Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för kontrakthantering

Program för kontrakthantering automatiserar skapande, spårning och övervakning av kontrakt och avtal. Program för kontrakthantering möjliggör också företagsomfattande delning av kontrakt och hantering av olika dokumentversioner. Dessa program för kontrakthantering tillhandahåller ofta styrning uppifrån och ner och övervakning av kontraktsstatus, viktiga datum och personalansvar. Använd Capterra för att hitta en lösning för hantering av digitala kontrakt som fungerar för ditt företag i Sverige. Program för kontrakthantering är relaterade till program för kundrelationshantering.

Sverige Visa lokala produkter

58 resultat

PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera kontrakt och andra affärsdokument. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera kontrakt snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa avtal som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar kontraktshantering, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Juro är en plattform för kontraktautomatisering som gör det möjligt för team att godkänna och hantera kontrakt i stor skala utan att lämna webbläsaren. Lär dig mer om Juro
Juro är en allt i ett-plattform för kontraktautomatisering som hjälper visionära juridiska rådgivare och teamen de företräder att godkänna och hantera kontrakt på en enhetlig arbetsplats. Juros kodlösa redigeringsverktyg omvandlar varje kontrakt till användbar data, vilket ger dig kontinuerlig kontroll och insyn så att ditt team får möjlighet att själva hantera kontrakt från ett snyggt gränssnitt som alla kan använda. Programvaran används av företag i snabb tillväxt för att effektivisera kontraktarbetsflödet och få bättre insikt i kontraktsdata. Lär dig mer om Juro

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
ContractNow är en enkel, kraftfull kontrakthanteringslösning med obegränsade användare, lagring och elektroniska signaturer. Lär dig mer om ContractNow
ContractNow är en enkel, kraftfull lösning för kontrakthantering som är särskilt utformad för att hjälpa företag att få klarhet i och kontroll över sina kontraktsavtal. Centralisera alla dina kontraktdata och all dokumentation, extrahera viktig information och klausultext, och underteckna alla nya kontrakt med ContractNows integrerade eSign-funktion. Få total insyn i dina affärskontrakt och skapa en stabil plattform för framtida tillväxt. Lär dig mer om ContractNow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Skapa, dela och e-signera dokument på några minuter med Jotform Sign. Automatisera ditt arbetsflöde med juridiskt bindande dokument.
Jotform Sign är en automatiserad e-signaturupplevelse som har utformats för att effektivisera ditt arbetsflöde. Med fältdetektering, ett intuitivt verktyg och integrationer med fantastiska automatiseringsverktyg är Jotform Sign det mest effektiva sättet för att samla in e-signaturer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Spara tid genom att registrera fakturor, skanna kontrakt, godkänna dokument och bli ett papperslöst företag med Odoo Sign.
Med Odoo kan du förbättra anställningsprocessen, förkorta försäljningscykeln och hålla reda på alla kontrakt. Den lättanvända och helt integrerade lösningen för elektroniska signaturer är ett snabbt och bekvämt sätt att skicka, underteckna och godkänna dokument. Utarbeta kontrakt genom att dra och släppa block som ska fyllas i av parterna, skicka begäran om underskrift på några få sekunder, spåra status för skickade kontrakt och ladda upp PDF-filer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan.
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel kan företag ta hand om lönen och skapa lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikaktiverad självbetjäningsprocess. Deel betjänar mer än 3 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Kraftfull programvara för innehållshantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta plattform för innehållshantering som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner.
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandahåller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt. Lär dig mer om Formstack Documents

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Ett bra system för entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Använd Nintex processplattform för att slutföra kontrakt enklare, avsluta affärer snabbare och få tid för andra verksamheter.
Använd Nintex plattformar för att slutföra kontrakt enklare, avsluta affärer snabbare och ta tid för andra verksamheter. Genom att automatisera kontraktsprocesser från början till slut kan ditt företag öka produktiviteten, öka efterlevnaden, förbättra slutresultatet och hjälpa dina säljare. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Kontraktshantering som kan modifieras för just dina verksamhetskrav.
Bygg upp den lösning för kontraktshantering som fungerar för just din verksamhet. Intellects prisbelönta kodlösa plattform används av både småföretag och Fortune 500-företag och hjälper dem bygga lösningar för kontraktshantering som digitaliserar och automatiserar hela processen, inklusive versionskontroll, godkännande och e-signaturer. Ha fullständig kontroll över åtkomst, behörigheter, påminnelser, meddelanden och mycket mer. Lär dig mer om Intellect QMS

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Lättanvänd programvara för kontraktshantering med snabb implementering, låg, transparent prissättning och support 24/7.
ContractWorks gör det enklare att verkställa, lagra och spåra företagsavtal. Med snabb implementering, ett lättanvänt gränssnitt och låg, transparent prissättning från 600 USD/månad för obegränsat antal användare gör ContractWorks att programvara för kontraktshantering blir tillgängligt för företag i alla storlekar. Förutom dessa funktioner får du ett särskilt supportteam som hjälper ditt företag att få ut det mesta av din kontraktsportfölj. Lär dig mer om ContractWorks

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Congas CLM- och Contracts-lösningar ger dig möjlighet att enkelt sköta och hantera kontraktsprocesser.
Conga hanteringslösningar för kontrakt hjälper till att automatisera viktiga kontraktsprocesser för att ge din verksamhet snabbare arbetscykeltider, lägre risk och nöjdare kunder. Med Conga CLM tar juristteamen kontroll över sina kontrakt och kan arbeta i de applikationer de föredrar. Skapa, förhandla om och verkställ kontrakt med hjälp av automatisering. Använd Conga Contracts för att hantera hur kontrakt skapas, delas och förvaras. Gör det enklare för juristteam genom att automatisera skrivande av standardkontrakt. Lär dig mer om Conga Contracts

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad lösning för kontraktshantering med AI och automatisering i centrum. Välj ett bättre sätt idag.
En lättanvänd, kraftfull, AI-driven, molnbaserad lösning för kontraktshantering. Hantera kontrakt sömlöst, få varningar om viktiga datum, övervaka risker, hantera arbetsbelastning och lagra filer och meddelanden, allt på ett och samma ställe, i hela företaget. Dra nytta av obegränsade användare med alla abonnemang, obegränsade integrerade elektroniska signaturer och en mängd samarbets- och automatiseringsverktyg. Säg adjö till Excel och andra föråldrade programvarulösningar – säg hej till kraftfull, kostnadseffektiv hantering av kontraktets livscykel. Lär dig mer om Gatekeeper

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Programvara för kontrakt-, risk-, försäkrings-, anspråks-, incident-, tillgångs- och arbetsflödeshantering med integration och instrumentbräderapportering.
Webbaserad programvara för kontrakt-, risk-, anspråks-, incident-, efterlevnads- och försäkringshantering med funktioner för dokumenthantering, godkännandearbetsflöde, logghistorik, dokumentmallar, e-postaviseringar, kontaktuppgifter, datum- och tidsstämplar, anpassningsbar rapportering och dokumentversionskontroll. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Flera valutor och flera språk. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Bättre kontrakt
Contractbook är en effektiv kontraktshantering för det moderna företaget. Skapa, underteckna och lagra alla dina juridiska dokument på en enda digital plattform för att öka transparensen i din organisation, säkra efterlevnad, spara värdefull tid och helt enkelt skapa bättre kontrakt. Lär dig mer om Contractbook

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Fulltextsökning
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Versionskontroll
  • Kontaktledning
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur