I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Dokumenthanteringssystem

Dokumenthanteringssystem automatiserar dokumenthanteringsprocessen från skapande till lagring och distribution i ett företag, vilket ökar effektiviteten och minskar kostnaderna och röran med förvaring av pappersdokument. Verktyg för dokumenthantering erbjuder lösningar för ett brett spektrum av dokumentbehov, från dokument med hög volym men låg specificitet, som till exempel standardformulär, till mycket specifika lågvolymdokument såsom personlig korrespondens. Använd Capterra för att hitta en lösning för dokument- och versionshantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Dokumenthanteringssystem är relaterade till programvara för digital IT-tillgångshantering och kunskapshanteringsprogram.

Sverige Visa lokala produkter
111 resultat
Part 11 programvarusystem för dokumentkontroll, inklusive PDF-publicering, e-signatur, hierarkisk vy med mera. Mindre än 72 timmars onboarding Lär dig mer om Orcanos
Orcanos Electronic programvara för dokumenthantering (e-DMS) är en prisvärd molnlösning som gör det möjligt för tillverkare av medicintekniska produkter att snabbt skapa, arkivera, spåra, söka, e-signera och granska alla dokument i enlighet med ISO 14971 Att byta från ett pappersbaserat dokumenthanteringssystem till en dedikerad digital automatiserad lösning kan verka vara en väldig utmaning, men integreringen av Orcanos automatiserade DMS kan uppnås på bara 72 timmar. Lär dig mer om Orcanos

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
UnForm inkluderar utskriftshantering, e-leverans, dokumentarkivering, arbetsflöde och skanning/avbildning. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslösning som används vid utskrift för att framställa dokument i olika format för utskrift och elektronisk leverans. Exakta kopior av dessa dokument kan lagras i ett säkert arkiv för senare hämtning av användare via ett webbläsargränssnitt, eller via kraftfulla REST och API:er. Lär dig mer om UnForm

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Streamline document management across your entire business with UpSlide. Boost productivity and ensure brand compliance. Lär dig mer om UpSlide
UpSlide is the leading all-in-one document management add-in for Microsoft Office. We specialise in supporting financial and professional services firms across the globe. Our 65+ features empower professionals in 60+ countries to build and distribute flawless, brand-compliant pitchbooks and reports in less time. Our easy document management tools save users 12 hours on average per month in Excel, Word, PowerPoint and Power BI. Lär dig mer om UpSlide

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Hantera ditt innehålls livscykel med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering.
Uppgradera din strategi för informationshantering med den interna livscykelhantering som din organisation behöver för att minska riskerna utan att påverka produktiviteten. Effektivisera hur du hanterar livscykeln för det innehåll som driver affärsprocesser med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Med monday.com Work OS är det enkelt att skapa, samla, spåra och automatisera alla organisationens dokumentprocesser.
Med monday.com Work OS kan du skapa, lagra och hantera alla dokument och formulär på ett och samma ställe. Automatisera skapandet och godkännandet av dokument för att öka effektiviteten och minimera fel, dela och samarbeta om dokument i realtid och maximera säkerheten genom att centralisera dem på ett ställe. Spåra och granska tidigare redigeringar med hjälp av dokumentsökning och standardisera dokumentprocesser för att hålla hela ditt team uppdaterat. monday.com möjliggör en mer organiserad dokumenthantering, i en samarbetsinriktad arbetsmiljö. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Confluence kan bli din enda sanningskälla. Använd verktyget för att effektivt lagra och dela information över hela organisationen.
Dagens organisationer blir alltmer digitala. Det är dags att sluta lagra viktiga dokument i pappersformat. Gå med i den digitala rörelsen genom att göra Confluence till ditt enda programvaruverktyg för dokumenthantering. Bli mer effektiv genom att skapa en enda sanningskälla och distribuera viktig information över hela organisationen med ett klick. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Wrike är en samarbetsprogramvara som används för dokumenthantering med visuell språkgranskning, samarbete i realtid och Kanban-tavlor.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Jotforms formulärbyggare är betrodd av över 18 miljoner användare och är ett enkelt sätt för att skapa och publicera onlineformulär från vilken enhet som helst. Företaget erbjuder över 10 000 färdiga formulärmallar, över 100 integrationer med appar från tredje part och avancerade designfunktioner, vilket gör det till en förstklassig webbaserad formulärbyggare för organisationer över hela världen. Programvaran används ofta för att skapa betalningsformulär, formulär för generering av potentiella kunder, registreringsformulär, kontaktformulär, ansökningsformulär och mycket mer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera formulär och andra affärsdokument.
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera formulär snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa formulär som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, och live-support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare formulär på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar formulär, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Bluebeam håller team synkroniserade med smarta verktyg som används för att effektivt hantera, organisera och dela ritningar, dokument och data från vilken plats som helst.
Bluebeam ger team en säker, central plats i molnet där de kan lagra och dela projektfiler i PDF-format. Alla enkelt kan komma åt de senaste uppdateringarna på valfri webb- eller iOS-enhet. Bluebeam innehåller också en mängd tidsbesparande verktyg för automatisering, som är särskilt utformade för bygg- och fastighetsägarprojekt. Du kan överlagra olika versioner för att hitta ändringar, omvandla ritningar till PDF-filer med sökbar text och mycket mer. Ge alla tillgång till den senaste uppsättningen. Lagra ritningar, dokument och data på en och samma centrala plats. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och på plats.
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsenheter eller för grupper eller företag, filsynkronisering, fildelning, mobil åtkomst, dokumentredigering online och offline, redigering av flera användare, med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om Revver

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
PDF-programvara du faktiskt kommer att gilla. Smallpdf innehåller 21 PDF-verktyg, 24 språk och 40 miljoner användare varje månad.
Smallpdf är ett prisbelönt företag från Schweiz, landet med klockor, banker och stilren design. Smallpdf erbjuder dig en svit med smarta dokumenthanteringsverktyg. Smallpdf grundades 2013 och ger ett enkelt, säkert och pålitligt svar på tunga, jobbiga PDF-filer. Genom att ta bort onödiga funktioner och lägga till ett djupt fokus på användarupplevelsen, har Smallpdf blivit en älskad PDF-programvara och betjänar över 500 miljoner användare, 100 000 olika företag, på 24 olika språk. Lär dig mer om Smallpdf

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Spara tid och pengar med Process Streets automation. Skapa och anpassa checklistor för att hålla dina team och dokument organiserade.
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street. Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor som inkluderar robusta godkännandeprocesser, villkorad logik och över 1 000 appintegrationer. Automatisering av dina processer sparar pengar genom att säkerställa effektiva, konsekventa arbetsflöden som ökar de anställdas produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Workable är en av världens ledande anställningsplattformer. Workable hjälper företag att hitta, utvärdera och anställa bättre kandidater snabbare.
Workable är en av världens ledande anställningsplattformer. Workable ger interna rekryterare och anställningsteam fler sätt att hitta mer kvalificerade kandidater och hjälper dem att tillsammans arbeta med att identifiera och anställa så bra kandidater som möjligt. Workable tar dig från rekrytering för anställningserbjudande snabbare, med automatiserade och AI-drivna verktyg som hämtar och föreslår kandidater, förenklar beslutsfattandet och effektiviserar anställningsprocessen. Workable grundades 2012 och har sedan dess hjälpt mer än 20 000 företag att anställa en miljon kandidater. Lär dig mer om Workable

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Nifty är ett nytt projektledningsverktyg som förkortar projektcyklerna och förbättrar teamets produktivitet med allt i ett-samarbete.
Nifty är ett projektledningsverktyg av den nya skolan som förkortar projektutvecklingscyklerna och förbättrar teamets produktivitet genom att kombinera alla viktiga funktioner för projektledning i en enda programvara. Slutresultatet är milstolpedrivna framsteg som håller teamen inspirerade, vilket säkerställer att organisationens målsättningar fortskrider enligt planerna. Niftys programvara låter dig hantera uppgifter via både Kanban- eller listvyn, har en inbyggd kalender som kan integreras med Google, samt fil- och dokumentdelning. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Programvara för kvalitetshantering; inkluderar elektronisk dokumentkontroll, utbildningskontroll, korrigerande åtgärder, revision, leverantörshantering med mera.
MasterControl Quality Excellence-lösningar används av fem av de största tillsynsmyndigheterna i USA. MasterControl är en leverantör av SaaS och hjälper företag att få ut sina livsförbättrande produkter på marknaden snabbare. Detta görs genom att tillhandahålla molnbaserade lösningar som hanterar en organisations dokument, utbildning och prov, korrigerande/förebyggande åtgärder, validering med mera. Och det är inte bara kvalitet, MasterControl har lösningar för hela produktlivscykeln. Lär dig mer om MasterControl Quality Excellence

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
ABBYY FineReader PDF is a universal PDF software for efficient work with documents - both PDFs and scans - in the digital workplace
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och gör det enklare att digitalisera, konvertera, arbeta med tillsammans, hämta, redigera, skydda och dela alla typer av dokument på den digitala arbetsplatsen. Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Betrodd av yrkespersoner för att säkert dela stora volymer känsliga dokument för due diligence, efterlevnad och rättstvister.
Firmex lättanvända och prisvärda virtuella datarum erbjuder support 24/7, vilket gör att du kan lita på att viktiga processer utförs friktionsfritt och projekt färdigställs snabbare. Över 120 000 företag har använt Firmex för att dela konfidentiella dokument under fusioner och förvärv, insamlingar, revisioner, rättstvister och upphandlingsprojekt med flera miljarder dollar på spel. Firmex kan sätta igång ditt projekt på några minuter och alla användare har tillgång till samma support som du. Inga kostnader per sida eller dolda avgifter. Lär dig mer om Firmex Virtual Data Room

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
iDeals VDR gör det möjligt för investerare, advokater och högre chefer att utbyta och dela konfidentiell information genom ett säkert datarum.
iDeals Solutions är en sofistikerad och pålitlig leverantör av virtuella datarum. iDeals Solutions erfarenhet och exceptionella resultat har satts på prov av investeringsbanker, jurister och ledande företagsledare runt om i världen. Som ett av de mest resultatinriktade och flexibla företagen på marknaden lyssnar iDeals Solutions alltid på sina kunder och erbjuder dem den säkraste, bekvämaste och snabbaste lösningen för att uppnå deras strategiska mål i alla typer av transaktioner. Lär dig mer om Ideals Virtual Data Room

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Omvandla dokumenthantering digitalt med Nintex för att säkerställa precision, tillgänglighet och lagring av dina dokument.
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan företag automatiskt samla in och dirigera data till en central lagringsplats med bara några klick och utan kod. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumentklassificering
  • Filkonvertering
  • Versionskontroll
  • Fildelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Integreringar med tredjepart