1111 resultat
Varför Capterra är gratis
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar. Lär dig mer om Conga Document Generation
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
WoodWing Assets (tidigare Elvis DAM) hjälper dig att hantera och skapa otroliga tillgångar med en av marknadens bästa Adobe InDesign-integration. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Confluence kan bli din enda sanningskälla. Använd verktyget för att effektivt lagra och dela information över hela organisationen. Lär dig mer om Confluence
Dagens organisationer blir alltmer digitala. Det är dags att sluta lagra viktiga dokument i pappersformat. Gå med i den digitala rörelsen genom att göra Confluence till ditt enda programvaruverktyg för dokumenthantering. Bli mer effektiv genom att skapa en enda sanningskälla och distribuera viktig information över hela organisationen med ett klick. Lär dig mer om Confluence
Dagens organisationer blir alltmer digitala. Det är dags att sluta lagra viktiga dokument i pappersformat. Gå med i den digitala rörelsen genom att göra Confluence till ditt enda programvaruverktyg...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bynder är en innovativ molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda taxonomistrukturer och sökning i text i kroppen. Lär dig mer om Bynder
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Hantera dokument och tillgångar med säkerhet på företagsnivå. XaitPorter, en allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Lär dig mer om XaitPorter
Hantera dokument och dokumenttillgångar med säkerhet på företagsnivå med XaitPorter, en ledande allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Med XaitPorter kan du skapa och redigera dokument med många avsnitt och underavsnitt, var och en med sin egen författare, granskare och godkännare, alla med individuella deadlines. Återanvänd innehåll för att öka dokumentets integritet och produktivitet. XaitPorter ger dig också frihet att kontrollera åtkomsträttigheter och dela information med ditt skrivteam. Lär dig mer om XaitPorter
Hantera dokument och dokumenttillgångar med säkerhet på företagsnivå med XaitPorter, en ledande allt i ett-lösning för dokumentautomatisering och samredigering. Med XaitPorter kan du skapa och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Säljteamen använder PandaDoc för att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs allt-i-ett-programvara för dokumentautomatisering för att effektivisera processen att skapa, godkänna och skriva under med e-signatur förslag, offerter och kontrakt. PandaDoc hjälper dig att förenkla processer och öka effektiviteten i hela organisationen när du integrerar dina befintliga CRM-, betalnings- och fillagringsappar i ett enda arbetsflöde. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ABBYY FineReader PDF är en universell PDF-programvara för effektivt arbete med dokument – både PDF-filer och skanningar – på den digitala arbetsplatsen Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och gör det enklare att digitalisera, konvertera, arbeta med tillsammans, hämta, redigera, skydda och dela alla typer av dokument på den digitala arbetsplatsen. Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Omvandla dokumenthantering digitalt med Nintex för att säkerställa precision, tillgänglighet och lagring av dina dokument. Lär dig mer om Nintex Process Platform
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan företag automatiskt samla in och dirigera data till en central lagringsplats med bara några klick och utan kod. Lär dig mer om Nintex Process Platform
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
UnForm inkluderar utskriftshantering, e-leverans, dokumentarkivering, arbetsflöde och skanning/avbildning. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslösning som används vid utskrift för att framställa dokument i olika format för utskrift och elektronisk leverans. Exakta kopior av dessa dokument kan lagras i ett säkert arkiv för senare hämtning av användare via ett webbläsargränssnitt, eller via kraftfulla REST och API:er. Lär dig mer om UnForm
UnForm är en plattformsoberoende programvara som skapar, levererar, lagrar och hämtar grafiskt förbättrade dokument från ERP-programutskrifter. UnForm är en komplett, heltäckande dokumenthanteringslös...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spara tid och pengar med Process Streets automation. Skapa och anpassa checklistor för att hålla dina team och dokument organiserade. Lär dig mer om Process Street
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street. Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor som inkluderar robusta godkännandeprocesser, villkorad logik och över 1 000 appintegrationer. Automatisering av dina processer sparar pengar genom att säkerställa effektiva, konsekventa arbetsflöden som ökar de anställdas produktivitet. Lär dig mer om Process Street
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street. Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och på plats. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsenheter eller för grupper eller företag, filsynkronisering, fildelning, mobil åtkomst, dokumentredigering online och offline, redigering av flera användare, med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsen...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Programvara för dokumenthantering och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad dokumenthanteringslösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt dokumenthanteringssystem överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad dokumenthanteringslösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsad...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få dokument granskade och godkända snabbare Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina dokument granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina dokument granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatiserin...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Lär dig mer om Windward Core
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Windward Core
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Nuxeos molnanpassade innehållstjänsteplattform gör det möjligt för företag att säkert hantera och använda viktiga affärsdokument. Lär dig mer om Nuxeo
Med Nuxeos molnanpassade innehållstjänstplattform kan stora företag på ett säkert sätt hantera, komma åt och använda alla viktiga affärsdokument, oavsett storlek, volym eller plats, samtidigt som de kan automatisera processer och extrahera värdefulla data med verksamhetsspecifika AI- och maskininlärningsmodeller. Dokument är kärnan i många affärsprocesser och därför erbjuder Nuxeos plattform allt du behöver i ett dokumenthanteringssystem för företag. Lär dig mer om Nuxeo
Med Nuxeos molnanpassade innehållstjänstplattform kan stora företag på ett säkert sätt hantera, komma åt och använda alla viktiga affärsdokument, oavsett storlek, volym eller plats, samtidigt som de...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Part 11 programvarusystem för dokumentkontroll, inklusive PDF-publicering, e-signatur, hierarkisk vy med mera. Mindre än 72 timmars onboarding Lär dig mer om Orcanos
Orcanos Electronic programvara för dokumenthantering (e-DMS) är en prisvärd molnlösning som gör det möjligt för tillverkare av medicintekniska produkter att snabbt skapa, arkivera, spåra, söka, e-signera och granska alla dokument i enlighet med ISO 14971 Att byta från ett pappersbaserat dokumenthanteringssystem till en dedikerad digital automatiserad lösning kan verka vara en väldig utmaning, men integreringen av Orcanos automatiserade DMS kan uppnås på bara 72 timmar. Lär dig mer om Orcanos
Orcanos Electronic programvara för dokumenthantering (e-DMS) är en prisvärd molnlösning som gör det möjligt för tillverkare av medicintekniska produkter att snabbt skapa, arkivera, spåra, söka,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Built with the same core technology that Adobe uses to build Acrobat, The Adobe PDF Library SDK is a robust PDF library. Lär dig mer om Adobe PDF Library
Incorporate Adobe's PDF functionality into your own applications with the Adobe PDF Library from Datalogics. Using the same core technology that Adobe uses to build Acrobat, the Adobe PDF Library SDK is a PDF library with a powerful set of native C/C++ APIs with interfaces for .NET/.NET Core and Java. Create & edit PDFs, redact text, extract text, and much more with this robust library. Save time, money, and resources by having all of your PDF needs at your fingertips! Lär dig mer om Adobe PDF Library
Incorporate Adobe's PDF functionality into your own applications with the Adobe PDF Library from Datalogics. Using the same core technology that Adobe uses to build Acrobat, the Adobe PDF Library...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som gör det möjligt för juridiska och affärsteam att effektivisera dokumentarbetsflödet. Lär dig mer om Juro
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som ger juridiska team och affärsteam möjlighet att skapa, hantera, komma överens om och hålla reda på sina dokument i en enhetlig arbetsyta. Lägg mindre tid på att arbeta i flera verktyg och gör det möjligt för ditt team att slutföra affärer snabbare med självbetjäningsautomatisering, samarbetsinriktade arbetsflöden och en datarik lagringsplats. Lär dig mer om Juro
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som ger juridiska team och affärsteam möjlighet att skapa, hantera, komma överens om och hålla reda på sina dokument i en enhetlig...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Spara och klassificera e-post direkt från Outlook 365 till SharePoint och Teams. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365
E-postfångst och samarbete på ett enkelt sätt. Tänk om angående att samla in och dela kunskap i en ny era av Microsoft 365-mobilitet (tidigare Office 365). Spara Outlook-e-postmeddelanden och bilagor i Microsoft 365-versionen av SharePoint och Microsoft Teams från alla enheter. Dela länkar till filer med kollegor och arkivera flera e-postmeddelanden och bilagor samtidigt på dessa samarbetsinriktade plattformar. Utnyttja kraften i Microsofts avancerade datastyrningsfunktioner genom att tagga ditt innehåll med etiketter. Lär dig mer om Email Manager for Microsoft 365
E-postfångst och samarbete på ett enkelt sätt. Tänk om angående att samla in och dela kunskap i en ny era av Microsoft 365-mobilitet (tidigare Office 365). Spara Outlook-e-postmeddelanden och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Save & classify files to SharePoint right from Microsoft 365 even on mobile Lär dig mer om Colligo Office Connect for Microsoft 365
Intuitive SharePoint Access from Microsoft 365 Leveraging the power of SharePoint is a breeze when you can do it right from within Microsoft Word, Excel and PowerPoint. Users get instant access wherever they are logged in, and don't need to know to use or navigate SharePoint itself. Lär dig mer om Colligo Office Connect for Microsoft 365
Intuitive SharePoint Access from Microsoft 365 Leveraging the power of SharePoint is a breeze when you can do it right from within Microsoft Word, Excel and PowerPoint. Users get instant access...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Archive your BasWare IP supplier invoices from your BasWare Invoice Processing solution while keeping their data now! Lär dig mer om Uncode Invoice Archive
With Uncode Invoice Archive, you will easily store all your data & documents from your BasWare Invoice Processing solution. Features of Uncode Invoice Archiving solution: - Store all your BasWare Invoice Processing data : view all your BasWare invoice data (header account assignments and line item) - Access to all your BasWare images and attachments : view all the attachments linked to your BasWare IP invoices - Keeping of all your invoice history - Multicriteria search : find all your invoices Lär dig mer om Uncode Invoice Archive
With Uncode Invoice Archive, you will easily store all your data & documents from your BasWare Invoice Processing solution. Features of Uncode Invoice Archiving solution: - Store all your BasWare...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.
Leading spreadsheet and data analysis software. Typically bundled with Microsoft Office.
Leading spreadsheet and data analysis software. Typically bundled with Microsoft Office.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
A suite of collaboration products for teams and SMBs. Web conferencing, file sharing, and scheduling in the cloud. Formerly G Suite.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform include noise cancellation, in-domain live streaming, attendance tracking, compliance management, team messaging, voice/video conferencing, shared calendars, and more. It also lets administrators edit and share documents, spreadsheets, and slides across teams in real-time.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Manage your content lifecycle with flexible retention schedules, preservation for defensible discovery, and disposition management.
Upgrade your information governance strategy with the in-place lifecycle management your organization needs to reduce risk without impacting productivity. Streamline how you manage the lifecycle of the content that powers business processes with flexible retention schedules, preservation for defensible discovery, and disposition management.
Upgrade your information governance strategy with the in-place lifecycle management your organization needs to reduce risk without impacting productivity. Streamline how you manage the lifecycle of...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Work off the latest documents every time. Autodesk Takeoff is built on a cloud-based platform that updates in real time.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk Takeoff updates files in real time so you can stay on top of the latest versions of everything and work from a single source of truth.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Wrike är en samarbetsprogramvara som används för dokumenthantering med visuell språkgranskning, samarbete i realtid och Kanban-tavlor.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes 400+ integrationer, inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
With this DMS, never worry about losing a document, wasting time on tedious processes, or staying in compliance.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides businesses with intelligent organization, workflow automation, secure file-sharing, and eSignature requests, all on one platform. Businesses never have to worry about losing documents, wasting time, or keeping compliant. eFileCabinet is accessible via web browser and a desktop app.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Samarbetsprogramvara som hjälper team att dela filer, hantera uppgifter, samarbeta med dokument, kommunicera snabbare och få mer gjort.
Samepage är en förstklassig programvara för dokumenthantering som har skapats för att hjälpa team att i realtid samförfatta dokument, dela filer, hantera uppgifter och kalendrar, rita diagram, redigera kalkylblad med mera. Säker delning hjälper dig att samarbeta med medarbetare, entreprenörer, kunder osv. Med gruppchatt och videosamtal kan du se ditt team och dess konversationer tillsammans med det innehåll du arbetar med. Programvaran integreras också med hundratals appar för att hjälpa dig att konsolidera arbetsflöden och undvika e-postöverbelastning.
Samepage är en förstklassig programvara för dokumenthantering som har skapats för att hjälpa team att i realtid samförfatta dokument, dela filer, hantera uppgifter och kalendrar, rita diagram,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed.
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Citrix ShareFile is the secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security and proven secure infrastructure, it offers a custom-branded, password-protected online portal with unlimited file storage in the cloud and the ability to send files up to 100 GB in size with clients and co-workers, from any computer or mobile device. ShareFile is the choice for businesses looking to streamline workflows and get better data security.
Citrix ShareFile is the secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security and proven secure infrastructure, it offers a custom-bra...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Arkivering och lagring
  • Dokumentgenerering
  • Elektronisk underskrift
  • Spårning av efterlevnad