Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

CMMS-program

CMMS-program kallas även datoriserade underhållshanteringssystem och effektiviserar underhållsprocesser, administration och planering, vilket hjälper organisationer att säkerställa konsekventa prestanda och ökad effektivitet. Genom att automatisera och övervaka underhållsscheman sänker ett CMMS-system kostnaderna och optimerar reparations- och utbytesprocessen för viktig utrustning. CMMS-program är relaterade till programvara för kalibreringshantering, underhållssystem och underhållshanteringssystem.

Sverige Visa lokala produkter

40 resultat

Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran för planering, spårning och optimering av underhåll för att uppfylla drifttidsmålen. Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna CMMS-programvara hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta till affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal med anpassningsbara instrumentbräden och rapporter. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra uppgifter var som helst ifrån – även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
MaintainX är en CMMS, arbetsorderdigitalisering som ökar effektiviteten och insikterna i realtid. Mycket enkel att använda. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX är en mobilinriktad CMMS-programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering. Lösningen gör att frontlinjeteam på fabriker alltid vet vad de ska göra och hur det ska göras. Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper anläggningschefer att bli mer effektiva operatörer genom att leverera affärsinsikter i realtid från fältet. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
CMMS-programvara för hantering av serviceärenden, kostnader och leverantörer. Experthjälp för snabb implementering. 15 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna fantastiska CMMS-programvara kan du följa upp underhållskostnader, schemalägga tjänster, hantera leverantörer och anpassa varningar för bättre kontroll. Denna programvara inkluderar en mobilapp för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Fullständig underhållshistorik och användbara servicerapporter gör detta till ett måste för alla dina behov av förebyggande underhåll. Använd integration med Jira eller Zendesk för att länka serviceärenden till kapitalförvaltning för effektiviserat underhåll. Prova gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer möjlighet att planera, spåra, hantera och rapportera om arbete. Med det enkla, flexibla gränssnittet gör Smartsheet det möjligt för team att effektivisera underhållsdriften, förbättra budgetspårningen, hantera arbetsordrar och leverera realtidsdata och rapportering. Med mobilappen Smartsheet ser du till att teamen har tillgång till viktig information när de behöver den, så att du kan lägga mindre tid på processen och mer tid på att leverera resultat. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
UpKeep rankas som den främsta mobila CMMS för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps CMMS rankas som kanske den främsta lösningen för mobilt underhåll och resurshantering för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
eMaint CMMS är lätt att implementera. Dess robusta funktionalitet möjliggör optimal prestanda och hälsa för materiel och resurser, vilket ökar utrustningens livslängd.
Konfigurera det molnbaserade eMaint CMMS för att passa din organisations unika behov. Optimera arbetsflöden, automatisera underhållsåtgärder och säkerställ tillgängligheten för reservdelar för kommande arbetsordrar. Generera rapporter om regelefterlevnad snabbt och använd instrumentbrädan i eMaint för att visa status för arbetsorder och backlog på en enda skärm. Dokumentera milstolpar för kontinuerliga förbättringar och ökad tillgångstillförlitlighet. Få tillgång till tillgångsdata på distans från valfri plats med en dator, bärbar dator eller mobilenheter. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
CleanMyMac X är ett allt i ett-optimeringspaket för Mac. Programvaran tar bort 49 olika typer av Mac-skräp och optimerar prestandan i varje steg.
CleanMyMac X är en komplett uppsättning med rensnings- och produktivitetsverktyg för Mac. Om ditt team använder Mac-datorer är CleanMyMac X rätt app för att förbättra prestandan. Programvaran fixar de vanligaste Mac-problemen: rensning, uppsnabbning, skydd och hjälper till att organisera appar och filer för att förbättra produktiviteten. • Frigör många gigabyte av utrymme. • Justera en Mac för maximal snabbhet. • Neutralisera Mac-specifika virus och reklamprogram. • Uppdatera all programvara med ett klick. • Hitta och ta bort icke-produktiva appar. Lär dig mer om CleanMyMac X

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Ta full kontroll över dina tillgångar med CHEQROOM:s lättanvända, innovativa programvara för utrustningshantering.
CHEQROOM:s intuitiv lösning för utrustningshantering hjälper dig att arrangera och schemalägga dina tillgångar. Få åtkomst till varje enskild tillgång när som helst, var som helst. För register över defekt utrustning och utrustning som behöver underhåll eller reparationer. Allt på ett ställe. På så sätt kan du vidta nödvändiga åtgärder för att se till att utrustningen alltid fungerar. Lägg enkelt till bilder, fakturor eller annat som du kan behöva. Minska driftstoppen och öka tillgängligheten. Lär dig mer om Cheqroom

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Optimera arbetsflödet, förbättra kommunikationen och tillhandahåll insyn i det löpande underhållet av dina anläggningar.
Kommunikations- och lösningshantering för återförsäljare och restauranger. Hantering av flera återförsäljarplatser kräver samordnad planering, kommunikation och verkställande för att säkerställa effektiv implementering av företagets operativa strategier. Big Sky Technologies tillhandahåller ett avancerat kommunikations- och lösningshanteringssystem för att fånga upp, spåra, hantera och lösa problem som påverkar återförsäljarverksamhet som bedrivs på flera platser. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
En affärsprogramvara som har utformats för att maximera produktiviteten och effektiviteten hos fältbaserad personal genom att göra kontoret helt papperslöst.
Fieldmotion tillhandahåller en molnbaserad digital plattform för fältarbetare, som möjliggör datainsamling i realtid, inställningar för avtalade tider, effektiv kommunikation, beslut i realtid, ansvar för och övervakning av tidsplanering. Fieldmotion-plattformen är intuitiv och enkel att använda, vilket innebär att den kan användas direkt när den levereras och gör den attraktiv för företag som vill komma igång snabbt. Lär dig mer om FIELDMOTION

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %. Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse. Lär dig mer om Asset Infinity

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Ny helhetslösning för planering och hantering av underhåll av byggnader.
Nya Spacewell Maintenance är en omfattande SaaS-mjukvara för att hjälpa organisationer av alla storlekar att optimera sin underhållsverksamhet, minska kostnaderna och följa reglerna. Lösningen består av tre produkter: - Maintenance Planning (långsiktig underhållsplan och budget). - Maintenance Management (förebyggande och korrigerande underhåll). - Compliance (efterlevnad av regelverk och säkerhet på alla platser). Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Sverige Lokal produkt
MaintMaster är en molnbaserad CMMS för förebyggande underhåll som stöder underhållsstandarder med unik IoT-sensorintegration.
MaintMaster är en molnbaserad och snabbimplementerad CMMS för organisationer som vill gå från reaktiv till tillståndsbaserat underhåll. Plattformen anpassas enkelt utan kod. Navigera dina platser och tillgångar med bilder, använd mallar för arbetsorders och arbeta på språng med streck- och QR-koder. MaintMaster stöder internationella underhållsstandarder som europeiska normer och BSI PAS 55 direkt – med integrerade IoT-sensorer för övervakning av tillgångar. Lär dig mer om MaintMaster

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
PEMAC Assets: - Tillgångshantering - Liverapporter - Kalibreringar - Uppfyller 21CFR - Entreprenörs- och tillståndshantering - Papperslös spårning
PEMAK | CMMS Med fler än 200 funktioner är PEMAC Assets en helt anpassningsbar CMMS-lösning som möjliggör komplett planering av förutsägbart underhåll med hjälp av IoT-teknik. Kunderna kan välja, kombinera och integrera flera PEMAC Assets-moduler i en och samma plattform. PEMAC Assets kan också skydda din personals och dina entreprenörers hälsa och hantera godkännande av ändringar i en 100 % papperslös miljö. Spåra all utrustning och lager, underhålls- och rutinuppgifter med entreprenörs- och tillståndshantering. Lär dig mer om PEMAC Assets

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
En lättanvänd lösning som hjälper dig att organisera spårning och service av dina tillgångar som byggnader, utrustning och maskiner.
En lättanvänd lösning som hjälper dig att organisera spårning och service av dina tillgångar som byggnader, utrustning och maskiner. Förenkla dina dagliga underhållsprocesser från en enda miljö. Hantera introduktion, information om anställda, tillgångar, kontrakt, projekt, uppgifter, mötesprotokoll från en enda miljö. Säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Aptien passar ihop med ditt företag precis som LEGO. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Programvara för underhållshantering för små till medelstora team. Använd installerade på plats (för engångsavgift) eller molnvärd.
FastMaint CMMS är en programvara för underhållshantering för anläggningar, tillverkningsanläggningar, industriella och kommersiella anläggningar. Hantera förebyggande och korrigerande underhåll i ett enda gränssnitt. Installera i dina lokaler (engångsavgift) eller använd molnbaserat (månadsabonnemang). Registrera dig för ett gratisprov på några minuter. Lär dig mer om FastMaint

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Sverige Lokal produkt
En av de bästa lösningarna för att effektivisera underhållsprocessen, förlänga resursernas livslängd och dramatiskt öka produktiviteten.
HxGN EAM är en förstklassig programvara för underhållssystem som hjälper till att digitalisera och optimera underhållsoperationer för att nå nya effektivitetsnivåer. Denna lösning för det 21:a århundradet är byggd i branschspecifika utgåvor för att möta unika branschutmaningar. Till skillnad från nischlösningar som helt enkelt inte kan växa, eller ERP-tilläggsprodukter som kräver omfattande anpassning, är HxGN EAM en specialbyggd programvara för resurshantering som är redo att skalas upp och omvandlas när organisationer förändras och växer. Lär dig mer om HxGN EAM

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget.
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll
Qualcy Bio-Med CMMS Software är för företag inom hälsovård, bioteknik, läkemedel och medicintekniska enheter som vill kunna hantera CMMS-funktionerna på ett enkelt sätt.
* Qualcy Bio-Med CMMS Software har utformats för biomedicinska företag (inklusive bioteknik, läkemedel och medicintekniska produkter) för att hantera CMMS-funktioner, inklusive kapitalförvaltning, kalibrering, förebyggande underhåll och arbetsorder. Programvaran har inbyggda funktioner för e-signaturer, revisionsloggar och uppfyller kraven för 21 CFR del 11. Resurslagerhantering, in-/utcheckning, reservdelshantering, etikettutskrifter med mera. Lär dig mer om Qualcy QMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Teknikledning
  • Fakturering
  • Mobilåtkomst
  • Servicehistorik
  • Kalibreringshantering
  • Förutsägbart underhåll
  • Kalenderhantering
  • Inspektionshantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Schemaläggning av underhåll