Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Verktyg för bugspårning

Sverige Visa lokala produkter
34 resultat
Jira är en fullt utrustat buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Lär dig mer om Jira
Jira är en fullt fungerande buggspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Felrapporteringssystem och projektledning, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad felrapportering som också ger dig uppgiftshantering och versionskontroll. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett felrapporteringsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för hantering av arbete, projekt, produkter, uppgifter, tid och team. Förutom dess omfattande funktioner för felsökning ger den organisationer bästa möjliga verktyg för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete. Den bidrar även till en kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på öppenhet, ansvar, rörlighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade. Lär dig mer om Volley
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira. Lär dig mer om Volley

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Övervaka alla buggar på ett ställe. När alla är samordnade blir saker och ting gjorda mer effektivt.
Övervaka alla buggar på ett ställe. Med programvaran Monday.com visualiserar du helheten, räknar ut vad som har fastnat någonstans och vad som redan är i produktion på ett enkelt och visuellt sätt. Kommunicera med ditt team för att säkerställa att alla har alla data de behöver för att fixa varje bugg. När alla är samordnade blir saker och ting gjorda mer effektivt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
ClickUps helt anpassningsbara funktioner och mer än 1 000 integrationer (inklusive GitHub, GitLab, Bitbucket och webhooks) gör den mycket användbar
Effektivisera ditt teams felrapporteringssystem på en enda, delad plats med ClickUp, ett gratisverktyg för ärendespårning för ingenjörsteam. Anslut och hantera dina GitHub-arkiv, ha ett felfritt register över alla begäranden, åtaganden och problem från en enda plats med ditt team. Se till att din kod är felfri med loggar av pågående arbete, felrapporteringssystem, uppsättningar med buggar, och samarbeta med hela ditt team om kodningsarbetet. Används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare.
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för IT-tillgångshantering, som felrapporteringssystem utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 200 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Ett intuitivt sätt att samla in kontextuella insikter i realtid under hela mobilappens livscykel.
Instabug tillhandahåller respons och felrapporteringssystem i appen till mobilappar som behöver buggspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt som du tillhandahåller en detaljerad miljörapport för utvecklare. Integrationsprocessen tar mindre än en minut och resultaten är enastående. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar. Lär dig mer om Instabug

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Det har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive backlog, sprintplanering, burndown-diagram, Kanban-tavla, epik, problemuppföljning, wiki) och omfattande anpassningsalternativ. Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet. Lär dig mer om Taiga

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
BugHerd - Visuellt responsverktyg. Som klisterlappar på en webbplats. En mycket enkel buggspårare. Bara peka och klicka. Gratis provperiod.
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser. Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats. BugHerd fungerar i tre enkla steg: 1. Fäst respons på en webbsida med det intuitiva webbläsartillägget. 2. Kontextuella metadata läggs automatiskt till all fäst respons. 3. Uppgiftskort skapas direkt grundat på respons och hjälper dig att hantera ditt arbetsflöde. Kom igång på några minuter, med en kostnadsfri 14 dagars testperiod idag. Lär dig mer om BugHerd

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Påskynda test av hemsida: rapportera direkt till Jira, Trello, Asana osv. med all teknisk information som dina utvecklare behöver för att åtgärda problemet.
Har du någonsin känt dig frustrerad över interna tester och buggrapportering, antingen i egenskap av rapportör eller utvecklare? Marker.io skapades för att effektivisera dessa arbetsflöden. Fånga upp, kommentera och rapportera buggar från din hemsida genom att fylla i formuläret. Med ett enda klick skapas då ett ärende i ditt teams verktyg för problemspårning – Jira, Trello, GitHub osv. Marker.io lägger till miljödata och konsolloggar, så att det blir enkelt att åtgärda problemet. Perfekt för webbyråer, SaaS- och e-handelswebbplatser. Lär dig mer om Marker

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Samla in användarrespons och fel genom att låta dina användare skicka in en kommenterad skärmbild i sin webbläsare. Skapa betydelsefull respons.
Usersnap är en plattform för kundrespons och visuellt felrapporteringssystem för alla som arbetar med ett webbprojekt och webbaserade applikationer. Bland kunderna finns några av världens största varumärken som Facebook, Microsoft, Canva och Bridgestone. Programvaran gör det enkelt att felrapportera och samla in respons i din kvalitetssäkrings- eller testprocess och du kan automatiskt skicka dina problem till din Jira-programvara, Asana, Trello osv. Hämta all kontextdata som skärmstorlek, URL, OS, webbläsarversion osv. Lär dig mer om Usersnap

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Spendera betydligt mindre tid på buggar. Bygg fler funktioner istället.
Med Bird Eats Bug kan du spara i genomsnitt 2–4 timmar/användare/dag på att fram och tillbaka rapportera tekniska problem och annat. Medan du spelar in din skärm fångar Bird automatiskt den tekniska information som teknikerna behöver för att felsöka snabbare. Användarna rapporterar praktiskt taget omedelbar avkastning på investeringen eftersom att även personer utan tekniska förkunskaper kan börja använda Bird på mindre än 5 minuter. Lär dig mer om Bird Eats Bug

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Kissflows buggspårningsverktyg hjälper dig att prioritera buggar när de dyker upp, undersöka grundorsakerna och lösa dem dubbelt så snabbt.
Kissflow Workflow är en intuitivt utformad lösning för buggspårning, byggd för prestanda och elegans. Nu kan du leverera konsekvent underbara produktupplevelser genom att spåra buggar när de dyker upp, hantera dem i sin kontext och snabbt lösa dem utan att behöva kunskap om kodning eller extern expertis. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Den prisbelönta buggspåraren Planio kommer att hjälpa dina kvalitetssäkrings- och utvecklingsteam att rapportera, reproducera och fixa buggar med minimala handläggningstider.
Fler än 1 500 företag över hela världen använder Planios felrapporteringsfunktioner. En prisbelönt programvara som genomgående få fem stjärnor i betyg för att den är så lätt att använda och för kundtjänsten. Planio kommer att hjälpa dina kvalitetssäkrings- och utvecklingsteam att rapportera, reproducera och fixa buggar med minimala handläggningstider. Om en buggfri produkt eller app ska vara företagets ansikte utåt använder du Planio för att bli av med buggarna! Lär dig mer om Planio

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Dra nytta av holistisk testhantering med aqua, den professionella lösningen för hantering av applikationslivscykel för smart kvalitetssäkring av programvara.
Utforska framtidens testning ... med aqua. aqua tror att i en alltmer nätverksansluten värld hjälper kvalitetssäkringen av programvara människor att möta digitaliseringsutmaningen. aqua vill hitta den bästa lösningen för en befintlig utmaning. Genom att göra det vill aqua växa varje dag. Och låt det bli verklighet. Från effektiva tester till smidiga företagsarkitekturer – aqua ansluter hela företaget. Kom med när aqua fortsätter sin passion för samarbete, innovation och kvalitet. Lär dig mer om aqua

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Sverige Lokal produkt
Molnbaserat verktyg för felrapportering för att fånga upp och spåra buggar. Arbeta med buggar i JIRA, ReQtest eller båda genom JIRA-integrering.
ReQtest är ett avancerat verktyg för felrapportering som låter dig fånga upp, och rapportera buggar och fel. Du kan förhandsgranska buggrapporter utan några klick. Verktyget har kraftfulla inbyggda filter för att snabbt hitta specifika buggrapporter. JIRA-integrering för att hantera buggar i JIRA, ReQtest eller båda. Tack vare ReQtest har det aldrig varit enklare att hantera dina buggar. Lär dig mer om ReQtest

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Fjärrloggning, kraschrapportering, användarrespons i appen för apputvecklare. Bugfender loggar praktiskt taget allting för varje användare.
Bugfender är ett molnbaserat fjärrloggningsverktyg som gör det möjligt att hitta buggarna innan dina användare gör det. Få snabb fjärråtkomst till dina mobil- eller webbapplikationsloggar för alla användare i realtid – oavsett var i världen de befinner sig. Bugfender går längre än den vanliga kraschrapporteringen och loggar praktiskt taget allt, även när enheten är frånkopplad. Få omedelbar insyn med användarrespons i appen och fixa buggarna snabbare än någonsin så att dina användare blir nöjda och du får de viktiga 5-stjärniga betygen. Lär dig mer om Bugfender

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Plumbr levererar riktiga användarinsikter för att förbättra applikationsprestandan och optimera incidenthanteringsflöden.
Plumbr levererar riktiga användarinsikter för att optimera incidenthanteringsflöden och förbättra applikationsprestandan. Bli informerad om buggar som orsakar långsamma sidor eller misslyckade användarinteraktioner med intelligenta meddelanden som visar felets inverkan och källkod. Spåra fel och flaskhalsar i ditt distribuerade system och se den specifika grundorsaken. Plumbr kan integreras med din DevOps-verktygskedja för att säkerställa att din applikation hålls i gott skick över tid, samtidigt som den gör det lättare att hantera incidenter. Lär dig mer om Plumbr

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Sverige Lokal produkt
Visuellt feedback-verktyg som låter användare ta skärmdumpar och spela in sin skärm samt lägga till kommentarer. Effektivare feedback för dina webbprojekt.
Visuellt feedbackverktyg som förenklar rapporteringen av tekniska fel och designelement. Samla in, hantera och åtgärda feedback för alla dina webbprojekt effektivt genom att låta användaren ge feedback direkt på hemsidan du utvecklar. Feedbucket låter användaren ta skärmdumpar och spela in sin skärm, lägga till kommentarer eller rita för att förklara sin feedback. All information samlas i vyn i Feedbucket och skickas även automatiskt till det projektverktyg du arbetar i, så som Jira, Github, Trello och så vidare. Relevant tekniska informationen bifogas automatiskt: webbläsare, operativsystem, etc. Lär dig mer om Feedbucket

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Verktyg för agil programvaruutveckling, projektledning, testhantering och ärendeuppföljning med tidrapport, support och rapportering.
JunoOne är en applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för programvaruutvecklingsföretag, programvaruleveransföretag och programvaruintegratörer över hela världen. Användarna kan skapa flera typer av projekt, övervaka testprocesser, följa upp ärenden, få åtkomst till rapportering med mera. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Helix IM hjälper till att hantera och rapportera uppgifter, defekter, funktionsbegäran, ändringsbegäranden och andra utvecklingsrelaterade arbetsobjekt.
Helix IM är ett verktyg för problemuppföljning för team av alla storlekar. Du kommer att kunna skapa och hantera uppgifter, problem, defekter och kundbegäran om funktioner på ett effektivt sätt. Du kan också hålla alla intressenter informerade om framstegen genom att använda burn-up och burn-down-diagram, instrumentbrädor och uppgiftstavlor. Felrapporteringssystem är bara en del av utvecklingslivscykeln. Därför kan Helix IM användas tillsammans med Helix RM och Helix TCM för början till slut-hantering av en applikationslivscykel. Lär dig mer om Helix IM

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja
Sverige Lokal produkt
OneTrueError

OneTrueError

(0) Sverige Lokal produkt
Upptäcker och analyserar fel i lanserad programvara. Ta reda på hur din applikation fungerar när dina kunder använder den.
Upptäcker och analyserar fel i lanserad programvara. Ta reda på hur din applikation fungerar när dina kunder använder den. Lär dig mer om OneTrueError

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Eftersläpningshantering
  • Biljetthantering
  • Verifieringskedja