Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Rapporteringsverktyg

Sverige Visa lokala produkter
57 resultat
Stäng dina böcker snabbare genom att ge användarna möjlighet att skapa sina egna rapporter som de kan uppdatera och fördjupa sig i detaljerna för att hitta och åtgärda problem. Lär dig mer om Spreadsheet Server
Anslut din ERP till Microsoft Excel i realtid och undvik manuella datadumpar och uppdateringar för att upptäcka vad som verkligen händer i din organisation. Skapa och uppdatera alla ekonomiska eller operativa rapporter du behöver med ett verktyg som låter dig blanda GL och icke-GL-data från flera källor. Gå igenom allt från sammanfattningsnivå till tidskrifter, saldon och underordnade böcker för att snabbt hitta och åtgärda avstämningsproblem. Lär dig mer om Spreadsheet Server

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Sverige Lokal produkt
Data från över 500 plattformar görs affärsfärdiga automatiskt. Helt harmoniserad, alltid tillgänglig och kan skickas till alla destinationer. Lär dig mer om Funnel
Funnel förändrar den digitala marknadsföringen och ger marknadsförare tillgång till affärsklara data så att de alltid med säkerhet vet vad som verkligen driver prestanda. Funnels Data Core, med sin sammanhangsbaserade datamodell, tar röriga, avgränsade data från alla källor och genererar automatiskt affärsklara data som är helt harmoniserade, uppdaterade och alltid färdiga för tillämpning. Funnel kräver ingen kodning eller manuellt underhåll, vilket ger marknadsförare peka-och-klicka-kontroll för att kontinuerligt Lär dig mer om Funnel

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera teamens arbete i stor skala. Se varför Asana utmärker sig på Capterra. Lär dig mer om Asana
Med Asana kan du samordna arbete inom olika team och i stor skala, allt från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som gör det möjligt att förverkliga målen och bryta isoleringen mellan team. Mer än 135 000 betalande användare och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Klipfolio är en molnbaserad dataanalysplattform för att bygga anpassade instrumentbrädor och rapporter för att möjliggöra datadrivna beslut. Lär dig mer om Klipfolio
Till skillnad från traditionella rapporteringsverktyg är Klipfolio en molnbaserad dataanalysplattform som gör det möjligt för användare att ansluta till valfri datakälla, skapa vackra datavisualiseringar och enkelt dela dem när och där det behövs. Oavsett om du behöver instrumentbrädor, e-postmeddelanden med ögonblicksbilder, PDF-rapporter, TV, datapaneler eller mobil övervakning förlitar sig tusentals kunder på Klipfolio varje dag för att driva datainformerade beslut. Prova Klipfolios verktyg för att skapa dina rapporter, från förbyggda mallar till anpassade diagram. Lär dig mer om Klipfolio

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Windward Core är den globala ledaren inom inbäddade lösningar för dokumentgenerering, vilket gör det möjligt för användare att skapa alla tänkbara dokument. Lär dig mer om Fluent
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Observera: Windward är inte en BI-produkt. Lär dig mer om Fluent

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Med Pointerpro kan du omedelbart ge din målgrupp goda råd med hjälp av en automatiserad rapport. Lär dig mer om Pointerpro
Med Pointerpro kan du omedelbart ge din målgrupp goda råd med hjälp av en automatiserad rapport. Med detta innovativa verktyg kan du förse användarna med en personlig rapport baserad på de bedömningar som de svarande fyllt i. Detta automatiska sätt att tillhandahålla omedelbar, anpassad information är relevant för alla konsulter, coacher, HR-proffs, marknadsförare och utbildare. Pointerpro sparar tid, genererar leads och kan skala upp din verksamhet. Lär dig mer om Pointerpro

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Automatiserad och lättanvänd rapporteringsplattform för digitala byråer. Skapa visuella flerkanaliga rapporter som dina kunder kommer att älska. Lär dig mer om Whatagraph
Automatiserad och lättanvänd rapporteringsplattform för digitala byråer. Skapa visuella flerkanaliga marknadsföringsrapporter som dina kunder faktiskt kommer att läsa. Automatisera datainsamlingen från alla dina marknadsföringskanaler. Ha alla dina resultatmått på ett ställe med ett enda klick. Anpassa ditt team och dina kunder med schemalagda rapport och rapporter på begäran, delad åtkomst och realtidsvisning. Spara tid på tråkiga manuella datainsamlings- och rapporteringsuppgifter så att du kan fokusera på resultaten. Lär dig mer om Whatagraph

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
datapines avancerade rapporteringsverktyg låter dig dela alla viktiga nyckeltal med hjälp av dynamiska, interaktiva instrumentbrädor. Lär dig mer om datapine
datapines professionella rapporteringslösning erbjuder dig ett säkert och okomplicerat sätt att kommunicera viktiga nyckeltal (Key Performance Indicators, KPI) i ditt företag effektivt och snabbt. Med hjälp av interaktiva kontrollpaneler kan du skapa meningsfulla rapporter för kollegor, kunder eller andra partners med bara några få klick och minska det manuella arbetet med daglig eller veckovis rapportering till ett minimum. Lär dig mer om datapine

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Med Tableau Connector for Jira kan du strömma alla dina data från Jira till Tableau. Lär dig mer om Tableau Connector for Jira
Tableau Connector for Jira är en applikation som hjälper företag att extrahera och migrera data från JIRA till Tableau för ytterligare analys. Appen Tableau Connector for Jira är tillgänglig för alla Jira-plattformar – Server, Cloud och Data Center. Lär dig mer om Tableau Connector for Jira

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med lättanvänd rapportering. Spåra utveckling, tid, budget, portföljhälsa, ROI med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Effektivisera din rapportering med mallar, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, prestandarapporter och delade arbetsflöden på ett och samma ställe. Påskynda din rapportering med Wrikes över 400 integrationer och visuell korrektur. Anpassa dina arbetsflöden för att se förloppet steg för steg. Öka din ROI med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Tableau-programvaran hjälper folk att se och förstå data. Tableau levererar snabb analys, visualisering och business intelligence.
Tableau hjälper människor att omvandla data till användbara insikter som gör skillnad. Anslut enkelt till data som lagras var som helst, i valfritt format. Utför snabbt analyser för just detta ändamål som avslöjar dolda möjligheter. Dra och släpp för att skapa interaktiva instrumentbräden med avancerad visuell analys. Dela sedan med dig av ditt arbete till någon och påverka ditt företag. Från globala företag till startups och småföretag, överallt används Tableau för att se och förstå data. Lär dig mer om Tableau

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar.
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar, oavsett om de arbetar på kontoret eller på distans. ActivTraks molnbaserade plattform för övervakning av användaraktivitet samlar in och analyserar data och ger insikter som hjälper medelstora företag att bli mer produktiva och regelefterlevande. Mer än 7 500 kunder och över 100 000 användare använder den kostnadsfria versionen av ActivTraks prisbelönta lösning som kan konfigureras på några minuter för att ge omedelbar insyn och analys. Lär dig mer om ActivTrak

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Kraftfull statistikprogramvara som alla kan använda för att analysera data och hitta meningsfulla lösningar på sina tuffaste affärsproblem.
Minitab Statistical Software är ett kraftfullt statistikprogram som alla kan använda oavsett var man befinner sig. Visualisera, analysera och utnyttja kraften i data med Minitab. Omfattande och pålitliga analyser i kombination med oöverträffad användarvänlighet gör det enkelt att få djupa och korrekta insikter. Från kvalitets- och tillförlitlighetsteknik till produktutveckling, affärsanalys och prediktiv analys till processvalidering – Minitab är din utbildningspartner som hjälper dig att lösa dina tuffaste utmaningar och förverkliga dina framgångar. Lär dig mer om Minitab

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Ett onlineverktyg för rapportering och Business Intelligence som hjälper dig att få nya insikter från dina olika affärsdata.
Ett BI-verktyg för rapportering online som hjälper dig att få nya insikter från dina olika affärsdata. Med det här verktyget kan du enkelt skapa och dela kraftfulla rapporter för just detta ändamål och instrumentpaneler på några få minuter, utan någon ssom helst IT-hjälp. Data kan importeras från filer, webbflöden, populära affärsapplikationer, molndatabaser och lokala databaser, molnlagring osv. Gratis för 2 användare. Priser från 25 USD per månad. Lär dig mer om Zoho Analytics

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Datadog är en tjänst som hjälper till att öka drifttiden och maximera tjänsternas prestanda genom centraliserad övervakning och varningar
Datadog är en SaaS-baserad plattform för övervakning, säkerhet och analys för infrastruktur i molnskala, applikationer, loggar med mera. Plattformen hjälper organisationer att förbättra smidigheten, öka effektiviteten och ge synlighet från början till slut över dynamiska eller storskaliga infrastrukturer. Genom att samla in statistik och evenemang från mer än 400 färdiga tjänster och tekniker gör Datadog det möjligt för utvecklings-, säkerhets- och driftteam att säkerställa applikationens drifttid och påskynda marknadsintroduktionen. Lär dig mer om Datadog

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Datautforsknings- och analyslösning som kombinerar modellering, omvandlingar och härledning i samma lager.
Looker återuppfinner business intelligence för det moderna företaget. Looker fungerar på samma sätt som webben, det vill säga webbläsarbaserat, med ett unikt modelleringsspråk som låter alla anställda dra nytta av dina främsta dataanalytikers arbete. Looker körs 100 % i databasen och drar nytta av de senaste och snabbaste analysdatabaserna för att få verkliga resultat i realtid. Lookers lätta och öppna arkitektur gör det enkelt för utvecklare att snabbt och flexibelt bygga, distribuera och iterera anpassade dataapplikationer. Lär dig mer om Looker

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Programvara för finansiell rapportering som förser finansteam med information och visualisering för att fatta bättre beslut.
Förbättra sin rapporteringsprocess så att du kan ägna mer tid åt att analysera data och mindre tid åt att manuellt sammanställa den eller kontrollera om det finns några fel. En dra och släpp-rapportbyggare låter dig skapa specialanpassade rapporter på bara några minuter och se ingående detaljer med ett enkelt knapptryck. Arbeta direkt i Office för att skapa finansrapporter och styrelseböcker med hjälp av data som kan uppdateras på bara några sekunder. Äntligen kan du skapa rapporter som ger en tydlig bild med hjälp av data. En av ledarna i Gartners Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Automatisera din rapportering för att fokusera på kampanjoptimering och kundrelationer.
TapClicks är rapportering i världsklass som sparar tid, i den filtyp du vill ha. Exportera och schemalägg automatiska rapporter till e-post, Word, Excel, PDF och PowerPoint. Med den här lösningen behöver du inte generera dussintals separata rapporter manuellt. TapClicks levereras med både förbyggda visualiseringar och ett bibliotek med widgetar som du kan ställa in för att svara på de affärsfrågor du regelbundet ställs inför eller som dyker upp i farten. Förbättra din förmåga att fatta rätt beslut med effektfulla visualiseringar. Lär dig mer om TapClicks

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Board ger dig en självservicerapporteringsmiljö: Anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-mått och dimensioner för analys.
Board ger dig en modern självbetjäningsrapporteringsmiljö som låter användare anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-åtgärder och analysdimensioner. Med de nya funktionerna naturlig språkförståelse and naturlig språkgenerering (Natural Language Recognition and Generation, NLR/NLG) kan analyser utföras utan att ens behöva lägga ett finger på tangentbordet. Användare kan helt enkelt fråga Board vad som helst via talat språk och få tillbaka en rapport som automatiskt integreras med upplästa och skriftliga berättelser. Lär dig mer om BOARD

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Ett mycket bra UX-övervakningsverktyg och det är också en allt-i-ett APM, BPM, RUM, automatisering, realtid, 24x7, big data-plattform
germainAPMs huvudsakliga fördel är att förbättra användarupplevelsen av tekniken. För webbappen identifierar germainAPM det verkliga användarscenariot och grundorsaken till användarproblemet ner till scenariot, klick, tekniklager, kod, sql-meddelande. Ett problem kan upptäckas proaktivt och automatiskt lösas via germainAPM:s automatiseringsplattform. germainAPM:s andra fördel är att övervaka och hitta friktioner inom en affärsprocess. Tredje fördelen är att proaktivt upptäcka och förbättra tillgängligheten för programvara och maskinvara. Lär dig mer om Germain UX

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Dundas BI är en flexibel och inbäddningsbar BI-, rapporterings- och dataanalysplattform. Allt du behöver finns i ett enda heltäckande verktyg.
Dundas BI är en BI-, datavisualiserings- och analysplattform för programvaruleverantörer och företag. Den helt anpassningsbara BI-plattformen ger dig omedelbar tillgång till realtidsdata och information från hela organisationen, så att du kan omvandla den till interaktiva instrumentbräden och rapporter för snabbare insikt i hela din verksamhet. Dundas BI har utformats för att bäddas in i dina befintliga system och applikationer så att du får en fantastisk användarupplevelse. Gratis provperiod eller live-demo. Lär dig mer om Dundas BI

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
AgencyAnalytics är en allt i ett-plattform för marknadsföringsrapporter som imponerar på kunderna och sparar tid.
Allt i ett-rapporteringsplattformen för byråer. AgencyAnalytics är en instrumentbräda för företagsmarknadsföring som imponerar på kunderna och sparar tid. Ge instrumentbrädan en vit etikett och ge kunderna sina egna personliga inloggningar så att de kan se din fantastiska marknadsföringskampanj i action. SEO-verktyg som rangspårning, granskningar och bakåtlänkar är inbyggda. Integrera över 50 andra tjänster som sociala medier, Google Analytics, samtalsspårning och PPC för att skapa hela marknadsföringsbilden. Lär dig mer om AgencyAnalytics

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Lösning för hantering av finansiella resultat för små, medelstora och stora organisationer med expertis inom konsolidering och rapportering.
LucaNet är en programvara för hantering av finansiella resultat med expertis inom konsolidering av finansiella rapporter. Sedan 1999 har LucaNets integrerade lösning med inbyggd och färdiginstallerad funktionalitet hjälpt finanskontoren att nå sina affärsmål snabbare och fatta rätt strategiska beslut. LucaNet finns både i molnet och på plats för att erbjuda en skräddarsydd lösning som passar ditt företags storlek och preferenser. LucaNet har hjälpt över 3 000 kunder i fler än 50 länder. Lär dig mer om LucaNet

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Få snabba, enkla och varumärkesinriktade rapporter om marknadsföringsresultat och instrumentpaneler, schemalagda rapporter via e-post och CRM-integrering.
ActiveDEMAND Agency Reporter gör att dina kunder enkelt kan följa upp sina sälj- och marknadsföringsresultat. Med inbyggd anslutning till kund-CRM är det möjligt att rapportera intäktsdata för beställningar/Won Deals. Agency Reporter går steget längre än Google Analytics-data och kopplar verkliga användarresor till telefonsamtal, formulärifyllning med mera. Låt dina kunder se automatiserade e-postrapporter som visar vilka leads som kommer från dina Google Ad-kampanjer, SEO, Facebook-annonser och övriga kanaler. Lär dig mer om ActiveDEMAND

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Ger dig en instrumentbräda och ett rapporteringsverktyg för små och medelstora reklambyråer för att automatisera rapportering, skapa fakturor, hantera budgetar och mycket mer.
ReportGarden ger dig en instrumentbräda och ett rapporteringsverktyg för annonsbyråer som automatiserar rapportering över flera kanaler, hanterar kampanjbudgetar, skapar fakturor, utför SEO-granskningar och spårar nyckelordsrankningar för dina kunder. Över 1 000 toppbyråer förlitade sig på ReportGarden när de ville automatisera sina arbetsflöden. ReportGarden gör det möjligt för dig att samla marknadsföringsmått från mer än 15 digitala marknadsföringskanaler i realtid och spara otaliga timmars arbete. Imponera på dina kunder, gör avslut på fler deals och låt ReportGarden automatisera resten. Prova gratis. Lär dig mer om ReportGarden

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
En intelligent finansiell CPM-plattform som ger smidighet för operativ planering och kontroll för företagets finansiella rapportering.
En intelligent CPM-plattform för företag som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiella data för sofistikerade organisationer. OneStream™ ️gör det möjligt för organisationer att modernisera ekonomiavdelningen, ersätta flera äldre applikationer och minska totalkostnaden för ägande av ekonomisystem. Ägna mindre tid åt dataintegrering och systemunderhåll och mer tid på verksamhetens resultat. Lär dig mer om OneStream

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
JMP, dataanalysprogram för forskare och ingenjörer, länkar dynamisk datavisualisering med kraftfull statistik på skrivbordet.
JMP är ett bra verktyg för forskare, ingenjörer och andra som utforskar data i nästan alla branscher samt offentliga sektorn. JMP kombinerar dynamisk datavisualisering med kraftfull statistik, i minnet och på skrivbordet. Interaktiv och visuell visar JMP insikter som enkla tabeller med siffror eller statiska grafer tenderar att dölja. Den professionella versionen av JMP erbjuder alla verktyg i JMP plus avancerade funktioner som ger mer sofistikerade analyser, inklusive prediktiv modellering och korsvalideringstekniker. Lär dig mer om JMP

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
ADAudit Plus är en programvara för övervakning av ändringar i Active Directory, Azure AD, filservrar (inklusive NetApp och EMC) och arbetsstationer.
ManageEngine ADAudit Plus är en lösning för IT-säkerhet och efterlevnad. Med över 200 rapporter och varningar i realtid ger lösningen kunskap om ändringar som gjorts i innehåll och konfiguration av Active Directory, Azure AD och Windows-servrar. Dessutom ger verktyget insyn i arbetsstations- och filserveråtkomst (inklusive NetApp och EMC). ADAudit Plus hjälper dig att spåra användarinloggning och utloggning, analysera kontolåsningar, granska ADFS, ADLDS och skrivare, vidarebefordra loggar till SIEM-verktyg och mycket mer. Lär dig mer om ManageEngine ADAudit Plus

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
ESM stödjer nybörjare och erfarna strategiutövare. Modulerna STRATEGY, OKR, CYBER och PERFORM var för sig eller tillsammans.
ESM+STRATEGY ger teamen möjlighet att formulera, följa upp och kommunicera sin strategiska plan. ESM+OKR utnyttjar mål och viktiga resultat för att hjälpa organisationer att taktiskt få jobbet gjort. ESM+CYBER gör det möjligt för organisationer att hantera risker, efterlevnad och cybersäkerhet. ESM+PERFORM ger personalen möjlighet att koppla mål till organisationsstrategin. Med automatiserade balanserade styrkort, strategikartor, instrumentbräden och omedelbara rapporter får liv i ESM-strategin. Lär dig mer om ESM+Strategy

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Adverity är ett branschledande verktyg för marknadsföring och dataintelligens som gör det möjligt för företag att minska komplexiteten och fatta bättre beslut
Adverity är en datahanteringsplattform specialiserad på att göra det möjligt för datadrivna marknadsförare att påvisa värde snabbare och enklare genom att omvandla grupperade data till användbara insikter. Genom att automatisera dataintegrering från hundratals källor levererar den leverantörsagnostiska, början till slut-plattformen en enda vy för marknadsföringsprestanda inom hela din verksamhet, avslöjar påtaglig affärspåverkan av marknadsföringsaktiviteter och visar möjligheter i realtid för att driva på tillväxten med hjälp av förstärkta analyser. Lär dig mer om Adverity

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Ta kontroll över dina marknadsföringsdata. Få all din marknadsföringsinformation på ett ställe. Har du datautmaningar? Kontakta Improvado. De kan hjälpa till.
Byggd för marknadsförare, av marknadsförare. Samla alla dina marknadsföringsdata på ett ställe, i realtid. Över 100 integrationer. Minska den manuella rapporteringstiden med 90 %. Inga utvecklare eller SQL-kunskaper krävs. Integrationer inkluderar: Facebook, Instagram, Snapchat, Linkedin, Pinterest, Twitter, Adwords, Outbrain, Adroll och fler. Extrahera data och skicka dem till visualiseringsverktyg som Tableau, Looker, Google Data Studio, Google Sheets och fler. Lär dig mer om Improvado

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Skapa interaktiva rapporter med vit etikett för dina kunder på några minuter. Bädda in dem säkert på din hemsida eller webbapp med Cumul.io.
Erbjud fantastisk rapportering och analys till dina kunder med Cumul.io. Bygg instrumentbräden med genom att enkelt dra och släppa och bädda in dem på din egen hemsida eller programvaruapplikation på några dagar. Lär dig mer om Cumul.io

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Kontrollerar att alkoholhaltig dryck följer regelverket och riktar sig till producenter, speditörer och myndigheter med exakt molnbaserad realtidsteknik.
Kontrollerar att alkoholhaltig dryck följer regelverket och riktar sig till producenter, speditörer och myndigheter med exakt molnbaserad realtidsteknik. Lär dig mer om ShipCompliant

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Analyserna är enkla och snabba
Ge alla i din organisation möjlighet att fatta smartare affärsbeslut. Reveal är ett äkta självbetjäningsverktyg för Business Intelligence som gör det möjligt för alla att skapa, visa och dela omfattande datavisualiseringar och meningsfulla instrumentbrädor. När data är lätta att se är det enkelt att vidta åtgärder. Lär dig mer om Reveal

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå.
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Certent förenklar skapande och inlämning av interna och externa rapporter samtidigt som riskerna minskar och produktiviteten ökar.
Plattformen Certent Disclosure Management är en säker och samarbetsinriktad produktionsplattform för företagsrapporter för återkommande rapporter och presentationer med flera författare. Användare kan samla in företagsdata från olika källor och dynamiskt integrera dessa siffror med narrativa analyser i en kontrollerad och granskningsbar Microsoft Office-miljö. Använd högvolymstaggning och ordningsfunktionalitet för att uppfylla globala XBRL- och integrerade XBRL-krav. Lär dig mer om Certent Disclosure Management

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Försäljningsrapportering för företag: användningsklara, konfigurerbara diagram, integrerade data ovanifrån, underifrån och tvärs över säljtratten, historikspårning.
MoData är en helautomatiserad plattform för intäktsrapportering som är utformad för team med hög tillväxt som vill skala upp. Den visualiserar på ett intuitivt sätt och ger dig 360 graders inblick i ditt säljteams dåtid, nutid och framtid. Den kopplar omedelbart samman dig med den information du behöver för att fatta snabba beslut. MoData är ett av de bästa universala business intelligence-verktygen (BI) för små och medelstora företag (small and medium sized business, SMB) med alltifrån offertspårning till att upptäcka vilka säljare som behöver fler pipelines. Verktyget levereras redo att användas direkt ur förpackningen utan att någon montering krävs. Lär dig mer om MoData Suite

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
InnerTrends kunder fattar mer handlingsbara tillväxtbeslut med sina användardata än med något annat analysverktyg på marknaden.
Vad skulle hända om ditt produktanalysverktyg faktiskt kände till din verksamhet och inte bara dina data? Spåra rätt data och få värdefulla insikter. InnerTrends är det enda produktanalys- och dataforskningsverktyget som kartlägger ditt unika programvaruföretag med dina data för en inbyggd rapportering. Du behöver inte vara dataforskare. Alla rapporter är på engelska och ger dig användbara insikter så att du kan optimera hela din SaaS-kundresa. Lär dig mer om InnerTrends

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Skapa vackra datavisualiseringar som får dig att se ut som ett proffs
Juicebox är en plattform för visuell rapportering för konsulter och informationsarbetare som vill imponera med sin nästa datarika presentation. Det är enkelt att komma igång utan att det krävs någon kodning eller designer för att skapa en övertygande, interaktiv databerättelse. Juicebox skiljer sig från traditionella rapporteringsverktyg på tre sätt: 1. Enkelt för alla som arbetar med data. 2. Skapa vackra, genomförbara databerättelser. 3. Prisvärd för organisationer i alla storlekar. Lär dig mer om Juicebox

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
XLReporting är en webbplattform för att skapa rapporter, budgetar och prognoser precis som du vill ha dem. Fatta självsäkra beslut.
Erkänn: Rapportering är för komplext för att använda kalkylblad. Det tar mycket tid att använda kalkylblad för din rapportering. Då använder du inte din tid effektivt. XLReporting ansluter till dina data och automatiserar din rapportering. XLReporting ger dig automatisering, översikt och tillförlitlighet i varje steg. Programvaran gör att du kan förlita dig på dina siffror och dina beslut. Skapa dina egna rapporter som du vill ha dem. Kombinera information från olika källor i rapporter och diagram i olika layouter. Lär dig mer om XLReporting

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Unik och kraftfull rapporteringsplattform med vit etikett för marknadsförings-, webb- och mediabyråer. Inklusive annonser, webbleads B2B, SEO osv.
Unik och kraftfull rapporteringsplattform med vit etikett för marknadsförings-, webb- och mediabyråer. Inklusive annonser, webbleads B2B, SEO, webbanalys, sociala medier, intuitiva rapporter och mycket mer. Lär dig mer om Agency360

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Webbrapporteringsverktyg med API för enkel dataåtkomst från flera datakällor och rapportskaparkomponenter för automatiserad rapportering för specifika ändamål
Peekdatas uppdrag är att hjälpa företag att maximera värdet av sina data genom att erbjuda den mest avancerade programmatiska metoden för att komma åt data i din lösning. Med Peekdata rapporterings-API kan du skapa anpassade rapporter för att visa data från flera källor via en enda dataåtkomstpunkt. Med Peekdatas webbrapporteringsverktyg och API kan du integrera kraftfulla rapporteringsfunktioner direkt i dina applikationer, produkter och webbportaler. Lär dig mer om Peekdata

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Exchange Reporter Plus är ett webbaserat verktyg för ändringsgranskning, rapportering och övervakning för Exchange Online och Exchange-servrar.
Exchange Reporter Plus är en webbaserad lösning för rapportering, övervakning och ändringsgranskning för Exchange Online- och Exchange-servrarna 2003, 2007, 2010, 2013 och 2016. Verktyget har över 300 unika rapporter, inklusive rapporter om postlådor, offentliga mappar, Outlook Web Access och ActiveSync. Verktyget har anpassningsbara rapporter som visar meddelandeinformation baserat på nyckelord i innehållet, som spårar användningev av rumspostlådan och som bryter ner svarstider för e-postmeddelanden. Verktyget erbjuder också meddelanden i realtid om kritiska förändringar. Lär dig mer om ManageEngine Exchange Reporter Plus

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
PlanningPME är en lättanvänd schemaläggningslösning. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt.
PlanningPME är ett helt anpassningsbart planeringsystemsverktyg som används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender eller Excel. Gratis 30-dagars provperiod. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp
Octoboard for Agencies hjälper marknadsföringsbyråer att skapa onlinepaneler, kundportaler och automatisera kundrapportering.
Marknadsföringsbyråer sparar tid och vinner kunder genom att bygga automatiserade rapporter och kundportaler med vita etiketter. Octoboard skickar ut rapporter till klienter och fungerar som värdar för klientportaler – SEO, PPC, sociala medier, e-postmarknadsföring, webbanalys med mera. * Lokalt installerade kundportaler – öka trafiken till hemsidan * Över 50 integrationer med alla dina favoritmarknadsföringsplattformar * Över 100 förbyggda mallar för instrumentpaneler och rapporter i kundportalen * Obegränsade rapporter, instrumentpaneler, användare från bara 5 USD per kund Lär dig mer om Octoboard for Agencies

Funktioner

  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • OLAP
  • Datavisualisering
  • Ad hoc-rapportering
  • Dra och släpp