310 resultat
Varför Capterra är gratis
NinjaOne är en plattform med utmärkt kundtjänst för kraftfull och intuitiv övervakning och administration på distans (remote monitoring and management, RMM). Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne tillhandahåller en intuitiv, molnbaserad programvara för fjärrövervakning och hantering som är specialbyggd för MSP. NinjaRMM erbjuder robusta funktioner för IT-kapitalförvaltning med en exceptionell användarupplevelse, enastående kundtjänst och alla verktyg du behöver för att hantera klienternas enheter. Dra nytta av automatiserade programvarulager över alla enheter och djupgående maskinvaruinformation, inklusive disk- och volymanvändning, processorer, minne, användarloggar, nätverksövervakning och enhetsanvändning. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Hantera dina resurser från inköp till avskrivning med lätthet Lär dig mer om Freshservice
Upprätthåll ett lager för ditt företags IT-resurser och andra resurser som kontrakt, maskinvara och programvara genom hela livscykeln med hjälp av Freshservices resurshantering. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för ärendehantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Programvara för datorrevision och nätverksinventering för kontor och storskaliga företagsnätverk. Lär dig mer om Total Network Inventory
Total Network Inventory är en programvara för datorrevision och nätverksinventering för kontor och storskaliga företagsnätverk. Total Network Inventory undersöker alla datorer och bärbara datorer i ett nätverk och rapporterar tillbaka med fullständig information om operativsystemet, tjänstepaket, snabbkorrigeringar, maskinvara, programvara, körprocesser osv. på fjärranslutna maskiner. Lär dig mer om Total Network Inventory

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Pulseways plattform för tillgångsspårning och tillgångshantering är ett avancerat och flexibelt system för hantering av dina IT-tillgångar. Lär dig mer om Pulseway
Pulseways plattform för tillgångsspårning och tillgångshantering är ett avancerat och flexibelt system för hantering och övervakning av dina tillgångar. Inbyggd kraftfull automation, nätverksupptäckt, fjärrstyrning och rapportering gör att du alltid kan hålla koll på dina IT-tillgångar. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Softeligent är en allt-i-ett-automatiseringsplattform för telekom, IT, ekonomi, resursförvaltning och servicehantering Lär dig mer om Softeligent
Softeligent är en SaaS-lösning med en plattform för intern hantering och analys i hela spektrumet av IT-tjänstkatalogen. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, ITFM, underlättande av kostnadsfördelning, interna debiteringsprocesser, telekommunikation, utgiftsadministration för telekom (telecommunications expense management, TEM) samt lagerhantering och materialförvaltning för maskinvarutillgångar. Lär dig mer om Softeligent

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Hantering av IT-tillgångar har aldrig varit viktigare än i dagens distansbaserade arbetslandskap. Integreras sömlöst med Zendesk, Jira osv. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Hantera hela livscykeln för IT-tillgångar för din distansbaserade personalstyrka med lättanvänd och molnbaserad programvara för hantering av IT-tillgångar. Minska driftstoppen, säkerställ efterlevnad av programvarulicenser och snabba upp felsökningen genom att spåra all maskinvara, inklusive Windows/Mac-enheter och programvara. Bibehåll fullständig insyn i ditt IT-landskap med fullständig tillgångshantering, inköpsorder, underhåll och användningsoptimering. Sömlöst integrerad med Zendesk, Jira helpdesks, samt SCCM, JAMF och många andra. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Enkel hantering av alla dina kapitalförvaltningsaktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
Visa, säkra, kontrollera och hantera dina tillgångar på ett ställe med SysAid IT kapitalförvaltning (IT asset management, ITAM) och förenkla spårning och lagerhållning av resurser. Vidta åtgärder och hantera din IT-miljö effektivt med en lösning som är helt integrerad med SysAid Help Desk. Få rätt data när och var du behöver dem, med en lösning som automatiskt visar relevant information i dina biljetter. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Branschens kanske enklaste mobilinriktade system för IT-resursförvaltning och lagerspårning. Betrodd av tusentals företag. Du kan pröva den gratis idag. Lär dig mer om Sortly
Sortly är ett enkelt lager- och tillgångsspårningssystem för att visuellt spåra dina IT-tillgångar och alla deras uppgifter, inklusive plats, pris, skick, utlåningsuppgifter osv., för ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att hålla koll på dina varor. Skapa ett gratiskonto och kom igång redan idag. Funktioner: - Åtkomst på dator (webb), läsplatta, smartphone - Ge team eller kunder åtkomst - Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder - Skanner för inläsning/avläsning (inbyggd) - Anpassade fält Lär dig mer om Sortly

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En allt-i-ett-lösning för iOS-, fireOS-, Macs, Android-, Apple TV-, Windows-enheter. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM är en prisbelönt lösning för enhetlig slutpunktshantering (unified endpoint management, UEM) som hjälper företag att säkert hantera både medtag egen apparat (bring your own device, BYOD) och företagsägda enheter från en enda konsol. Lösningen har stöd för iOS-, Android-, Windows-, Mac-, Apple TV- och fireOS-enheter. Med en omfattande uppsättning funktioner, som apphantering, säkerhetshantering, kostnadshantering och inkapsling i programbehålare anpassar sig Hexnode MDM till de mest komplexa företagsmiljöer. Lär dig mer om Hexnode UEM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT. Lär dig mer om RMM
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleverantörer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer. Lär dig mer om RMM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
N-able N-central® är en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform som är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att enkelt hantera komplexa nätverk. Med omfattande automatisering och djupgående konfigurationsalternativ, säkerhetsfunktioner som antivirus och patchhantering samt integrerad säkerhetskopiering, är N-central byggd för att hjälpa MSP-företag att effektivt hantera komplicerade nätverk från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om N-central

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Gartner nämnde Nlyte som ett företag som tillhandahåller hörnstensteknik för den föränderliga HDIM-sektorn. Lär dig mer om Nlyte DCIM
Nlyte ger dig komplett hantering av den digitala hybridinfrastrukturen. Nlyte automatiserar inventeringsprocessen och ger dig korrekt redovisning av vad du har och var det är – hjälper till att säkra tillgångar, infrastruktur och dataflöde genom att övervaka ändringar och varna om implementering och åtkomstundantag – hjälper till att upprätthålla tillgångar genom att övervaka valuta och effektiv användning. Nlyte-programvara ger kostnadshantering, resurseffektivitet och optimering av arbetsflöden, samtidigt som den minskar risken för störningar. Lär dig mer om Nlyte DCIM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Create interactive, real-time maps of your IT environment offering granular visibility of your application, networks and dependencies Lär dig mer om VNT
With VNT's Hybrid Application Mapping Software you gain granular visibility of your entire IT environment, mapping your application, networks and dependencies in real-time. Our smart mapping solution is completely platform-agnostic and has limitless use-cases from cloud migration to cost optimization. Uniquely, VNT works without the need for credentials, and agents. And there's no need for firewalls to be opened. Lär dig mer om VNT

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder. Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Plotta tillgångar, personal och andra data om interaktiva planritningar i en virtuell miljö för planering och design av operativa aktiviteter. Lär dig mer om SpaceRunner
SpaceRunner överträffar konventionella SaaS-produkter för resurshantering genom att ge användarna möjlighet till live integrering i Excel, kraftfulla tillämpade beräkningar och villkorliga formateringsregler. Med SpaceRunner kan du enkelt synkronisera BIM-data och skapa dynamiska visuella ikoner som länkas samman med obegränsade överordnade/underordnade relationer. Genom att lägga till sensordataflöden i realtid kan du skapa en äkta digital tvilling till din anläggning. Bli inte efter, bli en del av framtiden för tillgångshantering med SpaceRunner. Lär dig mer om SpaceRunner

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Addigy tillhandahåller en bra molnbaserad IT-hanteringsplattform specialanpassad för hantering av ditt Apple-ekosystem. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade IT-administratörer möjlighet att leverera realtidsservice till sina användare oavsett geografisk plats, samtidigt som den tillhandahåller ett robust administrativt ramverk i stor skala. Lär dig mer om Addigy

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en lättanvänd lösning för hantering av IT-tillgångar. Lär dig mer om AssetSonar
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en kraftfull lösning för hantering av IT-tillgångar. Få fullständig insyn i din IT-infrastruktur genom hantering av IT-tillgångarnas livscykel, spårning av programvarulicenser, detaljerade insikter och varningar. Lösningen passar även bra med hjälpdeskar som Jira och Zendesk samt verktyg för enhetshantering som Jamf och SCCM, så att du har en enda sanningskälla om dina IT-tillgångar. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om AssetSonar

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SAO enables users to visualize and analyze global software inventories and utilization rates. Lär dig mer om Software Asset Optimization
SAO enables you to visualize and analyze global software inventories and utilization rates across facilities, divisions, departments, and users. With SAO, it’s easy to pinpoint underutilized assets for better business planning and forecasting. Because we have deep domain expertise in not only HPC but also business analytics and software licensing systems, Altair is uniquely qualified to offer powerful SAO solutions tailored to the unique requirements of each organization. Lär dig mer om Software Asset Optimization

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. Nätverksupptäckt, MS ConfigMgr (SCCM), hantera inköp och garantier. Gratis provperiod. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. VIZOR hanterar hela livscykeln för IT-tillgångar genom att kombinera nätverksupptäckt och inventariedata med inköps-, garanti- och underhållsuppgifter. Tilldelningen av tillgångar till anställda och arbetsplatser förenklas så att du alltid vet exakt vem som har vad. VIZOR granskar ditt nätverk eller integrerar med verktyg som ConfigMgr, LANSweeper och Chromebook Admin. VIZOR är helt modulärt så du köper bara de funktioner du behöver. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Docusnap är en av de bästa allt-i-ett-lösningarna för din IT-dokumentation. Lär dig mer om Docusnap
Docusnap gör ditt företags IT transparent. B2B-programvaran samlar in information om nätverksinfrastruktur, maskinvara och programvara samt vanliga applikationsservrar. Den genererar rapporter och kartor över ditt nätverk. Du kan skapa beredskapsplaner och drifthandböcker. Dessutom analyserar programvaran vem som har tillgång till vilka data och om din programvara är korrekt licensierad. Lär dig mer om Docusnap

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
UpKeep rankas som den främsta mobila lösningen för hantering av IT-tillgångar för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för IT-kapitalförvaltning är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
IT Asset tracking platform Cloud/Mobile (IOS/Android). Rated Excellent by PC Magazine. Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful IT Asset Tracking platform Cloud/Mobile (IOS/Android) . We make it easy to track, manage and support your IT assets. Our software is configured to the way you work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry. Features: Check In/Out, Barcode scan, parent/child, robust reporting, support ticketing workflow, full life cycle management, depreciation, API, role based security and much more. Get a free guided demo today! Rated excellent by PC Mag! Lär dig mer om Asset Panda

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds Service Desk tillhandahåller fullt integrerad tillgångshantering och servicehantering för IT-team så problem snabbt kan lösas
SolarWinds Service Desk är en helt integrerad IT-servicedesk och lösning för IT-resursförvaltning. Spåra, övervaka och analysera enkelt dina tillgångar, inklusive maskinvara, programvara, kontrakt, inköpsorder, licenser och garantier på ett och samma ställe. Sök automatiskt igenom ditt nätverk för att upptäcka och uppdatera tillgångsdata. Effektivisera ärendelösning genom att anpassa incidenter till påverkade tillgångar, automatiskt ta in tillgångsincidenthistorik och automatisera ärendehantering och prioritering med AI. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lär dig mer om Spiceworks

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En komplett lösning för hantering av mobila enheter för IT-proffs för att förenkla driftsättning, inventering och säkerhet för Apple-enheter.
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är utformat för att automatisera enhetshantering och samtidigt förbättra slutanvändarnas produktivitet. IT-proffsen och de användare de stöder kan glädjas åt en enhetlig slutpunktshantering för Apple-enheter. Den IT-upplevelse du vill ha är inom räckhåll. Be om en gratis provperiod och bli en IT-superhjälte idag. Lär dig mer om Jamf Pro

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, LogMeIn Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lär dig mer om LogMeIn Central

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
We provide an easy-to-use IT asset & inventory tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software
GoCodes provides a straightforward IT asset tracking solution for small and mid-size companies. Keep track of your IT and office assets using our patented QR code tags. Check in/out equipment in seconds using our mobile apps as well as managing warranty and service records. Our cloud-based single-vendor solution includes custom poly tags so you¿re up and running fast. Automatically tracks the location of your assets so you can view them on a map. Lär dig mer om GoCodes

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lär dig mer om PagerDuty

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Leverera bättre service och förbättra ditt teams effektivitet – hantera och automatisera all IT med Kaseya VSA. Registrera dig för en kostnadsfri demo idag.
Interna IT-avdelningar och MSP-företag använder Kaseya VSA för upptäckt, inventering och hantering av enheter på och utanför nätverket. Inklusive SNMP och agentfria enheter. Få full insyn i information om maskinvaru- och programvarutillgångar. Kraftfull automatisering gör att du kan automatisera vanliga IT-processer som patchhantering. Få realtidssynlighet över enheternas patchstatus i din IT-miljö. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Puts you in control of your asset tracking needs. Fixed assets, IT asset tracking, tool tracking and more.
AssetCloud asset management system makes it painless to manage your business valuable assets. Quickly conduct audits, and always know what you have & who has it. The information you need will be at your fingertips with our smartphone (iOS & Android) & tablet capability. For those needing a complete solution, Wasp provides barcode scanners and printers that are 100% compatible with AssetCloud. Lär dig mer om AssetCloud

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Gain accurate and comprehensive insight into your organization's entire IT Asset lifestyle with Cherwell IT Asset Management.
Cherwell Asset Management is designed for enterprise organizations seeking accurate and comprehensive insights from their entire IT asset lifecycle. By integrating all data related to hardware and software inventory, application usage, license entitlements, and IT purchases, you can seamlessly track who is responsible for an asset, who is using it, where it is located, when it was acquired and many more insights essential to your business. Lär dig mer om Cherwell Service Management

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Optimera hanteringen av IT-kapitalförvaltning och minimera säkerhetsriskerna
Netwrix Auditor kompletterar IT-resursinventering och hanteringsverktyg genom att möjliggöra kontroll över maskinvara, programvara och andra viktiga tillgångar i din IT-miljö, så att du kan följa ITAM:s bästa praxis. Förenkla din regelbundna Windows Server-inventering, möjliggör bättre kontroll över programvaran som är installerad på dina servrar, identifiera fillagringar med känsliga data och övervaka riskerna för dina viktigaste tillgångar. Lär dig mer om Netwrix Auditor

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Spåra och underhåll enkelt maskinvaru- och programvarutillgångarna i ditt företag med Zoho Creators programvara för hantering av IT-tillgångar.
Datorenheter är grunden för varje organisation. Det är svårt att föreställa sig en arbetsplats som fungerar smidigt utan några av dessa eller alla. Att ha fullständig överblick över dessa tillgångar är lika viktigt som att skaffa dem, vilket är exakt vad den här appen gör. Från maskinvara till programvara, skrivbord till mobil, håll koll på varje IT-resurs som din organisation äger, utan ansträngning. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Ta full kontroll över dina IT-tillgångar med CHEQROOMs lättanvända, innovativa programvara för IT-kapitalförvaltning.
CHEQROOMs intuitiva programvara för IT-kapitalförvaltning hjälper dig att ordna och schemalägga dina IT-tillgångar. Få åtkomst till varje enskild tillgång när som helst, var som helst. För register över vem som använder din utrustning och när det är dags för underhåll eller reparationer. Allt på ett ställe. Ha all information om IT-tillgångar nära till hands: lägg enkelt till bilder, fakturor eller annat du kan behöva. Lär dig mer om CHEQROOM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lär dig mer om Limble CMMS

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lär dig mer om BMC Helix ITSM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Compile data, audit and manage workstations, servers, printers, routers and mobile devices. Group by OS, application or location.
The ConnectWise Automate, formerly LabTech, remote monitoring and management (RMM) platform will enable you to find, repair and maintain your clients IT assets remotely through a single interface, as well as automate redundant tasks and proactively resolve issues before they become full-blown problems. See for yourself, start your free trial! Lär dig mer om ConnectWise Automate

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Lär dig mer om Web Help Desk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk /Asset Management ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Lär dig mer om BOSSDesk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan. Lär dig mer om ServiceNow

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Integrate with major PSA, RMM, BDR, and other platforms, alongside our public API. Have confidence in the security of your information with features like SOC 2 compliance, access control, and more. Track any asset with ease for peace of mind. Lär dig mer om IT Glue

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
PDQ Deploy is the best way to automate your patch management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your patch management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 250), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bother end users. Lär dig mer om PDQ Deploy

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Lär dig mer om Track-It!

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Mojo Helpdesk is an easy to use cloud ticket tracking that helps companies provide superior employee & customer service at a lower cost
Track everything and provide great support. From the tiniest things to do, to customer & employee requests, Mojo Helpdesk ticket tracking app centralizes all requests so everything gets done. Today thousands of businesses ranging from tens to hundreds of agents use Mojo Helpdesk to serve their customers and employees daily. Mojo Helpdesk is used in all functions of an organization. Lär dig mer om Mojo Help Desk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering