397 resultat
Varför Capterra är gratis
Board ger dig en självservicerapporteringsmiljö: Anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-mått och dimensioner för analys. Lär dig mer om BOARD
Board ger dig en modern självbetjäningsrapporteringsmiljö som låter användare anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-åtgärder och analysdimensioner. Board tillhandahåller ekonomiavdelningar med en banbrytande plattform för att driva finansiella rapporterings- och beslutsprocesser i hela organisationen, uppnå en företagsomfattande syn på företagets resultat och koppla samman finans, verksamhet och verksamhet i samma miljö. Lär dig mer om BOARD
Board ger dig en modern självbetjäningsrapporteringsmiljö som låter användare anpassa alla rapporter med hjälp av dra-och-släpp-åtgärder och analysdimensioner. Board tillhandahåller ekonomiavdelningar...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Oracle NetSuite är en leverantör av molnaffärsprogramvara och omfattar ERP/ekonomi, CRM och eCommerce för mer än 24 000 organisationer. Lär dig mer om NetSuite
Oracle NetSuite är programvara för finansiell planering, budgetering och rapportering, med flexibla, skalbara och anpassningsbara distributionsalternativ. NetSuite underlättar både företagsomfattande och avdelningsbaserad ekonomisk planering med modelleringsfunktioner, arbetsflöden för godkännande och rapportering inom en lösning, från start till företag. Med dra-och-släpp-rapportbyggare, kraftfulla men ändå lättanvända, webbaserade rapporter placerar NetSuite realtidsinsyn i händerna på ekonomi- och affärschefer. Lär dig mer om NetSuite
Oracle NetSuite är programvara för finansiell planering, budgetering och rapportering, med flexibla, skalbara och anpassningsbara distributionsalternativ. NetSuite underlättar både företagsomfattande...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Programvara för finansiell rapportering som förser finansteam med information och visualisering för att fatta bättre beslut. Lär dig mer om Adaptive Planning
Förbättra rapporteringsprocessen så att du kan ägna mer tid åt att analysera data och mindre tid åt att manuellt sammanställa den och kontrollera om det finns några fel. Med dra och släpp-rapportbyggaren kan du skapa specialanpassade rapporter på bara några minuter och se ingående detaljer. Arbeta direkt i Office för att skapa finansrapporter och styrelseböcker med hjälp av de senaste uppgifterna som kan uppdateras på bara några sekunder. Äntligen kan du skapa rapporter som ger en tydlig bild med hjälp av data. En av ledarna i Gartners 2018 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Adaptive Planning
Förbättra rapporteringsprocessen så att du kan ägna mer tid åt att analysera data och mindre tid åt att manuellt sammanställa den och kontrollera om det finns några fel. Med dra och släpp-rapportbygga...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Stäng dina böcker snabbare genom att ge användarna möjlighet att skapa sina egna rapporter som de kan uppdatera och fördjupa sig i detaljerna för att hitta och åtgärda problem. Lär dig mer om Spreadsheet Server
Anslut din ERP till Microsoft Excel i realtid och undvik manuella datadumpar och uppdateringar för att upptäcka vad som verkligen händer i din organisation. Skapa och uppdatera alla ekonomiska eller operativa rapporter du behöver med ett verktyg som låter dig blanda GL och icke-GL-data från flera källor. Gå igenom allt från sammanfattningsnivå till tidskrifter, saldon och underordnade böcker för att snabbt hitta och åtgärda avstämningsproblem. Lär dig mer om Spreadsheet Server
Anslut din ERP till Microsoft Excel i realtid och undvik manuella datadumpar och uppdateringar för att upptäcka vad som verkligen händer i din organisation. Skapa och uppdatera alla ekonomiska eller...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Effektivisera finansiella avslutsprocesser och konsolidering och ta itu med komplexa globala redovisnings- och rapporteringskrav med OneStream XF. Lär dig mer om OneStream
OneStream XF är en moderniserad lösning för hantering av företagsprestanda som förenklar finansiell konsolidering och rapportering, planering, budgetering och prognostisering, analys och datakvalitet, allt med en enda enhetlig plattform. Få en helhetsbild över finansiella och operativa resultat med rapportering, analys, Microsoft Excel och kontorsintegrering, i systemet. Minska tidsåtgången och kostnaden och leverera korrekt information och nya analyser i rätt tid när verksamheten förändras. Lär dig mer om OneStream
OneStream XF är en moderniserad lösning för hantering av företagsprestanda som förenklar finansiell konsolidering och rapportering, planering, budgetering och prognostisering, analys och datakvalitet,...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Global Shares tillhandahåller en lättanvänd plattform för privata och offentliga företag som förenklar och effektiviserar administrationen av aktieplanen Lär dig mer om Global Shares
En lättanvänd plattform för privata och offentliga företag som förenklar och effektiviserar administrationen av aktieplanen. Programvaran erbjuder sömlös integrering av nyckeldata med din aktieplan och ser till att du, oavsett plantyp och var du befinner dig, kan maximera fördelarna med aktiekompensation. Dina anställda kan logga in på sin Global Shares-aktieportal och se exakt vilka aktier de har och hur mycket de är värda. De kan enkelt sälja aktier, ta emot bidrag, lösa in optioner och till och med rösta på din bolagsstämma. Lär dig mer om Global Shares
En lättanvänd plattform för privata och offentliga företag som förenklar och effektiviserar administrationen av aktieplanen. Programvaran erbjuder sömlös integrering av nyckeldata med din aktieplan...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
A2X automatiserar e-handelsredovisningen för säljare på Amazon och Shopify-butiker i hela världen. Betrodd av ledande e-handelsrevisorer världen över. Lär dig mer om A2X
A2X automatiserar e-handelsredovisningen för säljare på Amazon och Shopify-butiker i hela världen. Betrodd av ledande e-handelsrevisorer världen över. A2X är den saknade pusselbiten för att ansluta Xero och QuickBooks till dina e-handelskanaler. Den effektivisera ditt backoffice och frigöra möjligheter inom e-handelssektorn. Stäm alltid av. Noggrann avstämning är kärnan i A2X för att uppfylla professionella revisorers och bokförares stränga normer. Noggrannhet är av största vikt. Lär dig mer om A2X
A2X automatiserar e-handelsredovisningen för säljare på Amazon och Shopify-butiker i hela världen. Betrodd av ledande e-handelsrevisorer världen över. A2X är den saknade pusselbiten för att ansluta...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Integrerad programvara för redovisning, investeringsanalys och rapportering för kapitalförvaltare och familjekontor. Lär dig mer om FundCount
FundCount tillhandahåller integrerad programvara för redovisning, investeringsanalys och rapportering som förbättrar den operativa effektiviteten. Hedgefonder, familjekontor, fondförvaltare och private equity-företag förlitar sig på FundCounts standardrapporter och flexibla mallar för att visa tillgångsfördelning, förbereda skatteplaner, beräkna fondresultat, spåra entiteter i flera led med mera. Detaljerad rapportering som visar uppgifter om alla underliggande investeringar. FundCounts rapporter genereras på några minuter istället för att ta dagar eller veckor. Lär dig mer om FundCount
FundCount tillhandahåller integrerad programvara för redovisning, investeringsanalys och rapportering som förbättrar den operativa effektiviteten. Hedgefonder, familjekontor, fondförvaltare och...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
SOFT4Lessee är en programvarulösning för leasingredovisning och hantering av leasingkontrakt enligt en ny redovisningsstandard. Lär dig mer om Soft4Lessee
SOFT4Lessee är en programvarulösning för hantering av leasingredovisning och leasingkontrakt enligt ny redovisningsstandard ASC 842, IFRS 16 och AASB 16. Programvaran gör det möjligt för företag att hantera övergången till de nya leasingreglerna och följa dem snabbt och enkelt. Lösningen är byggd på Microsoft Dynamics-plattformen och kan integreras i all bokföringsprogramvara. Lär dig mer om Soft4Lessee
SOFT4Lessee är en programvarulösning för hantering av leasingredovisning och leasingkontrakt enligt ny redovisningsstandard ASC 842, IFRS 16 och AASB 16. Programvaran gör det möjligt för företag att...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Ett lättanvänt, molnbaserat inköpsordersystem för projektbaserade företag som vill ha full kontroll. Fristående eller integrerat. Lär dig mer om CostTracker
CostTracker är ett molnbaserat inköpssystem för projektbaserade företag som vill ha full kontroll över kostnaderna. Skapa, godkänn och spåra inköpsorder och försäljningsorder mot budgetar och få full överensstämmelse när fakturan anländer. Ge ditt team möjlighet att fatta bra beslut genom att tillhandahålla full insikt och automatisk kostnadskontroll. Fungerar perfekt fristående eller integrerat med ditt redovisningssystem. Du kan vara i gång på mindre än fem minuter. Lär dig mer om CostTracker
CostTracker är ett molnbaserat inköpssystem för projektbaserade företag som vill ha full kontroll över kostnaderna. Skapa, godkänn och spåra inköpsorder och försäljningsorder mot budgetar och få full...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Longview Tax hjälper skatteavdelningar att skifta fokus från att samla in data till att validera och analysera resultat. Lär dig mer om Longview Tax
Longview Tax hjälper skatteavdelningar att skifta fokus från att samla in data till att validera och analysera resultat. Longview Tax är nära anslutet till finanssystem, och det är intuitivt, lätt att använda och utformat för skatteexperters specifika behov, så att de kan hantera sitt eget system. Lär dig mer om Longview Tax
Longview Tax hjälper skatteavdelningar att skifta fokus från att samla in data till att validera och analysera resultat. Longview Tax är nära anslutet till finanssystem, och det är intuitivt, lätt...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Enterprise-level data tool for Excel & Power BI users to automate Excel-based financial controlling, planning and forecasting. Lär dig mer om Abylon Rapid Planning
Abylon Rapid Planning is an Excel add-on that automates and simplifies financial controlling, planning and forecasting. With Rapid Planning, all your data is automatically validated (within Excel), access right management and collaboration is simplified, while the templates can be edited by the business users themselves. Yet, all these new features are available while still using a well-known UI. Empower your Excel and Power BI to be more than just tools for reporting and data visualization! Lär dig mer om Abylon Rapid Planning
Abylon Rapid Planning is an Excel add-on that automates and simplifies financial controlling, planning and forecasting. With Rapid Planning, all your data is automatically validated (within Excel),...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Tailor smart financial reports and budgets to suit your business with Xero. Accessible anytime, anywhere. Take your free trial now!
Know your numbers with Xero financial reports. Track how specific areas of your business are performing. You decide what to track ¿ it could be departments, regions, rental properties or sales staff. You can use lock dates to close off your accounts at the end of reporting periods such as tax time and the end of financial year. You can export reports as a PDF, or export data to a spreadsheet with the formatting and formulas kept intact.
Know your numbers with Xero financial reports. Track how specific areas of your business are performing. You decide what to track ¿ it could be departments, regions, rental properties or sales staff....

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Wrike är en projektledningsplattform med funktioner som rapporter och analytiska instrumentbräden som hjälper dig att förbättra din ekonomiska rapportering.
Wrike är en arbetsledningsplattform som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Använd den kraftfulla plattformen för att spåra din ekonomi och se till att ditt företag förblir lönsamt. Utforska tidsuppföljningsverktyg för att logga timmar och övervaka teamens arbetsbörda. Skapa detaljerade rapporter och markera data på färgglada grafer, diagram och tabeller. Skapa anpassade analytiska instrumentbräden för att få en fullständig översikt över projektportföljen och dela resultaten med intressenter. Förenkla din ekonomiska rapportering med Wrike.
Wrike är en arbetsledningsplattform som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Använd den kraftfulla plattformen för att spåra din ekonomi och se till att ditt företag förblir...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Wave offers small business owners real double-entry accounting that is integrated with the rest of Wave's solutions, 100% free!
Wave offers 100% free, real double-entry accounting for small businesses. As a cloud-based software, Wave allows you to access your data from anywhere, add unlimited collaborators and work on all of your businesses from a single login. Wave eliminates data-entry and puts the financial reports you need at your fingers tips, allowing you to spend more time doing what you love. Your accounting is also seamlessly integrated with invoicing, receipt scanning, payment processing and payroll.
Wave offers 100% free, real double-entry accounting for small businesses. As a cloud-based software, Wave allows you to access your data from anywhere, add unlimited collaborators and work on all of...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacturers, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more!
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacture...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify.
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify. Just take a photo of your receipt and Expensify automatically transcribes the details. Expensify can categorize and code each receipt, and can even automatically submit business expenses for approval and reimbursement. With robust features like corporate card reconciliation, multi-level approval workflows, and direct syncs with all major accounting softwares, Expensify saves time for businesses of all shapes and sizes.
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify. Just take a photo of your receipt and Expensify automatically transcribes the details. Expensify can categorize and code each...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Extend the capabilities of your accounting system to include expense management with Nexonia.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with ERP's and accounting systems - Fast expense submissions with an easy to use mobile app - Handles complex approval workflows Nexonia's simple-to-use application is fully integrated with ERPs, credit cards, and other systems supporting a variety of businesses.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
BQE Core makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE Core makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients instead of managing internal processes. It is built by Architects, Engineers, and CPA's to meet the specific needs of professional services firms. It helps firms bolster their cash flow by expediting their billing process while improving their project management and their ability to analyze performance.
BQE Core makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books genererar en omfattande lista över ekonomiska rapporter såsom resultatrapporter, kassaflödesrapporter, skattedeklarationer, balansräkning med mera.
Zoho Books genererar en omfattande lista över ekonomiska rapporter såsom resultatrapporter, kassaflödesrapporter, skattedeklarationer, balansräkning med mera.

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Leading provider of best-in-class cloud accounting and ERP software.
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entitiesin minutes not daysto grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance.
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entitiesin minutes not daysto grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Det glada systemet för kostnadsrapportering. Utgiftsrapporteringen blir enkel, automatiserad och integrerad för användare och kostnadsansvariga.
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt utgifter från kvittobilder som fångats via ExpensePoint-mobilappen samt från alla e-postade kvitton. Inkluderar kreditkortsintegrering, godkännandehantering, automatisk GPS-milspårning och mycket mer. Med kunder i över 106 länder som Deloitte, Pita Pit, SodaStream och Kärcher. Se alla de 5-stjärniga recensionerna.
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Fast receipt scanning and easy expense reporting on the go or in the office. Don't settle for standard. Itemize.
Transforming receipts into intelligent data Itemize is an Artificial Intelligence platform that extracts data from receipts, invoices, and other commerce documents. The engine delivers intelligence that automates expense management, enhances accounts payable workflows, and improves compliance functions.
Transforming receipts into intelligent data Itemize is an Artificial Intelligence platform that extracts data from receipts, invoices, and other commerce documents. The engine delivers intelligence...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Easy, yet powerful accounting for American business owners. You choose your accounting method: Cash-basis, modified cash basis or accrual accounting. Basic Accounting features ($15/mo): Pay and Print unlimited 1099s and 1096's, create and mail invoices, record payments, track unpaid invoices & import bank transactions (most major banks supported). Premium Accounting ($25/mo) includes everything in Basic +custom invoices, estimates, bank reconciliation, recurring invoices, and more!
Easy, yet powerful accounting for American business owners. You choose your accounting method: Cash-basis, modified cash basis or accrual accounting. Basic Accounting features ($15/mo): Pay and Print...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar,...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Bench does your small business books for you. We sync directly with your accounts to deliver tidy, accurate and tax-ready books.
Bench is for small business owners who want to focus on their business, not their bookkeeping. Every month, Bench turns your data into tax-ready financial statements. You can monitor your business's financial health, download your financial statements, and chat with your team any time via the Bench app. And at the end of the year, Bench provides you with everything you (or your CPA) will need to file your taxes.
Bench is for small business owners who want to focus on their business, not their bookkeeping. Every month, Bench turns your data into tax-ready financial statements. You can monitor your business's...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include detailed profitability tracking, cash flow forecasting, customized reporting via Microsoft Excel, advanced inventory tracking and automated bank reconciliation.
Sage 50cloud (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Shoeboxed is the easiest way for your business to track expenses, categorize receipts, log mileage, create expense reports and more.
Shoeboxed is easiest way for your business to track expenses. Submit receipts using their mobile app, eReceipt uploader, or prepaid mail-in envelopes. Shoeboxed then scans, data enters, and categorizes everything into a secure, searchable online account that is accepted by the IRS. Plans start at $29 per month.
Shoeboxed is easiest way for your business to track expenses. Submit receipts using their mobile app, eReceipt uploader, or prepaid mail-in envelopes. Shoeboxed then scans, data enters, and categorize...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Cloud-based bookkeeping tool to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.
Cloud-based bookkeeping tool to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.
Cloud-based bookkeeping tool to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors.
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Sage | Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
Sage | Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage your cashflow and send and track invoices all through the cloud or on the mobile app. See why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit our website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. For a limited time only, try free for 3 months.
Sage | Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
The expense management and business card solution for precise control on company-wide spend
Divvy has combined seamless expense management software with business cards so you never have to process another expense report. With Divvy, you can leverage faster expense reporting, enforceable budgets, and a single platform to offer real-time visibility into all spend. Ready to gain more control and streamline your spend management—in a one-stop, easy-to-use platform? Get Divvy today to empower your team and save everyone time (including yourself).
Divvy has combined seamless expense management software with business cards so you never have to process another expense report. With Divvy, you can leverage faster expense reporting, enforceable...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Free Business, Accounting and Inventory Management App for Small and Medium Indian Businesses. Available on Mobile and Desktop Versions
Vyapar is the only Business Accounting, Invoicing & Inventory app made for small Indian Business, that lets you manage, invoices/receipts, estimates, payments, inventory and clients. An ideal solution fulfilling all your Business Accounting needs. It is a GST app. Works perfectly OFFLINE. With this business accounting app, you can create and share GST compliant invoices and tally them, generate accurate financial reports, automatically calculate taxes, that help you file GST tax returns.
Vyapar is the only Business Accounting, Invoicing & Inventory app made for small Indian Business, that lets you manage, invoices/receipts, estimates, payments, inventory and clients. An ideal...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
We design our software keeping your business in mind. From accounting to financial reporting, manage it all with our one-stop solution.
Every business has unique needs specific to your way of working or industry. Sometimes, you make exceptions to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in decreased productivity & hamper business growth. TallyPrime is a software designed keeping different scenarios in mind, such as financial reporting. We’ve taken care of every little detail, so that you don’t have to rely on workarounds but appreciate that the software is built specifically for you!
Every business has unique needs specific to your way of working or industry. Sometimes, you make exceptions to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
FreeAgent has been voted the UK's #1 accounting software for small businesses owners! (Accounting Excellence Awards 2018)
Join over 80,000 small businesses in the UK using FreeAgent to manage their finances! Our award-winning cloud accounting software brings together invoicing, time tracking, expenses, MTD-compliant VAT, Self Assessment and more. Our in-built Tax Timeline a calendar of all your tax liabilities ensures youll never miss a tax deadline again. FreeAgent is HMRC-compliant and were committed to protecting your personal and financial data, using multiple layers of security.
Join over 80,000 small businesses in the UK using FreeAgent to manage their finances! Our award-winning cloud accounting software brings together invoicing, time tracking, expenses, MTD-compliant...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Small business accounting made easy. Send invoices, collect payments, track expenses, create reports & make better financial decisions.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit card transactions, and provides accurate, complete, and real-time reports in one-click. In addition to automatic reconciling, Kashoo also provides OCR and receipt-matching. Simply drop an image of a receipt in the Inbox and Kashoo will automatically match it to a transaction.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
IBM® Cognos Analytics offers smarter, self-service capabilities so you can quickly and confidently identify and act on insight.
IBM Cognos Analytics offers smarter, self-service capabilities so you can quickly and confidently identify and act on insight. The engaging experience empowers business users to create and personalize dashboards and reports on their own - while providing IT with a proven and scalable solution that is available on premises or on the cloud.
IBM Cognos Analytics offers smarter, self-service capabilities so you can quickly and confidently identify and act on insight. The engaging experience empowers business users to create and personalize...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Förenkla, accelerera och effektivisera integreringen av din planeringsprocess i hela verksamheten med Jedox, programvara för prestandahantering och BI.
Med Jedox Enterprise Performance Management kan du effektivisera budgetering, planering och prognoser i hela organisationen. Förbättra datakvaliteten och analysen, halvera budgetcyklerna och påskynda rapporteringen med det moderna, intuitiva verktyget för ekonomi, försäljning och andra avdelningar. En ovanlig kombination av flexibla BI- och planeringsfunktioner, ett Excel-optimerat gränssnitt och en kraftfull modelleringsmotor gör det möjligt för icke-tekniska företagsanvändare att bygga sina egna appar.
Med Jedox Enterprise Performance Management kan du effektivisera budgetering, planering och prognoser i hela organisationen. Förbättra datakvaliteten och analysen, halvera budgetcyklerna och påskynda...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
En enkel ekonomisk instrumentpanel för ditt företag. Skapa smarta budgetar och säljmål och spåra gentemot planen. Synkar med QBO och Xero.
LivePlan förenklar affärsplanering, budgetering, prognostisering och prestandaspårning för små och nystartade företag. Sätt upp affärsmål, jämför resultaten med branschriktmärken och se alla dina nyckeltal i en lättanvänd instrumentpanel, så att du vet exakt vad som händer i verksamheten. Mindre än 20 USD/månad.
LivePlan förenklar affärsplanering, budgetering, prognostisering och prestandaspårning för små och nystartade företag. Sätt upp affärsmål, jämför resultaten med branschriktmärken och se alla dina...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Business management solution that includes features for financial forecasting, supply chain optimization, and project planning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is a comprehensive business management solution designed for small to medium-sized businesses.The software provides features for financial forecasting and reporting, supply chain optimization, and project planning and tracking.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is a comprehensive business management solution designed for small to medium-sized businesses.The software provides features for financial forecasting and...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
Phocas Software revolutionizes the way people interact with their data through powerful analytics and visualization tools.
Phocas is a team of passionate professionals who are committed to helping people feel good about their data. Our software brings together organizations’ most useful data from an ERP and other business systems and presents it in a way that makes it easy to analyze by anyone. Building dashboards is straightforward but what sets Phocas apart is its ad-hoc analysis capabilities. Unlike other BI tools, Phocas makes it easy for the user to decide how much detail to see and in what format.
Phocas is a team of passionate professionals who are committed to helping people feel good about their data. Our software brings together organizations’ most useful data from an ERP and other...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
New realities call for new solutions. We are the #1 time and billing, and payments software for law firms. Try for FREE now.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs your legal or accounting firm demands, without extra features you never use anyway. Store payment information with TimeSolvPay and run hundreds of payments in seconds on YOUR timeline, achieving ZERO Accounts Receivable! For over 20 years, our web-based solution has helped companies increase billable time and get paid faster, at home or in the office. Integrate with LawPay, QuickBooks, Office 365, and more.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs your legal or accounting firm demands, without extra features you never use anyway. Store payment information...

Funktioner

  • "Vad händer om" -scenarier
  • Inkomst & balans-blad
  • Hantering av kontanter
  • Budget / Prognoser
  • Huvudbok
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter