Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Underhållshanteringssystem

Sverige Visa lokala produkter
600 resultat
Sverige Lokal produkt
Planima

Planima

(0) Sverige Lokal produkt
Enkelt och webbaserat planeringsverktyg för effektivt och proaktivt fastighetsunderhåll. Lär dig mer om Planima
Planima är en webbtjänst där du enkelt och och effektivt kan underhållsplanera dina fastigheter. Det spelar ingen roll hur stor du är eller vilka fastigheter du äger - chansen är god att Planima skulle passa dig med! Lär dig mer om Planima

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Sverige Lokal produkt
AVUX

AVUX

(0) Sverige Lokal produkt
AVUX® hjälper dig med hela din organisations dagliga fastighetsunderhållsuppgifter. Lär dig mer om AVUX
AVUX® är det mest avancerade och utvecklade ledningssystemet för fastighetsunderhållsarbete på marknaden. AVUX hanterar fastighetsdata, hanterar uppdrag, överföring av fakturor, arbetstidshantering, GPS-positionering och mycket mer. Vi erbjuder våra kunder moderna mobila lösningar för t.ex. konsumtionsdata och arbetstidshantering samt kommunikation med de boende och mycket mer. Lär dig mer om AVUX

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lätt att använda. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för hantering av underhåll. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggn ing, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
UniFocus-tekniken erbjuder förstklassiga verktyg för personaladministration som gör det möjligt för chefer att fatta smartare och snabbare beslut. Lär dig mer om UniFocus
UniFocus är ledande inom personaloptimering och kombinerar lösningar för arbetskraftsförvaltning och tids- och närvarosystem med insikter om kund- och medarbetarengagemang. UniFocus verktyg tar vara på mängder av branschkunskap och gör personalprognoser, budgetering, schemaläggning och efterlevnad till en barnlek. Våra molnbaserade verktyg gör att vår programvara kan integreras med dina befintliga system och ge kraftfulla affärsinsikter från valfri enhet, när som helst. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
IWMS/CMMS som kan förbättra anläggningsunderhåll och tillgångars prestanda. Direkt, konfigurerbar lösning med mobila verktyg. Lär dig mer om Spacewell
Spacewell IWMS/CMMS gör det möjligt för anläggningschefer att optimera värdet på byggnader och tillgångar samtidigt som arbetsflöden effektiviseras. Spacewells programvara hjälper chefer med flerårig underhållsplanering samtidigt som den stöder tekniker med kraftfulla mobilappar. Deras programvara är en heltäckande, skalbar och mycket konfigurerbar lösning för fastighets- och anläggningshantering. Perfekt för företag med över 500 anställda. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Fully customizable cloud-based maintenance management platform with iOS and Android apps for full maintenance tracking and reporting.
The industry's most customizable and flexible asset tracking platform makes planning and executing your entire maintenance management process easy. Asset Panda's custom fields, workflows, notification s and reports enable you to generate work orders, track maintenance activity, keep detailed historical data, and keep everyone in the loop. Plus, our cloud-based solution is designed for mobile and desktop devices you already own so your entire organization will have access anytime, anywhere. Lär dig mer om Asset Panda

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
CMMS-programvara för hantering av serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. 15 dagars gratis provperiod.
Med denna fantastiska programvara för underhållskontroll kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga service, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna CMMS-programva ra inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina behov av förebyggande underhåll. Sömlös integrering med RFID och Zendesk. 15 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
UpKeep är rankad som den främsta mobila programvaran för underhållshantering för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeep är det främsta verktyget för underhållshantering. Få en modern, användarvänlig lösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. 100 % gratis nedladdning och registrering. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
The fastest, easiest, and highest value maintenance software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your maintenance business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Verizon Connect's fleet management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect provides business customers with the insights and intelligence needed to optimize their operations and drive growth. Through a cloud-based, end-to-end solution, Verizon Connect accurately measures a user's fleet's performance, uncovers hidden costs and opportunities for improved efficiency, while empowering them to better manage service with real-time alerts and reports. Lär dig mer om Verizon Connect

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
30% OFF. Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran för planering, spårning och optimering av underhåll för att uppfylla drifttidsmålen.
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna programvara för underhållshantering hjälper dig att organisera resurser och lager, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Programvaran erbjuder en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan hålla dina resurser fungerande och öka drifttiden. Skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra uppgifter, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Fracttal One is a maintenance and asset management software. It is 100% cloud based and mobile enabling APM and continuous improvement.
Fracttal One is a maintenance and asset management software. It supports professionals to document and record work orders, to locate and rank assets, ensure direct and clear communication among areas, and execute what is on the maintenance plan. Modern maintenance management works with data. Fracttal One enables historical, fast, and updated information to technicians, planners, and decision makers. It enables asset performance monitoring and continuous improvement. Lär dig mer om Fracttal

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
FMX's maintenance management software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
Get ahead of your operations with smart maintenance management software. FMX is the most reviewed, highest-rated software on the market. Access maintenance from a mobile device and view tasks on a calendar or interactive floor plan. When servicing equipment, access step-by-step inspection and service checklists on the go by scanning QR codes on equipment with your mobile device. Receive low-inventory alerts, and track your team and equipment performance with configurable reports and dashboards. Lär dig mer om FMX

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Applicable for most industries, Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from manufacturin g to healthcare hospitality to education and more. Hippo makes the complex simple with its graphical interface, and friendly support team. With over ten years of experience, Hippo has been instrumental in streamlining maintenance operations for hundreds of organizations. Lär dig mer om Hippo CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. Lär dig mer om ServiceM8

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Web-based solution for work order tracking, preventive and predictive maintenance, asset management, and inventory tracking.
Accruent Maintenance Connection is a Maintenance Management software that helps avoiding asset failure and reduce downtime with its powerful computerized maintenance management system software. This solution increases asset uptime, streamline multi-site operations, maximize visibility and facilitate agile preventive maintenance programs with Maintenance Connection’s powerful features. It provides automated notifications, accurate records for compliance and audit preparedness Lär dig mer om Maintenance Connection

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Silvertrac Software is a real-time security guard reporting tool that allows users to report incident, maintenance, & parking issues.
Silvertrac is a Security Guard Management & Incident Reporting System that allows users to complete guard tour shifts, report incidents, respond to tasks, and scan checkpoints to a live issue monitor. While in the field, users can take pictures, record audio, and take notes to generate automated reports easily from our mobile app. All of this info is available in powerful reports that track data, analyze trends, and give you & your clients the important details you need to improve your operation Lär dig mer om Silvertrac Software

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Affordable and Easy to Use Web CMMS to Create Workorders, PM's, Email Notifications, Reports, Budgets, Part Stock and much more...
SS-CMMS - The Worlds Most Affordable and Easy To Use CMMS has grown over the years into a feature rich CMMS which offers Work Orders, PM's, Parts, Budget, Scheduling, Reporting, Email Notifications, Create WOs by Email, Multiple users (no limit) and more. Now with mobile Apps. Try our FREE TRIAL today! Lär dig mer om SS-CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
eMaint hjälper underhållsteam att förbättra effektiviteten och minska kostnaderna. Konfigurera det lättanvända systemet så att det passar dina unika behov.
Med eMaint CMMS kan du optimera arbetsflöden för att minska kostnader och automatisera förebyggande underhållsscheman, vilket förlänger tillgångens hälsa. Få en omfattande översikt över underhållshant eringsaktiviteten med hjälp av de kraftfulla rapporteringsfunktionerna på instrumentbrädan i eMaint. Teamen kan komma åt lagrade data var som helst med hjälp av bärbara datorer, datorer, mobilenheter eller surfplattor via molnet. Ta emot e-postaviseringar automatiskt om tillgångsvillkoren ändras. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. Lär dig mer om AssetTiger

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
An easy to use, affordable and straightforward maintenance tracking solution designed for trades.
GoCodes provides an affordable and straightforward maintenance management solution that helps you track and manage maintenance on the go. Just use our mobile scanner app to scan the item and view and update maintenance records in seconds. We make it easy. Best of all, we include patented QR code tags so your up and running fast. Lär dig mer om GoCodes

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Thousands of property managers are choosing Connecteam’s all-in-one employee management app to run their property management business. From internal communication to automated workflows, to dispatchin g maintenance jobs with the schedule - Connecteam got your facility management business covered! Start for free now. Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
ProntoForms is an enterprise-grade, field-focused mobile app, and workflow solution that helps service teams maintain company assets.
Organized assets, managed work, connected business systems, and data-driven decisions help you plan, track and optimize maintenance activities. ProntoForms is the enterprise-grade, field-focused mobile app and workflow solution that helps service teams maintain company assets, even offline. Quickly assess team workload with real-time job updates and provide the right data at the right time for a seamless technician experience. Track essential metrics and analyze trends for future resourcing. Lär dig mer om ProntoForms

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lär dig mer om Limble CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
We continue to disrupt the CMMS industry with a software that's faster, simpler, better and more affordable with a FREE forever plan!
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION including UNLIMITED USERS & 24/7 SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contracts, Unlimited Users all the while being gentle on the company's pocket book. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial and schedule your FREE team training session. We also offer a FREE FOREVER PLAN! Lär dig mer om Maxpanda CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials is an industry-leading CMMS platform for smarter, more efficient asset and maintenance management. 12,000+ operations leaders rely on Asset Essentials to track maintenance work -- leveraging the solution’s deep reporting, asset health forecasting and mobile and GIS capabilities. From work order management to preventative maintenance to asset tracking, this user-friendly platform empowers organizations to cut costs, improve productivity, and extend asset lifecycle. Lär dig mer om Asset Essentials

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Lär dig mer om iAuditor

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
BigChange's all-in-one Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange's all-in-one Job Management System is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track jobs in one simple to use platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. Lär dig mer om BigChange

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
ManagerPlus is the asset management platform you need to take your maintenance management to the next level.
With ManagerPlus, never lose track of maintenance schedules, and make sure you have the inventory to complete your maintenance. No matter what kind of assets you need to maintain, ManagerPlus has you covered. As a SaaS based platform, ManagerPlus can be accessed from anywhere via our mobile app, with or without internet access. ManagerPlus is the asset management platform you need to take your maintenance management to the next level. Lär dig mer om ManagerPlus

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. Lär dig mer om MPulse

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Maintenance management software that integrates tools for complete PM control, storeroom management, and purchasing management.
Mapcon Technologies, Inc. has both a Lite and Pro CMMS, along with various advanced modules to help you get the system that fits your needs perfectly. They allow users to install it themselves on their own server, or they can host it for you. Their software pricing is based on concurrent users instead of individual licenses, which saves companies money. Mapcon has all the features of a typical system, plus many others, like advanced reporting tools, a robust mobile app, and many others. Lär dig mer om MAPCON

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
TheWorxHub is a cloud-based asset management platform designed for healthcare and senior living to efficiently manage operations.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a next-generation work and asset management CMMS platform, designed to streamline operations and facilities maintenance, for smarter, more efficient maintenance and operations. Our award-winning, all-in-one solution empowers over 2000 healthcare and senior living organizations to build smarter budgets, reduce maintenance costs, and proactively remain compliant — allowing employees and teams to spend more time on delivering quality care Lär dig mer om TheWorxHub

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Facilities management, solved.
NETfacilities is the industry's most comprehensive, easy-to-use CMMS solution for facilities management. With so many features and intuitive flexibility, there is simply no better solution for controlling costs, improving productivity, and managing your assets and work orders. Whether you're in the field or at the office, NETfacilities provides a holistic view of your organization. Lär dig mer om NetFacilities

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
AUTOsist gives you a simple & affordable web-based solution to track fleet maintenance, inspections, and other important records.
Need a better way to track fleet maintenance? We give you a simple and easy way to track services, inspection checklists, setup reminders, track fuel, manage parts inventory & other important records. Our system is web based with a mobile app for both iOS and Android so you can manage your fleet on the go, anytime, anywhere. Easily assign different users with permission control. Try it risk free - No contracts with simple, flexible pricing. Lär dig mer om AUTOsist

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Technicians using Infraspeak register updates on the go by simply reading NFC tags with their smartphone, boosting productivity.
Technicians need the ability to make their way through their facilities quickly and efficiently without being dragged down by limited tools. They simply use their smartphone to download our apps and interract with NFC tags to provide an immediate, entirely paperless solution. Each asset has its own tag which stores all important information and updates, meaning that technicians can work in an unprecedented, agile manner. Lär dig mer om Infraspeak

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Loc8 is a job & asset management platform for businesses of all sizes. Manage assets, quotes, jobs, invoices, schedules & integrations.
Manage your service business with Loc8. Anywhere, anytime manage jobs, quotes, invoices, assets and people. Integrate with Xero, QuickBooks, Sage or MYOB to get paid faster. See workforce location and job status in real time, anytime. Manage projects, assets, planned maintenance, training, inventory and service level agreements while automating communications with your customers to deliver better service. Get started on your own or get help from our free, dedicated support team. Lär dig mer om Loc8

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
simPRO is a field service management software solution w/ powerful features to help you efficiently streamline maintenance operations.
simPRO is a complete field service management software solution with powerful features to easily manage preventive and reactive maintenance. Automate your processes, capture test readings in real time, stay compliant with detailed checklists, and generate data-driven reports for increased efficiency and business success. Increase your profits and provide superior service with the help of simPRO’s maintenance management tools and software solutions for all areas of your workflow. Lär dig mer om simPRO

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Ta full kontroll över dina tillgångar med CHEQROOM:s lättanvända, innovativa programvara för utrustningshantering.
CHEQROOM:s intuitiv lösning för utrustningshantering hjälper dig att arrangera och schemalägga dina tillgångar. Få åtkomst till varje enskild tillgång när som helst, var som helst. För register över defekt utrustning och utrustning som behöver underhåll eller reparationer. Allt på ett ställe. På så sätt kan du vidta nödvändiga åtgärder för att se till att utrustningen alltid fungerar. Lägg enkelt till bilder, fakturor eller annat som du kan behöva. Minska driftstoppen och öka tillgängligheten. Lär dig mer om Cheqroom

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Organize building information for commercial construction. Collaborate with the team and work efficiently. Reduce Handover Delays
OmTrak Software is ideal for the design & construction of many facilities, schools, malls, and infrastructure. OmTrak manages critical building information and allows easy project collaboration between owners, architects, builders and contractors. OmTraks tools will streamline construction tasks and produce quality building information for handover, saving thousands of dollars and reducing delays. Digital handover files are easily transferred to Facility Management Systems. Lär dig mer om OmTrak

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Take your company mobile, manage tasks, sales, quoting, work orders, maintenance, recurring contracts, timesheets, invoicing and more!
ServiceBox manages the end to end business process for the Commercial Service Contractor. With our web based software you can connect the office and the field techs instantly. Create quotes, work orders, scheduling, invoicing, payments, inventory, ongoing maintenance, recurring work, timesheets and much more. Customer that utilize ServiceBox see significant improvements to their overall workflow and reduce time to process paper by 96%. This leads to your bottom line and significant growth. Lär dig mer om ServiceBox

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Modernize Maintenance with an industry best CMMS solution for small to large companies. On-Premise or Cloud-based editions available.
Manage your Maintenance Department with ease! MaintiMizer has a flexible, powerful, user-friendly interface. As a CMMS leader for 37 years, we built our company on the belief that a CMMS should be able to adapt and grow with our customers. Our on-premise or cloud based software, custom configuration and world class support allows us to boost bottoms lines and improve efficiency for our customers. We don’t just sell software – we are a professional services team! Lär dig mer om MaintiMizer

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Enkel kalibreringshantering med stöd för ISO 9001 och mer. GRATIS PLAN finns tillgänglig för OBEGRÄNSAT ANTAL ANVÄNDARE. MOBILAPPAR för Android och iOS.
GageList kan revolutionera kalibreringshantering. Inga licenser för sittplatser. OBEGRÄNSADE ANVÄNDARE på alla konton. En komplett mobilapp för iOS och Android. Få åtkomst till GageList var som helst och på vilken enhet som helst. Migrera utan svårighet från dyra äldre system (DATAMIGRERINGSHJÄLP tillgänglig). Så enkel att INGEN UTBILDNING KRÄVS. Registrera dig på GageLists webbplats och lägg in ditt första dokument inom fem minuter. Automatiserad schemaläggning av kalibrering och e-postmeddelanden. Stöder ISO 9001 och andra standarder. Lär dig mer om GageList

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
With Ultimo's maintenance management software you keep your assets in the best condition at the lowest possible costs.
Every organisation is unique, including you maintenance organisation. But the central question is how to keep your assets in the best possible condition at the lowest possible costs. With Ultimo's maintenance management software you can work more efficiently and immediately save on costs. Ultimo is also the way to go if you have other goals, such as improving the uptime of your assets or improving the communication between relevant stakeholders. Lär dig mer om IFS Ultimo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik