I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Program för kontrakthantering

Program för kontrakthantering automatiserar skapande, spårning och övervakning av kontrakt och avtal. Program för kontrakthantering möjliggör också företagsomfattande delning av kontrakt och hantering av olika dokumentversioner. Dessa program för kontrakthantering tillhandahåller ofta styrning uppifrån och ner och övervakning av kontraktsstatus, viktiga datum och personalansvar. Använd Capterra för att hitta en lösning för hantering av digitala kontrakt som fungerar för ditt företag i Sverige. Program för kontrakthantering är relaterade till program för kundrelationshantering.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för kontrakthantering

Sverige Visa lokala produkter
60 resultat
Juro är en plattform för kontraktautomatisering som gör det möjligt för team att godkänna och hantera kontrakt i stor skala utan att lämna webbläsaren. Lär dig mer om Juro
Juro är en allt i ett-plattform för kontraktautomatisering som hjälper visionära juridiska rådgivare och teamen de företräder att godkänna och hantera kontrakt på en enhetlig arbetsplats. Juros kodlösa redigeringsverktyg omvandlar varje kontrakt till användbar data, vilket ger dig kontinuerlig kontroll och insyn så att ditt team får möjlighet att själva hantera kontrakt från ett snyggt gränssnitt som alla kan använda. Programvaran används av företag i snabb tillväxt för att effektivisera kontraktarbetsflödet och få bättre insikt i kontraktsdata. Lär dig mer om Juro

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
ContractNow är en enkel, kraftfull kontrakthanteringslösning med obegränsade användare, lagring och elektroniska signaturer. Lär dig mer om ContractNow
ContractNow är en enkel, kraftfull lösning för kontrakthantering som är särskilt utformad för att hjälpa företag att få klarhet i och kontroll över sina kontraktsavtal. Centralisera alla dina kontraktdata och all dokumentation, extrahera viktig information och klausultext, och underteckna alla nya kontrakt med ContractNows integrerade eSign-funktion. Få total insyn i dina affärskontrakt och skapa en stabil plattform för framtida tillväxt. Lär dig mer om ContractNow

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Sverige Lokal produkt
Kraftfull och lättanvänd lösning för avtalshantering som ger dig tillgång till alla dina avtal. Lär dig mer om Trackado
Trackado är den kraftfulla, lättanvända och vackra lösningen för kontraktshantering. Ha alla dina kontrakt på ett ställe, få djupa ekonomiska insikter om din kontraktsportfölj, se alla kontraktsrelaterade milstolpar i din kalender och få automatiska varningar för viktiga uppgifter. Trackado är molnbaserat, hyst i datacenter i Europa och erbjuder säkerhet över SSL och kryptering. Lär dig mer om Trackado

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Skapa, dela och e-signera dokument på några minuter med Jotform Sign. Automatisera ditt arbetsflöde med juridiskt bindande dokument.
Jotform Sign är en automatiserad e-signaturupplevelse som har utformats för att effektivisera ditt arbetsflöde. Med fältdetektering, ett intuitivt verktyg och integrationer med fantastiska automatiseringsverktyg är Jotform Sign det mest effektiva sättet för att samla in e-signaturer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan.
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel kan företag ta hand om lönen och skapa lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikaktiverad självbetjäningsprocess. Deel betjänar mer än 3 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Spara tid genom att registrera fakturor, skanna kontrakt, godkänna dokument och bli ett papperslöst företag med Odoo Sign.
Med Odoo kan du förbättra anställningsprocessen, förkorta försäljningscykeln och hålla reda på alla kontrakt. Den lättanvända och helt integrerade lösningen för elektroniska signaturer är ett snabbt och bekvämt sätt att skicka, underteckna och godkänna dokument. Utarbeta kontrakt genom att dra och släppa block som ska fyllas i av parterna, skicka begäran om underskrift på några få sekunder, spåra status för skickade kontrakt och ladda upp PDF-filer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera kontrakt och andra affärsdokument.
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera kontrakt snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa avtal som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar kontraktshantering, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Om du är ute efter en mobilbaserad e-signaturlösning som kan göra det enklare för dina team att samla in signaturer bör du överväga den här lösningen.
SignEasy är en e-signaturlösning för alla företag, små som stora, från branscher som fastigheter, transporter, juridik och finansiella tjänster. Över 110 000 yrkesverksamma från 30 000 företag använder SignEasy för att slutföra affärer snabbare och minska kostnaderna genom att bli papperslösa. Underteckna och skicka viktiga dokument, som sekretessavtal, säljkontrakt, erbjudandebrev från webben, iOS eller Android. Med SignEasy kan du få signaturer offline och integrera med de vanligaste apparna som Dropbox, Gmail eller Zoho CRM. Lär dig mer om Signeasy

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Använd Nintex processplattform för att slutföra kontrakt enklare, avsluta affärer snabbare och få tid för andra verksamheter.
Använd Nintex plattformar för att slutföra kontrakt enklare, avsluta affärer snabbare och ta tid för andra verksamheter. Genom att automatisera kontraktsprocesser från början till slut kan ditt företag öka produktiviteten, öka efterlevnaden, förbättra slutresultatet och hjälpa dina säljare. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Kraftfull programvara för innehållshantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta plattform för innehållshantering som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Automatiserar processen för att skapa alla typer av formulär och undersökningar. Utformad för att passa alla företagsbehov för insamling och hantering av data.
123FormBuilder låter dig skapa alla typer av webbformulär, hantera arbetsflöden och enkelt samla in korrekta data. 123FormBuilder har ett intuitivt gränssnitt och kraftfulla funktioner och är betrodd av över 2 miljoner användare i över 185 länder, i alla större branschvertikaler. Lär dig mer om 123FormBuilder

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Skapa, dela och e-signera dokument på några minuter med Jotform Sign. Automatisera ditt arbetsflöde med juridiskt bindande dokument.
Jotform Sign är en automatiserad e-signaturupplevelse som har utformats för att effektivisera ditt arbetsflöde. Med fältdetektering, ett intuitivt verktyg och integrationer med fantastiska automatiseringsverktyg är Jotform Sign det mest effektiva sättet för att samla in e-signaturer. Lär dig mer om Jotform Sign

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Vi är den ledande CLM inom end-to-end-kontraktshantering i Latam, högt integrerbar, främjar samarbete och optimerar processer med generativ AI.
Vi är ledande inom kontraktshantering i Latinamerika, med närvaro i 13 länder och över 600 kunder. Vi kopplar samman organisationer digitalt för att främja rättvisa, effektiva och transparenta affärsrelationer. Vår end-to-end CLM, driven av generativ artificiell intelligens, använder en virtuell assistent för att förbättra effektiviteten i granskning och analys av kontrakt. Detta system digitaliserar och optimerar varje fas av kontraktet: från begäran genom automatiserade arbetsflöden som kopplar de ansvariga områdena med gransknings-, förhandlings-, samarbets-, godkännande- och underteckningsprocessen, centraliserar allt på ett ställe. Vi är mycket integrerbara med de system som våra kunder redan använder, såsom Salesforce, WhatsApp och Power BI. Vi anpassar oss till lokala regler med validerade elektroniska signaturleverantörer i varje land, vilket säkerställer efterlevnad av lagar och förordningar. Lär dig mer om Webdox

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt. Lär dig mer om Formstack Documents

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag.
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy Enterprise. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Ett bra system för entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
DealHub CLM – Generera professionella anbud och prisofferter på några minuter med förstklassig CLM.
Nästa generations kontraktshantering för försäljning: tidsbesparande, transparent och problemfri. Nu kan du påskynda dina kontraktsförhandlingar och avsluta affärer snabbare. Automatisera affärsprocesser och effektivisera skapandet, omdirigeringen och godkännanden av dina kontrakt. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete
Lättanvänd programvara för kontraktshantering med snabb implementering, låg, transparent prissättning och support 24/7.
ContractWorks gör det enklare att verkställa, lagra och spåra företagsavtal. Med snabb implementering, ett lättanvänt gränssnitt och låg, transparent prissättning från 600 USD/månad för obegränsat antal användare gör ContractWorks att programvara för kontraktshantering blir tillgängligt för företag i alla storlekar. Förutom dessa funktioner får du ett särskilt supportteam som hjälper ditt företag att få ut det mesta av din kontraktsportfölj. Lär dig mer om ContractWorks

Funktioner

  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Lagsamarbete