Sverige Visa lokala produkter
532 resultat
IWMS/CMMS som kan förbättra anläggningsunderhåll och tillgångars prestanda. Direkt, konfigurerbar lösning med mobila verktyg. Lär dig mer om Spacewell
Spacewell IWMS/CMMS gör det möjligt för anläggningschefer att optimera värdet på byggnader och tillgångar samtidigt som arbetsflöden effektiviseras. Spacewells programvara hjälper chefer med flerårig underhållsplanering samtidigt som den stöder tekniker med kraftfulla mobilappar. Deras programvara är en heltäckande, skalbar och mycket konfigurerbar lösning för fastighets- och anläggningshantering. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Sverige Lokal produkt
Planima

Planima

(0) Sverige Lokal produkt
Enkelt och webbaserat planeringsverktyg för effektivt och proaktivt fastighetsunderhåll. Lär dig mer om Planima
Planima är en webbtjänst där du enkelt och och effektivt kan underhållsplanera dina fastigheter. Det spelar ingen roll hur stor du är eller vilka fastigheter du äger - chansen är god att Planima skulle passa dig med! Lär dig mer om Planima

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar. Lär dig mer om ManWinWin
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
TOPdesks underhållningsprogramvara hjälper dig att snabbt och enkelt utföra alla dina uppgifter och arbetsflöden i ett enda verktyg. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för hantering av underhåll. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lätt att använda. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring. Lär dig mer om Odoo
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Programvara för underhållshantering när den är som enklast. Hantera underhållsaktiviteter centralt med en flexibel webbaserad lösning. Lär dig mer om QT9 QMS
Programvara för underhållshantering när den är som enklast. Hantera underhållsaktiviteter med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst. Programvara i enlighet med ISO 9001, AS9100, ISO 13485 och FDA med efterlevnad av 21 CFR del 11 för elektroniska signaturer. Spåra underhållshistorik och planera förebyggande underhåll. Inkluderar även e-postaviseringar, dokumentkontroll och kalibreringsmodul. Dynamiska instrumentpaneler ger dig en snabb överblick över den utrustning som ska underhållas efter 10, 30, 45, 60, 120, 180 och 360 dagars användning. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Fluix är en plattform för effektivisering av dokumentflödet och kommunikationen mellan din mobila personalstyrka, dina kunder och ditt backoffice. Lär dig mer om Fluix
Med Fluix mobila plattform kan ditt fältteam fylla i checklistor och skicka in arbetsordrar, skriva under kontrakt och registrera kundsignaturer, godkänna inköpsordrar och utföra revisioner. Med automatiserade arbetsflödesregler kan ditt backoffice samla in fältdata och analysera dem i realtid. Fluix kan nås via sin app för iOS eller valfri webbläsare. Hjälp ditt team att bli mer produktivt och göra ditt företag mer effektivt. För team med mer än 10 användare. Lär dig mer om Fluix

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
AMS funktionsrika programsvit erbjuder beprövade underhålls- och lagerhanteringslösningar till flygkunder över hela världen. Lär dig mer om Aircraft Maintenance Systems
Aircraft Maintenance Systems erbjuder en flexibel modulär programvarusvit som hanterar underhåll och inventering av luftfartyg. Dessa lösningar täcker alla underhållssteg som krävs för att ett luftfartyg snabbt kan släppas igenom. Dra nytta av förbättrad drifttid för luftfartyg, optimera driftskostnaderna med rapportering, ge support till kundtjänst genom dedikerad onlineåtkomst och mycket mer. AMS tillgodoser behoven hos alla luftfartygsoperatörers flottor, fasta eller rotorvingar, samt Part 145 och CAMO-organisationer. Lär dig mer om Aircraft Maintenance Systems

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget. Lär dig mer om Onsite HQ
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Helintegrerad programvara som gör det möjligt för luftfartsexperter att få tillgång till realtidsdata och ta kontroll över sin flotta och verksamhet. Lär dig mer om Blue Eye
MRX Systems programvarulösning är en helt integrerad digital plattform som gör det möjligt för luftfartsexperter att få tillgång till realtidsdata och ta kontroll över sin flotta och verksamhet. Tack vare mer än 10 år av kundfeedback och ständig utveckling erbjuder MRX Systems en komplett, säker och skalbar lösning på utmaningar som operatörer, CAMOs och MROs står inför. Systemet är uppdelat i fyra moduler, där var och en av dem är utformad för att tillgodose användarnas specifika operativa behov. Lär dig mer om Blue Eye

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Qualer ger den insyn som krävs för att upprätthålla din organisations efterlevnad och oavbrutna verksamhet. Lär dig mer om Qualer
Qualers programvara för underhållshantering erbjuder ett samarbetsbaserat ekosystem som hjälper dig att uppnå mer underhåll på kortare tid genom att automatisera arbetsflöden med ditt team och dina leverantörer. Tillhandahåller realtidsdrift som gör det möjligt för chefer att tillhandahålla tillsyn, snabb granskning och godkännande av utfört arbete. Lär dig mer om Qualer

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
ActionRev är ett molnbaserat verktyg som hjälper företag med fakturering, ombyggnad, underhållsspårning, kärnavgifter med mera. Lär dig mer om ActionRev
ActionRev är en programvara för ombyggnad, reparation och service som använder molnteknik för att leverera en kostnadseffektiv lösning för ombyggnad, service och reparation till diesel-, transport- och reservdelsindustrin samt maskinverkstäder. ActionRev spårar alla detaljer om en verkstad, inklusive fordon, kärnavgifter, serienummer, arbetsorder, förebyggande underhållsscheman, kundprisnivå, teknikerarbete, obegränsade lagerartiklar osv. Sedan exporteras detaljerna till en huvudbok. Lär dig mer om ActionRev

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
MIMS är en omfattande programvara för underhållshantering som hjälper till att förlänga resursernas livslängd, förbättra teamets produktivitet och sänka kostnaderna. Lär dig mer om MIMS
MIMS är en avancerad personalhanteringslösning som har utformats för att förbättra driftseffektiviteten hos resurser arbetsflöden och humankapital. Dra nytta av 360 graders insyn för att stödja dina team som kör dagliga reparations- och underhållsjobb med ett verktyg för att effektivt organisera scheman, tilldela uppgifter, sätta upp mål och komma åt filer på ett och samma ställe. Med MIMS-programvaran upplever kunderna betydande vinster på upp till 40 % i effektivitet och minskningar på 20 % i driftskostnader. Lär dig mer om MIMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Felix molnbaserade tillståndsövervakningsrapportering hjälper dig att få ut det mesta av ditt tillståndsövervakningsprogram. Lär dig mer om Felix
Felix är en enda databas för all information, bedömningar, bevis, feedback och lärdomar om dina tillgångars hälsa. Programvaran sammanför alla tillståndsövervakningsdiscipliner (vibrationsanalys, termografi, oljeanalys, operatörsrundor, inspektioner osv.) på ett normaliserat sätt och tillhandahåller en samarbets- och kommunikationsmekanism för alla som arbetar med tillståndsövervakning eller förutsägbart underhåll av dina fysiska tillgångar. Lär dig mer om Felix

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
BriskForce är en molnbaserad CMMS-plattform som hjälper till att effektivisera underhållsaktiviteter och förbättra tillgångarnas prestanda. Lär dig mer om BriskForce
BriskForce är CMMS- och plattformen underhållssystem (enterprise asset management, EAM) för att effektivisera tillgångshantering, underhåll och spårning av reservdelslager på flera anläggningar. BriskForce är molnbaserat och levereras med kraftfulla offline-mobilappar för Android och iOS för att hjälpa underhållsteamen att hålla koll på arbetsorder oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om BriskForce

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Fully customizable cloud-based maintenance management platform with iOS and Android apps for full maintenance tracking and reporting.
The industry¿s most customizable and flexible asset tracking platform makes planning and executing your entire maintenance management process easy. ASSET PANDA¿S custom fields, workflows, notifications and reports enable you to generate work orders, track maintenance activity, keep detailed historical data, and keep everyone in the loop. Plus, our cloud-based solution is designed for mobile and desktop devices you already own so your entire organization will have access anytime, anywhere. Lär dig mer om Asset Panda

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
UpKeep är rankad som den främsta mobila programvaran för underhållshantering för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeep är det främsta verktyget för underhållshantering. Få en modern, användarvänlig lösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. 100 % gratis nedladdning och registrering. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
CMMS-programvara för hantering av serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. 15 dagars gratis provperiod.
Med denna fantastiska programvara för underhållskontroll kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga service, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna CMMS-programvara inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina behov av förebyggande underhåll. Sömlös integrering med RFID och Zendesk. 15 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
The fastest, easiest, and highest value maintenance software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your maintenance business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Verizon Connect's maintenance management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect's maintenance management software for small to medium-sized businesses can help you uncover hidden costs while revealing the potential for greater efficiency. Use our smart dashboards and reporting tools to analyze trends and accurately measure your fleet's performance. With around-the-clock monitoring, you can effectively manage unsafe behavior, unauthorized use or deviations from standard procedure. You'll soon know where you can save, and operate a more efficient fleet. Lär dig mer om Verizon Connect

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
With QuickBooks Online Advanced (Save 50% on the first three months), you can organize your books, complete tasks faster with automated approvals, reminders, batch invoicing and customized access by role. Turn invoices into estimates, and track project profitability with advanced reporting. Easily track labor, payroll, and other expenses with our TSheets integration. QuickBooks Online Advance comes with 24/7 premium support. Lär dig mer om QuickBooks Online Advanced

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran för planering, spårning och optimering av underhåll för att uppfylla drifttidsmålen.
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna programvara för underhållshantering hjälper dig att organisera resurser och lager, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Programvaran erbjuder en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan hålla dina resurser fungerande och öka drifttiden. Skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra uppgifter, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Lär dig mer om Fracttal

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
FMX's maintenance management software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
Get ahead of your operations with smart maintenance management software. FMX is the most reviewed, highest-rated software on the market. Access maintenance from a mobile device and view tasks on a calendar or interactive floor plan. When servicing equipment, access step-by-step inspection and service checklists on the go by scanning QR codes on equipment with your mobile device. Receive low-inventory alerts, and track your team and equipment performance with configurable reports and dashboards. Lär dig mer om FMX

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Applicable for most industries, Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from manufacturing to healthcare hospitality to education and more. Hippo makes the complex simple with its graphical interface, and friendly support team. With over ten years of experience, Hippo has been instrumental in streamlining maintenance operations for hundreds of organizations. Lär dig mer om Hippo CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. Lär dig mer om ServiceM8

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Web-based solution for work order tracking, preventive maintenance, asset management, and inventory tracking.
Accruents Maintenance Connection is a browser-based SaaS application built for the real-time maintenance and management of your organizational assets. Maintenance Connection is a unique solution that combines the benefits of a computerized maintenance management system (CMMS) and the scalability of an enterprise asset management (EAM) software. Lär dig mer om Maintenance Connection

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Affordable and Easy to Use Web CMMS to Create Workorders, PM's, Email Notifications, Reports, Budgets, Part Stock and much more...
SS-CMMS - The Worlds Most Affordable and Easy To Use CMMS has grown over the years into a feature rich CMMS which offers Work Orders, PM's, Parts, Budget, Scheduling, Reporting, Email Notifications, Create WOs by Email, Multiple users (no limit) and more. Now with mobile Apps. Try our FREE TRIAL today! Lär dig mer om SS-CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Silvertrac Software is a real-time security guard reporting tool that allows users to report incident, maintenance, & parking issues.
Silvertrac is a Security Guard Management & Incident Reporting System that allows users to complete guard tour shifts, report incidents, respond to tasks, and scan checkpoints to a live issue monitor. While in the field, users can take pictures, record audio, and take notes to generate automated reports easily from our mobile app. All of this info is available in powerful reports that track data, analyze trends, and give you & your clients the important details you need to improve your operation Lär dig mer om Silvertrac Software

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
eMaint hjälper underhållsteam att förbättra effektiviteten och minska kostnaderna. Konfigurera det lättanvända systemet så att det passar dina unika behov.
Med eMaint CMMS kan du optimera arbetsflöden för att minska kostnader och automatisera förebyggande underhållsscheman, vilket förlänger tillgångens hälsa. Få en omfattande översikt över underhållshanteringsaktiviteten med hjälp av de kraftfulla rapporteringsfunktionerna på instrumentbrädan i eMaint. Teamen kan komma åt lagrade data var som helst med hjälp av bärbara datorer, datorer, mobilenheter eller surfplattor via molnet. Ta emot e-postaviseringar automatiskt om tillgångsvillkoren ändras. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
An easy to use, affordable and straightforward maintenance tracking solution designed for trades.
GoCodes provides an affordable and straightforward maintenance management solution that helps you track and manage maintenance on the go. Just use our mobile scanner app to scan the item and view and update maintenance records in seconds. We make it easy. Best of all, we include patented QR code tags so your up and running fast. Lär dig mer om GoCodes

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
We continues to disrupt the CMMS industry with a software that's faster, better and more affordable. Starter plan $99/m unlimited USERS
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. Maxpanda is partnered with Amazon's AWS so the only thing you and your team will ever need is a smartphone, tablet or laptop. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Lär dig mer om Maxpanda CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Lär dig mer om iAuditor

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Asset Essentials™ is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials™ is a next-generation CMMS platform for smarter, more efficient maintenance and operations. Over 12,000 operations leaders utilize this system to manage more than 49 million assets and 386 million work orders. This user-friendly platform empowers organizations to cut maintenance costs, improve productivity and make smarter operations decisions. From organizing work orders to extending asset life-cycle to custom reporting, it’s all at your fingertips in this centralized platform. Lär dig mer om Asset Essentials

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. Lär dig mer om BigChange

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. Lär dig mer om AssetTiger

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. Lär dig mer om MPulse

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Maintenance management software that integrates tools for complete PM control, storeroom management, and purchasing management.
Mapcon Technologies, Inc. has both a Lite and Pro CMMS, along with various advanced modules to help you get the system that fits your needs perfectly. They allow users to install it themselves on their own server, or they can host it for you. Their software pricing is based on concurrent users instead of individual licenses, which saves companies money. Mapcon has all the features of a typical system, plus many others, like advanced reporting tools, a robust mobile app, and many others. Lär dig mer om MAPCON

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Thousands of property managers are choosing Connecteam’s all-in-one employee management app to run their property management business. From internal communication to automated workflows, to dispatching maintenance jobs with the schedule - Connecteam got your facility management business covered! Start for free now. Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
ManagerPlus is the asset management platform you need to take your maintenance management to the next level.
With ManagerPlus, never lose track of maintenance schedules, and make sure you have the inventory to complete your maintenance. No matter what kind of assets you need to maintain, ManagerPlus has you covered. As a SaaS based platform, ManagerPlus can be accessed from anywhere via our mobile app, with or without internet access. ManagerPlus is the asset management platform you need to take your maintenance management to the next level. Lär dig mer om ManagerPlus

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lär dig mer om Limble CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Facilities management, solved.
NETfacilities is the industry's most comprehensive, easy-to-use CMMS solution for facilities management. With so many features and intuitive flexibility, there is simply no better solution for controlling costs, improving productivity, and managing your assets and work orders. Whether you're in the field or at the office, NETfacilities provides a holistic view of your organization. Lär dig mer om NetFacilities

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Loc8 is a job & asset management platform for businesses of all sizes. Manage assets, quotes, jobs, invoices, schedules & integrations.
Manage your service business with Loc8. Anywhere, anytime manage jobs, quotes, invoices, assets and people. Integrate with Xero, QuickBooks, Sage or MYOB to get paid faster. See workforce location and job status in real time, anytime. Manage projects, assets, planned maintenance, training, inventory and service level agreements while automating communications with your customers to deliver better service. Get started on your own or get help from our free, dedicated support team. Lär dig mer om Loc8

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
AUTOsist gives you a simple & affordable web-based solution to track fleet maintenance, inspections, and other important records.
Need a better way to track fleet maintenance? We give you a simple and easy way to track services, inspection checklists, setup reminders, track fuel, manage parts inventory & other important records. Our system is web based with a mobile app for both iOS and Android so you can manage your fleet on the go, anytime, anywhere. Easily assign different users with permission control. Try it risk free - No contracts with simple, flexible pricing. Lär dig mer om AUTOsist

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
Ta full kontroll över dina tillgångar med CHEQROOM:s lättanvända, innovativa programvara för utrustningshantering.
CHEQROOM:s intuitiv lösning för utrustningshantering hjälper dig att arrangera och schemalägga dina tillgångar. Få åtkomst till varje enskild tillgång när som helst, var som helst. För register över defekt utrustning och utrustning som behöver underhåll eller reparationer. Allt på ett ställe. På så sätt kan du vidta nödvändiga åtgärder för att se till att utrustningen alltid fungerar. Lägg enkelt till bilder, fakturor eller annat som du kan behöva. Minska driftstoppen och öka tillgängligheten. Lär dig mer om CHEQROOM

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Arbetsorderhantering
  • Förebyggande underhåll
  • Teknikledning
  • Servicehistorik