Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för telefonsystem

Program för telefonsystem hjälper företag att analysera samtalsloggar, telefonanvändning och kostnadstrender. Program för telefonsystem hjälper till med ansvaret för telekomresurserna på företagets alla avdelningar. De hjälper också till att eliminera överfaktureringar från leverantörer genom att automatisera fakturahanteringen. Inom organisationer hjälper program för telefonsystem till med att identifiera oanvända telekomresurser samt ge insyn i samtals- och kostnadstrender. Program för telefonsystem är relaterade till program för kostnadshanterings inom telekom.

5 resultat

CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett telefonsystem med avancerade funktioner för samtalsredovisning. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och topprankade telefonilösningar. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • By-Extension-rapportering
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsvolym
  • Nummer- ID
  • Inkommande rapportering
  • Utgående rapportering
  • Oövervakad samtalshantering
  • Vem svarade Log
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsdirigering
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart. Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • By-Extension-rapportering
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsvolym
  • Nummer- ID
  • Inkommande rapportering
  • Utgående rapportering
  • Oövervakad samtalshantering
  • Vem svarade Log
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsdirigering
FreJun är en plattform för samtalsautomatisering för utgående team. FreJun tillgodoser dina kommunikationsbehov mellan slutanvändare och integrerar med ditt arbetsflödesverktyg med ett enda klick.
FreJun är en molntelefoniplattform som automatiserar dina affärssamtal. Användarna kan ringa utgående och ta emot inkommande affärssamtal med ett unikt virtuellt nummer. Samtalen kan loggas, spelas in och integreras med alla arbetsflödesverktyg som CRM och ATS. Detaljerad samtalsanalys och AI-insikter genereras för att förbättra teamets resultat. FreJun har också en automatisk uppringare där användaren automatiskt kan ringa upp nummer i en lista. Hela kontaktsystemet kan konfigureras på 5–10 minuter. Lär dig mer om FreJun

Funktioner

  • By-Extension-rapportering
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsvolym
  • Nummer- ID
  • Inkommande rapportering
  • Utgående rapportering
  • Oövervakad samtalshantering
  • Vem svarade Log
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsdirigering
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning? Lär dig mer om NUACOM

Funktioner

  • By-Extension-rapportering
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsvolym
  • Nummer- ID
  • Inkommande rapportering
  • Utgående rapportering
  • Oövervakad samtalshantering
  • Vem svarade Log
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsdirigering
Softeligent är en allt-i-ett-automatiseringsplattform för telekom, IT, ekonomi, resursförvaltning och servicehantering
Softeligent är en SaaS-lösning med en plattform för intern hantering och analys i hela spektrumet av IT-tjänstkatalogen. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, ITFM, underlättande av kostnadsfördelning, interna debiteringsprocesser, telekommunikation, utgiftsadministration för telekom (telecommunications expense management, TEM) samt lagerhantering och materialförvaltning för maskinvarutillgångar. Lär dig mer om Softeligent

Funktioner

  • By-Extension-rapportering
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsvolym
  • Nummer- ID
  • Inkommande rapportering
  • Utgående rapportering
  • Oövervakad samtalshantering
  • Vem svarade Log
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsdirigering