Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Schemaläggningsprogram

Schemaläggningsprogram automatiserar schemaläggningen av händelser, anställda, rum och andra resurser. Organisationer använder dessa applikationer för att hantera planeringen av interna och externa aktiviteter. Vanligtvis innehåller program för schemaläggning verktyg såsom en delad kalender som tillhandahåller projekt-, uppgifts-, medarbetar- och resursplanering i realtid samt en mängd olika funktioner för prognostisering, allokering och resurshantering. Andra uppgifter, såsom resurskategorisering, platsinformation, tidrapportsregister och personalkompetens kan ofta redigeras, uppdateras och hanteras från schemaläggningsgränssnittet. Använd Capterra för att hitta en lösning för schemaläggning online som fungerar för ditt företag i Sverige. Schemaläggningsprogram är relaterade till planeringssystem, anläggningshanteringsprogramvara och program för schemaläggning av möten.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Schemaläggningsprogram

Sverige Visa lokala produkter

85 resultat

Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och projekt. Tilldela arbetsuppgifter, boka möten och hantera ledighet med ett dra-och-släpp-system för schemaläggning. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Betrodd av teamen på Apple, Ogilvy och NASA. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Visual Planning är en fullskalig schemaläggningsplattform som är utformad för schemaläggare. Registrera dig för en gratis anpassad demo idag! Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en fullskalig schemaläggningsplattform som är särskilt anpassad för schemaläggare. Övervaka projektarbetsflöden och relevanta data med hjälp av anpassade instrumentpaneler. Använd den här samarbetsvänliga hanteringsplattformen för att schemalägga på alla enheter. Skräddarsy en schemaläggningslösning som uppfyller ditt företags behov. Registrera dig för en gratis anpassad demo idag! Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Lär dig mer om Forecast
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga dina kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Tilldela personer till flera projekt och bestäm hur många timmar de är tillgängliga för arbete på vart och ett av dem. Röda staplar gör det enkelt att se vem som är överbokad så att du kan flytta runt projekt för att undvika att ditt team blir utbränt. Layouten i Forecast gör det enkelt att se när du kan ta på dig nytt arbete och vem som finns tillgänglig för att arbeta med det. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
GymMaster är en kraftfull lösning för klubbhantering med full funktionalitet på alla enheter, 24/7-åtkomst och en webbportal för dina medlemmar. Lär dig mer om GymMaster
GymMaster är avsett för hälsoklubbar – ett nöje att använda och lätt att lära sig. Hantera din klubb var som helst på valfri enhet med automatisk fakturering, automatiskt anpassad kommunikation och ett avancerat 24-timmars åtkomstkontrollsystem som ger dig full kontroll. Öka försäljningen och sluta använda papper genom att låta dina medlemmar registrera sig online. När de väl har blivit medlemmar kan de boka och betala online via din egen varumärkta medlemsportal på din webbplats. Boka en gratis demo idag och se vad GymMaster kan göra för dig. Lär dig mer om GymMaster

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Binocs anpassar resursefterfrågan och kapacitet. Binocs är en webbaserad planeringsapplikation som hjälper människor med kunskap att leverera i tid. Lär dig mer om BINOCS
BINOCS är en ledande molnlösning för planering och prestanda för organisationer som förlitar sig på att engagerade kunskapsarbetare ska leverera enligt strikta tidsramar. Över 800 team över hela världen inom områden som QC-labb, kvalitetssäkring, forskning och utveckling, klinisk verksamhet, lagstiftning och produktion och cell och genterapi har övergett sina Excel-blad och använder BINOCS för att digitalisera sin verksamhet. Kunderna inkluderar varumärken som Avexis, Eli Lilly, Ferring, GlaxoSmithKline, Lonza, Merck, Novartis, Pfizer och PMI. Lär dig mer om BINOCS

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
En globalt framstående digital plattform för hantering av volontärer och personal som effektiviserar den heltäckande personalledningen. Lär dig mer om Rosterfy
Rosterfy finns för att knyta samman gemenskaper med evenemang och frågor som de brinner med denna teknik för administration för volontärarbetare och personalstyrka. Programvaran förkortar tiden som personalcheferna spenderar i kalkylblad genom att ersätta manuella processer med automatiseringar för organisationer oavsett form och storlek. Rosterfy erbjuder allt från rekrytering, kontroll och schemaläggning till utbildning, kommunikation, rapportering och hantering på plats – en heltäckande lösning för personalledning. Lär dig mer om Rosterfy

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten. Lär dig mer om SimplyMeet.me
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Programvara för schemaläggning med påminnelser för alla i tjänstesektorn. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder marknadens mest heltäckande programvara för schemaläggning, som gör att du ser professionell ut och sparar mycket tid och arbete. Du får en snygg bokningswebbplats där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, och sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden och olika tilläggstjänster. Synkronisera möten med populära webbaserade kalendrar och få detaljerad statistik om din verksamhet. Gå till det webbaserade bokningssystemet SimplyBook.me och se alla funktionerna. Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en jättebra kostnadsfri CRM med delade kalendrar och schemaläggning. Lär dig mer om Bitrix24
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Används av 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Salon Booking är ett WordPress-plugin som skapar ett komplett och lättanvänt bokningssystem för barberare, frisörer och hårstylister Lär dig mer om Salon Booking System
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med Google Calendar så att salongschefen kan kontrollera sina bokningar på sitt eget Google Calendar-konto. Salon Booking erbjuder många betalningsalternativ online och funktioner för SMS- och e-postaviseringar. Ladda ner och installera en testversion för att se om den matchar dina affärsbehov. Lär dig mer om Salon Booking System

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Upplev problemfri och konfliktfri bemanningsschemaläggning med Zoho Workerlys programvara för bemanningsschemaläggning. Lär dig mer om Zoho Workerly
Zoho Workerlys programvara för bemanningsschemaläggning hjälper dig att tilldela jobb till personal och meddela dem med några få klick. Personalen kan markera sin tillgänglighet så att du kan fokusera på att schemalägga dem med lämpliga jobb för att undvika schemakonflikter. Lär dig mer om Zoho Workerly

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Lär dig mer om Leadoo
Leadoo är byggd för ett syfte: resultat. Den har allt du behöver för att förbättra din marknadsföring och överträffa försäljningsmålen. Leadoo tillhandahåller en enkel verktygslåda, Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer som förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Det hjälper företag att generera fler leads, konvertera fler kvalificerade sökande och förbättra kundservicen med botar och människor. Lär dig mer om Leadoo

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Boka möten, ta emot betalningar, hantera enkelt dina kunder och hela kundupplevelsen för ditt företag. Lär dig mer om Practice
Vi hjälper småföretag genom att på en lättåtkomlig plats samla funktioner som tidigare var opraktiskt spridda mellan olika system. Enkel schemaläggning som visar din tillgänglighet i realtid, smidiga formulär för att samla in information, fakturor och betalningar – allt sammanlänkat med hjälp av automatiseringsfunktioner. Skapa fakturor, återkommande prenumerationer och paket på några sekunder och få betalt i tid, varje gång. Våra verktyg i världsklass är byggda för båda sidor av relationen, med en chattportal som centraliserar allt för dina kunder. Lär dig mer om Practice

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen.
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Planera medarbetarnas arbetstider, gör planer på en tidslinje, organisera skift och håll reda på hur mycket tid som läggs ner på varje uppdrag med Clockify.
Clockify erbjuder enkel schemaläggning, med en översikt över projektets delmål, totalt antal tilldelade timmar, deltagare och uppgifternas längd. Fullständiga data kan delas upp efter teammedlemmar för att kontrollera deras kapacitet och se information om deras uppdrag i detalj. Du kan schemalägga uppgifter mellan olika skift samt ange starttider och maximalt antal timmar per dag för varje uppgift. Ange arbetsfria dagar i din schemaläggningsprocess, dra och släpp direkt i ett schema för att göra justeringar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Mindbodys bokningsprogramvara är skräddarsydd för hälsoföretag som behöver system för bokning och företagsledning.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med förbyggda mallar, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, automatiserade godkännanden, rapportering med mera.
Wrike är en prisbelönt projektlednings- och schemaläggningsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen förlitar sig på. Schemalägg projekt med hjälp av förfrågningsformulär med anpassade fält, resurshantering och allokering, Gantt-diagram, tidsspårning, delade kalendrar, automatiserade rapporter, godkännanden och arbetsbelastningsöversikter. Automatisera dina processer med Wrikes över 400 applikationer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Brevo ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigeringsannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Brevo plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Brevo

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som RGA, Vice och Buzzfeed.
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive RGA, Vice och Buzzfeed, att planera i förväg. Snygg enkel design, blixtsnabb teknik, samarbete i realtid. Floats intuitiva dra-och-släpp-gränssnitt gör det enkelt att schemalägga för ditt team. Float har mobilappar för iOS och Android. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook och 1 000+ appar via Zapier. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 32 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för schemaläggning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för schemaläggning av underhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om Sign In Scheduling

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med Storbritanniens ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder.
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp. Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet. Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet. Lär dig mer om Harvest

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Med Sage HR skapar och redigerar du enkelt skift efter behov och meddelar sedan medarbetarna med ett knapptryck.
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av skift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera skift och sedan meddela medarbetarna med ett knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman från såväl webb- som mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity erbjuder en molnbaserad plattform för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent samtidigt som det ger organisationer i alla storlekar en oöverträffad inblick i sin verksamhet och ger dem användbar information för optimering av bemanningen baserat på historisk försäljning och försäljningsprognoser, de anställdas kompetens och personaltillgänglighet. Lär dig mer om Humanity

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Virtuagyms programvara automatiserar ditt schemaläggnings- och bokningssystem, så att du kan spara dyrbar tid.
Virtuagym erbjuder träningsprogramvaror för personliga tränare, självständiga studior och gymkedjor i alla storlekar. Automatisera bokningsprocessen och spendera mindre tid på telefonsamtal och schemaläggning av personal och träningspass. Låt dina medlemmar boka pass när det passar dem och minimera antalet uteblivna pass. När medlemmarna får möjligheten att boka sina egna pass förhindrar du misstag och frustration. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Företag får hjälp att schemalägga smartare för att förbättra produktiviteten, lönsamheten och glädjen med personalplanering i världsklass.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Datadriven teknik används för att effektivt förutse efterfrågan och schemalägga personal på ett rättvist och optimalt sätt. Personanpassade algoritmer och maskininlärning används för att identifiera mönster som annars skulle gå obemärkt förbi, vilket ger förstklassiga affärsprognoser och personalplanering till företag över hela världen. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Exercise.com är en varumärkesanpassad programvaruplattform för att bättre hantera din gymverksamhet och få den att växa.
Exercise.coms programvaruplattform för hantering av träningsföretag förenklar de jobbiga administrativa uppgifterna som är kärnan i ditt träningsföretag. Med dessa skräddarsydda webb- och mobilappar med betalningshantering schemalägger, visar och hanterar du enkelt alla dina bokningar och lektioner efter utbildare, plats och tjänst med alternativ för återkommande händelser och automatiserade besökspåminnelser. Visa kraftfulla affärsrapporter med insikter om betalningar, medlemsfakturering med mera. Lär dig mer om Exercise.com

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Förstklassig allt i ett-lösning utformad för tjänsteföretag. Hantera enkelt dina jobb från det ögonblick de kommer in tills de blir betalade.
Oavsett om det gäller utryckningar i bostäder eller stora kommersiella jobb erbjuder Fergus heltäckande jobbhanteringsprogramvara för handels- och tjänsteföretag dig alla verktyg du behöver för att driva ett framgångsrikt företag. Fergus är byggd av VVS-personal och tar hand om alla detaljer, från offerter, schemaläggning och fakturering till hantering av ditt team samt hälsa och säkerhet. Med över 10 miljoner skapade jobb i Fergus kan detta visuella arbetsflöde hjälpa dig att hantera alla dina jobb när du är på språng, oavsett om det handlar om 3 eller 300 jobb. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Ovatu är en förstklassig bokningsprogramvara till ett fantastiskt pris. Din skottsäkra verktygslåda för bokningshantering.
*60 dagars gratis provperiod* Ovatu är en leverantör av förstklassig bokningsprogramvara för salonger och SPA med heltäckande verktyg för butiksverksamhet, påminnelser, webbaserade bokningsalternativ, marknadsföring med mera. Ovatu anpassar hela bokningsupplevelsen till ditt varumärke och hjälper till att konvertera fler människor till långsiktiga kunder. Ovatu hjälper 7 miljoner människor varje månad att boka möten över hela världen. Används i stor utsträckning inom hår- och skönhetsbranschen samt inom träning, välbefinnande, medicin och utbildning. Lär dig mer om Ovatu

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
En plattform för hybrida arbetsplatser som gör det möjligt för organisationer att effektivt hantera schemaläggning av anställda och kontorsresurser.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform för hybrida arbetsplatser med funktioner för schemaläggning av anställda och resurser. Den inkluderar funktioner som anställds önskade arbetsplats (kontor/hem), schemaläggning av arbetstid, synlighet för gruppmedlemmarnas arbetsscheman, incheckning/utcheckning och en gruppchefskonsol för hantering av personalens arbetsscheman. Dessutom har den funktioner som bokning av skrivbord och mötesrum, bokning av kontorspendling och parkering samt kontaktspårning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Opsgenies jourtider, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelar rätt personer vid rätt tidpunkt.
Opsgenie är en kraftfull lösning för larm- och samtalshantering som centraliserar incidenthantering och respons. Med flexibla jourschema, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelas rätt personer vid rätt tidpunkt och det säkerställs att ett meddelande aldrig missas. All aktivitet spåras och loggas för att tillhandahålla användbara insikter. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport.
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Allt du någonsin behöver för att sköta ditt gym och växa verksamheten – medlemshantering, fakturering, en gymwebbplats, marknadsföring, närvarospårning
Allt du behöver för att få ditt gym att växa. Ett användarvänligt alternativ till den kalkylbladsliknande programvara andra erbjuder. Medlemshantering, återkommande fakturering, e-post och sms, sessionsbokning, närvarospårning och mycket mer. Prova deras kostnadsfria 30-dagars provperiod, utan bindningstid. Lär dig mer om Gymdesk

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
LetsBuilds appar för byggplanering: LB Geniebelt och LB Coordination. Höj nivån på din schemaläggning med LetsBuilds appar.
LetsBuilds appar för byggplanering: LB Geniebelt och LB Coordination. LB Geniebelt är en app för kommunikation kring tidsplaner för flera projekt, perfekt för bostadsbyggare med stora volymer och huvudentreprenörer som arbetar med repetitiva bostadsbyggnadsprojekt. Dela teamets framsteg i realtid, planera i en live Gantt och optimera insatserna i hela portföljen. LB Coordination är en app för lean-koordinering på plats. Det gör det möjligt att filtrera repetitivt arbete i byggprojekt med flera våningar efter yrke, plats, projekt och tid. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att schemalägga dina möten och genomföra säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet för webbaserade patientmöten. Låt kunderna schemalägga möten direkt i din kalender. Ett särskilt mötesrum skapas för varje ny kund. Om en återkommande kund känns igen kommer ett befintligt mötesrum att delas. Lär dig mer om Vectera

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering
Hjälp projektledarna med att utveckla planer, fördela resurser, följa utvecklingen, hantera budgetar och analysera arbetsbelastningen.
RationalPlan är ett kraftfullt projekthanteringsprogram som hjälper både team och projektledare att skapa konsekventa projektplaner, fördela resurser och analysera arbetsbelastning. Det gör det även enklare att kontrollera arbetets framskridande, uppskatta projektkostnader och hantera budgetar. Lär dig mer om RationalPlan

Funktioner

  • Gruppschemaläggning
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Varningar / Meddelanden
  • Online bokning
  • Tidrapportering
  • Kunddatabas
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Påminnelser
  • Kalendersynkronisering