897 resultat
Varför Capterra är gratis
Bynder är en innovativ molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda taxonomistrukturer och sökning i text i kroppen. Lär dig mer om Bynder
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda taxono...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
FOXIT is the INDUSTRY LEADER in PDF SDK TECHNOLOGY. 7 x PLATFORMS. Our Clients: GOOGLE, AMAZON, IBM, INTEL, MICROSOFT and NASDAQ. Lär dig mer om Foxit PDF Software Development Kit
FOXIT is the INDUSTRY LEADER in PDF SDK TECHNOLOGY. Clients Include: GOOGLE, AMAZON, IBM, INTEL, MICROSOFT and NASDAQ. 7 Platforms: Web, Windows, iOS, Android, Mac, Linux and UWP. Features Include: Annotations, Digital Signatures, Form Filling and Security. 330 MILLION END USERS. 200+ DEVELOPERS. 15+ Years Development History. Global Support. Opens billions of PDF's everyday. Flexible licensing and partnership opportunities. Dedicated Solution Engineers located globally. Lär dig mer om Foxit PDF Software Development Kit
FOXIT is the INDUSTRY LEADER in PDF SDK TECHNOLOGY. Clients Include: GOOGLE, AMAZON, IBM, INTEL, MICROSOFT and NASDAQ. 7 Platforms: Web, Windows, iOS, Android, Mac, Linux and UWP. Features Include: Ann...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place. Lär dig mer om Confluence
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from meeting notes to strategy docs and IT documentation so they can make better decisions faster and be more responsive to change. Confluence integrates seamlessly with the Atlassian suite of products like Jira Software and Trello, and allows for endless customization with apps from our Marketplace. Lär dig mer om Confluence
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from me...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Med Microsoft Office-tillägget UpSlide kan du spara upp till 12 timmar per månad i Excel, Word och PowerPoint med över 50 funktioner. Lär dig mer om UpSlide
Med UpSlide-lösningen kan du utföra Microsoft Excel-, Word- och Powerpoint-uppgifter 5 gånger snabbare, vilket sparar upp till 12 timmar per månad per användare. Lösningen gör det möjligt för dina team att enkelt producera rapporter och dokument med ett enda klick. UpSlide används nu i över 450 team, i över 60 länder, inom alla industrier. Med UpSlide genererar ledande företag som KPMG, Citi och Deloitte nu varumärkesenliga dokument varje år. Lär dig mer om UpSlide
Med UpSlide-lösningen kan du utföra Microsoft Excel-, Word- och Powerpoint-uppgifter 5 gånger snabbare, vilket sparar upp till 12 timmar per månad per användare. Lösningen gör det möjligt för dina team...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Scanbot SDK

Scanbot SDK

(0 recensioner)
SDK adding scanning functionalities such as Document scanning, Bar & QR code scanning, ID-card & Passport Scanning to any app & web app Lär dig mer om Scanbot SDK
The Scanbot Scanner SDK enables your employees and customers to scan documents, Barcodes, QR codes, ID-cards, Passports, EHIC-cards, and other Data right from their smartphone. With the recognition of text and data, you save a great deal of time processing documents. The Scanner SDK is based on years of developing the Scanbot app, which has received several awards and is used by millions of customers. Hence, we can offer optimal results, ease of use, and numerous features. Lär dig mer om Scanbot SDK
The Scanbot Scanner SDK enables your employees and customers to scan documents, Barcodes, QR codes, ID-cards, Passports, EHIC-cards, and other Data right from their smartphone. With the recognition of ...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Adobe PDF Library SDK är ett PDF-bibliotek på låg nivå som är byggt med samma kärnteknik som Adobe använder för att bygga Acrobat. Lär dig mer om Adobe PDF Library
Införliva Adobes PDF-funktionalitet i dina egna program. Adobe PDF Library SDK är byggt med samma kärnteknik som Adobe använder för att bygga Acrobat och är ett PDF-bibliotek på låg nivå som innehåller en kraftfull uppsättning inbyggda C/C++-API:er med gränssnitt för .NET och Java. Systemintegratörer, oberoende programvaruleverantörer (independent software vendors, ISV), IT-utvecklare för företag och andra kan integrera Adobes PDF-funktioner i anpassade applikationer i en klient- och/eller servermiljö. Lär dig mer om Adobe PDF Library
Införliva Adobes PDF-funktionalitet i dina egna program. Adobe PDF Library SDK är byggt med samma kärnteknik som Adobe använder för att bygga Acrobat och är ett PDF-bibliotek på låg nivå som innehåll...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Säljteamen använder PandaDoc för att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs allt-i-ett-programvara för dokumentautomatisering för att effektivisera processen att skapa, godkänna och skriva under med e-signatur förslag, offerter och kontrakt. PandaDoc hjälper dig att förenkla processer och öka effektiviteten i hela organisationen när du integrerar dina befintliga CRM-, betalnings- och fillagringsappar i ett enda arbetsflöde. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs allt-i-e...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Manage documents and assets with enterprise-level security. XaitPorter, a all-in-one solution for document automation and co-authoring. Lär dig mer om XaitPorter
Manage documents and document assets with enterprise-level security using XaitPorter, a leading all-in-one solution for document automation and co-authoring. With XaitPorter you can create and edit documents with many sections and subsections, each with their own writer, reviewer and approver all with individual deadlines. Re-use content to increase document integrity and productivity. XaitPorter also gives you the freedom to control access rights and share information with your writing team. Lär dig mer om XaitPorter
Manage documents and document assets with enterprise-level security using XaitPorter, a leading all-in-one solution for document automation and co-authoring. With XaitPorter you can create and edit doc...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som hjälper till med efterlevnad av standarder och förordningar. Lär dig mer om Q-Pulse
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Q-Pulse
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kon...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Omvandla dokumenthantering digitalt med Nintex för att säkerställa precision, tillgänglighet och lagring av dina dokument. Lär dig mer om Nintex Process Platform
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan företag automatiskt samla in och dirigera data till en central lagringsplats med bara några klick och utan kod. Lär dig mer om Nintex Process Platform
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan föret...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denn...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Kizeo Forms is a flexible & intuitive tool for field professionals to create and fill out custom digital forms from any mobile device. Lär dig mer om Kizeo Forms
Kizeo Forms is a flexible application that replaces expensive paper documents with custom digital forms that you can fill out from any mobile device/tablet. The data can be easily integrated to your business systems. Generate custom reports instantly & send them automatically via email. Benefit from several options such as photo, geolocation, signature, NFC tag, barcode, audio, checkbox, etc. Manage all your documents from your mobile device. Increase efficiency, save time and money! Lär dig mer om Kizeo Forms
Kizeo Forms is a flexible application that replaces expensive paper documents with custom digital forms that you can fill out from any mobile device/tablet. The data can be easily integrated to your bu...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
UnForm inkluderar utskriftshantering, e-leverans, dokumentarkivering, arbetsflöde och skanning/avbildning. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslösning som används vid utskrift för att framställa dokument i olika format för utskrift och elektronisk leverans. Exakta kopior av dessa dokument kan lagras i ett säkert arkiv för senare hämtning av användare via ett webbläsargränssnitt, eller via kraftfulla REST och API:er. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslösn...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ABBYY FineReader PDF är en universell PDF-programvara för effektivt arbete med dokument – både PDF-filer och skanningar – på den digitala arbetsplatsen Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och gör det enklare att digitalisera, konvertera, arbeta med tillsammans, hämta, redigera, skydda och dela alla typer av dokument på den digitala arbetsplatsen. Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och gö...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Automatisera hantering och upprättning av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC. Lär dig mer om Legito
Dokumenthantering, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumentautomatisering, upprättning av kontrakt och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group. Lär dig mer om Legito
Dokumenthantering, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumentautomatisering, upprättning av kontrakt och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smar...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och på plats. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsenheter eller för grupper eller företag, filsynkronisering, fildelning, mobil åtkomst, dokumentredigering online och offline, redigering av flera användare, med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsenh...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Collaboration software designed to help teams share files, manage tasks, collaborate on documents, communicate faster, & get more done. Lär dig mer om Samepage
Samepage is award-winning document management software built to help teams co-author documents, share files, manage tasks & calendars, draw diagrams, edit spreadsheets, & more - in real time. Secure sharing helps you collaborate with co-workers, contractors, clients, etc. Group chat & video calling lets you see your team and its conversations alongside the content you're working on together. It also integrates with hundreds of apps to help you consolidate workflows & avoid email overload. Lär dig mer om Samepage
Samepage is award-winning document management software built to help teams co-author documents, share files, manage tasks & calendars, draw diagrams, edit spreadsheets, & more - in real time. Secure sh...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Save time and money with Process Street automation. Create and customize checklists to keep your teams and documents organized Lär dig mer om Process Street
Effortlessly manage your teams' documents and associated workflows with Process Street. We provide businesses with a streamlined, non-technical way to build and customize rich checklists that include robust approval processes, conditional logic, and 1000+ app integrations. Automating your processes saves money by ensuring efficient, consistent workflows that increase employee productivity. Lär dig mer om Process Street
Effortlessly manage your teams' documents and associated workflows with Process Street. We provide businesses with a streamlined, non-technical way to build and customize rich checklists that include...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få dokument granskade och godkända snabbare Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina dokument granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina dokument granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
För större organisationer med mer än 20 användare. Versionskontroll, arbetsflöde, efterlevnad, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API Lär dig mer om FileHold
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilen. Dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, AD, SharePoint och e-signatur som tillval. Lär dig mer om FileHold
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för ar...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
App4Legal är en intuitiv lösning för hantering av advokatbyråer. Den är en helt integrerad lösning med ett användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om App4Legal
App4Legal är en intuitiv lösning för hantering av advokatbyråer som gör att du kan fokusera på de kreativa aspekterna ifråga om problemlösning för ditt arbete. Den är designad av advokater för advokater med ett användarvänligt gränssnitt och en garanterad snabb inlärningskurva på marknaden. App4Legal är en webbaserad lösning som finns tillgänglig på server eller i moln och som stöds med en iOS och Android mobilapplikation. Oavsett om du arbetar som ensam praktiserande jurist, på en advokatbyrå eller på en intern juridisk avdelning, är App4Legal rätt för dig. Lär dig mer om App4Legal
App4Legal är en intuitiv lösning för hantering av advokatbyråer som gör att du kan fokusera på de kreativa aspekterna ifråga om problemlösning för ditt arbete. Den är designad av advokater för advokate...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala funktioner för dokumenthantering som du kan förvänta dig av en företagsplattform. Lär dig mer om Nuxeo Platform
Med Nuxeo kan stora företag på ett säkert sätt hantera, komma åt och använda alla viktiga affärsdokument, oavsett storlek, volym eller plats, samtidigt som de kan automatisera processer och extrahera värdefulla data med verksamhetsspecifika AI- och maskininlärningsmodeller. Dokument är kärnan i många affärsprocesser och därför erbjuder Nuxeos plattform allt du behöver i ett dokumenthanteringssystem för företag. Lär dig mer om Nuxeo Platform
Med Nuxeo kan stora företag på ett säkert sätt hantera, komma åt och använda alla viktiga affärsdokument, oavsett storlek, volym eller plats, samtidigt som de kan automatisera processer och extrahera v...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Track all document versions, revisions, and approvals to address regulations. Lär dig mer om Intellect
Intellect's Document Management is a software solution proven to enhance document operations and improve overall productivity by 90%. Intellect's document control management solution enables users with the proper permission to revise documents, seek approvals on changes, and see a full audit trail of who approved what, when and where. Our applications are designed by certified quality experts and can easily be tailored with no code, drag and drop technology to fit your exact business needs.. Lär dig mer om Intellect
Intellect's Document Management is a software solution proven to enhance document operations and improve overall productivity by 90%. Intellect's document control management solution enables users with...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ComplianceQuest erbjuder ett 100 % molnbaserat kvalitets- och säkerhetshanteringssystem (QHSE = EQMS + EHS) som bygger på Salesforce. Lär dig mer om ComplianceQuest
ComplianceQuest är ett kvalitets- och säkerhetshanteringssystem (QHSE = EQMS + EHS) från början till slut för företag och bygger på Force.com-plattformen. EQMS-sviten erbjuder: Granskning CAPA Förändring Klagomål Dokument Utrustning Incidenter Inspektion Avvikelser Risk Leverantör Utbildning EHS-uppsättningen erbjuder: Hälsa och säkerhet Miljö Hållbarhet Entreprenör Arbetstillstånd/Jobbsäkerhetsanalys App för att utöka Work.com kommer snart. Se produktens webbplats för mer information. Lär dig mer om ComplianceQuest
ComplianceQuest är ett kvalitets- och säkerhetshanteringssystem (QHSE = EQMS + EHS) från början till slut för företag och bygger på Force.com-plattformen. EQMS-sviten erbjuder: Granskning CAPA Förä...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Document Management Software Made Easy. The QT9 QMS makes it easy to access the latest versions of your documents. Start a free trial. Lär dig mer om QT9 QMS
Document management software made easy. Easily access the latest versions of your documents anywhere, anytime. QT9's cloud-based or on-premise QMS includes electronic signature approvals, automated email reminders & real-time status updates. Customizable dashboards give you the ability to see documents how you want to see them. Collaborate with employees & share unlimited file attachments with QT9's secure document management software. Go as paperless as possible & start your free 30-day trial. Lär dig mer om QT9 QMS
Document management software made easy. Easily access the latest versions of your documents anywhere, anytime. QT9's cloud-based or on-premise QMS includes electronic signature approvals, automated ema...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Ett enkelt programvarusystem för dokumentkontroll för att importera, hantera, kontrollera och underteckna dina dokument. Lär dig mer om Orcanos ALM and QMS
Orcanos programvara för dokumenthantering (DMS), som är en del av Orcanos ALM- och QMS-plattform, är en prisvärd molnlösning som gör att organisationen kan snabbt skapa, arkivera, spåra, söka, e-signera och granska all dokumentation som rör planering, design, utveckling, tillverkning, service med mera. Orcanos dokumenthantering är en perfekt matchning för reglerade branscher, som medicintekniska produkter, vilket gör kvalitetshanteringsprocesser och revisioner enkla och riskfria. Lär dig mer om Orcanos ALM and QMS
Orcanos programvara för dokumenthantering (DMS), som är en del av Orcanos ALM- och QMS-plattform, är en prisvärd molnlösning som gör att organisationen kan snabbt skapa, arkivera, spåra, söka, e-signer...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
WoodWing Assets (tidigare Elvis DAM) hjälper dig att hantera och skapa otroliga tillgångar med en av marknadens bästa Adobe InDesign-integration. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för ...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
TACTIC är ett verktyg med en ovanlig arbetsflödesmotor som skapar komplexa arbetsflöden mellan team, processer och miljontals tillgångar. Lär dig mer om TACTIC
Southpaws TACTIC-lösningar erbjuder ett jättebra verktyg för arbetsflödesorganisering och teamsamarbete på distans. Den är enkel att anpassa och erbjuder både en integrerad arbetsflödesmotor från början till slut och en komplett plattform för digital materialförvaltning (digital asset management, DAM). Arbetsflöden sträcker sig från linjära och enkla till tusentals noder och kan hantera miljontals tillgångar inklusive flera datatyper, datamodeller och terminologier. TACTIC finns tillgängligt på plats, i molnet eller på hybridnivå. Southpaw Services kan bygga de första arbetsflödena och utbilda interna resurser. Lär dig mer om TACTIC
Southpaws TACTIC-lösningar erbjuder ett jättebra verktyg för arbetsflödesorganisering och teamsamarbete på distans. Den är enkel att anpassa och erbjuder både en integrerad arbetsflödesmotor från börja...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Förvandla dina dokumentcentrerade processer och ge företagsanvändare möjlighet att skapa och automatisera dokument. Lär dig mer om Xpertdoc
Xpertdocs innovativa och intuitiva dokumentgenererings- och automationsprodukt ger dig möjlighet att förenkla, optimera och automatisera konsekventa processer för skapande, generering, hantering, leverans, lagring och e-signatur av dokument, snabbare, vilket resulterar i förbättrad kommunikation, snabbare affärsprocesser, ökad produktivitet och minskat IT-beroende. Dessutom erbjuds integrationer till ledande CRM-plattformar och kärnsystem för företag som ERP, CPQ, ECM och mycket mer. Lär dig mer om Xpertdoc
Xpertdocs innovativa och intuitiva dokumentgenererings- och automationsprodukt ger dig möjlighet att förenkla, optimera och automatisera konsekventa processer för skapande, generering, hantering, lever...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Stellar File Repair Toolkit is the bundle of 4 software: Excel, Word, PowerPoint Repair and ZIP file repair. Lär dig mer om Stellar Toolkit for File Repair
Stellar Toolkit for File Repair is the combination of 4 products and these are: Excel file repair software. MS Word file repair software, PowerPoint repair software and, ZIP file repair software. The toolkit is compatible with Windows 10 and lower versions. Lär dig mer om Stellar Toolkit for File Repair
Stellar Toolkit for File Repair is the combination of 4 products and these are: Excel file repair software. MS Word file repair software, PowerPoint repair software and, ZIP file repair software. The t...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Zeendoc

Zeendoc

(0 recensioner)
Zeendoc automatically classifies and indexes your documents so you can find key information to your business in one click. Lär dig mer om Zeendoc
Zeendoc saves you time and money Zeendoc automatically classifies and indexes your documents so you can find key information to your business in one click. The web browser enables you to access your documents at any time, from any place, on any type of internet attached device in a secure way. Zeendoc also automates many administrative tasks : - CAPTURE, classify and Index - ARCHIVE - USE Search, Retrieve, Share - AUTOMATE Lär dig mer om Zeendoc
Zeendoc saves you time and money Zeendoc automatically classifies and indexes your documents so you can find key information to your business in one click. The web browser enables you to access your d...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
A Ground-Breaking, Turnkey Document Automation Solution Lär dig mer om Windward Hub
Windward Hub is the comprehensive, hosted solution you need to generate, manage, and share all of your documents and reports with the click of a button. Windward provides streamlined production of contracts, proposals, sales collateral, and much more. Output accurate and error-free documents every time with our dynamic document generation solution. Lär dig mer om Windward Hub
Windward Hub is the comprehensive, hosted solution you need to generate, manage, and share all of your documents and reports with the click of a button. Windward provides streamlined production of cont...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Save & classify files to SharePoint right from Microsoft 365 even on mobile Lär dig mer om Colligo Document Manager for Microsoft 365
Intuitive SharePoint Access from Microsoft 365 Leveraging the power of SharePoint is a breeze when you can do it right from within Microsoft Word, Excel and PowerPoint. Users get instant access wherever they are logged in, and dont need to know to use or navigate SharePoint itself. Lär dig mer om Colligo Document Manager for Microsoft 365
Intuitive SharePoint Access from Microsoft 365 Leveraging the power of SharePoint is a breeze when you can do it right from within Microsoft Word, Excel and PowerPoint. Users get instant access where...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more....
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Dropbox Business is the secure file sharing and storage solution that employees love and IT admins trust. Get started for free today!
Dropbox Business is a central workspace that helps teams stay organized and keep their work flowing. All your teams content is in one place, making it easy to collaborate and focus on the work that matters. Dropbox Business is trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow.
Dropbox Business is a central workspace that helps teams stay organized and keep their work flowing. All your teams content is in one place, making it easy to collaborate and focus on the work that mat...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices....
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Box is a platform for document, asset and content management.
Box works in any browser and allows you to easily store and manage all your content online. It also lets you share files instantly and access documents from anywhere. No matter what device you choose, get fast, easy access to documents, project plans, presentations and videos. Always have the latest pitch for your customers, on or offline. Box makes it easy for administrators to maintain a central view of all content and users in their account through a powerful admin console.
Box works in any browser and allows you to easily store and manage all your content online. It also lets you share files instantly and access documents from anywhere. No matter what device you choose, ...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Wrike is a collaboration software used for document management with visual proofing, real-time collaboration, and Kanban boards.
Wrike is a work management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Streamline your document management with cloud-based, in-context file storage. Share documents within custom request forms and tasks, shorten your approval cycles with visual proofing, and quickly tag teammates for any file requests. Accelerate your delivery with Wrike's 400+ integrations, including other document management software. Documents are easy-to-find and task discussions and updates can be seen in seconds.
Wrike is a work management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Streamline your document management with cloud-based, in-context file storage. Share documents within custom request forms an...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more....
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
With this DMS, never worry about losing a document, wasting time on tedious processes, or staying in compliance.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides businesses with intelligent organization, workflow automation, secure file-sharing, and eSignature requests, all on one platform. Businesses never have to worry about losing documents, wasting time, or keeping compliant. eFileCabinet is accessible via web browser and a desktop app.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides b...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Brandfolder inspires usage, enables speedy discovery, and streamlines workflows across teams.
Brandfolder inspires usage, enables speedy discovery, and streamlines workflows across teams.
Brandfolder inspires usage, enables speedy discovery, and streamlines workflows across teams....
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrate...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Power your content with an award-winning DAM+PIM+MRM solutions and service beyond compare.
Recognized by Capterra users for Best Value and Best Ease of Use, Widen is an enterprise content management company providing a central source of truth for digital content and brand assets. Primarily serving mid-to-large organizations of 500+ employees, Widen's cloud-based solutions for enterprise DAM+PIM, marketing workflow, and brand management deliver a complete experience of high-quality software and unparalleled service.
Recognized by Capterra users for Best Value and Best Ease of Use, Widen is an enterprise content management company providing a central source of truth for digital content and brand assets. Primarily s...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE is a collaborative corporate office available as cloud service and on-premises solution. It features collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud.
ONLYOFFICE is a collaborative corporate office available as cloud service and on-premises solution. It features collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing ...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. ...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Citrix ShareFile is the secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security and proven secure infrastructure, it offers a custom-branded, password-protected online portal with unlimited file storage in the cloud and the ability to send files up to 100 GB in size with clients and co-workers, from any computer or mobile device. ShareFile is the choice for businesses looking to streamline workflows and get better data security.
Citrix ShareFile is the secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security and proven secure infrastructure, it offers a custom-bran...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
The first PDF software you will actually like. Smallpdf features 21 PDF tools, 24 languages, and 30 million monthly users.
Made in Switzerland, the land of watches, banks, and clean design, Smallpdf is an award-winning company that offers a suite of clever document management tools. Founded in 2013, Smallpdf provides a simple, secure, and reliable answer to heavy, awkward PDF software. By removing unnecessary features and adding a deep focus on user experience, Smallpdf has become the most-loved PDF software on the planet, serving over 500 million users, 100,000 different companies, in 24 different languages.
Made in Switzerland, the land of watches, banks, and clean design, Smallpdf is an award-winning company that offers a suite of clever document management tools. Founded in 2013, Smallpdf provides a s...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Secure file sharing and document management in the cloud. Easy access to your information, whenever you need it, from any device.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find ou...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Priority Matrix helps managers and executives manage tasks effectively and efficiently across iPad, iPhone, Mac, and Windows.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps individuals be more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. For individuals, Priority Matrix provides a platform to prioritize tasks and projects to work more effectively. For teams, Priority Matrix provides a means to communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps individuals be more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. For individual...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Powerful document management software application that enables you to easily organize and manage all of your documents and information.
M-Files provides a next generation intelligent document management platform that improves business performance by helping people find and use information more effectively. Improve workflow, increase information reuse, eliminate redundancy, securely control content, and avoid conflicts and data loss all in a single, intuitive document management solution that integrates with Windows Explorer. Thousands of organizations in over 100 countries use M-Files for managing their business information nee
M-Files provides a next generation intelligent document management platform that improves business performance by helping people find and use information more effectively. Improve workflow, increase in...
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Dokumentarkivering
  • Dokumentmontering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad