Främsta val

Sponsorerad

Populära lokala produkter i Sverige

Upptäck de populäraste lokala produkterna i ditt land baserat på användarrecensioner.

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
374 resultat
Hantera hela din IT-miljö genom ett enda intuitivt webbgränssnitt. Lär dig mer om Miradore Management Suite
Miradore Management Suite tar hand om alla dina IT-behov, med enkel integrering och utan förskottskostnader. Hantera och optimera dina maskinvaru- och programvarutillgångar, samtidigt som du automatiserar rutiner som distributioner, uppdateringar och konfigurationer. Gå från reaktivt till proaktivt underhåll för att åtnjuta förbättrad säkerhet och öka användarglädjen med hjälp av fjärrstöd. Lär dig mer om Miradore Management Suite

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
NinjaOne ger fullständig, korrekt och realtidsdata och insikt i hanterade IT-tillgångar för att hjälpa IT-team att minska kostnaderna och fatta bättre beslut. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne ger fullständig, korrekt och realtidsdata och insikt i hanterade IT-tillgångar. Med Ninja får IT-ledare full insyn i och kontroll över sina endpoints, insikter och automatisering för att minska teknikkostnader, robust övervakning och mer. NinjaOne gör det enkelt att hitta tillgångar genom Active Directory-baserad upptäckt och distribution, förbättrar beslutsfattandet med IT-tillgångsinformation i realtid, verktyg för att gruppera, hitta och hantera tillgångar mer effektivt. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Softeligent är en allt-i-ett-automatiseringsplattform för telekom, IT, ekonomi, resursförvaltning och servicehantering Lär dig mer om Softeligent
Softeligent är en SaaS-lösning med en plattform för intern hantering och analys i hela spektrumet av IT-tjänstkatalogen. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, ITFM, underlättande av kostnadsfö rdelning, interna debiteringsprocesser, telekommunikation, utgiftsadministration för telekom (telecommunications expense management, TEM) samt lagerhantering och materialförvaltning för maskinvarutillgångar. Lär dig mer om Softeligent

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Hantering av IT-tillgångar har aldrig varit viktigare än i dagens distansbaserade arbetslandskap. Integreras sömlöst med Zendesk, Jira osv. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Hantera hela livscykeln för IT-tillgångar för din distansbaserade personalstyrka med lättanvänd och molnbaserad programvara för hantering av IT-tillgångar. Minska driftstoppen, säkerställ efterlevnad av programvarulicenser och snabba upp felsökningen genom att spåra all maskinvara, inklusive Windows/Mac-enheter och programvara. Bibehåll fullständig insyn i ditt IT-landskap med fullständig tillgångshantering, inköpsorder, underhåll och användningsoptimering. Sömlöst integrerad med Zendesk, Jira helpdesks, samt SCCM, JAMF och många andra. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En komplett lösning för hantering av mobila enheter för IT-proffs för att förenkla driftsättning, inventering och säkerhet för Apple-enheter. Lär dig mer om Jamf Pro
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är utformat för att automatisera enhetshantering och samtidigt förbättra slutanvändarnas produktivitet. IT-proffsen och de användare de stöder kan glädjas åt en enhetlig slutpunktshantering för Apple-enheter. Den IT-upplevelse du vill ha är inom räckhåll. Be om en gratis provperiod och bli en IT-superhjälte idag. Lär dig mer om Jamf Pro

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Enkel hantering av alla dina kapitalförvaltningsaktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
Visa, säkra, kontrollera och hantera dina tillgångar på ett ställe med SysAid IT kapitalförvaltning (IT asset management, ITAM) och förenkla spårning och lagerhållning av resurser. Vidta åtgärder och hantera din IT-miljö effektivt med en lösning som är helt integrerad med SysAid Help Desk. Få rätt data när och var du behöver dem, med en lösning som automatiskt visar relevant information i dina biljetter. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En allt-i-ett-lösning för iOS-, fireOS-, Macs, Android-, Apple TV-, Windows-enheter. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM är en prisbelönt lösning för enhetlig slutpunktshantering (unified endpoint management, UEM) som hjälper företag att säkert hantera både medtag egen apparat (bring your own device, BYOD) och företagsägda enheter från en enda konsol. Lösningen har stöd för iOS-, Android-, Windows-, Mac-, Apple TV- och fireOS-enheter. Med en omfattande uppsättning funktioner, som apphantering, säkerhetshantering, kostnadshantering och inkapsling i programbehålare anpassar sig Hexnode MDM till de mest komplexa företagsmiljöer. Lär dig mer om Hexnode UEM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Branschens kanske enklaste mobilinriktade system för IT-resursförvaltning och lagerspårning. Betrodd av tusentals företag. Du kan pröva den gratis idag. Lär dig mer om Sortly
Sortly är ett enkelt lager- och tillgångsspårningssystem för att visuellt spåra dina IT-tillgångar och alla deras uppgifter, inklusive plats, pris, skick, utlåningsuppgifter osv., för ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att hålla koll på dina varor. Skapa ett gratiskonto och kom igång redan idag. Funktioner: - Åtkomst på dator (webb), läsplatta, smartphone - Ge team eller kunder åtkomst - Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder - Skanner för inläsning/avläsning (inbyggd) - Anpassade fält Lär dig mer om Sortly

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Gartner nämnde Nlyte som ett företag som tillhandahåller hörnstensteknik för den föränderliga HDIM-sektorn. Lär dig mer om Nlyte DCIM
Nlyte ger dig komplett hantering av den digitala hybridinfrastrukturen. Nlyte automatiserar inventeringsprocessen och ger dig korrekt redovisning av vad du har och var det är – hjälper till att säkra tillgångar, infrastruktur och dataflöde genom att övervaka ändringar och varna om implementering och åtkomstundantag – hjälper till att upprätthålla tillgångar genom att övervaka valuta och effektiv användning. Nlyte-programvara ger kostnadshantering, resurseffektivitet och optimering av arbetsflöden, samtidigt som den minskar risken för störningar. Lär dig mer om Nlyte DCIM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SaaS Enterprise Transformation Platform that enables organizations to realize transformation outcomes and achieve digital goals. Lär dig mer om iServer Suite
iServer365 is a next generation SaaS platform for Enterprise Architecture (EA) with extensive dashboard and reporting capabilities, strong decision support and analysis tools, extensive framework support and a host of modules to get you started as soon as possible. iServer365 also leverages your existing investments in familiar Microsoft technologies, including Visio, PowerBI, SharePoint and Teams, providing an easy to use environment for planning and executing strategic change. Lär dig mer om iServer Suite

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Addigy tillhandahåller en bra molnbaserad IT-hanteringsplattform specialanpassad för hantering av ditt Apple-ekosystem. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade IT-administratörer möjlighet att leverera realtidsservice till sina användare oavsett geografisk plats, samtidigt som den tillhandahåller ett robust administrativt ramverk i stor skala. Lär dig mer om Addigy

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en lättanvänd lösning för hantering av IT-tillgångar. Lär dig mer om AssetSonar
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en kraftfull lösning för hantering av IT-tillgångar. Få fullständig insyn i din IT-infrastruk tur genom hantering av IT-tillgångarnas livscykel, spårning av programvarulicenser, detaljerade insikter och varningar. Lösningen passar även bra med hjälpdeskar som Jira och Zendesk samt verktyg för enhetshantering som Jamf och SCCM, så att du har en enda sanningskälla om dina IT-tillgångar. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om AssetSonar

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Rippling lets you easily manage your US and global employees’ payroll, benefits, expenses, devices, apps, and more—in one place.
Rippling is the first way for businesses to manage all of their HR, IT, and Finance–payroll, benefits, computers, apps, corporate cards, expenses, and more–in one global workforce platform. By connecting every business system to one source of truth for employee data, businesses can automate all of the manual work they normally need to do to make employee changes. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Learn why Forbes rated Asset Panda the #1 Asset Tracking Software of 2022. Try Asset Panda with a free 14-day trial (no card required)!
Our IT asset management software helps you streamline managing your entire IT asset lifecycle. Our cloud-based ITAM software is flexible, user-friendly, customizable, and supports many integrations. The software pairs with mobile iOS & Android apps with free barcode scanning. On top of IT asset management, we help with ticketing, fixed asset audits, maintenance tracking, auto-discovery, equipment tracking, & more. Get your free 14-day trial today (no card required)! Lär dig mer om Asset Panda

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
UpKeep rankas som den främsta mobila lösningen för hantering av IT-tillgångar för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för IT-kapitalförvaltning är en modern underhålls- och kapitalförvaltningslösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Fishbowl’s IT Asset Management solution benefits from real-time data so you know exactly what your manufacturing assets are worth.
Fishbowl’s IT Asset Management solution takes the guesswork out of determining what your manufacturing assets are worth. You will no longer rely solely on estimates and guesses about when to reorder, because you will have real-time data that gives you an accurate reflection of what is in stock at all times. Lär dig mer om Fishbowl

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds Service Desk tillhandahåller fullt integrerad tillgångshantering och servicehantering för IT-team så problem snabbt kan lösas
SolarWinds Service Desk är en helt integrerad IT-servicedesk och lösning för IT-resursförvaltning. Spåra, övervaka och analysera enkelt dina tillgångar, inklusive maskinvara, programvara, kontrakt, inköpsorder, licenser och garantier på ett och samma ställe. Sök automatiskt igenom ditt nätverk för att upptäcka och uppdatera tillgångsdata. Effektivisera ärendelösning genom att anpassa incidenter till påverkade tillgångar, automatiskt ta in tillgångsincidenthistorik och automatisera ärendehantering och prioritering med AI. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lär dig mer om Spiceworks

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Hantera dina resurser från inköp till avskrivning med lätthet
Upprätthåll ett lager för ditt företags IT-resurser och andra resurser som kontrakt, maskinvara och programvara genom hela livscykeln med hjälp av Freshservices resurshantering. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för ärendehantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lär dig mer om Central

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems. Lär dig mer om Oracle PeopleSoft

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Puts you in control of your asset tracking needs. Fixed assets, IT asset tracking, tool tracking and more.
AssetCloud asset management system makes it painless to manage your business valuable assets. Quickly conduct audits, and always know what you have & who has it. The information you need will be at your fingertips with our smartphone (iOS & Android) & tablet capability. For those needing a complete solution, Wasp provides barcode scanners and printers that are 100% compatible with AssetCloud. Lär dig mer om AssetCloud

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
We provide an easy-to-use IT asset & inventory tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software
GoCodes provides a straightforward IT asset tracking solution for small and mid-size companies. Keep track of your IT and office assets using our patented QR code tags. Check in/out equipment in seconds using our mobile apps as well as managing warranty and service records. Our cloud-based single-vendor solution includes custom poly tags so you¿re up and running fast. Automatically tracks the location of your assets so you can view them on a map. Lär dig mer om GoCodes

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lär dig mer om PagerDuty

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Leverera bättre service och förbättra ditt teams effektivitet – hantera och automatisera all IT med Kaseya VSA. Registrera dig för en kostnadsfri demo idag.
Interna IT-avdelningar och MSP-företag använder Kaseya VSA för upptäckt, inventering och hantering av enheter på och utanför nätverket. Inklusive SNMP och agentfria enheter. Få full insyn i informatio n om maskinvaru- och programvarutillgångar. Kraftfull automatisering gör att du kan automatisera vanliga IT-processer som patchhantering. Få realtidssynlighet över enheternas patchstatus i din IT-miljö. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. Lär dig mer om JumpCloud Directory Platform

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lär dig mer om Limble CMMS

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Pulseways plattform för tillgångsspårning och tillgångshantering är ett avancerat och flexibelt system för hantering av dina IT-tillgångar.
Pulseways plattform för tillgångsspårning och tillgångshantering är ett avancerat och flexibelt system för hantering och övervakning av dina tillgångar. Inbyggd kraftfull automation, nätverksupptäckt, fjärrstyrning och rapportering gör att du alltid kan hålla koll på dina IT-tillgångar. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Gain accurate and comprehensive insight into your organization's entire IT Asset lifestyle with Cherwell IT Asset Management.
Cherwell Asset Management is designed for enterprise organizations seeking accurate and comprehensive insights from their entire IT asset lifecycle. By integrating all data related to hardware and software inventory, application usage, license entitlements, and IT purchases, you can seamlessly track who is responsible for an asset, who is using it, where it is located, when it was acquired and many more insights essential to your business. Lär dig mer om Cherwell Service Management

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan. Lär dig mer om ServiceNow

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Optimera hanteringen av IT-kapitalförvaltning och minimera säkerhetsriskerna
Netwrix Auditor kompletterar IT-resursinventering och hanteringsverktyg genom att möjliggöra kontroll över maskinvara, programvara och andra viktiga tillgångar i din IT-miljö, så att du kan följa ITAM:s bästa praxis. Förenkla din regelbundna Windows Server-inventering, möjliggör bättre kontroll över programvaran som är installerad på dina servrar, identifiera fillagringar med känsliga data och övervaka riskerna för dina viktigaste tillgångar. Lär dig mer om Netwrix Auditor

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
En lösning för hantering av datacenterinfrastruktur som ger dig bred och djup insyn i din verksamhet och drift i realtid.
Sunbirds DCIM är en av de få lösningarna på marknaden som enbart fokuserar på två av de största och kostsammaste utmaningarna som datacenteroperatörer står inför: övervakning och drift. Till skillnad från andra DCIM-leverantörer, som erbjuder överdrivet komplex, uppsvälld och dyr programvara är Sunbirds lösning enkel att implementera och använda. Lösingen erbjuder möjlighet att bättre hantera tillgångar, förändringar och kapacitet och möjliggör även energiövervakning, miljöövervakning och energihantering. Lär dig mer om Sunbird DCIM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Spåra och underhåll enkelt maskinvaru- och programvarutillgångarna i ditt företag med Zoho Creators programvara för hantering av IT-tillgångar.
Datorenheter är grunden för varje organisation. Det är svårt att föreställa sig en arbetsplats som fungerar smidigt utan några av dessa eller alla. Att ha fullständig överblick över dessa tillgångar är lika viktigt som att skaffa dem, vilket är exakt vad den här appen gör. Från maskinvara till programvara, skrivbord till mobil, håll koll på varje IT-resurs som din organisation äger, utan ansträngning. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lär dig mer om TeamDynamix

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Compile data, audit and manage workstations, servers, printers, routers and mobile devices. Group by OS, application or location.
The ConnectWise Automate, formerly LabTech, remote monitoring and management (RMM) platform will enable you to find, repair and maintain your clients IT assets remotely through a single interface, as well as automate redundant tasks and proactively resolve issues before they become full-blown problems. See for yourself, start your free trial! Lär dig mer om ConnectWise Automate

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Ta full kontroll över dina IT-tillgångar med CHEQROOMs lättanvända, innovativa programvara för IT-kapitalförvaltning.
CHEQROOMs intuitiva programvara för IT-kapitalförvaltning hjälper dig att ordna och schemalägga dina IT-tillgångar. Få åtkomst till varje enskild tillgång när som helst, var som helst. För register över vem som använder din utrustning och när det är dags för underhåll eller reparationer. Allt på ett ställe. Ha all information om IT-tillgångar nära till hands: lägg enkelt till bilder, fakturor eller annat du kan behöva. Lär dig mer om Cheqroom

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Lär dig mer om SmartDeploy

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lär dig mer om BMC Helix ITSM

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Lär dig mer om Web Help Desk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
PDQ Deploy is the best way to automate your IT asset management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your IT asset management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 200), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bothering end users. Lär dig mer om PDQ Deploy

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk /Asset Management ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Lär dig mer om BOSSDesk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind, including expiries and vendor information. Lär dig mer om IT Glue

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Complete with a self-service knowledge base, contact ticket portal, round-robin assignments, canned responses, time tracking, and more.
Mojo Helpdesk is an easy-to-use cloud-based help desk ticketing system that allows businesses to provide superior employee & customer service. Mojo moves customer and employee support requests from email to an all-in-one solution that is enjoyed by over 2.5 million happy customers. Perfect for any customer service team, or IT service desk, Mojo Helpdesk is used by a variety of E-commerce businesses, education, government, and healthcare organizations to provide excellent support. Lär dig mer om Mojo Helpdesk

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Lär dig mer om Track-It!

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT.
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleveran törer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer. Lär dig mer om N-sight

Funktioner

  • Revisionshantering
  • Upphandlingshantering
  • Spårning av efterlevnad
  • Rekvisitionshantering
  • Leverantörshantering