Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Underhållshanteringssystem

Underhållshanteringssystem automatiserar spårning och schemaläggning av underhållsaktiviteter, vilket gör det möjligt för serviceorganisationer att arbeta proaktivt samtidigt som driftstoppen minskar och driftseffektiviteten förbättras. Programvara för underhållshantering kan automatisera rutinuppgifter samtidigt som de håller reda på schemalagd underhållsservice och omedelbart konverterar slutförda arbetsuppgifter till fakturor som är redo att behandlas. Använd Capterra för att hitta rätt underhållshanteringslösning för ditt företag i Sverige. Underhållshanteringssystem är kopplade till fälttjänsthanteringsprogram och fälttjänstsystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Underhållshanteringssystem

Sverige Visa lokala produkter

62 resultat

Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran för planering, spårning och optimering av underhåll för att uppfylla drifttidsmålen. Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna programvara för underhållshantering hjälper dig att organisera resurser och lager, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Programvaran erbjuder en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan hålla dina resurser fungerande och öka drifttiden. Skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra uppgifter, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Sverige Lokal produkt
Planima

Planima

(0) Sverige Lokal produkt
Enkelt och webbaserat planeringsverktyg för effektivt och proaktivt fastighetsunderhåll. Lär dig mer om Planima
Planima är en webbtjänst där du enkelt och och effektivt kan underhållsplanera dina fastigheter. Det spelar ingen roll hur stor du är eller vilka fastigheter du äger - chansen är god att Planima skulle passa dig med! Lär dig mer om Planima

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
TOPdesks underhållningsprogramvara hjälper dig att snabbt och enkelt utföra alla dina uppgifter och arbetsflöden i ett enda verktyg. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Fler än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
En smart lösning för förutsägbart underhåll av kritiska växelströmsmotorer och roterande utrustning. Lär dig mer om SAM4
SAM4 är en smart lösning för förutsägbart underhåll av kritiska växelströmsmotorer och roterande utrustning. Till skillnad från traditionella verktyg som använder vibrationssensorer mäter SAM4 elektriska vågformer inifrån motorstyrskåpet, vilket skapar en tillförlitlig, exakt, lättanvänd och skalbar lösning för förutsägbart underhåll. Lär dig mer om SAM4

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Sverige Lokal produkt
AVUX® hjälper dig med hela din organisations dagliga fastighetsunderhållsuppgifter. Lär dig mer om AVUX
AVUX® är det mest avancerade och utvecklade ledningssystemet för fastighetsunderhållsarbete på marknaden. AVUX hanterar fastighetsdata, hanterar uppdrag, överföring av fakturor, arbetstidshantering, GPS-positionering och mycket mer. Vi erbjuder våra kunder moderna mobila lösningar för t.ex. konsumtionsdata och arbetstidshantering samt kommunikation med de boende och mycket mer. Lär dig mer om AVUX

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Ett användarvänligt underhålls- och materialhanteringssystem som underlättar underhållsplanering och lagerkontroll. Lär dig mer om GP MaTe
Ett användarvänligt underhålls- och materialhanteringssystem som underlättar underhållsplanering och lagerkontroll. Produkten har många tillvalsmoduler som stöder säkerhet (PSM, MOC och LOTO), budgetering, informationsdelning på flera anläggningar samt operatörsrundturer och datainsamling. Systemet finns tillgängligt på många språk och stöder leverantörsvalutakonverteringar. Lär dig mer om GP MaTe

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lätt att använda. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Programvara för spårning av hantering av flygplansunderhåll tillsammans med ett spårningssystem för tillförlitlighet. Lär dig mer om Airline Suite
Spara 15 000 USD eller mer varje år. Fråga hur. C.A.L.M. Systems, Inc. (Computerized Aircraft Log Manager) har betjänat branschen för flygplansunderhåll i över 25 år. Den modulära programvaran används av kunder över hela världen för att hantera deras flygplansflottor på 1–100 flygplan. För att ta reda på hur en underhållschef (director of maintenance, DOM) kan uppdatera vart och ett av sina 60 flygplan dagligen på 3 minuter eller mindre och skriva ut rapporter på några sekunder för varje flygplan eller hela flottan, kontakta för mer information. Lär dig mer om Airline Suite

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
AMS funktionsrika programsvit erbjuder beprövade underhålls- och lagerhanteringslösningar till flygkunder över hela världen. Lär dig mer om Aircraft Maintenance Systems
Aircraft Maintenance Systems erbjuder en flexibel modulär programvarusvit som hanterar underhåll och inventering av luftfartyg. Dessa lösningar täcker alla underhållssteg som krävs för att ett luftfartyg snabbt kan släppas igenom. Dra nytta av förbättrad drifttid för luftfartyg, optimera driftskostnaderna med rapportering, ge support till kundtjänst genom dedikerad onlineåtkomst och mycket mer. AMS tillgodoser behoven hos alla luftfartygsoperatörers flottor, fasta eller rotorvingar, samt Part 145 och CAMO-organisationer. Lär dig mer om Aircraft Maintenance Systems

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
BriskForce är en molnbaserad CMMS-plattform som hjälper till att effektivisera underhållsaktiviteter och förbättra tillgångarnas prestanda. Lär dig mer om BriskForce
BriskForce är CMMS- och plattformen underhållssystem (enterprise asset management, EAM) för att effektivisera tillgångshantering, underhåll och spårning av reservdelslager på flera anläggningar. BriskForce är molnbaserat och levereras med kraftfulla offline-mobilappar för Android och iOS för att hjälpa underhållsteamen att hålla koll på arbetsorder oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om BriskForce

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Fluix är en plattform för effektivisering av dokumentflödet och kommunikationen mellan din mobila personalstyrka, dina kunder och ditt backoffice. Lär dig mer om Fluix
Med Fluix mobila plattform kan ditt fältteam fylla i checklistor och skicka in arbetsordrar, skriva under kontrakt och registrera kundsignaturer, godkänna inköpsordrar och utföra revisioner. Med automatiserade arbetsflödesregler kan ditt backoffice samla in fältdata och analysera dem i realtid. Fluix kan nås via sin app för iOS eller valfri webbläsare. Hjälp ditt team att bli mer produktivt och göra ditt företag mer effektivt. För team med mer än 10 användare. Lär dig mer om Fluix

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
MIMS är en omfattande programvara för underhållshantering som hjälper till att förlänga resursernas livslängd, förbättra teamets produktivitet och sänka kostnaderna. Lär dig mer om MIMS
MIMS är en avancerad personalhanteringslösning som har utformats för att förbättra driftseffektiviteten hos resurser arbetsflöden och humankapital. Dra nytta av 360 graders insyn för att stödja dina team som kör dagliga reparations- och underhållsjobb med ett verktyg för att effektivt organisera scheman, tilldela uppgifter, sätta upp mål och komma åt filer på ett och samma ställe. Med MIMS-programvaran upplever kunderna betydande vinster på upp till 40 % i effektivitet och minskningar på 20 % i driftskostnader. Lär dig mer om MIMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
CMMS-programvara för hantering av serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. 15 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna fantastiska programvara för underhållskontroll kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga service, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna CMMS-programvara inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina behov av förebyggande underhåll. Sömlös integrering med RFID och Zendesk. 15 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
UpKeep är rankad som den främsta mobila programvaran för underhållshantering för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeep är det främsta verktyget för underhållshantering. Få en modern, användarvänlig lösning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. 100 % gratis nedladdning och registrering. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
eMaint hjälper underhållsteam att förbättra effektiviteten och minska kostnaderna. Konfigurera det lättanvända systemet så att det passar dina unika behov.
Med eMaint CMMS kan du optimera arbetsflöden för att minska kostnader och automatisera förebyggande underhållsscheman, vilket förlänger tillgångens hälsa. Få en omfattande översikt över underhållshanteringsaktiviteten med hjälp av de kraftfulla rapporteringsfunktionerna på instrumentbrädan i eMaint. Teamen kan komma åt lagrade data var som helst med hjälp av bärbara datorer, datorer, mobilenheter eller surfplattor via molnet. Ta emot e-postaviseringar automatiskt om tillgångsvillkoren ändras. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Ta full kontroll över dina tillgångar med CHEQROOM:s lättanvända, innovativa programvara för utrustningshantering.
CHEQROOM:s intuitiv lösning för utrustningshantering hjälper dig att arrangera och schemalägga dina tillgångar. Få åtkomst till varje enskild tillgång när som helst, var som helst. För register över defekt utrustning och utrustning som behöver underhåll eller reparationer. Allt på ett ställe. På så sätt kan du vidta nödvändiga åtgärder för att se till att utrustningen alltid fungerar. Lägg enkelt till bilder, fakturor eller annat som du kan behöva. Minska driftstoppen och öka tillgängligheten. Lär dig mer om Cheqroom

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Enkel kalibreringshantering med stöd för ISO 9001 och mer. GRATIS PLAN finns tillgänglig för OBEGRÄNSAT ANTAL ANVÄNDARE. MOBILAPPAR för Android och iOS.
GageList kan revolutionera kalibreringshantering. Inga licenser för sittplatser. OBEGRÄNSADE ANVÄNDARE på alla konton. En komplett mobilapp för iOS och Android. Få åtkomst till GageList var som helst och på vilken enhet som helst. Migrera utan svårighet från dyra äldre system (DATAMIGRERINGSHJÄLP tillgänglig). Så enkel att INGEN UTBILDNING KRÄVS. Registrera dig på GageLists webbplats och lägg in ditt första dokument inom fem minuter. Automatiserad schemaläggning av kalibrering och e-postmeddelanden. Stöder ISO 9001 och andra standarder. Lär dig mer om GageList

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Optimera arbetsflödet, förbättra kommunikationen och tillhandahåll insyn i det löpande underhållet av dina anläggningar.
Kommunikations- och lösningshantering för återförsäljare och restauranger. Hantering av flera återförsäljarplatser kräver samordnad planering, kommunikation och verkställande för att säkerställa effektiv implementering av företagets operativa strategier. Big Sky Technologies tillhandahåller ett avancerat kommunikations- och lösningshanteringssystem för att fånga upp, spåra, hantera och lösa problem som påverkar återförsäljarverksamhet som bedrivs på flera platser. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Flightdocs tillhandahåller webb- och appbaserat flygplansunderhåll, inventariespårning och flygplanering med stöd av analytikersupport dygnet runt, året om
Flightdocs Enterprise är en app som ger dig komplett flygreseavdelningshantering. Sedan 2003 har Flightdocs stärkt flygplansoperatörer genom att utnyttja avancerad teknik och kundservice för att säkerställa att deras underhåll och lagerspårning uppfyller de högsta nivåerna av säkerhet, kvalitet och effektivitet. 2018 utvecklas Enterprise vidare genom lanseringen av Flightdocs Operations. Denna nya funktion är det moderna svaret på organisationens schemaläggnings- och kommunikationsbehov. Lär dig mer om Veryon Tracking

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Programvara för underhållshantering när den är som enklast. Hantera underhållsaktiviteter centralt med en flexibel webbaserad lösning.
Programvara för underhållshantering när den är som enklast. Hantera underhållsaktiviteter med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst. Programvara i enlighet med ISO 9001, AS9100, ISO 13485 och FDA med efterlevnad av 21 CFR del 11 för elektroniska signaturer. Spåra underhållshistorik och planera förebyggande underhåll. Inkluderar även e-postaviseringar, dokumentkontroll och kalibreringsmodul. Dynamiska instrumentpaneler ger dig en snabb överblick över den utrustning som ska underhållas efter 10, 30, 45, 60, 120, 180 och 360 dagars användning. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support.
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för hantering av underhåll. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Hantera hela ditt företag med bara en plattform: anställda, entreprenörer, kunder, jobb, utrustning, lager på flera platser och även QuickBooks.
Anpassad plattform för underhållsadministration 1) Prisbelönta tekniker 2) Rättvis prissättning 3) Femstjärniga omdömen. AI-FM har vunnit sju utmärkelser från Gartner 2019/20/21. Priser från endast 7,99 USD/användare/mån. Kolla in de positiva recensionerna, AI-FM är medlemmarnas sanna samarbetspartner. Hantera din organisation uppifrån och ned via en intelligent plattform: anställda, entreprenörer, kunder, jobb, utrustning, lager samt QuickBooks- och Zapier-integrering. Dessutom kan du använda verbala kommandon via Siri eller Google Assistant på alla språk. Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
UniFocus-tekniken erbjuder förstklassiga verktyg för personaladministration som gör det möjligt för chefer att fatta smartare och snabbare beslut.
UniFocus är ledande inom personaloptimering och kombinerar lösningar för arbetskraftsförvaltning och tids- och närvarosystem med insikter om kund- och medarbetarengagemang. UniFocus verktyg tar vara på mängder av branschkunskap och gör personalprognoser, budgetering, schemaläggning och efterlevnad till en barnlek. Våra molnbaserade verktyg gör att vår programvara kan integreras med dina befintliga system och ge kraftfulla affärsinsikter från valfri enhet, när som helst. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Programvara för kalibreringshantering för en enda avdelning eller ett helt företag, papperslös import/export av data med mera.
När det gäller hantering av instrumentkalibreringar och systemkvalifikationer erbjuder ProCalV5 unika fördelar. Oavsett om det gäller en enda avdelning eller ett helt företag kan dina arbetsflödes- och tillsynsrutiner automatiseras, systematiseras och förbättras. För FDA, ISO och andra kvalitetsreglerade anläggningar har migrering till papperslös drift blivit den beprövade strategin för att uppnå kostnadsbesparingar, säkerställa regelefterlevnad och skapa en stark grund för kontinuerlig förbättring. Lär dig mer om ProCalV5

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
PlanRadar underlättar effektiv underhållshantering, från dokumentation av reparationer till schemaläggning av påminnelser och kommunikation med entreprenörer.
PlanRadar är en lättanvänd programvara för underhållshantering. Oavsett om du schemalägger återkommande underhåll eller organiserar engångsreparationer kan du lägga till den information du behöver, t.ex. foton, text eller röstmemon, till ett ärende som är kopplat till en digital planlösning. Användare kan dela data med teammedlemmar och entreprenörer i realtid och övervaka uppgiftsstatus. All kommunikation sker i appen (tillgänglig för webb-, iOS-, Android- eller Windows-enheter) och lagras säkert för framtida bruk. Lär dig mer om PlanRadar

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
En affärsprogramvara som har utformats för att maximera produktiviteten och effektiviteten hos fältbaserad personal genom att göra kontoret helt papperslöst.
Fieldmotion tillhandahåller en molnbaserad digital plattform för fältarbetare, som möjliggör datainsamling i realtid, inställningar för avtalade tider, effektiv kommunikation, beslut i realtid, ansvar för och övervakning av tidsplanering. Fieldmotion-plattformen är intuitiv och enkel att använda, vilket innebär att den kan användas direkt när den levereras och gör den attraktiv för företag som vill komma igång snabbt. Lär dig mer om FIELDMOTION

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %. Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse. Lär dig mer om Asset Infinity

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Ny helhetslösning för planering och hantering av underhåll av byggnader.
Nya Spacewell Maintenance är en omfattande SaaS-mjukvara för att hjälpa organisationer av alla storlekar att optimera sin underhållsverksamhet, minska kostnaderna och följa reglerna. Lösningen består av tre produkter: - Maintenance Planning (långsiktig underhållsplan och budget). - Maintenance Management (förebyggande och korrigerande underhåll). - Compliance (efterlevnad av regelverk och säkerhet på alla platser). Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Sverige Lokal produkt
MaintMaster är en molnbaserad CMMS för förebyggande underhåll som stöder underhållsstandarder med unik IoT-sensorintegration.
MaintMaster är en molnbaserad och snabbimplementerad CMMS för organisationer som vill gå från reaktiv till tillståndsbaserat underhåll. Plattformen anpassas enkelt utan kod. Navigera dina platser och tillgångar med bilder, använd mallar för arbetsorders och arbeta på språng med streck- och QR-koder. MaintMaster stöder internationella underhållsstandarder som europeiska normer och BSI PAS 55 direkt – med integrerade IoT-sensorer för övervakning av tillgångar. Lär dig mer om MaintMaster

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
En platsbaserad plattform för byggnaders livscykel som följer upp problem och besiktning samt hanterar stanslistor för ägare, byggherrar och operatörer
Programvaran FinishLine är en plattform för byggnaders livscykel som förbättrar besiktning, stanslistor, driftsättning, garanti och fastighetsunderhåll. En plattform som är enkel att använda och driva för ägare, entreprenörer (general contractor, GC), utvecklare, arkitekter, fastighetschefer, lägenheter, hotell och semesteranläggningar. Dela snabbt data eller rapporter med dina underleverantörer eller andra via e-post. Spara tid och pengar genom att få insikter i projektdata och trender. FinishLine används för allt från små till några av världens största projekt. Lär dig mer om FinishLine

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
PEMAC Assets: - Tillgångshantering - Liverapporter - Kalibreringar - Uppfyller 21CFR - Entreprenörs- och tillståndshantering - Papperslös spårning
PEMAK | CMMS Med fler än 200 funktioner är PEMAC Assets en helt anpassningsbar CMMS-lösning som möjliggör komplett planering av förutsägbart underhåll med hjälp av IoT-teknik. Kunderna kan välja, kombinera och integrera flera PEMAC Assets-moduler i en och samma plattform. PEMAC Assets kan också skydda din personals och dina entreprenörers hälsa och hantera godkännande av ändringar i en 100 % papperslös miljö. Spåra all utrustning och lager, underhålls- och rutinuppgifter med entreprenörs- och tillståndshantering. Lär dig mer om PEMAC Assets

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Programvara för underhållshantering för små till medelstora team. Använd installerade på plats (för engångsavgift) eller molnvärd.
FastMaint CMMS är en programvara för underhållshantering för anläggningar, tillverkningsanläggningar, industriella och kommersiella anläggningar. Hantera förebyggande och korrigerande underhåll i ett enda gränssnitt. Installera i dina lokaler (engångsavgift) eller använd molnbaserat (månadsabonnemang). Registrera dig för ett gratisprov på några minuter. Lär dig mer om FastMaint

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Håll koll på underhåll, arbetsordrar, reservdelslager med mera. Skrivbords- och webbaserade versioner finns tillgängliga.
Fleet Maintenance Pro gör det snabbt och enkelt att följa upp underhållet av bilparken. Håll koll på förebyggande underhåll, reparationer, arbetsordrar, lager, bränsle, anställda, leverantörer med mera. Programvaran finns BÅDE som webbaserad version och skrivbordsversion. Det finns flera utgåvor att välja mellan för att tillgodose behoven och budgeten. Tjänsten har använts för underhåll av bilparker i över 25 år och erbjuder oöverträffad kundservice. Prova på med en gratis provperiod. Lär dig mer om Fleet Maintenance Pro

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Lättanvänd tillgångs- och underhållshantering. Organisera spårning och service av dina tillgångar såsom byggnader, utrustning eller maskiner.
En lättanvänd lösning som hjälper dig att organisera spårning och service av dina tillgångar som byggnader, utrustning och maskiner. Förenkla dina dagliga underhållsprocesser från en enda miljö. Hantera introduktion, information om anställda, tillgångar, kontrakt, projekt, uppgifter, mötesprotokoll från en enda miljö. Säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Aptien passar ihop med ditt företag precis som LEGO. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Sverige Lokal produkt
En av de bästa lösningarna för att effektivisera underhållsprocessen, förlänga resursernas livslängd och dramatiskt öka produktiviteten.
HxGN EAM är en förstklassig programvara för underhållssystem som hjälper till att digitalisera och optimera underhållsoperationer för att nå nya effektivitetsnivåer. Denna lösning för det 21:a århundradet är byggd i branschspecifika utgåvor för att möta unika branschutmaningar. Till skillnad från nischlösningar som helt enkelt inte kan växa, eller ERP-tilläggsprodukter som kräver omfattande anpassning, är HxGN EAM en specialbyggd programvara för resurshantering som är redo att skalas upp och omvandlas när organisationer förändras och växer. Lär dig mer om HxGN EAM

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Utför reparationer och tjänster på ett effektivt sätt. Organisera arbetsordrar, optimera underhållskostnader, spåra status medan uppgifterna fortskrider.
Orderry är en molnbaserad programvara med inbyggt material- och underhållshanteringssystem för verkstäder och servicecenter. Hantering av reservdelar och material, planering av underhållskostnader så att lagerkontroll och lagerinventering inte längre blir ett problem för dig. Kommunicera med anpassade varningar och aviseringar, få automatiska servicerapporter, sänk kostnader och spåra status från början till slut. Skicka ut personal och resurser på ett effektivt sätt, organisera flera affärsytor i en global instrumentbräda. Lär dig mer om Orderry

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget.
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Global leverantör av programvara och tjänster för fastighets-, anläggnings- och underhållsförvaltning.
Geomap FMS hjälper företag att hålla bättre koll på sina tillgångar, förebyggande underhåll och arbetsordrar. Det gör det möjligt för plats- och anläggningschefer att övervaka sina tillgångslager och underhållstjänster genom unik märkning som QR-koder och RFID-taggar. Geomap FMS är också GIS-baserat, vilket gör att du kan kartlägga och hantera alla taggade tillgångar i dina anläggningar, vilket ger ytterligare förbättring av visualiseringen genom 3D-modellering via CAD-stöd. Lär dig mer om Geomap FMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Programvara för CMMS och verksamhetsstyrning, för hantering av tillgångar, underhållsarbete, regelefterlevnad och data.
Utility Cloud är en av de enklaste och mest kraftfulla lösningarna för verksamhetsstyrning för bolag av alla storlekar inom vatten och avlopp, el, naturgas och energi. Hantera vertikala och horisontella tillgångar på ett enda ställe, automatisera arbetsledning, kommunikation, rapportering och regelefterlevnad. Arkivera formulär, spåra tillgångar och samla in data en enda gång, från källan. Få snabb installation, gör snabba ändringar, se höga frekvenser av implementering och konsekvent användning. Utility Cloud är helt konfigurerbart för ditt sätt att arbeta. Lär dig mer om AMCS Field Services

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
En lättanvänd webb- och mobilapp som hjälper underhållsteam att bli mer produktiva.
Allt du behöver för att organisera och standardisera dina underhållsmetoder. + Schemalägg förebyggande underhållsåtgärder + Skapa oplanerade reparationer i nödsituationer + Använd mobilappen när du är på språng + Digitalisera checklistor för inspektion + Spåra driftstopp i tillgångar + Spåra teknikernas arbetstider + Spåra reservdelar och lager + Håll koll på kostnader och budgetar + Spara historiska data + Skapa anpassade rapporter Lätt att installera. Lätt att använda. Inga IT-kunskaper krävs. Lär dig mer om Tekmon

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Qualer ger den insyn som krävs för att upprätthålla din organisations efterlevnad och oavbrutna verksamhet.
Qualers programvara för underhållshantering erbjuder ett samarbetsbaserat ekosystem som hjälper dig att uppnå mer underhåll på kortare tid genom att automatisera arbetsflöden med ditt team och dina leverantörer. Tillhandahåller realtidsdrift som gör det möjligt för chefer att tillhandahålla tillsyn, snabb granskning och godkännande av utfört arbete. Lär dig mer om Qualer

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Coastr är en teknikleverantör som revolutionerar biluthyrningsmarknaden med sitt uppkopplade ekosystem med AI och IoT.
Coastr är en digital allt i ett-lösning som enkelt och effektivt administrerar din bilpark och affärsverksamhet. Programvaran använder avancerad AI och telematik för att hjälpa uthyrningsföretag att expandera sin verksamhet med datadrivet beslutsfattande, minimerade risker och sänkta kostnader. Lär dig mer om Coastr

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering
Helintegrerad programvara som gör det möjligt för luftfartsexperter att få tillgång till realtidsdata och ta kontroll över sin flotta och verksamhet.
MRX Systems programvarulösning är en helt integrerad digital plattform som gör det möjligt för luftfartsexperter att få tillgång till realtidsdata och ta kontroll över sin flotta och verksamhet. Tack vare mer än 10 år av kundfeedback och ständig utveckling erbjuder MRX Systems en komplett, säker och skalbar lösning på utmaningar som operatörer, CAMOs och MROs står inför. Systemet är uppdelat i fyra moduler, där var och en av dem är utformad för att tillgodose användarnas specifika operativa behov. Lär dig mer om Blue Eye

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Schemaläggning
  • Förutsägbart underhåll
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Servicehistorik
  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • Realtidsdata
  • Inspektionshantering