Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för kontrakthantering

Program för kontrakthantering automatiserar skapande, spårning och övervakning av kontrakt och avtal. Program för kontrakthantering möjliggör också företagsomfattande delning av kontrakt och hantering av olika dokumentversioner. Dessa program för kontrakthantering tillhandahåller ofta styrning uppifrån och ner och övervakning av kontraktsstatus, viktiga datum och personalansvar. Använd Capterra för att hitta en lösning för hantering av digitala kontrakt som fungerar för ditt företag i Sverige. Program för kontrakthantering är relaterade till program för kundrelationshantering.

Sverige Visa lokala produkter
52 resultat
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera kontrakt och andra affärsdokument. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera kontrakt snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa avtal som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar kontraktshantering, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
ContractNow är en enkel, kraftfull kontrakthanteringslösning med obegränsade användare, lagring och elektroniska signaturer. Lär dig mer om ContractNow
ContractNow är en enkel, kraftfull lösning för kontrakthantering som är särskilt utformad för att hjälpa företag att få klarhet i och kontroll över sina kontraktsavtal. Centralisera alla dina kontraktdata och all dokumentation, extrahera viktig information och klausultext, och underteckna alla nya kontrakt med ContractNows integrerade eSign-funktion. Få total insyn i dina affärskontrakt och skapa en stabil plattform för framtida tillväxt. Lär dig mer om ContractNow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Skapa, dela och e-signera dokument på några minuter med Jotform Sign. Automatisera ditt arbetsflöde med juridiskt bindande dokument.
Jotform Sign är en automatiserad e-signaturupplevelse som har utformats för att effektivisera ditt arbetsflöde. Med fältdetektering, ett intuitivt verktyg och integrationer med fantastiska automatiseringsverktyg är Jotform Sign det mest effektiva sättet för att samla in e-signaturer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Spara tid genom att registrera fakturor, skanna kontrakt, godkänna dokument och bli ett papperslöst företag med Odoo Sign.
Med Odoo kan du förbättra anställningsprocessen, förkorta försäljningscykeln och hålla reda på alla kontrakt. Den lättanvända och helt integrerade lösningen för elektroniska signaturer är ett snabbt och bekvämt sätt att skicka, underteckna och godkänna dokument. Utarbeta kontrakt genom att dra och släppa block som ska fyllas i av parterna, skicka begäran om underskrift på några få sekunder, spåra status för skickade kontrakt och ladda upp PDF-filer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan.
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel kan företag ta hand om lönen och skapa lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikaktiverad självbetjäningsprocess. Deel betjänar mer än 3 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner.
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandahåller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt. Lär dig mer om Formstack Documents

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Ett bra system för entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Använd Nintex processplattform för att slutföra kontrakt enklare, avsluta affärer snabbare och få tid för andra verksamheter.
Använd Nintex plattformar för att slutföra kontrakt enklare, avsluta affärer snabbare och ta tid för andra verksamheter. Genom att automatisera kontraktsprocesser från början till slut kan ditt företag öka produktiviteten, öka efterlevnaden, förbättra slutresultatet och hjälpa dina säljare. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Lättanvänd programvara för kontraktshantering med snabb implementering, låg, transparent prissättning och support 24/7.
ContractWorks gör det enklare att verkställa, lagra och spåra företagsavtal. Med snabb implementering, ett lättanvänt gränssnitt och låg, transparent prissättning från 600 USD/månad för obegränsat antal användare gör ContractWorks att programvara för kontraktshantering blir tillgängligt för företag i alla storlekar. Förutom dessa funktioner får du ett särskilt supportteam som hjälper ditt företag att få ut det mesta av din kontraktsportfölj. Lär dig mer om ContractWorks

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Kontraktshantering som kan modifieras för just dina verksamhetskrav.
Bygg upp den lösning för kontraktshantering som fungerar för just din verksamhet. Intellects prisbelönta kodlösa plattform används av både småföretag och Fortune 500-företag och hjälper dem bygga lösningar för kontraktshantering som digitaliserar och automatiserar hela processen, inklusive versionskontroll, godkännande och e-signaturer. Ha fullständig kontroll över åtkomst, behörigheter, påminnelser, meddelanden och mycket mer. Lär dig mer om Intellect QMS

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Congas CLM- och Contracts-lösningar ger dig möjlighet att enkelt sköta och hantera kontraktsprocesser.
Conga hanteringslösningar för kontrakt hjälper till att automatisera viktiga kontraktsprocesser för att ge din verksamhet snabbare arbetscykeltider, lägre risk och nöjdare kunder. Med Conga CLM tar juristteamen kontroll över sina kontrakt och kan arbeta i de applikationer de föredrar. Skapa, förhandla om och verkställ kontrakt med hjälp av automatisering. Använd Conga Contracts för att hantera hur kontrakt skapas, delas och förvaras. Gör det enklare för juristteam genom att automatisera skrivande av standardkontrakt. Lär dig mer om Conga Contracts

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Programvara för kontrakt-, risk-, försäkrings-, anspråks-, incident-, tillgångs- och arbetsflödeshantering med integration och instrumentbräderapportering.
Webbaserad programvara för kontrakt-, risk-, anspråks-, incident-, efterlevnads- och försäkringshantering med funktioner för dokumenthantering, godkännandearbetsflöde, logghistorik, dokumentmallar, e-postaviseringar, kontaktuppgifter, datum- och tidsstämplar, anpassningsbar rapportering och dokumentversionskontroll. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Flera valutor och flera språk. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad lösning för kontraktshantering med AI och automatisering i centrum. Välj ett bättre sätt idag.
En lättanvänd, kraftfull, AI-driven, molnbaserad lösning för kontraktshantering. Hantera kontrakt sömlöst, få varningar om viktiga datum, övervaka risker, hantera arbetsbelastning och lagra filer och meddelanden, allt på ett och samma ställe, i hela företaget. Dra nytta av obegränsade användare med alla abonnemang, obegränsade integrerade elektroniska signaturer och en mängd samarbets- och automatiseringsverktyg. Säg adjö till Excel och andra föråldrade programvarulösningar – säg hej till kraftfull, kostnadseffektiv hantering av kontraktets livscykel. Lär dig mer om Gatekeeper

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Bättre kontrakt
Contractbook är en effektiv kontraktshantering för det moderna företaget. Skapa, underteckna och lagra alla dina juridiska dokument på en enda digital plattform för att öka transparensen i din organisation, säkra efterlevnad, spara värdefull tid och helt enkelt skapa bättre kontrakt. Lär dig mer om Contractbook

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Sverige Lokal produkt
Oneflow omvandlar den föråldrade kontraktsprocessen till en underbart ansluten digital upplevelse före, under och efter underskrift.
Oneflow automatiserar hela kontraktsprocessen från början till slut – allt på ett och samma ställe. Förvandla klumpiga och statiska avtal till användbara digitala kontrakt. Skapa och samarbeta med dina kontrakt direkt i webbläsaren. Signera med ett klick. Hantera livscykeln och få insikter om kontrakt. Integrera sömlöst med ditt CRM. Processerna går snabbare, besluten blir bättre och affärerna går snabbare. Det är ett enklare, smidigare och smartare sätt för team i alla former och storlekar som vill hantera sina kontrakt. Lär dig mer om Oneflow

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Plattform för avtalshantering med högsta säkerhetsstandard och digital signatur för alla filformat.
En plattform för avtal- och kontraktshantering och digital signatur. INHUBBER erbjuder en oslagbar säkerhet och ett högeffektivt sätt att organisera och hantera avtal och kontrakt. AI extraherar relevant information, hjälper till att skapa rapporter och hitta eller jämföra information inom några sekunder. INHUBBER förenklar avtal och kontrakt och gör dem begripliga, interaktiva, lätta att hantera och automatiserade. INHUBBER reducerar tiden, kostnaderna och riskerna förknippade med att förhandla, skapa, godkänna och hantera avtal och kontrakt. Lär dig mer om INHUBBER

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Icertis, den ledande leverantören av molnbaserad hantering av företagskontrakt, löser de svåraste av dina problem med kontraktshantering.
Icertis, den ledande plattformen för hantering av företagskontrakt i molnet, hjälper företag att låsa upp det fulla affärsvärdet av sina kontrakt för att öka intäkter, minska kostnader, accelerera kassaflödet och minimera riskerna. Den anpassningsbara, helt stödda ICM-plattformen (icertis kontrakthantering) omvandlar snabbt kontrakt från statiska dokument till strategiska tillgångar. Icertis-plattformen används av innovativa företag i över 90 länder för att hantera 7,5 miljoner kontrakt som styr över 1 biljon USD. Lär dig mer om Icertis Contract

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
En komplett lösning för kontraktshantering för att hantera, automatisera och styra arbetsflödet för dina kontrakt, godkännandecenter och signaturprocess
En komplett kontraktshanteringslösning för att hantera och kontrollera kontrakt på ett professionellt sätt under hela kontraktets livscykel. App4Legal låter användarna hantera processerna för att skapa, skriva, godkänna, underteckna och verkställa kontrakt för att maximera samarbetseffektiviteten och förkorta tiden som spenderas på processen. Automatisera skapandet av avtal direkt från dina egna flerspråkiga mallar. Ställ in åtkomstroller, behörighet och integrering med DocuSign Lär dig mer om App4Legal

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
WebTMS är en omfattande men intuitiv IP-hanteringsplattform som stöder effektiv hantering av alla IP-ärenden.
WebTMS har tillhandahållit och utvecklat IP-hanteringssystem sedan 1997 och visas regelbundet högst upp i oberoende användarundersökningar av IP-hanteringsprogram. Lösningen har mer än 500 unika kunder och 2 000 användare globalt, baserat på alla kontinenter där flaggskeppsprodukten används: WebTMS. Om programvaran WebTMS är en omfattande men intuitiv IP-hanteringsplattform som stöder effektiv hantering av alla IP-ärenden. De automatiska dagboks- och arbetsflödesverktygen säkerställer att inga deadlines missas Lär dig mer om WebTMS

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
- Ledande no-code-plattform - Automatisera och påskynda hela kontraktets livscykel, från generering till ändringar och förlängning.
- Ledande no-code-plattform - Automatisera och påskynda hela kontraktets livscykel genom att automatisera och effektivisera processen för att skapa kontrakt, från informationsinhämtning och förhandling till godkännanden, e-signaturer och förpliktelser. Generera kontrakt på några minuter och underlätta förhandlings- och signeringsprocessen med automatiserade arbetsflöden och redigeringsfunktioner. Få omedelbar insyn i kontrakt och godkännandestatus och håll dig uppdaterad med hjälp av automatiska aviseringar. Lär dig mer om Checkbox

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
DealHub CLM – Generera professionella anbud och prisofferter på några minuter med förstklassig CLM.
Nästa generations kontraktshantering för försäljning: tidsbesparande, transparent och problemfri. Nu kan du påskynda dina kontraktsförhandlingar och avsluta affärer snabbare. Automatisera affärsprocesser och effektivisera skapandet, omdirigeringen och godkännanden av dina kontrakt. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Automatisera upprättning och hantering av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC.
Dokumentautomatisering och upprättning av kontrakt, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumenthantering och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group. Lär dig mer om Legito

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Juro är en plattform för kontraktautomatisering som gör det möjligt för team att godkänna och hantera kontrakt i stor skala utan att lämna webbläsaren.
Juro är en allt i ett-plattform för kontraktautomatisering som hjälper visionära juridiska rådgivare och teamen de företräder att godkänna och hantera kontrakt på en enhetlig arbetsplats. Juros kodlösa redigeringsverktyg omvandlar varje kontrakt till användbar data, vilket ger dig kontinuerlig kontroll och insyn så att ditt team får möjlighet att själva hantera kontrakt från ett snyggt gränssnitt som alla kan använda. Programvaran används av företag i snabb tillväxt för att effektivisera kontraktarbetsflödet och få bättre insikt i kontraktsdata. Lär dig mer om Juro

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Spåra dina kontrakt, kunder, leverantörer, tidsfrister och datum på ett och samma ställe.
Hantera alla typer av kontrakt i Aptien. Säg adjö till dina röriga dokument och kalkylblad. Du får en vakthund för kommande förnyelser eller utgångna kontrakt och du kan lagra obegränsat antal kontrakt med ändringar, uppföljningsuppgifter, mötesprotokoll och andra aktiviteter. Du får en enkel och snabb översikt och kontroll över alla avtal. En miljö, många anledningar. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Sverige Lokal produkt
Kraftfull och lättanvänd lösning för avtalshantering som ger dig tillgång till alla dina avtal.
Trackado är den kraftfulla, lättanvända och vackra lösningen för kontraktshantering. Ha alla dina kontrakt på ett ställe, få djupa ekonomiska insikter om din kontraktsportfölj, se alla kontraktsrelaterade milstolpar i din kalender och få automatiska varningar för viktiga uppgifter. Trackado är molnbaserat, hyst i datacenter i Europa och erbjuder säkerhet över SSL och kryptering. Lär dig mer om Trackado

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Med LogicManagers programvara för kontraktshantering kan du identifiera viktiga mätvärden och trender, effektivisera dina processer med mera.
Föreställ dig att proaktivt kunna identifiera problem i början av en leverantörsutvärdering. Sedan kan du automatiskt avgöra om leverantörens kontrakt på ett adekvat sätt mildrar de unika riskerna som din organisation tar – utan att ens behöva öppna det – och omedelbart se vilka risker varje klausul mildrar. LogicManagers unika taxonomi i kombination med kraftfull AI-teknik kan göra detta till verklighet för ditt företag idag. Lär dig mer om LogicManager

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Symfact är en av de ledande leverantörerna av lösningar för kontrakts- och efterlevnadshantering som drivs på en och samma teknikplattform.
Symfact är en av de ledande leverantörerna av lösningar för kontraktshantering och efterlevnadskontroll, som gör det möjligt för företagskunder världen över att maximera intäkter, minimera kostnader och aktivt hantera kontraktsvillkor och -risker, på en och samma teknikplattform. Med Symfact-lösningar kan kunderna effektivt hantera dokumentation, deadlines, budgetar, åtaganden, arbetsflöde, säker åtkomst och analysverktyg relaterade till kontraktshantering och efterlevnad. Lär dig mer om Scanmarket

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Omedelbart användningsredo metadata-driven kontraktshantering med AI-driven OCR och gratis e-signaturer. Styrelseportal, VDR med mera.
Glöm dyra och svåranvända kontrakt. ContractZen är en nyckelfärdig molntjänst i företagsklass som är enkel att använda men som är tekniskt avancerad, med AI-driven OCR, metadata-drivna bibliotek, inbyggda datarum (VDR) och mycket annat. e-signera dina kontrakt med en av de ledande e-signaturlösningarna (gratis e-signatur är också tillgänglig). ContractZen erbjuder också en helt digital möteshantering och ett verktyg för företagsregister. Till skillnad från andra lösningar är ContractZen redo att användas direkt. Lär dig mer om ContractZen

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
En heltäckande dra och släpp-dokumentbyggare för att skapa, dela, signera, organisera och analysera pappersarbete. Smart, enkelt och felfritt.
En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och team att driva sitt företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje dokument på ett centralt ställe. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget. Lär dig mer om Revv

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
ContractPodAi erbjuder en juridisk plattform för att stödja alla behov för intern juridik på företag.
ContractPodAi erbjuder en juridisk plattform för att stödja alla behov hos interna juridikteam på företag. ContractPodAi Cloud är ett juridiskt dokumenthanteringssystem från början till slut som inkluderar en smart förvaringsplats, lättanvända mallar, guidade arbetsflöden, automatisk generering av dokument, samarbetsverktyg, e-signaturer, granskning av dokument från tredje part, AI-analys, rapporter, varningar och påminnelser för viktiga datum. Systemet är tillgängligt med prissättning med allt inkluderat och förstklassig implementering. Lär dig mer om ContractPodAi

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Med OpenKMs dokumenthantering kan du dela, granska och söka efter företagsdokument och register, och filtrera åtkomst efter dokument.
System för hantering av elektroniska dokument och register med öppen källkod, utformat för att samarbeta och hantera dokument och innehåll på företagsnivå. Lösningen innehåller funktioner för att hantera dokumentens hela livscykel (klassificeringsverktyg, liveredigering, versionskontroll, kommunikationsverktyg) och implementera affärsprocesser (automatisering, arbetsflöden, OCR, skannerklient, digital signatur). Det finns inga tekniska hinder för att ansluta lösningen till appar från tredje part och det finns moduler för att tillgodose specifika behov. Lär dig mer om OpenKM

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Början till slut-programvara för automation av professionella tjänster som riktar sig till tjänsteinriktade företag för att effektivisera offert till kontanter och öka lönsamheten.
Planview Changepoint är en början till slut-lösning för PSA som driver hela tjänstens livscykel från möjlighet till fakturering, ökar driftseffektiviteten och levererar den synlighet som behövs för att maximera användningen, förbättra kundnöjdheten och lönsamheten. Serviceorganisationer kan optimera bemanningsnivåerna med hjälp av kraftfulla kapacitetsprognoser och planeringsfunktioner för att få leveranssäkerhet och samtidigt generera vinster från nöjda kunder. Lär dig mer om Planview ChangePoint

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Sverige Lokal produkt
Betrodd av juridikavdelningen, älskad av hela verksamheten. Minska den tid som läggs på kontrakt med upp till 80 % samtidigt som du behåller efterlevnad och kontroll.
Preciselys mål är samma som dina – att göra avtalshantering smart och enkel. Precisely låter dig optimera din kontraktshanteringslivscykel hela vägen från första begäran till förnyelse av kontrakten. Denna kontrakthanteringslösning ger dig alla medel för kontraktshantering som är både regelrätt och resurseffektiv. Öka kontrollen, minska kostnaderna och frigör otaliga timmar av administrativt kontraktsarbete med Precisely. Lär dig mer om Precisely

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Designed to support the various activities of legal departments and governing bodies.

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
ELMA:s affärshanteringslösningar implementeras på en low-code BPM-plattform.
Vad är ELMA365? ELMA365 är en low-code BPM-plattform som hjälper företag att accelerera digital omvandling och förnya snabbare. Med ELMA365 kan du leverera företagsklassade appar och automatisera processer utan eller med lite kodning. ELMA365-applikationer ELMA365-integrerade applikationer täcker alla dina affärsbehov: - Hantering av kundrelationer CRM och försäljning; - Innehålls- och dokumenthantering (enterprise content management, ECM); - Projektledning; - Robotprocessautomatisering (RPA) med mera. Lär dig mer om ELMA365

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
GEP SMART är en enhetlig plattform för upphandling som har utformats för upphandlingsexperter.
GEP SMART är en AI-driven, enhetlig inköpsprogramvara (S2P) som ger heltäckande inköpsfunktioner för både direkt och indirekt utgiftshantering till en enda, molnbaserad plattform. Lösningen har en rad upphandlingsverktyg som är inbyggda i ett enhetligt upphandlingssystem, vilket eliminerar behovet av separat, fristående programvara, moduler eller verktyg för hantering av specifika funktioner. Lär dig mer om GEP SMART

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Knacklys programvara för dokumentautomation har en kraftfull uppsättning funktioner med ett intuitivt gränssnitt som gör dig produktiv direkt.
Knackly är programvara för dokumentautomation för advokatbyråer av alla storlekar och strukturer. Deras plattform har de mest kraftfulla automationsfunktionerna som finns idag men tack vare det intuitiva gränssnittet blir nya användare genast produktiva. Knacklys kunder har tidigare använt andra dokumentautomationsplattformar och blivit frustrerade av förvirrande gränssnitt, branta inlärningskurvor och brist på nödvändiga funktioner eller advokatbyråer som väljer sin allra första dokumentlösning. PC- och MAC-kompatibel Lär dig mer om Knackly

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Sverige Lokal produkt
App för dokumenthantering i Microsoft Office 365, tillsammans med OneDrive, Teams, Office Groups och SharePoint.
MetaShare är en app för dokumenthantering i Microsoft Office 365. MetaShare förenklar dokumenthanteringen i Office 365 och ökar organisationens operativa effektivitet. Genom att använda MetaShare kan du implementera ett verkligt dokumenthanteringssystem på några dagar istället för månader. Dina användare kommer att bli effektiva och inte längre känna sig frustrerade över att inte hitta rätt information och du kommer att spara både tid och pengar genom att bygga vidare på din Office 365-investering. Lär dig mer om MetaShare

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Hantera din IP-portfölj i ett användarvänligt system med en lättanvänd programvara på ett korrekt och effektivt sätt, medan du håller dig till budgeten.
Ditt företags IP-portfölj expanderar. Det räcker med att missa en deadline för att äventyra hela produkten. Det finns inget utrymme för misstag. Samtidigt ökar din externa konsulträkning exponentiellt när pengarna skulle kunna användas bättre på annat håll. Hantera din växande portfölj i ett enda användarvänligt system med verktyg för onlineredovisning, patent och varumärken, hantering av licensiering och avtal och mycket mer. Missa aldrig en viktig deadline eller detalj igen. Lär dig mer om Wellspring IP Management

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
e-Procure B2B Blockchain Platform är en helt gratis molnbaserad upphandlingsplattform för moderna B2B-köpare och säljare.
e-Procure B2B Blockchain Platform är en helt gratis molnbaserad upphandlingsplattform som gör det möjligt för B2B-köpare och säljare att kommunicera, hantera och handla mer effektivt var som helst och när som helst genom ett säkert blockkedjenätverk. Lär dig mer om e-Procure

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur
Contractpedia is a tool for better contract management. You can create a free account and get started today.
Contractpedia är en kostnadsfri lösning för kontraktshantering som hjälper till att reda ut röran och få en ekonomisk översikt över kontrakt och avtal. Contractpedia ger en tydlig bild av kontrakten och hjälper till att hålla koll på automatiska förnyelser. Det man inte vet om kontrakten kan kosta mest. Istället för att lägga kontrakten i lådan kan de nu läggas i Contractpedia och det går äntligen behålla kontrollen över skyldigheter. Lär dig mer om Contractpedia

Funktioner

  • Arbetsflödeshantering
  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Spårning av efterlevnad
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
  • Dokumentlagring
  • Digital signatur