Sverige Visa lokala produkter
1170 resultat
Med monday.com Work OS är det enkelt att skapa, samla, spåra och automatisera alla organisationens dokumentprocesser. Lär dig mer om monday.com
Med monday.com Work OS kan du skapa, lagra och hantera alla dokument och formulär på ett och samma ställe. Automatisera skapandet och godkännandet av dokument för att öka effektiviteten och minimera fel, dela och samarbeta om dokument i realtid och maximera säkerheten genom att centralisera dem på ett ställe. Spåra och granska tidigare redigeringar med hjälp av dokumentsökning och standardisera dokumentprocesser för att hålla hela ditt team uppdaterat. monday.com möjliggör en mer organiserad dokumenthantering, i en samarbetsinriktad arbetsmiljö. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bynder är en innovativ molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda taxonomistrukturer och sökning i text i kroppen. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar. Lär dig mer om Conga Document Generation
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Confluence kan bli din enda sanningskälla. Använd verktyget för att effektivt lagra och dela information över hela organisationen. Lär dig mer om Confluence
Dagens organisationer blir alltmer digitala. Det är dags att sluta lagra viktiga dokument i pappersformat. Gå med i den digitala rörelsen genom att göra Confluence till ditt enda programvaruverktyg för dokumenthantering. Bli mer effektiv genom att skapa en enda sanningskälla och distribuera viktig information över hela organisationen med ett klick. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
WoodWing Assets (tidigare Elvis DAM) hjälper dig att hantera och skapa otroliga tillgångar med en av marknadens bästa Adobe InDesign-integration. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Hantera dokument och tillgångar med säkerhet på företagsnivå. XaitPorter, en allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Lär dig mer om XaitPorter
Hantera dokument och dokumenttillgångar med säkerhet på företagsnivå med XaitPorter, en ledande allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Med XaitPorter kan du skapa och redigera dokument med många avsnitt och underavsnitt, var och en med sin egen författare, granskare och godkännare, alla med individuella deadlines. Återanvänd innehåll för att öka dokumentets integritet och produktivitet. XaitPorter ger dig också frihet att kontrollera åtkomsträttigheter och dela information med ditt skrivteam. Lär dig mer om XaitPorter

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Automatisera hantering och upprättning av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC. Lär dig mer om Legito
Dokumenthantering, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumentautomatisering, upprättning av kontrakt och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group. Lär dig mer om Legito

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Säljteamen använder PandaDoc för att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs allt-i-ett-programvara för dokumentautomatisering för att effektivisera processen att skapa, godkänna och skriva under med e-signatur förslag, offerter och kontrakt. PandaDoc hjälper dig att förenkla processer och öka effektiviteten i hela organisationen när du integrerar dina befintliga CRM-, betalnings- och fillagringsappar i ett enda arbetsflöde. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ABBYY FineReader PDF är en universell PDF-programvara för effektivt arbete med dokument – både PDF-filer och skanningar – på den digitala arbetsplatsen Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och gör det enklare att digitalisera, konvertera, arbeta med tillsammans, hämta, redigera, skydda och dela alla typer av dokument på den digitala arbetsplatsen. Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
UnForm inkluderar utskriftshantering, e-leverans, dokumentarkivering, arbetsflöde och skanning/avbildning. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslösning som används vid utskrift för att framställa dokument i olika format för utskrift och elektronisk leverans. Exakta kopior av dessa dokument kan lagras i ett säkert arkiv för senare hämtning av användare via ett webbläsargränssnitt, eller via kraftfulla REST och API:er. Lär dig mer om UnForm

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spara tid och pengar med Process Streets automation. Skapa och anpassa checklistor för att hålla dina team och dokument organiserade. Lär dig mer om Process Street
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street. Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor som inkluderar robusta godkännandeprocesser, villkorad logik och över 1 000 appintegrationer. Automatisering av dina processer sparar pengar genom att säkerställa effektiva, konsekventa arbetsflöden som ökar de anställdas produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och på plats. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsenheter eller för grupper eller företag, filsynkronisering, fildelning, mobil åtkomst, dokumentredigering online och offline, redigering av flera användare, med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Programvara för dokumenthantering och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad dokumenthanteringslösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt dokumenthanteringssystem överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Programvara för dokumenthantering när den är som enklast. QT9 QMS är en heltäckande, webbaserad dokumenthanteringslösning som eliminerar behovet av papper. Lär dig mer om QT9 QMS
Dokumenthantering när den är som enklast. Anslut dokument till platser, avdelningar och personalutbildning för att göra det pappersfria kontoret till verklighet. Automatiserade e-postpåminnelser och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11 eliminerar behovet av papper och kalkylblad. Förenkla efterlevnaden av ISO och FDA med en allt-i-ett-lösning som även gör det möjligt att samarbeta med medarbetare, kundwebbportaler och leverantörswebbportaler. Centralisera din verksamhet genom att starta en kostnadsfri 30 dagars provperiod. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
För större organisationer med mer än 20 användare. Versionskontroll, arbetsflöde, efterlevnad, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API Lär dig mer om FileHold
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilen. Dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, AD, SharePoint och e-signatur som tillval. Lär dig mer om FileHold

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Lär dig mer om Windward Core
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Windward Core

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Part 11 programvarusystem för dokumentkontroll, inklusive PDF-publicering, e-signatur, hierarkisk vy med mera. Mindre än 72 timmars onboarding Lär dig mer om Orcanos
Orcanos Electronic programvara för dokumenthantering (e-DMS) är en prisvärd molnlösning som gör det möjligt för tillverkare av medicintekniska produkter att snabbt skapa, arkivera, spåra, söka, e-signera och granska alla dokument i enlighet med ISO 14971 Att byta från ett pappersbaserat dokumenthanteringssystem till en dedikerad digital automatiserad lösning kan verka vara en väldig utmaning, men integreringen av Orcanos automatiserade DMS kan uppnås på bara 72 timmar. Lär dig mer om Orcanos

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Built with the same core technology that Adobe uses to build Acrobat, The Adobe PDF Library SDK is a robust PDF library. Lär dig mer om Adobe PDF Library
Incorporate Adobe's PDF functionality into your own applications with the Adobe PDF Library from Datalogics. Using the same core technology that Adobe uses to build Acrobat, the Adobe PDF Library SDK is a PDF library with a powerful set of native C/C++ APIs with interfaces for .NET/.NET Core and Java. Create & edit PDFs, redact text, extract text, and much more with this robust library. Save time, money, and resources by having all of your PDF needs at your fingertips! Lär dig mer om Adobe PDF Library

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som gör det möjligt för juridiska och affärsteam att effektivisera dokumentarbetsflödet. Lär dig mer om Juro
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som ger juridiska team och affärsteam möjlighet att skapa, hantera, komma överens om och hålla reda på sina dokument i en enhetlig arbetsyta. Lägg mindre tid på att arbeta i flera verktyg och gör det möjligt för ditt team att slutföra affärer snabbare med självbetjäningsautomatisering, samarbetsinriktade arbetsflöden och en datarik lagringsplats. Lär dig mer om Juro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Hantera hela livscykeln för dokument och innehåll inklusive versionskontroll, livscykelhantering, anteckningar, revisioner, elektroniskt Lär dig mer om Dot Compliance
Hantera hela livscykeln för dokument och innehåll inklusive versionskontroll, livscykelhantering, anteckningar, revisioner, elektroniska signaturer och delning. Office 365-integreringen möjliggör samarbete och enkel redigering; läs och förstå utbildningshanteringen inklusive direkt urval av målgrupp och tillämpliga prov; pärmhantering inklusive revision av dokument och register; fullständig verifieringskedja och e-signaturer som uppfyller 21 CFR del 11, del 820 med mera. Lär dig mer om Dot Compliance

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spara och klassificera e-post direkt från Outlook 365 till SharePoint och Teams. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365
Colligo Email Manager för Microsoft 365 är idealiskt för medelstora företag som använder SharePoint Online i branscher med lagstadgade krav eller policyer för efterlevnad. Med SharePoint-tillägget kan du läsa in och automatiskt klassificera e-postmeddelanden och bilagor direkt från Outlook till SharePoint och Teams. Produkten extraherar metadata, möjliggör sömlöst samarbete och delning av innehåll och ser till att dina användare snabbt kan hitta den information de letar efter. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Förvandla dina dokumentcentrerade processer och ge företagsanvändare möjlighet att skapa och automatisera dokument. Lär dig mer om Xpertdoc
Xpertdocs innovativa och intuitiva dokumentgenererings- och automationsprodukt ger dig möjlighet att förenkla, optimera och automatisera konsekventa processer för skapande, generering, hantering, leverans, lagring och e-signatur av dokument, snabbare, vilket resulterar i förbättrad kommunikation, snabbare affärsprocesser, ökad produktivitet och minskat IT-beroende. Dessutom erbjuds integrationer till ledande CRM-plattformar och kärnsystem för företag som ERP, CPQ, ECM och mycket mer. Lär dig mer om Xpertdoc

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
MuPDF är en ultrasnabb och ultraliten PDF-renderingslösning. Programvaran finns som ett bibliotek, utvecklingsverktyg för tredjepartsutvecklare (software development kit, SDK) och en verktygslåda för mobilappar. Lär dig mer om MuPDF
MuPDF är en snabb, liten och högkvalitativ PDF-renderare. Med flexibla och anpassningsbara funktioner kan MuPDF användas i många olika appar som renderare, granskare eller PDF-verktyg. De interaktiva funktionerna inkluderar anteckningar, formulärfyllning, digitala signaturer och redigeringar. MuPDF stöder en mängd olika kodningsmiljöer och operativsystem och är optimerat för varje plattform. Språkbindningar för Java, C++ och Python samt webbvisare finns tillgängliga. Lär dig mer om MuPDF

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
JetBrains Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation och projektledning. Lär dig mer om Space
Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen med kommunikations- och projektledning. Med Space kan du göra så att alla dokument som hör till ditt projekt blir tillgängliga och synliga för projektets team samt andra medlemmar i din organisation. Organisera dina personliga dokument med hjälp av en praktisk mappstruktur. Arbeta på utkast och dela dem med dina kollegor för samarbetsinriktad redigering innan du flyttar dem till projektdokument eller publicerar dem på bloggen. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Aspect is an intelligent document processing platform to monetize the value hidden in unstructured data assets. Lär dig mer om Fosfor Aspect
Aspect, an intelligent document processing platform, helps enterprises monetize the value hidden in their unstructured data assets. Aspect can mine data from a variety of digital, printed, or handwritten documents and help automate business processes. With Aspect’s no-code interface and pre-built cognitive engines, organizations can build and integrate document-processing solutions within existing environments. Lär dig mer om Fosfor Aspect

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Save & classify files to SharePoint right from Microsoft 365 even on mobile Lär dig mer om Colligo Office Connect for Microsoft 365
Intuitive SharePoint Access from Microsoft 365 Leveraging the power of SharePoint is a breeze when you can do it right from within Microsoft Word, Excel and PowerPoint. Users get instant access wherever they are logged in, and don't need to know to use or navigate SharePoint itself. Lär dig mer om Colligo Office Connect for Microsoft 365

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
We focus on the value of business relationships. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Lär dig mer om top.legal
top.legal is in the business of improving your contractual relationships. We found that traditional processes that are bound to MS Word and paper leave money on the table, as Word Ping-Pong is a time-waster. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Features include automation for scaling the contracting process, collaboration tools for negotiation and contract analysis and integrations. Lär dig mer om top.legal

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available. Lär dig mer om Google Docs

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more. Lär dig mer om Google Drive

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lär dig mer om Dropbox Business

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lär dig mer om Microsoft 365

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
A suite of collaboration products for teams and SMBs. Web conferencing, file sharing, and scheduling in the cloud. Formerly G Suite.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform include noise cancellation, in-domain live streaming, attendance tracking, compliance management, team messaging, voice/video conferencing, shared calendars, and more. It also lets administrators edit and share documents, spreadsheets, and slides across teams in real-time. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft Office interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Hantera ditt innehålls livscykel med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering.
Uppgradera din strategi för informationshantering med den interna livscykelhantering som din organisation behöver för att minska riskerna utan att påverka produktiviteten. Effektivisera hur du hanterar livscykeln för det innehåll som driver affärsprocesser med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Work off the latest documents every time. Autodesk Takeoff is built on a cloud-based platform that updates in real time.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk Takeoff updates files in real time so you can stay on top of the latest versions of everything and work from a single source of truth. Lär dig mer om Autodesk Construction Cloud

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Wrike är en samarbetsprogramvara som används för dokumenthantering med visuell språkgranskning, samarbete i realtid och Kanban-tavlor.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more. Lär dig mer om LibreOffice

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft Office products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Lär dig mer om Microsoft OneNote

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om eFileCabinet

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Lär dig mer om iCloud

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Lär dig mer om Microsoft Word

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. Lär dig mer om pdfFiller

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Lär dig mer om Brandfolder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process. Lär dig mer om Suralink

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House. Lär dig mer om Drupal

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad