312 resultat
Varför Capterra är gratis
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett molnbaserat telefonisystem som är byggt för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett molnbaserat telefonisystem som är byggt för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Bitrix24 är ett gratis molntelefonisystem, CRM och telemarketing-lösning för företag. Används av 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter ett VoIP-telefonsystem för ditt mindre företag är Bitrix24 det du behöver. Till skillnad från andra VoIP-lösningar fungerar Bitrix24 både som ditt interna PBX-system och som kontaktcentrum för inkommande och utgående samtal. Det är också det kanske enda kostnadsfria VoIP-systemet som levereras med fullt utrustat gratis CRM. Det är viktigt att notera att när dina kunder ringer dig från ett telefonnummer som registrerats i CRM, kommer de att identifieras, kopplas till tilldelad chef och deras telefonsamtal kommer att loggas och spelas in. Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter ett VoIP-telefonsystem för ditt mindre företag är Bitrix24 det du behöver. Till skillnad från andra VoIP-lösningar fungerar Bitrix24 både som ditt interna PBX-system och som...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io är det lättanvända telefonsystemet som ditt team har sökt efter. Utformat för att ge dig problemfri tillgång till nästa generations funktioner som kan frigöra en ny nivå av teameffektivitet. Som ett molnbaserat telefonsystem kan Yodel sömlöst integreras i verktyg som ditt team redan använder, t.ex. Slack, eller fungera som ett fristående system. Testa lösningen som tusentals företag litar på idag med en gratis provperiod. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io är det lättanvända telefonsystemet som ditt team har sökt efter. Utformat för att ge dig problemfri tillgång till nästa generations funktioner som kan frigöra en ny nivå av teameffektivitet....

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation. Lär dig mer om Sabienzia
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse. Med mer än ett decenniums erfarenhet av att leverera molntelefonitjänster driver Sabienzia kundservice för etablerade företag inom rese-, fordons- och e-handelssektorerna runt om i världen genom en infrastruktur som uppfyller alla GDPR-krav och som är till fullo hyst i servrar i Europa och erbjuder högsta PCI-säkerhetsnivå. Lär dig mer om Sabienzia
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse. Med mer än ett decenniums...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
InfoCision tillhandahåller traditionella callcentertjänster till avancerad utbildning, kvalitets- och effektivitetstjänster. Lär dig mer om InfoCision
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. InfoCision erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar kundnöjdheten. Arbetar för att förbättra atmosfären på ditt callcenter, använd verktyg för att fylla i kunddata och demografi i förväg, registrera inkommande samtal, utbilda callcenteragenter med e-lärande och simuleringar, mät kvaliteten, motivera personalen och ett komplett utbud av robusta alternativ för utgående/ingående SMS/MMS-textmeddelanden. Lär dig mer om InfoCision
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. InfoCision erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Axiom molnkontaktcentrum. Det ultimata inom flexibilitet och enkel integrering Lär dig mer om Axiom
Squaretalks Axiom är medlem i Squaretalk-familjen med avancerade programvarulösningar för det outsourcade ekosystemet för kundkommunikation. Axiom är en plattform för affärskommunikation och personaloptimering som är inriktad på inkommande kundtjänst och säljteam. Axiom är det ultimata inom flexibilitet och enkel integrering och ger BPO- kommunikationscentrum alla verktyg de behöver för att tillhandahålla personlig service på hög nivå till kunder runt om i världen. Lär dig mer om Axiom
Squaretalks Axiom är medlem i Squaretalk-familjen med avancerade programvarulösningar för det outsourcade ekosystemet för kundkommunikation. Axiom är en plattform för affärskommunikation och...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
#1 Business VoIP Provider 2021. All Inclusive: Voice, Video and Collaboration. Learn More!
#1 Business VoIP Provider 2021. All-inclusive business communication solution. RingCentral integrates with the systems you already use such as Google, O365, Salesforce, & more. RingCentral is the largest and fastest-growing pure-play cloud business communications provider in the world. With over 350,000 customers on our platform, we offer our customers a true global enterprise-grade solution, regardless of their size.
#1 Business VoIP Provider 2021. All-inclusive business communication solution. RingCentral integrates with the systems you already use such as Google, O365, Salesforce, & more. RingCentral is the...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Talkdesk is an intuitive, cloud-based telephony solution with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance and consumer-like ease of use, Talkdesk's telephony platform easily adapts to the evolving needs of sales and support teams and their end-customers, resulting in increased customer satisfaction, productivity and cost savings. Over 1,400 innovative enterprises around the world rely on Talkdesk to power their customer interactions.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance and consumer-like ease of use, Talkdesk's...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone Voice as a Service (VaaS) telephony is a contact center connectivity suite delivering quality optimized cloud voice and data services that enable quality connections between agents and customers, while allowing organizations to save money through a low latency, optimized, least-cost routing mix on a global scale.
NICE CXone Voice as a Service (VaaS) telephony is a contact center connectivity suite delivering quality optimized cloud voice and data services that enable quality connections between agents and...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Dialpad Talk modernizes telephony technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Talk is a modern cloud-based business phone system that keeps teams connected by making all of their telephony needs available on any device. Dialpad Talk's native Voice Intelligence features boost productivity with real-time transcription and post-call summaries, including highlighted action items. Plus integrations with G Suite, Office 365, Zendesk, and Salesforce create rapid deployments and automatic syncing with the apps your team uses everyday.
Dialpad Talk is a modern cloud-based business phone system that keeps teams connected by making all of their telephony needs available on any device. Dialpad Talk's native Voice Intelligence features...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Mass SMS Text Messaging services. Great for sending bulk text messages, appointment reminders, coupons, sales, and more.
SMS Marketing Services made easy. Instantly send 10 or 100,000 SMS Text messages to any mobile phone number. Easily build an opt-in subscriber list. Schedule text messages to go out any time you want. Track text message delivery. Our plans start with a FREE 14-day trial period. Or try our Annual Plans and pay up-front for one year, and get 20% more messages instantly.
SMS Marketing Services made easy. Instantly send 10 or 100,000 SMS Text messages to any mobile phone number. Easily build an opt-in subscriber list. Schedule text messages to go out any time you...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Get the perfect phone number for your small business and turn the world into our office with the Grasshopper virtual phone system.
Turn the world into your office with Grasshopper, the virtual phone system for small businesses. Get a local, toll free, or vanity phone number to represent your business or bring your own number! Forward calls anywhere and use our mobile and desktop apps to communicate with clients over voice or text, be notified in real time of missed calls & voicemails, and have your voicemails transcribed and sent via email. Try us risk free for 30 days with our money-back guarantee.
Turn the world into your office with Grasshopper, the virtual phone system for small businesses. Get a local, toll free, or vanity phone number to represent your business or bring your own number!...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a business Telephony system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide.
CallHippo is a business Telephony system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat.

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing. MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence.
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing. MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Affordable, Easy and Reliable Phone System - Mobile Integration, Web & Video Conferencing and 40+ business critial features. Learn More
The cost-effective, business platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration tools with Amazon Chime Pro. Activation is easy, no onsite installation is required, and month-to-month contracts are available. And the service is backed by a full team of Vonage Business service and technical professionals.
The cost-effective, business platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Aircall är den moderna telefonilösningen som är utformad för att integreras med alla dina företagsverktyg. Tillgängliga telefonnummer i över 100 länder.
Aircall är en datortelefonilösning för moderna varumärken. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar.
Aircall är en datortelefonilösning för moderna varumärken. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Nextiva is an enterprise phone system with 40+ features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 tech support.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers....

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Ringover is the no.1 business phone system that gives you unlimited calls to 110 countries, video conferencing, SMS and group messaging, call recording, call whispering and more features focused on improving your teams productivity. Integrate and make calls from your CRM. Increase your team¿s productivity. Reduce staff training time. Easy setup. No expertise needed. Your teams will never miss a costly call again. No more supervision worries with remote workers.
Ringover is the no.1 business phone system that gives you unlimited calls to 110 countries, video conferencing, SMS and group messaging, call recording, call whispering and more features focused on...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations.
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Cloud-based Power Dialer/CRM - Dial up to 80 contacts/hour, instantly drop voicemail, email, SMS, manage contacts and close more sales.
Have More LIVE Conversations in 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use!
Have More LIVE Conversations in 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
The CallRail marketing platform helps businesses market smarter, drive more quality leads and centralize communications.
The CallRail marketing platform delivers the tools businesses need to market smarter, drive more quality leads, centralize communications, and convert leads to customers. Serving more than 175,000 businesses, CallRail easily fits into existing workflows, integrates with major marketing and sales software, and scales with each customer’s needs as they grow.
The CallRail marketing platform delivers the tools businesses need to market smarter, drive more quality leads, centralize communications, and convert leads to customers. Serving more than 175,000...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Ooma Office provides remote teams with an all-in-one VoIP and video meetings solution, all at a low cost with no contracts.
Ooma Office is an award-winning and affordable VoIP solution for businesses of all sizes. At a low cost with no contracts, Ooma provides you with the flexibility to work from anywhere and advance collaboration over video meetings, desktop, and mobile apps. Ooma's intuitive cloud admin portal makes managing users simple and migrating is easy- keep your existing number or choose a new one for free and set up only takes a few minutes.
Ooma Office is an award-winning and affordable VoIP solution for businesses of all sizes. At a low cost with no contracts, Ooma provides you with the flexibility to work from anywhere and advance...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Making business communications feel as natural as communicating with friends.
At MessageBird we believe that communicating with a business should feel as natural as communicating with a friend. That's why we are on a mission to modernize and simplify the overcomplicated space of customer communication. As the only leading cloud communications platform with its own telecommunications carrier infrastructure, our SMS, Voice and Conversations APIs continue to revolutionize company-customer interactions, making contact easier, more efficient and accessible than ever before.
At MessageBird we believe that communicating with a business should feel as natural as communicating with a friend. That's why we are on a mission to modernize and simplify the overcomplicated space...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
EZ Texting delivers the smartest, fastest, easiest, and most reliable ways to connect with your customers and clients.
EZ Texting is a SaaS company that delivers the fastest, easiest, and most reliable way to connect. It has served over 165,000 customers and is the #1 SMS platform for business users, setting the standard for business texting. Our messaging solutions allow businesses to quickly and effectively reach and engage their mobile audiences. With employees around the world, EZ Texting is continuously recognized as a Best Place to Work, as well as a top product for small and mid-market businesses.
EZ Texting is a SaaS company that delivers the fastest, easiest, and most reliable way to connect. It has served over 165,000 customers and is the #1 SMS platform for business users, setting the...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen.
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen (tidigare PureCloud), den allt i ett-lösning som kombinerar VoIP-telefonitjänst, företagstelefoni, kontaktcentrum och samarbetsverktyg i ett enda gränssnitt. Softphone och inbyggda mobilappar ordnar så du är ansluten, oavsett var du befinner dig. Enkel att använda, hantera och distribuera.
Effektivisera och förenkla din företagskommunikation i molnet med Genesys Cloud-plattformen (tidigare PureCloud), den allt i ett-lösning som kombinerar VoIP-telefonitjänst, företagstelefoni,...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
LoopUp is a Microsoft Teams global direct routing provider. Fully compliant in 67 countries, LoopUp is built for global businesses.
LoopUp is a global cloud telephony direct routing provider. With fully compliant cloud PSTN replacement in 67 countries and flexible solutions elsewhere, LoopUp has the reach to provide even the largest multinationals with a single global solution for telephony. All your users on Microsoft Teams Calling from one service provider, on one global network, administered on one management system – wherever in the world they may be.
LoopUp is a global cloud telephony direct routing provider. With fully compliant cloud PSTN replacement in 67 countries and flexible solutions elsewhere, LoopUp has the reach to provide even the...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 911 access into software and applications.
Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 911 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few.
Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 911 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Leading global provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software that can be deployed quickly and nimbly by business userswithout costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Bright Pattern allows companies to measure and act on every interaction on every channel via embedded AI omnichannel quality management.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software that can be deployed quickly and nimbly by business userswithout costly professional services....

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Kontakta och följ effektivt och enkelt upp dina leads. Denna uppringningsfunktion har allt du behöver och både är prisvärd och enkel att använda.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras. Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktionen på Myphoner för att automatiskt ringa nästa lead i kön utan fördröjning. Håll dig nära pengarna med köbaserad lead-dirigering och dynamisk lead-distribution.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras. Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktion...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
SMBs w/ 10-100 users save money & time with the Intulse cloud VoIP services. BYOD or buy/rent phones. Softphone. 100% US support.
Businesses from 10-100 users save money and time with Intulse cloud VoIP. Bring your own device or buy/rent VoIP phones from us. Enterprise-grade voice, fax, text, and mobile App at small business pricing. Get custom quote based on your device user type. Enjoy CRM integrations with HubSpot, Salesforce, Zoho, Redtail, Dynamics, Wealthbox, AgencyBloc, Sugar/SuiteCRM & more. We handle all of your system set-up. No hassles, no headaches. Friendly, available, knowledgeable 100% US-based live support.
Businesses from 10-100 users save money and time with Intulse cloud VoIP. Bring your own device or buy/rent VoIP phones from us. Enterprise-grade voice, fax, text, and mobile App at small business...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Fully featured VoIP SIP softphone, available on Mac, Windows, iOS and Android. Auto-answer, call transfer, hold and recording.
Award-winning softphone designed to help you get the most out of your IP-PBX of choice. Experience crystal clear audio/video calls whether in your office or on-the-go. Escalate calls with easy call transfer and call hold functions. Set-up meetings with multi-way audio/video calls. In need of a quick answer? Send contacts instant messages and share documents. Bria is designed to make IP-telephony easy yet fully capable of becoming your unified business communication solution.
Award-winning softphone designed to help you get the most out of your IP-PBX of choice. Experience crystal clear audio/video calls whether in your office or on-the-go. Escalate calls with easy call...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions.
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per extension. No hidden costs, no gimmicks. If you are currently paying per extension then you are overpaying. Sure, you could work with a bigger VoIP provider, but bigger doesn¿t mean better. No one can match us head on when it comes to our superior technology or customer-first pricing model. Pay per line
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs.
MightyCall is a virtual phone system provider. MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs. MightyCall is easy, affordable, and effective. You dont need any special hardware, we dont bill per user like the majority of the industry, and we dont charge you per feature like others.
MightyCall is a virtual phone system provider. MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs. MightyCall is easy, affordable, and effective. You dont need any special hardware,...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum.
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer.
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den...

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
Cloud-Based Inbound and Outbound Call Center Software, Call Tracking and Voice Broadcasting with In-House Support.
Cloud based telephony system from CallTools.com has call center, call tracking, and voice broadcasting software. Preview, power, and predictive dialing solutions offer efficiency for every business. Maximize talk time with prospects, leads, and customers by dialing from our built-in web phone. In-house support and minimal hardware eliminate the need for a dedicated IT department. Schedule a demo or start dialing today!
Cloud based telephony system from CallTools.com has call center, call tracking, and voice broadcasting software. Preview, power, and predictive dialing solutions offer efficiency for every business....

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP
SMS Marketing and Voice Broadcasting for Business.
Call Loop makes it easy to send and receive voice broadcasts and SMS text messages to your contacts. Capture names and email addresses from text messages. Reach thousands instantly with one message. Easily integrate with your email marketing software, CRM, and more.
Call Loop makes it easy to send and receive voice broadcasts and SMS text messages to your contacts. Capture names and email addresses from text messages. Reach thousands instantly with one message....

Funktioner

  • Call Center-hantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • IVR / röstigenkänning
  • Förutsägbar uppringare
  • VoIP