Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
825 resultat
Enkel och prisvärd programvara för schemaläggning av anställda som kan spara 80 % av tiden och 5 % av kostnaderna. Boka en demo eller prova gratis idag. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med denna innovativa lösning för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrativ tid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och effektiviserad webbaserad löneadministration blir snabbare, enklare och mer prisvärt. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Workplace management solution that your employees will love. Desk booking | Room Booking | Week planning | Analytics Lär dig mer om deskbird
deskbird is the leading people-centric workplace management app for hybrid companies, available as a mobile, web, Slack, and MS Teams app. With a fast and intuitive user experience, a quick and reliable onboarding process, deskbird is the first workplace management system to be built around users, not buildings. A solution your employees will love! Lär dig mer om deskbird

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och projekt. Tilldela arbetsuppgifter, boka möten och hantera ledighet med ett dra-och-släpp-system för schemaläggning. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Betrodd av teamen på Apple, Ogilvy och NASA. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Sverige Lokal produkt
Ett schemaprogram online för skapande av scheman, rapportering av arbetstider, löner och fakturadokument. Lär dig mer om Timezynk
Det bästa schemat skapas tillsammans: Undvik att lägga ner timmar på schemaläggning. Med Timezynks schemaläggningsprogram får ni mer tid över till det väsentliga. Vår schemaläggning är molnbaserad och smidig för dig när du vill lägga in information när och var som helst. Dessutom gratis för upp till 5 användare! Samarbete skapar engagemang Toppstyrd schemaläggning tillhör historien! Med sammarbetsverktyg i molnet kommer du att engagera hela teamet i att skapa det perfekta schemat, och få gladare och mer hälsosamma medarbetare samtidigt som du sparar tid. Lär dig mer om Timezynk

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Pexip Engage helps in making client-facing advisors available, by offering frictionless scheduling & video experience. Lär dig mer om Pexip Engage
Pexip Engage The video solution to personalize customer engagement. Connect with your prospects, customers, and clients through a user-friendly and intuitive scheduling interface, with high-quality integrated Pexip video meetings. Our omnichannel solution facilitates both physical (in-branch or on-location) & virtual (phone or video) meetings. These appointments can either be scheduled from the client's website or by internal agents on the client's side. Lär dig mer om Pexip Engage

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för schemaläggning. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Visual Planning är en fullskalig schemaläggningsplattform som är utformad för schemaläggare. Registrera dig för en gratis anpassad demo idag! Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en fullskalig schemaläggningsplattform som är särskilt anpassad för schemaläggare. Övervaka projektarbetsflöden och relevanta data med hjälp av anpassade instrumentpaneler. Använd den här samarbetsvänliga hanteringsplattformen för att schemalägga på alla enheter. Skräddarsy en schemaläggningslösning som uppfyller ditt företags behov. Registrera dig för en gratis anpassad demo idag! Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Med Sage HR skapar och redigerar du enkelt skift efter behov och meddelar sedan medarbetarna med ett knapptryck. Lär dig mer om Sage HR
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av skift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera skift och sedan meddela medarbetarna med ett knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman från såväl webb- som mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
En plattform för hybrida arbetsplatser som gör det möjligt för organisationer att effektivt hantera schemaläggning av anställda och kontorsresurser. Lär dig mer om WorkInSync
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform för hybrida arbetsplatser med funktioner för schemaläggning av anställda och resurser. Den inkluderar funktioner som anställds önskade arbetsplats (kontor/hem), schemaläggning av arbetstid, synlighet för gruppmedlemmarnas arbetsscheman, incheckning/utcheckning och en gruppchefskonsol för hantering av personalens arbetsscheman. Dessutom har den funktioner som bokning av skrivbord och mötesrum, bokning av kontorspendling och parkering samt kontaktspårning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Programvara för schemaläggning av anställda som utformats för kundserviceteam. Lär dig mer om Soon
Soon erbjuder ett nytt tillvägagångssätt för webbaserad schemaläggning av anställda. Du kommer att göra personalen mer produktiv och förbereda din kundserviceavdelning för framgång medan du ges friheten att växa. Programvaran används av allt från kundtjänstteam i snabb tillväxt till innovativa storföretag. Hör av dig för en personlig introduktionssession så kan produkten skapas för dig. Lär dig mer om Soon

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
>> Programvara för resurshantering och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + tidsuppföljning + tidrapporter + projektplanering och budgetering + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighe tshantering + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Mindbodys bokningsprogramvara är skräddarsydd för hälsoföretag som behöver system för bokning och företagsledning. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med förbyggda mallar, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, automatiserade godkännanden, rapportering med mera. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en prisbelönt projektlednings- och schemaläggningsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen förlitar sig på. Schemalägg projekt med hjälp av förfrågningsformulär med anpassade fält, resurshantering och allokering, Gantt-diagram, tidsspårning, delade kalendrar, automatiserade rapporter, godkännanden och arbetsbelastningsöversikter. Automatisera dina processer med Wrikes över 400 applikationer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som RGA, Vice och Buzzfeed. Lär dig mer om Float
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive RGA, Vice och Buzzfeed, att planera i förväg. Snygg enkel design, blixtsnabb teknik, samarbete i realtid. Floats intuitiva dra-och-släpp-gränssnitt gör det enkelt att schemalägga för ditt team. Float har mobilappar för iOS och Android. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook och 1 000+ appar via Zapier. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Programvara för schemaläggning med påminnelser för alla i tjänstesektorn. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder marknadens mest heltäckande programvara för schemaläggning, som gör att du ser professionell ut och sparar mycket tid och arbete. Du får en snygg bokningswebbplats där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, och sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden och olika tilläggstjänster. Synkronisera möten med populära webbaserade kalendrar och få detaljerad statistik om din verksamhet. Gå till det webbaserade bokningssystemet SimplyBook.me och se alla funktionerna. Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en jättebra kostnadsfri CRM med delade kalendrar och schemaläggning. Lär dig mer om Bitrix24
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Används av 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten. Lär dig mer om SimplyMeet.me
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Upplev problemfri och konfliktfri bemanningsschemaläggning med Zoho Workerlys programvara för bemanningsschemaläggning. Lär dig mer om Zoho Workerly
Zoho Workerlys programvara för bemanningsschemaläggning hjälper dig att tilldela jobb till personal och meddela dem med några få klick. Personalen kan markera sin tillgänglighet så att du kan fokusera på att schemalägga dem med lämpliga jobb för att undvika schemakonflikter. Lär dig mer om Zoho Workerly

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Tribeloo is the easy-to-use desk booking solution to collaborate in the hybrid workplace Lär dig mer om Tribeloo
Tribeloo is the easy-to-use desk booking solution to collaborate in the hybrid workplace. Change management is hard. Therefore, Tribeloo makes it easy to bring employees back together and optimize your hybrid workplace. Easy set up and intuitive to use, Facilitate agile teams coming together at the office, Increase space utilization and reduce costs. Lär dig mer om Tribeloo

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Lär dig mer om Leadoo
Leadoo är byggd för ett syfte: resultat. Den har allt du behöver för att förbättra din marknadsföring och överträffa försäljningsmålen. Leadoo tillhandahåller en enkel verktygslåda, Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer som förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Det hjälper företag att generera fler leads, konvertera fler kvalificerade sökande och förbättra kundservicen med botar och människor. Lär dig mer om Leadoo

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Lär dig mer om Forecast
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga dina kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Tilldela personer till flera projekt och bestäm hur många timmar de är tillgängliga för arbete på vart och ett av dem. Röda staplar gör det enkelt att se vem som är överbokad så att du kan flytta runt projekt för att undvika att ditt team blir utbränt. Layouten i Forecast gör det enkelt att se när du kan ta på dig nytt arbete och vem som finns tillgänglig för att arbeta med det. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
CatchApp Bookings is an intuitive scheduling tool that allows you to accept bookings online, anytime. Plug & Play. Built for business. Lär dig mer om CatchApp Bookings
CatchApp Bookings is an intuitive scheduling tool made for professionals and businesses, designed to save your time; on average 5 hours per week. Allow your clients to book appointments on your own online Bookings page. Powerful 2-way sync with all major calendars - Google, Microsoft, and Apple. Create unlimited unique booking pages for your clients, offering different services, locations, and availability. Scheduling Genius - Start your 14-day free trial Lär dig mer om CatchApp Bookings

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Spend less time planning and more time doing with shareable calendars that integrate seamlessly with Gmail, Drive, Contacts, Sites and Meet so you always know what's next. Schedule events quickly by checking colleagues' availability or layering their calendars in a single view. View and edit your schedule from your phone or tablet. Use our optimised mobile apps or sync with your phone’s built-in calendar. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen.
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.” Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Planera medarbetarnas arbetstider, gör planer på en tidslinje, organisera skift och håll reda på hur mycket tid som läggs ner på varje uppdrag med Clockify.
Clockify erbjuder enkel schemaläggning, med en översikt över projektets delmål, totalt antal tilldelade timmar, deltagare och uppgifternas längd. Fullständiga data kan delas upp efter teammedlemmar för att kontrollera deras kapacitet och se information om deras uppdrag i detalj. Du kan schemalägga uppgifter mellan olika skift samt ange starttider och maximalt antal timmar per dag för varje uppgift. Ange arbetsfria dagar i din schemaläggningsprocess, dra och släpp direkt i ett schema för att göra justeringar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Call now to start a free 14 day trial: 866-405-0752. Housecall Pro is a top-rated, all-in-one business solution that helps home service professionals work simpler and grow smarter. With easy-to-use digital tools for scheduling and dispatching jobs, managing payments, automating marketing efforts, and more, Housecall Pro helps Pros efficiently manage every aspect of their business all in one place. Lär dig mer om Housecall Pro

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events.
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events. Users can add or find conference room details for scheduled meetings within Google Calendar. This solution supports scheduling one-time activities as well as recurring events, such as staff meetings. Teams can create events, add guests, select rooms/locations, add event descriptions and attachments, plus more. Lär dig mer om Google Calendar

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Lär dig mer om Calendly

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Paycor empowers leaders to modernize every aspect of people management so they can focus on what really matters: building winning teams. The unified HCM solution ensures employee data is in one place, so you’ll never have to switch platforms, access multiple systems or re-key information. Automate tedious work, mitigate compliance risk, drive efficiencies, empower employees to control their own financial health and gain a deeper understanding of your business with robust analytics and insights. Lär dig mer om Paycor

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Lär dig mer om Doodle

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för schemaläggning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för schemaläggning av underhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-in-one spa and salon management software. Our platform features appointment & staff scheduling, point of sale, marketing & customer retention tools. Take a free demo & join over 128,000 professionals who save time and effort as they grow and run their business with Booker. Lär dig mer om Booker

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance with easy POS integration to ensure you're hitting your labor targets. With a free app for staff to submit availability requests, swap shifts, and chat, building schedules that work for everyone has never been so easy. Start free today! Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lär dig mer om Homebase

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The fastest, easiest, and highest value scheduling software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful scheduling solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Verizon WORK field service automation software helps companies like yours get the most out of their team. Get Paid Faster!
Verizon WORK field service automation software helps companies like yours get the most out of their team by eliminating inaccurate paperwork, gaining instant visibility into work schedules and efficiently getting information from the field to the office in real time. -Get Organised -Gain Control of Your Schedule -Make Your Staff More Productive -Get Paid Faster Lär dig mer om Verizon Connect

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnel ser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar