266 resultat
Varför Capterra är gratis
ITAM-programvara (tillgångshantering för IT): Kartlägg den fullständiga livscykeln för maskinvara och programvara, samt licenser, kontrakt, certifikat, förnyandepåminnelser med mera. Lär dig mer om Device42
Device42 är ett heltäckande upptäcktssystem för hybrid-IT. Du kan kontinuerligt upptäcka, kartlägga och optimera infrastruktur och applikationer i datacenter och molnmiljöer. Device42 grupperar intelligent arbetsflöden genom applikationsaffiniteter, vilket drastiskt minskar det tid och arbete krävs för att skapa eller flytta grupper och fånga in all kommunikation. Kunder i 60 länder använder dessa funktioner för att hantera och modernisera sin IT-infrastruktur och sina applikationslandskap. Lär dig mer om Device42
Device42 är ett heltäckande upptäcktssystem för hybrid-IT. Du kan kontinuerligt upptäcka, kartlägga och optimera infrastruktur och applikationer i datacenter och molnmiljöer. Device42 grupperar intelli...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
NinjaRMM är en enkel allt i ett-lösning för fjärrhantering och övervakning som är populär bland IT-proffs och MSP. Lär dig mer om NinjaRMM
NinjaRMM är en allt i ett-SaaS-plattform för IT-övervakning och hantering med en robust uppsättning funktioner som hjälper dig att utforma, planera, leverera, driva och styra IT-tjänster. Du kan hantera nätverksenheter inklusive Windows- och mac-slutpunkter, utföra korrigeringar, få fjärråtkomst, distribuera och köra antivirusskanningar, automatisera skript på alla enheter, övervaka webbplatsprestanda med mera. Byggd på en enkel och intuitiv molnbaserad plattform så att du kan komma igång på fem minuter utan att behöva några servrar. Lär dig mer om NinjaRMM
NinjaRMM är en allt i ett-SaaS-plattform för IT-övervakning och hantering med en robust uppsättning funktioner som hjälper dig att utforma, planera, leverera, driva och styra IT-tjänster. Du kan hanter...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
SolarWinds N-central, en plattform för fjärrövervakning och fjärrhantering är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att hantera komplexa nätverk med lätthet. Med omfattande automatisering och djupgående konfigurationsalternativ, säkerhetsfunktioner som antivirus och patchhantering samt integrerad säkerhetskopiering, är N-central byggd för att hjälpa MSP-företag att effektivt hantera komplicerade nätverk från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om N-central
SolarWinds N-central, en plattform för fjärrövervakning och fjärrhantering är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att hantera komplexa nätverk med lätthet. Med omfattande automatisering o...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthante...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Hantera hela din IT-miljö genom ett enda intuitivt webbgränssnitt. Lär dig mer om Miradore Management Suite
Miradore Management Suite tar hand om alla dina IT-behov, med enkel integrering och utan förskottskostnader. Hantera och optimera dina maskinvaru- och programvarutillgångar, samtidigt som du automatiserar rutiner som distributioner, uppdateringar och konfigurationer. Gå från reaktivt till proaktivt underhåll för att åtnjuta förbättrad säkerhet och öka användarglädjen med hjälp av fjärrstöd. Lär dig mer om Miradore Management Suite
Miradore Management Suite tar hand om alla dina IT-behov, med enkel integrering och utan förskottskostnader. Hantera och optimera dina maskinvaru- och programvarutillgångar, samtidigt som du automatise...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Pulseway är en prisbelönt IT-hanteringsplattform som ger dig fullständig kontroll över allt IT-relaterat. Lär dig mer om Pulseway
Övervaka, hantera och kontrollera dina IT-system och applikationer i realtid med valfri smartphone, läsplatta eller dator. Pulseway gör samma för systemadministration som smartphones gör för e-post, du får ett meddelande, ser ett problem och löser det på några sekunder. Övervakningen skapar inget drama längre när du bara behöver övervaka och omedelbart reagera på serverproblemen så snart de uppstår. Det är som att ha ett nätverksoperationscenter (network operations center, NOC) i fickan. Lär dig mer om Pulseway
Övervaka, hantera och kontrollera dina IT-system och applikationer i realtid med valfri smartphone, läsplatta eller dator. Pulseway gör samma för systemadministration som smartphones gör för e-post, du...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Softeligent

Softeligent

(0 recensioner)
Softeligent är en allt-i-ett-automatiseringsplattform för telekom, IT, ekonomi, resursförvaltning och servicehantering Lär dig mer om Softeligent
Softeligent är en SaaS-lösning med en plattform för intern hantering och analys i hela spektrumet av IT-tjänstkatalogen. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, ITFM, underlättande av kostnadsfördelning, interna debiteringsprocesser, telekommunikation, utgiftsadministration för telekom (telecommunications expense management, TEM) samt lagerhantering och materialförvaltning för maskinvarutillgångar. Lär dig mer om Softeligent
Softeligent är en SaaS-lösning med en plattform för intern hantering och analys i hela spektrumet av IT-tjänstkatalogen. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, ITFM, underlättande av kostnadsför...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera ink...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Få fullständig insyn och kontroll över ändringar och konfigurationer av IT-infrastruktur Lär dig mer om Netwrix Auditor
Netwrix Auditor är en synlighetsplattform som möjliggör kontroll över ändringar, konfigurationer och åtkomst i hybrida IT-miljöer och eliminerar stressen vid nästa efterlevnadsgranskning. Övervaka alla ändringar i dina lokala och molnbaserade system, inklusive AD, Windows Server, fillagring, databaser, Exchange, VMware med mera. Förenkla dina rapporterings- och lagerrutiner. Granska regelbundet din identitet och åtkomstkonfigurationer och verifiera enkelt att de matchar ett känd god konfiguration. Lär dig mer om Netwrix Auditor
Netwrix Auditor är en synlighetsplattform som möjliggör kontroll över ändringar, konfigurationer och åtkomst i hybrida IT-miljöer och eliminerar stressen vid nästa efterlevnadsgranskning. Övervaka all...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Addigy tillhandahåller en bra molnbaserad IT-hanteringsplattform specialanpassad för hantering av ditt Apple-ekosystem. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade IT-administratörer möjlighet att leverera realtidsservice till sina användare oavsett geografisk plats, samtidigt som den tillhandahåller ett robust administrativt ramverk i stor skala. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade ...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Branschens enklaste mobilinriktade system för lagerspårning och tillgångsspårning. Betrodd av tusentals företag. Skaffa den gratis idag. Lär dig mer om Sortly
Sortly är ett mycket lätt system för lager- och tillgångsspårning som spårar dina artiklar och deras uppgifter visuellt, inklusive plats, pris, skick osv., för att få ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att spåra dina artiklar. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Viktiga funktioner: - Åtkomst via dator (webb), läsplatta eller smartphone - Ge teammedlemmar eller kunder åtkomst - Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder - Läs in/av föremål med inbyggd skanner – Få aviseringar och påminnelser Lär dig mer om Sortly
Sortly är ett mycket lätt system för lager- och tillgångsspårning som spårar dina artiklar och deras uppgifter visuellt, inklusive plats, pris, skick osv., för att få ett mer intuitivt (och mindre frus...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Programvara för livscykelhantering av tillgångar som är byggd runt dina behov av tillgångsspårning. Avskrivningar, streckkoder med mera. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade rapporter hjälper dig att fatta välinformerade affärsbeslut. Använd mobilappen för RFID-, streckkods- och QR-kodsskanningar för att säkerställa att myndigheternas regelverk efterlevs. Plats- och underhållshistorik gör detta till ett måste för hantering av anläggningstillgångar. Programvaran är också integrerad med Zendesk och Jira. Prova programvaran gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade rapporte...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En komplett lösning för hantering av mobila enheter för IT-proffs för att förenkla driftsättning, inventering och säkerhet för Apple-enheter. Lär dig mer om Jamf Pro
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är utformat för att automatisera enhetshantering och samtidigt förbättra slutanvändarnas produktivitet. IT-proffsen och de användare de stöder kan glädjas åt en enhetlig slutpunktshantering för Apple-enheter. Den IT-upplevelse du vill ha är inom räckhåll. Be om en gratis provperiod och bli en IT-superhjälte idag. Lär dig mer om Jamf Pro
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är u...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering. Lär dig mer om SysAid
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. ...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatise...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Zoho Creator is a low-code application development platform that helps you build a custom, mobile ready apps to run your business. Lär dig mer om Zoho Creator
When every business process is unique and different from one another, there cannot possibly be one software that solves them all. This must be why more than 4 million users around the world have built custom applications to manage their unique business processes. Zoho Creator provides essential tools and all the help you need to build custom apps; all by yourself, regardless of your technical expertise. Watch our case studies! Lär dig mer om Zoho Creator
When every business process is unique and different from one another, there cannot possibly be one software that solves them all. This must be why more than 4 million users around the world have built ...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En allt-i-ett-lösning för iOS-, fireOS-, Macs, Android-, Apple TV-, Windows-enheter. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM är en prisbelönt lösning för enhetlig slutpunktshantering (unified endpoint management, UEM) som hjälper företag att säkert hantera både medtag egen apparat (bring your own device, BYOD) och företagsägda enheter från en enda konsol. Lösningen har stöd för iOS-, Android-, Windows-, Mac-, Apple TV- och fireOS-enheter. Med en omfattande uppsättning funktioner, som apphantering, säkerhetshantering, kostnadshantering och inkapsling i programbehålare anpassar sig Hexnode MDM till de mest komplexa företagsmiljöer. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM är en prisbelönt lösning för enhetlig slutpunktshantering (unified endpoint management, UEM) som hjälper företag att säkert hantera både medtag egen apparat (bring your own device, BYOD) oc...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT. Lär dig mer om RMM
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleverantörer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer. Lär dig mer om RMM
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleverant...
Nlyte var Gartner Magic Quadrant Leader under 2014, 2015, 2016, och säger sig ha världens största och mest sofistikerade DCIM-implementeringar. Lär dig mer om Nlyte DCIM
IT-team implementerar Nlyte för att automatisera, hantera och minska riskerna för kritisk infrastruktur. Från datacentret, colo, edge och molnet upptäcker, hanterar och rapporterar Nlyte om fysiska och virtuella datorer, infrastruktur, programvara och IoT-tillgångar. Nlyte inkluderar övervakning, hantering av tillgångar, kraft och energi. Livscykeln för tillgångar omfattar kapacitetshantering, planering, prediktiv analys, arbetsflöde och integrering utanför lådan med IT-, BMS- och kritiska BI-system. Lär dig mer om Nlyte DCIM
IT-team implementerar Nlyte för att automatisera, hantera och minska riskerna för kritisk infrastruktur. Från datacentret, colo, edge och molnet upptäcker, hanterar och rapporterar Nlyte om fysiska oc...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
onetool is the control center for all your cloud-based tools to manage and provision users easily. Lär dig mer om onetool
onetool is a platform that helps companies provision users (onboard) and de-provision users (offboard) to their cloud-based tools in one place and with a few clicks. Whether you're an expert in IT management or not, onetool's easy-to-use dashboard lets you connect your company's cloud-based tools and manage users (add & remove) individually and in bulk by departments easily. Additionally, you can get an overview of all your active users, how much is being spent on your tools, and much more! Lär dig mer om onetool
onetool is a platform that helps companies provision users (onboard) and de-provision users (offboard) to their cloud-based tools in one place and with a few clicks. Whether you're an expert in IT ma...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
AssetSonar hjälper dig att organisera, spåra och rapportera om ditt tekniklandskap, från upphandling till bortskaffande – allt från ett enda utrymme. Lär dig mer om AssetSonar
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en kraftfull lösning för hantering av IT-tillgångar. Få fullständig insyn i din IT-infrastruktur genom hantering av IT-tillgångarnas livscykel, spårning av programvarulicenser, detaljerade insikter och varningar. Lösningen passar även bra med hjälpdeskar som Jira och Zendesk samt verktyg för enhetshantering som Jamf och SCCM, så att du har en enda sanningskälla om dina IT-tillgångar. Prova gratis – Drivs av EZOfficeInventory. Lär dig mer om AssetSonar
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en kraftfull lösning för hantering av IT-tillgångar. Få fullständig insyn i din IT-infrastrukt...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Docusnap

Docusnap

(0 recensioner)
Docusnap är en av de bästa allt-i-ett-lösningarna för din IT-dokumentation. Lär dig mer om Docusnap
Docusnap gör ditt företags IT transparent. B2B-programvaran samlar in information om nätverksinfrastruktur, maskinvara och programvara samt vanliga applikationsservrar. Den genererar rapporter och kartor över ditt nätverk. Du kan skapa beredskapsplaner och drifthandböcker. Dessutom analyserar programvaran vem som har tillgång till vilka data och om din programvara är korrekt licensierad. Lär dig mer om Docusnap
Docusnap gör ditt företags IT transparent. B2B-programvaran samlar in information om nätverksinfrastruktur, maskinvara och programvara samt vanliga applikationsservrar. Den genererar rapporter och ka...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
UpKeep rankas som den främsta mobila CMMS för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps CMMS rankas som kanske den främsta lösningen för mobilt underhåll och resurshantering för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare.
UpKeeps CMMS rankas som kanske den främsta lösningen för mobilt underhåll och resurshantering för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med s...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Asset tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Unlimited Users. Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App fixed asset tracking platform that helps you work smarter. We help people track, manage and support their fixed assets throughout their life cycle. Our software is configured to the way our clients work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry.
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App fixed asset tracking platform that helps you work smarter. We help people track, manage and support their fixed assets throughout their life cycle. Our softwa...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ären...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today!
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk s...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, LogMeIn Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote emplo...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems....
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta en gratis provperiod.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering. Med Kaseyas lösningar kan organisationer hantera hela sin infrastruktur och IT-drift, inklusive molnmiljöer, lokala, hybrid-, virtualiserade och distribuerade miljöer, allt från en och samma plats. Starta din kostnadsfria testversion så kan du proaktivt hantera och kontrollera IT-tillgångar och program på distans, enkelt och effektivt.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering....
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their cust...
We provide a total patented IT asset & inventory tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software
GoCodes provides a total IT asset management solution that includes everything IT teams need to securely GPS track and manage their equipment on-the-go. Our solution includes powerful and secure cloud-based software, mobile scanner apps and patented QR code labels. So you're up and running fast! Just scan the patented QR code label to create field service requests, update asset information & assign equipment to users.
GoCodes provides a total IT asset management solution that includes everything IT teams need to securely GPS track and manage their equipment on-the-go. Our solution includes powerful and secure cloud-...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra ser...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Issuetrak helps you manage tickets & requests from creation to resolution. Flexible, customizable, & easy to use. Cloud or on-premise.
Issuetrak provides help desk and issue tracking systems for a variety of industries and departments. We help businesses like yours track tickets, issues, and requests from submission to resolution. Easy implementation and multichannel submission. With automated ticket assignment and escalation, custom forms, user-defined fields, and at-a-glance dashboard metrics and detailed reporting, Issuetrak gives your team the tools they need to make sure no ticket or issue falls through the cracks.
Issuetrak provides help desk and issue tracking systems for a variety of industries and departments. We help businesses like yours track tickets, issues, and requests from submission to resolution. Eas...
Easily maintain and configure IT processes across your organization with Cherwells comprehensive ITSM solution.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwells flexible and feature-rich ITSM solution allows teams to rapidly meet the changing and growing demands across their organization, from IT to Facilities to HR, with seamless workflows and lower costs. Cherwell ITSM enables you to transform your IT Service Desk.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwells flexible...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontrakts...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Take full control of your assets with CHEQROOMs easy-to-use, innovative equipment management software.
CHEQROOM gives you full visibility of your assets and equipment, holds users accountable and provides insight into the usage & condition of all your items. We help you track, analyze and improve your asset management through simple software wherever you are, whenever you want. The result? Creatives with the headspace to focus on making great stuff and equipment managers with full control and ease of mind.
CHEQROOM gives you full visibility of your assets and equipment, holds users accountable and provides insight into the usage & condition of all your items. We help you track, analyze and improve your a...
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet th...
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticke...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines. Get your free tour!
ConnectWise Automate, formerly LabTech, has collaborated closely with best-in-class IT backup, storage and data recovery providers with extensive product lines that offer an array of features and functionalities. Through these integrations, Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines, including cloud. Whether Windows or Linux, we've got you covered! Take your tour today!
ConnectWise Automate, formerly LabTech, has collaborated closely with best-in-class IT backup, storage and data recovery providers with extensive product lines that offer an array of features and funct...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
A simple to use, mobile first maintenance software solution that allows you to easily manage assets, PMs, WOs and more.
A simple to use, mobile first maintenance software solution that allows you to easily manage assets, PMs, WOs and more.
A simple to use, mobile first maintenance software solution that allows you to easily manage assets, PMs, WOs and more....
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and effici...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules...
Mojo Helpdesk is an easy to use cloud ticket tracking that helps companies provide superior employee & customer service at a lower cost
Track everything and provide great support. From the tiniest things to do, to customer & employee requests, Mojo Helpdesk ticket tracking app centralizes all requests so everything gets done. Today thousands of businesses ranging from tens to hundreds of agents use Mojo Helpdesk to serve their customers and employees daily. Mojo Helpdesk is used in all functions of an organization.
Track everything and provide great support. From the tiniest things to do, to customer & employee requests, Mojo Helpdesk ticket tracking app centralizes all requests so everything gets done. Today tho...
Stay one step ahead of any threat with advanced and proactive endpoint security that predicts, detects, and neutralizes vulnerabilities
Syxsense Secure offers vulnerability scanning, patch management, plus Endpoint Detection and Response (EDR) all in one powerful solution. Syxsense Secure uses artificial intelligence (AI) to help security teams predict and eliminate threats. Experience real-time monitoring for malicious processes, automated device quarantine, and live data for insight into the health of every endpoint across your network.
Syxsense Secure offers vulnerability scanning, patch management, plus Endpoint Detection and Response (EDR) all in one powerful solution. Syxsense Secure uses artificial intelligence (AI) to help secur...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Webcheckout software and services for scheduling, maintenance, permissions, and tracking chain of custody for equipment in higher ed.
WebCheckout is a browser-based asset management software designed for Higher Education institutions. WebCheckout is the industry standard in software for managing AV and IT equipment, media assets, rooms and people. WebCheckout offers the most comprehensive solution with unmatched flexibility. We understand that running your department is more than just bookings. We bring decades of experience and a flexible and comprehensive asset management solution to help you succeed at your job.
WebCheckout is a browser-based asset management software designed for Higher Education institutions. WebCheckout is the industry standard in software for managing AV and IT equipment, media assets, ro...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbe...
Experience the next generation of ITSM. Be the heroes of the organization. Deliver smart and personalized services to knowledge workers
ChangeGear is SunView Software's flagship IT Service Management platform solution. ChangeGear delivers a comprehensive solution for enterprise with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, the award-winning Willow AI & Machine Learning platform, personalized end-user self-service, cost-effective licensing, and more. The system gives users everything they require to easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide.
ChangeGear is SunView Software's flagship IT Service Management platform solution. ChangeGear delivers a comprehensive solution for enterprise with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-b...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Automox is a cloud-based patch management platform - modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
GigaTraks Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and history of assets. Everything is logged using a barcode scanning system via a standardized check in/out process. Keeping a historical data trail for each asset helps to locate assets when needed, reduces disruptions in operations, and avoids the expense of purchasing unnecessary replacements.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and...
  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering