183 resultat
Varför Capterra är gratis
Populär PIM för större företag med öppen källa, som centraliserar alla dina produktdata oberoende av kanalen, inbyggd DAM. Lär dig mer om Pimcore
PIM med öppen källkod för företag (mer än 50 anställda, inte lämpligt för små företag). Pimcore gör det snabbt och enkelt att hantera produktinformation. Den kan integrera, konsolidera och hantera alla typer och alla mängder av digitala data. Berika, rensa och klassificera dataposter på en användarvänlig plattform. Tillhandahåll data till över 2 500 kanaler, till exempel handel, mobilappar, tryck, digital skyltning. Pimcore används av mer än 100 000 företag i 56 länder och är en erkänd som Gartner 'Cool Vendor'. Lär dig mer om Pimcore
PIM med öppen källkod för företag (mer än 50 anställda, inte lämpligt för små företag). Pimcore gör det snabbt och enkelt att hantera produktinformation. Den kan integrera, konsolidera och hantera...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Intuitiv SaaS-lösning för integrering, optimering och distribution av kataloginnehåll till över 1 500 marknadsplatser och e-handelskanaler. Lär dig mer om Productsup
Productsup erbjuder marknadsförare i e-handeln en prisbelönt SaaS för integrering, optimering och distribution av produktkataloger. Genom att erbjuda en rad olika lösningar som flödeshantering, marknadsintegration, onboarding av säljare och syndikering av produktinnehåll. Productsup hjälper varumärken och återförsäljare att validera, strukturera och berika sina kataloger för tusentals detaljhandelskanaler och digitala kanaler, inklusive Amazon, Walmart, Google och Facebook. Lär dig mer om Productsup
Productsup erbjuder marknadsförare i e-handeln en prisbelönt SaaS för integrering, optimering och distribution av produktkataloger. Genom att erbjuda en rad olika lösningar som flödeshantering,...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Plytix är en av de mest populära programvarorna för kataloghantering på marknaden bland små till medelstora detaljhandelsföretag. Lär dig mer om Plytix
Plytix är en programvara för kataloghantering. Plytix är en av de mest populära PIM-produkterna på marknaden för små och medelstora företag i hela världen tack vare det användarvänliga gränssnittet, låga priset och deras personliga och utmärkta kundfokuserade strategi för introduktion och kundtjänst. Lär dig mer om Plytix
Plytix är en programvara för kataloghantering. Plytix är en av de mest populära PIM-produkterna på marknaden för små och medelstora företag i hela världen tack vare det användarvänliga gränssnittet,...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som tillhandahåller en flexibel produktinformationslösning med marknadens snabbaste implementering. Lär dig mer om Sales Layer
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering. Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskontroll och informationsflödet genom produktleveranskedjan. Med centraliserad affärsinformation från ERP, CRM och CMS skapar Sales Layer en molnbaserad databas med delbar, säker och hanterbar produktinformation. Lär dig mer om Sales Layer
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering. Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskont...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Channables allt i ett-verktyg för optimering av dataflöden, API-anslutningar, orderkopplingar, generering av textreklam och analysintegration. Lär dig mer om Channable
Channable är ett verktyg för hantering av dataflöden för e-handelschefer och webbmarknadsförare. Anslut Channable till din webbutik för att enkelt skapa kataloger för flödesbaserade marknadsföringskanaler och marknadsplatser. Använd Channables kraftfulla affärsregler för att kategorisera dina produkter, ställa in filter eller optimera produktattribut för varje vald kanal. Skapa ett testkonto nu och kom igång gratis. Lär dig mer om Channable
Channable är ett verktyg för hantering av dataflöden för e-handelschefer och webbmarknadsförare. Anslut Channable till din webbutik för att enkelt skapa kataloger för flödesbaserade marknadsföringskan...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket. Lär dig mer om Lucidpress
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Lucidpress
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Kataloghanteringssystemet ger dig konkurrensfördelar samtidigt som du sparar tid och pengar. Lär dig mer om Prisync
Prisyncs prisspårningsverktyg gör kataloghanteringen enklare än någonsin. Återförsäljare från hela världen övervakar sina konkurrenters priser och information om lagertillgänglighet på Prisyncs instrumentbräda, vilket sparar 4–19 timmar om dagen. Det dynamiska prissättningsverktyget gör automatiska uppdateringar baserat på de regler som ställs in, vilket besparar dig timmar som normalt spenderas på manuella prisjusteringar. Tid och pengar kan sparas in samtidigt som de konkurrenskraftiga och lönsamma priserna hjälper dig att växa och få nöjda kunder. Lär dig mer om Prisync
Prisyncs prisspårningsverktyg gör kataloghanteringen enklare än någonsin. Återförsäljare från hela världen övervakar sina konkurrenters priser och information om lagertillgänglighet på Prisyncs...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Filestage är en lättanvänd programvara för katalogkorrektur som hjälper team att få kataloger granskade och godkända snabbare. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina katalogdesigner granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina katalogdesigner granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautoma...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Publitas kombinerar en kraftfull plattform med strategisk utbildningspartner för att leverera webbaserade innehållslösningar för dagens återförsäljarlandskap. Lär dig mer om Publitas
Publitas kombinerar en kraftfull plattform med strategisk utbildningspartner för att leverera webbaserade innehållslösningar för dagens återförsäljarlandskap. Låt dina kunder upptäcka och inspireras av att publicera kataloger på webben. Över 1 600 ledande återförsäljare som IKEA, Aldi, Carrefour och Staples använder Publitas. Kunderna kan bläddra bland dina produkter från vilken enhet som helst när som helst, få personliga dynamiska kataloger och handla direkt från publikationen. Lär dig mer om Publitas
Publitas kombinerar en kraftfull plattform med strategisk utbildningspartner för att leverera webbaserade innehållslösningar för dagens återförsäljarlandskap. Låt dina kunder upptäcka och inspireras...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
inRiver PIM ger e-handelsexperter möjligheten att skapa, underhålla och distribuera kvalitativ produktinformation. Lär dig mer om inriver PIM
inRiver är skapad för marknadsförare och är tillräckligt säker för IT-team. Den hjälper företag att utarbeta bättre produktberättelser och skapa fantastiska e-handelsupplevelser. inRiver PIM ger marknadsförare, handelspersoner och e-handelsexperter möjligheten att skapa personanpassat och relevant omnikanalinnehåll. Denna lösning är utformad för att vara anpassningsbar för marknadsförare och tillräckligt strukturerad för datastyrning. Det bidrar till att öka försäljningen, minska produktreturer och skapa bättre kundupplevelser. Lär dig mer om inriver PIM
inRiver är skapad för marknadsförare och är tillräckligt säker för IT-team. Den hjälper företag att utarbeta bättre produktberättelser och skapa fantastiska e-handelsupplevelser. inRiver PIM ger...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Fabric hjälper varumärken och återförsäljare att växa med modern handelsinfrastruktur, verktyg och teknik. Lär dig mer om Fabric
Fabric är en snabb handelsplattform som är specialbyggd för tillväxt. Kunder som BuildDirect, Juicy Couture och GNC litar på Fabric på grund av den öppna och modulära utformningen som gör att de kan vara live inom några veckor utan att behöva byta plattform. Fabric är en stark multiplikator för återförsäljare av befintliga teknikinvesteringar som har visat sig öka de digitala intäkterna med upp till tre gånger. Fabric backas upp av Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa och BC Partners. Lär dig mer om Fabric
Fabric är en snabb handelsplattform som är specialbyggd för tillväxt. Kunder som BuildDirect, Juicy Couture och GNC litar på Fabric på grund av den öppna och modulära utformningen som gör att de kan...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Multikanalsplattform för e-handel som hjälper företag att ansluta och hantera eBay, Amazon, Walmart, Shopify och andra globala konton Lär dig mer om MarketPlace Manager
MerchantSpring är en molnbaserad prestanda- och analysplattform för professionella marknadsplatssäljare och byråer. Programvaran synkroniserar butiker till en instrumentbräda med försäljningsresultat från Amazon, Walmart, eBay, Shopify och ledande marknadsplatser i alla länder. Kunderna kan använda MerchantSpring för att förstå sina resultat och möjligheter att förbättra försäljningen och reklamen överallt där de säljer. Få djupgående instrumentbräden och rapporter fullpackade med säljdata och insikter som inte finns tillgängliga i säljkonton. Lär dig mer om MarketPlace Manager
MerchantSpring är en molnbaserad prestanda- och analysplattform för professionella marknadsplatssäljare och byråer. Programvaran synkroniserar butiker till en instrumentbräda med försäljningsresultat...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Product Finder 360 är en digital säljare som arbetar 24/7 för att förbättra dina kunders upplevelse och öka försäljningen i din webbutik. Lär dig mer om Product Finder 360
Gör det enkelt för dina kunder att handla på internet. Lägg bara till Product Finder 360 på din hemsida för att ta reda på vad dina kunder behöver och rikta dem enkelt till de produkter de vill köpa. Välj en av frågeflödesmallarna, anslut den till din produktkatalog och lägg enkelt till den i din webbutik utan att behöva kunna koda. Utnyttja ovärderliga insikter när Product Finder 360 instrumentbräda visar upp viktiga data som hjälper dig att optimera din shoppingupplevelse på nätet. Lär dig mer om Product Finder 360
Gör det enkelt för dina kunder att handla på internet. Lägg bara till Product Finder 360 på din hemsida för att ta reda på vad dina kunder behöver och rikta dem enkelt till de produkter de vill köpa....

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Shopify application that helps to manage product SEO attributes and pricing in bulk to get more clients from organic traffic. Lär dig mer om Edited - Bulk Product Management
Edited - Bulk Product Management is a Shopify app that allows you to mass change prices in your Shopify store or edit SEO attributes (Meta title, Meta Description, Human URL) in bulk, easily. Flexible filtering options help to select the relevant Shopify items or categories to apply the needed changes. Lär dig mer om Edited - Bulk Product Management
Edited - Bulk Product Management is a Shopify app that allows you to mass change prices in your Shopify store or edit SEO attributes (Meta title, Meta Description, Human URL) in bulk, easily....

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code....

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Skapa och optimera enkelt flöden för 1 000 shoppingkanaler för att driva på tillväxten. Automatisera sökannonser och håll dig steget före konkurrenterna.
Öka synligheten för dina produkter på över 1 000 shoppingkanaler och marknadsplatser i över 50 länder. Med DataFeedWatch kan du optimera ditt flöde och automatisera produktdistributionen till de största kanalerna, som Google Shopping, Facebook, Instagram, Amazon och eBay. Genom att förbättra produktflödet kommer du också att öka resultatet av reklamkampanjer på dessa kanaler. Presterar några av produkterna dåligt? Ta bort dem med ett enda klick och öka kampanjens totala ROI.
Öka synligheten för dina produkter på över 1 000 shoppingkanaler och marknadsplatser i över 50 länder. Med DataFeedWatch kan du optimera ditt flöde och automatisera produktdistributionen till de...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer,...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
eBook creation tool for digital catalogs, online magazines, and digital brochures. Helps convert PDF files into online publications.
Flip PDF is a powerful flipbook maker for e-catalogs, online magazines, digital brochures, and eBooks. This digital publishing software makes it easy and simple for designers, publishers, advertisers, entrepreneurs, and trainers to create stunning page-flipping publications and distribute via websites, email, iPad, smartphones, and social networks. With Flip PDF Professional, users can easily enrich their publications with YouTube/Vimeo video, animation, and photo gallery.
Flip PDF is a powerful flipbook maker for e-catalogs, online magazines, digital brochures, and eBooks. This digital publishing software makes it easy and simple for designers, publishers, advertisers,...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Snappii is a leading Mobile Apps and form apps company. About 500,000 people use Snappii Business Apps in 30+ Industries.
Snappii offers many mobile apps for the Product Catalogs as a convenient and easy-to-use mobile solution that will increase your productivity by organizing your product information, having a total control over it, tracking statuses of all items you offer to your customers and enabling mobile payment.Choose from 400+ ready-made app templates or we can create the app for you.
Snappii offers many mobile apps for the Product Catalogs as a convenient and easy-to-use mobile solution that will increase your productivity by organizing your product information, having a total...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Webbaserad programvara för bibliotekshantering som hjälper enskilda bibliotek och förvaltningar att sänka kostnaderna och spara tid med enkel installation.
Mandarin M5 är en modern helt webbaserad katalog. M5 ger åtkomst till biblioteksresurser från alla arbetsstationer, på biblioteket eller på distans. M5 hjälper enskilda bibliotek, bibliotek med flera platser och skoldistrikt att sänka kostnaderna och spara tid med enkel installation, underhåll och uppdateringar. Mandarins tekniska support har ett gott rykte och finns tillgänglig dygnet runt, året om. Besök TACTICs M5-demonstrationssida idag och se hur framtiden ser ut.
Mandarin M5 är en modern helt webbaserad katalog. M5 ger åtkomst till biblioteksresurser från alla arbetsstationer, på biblioteket eller på distans. M5 hjälper enskilda bibliotek, bibliotek med flera...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Simply upload your PDF and instantly create stunning, page-turning content without the need to write a single line of code.
DCatalog has been the leader in the digital publishing industry since 2008. Our platform empowers publishers, content creators, marketing and eCommerce professionals to easily create and publish engaging digital experiences. With our advanced HTML5 flip book technology, your content is viewable on ANY device. Convert your pdf to a html5 flipbook and increase brand awareness, online sales and reach.
DCatalog has been the leader in the digital publishing industry since 2008. Our platform empowers publishers, content creators, marketing and eCommerce professionals to easily create and publish...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Resource Library Software designed for Churches, Synagogues, Schools, Professionals, Corporations, and Non-profits.
Resource Library Software designed for Churches, Synagogues, Schools, Non-profits, Museums, Prisons, Professionals, Corporations, etc. "I hate to sound like a fanatic..but I am. I am so impressed with your software. Congratulations on an exceptional product and a loyal company" Janine Walters, Director, Center Point Library
Resource Library Software designed for Churches, Synagogues, Schools, Non-profits, Museums, Prisons, Professionals, Corporations, etc. "I hate to sound like a fanatic..but I am. I am so impressed...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Everything you need to aggregate, manage and publish rich product content to digital catalogs, ecommerce platforms and retail websites.
Salsify's product content management and syndication platform helps leading brands empower their sales teams through digital catalogs, centralize and improve product content internally, and publish to ecommerce and retail partner websites with the click of a button. Salsify's digital catalogs make it easy for brand and product managers to ensure sales teams are using the best, most accurate content in the field and can even generate sell sheets and order forms directly from the catalogs.
Salsify's product content management and syndication platform helps leading brands empower their sales teams through digital catalogs, centralize and improve product content internally, and publish...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Talkoot is the best PIM software for businesses looking to create lasting connections with customers on every product page.
Talkoot is an intuitive-to-use product information system that enables brands to create, store and publish more accurate, consistent and powerful product stories to drive ecommerce growth. Talkoot brings all your data, images, and product copy ever written for all your products into a single view, enabling your content team to punch above their weight, producing more inspiring stories than you ever thought possible.
Talkoot is an intuitive-to-use product information system that enables brands to create, store and publish more accurate, consistent and powerful product stories to drive ecommerce growth. Talkoot...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Sellercloud's centralized catalog makes it easier than ever to gain full control over your e-commerce operations.
Stop wasting hours of your time with regular product updates on multiple product catalogs. With Sellercloud, you can finally leave manual, omnichannel product updates in the past and handle them all from one centralized e-commerce catalog. Our catalog management tools provide a central database for all your product information including descriptions, images, prices, and countless more details. Explore as many channels as you want, reach new audiences, and sell more products with Sellercloud.
Stop wasting hours of your time with regular product updates on multiple product catalogs. With Sellercloud, you can finally leave manual, omnichannel product updates in the past and handle them all...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Alexandria library software is customizable, easy-to-use, accessible from any device, WCAG/ADA compliant and comes with 24/7 support!
Alexandria's cloud-hosted library automation software empowers librarians and patrons with customizable interfaces, MARC record management, SIS integrations and WCAG/ADA compliance. Access your catalog from any device on any browser - no apps needed! Plus, with 24/7 customer support, we're here for you every step of the way. Alexandria is a powerful library automation solution with over 10,000 users, developed to accommodate the needs of every library - no matter the size or configuration.
Alexandria's cloud-hosted library automation software empowers librarians and patrons with customizable interfaces, MARC record management, SIS integrations and WCAG/ADA compliance. Access your...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Marketing automation software for Etsy sellers. Sellers can automate their listings, create sale events, banners, and more.
Marketing automation software for Etsy sellers. Sellers can automate their listings, create sale events, banners, and more.
Marketing automation software for Etsy sellers. Sellers can automate their listings, create sale events, banners, and more.

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
The most flexible catalog management and publishing solution! Images, hyperlinks, logic rules, tables, bar codes, QR codes ...
CatBase rapidly turns your data into a perfectly formatted catalogue, directory, or price list. Manage and edit data manually, or import from spreadsheets, CSV, text files, XML, or via ODBC and publish to Word, InDesign, QuarkXPress, XML, ODBC, csv, delimited text files, RTF, and Excel. Print labels. Include pictures and create QR codes and barcodes. Create custom hyperlinks and cross-references. Create Rules to determine what to publish and/or how to style it. Create labels, letters, emails.
CatBase rapidly turns your data into a perfectly formatted catalogue, directory, or price list. Manage and edit data manually, or import from spreadsheets, CSV, text files, XML, or via ODBC and...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Turn simple PDFs into interactive and engaging documents with a professional look, manage marketing tools, analyze files, and more.
FlippingBook is an online tool and desktop software for creating professional documents. We offer a family of products that help marketing, sales, and HR teams to improve their communication process. With FlippingBook, you can create digital ebooks, brochures, catalogs from simple PDFs and distribute them via multiple channels. Make your online documents look engaging on any device with a smooth page flip effect, embedded videos, and outbound links.
FlippingBook is an online tool and desktop software for creating professional documents. We offer a family of products that help marketing, sales, and HR teams to improve their communication process....

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
B2B Catalog Management Solution - The Easiest Way to Receive and Process Your B2B Orders
The cloud-based B2B Wave catalog management solution lets you accept orders and reorders, create an online product catalog, add price lists, manage customers, and sync your accounting and inventory systems. Use Zapier to integrate with 2000+ tools, and build custom integrations with their full-fledged API. Customer data is safely stored in an ISO and SOC II-certified datacenter with 24/7 monitoring and daily backups. Multiple pricing plans are offered. You can try it free for 30 days.
The cloud-based B2B Wave catalog management solution lets you accept orders and reorders, create an online product catalog, add price lists, manage customers, and sync your accounting and inventory...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
RepairQ is the leading cloud-based, end-to-end software for repair shops that is built intentionally for the retail repair industry.
A comprehensive point of sale, repair tracking, and business management solution developed for the retail repair industry. RepairQ focuses on automating your daily operations and is constantly adding features and qualified integrated partners. RepairQ offers Point of Sale, Ticket and Repair Tracking, Inventory Management, Enhanced Customer Relationship Management, Business Intelligence reporting, and so much more. Start a free trial of RepairQ today or signup for only $75 a month!
A comprehensive point of sale, repair tracking, and business management solution developed for the retail repair industry. RepairQ focuses on automating your daily operations and is constantly adding...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Plan effectively - Increase Productivity Organize follow-through. Eliminate the nonsense. Made & Supported in The USA.
Plan effectively - Increase Productivity, Reach your goals sooner, Organize follow-through. Orderwerks: 100% Made & Supported In The USA. A B2B Sales Order platform - We help companies grow. Our platform is easy and enjoyable to use. Put stress in its place - Create an order from one Click, and have access to more than 80 user customizable features to configure for your business. Eliminate the nonsense and let Orderwerks increase your productivity!
Plan effectively - Increase Productivity, Reach your goals sooner, Organize follow-through. Orderwerks: 100% Made & Supported In The USA. A B2B Sales Order platform - We help companies grow. Our...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Cloud based B2B platform for manufacturers, which includes Digital Catalog, Online Order Entry, Order Status, Assortment Planning ...
Used by The North Face, Oakley, Hurley and other brands, Elastic is the most complete B2B platform available on the market, taking care of all your Sales Process needs and creating a brand differentiating experience for both reps and dealers. The Elastic solution features include a Digital/Custom Catalog Builder, Online Order Entry with live ATS and ERP integration, OrdeVisual Assortment Planning and White Boarding tools. It also leverages your Marketing Assets to make it feel like your B2C site
Used by The North Face, Oakley, Hurley and other brands, Elastic is the most complete B2B platform available on the market, taking care of all your Sales Process needs and creating a brand differentia...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
The Product Marketing Platform to build and optimise flawless data feeds, manage orders and inventory, all in one place.
At Intelligent Reach, we help Brands, Retailers and their Digital Agencies dramatically enhance digital revenues through product data. We've designed the intuitive Product Marketing Platform to help e-commerce and digital teams to build flawless data feeds, distribute catalogue across 1,400+ with no IT dependency, set up A/B tests in few clicks, and manage orders and inventory, all in one place.
At Intelligent Reach, we help Brands, Retailers and their Digital Agencies dramatically enhance digital revenues through product data. We've designed the intuitive Product Marketing Platform to...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
The leading provider of 3D CAD catalogs for industrial manufacturers to generate leads and boost sales, trusted by 800+ manufacturers.
eCATALOGsolutions platform is the most trusted 3D product catalog provider for industrial component manufacturers. We help you provide instant 3D previews & native CAD downloads embedded into your website. Manufacturers increase sales and leads by ensuring components get quickly and easily designed in to OEM products.
eCATALOGsolutions platform is the most trusted 3D product catalog provider for industrial component manufacturers. We help you provide instant 3D previews & native CAD downloads embedded into your...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
One Platform. Total Commerce Control.
Linnworks connects, manages and automates commerce operations, powering businesses to sell wherever their customers are and capture every revenue opportunity. With more than 100 integrations, Linnworks enables businesses to manage their multichannel inventory, orders and fulfillment from a centralized platform and provides deep insights for business planning and growth. As both Amazon and eBay’s largest European commerce partner, Linnworks processes $8bn+ GMV each year globally.
Linnworks connects, manages and automates commerce operations, powering businesses to sell wherever their customers are and capture every revenue opportunity. With more than 100 integrations,...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
A single platform, omnichannel approach to deliver customer-focused commerce from order to fulfillment, in weeks or months.
enVista's Unified Commerce Platform delivers a Point of Sale, mPOS, OMS, PIM, eCommerce, and Vendor Dropship cloud platform for mid-market to Tier 1 retailers. If managing inventory across multiple stores, enterprise selling, saving the sale from anyplace and anywhere is important. Let us help YOU create brand ambassadors.
enVista's Unified Commerce Platform delivers a Point of Sale, mPOS, OMS, PIM, eCommerce, and Vendor Dropship cloud platform for mid-market to Tier 1 retailers. If managing inventory across multiple...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
inSitu Sales is an all-in-one mobile solution for field sales, Direct Store Delivery (DSD) and B2B e-commerce portal.
inSitu Sales is an all-in-one mobile solution for field sales, Direct Store Delivery (DSD) and B2B e-commerce. The app and e-commerce portal offers mobile invoicing, estimate and sales order creation, secure mobile payment processing, digital product catalog, GPS sales route creation and tracking, territory management, and integration with Quickbooks, SAP, Freshbooks, MicroSoft Excel, and Xero software.
inSitu Sales is an all-in-one mobile solution for field sales, Direct Store Delivery (DSD) and B2B e-commerce. The app and e-commerce portal offers mobile invoicing, estimate and sales order...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Documoto is a SaaS digital publishing platform and interactive content management system for equipment manufacturers.
Documoto is specifically designed for equipment manufacturers and asset-intensive companies to overcome complex content management challenges. With Documoto, manufacturers can improve technical publishing accuracy, set up distribution costs, reduce the lead time for parts identification, improve customer machine uptime by expediting parts, and enhance customer support. Unlock your manufacturing aftermarket service potential with Documoto!
Documoto is specifically designed for equipment manufacturers and asset-intensive companies to overcome complex content management challenges. With Documoto, manufacturers can improve technical...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
B2B ecommerce with a easy navigation in the catalog, with prices and availabilities for every catalog and custom access to the catalog.
BQUADRO is a B2B ecommerce. Products can be assembled in different catalogues that can be combined in an arbitrary manner to create lists with different availabilities and price rules. Main features: easy navigation in the catalogue, price and availability rules for every catalogue, custom access to the lists (every user can view specific catalogues).
BQUADRO is a B2B ecommerce. Products can be assembled in different catalogues that can be combined in an arbitrary manner to create lists with different availabilities and price rules. Main features:...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
The #1 PIM for wholesalers & distributors. Syncs your catalog & inventory levels across all channels. Automates reorders & shipping.
Zangerine is the #1 Product Information Management system for growing wholesalers and distributors. Our experts help you import, format, and cleanse your catalog data. Zangerine also syncs your inventory levels across warehouses, 3PLs, and Dropship suppliers. It also gathers your sales orders from all channels and helps you pick, pack, and ship. Zangerine automates stock reorders, transactional emails and integrates natively with Quickbooks. Your successful implementation is guaranteed!
Zangerine is the #1 Product Information Management system for growing wholesalers and distributors. Our experts help you import, format, and cleanse your catalog data. Zangerine also syncs your...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Sell faster using world's first AI-powered B2B eCommerce platform with built-in sales and marketing tools.
ewiz commerce is the world's first AI-powered B2B eCommerce platform which allows you to digitize all your business functions at speed and scale. Built, managed, and hosted by Powerweave, you save time and money as you don't have to chase or coordinate with multiple parties to get things done. ewiz commerce can be easily integrated with your third-party apps and comes with a built-in marketing automation system. Deployment in 30 days. Contact us for a free demo!
ewiz commerce is the world's first AI-powered B2B eCommerce platform which allows you to digitize all your business functions at speed and scale. Built, managed, and hosted by Powerweave, you save...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Retailers and distributors receive high-quality product information mapped to their needs as a result of data feed expertise.
Syndigo's Content Experience Hub Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers and manufacturers can now be sure all their sales channels have the same rich product information. Through the standardized content, retailers can now consume far more data than ever before. Allowing for a faster speed to market and an expansion of product lines in-store and online.
Syndigo's Content Experience Hub Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
PIM-system med öppen källa utformat för återförsäljare med funktioner som dataimport, produktklassificering, dataredigering och dataexport.
Akeneo är ett snabbt växande programvaruföretag som erbjuder en PIM-lösning med öppen källa som dramatiskt förenklar kataloghanteringsprocesserna. Akeneo PIM gör det enkelt för återförsäljare och varumärken på B2C- och B2B-marknader att samla in data från alla källor, berika och kontrollera produktinformationens kvalitet och distribuera den till flera kanaler, t.ex. e-handel, mobil, tryck och försäljningsställen.
Akeneo är ett snabbt växande programvaruföretag som erbjuder en PIM-lösning med öppen källa som dramatiskt förenklar kataloghanteringsprocesserna. Akeneo PIM gör det enkelt för återförsäljare och...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser.
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Inklusive avancerade funktioner som anpassad prissättning, begränsad åtkomst, betalningsvillkor, visuell anpassning, integrationer osv. Med Turis ger du dina återförsäljare en sömlös beställningsupplevelse, vilket i slutändan leder till nöjdare kunder, bättre kundlojalitet och mer försäljning.
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Inklusive avancerade funktioner som anpassad prissättning, begränsad...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
A web and mobile storefront for organizations with features such as invoicing, offline access, lead management, and more.
Catalog Bar has also made the printed catalogs an obsolete concept and brought in real-time tracking of fast moving SKUs in different categories, simultaneously. It also fills the communication gap that might creep in due to human intervention during order fulfillment. The sales team can now exercise a better command over the demand-supply chain and ascertain higher productivity. Offline usage of the application enhances the utility for the travel-bound sales team.
Catalog Bar has also made the printed catalogs an obsolete concept and brought in real-time tracking of fast moving SKUs in different categories, simultaneously. It also fills the communication gap...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera
On Page® is a PIM and a unique solution to create, update and publish price lists, catalogs, websites and apps automatically.
PIM (Product Information Manager), simple and intuitive, perfectly fit for B2B and B2C companies, SMEs, Marketing offices and technical sales teams. On Page, the innovative PIM and Communication Data Manager that lets you easily manage, update and publish in real time all kinds of product information on paper documents, web pages and mobile apps. It integrates with any database, e-commerce platform and marketplace.
PIM (Product Information Manager), simple and intuitive, perfectly fit for B2B and B2C companies, SMEs, Marketing offices and technical sales teams. On Page, the innovative PIM and Communication Data...

Funktioner

  • Katalogskapande
  • Innehållshantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Anpassning
  • Prishantering
  • Produktjämförelse
  • Sök / filtrera