510 resultat
Varför Capterra är gratis
Enkel och prisvärd programvara för schemaläggning av anställda som kan spara 80 % av tiden och 5 % av kostnaderna. Boka en demo eller prova gratis idag. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med denna innovativa lösning för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrativ tid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och effektiviserad webbaserad löneadministration blir snabbare, enklare och mer prisvärt. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med denna innovativa lösning för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administr...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wix Bookings is a leading online scheduling platform used by millions of business owners worldwide. Lär dig mer om Wix
Wix provides an all-in-one online scheduling software for service-driven businesses. Wix Bookings includes a full suite of tools and features that support business owners throughout their journey, from setting up their business to scaling for growth. Businesses that choose Wix Bookings have all the industry-leading tools they need to manage and grow their business online. Lär dig mer om Wix
Wix provides an all-in-one online scheduling software for service-driven businesses. Wix Bookings includes a full suite of tools and features that support business owners throughout their journey, from...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Betrodd av teamen på Apple, Ogilvy och NASA. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Betrodd av teamen på Apple, Ogilvy och NASA. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på n...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Opsgenies jourtider, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelar rätt personer vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Opsgenie
Opsgenie är en kraftfull lösning för larm- och samtalshantering som centraliserar incidenthantering och respons. Med flexibla jourschema, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelas rätt personer vid rätt tidpunkt och det säkerställs att ett meddelande aldrig missas. All aktivitet spåras och loggas för att tillhandahålla användbara insikter. Lär dig mer om Opsgenie
Opsgenie är en kraftfull lösning för larm- och samtalshantering som centraliserar incidenthantering och respons. Med flexibla jourschema, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelas rätt perso...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Ett schemaprogram online för skapande av scheman, rapportering av arbetstider, löner och fakturadokument. Lär dig mer om Timezynk
Timezynk är en planeringsplattform online för realtidsplanering av personal, löneadministration, fakturering och kommunikation. Den inkluderar funktioner som personalschemaläggning, tidsrapportering, löner, fakturering, arbetsordrar, tillgänglighet, kundregistrering och bokningsförfrågningar. Lär dig mer om Timezynk
Timezynk är en planeringsplattform online för realtidsplanering av personal, löneadministration, fakturering och kommunikation. Den inkluderar funktioner som personalschemaläggning, tidsrapportering, l...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för schemaläggning. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för schemaläggning. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leve...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Skedify är en programvara för schemaläggning av omnikanalsbokning som förenklar hur du schemalägger och kör kundmöten. Lär dig mer om Skedify
Schemalägg och sköt dina kundmöten hur lätt som helst. Skedify är en programvara för schemaläggning av omnikanalsbokning som förenklar hur du schemalägger och kör kundmöten. Låt dina kunder välja hur, när och var de ska träffa dig med bara några klick. Skedify är gjort för företag som är verksamma inom finansiell rådgivning, juridiska tjänster, privat- och detaljhandel, försäkringar och sektorer med aktiva kundval (bil, hemförbättring och resor). Lär dig mer om Skedify
Schemalägg och sköt dina kundmöten hur lätt som helst. Skedify är en programvara för schemaläggning av omnikanalsbokning som förenklar hur du schemalägger och kör kundmöten. Låt dina kunder välja hur, ...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av världens behagligaste programvara för webbaserad schemaläggning. High five! Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa den personliga assistenten för ditt schema – fast ännu bättre – som arbetar dygnet runt bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låta kunderna boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa den personliga assistenten för ditt schema – fast ännu bättre – som arbetar dygnet runt bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat e...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Collaborative scheduling software designed for customer service teams. Lär dig mer om Soon
Soon is the leader in online collaborative employee scheduling. Implement self-scheduling to a degree that works best for your situation and offer your employees freedom & responsibility. With this structure in place, you will increase employee happiness and set your customer service department up for success while scaling up. We work with CS teams of rapid growth scale-ups to innovative enterprise corporations. Reach out to us for a personal onboarding, we are here for you. Lär dig mer om Soon
Soon is the leader in online collaborative employee scheduling. Implement self-scheduling to a degree that works best for your situation and offer your employees freedom & responsibility. With this st...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en jättebra kostnadsfri CRM med delade kalendrar och schemaläggning. Lär dig mer om Bitrix24
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Används av 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen kä...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Mindbodys bokningsprogramvara är skräddarsydd för hälsoföretag som behöver system för bokning och företagsledning. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post o...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Programvara för schemaläggning med påminnelser för alla i tjänstesektorn. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder marknadens mest heltäckande programvara för schemaläggning, som gör att du ser professionell ut och sparar mycket tid och arbete. Du får en snygg bokningswebbplats där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, och sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden och olika tilläggstjänster. Synkronisera möten med populära webbaserade kalendrar och få detaljerad statistik om din verksamhet. Gå till det webbaserade bokningssystemet SimplyBook.me och se alla funktionerna. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder marknadens mest heltäckande programvara för schemaläggning, som gör att du ser professionell ut och sparar mycket tid och arbete. Du får en snygg bokningswebbplats där du kan pre...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera perso...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enke...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida ...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
EngageBay is a simple, affordable all-in-one marketing, sales and service CRM software to acquire, engage, nurture, close leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay is a simple, affordable, all-in-one marketing and sales CRM software built for small businesses and startups to acquire, engage, nurture web visitors and convert them to happy customers. EngageBay also offers a free online appointment scheduling software to schedule appointments faster by publishing your calendar online, gGet more appointments and stay productive. - all from one easy to use platform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay is a simple, affordable, all-in-one marketing and sales CRM software built for small businesses and startups to acquire, engage, nurture web visitors and convert them to happy customers. Enga...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Papershift brings rota planning, leave management, and employee time tracking into the cloud. Get 14 days Free Trial. Lär dig mer om Papershift
Papershift helps you manage & automate employee rota planning, leave management, and staff time tracking on the cloud. With over 200,000+ users, Papershift is Europe's most loved workforce planning software. Lär dig mer om Papershift
Papershift helps you manage & automate employee rota planning, leave management, and staff time tracking on the cloud. With over 200,000+ users, Papershift is Europe's most loved workforce planning so...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Manage your entire Org with just 1 Platform: Employees, Contractors, Customers, Jobs & Assets. $7.99/ea/mo or Unlimited Basic @$99/mo Lär dig mer om AI Field Management
Is AI-FM Different? Easy as 1-2-3! 1) Award Winning Tech + 2) Fair Pricing + 3) 5 Star Reviews AI-FM has won SEVEN 2019/20 Awards from Gartner. Pricing starts at only $7.99/user/mo or $99/mo (UNLIMITED Basic). Please see our cherished Reviews, AI-FM is a true partner to our Members. Manage your Org, top to bottom via 1 Intelligent Platform: Employees, Contractors, Customers, Jobs, & Assets by Geography & Time. Plus, the Field can use VERBAL Commands via "Siri" in ANY Language Lär dig mer om AI Field Management
Is AI-FM Different? Easy as 1-2-3! 1) Award Winning Tech + 2) Fair Pricing + 3) 5 Star Reviews AI-FM has won SEVEN 2019/20 Awards from Gartner. Pricing starts at only $7.99/user/mo or $99/mo (UNLIM...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Salon Booking is a WordPress plugin that create a complete and easy to use appointment booking system for barber shops and hair stylist Lär dig mer om Salon Booking
Salon Booking is a WordPress plugin that offer a complete and easy to use online appointments system designed for barber shops, hair dressing salon, beauty centers and Spa. Salon Booking is well integrated with Google Calendar so the salon manager can control its reservations on its own Google Calendar account. Salon Booking offer many online payments options and SMS and email notifications features. Download and install our trial version to see if it match your business needs. Lär dig mer om Salon Booking
Salon Booking is a WordPress plugin that offer a complete and easy to use online appointments system designed for barber shops, hair dressing salon, beauty centers and Spa. Salon Booking is well integr...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Enkel och effektiv programvara för rumsbokning. YArooms hjälper dig att schemalägga dina mötesrum. Lär dig mer om YAROOMS
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera rum och resurser och att boka ett rum var som helst, även om det ligger i en annan tidszon eller på en annan plats. YArooms är en av de enda produkterna på marknaden som har byggt sin egen bokningsmotor och erbjuder kollisionshantering för deltagare, vilket hindrar människor från att delta i flera möten samtidigt (kan stängas av). Lär dig mer om YAROOMS
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera ru...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many hours they're available to work on each one. Red bars make it easy to see who's overbooked, so you can move projects around before your team gets burned out. And Forecast's layout makes it easy to see when you're able to take on new work, and who's available to work on it. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many hou...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The cloud based desk and meeting room booking solution bringing agile teams together at the workplace Lär dig mer om Tribeloo
The cloud based desk & meeting room booking solution bringing agile teams together at the workplace. Visit tribeloo.com and get started with the FREE TRIAL to experience the ease of roll-out and how we stand out compared to other solutions. Lär dig mer om Tribeloo
The cloud based desk & meeting room booking solution bringing agile teams together at the workplace. Visit tribeloo.com and get started with the FREE TRIAL to experience the ease of roll-out and how we...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Web app for personnel management and shift scheduling in real time. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim is a web app for personnel management and shift scheduling, which perfectly fits the needs of small and medium-sized businesses in retail, catering, sports, hospitality and professional services. Schedule shifts, manage paid time-offs and absences, let your team swap shifts and get comprehensive reporting on all of this with TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim is a web app for personnel management and shift scheduling, which perfectly fits the needs of small and medium-sized businesses in retail, catering, sports, hospitality and professional servi...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Combining the most sophisticated time tracking tool with powerful scheduling software
Combining the most sophisticated time tracking tool with powerful scheduling software. Why use several systems to manage your valuable employees when one can do it better? TSheets provides the complete, 360-degree view of your workforce from where you need them to be, to what they've been doing, to where they're going. Whether you're scheduling next week's shifts or a two-month job, TSheets Scheduling can help you get the very best out of your team.
Combining the most sophisticated time tracking tool with powerful scheduling software. Why use several systems to manage your valuable employees when one can do it better? TSheets provides the complete...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wrike is a project management software with prebuilt templates, Gantt charts, Kanban boards, automated approvals, reporting, and more.
Wrike is an award-winning project management and scheduling software trusted by 20,000+ companies and over two million users worldwide. Schedule projects using custom-field request forms, resource management and allocation, Gantt charts, time tracking, shared calendars, automated reports, approvals, and workload overviews. Automate your processes with Wrike's 400+ applications. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates. Work smarter, not harder with Wrike.
Wrike is an award-winning project management and scheduling software trusted by 20,000+ companies and over two million users worldwide. Schedule projects using custom-field request forms, resource mana...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Calendly helps you schedule meetings without the back-and-forth emails.
Calendly, a powerful yet simple automated scheduling tool, takes the work out of connecting with others so you can accomplish more... Millions of users benefit from an enjoyable scheduling experience, more time to spend on top priorities and flexibility to accommodate individual users and large teams alike. Calendly works with Google, Office 365 and Outlook calendars and apps like Salesforce, Stripe, GoToMeeting and Zapier for a seamless user experience.
Calendly, a powerful yet simple automated scheduling tool, takes the work out of connecting with others so you can accomplish more... Millions of users benefit from an enjoyable scheduling experience, ...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för schemaläggning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för schemaläggning av underhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare.
UpKeeps programvara för schemaläggning av underhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och ...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som RGA, Vice och Buzzfeed.
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive RGA, Vice och Buzzfeed, att planera i förväg. Snygg enkel design, blixtsnabb teknik, samarbete i realtid. Floats intuitiva dra-och-släpp-gränssnitt gör det enkelt att schemalägga för ditt team. Float har mobilappar för iOS och Android. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook och 1 000+ appar via Zapier. Prova gratis i 30 dagar.
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive RGA, Vice och Buzzfeed, att planera i förväg. Snygg enkel...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-in-one spa and salon management software. Our platform features appointment & staff scheduling, point of sale, marketing & customer retention tools. Take a free demo & join over 128,000 professionals who save time and effort as they grow and run their business with Booker.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-i...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Setmore offers a free, online scheduling platform for you to connect with your customers.
Setmore offers a free, online scheduling platform for you to connect with your customers. Manage all your appointments through one simple, sleek calendar system and give your business the freedom to grow. Bring on more customers and sharpen your brand image, while taking charge of your working hours. By listing your availability online, your customers can self-book their desired services. Focus on providing an excellent customer experience and let Setmore handle the paperwork.
Setmore offers a free, online scheduling platform for you to connect with your customers. Manage all your appointments through one simple, sleek calendar system and give your business the freedom to gr...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS a...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The fastest, easiest, and highest value scheduling software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful scheduling solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful scheduling solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile ...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
UKG Ready combines the power of HR, talent, payroll, and time to deliver a personalized, people-centered experience.
UKG Ready (formerly Kronos Workforce Ready) is a flexible and seamless HR solution that provides a connected people experience to easily manage the entire employee journey, from a single solution. Designed for flexibility and ease of use, UKG Ready combines the power of HR, talent, payroll, and time to deliver a personalized, people-centered experience that cuts out busy work, increases efficiency, and helps you maintain compliance.
UKG Ready (formerly Kronos Workforce Ready) is a flexible and seamless HR solution that provides a connected people experience to easily manage the entire employee journey, from a single solution. Desi...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations and more.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, rec...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details....
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Time clocks, employee scheduling, and team management for small but mighty businesses. 100k+ businesses love Homebase. You will too.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, compliance, budgeting, and more. Homebase helps the busiest businesses save time and do less paperwork. Build schedules in minutes and instantly share them, track hours, breaks and overtime on multiple devices, keep your team in sync, and manage labor costs. Learn more at https://joinhomebase.com.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, comp...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance with easy POS integration to ensure you're hitting your labor targets. With a free app for staff to submit availability requests, swap shifts, and chat, building schedules that work for everyone has never been so easy. Start free today!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag-and-drop schedule builder automatically factors in ...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Field Service Dispatch for Reveal is a field service management solution to help simplify job management, scheduling and dispatching.
Field Service Dispatch for Reveal is a user-friendly field service management solution to help simplify job management, scheduling and dispatching. It pairs with Verizon Connect Reveal so users can manage their vehicles, technicians and jobs with one system log-in. Use a drag-and-drop calendar to book jobs, dispatch them to techs in the field, and send customers appointment confirmations and reminders. Techs can capture proof of service details, like photos and signatures, from the mobile app.
Field Service Dispatch for Reveal is a user-friendly field service management solution to help simplify job management, scheduling and dispatching. It pairs with Verizon Connect Reveal so users can man...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Branch is a mobile-first technology that helps hourly workers grow financially.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employers $2,500+ to replace one hourly worker. Retaining and engaging employees can improve a company's productivity, customer experiences, and bottomline.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employer...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Timely salon software runs your whole business from any device. Easily manage your calendar, clients, staff, stock, reporting & more!
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry names all over the world, and support from your peers. Timely is designed to suit your business at any size, stage and budget. We love helping you succeed, so join us today! Start a free 14-day trial at gettimely.com.
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry n...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calenda...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your service jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service.
Jobber keeps your service jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
OpenSimSim is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
OpenSimSim is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier.
OpenSimSim is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit &...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Create and share employee schedules anywhere, any time in any browser. Drag & drop scheduling as easy as working with a spreadsheet.
Create and share employee schedules anywhere, any time in any web browser. With drag & drop scheduling, unlimited employees, unlimited access, shift reminders, text messaging and reporting, it's free for the first month, there's no credit card required and nothing to install. No contracts and no hidden costs for adding extra employees. Just pay-as-you-go scheduling with unlimited employees.
Create and share employee schedules anywhere, any time in any web browser. With drag & drop scheduling, unlimited employees, unlimited access, shift reminders, text messaging and reporting, it's free f...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Mobilize your service business and increase profits with Coolfront's one-of-a-kind flat rate pricing which is all at zero-cost to you!
Are you ready to kick your service business into high-gear with flat rate pricing and digital work order management? With Coolfront Mobile, techs can easily answer a homeowner's #1 question of "how much is this going to cost?" Coolfront's extensive flat rate database has over 30,000 repairs and 16,000 parts. Coolfront is the leading zero-cost flat rate pricing and work order management app with QuickBooks integration. Best of all? You can try Coolfront for free with 50 trial work orders.
Are you ready to kick your service business into high-gear with flat rate pricing and digital work order management? With Coolfront Mobile, techs can easily answer a homeowner's #1 question of "how muc...
Streamline your service business with RazorSync's estimating, work order scheduling and invoicing app. Free, full-access trial!
RazorSync's field service management software allows you manage your service business from phone, tablet or office computer. Schedule and dispatch employees via text or email, view workers & jobs on a map, & shorten the payment cycle with job site invoicing. Customer records are automatically updated in QuickBooks, reducing back-office entry & errors. All your data is stored in the cloud, accessible from any mobile device. Our customers report higher billings, revenue, & customer satisfaction.
RazorSync's field service management software allows you manage your service business from phone, tablet or office computer. Schedule and dispatch employees via text or email, view workers & jobs on a ...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key feature...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Tools for the modern creative professional: scheduling, contracts, payments, and more. Start a 7 day free trial today.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a 7 day free trial today.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay ...
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar