Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program ekonomisk rapportering

Program för ekonomisk rapportering automatiserar uppgiften att rapportera en organisations ekonomiska resultat, status och transaktioner. Applikationer för ekonomisk rapportering hjälper organisationer att kontrollera och öka driftseffektiviteten. Dessa lösningar ger möjlighet att samla in, översätta och konsolidera data från olika system och geografiska platser. Använd Capterra för att hitta rätt system för ekonomisk rapportering för ditt företag i Sverige. Program för ekonomisk rapportering är kopplade till bokföringsprogram, budgetprogram, Projekthanteringsprogram och efterlevnadsprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program ekonomisk rapportering

Sverige Visa lokala produkter
46 resultat
Få en mer fullständig bild av din verksamhet med hjälp av NetSuites finansiella rapporter och generera en noggrann årsredovisning. Lär dig mer om NetSuite
NetSuites finansiella rapporter ger realtidsinsikter i företagets resultat för förbättrat beslutsfattande. Generera en noggrann årsredovisning och finansiella rapporter som överensstämmer med GAAP, IFRS och andra redovisningsstandarder. Multidimensionell analys ger unika insikter som hjälper ekonomi- och redovisningsteam att få en heltäckande bild av verksamheten. Redovisningsfunktioner för flera enheter och flera räkenskapsböcker i kombination med realtidsdata gör det enkelt att konsolidera och rapportera finansiella data. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandahåller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Integrerad programvara för redovisning, investeringsanalys och rapportering för kapitalförvaltare och familjekontor. Lär dig mer om FundCount
FundCount tillhandahåller integrerad programvara för redovisning, investeringsanalys och rapportering som förbättrar den operativa effektiviteten. Hedgefonder, familjekontor, fondförvaltare och private equity-företag förlitar sig på FundCounts standardrapporter och flexibla mallar för att visa tillgångsfördelning, förbereda skatteplaner, beräkna fondresultat, spåra entiteter i flera led med mera. Detaljerad rapportering som visar uppgifter om alla underliggande investeringar. FundCounts rapporter genereras på några minuter istället för att ta dagar eller veckor. Lär dig mer om FundCount

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
A2X automatiserar e-handelsredovisningen för säljare på Amazon och Shopify-butiker i hela världen. Betrodd av ledande e-handelsrevisorer världen över. Lär dig mer om A2X
A2X automatiserar e-handelsredovisningen för säljare på Amazon och Shopify-butiker i hela världen. Betrodd av ledande e-handelsrevisorer världen över. A2X är den saknade pusselbiten för att ansluta Xero och QuickBooks till dina e-handelskanaler. Den effektivisera ditt backoffice och frigöra möjligheter inom e-handelssektorn. Stäm alltid av. Noggrann avstämning är kärnan i A2X för att uppfylla professionella revisorers och bokförares stränga normer. Noggrannhet är av största vikt. Lär dig mer om A2X

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Primetric omvandlar dina arbetsjournaler till tillförlitliga data om utnyttjande och lönsamhet i ditt programvaruutvecklingsföretag. Lär dig mer om Primetric
RIKTAR SIG TILL FÖRETAG INOM PROGRAMVARUUTVECKLING OCH IT-TJÄNSTER. Primetric är en helhetslösning för chefer som vill få en bättre uppfattning om företagets tillstånd. Gör tillförlitliga mätningar och prognostisera medarbetarnas nyttjande och lönsamhet i alla projekt. Med rapporter och insikter i realtid som bygger på dina arbetsjournaler (som t.ex. kan vara integrerade med Jira eller ha inbyggd tidsuppföljning) kan du äntligen på ett och samma ställe kombinera uppgifter om arbetsbelastning och fördelning och se deras direkta inverkan på det ekonomiska resultatet. Lär dig mer om Primetric

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Stäng dina böcker snabbare genom att ge användarna möjlighet att skapa sina egna rapporter som de kan uppdatera och fördjupa sig i detaljerna för att hitta och åtgärda problem. Lär dig mer om Spreadsheet Server
Anslut din ERP till Microsoft Excel i realtid och undvik manuella datadumpar och uppdateringar för att upptäcka vad som verkligen händer i din organisation. Skapa och uppdatera alla ekonomiska eller operativa rapporter du behöver med ett verktyg som låter dig blanda GL och icke-GL-data från flera källor. Gå igenom allt från sammanfattningsnivå till tidskrifter, saldon och underordnade böcker för att snabbt hitta och åtgärda avstämningsproblem. Lär dig mer om Spreadsheet Server

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
NameScan erbjuder AML-programvara för politiskt exponerad person (PEP) och sanktionslistor för screening för att hjälpa företag att följa AML-/CTF-bestämmelserna Lär dig mer om MemberCheck
NameScan: En integrerad allt i ett-plattform som erbjuder tjänster för att bekämpa penningtvätt och finansiering av terrorism | Följer bestämmelserna om bekämpning av penningtvätt (anti money laundering, AML) och motverkan av finansiering av terrorism (countering financing of terrorism, CFT) | Undvik konsekvenserna av att inte följa AML/CTF-bestämmelserna genom att kontrollera mot omfattande globala sanktionsdata som levereras och övervakas i realtid. Alla större globala bevakningslistor som FN, EU, DFAT och OFAC samt tusentals andra myndigheter och brottsbekämpande organ omfattas av täckningen. Lär dig mer om MemberCheck

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Longview Tax hjälper skatteavdelningar att skifta fokus från att samla in data till att validera och analysera resultat. Lär dig mer om Longview Tax
Longview Tax hjälper skatteavdelningar att skifta fokus från att samla in data till att validera och analysera resultat. Longview Tax är nära anslutet till finanssystem, och det är intuitivt, lätt att använda och utformat för skatteexperters specifika behov, så att de kan hantera sitt eget system. Lär dig mer om Longview Tax

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Wrike är en projektledningsplattform med funktioner som rapporter och analytiska instrumentbräden som hjälper dig att förbättra din ekonomiska rapportering.
Wrike är en arbetsledningsplattform som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Använd den kraftfulla plattformen för att spåra din ekonomi och se till att ditt företag förblir lönsamt. Utforska tidsuppföljningsverktyg för att logga timmar och övervaka teamens arbetsbörda. Skapa detaljerade rapporter och markera data på färgglada grafer, diagram och tabeller. Skapa anpassade analytiska instrumentbräden för att få en fullständig översikt över projektportföljen och dela resultaten med intressenter. Förenkla din ekonomiska rapportering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books genererar en omfattande lista över ekonomiska rapporter såsom resultatrapporter, kassaflödesrapporter, skattedeklarationer, balansräkning med mera. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Det glada systemet för kostnadsrapportering. Utgiftsrapporteringen blir enkel, automatiserad och integrerad för användare och kostnadsansvariga.
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt utgifter från kvittobilder som fångats via ExpensePoint-mobilappen samt från alla e-postade kvitton. Inkluderar kreditkortsintegrering, godkännandehantering, automatisk GPS-milspårning och mycket mer. Med kunder i över 106 länder som Deloitte, Pita Pit, SodaStream och Kärcher. Se alla de 5-stjärniga recensionerna. Lär dig mer om ExpensePoint

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Programvara för finansiell rapportering som förser finansteam med information och visualisering för att fatta bättre beslut.
Förbättra rapporteringsprocessen så att du kan ägna mer tid åt att analysera data och mindre tid åt att manuellt sammanställa den och kontrollera om det finns några fel. Med dra och släpp-rapportbyggaren kan du skapa specialanpassade rapporter på bara några minuter och se ingående detaljer. Arbeta direkt i Office för att skapa finansrapporter och styrelseböcker med hjälp av de senaste uppgifterna som kan uppdateras på bara några sekunder. Äntligen kan du skapa rapporter som ger en tydlig bild med hjälp av data. En av ledarna i Gartners 2018 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
En enkel ekonomisk instrumentpanel för ditt företag. Skapa smarta budgetar och säljmål och spåra gentemot planen. Synkar med QBO och Xero.
LivePlan förenklar affärsplanering, budgetering, prognostisering och prestandaspårning för små och nystartade företag. Sätt upp affärsmål, jämför resultaten med branschriktmärken och se alla dina nyckeltal i en lättanvänd instrumentpanel, så att du vet exakt vad som händer i verksamheten. Mindre än 20 USD/månad. Lär dig mer om LivePlan

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Board ger dig en självservicerapporteringsmiljö: Anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-mått och dimensioner för analys.
Board ger dig en modern självbetjäningsrapporteringsmiljö som låter användare anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-åtgärder och analysdimensioner. Board tillhandahåller ekonomiavdelningar med en banbrytande plattform för att driva finansiella rapporterings- och beslutsprocesser i hela organisationen, uppnå en företagsomfattande syn på företagets resultat och koppla samman finans, verksamhet och verksamhet i samma miljö. Lär dig mer om BOARD

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Förenkla, accelerera och effektivisera integreringen av din planeringsprocess i hela verksamheten med Jedox, programvara för prestandahantering och BI.
Med Jedox Enterprise Performance Management kan du effektivisera budgetering, planering och prognoser i hela organisationen. Förbättra datakvaliteten och analysen, halvera budgetcyklerna och påskynda rapporteringen med det moderna, intuitiva verktyget för ekonomi, försäljning och andra avdelningar. En ovanlig kombination av flexibla BI- och planeringsfunktioner, ett Excel-optimerat gränssnitt och en kraftfull modelleringsmotor gör det möjligt för icke-tekniska företagsanvändare att bygga sina egna appar. Lär dig mer om Jedox

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Lösning för hantering av finansiella resultat för små, medelstora och stora organisationer med expertis inom konsolidering och rapportering.
LucaNet är en programvara för hantering av finansiella resultat med expertis inom konsolidering av finansiella rapporter. Sedan 1999 har LucaNets integrerade lösning med inbyggd och färdiginstallerad funktionalitet hjälpt finanskontoren att nå sina affärsmål snabbare och fatta rätt strategiska beslut. LucaNet finns både i molnet och på plats för att erbjuda en skräddarsydd lösning som passar ditt företags storlek och preferenser. LucaNet har hjälpt över 3 000 kunder i fler än 50 länder. Lär dig mer om LucaNet

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Effektivisera finansiella avslutsprocesser och konsolidering och ta itu med komplexa globala redovisnings- och rapporteringskrav med OneStream XF.
OneStream XF är en moderniserad lösning för hantering av företagsprestanda som förenklar finansiell konsolidering och rapportering, planering, budgetering och prognostisering, analys och datakvalitet, allt med en enda enhetlig plattform. Få en helhetsbild över finansiella och operativa resultat med rapportering, analys, Microsoft Excel och kontorsintegrering, i systemet. Minska tidsåtgången och kostnaden och leverera korrekt information och nya analyser i rätt tid när verksamheten förändras. Lär dig mer om OneStream

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Float är en visuell, korrekt och intuitiv tilläggslösning som ger dig kassaflödesprognoser, budgetering och kassahantering för Xero, QBO och FreeAgent.
Float är ett prisbelönt verktyg för kassaflödesprognoser, kassaflödesbudgetering och kassaflödeshantering som endast kan användas med Xero, QuickBooks Online eller FreeAgent. Visa ditt kassaflöde dagligen, veckovis och månadsvis, få en scenarioplan med bara ett klick och förutse upp till 3 år framåt. Eftersom Float läser av belopp och förväntade datum på varje faktura får du detaljerade och genomförbara insikter i ditt kassaflöde som du sedan kan dela med din bank, investerare eller styrelse. Lär dig mer om Float Cash Flow

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
En molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Molnbaserad programvara för leasingredovisning och -administration. Lätt att använda, lätt att installera, lätt att rapportera.
Visual Lease är en av de ledande programvarorna för leasingredovisning och -hantering och är utformad för att förenkla efterlevnaden av ASC 842, IFRS 16 och GASB 87. Visual Lease:s kraftfulla plattform har skapats med många års inbäddad kunskap från ledande leasingexperter och auktoriserade revisorer och stöder alla typer av leasingportföljer oavsett storlek. Visual Lease inriktar sig på att tillhandahålla en förstklassig kundupplevelse och erbjuder intern implementering, abstraktion av leasingavtal, datainmatning, utbildning och support. Lär dig mer om Visual Lease

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Hantera hela din utgiftsprocess på ett ställe. Begär, betala och automatisera din redovisning av leverantörsreskontra med Airbase.
Airbase är den första allt i ett-plattformen för utgiftshantering som ger företag kontroll och insyn i varje spenderad krona. Den eliminerar det omständliga arbete som krävs för att hantera utgifter och gör det möjligt för ekonomichefer att vara strategiska samarbetspartner till verksamheten. Alla betalningsmetoder (fysiska kort, virtuella kort, automatiserat clearinghouse (automated clearing house, ACH), check) och integrering med deras redovisningssystem stöds så att merparten av den utgiftsrelaterade redovisningen kan automatiseras. Lär dig mer om Airbase

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten och spendera mindre.
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten utan att kompromissa med deras ekonomi. Ekonomiteamen sparar över fem dagar per månad och hundratusentals kronor efter bara tio minuters introduktion tack vare Ramps direktredovisningsintegreringar, automatisk kvittomatchning och avancerade besparingsinsikter. Kunderna får också tillbaka 1,5 % av alla utgifter. Ramp används av hundratals nöjda kunder i alla branscher. Lär dig mer om Ramp

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Mercur Business Control ger en god insikt i resultathanteringen. Mer tid för att driva på verksamheten, mindre tid på att samla in siffror
Mercur Business Control hjälper företag att hantera sina ekonomiska och operativa resultat genom samverkande och intuitiva lösningar för att hantera komplexiteten i planering, budgetering, prognostisering, rapportering och analys. Mercur Business Control används av hundratals företag runt om i världen för att spara tid vid insamling och rapportering 'av resultat' och för att kunna lägga mer tid på analys och på att driva på verksamheten. Lär dig mer om Mercur Business Control

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Certent förenklar skapande och inlämning av interna och externa rapporter samtidigt som riskerna minskar och produktiviteten ökar.
Certent CDM är en säker, samarbetsinriktad, företagsskalbar rapportproduktionsplattform för återkommande rapporter och presentationer med flera författare. Certent CDM är specialbyggd för att omvandla manuella processer och förbättra kontrollerna, vilket gör att företag över hela världen snabbt och tryggt kan uppfylla en ständigt växande uppsättning reglerande och lagstadgade krav, inklusive XBRL och iXBRL tillsammans med interna beskrivande rapporteringskrav. Lär dig mer om Certent Disclosure Management

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Har du vuxit ur ditt bokföringssystem? Få de funktioner du behöver för att hantera din växande verksamhet på de områden där ett grundläggande system inte räcker till.
Har du vuxit ur ditt bokföringssystem? Få de funktioner du behöver för att hantera din växande verksamhet på de områden där ett grundläggande system inte räcker till. Flera företag, revisionsspår, anpassningsbara rapporter, flera lagerlokaler och obegränsad datakapacitet är bara några av de funktioner som ingår för de som vuxit ur ett grundläggande redovisningssystem. Omfattande funktionalitet som omfattar huvudbok, leverantörsskulder, kundfordringar, anläggningstillgångar, lager, inköpsorder, försäljningsorder och integrerad lönelista. Lär dig mer om CenterPoint Accounting

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Ett verktyg för förvaltning och portföljövervakning som har utformats för riskkapitalister, private equity-företag och affärsänglar.
Rundit är ett verktyg för portföljförvaltning som har utformats för privata kapitalbolag. Med Rundit kan fondförvaltarna automatisera rapporteringsuppgifter för kommanditdelägare (limited partners, LP) och få insikter i investeringar och portföljresultat via tydliga instrumentpaneler. Lär dig mer om Rundit

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Corporater ger medelstora och stora organisationer möjlighet att styra, hantera och säkerställa prestationer, risker och efterlevnad på en enda plattform.
Corporater är en programvarulösning som integrerar GRC med hur kunder driver sin verksamhet genom att mäta, hantera och driva prestanda. Corporater är en mycket flexibel lösning som kan konfigureras för en mängd olika affärsmodeller. Corporater hjälper medelstora och stora företagskunder att berätta hela sin berättelse om GRC och resultat, där beslut stöds av analyser och kan implementeras genom åtgärder och projekt. Lämplig för medelstora och stora företag. Lär dig mer om Corporater Business Management Platform

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Kodlös plattform för finansiell planering och analys i molnet
Farseer är en SaaS för finansiell planering och analys som hjälper företag att eliminera manuellt arbete, förbättra noggrannheten och säkerheten samt få nya insikter inom området finansiell planering och analys. Programvaran är som en Excel som är finansiellt specialiserad med en robust webbapplikation som förstärkts med prediktiva funktioner. Lär dig mer om Farseer

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
XLReporting är en webbplattform för att skapa rapporter, budgetar och prognoser precis som du vill ha dem. Fatta självsäkra beslut.
Erkänn: Rapportering är för komplext för att använda kalkylblad. Det tar mycket tid att använda kalkylblad för din rapportering. Då använder du inte din tid effektivt. XLReporting ansluter till dina data och automatiserar din rapportering. XLReporting ger dig automatisering, översikt och tillförlitlighet i varje steg. Programvaran gör att du kan förlita dig på dina siffror och dina beslut. Skapa dina egna rapporter som du vill ha dem. Kombinera information från olika källor i rapporter och diagram i olika layouter. Lär dig mer om XLReporting

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Sigma Conso Consolidation & Reporting är en enhetlig konsoliderings- och rapporteringsprogramvara.
Sigma Conso Consolidation & Reporting förenar lagstadgad konsoliderings- och förvaltningsrapportering. Det är en webbläsarbaserad lösning för finansiell konsolidering och rapportering för grupper. Den är klar att användas, lätt att lära sig och kan anpassas helt av användarna. Den möjliggör insamling och konsolidering av utfalls-, budget- och prognosdata. Med informationsmodulen kan du automatisera framtagningen av finansiella rapporter och förvaltningsrapportering och synkronisera uppdateringar när som helst. Lär dig mer om Sigma Conso Consolidation & Reporting

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Global Shares tillhandahåller en lättanvänd plattform för privata och offentliga företag som förenklar och effektiviserar administrationen av aktieplanen
En lättanvänd plattform för privata och offentliga företag som förenklar och effektiviserar administrationen av aktieplanen. Programvaran erbjuder sömlös integrering av nyckeldata med din aktieplan och ser till att du, oavsett plantyp och var du befinner dig, kan maximera fördelarna med aktiekompensation. Dina anställda kan logga in på sin Global Shares-aktieportal och se exakt vilka aktier de har och hur mycket de är värda. De kan enkelt sälja aktier, ta emot bidrag, lösa in optioner och till och med rösta på din bolagsstämma. Lär dig mer om Global Shares

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Ett lättanvänt, molnbaserat inköpsordersystem för projektbaserade företag som vill ha full kontroll. Fristående eller integrerat.
CostTracker är ett molnbaserat inköpssystem för projektbaserade företag som vill ha full kontroll över kostnaderna. Skapa, godkänn och spåra inköpsorder och försäljningsorder mot budgetar och få full överensstämmelse när fakturan anländer. Ge ditt team möjlighet att fatta bra beslut genom att tillhandahålla full insikt och automatisk kostnadskontroll. Fungerar perfekt fristående eller integrerat med ditt redovisningssystem. Du kan vara i gång på mindre än fem minuter. Lär dig mer om CostTracker

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Plattformen för integration från företag till bank löser komplexa utmaningar för bankintegration för globala ekonomi- och finansförvaltningsteam.
AccessPays plattform för integrering från företag till bank löser utmaningar för bankintegration för globala ekonomi- och finansförvaltningsteam. Genom att skapa en friktionsfri värld där organisationer säkert kan ansluta sitt back-office-system till mer än 11 000 banker och betalningssystem (Swift, SEPA, Bacs); förbättrar AccessPays anslutningspaket operativ effektivitet och ger korrekta beslut med automatiserade funktioner för betalningar, kontanthantering och riskhantering. Lär dig mer om AccessPay Platform

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
SOFT4Lessee är en programvarulösning för leasingredovisning och hantering av leasingkontrakt enligt en ny redovisningsstandard.
SOFT4Lessee är en programvarulösning för hantering av leasingredovisning och leasingkontrakt enligt ny redovisningsstandard ASC 842, IFRS 16 och AASB 16. Programvaran gör det möjligt för företag att hantera övergången till de nya leasingreglerna och följa dem snabbt och enkelt. Lösningen är byggd på Microsoft Dynamics-plattformen och kan integreras i all bokföringsprogramvara. Lär dig mer om SOFT4Lessee

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Sverige Lokal produkt
pcFinancials

pcFinancials

(0) Sverige Lokal produkt
Performance Canvas Financials är en molnbaserad programvara för ekonomisk planering, analys och transaktioner (financial planning, analysis and transactions, FP&A) som fungerar med alla ERP-system som används lokalt eller i molnet.
Performance Canvas Financials är en enhetlig och molnbaserad programvara för finansiell rapportering och analys, finansiell budgetering och planering, ekonomisk prognos, finansiell konsolidering och nyckeltalshantering. Du kan testa programvaran själv genom att begära en 30-dagars provperiod med din egen finansiella information. Det är gratis att lämna den om produkten inte uppfyller sina löften. Användarvänligt, smart arbetsflöde, sofistikerade samarbetsfunktioner, prisvärd och med allting i molnet. Lär dig mer om pcFinancials

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Förvandla din verksamhet med applikationer för molnbaserad realtidsplanering, prognoser och analys som fungerar för alla på alla enheter.
Förvandla din verksamhet med molnbaserade realtidsapplikationer för planering, prognoser och analys som fungerar för alla på alla enheter. Genom att anpassa sig till dina affärsprocesser, stödja detaljerade planerna för alla avdelningar och tillhandahålla ett användargränssnitt av konsumentkvalitet kan personer i organisationens utkanter enkelt planera och interagera på samma plattform, samtidigt som ekonomiavdelningen behåller kontrollen. Det ökar noggrannheten och gör det möjligt för dig att anta en kontinuerlig planeringsprocess. Lär dig mer om Tidemark

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Flerkanalsåterförsäljare kan uppnå driftseffektivitet med allt i ett-hantering av support, beställningar och logistik.
Commerce Studio från 1440 hjälper återförsäljare med flera kanaler att bryta ner datasilor och maximera produktiviteten med en enda Salesforce-inloggning. Få ditt företag att växa genom att effektivisera med de verktyg du redan använder för att hantera beställningar, returer, byten, kundsupport, lager, leverantörer, PIM, dropship, 3PL och mycket mer. Med kraftfull rapportering och analys kommer du snart att inse de tidsbesparande fördelarna när du omvandlar ditt back office med Commerce Studio. Lär dig mer om Commerce Studio

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys
Dataverktyg på företagsnivå för Excel- och Power BI-användare för att automatisera Excel-baserad finansiell kontroll, planering och prognostisering.
Abylon Rapid Planning är ett Excel-tillägg som automatiserar och förenklar finansiell kontroll, planering och prognostisering. Med Rapid Planning valideras alla dina data automatiskt (i Excel) och åtkomsträttighetshantering och samarbete förenklas medan mallarna kan redigeras av företagsanvändarna själva. Alla dessa nya funktioner är tillgängliga samtidigt som du använder ett bekant UI. Gör så att Excel och Power BI kan bli mer än bara verktyg för rapportering och datavisualisering. Lär dig mer om Abylon Rapid Planning

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara rapporter
  • Bankavstämning
  • Finanshantering
  • Fakturering
  • Kostnadsspårning
  • Rapportering och analys