Sverige Visa lokala produkter
762 resultat
Enkel och prisvärd programvara för schemaläggning av anställda som kan spara 80 % av tiden och 5 % av kostnaderna. Boka en demo eller prova gratis idag. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med denna innovativa lösning för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrativ tid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och effektiviserad webbaserad löneadministration blir snabbare, enklare och mer prisvärt. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Betrodd av teamen på Apple, Ogilvy och NASA. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen. Lär dig mer om Wix
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Opsgenies jourtider, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelar rätt personer vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en kraftfull lösning för larm- och samtalshantering som centraliserar incidenthantering och respons. Med flexibla jourschema, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelas rätt personer vid rätt tidpunkt och det säkerställs att ett meddelande aldrig missas. All aktivitet spåras och loggas för att tillhandahålla användbara insikter. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för schemaläggning. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
En plattform för hybrida arbetsplatser som gör det möjligt för organisationer att effektivt hantera schemaläggning av anställda och kontorsresurser. Lär dig mer om WorkInSync
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform för hybrida arbetsplatser med funktioner för schemaläggning av anställda och resurser. Den inkluderar funktioner som anställds önskade arbetsplats (kontor/hem), schemaläggning av arbetstid, synlighet för gruppmedlemmarnas arbetsscheman, incheckning/utcheckning och en gruppchefskonsol för hantering av personalens arbetsscheman. Dessutom har den funktioner som bokning av skrivbord och mötesrum, bokning av kontorspendling och parkering samt kontaktspårning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Skedify är ett verktyg för säljengagemang med en intelligent schemaläggningsmotor som kärna. Lär dig mer om Skedify
Få ut mesta möjliga av varje samtal. Öka konverteringsgraden med över 30 % och förändra din kundmötesupplevelse. Skedify är ett verktyg för säljengagemang med en intelligent schemaläggningsmotor som kärna. Programvaran är byggd för medelstora till stora företag som är verksamma inom HR-rekrytering, finansiella tjänster och sektorer med aktiva kundval. Lär dig mer om Skedify

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Med Sage HR kan du enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett klick på en knapp. Lär dig mer om Sage HR
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av arbetsskift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett enkelt knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman både på webben och på mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The only 100% free time tracker and timesheet for teams Lär dig mer om Clockify
Clockify enables simple scheduling with an overview of project milestones, total assigned hours, assignees and task length. Complete data can be broken down by team members to check their capacity and see their assignments in detail. You can schedule tasks across different shifts, define start times for each task and define a daily hours limit. Customize non-working days in your scheduling process, drag & drop directly in a schedule to make adjustments. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Mindbodys bokningsprogramvara är skräddarsydd för hälsoföretag som behöver system för bokning och företagsledning. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som RGA, Vice och Buzzfeed. Lär dig mer om Float
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive RGA, Vice och Buzzfeed, att planera i förväg. Snygg enkel design, blixtsnabb teknik, samarbete i realtid. Floats intuitiva dra-och-släpp-gränssnitt gör det enkelt att schemalägga för ditt team. Float har mobilappar för iOS och Android. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook och 1 000+ appar via Zapier. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Programvara för schemaläggning med påminnelser för alla i tjänstesektorn. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder marknadens mest heltäckande programvara för schemaläggning, som gör att du ser professionell ut och sparar mycket tid och arbete. Du får en snygg bokningswebbplats där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, och sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden och olika tilläggstjänster. Synkronisera möten med populära webbaserade kalendrar och få detaljerad statistik om din verksamhet. Gå till det webbaserade bokningssystemet SimplyBook.me och se alla funktionerna. Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med Storbritanniens ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en jättebra kostnadsfri CRM med delade kalendrar och schemaläggning. Lär dig mer om Bitrix24
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Används av 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten. Lär dig mer om SimplyMeet.me
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Salon Booking är ett WordPress-plugin som skapar ett komplett och lättanvänt bokningssystem för barberare, frisörer och hårstylister Lär dig mer om Salon Booking
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med Google Calendar så att salongschefen kan kontrollera sina bokningar på sitt eget Google Calendar-konto. Salon Booking erbjuder många betalningsalternativ online och funktioner för SMS- och e-postaviseringar. Ladda ner och installera en testversion för att se om den matchar dina affärsbehov. Lär dig mer om Salon Booking

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Upplev problemfri och konfliktfri bemanningsschemaläggning med Zoho Workerlys programvara för bemanningsschemaläggning. Lär dig mer om Zoho Workerly
Zoho Workerlys programvara för bemanningsschemaläggning hjälper dig att tilldela jobb till personal och meddela dem med några få klick. Personalen kan markera sin tillgänglighet så att du kan fokusera på att schemalägga dem med lämpliga jobb för att undvika schemakonflikter. Lär dig mer om Zoho Workerly

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
En globalt framstående digital plattform för hantering av volontärer och personal som effektiviserar den heltäckande personalledningen. Lär dig mer om Rosterfy
Rosterfy finns för att knyta samman gemenskaper med evenemang och frågor som de brinner med denna teknik för administration för volontärarbetare och personalstyrka. Programvaran förkortar tiden som personalcheferna spenderar i kalkylblad genom att ersätta manuella processer med automatiseringar för organisationer oavsett form och storlek. Rosterfy erbjuder allt från rekrytering, kontroll och schemaläggning till utbildning, kommunikation, rapportering och hantering på plats – en heltäckande lösning för personalledning. Lär dig mer om Rosterfy

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt utrullning kan bli och hur de skiljer sig från andra lösningar. Lär dig mer om Tribeloo

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Lär dig mer om Forecast
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga dina kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Tilldela personer till flera projekt och bestäm hur många timmar de är tillgängliga för arbete på vart och ett av dem. Röda staplar gör det enkelt att se vem som är överbokad så att du kan flytta runt projekt för att undvika att ditt team blir utbränt. Layouten i Forecast gör det enkelt att se när du kan ta på dig nytt arbete och vem som finns tillgänglig för att arbeta med det. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
CatchApp Bookings is an intuitive scheduling tool that allows you to accept bookings online, anytime. Plug & Play. Built for business. Lär dig mer om CatchApp Bookings
CatchApp Bookings is an intuitive scheduling tool made for professionals and businesses, designed to save your time; on average 5 hours per week. Allow your clients to book appointments on your own online Bookings page. Powerful 2-way sync with all major calendars - Google, Microsoft, and Apple. Create unlimited unique booking pages for your clients, offering different services, locations, and availability. Scheduling Genius - Start your 14-day free trial Lär dig mer om CatchApp Bookings

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Ett utmärkt bokningssystem som hjälper företag att hantera bokningar, behandla betalningar, ta emot meddelanden och skapa kalendrar. Lär dig mer om Calendesk
Calendesk är ett förstklassigt webbaserat bokningssystem. Med Calendesk kan du ta emot bokningar, hantera betalningar, generera landningssidor och betjäna dina kunder som ett proffs – och på autopilot. Använd förskottsbetalningar och abonnemang för att säkerställa stabila intäkter. Automatisering av fakturering kommer att befria dig från manuellt arbete. Skicka e-postmeddelanden och SMS, skapa engagerande nyhetsbrev, dela innehåll och uppmuntra till åtgärder via push-meddelanden. Lär dig mer om Calendesk

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
An all-in-one platform that helps offices, and its people, use, manage and optimize their space. Lär dig mer om Zynq Workspace
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space. Zynq is empowering companies worldwide to embrace hybrid work through smart desk and room bookings, visitor management, health and vaccine screeners, collaboration tools and much more. Wraparound Enterprise Analytics give businesses the insights they need to take a data-first approach to important decisions. Trust by the best in various industries: Safeway, Ferragamo, Shipbob, and LA Dodgers. Lär dig mer om Zynq Workspace

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
A suite of collaboration products for teams and SMBs. Web conferencing, file sharing, and scheduling in the cloud. Formerly G Suite.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform include noise cancellation, in-domain live streaming, attendance tracking, compliance management, team messaging, voice/video conferencing, shared calendars, and more. It also lets administrators edit and share documents, spreadsheets, and slides across teams in real-time. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.” Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Call now to start your free 14 day trial: 866-405-0752. Housecall Pro is a top-rated, all-in-one business solution that helps home service professionals work simpler and grow smarter. With easy-to-use digital tools for scheduling and dispatching jobs, managing payments, automating marketing efforts, and more, Housecall Pro helps Pros efficiently manage every aspect of their business all in one place. Lär dig mer om Housecall Pro

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Paycor empowers leaders to modernize every aspect of people management so they can focus on what really matters: building winning teams. The unified HCM solution ensures employee data is in one place, so you’ll never have to switch platforms, access multiple systems or re-key information. Automate tedious work, mitigate compliance risk, drive efficiencies, empower employees to control their own financial health and gain a deeper understanding of your business with robust analytics and insights. Lär dig mer om Paycor

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Lär dig mer om Calendly

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med förbyggda mallar, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, automatiserade godkännanden, rapportering med mera.
Wrike är en prisbelönt projektlednings- och schemaläggningsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen förlitar sig på. Schemalägg projekt med hjälp av förfrågningsformulär med anpassade fält, resurshantering och allokering, Gantt-diagram, tidsspårning, delade kalendrar, automatiserade rapporter, godkännanden och arbetsbelastningsöversikter. Automatisera dina processer med Wrikes över 400 applikationer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details. Lär dig mer om Google Calendar

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Lär dig mer om Doodle

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för schemaläggning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för schemaläggning av underhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-in-one spa and salon management software. Our platform features appointment & staff scheduling, point of sale, marketing & customer retention tools. Take a free demo & join over 128,000 professionals who save time and effort as they grow and run their business with Booker. Lär dig mer om Booker

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance with easy POS integration to ensure you're hitting your labor targets. With a free app for staff to submit availability requests, swap shifts, and chat, building schedules that work for everyone has never been so easy. Start free today! Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lär dig mer om Homebase

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The fastest, easiest, and highest value scheduling software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful scheduling solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Workforce management, Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations, etc.
UKG Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Verizon WORK field service automation software helps companies like yours get the most out of their team. Get Paid Faster!
Verizon WORK field service automation software helps companies like yours get the most out of their team by eliminating inaccurate paperwork, gaining instant visibility into work schedules and efficiently getting information from the field to the office in real time. -Get Organised -Gain Control of Your Schedule -Make Your Staff More Productive -Get Paid Faster Lär dig mer om Verizon Connect

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar