I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Telefonsystem

Telefonsystem automatiserar den elektroniska överföringen av röst och data, ofta för att förbättra samtalscentrets effektivitet. Dessa applikationer ger alla typer av organisationer ökad flexibilitet i hanteringen av inkommande och utgående samtalsalternativ samt en mängd fax- och datafunktioner. Förutom att optimera en organisations interna verksamhet erbjuder Telefonsystem även utökade utgående funktioner, som tillhandahåller en infrastruktur för callcenterhantering, helpdesk-operationer, prediktiva uppringningsapplikationer, lösningar för kundrelationshantering (CRM) och programvara för telemarketing.

37 resultat
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt. Lär dig mer om Adversus
Adversus är en webbaserad CRM-lösning för företag som är verksamma inom telemarketing, insamling och mötesbokning. Intelligenta kampanjer optimerar ditt callcenter effektivt genom att automatisera kontakt- och samtalsflöden, vilket säkerställer att samtal med goda utsikter är de enda du får. The Journey-modulen gör att du kan automatisera och integrera allt du kan tänka dig. Håll ett öga på händelser och reagera därefter. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst. Lär dig mer om Squaretalk
Squaretalk är en mångsidig och säker molnbaserad telefonplattform med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd CPaaS ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt oavsett var de befinner sig och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Bitrix24 är ett gratis molntelefonisystem, CRM och telemarketing-lösning för företag. Används av 4 miljoner företag runt om i världen.
Om du letar efter ett VoIP-telefonsystem för ditt mindre företag är Bitrix24 det du behöver. Till skillnad från andra VoIP-lösningar fungerar Bitrix24 både som ditt interna PBX-system och som kontaktcentrum för inkommande och utgående samtal. Det är också det kanske enda kostnadsfria VoIP-systemet som levereras med fullt utrustat gratis CRM. Det är viktigt att notera att när dina kunder ringer dig från ett telefonnummer som registrerats i CRM, kommer de att identifieras, kopplas till tilldelad chef och deras telefonsamtal kommer att loggas och spelas in. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Twilio tillhandahåller enkla API:er för att bygga skalbara, pålitliga röst- och SMS-appar för webben eller mobila enheter.
Twilio är en av världens ledande molnkommunikationsplattformer som gör det möjligt för dig att engagera kunder via olika kanaler – SMS, röst, video, e-post, WhatsApp med mera. Med API:er som betalas när de används kan företag skala upp kommunikationen på ett tillförlitligt sätt. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Aircall är den moderna telefonilösningen som är utformad för att integreras med alla dina företagsverktyg. Tillgängliga telefonnummer i över 100 länder.
Aircall är en datortelefonilösning för moderna varumärken. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag.
CloudTalk är ett molnbaserat telefonisystem som är byggt för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen.
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen (tidigare PureCloud), den allt i ett-lösning som kombinerar VoIP-telefonitjänst, företagstelefoni, kontaktcentrum och samarbetsverktyg i ett enda gränssnitt. Softphone och inbyggda mobilappar ordnar så du är ansluten, oavsett var du befinner dig. Enkel att använda, hantera och distribuera. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum.
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Telnyx levererar röst-, meddelande- och IP-tjänster för applikationer och nästa generations kommunikationsföretag.
Med Telnyx Mission Control-portal och API kan du enkelt integrera, hantera och analysera alla dina röst- och meddelandebehov. Börja med att autentisera ditt konto och lägga till anslutningar med unik SIP-autentisering för att aktivera kontroll av flera innehavare. Köpa nummer för inkommande samtal, bygga SIP-kanaler för att möjliggöra utgående samtal och tilldela anslutningar till samtalsprofiler för skalbarhet på begäran. Lär dig mer om Telnyx Suite

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Kontakta och följ effektivt och enkelt upp dina leads. Denna uppringningsfunktion har allt du behöver och både är prisvärd och enkel att använda.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras. Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktionen på Myphoner för att automatiskt ringa nästa lead i kön utan fördröjning. Håll dig nära pengarna med köbaserad lead-dirigering och dynamisk lead-distribution. Lär dig mer om Myphoner

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart. Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Det effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcentret AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar riskfritt.
Telefoniprogramvara, även kallad Voice over Internet Protocol (VoIP), använder internetaktiverade enheter för att ringa och ta emot telefonsamtal. Med AVOXI är din VoIP nummerinställning snabb och enkel. Det finns inga installationsavgifter eller minimiavtal. Varje VoIP-nummer inkluderar över 20 funktioner utan extra kostnad. Skaffa ditt virtuella telefonnummer idag för så lite som 4,49 USD per månad. Lär dig mer om AVOXI

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Enkel och kraftfull. molnbaserad telefonlösning. Skaffa företagstelefoni. funktioner till ett fantastiskt pris.
VoIPstudio är en professionell VoIP-telefontjänst som erbjuds till konsumentpris. Den erbjuder de kvalitets- och säkerhetsgarantier som företag kräver, samtidigt som den levererar innovativa funktioner, flexibilitet, skalbarhet och en rik användarupplevelse. Dessutom erbjuds en särskild supporttjänst för alla kanaler dygnet runt. VoIPstudio har en stabil infrastruktur och är utformad för att möjliggöra flexibla men säkra anslutningar mellan användare, vilket gör det möjligt för företag att snabbt bli mer produktiva. Lär dig mer om VoIPstudio

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Telefoniprogramvara utformad för webbföretag, e-handelsbutiker och kundserviceteam.
Channels är en telefoniprogramvara som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Channels integreras med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Channels ger dig flera funktioner. Framför allt kan du se kunduppgifter före ett samtal, så att du kan undvika en onödig intervju och gå direkt till de viktiga frågorna. Du har också samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, livelyssning med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Channels

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Freshcaller är ett modernt telefonsystem för kundtjänst och säljteam och erbjuder telefonnummer i över 90 länder.
Freshcaller är ett modernt telefonsystem för kundtjänst, försäljning, IT och HR-team. Med sin molnbaserade arkitektur sammanför Freshcaller de bästa av äldre funktioner som IVR och avancerade funktioner som smarta eskaleringar, röstbottar och anpassningsbar prestandarapportering som hjälper dig att ordna en modern callcenterverksamhet. Freshcaller erbjuder telefonnummer i över 90 länder, kräver ingen telefonmaskinvara och är extremt lätt att använda. Lär dig mer om Freshcaller

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning? Lär dig mer om NUACOM

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Molnbaserad kontaktcenterlösning med hanterings- och operatörsfunktioner, datasäkerhet, systemintegration och analytiska rapporter.
VCC Live är en molnbaserad kontaktcenterlösning som tillhandahåller telekommunikationstjänster till företag med över 10 operatörer som vill erbjuda snabb support till sina kunder. Dess avancerade funktioner (IVR, realtidsstatistik, hög säkerhet, prediktiv uppringare för att nämna några) gör att ditt kontaktcenterteam kan utföra en mängd olika aktiviteter på en och samma plattform. Den unika funktionen, VCC Live Pay, gör att du kan initiera betalningar via telefon, vilket påskyndar inkassoprocessen. Lär dig mer om VCC Live

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
SpitFire callcenterprogramvara för företag: enkel att installera, hantera och uppgradera. Agenter kan logga in var som helst i världen på vilken enhet som helst.
Vad skiljer SpitFire från andra prediktiva uppringare. SpitFire Enterprise är den enda kontaktcenter-programvaran som erbjuder: lösningar för moln-, lokal- eller hybridcallcenter. 5 uppringningslägen: prediktiv, fast pris, snabbanslutning, förhandsgranskning och manuell uppringning. Integrera din CRM eller abonnentväxel (private branch exchange, PBX) eller använd SpitFire API:et för att helt anpassa ditt callcenter. OPC Marketing ligger på en enda adress i Addison, Texas och erbjuder utveckling, leverans och support. Lär dig mer om SpitFire

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier.
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer. Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter.
Lättanvänd callcenterprogramvara för utgående telefontrafik och prediktiv uppringare från molnet. Mycket tillförlitlig och säker. Ökar produktiviteten genom anpassningsbara formulär, flerstegskampanjer med automatiserade arbetsflöden, blandade inkommande samtal, personanpassade analyser i realtid, samtalsövervakning och inspelning. Kan integreras med din befintliga programvara genom REST API. Stöder outsourcing till underleverantörers callcenter. Utmärkt för utspridda kontor. Betala per användning. Ingen installationsavgift, ingen avgift för agentplats. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • Samtalsöverföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • VoIP
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Samtalsövervakning