1022 resultat
Varför Capterra är gratis
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bynder är en innovativ molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda taxonomistrukturer och sökning i text i kroppen. Lär dig mer om Bynder
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Automatisera hantering och upprättning av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC. Lär dig mer om Legito
Dokumenthantering, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumentautomatisering, upprättning av kontrakt och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group. Lär dig mer om Legito
Dokumenthantering, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumentautomatisering, upprättning av kontrakt och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Hantera dokument och tillgångar med säkerhet på företagsnivå. XaitPorter, en allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Lär dig mer om XaitPorter
Hantera dokument och dokumenttillgångar med säkerhet på företagsnivå med XaitPorter, en ledande allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Med XaitPorter kan du skapa och redigera dokument med många avsnitt och underavsnitt, var och en med sin egen författare, granskare och godkännare, alla med individuella deadlines. Återanvänd innehåll för att öka dokumentets integritet och produktivitet. XaitPorter ger dig också frihet att kontrollera åtkomsträttigheter och dela information med ditt skrivteam. Lär dig mer om XaitPorter
Hantera dokument och dokumenttillgångar med säkerhet på företagsnivå med XaitPorter, en ledande allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Med XaitPorter kan du skapa och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Adobe PDF Library SDK är ett PDF-bibliotek på låg nivå som är byggt med samma kärnteknik som Adobe använder för att bygga Acrobat. Lär dig mer om Adobe PDF Library
Införliva Adobes PDF-funktionalitet i dina egna program. Adobe PDF Library SDK är byggt med samma kärnteknik som Adobe använder för att bygga Acrobat och är ett PDF-bibliotek på låg nivå som innehåller en kraftfull uppsättning inbyggda C/C++-API:er med gränssnitt för .NET och Java. Systemintegratörer, oberoende programvaruleverantörer (independent software vendors, ISV), IT-utvecklare för företag och andra kan integrera Adobes PDF-funktioner i anpassade applikationer i en klient- och/eller servermiljö. Lär dig mer om Adobe PDF Library
Införliva Adobes PDF-funktionalitet i dina egna program. Adobe PDF Library SDK är byggt med samma kärnteknik som Adobe använder för att bygga Acrobat och är ett PDF-bibliotek på låg nivå som...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Säljteamen använder PandaDoc för att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs allt-i-ett-programvara för dokumentautomatisering för att effektivisera processen att skapa, godkänna och skriva under med e-signatur förslag, offerter och kontrakt. PandaDoc hjälper dig att förenkla processer och öka effektiviteten i hela organisationen när du integrerar dina befintliga CRM-, betalnings- och fillagringsappar i ett enda arbetsflöde. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som hjälper till med efterlevnad av standarder och förordningar. Lär dig mer om Q-Pulse
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Q-Pulse
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
WoodWing Assets (tidigare Elvis DAM) hjälper dig att hantera och skapa otroliga tillgångar med en av marknadens bästa Adobe InDesign-integration. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Omvandla dokumenthantering digitalt med Nintex för att säkerställa precision, tillgänglighet och lagring av dina dokument. Lär dig mer om Nintex Process Platform
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan företag automatiskt samla in och dirigera data till en central lagringsplats med bara några klick och utan kod. Lär dig mer om Nintex Process Platform
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Kizeo Forms är ett flexibelt och intuitivt verktyg som låter fältpersonal skapa och fylla i anpassade digitala formulär från valfri mobilenhet. Lär dig mer om Kizeo Forms
Kizeo Forms är en flexibel applikation som ersätter dyra pappersdokument med anpassade digitala formulär som kan fyllas i från alla mobilenheter/läsplattor. Uppgifterna integreras enkelt i dina affärssystem. Skapa anpassade rapporter direkt och skicka dem automatiskt via e-post. Dra nytta av flera alternativ som foto, geolokalisering, signatur, NFC-tagg, streckkod, ljud, kryssruta osv. Hantera alla dina dokument från din mobilenhet. Öka effektiviteten, spara tid och pengar. Lär dig mer om Kizeo Forms
Kizeo Forms är en flexibel applikation som ersätter dyra pappersdokument med anpassade digitala formulär som kan fyllas i från alla mobilenheter/läsplattor. Uppgifterna integreras enkelt i dina...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
UnForm inkluderar utskriftshantering, e-leverans, dokumentarkivering, arbetsflöde och skanning/avbildning. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslösning som används vid utskrift för att framställa dokument i olika format för utskrift och elektronisk leverans. Exakta kopior av dessa dokument kan lagras i ett säkert arkiv för senare hämtning av användare via ett webbläsargränssnitt, eller via kraftfulla REST och API:er. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ABBYY FineReader PDF är en universell PDF-programvara för effektivt arbete med dokument – både PDF-filer och skanningar – på den digitala arbetsplatsen Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och gör det enklare att digitalisera, konvertera, arbeta med tillsammans, hämta, redigera, skydda och dela alla typer av dokument på den digitala arbetsplatsen. Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och på plats. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsenheter eller för grupper eller företag, filsynkronisering, fildelning, mobil åtkomst, dokumentredigering online och offline, redigering av flera användare, med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spara tid och pengar med Process Streets automation. Skapa och anpassa checklistor för att hålla dina team och dokument organiserade. Lär dig mer om Process Street
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street. Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor som inkluderar robusta godkännandeprocesser, villkorad logik och över 1 000 appintegrationer. Automatisering av dina processer sparar pengar genom att säkerställa effektiva, konsekventa arbetsflöden som ökar de anställdas produktivitet. Lär dig mer om Process Street
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street. Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få dokument granskade och godkända snabbare Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina dokument granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina dokument granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Web-based tool that helps businesses automate document generation processes and by connecting all parts of business. Lär dig mer om Conga Document Generation
Transform your document generation and create processes that connect all parts of your business. Create an easy, accurate, efficient flow of information across the document steps that make your business run. * Set up document templates, workflows and approvals * Wizard-based document creation * Share and collaborate on documents securely in real time * Keep documents safe and accessible in a central, secure cloud repository Lär dig mer om Conga Document Generation
Transform your document generation and create processes that connect all parts of your business. Create an easy, accurate, efficient flow of information across the document steps that make your...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
För större organisationer med mer än 20 användare. Versionskontroll, arbetsflöde, efterlevnad, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API Lär dig mer om FileHold
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilen. Dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, AD, SharePoint och e-signatur som tillval. Lär dig mer om FileHold
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spåra alla dokumentversioner, revisioner och godkännanden för att uppfylla kraven i olika regleringar. Lär dig mer om Intellect
Intellects dokumenthantering är en programvarulösning som kan förbättra dokumentdriften och förbättra den totala produktiviteten med 90 %. Intellects kontroll för dokumenthantering gör det möjligt för användare med rätt behörighet att revidera dokument, söka godkännanden av ändringar och se en fullständig verifieringskedja över vem som godkände vad, när och var. Intellects applikationer är utformade av certifierade kvalitetsexperter och kan enkelt skräddarsys utan kod med drag-och-släpp-teknik för att passa just dina affärsbehov. Lär dig mer om Intellect
Intellects dokumenthantering är en programvarulösning som kan förbättra dokumentdriften och förbättra den totala produktiviteten med 90 %. Intellects kontroll för dokumenthantering gör det möjligt...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Nuxeos molnanpassade innehållstjänsteplattform gör det möjligt för företag att säkert hantera och använda viktiga affärsdokument. Lär dig mer om Nuxeo
Med Nuxeos molnanpassade innehållstjänstplattform kan stora företag på ett säkert sätt hantera, komma åt och använda alla viktiga affärsdokument, oavsett storlek, volym eller plats, samtidigt som de kan automatisera processer och extrahera värdefulla data med verksamhetsspecifika AI- och maskininlärningsmodeller. Dokument är kärnan i många affärsprocesser och därför erbjuder Nuxeos plattform allt du behöver i ett dokumenthanteringssystem för företag. Lär dig mer om Nuxeo
Med Nuxeos molnanpassade innehållstjänstplattform kan stora företag på ett säkert sätt hantera, komma åt och använda alla viktiga affärsdokument, oavsett storlek, volym eller plats, samtidigt som de...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Programvara för dokumenthantering när den är som enklast. QT9 QMS är en heltäckande, webbaserad dokumenthanteringslösning som eliminerar behovet av papper. Lär dig mer om QT9 QMS
Dokumenthantering när den är som enklast. Anslut dokument till platser, avdelningar och personalutbildning för att göra det pappersfria kontoret till verklighet. Automatiserade e-postpåminnelser och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11 eliminerar behovet av papper och kalkylblad. Förenkla efterlevnaden av ISO och FDA med en allt-i-ett-lösning som även gör det möjligt att samarbeta med medarbetare, kundwebbportaler och leverantörswebbportaler. Centralisera din verksamhet genom att starta en kostnadsfri 30 dagars provperiod. Lär dig mer om QT9 QMS
Dokumenthantering när den är som enklast. Anslut dokument till platser, avdelningar och personalutbildning för att göra det pappersfria kontoret till verklighet. Automatiserade e-postpåminnelser och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Part 11 programvarusystem för dokumentkontroll, inklusive PDF-publicering, e-signatur, hierarkisk vy med mera. Mindre än 72 timmars onboarding Lär dig mer om Orcanos
Orcanos Electronic programvara för dokumenthantering (e-DMS) är en prisvärd molnlösning som gör det möjligt för tillverkare av medicintekniska produkter att snabbt skapa, arkivera, spåra, söka, e-signera och granska alla dokument i enlighet med ISO 14971 Att byta från ett pappersbaserat dokumenthanteringssystem till en dedikerad digital automatiserad lösning kan verka vara en väldig utmaning, men integreringen av Orcanos automatiserade DMS kan uppnås på bara 72 timmar. Lär dig mer om Orcanos
Orcanos Electronic programvara för dokumenthantering (e-DMS) är en prisvärd molnlösning som gör det möjligt för tillverkare av medicintekniska produkter att snabbt skapa, arkivera, spåra, söka,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
TACTIC är ett verktyg med en ovanlig arbetsflödesmotor som skapar komplexa arbetsflöden mellan team, processer och miljontals tillgångar. Lär dig mer om TACTIC
Southpaws TACTIC-lösningar erbjuder ett jättebra verktyg för arbetsflödesorganisering och teamsamarbete på distans. Den är enkel att anpassa och erbjuder både en integrerad arbetsflödesmotor från början till slut och en komplett plattform för digital materialförvaltning (digital asset management, DAM). Arbetsflöden sträcker sig från linjära och enkla till tusentals noder och kan hantera miljontals tillgångar inklusive flera datatyper, datamodeller och terminologier. TACTIC finns tillgängligt på plats, i molnet eller på hybridnivå. Southpaw Services kan bygga de första arbetsflödena och utbilda interna resurser. Lär dig mer om TACTIC
Southpaws TACTIC-lösningar erbjuder ett jättebra verktyg för arbetsflödesorganisering och teamsamarbete på distans. Den är enkel att anpassa och erbjuder både en integrerad arbetsflödesmotor från...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spara och klassificera e-post direkt från Outlook 365 till SharePoint och Teams. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365
E-postfångst och samarbete på ett enkelt sätt. Tänk om angående att samla in och dela kunskap i en ny era av Microsoft 365-mobilitet (tidigare Office 365). Spara Outlook-e-postmeddelanden och bilagor i Microsoft 365-versionen av SharePoint och Microsoft Teams från alla enheter. Dela länkar till filer med kollegor och arkivera flera e-postmeddelanden och bilagor samtidigt på dessa samarbetsinriktade plattformar. Utnyttja kraften i Microsofts avancerade datastyrningsfunktioner genom att tagga ditt innehåll med etiketter. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365
E-postfångst och samarbete på ett enkelt sätt. Tänk om angående att samla in och dela kunskap i en ny era av Microsoft 365-mobilitet (tidigare Office 365). Spara Outlook-e-postmeddelanden och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Förvandla dina dokumentcentrerade processer och ge företagsanvändare möjlighet att skapa och automatisera dokument. Lär dig mer om Xpertdoc
Xpertdocs innovativa och intuitiva dokumentgenererings- och automationsprodukt ger dig möjlighet att förenkla, optimera och automatisera konsekventa processer för skapande, generering, hantering, leverans, lagring och e-signatur av dokument, snabbare, vilket resulterar i förbättrad kommunikation, snabbare affärsprocesser, ökad produktivitet och minskat IT-beroende. Dessutom erbjuds integrationer till ledande CRM-plattformar och kärnsystem för företag som ERP, CPQ, ECM och mycket mer. Lär dig mer om Xpertdoc
Xpertdocs innovativa och intuitiva dokumentgenererings- och automationsprodukt ger dig möjlighet att förenkla, optimera och automatisera konsekventa processer för skapande, generering, hantering,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Dokumentlösning för att effektivisera din kommunikation och enkelt auto-generera, skapa, hantera och leverera fantastiska dokument. Lär dig mer om Windward Hub
Windward Hub är en dokumentlösning som gör det möjligt för dig att enkelt skapa automatiskt, bygga, hantera och dela dokument mellan avdelningar och med prospekt och kunder. Windward Hub integreras med de verktyg du redan använder, som HubSpot, Microsoft Dynamics, andra CRM:er och ERP:er, så att du kan skapa fantastiska förslag, offerter, kontrakt och mer för just din verksamhet. Införliva flera datakällor, gör avslut snabbare med automatisering och eliminera misstag med en centraliserad vy. Lär dig mer om Windward Hub
Windward Hub är en dokumentlösning som gör det möjligt för dig att enkelt skapa automatiskt, bygga, hantera och dela dokument mellan avdelningar och med prospekt och kunder. Windward Hub integreras...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Save & classify files to SharePoint right from Microsoft 365 even on mobile Lär dig mer om Colligo Document Manager for Microsoft 365
Intuitive SharePoint Access from Microsoft 365 Leveraging the power of SharePoint is a breeze when you can do it right from within Microsoft Word, Excel and PowerPoint. Users get instant access wherever they are logged in, and don't need to know to use or navigate SharePoint itself. Lär dig mer om Colligo Document Manager for Microsoft 365
Intuitive SharePoint Access from Microsoft 365 Leveraging the power of SharePoint is a breeze when you can do it right from within Microsoft Word, Excel and PowerPoint. Users get instant access...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.
Leading spreadsheet and data analysis software. Typically bundled with Microsoft Office.
Leading spreadsheet and data analysis software. Typically bundled with Microsoft Office.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
A suite of collaboration products for teams and SMBs. Web conferencing, file sharing, and scheduling in the cloud. Formerly G Suite.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform include noise cancellation, in-domain live streaming, attendance tracking, compliance management, team messaging, voice/video conferencing, shared calendars, and more. It also lets administrators edit and share documents, spreadsheets, and slides across teams in real-time.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Box is a platform for document, asset and content management.
Box works in any browser and allows you to easily store and manage all your content online. It also lets you share files instantly and access documents from anywhere. No matter what device you choose, get fast, easy access to documents, project plans, presentations and videos. Always have the latest pitch for your customers, on or offline. Box makes it easy for administrators to maintain a central view of all content and users in their account through a powerful admin console.
Box works in any browser and allows you to easily store and manage all your content online. It also lets you share files instantly and access documents from anywhere. No matter what device you...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Work off the latest documents every time. Autodesk Takeoff is built on a cloud-based platform that updates in real time.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk Takeoff updates files in real time so you can stay on top of the latest versions of everything and work from a single source of truth.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Wrike är en samarbetsprogramvara som används för dokumenthantering med visuell språkgranskning, samarbete i realtid och Kanban-tavlor.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes 400+ integrationer, inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
With this DMS, never worry about losing a document, wasting time on tedious processes, or staying in compliance.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides businesses with intelligent organization, workflow automation, secure file-sharing, and eSignature requests, all on one platform. Businesses never have to worry about losing documents, wasting time, or keeping compliant. eFileCabinet is accessible via web browser and a desktop app.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Samarbetsprogramvara som hjälper team att dela filer, hantera uppgifter, samarbeta med dokument, kommunicera snabbare och få mer gjort.
Samepage är en förstklassig programvara för dokumenthantering som har skapats för att hjälpa team att i realtid samförfatta dokument, dela filer, hantera uppgifter och kalendrar, rita diagram, redigera kalkylblad med mera. Säker delning hjälper dig att samarbeta med medarbetare, entreprenörer, kunder osv. Med gruppchatt och videosamtal kan du se ditt team och dess konversationer tillsammans med det innehåll du arbetar med. Programvaran integreras också med hundratals appar för att hjälpa dig att konsolidera arbetsflöden och undvika e-postöverbelastning.
Samepage är en förstklassig programvara för dokumenthantering som har skapats för att hjälpa team att i realtid samförfatta dokument, dela filer, hantera uppgifter och kalendrar, rita diagram,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
Project tracking solution designed to help architects, engineers, contractors, estimators, superintendents, and business owners collaborate across teams to streamline project management processes. Bluebeam Revu lets teams configure role-based access across documents, track conversations, share files, and edit data in real-time. The cloud-based platform enables you to organize submittals and improve quality checking accuracy by communicating changes to team members using a unified interface.
Project tracking solution designed to help architects, engineers, contractors, estimators, superintendents, and business owners collaborate across teams to streamline project management processes....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed.
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad