274 resultat
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga kravuppfyllande medicinska schemaläggningsapplikationer utan kodning. Forrester Research rankar Caspio som en ledare och programvaran ger dig möjlighet att samarbeta effektivt, hantera patienter effektivt och leverera personlig vård med hjälp av en anpassningsbar allt i ett-molnplattform som är byggd för att uppfylla de specifika behoven i din organisation, allt utan IT-kostnader. Se varför Caspio är betrodd av ledande sjukvårdsorganisationer. Prova Caspio GRATIS. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Programvara för medicinsk schemaläggning med påminnelser för alla medicinska kliniker. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder en heltäckande programvara för medicinsk schemaläggning som får dig att se professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en fullt fungerande webbplats där du kan presentera din medicinska klinik och börja acceptera besök, skicka påminnelser, sälja produkter och olika tilläggstjänster. Lösningen gör det möjligt för dig att ställa frågor till dina kunder vid bokningen, erbjuder SOAP och uppfyller HIPAA. Gå till SimplyBook.me för att se hur lösningen är skräddarsydd för den medicinska sektorn. Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Automatisera dina patientbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Spara tid och se till att din medicinska praktik är välorganiserad med Acuitys HIPAA-kompatibla självbetjäningslösning för schemaläggning. Så fort en patient har bokat en tid utför Acuity patientintag, skickar specialanpassade bekräftelser med ditt namn, skickar påminnelser med SMS och e-post, lagrar patientuppgifter, låter folk boka om sin egen tid grundat på din tillgänglighet och hanterar betalningar och markerar patienter som incheckade. Med Acuity fungerar din vardag smidigare. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Använd Vagaros programvara och appar för sjukvården för att få bokningar, behandla betalningar, skicka påminnelser och marknadsföra ditt företag. Från 25 USD/mån
Använd den HIPAA-kompatibla bokningsprogramvaran för sjukvården för att administrera ditt företag och få det att växa. Anpassa ditt schema och få åtkomst till din kalender på valfri enhet. Boka om med ett enkelt dra och släpp-gränssnitt. Öka produktiviteten med onlinebokningar, integrerad betalningshantering, marknadsföringsverktyg med mer. Enkel hantering av avtalade tider och personliga hälsouppgifter (personal health information, PHI). Automatisera ansvarsfriskrivningar och SOAP-anteckningar. Vagaros affärsapp är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Prissättningen börjar vid 25 USD/månad, en månad gratis provperiod. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Make the switch today to see why 100,000+ health and wellness entrepreneurs trust SimplePractice to run their business.
Focus on clients while SimplePractice does the rest. Maximize your availability by giving clients the option to request appointments online. After you approve a request, you can send paperless intakes and insurance forms directly from the Client Portal. Set up AutoPay to get paid on time, every time. Reduce no-shows with unlimited appointment reminders. Work on-the-go with our mobile app and integrated telehealth platform. Sign up for a free, 30-day trial today to try it out for yourself. Lär dig mer om SimplePractice

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
NextGen Healthcare provides ambulatory practices with award-winning solutions along with dedicated support & professional services.
NextGen Healthcare is a leading healthcare software and services company that empowers the transformation of ambulatory care. Our smart, electronic health record solutions - NextGen Office (1-10 physicians) and NextGen Enterprise (10+ physicians) - help ambulatory practices alleviate the burden of documentation, advance clinical outcomes, connect with other health systems, elevate provider and patient satisfaction, streamline the revenue cycle, and foster healthier communities. Lär dig mer om NextGen Office

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Mental health EHR & therapy notes software for practices of all sizes. Lots of features and reports. Free 21 day trial.
EHR practice management software with Wiley Planners add-on, Telehealth for online therapy, mobile responsive interface, client portal, DSM/ICD codes, progress notes, treatment plans, discharge notes, review & co-sign notes, custom forms. Billing features: PQRS, claims & ERA/EOB, superbills, credit card service, batch invoice/claims. Sync with Google/iCal. Voice, text, email reminders. Tons of reports included: Payroll, Staff Billing, etc. Unlimited document storage, unlimited support. Lär dig mer om TheraNest

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Our award-winning healthcare IT solutions give providers greater control, so they can focus on what they do best.
athenaOne organizes the moment of care, performs administrative and quality services to ensure full payment, and tracks all physician orders so doctors can focus on what they do best. Deliver high quality care. With athenaOne, Doctors benefit from continuous access to the best practices of the nation’s largest clinical network, the most up-to-date and extensive quality rules and industry guidelines, and 24/7 support. Lär dig mer om athenaOne

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Trusted by over 60,000 mental health professionals, TherapyNotes EHR software helps therapists manage their practices more efficiently.
Trusted by over 60,000 mental health professionals, TherapyNotes helps behavioral health therapists manage their practices more efficiently through an easy-to-use, secure platform for notes, billing, scheduling, and more. TherapyNotes simplifies administrative work, giving practitioners more time and energy to focus on providing effective care for their clients. Lär dig mer om TherapyNotes

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Lär dig mer om Branch

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Web-based system designed with the agency's workflow in mind. Includes Marketing, Scheduling, Billing/Payroll integration, and more.
Designed for non-medical Personal Care and Medicaid agencies, AxisCare's award-winning, web-based scheduling, and management software allows agencies to manage and grow with confidence. With robust scheduling, GPS Mobile App, EVV, hospitalization tracking and metrics, medication reminders, payment processing with next day funding, billing/payroll integrations, custom forms + reporting, and more, AxisCare is the most flexible and easy-to-use scheduling software in the Home Care Industry. Lär dig mer om AxisCare

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Programvara för medicinsk schemaläggning med verktyg för HIPAA. Låt patienterna boka tid på din klinik online. Minska uteblivanden med 90 %. Gå med idag.
10to8:s programvara för medicinsk schemaläggning är betrodd av kliniker och sjukvårdspersonal i hela världen. Låt patienterna boka och hantera sina egna tider online samtidigt som du har kontroll över din kalender. Dra ner på administrationen och uteblivanden med upp till 90 % med intelligenta SMS-, e-post- och röstpåminnelser. Dra nytta av verktygen för Lagen om rätt till sjukförsäkring och ersättning (health insurance portability and accountability act, HIPAA) och håll skyddade hälsouppgifter säkra. Lägg till privata anteckningar till möten och få åtkomst till patienthistorik på ett enkelt sätt. Boka en demo eller börja kostnadsfritt idag. Lär dig mer om 10to8

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
The trusted, proven billing technology for independent practices. Simplify your medical billing and maintain control of your practice.
With Kareo Billing, there's no better software to support your in-house billing process. Our web and mobile applications help your practice easily manage patients and the complications that come with billing insurance. Kareo is a proven platform trusted by more than 75,000 providers. Kareo Billing will automate your entire process so you can get paid faster. Lär dig mer om Kareo Billing

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Only $99/month, ChiroFusion offers an affordable, reliable and complete practice management solution specifically for Chiropractors.
Only $99/month, ChiroFusion offers an affordable, reliable and complete practice management solution specifically for Chiropractors. The software is web-based, meaning that there is never any software to download, install, update or maintain. Access your practice data from any internet connected device anywhere, anytime. ChiroFusion is PC, Mac & Tablet compatible. Grow your practice today with ChiroFusion. Currently serving over 14,000 happy users. Lär dig mer om ChiroFusion

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Enables interactive online eligibility verification, claims submission, and reporting for a low subscription fee.
NueMD's easy-to-use and customizable Appointment Module handles multi-physician, multi-day, or multi-office schedules with ease. Create new patients, schedule recurring appointments, and manage co-pays with just a few key strokes. Automated appointment reminders help reduce no-shows. NueMD allows you to easily track patient flow with a time-stamped record of check-in, visit, and departure time. Reduce your practices administrative burden, increase your profitability, and better serve your patie Lär dig mer om NueMD

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
DrChrono cloud-based mobile EHR with PM includes live claims feed, real time eligibility checks, custom templates and appt reminders.
DrChrono’s all-in-one cloud-based mobile EHR comes with speech-to-text and custom templates/forms to chart effectively. With DrChrono's practice management and medical billing software you get a live claims feed for billing and payment processing, HCFA/Superbill generation, and e-fax integration. Real-time eligibility checks help you check patients’ information, and you can send custom appointment reminders through email, SMS, or phone. For students please visit DrChrono University. Lär dig mer om DrChrono

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Mend is the Leading Telehealth & Patient Engagement Platform. Cut down no-show rates and engage more patients. Try today!
Best for 11+ Provider Groups. Single Digit No-Show Rates: AI, Telehealth, Telemedicine & Complete Digital Patient Management: Appointment Reminders, Patient Self-Scheduling, & Digital Forms. #1 Rated Support & Custom Workflows. Mend Has 98.3% Engagement, 99.85% Video Connection, & Single Digit No-Show Rates. Mend Has Automation Technology To Integrate With Any EHR, PMS, or Other Systems. Approximately 50% Of Our Customers Have Been Converts From Other Systems. Lär dig mer om Mend

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Practice Fusion is the #1 cloud-based ambulatory EHR in the U.S. for independent practices. Try for free.
Practice Fusion is the #1 cloud-based ambulatory EHR platform in the U.S. supporting over 20,000 medical practices in delivering better care to over 5 million patients a month. With a best-in-class satisfaction rate, Practice Fusion is committed to delivering intuitive and easy-to-use health IT solutions to independent medical practices. Access on most any device, intuitive charting, seamless e-prescribing, integrated policy support, hundreds of lab and imaging connections. Try for free. Lär dig mer om Practice Fusion

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
RXNT's integrated Scheduler solution improves patient engagement and practice efficiency across all of your locations.
Eliminate one of the biggest barriers to practice efficiency with RXNT's Scheduler tool that supports multiple locations, lets you send patient reminders, and will streamline administrative tasks with ease. View office appointments for the day, week, or month, sync with Google and Outlook calendars, download appointment reports, and check patient eligibility from one platform. Plus, connect with our Medical Billing system for a fully-integrated Practice Management solution. Lär dig mer om RXNT

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
eClinicalWorks is a leader in healthcare IT, providing innovative, customizable Electronic Health Record (EHR) and Practice Management.
eClinicalWorks is a privately held leader in healthcare IT, providing comprehensive Electronic Health Record (EHR) and Practice Management (PM) solutions used by more than 850,000 providers in more than 20 countries. Lär dig mer om eClinicalWorks

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Therasoft Practice Management with integrated Teletherapy. Mobile apps with secure video and payments for Client & Therapist.
Switch to Therasoft. The Practice management platform starting at $69 a month per therapist. $99 per month for unlimited electronic claims and ERAs. Struggling with your UNPAID CLAIMS? Try our Receivables Management service. Ask about our Telehealth Bundle with Marketing, Management, Clinical and Billing - all-in-one COMPREHENSIVE package. A professional website. Secure Video. Credit card processing. Mobile Apps for Clinicians and clients in Android & iOS. ePrescribe available for psychiatrists Lär dig mer om Therasoft Online

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Dramatically improve your medical spa business performance while enhancing the customer experience with AestheticsPro!
AestheticsPro is the #1 complete HIPAA compliant cloud-based medspa software. We are here to fundamentally improve medical spa business performance for practitioners and owners while enhancing the customer experience and lives of their clients. Modern medispas need online scheduling, EHR and E-records creation and management, merchant services, and vital marketing solutions all integrated into 1 software solution. Create a competitive edge today by optimizing your growth with us! Lär dig mer om AestheticsPro

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Spend more time with your patients, not your EHR. A fully configured and cloud-based platform that compliments your preferred workflows
Enhance patient care with InSync's fully integrated, easy-to-use, cloud-based healthcare IT solutions tailored to Mental Health, Substance Abuse, and PTOTST practices and agencies. See how InSync can help you grow your practice, maintain compliance and increase productivity and profitability. Configured specifically to your practice and workflows. EMR, practice management, medical billing, telemedicine, patient portal, revenue cycle management and medical transcription. Lär dig mer om InSync Healthcare Solutions

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Booking Pages Builder, Unlimited customized and optimized booking pages for all your bookings.
Booking Pages Platform that allows for unlimited customized landing pages. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We give you a full web/landing page that will make you proud to share with your clients. We integrate with your existing calendars as well as with MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier and more! Find out why we have grown to over 40,000 users in 100+ countries in the last 12 months. Lär dig mer om Book Like A Boss

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Multi-functional appointment scheduling software trusted by 200,000+ mid-large enterprises and growing businesses globally.
Appointy helps save time and automate appointment booking while streamlining client management, staff scheduling, and marketing for businesses and institutions across many sectors like education, IT, retail, government, financial services, healthcare, beauty and wellness. You can manage appointments, send automated SMS/email reminders, accept bookings from social media, integrate with Google calendar, accept online prepayments, schedule resources & employees - all from one easy-to-use interface. Lär dig mer om Appointy

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. Lär dig mer om IntakeQ

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Compulink Healthcare Solutions is an integrated hybrid medical solution that provides medical service providers wide functionalities.
Compulink’s Advantage SMART Practice® is an all-in-one database EHR solution for specialty practices such as optometry, ophthalmology, orthopaedics, mental health, and more. Available cloud-based or server, Advantage includes smart features to help speed documentation and streamline practice workflow, including: specialty specific EHR, practice management, telehealth, patient engagement, eFax, EPCS, imaging/PACS, lab integration, inventory, optical POS (for eyecare), MIPS, e-commerce, and more. Lär dig mer om Compulink Healthcare Solutions

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Practice management solution that helps medical institutions manage workflow processes with billing, appointment scheduling and more.
Practice management solution that helps medical institutions manage workflow processes with billing, appointment scheduling and more. Lär dig mer om ECLIPSE

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Everything you need to run a better practice. Practice management software that offers charting, scheduling, billing, payments & more.
Everything you need to run a better practice. Noterro is an online clinic management tool for Massage Therapists, Physiotherapists, Chiropractors, and other health care providers. Our practice management software comes equipped with features such as medical charting software, SOAP notes software, predictive charting, patient assessment software and more to help you run a better practice Lär dig mer om Noterro

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
TimeTap is a feature-rich, highly customizable appointment scheduling tool trusted by medical institutions around the world.
TimeTap is a feature-rich online medical scheduling tool that streamlines appointment booking for esteemed institutions around the world and provides a client-focused approach. TimeTap’s scheduling software is designed for medium to large healthcare organizations that need a customized scheduling solution. TimeTap can manage scheduling for multiple staff and locations, patients and so much more. Our software is HIPAA and GDPR compliant – giving you a highly secure software that you can trust. Lär dig mer om TimeTap

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Modernize your practice with Jane: An all-in-one practice management solution with everything you need to create a thriving business.
Allow us to introduce you to someone special, meet Jane! We're an all-in-one practice management solution with a team of real humans who want to help you manage and grow your business. Available online and on any device, Jane offers branded online booking, beautiful scheduling, custom electronic documentation (EMR), online intake forms, patient reminders, integrated payment processing, and optional insurance management. Lär dig mer om Jane

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
We tie all the components of EMR, Practice Management, and Revenue Cycle Management into one integrated solution for urgent cares.
Experity (formerly Practice Velocity & DocuTap) is a cloud-based electronic medical records (EMR), practice management, and medical billing software solution built for on-demand care providers of all sizes and specialties including occupational medicine, pediatrics, and primary care. Experitys EMR/PM is desktop- and mobile-compatible, scalable, and provides complete clinical workflow and charting solutions from patient registration through discharge. Lär dig mer om Experity

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Lär dig mer om Solutionreach

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
More time for consultations. Happier patients. Less effort. vcita: HIPAA compliant scheduling designed for your practice. Free Trial!
Automate time-consuming tasks with an intuitive medical scheduling and management software. Let patients schedule consultations, reschedule, register and pay for group therapy sessions or receive telehealth services through a personalized patient portal- 24/7 and from any device. Reduce no-shows with automated reminders, collect payments securely and manage your patient records - all from a single, HIPAA compliant app. Less admin work and more time to focus on providing quality medical care. Lär dig mer om vcita

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Over 200 different therapy note templates designed by industry professionals. Simple, fast and easy to use. Full-featured software.
My Clients Plus is a leading provider of web-based billing and practice management software to healthcare industry. Ideal for individual and group practices with focus on behavioral, occupational, speech, physical therapy and other healthcare specialties. HIPAA compliant and meeting insurance industry standards. Our affordable price and powerful features simply make us one of the best values ever. Choose from over 200 therapy note templates designed by professionals like you. Lär dig mer om My Clients Plus

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
TimeClock Plus is a flexible, subscription-based workforce management software solution hosted in the cloud. Request a Free Demo today.
TimeClock Plus (by TCP Software) is a flexible, subscription-based workforce management software solution hosted in the cloud. With this tool, organizations from any industry can effectively track time and labor, create and deploy schedules, manage leave and absences, generate reports and more. Using TimeClock Plus, organizations gain deeper insights into their workforce's labor and can automate daily or routine workflows such as payroll processing that exhaust time and money. Lär dig mer om TimeClock Plus

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Customizable calendar views for quick booking, and optional online patient scheduling portal embedded into your practice’s website.
Scheduling is straightforward, with the ability to filter criteria and toggle between calendars to book appointments – tomorrow or in three months. Lär dig mer om Benchmark PM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Utformad av sjukvårdspersonal för sjukvårdspersonal. Rotageek är en revolutionerande schemaläggningslösning.
Utformad av sjukvårdspersonal för sjukvårdspersonal. Rotageek är en revolutionerande schemaläggningslösning som sträcker sig längre än traditionell schemaläggning och hjälper sjukvårdsorganisationer att spara tid, stödja schemaläggning av egen arbetstid och skapa smart och optimerad schemaläggning. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Next-generation cloud-based software that transforms, innovates and automates the way vets run their practices.
ezyVet is the next generation in cloud-based Practice Management software. An easy-to-use, all-in-one solution for Primary Care, Emergency, Specialty, and Universities. ezyVet is packed full of tools and features to help your practice function to its full potential. Improve workflows, collect data and make better business decisions. With 24/7 support and integrations with a host of quality partners, ezyVet offers a truly connected solution. Lär dig mer om ezyVet

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Square Appointments is an all-in-one scheduling POS for booking, payments, and team management.
Running a business is hard enough, especially if you're juggling multiple tools to do different things. Square Appointments is an integrated POS that comes with online scheduling and payment processing so that you can run your whole business from one place. It's a one-stop-shop solution that helps you save time and stay organized because it's customized for businesses who run on appointments. Square Appointments is now free for individuals, and really affordable for teams. Lär dig mer om Square Appointments

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
PatientPop makes it easy for patients to schedule and confirm appointments. We convert visitors into patients anywhere they find you.
PatientPop makes it easier for patients to schedule and confirm appointments. With our easy online booking available across the web, visitors convert into patients anywhere they find you. Our universal scheduling solution is available on 50+ sites including Google, Yelp, Facebook, and many more. Experience a more efficient way of booking appointments using far less time. We also integrate with the most widely used EMRs to help you enhance your patient connection and deliver the best experience. Lär dig mer om PatientPop

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Cloud-based, specialty-specific EHR and all-in-one system for practices and ASCs, designed to help save time and adapt to each user.
Physician practices for Allergy, Dermatology, Gastroenterology, OBGYN, Ophthalmology, Orthopedics, Otolaryngology, Allergy, Pain Mgmt., Plastic Surgery, Podiatry, and Urology; ASCs for Ophthalmology and GI. Lär dig mer om ModMed

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
An all-in-one mobile employees app that's powerful, affordable, and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Connecteam is a medical scheduling and team management app that allows to save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Start for free now! Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Cerner Ambulatory supports more than 55 specialties by delivering integrated clinical and financial solutions and services.
Cerner's PowerChart Ambulatory EHR ensures the right clinicians have the right information at the right time and place to make the best possible decisions. We believe that with information technology and coordination, health care becomes safer, more effective and available to communities worldwide. Lär dig mer om Cerner PowerChart Ambulatory EHR

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
AppointmentPlus scheduling software is HIPAA and GDPR compliant and has helped thousands of healthcare companies to save time & money.
Appointment scheduling software ideal for COVID-19 testing, flu/vaccine shots, biometric screenings, blood donations, corporate wellness, hospitals, drug trials, and other healthcare-related use cases. AppointmentPlus is HIPAA compliant and gives patients the ability to book online. Used by many of the top names in healthcare. Nearly a billion appointments have been booked safely and securely through the platform. Lär dig mer om DaySmart Appointments

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
It is not only a comprehensive PM/EMR system, but a robust marketing and patient acquisition software.
PatientNow provides comprehensive EMR, practice management, and patient engagement software in the elective medical industry. Streamline practice operations, improve efficiency, and drive revenue with one software partner. Paperless Office Electronic Charting Lab Interface Patient Portal Scheduling & Booking Memberships & Loyalty Rewards Appointment Reminders Pathways Email Automation Integrated Payment Processing Botox Banking API Integrations Patient Financing Powerful KPI Reporting And More Lär dig mer om PatientNow

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Practice management software that provides everything you need to streamline your health clinic.
Power Diary is the online practice management software trusted by health practitioners worldwide. Power Diary features include: + Calendar Management + Appointment reminders (SMS + email) + Treatment note templates + Client invoicing + Online bookings + 2-way SMS chat + Telehealth + And More Lär dig mer om Power Diary

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten
Sling is a free employee scheduling tool for managing your hourly employees. Get started for free in minutes, no credit card required!
Sling is a free employee scheduling tool for managing your hourly employees. Streamline your employee scheduling, communication, and time clock all from one simple software. Boost productivity and save on labor costs with our free iOS and Android apps for your employees. Communicate with your team and make announcements with ease. Automate your shift scheduling, time tracking, availability, and more. Get started for free in minutes, no credit card required! Lär dig mer om Sling

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Hantering av patientjournaler
  • Fakultets- / personalhantering
  • Läkarehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera platser
  • Återkommande möten