Sverige Visa lokala produkter
1247 resultat
Med monday.com Work OS är det enkelt att skapa, samla, spåra och automatisera alla organisationens dokumentprocesser. Lär dig mer om monday.com
Med monday.com Work OS kan du skapa, lagra och hantera alla dokument och formulär på ett och samma ställe. Automatisera skapandet och godkännandet av dokument för att öka effektiviteten och minimera fel, dela och samarbeta om dokument i realtid och maximera säkerheten genom att centralisera dem på ett ställe. Spåra och granska tidigare redigeringar med hjälp av dokumentsökning och standardisera dokumentprocesser för att hålla hela ditt team uppdaterat. monday.com möjliggör en mer organiserad dokumenthantering, i en samarbetsinriktad arbetsmiljö. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bynder är en innovativ molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda taxonomistrukturer och sökning i text i kroppen. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Säljteamen använder PandaDoc för att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs allt-i-ett-programvara för dokumentautomatisering för att effektivisera processen att skapa, godkänna och skriva under med e-signatur förslag, offerter och kontrakt. PandaDoc hjälper dig att förenkla processer och öka effektiviteten i hela organisationen när du integrerar dina befintliga CRM-, betalnings- och fillagringsappar i ett enda arbetsflöde. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Hantera dokument och tillgångar med säkerhet på företagsnivå. XaitPorter, en allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Lär dig mer om XaitPorter
Hantera dokument och dokumenttillgångar med säkerhet på företagsnivå med XaitPorter, en ledande allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Med XaitPorter kan du skapa och redigera dokument med många avsnitt och underavsnitt, var och en med sin egen författare, granskare och godkännare, alla med individuella deadlines. Återanvänd innehåll för att öka dokumentets integritet och produktivitet. XaitPorter ger dig också frihet att kontrollera åtkomsträttigheter och dela information med ditt skrivteam. Lär dig mer om XaitPorter

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
UnForm inkluderar utskriftshantering, e-leverans, dokumentarkivering, arbetsflöde och skanning/avbildning. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslös ning som används vid utskrift för att framställa dokument i olika format för utskrift och elektronisk leverans. Exakta kopior av dessa dokument kan lagras i ett säkert arkiv för senare hämtning av användare via ett webbläsargränssnitt, eller via kraftfulla REST och API:er. Lär dig mer om UnForm

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Wrike är en samarbetsprogramvara som används för dokumenthantering med visuell språkgranskning, samarbete i realtid och Kanban-tavlor. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och på plats. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsen heter eller för grupper eller företag, filsynkronisering, fildelning, mobil åtkomst, dokumentredigering online och offline, redigering av flera användare, med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spåra alla dokumentversioner, revisioner och godkännanden för att uppfylla kraven i olika regleringar. Lär dig mer om Intellect
Intellects dokumenthantering är en programvarulösning som kan förbättra dokumentdriften och förbättra den totala produktiviteten med 90 %. Intellects kontroll för dokumenthantering gör det möjligt för användare med rätt behörighet att revidera dokument, söka godkännanden av ändringar och se en fullständig verifieringskedja över vem som godkände vad, när och var. Intellects applikationer är utformade av certifierade kvalitetsexperter och kan enkelt skräddarsys utan kod med drag-och-släpp-teknik för att passa just dina affärsbehov. Lär dig mer om Intellect

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Part 11 programvarusystem för dokumentkontroll, inklusive PDF-publicering, e-signatur, hierarkisk vy med mera. Mindre än 72 timmars onboarding Lär dig mer om Orcanos
Orcanos Electronic programvara för dokumenthantering (e-DMS) är en prisvärd molnlösning som gör det möjligt för tillverkare av medicintekniska produkter att snabbt skapa, arkivera, spåra, söka, e-signera och granska alla dokument i enlighet med ISO 14971 Att byta från ett pappersbaserat dokumenthanteringssystem till en dedikerad digital automatiserad lösning kan verka vara en väldig utmaning, men integreringen av Orcanos automatiserade DMS kan uppnås på bara 72 timmar. Lär dig mer om Orcanos

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Den enklaste slutföringslösningen för e-underskrifter och dokument för företag som kräver snabba signaturer ***för minst 300 dokument per månad*** Lär dig mer om Lightico
***Måste ha över 300 dokument eller transaktioner per månad*** Högsta slutförandegrad för e-underskrifter. Samla omedelbart in e-underskrifter, e-formulär, stöddokument medan du deltar i ett samtal. Med dokument för just detta ändamål eller förformaterade mallar. Via SMS eller e-post (slipp onödiga kuvertkostnader) - få e-underskrifter genast. Använd genom API eller fristående. Integrationer inklusive Salesforce. Lär dig mer om Lightico

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Online platform for editing all kinds of PDF Documents Lär dig mer om PDFLiner
PDFLiner is the all-in-one online platform for working with PDF documents. Here, you can upload any PDF or Image and edit it in just a few seconds. With PDFLiner you edit your PDF files as well as sign them electronically and protect them with password and watermark if needed. It also has an extensive fillable Forms Library with many useful forms. You can just find the one you need and fill it out. Lär dig mer om PDFLiner

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spara och klassificera e-post direkt från Outlook 365 till SharePoint och Teams. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365
Colligo Email Manager för Microsoft 365 är idealiskt för medelstora företag som använder SharePoint Online i branscher med lagstadgade krav eller policyer för efterlevnad. Med SharePoint-tillägget kan du läsa in och automatiskt klassificera e-postmeddelanden och bilagor direkt från Outlook till SharePoint och Teams. Produkten extraherar metadata, möjliggör sömlöst samarbete och delning av innehåll och ser till att dina användare snabbt kan hitta den information de letar efter. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Battle-tested for enterprise, DX allows you to focus on your business, not the document and contract processes that support it. Lär dig mer om Docxpresso
Increase your productivity, compliance, and customer satisfaction with DX, a cutting-edge contract and document process management solution. DX allows organizations to automate, monitor, and control repetitive document processes, including those involved in purchasing, sales, and HR. The DX platform's flexibility allows customers across diverse industries to extract value, including retail, legal, tech, and government. Fast, tailored, and value-driven implementation by the DX team. Lär dig mer om Docxpresso

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
MuPDF är en ultrasnabb och ultraliten PDF-renderingslösning. Programvaran finns som ett bibliotek, utvecklingsverktyg för tredjepartsutvecklare (software development kit, SDK) och en verktygslåda för mobilappar. Lär dig mer om MuPDF
MuPDF är en snabb, liten och högkvalitativ PDF-renderare. Med flexibla och anpassningsbara funktioner kan MuPDF användas i många olika appar som renderare, granskare eller PDF-verktyg. De interaktiva funktionerna inkluderar anteckningar, formulärfyllning, digitala signaturer och redigeringar. MuPDF stöder en mängd olika kodningsmiljöer och operativsystem och är optimerat för varje plattform. Språkbindningar för Java, C++ och Python samt webbvisare finns tillgängliga. Lär dig mer om MuPDF

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
We focus on the value of business relationships. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Lär dig mer om top.legal
top.legal is in the business of improving your contractual relationships. We found that traditional processes that are bound to MS Word and paper leave money on the table, as Word Ping-Pong is a time-waster. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Features include automation for scaling the contracting process, collaboration tools for negotiation and contract analysis and integrations. Lär dig mer om top.legal

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Popdocx is a document population solution that can auto-populate data from different systems into forms and documents. Lär dig mer om Popdocx
Popdocx is a versatile software application that allows users to assemble and populate multiple types of forms, documents or forms for any business in minutes. Users can get information from different systems or populate information into the software; automate and validate data flows to ensure data integrity and reduce processing errors and electronically sign document upon completion. Lär dig mer om Popdocx

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
NAGIX enables organizations to efficiently & automatically transform large volumes of documents into fully accessible PDFs Lär dig mer om Nagix
NAGIX is an advanced digital accessible document system that enables organizations to efficiently and automatically! transform large amounts of documents into UA-compliant accessible PDFs, for the benefit of the visually impaired and in compliance with laws and regulations mandating organizations to provide their customers with accessible forms and documents. Lär dig mer om Nagix

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available. Lär dig mer om Google Docs

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Lär dig mer om Google Drive

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lär dig mer om Dropbox Business

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace's word processing for teams. Work on a single document with team members or people outside your company. See edits as others type, communicate through built-in chat and ask questions by including comments. Create, edit and share docs from your iPhone, iPad or Android devices. Use Chrome for Mac or PC to work in Docs, even when you’re offline. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lär dig mer om Microsoft 365

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. Lär dig mer om DocuSign

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Hantera ditt innehålls livscykel med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering.
Uppgradera din strategi för informationshantering med den interna livscykelhantering som din organisation behöver för att minska riskerna utan att påverka produktiviteten. Effektivisera hur du hanterar livscykeln för det innehåll som driver affärsprocesser med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Confluence kan bli din enda sanningskälla. Använd verktyget för att effektivt lagra och dela information över hela organisationen.
Dagens organisationer blir alltmer digitala. Det är dags att sluta lagra viktiga dokument i pappersformat. Gå med i den digitala rörelsen genom att göra Confluence till ditt enda programvaruverktyg för dokumenthantering. Bli mer effektiv genom att skapa en enda sanningskälla och distribuera viktig information över hela organisationen med ett klick. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Work off the latest documents every time. Autodesk Takeoff is built on a cloud-based platform that updates in real time.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk Takeoff updates files in real time so you can stay on top of the latest versions of everything and work from a single source of truth. Lär dig mer om Autodesk Construction Cloud

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more. Lär dig mer om LibreOffice

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Lär dig mer om Microsoft OneNote

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Lär dig mer om Microsoft Word

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Lär dig mer om iCloud

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms while also reviewing submissions.
Trusted by over 10 million users, Jotform's form builder is the easy way to create and publish online forms from any device. The company offers 10,000+ ready-made form templates, 100+ integrations to 3rd party apps, and advanced design features making it the leading online form builder for organizations all over the world. It's popularly used to create payment forms, lead generation forms, registration forms, contact forms, application forms, and more. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om eFileCabinet

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. Lär dig mer om pdfFiller

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spara tid och pengar med Process Streets automation. Skapa och anpassa checklistor för att hålla dina team och dokument organiserade.
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street. Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor som inkluderar robusta godkännandeprocesser, villkorad logik och över 1 000 appintegrationer. Automatisering av dina processer sparar pengar genom att säkerställa effektiva, konsekventa arbetsflöden som ökar de anställdas produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Lär dig mer om Brandfolder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process. Lär dig mer om Suralink

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House. Lär dig mer om Drupal

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
PDF-programvara du faktiskt kommer att gilla. Smallpdf innehåller 21 PDF-verktyg, 24 språk och 40 miljoner användare varje månad.
Smallpdf är ett prisbelönt företag från Schweiz, landet med klockor, banker och stilren design. Smallpdf erbjuder dig en svit med smarta dokumenthanteringsverktyg. Smallpdf grundades 2013 och ger ett enkelt, säkert och pålitligt svar på tunga, jobbiga PDF-filer. Genom att ta bort onödiga funktioner och lägga till ett djupt fokus på användarupplevelsen, har Smallpdf blivit en älskad PDF-programvara och betjänar över 500 miljoner användare, 100 000 olika företag, på 24 olika språk. Lär dig mer om Smallpdf

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android. Lär dig mer om PDFelement

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Take productivity to the next level with ShareFile. Securely send, share, get feedback, approvals and even e-signatures on any file, fast. Business-class file sharing meets real-time collaboration to accelerate productivity with automated workflows you customize and control. Give real-time feedback, request approvals, co-edit—even get legally binding e-signatures seamlessly—on any device. Plus, with real-time tracking, you always know exactly where things stand. Using SSAE 16 Type II certified Lär dig mer om Citrix ShareFile

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Lär dig mer om ONLYOFFICE Workspace

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Free app to manage PDF files, alone or in bulk, over the web. Merge, compress, split and convert PDFs within seconds.
Free app to manage PDF files, alone or in bulk, over the web. iLove PDF offers a toolkit to merge, compress, split, convert, watermark, and unlock PDFs within seconds. iLovePDF also converts from/to main Office formats such as Power Point, Excel and Word. Lär dig mer om iLovePDF

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Secure file sharing and document management in the cloud. Easy access to your information, whenever you need it, from any device.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Lär dig mer om Glasscubes

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad