Sverige Visa lokala produkter
249 resultat
monday.com, webbaserad CRM-programvara, gjord för hantering av kundrelationer med en säker miljö för dina kunddata. Lär dig mer om monday sales CRM
monday.com, webbaserad CRM-programvara, är en bra lösning för hantering av kundrelationer med en säker och tillförlitlig miljö för dina kunddata och din integritet. Programvaran är enkel att använda vilket ger dig en smidig inskolningsprocess för anställda och en snabb anpassning för ditt team. Hantera kundrelationer enkelt och på ditt sätt med effektiv automatisering, integrationer, instrumentbrädor, anpassningsbara arbetsflöden och flera datavyer. Erbjud dina kunder bra service och en bra upplevelse med en enkel men kraftfull programvara. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Pipedrives online-CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett online-CRM som uppskattas av team oavsett storlek. Försäljningsteamen hos fler än 95 000 betalande kunder i 179 olika länder lockas av vårt molnbaserade CRM och dess enkla men kraftfulla design som sätter användbarheten i främsta rummet. Med Pipedrives kraftfulla och flexibla online-CRM faller inget mellan stolarna och dina team kan lägga mindre tid på pappersarbete och mer tid på att sälja. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade CRM-applikationer på internet utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads. Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med besökare och kunder på plats, vilket skapar kundlojalitet i processen. Lär dig mer om LiveChat
Med LiveChat kan du ha en direktkontakt med kunden som gör att du kan skapa och förbättra lojaliteten till ditt varumärke. Det hjälper dig att stödja kunder som behöver hjälp. Dessutom kan du öka din försäljning genom att engagera rätt potentiella kunder vid rätt tidpunkt samt genom att skapa ett ton av nya leads. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Bitrix24 röstades fram till näst bästa gratis webbaserade CRM-programvara 2016, 2017 och 2018. 100 % gratis med obegränsade register, försäljningsautomatisering och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 röstades fram till näst bästa gratis webbaserade CRM-programvara 2016, 2017 och 2018. 100 % gratis med obegränsade register, försäljningsautomatisering, telefoni och e-postmarknadsföring. Över 4 miljoner företag använder Bitrix24. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Zoho CRM stärker SMBs genom att erbjuda en webbaserad omnikanalsplattform för hantering av kundlivscykler med AI-drivna funktioner. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är en webbaserad CRM-programvara som används av fler än 250 000 företag i 180 länder för att konvertera fler leads, komma i kontakt med kunder och öka sina intäkter. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära appar från tredje part. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike är ett meddelandebaserat CRM-alternativ som kombinerar webbchatt med mobilmeddelanden. Chatta med kunder och leads via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
EngageBay är en allt i ett-CRM med marknadsförings-, försäljnings- och tjänsteautomatiseringsfunktioner i en enda plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay CRM erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som gör att du kan hantera dina kundrelationer på ett bättre sätt. Programvaran levereras också med en hel stack av funktioner för marknadsföring, försäljning och tjänsteautomatisering för att skala upp din verksamhet. Den breda listan med funktioner gör att du kan fånga upp leads, vårda och kontakta dem och konvertera dem till nöjda kunder samt erbjuda en överlägsen kundupplevelse med hjälp av den enhetliga plattformen. Sluta betala för funktioner som du inte behöver och byt till EngageBay redan idag. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer. Lär dig mer om Capsule
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Salesflare är ett intelligent CRM online för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lär dig mer om Salesflare
Salesflare är ett intelligent CRM online för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt. Lär dig mer om Teamgate
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera, forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
VeryConnects pålitliga CRM sparar normalt 80 % av administrationstiden. Be om en demo idag. Lär dig mer om VeryConnect
VeryConnects intuitiva och pålitliga medlemskaps-CRM sparar normalt 80 % av din administrationstid. Detta gör det möjligt för dig att skapa värdefulla relationer med dina medlemmar och potentiella medlemmar, både individer och organisationer. VeryConnects anpassningsbara CRM inkluderar en säker databas som uppfyller GDPR-kraven, kraftfull sökning, integrerad e-postmarknadsföring, statistik och rapporter. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
All-In-One Automation Tool with Sourcing, Outreach, data enrichment ATS / CRM, database management, and synchronization capabilities. Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud is an All-In-One Automation tool to Find and Engage with People. Import profiles in bulk, filter, track and manage them in auto-updating repositories. Easily pick the best to contact, auto-find emails, and reach out to them in bulk with personalized fields via email or LinkedIn. Assign them to pipelines and keep track of all your conversations with timelines, tags and notes. Quickly grow your network with unlimited LinkedIn connection requests and create your ultimate database asset. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Meetsales can be your ONLINE CRM and so much more. It offers built-in features for managing leads, closing deals, and analyzing data. Lär dig mer om Meetsales
Revolutionize the way you organize your sales team’s work by introducing Meetsales - an all-in-one solution that can work as ONLINE CRM and so much more. This video sales command center was built to complement your existing system or replace it. It’s also fantastic for new businesses that are looking for a to-go solution that will help them to manage the sales process. Meetsales integrates with external apps, so you can create an ideal workflow for your salespeople. Lär dig mer om Meetsales

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Lär dig mer om Nimble

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
#1 CRM Software For Small Business
#1 CRM Software - Marketing 360 CRM gives you that ability to manage all your leads & customers in one place. Add as many team members as you need, create custom fields to store any contact information, assign tasks, track deals, and sales pipelines and so much more. Need help importing contacts and get live support that is included as well. Lär dig mer om Marketing 360

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business. Whether it’s customizations to fit your specific business or industry processes or your preferences for deployment and access, the possibilities with Act! Premium are limitless. Lär dig mer om Act!

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Lär dig mer om Copper

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Small business software to manage leads, customer information, contact history and reminders, and emails.
Less Annoying CRM is a simple Online CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free through the phone and email if users have questions. Lär dig mer om Less Annoying CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Lär dig mer om Insightly

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Not just a CRM: proposals, contracts, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Lär dig mer om Tripleseat

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Lär dig mer om PracticePanther Legal Software

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Lär dig mer om Nutshell

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Really Simple Systems CRM software gives you the tools to create great customer experience, letting you sell more and work less.
Customer relationship management is all about creating growth through customer loyalty. Really Simple Systems CRM gives you the tools to create a great customer experience, letting you sell more and work less. Designed for growing teams working B2B, our online CRM is easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. And with an integrated marketing tool, you'll have all your data in one place, enabling team collaboration and great relationships to drive sales growth. Lär dig mer om Really Simple Systems CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Complete customer lifecycle management for the entire financial services industry.
SugarCRM enables businesses to create extraordinary customer relationships with the most innovative, flexible and affordable CRM solution in the market. The company uniquely places the individual at the center of its solutionhelping businesses transform the customer experience and enable highly personalized interactions. Sugar's ability to run in any environment solves many compliance and data residency issues facing many financial firms today. Lär dig mer om SugarCRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is simple, affordable, and online.
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is fast, simple, affordable, and online. Donor Tools is a nonprofit donor database to help charities, churches, and growing organizations make smart decisions and raise more money. With unlimited users, unlimited donations, smart tags, multiple names, donation splits, online donations, QuickBooks and MailChimp integrations, and lots more, we make you look good. Lär dig mer om Donor Tools

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger is an easy to use and customisable CRM leveraged by sales teams in over 300,000 companies to boost business revenue and sales performance. Vtiger adds value at all stages of the sales process from helping you capture & identify top leads, nurture deals via automated email & SMS campaigns, collaborate with teammates, analyse & forecast revenue, streamline meetings, spot deals at risk, manage proposals & quotes, and ultimately win more deals. Lär dig mer om Vtiger CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
All-in-one LinkedIn software that allows users to create automated sales funnels on LinkedIn and improve sales prospecting.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool for you, which allows to: - send connection requests in bulk - mass message connections - auto endorse skills - auto view profiles - build a sales funnel on LinkedIn. - and view analytics page that shows LinkedIn daily performance, campaign conversion rates, and more. Lär dig mer om Octopus CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Pipeliner has revolutionized CRM with our unique visual interface, no-code workflow automation engine, and instant, dynamic insights and reporting. There is no other CRM that provides both salespeople and sales management with so many ways of displaying and analyzing sales data while also delivering intelligent, system-generated insights. Plus, thanks to our automation engine and ease of integration with other systems (such as email, ERP, Marketing), Pipeliner eliminates many manual tasks. Lär dig mer om Pipeliner CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Make your conversations count - bring your contacts into one place and manage all client interactions with a simple online solution.
Grow your client relationships with a powerful CRM app by vcita: >> Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. >> Get a birds-eye view of your clients history appointments, payments, invoices, documents and conversations. >> Have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. >> Easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Lär dig mer om vcita

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Drift helps businesses connect with people at the right time, in the right place, with the right conversation. Using our AI-powered Conversation Cloud, businesses can personalize experiences that lead to more quality pipeline, revenue, and lifelong customers. Lär dig mer om Drift

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Lär dig mer om Salesforce Essentials

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Remote support software you can count on. GoToAssist will be there for you, so you can be there for your customers.
GoToAssist is back and better than ever. Keep customers and remote employees on the move with a remote support experience thats better for both agents and end users alike. With GoToAssist, its easier to resolve issues fast without frustration, to get customers and employees back to doing what matters. Features include both browser and desktop app, file transfer, remote diagnostics, multi-monitor navigation, multi-session support, and integrations with apps like Slack. Lär dig mer om GoToAssist

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Lär dig mer om Close

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Accelo är den prisbelönta CRM du behöver. Främja försäljning, skapa förslag och hantera kundprojekt – i molnet, från alla enheter.
Accelo är ett prisbelönt webbaserat CRM som hjälper dig att vinna kunder, vårda lönsamma försäljningspipelines och förutse tillväxt. Förenkla försäljningen genom att automatiskt kartlägga och dela e-postmeddelanden, bilagor, möten, anteckningar och anpassade fält och få ett rikt sammanhang, från alla enheter. Spara tid genom att enkelt göra vinnande förslag till kundprojekt och behållaravtal med automatiserad uppgiftstilldelning, tidsuppföljning och fakturering. Hantera försäljning och fullgörande – allt-i-ett – med Accelo CRM. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra molnbaserad lösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om amoCRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal