598 resultat
Varför Capterra är gratis
Skapa och justera dina projektscheman med Wrike-programmet för arbetsledning. Perfekt för team på över 20 personer. Lär dig mer om Wrike
Wrike gör det enklare att schemalägga och hantera flera projekt, kampanjer eller evenemang. Ta med dig dina uppgifter från e-post och snabbmeddelanden till Wrike. I Wrike kan du organisera dina scheman på Kanban-tavlor, i tabeller eller i uppgiftslistor eller visualisera dina planer på den interaktiva tidslinjen. Skapa anpassade instrumentbrädor för uppföljning av de viktigaste uppgifterna och skapa rapporter med ett enda klick. Perfekt för team inom marknadsförings-, kreativitets-, drift-, IT-, juridik- och produktutvecklingsteam med mer än 20 personer. Lär dig mer om Wrike
Wrike gör det enklare att schemalägga och hantera flera projekt, kampanjer eller evenemang. Ta med dig dina uppgifter från e-post och snabbmeddelanden till Wrike. I Wrike kan du organisera dina...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Skedify är ett verktyg för säljengagemang med en intelligent schemaläggningsmotor som kärna. Lär dig mer om Skedify
Få ut mesta möjliga av varje samtal. Öka konverteringsgraden med över 30 % och förändra din kundmötesupplevelse. Skedify är ett verktyg för säljengagemang med en intelligent schemaläggningsmotor som kärna. Programvaran är byggd för medelstora till stora företag som är verksamma inom HR-rekrytering, finansiella tjänster och sektorer med aktiva kundval. Lär dig mer om Skedify
Få ut mesta möjliga av varje samtal. Öka konverteringsgraden med över 30 % och förändra din kundmötesupplevelse. Skedify är ett verktyg för säljengagemang med en intelligent schemaläggningsmotor...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen. Lär dig mer om Wix
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Betrodd av teamen på Apple, Ogilvy och NASA. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Betrodd av teamen på Apple, Ogilvy och NASA. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att schemalägga dina möten och genomföra säkra videomöten. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet för webbaserade patientmöten. Låt kunderna schemalägga möten direkt i din kalender. Ett särskilt mötesrum skapas för varje ny kund. Om en återkommande kund känns igen kommer ett befintligt mötesrum att delas. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet för webbaserade patientmöten. Låt kunderna schemalägga möten direkt i din kalender. Ett särskilt mötesrum skapas för varje ny kund. Om en återkommande kund känns igen...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt,...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Opsgenies jourtider, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelar rätt personer vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en kraftfull lösning för larm- och samtalshantering som centraliserar incidenthantering och respons. Med flexibla jourschema, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelas rätt personer vid rätt tidpunkt och det säkerställs att ett meddelande aldrig missas. All aktivitet spåras och loggas för att tillhandahålla användbara insikter. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en kraftfull lösning för larm- och samtalshantering som centraliserar incidenthantering och respons. Med flexibla jourschema, dirigeringsregler och eskaleringspolicyer meddelas rätt...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för schemaläggning. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för schemaläggning. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning,...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Med Sage HR kan du enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett klick på en knapp. Lär dig mer om Sage HR
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av arbetsskift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett enkelt knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman både på webben och på mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av arbetsskift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Samarbetsprogramvara för schemaläggning som utformats för kundserviceteam. Lär dig mer om Soon
Soon är ledande inom webb- och samarbetsbaserad personalschemaläggning. Implementera självschemaläggning på den nivå som fungerar bäst för din situation och ger dina anställda frihet och ansvar. Med den här strukturen på plats kommer du att göra personalen gladare och förbereda din kundserviceavdelning för framgång medan din verksamhet växer. Programvaran används av allt från kundtjänstteam i snabb tillväxt till innovativa storföretag. Hör av dig för en personlig introduktion. Lär dig mer om Soon
Soon är ledande inom webb- och samarbetsbaserad personalschemaläggning. Implementera självschemaläggning på den nivå som fungerar bäst för din situation och ger dina anställda frihet och ansvar. Med...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en jättebra kostnadsfri CRM med delade kalendrar och schemaläggning. Lär dig mer om Bitrix24
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Används av 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24
Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Mindbodys bokningsprogramvara är skräddarsydd för hälsoföretag som behöver system för bokning och företagsledning. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som RGA, Vice och Buzzfeed. Lär dig mer om Float
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive RGA, Vice och Buzzfeed, att planera i förväg. Snygg enkel design, blixtsnabb teknik, samarbete i realtid. Floats intuitiva dra-och-släpp-gränssnitt gör det enkelt att schemalägga för ditt team. Float har mobilappar för iOS och Android. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook och 1 000+ appar via Zapier. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Float
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive RGA, Vice och Buzzfeed, att planera i förväg. Snygg...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Programvara för schemaläggning med påminnelser för alla i tjänstesektorn. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder marknadens mest heltäckande programvara för schemaläggning, som gör att du ser professionell ut och sparar mycket tid och arbete. Du får en snygg bokningswebbplats där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, och sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden och olika tilläggstjänster. Synkronisera möten med populära webbaserade kalendrar och få detaljerad statistik om din verksamhet. Gå till det webbaserade bokningssystemet SimplyBook.me och se alla funktionerna. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder marknadens mest heltäckande programvara för schemaläggning, som gör att du ser professionell ut och sparar mycket tid och arbete. Du får en snygg bokningswebbplats där du kan...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med Storbritanniens ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad Lär dig mer om AI Field Management
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Salon Booking är ett WordPress-plugin som skapar ett komplett och lättanvänt bokningssystem för barberare, frisörer och hårstylister Lär dig mer om Salon Booking
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med Google Calendar så att salongschefen kan kontrollera sina bokningar på sitt eget Google Calendar-konto. Salon Booking erbjuder många betalningsalternativ online och funktioner för SMS- och e-postaviseringar. Ladda ner och installera en testversion för att se om den matchar dina affärsbehov. Lär dig mer om Salon Booking
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many hours they're available to work on each one. Red bars make it easy to see who's overbooked, so you can move projects around before your team gets burned out. And Forecast's layout makes it easy to see when you're able to take on new work, and who's available to work on it. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt utrullning kan bli och hur de skiljer sig från andra lösningar. Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Skedulo simplifies work management & scheduling while empowering deskless workers with a powerful mobile app to get to work. Lär dig mer om Skedulo
Skedulo builds deskless productivity software for the 80% of global workers who don’t work in a traditional office setting. The Skedulo Deskless Productivity Cloud helps organizations greatly simplify scheduling, gain visibility into and control over job and appointment scheduling and workforce utilization, equip employees with an intuitive app to help them better perform their day-to-day operations, provide actionable analytics on their workforce, and reduce operating costs. Lär dig mer om Skedulo
Skedulo builds deskless productivity software for the 80% of global workers who don’t work in a traditional office setting. The Skedulo Deskless Productivity Cloud helps organizations greatly...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Housecall Pro is a top-rated, all-in-one business solution that helps home service professionals work simpler and grow smarter. With easy-to-use digital tools for scheduling and dispatching jobs, managing payments, automating marketing efforts, and more, Housecall Pro helps Pros efficiently manage every aspect of their business all in one place. The Housecall Pro platform is available through a mobile app and web portal for Pros across the United States and Canada.
Housecall Pro is a top-rated, all-in-one business solution that helps home service professionals work simpler and grow smarter. With easy-to-use digital tools for scheduling and dispatching jobs,...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Manage your schedule, get booked 24/7, send automated reminders, manage memberships, securely process payments & more. Starts at $25/mo
Boost your productivity and free up time with Vagaro Salon, Spa & Fitness Appointment Scheduling Software. Schedule appointments from a desktop or use our App to manage clients on the go. Get booked on our marketplace, your booking page, Facebook, Yelp, Instagram or on your own website via our booking widget. Send automated reminders and emails. Securely process payments. Vagaro Pro is the most downloaded/reviewed Apple & Android App. Pricing starts @ $25/month. Sign up for a Free 1 Month Trial.
Boost your productivity and free up time with Vagaro Salon, Spa & Fitness Appointment Scheduling Software. Schedule appointments from a desktop or use our App to manage clients on the go. Get booked...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Help your organization improve efficiency, reduce compliance concerns and regain the time you need to focus on business strategy with Paycor. Paycors all-in-one HR and payroll solution takes manual work out of the equation. The intuitive interface guides you through each step of the process, getting you in and out of payroll fast. All employee data is available in one place. Directly import employee hours, view cash requirements before submitting payroll and manage employee information.
Help your organization improve efficiency, reduce compliance concerns and regain the time you need to focus on business strategy with Paycor. Paycors all-in-one HR and payroll solution takes manual...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Calendly helps you schedule meetings without the back-and-forth emails.
Calendly is your hub for scheduling meetings professionally and efficiently, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly now offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. With integrations in Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack.
Calendly is your hub for scheduling meetings professionally and efficiently, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för schemaläggning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för schemaläggning av underhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare.
UpKeeps programvara för schemaläggning av underhåll är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-in-one spa and salon management software. Our platform features appointment & staff scheduling, point of sale, marketing & customer retention tools. Take a free demo & join over 128,000 professionals who save time and effort as they grow and run their business with Booker.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking &...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
The fastest, easiest, and highest value scheduling software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful scheduling solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful scheduling solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations and more.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR,...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Time clocks, employee scheduling, and team management for small but mighty businesses. 100k+ businesses love Homebase. You will too.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, compliance, budgeting, and more. Homebase helps the busiest businesses save time and do less paperwork. Build schedules in minutes and instantly share them, track hours, breaks and overtime on multiple devices, keep your team in sync, and manage labor costs. Learn more at https://joinhomebase.com.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding,...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance with easy POS integration to ensure you're hitting your labor targets. With a free app for staff to submit availability requests, swap shifts, and chat, building schedules that work for everyone has never been so easy. Start free today!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag-and-drop schedule builder automatically factors...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Wintac will no longer be maintained after Jan 2022. The FieldEdge team is here to support your transition process: fieldedge.com/wintac
Wintac was recently acquired by Clearent and merged into the FieldEdge family. As technology in the field service space advances and evolves, we have made the decision to no longer support or maintain Wintac after January 31, 2022. We are dedicated to your success and our goal is to make this transition process as smooth as possible. Read more: https://fieldedge.com/news/sunsetting-wintac-solutions/
Wintac was recently acquired by Clearent and merged into the FieldEdge family. As technology in the field service space advances and evolves, we have made the decision to no longer support or...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Verizon WORK field service automation software helps companies like yours get the most out of their team. Get Paid Faster!
Verizon WORK field service automation software helps companies like yours get the most out of their team by eliminating inaccurate paperwork, gaining instant visibility into work schedules and efficiently getting information from the field to the office in real time. -Get Organised -Gain Control of Your Schedule -Make Your Staff More Productive -Get Paid Faster
Verizon WORK field service automation software helps companies like yours get the most out of their team by eliminating inaccurate paperwork, gaining instant visibility into work schedules and...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Branch is a mobile-first technology that helps hourly workers grow financially.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employers $2,500+ to replace one hourly worker. Retaining and engaging employees can improve a company's productivity, customer experiences, and bottomline.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Timely salon software runs your whole business from any device. Easily manage your calendar, clients, staff, stock, reporting & more!
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry names all over the world, and support from your peers. Timely is designed to suit your business at any size, stage and budget. We love helping you succeed, so join us today! Start a free 14-day trial at gettimely.com.
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your service jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service.
Jobber keeps your service jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need,...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst,...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar
Streamline your service business with RazorSync's estimating, work order scheduling and invoicing app. Free, full-access trial!
RazorSync's field service management software allows you manage your service business from phone, tablet or office computer. Schedule and dispatch employees via text or email, view workers & jobs on a map, & shorten the payment cycle with job site invoicing. Customer records are automatically updated in QuickBooks, reducing back-office entry & errors. All your data is stored in the cloud, accessible from any mobile device. Our customers report higher billings, revenue, & customer satisfaction.
RazorSync's field service management software allows you manage your service business from phone, tablet or office computer. Schedule and dispatch employees via text or email, view workers & jobs on...

  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av anställda
  • Automatiserad schemaläggning
  • Schemaläggning av möten
  • Klassplanering
  • Planering av anläggningar