär dig mer om Usersnap

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Spendera betydligt mindre tid på buggar. Bygg fler funktioner istället.
Med Bird Eats Bug kan du spara i genomsnitt 2–4 timmar/användare/dag på att fram och tillbaka rapportera tekniska problem och annat. Medan du spelar in din skärm fångar Bird automatiskt den tekniska information som teknikerna behöver för att felsöka snabbare. Användarna rapporterar praktiskt taget omedelbar avkastning på investeringen eftersom att även personer utan tekniska förkunskaper kan börja använda Bird på mindre än 5 minuter. Lär dig mer om Bird Eats Bug

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking capabilities for development teams.
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking. Development teams can effortlessly manage their product backlogs, plan releases, and analyze their burndown velocity. Plan sprints easier with the Axosoft Release Planner, visualize progress with Card View, and release on time. Turn emails into support tickets, build unlimited Wiki pages for test cases and documentation, and create a custom portal for your customers to edit and add tickets. Lär dig mer om Axosoft

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Kissflows buggspårningsverktyg hjälper dig att prioritera buggar när de dyker upp, undersöka grundorsakerna och lösa dem dubbelt så snabbt.
Kissflow Workflow är en intuitivt utformad lösning för buggspårning, byggd för prestanda och elegans. Nu kan du leverera konsekvent underbara produktupplevelser genom att spåra buggar när de dyker upp, hantera dem i sin kontext och snabbt lösa dem utan att behöva kunskap om kodning eller extern expertis. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Ruttl is a website feedback tool that allows you to leave comments on a live website and make real-time edits on the code.
Ruttl is a website feedback tool to leave comments directly on live website and make real time edits so that you can give precise change values to web developers. With Ruttl, you can edit website content, replace images, make design changes to web elements and share all kinds of design changes to get implemented by developers. Over 4000 designers, developers, and agencies are using Ruttl to streamline their website feedback process. Lär dig mer om Ruttl

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Airbrake provides frictionless error monitoring, debugging, and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for the entire app stack. Drill down on recurring exceptions or filter by parameters, users or environment variables. Intelligen t grouping and duplicate detection are presented to ensure users don't get overwhelmed by trivial errors or a mass of emails. Lär dig mer om Airbrake

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja