Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för tid och kostnad

Programvara för tid och kostnad automatiserar spårningen av faktureringsbara timmar och kostnadsersättning. Programvara för tid och kostnad kan användas av organisationer i yrkesmässiga tjänstebranscher för att övervaka projekt för en uppgift och på övergripande basis samt faktureringspriser så att rätt belopp kan faktureras. Programvara för tid och kostnad kan också användas för utgiftsrapportering av anställda som ofta reser. Programvara för tid och kostnad är relaterade till CRM-service, projektledningsverktyg, app för stämpelklocka och program för personalstyrning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för tid och kostnad

Sverige Visa lokala produkter

60 resultat

Rydoo är en världsomspännande lösning för affärsresor och utgifter. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo
Rydoo är en av de ledande affärsrese- och utgiftslösningarna som automatiserar och effektiviserar processer för företag med hög tillväxt. Rydoo sparar dyrbar tid åt dig. Lösningen befriar företag och deras personal från resandet och avgifter. Från att söka efter flyg och hotell, boka en sittplats på ett tåg eller en taxi från flygplatsen. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Följ upp tid och utgifter, övervaka projektutveckling, få insiktsfulla rapporter, och integrera actiTIME enkelt med alla verktyg. Lär dig mer om actiTIME
actiTIME är programvara för tids- och kostnadsuppföljning för företag av alla storlekar och alla typer. Det hjälper mer än 9 000 företag över hela världen att effektivt följa upp anställdas tid. Med actiTIME kan användare registrera ledighet och sjukfrånvaro tillsammans med arbetade timmar, skapa anpassningsbara rapporter, göra projekttilldelningar och uppskattningar, utfärda fakturor och mycket mer. Det finns en gratisversion för små team med upp till fem användare och en kostnadsfri 30-dagars testversion för alla andra prisplaner. Lär dig mer om actiTIME

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Jibble är en kostnadsfri tidsuppföljningsapp med löner, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri tidsuppföljningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder. Lär dig mer om Harvest
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp. Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet. Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet. Lär dig mer om Harvest

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
En konfigurerbar molnbaserad plattform för hantering av projekt, tid, utgifter och fakturering i realtid Lär dig mer om Replicon
Replicons lösning för projekttid och kostnadsspårning anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera projektleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med övervakning i realtid av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla dina kunder och projektinformation. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom och Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Ett enda ställe för hantering av din globala arbetsstyrka – från löner och utgifter till enheter och appar. Lär dig mer om Rippling
Med Rippling kan företag hantera personal, IT och ekonomi på ett och samma ställe. Plattformen samlar alla personalsystem som normalt är utspridda över ett företag, till exempel löner, utgifter, förmåner och datorer. För första gången någonsin kan du hantera och automatisera alla delar av medarbetarnas livscykel i ett och samma system. Ta onboarding som exempel. Med Rippling kan du anställa en ny medarbetare var som helst i världen och konfigurera deras löneutbetalningar, företagskort, datorer, förmåner och till och med tredjepartsappar inom 90 sekunder. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Öka resenärens välbefinnande. Hantera riskerna. Maximera besparingarna. Lär dig mer om Egencia Suite
Modern företagsinriktad resehantering för det snabbt föränderliga reselandskapet. Ta kontakt och upptäck hur Egencia kan hjälpa dig att hantera reserisker, öka resenärens välbefinnande och maximera ROI på dina affärsresor. Egencia erbjuder supporten och flexibiliteten hos Expedia Group till nästan 2 miljoner affärsresenärer på företag av alla storlekar. Borde du inte vara en av dem. Lär dig mer om Egencia Suite

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Toppmodern tids- och utgiftsuppföljningslösning – projektledning, fakturering, rapportering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Letar du efter felfri tids- och utgiftsuppföljning med direktanslutning till din fakturering-, projekt- och resurshantering och rapportering? TimeLog är en ledande tidsuppföljningslösning för konsultinriktade företag. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering, felfri rapportering med mera. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för konsultföretag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Elorus är tidsuppföljnings- och faktureringslösningen för yrkesverksamma och byråer. Fokusera på innovation och skörda frukten av ditt arbete. Lär dig mer om Elorus
Elorus är en programvara för fakturering och tidsuppföljning online. I huvudsak är mjukvaran avsedd för frilansare, småföretag och kreativa byråer. Sedan 2014 har Elorus uppmärksammat växande marknadskrav och fungerat som en tidsbesparande och alltid vaken bundsförvant. Den interaktiva instrumentbrädan informerar dig om din affärsstatistik gällande status för uppföljning av timmar, betalningar och räkningar samt ditt nettokassaflöde och saldo. Om allt ovanstående gäller ditt företag är Elorus gjort just för dig. Lär dig mer om Elorus

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Utveckla den högpresterande advokatbyrå du alltid drömt om med Amberlos kraftfulla Case Management Platform. Lär dig mer om Amberlo
Utveckla den högpresterande advokatbyrå som du alltid har drömt om. Oavsett om de är stora eller små har advokatbyråer gott om utrymme att växa och nu är det dags att göra det. Med Amberlos kraftfulla Case Management Platform kan företag skala upp snabbare, leverera mer värde till sina kunder till lägre kostnader och maximera lönsamheten. Börja utveckla dina drömmars advokatbyrå idag. Det tar bara 10 minuter att komma igång. Lär dig mer om Amberlo

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Primetric omvandlar dina arbetsjournaler till tillförlitliga data om utnyttjande och lönsamhet i ditt programvaruutvecklingsföretag. Lär dig mer om Primetric
RIKTAR SIG TILL FÖRETAG INOM PROGRAMVARUUTVECKLING OCH IT-TJÄNSTER. Primetric är en helhetslösning för chefer som vill få en bättre uppfattning om företagets tillstånd. Gör tillförlitliga mätningar och prognostisera medarbetarnas nyttjande och lönsamhet i alla projekt. Med rapporter och insikter i realtid som bygger på dina arbetsjournaler (som t.ex. kan vara integrerade med Jira eller ha inbyggd tidsuppföljning) kan du äntligen på ett och samma ställe kombinera uppgifter om arbetsbelastning och fördelning och se deras direkta inverkan på det ekonomiska resultatet. Lär dig mer om Primetric

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
>> Programvara för resurshantering och projektplanering >> Tidsuppföljning + tidrapporter + schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + användning + prognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Används inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
I FreshBooks kan du enkelt följa upp de timmar du har spenderat på en kund eller ett projekt. Du kommer att vara säker på att du och ditt team alltid arbetar med det som är viktigast och fakturerar exakt vad jobbet är värt. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Wrike är en projektspårningsplattform med tidrapporter, budgeteringsverktyg och automatiserade rapporter som hjälper dig att hantera din tid och dina kostnader.
Wrike är en programvarulösning för tidsuppföljning som används av mer än 20 000 företag i 140 länder. Logga timmar automatiskt med Wrikes uppgiftstimer för att förbättra din resursplanering. Skapa tidrapporter för att övervaka individuella insatser och spåra debiterbara timmar. Ställ in anpassade timpriser och övervaka utgifter med lättkonfigurerade budgethanteringsfunktioner. Behöver du visualisera dina data? Prova automatiserade rapporter och analyspaneler. Effektivisera din tids- och kostnadshantering med Wrikes allt i ett-programvara. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Bitrix24 är en förstklassig lösning för ledighets- och kostnadsuppföljning. Uppgifter, projekt, CRM, offerter och fakturering. Molnet, mobil och öppen källa.
Letar du efter en gratis projektledare med tids- och kostnadsuppföljning? Förbered dig på att förälska dig i Bitrix24. Gratis obegränsat antal uppgifter, projekt och tidsuppföljning för upp till 12 användare och det är inte vilken tidsuppföljning som helst. Du kan ange uppskattningar för varje uppgift eller projekt och sedan jämföra dem med den faktiska spenderade tiden. Du kan utfärda offerter och fakturor till dina kunder och det är helt kostnadsfritt. Det finns inte mycket som Bitrix24 inte klarar av. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Använd TimeCamp som budgeteringsverktyg. Använd historiken för tidigare projekt för att uppskatta framtida projekt, jämför din uppskattning med faktiska mätningar.
Ett projekt som levereras väl är ett projekt som levereras i tid och inom budget. Bestämmer du en budget för ditt projekt i TimeCamp får du ett meddelande när du är nära att överskrida den. Mät projektets lönsamhet och använd tidigare projekt för att korrekt uppskatta framtida projekt. Jämför dina uppskattningar med faktiska mätningar för att justera dem och din prissättning. Skapa rapporter med hjälp av kraftfulla data som samlats in i TimeCamp för att göra dina framtida projekt mer lönsamma. Lär dig mer om TimeCamp

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Med Paymo kan du följa upp arbetad tid, hantera projekt, fakturera dina kunder och mäta lönsamheten, allt från samma plattform.
Paymo är en intuitiv arbets- och projekthanteringslösning för småföretag, distansarbetande team och frilansare med vilken du kan hantera projekt, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder, få betalt online och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. På så sätt kan du hålla koll på projektet under hela dess livstid – från det att det skapas till det att du får betalt – utan att behöva använda och betala för flera olika appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Bedöm hur mycket tid ditt team ägnar åt varje uppgift och använd dessa tidsregister för att skapa kraftfulla rapporter och fakturera dina kunder.
Om du är trött på att ägna alldeles för mycket tid på tidsuppföljning, hjälper ActiveCollab dig att räkna varje timme. Personliga tidrapporter och teamtidrapporter, enkla tidsuppföljningsuppgifter och kraftfulla tidrapporter hjälper dig att exakt mäta hur mycket tid ditt team ägnar åt sina uppgifter och du kommer att få en visuell översikt över varje tid som registreras i alla projekt. Dessutom kan du tilldela timpriser för alla teammedlemmar och jobbtyper och få en bra inblick i lönsamheten för alla dina projekt. Lär dig mer om ActiveCollab

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar personalfrågorna.
Anställda skickar in personliga utgifter genom att helt enkelt ta ett foto av kvittot direkt från Sage HR:s mobilapp – så enkelt är det! Utgiftshantering täcker allt från inköp för företaget till milersättning för tjänsteresor. Förlita dig på Sage HR:s användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentpanel för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka programvaruanvändningen och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Polaris samlar in 100 % korrekta affärsdata i realtid, utför den tunga analysen och ger rekommendationer för proaktivt beslutsfattande
Polaris hjälper tjänsteföretag att sluta förlora pengar genom att upptäcka möjligheter att öka nyttjandet och lönsamheten. Programvaran samlar ständigt in data från användarna och systemen, skapar en enda sanningskälla som är 100 % korrekt och hjälper dig till harmoniskt arbete mellan olika grupper. Polaris gör det enkelt för dig att fatta tuffa affärsbeslut genom att analysera realtidsdata och rekommenderar bästa möjliga val för dig med undantagsbaserade proaktiva varningar som bara visar det som är viktigt för dig. Lär dig mer om Polaris PSA

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
ClickTime gör det enkelt att spåra, planera och hantera anställdas tider och utgifter, såsom ledighet, personalhantering med mera.
ClickTime:s lättanvända programvara för tids- och utgiftshantering hjälper dig att planera och hantera medarbetares tider, öka projektsynlighet och verkligen förstå prestationer. Med över 20 års support och service i världsklass är det inte konstigt att ClickTime är det föredragna tids- och utgiftsverktyget för American Express, Ketchum och tusentals ideella organisationer och professionella serviceorganisationer. Spåra tiden på din telefon eller bärbara dator, godkänn anställdas arbetstimmar snabbt eller dra nytta av över 80 förbyggda rapporter. Lär dig mer om ClickTime

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar. Lär dig mer om Chrome River EXPENSE

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Accelo eliminerar problemet med att hantera flera kostandsförda utgifter och tidrapporter för flera kunder. Få tid med det arbete du älskar igen.
Accelos lösningar för tidsuppföljning och kostnadskartläggning hjälper dig att omedelbart öka resursutnyttjandet och vinstmarginalerna och få mer framgångsrika projekt genom att automatisera din tidsuppföljning. Slipp besväret med att hantera flera utgifter för flera kunder. Övervaka enkelt loggade kostnadsförda utgifter så att du kan hålla koll på oförutsedda kostnader som uppstår och öka din tillväxtpotential. Med timer för mobil och e-post blir uppgiftsbaserad tidsuppföljning och automatiserad tidrapportering smärtfri. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Ta tids- och kostnadsuppföljning till nästa nivå med WebWork Time Tracker.
En fullt utrustad tidsuppföljare byggd specifikt för att följa upp de anställdas arbetstimmar och produktivitet, personalkostnader och generera professionella rapporter på nolltid. Företag av alla slag och storlekar använder WebWork Time Tracker för att övervaka teamets arbetsbelastning i realtid, hantera sina projekt på ett smart sätt, samla in och hantera tid och utgifter baserat på deras unika krav, samt spara tid och pengar. Lär dig mer om WebWork Time Tracker

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Memtime är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows, macOS och Linux som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt.
Memtime är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows, macOS och Linux som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. Memtime kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt. Lär dig mer om Memtime

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Zoho Subscriptions är en webbaserad programvara för hantering av återkommande fakturering och prenumerationer för ditt prenumerationsföretag.
Zoho Subscriptions är en heltäckande lösning för återkommande fakturering och prenumerationshantering. Med hjälp av Zoho Subscriptions kan du hantera komplexa faktureringscykler, övervaka kundprenumerationer, automatisera fakturering och betalningsinkassering, hantera nya försök av misslyckade betalningar och analysera din verksamhets tillväxt. Några nöjda kunder inkluderar LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion osv. Testa alla funktioner i Zoho Subscriptions genom att registrera dig för ett kostnadsfritt testkonto idag. Lär dig mer om Zoho Billing

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Productive är ett allt i ett-verktyg för tidsuppföljning och utgifter som hjälper dig driva ett lönsamt företag, byrå eller agentur.
Productive är ett allt i ett-verktyg för tidsuppföljning och utgifter som hjälper dig driva ett lönsamt företag, byrå eller agentur. Spåra lönsamhet för fasta priser och timprojekt. Sköt all debitering och fakturering för återkommande arbeten eller engångsprojekt. Spåra tid med enkelt tidsuppföljarverktyg och samarbeta kring uppgifter. Hitta flaskhalsar som kostar dig pengar och stjäl din tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning med resursplaneringsfunktioner. Skapa affärsflöde, få försäljningen organiserad med en översikt över försäljningspipan. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Tids-, uppgifts- och kostnadsuppföljning med kraftfulla faktureringsalternativ. Intervals är utformad för småföretags unika behov.
Intervall är en programvara för projektspårning med helt integrerad tidsuppföljning, fakturering, utgifter, uppgiftshantering och mycket mer. Skapa fakturor enkelt baserat på din faktiska uppföljda tid. Utmärkt för småföretag, såsom konsulter, webbutvecklare, kreativa byråer, IT-tjänster och kommunikationsföretag som fakturerar per timme eller per projekt. Ställ in och spåra budgetar i realtid. Inkluderar allt du behöver för att genomföra projekt från början till slut och spåra dem längs vägen. Lär dig mer om Intervals

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
En enda svit för tidsuppföljning, projekt och hantering av affärsprocesser.
Med Zistemo kan du hitta arbetade timmar, tid som ägnas åt alla dina projekt och alla relevanta dokument, från det bud du förberett för din kund till de kvitton du förvarar för din revisors skull. Ett verktyg, allt under kontroll. Lär dig mer om zistemo

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Hantera hela din utgiftsprocess på ett ställe. Begär, betala och automatisera din redovisning av leverantörsreskontra med Airbase.
Airbase är den första allt i ett-plattformen för utgiftshantering som ger företag kontroll och insyn i varje spenderad krona. Den eliminerar det omständliga arbete som krävs för att hantera utgifter och gör det möjligt för ekonomichefer att vara strategiska samarbetspartner till verksamheten. Alla betalningsmetoder (fysiska kort, virtuella kort, automatiserat clearinghouse (automated clearing house, ACH), check) och integrering med deras redovisningssystem stöds så att merparten av den utgiftsrelaterade redovisningen kan automatiseras. Lär dig mer om Airbase

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Heltäckande plattform för automation av professionella tjänster som utnyttjar AI för att förbättra din organisations ekonomiska och operativa resultat.
Forecast är ett fullskaligt alternativ till punktprojekthanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering och använder kraften i AI till att automatisera administrativa uppgifter och minska mänskliga fel. Lösningen drivs av toppmodern automation och många förbyggda integrationer där allt är kopplat till hantering av projekt, personal, ekonomi och förväntningar. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Kissflow är en bra plattform för att hantera processer för tids- och utgiftsersättning. Allt på ett ställe.
Kissflow är en bra plattform för att hantera processer för tids- och utgiftsersättning. Allt på ett ställe. Kissflow erbjuder en komplett och omfattande lösning för både tidsuppföljning och utgiftsrelaterade godkännanden. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
En digital lösning för att leda ditt team – från ledighetsansökan till teamsamordning och hantering av personalfiler.
absence.io är en lösning för att hjälpa HR-personal att enkelt hantera teamledighet, personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Det är inte längre nödvändigt att användarna anger data manuellt eftersom absence.ios kalender är synlig för både HR-personal och alla anställda. Personalen kan därför enkelt kan begära ledighet genom att klicka på ett visst datum. Systemet förhindrar att det uppstår konflikter angående ledighet och bokningar så att arbetsschemat enkelt kan organiseras. Lär dig mer om absence.io

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Kaseya BMS är nästa generations lösning för spårning av tid och utgifter som ger dig tillgång till korrekta data om tid och utgifter i realtid.
Allt du behöver för att driva din IT-verksamhet – allt till ett enda lågt pris. Kaseya BMS är en av de mest funktionella företagsledningslösningarna på marknaden idag, utformad för att uppfylla alla dina IT-verksamhetskrav: Hjälpdesk, CRM, finans, projektledning, fakturering, spårning av tid och utgifter, lagerhantering med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Kaseya BMS

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Onlineverktyg för tidsuppföljning för att hantera projekt, uppgifter, buggar, problem, tidrapporter och utgifter.
Webbaserad integrerad programvarusvit för tidsuppföljning, kostnadsspårning och fakturering. TimeLive erbjuder ett brett utbud av funktioner med mycket flexibla och lättanvända verktyg för professionella tjänsteleverantörer. De lättinstallerade alternativen och konfigurerbara funktionerna gör denna programvara lämplig för både små och stora företag. Lär dig mer om TimeLive

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Planio hjälper team i alla storlekar att konsekvent skicka sina projekt i tid och att hålla budgeten.
Fler än 1 500 företag över hela världen använder Planios projekthanteringsfunktioner. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för att den är så lätt att använda och för kundtjänsten. Programmet kommer att hjälpa ditt team att konsekvent leverera projekten i tid och hålla budgeten. Du kan förbättra din produktivitet och hålla alla informerade med Planio. Lär dig mer om Planio

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Projektspårning
  • Lönhantering
  • Rapportering och analys
  • Godkännande arbetsflöde
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Mobilappar
  • Personalhantering
  • Hantering av fakturor
  • Tidrapportering