Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Verktyg för bugspårning

Verktyg för bugspårning automatiserar processen att spåra och övervaka buggar, fel och andra problem som hindrar en organisations teknik- och informationsinfrastruktur från att fungera effektivt. Dessa applikationer möjliggör snabb identifiering, diagnos och reparation av störande buggar eller andra fel i flera applikationer eller processer. Verktyg för bugspårning tillhandahåller också en rad olika verktyg för informationshantering, vilket bidrar till en organisations kunskapsbas och distribuerar viktiga svarsdata eller reparationsdata till alla i ett utvecklingsteam. Verktyg för bugspårning är kopplade till apputvecklingsprogram.

Sverige Visa lokala produkter

35 resultat

Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett felrapporteringsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Jira är en fullt utrustat buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter.
Jira är en fullt fungerande buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
ClickUps helt anpassningsbara funktioner och mer än 1 000 integrationer (inklusive GitHub, GitLab, Bitbucket och webhooks) gör den mycket användbar
Effektivisera ditt teams felrapporteringssystem på en enda, delad plats med ClickUp, ett gratisverktyg för ärendespårning för ingenjörsteam. Anslut och hantera dina GitHub-arkiv, ha ett felfritt register över alla begäranden, åtaganden och problem från en enda plats med ditt team. Se till att din kod är felfri med loggar av pågående arbete, felrapporteringssystem, uppsättningar med buggar, och samarbeta med hela ditt team om kodningsarbetet. Används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare.
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring.
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för IT-tillgångshantering, som felrapporteringssystem utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete.
GoodDay är en plattform för hantering av arbete, projekt, produkter, uppgifter, tid och team. Förutom dess omfattande funktioner för felsökning ger den organisationer bästa möjliga verktyg för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete. Den bidrar även till en kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på öppenhet, ansvar, rörlighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 200 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Felrapporteringssystem och projektledning, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad felrapportering som också ger dig uppgiftshantering och versionskontroll. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Ett intuitivt sätt att samla in kontextuella insikter i realtid under hela mobilappens livscykel.
Instabug tillhandahåller respons och felrapporteringssystem i appen till mobilappar som behöver buggspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt som du tillhandahåller en detaljerad miljörapport för utvecklare. Integrationsprocessen tar mindre än en minut och resultaten är enastående. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar. Lär dig mer om Instabug

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Det har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive backlog, sprintplanering, burndown-diagram, Kanban-tavla, epik, problemuppföljning, wiki) och omfattande anpassningsalternativ. Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet. Lär dig mer om Taiga

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade.
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira. Lär dig mer om Volley

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
BugHerd - Visuellt responsverktyg. Som klisterlappar på en webbplats. En mycket enkel buggspårare. Bara peka och klicka. Gratis provperiod.
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser. Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats. BugHerd fungerar i tre enkla steg: 1. Fäst respons på en webbsida med det intuitiva webbläsartillägget. 2. Kontextuella metadata läggs automatiskt till all fäst respons. 3. Uppgiftskort skapas direkt grundat på respons och hjälper dig att hantera ditt arbetsflöde. Kom igång på några minuter, med en kostnadsfri 14 dagars testperiod idag. Lär dig mer om BugHerd

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Övervaka alla buggar på ett ställe. När alla är samordnade blir saker och ting gjorda mer effektivt.
Övervaka alla buggar på ett ställe. Med programvaran Monday.com visualiserar du helheten, räknar ut vad som har fastnat någonstans och vad som redan är i produktion på ett enkelt och visuellt sätt. Kommunicera med ditt team för att säkerställa att alla har alla data de behöver för att fixa varje bugg. När alla är samordnade blir saker och ting gjorda mer effektivt. Lär dig mer om monday dev

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Kissflows buggspårningsverktyg hjälper dig att prioritera buggar när de dyker upp, undersöka grundorsakerna och lösa dem dubbelt så snabbt.
Kissflow Workflow är en intuitivt utformad lösning för buggspårning, byggd för prestanda och elegans. Nu kan du leverera konsekvent underbara produktupplevelser genom att spåra buggar när de dyker upp, hantera dem i sin kontext och snabbt lösa dem utan att behöva kunskap om kodning eller extern expertis. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Påskynda test av hemsida: rapportera direkt till Jira, Trello, Asana osv. med all teknisk information som dina utvecklare behöver för att åtgärda problemet.
Har du någonsin känt dig frustrerad över interna tester och buggrapportering, antingen i egenskap av rapportör eller utvecklare? Marker.io skapades för att effektivisera dessa arbetsflöden. Fånga upp, kommentera och rapportera buggar från din hemsida genom att fylla i formuläret. Med ett enda klick skapas då ett ärende i ditt teams verktyg för problemspårning – Jira, Trello, GitHub osv. Marker.io lägger till miljödata och konsolloggar, så att det blir enkelt att åtgärda problemet. Perfekt för webbyråer, SaaS- och e-handelswebbplatser. Lär dig mer om Marker

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Spendera betydligt mindre tid på buggar. Bygg fler funktioner istället.
Med Bird Eats Bug kan du spara i genomsnitt 2–4 timmar/användare/dag på att fram och tillbaka rapportera tekniska problem och annat. Medan du spelar in din skärm fångar Bird automatiskt den tekniska information som teknikerna behöver för att felsöka snabbare. Användarna rapporterar praktiskt taget omedelbar avkastning på investeringen eftersom att även personer utan tekniska förkunskaper kan börja använda Bird på mindre än 5 minuter. Lär dig mer om Bird Eats Bug

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning
Samla in användarrespons och fel genom att låta dina användare skicka in en kommenterad skärmbild i sin webbläsare. Skapa betydelsefull respons.
Usersnap är en plattform för kundrespons och visuellt felrapporteringssystem för alla som arbetar med ett webbprojekt och webbaserade applikationer. Bland kunderna finns några av världens största varumärken som Facebook, Microsoft, Canva och Bridgestone. Programvaran gör det enkelt att felrapportera och samla in respons i din kvalitetssäkrings- eller testprocess och du kan automatiskt skicka dina problem till din Jira-programvara, Asana, Trello osv. Hämta all kontextdata som skärmstorlek, URL, OS, webbläsarversion osv. Lär dig mer om Usersnap

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
  • Kunskapsbashantering
  • Projektledning
  • Meddelanden i realtid
  • Problemspårning
  • Prioritering
  • Uppgiftsförloppsspårning