Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Dokumenthanteringssystem

Dokumenthanteringssystem automatiserar dokumenthanteringsprocessen från skapande till lagring och distribution i ett företag, vilket ökar effektiviteten och minskar kostnaderna och röran med förvaring av pappersdokument. Verktyg för dokumenthantering erbjuder lösningar för ett brett spektrum av dokumentbehov, från dokument med hög volym men låg specificitet, som till exempel standardformulär, till mycket specifika lågvolymdokument såsom personlig korrespondens. Använd Capterra för att hitta en lösning för dokument- och versionshantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Dokumenthanteringssystem är relaterade till programvara för digital IT-tillgångshantering och kunskapshanteringsprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Dokumenthanteringssystem

Sverige Visa lokala produkter

102 resultat

Confluence kan bli din enda sanningskälla. Använd verktyget för att effektivt lagra och dela information över hela organisationen. Lär dig mer om Confluence
Dagens organisationer blir alltmer digitala. Det är dags att sluta lagra viktiga dokument i pappersformat. Gå med i den digitala rörelsen genom att göra Confluence till ditt enda programvaruverktyg för dokumenthantering. Bli mer effektiv genom att skapa en enda sanningskälla och distribuera viktig information över hela organisationen med ett klick. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera formulär och andra affärsdokument. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera formulär snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa formulär som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, och live-support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare formulär på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar formulär, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Spara och klassificera e-post direkt från Outlook 365 till SharePoint och Teams. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365
Colligo Email Manager för Microsoft 365 är idealiskt för medelstora företag som använder SharePoint Online i branscher med lagstadgade krav eller policyer för efterlevnad. Med SharePoint-tillägget kan du läsa in och automatiskt klassificera e-postmeddelanden och bilagor direkt från Outlook till SharePoint och Teams. Produkten extraherar metadata, möjliggör sömlöst samarbete och delning av innehåll och ser till att dina användare snabbt kan hitta den information de letar efter. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Spåra alla dokumentversioner, revisioner och godkännanden för att uppfylla kraven i olika regleringar. Lär dig mer om Intellect QMS
Intellects dokumenthantering är en programvarulösning som kan förbättra dokumentdriften och förbättra den totala produktiviteten med 90 %. Intellects kontroll för dokumenthantering gör det möjligt för användare med rätt behörighet att revidera dokument, söka godkännanden av ändringar och se en fullständig verifieringskedja över vem som godkände vad, när och var. Intellects applikationer är utformade av certifierade kvalitetsexperter och kan enkelt skräddarsys utan kod med drag-och-släpp-teknik för att passa just dina affärsbehov. Lär dig mer om Intellect QMS

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Part 11 programvarusystem för dokumentkontroll, inklusive PDF-publicering, e-signatur, hierarkisk vy med mera. Mindre än 72 timmars onboarding Lär dig mer om Orcanos
Orcanos Electronic programvara för dokumenthantering (e-DMS) är en prisvärd molnlösning som gör det möjligt för tillverkare av medicintekniska produkter att snabbt skapa, arkivera, spåra, söka, e-signera och granska alla dokument i enlighet med ISO 14971 Att byta från ett pappersbaserat dokumenthanteringssystem till en dedikerad digital automatiserad lösning kan verka vara en väldig utmaning, men integreringen av Orcanos automatiserade DMS kan uppnås på bara 72 timmar. Lär dig mer om Orcanos

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
FORDATA Virtual Data Room möjliggör snabb, säker och exceptionellt välunderbyggd datadelning som leder till bättre affärsavslut. Lär dig mer om FORDATA VDR
Vi är den mest betrodda leverantören av virtuella datarum i Europa, nummer ett. FORDATA är mer än bara en plattform för säker delning av konfidentiella dokument. Vår expertis och framgångsrika genomförande av över 1200 projekt har fått erkännande och godkännande från investeringsbankirer, investeringskollegor och advokater. Vi vill att varje transaktion ska vara precis som du har planerat den. Genom att använda våra tjänster lovar vi dig arbetskomfort, sinnesfrid och absolut säkerhet. #FORDATAteam är här för DIG. Lär dig mer om FORDATA VDR

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
UnForm inkluderar utskriftshantering, e-leverans, dokumentarkivering, arbetsflöde och skanning/avbildning. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslösning som används vid utskrift för att framställa dokument i olika format för utskrift och elektronisk leverans. Exakta kopior av dessa dokument kan lagras i ett säkert arkiv för senare hämtning av användare via ett webbläsargränssnitt, eller via kraftfulla REST och API:er. Lär dig mer om UnForm

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och på plats. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsenheter eller för grupper eller företag, filsynkronisering, fildelning, mobil åtkomst, dokumentredigering online och offline, redigering av flera användare, med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som gör det möjligt för juridiska och affärsteam att effektivisera dokumentarbetsflödet. Lär dig mer om Juro
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som ger juridiska team och affärsteam möjlighet att skapa, hantera, komma överens om och hålla reda på sina dokument i en enhetlig arbetsyta. Lägg mindre tid på att arbeta i flera verktyg och gör det möjligt för ditt team att slutföra affärer snabbare med självbetjäningsautomatisering, samarbetsinriktade arbetsflöden och en datarik lagringsplats. Lär dig mer om Juro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Med Microsoft Office-tillägget UpSlide kan du spara upp till 12 timmar per månad i Excel, Word och PowerPoint med över 50 funktioner. Lär dig mer om UpSlide
Med UpSlide-lösningen kan du utföra Microsoft Excel-, Word- och Powerpoint-uppgifter 5 gånger snabbare, vilket sparar upp till 12 timmar per månad per användare. Lösningen gör det möjligt för dina team att enkelt producera rapporter och dokument med ett enda klick. UpSlide används nu i över 450 team, i över 60 länder, inom alla industrier. Med UpSlide genererar ledande företag som KPMG, Citi och Deloitte nu varumärkesenliga dokument varje år. Lär dig mer om UpSlide

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Empower first-time-right in manufacturing and field service engineering with digital work instructions, checklists, and SOPs. Lär dig mer om SwipeGuide
Facilitate workforce excellence through digital standard work. The SwipeGuide platform and apps empower food and beverage manufacturers to improve operational knowledge and performance across sites, lines, and teams. Our customers - including Heineken, PepsiCo, Orkla, and Coca-Cola - improve First-Time-Right (+26%) while improving knowledge retention by 25%. Digital standard work drives operational excellence. SwipeGuide delivers it in a way that finally makes sense. Lär dig mer om SwipeGuide

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Hantera ditt innehålls livscykel med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering.
Uppgradera din strategi för informationshantering med den interna livscykelhantering som din organisation behöver för att minska riskerna utan att påverka produktiviteten. Effektivisera hur du hanterar livscykeln för det innehåll som driver affärsprocesser med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Med monday.com Work OS är det enkelt att skapa, samla, spåra och automatisera alla organisationens dokumentprocesser.
Med monday.com Work OS kan du skapa, lagra och hantera alla dokument och formulär på ett och samma ställe. Automatisera skapandet och godkännandet av dokument för att öka effektiviteten och minimera fel, dela och samarbeta om dokument i realtid och maximera säkerheten genom att centralisera dem på ett ställe. Spåra och granska tidigare redigeringar med hjälp av dokumentsökning och standardisera dokumentprocesser för att hålla hela ditt team uppdaterat. monday.com möjliggör en mer organiserad dokumenthantering, i en samarbetsinriktad arbetsmiljö. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Wrike är en samarbetsprogramvara som används för dokumenthantering med visuell språkgranskning, samarbete i realtid och Kanban-tavlor.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Jotforms formulärbyggare är betrodd av över 18 miljoner användare och är ett enkelt sätt för att skapa och publicera onlineformulär från vilken enhet som helst. Företaget erbjuder över 10 000 färdiga formulärmallar, över 100 integrationer med appar från tredje part och avancerade designfunktioner, vilket gör det till en förstklassig webbaserad formulärbyggare för organisationer över hela världen. Programvaran används ofta för att skapa betalningsformulär, formulär för generering av potentiella kunder, registreringsformulär, kontaktformulär, ansökningsformulär och mycket mer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Bluebeam håller team synkroniserade med smarta verktyg som används för att effektivt hantera, organisera och dela ritningar, dokument och data från vilken plats som helst.
Bluebeam ger team en säker, central plats i molnet där de kan lagra och dela projektfiler i PDF-format. Alla enkelt kan komma åt de senaste uppdateringarna på valfri webb- eller iOS-enhet. Bluebeam innehåller också en mängd tidsbesparande verktyg för automatisering, som är särskilt utformade för bygg- och fastighetsägarprojekt. Du kan överlagra olika versioner för att hitta ändringar, omvandla ritningar till PDF-filer med sökbar text och mycket mer. Ge alla tillgång till den senaste uppsättningen. Lagra ritningar, dokument och data på en och samma centrala plats. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om Revver

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
PDF-programvara du faktiskt kommer att gilla. Smallpdf innehåller 21 PDF-verktyg, 24 språk och 40 miljoner användare varje månad.
Smallpdf är ett prisbelönt företag från Schweiz, landet med klockor, banker och stilren design. Smallpdf erbjuder dig en svit med smarta dokumenthanteringsverktyg. Smallpdf grundades 2013 och ger ett enkelt, säkert och pålitligt svar på tunga, jobbiga PDF-filer. Genom att ta bort onödiga funktioner och lägga till ett djupt fokus på användarupplevelsen, har Smallpdf blivit en älskad PDF-programvara och betjänar över 500 miljoner användare, 100 000 olika företag, på 24 olika språk. Lär dig mer om Smallpdf

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Spara tid och pengar med Process Streets automation. Skapa och anpassa checklistor för att hålla dina team och dokument organiserade.
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street. Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor som inkluderar robusta godkännandeprocesser, villkorad logik och över 1 000 appintegrationer. Automatisering av dina processer sparar pengar genom att säkerställa effektiva, konsekventa arbetsflöden som ökar de anställdas produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Workable är en av världens ledande anställningsplattformer. Workable hjälper företag att hitta, utvärdera och anställa bättre kandidater snabbare.
Workable är en av världens ledande anställningsplattformer. Workable ger interna rekryterare och anställningsteam fler sätt att hitta mer kvalificerade kandidater och hjälper dem att tillsammans arbeta med att identifiera och anställa så bra kandidater som möjligt. Workable tar dig från rekrytering för anställningserbjudande snabbare, med automatiserade och AI-drivna verktyg som hämtar och föreslår kandidater, förenklar beslutsfattandet och effektiviserar anställningsprocessen. Workable grundades 2012 och har sedan dess hjälpt mer än 20 000 företag att anställa en miljon kandidater. Lär dig mer om Workable

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Nifty är ett nytt projektledningsverktyg som förkortar projektcyklerna och förbättrar teamets produktivitet med allt i ett-samarbete.
Nifty är ett projektledningsverktyg av den nya skolan som förkortar projektutvecklingscyklerna och förbättrar teamets produktivitet genom att kombinera alla viktiga funktioner för projektledning i en enda programvara. Slutresultatet är milstolpedrivna framsteg som håller teamen inspirerade, vilket säkerställer att organisationens målsättningar fortskrider enligt planerna. Niftys programvara låter dig hantera uppgifter via både Kanban- eller listvyn, har en inbyggd kalender som kan integreras med Google, samt fil- och dokumentdelning. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Programvara för kvalitetshantering; inkluderar elektronisk dokumentkontroll, utbildningskontroll, korrigerande åtgärder, revision, leverantörshantering med mera.
MasterControl Quality Excellence-lösningar används av fem av de största tillsynsmyndigheterna i USA. MasterControl är en leverantör av SaaS och hjälper företag att få ut sina livsförbättrande produkter på marknaden snabbare. Detta görs genom att tillhandahålla molnbaserade lösningar som hanterar en organisations dokument, utbildning och prov, korrigerande/förebyggande åtgärder, validering med mera. Och det är inte bara kvalitet, MasterControl har lösningar för hela produktlivscykeln. Lär dig mer om MasterControl Quality Excellence

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
ABBYY FineReader PDF är en universell PDF-programvara för effektivt arbete med dokument – både PDF-filer och skanningar – på den digitala arbetsplatsen
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och gör det enklare att digitalisera, konvertera, arbeta med tillsammans, hämta, redigera, skydda och dela alla typer av dokument på den digitala arbetsplatsen. Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Betrodd av yrkespersoner för att säkert dela stora volymer känsliga dokument för due diligence, efterlevnad och rättstvister.
Firmex lättanvända och prisvärda virtuella datarum erbjuder support 24/7, vilket gör att du kan lita på att viktiga processer utförs friktionsfritt och projekt färdigställs snabbare. Över 120 000 företag har använt Firmex för att dela konfidentiella dokument under fusioner och förvärv, insamlingar, revisioner, rättstvister och upphandlingsprojekt med flera miljarder dollar på spel. Firmex kan sätta igång ditt projekt på några minuter och alla användare har tillgång till samma support som du. Inga kostnader per sida eller dolda avgifter. Lär dig mer om Firmex Virtual Data Room

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
iDeals VDR gör det möjligt för investerare, advokater och högre chefer att utbyta och dela konfidentiell information genom ett säkert datarum.
iDeals Solutions är en sofistikerad och pålitlig leverantör av virtuella datarum. iDeals Solutions erfarenhet och exceptionella resultat har satts på prov av investeringsbanker, jurister och ledande företagsledare runt om i världen. Som ett av de mest resultatinriktade och flexibla företagen på marknaden lyssnar iDeals Solutions alltid på sina kunder och erbjuder dem den säkraste, bekvämaste och snabbaste lösningen för att uppnå deras strategiska mål i alla typer av transaktioner. Lär dig mer om iDeals Virtual Data Room

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Bynder är en innovativ molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll.
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda taxonomistrukturer och sökning i text i kroppen. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Kraftfull programvara för dokumenthantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta dokumenthanteringsplattform som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för dokumenthantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsuppgiftsbehov Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksamma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar. Lär dig mer om LiquidText

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som hjälper till med efterlevnad av standarder och förordningar.
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
MangoApps placerar allt ditt innehåll och all din kunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera.
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera. Lär dig mer om Backblaze B2 Cloud Storage

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Tresorit är en lösning som är krypterad från början till slut. Lösningen används för synkronisering och delning av filer vars konfidentiella information skyddas genom design.
Tresorit är en filsynkroniserings- och delningslösning som är krypterad från början till slut och har utformats för att skydda känsligt innehåll. Till skillnad från andra offentliga molnleverantörer har Tresorit ingen åtkomst till användarfiler, vilket säkerställer maximal sekretess. - Filerna skyddas från det ögonblick du laddar upp dem i molnet tills de når den avsedda mottagaren. - Tresorit tillhandahåller en digital arbetsplats där dina särskilt känsliga dokument förblir säkra. - Administrera och övervaka alla användare och deras data med kraftfulla kontrollalternativ. Lär dig mer om Tresorit

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
CapLinkeds VDR- och dokumenthanteringslösning för företag är ett bra sätt att säkert dela och spåra all din information.
CapLinked erbjuder en jättebra lösning för virtuell datarums- och dokumenthantering, vilket gör begränsad säkerhet, åtkomst till kontor och frustrerande indexeringsbegränsningar till en del av det förflutna. Upplev flexibiliteten med att kunna komma åt information säkert var som helst på vilken plattform eller enhet som helst, förutom att ha en fullständig API komplett med privata nycklar för utvecklare. Kom igång med ett bra verktyg för kopieringsskydd och företagsbesiktning på några minuter med en gratis provperiod. Lär dig mer om CapLinked

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt. Lär dig mer om Formstack Documents

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Programvara för dokumenthantering och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad dokumenthanteringslösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt dokumenthanteringssystem överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få dokument granskade och godkända snabbare
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina dokument granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
LetsBuilds dokumenthanteringsapp LB Aproplan. Höj tillgängligheten och säkerheten för dokument med LB Aproplan.
LetsBuilds app för hantering av byggdokument: LB Aproplan. LB Aproplan är en app för kontroll av kvalitet, säkerhet och defektrapportering. Den hjälper dig att hantera defekter, överlämningar och standardiserade QHSE-checklistor. Med LB Aproplan kan du enkelt få tillgång till projektplaner och dokument online och offline, höja integritetsnivåerna för enskilda eller flera mappar för att skydda dem från tvister, organisera och filtrera defektrapportering efter bransch, område eller process. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
QMS för medicinteknisk utrustning, läkemedel och bioteknik. Fullständig överensstämmelse mellan FDA/ISO/GxP. Fem gånger snabbare dokumentkontroll, utbildning, CAPA, rapporter om efterlevnadsbrister (non-compliance reports, NCR), revisioner och med mer.
Betygsatt som ett av de enklaste och snabbaste programmen för kvalitetshanteringssystemen (quality management system, QSM) korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventive action, CAPA) och regelefterlevnad av medicinteknisk utrustnings-, läkemedels- och bioteknikföretag. Hundratals företag som regleras av FDA, ISO och god praxis (good practise, GxP) i över 80 länder litar på att Qualio sammanför deras kvalitetsteam, verktyg, processer och data på en enda lätthanterlig plats. Branschexperter ibland personalen och kundservice alltid beredd att besvara samarbetar med dig för att implementera strategi, förbereda revisioner och omvandla manuella processer till digitala. Be om en personlig demo idag. Lär dig mer om Qualio

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Omvandla dokumenthantering digitalt med Nintex för att säkerställa precision, tillgänglighet och lagring av dina dokument.
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan företag automatiskt samla in och dirigera data till en central lagringsplats med bara några klick och utan kod. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Programvara för dokumenthantering när den är som enklast. QT9 QMS är en heltäckande, webbaserad dokumenthanteringslösning som eliminerar behovet av papper.
Dokumenthantering när den är som enklast. Anslut dokument till platser, avdelningar och personalutbildning för att göra det pappersfria kontoret till verklighet. Automatiserade e-postpåminnelser och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11 eliminerar behovet av papper och kalkylblad. Förenkla efterlevnaden av ISO och FDA med en allt-i-ett-lösning som även gör det möjligt att samarbeta med medarbetare, kundwebbportaler och leverantörswebbportaler. Centralisera din verksamhet genom att starta en kostnadsfri 30 dagars provperiod. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
HotDocs är en branschledande programvara som automatiserar dokumentproduktionen för tusentals organisationer världen över.
HotDocs Advance omvandlar dokument och formulär som används ofta till återanvändbara mallar, vilket gör att du kan skapa anpassade, felfria dokument på en bråkdel av tiden. Effektivisera organisationens arbetsflöde med en av världens mest betrodda och kraftfulla plattformar för dokumentautomation. Lär dig mer om HotDocs

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet. Lär dig mer om Zoho WorkDrive

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Fildelning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk underskrift
  • Filåterställning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säker datalagring