Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Dokumenthanteringssystem
Filterresultat (98)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
98 resultat
Med monday.com Work OS är det enkelt att skapa, samla, spåra och automatisera alla organisationens dokumentprocesser.
Lär dig mer om monday.com
Med monday.com Work OS kan du skapa, lagra och hantera alla dokument och formulär på ett och samma ställe. Automatisera skapandet och godkännandet av dokument för att öka effektiviteten och minimera fel, dela och samarbeta om dokument i realtid och maximera säkerheten genom att centralisera dem på ett ställe. Spåra och granska tidigare redigeringar med hjälp av dokumentsökning och standardisera dokumentprocesser för att hålla hela ditt team uppdaterat. monday.com möjliggör en mer organiserad dokumenthantering, i en samarbetsinriktad arbetsmiljö.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Confluence kan bli din enda sanningskälla. Använd verktyget för att effektivt lagra och dela information över hela organisationen.
Lär dig mer om Confluence
Dagens organisationer blir alltmer digitala. Det är dags att sluta lagra viktiga dokument i pappersformat. Gå med i den digitala rörelsen genom att göra Confluence till ditt enda programvaruverktyg för dokumenthantering. Bli mer effektiv genom att skapa en enda sanningskälla och distribuera viktig information över hela organisationen med ett klick.
Lär dig mer om Confluence
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag.
Lär dig mer om LogicalDOC
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar.
Lär dig mer om LogicalDOC
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Lär dig mer om Conga Document Generation
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera.
* Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden
* Guidebaserat dokumentskapande
* Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid
* Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats
Lär dig mer om Conga Document Generation
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Automatisera hantering och upprättning av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC.
Lär dig mer om Legito
Dokumenthantering, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumentautomatisering, upprättning av kontrakt och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group.
Lär dig mer om Legito
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera formulär och andra affärsdokument.
Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera formulär snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa formulär som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, och live-support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare formulär på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar formulär, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer!
Lär dig mer om PandaDoc
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som gör det möjligt för juridiska och affärsteam att effektivisera dokumentarbetsflödet.
Lär dig mer om Juro
Juro är en allt i ett-plattform för kontrakts- och dokumenthantering som ger juridiska team och affärsteam möjlighet att skapa, hantera, komma överens om och hålla reda på sina dokument i en enhetlig arbetsyta. Lägg mindre tid på att arbeta i flera verktyg och gör det möjligt för ditt team att slutföra affärer snabbare med självbetjäningsautomatisering, samarbetsinriktade arbetsflöden och en datarik lagringsplats.
Lär dig mer om Juro
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Hantera ditt innehålls livscykel med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering.
Uppgradera din strategi för informationshantering med den interna livscykelhantering som din organisation behöver för att minska riskerna utan att påverka produktiviteten. Effektivisera hur du hanterar livscykeln för det innehåll som driver affärsprocesser med flexibla lagringsscheman, bevarande för försvarbar upptäckt och dispositionshantering.
Lär dig mer om Box
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Wrike är en samarbetsprogramvara som används för dokumenthantering med visuell språkgranskning, samarbete i realtid och Kanban-tavlor.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dokumenthanteringen med molnbaserad, kontextbaserad fillagring. Dela dokument inom anpassade förfrågningsformulär och uppgifter, förkorta dina godkännandecykler med visuell språkgranskning och tagga snabbt teamkamrater för alla filförfrågningar. Påskynda leveransen med Wrikes över 400 integrationer inklusive annan programvara för dokumenthantering. Dokument är lätta att hitta och uppgiftsdiskussioner och uppdateringar kan ses på några sekunder.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar.
Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Lär dig mer om Notion
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Jotforms formulärbyggare är betrodd av över 18 miljoner användare och är ett enkelt sätt för att skapa och publicera onlineformulär från vilken enhet som helst. Företaget erbjuder över 10 000 färdiga formulärmallar, över 100 integrationer med appar från tredje part och avancerade designfunktioner, vilket gör det till en förstklassig webbaserad formulärbyggare för organisationer över hela världen. Programvaran används ofta för att skapa betalningsformulär, formulär för generering av potentiella kunder, registreringsformulär, kontaktformulär, ansökningsformulär och mycket mer.
Lär dig mer om Jotform
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Bluebeam håller team synkroniserade med smarta verktyg som används för att effektivt hantera, organisera och dela ritningar, dokument och data från vilken plats som helst.
Bluebeam ger team en säker, central plats i molnet där de kan lagra och dela projektfiler i PDF-format. Alla enkelt kan komma åt de senaste uppdateringarna på valfri webb- eller iOS-enhet. Bluebeam innehåller också en mängd tidsbesparande verktyg för automatisering, som är särskilt utformade för bygg- och fastighetsägarprojekt. Du kan överlagra olika versioner för att hitta ändringar, omvandla ritningar till PDF-filer med sökbar text och mycket mer.
Ge alla tillgång till den senaste uppsättningen. Lagra ritningar, dokument och data på en och samma centrala plats.
Lär dig mer om Bluebeam Revu
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt.
Lär dig mer om Revver
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och på plats.
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för dokumenthantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt (åtkomst till öppen källkod). Personliga lagringsenheter eller för grupper eller företag, filsynkronisering, fildelning, mobil åtkomst, dokumentredigering online och offline, redigering av flera användare, med mera.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
PDF-programvara du faktiskt kommer att gilla. Smallpdf innehåller 21 PDF-verktyg, 24 språk och 40 miljoner användare varje månad.
Smallpdf är ett prisbelönt företag från Schweiz, landet med klockor, banker och stilren design. Smallpdf erbjuder dig en svit med smarta dokumenthanteringsverktyg.
Smallpdf grundades 2013 och ger ett enkelt, säkert och pålitligt svar på tunga, jobbiga PDF-filer. Genom att ta bort onödiga funktioner och lägga till ett djupt fokus på användarupplevelsen, har Smallpdf blivit en älskad PDF-programvara och betjänar över 500 miljoner användare, 100 000 olika företag, på 24 olika språk.
Lär dig mer om Smallpdf
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Spara tid och pengar med Process Streets automation. Skapa och anpassa checklistor för att hålla dina team och dokument organiserade.
Hantera enkelt dina teams dokument och tillhörande arbetsflöden med Process Street.
Programvaran ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa omfattande checklistor som inkluderar robusta godkännandeprocesser, villkorad logik och över 1 000 appintegrationer.
Automatisering av dina processer sparar pengar genom att säkerställa effektiva, konsekventa arbetsflöden som ökar de anställdas produktivitet.
Lär dig mer om Process Street
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Nifty är ett nytt projektledningsverktyg som förkortar projektcyklerna och förbättrar teamets produktivitet med allt i ett-samarbete.
Nifty är ett projektledningsverktyg av den nya skolan som förkortar projektutvecklingscyklerna och förbättrar teamets produktivitet genom att kombinera alla viktiga funktioner för projektledning i en enda programvara. Slutresultatet är milstolpedrivna framsteg som håller teamen inspirerade, vilket säkerställer att organisationens målsättningar fortskrider enligt planerna. Niftys programvara låter dig hantera uppgifter via både Kanban- eller listvyn, har en inbyggd kalender som kan integreras med Google, samt fil- och dokumentdelning.
Lär dig mer om Nifty
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service.
Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
ABBYY FineReader PDF är en universell PDF-programvara för effektivt arbete med dokument – både PDF-filer och skanningar – på den digitala arbetsplatsen
ABBYY® FineReader PDF 15 är ett PDF-verktyg för att arbeta mer effektivt med digitala dokument. Med ABBYY:s AI-baserade OCR-teknik integrerar FineReader skannade dokument i digitala arbetsflöden och gör det enklare att digitalisera, konvertera, arbeta med tillsammans, hämta, redigera, skydda och dela alla typer av dokument på den digitala arbetsplatsen.
Lär dig mer om ABBYY FineReader PDF
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
iDeals VDR gör det möjligt för investerare, advokater och högre chefer att utbyta och dela konfidentiell information genom ett säkert datarum.
iDeals Solutions är en sofistikerad och pålitlig leverantör av virtuella datarum. iDeals Solutions erfarenhet och exceptionella resultat har satts på prov av investeringsbanker, jurister och ledande företagsledare runt om i världen. Som ett av de mest resultatinriktade och flexibla företagen på marknaden lyssnar iDeals Solutions alltid på sina kunder och erbjuder dem den säkraste, bekvämaste och snabbaste lösningen för att uppnå deras strategiska mål i alla typer av transaktioner.
Lär dig mer om iDeals Virtual Data Room
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer.
Hur fungerar det?
Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion.
Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden.
Lär dig mer om Flipsnack
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Programvara för kvalitetshantering; inkluderar elektronisk dokumentkontroll, utbildningskontroll, korrigerande åtgärder, revision, leverantörshantering med mera.
MasterControl Quality Excellence-lösningar används av fem av de största tillsynsmyndigheterna i USA. MasterControl är en leverantör av SaaS och hjälper företag att få ut sina livsförbättrande produkter på marknaden snabbare. Detta görs genom att tillhandahålla molnbaserade lösningar som hanterar en organisations dokument, utbildning och prov, korrigerande/förebyggande åtgärder, validering med mera. Och det är inte bara kvalitet, MasterControl har lösningar för hela produktlivscykeln.
Lär dig mer om MasterControl Quality Excellence
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Betrodd av yrkespersoner för att säkert dela stora volymer känsliga dokument för due diligence, efterlevnad och rättstvister.
Firmex lättanvända och prisvärda virtuella datarum erbjuder support 24/7, vilket gör att du kan lita på att viktiga processer utförs friktionsfritt och projekt färdigställs snabbare. Över 120 000 företag har använt Firmex för att dela konfidentiella dokument under fusioner och förvärv, insamlingar, revisioner, rättstvister och upphandlingsprojekt med flera miljarder dollar på spel. Firmex kan sätta igång ditt projekt på några minuter och alla användare har tillgång till samma support som du. Inga kostnader per sida eller dolda avgifter.
Lär dig mer om Firmex Virtual Data Room
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat.
Lär dig mer om Bloomfire
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Kraftfull programvara för dokumenthantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta dokumenthanteringsplattform som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för dokumenthantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsuppgiftsbehov
Lär dig mer om M-Files
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Bynder är en innovativ molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll.
Bynder låter dig skapa, fånga, upptäcka och distribuera ditt digitala varumärke, produkt eller marknadsföringsmaterial, inklusive dokument. Hantera dina dokument genom att utnyttja skräddarsydda taxonomistrukturer och sökning i text i kroppen.
Lär dig mer om Bynder
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
MangoApps placerar allt ditt innehåll och all din kunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn.
Lär dig mer om MangoApps
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Tresorit är en lösning som är krypterad från början till slut. Lösningen används för synkronisering och delning av filer vars konfidentiella information skyddas genom design.
Tresorit är en filsynkroniserings- och delningslösning som är krypterad från början till slut och har utformats för att skydda känsligt innehåll. Till skillnad från andra offentliga molnleverantörer har Tresorit ingen åtkomst till användarfiler, vilket säkerställer maximal sekretess.
- Filerna skyddas från det ögonblick du laddar upp dem i molnet tills de når den avsedda mottagaren.
- Tresorit tillhandahåller en digital arbetsplats där dina särskilt känsliga dokument förblir säkra.
- Administrera och övervaka alla användare och deras data med kraftfulla kontrollalternativ.
Lär dig mer om Tresorit
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
CapLinkeds VDR- och dokumenthanteringslösning för företag är ett bra sätt att säkert dela och spåra all din information.
CapLinked erbjuder en jättebra lösning för virtuell datarums- och dokumenthantering, vilket gör begränsad säkerhet, åtkomst till kontor och frustrerande indexeringsbegränsningar till en del av det förflutna. Upplev flexibiliteten med att kunna komma åt information säkert var som helst på vilken plattform eller enhet som helst, förutom att ha en fullständig API komplett med privata nycklar för utvecklare. Kom igång med ett bra verktyg för kopieringsskydd och företagsbesiktning på några minuter med en gratis provperiod.
Lär dig mer om CapLinked
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksamma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar.
Lär dig mer om LiquidText
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt.
Lär dig mer om Formstack Documents
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering.
Lär dig mer om PACE Packager Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Programvara för dokumenthantering och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad dokumenthanteringslösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer.
Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter.
Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt dokumenthanteringssystem överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer.
Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer.
Lär dig mer om Filecamp
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få dokument granskade och godkända snabbare
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina dokument granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag.
Lär dig mer om Filestage
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
LetsBuilds dokumenthanteringsapp LB Aproplan. Höj tillgängligheten och säkerheten för dokument med LB Aproplan.
LetsBuilds app för hantering av byggdokument: LB Aproplan. LB Aproplan är en app för kontroll av kvalitet, säkerhet och defektrapportering. Den hjälper dig att hantera defekter, överlämningar och standardiserade QHSE-checklistor. Med LB Aproplan kan du enkelt få tillgång till projektplaner och dokument online och offline, höja integritetsnivåerna för enskilda eller flera mappar för att skydda dem från tvister, organisera och filtrera defektrapportering efter bransch, område eller process.
Lär dig mer om LetsBuild
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov!
Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov.
Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM.
Lär dig mer om Efficy CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Omvandla dokumenthantering digitalt med Nintex för att säkerställa precision, tillgänglighet och lagring av dina dokument.
Nintex processplattform gör det möjligt för organisationer att digitalt omvandla dokumenthantering för att säkerställa precision och tillgänglighet. Med Nintex arbetsflöde och Nintex-formulär kan företag automatiskt samla in och dirigera data till en central lagringsplats med bara några klick och utan kod.
Lär dig mer om Nintex Process Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Programvara för dokumenthantering när den är som enklast. QT9 QMS är en heltäckande, webbaserad dokumenthanteringslösning som eliminerar behovet av papper.
Dokumenthantering när den är som enklast. Anslut dokument till platser, avdelningar och personalutbildning för att göra det pappersfria kontoret till verklighet. Automatiserade e-postpåminnelser och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11 eliminerar behovet av papper och kalkylblad. Förenkla efterlevnaden av ISO och FDA med en allt-i-ett-lösning som även gör det möjligt att samarbeta med medarbetare, kundwebbportaler och leverantörswebbportaler. Centralisera din verksamhet genom att starta en kostnadsfri 30 dagars provperiod.
Lär dig mer om QT9 QMS
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Spåra alla dokumentversioner, revisioner och godkännanden för att uppfylla kraven i olika regleringar.
Intellects dokumenthantering är en programvarulösning som kan förbättra dokumentdriften och förbättra den totala produktiviteten med 90 %. Intellects kontroll för dokumenthantering gör det möjligt för användare med rätt behörighet att revidera dokument, söka godkännanden av ändringar och se en fullständig verifieringskedja över vem som godkände vad, när och var. Intellects applikationer är utformade av certifierade kvalitetsexperter och kan enkelt skräddarsys utan kod med drag-och-släpp-teknik för att passa just dina affärsbehov.
Lär dig mer om Intellect QMS
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som hjälper till med efterlevnad av standarder och förordningar.
Ideagen erbjuder en riskbaserad metod för dokumenthantering, som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer.
Lär dig mer om Q-Pulse
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
QMS för medicinteknisk utrustning, läkemedel och bioteknik. Fullständig överensstämmelse mellan FDA/ISO/GxP. Fem gånger snabbare dokumentkontroll, utbildning, CAPA, rapporter om efterlevnadsbrister (non-compliance reports, NCR), revisioner och med mer.
Betygsatt som ett av de enklaste och snabbaste programmen för kvalitetshanteringssystemen (quality management system, QSM) korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventive action, CAPA) och regelefterlevnad av medicinteknisk utrustnings-, läkemedels- och bioteknikföretag.
Hundratals företag som regleras av FDA, ISO och god praxis (good practise, GxP) i över 80 länder litar på att Qualio sammanför deras kvalitetsteam, verktyg, processer och data på en enda lätthanterlig plats.
Branschexperter ibland personalen och kundservice alltid beredd att besvara samarbetar med dig för att implementera strategi, förbereda revisioner och omvandla manuella processer till digitala. Be om en personlig demo idag.
Lär dig mer om Qualio
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Empower first-time-right in manufacturing and field service engineering with digital work instructions, checklists, and SOPs.
Facilitate workforce excellence through digital standard work.
The SwipeGuide platform and apps empower food and beverage manufacturers to improve operational knowledge and performance across sites, lines, and teams.
Our customers - including Heineken, PepsiCo, Orkla, and Coca-Cola - improve First-Time-Right (+26%) while improving knowledge retention by 25%.
Digital standard work drives operational excellence. SwipeGuide delivers it in a way that finally makes sense.
Lär dig mer om SwipeGuide
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
HotDocs är en branschledande programvara som automatiserar dokumentproduktionen för tusentals organisationer världen över.
HotDocs Advance omvandlar dokument och formulär som används ofta till återanvändbara mallar, vilket gör att du kan skapa anpassade, felfria dokument på en bråkdel av tiden. Effektivisera organisationens arbetsflöde med en av världens mest betrodda och kraftfulla plattformar för dokumentautomation.
Lär dig mer om HotDocs
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet.
Lär dig mer om Zoho WorkDrive
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Foxit är en av branschledarna inom PDF SDK-teknik. För sju plattformar. Kunderna: Google, Amazon, IBM, Intel, Microsoft och Nasdaq.
Foxit är en av branschledarna inom PDF SDK-teknik.
Kunderna inkluderar: Google, Amazon, IBM, Intel, Microsoft och Nasdaq. Sju plattformar: Web, Windows, iOS, Android, Mac, Linux och UWP. Funktionerna inkluderar: Kommentarer, digitala signaturer, formulärfyllning och säkerhet. 330 miljoner slutanvändare. Över 200 utvecklare. Över 15 års utveckling. Global support. Öppnar miljarder av PDF-filer varje dag. Flexibla licensierings- och partnerskapsmöjligheter. Särskilda tekniker över hela världen.
Lär dig mer om Foxit PDF SDK
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Kizeo Forms är ett flexibelt och intuitivt verktyg som låter fältpersonal skapa och fylla i anpassade digitala formulär från valfri mobilenhet.
Kizeo Forms är en flexibel applikation som ersätter dyra pappersdokument med anpassade digitala formulär som kan fyllas i från alla mobilenheter/läsplattor. Uppgifterna integreras enkelt i dina affärssystem. Skapa anpassade rapporter direkt och skicka dem automatiskt via e-post. Dra nytta av flera alternativ som foto, geolokalisering, signatur, NFC-tagg, streckkod, ljud, kryssruta osv. Hantera alla dina dokument från din mobilenhet. Öka effektiviteten, spara tid och pengar.
Lär dig mer om Kizeo Forms
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Fluix är en plattform för effektivisering av dokumentflödet och kommunikationen mellan din mobila personalstyrka, dina kunder och ditt backoffice.
Med Fluix mobila plattform kan ditt fältteam fylla i checklistor och skicka in arbetsordrar, skriva under kontrakt och registrera kundsignaturer, godkänna inköpsordrar och utföra revisioner. Med automatiserade arbetsflödesregler kan ditt backoffice samla in fältdata och analysera dem i realtid.
Fluix kan nås via sin app för iOS eller valfri webbläsare.
Hjälp ditt team att bli mer produktivt och göra ditt företag mer effektivt.
För team med mer än 10 användare.
Lär dig mer om Fluix
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
För större organisationer med mer än 20 användare. Versionskontroll, arbetsflöde, efterlevnad, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilen. Dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, AD, SharePoint och e-signatur som tillval.
Lär dig mer om FileHold
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Conexiom är den kompletta beröringsfria lösningen för tillverkare och distributörer för att eliminera manuell orderbehandling.
Conexiom är en SaaS-plattform för tillverkare och distributörer som levererar en komplett lösning för automatisering av försäljningsorder för att eliminera manuell orderbehandling.
Conexiom är den enda leverantören som erbjuder True Automation – 100 % datanoggrannhet, beröringsfri orderhantering, automatisering av alla beställningar för den kompletta lösningen.
Använd Conexiom för att omfördela resurser till aktiviteter som förbättrar kundupplevelsen, ger bättre lönsamhet och påskyndar ordercykeltiden för att behålla konkurrensfördelen.
Lär dig mer om Conexiom
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar.
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar.
Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office.
Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar.
Lär dig mer om Fluent
...
Läs mer
Funktioner
- Fulltextsökning
- Arkivering och lagring
- Dokumenthämtning
- Dokumentlagring