Sverige Visa lokala produkter
45 resultat
monday.com är en programvara för kontakthantering som hjälper dig att spåra, lagra och hantera all din kontaktinformation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday.com är en programvara för kontakthantering som hjälper dig att spåra, lagra och hantera all din kontaktinformation. Dela enkelt dina kunders kontaktinformation med relevanta intressenter och förvandla automatiskt dina företagskontaktlistor till en organiserad adressbok i monday.com. Du kan använda smarta och visuella tavlor för att tilldela objekt, automatisera e-postmeddelanden, ställa in påminnelser, hantera dina mål och dela filer. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Lägg mindre tid på att gräva bland dina kalkylblad och mer tid på att sälja.
Organisera kontakter, schemalägg uppgifter och hantera affärer mer effektivt med Salesforces programvara för kontakthantering. Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Tack vare Pipedrives kraftfulla & flexibla kontakthanteringsprogram har försäljningskommunikationen aldrig varit enklare.
Tack vare Pipedrives kraftfulla och flexibla program har hanteringen av kontakter och försäljningskommunikation aldrig varit enklare. Fokusera på de aktiviteter som förvandlar prospekten till kunder och njut av Pipedrives intuitiva och enkla design. Inte bara kan det integreras med hundratals stödjande appar och integrationer för kundhantering, vårt robusta och mobila CRM ger dig även åtkomst till alla funktioner så att du kan ha koll på kontakterna även när du är på språng. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Wrike är en arbetsledningsprogramvara för företag med godkännande, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapportering med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Hantera kontakter med hjälp av automatisk organisering, anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och resultatrapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Över 100 000 kunder i 170 länder använder ActiveCampaign för att automatisera sin marknadsföring, från kontakthantering till e-postanpassning.
ActiveCampaigns kundupplevelseautomatiseringsplattform (customer experience automation, CXA) är i särklass i sin kategori och hjälper över 100 000 företag i 170 länder att engagera sina kunder på ett meningsfullt sätt. Plattformen ger företag i alla storlekar tillgång till hundratals färdigbyggda automatiseringar som kombinerar e-postmarknadsföring, automatiserad marknadsföring, CRM och maskininlärning för kraftfull segmentering och personanpassning i sociala medier, e-post, meddelanden, chatt och text. Över 70 % av ActiveCampaigns kunder använder dess 300 integrationer. Lär dig mer om ActiveCampaign

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 32 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Bitrix24 gratis kontakthanterings- och CRM-programvara med 4 miljoner klienter runt om i världen. Versioner för molnet, mobil och öppen källa
Om du letar efter en kostnadsfri programvara för webbaserad kontakthantering som inte begränsar hur många kontakter du kan ha, med e-postmarknadsföring, fullt utrustad CRM och kontakthantering är Bitrix24 svaret. Bitrix24 är mycket lätt att använda och levereras fullpackad med avancerade säljverktyg. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Använd EngageBays enkla kontakthanteringsprogram för att lagra alla dina kontakter på samma ställe. Förbli organiserad, fatta meningsfulla beslut och öka försäljningen – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater. B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler. Idag förändrar över 600 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha. Lär dig mer om Lusha

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Molnbaserad lösning som hjälper företag att förbättra sin marknadsföring med databashantering, uppgiftstilldelning med mera.
ZoomInfo kombinerar världens mest omfattande företagsdatabas med förstklassig teknik för att stärka din marknadslanseringsstrategi från början till slut och ge en 360 graders vy över kunder, potentiella kunder och möjligheter. Lär dig mer om ZoomInfo SalesOS

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
PieSync synkroniserar dina kontakter mellan dina molnappar (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign osv.). Tvåvägs och i realtid.
PieSync fungerar i bakgrunden och synkroniserar dina kontakter tvåvägs och i realtid mellan dina favoritmolnappar (Google/Office365-kontakter, CRM-verktyg, marknadsföringsverktyg, redovisningsverktyg, helpdeskverktyg). Detta innebär att du kommer att ha tillgång till den mest aktuella kundinformationen, oavsett var du är eller vem som angav uppgifterna. Några av de populäraste anslutningarna är: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk och många fler. Lär dig mer om Operations Hub

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Skapa, skicka och spåra effektiva e-postkampanjer som hjälper dig att bygga varaktiga relationer med dina kunder.
Zoho Campaigns är en funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för företag i alla storlekar. Denna lättanvända applikation för e-postmarknadsföring erbjuder allt till ett rimligt pris, från registervård till automatisering och spårning av dina rapporter. Skapa responsiva e-postkampanjer med hjälp av färdiga e-postmallar eller dra och släpp-redigeraren för att utforma slående e-postmeddelanden. Du kan också automatisera hela e-postkampanjen och spåra dina rapporter för att planera, verkställa och hantera framtida e-postkampanjer. Lär dig mer om Zoho Campaigns

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov.
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga CRM-applikationer, såsom kontakthantering, utan kodning. Plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för att digitalt omvandla affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för tjänsteföretag och hjälper dig att behålla kontrollen.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer.
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Försäljnings- och marknadsföringslösning med fullständig kontakthantering som möjliggör en helhetsvy över kunden och ditt företag.
GreenRope Complete för CRM och automatiserad marknadsföring är en allt-i-ett-lösning som hjälper hela ditt team att göra skillnad. Med försäljning, marknadsföring, kundservice och drift allt inbyggt i samma system blir ditt företag en smidig, datadriven organisation med en komplett helhetsvy över kundens livscykel. Utöka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera en optimerad kundupplevelse genom alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Teamgates CRM-system för försäljning erbjuder säljare intelligenta kontakthanteringsfunktioner för att slutföra affärer snabbare och driva på framgångarna.
Teamgate är ett prisbelönt CRM-system för försäljning, utformat med din försäljningstillväxt i åtanke. Inom försäljning är det mycket som handlar om säljares lagertillgångar, och centralt för detta är kontakter och hur de hanteras. Det är därför Teamgate är den självklara lösningen för intelligent och effektiv kontakthantering. Med Teamgate kan smarta integrationer som Google Kontakter, Piesync, Zapier och Intercom alla effektivisera och automatisera informationsinsamling, datasökning och kontakthantering Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Salesflare är en intelligent CRM-plattform för kontakthantering, för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete.
Salesflare är en intelligent CRM-plattform för kontakthantering, för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med dina kontakter. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Dela kontakter och adressböcker med ditt team i Google Workspace (G Suite), Gmail eller mobila kontaktprogram, precis som du delar dokument!
Shared Contacts for Gmail gör det möjligt för användare av Google Workspace (G-Suite) och Gmail att skapa, hantera och dela lagrade adressböcker från var som helst (Gmail, Google Contacts, mobiltelefoner). Definiera åtkomsträttigheter på samma sätt som du skulle göra med ett Google-dokument. Få tillgång till delade kontakter var som helst i ditt arbetsutrymme (Gmail, Google Contacts, kalender, mobiltelefoner). När du skickar eller tar emot e-post, se informationen om avsändare och mottagare (företag, titel, anteckningar ...) och dela dem som en CRM. Lär dig mer om Shared Contacts for Gmail

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Pobuca erbjuder dig ett verktyg för kontakthantering för att dela dina kontakter med dina medarbetare och samarbetspartner.
Pobuca erbjuder dig ett verktyg för kontakthantering för att dela dina kontakter med dina medarbetare och samarbetspartner. Omvandla dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och nå den överallt. Pobuca Relationships-planen är en toppmodern mobil lättvikts CRM-app som hjälper dig att organisera ditt företags leads, ställa in marknadsföringskampanjer och hantera din försäljningspipa. Träffa Pobuca Bot, din virtuella assistent som kommer att söka och uppdatera den lagrade informationen i din annons Lär dig mer om Pobuca Connect

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Ontraport är en allt i ett-plattform som utformats för att stödja affärstillväxt. Alla dina funktioner, funktionalitet och kraft. Allt på ett ställe.
Ontraports allt i ett-svit med funktioner som kretsar kring ett robust CRM- och marketing automation-system som sömlöst samverkar med dess inbyggda landningssidor, e-postmarknadsföring, e-handel och analysverktyg, vilket gör det möjligt för företag att ge sina kunder effektiva och målinriktade upplevelser som ger resultat. Plattformen erbjuder också funktioner för medlemsskapssidor, hänvisningsprogram, säljkraftsautomation och affärsprocessautomatisering som driver systemisering och tillväxt. Lär dig mer om Ontraport

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort, få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter, segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk, skapa och dela ditt elektroniska visitkort, håller dina data privata och säkra, hjälp finns alltid att få på Lär dig mer om Covve App

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Sverige Lokal produkt
Ett visuellt och användarvänligt CRM-system anpassat efter dina behov för en enklare arbetsdag.
Lime CRM är ett marknadsledande och användarvänligt system som förenklar arbetsdagen för dig och dina kollegor. Lime CRM samlar dina kunder, affärer och kampanjer på ett ställe. Med smarta integrationer till dina andra system, ger Lime CRM dig en översikt av verksamheten och förebygger dubbelarbete. Kan användas i cloudmiljö eller på er egna server. Optimalt för 10 användare och uppåt. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning.
LiveVoxs kontakthantering är ett inbyggt CRM som är byggt för att möjliggöra en förenklad och stegvis utveckling från främst röstbaserade strategier till resultatstyrt digitalt engagemang. U-CRM förenar och centraliserar data över funktioner, kanaler och applikationer som är viktiga för kontaktcenter till en enda databas och skapar en enda kontaktpunkt för omnikanalengagemang. Detta gör det möjligt för personalen att arbeta snabbt och effektivt för att förbättra engagemanget och resultatet och i slutändan göra kunderna nöjda. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, outreach, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering.
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera människor. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt med hundratals datapunkter. Hitta e-postadresser och sociala profiler. Tilldela kontakter till arbetsflöden, listor och pipelines. Kör uppsökande kampanjer med massutskick i flera kanaler och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och skapa en optimal databas Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Ett enkelt verktyg för hantering av avtal som stöder schemaläggning med dra och släpp-funktionalitet och e-postuppdateringar om uppföljning av avtal. Kan integreras med Highrise CRM.
Ett enkelt verktyg för hantering av avtal som stöder schemaläggning med dra och släpp-funktionalitet och e-postuppdateringar om uppföljning av avtal. Kan integreras med Highrise CRM. Lär dig mer om Tracks

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Contact Boss är en lättanvänd, kraftfull CRM-databashanterare som gör det möjligt att spåra och hantera de personer som driver din organisation.
Contact Boss är en lättanvänd men kraftfull CRM-databashanterare som gör det möjligt att spåra och hantera de personer som driver din organisation. Contact Boss gör det enkelt att: Mata in nya eller importera befintliga kontakter Söka efter och organisera dina kontakter Håll kontakten med dina kontakter. Contact Boss sätter dig i förarsätet med robust sökkapacitet, omfattande rapporter, utmärkta granskningsfunktioner och säkerhetsverktyg för att se till att du kan sköta ditt företag friktionsfritt. Lär dig mer om Contact Boss

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads.
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter
Hantera kvaliteten på kund-, kontakt- och kontouppgifter i marknadsförings-, försäljnings- och CRM-plattformar.
ebCard är en plattform för kontaktdatakvalitet för datadrivna och resultatorienterade marknadsförare som söker avancerad datakvalitet för att vårda och konvertera sina leads med sina marknadsförings- och försäljningsplattformar. Till skillnad från andra fristående datakvalitetsverktyg tillhandahåller ebCard en unik plattform som aggregerar data från flera olika leverantörer för att uppnå högsta kvalitet med minsta möjliga ansträngning. Lär dig mer om ebCard

Funktioner

  • Kontaktdatabas
  • Försäljningsrörledning
  • Lead-hantering
  • Prospekteringsverktyg
  • Delade kontakter