Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
282 resultat
Stärk inköpen genom att eliminera manuellt arbete. Förenklade godkännanden, budgetering, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Precoro är en vacker allt-i-ett-programvara som hjälper små och medelstora företag att eliminera manuellt arbete och spara mycket tid och pengar i sin inköpsverksamhet. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
WTP combines data about companies, commodities, labor costs, and currencies to get purchasing insight into a product's cost structure. Lär dig mer om What's The Price
What's The Price gives purchasing professionals access to the one-pager your supplier never wanted to share: cost price, cost structure, and even the margin. We ensure "next level negotiations", where you stop guessing at the right price based on a sales pitch and start talking about the actual price, based on cost models. What's The Price combines Big Data about companies, commodities, labor costs, and currencies to get insight into a product's cost price within a few minutes. Lär dig mer om What's The Price

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify
Procurify är en självklar lösning för utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify hjälper dig att få kontroll över dina företags utgifter. Komplettera din ekonomiska verktygslåda med en riktigt användarvänlig inköpsprogramvara. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
The freight procurement platform helping shippers source freight faster and reduce costs for ocean, road and air transport. Lär dig mer om SHIPSTA
SHIPSTA is the perfect platform for logistic sourcing and procurement. It automates complex tasks and provide complete transparency of data to help businesses control freight costs, manage risk, and build resilience in their supply chain. SHIPSTA allows procurement manager to created RfQ (request for quotation) and source freight rates easily. The software can analyse tenders from hundreds of carriers and identify the optimal carrier partner based on the specific needs of each shipper. Lär dig mer om SHIPSTA

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Ett lättanvänt, molnbaserat inköpsordersystem för projektbaserade företag som vill ha full kontroll. Fristående eller integrerat. Lär dig mer om CostTracker
CostTracker är ett molnbaserat inköpssystem för projektbaserade företag som vill ha full kontroll över kostnaderna. Skapa, godkänn och spåra inköpsorder och försäljningsorder mot budgetar och få full överensstämmelse när fakturan anländer. Ge ditt team möjlighet att fatta bra beslut genom att tillhandahålla full insikt och automatisk kostnadskontroll. Fungerar perfekt fristående eller integrerat med ditt redovisningssystem. Du kan vara i gång på mindre än fem minuter. Lär dig mer om CostTracker

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lär dig mer om ERPAG
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
En kraftfull inköp-till-betalning-lösning för utgiftskontroll för medelstora företag. Lär dig mer om Fraxion
En molnbaserad inköp-till-betalning-lösning för proaktiv utgiftshantering. Betrodd av branschövergripande organisationer runt om i världen för att automatisera inköpsarbetsflöden och hantera processer från rekvisition till inköpsorder med godkännanden på flera nivåer, budgetkontroll, policyefterlevnad och AP-arbetsflödesautomatisering. Fraxion tillåter upphandling med Catalog och PunchOut med strategiska leverantörer. Effektiv som en fristående lösning eller med sömlösa ERP-integrationer. Lär dig mer om Fraxion

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Expeni är ett prisvärt, enkelt och lättanvänt system för hantering av inköpsorder. Passar bäst för en liten budget. Lär dig mer om Expeni
Prisvärd, enkel och användarvänlig. Med en godkännandeprocess på ett enda klick förenklar Expeni hanteringen av inköpsorder. Ange budgetar. Anställda kan snabbt utfärda inköpsorder, bifoga fakturor osv. Automatiska e-postmeddelanden för godkännare. Chefer kan genomföra godkännanden var de än befinner sig. Ställ in godkännande på flera nivåer. Ekonomiavdelningen kan lägga till betalningar. Exportera CSV eller PDF. Dela med leverantörer. Anpassa formuläret för inköpsorder. Kontrollera åtkomst till inköpsorder mellan avdelningar och filialer. Hantera leverantörer och produkter. Lär dig mer om Expeni

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Inköpsprogramvara när den är som enklast. Automatisera din upphandlingscykel med ett lättanvänt molnbaserat system. Boka en demo. Lär dig mer om QT9 ERP
Inköpsprogramvara när den är som enklast. Flexibel. Skalbar. Kompatibilitet med flera platser ingår. Förteckning över streckkodsskanning. Realtidsdataanalys. Automatiska aviseringar om minimilagernivå er och lagervaror med närliggande utgångsdatum. Sök efter partinummer eller serienummer. Inkluderar inspektionskö och kvalitetshanteringsintegrering. Fullständig inköpshistorik och 100 % spårbarhet. Förenkla efterlevnad av både ISO och FDA. Eliminera hinder för informationsutbyte. Behåll mindre lager. Enkel kontroll av kostnader. Prova en månad gratis. Lär dig mer om QT9 ERP

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Webbaserad företagslösning för processen från köp till betalning. Inköpsrekvisitioner, e-godkännanden, kvitton, fakturering och utgiftsanspråk Lär dig mer om WebReq
Webbaserad företagslösning för processen från köp till betalning, inklusive inköpsrekvisitioner, elektroniska godkännanden, kvitton och leverantörsfakturering. Funktionerna inkluderar ett brett utbud av för att ange och glömma godkännanderegler och metoder, automatiserad e-postning av inköpsorder till leverantörer, sömlös integrering med flera finanssystem, faktureringsläsning och automatisk tilldelning. WebReq är tillgänglig som molnbaserad eller lokal lösning. Mobilappsbaserade utgiftsanspråk finns nu också tillgängliga. Lär dig mer om WebReq

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Whether you¿re creating a purchase order, or need to convert one to an invoice, Xero makes the process simple, easy and professional.
Save time and effort by preparing online purchase orders quickly using your Xero inventory items. Approve, copy, send or print purchase orders one at a time, or in bulk. You can also copy purchase orders to bills, sales invoices or new purchase orders to save data entry time. You determine what level of information you want to display. Then customise your purchase orders to reflect your brand by adding your logo, selecting a font, and using one of Xero's professional templates. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses, featuring discounted shipping rates and easy automation.
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses. With ShippingEasy, merchants can access discounted USPS and UPS shipping rates, automate shipping, and get time back to focus on building their business. Robust integrations with all leading online channels allow merchants to manage orders, shipments, and customers from everywhere they sell, all in one easy-to-use platform. Lär dig mer om ShippingEasy

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
NetSuites inköpshantering gör det enkelt att placera, hantera och expediera inköpsordrar genom att automatisera rekvirerings- och inköpsprocessen.
NetSuite Purchasing levererar tvärfunktionella fördelar genom att förenkla processen för att placera, hantera och expediera inköpsordrar. Påskynda inköpen genom att eliminera manuella godkännanden. Bestäm vem som behöver skriva under, skicka lämpliga meddelanden och uppdatera transaktioner automatiskt. Optimera lagret med uppföljning av inköpsordrar och håll koll på vad som har beställts, i vilka kvantiteter och när artiklarna kommer att tas emot. Genom åtkomst till leverantörsportalen kan leverantörer även följa upp sina egna inköpsordrar. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacture rs, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! Lär dig mer om JobBOSS²

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. Lär dig mer om QuickBooks Commerce

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Använd Zoho Books för att skapa och skicka detaljerade och anpassade inköpsorder med ditt eget varumärke. Spåra öppnade inköpsorder och konvertera inköpsorder till räkningar. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
The secret powering small businesses in 90+ countries worldwide. Track stock, manage sales, pick and ship orders, and more,
inFlow Inventory is the easiest way to run your wholesale, distribution, manufacturing, or ecommerce business. Track stock across any location and manage purchases and sales—all from one app. inFlow helps you manage any order or process from start to finish, with full pick/pack/ship support, BOM and assemblies, and connections to over 35 different ecommerce platforms. We offer in-house support via live chat, email, and callback. Click Visit Website to start your free 14-day trial now. Lär dig mer om inFlow Inventory

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. Inköpsprogramvara med högsta betyg.
Över 350 recensioner (med 4,7/5 stjärnor). ”Enkel men fullt utrustad” säger [email protected] Homes. Anställda kan göra inköpsförfrågningar mot fördefinierade budgetar och leverantörer från webbappen eller från deras iOS-/Android-enhet. Godkänn utgifter på ett ögonblick. Prisbelönt kundservice och full support när du sätter igång. Lämplig för verksamheter inom byggindustri, fastighetsförvaltning, marknadsföring och utbildning med mellan 10 och 200 anställda. Inkluderar även en riktigt bra QuickBooks Online och Desktop-integration. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Cut invoice-to-payment time 50% and eliminate hundreds of hours of tedious transactional data entry.
The Sage Intacct Purchasing software module enables you to create structured, predefined transaction and purchase approval workflows that increase purchasing speed, accuracy, and efficiency. At the same time, it provides a comprehensive suite of dashboards and reporting tools that let you monitor budget vs. actuals, analyze costs, and gain visibility into your entire procure-to-pay cycle. That’s purchase order software, perfected. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om DEAR Systems

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Unleashed Software provides a powerful platform to accurately manage your inventory in real-time.
Unleashed Software is a powerful cloud-based platform for all your inventory management needs. Unleashed lets you easily and accurately track stock in real-time across multiple locations. Get visibility on all inventory management processes and transactions across warehouses globally. With total inventory oversight your businesses can make better, data-driven, decisions. Unleashed also integrates with multiple eCommerce software platforms to provide a holistic business solution. Lär dig mer om Unleashed

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Få full kontroll och insyn i dina inköpsflöden med Pipefy.
Pipefy är en programvara för inköpsarbetsflöden som ger kontroll och insyn över inköpsprocessen, automatiskt matar in viktiga redovisningssystem och hjälper teamen att få problemfria inköpsgodkännande n. Besök webbplatsen och prova Pipefy utan kostnad. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Quartzy hjälper life science-företag att påskynda tiden till marknaden och förbättra verksamhetens effektivitet.
Quartzy gör det möjligt för life science-organisationer att digitalisera det unika arbetsflödet i ett labb, förkorta tiden till marknaden och förbättra driftseffektiviteten. Quartzys digitala labbhanteringssystem centraliserar och förenklar begäran, godkännande, inköp och hantering av labblager för snabbare vetenskapliga upptäckter. Lär dig mer om Quartzy

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Solutions for supply chain, EDI, and API integration, for any industry and completely scalable. Connect to any partner and any system.
Superior technology solutions for supply chain management, EDI, and API integration, for any industry and are completely and seamlessly scalable. Connect to any trading partner and any system, improving process efficiency and gaining insightful opportunities across your organization. Leverage the data both inside and outside the enterprise to accelerate time to revenue and provide your customers outstanding service. Award-winning global customer support for all our solutions. Lär dig mer om DiCentral

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Cin7 Orderhive is the ultimate automated eCommerce order management, and inventory management software for retailers and wholesalers.
Cin7 Orderhive is order, shipping, and inventory management software for online retailers and marketplace sellers. Automate, track, and manage your orders from the 16 most popular marketplaces, and 9 most popular online stores like Shopify, WooCommerce, etc. Easily set automation rules to efficiently process 10 to 1000s of orders per day including automated, integrated shipping, fulfillment, 3PLs, and drop shipping. Lär dig mer om Orderhive

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo! Lär dig mer om Spendwise

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Lär dig mer om Deltek Costpoint

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands, and control your inventory from one place. With Stitch, you get a partner and platform focused on forward-thinking retail, helping you focus on building your business. Lär dig mer om Stitch Labs

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more. Lär dig mer om JD Edwards EnterpriseOne

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Streamline and secure your company’s purchasing process with multi-tier approval and automated 3-way line item matching.
Lightyear’s class-leading platform brings purchasing visibility to your business from computer, tablet or mobile. Control who can order what, increase the speed of approvals, bring spending under control & reduce the potential for fraud with our Purchase Order (PO) workflow and approvals matrix. Automate and streamline bill to PO matching with automated 3-way matching at a line-item level. Lär dig mer om Lightyear

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Webbapp för inventering, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser för medelstora företag – inklusive tillverkning.
Webbaserade lager, orderspårning, fakturerings- och rapporteringssystem för medelstora företag på flera platser – inklusive produktionshantering. Se lagervarningar, leverantörstillgänglighet och leadtider. Spåra lagernivåer, kostnader och lagervärde över tid. Hantera plockningar, serienummer, partier och streckkoder, returer, försändelser, dropshipping och interna förflyttningar. Använd Megaventory för framgångsrik hantering av ditt företag och dra nytta av det användarvänliga gränssnittet och den omfattande supporten. Lär dig mer om Megaventory

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
A real-time inventory management and high-volume order fulfillment add-on solution for growth-focused businesses using QuickBooks.
Built for growing product-selling businesses using QuickBooks , Acctivate is a premium inventory management & multi-channel order fulfillment add-on that helps you focus on growth without operational limitations. Solve for QuickBooks limitations, including real-time inventory visibility, multi-warehousing, multi-channel orders, ecommerce fulfillment, EDI transaction support, barcoding, landed cost, lot and serial number traceability and more. Lär dig mer om Acctivate Inventory Management

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Cloud-based tool that helps businesses manage order fulfillment & inventory processes across online sales channels.
Ecomdash is an inventory management and order fulfillment software company that gives you the option of managing all your online sales channels from one dashboard. Coordinate sales and stock levels on platforms such as eBay, Amazon, Etsy, and more with reporting and auto-synchronizing. The software is ideal for small to medium sized companies and comes with a free 15-day trial and free onboarding session for new, active users. All ecomdash customers also receive a free Pitney Bowes account. Lär dig mer om ecomdash

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner.
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandah åller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
The Inventory, Orders, and All-Things-Operations Platform for Ecommerce Merchants.
For multichannel brands and high-volume marketplace sellers, Skubana provides unrivaled inventory, orders, purchasing, and shipping capabilities into one powerful cloud solution. If you sell on Amazon, Shopify, Big Commerce, and/or through big-box retailers, Skubana will bring everything you need into one place. Lär dig mer om Skubana

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Lär dig mer om Dolibarr

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell product effortlessly on multiple marketplaces, such as Amazon, eBay, and Walmart.
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell products effortlessly across multiple online sales channels and gain centralized control over inventory and orders. Sellbrites cloud-based, channel management platform integrates with many popular marketplaces and shopping carts, including Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify, and others. With a simple, intuitive interface, Sellbrite provides powerful tools and automation to simplify listing, prevent overselling, and optimize fulfillment. Lär dig mer om Sellbrite

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. Lär dig mer om M1 ERP

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SAP Fieldglass is the global leader in cloud-based software for management of contingent workers and people-based external services.
In today's modern workforces, employees now represent only 58% of workforce spend, with the other 42% going to these external resources. This is the reality of the modern workforce. With SAP Fieldglass, you can actively manage your external workforce to get every bit of value and every competitive advantage from this power resource, while reducing risk. Our proven, innovative solutions help you control each stage of the process from hiring to onboarding, invoicing and everything in between. Lär dig mer om SAP Fieldglass

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Full purchasing workflow solution hosted in the cloud from req-to-check many plugin options/integrations, and Global 24/7 Support.
Your complete purchase order workflow tool hosted in the Cloud. From point of requisition to placement of your order to the vendor eBA has many features only found in more expensive solutions from online approvals, public RFPs, sealed vendor bidding, a receiving module, invoice matching, full legacy accounts integration, assets & inventory management, GDPR compliant, vendor portals the list goes on. All in an easy to use simple interface - see why we have the highest reviews, contact us now. Lär dig mer om eBuyerAssist Platform

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Rated #1 for ease of use by 1000+ Purchasing Managers who create 50-1000 PO's a month. Proven Results with a Money Back Guarantee!
Are you manually tracking approvals, quotes, purchasing, invoices, inventory, assets, and contracts? Or do you have an outdated system? Bellwether PO makes it easy for you to digitize your procurement tracking, inventory, assets and contracts all in one place! Proven over 37 years by 1000+ customers like Casio, Aramark, NY State Health Dept. See why offer the Only Money Back Guarantee! Lär dig mer om Bellwether PO and Inventory

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Hybrent medical purchasing, inventory management and invoicing software integrates with most AP and clinical applications.
Healthcare supply chain software created to bring a low cost, cloud-based purchasing and inventory management system to ASCs, Physician Clinics, and Long-term Care Centers. Hybrent's software is a healthcare center's supply chain solution for e-procurement, approvals, order tracking & confirmations, invoice matching, AP and PMS integrations, reporting, preference cards, and more. Save time and money with Hybrent's easy-to-use portal for transactions with all vendors. Request a FREE demo today! Lär dig mer om Hybrent

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
A web-based purchasing software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based purchasing software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Lär dig mer om Digital Purchase Order

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Web-enabled purchasing suite that interfaces with client inventory and ERP systems and supports both buyers and suppliers.
Web-enabled purchasing suite that interfaces with client inventory and ERP systems and supports both buyers and suppliers. Lär dig mer om Epic

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Simplify your purchasing by centralizing it onto 1 platform with the proper guardrails in place to ensure compliance and cost savings.
Order simplifies buying for businesses by centralizing it onto one platform. With Order, all the products your company needs to operate can be found in one place with the approval and budgeting guardrails needed to ensure compliance. Placing recurring orders is as simple as one click with saved product lists, and saving on purchases hasn’t been easier with Order’s $4 billion in purchasing power and strategic sourcing that ensures you always pay the lowest prices for your products. Lär dig mer om Order

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Manage your direct & indirect purchasing on your own private purchasing platform. Free version available.
Simple Purchasing Software for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Lär dig mer om Tradogram

Funktioner

  • Rekvisitionshantering
  • Lagerhantering
  • Bearbetning av fakturor
  • Inköpsorderhantering
  • Leverantörshantering
  • Kontrakt / Licenshantering