Sverige Visa lokala produkter
348 resultat
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett molnbaserat telefonisystem som är byggt för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Bra kundservice börjar med bättre telefoniprogramvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
Upptäck hur enkelt det kan vara att erbjuda professionell samtalssupport. Anslut en VoIP-leverantör, konfigurera smart samtalsdirigering, anpassad IVR med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig helpdesk-programvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, ärendehantering, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och API. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Bitrix24 är ett gratis molntelefonisystem, CRM och telemarketing-lösning för företag. Används av 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter ett VoIP-telefonsystem för ditt mindre företag är Bitrix24 det du behöver. Till skillnad från andra VoIP-lösningar fungerar Bitrix24 både som ditt interna PBX-system och som kontaktcentrum för inkommande och utgående samtal. Det är också det kanske enda kostnadsfria VoIP-systemet som levereras med fullt utrustat gratis CRM. Det är viktigt att notera att när dina kunder ringer dig från ett telefonnummer som registrerats i CRM, kommer de att identifieras, kopplas till tilldelad chef och deras telefonsamtal kommer att loggas och spelas in. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst. Lär dig mer om Squaretalk
Squaretalk är en mångsidig och säker molnbaserad telefonplattform med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd CPaaS ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt oavsett var de befinner sig och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io är det lättanvända telefonsystemet som ditt team har sökt efter. Utformat för att ge dig problemfri tillgång till nästa generations funktioner som kan frigöra en ny nivå av teameffektivitet. Som ett molnbaserat telefonsystem kan Yodel sömlöst integreras i verktyg som ditt team redan använder, t.ex. Slack, eller fungera som ett fristående system. Testa lösningen som tusentals företag litar på idag med en gratis provperiod. Lär dig mer om Yodel

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter. Lär dig mer om Dialfire
Lättanvänd callcenterprogramvara för utgående telefontrafik och prediktiv uppringare från molnet. Mycket tillförlitlig och säker. Ökar produktiviteten genom anpassningsbara formulär, flerstegskampanjer med automatiserade arbetsflöden, blandade inkommande samtal, personanpassade analyser i realtid, samtalsövervakning och inspelning. Kan integreras med din befintliga programvara genom REST API. Stöder outsourcing till underleverantörers callcenter. Utmärkt för utspridda kontor. Betala per användning. Ingen installationsavgift, ingen avgift för agentplats. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Redefine business communication with a flexible, reliable, and cost-effective cloud telephony system specially built for SMBs. Lär dig mer om Zoho Voice
Zoho Voice is cloud-based VoIP phone software that helps you easily make and receive business calls from any device. Zoho Voice integrates with other Zoho apps, like CRM, Desk, Recruit, and Bigin, so your teams can save time by managing calls without switching apps. Get advanced cloud telephony features like IVRs, click-to-call, call queues, call recording, business hours, call transfers, live call monitoring, and much more. It's time to modernize the way you manage business calls. Lär dig mer om Zoho Voice

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
A seamless solution to unleash the power of cloud business communications.
RingCentral MVP offers widespread business support by being easily administered across all your locations, incorporates all your users, includes diverse calling options, and integrates your preferred accessory or device smoothly. Lär dig mer om RingCentral MVP

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Talkdesk is an intuitive, cloud-based telephony solution with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance and consumer-like ease of use, Talkdesk's telephony platform easily adapts to the evolving needs of sales and support teams and their end-customers, resulting in increased customer satisfaction, productivity and cost savings. Over 1,400 innovative enterprises around the world rely on Talkdesk to power their customer interactions. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Lär dig mer om GoTo Connect

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone Voice as a Service (VaaS) telephony is a contact center connectivity suite delivering quality optimized cloud voice and data services that enable quality connections between agents and customers, while allowing organizations to save money through a low latency, optimized, least-cost routing mix on a global scale. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Dialpad Talk modernizes telephony technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Talk is a modern cloud-based business phone system that keeps teams connected by making all of their telephony needs available on any device. Dialpad Talk's native Voice Intelligence features boost productivity with real-time transcription and post-call summaries, including highlighted action items. Plus integrations with G Suite, Office 365, Zendesk, and Salesforce create rapid deployments and automatic syncing with the apps your team uses everyday. Lär dig mer om Dialpad

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Mass SMS Text Messaging services. Great for sending bulk text messages, appointment reminders, coupons, sales, and more.
SMS Marketing Services made easy. Instantly send 10 or 100,000 SMS Text messages to any mobile phone number. Easily build an opt-in subscriber list. Schedule text messages to go out any time you want. Track text message delivery. Our plans start with a FREE 14-day trial period. Or try our Annual Plans and pay up-front for one year, and get 20% more messages instantly. Lär dig mer om Textedly

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a business Telephony system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide. Lär dig mer om CallHippo

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Get the perfect phone number for your small business and turn the world into our office with the Grasshopper virtual phone system.
Turn the world into your office with Grasshopper, the virtual phone system for small businesses. Get a local, toll free, or vanity phone number to represent your business or bring your own number! Forward calls anywhere and use our mobile and desktop apps to communicate with clients over voice or text, be notified in real time of missed calls & voicemails, and have your voicemails transcribed and sent via email. Try us risk free for 30 days with our money-back guarantee. Lär dig mer om Grasshopper

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe. Lär dig mer om VoIP.ms

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Aircall är den moderna telefonilösningen som är utformad för att integreras med alla dina företagsverktyg. Tillgängliga telefonnummer i över 100 länder.
Aircall är en datortelefonilösning för moderna varumärken. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat. Lär dig mer om VICIdial

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect is a full-featured collaboration and communication solution that empowers users to work more efficiently and productively no matter their location. Our focus on ease-of-use and the mobile workstyle delivers streamlined features and intuitive interfaces so users can easily interact with each other via their preferred method of communication. MiCloud Connect lets you move your communications and collaboration to the cloud with confidence. Lär dig mer om MiCloud Connect

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more. Lär dig mer om Google Voice

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Affordable, Easy and Reliable Phone System - Mobile Integration, Web & Video Conferencing and 40+ business critial features. Learn More
The cost-effective, business platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration tools with Amazon Chime Pro. Activation is easy, no onsite installation is required, and month-to-month contracts are available. And the service is backed by a full team of Vonage Business service and technical professionals. Lär dig mer om Vonage Business Communications

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. Lär dig mer om 8x8 X Series

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Nextiva is an enterprise phone system with 40+ features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 tech support.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Lär dig mer om Nextiva

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Ringover is the no.1 business phone system that gives you unlimited calls to 110 countries, video conferencing, SMS and group messaging, call recording, call whispering and more features focused on improving your teams productivity. Integrate and make calls from your CRM. Increase your team¿s productivity. Reduce staff training time. Easy setup. No expertise needed. Your teams will never miss a costly call again. No more supervision worries with remote workers. Lär dig mer om Ringover

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Boost sales team productivity 4x with our top-rated Power Dialing and Sales platform. Blend phone/email/SMS and close deals faster.
Have More LIVE Conversations in 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! Lär dig mer om PhoneBurner

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Ooma Office provides remote teams with an all-in-one VoIP and video meetings solution, all at a low cost with no contracts.
Ooma Office is an award-winning and affordable VoIP solution for businesses of all sizes. At a low cost with no contracts, Ooma provides you with the flexibility to work from anywhere and advance collaboration over video meetings, desktop, and mobile apps. Ooma's intuitive cloud admin portal makes managing users simple and migrating is easy- keep your existing number or choose a new one for free and set up only takes a few minutes. Lär dig mer om Ooma Office

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. Lär dig mer om TenFold

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
CallRail helps 200,000+ businesses turn more leads into better customers. Our software delivers real-time insights that help our custom
CallRail makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses and integrating with leading marketing and sales software, our marketing analytics and business communications solutions deliver real-time insights that help our customers market with confidence. Lär dig mer om CallRail

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. Lär dig mer om ChaseData CCaaS

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen.
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen (tidigare PureCloud), den allt i ett-lösning som kombinerar VoIP-telefonitjänst, företagstelefoni, kontaktcentrum och samarbetsverktyg i ett enda gränssnitt. Softphone och inbyggda mobilappar ordnar så du är ansluten, oavsett var du befinner dig. Enkel att använda, hantera och distribuera. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Making business communications feel as natural as communicating with friends.
At MessageBird we believe that communicating with a business should feel as natural as communicating with a friend. That's why we are on a mission to modernize and simplify the overcomplicated space of customer communication. As the only leading cloud communications platform with its own telecommunications carrier infrastructure, our SMS, Voice and Conversations APIs continue to revolutionize company-customer interactions, making contact easier, more efficient and accessible than ever before. Lär dig mer om MessageBird

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
EZ Texting delivers the smartest, fastest, easiest, and most reliable ways to connect with your customers and clients.
EZ Texting is a SaaS company that delivers the fastest, easiest, and most reliable way to connect. It has served over 165,000 customers and is the #1 SMS platform for business users, setting the standard for business texting. Our messaging solutions allow businesses to quickly and effectively reach and engage their mobile audiences. With employees around the world, EZ Texting is continuously recognized as a Best Place to Work, as well as a top product for small and mid-market businesses. Lär dig mer om EZ Texting

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
LoopUp is a Microsoft Teams global direct routing provider. Fully compliant in 67 countries, LoopUp is built for global businesses.
LoopUp is a global cloud telephony direct routing provider. With fully compliant cloud PSTN replacement in 67 countries and flexible solutions elsewhere, LoopUp has the reach to provide even the largest multinationals with a single global solution for telephony. All your users on Microsoft Teams Calling from one service provider, on one global network, administered on one management system – wherever in the world they may be. Lär dig mer om LoopUp

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lär dig mer om UJET

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 911 access into software and applications.
Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 911 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few. Lär dig mer om Bandwidth

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more Lär dig mer om Toky

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Lär dig mer om Mango Voice

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Leading provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software and omnichannel QM that can be deployed quickly and nimbly by business users without costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Lär dig mer om Bright Pattern

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Kontakta och följ effektivt och enkelt upp dina leads. Denna uppringningsfunktion har allt du behöver och både är prisvärd och enkel att använda.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras. Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktionen på Myphoner för att automatiskt ringa nästa lead i kön utan fördröjning. Håll dig nära pengarna med köbaserad lead-dirigering och dynamisk lead-distribution. Lär dig mer om Myphoner

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
SMBs w/ 10-100 users save money & time with the Intulse cloud VoIP services. BYOD or buy/rent phones. Softphone. 100% US support.
Businesses from 10-100 users save money and time with Intulse cloud VoIP. Bring your own device or buy/rent VoIP phones from us. Enterprise-grade voice, fax, text, and mobile App at small business pricing. Get custom quote based on your device user type. Enjoy CRM integrations with HubSpot, Salesforce, Zoho, Redtail, Dynamics, Wealthbox, AgencyBloc, Sugar/SuiteCRM & more. We handle all of your system set-up. No hassles, no headaches. Friendly, available, knowledgeable 100% US-based live support. Lär dig mer om Intulse

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs.
MightyCall is a virtual phone system provider. MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs. MightyCall is easy, affordable, and effective. You dont need any special hardware, we dont bill per user like the majority of the industry, and we dont charge you per feature like others. Lär dig mer om MightyCall

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Fully featured VoIP SIP softphone, available on Mac, Windows, iOS and Android. Auto-answer, call transfer, hold and recording.
Award-winning softphone designed to help you get the most out of your IP-PBX of choice. Experience crystal clear audio/video calls whether in your office or on-the-go. Escalate calls with easy call transfer and call hold functions. Set-up meetings with multi-way audio/video calls. In need of a quick answer? Send contacts instant messages and share documents. Bria is designed to make IP-telephony easy yet fully capable of becoming your unified business communication solution. Lär dig mer om Bria

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions.
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per extension. No hidden costs, no gimmicks. If you are currently paying per extension then you are overpaying. Sure, you could work with a bigger VoIP provider, but bigger doesn¿t mean better. No one can match us head on when it comes to our superior technology or customer-first pricing model. Pay per line Lär dig mer om InfoFlo

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum.
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Cloud-Based Inbound and Outbound Call Center Software, Call Tracking and Voice Broadcasting with In-House Support.
Cloud based telephony system from CallTools.com has call center, call tracking, and voice broadcasting software. Preview, power, and predictive dialing solutions offer efficiency for every business. Maximize talk time with prospects, leads, and customers by dialing from our built-in web phone. In-house support and minimal hardware eliminate the need for a dedicated IT department. Schedule a demo or start dialing today! Lär dig mer om CallTools

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP