297 resultat
Varför Capterra är gratis
NinjaRMM är en plattform med utmärkt kundtjänst för kraftfull och intuitiv övervakning och administration på distans (remote monitoring and management, RMM). Plattformen erbjuder robust funktionalitet för IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM) och är byggd för MSP och IT-ledare. Lär dig mer om NinjaRMM
NinjaRMM tillhandahåller en intuitiv, molnbaserad programvara för fjärrövervakning och hantering som är specialbyggd för MSP. NinjaRMM erbjuder robusta funktioner för IT-kapitalförvaltning med en exceptionell användarupplevelse, enastående kundtjänst och alla verktyg du behöver för att hantera klienternas enheter. Dra nytta av automatiserade programvarulager över alla enheter och djupgående maskinvaruinformation, inklusive disk- och volymanvändning, processorer, minne, användarloggar, nätverksövervakning och enhetsanvändning. Lär dig mer om NinjaRMM
NinjaRMM tillhandahåller en intuitiv, molnbaserad programvara för fjärrövervakning och hantering som är specialbyggd för MSP. NinjaRMM erbjuder robusta funktioner för IT-kapitalförvaltning med en...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Hantera dina resurser från inköp till avskrivning med lätthet Lär dig mer om Freshservice
Upprätthåll ett lager för ditt företags IT-resurser och andra resurser som kontrakt, maskinvara och programvara genom hela livscykeln med hjälp av Freshservices resurshantering. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för ärendehantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Lär dig mer om Freshservice
Upprätthåll ett lager för ditt företags IT-resurser och andra resurser som kontrakt, maskinvara och programvara genom hela livscykeln med hjälp av Freshservices resurshantering. Verktyget ger en...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Hantera hela din IT-miljö genom ett enda intuitivt webbgränssnitt. Lär dig mer om Miradore Management Suite
Miradore Management Suite tar hand om alla dina IT-behov, med enkel integrering och utan förskottskostnader. Hantera och optimera dina maskinvaru- och programvarutillgångar, samtidigt som du automatiserar rutiner som distributioner, uppdateringar och konfigurationer. Gå från reaktivt till proaktivt underhåll för att åtnjuta förbättrad säkerhet och öka användarglädjen med hjälp av fjärrstöd. Lär dig mer om Miradore Management Suite
Miradore Management Suite tar hand om alla dina IT-behov, med enkel integrering och utan förskottskostnader. Hantera och optimera dina maskinvaru- och programvarutillgångar, samtidigt som du...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Pulseways plattform för tillgångsspårning och tillgångshantering är ett avancerat och flexibelt system för hantering av dina IT-tillgångar. Lär dig mer om Pulseway
Pulseways plattform för tillgångsspårning och tillgångshantering är ett avancerat och flexibelt system för hantering och övervakning av dina tillgångar. Inbyggd kraftfull automation, nätverksupptäckt, fjärrstyrning och rapportering gör att du alltid kan hålla koll på dina IT-tillgångar. Lär dig mer om Pulseway
Pulseways plattform för tillgångsspårning och tillgångshantering är ett avancerat och flexibelt system för hantering och övervakning av dina tillgångar. Inbyggd kraftfull automation, nätverksupptäckt,...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Softeligent är en allt-i-ett-automatiseringsplattform för telekom, IT, ekonomi, resursförvaltning och servicehantering Lär dig mer om Softeligent
Softeligent är en SaaS-lösning med en plattform för intern hantering och analys i hela spektrumet av IT-tjänstkatalogen. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, ITFM, underlättande av kostnadsfördelning, interna debiteringsprocesser, telekommunikation, utgiftsadministration för telekom (telecommunications expense management, TEM) samt lagerhantering och materialförvaltning för maskinvarutillgångar. Lär dig mer om Softeligent
Softeligent är en SaaS-lösning med en plattform för intern hantering och analys i hela spektrumet av IT-tjänstkatalogen. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, ITFM, underlättande av kostnadsfö...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En komplett lösning för hantering av mobila enheter för IT-proffs för att förenkla driftsättning, inventering och säkerhet för Apple-enheter. Lär dig mer om Jamf Pro
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är utformat för att automatisera enhetshantering och samtidigt förbättra slutanvändarnas produktivitet. IT-proffsen och de användare de stöder kan glädjas åt en enhetlig slutpunktshantering för Apple-enheter. Den IT-upplevelse du vill ha är inom räckhåll. Be om en gratis provperiod och bli en IT-superhjälte idag. Lär dig mer om Jamf Pro
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Enkel hantering av alla dina kapitalförvaltningsaktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
Visa, säkra, kontrollera och hantera dina tillgångar på ett ställe med SysAid IT kapitalförvaltning (IT asset management, ITAM) och förenkla spårning och lagerhållning av resurser. Vidta åtgärder och hantera din IT-miljö effektivt med en lösning som är helt integrerad med SysAid Help Desk. Få rätt data när och var du behöver dem, med en lösning som automatiskt visar relevant information i dina biljetter. Lär dig mer om SysAid
Visa, säkra, kontrollera och hantera dina tillgångar på ett ställe med SysAid IT kapitalförvaltning (IT asset management, ITAM) och förenkla spårning och lagerhållning av resurser. Vidta åtgärder och...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Spåra och underhåll enkelt maskinvaru- och programvarutillgångarna i ditt företag med Zoho Creators programvara för hantering av IT-tillgångar. Lär dig mer om Zoho Creator
Datorenheter är grunden för varje organisation. Det är svårt att föreställa sig en arbetsplats som fungerar smidigt utan några av dessa eller alla. Att ha fullständig överblick över dessa tillgångar är lika viktigt som att skaffa dem, vilket är exakt vad den här appen gör. Från maskinvara till programvara, skrivbord till mobil, håll koll på varje IT-resurs som din organisation äger, utan ansträngning. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis. Lär dig mer om Zoho Creator
Datorenheter är grunden för varje organisation. Det är svårt att föreställa sig en arbetsplats som fungerar smidigt utan några av dessa eller alla. Att ha fullständig överblick över dessa tillgångar...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Branschens kanske enklaste mobilinriktade system för IT-resursförvaltning och lagerspårning. Betrodd av tusentals företag. Du kan pröva den gratis idag. Lär dig mer om Sortly
Sortly är ett enkelt lager- och tillgångsspårningssystem för att visuellt spåra dina IT-tillgångar och alla deras uppgifter, inklusive plats, pris, skick, utlåningsuppgifter osv., för ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att hålla koll på dina varor. Skapa ett gratiskonto och kom igång redan idag. Funktioner: - Åtkomst på dator (webb), läsplatta, smartphone - Ge team eller kunder åtkomst - Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder - Skanner för inläsning/avläsning (inbyggd) - Anpassade fält Lär dig mer om Sortly
Sortly är ett enkelt lager- och tillgångsspårningssystem för att visuellt spåra dina IT-tillgångar och alla deras uppgifter, inklusive plats, pris, skick, utlåningsuppgifter osv., för ett mer...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En allt-i-ett-lösning för iOS-, fireOS-, Macs, Android-, Apple TV-, Windows-enheter. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM är en prisbelönt lösning för enhetlig slutpunktshantering (unified endpoint management, UEM) som hjälper företag att säkert hantera både medtag egen apparat (bring your own device, BYOD) och företagsägda enheter från en enda konsol. Lösningen har stöd för iOS-, Android-, Windows-, Mac-, Apple TV- och fireOS-enheter. Med en omfattande uppsättning funktioner, som apphantering, säkerhetshantering, kostnadshantering och inkapsling i programbehålare anpassar sig Hexnode MDM till de mest komplexa företagsmiljöer. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM är en prisbelönt lösning för enhetlig slutpunktshantering (unified endpoint management, UEM) som hjälper företag att säkert hantera både medtag egen apparat (bring your own device, BYOD)...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT. Lär dig mer om RMM
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleverantörer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer. Lär dig mer om RMM
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleveran...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
N-able N-central® är en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform som är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att enkelt hantera komplexa nätverk. Med omfattande automatisering och djupgående konfigurationsalternativ, säkerhetsfunktioner som antivirus och patchhantering samt integrerad säkerhetskopiering, är N-central byggd för att hjälpa MSP-företag att effektivt hantera komplicerade nätverk från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om N-central
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att enkelt hantera komplexa nätverk. Med omfattande automatisering och...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Gartner nämnde Nlyte som ett företag som tillhandahåller hörnstensteknik för den föränderliga HDIM-sektorn. Lär dig mer om Nlyte DCIM
Nlyte ger dig komplett hantering av den digitala hybridinfrastrukturen. Nlyte automatiserar inventeringsprocessen och ger dig korrekt redovisning av vad du har och var det är – hjälper till att säkra tillgångar, infrastruktur och dataflöde genom att övervaka ändringar och varna om implementering och åtkomstundantag – hjälper till att upprätthålla tillgångar genom att övervaka valuta och effektiv användning. Nlyte-programvara ger kostnadshantering, resurseffektivitet och optimering av arbetsflöden, samtidigt som den minskar risken för störningar. Lär dig mer om Nlyte DCIM
Nlyte ger dig komplett hantering av den digitala hybridinfrastrukturen. Nlyte automatiserar inventeringsprocessen och ger dig korrekt redovisning av vad du har och var det är – hjälper till att...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Lättanvänd hantering för IT-tillgångar och SaaS som passar perfekt för SMBs. Förenkla tillgångslager, tilldelning av utrustning och hantering av IT-leverantörer Lär dig mer om Aptien
Lättanvänd IT-lösning för hantering av tillgångar och SaaS, perfekt för SMBs. Programvaran håller ett öga på alla uppgraderingar, efterlevnad och dokumentation. Lösningen låter dig hantera hela livscykeln för IT-utrustning, kontrakt, varningar om servicenivåavtal (service level agreement, SLA), personalens utrustningstilldelningar, tjänsteleverantörer och hålla reda på kontrakt och SaaS-lösningar. Ta reda på när något köptes in, när garantin går ut eller när en uppdatering eller uppgradering genomfördes. Spåra dina kontrakt, kunder, leverantörer, tidsfrister och datum på ett och samma ställe. Lär dig mer om Aptien
Lättanvänd IT-lösning för hantering av tillgångar och SaaS, perfekt för SMBs. Programvaran håller ett öga på alla uppgraderingar, efterlevnad och dokumentation. Lösningen låter dig hantera hela...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder. Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Plot assets, people and other data on interactive floor plans in a virtual environment for planning & design of operational activities. Lär dig mer om SpaceRunner
SpaceRunner surpasses conventional asset management SaaS products by empowering users with its live Excel integration, powerful applied calculations, and conditional formatting rules. With SpaceRunner, easily synchronize BIM data creating dynamic visual icons linked together with limitless parent-child relationships. By adding real-time sensor data feeds, you can fully realize a true digital twin of your facility. Don't get left behind, join the future of asset management with SpaceRunner. Lär dig mer om SpaceRunner
SpaceRunner surpasses conventional asset management SaaS products by empowering users with its live Excel integration, powerful applied calculations, and conditional formatting rules. With SpaceRunner...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Addigy tillhandahåller en bra molnbaserad IT-hanteringsplattform specialanpassad för hantering av ditt Apple-ekosystem. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade IT-administratörer möjlighet att leverera realtidsservice till sina användare oavsett geografisk plats, samtidigt som den tillhandahåller ett robust administrativt ramverk i stor skala. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en lättanvänd lösning för hantering av IT-tillgångar. Lär dig mer om AssetSonar
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en kraftfull lösning för hantering av IT-tillgångar. Få fullständig insyn i din IT-infrastruktur genom hantering av IT-tillgångarnas livscykel, spårning av programvarulicenser, detaljerade insikter och varningar. Lösningen passar även bra med hjälpdeskar som Jira och Zendesk samt verktyg för enhetshantering som Jamf och SCCM, så att du har en enda sanningskälla om dina IT-tillgångar. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om AssetSonar
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en kraftfull lösning för hantering av IT-tillgångar. Få fullständig insyn i din IT-infrastruk...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. Nätverksupptäckt, MS ConfigMgr (SCCM), hantera inköp och garantier. Gratis provperiod. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. VIZOR hanterar hela livscykeln för IT-tillgångar genom att kombinera nätverksupptäckt och inventariedata med inköps-, garanti- och underhållsuppgifter. Tilldelningen av tillgångar till anställda och arbetsplatser förenklas så att du alltid vet exakt vem som har vad. VIZOR granskar ditt nätverk eller integrerar med verktyg som ConfigMgr, LANSweeper och Chromebook Admin. VIZOR är helt modulärt så du köper bara de funktioner du behöver. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. VIZOR hanterar hela livscykeln för IT-tillgångar genom att kombinera nätverksupptäckt och inventariedata med inköps-, garanti-...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Docusnap är en av de bästa allt-i-ett-lösningarna för din IT-dokumentation. Lär dig mer om Docusnap
Docusnap gör ditt företags IT transparent. B2B-programvaran samlar in information om nätverksinfrastruktur, maskinvara och programvara samt vanliga applikationsservrar. Den genererar rapporter och kartor över ditt nätverk. Du kan skapa beredskapsplaner och drifthandböcker. Dessutom analyserar programvaran vem som har tillgång till vilka data och om din programvara är korrekt licensierad. Lär dig mer om Docusnap
Docusnap gör ditt företags IT transparent. B2B-programvaran samlar in information om nätverksinfrastruktur, maskinvara och programvara samt vanliga applikationsservrar. Den genererar rapporter och...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
UpKeep rankas som den främsta mobila lösningen för hantering av IT-tillgångar för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för IT-kapitalförvaltning är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare.
UpKeeps programvara för IT-kapitalförvaltning är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
IT Asset tracking platform Cloud/Mobile (IOS/Android). Rated Excellent by PC Magazine. Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful IT Asset Tracking platform Cloud/Mobile (IOS/Android) . We make it easy to track, manage and support your IT assets. Our software is configured to the way you work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry. Features: Check In/Out, Barcode scan, parent/child, robust reporting, support ticketing workflow, full life cycle management, depreciation, API, role based security and much more. Get a free guided demo today! Rated excellent by PC Mag!
Asset Panda is a powerful IT Asset Tracking platform Cloud/Mobile (IOS/Android) . We make it easy to track, manage and support your IT assets. Our software is configured to the way you work, secure...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Hantering av IT-tillgångar har aldrig varit viktigare än i dagens distansbaserade arbetslandskap. Integreras sömlöst med Zendesk, Jira osv.
Hantera hela livscykeln för IT-tillgångar för din distansbaserade personalstyrka med lättanvänd och molnbaserad programvara för hantering av IT-tillgångar. Minska driftstoppen, säkerställ efterlevnad av programvarulicenser och snabba upp felsökningen genom att spåra all maskinvara, inklusive Windows/Mac-enheter och programvara. Bibehåll fullständig insyn i ditt IT-landskap med fullständig tillgångshantering, inköpsorder, underhåll och användningsoptimering. Sömlöst integrerad med Zendesk, Jira helpdesks, samt SCCM, JAMF och många andra.
Hantera hela livscykeln för IT-tillgångar för din distansbaserade personalstyrka med lättanvänd och molnbaserad programvara för hantering av IT-tillgångar. Minska driftstoppen, säkerställ efterlevnad...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds Service Desk tillhandahåller fullt integrerad tillgångshantering och servicehantering för IT-team så problem snabbt kan lösas
SolarWinds Service Desk är en helt integrerad IT-servicedesk och lösning för IT-resursförvaltning. Spåra, övervaka och analysera enkelt dina tillgångar, inklusive maskinvara, programvara, kontrakt, inköpsorder, licenser och garantier på ett och samma ställe. Sök automatiskt igenom ditt nätverk för att upptäcka och uppdatera tillgångsdata. Effektivisera ärendelösning genom att anpassa incidenter till påverkade tillgångar, automatiskt ta in tillgångsincidenthistorik och automatisera ärendehantering och prioritering med AI.
SolarWinds Service Desk är en helt integrerad IT-servicedesk och lösning för IT-resursförvaltning. Spåra, övervaka och analysera enkelt dina tillgångar, inklusive maskinvara, programvara, kontrakt,...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today!
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, LogMeIn Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
We provide an easy-to-use IT asset & inventory tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software
GoCodes provides a straightforward IT asset tracking solution for small and mid-size companies. Keep track of your IT and office assets using our patented QR code tags. Check in/out equipment in seconds using our mobile apps as well as managing warranty and service records. Our cloud-based single-vendor solution includes custom poly tags so you¿re up and running fast. Automatically tracks the location of your assets so you can view them on a map.
GoCodes provides a straightforward IT asset tracking solution for small and mid-size companies. Keep track of your IT and office assets using our patented QR code tags. Check in/out equipment in...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Leverera bättre service och förbättra ditt teams effektivitet – hantera och automatisera all IT med Kaseya VSA. Registrera dig för en kostnadsfri demo idag.
Interna IT-avdelningar och MSP-företag använder Kaseya VSA för upptäckt, inventering och hantering av enheter på och utanför nätverket. Inklusive SNMP och agentfria enheter. Få full insyn i information om maskinvaru- och programvarutillgångar. Kraftfull automatisering gör att du kan automatisera vanliga IT-processer som patchhantering. Få realtidssynlighet över enheternas patchstatus i din IT-miljö.
Interna IT-avdelningar och MSP-företag använder Kaseya VSA för upptäckt, inventering och hantering av enheter på och utanför nätverket. Inklusive SNMP och agentfria enheter. Få full insyn i informatio...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp,...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Gain accurate and comprehensive insight into your organization's entire IT Asset lifestyle with Cherwell IT Asset Management.
Cherwell Asset Management is designed for enterprise organizations seeking accurate and comprehensive insights from their entire IT asset lifecycle. By integrating all data related to hardware and software inventory, application usage, license entitlements, and IT purchases, you can seamlessly track who is responsible for an asset, who is using it, where it is located, when it was acquired and many more insights essential to your business.
Cherwell Asset Management is designed for enterprise organizations seeking accurate and comprehensive insights from their entire IT asset lifecycle. By integrating all data related to hardware and...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Issuetrak helps you manage tickets & requests from creation to resolution. Flexible, customizable, & easy to use. Cloud or on-premise.
Issuetrak provides help desk and issue tracking systems for a variety of industries and departments. We help businesses like yours track tickets, issues, and requests from submission to resolution. Easy implementation and multichannel submission. With automated ticket assignment and escalation, custom forms, user-defined fields, and at-a-glance dashboard metrics and detailed reporting, Issuetrak gives your team the tools they need to make sure no ticket or issue falls through the cracks.
Issuetrak provides help desk and issue tracking systems for a variety of industries and departments. We help businesses like yours track tickets, issues, and requests from submission to resolution....

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Optimera hanteringen av IT-kapitalförvaltning och minimera säkerhetsriskerna
Netwrix Auditor kompletterar IT-resursinventering och hanteringsverktyg genom att möjliggöra kontroll över maskinvara, programvara och andra viktiga tillgångar i din IT-miljö, så att du kan följa ITAM:s bästa praxis. Förenkla din regelbundna Windows Server-inventering, möjliggör bättre kontroll över programvaran som är installerad på dina servrar, identifiera fillagringar med känsliga data och övervaka riskerna för dina viktigaste tillgångar.
Netwrix Auditor kompletterar IT-resursinventering och hanteringsverktyg genom att möjliggöra kontroll över maskinvara, programvara och andra viktiga tillgångar i din IT-miljö, så att du kan följa...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Ta full kontroll över dina IT-tillgångar med CHEQROOMs lättanvända, innovativa programvara för IT-kapitalförvaltning.
CHEQROOMs intuitiva programvara för IT-kapitalförvaltning hjälper dig att ordna och schemalägga dina IT-tillgångar. Få åtkomst till varje enskild tillgång när som helst, var som helst. För register över vem som använder din utrustning och när det är dags för underhåll eller reparationer. Allt på ett ställe. Ha all information om IT-tillgångar nära till hands: lägg enkelt till bilder, fakturor eller annat du kan behöva.
CHEQROOMs intuitiva programvara för IT-kapitalförvaltning hjälper dig att ordna och schemalägga dina IT-tillgångar. Få åtkomst till varje enskild tillgång när som helst, var som helst. För register...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Puts you in control of your asset tracking needs. Fixed assets, IT asset tracking, tool tracking and more.
AssetCloud asset management system makes it painless to manage your business valuable assets. Quickly conduct audits, and always know what you have & who has it. The information you need will be at your fingertips with our smartphone (iOS & Android) & tablet capability. For those needing a complete solution, Wasp provides barcode scanners and printers that are 100% compatible with AssetCloud.
AssetCloud asset management system makes it painless to manage your business valuable assets. Quickly conduct audits, and always know what you have & who has it. The information you need will be at...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
A simple to use, mobile first maintenance software solution. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41% and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29% and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs.
Limble CMMS is a simple to use, mobile first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Compile data, audit and manage workstations, servers, printers, routers and mobile devices. Group by OS, application or location.
The ConnectWise Automate, formerly LabTech, remote monitoring and management (RMM) platform will enable you to find, repair and maintain your clients IT assets remotely through a single interface, as well as automate redundant tasks and proactively resolve issues before they become full-blown problems. See for yourself, start your free trial!
The ConnectWise Automate, formerly LabTech, remote monitoring and management (RMM) platform will enable you to find, repair and maintain your clients IT assets remotely through a single interface, as...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk /Asset Management ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Integrate with major PSA, RMM, BDR, and other platforms, alongside our public API. Have confidence in the security of your information with features like SOC 2 compliance, access control, and more. Track any asset with ease for peace of mind.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Mojo Helpdesk is an easy to use cloud ticket tracking that helps companies provide superior employee & customer service at a lower cost
Track everything and provide great support. From the tiniest things to do, to customer & employee requests, Mojo Helpdesk ticket tracking app centralizes all requests so everything gets done. Today thousands of businesses ranging from tens to hundreds of agents use Mojo Helpdesk to serve their customers and employees daily. Mojo Helpdesk is used in all functions of an organization.
Track everything and provide great support. From the tiniest things to do, to customer & employee requests, Mojo Helpdesk ticket tracking app centralizes all requests so everything gets done. Today...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Stay one step ahead of any threat with advanced and proactive endpoint security that predicts, detects, and neutralizes vulnerabilities
IT Asset Discovery and Inventory from Cloud Management Suite allows you to get started on the right path with network discovery and inventory tools, providing real-time access to whats in your environment. Access the historical data in our Inventory History feature to identify problems and security issues by comparing the configuration of a machine over unique points in time.
IT Asset Discovery and Inventory from Cloud Management Suite allows you to get started on the right path with network discovery and inventory tools, providing real-time access to whats in your...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Webcheckout software and services for scheduling, maintenance, permissions, and tracking chain of custody for equipment in higher ed.
WebCheckout is a browser-based asset management software designed for Higher Education institutions. WebCheckout is the industry standard in software for managing AV and IT equipment, media assets, rooms and people. WebCheckout offers the most comprehensive solution with unmatched flexibility. We understand that running your department is more than just bookings. We bring decades of experience and a flexible and comprehensive asset management solution to help you succeed at your job.
WebCheckout is a browser-based asset management software designed for Higher Education institutions. WebCheckout is the industry standard in software for managing AV and IT equipment, media assets,...

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering