Sverige Visa lokala produkter
461 resultat
Sverige Lokal produkt
Oneflow omvandlar den föråldrade kontraktsprocessen till en underbart ansluten digital upplevelse före, under och efter underskrift. Lär dig mer om Oneflow
Oneflow automatiserar hela kontraktsprocessen från början till slut – allt på ett och samma ställe. Förvandla klumpiga och statiska avtal till användbara digitala kontrakt. Skapa och samarbeta med dina kontrakt direkt i webbläsaren. Signera med ett klick. Hantera livscykeln och få insikter om kontrakt. Integrera sömlöst med ditt CRM. Processerna går snabbare, besluten blir bättre och affärerna går snabbare. Det är ett enklare, smidigare och smartare sätt för team i alla former och storlekar som vill hantera sina kontrakt. Lär dig mer om Oneflow

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Contractbook är en effektiv kontraktshantering för det moderna företaget. Skapa, underteckna och lagra alla dina juridiska dokument på en enda digital plattform för att öka transparensen i din organisation, säkra efterlevnad, spara värdefull tid och helt enkelt skapa bättre kontrakt. Lär dig mer om Contractbook

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
ContractPodAi erbjuder en juridisk plattform för att stödja alla behov för intern juridik på företag. Lär dig mer om ContractPodAi
ContractPodAi erbjuder en juridisk plattform för att stödja alla behov hos interna juridikteam på företag. ContractPodAi Cloud är ett juridiskt dokumenthanteringssystem från början till slut som inkluderar en smart förvaringsplats, lättanvända mallar, guidade arbetsflöden, automatisk generering av dokument, samarbetsverktyg, e-signaturer, granskning av dokument från tredje part, AI-analys, rapporter, varningar och påminnelser för viktiga datum. Systemet är tillgängligt med prissättning med allt inkluderat och förstklassig implementering. Lär dig mer om ContractPodAi

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Juro är en plattform för kontraktautomatisering som gör det möjligt för team att godkänna och hantera kontrakt i stor skala utan att lämna webbläsaren. Lär dig mer om Juro
Juro är en allt i ett-plattform för kontraktautomatisering som hjälper visionära juridiska rådgivare och teamen de företräder att godkänna och hantera kontrakt på en enhetlig arbetsplats. Juros kodlösa redigeringsverktyg omvandlar varje kontrakt till användbar data, vilket ger dig kontinuerlig kontroll och insyn så att ditt team får möjlighet att själva hantera kontrakt från ett snyggt gränssnitt som alla kan använda. Programvaran används av företag i snabb tillväxt för att effektivisera kontraktarbetsflödet och få bättre insikt i kontraktsdata. Lär dig mer om Juro

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Symfact är en av de ledande leverantörerna av lösningar för kontrakts- och efterlevnadshantering som drivs på en och samma teknikplattform. Lär dig mer om Symfact
Symfact är en av de ledande leverantörerna av lösningar för kontraktshantering och efterlevnadskontroll, som gör det möjligt för företagskunder världen över att maximera intäkter, minimera kostnader och aktivt hantera kontraktsvillkor och -risker, på en och samma teknikplattform. Med Symfact-lösningar kan kunderna effektivt hantera dokumentation, deadlines, budgetar, åtaganden, arbetsflöde, säker åtkomst och analysverktyg relaterade till kontraktshantering och efterlevnad. Lär dig mer om Symfact

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Icertis, den ledande leverantören av molnbaserad hantering av företagskontrakt, löser de svåraste av dina problem med kontraktshantering. Lär dig mer om Icertis Suite
Icertis, den ledande plattformen för hantering av företagskontrakt i molnet, hjälper företag att låsa upp det fulla affärsvärdet av sina kontrakt för att öka intäkter, minska kostnader, accelerera kassaflödet och minimera riskerna. Den anpassningsbara, helt stödda ICM-plattformen (icertis kontrakthantering) omvandlar snabbt kontrakt från statiska dokument till strategiska tillgångar. Icertis-plattformen används av innovativa företag i över 90 länder för att hantera 7,5 miljoner kontrakt som styr över 1 biljon USD. Lär dig mer om Icertis Suite

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad lösning för kontraktshantering med AI och automatisering i centrum. Välj ett bättre sätt idag. Lär dig mer om Gatekeeper
En lättanvänd, kraftfull, AI-driven, molnbaserad lösning för kontraktshantering. Hantera kontrakt sömlöst, få varningar om viktiga datum, övervaka risker, hantera arbetsbelastning och lagra filer och meddelanden, allt på ett och samma ställe, i hela företaget. Dra nytta av obegränsade användare med alla abonnemang, obegränsade integrerade elektroniska signaturer och en mängd samarbets- och automatiseringsverktyg. Säg adjö till Excel och andra föråldrade programvarulösningar – säg hej till kraftfull, kostnadseffektiv hantering av kontraktets livscykel. Lär dig mer om Gatekeeper

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Automatisera upprättning och hantering av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC. Lär dig mer om Legito
Dokumentautomatisering och upprättning av kontrakt, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumenthantering och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group. Lär dig mer om Legito

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Contractpedia is a tool for better contract management. You can create a free account and get started today. Lär dig mer om Contractpedia
Contractpedia är en kostnadsfri lösning för kontraktshantering som hjälper till att reda ut röran och få en ekonomisk översikt över kontrakt och avtal. Contractpedia ger en tydlig bild av kontrakten och hjälper till att hålla koll på automatiska förnyelser. Det man inte vet om kontrakten kan kosta mest. Istället för att lägga kontrakten i lådan kan de nu läggas i Contractpedia och det går äntligen behålla kontrollen över skyldigheter. Lär dig mer om Contractpedia

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Skapa, kartlägg och e-signera dina dokument på ett ställe med juridiskt bindande e-signaturer. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc effektiviserar kontraktshanteringen från försäljningen hela vägen genom kontraktsutförande och förnyelse. Inbyggt samarbete, versionskontroll, dokumenthistorik och elektronisk signatur gör det enklare än någonsin att skapa, förhandla och underteckna kontrakt. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Omedelbart användningsredo metadata-driven kontraktshantering med AI-driven OCR och gratis e-signaturer. Styrelseportal, VDR med mera. Lär dig mer om ContractZen
Glöm dyra och svåranvända kontrakt. ContractZen är en nyckelfärdig molntjänst i företagsklass som är enkel att använda men som är tekniskt avancerad, med AI-driven OCR, metadata-drivna bibliotek, inbyggda datarum (VDR) och mycket annat. e-signera dina kontrakt med en av de ledande e-signaturlösningarna (gratis e-signatur är också tillgänglig). ContractZen erbjuder också en helt digital möteshantering och ett verktyg för företagsregister. Till skillnad från andra lösningar är ContractZen redo att användas direkt. Lär dig mer om ContractZen

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Spara tid genom att registrera fakturor, skanna kontrakt, godkänna dokument och bli ett papperslöst företag med Odoo Sign. Lär dig mer om Odoo
Med Odoo kan du förbättra anställningsprocessen, förkorta försäljningscykeln och hålla reda på alla kontrakt. Den lättanvända och helt integrerade lösningen för elektroniska signaturer är ett snabbt och bekvämt sätt att skicka, underteckna och godkänna dokument. Utarbeta kontrakt genom att dra och släppa block som ska fyllas i av parterna, skicka begäran om underskrift på några få sekunder, spåra status för skickade kontrakt och ladda upp PDF-filer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer. Lär dig mer om Better Proposals
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Lättanvänd programvara för kontraktshantering med snabb implementering, låg, transparent prissättning och support 24/7. Lär dig mer om ContractWorks
ContractWorks gör det enklare att verkställa, lagra och spåra företagsavtal. Med snabb implementering, ett lättanvänt gränssnitt och låg, transparent prissättning från 600 USD/månad för obegränsat antal användare gör ContractWorks att programvara för kontraktshantering blir tillgängligt för företag i alla storlekar. Förutom dessa funktioner får du ett särskilt supportteam som hjälper ditt företag att få ut det mesta av din kontraktsportfölj. Lär dig mer om ContractWorks

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Congas CLM- och Contracts-lösningar ger dig möjlighet att enkelt sköta och hantera kontraktsprocesser. Lär dig mer om Conga Contracts
Conga hanteringslösningar för kontrakt hjälper till att automatisera viktiga kontraktsprocesser för att ge din verksamhet snabbare arbetscykeltider, lägre risk och nöjdare kunder. Med Conga CLM tar juristteamen kontroll över sina kontrakt och kan arbeta i de applikationer de föredrar. Skapa, förhandla om och verkställ kontrakt med hjälp av automatisering. Använd Conga Contracts för att hantera hur kontrakt skapas, delas och förvaras. Gör det enklare för juristteam genom att automatisera skrivande av standardkontrakt. Lär dig mer om Conga Contracts

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Kontraktshantering som kan modifieras för just dina verksamhetskrav. Lär dig mer om Intellect
Bygg upp den lösning för kontraktshantering som fungerar för just din verksamhet. Intellects prisbelönta kodlösa plattform används av både småföretag och Fortune 500-företag och hjälper dem bygga lösningar för kontraktshantering som digitaliserar och automatiserar hela processen, inklusive versionskontroll, godkännande och e-signaturer. Ha fullständig kontroll över åtkomst, behörigheter, påminnelser, meddelanden och mycket mer. Lär dig mer om Intellect

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Lär dig mer om Windward Core
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Windward Core

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
En komplett lösning för kontraktshantering för att hantera, automatisera och styra arbetsflödet för dina kontrakt, godkännandecenter och signaturprocess Lär dig mer om App4Legal
En komplett kontraktshanteringslösning för att hantera och kontrollera kontrakt på ett professionellt sätt under hela kontraktets livscykel. App4Legal låter användarna hantera processerna för att skapa, skriva, godkänna, underteckna och verkställa kontrakt för att maximera samarbetseffektiviteten och förkorta tiden som spenderas på processen. Automatisera skapandet av avtal direkt från dina egna flerspråkiga mallar. Ställ in åtkomstroller, behörighet och integrering med DocuSign Lär dig mer om App4Legal

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
EraCLMis an innovative CLM solution that increases staff efficiency, enhances collaboration, and speeds the close of agreements. Lär dig mer om EraCLM
EraCLM is an innovative contract lifecycle management solution that increases staff efficiency, enhances collaboration, and speeds the close of agreements. EraCLM provides exceptional online negotiation capabilities, deeply automated document assembly, and enhanced workflow automation that enables clients to realize revenue faster while mitigating risk. EraCLM is now part of EraCLM, the proven market leader in Enterprise Legal Management for organizations globally. Lär dig mer om EraCLM

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Med LogicManagers programvara för kontraktshantering kan du identifiera viktiga mätvärden och trender, effektivisera dina processer med mera. Lär dig mer om LogicManager
Föreställ dig att proaktivt kunna identifiera problem i början av en leverantörsutvärdering. Sedan kan du automatiskt avgöra om leverantörens kontrakt på ett adekvat sätt mildrar de unika riskerna som din organisation tar – utan att ens behöva öppna det – och omedelbart se vilka risker varje klausul mildrar. LogicManagers unika taxonomi i kombination med kraftfull AI-teknik kan göra detta till verklighet för ditt företag idag. Lär dig mer om LogicManager

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Sverige Lokal produkt
Kraftfull och lättanvänd lösning för avtalshantering som ger dig tillgång till alla dina avtal. Lär dig mer om Trackado
Trackado är den kraftfulla, lättanvända och vackra lösningen för kontraktshantering. Ha alla dina kontrakt på ett ställe, få djupa ekonomiska insikter om din kontraktsportfölj, se alla kontraktsrelaterade milstolpar i din kalender och få automatiska varningar för viktiga uppgifter. Trackado är molnbaserat, hyst i datacenter i Europa och erbjuder säkerhet över SSL och kryptering. Lär dig mer om Trackado

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Sverige Lokal produkt
Betrodd av juridikavdelningen, älskad av hela verksamheten. Minska den tid som läggs på kontrakt med upp till 80 % samtidigt som du behåller efterlevnad och kontroll. Lär dig mer om Precisely
Preciselys mål är samma som dina – att göra avtalshantering smart och enkel. Precisely låter dig optimera din kontraktshanteringslivscykel hela vägen från första begäran till förnyelse av kontrakten. Denna kontrakthanteringslösning ger dig alla medel för kontraktshantering som är både regelrätt och resurseffektiv. Öka kontrollen, minska kostnaderna och frigör otaliga timmar av administrativt kontraktsarbete med Precisely. Lär dig mer om Precisely

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
GEP SMART är en enhetlig plattform för upphandling som har utformats för upphandlingsexperter. Lär dig mer om GEP SMART
GEP SMART är en AI-driven, enhetlig inköpsprogramvara (S2P) som ger heltäckande inköpsfunktioner för både direkt och indirekt utgiftshantering till en enda, molnbaserad plattform. Lösningen har en rad upphandlingsverktyg som är inbyggda i ett enhetligt upphandlingssystem, vilket eliminerar behovet av separat, fristående programvara, moduler eller verktyg för hantering av specifika funktioner. Lär dig mer om GEP SMART

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
ContractNow är en enkel, kraftfull kontrakthanteringslösning med obegränsade användare, lagring och elektroniska signaturer. Lär dig mer om ContractNow
ContractNow är en enkel, kraftfull lösning för kontrakthantering som är särskilt utformad för att hjälpa företag att få klarhet i och kontroll över sina kontraktsavtal. Centralisera alla dina kontraktdata och all dokumentation, extrahera viktig information och klausultext, och underteckna alla nya kontrakt med ContractNows integrerade eSign-funktion. Få total insyn i dina affärskontrakt och skapa en stabil plattform för framtida tillväxt. Lär dig mer om ContractNow

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
We focus on the value of business relationships. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Lär dig mer om top.legal
top.legal is in the business of improving your contractual relationships. We found that traditional processes that are bound to MS Word and paper leave money on the table, as Word Ping-Pong is a time-waster. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Features include automation for scaling the contracting process, collaboration tools for negotiation and contract analysis and integrations. Lär dig mer om top.legal

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. Lär dig mer om DocuSign

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
CaptivateIQ is pioneering the new standard in commission management, enabling companies to reclaim the power of incentives.
CaptivateIQ is pioneering the new standard in commission management and enabling companies to reclaim the power of incentives with a platform built for revenue teams. Twenty-eight of the Forbes Cloud 100, including leading brands like Amplitude, Gong, and Hopin, use CaptivateIQ to power their commission programs. They have over $164.6M in funding from ICONIQ, Workday Ventures, Sequoia, Accel, Sapphire, Bessemer, Y Combinator, Amity Ventures, S28, and other leading investors. Lär dig mer om CaptivateIQ

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Adobe Acrobat Sign lets users send, sign, approve and manage documents with trusted, legal electronic signatures.
Adobe Acrobat Sign is the only e-signature solution that combines simple and secure e-signatures with the power of Adobe Acrobat. Now you can create, sign, send for signature, manage, and track documents – all from one Adobe platform. Customers and teams can sign documents on any device or browser – anytime, anywhere. No additional software download or accounts required. And, as Microsoft’s preferred e-signature solution, Acrobat Sign seamlessly integrates with your favorite Microsoft apps. Lär dig mer om Adobe Acrobat Sign

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Tools for the modern creative professional: contracts, proposals, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Lär dig mer om Fiverr Workspace

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android. Lär dig mer om PDFelement

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lär dig mer om Agiled

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Quickbase is a secure, compliant and easily governed no-code platform that enables you to track/manage everything for your contracting.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. Quickbase is a secure, compliant and easily governed platform that enables you to track and manage everything you need for your contracts. Gain transparency, improve the resiliency of your supply chain, make better decisions, and gain new levels of efficiency by unlocking data stuck in your core systems. Ensure ongoing agility with no-code applications. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Simple, secure and fast electronic document signing from the UK's leading eSignature software provider. Try Signable FREE today!
Signable is the UK's leading electronic signature software provider. Used by over 6,000 businesses within the UK, Europe and beyond to get documents signed quickly, securely and legally. With no hidden costs and simple & straightforward pricing Signable has a plan to suit every business, whether you need to send just a few documents or thousands we will have a plan perfect for you. Sign up for a free 14 day trial today and get started in under 60 seconds! Lär dig mer om Signable

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview Clarizen

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Concord is the simplest way to collaborate on, sign, manage, and store agreements.
Concord is the only tool you need for all your contracts. Spend less time juggling between applications, editors, and e-signature tools and save money. Over 500,000+ companies trust Concord with their contracts. With Concord, you can: draft, negotiate, sign, and manage every contract across your organization all in one place; work the way you want on Concord, Word, or Google Docs; collaborate with everyone your teams, customers, and vendors. Get started in minutes, not months. Lär dig mer om Concord

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
RightSignature lets you save time and cut costs with e-signature software that fits right into your daily workflows.
Discover the fastest, easiest way to get legally binding electronic signatures. RightSignature lets you save time, cut costs, and impress your clients with e-signature software that fits right into your daily workflows. Make the solution your own with professional custom branding. Every RightSignature document is secured with full audit log, biometric data capture, and 256-bit encryption. Compliance features included to help your organization maintain compliance in regulated industries. Lär dig mer om RightSignature

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
The Asite Platform is cloud-based and enables seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
The Asite Platform provides everyone across the construction supply chain access to key information regardless of location or device, enabling project teams to store and manage all data in one central and secure repository. The vast range of solutions Asite offers enable increased collaboration and efficiency both on the construction site and in the back-office. This results in fewer mistakes, delivering huge time and cost savings. Lär dig mer om Asite

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt. Lär dig mer om Formstack Documents

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
ContractSafe helps companies to better organize signed contracts and avoid missing key dates without spending a lot of time or money.
We organize your contracts easily and affordably! Incredibly easy to use and manage. Search and find any document (even scans) in seconds. AI pulls key info for setup. Email reminders so you'll never forget to renew (or cancel) an important contract. Collaborate with your whole team-with unlimited users. No implementation or configuration means you will be up and running right away. Find out why our customers call us "disruptive" and "a miracle product," and give us five star ratings! Lär dig mer om ContractSafe

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
GoFormz is the easiest, fastest, and most affordable way to digitize your forms and administrative processing.
Simplify contract management via digital forms, automations, and workflows. Transform your paper or PDF based contracts into digital forms that look exactly like your existing documents, to capture data like signatures and more. Once submitted, your digital forms are instantly available for review and can be automatically routed to contacts or platforms, like Salesforce, Procore, G Suite, and more. Optimize your contract management with digital data capture and automations – sign up free today! Lär dig mer om GoFormz

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
The leading commerce and client engagement platform for accounting and professional service firms. Contracts, Billing, Workflow in one.
The leading commerce and client engagement platform for accounting and professional service firms. Create and track proposals with built in contracts and engagement letters (terms), bill clients with variable payment options (recurring, one time, etc.) and get important business insights all in one place. Integrates with Intuit, Intuit Quickbooks, Xero, Gusto, Zapier and more to automate workflow effortlessly. Lär dig mer om Ignition

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Lär dig mer om Dolibarr

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lär dig mer om Autotask PSA

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Använd Nintex processplattform för att slutföra kontrakt enklare, avsluta affärer snabbare och få tid för andra verksamheter.
Använd Nintex plattformar för att slutföra kontrakt enklare, avsluta affärer snabbare och ta tid för andra verksamheter. Genom att automatisera kontraktsprocesser från början till slut kan ditt företag öka produktiviteten, öka efterlevnaden, förbättra slutresultatet och hjälpa dina säljare. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Snapshift is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Snapshift is the HR application that simplifies the daily life of deskless workforce & managers (hotels, restaurants, shops, pharmacies, gyms, etc.). From planning to payroll, all HR management is centralised on an ultra-intuitive application, accessible on computer and smartphone. Today, more than 4,500 customers of all sizes and in all sectors use Snapshift to simplify their business and save time on a daily basis. Lär dig mer om Snapshift

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)
Landlord Forms and a Lease building tool that helps property owners create agreements compliant with state laws.
One stop property management platform for the DIY landlord. Landlords have access to a Lease building tool that helps property owners create agreements compliant with state laws, as well as Tenant Screenings and applications for the most comprehensive background check. Create any form you need for the life cycle of your tenancy, from finding applicants to exchanging keys through to the end of your lease term. Lär dig mer om ezLandlordForms

Funktioner

  • Slutförande spårning
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Förbyggda mallar
  • Specialavtal
  • Regeringskontrakt
  • Säljsida (kunder)
  • Köp sida (leverantörer)