I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Rapporteringsverktyg

Rapporteringsverktyg möjliggör realtidsåtkomst till viktiga data samt snabb generering av flerdimensionella rapporter från olika datakällor. Bland många andra användningsområden kan rapporteringsverktyg generera finansiella utlåtanden, spåra framgången för försäljningsstrategier, övervaka hur man reagerar på problem med regelefterlevnad och hantera interna kontroller eller säkerhetsgranskningar. Rapporteringsverktyg är relaterade till BI-system och mätprogram.

Sverige Visa lokala produkter
64 resultat
Tableau-programvaran hjälper folk att se och förstå data. Tableau levererar snabb analys, visualisering och business intelligence. Lär dig mer om Tableau
Tableau hjälper människor att omvandla data till användbara insikter som gör skillnad. Anslut enkelt till data som lagras var som helst, i valfritt format. Utför snabbt analyser för just detta ändamål som avslöjar dolda möjligheter. Dra och släpp för att skapa interaktiva instrumentbräden med avancerad visuell analys. Dela sedan med dig av ditt arbete till någon och påverka ditt företag. Från globala företag till startups och småföretag, överallt används Tableau för att se och förstå data. Lär dig mer om Tableau

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Sverige Lokal produkt
Data från över 500 plattformar görs affärsfärdiga automatiskt. Helt harmoniserad, alltid tillgänglig och kan skickas till alla destinationer. Lär dig mer om Funnel
Funnel förändrar den digitala marknadsföringen och ger marknadsförare tillgång till affärsklara data så att de alltid med säkerhet vet vad som verkligen driver prestanda. Funnels Data Core, med sin sammanhangsbaserade datamodell, tar röriga, avgränsade data från alla källor och genererar automatiskt affärsklara data som är helt harmoniserade, uppdaterade och alltid färdiga för tillämpning. Funnel kräver ingen kodning eller manuellt underhåll, vilket ger marknadsförare peka-och-klicka-kontroll för att kontinuerligt Lär dig mer om Funnel

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera teamens arbete i stor skala. Se varför Asana utmärker sig på Capterra. Lär dig mer om Asana
Med Asana kan du samordna arbete inom olika team och i stor skala, allt från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som gör det möjligt att förverkliga målen och bryta isoleringen mellan team. Mer än 135 000 betalande användare och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med lättanvänd rapportering. Spåra utveckling, tid, budget, portföljhälsa, ROI med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Effektivisera din rapportering med mallar, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, prestandarapporter och delade arbetsflöden på ett och samma ställe. Påskynda din rapportering med Wrikes över 400 integrationer och visuell korrektur. Anpassa dina arbetsflöden för att se förloppet steg för steg. Öka din ROI med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar.
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar, oavsett om de arbetar på kontoret eller på distans. ActivTraks molnbaserade plattform för övervakning av användaraktivitet samlar in och analyserar data och ger insikter som hjälper medelstora företag att bli mer produktiva och regelefterlevande. Mer än 7 500 kunder och över 100 000 användare använder den kostnadsfria versionen av ActivTraks prisbelönta lösning som kan konfigureras på några minuter för att ge omedelbar insyn och analys. Lär dig mer om ActivTrak

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Lager- och orderhantering för växande verksamheter.
Zoho Inventory är en webbaserad applikation som gör att du kan hantera beställningar och lager. Med flerkanalsförsäljning, sändningsintegreringar och kraftfull lagerkontroll kan du nu optimera ditt lager och din orderhantering, från inköp till paketering, till betalningar. Lär dig mer om Zoho Inventory

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Ett onlineverktyg för rapportering och Business Intelligence som hjälper dig att få nya insikter från dina olika affärsdata.
Ett BI-verktyg för rapportering online som hjälper dig att få nya insikter från dina olika affärsdata. Med det här verktyget kan du enkelt skapa och dela kraftfulla rapporter för just detta ändamål och instrumentpaneler på några få minuter, utan någon ssom helst IT-hjälp. Data kan importeras från filer, webbflöden, populära affärsapplikationer, molndatabaser och lokala databaser, molnlagring osv. Gratis för 2 användare. Priser från 25 USD per månad. Lär dig mer om Zoho Analytics

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Kraftfull statistikprogramvara som alla kan använda för att analysera data och hitta meningsfulla lösningar på sina tuffaste affärsproblem.
Minitab Statistical Software är ett kraftfullt statistikprogram som alla kan använda oavsett var man befinner sig. Visualisera, analysera och utnyttja kraften i data med Minitab. Omfattande och pålitliga analyser i kombination med oöverträffad användarvänlighet gör det enkelt att få djupa och korrekta insikter. Från kvalitets- och tillförlitlighetsteknik till produktutveckling, affärsanalys och prediktiv analys till processvalidering – Minitab är din utbildningspartner som hjälper dig att lösa dina tuffaste utmaningar och förverkliga dina framgångar. Lär dig mer om Minitab

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Denna molnbaserade gymnastikprogramvara som används i över 12 000 program kommer att förändra sättet som din verksamhet växer på. Läs mer nu.
Jackrabbit Class erbjuder en programvarulösning för gymnastik som kommer att förändra sättet som din verksamhet växer på. Se hur andra ägare har minskat frustrationen, sparat tid och ökat intäkterna med dessa utmärkta funktioner. Registrera dig snabbare genom onlineregistrering, hantera betalningar, återkommande fakturor, kundtjänst och mycket mer. Gör som drygt 12 000 andra gym och skolor över hela världen och styr verksamheten med hjälp av Jackrabbits fantastiska funktioner. Registrera dig för din livedemo idag. Lär dig mer om Jackrabbit Gymnastics

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Datautforsknings- och analyslösning som kombinerar modellering, omvandlingar och härledning i samma lager.
Looker återuppfinner business intelligence för det moderna företaget. Looker fungerar på samma sätt som webben, det vill säga webbläsarbaserat, med ett unikt modelleringsspråk som låter alla anställda dra nytta av dina främsta dataanalytikers arbete. Looker körs 100 % i databasen och drar nytta av de senaste och snabbaste analysdatabaserna för att få verkliga resultat i realtid. Lookers lätta och öppna arkitektur gör det enkelt för utvecklare att snabbt och flexibelt bygga, distribuera och iterera anpassade dataapplikationer. Lär dig mer om Looker

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Med Pointerpro kan du omedelbart ge din målgrupp goda råd med hjälp av en automatiserad rapport.
Med Pointerpro kan du omedelbart ge din målgrupp goda råd med hjälp av en automatiserad rapport. Med detta innovativa verktyg kan du förse användarna med en personlig rapport baserad på de bedömningar som de svarande fyllt i. Detta automatiska sätt att tillhandahålla omedelbar, anpassad information är relevant för alla konsulter, coacher, HR-proffs, marknadsförare och utbildare. Pointerpro sparar tid, genererar leads och kan skala upp din verksamhet. Lär dig mer om Pointerpro

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Datadog är en tjänst som hjälper till att öka drifttiden och maximera tjänsternas prestanda genom centraliserad övervakning och varningar
Datadog är en SaaS-baserad plattform för övervakning, säkerhet och analys för infrastruktur i molnskala, applikationer, loggar med mera. Plattformen hjälper organisationer att förbättra smidigheten, öka effektiviteten och ge synlighet från början till slut över dynamiska eller storskaliga infrastrukturer. Genom att samla in statistik och evenemang från mer än 400 färdiga tjänster och tekniker gör Datadog det möjligt för utvecklings-, säkerhets- och driftteam att säkerställa applikationens drifttid och påskynda marknadsintroduktionen. Lär dig mer om Datadog

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Förenklade godkännanden, budgetering, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program.
Sedan 2015 har Precoro hjälpt mer än 1 000 små och medelstora företag (SMF) och stora företag att förbättra inköpsverksamheten genom att eliminera manuellt arbete inom upphandling. Effektiviserade godkännanden, smart budgetering och kostnadsspårning, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett enda inköpsprogram. Precoro är enkelt att använda och snabbt att implementera. Dra nytta av ett brett utbud av funktioner, inklusive integrationer med NetSuite och QuickBooks samt gratis API. Skaffa en gratis provperiod för att se hur Precoro fungerar. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Programvara för finansiell rapportering som förser finansteam med information och visualisering för att fatta bättre beslut.
Förbättra sin rapporteringsprocess så att du kan ägna mer tid åt att analysera data och mindre tid åt att manuellt sammanställa den eller kontrollera om det finns några fel. En dra och släpp-rapportbyggare låter dig skapa specialanpassade rapporter på bara några minuter och se ingående detaljer med ett enkelt knapptryck. Arbeta direkt i Office för att skapa finansrapporter och styrelseböcker med hjälp av data som kan uppdateras på bara några sekunder. Äntligen kan du skapa rapporter som ger en tydlig bild med hjälp av data. En av ledarna i Gartners Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Klipfolio är en molnbaserad dataanalysplattform för att bygga anpassade instrumentbrädor och rapporter för att möjliggöra datadrivna beslut.
Till skillnad från traditionella rapporteringsverktyg är Klipfolio en molnbaserad dataanalysplattform som gör det möjligt för användare att ansluta till valfri datakälla, skapa vackra datavisualiseringar och enkelt dela dem när och där det behövs. Oavsett om du behöver instrumentbrädor, e-postmeddelanden med ögonblicksbilder, PDF-rapporter, TV, datapaneler eller mobil övervakning förlitar sig tusentals kunder på Klipfolio varje dag för att driva datainformerade beslut. Prova Klipfolios verktyg för att skapa dina rapporter, från förbyggda mallar till anpassade diagram. Lär dig mer om Klipfolio

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Automatisera din rapportering för att fokusera på kampanjoptimering och kundrelationer.
TapClicks är rapportering i världsklass som sparar tid, i den filtyp du vill ha. Exportera och schemalägg automatiska rapporter till e-post, Word, Excel, PDF och PowerPoint. Med den här lösningen behöver du inte generera dussintals separata rapporter manuellt. TapClicks levereras med både förbyggda visualiseringar och ett bibliotek med widgetar som du kan ställa in för att svara på de affärsfrågor du regelbundet ställs inför eller som dyker upp i farten. Förbättra din förmåga att fatta rätt beslut med effektfulla visualiseringar. Lär dig mer om TapClicks

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Board ger dig en självservicerapporteringsmiljö: Anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-mått och dimensioner för analys.
Board ger dig en modern självbetjäningsrapporteringsmiljö som låter användare anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-åtgärder och analysdimensioner. Med de nya funktionerna naturlig språkförståelse and naturlig språkgenerering (Natural Language Recognition and Generation, NLR/NLG) kan analyser utföras utan att ens behöva lägga ett finger på tangentbordet. Användare kan helt enkelt fråga Board vad som helst via talat språk och få tillbaka en rapport som automatiskt integreras med upplästa och skriftliga berättelser. Lär dig mer om BOARD

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 200 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Ett mycket bra UX-övervakningsverktyg och det är också en allt-i-ett APM, BPM, RUM, automatisering, realtid, 24x7, big data-plattform
germainAPMs huvudsakliga fördel är att förbättra användarupplevelsen av tekniken. För webbappen identifierar germainAPM det verkliga användarscenariot och grundorsaken till användarproblemet ner till scenariot, klick, tekniklager, kod, sql-meddelande. Ett problem kan upptäckas proaktivt och automatiskt lösas via germainAPM:s automatiseringsplattform. germainAPM:s andra fördel är att övervaka och hitta friktioner inom en affärsprocess. Tredje fördelen är att proaktivt upptäcka och förbättra tillgängligheten för programvara och maskinvara. Lär dig mer om Germain UX

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
AgencyAnalytics är en allt i ett-plattform för marknadsföringsrapporter som imponerar på kunderna och sparar tid.
Allt i ett-rapporteringsplattformen för byråer. AgencyAnalytics är en instrumentbräda för företagsmarknadsföring som imponerar på kunderna och sparar tid. Ge instrumentbrädan en vit etikett och ge kunderna sina egna personliga inloggningar så att de kan se din fantastiska marknadsföringskampanj i action. SEO-verktyg som rangspårning, granskningar och bakåtlänkar är inbyggda. Integrera över 50 andra tjänster som sociala medier, Google Analytics, samtalsspårning och PPC för att skapa hela marknadsföringsbilden. Lär dig mer om AgencyAnalytics

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera
Lösning för hantering av finansiella resultat för små, medelstora och stora organisationer med expertis inom konsolidering och rapportering.
LucaNet är en programvara för hantering av finansiella resultat med expertis inom konsolidering av finansiella rapporter. Sedan 1999 har LucaNets integrerade lösning med inbyggd och färdiginstallerad funktionalitet hjälpt finanskontoren att nå sina affärsmål snabbare och fatta rätt strategiska beslut. LucaNet finns både i molnet och på plats för att erbjuda en skräddarsydd lösning som passar ditt företags storlek och preferenser. LucaNet har hjälpt över 3 000 kunder i fler än 50 länder. Lär dig mer om Lucanet

Funktioner

  • Prognoser
  • OLAP
  • Schemalagda/automatiserade rapporter
  • Data Import/Export
  • Prestandamätningar
  • Ad hoc-fråga
  • Flera datakällor
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Dra och släpp
  • Sök / filtrera