Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Schemaläggningsprogram

Sverige Visa lokala produkter
878 resultat
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för schemaläggning. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Lär dig mer om Leadoo
Leadoo är byggd för ett syfte: resultat. Den har allt du behöver för att förbättra din marknadsföring och överträffa försäljningsmålen. Leadoo tillhandahåller en enkel verktygslåda, Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer som förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Det hjälper företag att generera fler leads, konvertera fler kvalificerade sökande och förbättra kundservicen med botar och människor. Lär dig mer om Leadoo

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Lär dig mer om Forecast
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga dina kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Tilldela personer till flera projekt och bestäm hur många timmar de är tillgängliga för arbete på vart och ett av dem. Röda staplar gör det enkelt att se vem som är överbokad så att du kan flytta runt projekt för att undvika att ditt team blir utbränt. Layouten i Forecast gör det enkelt att se när du kan ta på dig nytt arbete och vem som finns tillgänglig för att arbeta med det. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Performance-based scheduling software designed to maximize the potential of each employee's sales and operational strengths. Lär dig mer om Shiftlab
Shiftlab is an employee scheduling and time and attendance solution designed for retailers. Powerful yet easy to use, our AI-driven platform factors in sales and traffic data, identifies top-performi ng store associates and places them in prime shifts —increasing sales, reducing downtime, and boosting profits. Lär dig mer om Shiftlab

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Sports reservation management platform that helps admins handle online bookings, memberships, tournaments, leagues, standing, and more. Lär dig mer om Book + Play
Sports reservation management platform that helps admins handle online bookings, memberships, tournaments, leagues, standings, and more. Lär dig mer om Book + Play

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Spend less time planning and more time doing with shareable calendars that integrate seamlessly with Gmail, Drive, Contacts, Sites and Meet so you always know what's next. Schedule events quickly by checking colleagues' availability or layering their calendars in a single view. View and edit your schedule from your phone or tablet. Use our optimised mobile apps or sync with your phone’s built-in calendar. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen.
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.” Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Planera medarbetarnas arbetstider, gör planer på en tidslinje, organisera skift och håll reda på hur mycket tid som läggs ner på varje uppdrag med Clockify.
Clockify erbjuder enkel schemaläggning, med en översikt över projektets delmål, totalt antal tilldelade timmar, deltagare och uppgifternas längd. Fullständiga data kan delas upp efter teammedlemmar för att kontrollera deras kapacitet och se information om deras uppdrag i detalj. Du kan schemalägga uppgifter mellan olika skift samt ange starttider och maximalt antal timmar per dag för varje uppgift. Ange arbetsfria dagar i din schemaläggningsprocess, dra och släpp direkt i ett schema för att göra justeringar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events.
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events. Users can add or find conference room details for scheduled meetings within Google Calendar. This solution supports scheduling one-time activities as well as recurring events, such as staff meetings. Teams can create events, add guests, select rooms/locations, add event descriptions and attachments, plus more. Lär dig mer om Google Calendar

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Call now to start your free trial: 866-405-0752 Housecall Pro is a top-rated, all-in-one business solution that helps home service professionals work simpler and grow smarter. With easy-to-use digital tools for scheduling and dispatching jobs, managing payments, automating marketing efforts, and more, Housecall Pro helps Pros efficiently manage every aspect of their business all in one place. Lär dig mer om Housecall Pro

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Lär dig mer om Calendly

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Mindbodys bokningsprogramvara är skräddarsydd för hälsoföretag som behöver system för bokning och företagsledning.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Paycor empowers leaders to modernize every aspect of people management so they can focus on what really matters: building winning teams. The unified HCM solution ensures employee data is in one place, so you’ll never have to switch platforms, access multiple systems or re-key information. Automate tedious work, mitigate compliance risk, drive efficiencies, empower employees to control their own financial health and gain a deeper understanding of your business with robust analytics and insights. Lär dig mer om Paycor

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med förbyggda mallar, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, automatiserade godkännanden, rapportering med mera.
Wrike är en prisbelönt projektlednings- och schemaläggningsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen förlitar sig på. Schemalägg projekt med hjälp av förfrågningsformulär med anpassade fält, resurshantering och allokering, Gantt-diagram, tidsspårning, delade kalendrar, automatiserade rapporter, godkännanden och arbetsbelastningsöversikter. Automatisera dina processer med Wrikes över 400 applikationer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Lär dig mer om Doodle

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Sendinblue ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigering sannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Sendinblues plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Sendinblue

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som RGA, Vice och Buzzfeed.
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive RGA, Vice och Buzzfeed, att planera i förväg. Snygg enkel design, blixtsnabb teknik, samarbete i realtid. Floats intuitiva dra-och-släpp-gränssnitt gör det enkelt att schemalägga för ditt team. Float har mobilappar för iOS och Android. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook och 1 000+ appar via Zapier. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för schemaläggning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för schemaläggning av underhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance with easy POS integration to ensure you're hitting your labor targets. With a free app for staff to submit availability requests, swap shifts, and chat, building schedules that work for everyone has never been so easy. Start free today! Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Programvara för schemaläggning med påminnelser för alla i tjänstesektorn. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion.
SimplyBook.me erbjuder marknadens mest heltäckande programvara för schemaläggning, som gör att du ser professionell ut och sparar mycket tid och arbete. Du får en snygg bokningswebbplats där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, och sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden och olika tilläggstjänster. Synkronisera möten med populära webbaserade kalendrar och få detaljerad statistik om din verksamhet. Gå till det webbaserade bokningssystemet SimplyBook.me och se alla funktionerna. Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-in-one spa and salon management software. Our platform features appointment & staff scheduling, point of sale, marketing & customer retention tools. Take a free demo & join over 128,000 professionals who save time and effort as they grow and run their business with Booker. Lär dig mer om Booker

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lär dig mer om Homebase

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The fastest, easiest, and highest value scheduling software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful scheduling solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Verizon Connect's fleet management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect provides business customers with the insights and intelligence needed to optimize their operations and drive growth. Through a cloud-based, end-to-end solution, Verizon Connect accurately measures a user's fleet's performance, uncovers hidden costs and opportunities for improved efficiency, while empowering them to better manage service with real-time alerts and reports. Lär dig mer om Verizon Connect

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnel ser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om 10to8

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Run your salon like a pro with easy-to-use booking software that puts you in control of the whole client experience.
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry names all over the world, and support from your peers. Timely is designed to suit your business at any size, stage and budget. We love helping you succeed, so join us today! Start a free 14-day trial at gettimely.com. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool. Lär dig mer om Visibook

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
30% OFF. Jobber keeps your service jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en jättebra kostnadsfri CRM med delade kalendrar och schemaläggning.
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Används av 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med Storbritanniens ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Everything you need to manage projects: scheduling, proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Scheduling software for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. Lär dig mer om SocialSchedules

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder.
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp. Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet. Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet. Lär dig mer om Harvest

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Streamline your service business with RazorSync's estimating, work order scheduling and invoicing app. Free, full-access trial!
RazorSync's field service management software allows you manage your service business from phone, tablet or office computer. Schedule and dispatch employees via text or email, view workers & jobs on a map, & shorten the payment cycle with job site invoicing. Customer records are automatically updated in QuickBooks, reducing back-office entry & errors. All your data is stored in the cloud, accessible from any mobile device. Our customers report higher billings, revenue, & customer satisfaction. Lär dig mer om RazorSync

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
At UKG, our purpose is people. Our love for all things HR and workforce management is matched only by our people-centered culture.
UKG Pro delivers unique, culture-driven solutions for midsize to large enterprise companies to support their people through the major and everyday moments they experience while a part of your organization. From paying your people to supporting them, connecting to developing them, and everything in between, UKG Pro is the powerful HCM suite you need to grow and champion meaningful experiences for your people across the globe. Lär dig mer om UKG Pro

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Mobilize your service business and increase profits with our one-of-a-kind flat rate pricing which is all at zero-cost to you!
Are you ready to kick your service business into high-gear with flat rate pricing and digital work order management? With FieldEdge Flat Rate Mobile (formerly Coolfront Mobile), techs can easily answer a homeowner's #1 question of "how much is this going to cost?" Our extensive flat rate database has over 30,000 repairs and 16,000 parts. We offer the leading zero-cost flat rate pricing and work order management app with QuickBooks integration. Lär dig mer om FieldEdge Flat Rate Mobile

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
End-to-end client experience platform built for small businesses.
Meet Thryv, the end-to-end client experience platform built for small businesses. Thryv integrates essential business functions like estimates and invoicing, appointment scheduling, payment processing , text and email campaigns, managing customer lists, social media, and more. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Data-driven scheduling software that improves the employee experience, ensures operational excellence, and increases profitability.
HotSchedules, now powered by Fourth Intelligence, allows your team to conquer every schedule in 45 minutes or less. With demand forecasting, wage & labor compliance, employee engagement tools, time & attendance, and a digital logbook built-in to our intelligent scheduling software, HotSchedules enforces operational excellence, drives profitability, and empowers your team. Rated the #1 business app for 5+ years, your team will thank you! Lär dig mer om HotSchedules

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och projekt. Tilldela arbetsuppgifter, boka möten och hantera ledighet med ett dra-och-släpp-system för schemaläggning.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Betrodd av teamen på Apple, Ogilvy och NASA. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Online booking, scheduling, lead generation, client retention, reporting and low cost merchant processing for every business.
WellnessLiving is an all-in-one solution for businesses which rely on easy scheduling of classes, appointments or events. It features a sophisticated desktop and mobile scheduler used by staff and clients and a widget for online scheduling. It also integrates features for business development and retention such as automated email/SMS marketing, reputation management, reporting and rewards. This eliminates the need for add-ons reducing costs and streamlining operations. Lär dig mer om WellnessLiving

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Easy to use & implement field service software automating your mobile work force. Manage Leads, Estimates, Jobs & Invoices. Sync to QB
TRUSTED BY HOME SERVICES PROFESSIONALS. #1 Most user-friendly & most affordable software for local service companies with 1-25 employees. Complete job management: scheduling, leads management, estimates, running complete jobs from the field, invoices, payments & more! Fully integrated with Quickbooks. We are also one of the most proven platforms available to simplify and manage your service business. Trusted by 1000s of service businesses for over 20 years. Plans starting as low as $39/month. Lär dig mer om Kickserv

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar