Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

CRM-system online

CRM-system online möjliggör webbaserade kundkontakter, support och relationshantering. Onlineapplikationer för hantering av kundrelationer ger kunder tillgång till en organisations kunskapsbastillgångar så att de själva kan lösa produktrelaterade problem, via webben eller via telefon. CRM-system online kan bidra till att öka effektiviteten och användbarheten hos ett callcenter, en webbplats eller en kundtjänst genom att ge kunderna möjlighet att lösa problem på egen hand utan att behöva kontakta kundtjänst. CRM-system online är relaterade till program för hantering av kundrelationer.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system online

Sverige Visa lokala produkter

46 resultat

HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Zoho CRM stärker SMBs genom att erbjuda en webbaserad omnikanalsplattform för hantering av kundlivscykler med AI-drivna funktioner. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är en webbaserad CRM-programvara som används av fler än 250 000 företag i 180 länder för att konvertera fler leads, komma i kontakt med kunder och öka sina intäkter. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära appar från tredje part. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Sverige Lokal produkt
Ett visuellt och användarvänligt CRM-system anpassat efter dina behov för en enklare arbetsdag. Lär dig mer om Lime CRM
Lime CRM är ett marknadsledande och användarvänligt system som förenklar arbetsdagen för dig och dina kollegor. Lime CRM samlar dina kunder, affärer och kampanjer på ett ställe. Med smarta integrationer till dina andra system, ger Lime CRM dig en översikt av verksamheten och förebygger dubbelarbete. Kan användas i cloudmiljö eller på er egna server. Optimalt för 10 användare och uppåt. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
HaloCRM är en molnbaserad CRM-lösning för företag av alla storlekar. Lär dig mer om HaloCRM
HaloCRM är en kraftfull CRM-lösning som är utformad för växande team som behöver ett allomfattande verktyg utan begränsningar. HaloCRM:s omnikanalplattform har inga dolda avgifter eller låsta funktioner och erbjuder avancerad rapportering, självbetjäningsfunktioner, automatisering, webbplatsintegration, virtuella agenter och mycket mer. Eftersom det är lätt att komma igång med och behärska HaloCRM samtidigt som den kan få ditt företag att växa, kan du på ett flexibelt sätt centralisera din kundkommunikation med kraftfull men ändå intuitiv funktionalitet för att skapa exceptionell kundnöjdhet. Lär dig mer om HaloCRM

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Pipedrives online-CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut.
Pipedrive är ett online-CRM som uppskattas av team oavsett storlek. Försäljningsteamen hos fler än 95 000 betalande kunder i 179 olika länder lockas av vårt molnbaserade CRM och dess enkla men kraftfulla design som sätter användbarheten i främsta rummet. Med Pipedrives kraftfulla och flexibla online-CRM faller inget mellan stolarna och dina team kan lägga mindre tid på pappersarbete och mer tid på att sälja. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Brevo ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigeringsannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Brevo plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Brevo

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med besökare och kunder på plats, vilket skapar kundlojalitet i processen.
Med LiveChat kan du ha en direktkontakt med kunden som gör att du kan skapa och förbättra lojaliteten till ditt varumärke. Det hjälper dig att stödja kunder som behöver hjälp. Dessutom kan du öka din försäljning genom att engagera rätt potentiella kunder vid rätt tidpunkt samt genom att skapa ett ton av nya leads. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Bitrix24 röstades fram till näst bästa gratis webbaserade CRM-programvara 2016, 2017 och 2018. 100 % gratis med obegränsade register, försäljningsautomatisering och e-postmarknadsföring.
Bitrix24 röstades fram till näst bästa gratis webbaserade CRM-programvara 2016, 2017 och 2018. 100 % gratis med obegränsade register, försäljningsautomatisering, telefoni och e-postmarknadsföring. Över 4 miljoner företag använder Bitrix24. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
EngageBay är en allt i ett-CRM med marknadsförings-, försäljnings- och tjänsteautomatiseringsfunktioner i en enda plattform.
EngageBay CRM erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som gör att du kan hantera dina kundrelationer på ett bättre sätt. Programvaran levereras också med en hel stack av funktioner för marknadsföring, försäljning och tjänsteautomatisering för att skala upp din verksamhet. Den breda listan med funktioner gör att du kan fånga upp leads, vårda och kontakta dem och konvertera dem till nöjda kunder samt erbjuda en överlägsen kundupplevelse med hjälp av den enhetliga plattformen. Sluta betala för funktioner som du inte behöver och byt till EngageBay redan idag. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike är ett meddelandebaserat CRM-alternativ som kombinerar webbchatt med mobilmeddelanden. Chatta med kunder och leads via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
monday.com, webbaserad CRM-programvara, gjord för hantering av kundrelationer med en säker miljö för dina kunddata.
monday.com, webbaserad CRM-programvara, är en bra lösning för hantering av kundrelationer med en säker och tillförlitlig miljö för dina kunddata och din integritet. Programvaran är enkel att använda vilket ger dig en smidig inskolningsprocess för anställda och en snabb anpassning för ditt team. Hantera kundrelationer enkelt och på ditt sätt med effektiv automatisering, integrationer, instrumentbrädor, anpassningsbara arbetsflöden och flera datavyer. Erbjud dina kunder bra service och en bra upplevelse med en enkel men kraftfull programvara. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Caspio är en världsledande NO-CODE-plattform för att bygga databasapplikationer online utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade CRM-applikationer på internet utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Accelo är den prisbelönta CRM du behöver. Främja försäljning, skapa förslag och hantera kundprojekt – i molnet, från alla enheter.
Accelo är ett prisbelönt webbaserat CRM som hjälper dig att vinna kunder, vårda lönsamma försäljningspipelines och förutse tillväxt. Förenkla försäljningen genom att automatiskt kartlägga och dela e-postmeddelanden, bilagor, möten, anteckningar och anpassade fält och få ett rikt sammanhang, från alla enheter. Spara tid genom att enkelt göra vinnande förslag till kundprojekt och behållaravtal med automatiserad uppgiftstilldelning, tidsuppföljning och fakturering. Hantera försäljning och fullgörande – allt-i-ett – med Accelo CRM. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer.
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra molnbaserad lösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg.
GreenRope Online CRM och automatiserad marknadsföring är en omfattande lösning som hjälper hela ditt team att nå sina mål. Med försäljning, marknadsföring, kundservice och drift, allt inbyggt i samma system blir ditt företag en smidig, datastyrd organisation med en komplett 360-graders vy över kundens livscykel. Utöka samarbeten, öka försäljningen, skapa bättre relationer och skapa optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera, forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Salesflare är ett intelligent CRM online för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete.
Salesflare är ett intelligent CRM online för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, outreach, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering.
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera människor. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta, hitta deras e-postadresser automatiskt och gör massutskick med personliga fält via e-post eller LinkedIn. Tilldela dem till pipelines och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och skapa en optimal databas. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Rörledningshantering
  • Kalenderhantering
  • Kontaktledning
  • Hantering av möjligheter
  • Arbetsflödeshantering
  • E-posthantering
  • Påminnelser
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Rapportering och analys
  • Segmentering