Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Telefonsystem
Filterresultat (38)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
38 resultat
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag.
Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett molnbaserat telefonisystem som är byggt för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om CloudTalk
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Bra kundservice börjar med bättre telefoniprogramvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent
Lär dig mer om LiveAgent
Upptäck hur enkelt det kan vara att erbjuda professionell samtalssupport. Anslut en VoIP-leverantör, konfigurera smart samtalsdirigering, anpassad IVR med mera.
Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal.
LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig helpdesk-programvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, ärendehantering, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och API.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst.
Lär dig mer om Squaretalk
Squaretalk är en mångsidig och säker molnbaserad telefonplattform med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet.
En prisvärd, skalbar och lättanvänd CPaaS ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt oavsett var de befinner sig och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer.
Lär dig mer om Squaretalk
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter.
Lär dig mer om Dialfire
Lättanvänd callcenterprogramvara för utgående telefontrafik och prediktiv uppringare från molnet. Mycket tillförlitlig och säker. Ökar produktiviteten genom anpassningsbara formulär, flerstegskampanjer med automatiserade arbetsflöden, blandade inkommande samtal, personanpassade analyser i realtid, samtalsövervakning och inspelning. Kan integreras med din befintliga programvara genom REST API. Stöder outsourcing till underleverantörers callcenter. Utmärkt för utspridda kontor. Betala per användning. Ingen installationsavgift, ingen avgift för agentplats.
Lär dig mer om Dialfire
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Bitrix24 är ett gratis molntelefonisystem, CRM och telemarketing-lösning för företag. Används av 4 miljoner företag runt om i världen.
Om du letar efter ett VoIP-telefonsystem för ditt mindre företag är Bitrix24 det du behöver. Till skillnad från andra VoIP-lösningar fungerar Bitrix24 både som ditt interna PBX-system och som kontaktcentrum för inkommande och utgående samtal. Det är också det kanske enda kostnadsfria VoIP-systemet som levereras med fullt utrustat gratis CRM. Det är viktigt att notera att när dina kunder ringer dig från ett telefonnummer som registrerats i CRM, kommer de att identifieras, kopplas till tilldelad chef och deras telefonsamtal kommer att loggas och spelas in.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Twilio tillhandahåller enkla API:er för att bygga skalbara, pålitliga röst- och SMS-appar för webben eller mobila enheter.
Twilio är en av världens ledande molnkommunikationsplattformer som gör det möjligt för dig att engagera kunder via olika kanaler – SMS, röst, video, e-post, WhatsApp med mera. Med API:er som betalas när de används kan företag skala upp kommunikationen på ett tillförlitligt sätt.
Lär dig mer om Twilio
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Aircall är den moderna telefonilösningen som är utformad för att integreras med alla dina företagsverktyg. Tillgängliga telefonnummer i över 100 länder.
Aircall är en datortelefonilösning för moderna varumärken. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar.
Lär dig mer om Aircall
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden.
Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning.
Lär dig mer om 3CX
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart.
Lär dig mer om Kixie PowerCall
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen.
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen (tidigare PureCloud), den allt i ett-lösning som kombinerar VoIP-telefonitjänst, företagstelefoni, kontaktcentrum och samarbetsverktyg i ett enda gränssnitt. Softphone och inbyggda mobilappar ordnar så du är ansluten, oavsett var du befinner dig. Enkel att använda, hantera och distribuera.
Lär dig mer om Genesys Cloud CX
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum.
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt.
Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer.
Lär dig mer om XCALLY
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Kontakta och följ effektivt och enkelt upp dina leads. Denna uppringningsfunktion har allt du behöver och både är prisvärd och enkel att använda.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras.
Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktionen på Myphoner för att automatiskt ringa nästa lead i kön utan fördröjning.
Håll dig nära pengarna med köbaserad lead-dirigering och dynamisk lead-distribution.
Lär dig mer om Myphoner
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart.
Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller
virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder.
Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen.
Lär dig mer om ZIWO
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Det effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcentret AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar riskfritt.
Telefoniprogramvara, även kallad Voice over Internet Protocol (VoIP), använder internetaktiverade enheter för att ringa och ta emot telefonsamtal. Med AVOXI är din VoIP nummerinställning snabb och enkel. Det finns inga installationsavgifter eller minimiavtal. Varje VoIP-nummer inkluderar över 20 funktioner utan extra kostnad. Skaffa ditt virtuella telefonnummer idag för så lite som 4,49 USD per månad.
Lär dig mer om AVOXI
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter.
Lär dig mer om Call Center Studio
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Telnyx levererar röst-, meddelande- och IP-tjänster för applikationer och nästa generations kommunikationsföretag.
Med Telnyx Mission Control-portal och API kan du enkelt integrera, hantera och analysera alla dina röst- och meddelandebehov. Börja med att autentisera ditt konto och lägga till anslutningar med unik SIP-autentisering för att aktivera kontroll av flera innehavare. Köpa nummer för inkommande samtal, bygga SIP-kanaler för att möjliggöra utgående samtal och tilldela anslutningar till samtalsprofiler för skalbarhet på begäran.
Lär dig mer om Telnyx Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Telefoniprogramvara utformad för webbföretag, e-handelsbutiker och kundserviceteam.
Channels är en telefoniprogramvara som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Channels integreras med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Channels ger dig flera funktioner. Framför allt kan du se kunduppgifter före ett samtal, så att du kan undvika en onödig intervju och gå direkt till de viktiga frågorna. Du har också samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, livelyssning med mera. Starta en gratis provperiod.
Lär dig mer om Channels
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Enkel och kraftfull.
molnbaserad telefonlösning.
Skaffa företagstelefoni.
funktioner till ett fantastiskt pris.
VoIPstudio är en professionell VoIP-telefontjänst som erbjuds till konsumentpris. Den erbjuder de kvalitets- och säkerhetsgarantier som företag kräver, samtidigt som den levererar innovativa funktioner, flexibilitet, skalbarhet och en rik användarupplevelse. Dessutom erbjuds en särskild supporttjänst för alla kanaler dygnet runt.
VoIPstudio har en stabil infrastruktur och är utformad för att möjliggöra flexibla men säkra anslutningar mellan användare, vilket gör det möjligt för företag att snabbt bli mer produktiva.
Lär dig mer om VoIPstudio
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Freshcaller är ett modernt telefonsystem för kundtjänst och säljteam och erbjuder telefonnummer i över 90 länder.
Freshcaller är ett modernt telefonsystem för kundtjänst, försäljning, IT och HR-team. Med sin molnbaserade arkitektur sammanför Freshcaller de bästa av äldre funktioner som IVR och avancerade funktioner som smarta eskaleringar, röstbottar och anpassningsbar prestandarapportering som hjälper dig att ordna en modern callcenterverksamhet. Freshcaller erbjuder telefonnummer i över 90 länder, kräver ingen telefonmaskinvara och är extremt lätt att använda.
Lär dig mer om Freshdesk Contact Center
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning?
Lär dig mer om NUACOM
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
SpitFire callcenterprogramvara för företag: enkel att installera, hantera och uppgradera. Agenter kan logga in var som helst i världen på vilken enhet som helst.
Vad skiljer SpitFire från andra prediktiva uppringare. SpitFire Enterprise är den enda kontaktcenter-programvaran som erbjuder: lösningar för moln-, lokal- eller hybridcallcenter. 5 uppringningslägen: prediktiv, fast pris, snabbanslutning, förhandsgranskning och manuell uppringning. Integrera din CRM eller abonnentväxel (private branch exchange, PBX) eller använd SpitFire API:et för att helt anpassa ditt callcenter. OPC Marketing ligger på en enda adress i Addison, Texas och erbjuder utveckling, leverans och support.
Lär dig mer om SpitFire
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier.
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder.
Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer.
Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse.
Lär dig mer om Dixa
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt.
Adversus är en webbaserad CRM-lösning för företag som är verksamma inom telemarketing, insamling och mötesbokning. Intelligenta kampanjer optimerar ditt callcenter effektivt genom att automatisera kontakt- och samtalsflöden, vilket säkerställer att samtal med goda utsikter är de enda du får.
The Journey-modulen gör att du kan automatisera och integrera allt du kan tänka dig. Håll ett öga på händelser och reagera därefter.
Lär dig mer om Adversus
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack.
Yodel.io är det lättanvända telefonsystemet som ditt team har sökt efter. Utformat för att ge dig problemfri tillgång till nästa generations funktioner som kan frigöra en ny nivå av teameffektivitet. Som ett molnbaserat telefonsystem kan Yodel sömlöst integreras i verktyg som ditt team redan använder, t.ex. Slack, eller fungera som ett fristående system. Testa lösningen som tusentals företag litar på idag med en gratis provperiod.
Lär dig mer om Yodel
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Allt-i-ett-lösning för callcenter utformad för att få ut så mycket som möjligt ur varje kundinteraktion
Avancerad hyst callcenterlösning. Voiso vill göra dina samtal och ditt kontaktcentrum så bra som möjligt. Agenter har tillgång till intuitiva instrumentbrädor. Arbetsledare får insikt i prestanda genom över 50 mätvärden
Det tar bara 2 minuter att implementera. Behåll dina telefonnummer. Importera alla dina agenter med ett klick.
Inget att köpa, inga förskottskostnader.
Lär dig mer om Voiso
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
TalkChief är en telefonplattform för företag som utformats för att öka effektiviteten i ditt team med hjälp av kraftfulla funktioner.
TalkChief är ett företagstelefonsystem byggt med startups och etablerade företag i åtanke.
Företaget bygger produkter som det verkligen tror på, och bygger även ett starkt, mångfaldigt team av nyfikna, kreativa människor som vill göra sitt livs bästa arbete och stödja varandra i processen.
SaaS-plattformen erbjuder en robust telefonilösning via molnbaserade applikationer, CRM-integration och anpassade API:er – allt utformat för att driva teamets produktivitet, kundnöjdhet och försäljningstillväxt.
Lär dig mer om TalkChief
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag.
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag. Andra stora kundbranscher inkluderar media, säkerhetstjänster, energi, telekommunikation, finansiella tjänster, marknadsundersökning och insamling. Med de intelligenta verktygen kan du maximera samtalseffektiviteten och sälja mer.
Lär dig mer om LeadDesk
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Flowroute tillhandahåller molnbaserade samtal och meddelanden via API:er och en internetportal.
Flowroute, den första programvarucentrerade leverantören, tillhandahåller kommunikationstjänster och teknik för molnbaserade plattformar. Genom att erbjuda företag programmatisk åtkomst till infrastrukturtjänster för kommunikation gör Flowroute det mycket enklare att introducera nya kommunikationslösningar på marknaden. Det patenterade, landsomfattande Flowroute HyperNetwork levererar samtals- och meddelandetjänster av operatörskvalitet med tillförlitlighet, räckvidd och enkelhet.
Lär dig mer om Flowroute
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation.
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse.
Med mer än ett decenniums erfarenhet av att leverera molntelefonitjänster driver Sabienzia kundservice för etablerade företag inom rese-, fordons- och e-handelssektorerna runt om i världen genom en infrastruktur som uppfyller alla GDPR-krav och som är till fullo hyst i servrar i Europa och erbjuder högsta PCI-säkerhetsnivå.
Lär dig mer om Sabienzia
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Gnatta skapar programvara för kundkommunikation i omnikanaler, med produkter tillgängliga för företag i alla storlekar.
Datadog bygger programvara för universellt kundengagemang. Genom att fokusera på kunden kan de leverera framgång för ditt företag. Med hjälp av operativsystemet centraliserar de dina digitala kontakter för att öka både kvaliteten och effektiviteten hos dina operatörer. Detta backas upp av deras skräddarsydda automationsfunktioner. Tillvägagångssättet är verkligen omnikanal. Oavsett var/när/hur din kund hör av sig ska deras fråga att hanteras av rätt person, med rätt information, vid rätt tidpunkt.
Lär dig mer om Gnatta
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Stöd, engagera och behåll dina kunder genom röst, chatt, e-post, sociala medier och SMS i ett enda enhetligt gränssnitt.
Omnicus är en plattform som möjliggör en fantastisk kundupplevelse över röst, chatt, e-post, sociala medier och – allt från ett enhetligt gränssnitt. Ge dina kunder nya sätt att interagera med ditt företag genom att aktivera ett textbaserat samtalsgränssnitt, t.ex. en virtuell assistent, som drivs av AI. Prova gratis eller boka en demo för att se hur Omnicus kan förbättra din kundupplevelse.
Lär dig mer om Omnicus
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
DID Logic är en internationell leverantör av VoIP-produkter och tjänster, såsom lokala DID-nummer från över 150 länder och SIP-kanaler.
DID Logic är en internationell leverantör av VoIP-produkter och tjänster som erbjuder DID-nummer i 139 länder. Programvaran hjälper dig att enkelt hantera dina utgående och inkommande samtal. Tjänsterna inkluderar vidarekoppling av samtal, LLVS, krypterade samtal, SMS, E911, portering av papperslösa nummer med mera.
Lär dig mer om DID Logic
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
InfoCision tillhandahåller traditionella callcentertjänster till avancerad utbildning, kvalitets- och effektivitetstjänster.
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. InfoCision erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar kundnöjdheten. Arbetar för att förbättra atmosfären på ditt callcenter, använd verktyg för att fylla i kunddata och demografi i förväg, registrera inkommande samtal, utbilda callcenteragenter med e-lärande och simuleringar, mät kvaliteten, motivera personalen och ett komplett utbud av robusta alternativ för utgående/ingående SMS/MMS-textmeddelanden.
Lär dig mer om InfoCision
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale.
Lär dig mer om Dialics
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Lättanvänd VoIP-telefontjänst. Arbeta var som helst. Funktionsrik. Minska affärskostnader. Paket som skräddarsys efter dina behov.
EveryDay Voip integrerar telefon, video, möten och meddelanden i en enda pålitlig PBX-lösning som är enkel att använda. Tjänsten har utformats för att hålla dig uppkopplad med dina kunder, var som helst i världen, vilket ger dig flexibiliteten att driva din verksamhet, som du vill. Installera apparna på din dator, smartphone eller läsplatta och upplev webb, ljud och video i HD-kvalitet, tillsammans med enklicksfunktioner. Främja samarbete med teammeddelanden, obegränsat SMS och mer.
Lär dig mer om EveryDay Voip
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP
Blueface levererar en pålitlig och flexibel VoIP-plattform som enkelt kan uppfylla din organisations behov.
Blueface är en mycket bra molnkommunikationsplattform.
Lösningen är egenutvecklad och intern, vilket garanterar en pålitlig tjänst utan att vara beroende av tredje part.
En serie kraftfulla funktioner som samtalsinspelning, samtalskonferenser, fax till e-post, enhetlig röstbrevlåda, distansarbete och enhets- och användarhantering i realtid gör att Blueface kan uppfylla alla organisatoriska behov.
Lär dig mer om Blueface Hosted PBX
...
Läs mer
Funktioner
- Call Center-hantering
- Samtalsövervakning
- Rapportering och analys
- IVR/röstigenkänning
- Förutsägbar uppringare
- VoIP