I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Program för kataloghantering

Program för kataloghantering gör det möjligt för företag att organisera och hantera alla katalogrelaterade data. Detta inkluderar vanligtvis automatiserad uppdatering och underhåll av produkt- och tjänstekataloger för att ge kunder och personal den realtidsinformation som behövs för snabbare köpbeslut. System för kataloghantering kan hjälpa till att organisera dessa produktkataloger över alla försäljningskanaler, inklusive webb, tryck, CD, elektroniska kataloger, kataloger på begäran med mera. Använd Capterra för att hitta rätt kataloghanteringsverktyg för ditt företag i Sverige. Program för kataloghantering är relaterade till CMS-system, e-handelssystem och portalsystem.

31 resultat
Vi hjälper dig att nå dina kunder och öka din onlineförsäljning genom att hantera och optimera dina produktdata – allt i en och samma plattform. Lär dig mer om Channable
Channable är ett verktyg för hantering av dataflöden för e-handelschefer och webbmarknadsförare. Anslut Channable till din webbutik för att enkelt skapa kataloger för flödesbaserade marknadsföringskanaler och marknadsplatser. Använd Channables kraftfulla affärsregler för att kategorisera dina produkter, ställa in filter eller optimera produktattribut för varje vald kanal. Skapa ett testkonto nu och kom igång gratis. Lär dig mer om Channable

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Feed Composer automatiserar skapandet av dynamiska annonser från ditt produktflöde. Tusentals tilltalande annonser på några sekunder. Lär dig mer om Adsmurai Marketing Platform
För att maximera ROI på sociala medier måste katalogen och kreativiteten anpassas till varje försäljningskanal och målgrupp. Nu behöver du inte längre ägna mer tid åt att skapa annonser manuellt för Facebook, Instagram, Google Shopping, Pinterest osv. Feed Composer automatiserar denna process åt dig, i stor skala. Med tilltalande design, skräddarsydd och utan ansträngning. Lär dig mer om Adsmurai Marketing Platform

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Plytix är en av de mest populära programvarorna för kataloghantering på marknaden bland små till medelstora detaljhandelsföretag. Lär dig mer om Plytix
Plytix är en programvara för kataloghantering. Plytix är en av de mest populära PIM-produkterna på marknaden för små och medelstora företag i hela världen tack vare det användarvänliga gränssnittet, låga priset och deras personliga och utmärkta kundfokuserade strategi för introduktion och kundtjänst. Lär dig mer om Plytix

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Skapa och optimera enkelt flöden för 1 000 shoppingkanaler för att driva på tillväxten. Automatisera sökannonser och håll dig steget före konkurrenterna.
Öka synligheten för dina produkter på över 1 000 shoppingkanaler och marknadsplatser i över 50 länder. Med DataFeedWatch kan du optimera ditt flöde och automatisera produktdistributionen till de största kanalerna, som Google Shopping, Facebook, Instagram, Amazon och eBay. Genom att förbättra produktflödet kommer du också att öka resultatet av reklamkampanjer på dessa kanaler. Presterar några av produkterna dåligt? Ta bort dem med ett enda klick och öka kampanjens totala ROI. Lär dig mer om DataFeedWatch

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Kataloghanteringssystemet ger dig konkurrensfördelar samtidigt som du sparar tid och pengar.
Prisyncs prisspårningsverktyg gör kataloghanteringen enklare än någonsin. Återförsäljare från hela världen övervakar sina konkurrenters priser och information om lagertillgänglighet på Prisyncs instrumentbräda, vilket sparar 4–19 timmar om dagen. Det dynamiska prissättningsverktyget gör automatiska uppdateringar baserat på de regler som ställs in, vilket besparar dig timmar som normalt spenderas på manuella prisjusteringar. Tid och pengar kan sparas in samtidigt som de konkurrenskraftiga och lönsamma priserna hjälper dig att växa och få nöjda kunder. Lär dig mer om Prisync

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Filestage är en lättanvänd programvara för katalogkorrektur som hjälper team att få kataloger granskade och godkända snabbare.
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sina katalogdesigner granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som tillhandahåller en flexibel produktinformationslösning med marknadens snabbaste implementering.
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering. Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskontroll och informationsflödet genom produktleveranskedjan. Med centraliserad affärsinformation från ERP, CRM och CMS skapar Sales Layer en molnbaserad databas med delbar, säker och hanterbar produktinformation. Lär dig mer om Sales Layer

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Organisera och visa dina produkter effektivt med Microsoft Dynamics eller SAP ERP och Sana Commerce Cloud.
Effektiv produkthantering är ett måste för alla företag som vill effektivisera sina försäljnings- och orderprocesser. Sana Commerce Cloud gör detta så enkelt som möjligt genom att automatiskt skapa produktsidor åt dig i din webbutik baserat på alla produkter som finns i din ERP och ditt produktinformationshanteringssystem (product information management, PIM). Lär dig mer om Sana Commerce

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
En professionellt ledd plattform för att överföra ditt rutinmässiga arbete med dataskrapning.
Grepsr är en professionellt ledd plattform för att överföra ditt rutinmässiga arbete med dataskrapning. Produkten konfigurerar, hanterar och övervakar dina sökrobotar så att du kan fokusera på det som är viktigt i verksamheten. Produkter: Grepsr för Chrome och Grepsr Concierge Lär dig mer om Grepsr

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Webbaserad programvara för bibliotekshantering som hjälper enskilda bibliotek och förvaltningar att sänka kostnaderna och spara tid med enkel installation.
Mandarin M5 är en modern helt webbaserad katalog. M5 ger åtkomst till biblioteksresurser från alla arbetsstationer, på biblioteket eller på distans. M5 hjälper enskilda bibliotek, bibliotek med flera platser och skoldistrikt att sänka kostnaderna och spara tid med enkel installation, underhåll och uppdateringar. Mandarins tekniska support har ett gott rykte och finns tillgänglig dygnet runt, året om. Besök TACTICs M5-demonstrationssida idag och se hur framtiden ser ut. Lär dig mer om Mandarin

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Bygg din egen onlinebutik med Zoho Commerce. Få en professionellt utformad onlinebutik utan designerprislapp.
Bygg din egen onlinebutik med Zoho Commerce. Få en professionellt utformad onlinebutik utan designerprislapp. Välj en mall, dra och släpp layouter, köp en domän och lansera ditt varumärke. Det låter dig hantera lager, uppfylla butiksbeställningar i tid, konfigurera sändningar, automatisera skatter och ta emot betalningar online och off-line. Det tillhandahåller också realtidsrapporter och detaljerad analys baserat på din onlinebutiks resultat. Kom igång utan kostnad. Lär dig mer om Zoho Commerce

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
PIM-system med öppen källa utformat för återförsäljare med funktioner som dataimport, produktklassificering, dataredigering och dataexport.
Akeneo är ett snabbt växande programvaruföretag som erbjuder en PIM-lösning med öppen källa som dramatiskt förenklar kataloghanteringsprocesserna. Akeneo PIM gör det enkelt för återförsäljare och varumärken på B2C- och B2B-marknader att samla in data från alla källor, berika och kontrollera produktinformationens kvalitet och distribuera den till flera kanaler, t.ex. e-handel, mobil, tryck och försäljningsställen. Lär dig mer om Akeneo Product Cloud

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Publitas kombinerar en kraftfull plattform med strategisk utbildningspartner för att leverera webbaserade innehållslösningar för dagens återförsäljarlandskap.
Publitas kombinerar en kraftfull plattform med strategisk utbildningspartner för att leverera webbaserade innehållslösningar för dagens återförsäljarlandskap. Låt dina kunder upptäcka och inspireras av att publicera kataloger på webben. Över 1 600 ledande återförsäljare som IKEA, Aldi, Carrefour och Staples använder Publitas. Kunderna kan bläddra bland dina produkter från vilken enhet som helst när som helst, få personliga dynamiska kataloger och handla direkt från publikationen. Lär dig mer om Publitas

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Intuitiv SaaS-lösning för integrering, optimering och distribution av kataloginnehåll till över 1 500 marknadsplatser och e-handelskanaler.
Productsup erbjuder marknadsförare i e-handeln en prisbelönt SaaS för integrering, optimering och distribution av produktkataloger. Genom att erbjuda en rad olika lösningar som flödeshantering, marknadsintegration, onboarding av säljare och syndikering av produktinnehåll. Productsup hjälper varumärken och återförsäljare att validera, strukturera och berika sina kataloger för tusentals detaljhandelskanaler och digitala kanaler, inklusive Amazon, Walmart, Google och Facebook. Lär dig mer om Productsup

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Frigör försäljningsbriljansen med Klyck - en dynamisk plattform för innehållshantering, playbooks och sömlös samarbete.
Frigör försäljningsbriljansen med Klyck - en dynamisk plattform för innehållshantering, playbooks och sömlös samarbete. Hitta lätt rätt innehåll för varje situation, dela det smidigt med potentiella kunder och teammedlemmar, och få insikter om hur ditt innehåll presterar. Klyck ser till att dina samtal flyter smidigt, att affärerna går snabbare framåt och att tiden inte slösas bort. Använd innehållsbiblioteket för att organisera materialet med filter, taggar, kategorier och mer. Dra nytta av innehållsanalys för att förstå engagemang och användning, och följ hur potentiella kunder interagerar med ditt innehåll. Ge ditt team verktygen för framgång med organiserade steg för försäljning och centralisera affärerna smidigt med våra digitala försäljningsrum. Lär dig mer om Klyck

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally.
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally. Lengow is the key to strong profitability and visibility for products sold by e-retailers around the world on all distribution channels: marketplaces, comparison shopping engines, affiliate platforms and display/retargeting platforms. Since 2009, Lengow has merged over 1,600 partners to provide a powerful platform to its 4,600 retailers in 42 countries globally. Lär dig mer om Lengow

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Populär PIM för större företag med öppen källa, som centraliserar alla dina produktdata oberoende av kanalen, inbyggd DAM.
PIM med öppen källkod för företag (mer än 50 anställda, inte lämpligt för små företag). Pimcore gör det snabbt och enkelt att hantera produktinformation. Den kan integrera, konsolidera och hantera alla typer och alla mängder av digitala data. Berika, rensa och klassificera dataposter på en användarvänlig plattform. Tillhandahåll data till över 2 500 kanaler, till exempel handel, mobilappar, tryck, digital skyltning. Pimcore används av mer än 100 000 företag i 56 länder och är en erkänd som Gartner 'Cool Vendor'. Lär dig mer om Pimcore

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser.
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Inklusive avancerade funktioner som anpassad prissättning, begränsad åtkomst, betalningsvillkor, visuell anpassning, integrationer osv. Med Turis ger du dina återförsäljare en sömlös beställningsupplevelse, vilket i slutändan leder till nöjdare kunder, bättre kundlojalitet och mer försäljning. Lär dig mer om Turis

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Central hantering av leverantörskontrakt och prissättning. Automatiserad upphandling, fullgörande och provisionering av digitala varor.
Hantera och visa alla dina leverantörskontrakt och priser centralt med CloudBlue. Förenkla kommunikationen mellan alla parter genom att automatisera alla upphandlings-, fullgörande- och provisioneringsprocesser för digitala varor med en enda plattform. Effektivisera både introduktion av nya produkter och tjänster samt pågående kataloghantering, vilket förbättrar verksamhetens effektivitet och möjliggör tillväxt i ekosystemen. Lär dig mer om CloudBlue

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
Fabric hjälper varumärken och återförsäljare att växa med modern handelsinfrastruktur, verktyg och teknik.
Fabric är en snabb handelsplattform som är specialbyggd för tillväxt. Kunder som BuildDirect, Juicy Couture och GNC litar på Fabric på grund av den öppna och modulära utformningen som gör att de kan vara live inom några veckor utan att behöva byta plattform. Fabric är en stark multiplikator för återförsäljare av befintliga teknikinvesteringar som har visat sig öka de digitala intäkterna med upp till tre gånger. Fabric backas upp av Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa och BC Partners. Lär dig mer om fabric

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering
inRiver PIM ger e-handelsexperter möjligheten att skapa, underhålla och distribuera kvalitativ produktinformation.
inRiver är skapad för marknadsförare och är tillräckligt säker för IT-team. Den hjälper företag att utarbeta bättre produktberättelser och skapa fantastiska e-handelsupplevelser. inRiver PIM ger marknadsförare, handelspersoner och e-handelsexperter möjligheten att skapa personanpassat och relevant omnikanalinnehåll. Denna lösning är utformad för att vara anpassningsbar för marknadsförare och tillräckligt strukturerad för datastyrning. Det bidrar till att öka försäljningen, minska produktreturer och skapa bättre kundupplevelser. Lär dig mer om inriver PIM

Funktioner

  • Cataloging/Categorization
  • Datasynkronisering
  • Innehållsbibliotek
  • e-handelshantering
  • Publicering av databas
  • Prishantering
  • Korsförsäljningsfunktionalitet
  • Produktjämförelse
  • Produktdatahantering
  • Dokumenthantering
  • Lagerhantering