135 resultat
Varför Capterra är gratis
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett felrapporteringsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett felrapporteringsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Övervaka alla buggar på ett ställe. När alla är samordnade blir saker och ting gjorda mer effektivt. Lär dig mer om monday.com
Övervaka alla buggar på ett ställe. Med programvaran Monday.com visualiserar du helheten, räknar ut vad som har fastnat någonstans och vad som redan är i produktion på ett enkelt och visuellt sätt. Kommunicera med ditt team för att säkerställa att alla har alla data de behöver för att fixa varje bugg. När alla är samordnade blir saker och ting gjorda mer effektivt. Lär dig mer om monday.com
Övervaka alla buggar på ett ställe. Med programvaran Monday.com visualiserar du helheten, räknar ut vad som har fastnat någonstans och vad som redan är i produktion på ett enkelt och visuellt sätt....

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Felrapporteringssystem och projektledning, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad felrapportering som också ger dig uppgiftshantering och versionskontroll. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad felrapportering som också ger dig uppgiftshantering och versionskontroll. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Clubhouse
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Clubhouse
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
BugHerd - Visuellt responsverktyg. Som klisterlappar på en webbplats. En mycket enkel buggspårare. Bara peka och klicka. Gratis provperiod. Lär dig mer om BugHerd
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser. Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats. BugHerd fungerar i tre enkla steg: 1. Fäst respons på en webbsida med det intuitiva webbläsartillägget. 2. Kontextuella metadata läggs automatiskt till all fäst respons. 3. Uppgiftskort skapas direkt grundat på respons och hjälper dig att hantera ditt arbetsflöde. Kom igång på några minuter, med en kostnadsfri 14 dagars testperiod idag. Lär dig mer om BugHerd
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser. Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats....

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Helix IM hjälper till att hantera och rapportera uppgifter, defekter, funktionsbegäran, ändringsbegäranden och andra utvecklingsrelaterade arbetsobjekt. Lär dig mer om Helix IM
Helix IM är ett verktyg för problemuppföljning för team av alla storlekar. Du kommer att kunna skapa och hantera uppgifter, problem, defekter och kundbegäran om funktioner på ett effektivt sätt. Du kan också hålla alla intressenter informerade om framstegen genom att använda burn-up och burn-down-diagram, instrumentbrädor och uppgiftstavlor. Felrapporteringssystem är bara en del av utvecklingslivscykeln. Därför kan Helix IM användas tillsammans med Helix RM och Helix TCM för början till slut-hantering av en applikationslivscykel. Lär dig mer om Helix IM
Helix IM är ett verktyg för problemuppföljning för team av alla storlekar. Du kommer att kunna skapa och hantera uppgifter, problem, defekter och kundbegäran om funktioner på ett effektivt sätt. Du...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Fjärrloggning, kraschrapportering, användarrespons i appen för apputvecklare. Bugfender loggar praktiskt taget allting för varje användare. Lär dig mer om Bugfender
Bugfender är ett molnbaserat fjärrloggningsverktyg som gör det möjligt att hitta buggarna innan dina användare gör det. Få snabb fjärråtkomst till dina mobil- eller webbapplikationsloggar för alla användare i realtid – oavsett var i världen de befinner sig. Bugfender går längre än den vanliga kraschrapporteringen och loggar praktiskt taget allt, även när enheten är frånkopplad. Få omedelbar insyn med användarrespons i appen och fixa buggarna snabbare än någonsin så att dina användare blir nöjda och du får de viktiga 5-stjärniga betygen. Lär dig mer om Bugfender
Bugfender är ett molnbaserat fjärrloggningsverktyg som gör det möjligt att hitta buggarna innan dina användare gör det. Få snabb fjärråtkomst till dina mobil- eller webbapplikationsloggar för alla...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Jira är en fullt utrustat buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Lär dig mer om Jira
Jira är en fullt fungerande buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira
Jira är en fullt fungerande buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för IT-tillgångshantering, som felrapporteringssystem utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för IT-tillgångshantering, som felrapporteringssystem utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för IT-tillgångshantering, som felrapporteringssystem utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
ClickUps helt anpassningsbara funktioner och mer än 1 000 integrationer (inklusive GitHub, GitLab, Bitbucket och webhooks) gör den mycket användbar Lär dig mer om ClickUp
Effektivisera ditt teams felrapporteringssystem på en enda, delad plats med ClickUp, ett gratisverktyg för ärendespårning för ingenjörsteam. Anslut och hantera dina GitHub-arkiv, ha ett felfritt register över alla begäranden, åtaganden och problem från en enda plats med ditt team. Se till att din kod är felfri med loggar av pågående arbete, felrapporteringssystem, uppsättningar med buggar, och samarbeta med hela ditt team om kodningsarbetet. Används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Lär dig mer om ClickUp
Effektivisera ditt teams felrapporteringssystem på en enda, delad plats med ClickUp, ett gratisverktyg för ärendespårning för ingenjörsteam. Anslut och hantera dina GitHub-arkiv, ha ett felfritt...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 200 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 200 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade. Lär dig mer om Volley
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira. Lär dig mer om Volley
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Spend significantly less time on bugs. Build more features instead. Lär dig mer om Bird Eats Bug
Bird Eats Bug lets you save on average 2-4 hours/user/day on reporting technical issues and related back-and-forth. While you record your screen, Bird automatically captures technical information that engineers need to debug faster. Our users report virtually immediate return on investment, as even non-technical people can start using Bird in under 5 minutes. Lär dig mer om Bird Eats Bug
Bird Eats Bug lets you save on average 2-4 hours/user/day on reporting technical issues and related back-and-forth. While you record your screen, Bird automatically captures technical information...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Molnbaserat verktyg för felrapportering för att fånga upp och spåra buggar. Arbeta med buggar i JIRA, ReQtest eller båda genom JIRA-integrering. Lär dig mer om ReQtest
ReQtest är ett avancerat verktyg för felrapportering som låter dig fånga upp, och rapportera buggar och fel. Du kan förhandsgranska buggrapporter utan några klick. Verktyget har kraftfulla inbyggda filter för att snabbt hitta specifika buggrapporter. JIRA-integrering för att hantera buggar i JIRA, ReQtest eller båda. Tack vare ReQtest har det aldrig varit enklare att hantera dina buggar. Lär dig mer om ReQtest
ReQtest är ett avancerat verktyg för felrapportering som låter dig fånga upp, och rapportera buggar och fel. Du kan förhandsgranska buggrapporter utan några klick. Verktyget har kraftfulla inbyggda...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Software that enables development teams to collaborate, and review and manage code. Works with Windows, Mac and mobile devices.
Software that enables development teams to collaborate, and review and manage code. Works with Windows, Mac and mobile devices.
Software that enables development teams to collaborate, and review and manage code. Works with Windows, Mac and mobile devices.

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Effektivisera buggförfrågningar och följ upp framsteg med Wrike-programmet för arbetsledning.
Wrike förkortar tiden för buggfixar genom att optimera arbetsprocesserna. Effektivisera inkommande buggförfrågningar med inbyggda formulär, tilldela automatiskt till rätt team och följ upp framsteg på tidslinjer eller Kanban-tavlor. Kom igång nu.
Wrike förkortar tiden för buggfixar genom att optimera arbetsprocesserna. Effektivisera inkommande buggförfrågningar med inbyggda formulär, tilldela automatiskt till rätt team och följ upp framsteg...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Don't outsource bug discovery to users. Rollbar allows you to instantly see & get notified of all errors as they occur, and gives you the data you need to resolve them quickly. Supports all major languages and frameworks, and integrates with the tools in your software development workflow. Modern software teams at Twilio, Instacart, Adobe, CircleCI, Fortune 500 firms, and 100K+ individual developers use Rollbar to build better quality software faster. FREE TRIAL and free plan available.
Don't outsource bug discovery to users. Rollbar allows you to instantly see & get notified of all errors as they occur, and gives you the data you need to resolve them quickly. Supports all major...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Projects (Unlimited ) + Code (Use our Repo with GitHub or SVN) + Unlimited Team( With Time Tracking Feature)
Case management, code management(Use our Repo with GitHub or SVN) and time tracking features. Supports Gnatts charts , Priority, workflow , eagle views and agile drag and drop planning. SVN, Git & and powerful ticketing tool
Case management, code management(Use our Repo with GitHub or SVN) and time tracking features. Supports Gnatts charts , Priority, workflow , eagle views and agile drag and drop planning. SVN, Git &...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring.
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats.
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Ideal for website developers, the bug tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more.
Ideal for website developers, the issue tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more.
Ideal for website developers, the issue tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more.

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, bugs and test cases.
SpiraTeam offers a complete bug tracking solution that manages your entire testing process. Bug tracking features include support for customizable workflows and fields, flexible reporting, configurable email notifications, and fully editable statuses, priorities, severities and bug types. In SpiraTeam, you can execute groups of test cases, mark each step as pass/fail, and record bugs. This provides complete traceability from a recorded defect to the underlying requirement.
SpiraTeam offers a complete bug tracking solution that manages your entire testing process. Bug tracking features include support for customizable workflows and fields, flexible reporting,...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Ett intuitivt sätt att samla in kontextuella insikter i realtid under hela mobilappens livscykel.
Instabug tillhandahåller respons och felrapporteringssystem i appen till mobilappar som behöver buggspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt som du tillhandahåller en detaljerad miljörapport för utvecklare. Integrationsprocessen tar mindre än en minut och resultaten är enastående. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar.
Instabug tillhandahåller respons och felrapporteringssystem i appen till mobilappar som behöver buggspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps,...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Det har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive backlog, sprintplanering, burndown-diagram, Kanban-tavla, epik, problemuppföljning, wiki) och omfattande anpassningsalternativ. Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet.
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Det har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive backlog,...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Smart Error and Log management - Fix bugs faster with integrated errors & logs The only solution that fully integrates error and log
The best error & log management tool The only developer-friendly solution that fully integrates error and log management with application performance monitoring. Easily isolate issues and identify what needs to be fixed quicker - Support less, Code more. Try it now now for FREE! Stackify's Smart Errors & Logs offers capabilities you wont find anywhere else - allows you to easily find root cause. Search, monitor, de-duplicate, automated connection of errors to the relevant log and much more.
The best error & log management tool The only developer-friendly solution that fully integrates error and log management with application performance monitoring. Easily isolate issues and identify...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
The leading platform for scaling the customer and employee testing efforts of enterprise and high-growth technology companies.
Centercode is the leading Customer Validation solution for gathering and prioritizing customer insights so teams can deliver market-dominating products. Enterprise and high-growth tech companies use the platform's centralized community, project, feedback, and reporting features to scale their customer testing efforts and make informed product decisions.
Centercode is the leading Customer Validation solution for gathering and prioritizing customer insights so teams can deliver market-dominating products. Enterprise and high-growth tech companies use...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Userback helps you collect fast visual feedback from any website, application, or design with video and annotated screenshots.
Userback is a customer feedback solution that lets you collect and manage visual feedback from websites and applications using video and annotated screenshots. Built for web agencies, software companies, designers and developers, Userback will save you time by managing feedback for all your projects in one place. Userback is loved by over 20,000 teams who use visual feedback to build better websites and applications, whilst ultimately improving experiences for their customers.
Userback is a customer feedback solution that lets you collect and manage visual feedback from websites and applications using video and annotated screenshots. Built for web agencies, software...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Automated Cross Browser Testing Cloud
LambdaTest is cloud-based cross browser testing platform that helps in both manual and automated browser compatibility testing. Users can perform live interactive testing of their website or web app on a combination of 2000+ different browsers and operating systems right from their own browser.
LambdaTest is cloud-based cross browser testing platform that helps in both manual and automated browser compatibility testing. Users can perform live interactive testing of their website or web app...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Speed up website testing: report straight into your Jira, Trello, Asana etc. with all technical information your devs need to fix them.
Have you ever felt frustrated with internal testing & bug reporting, either as a reporter or as a developer? So did we, so we created Marker.io to streamline those workflows. Capture, annotate & report bugs from your website by filling in the form to create a ticket in your team's issue tracking tool -Jira, Trello, GitHub etc.- with a single click. Marker.io adds environment data & console logs, so recreating & fixing the issue is easy. Perfect for web agencies, SaaS & ecommerce websites.
Have you ever felt frustrated with internal testing & bug reporting, either as a reporter or as a developer? So did we, so we created Marker.io to streamline those workflows. Capture, annotate &...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders.
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders.
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders.

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Provides open-source error tracking to monitor and respond to bugs and crashes anywhere in your application in real time.
Sentry provides open-source error tracking to monitor and respond to bugs and crashes anywhere in your stack in real time. Sentry aggregates and adds important context to stack traces and tells you the users, services, and servers that were affected. For the first time, every developer can get instant visibility into how their production code affects real users and automatically triage and resolve issues as part of their existing workflow.
Sentry provides open-source error tracking to monitor and respond to bugs and crashes anywhere in your stack in real time. Sentry aggregates and adds important context to stack traces and tells you...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Samla in användarrespons och fel genom att låta dina användare skicka in en kommenterad skärmbild i sin webbläsare. Skapa betydelsefull respons.
Usersnap är en plattform för kundrespons och visuellt felrapporteringssystem för alla som arbetar med ett webbprojekt och webbaserade applikationer. Bland kunderna finns några av världens största varumärken som Facebook, Microsoft, Canva och Bridgestone. Programvaran gör det enkelt att felrapportera och samla in respons i din kvalitetssäkrings- eller testprocess och du kan automatiskt skicka dina problem till din Jira-programvara, Asana, Trello osv. Hämta all kontextdata som skärmstorlek, URL, OS, webbläsarversion osv.
Usersnap är en plattform för kundrespons och visuellt felrapporteringssystem för alla som arbetar med ett webbprojekt och webbaserade applikationer. Bland kunderna finns några av världens största...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Task management, bug tracking and customer support, all in one simple app your team and customers will love.
When the planning is over, get your work done with DoneDone. It's the simplest issue tracking, task management, and help desk tool for teams. Loved by marketing, product, development, construction and real estate teams alike. DoneDone brings task management and client communication under one roof for better collaboration. Throw away your sticky notes. Say goodbye to overly complicated Gantt charts. Track tasks. Squash bugs. Talk to clients. Get work done.
When the planning is over, get your work done with DoneDone. It's the simplest issue tracking, task management, and help desk tool for teams. Loved by marketing, product, development, construction...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking capabilities for development teams.
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking. Development teams can effortlessly manage their product backlogs, plan releases, and analyze their burndown velocity. Plan sprints easier with the Axosoft Release Planner, visualize progress with Card View, and release on time. Turn emails into support tickets, build unlimited Wiki pages for test cases and documentation, and create a custom portal for your customers to edit and add tickets.
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking. Development teams can effortlessly manage their product backlogs, plan releases, and analyze their burndown...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for your entire app stack. And we give you all the context and root-cause diagnostics you need to fix issues quickly. That means less stress for you and a better experience for your users. Airbrake supports all major platforms & languages, integrates with your existing workflow tools, and is trusted by thousands of the world's best engineering teams, including Netflix, Salesforce, Oracle, eBay, Twitch, & Soundcloud
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for your entire app stack. And we give you all the context and root-cause diagnostics you need to fix issues quickly. That...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Den prisbelönta buggspåraren Planio kommer att hjälpa dina kvalitetssäkrings- och utvecklingsteam att rapportera, reproducera och fixa buggar med minimala handläggningstider.
Fler än 1 500 företag över hela världen använder Planios felrapporteringsfunktioner. En prisbelönt programvara som genomgående få fem stjärnor i betyg för att den är så lätt att använda och för kundtjänsten. Planio kommer att hjälpa dina kvalitetssäkrings- och utvecklingsteam att rapportera, reproducera och fixa buggar med minimala handläggningstider. Om en buggfri produkt eller app ska vara företagets ansikte utåt använder du Planio för att bli av med buggarna!
Fler än 1 500 företag över hela världen använder Planios felrapporteringsfunktioner. En prisbelönt programvara som genomgående få fem stjärnor i betyg för att den är så lätt att använda och för...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Bug tracking, project planning and management, and customer support software built by developers for developers.
FogBugz provides all you need to make great software, including project management, issue tracking, and support, fused with just enough process to help you deliver. FogBugz shows you the issue and project info you need, alongside updates from your integrated tools. As well as providing expert advice and insights from two decades of studying how great software really gets built.
FogBugz provides all you need to make great software, including project management, issue tracking, and support, fused with just enough process to help you deliver. FogBugz shows you the issue and...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Modern Frontend Monitoring and Product Analytics
LogRocket combines session replay, performance monitoring, and product analytics – empowering software teams to create the ideal product experience.
LogRocket combines session replay, performance monitoring, and product analytics – empowering software teams to create the ideal product experience.

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Cloud-based and on-premise platform that helps businesses identify, prioritize and resolve critical errors via risk assessments.
OverOps tells companies when, where and why code fails in test and production. OverOps identifies new and increasing errors, anomalies and regressions directly from the running application, without relying on log files, and provides True Root Cause for each. With OverOps, companies can: - Identify critical issues in the application, including ones that don't appear in logs. - Prevent bad releases from being deployed. - Resolve issues in minutes, with source code and variable state.
OverOps tells companies when, where and why code fails in test and production. OverOps identifies new and increasing errors, anomalies and regressions directly from the running application, without...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Simple hosted bug and issue tracker designed to work great for both technical and non-technical team members.
Sifter is a simple bug and issue tracker for teams that want their non-technical team members to help with issue tracking. By focusing on ease-of-use, Sifter helps decrease friction and increase participation leading to more bugs found, logged, and fixed.
Sifter is a simple bug and issue tracker for teams that want their non-technical team members to help with issue tracking. By focusing on ease-of-use, Sifter helps decrease friction and increase...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Forget digging through logs and quickly identify and diagnose problems in your codebase.
Forget digging through logs and quickly identify and diagnose problems in your codebase. Raygun gives you automated error monitoring with unrivalled visibility and diagnostics so you can pinpoint root causes without having to rely on logs, support tickets and incomplete information. Get a holistic view of your application's health. Build and customize drag and drop dashboards to report and view the metrics that matter to you most.
Forget digging through logs and quickly identify and diagnose problems in your codebase. Raygun gives you automated error monitoring with unrivalled visibility and diagnostics so you can pinpoint...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Rindle is a process & workflow automation tool that saves your team precious time and money.
Most task & project management tools don't actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesn't suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently.
Most task & project management tools don't actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesn't suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your*...

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja