Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system online

Sverige Visa lokala produkter
40 resultat
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Zoho CRM stärker SMBs genom att erbjuda en webbaserad omnikanalsplattform för hantering av kundlivscykler med AI-drivna funktioner. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är en webbaserad CRM-programvara som används av fler än 250 000 företag i 180 länder för att konvertera fler leads, komma i kontakt med kunder och öka sina intäkter. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära appar från tredje part. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med besökare och kunder på plats, vilket skapar kundlojalitet i processen. Lär dig mer om LiveChat
Med LiveChat kan du ha en direktkontakt med kunden som gör att du kan skapa och förbättra lojaliteten till ditt varumärke. Det hjälper dig att stödja kunder som behöver hjälp. Dessutom kan du öka din försäljning genom att engagera rätt potentiella kunder vid rätt tidpunkt samt genom att skapa ett ton av nya leads. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Bitrix24 röstades fram till näst bästa gratis webbaserade CRM-programvara 2016, 2017 och 2018. 100 % gratis med obegränsade register, försäljningsautomatisering och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 röstades fram till näst bästa gratis webbaserade CRM-programvara 2016, 2017 och 2018. 100 % gratis med obegränsade register, försäljningsautomatisering, telefoni och e-postmarknadsföring. Över 4 miljoner företag använder Bitrix24. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
EngageBay är en allt i ett-CRM med marknadsförings-, försäljnings- och tjänsteautomatiseringsfunktioner i en enda plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay CRM erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som gör att du kan hantera dina kundrelationer på ett bättre sätt. Programvaran levereras också med en hel stack av funktioner för marknadsföring, försäljning och tjänsteautomatisering för att skala upp din verksamhet. Den breda listan med funktioner gör att du kan fånga upp leads, vårda och kontakta dem och konvertera dem till nöjda kunder samt erbjuda en överlägsen kundupplevelse med hjälp av den enhetliga plattformen. Sluta betala för funktioner som du inte behöver och byt till EngageBay redan idag. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer. Lär dig mer om Capsule
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Salesflare är ett intelligent CRM online för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lär dig mer om Salesflare
Salesflare är ett intelligent CRM online för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Sverige Lokal produkt
Ett visuellt och användarvänligt CRM-system anpassat efter dina behov för en enklare arbetsdag. Lär dig mer om Lime CRM
Lime CRM är ett marknadsledande och användarvänligt system som förenklar arbetsdagen för dig och dina kollegor. Lime CRM samlar dina kunder, affärer och kampanjer på ett ställe. Med smarta integration er till dina andra system, ger Lime CRM dig en översikt av verksamheten och förebygger dubbelarbete. Kan användas i cloudmiljö eller på er egna server. Optimalt för 10 användare och uppåt. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
VeryConnects pålitliga CRM sparar normalt 80 % av administrationstiden. Be om en demo idag. Lär dig mer om VeryConnect
VeryConnects intuitiva och pålitliga medlemskaps-CRM sparar normalt 80 % av din administrationstid. Detta gör det möjligt för dig att skapa värdefulla relationer med dina medlemmar och potentiella medlemmar, både individer och organisationer. VeryConnects anpassningsbara CRM inkluderar en säker databas som uppfyller GDPR-kraven, kraftfull sökning, integrerad e-postmarknadsföring, statistik och rapporter. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering. Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera människor. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta, hitta deras e-postadresser automatiskt och gör massutskick med personliga fält via e-post eller LinkedIn. Tilldela dem till pipelines och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och skapa en optimal databas. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. Lär dig mer om EQUP
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads. Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Pipedrives online-CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut.
Pipedrive är ett online-CRM som uppskattas av team oavsett storlek. Försäljningsteamen hos fler än 95 000 betalande kunder i 179 olika länder lockas av vårt molnbaserade CRM och dess enkla men kraftfulla design som sätter användbarheten i främsta rummet. Med Pipedrives kraftfulla och flexibla online-CRM faller inget mellan stolarna och dina team kan lägga mindre tid på pappersarbete och mer tid på att sälja. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Sendinblue ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigering sannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Sendinblues plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Sendinblue

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike är ett meddelandebaserat CRM-alternativ som kombinerar webbchatt med mobilmeddelanden. Chatta med kunder och leads via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys , tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
monday.com, webbaserad CRM-programvara, gjord för hantering av kundrelationer med en säker miljö för dina kunddata.
monday.com, webbaserad CRM-programvara, är en bra lösning för hantering av kundrelationer med en säker och tillförlitlig miljö för dina kunddata och din integritet. Programvaran är enkel att använda vilket ger dig en smidig inskolningsprocess för anställda och en snabb anpassning för ditt team. Hantera kundrelationer enkelt och på ditt sätt med effektiv automatisering, integrationer, instrumentbrädor, anpassningsbara arbetsflöden och flera datavyer. Erbjud dina kunder bra service och en bra upplevelse med en enkel men kraftfull programvara. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade CRM-applikationer på internet utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Accelo är den prisbelönta CRM du behöver. Främja försäljning, skapa förslag och hantera kundprojekt – i molnet, från alla enheter.
Accelo är ett prisbelönt webbaserat CRM som hjälper dig att vinna kunder, vårda lönsamma försäljningspipelines och förutse tillväxt. Förenkla försäljningen genom att automatiskt kartlägga och dela e-postmeddelanden, bilagor, möten, anteckningar och anpassade fält och få ett rikt sammanhang, från alla enheter. Spara tid genom att enkelt göra vinnande förslag till kundprojekt och behållaravtal med automatiserad uppgiftstilldelning, tidsuppföljning och fakturering. Hantera försäljning och fullgörande – allt-i-ett – med Accelo CRM. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra molnbaserad lösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera , forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio CRM är en molnbaserad applikation som sammanför enhetlig CRM och intelligent BPM-plattform. Förstå dina kunder, spåra leads och prospekt, samarbeta med dina kollegor och ge en utmärkt kundupplevelse, samtidigt som du utnyttjar en kraftfull BPM-motor och hanterar affärsprocesser oavsett komplexitet i molnet. Programmet kan enkelt anpassas genom ett enda musklick. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
ProProfs Chat hjälper dig att erbjuda proaktiv support till kunder, öka engagemanget, fånga upp leads, identifiera merförsäljningsmöjligheter, och mer.
ProProfs Chat är en webbaserad livechattprogramvara som gör det möjligt för företag att erbjuda omedelbar support till sina kunder och engagera sig med sina webbplatsbesökare. Med ProProfs Chat kan ditt supportteam lösa problem snabbare, ge snabba svar på frågor om dina produkter och tjänster samt och få dina kunder att känna att hjälp alltid finns när de behöver dig. ProProfs Chat hjälper dina supportteam att minska antalet ärenden, förbättra svarstiden och tillfredsställelsen hos kunderna och i förlängningen öka din försäljning och ROI. Lär dig mer om ProProfs Chat

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Är du intresserad av CRM online? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag. Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunkt ioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Programvara för serviceföretag utformad för att optimera och automatisera affärsprocesser.
Orderry är en b2b SaaS som är särskilt utformad för serviceföretag och verkstäder. Den ger en solid och komplett lösning som täcker alla deras behov och hjälper dem att spara tid och pengar. Programvara för serviceföretag utformad för att optimera och automatisera affärsprocesser. Lättanvänd programvara för tjänstehantering i molnet. Alla biljetter och kunder på ett ställe, ekonomisk redovisning, försäljning, lager, sms-meddelanden. Lär dig mer om Orderry

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Programvaran ger företag kostnadseffektiva AI-samtalslösningar via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen.
Toppmoderna AI-chattrobotar för att skala upp kundservice och försäljningsinteraktioner. AI-driven e-postresponsautomatisering för att hantera e-post från kunder på ett snabbare och mer effektivt sätt. Röstautomatiseringsbottar från början till slut för sömlös kundtjänst. Programvaran tillhandahåller toppmoderna och kostnadseffektiva AI-samtalsverktyg via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen för företag runt om i världen. Lär dig mer om Enterprise Bot

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Contact Boss är en lättanvänd, kraftfull CRM-databashanterare som gör det möjligt att spåra och hantera de personer som driver din organisation.
Contact Boss är en lättanvänd men kraftfull CRM-databashanterare som gör det möjligt att spåra och hantera de personer som driver din organisation. Contact Boss gör det enkelt att: Mata in nya eller importera befintliga kontakter Söka efter och organisera dina kontakter Håll kontakten med dina kontakter. Contact Boss sätter dig i förarsätet med robust sökkapacitet, omfattande rapporter, utmärkta granskningsfunktioner och säkerhetsverktyg för att se till att du kan sköta ditt företag friktionsfritt. Lär dig mer om Contact Boss

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
CRM som utformats av agenter och mäklare specifikt för fastighetsmäklare. MoxiWorks betjänar över 80 mäklare och 130 000 agenter.
MoxiEngage är en sfärbaserad försäljningsmetod som håller agenterna välorganiserade och uppdaterade. Lösningen hjälper agenter att öka försäljningen genom att bidra till hanteringen av hela försäljnin gscykeln, från första kontakt till avslutad transaktion, och säkerställer därigenom återkommande affärer och hänvisningar. MoxiWorks öppna plattform, din MoxiEngage CRM, integreras sömlöst med andra mäklartekniker och tjänster, vilket säkerställer effektivitet och noggrannhet. MoxiWorks står för 13 % av all hemförsäljning i USA. Lär dig mer om MoxiEngage

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
Chatabox är en förenklad CRM-plattform för företag som är fullpackad med många funktioner och till ett konkurrenskraftigt pris från 35 AUD.
Chatabox är ett molnbaserat CRM som är helt skalbart och användarvänligt med sömlöst arbetsflöde och automatiseringsfunktioner som förenklar sälj- och leadhanteringsprocessen. Standardfunktionerna inkluderar spårning och delning av kontakters e-post, bilagor, möten, kundrelationer, marknadsföring, leadgenerering, lagring, offerter och anbud, fakturering med anpassningsbara instrumentbräden plus en rad andra funktioner från 35 AUD. Lära sig mer om Chatabox. Lär dig mer om Chatabox

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal
GOT CRM är kanske den bästa CRM-programvaran för optimering av din organisation genom övervakning av säljavtal.
GOT CRM, ett system för försäljning och marketing automation, blev mycket effektivare för en organisation. GOT CRM förenklar din verksamhet med interaktiva instrumentbrädor och anpassad rapportering för effektiv hantering av leads. Effektivisera din försäljningsprocess genom att organisera och prioritera dina kunder med ett klick. Stödjer din verksamhet i varje steg med helt ny och revolutionerande lead-hantering som låter dig skicka korrekta fakturor automatiskt i ett steg. Helt säkra och avancerade funktioner. Lär dig mer om GOT CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundtjänst
  • E-postsvarskontroll
  • Prestandamätningar
  • Sök / filtrera
  • Självbetjäningsportal