Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Processkartläggningsprogram

Med processkartläggningsprogram kan företag modellera, distribuera, optimera och hantera verksamhetsprocesser. Processkartläggningsverktyg erbjuder en samverkande, kontinuerlig kanal genom vilken förändringar kan genomföras och information spridas i hela företaget. Organisationer använder dessa applikationer för att koordinera sin affärsmiljö, schemalägga och synkronisera ändringar, testa effektiviteten av nya strategier och institutionalisera bästa praxis. Processkartläggningsprogram är kopplade till Program för systemintegration och Arbetsflödeshantering.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Processkartläggningsprogram

Sverige Visa lokala produkter

95 resultat

Gör ditt företag framgångsrikt med monday.com. Planera varje steg i din affärsstrategi med ett klick. Lär dig mer om monday.com
monday.com är programvara för företagsledning för hantering av alla delar av din verksamhet. Skapa strukturer för att planera arbetsbelastningen i ditt team, hantera dina projekt, kunder och mycket mer. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och få mer gjort tillsammans. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
ARIS är en intuitiv lösning för professionell hantering och modellering av affärsprocessledning. Lär dig mer om ARIS
ARIS är en intuitiv lösning för professionell hantering och modellering av affärsprocessledning. Vare sig du vill dokumentera verksamhetens nuvarande status på grund av kvalitetshänsyn eller certifieringsskäl eller om du vill utforma det som ska göras för att uppnå kontinuerlig förbättring av ditt omvandlingsprogram så är ARIS bra för att etablera en enda sanningskälla för alla ämnen som rör processexcellens i din organisation. Plus processutvinning, riskhantering och efterlevnadskontroll, RPA och mer. Lär dig mer om ARIS

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
SoluDyne företagsledning och flexibel QHSE-programvara. Integrerad. Komplett. Lär dig mer om SoluDyne
SoluDyne är ett komplett ledningssystem som strukturerar och visualiserar alla processer, aktiviteter, bestämmelser och krav som en organisation måste implementera, förbättra och genomföra för att följa och uppnå sina strategiska mål. SoluDyne ger ett komplett system i ett enda paket med integrerade funktioner som skapar verkliga synergier och ROI: Processhantering, incidenthantering, riskhantering, dokumenthantering, HR/kompetenshantering, revisionshantering Lär dig mer om SoluDyne

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Confluence gör det enklare för din organisation att implementera, optimera och effektivt organisera företagets mest komplexa strategier. Lär dig mer om Confluence
När du genomför ett projekt blir du mer effektiv om processerna redan är på plats. Använd Confluence för att konfigurera dessa processer. Confluence är ett programvaruverktyg för affärsprocessledning som kan göra det enklare för din organisation att implementera, optimera och effektivt organisera företagets mest komplexa strategier. Confluence integreras sömlöst med produkter i Atlassian-programsviten, till exempel Jira, för att hjälpa dig att automatisera dina processer. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
BPM-plattformen Intellect är en kodlös plattform som ger användaren möjlighet att förnya sig genom att skapa eller modifiera företagsappar utan kodning. Lär dig mer om Intellect QMS
Intellects affärsprocessledning BPM-plattform är en kodlös plattform som underlättar digital omvandling och automatisering. Visionen är att ge alla "möjlighet till innovation" genom att erbjuda en prisbelönt BPM-plattform som gör det möjligt för icke-programmare att använda dra-och-släpp-teknik för att ta fram formulär, arbetsflöden och rapporter. Lär dig mer om Intellect QMS

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Kartlägg, analysera och automatisera processer, hantera regelefterlevnad och utvärdera risker på en enda plattform. Lär dig mer om Digital Business Transformation Suite
Interfacings applikation Digital Twin, en global ledare erkänd av Gartner, är ett integrerat kvalitetshanteringssystem som täcker hela spektrumet av analys-, förbättrings-, styrnings-, efterlevnads- och arbetsflödesautomatiseringsbehov. Lär dig mer om Digital Business Transformation Suite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett verktyg för affärsprocessledning som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet. Lär dig mer om Trello
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut. Lär dig mer om Visio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för affärsprocessledning för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, rapporter med mera.
Wrike är en programvara för affärsprocessledning som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Lucidcharts webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att kartlägga och dela dina affärsprocesser.
Skapa dina egna diagram för affärsprocessmodellering (business process modeling notation, BPMN) i Lucidchart. Med bara några få klick får du tillgång till alla de former du behöver för att skapa en snygg och professionell processkarta, inklusive uppgifter, transaktioner, konverteringar, samtalsaktiviteter, datalagring och mer. Det intuitiva Lucidchart-gränssnittet låter dig dra och släppa former på din canvas så att du får processhanteringen på nolltid. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Enkel och prisvärd programvara för affärsprocessledning finns tillgänglig i molnet och på plats med åtkomst till öppen källkod.
Om du letar efter gratis eller prisvärd BPM-programvara för affärsprocessledning har du hamnat rätt. Priset är inte Bitrix24 enda fördel. Du får en uppsättning standardaffärsprocesser som inte kräver konfiguration, som ledighetsbegäran, affärsresor, utgifter, inköp, allmänna förfrågningar (intern helpdesk). Dessa baseras på din företagsstruktur och kan enkelt ändras vid behov. Med Bitrix24:s affärsprocessdesigner kan du skapa anpassade affärsprocesser. Molnbaserad och med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Kapacitet för processautomatisering för hela företaget byggd för dagens mest komplicerade affärsbehov oavsett bransch.
Effektivisera hela verksamheten med UiPath, skapa och hantera automatiserade arbetsflöden, anslut dina team, applikationer och system, följ upp resultat genom avancerad analys och skapa anpassade rapporter. UiPath erbjuder en av de mest funktionsrika och lättanvända lösningarna för automatisering av repetitiva kontorsuppgifter, oavsett komplexitet. Den läser och registrerar data från och mellan alla dokument, applikationer och system, och automatiserar även de svåraste arbetsflödena med perfekt precision. Lär dig mer om UiPath

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Organisera och automatisera återkommande teamuppgifter samtidigt som du enkelt kan spåra framsteg med Process Street.
Effektivisera din BPM och återkommande arbetsflöden med Process Street. Skapa och anpassa enkelt organiserade checklistor så att du kan använda villkorad logik, spåra framsteg, tilldela uppgifter och godkännanden och integrera de verktyg som ditt team redan använder. Hantera processer som onboarding av anställda eller utbildning med enkel automatisering som ökar de anställdas produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. En arbetsyta med produktkartor, chatt, dokument med mera.
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. Spåra projektplanering, kommunicera med teammedlemmar och kunder, skapa samarbetsdokument med mera i denna centraliserade arbetsyta. Upprätthåll organisatorisk översikt över dina projekt medan du fördjupar dig i enskilda projekts tidslinjer. Med förstklassig kommunikation, molnlagring och arbetsflödessamarbete i ett enda verktyg kan du konsolidera både din arbetsdag och dina abonnemang i en enda webbläsarflik. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Pipefy förändrar hur affärsprocessledning fungerar. Skapa krångelfria processer idag.
Pipefy är programvaran för felsäkra processer. Det här är en lösning som hjälper team att skapa standarder för utförande, utforma hur processerna ska fungera och säkerställa teamets ansvar. Förbättra effektiviteten i dina processer med hjälp av automatiseringsregler för att spara tid och eliminera repetitivt och manuellt arbete, med fokus på det som verkligen är viktigt. Över 50 000 användare förbättrar sina resultat med Pipefy. Gör som dem och förbättra hur du hanterar din process idag. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Boomi förenar snabbt och enkelt allt i ditt digitala ekosystem så att du kan uppnå bättre affärsresultat snabbare.
Boomis intelligenta, flexibla och skalbara plattform förenar snabbt och enkelt allt och alla i ditt digitala ekosystem i alla kanaler, enheter och plattformar. Med Boomis molnbaserade plattform är det enkelt att komma igång, logga bara in och gå och du kan skala upp den på ett tillförlitligt och säkert sätt. Boomis sofistikerade funktioner i kombination med ett intuitivt gränssnitt, inbyggd information och insikter från Boomi-gemenskapen gör det möjligt för både IT- och företagsanvändare att få mer gjort på kortare tid. Lär dig mer om Boomi

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Sluta känna dig överväldigad och börja organisera dina projekt i Ninox med dess anpassningsbara användargränssnitt och teamfunktioner.
Hanterar du fortfarande projekten genom att använda e-post, kalkylblad och flera programvaror? Sluta känna dig överväldigad och börja organisera projekt i Ninox med dess mycket anpassningsbara användargränssnitt. Med Ninox kan du arbeta i stora team på alla plattformar. Ninox kan nås via sin ursprungliga macOS-, iOS- och Android-app eller via valfri webbläsare. Dessutom möjliggörs integrering av ett stort antal olika tjänster genom att använda Ninox API. Lär dig mer om Ninox

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Zoho Creator är en programvara för affärsprocessledning där du kan bygga, automatisera rutinuppgifter och hantera dina data effektivt.
Zoho Creator är en molnbaserad plattform för lågkodsapplikationsutveckling som ger dig möjlighet att bygga applikationer i storföretagsklass som körs på mobil, surfplatta och webb. Skapa anpassade formulär, konfigurera arbetsflöden, skapa informativa sidor och få igång din app på nolltid. Möjligheterna är oändliga, oavsett om det handlar om logistik eller volontärarbete. Företag i alla storlekar litar på att Zoho Creator hanterar deras data och har byggt mer än 4,5 miljoner appar i den. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Checklistprogramvara med Slack-integrering. Håll ditt team på rätt köl för dina viktigaste återkommande processer, arbetsflöden och standardrutiner (standard operation procedures, SOP).
Säkerställ framgångar med din organisations viktiga återkommande affärsprocesser. Tilldela uppgifter, samla in data, spåra tidslinjestatus, använd villkorad logik för att anpassa arbetsflöden och använd helt anpassningsbara instrumentbräden för att säkerställa att ditt team aldrig missar en viktig tidsfrist. Med en inbyggd Slack-integrering och 100-tals andra fungerar Manifestly i alla branscher och ser till att ditt team aldrig missar något. Lär dig mer om Manifestly

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Skapa total insyn och kontroll över dina företagsprocesser med Nintex Promapp®.
Nintex Promapp® låter företag ta kontroll över sin processhantering i en lättanvänd plattform. Med Nintex Promapp kan du förvandla komplexa processer, Visio-diagram och procedurdokument till rena, enkla och tillgängliga processkartor. B Nintex Promapp gör det möjligt för teamen att enkelt samarbeta kring processer, driva kontinuerliga förbättringar, svara på processfel, ta ett fullständigt ansvar för sina processer och sporra innovation för att uppnå processexcellens. Lär dig mer om Nintex Promapp

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Ett mycket bra UX-övervakningsverktyg och det är också en allt-i-ett APM, BPM, RUM, automatisering, realtid, 24x7, big data-plattform
germainAPMs huvudsakliga fördel är att förbättra användarupplevelsen av tekniken. För webbappen identifierar germainAPM det verkliga användarscenariot och grundorsaken till användarproblemet ner till scenariot, klick, tekniklager, kod, sql-meddelande. Ett problem kan upptäckas proaktivt och automatiskt lösas via germainAPM:s automatiseringsplattform. germainAPM:s andra fördel är att övervaka och hitta friktioner inom en affärsprocess. Tredje fördelen är att proaktivt upptäcka och förbättra tillgängligheten för programvara och maskinvara. Lär dig mer om Germain UX

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Starta en kostnadsfri provperiod och gör sällskap med mer än 500 000 användare av denna kodlösa formulärutvecklare och skicka data direkt till väsentliga appar. Planer från 19,99 USD/månad.
Starta en kostnadsfri provperiod och anslut dig till över 500 000 personer i 112 länder med Formstack, en mångsidig dra-och-släpp-formulärbyggare online för alla, med planer från 19,99 USD per månad. Utan att veta hur man kodar kan du skapa vackra, mobilvänliga webbformulär för att samla in onlinebetalningar, respons från kunder och marknadsföringsleads, skapa automatiserade arbetsflöden eller börja från hundratals förbyggda mallar. HIPAA-kompatibel med mer än 50 integrationer för appar som Salesforce, MailChimp och PayPal. Lär dig mer om Formstack Forms

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Verktyg för processutvinning som är direkt integrerade i BI-system som Microsoft Power BI och Qlik Sense.
process.science levererar färdiga verktyg för processutvinning som är direkt integrerade i Microsoft Power BI och Qlik Sense. process.science är ingen komplicerad fristående lösning som måste installeras utöver dina system. Implementeringen medför absolut ingen risk för systemfel, eftersom process.science inte ingriper i dina programvarusystem. process.science gör det möjligt för din BI-organisation att göra automatiserade processanalyser i realtid genom att använda de data som redan finns i ditt ERP. Lär dig mer om process.science

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Zingtree gör det enkelt att bygga interaktiva kunskapsbaser och guider så att ditt team själv kan hitta viktig information utan experthjälp.
Med Zingtree kan du skapa interaktiva kunskapsbaser och guider som hjälper ditt team att själv hitta information och förbättrar oddsen de följer korrekt rutin. Istället för att hålla kunskapen inlåst i folks huvuden eller i verktyg som är svåra att hålla uppdaterade är Zingtrees kodningsfria lösning byggd så att företagsanvändare kan bygga, distribuera och underhålla guider med lite eller inget IT-arbete. Det innebär att du kan leverera maximal klarhet till ditt team med minimal ansträngning. Lär dig mer om Zingtree

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Nintex gör det snabbt och enkelt att hantera, automatisera och optimera dina affärsprocesser.
Företag använder Nintex processplattform varje dag för att snabbt och enkelt hantera, automatisera och optimera sina affärsprocesser. Nintex processplattform innehåller funktioner för processkartläggning, arbetsflödesautomatisering, automatisering av robotprocesser, dokumentgenerering, formulär, mobilappar, processanalyser m.m., allt med en lättanvänd drag- och släppfunktion. Nintex gör det snabbare för offentliga och privata organisationer att hantera, automatisera och optimera affärsprocesser. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Schweizisk webbaserad whiteboardprogramvara: GDPR-kompatibel och med säker datahysning inklusive möjlighet till självhysning lokalt eller i ditt moln
Collaboard är en webbaserad och samarbetsinriktad whiteboardprogramvara från Schweiz. Programvaran erbjuder ett nytt sätt för virtuella samarbeten under webbmöten och seminarier eftersom ”stora tänkare tänker tillsammans”: spåna på nya idéer och samla dem, skapa tankekartor, planera projekt och mycket mer i realtid. Programvaran Collaboard är GDPR-kompatibel och all data hanteras enligt högt ställda säkerhetsstandarder i Nederländerna och Schweiz. Du kan också lagra data på plats eller i molnet. Lär dig mer om Collaboard

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
ActiveBatch förenklar arbetsbelastningsautomatisering och arbetsschemaläggning för företag genom att förena olika affärsprocesser i hela företaget.
ActiveBatch centraliserar kontrollen över repetitiva processer för dynamisk företagsomfattande organisering och synlighet. Automatisera processer som onboarding, filöverföringar, resursplanering, rapportgenerering och leverans, dataomvandlingar med mera. Ett kraftfullt, högpresterande konsolgränssnitt stöder arbetsflödesutveckling och miljöadministration, medan intuitiva, företagsvänliga gränssnitt ger slutanvändare självbetjäningsåtkomst för att köra och rapportera om arbetsflöden. Lär dig mer om ActiveBatch

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Gör det möjligt för dig att automatisera affärsprocesser, integrera med befintliga system och erbjuda din personalstyrka en webbportal för sina uppgifter.
FlowCentric Processware är perfekt för organisationer som vill satsa på digital omvandling, förnya sig på ett enkelt sätt och snabbt uppnå resultat. Företag använder programvaran för att utveckla flexibla lösningar för affärsprocessledning, förlänga livslängden på ERP-system och lägga till meningsfulla åtgärder till de data som samlas in av enheter som använder sig av sakernas internet (internet of things, IoT). Programvaran är perfekt för företag med över 100 anställda som vill digitalisera ett obegränsat antal processer, förbättra verksamhetens effektivitet och genomdriva lagstiftningskontroller. Lär dig mer om FlowCentric Processware

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Workato är nästa generations iPaaS med över 1 000 förbyggda anslutningar som hjälper dig att automatisera även de mest komplexa arbetsflödena i hela organisationen
Workato är en automatiseringsplattform för stora företag. Workato gör det möjligt för företag och IT-team att integrera sina appar och automatisera arbetsflöden utan att kompromissa med säkerhet och styrning. Byggd på en molnbaserad arkitektur som är utformad för skalning och hastighet för att avsevärt minska verksamhetens avtryck och totala kostnader. Denna low-code/kodlösa plattform gör det möjligt för team att bygga integrationer 5X snabbare än traditionella plattformar. Kontakta dem för att få en gratis provperiod. Lär dig mer om Workato

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras.
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag. Lär dig mer om Planview AgilePlace

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Programvara för företagsledning. Utforma webbaserade databasappar eller använd fördefinierade lösningar för att samla in, dela och hantera affärsinformation
En programvara för databaser online och affärsprocessledning. Du kan skapa en unik webbdatabasapplikation som syftar till att underlätta arbete med data, organisera och lagra information som du använder i ditt rutinarbete och skapa en lättillgänglig datakälla för ditt team. Systemet är helt anpassningsbart. Du kan hantera dina data så som du vill och ändra programmet när du behöver det. TeamDesk erbjuder obegränsade dokument, obegränsad lagring, obegränsad support, stabila priser och gratis provperiod. Lär dig mer om TeamDesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Kissflow är en riktigt bra BPM-programvara som inkluderar komplett affärsprocessledning.
Kissflow är en riktigt bra BPM-programvara som inkluderar komplett affärsprocessledning. Kissflow Workflow ger dig ett kodlöst arbetsflödesprogram där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Molnbaserad, heltäckande programvara för affärsprocessledning som hjälper dig att kartlägga, analysera, förbättra och övervaka dina processer.
PRIME BPM är en molnbaserad programvara för affärsprocessledning som har utformats för både affärsanvändaren och affärsprocessexperten. Med det intuitiva och användarvänliga gränssnittet kan du enkelt och exakt kartlägga, analysera, förbättra och övervaka affärsprocesserna. PRIME BPM bygger på förstklassiga metoder och levereras därför utrustad med analystekniker från BPM, Lean, Six Sigma, Value Stream Mapping med mera. Lär dig mer om Prime

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Nintex RPA låter dig frigöra potentialen i ditt företag genom att automatisera repetitiva, manuella affärsprocesser.
Genom att använda Nintex processplattform kan företag utnyttja utbildade robotar för att snabbt och kostnadseffektivt automatisera rutinuppgifter utan kod i ett lättanvänt gränssnitt. Användare får nu en omfattande processhanterings- och automationslösning för företag som effektiviserar processer som drivs av både strukturerade och ostrukturerade datakällor. Lär dig mer om Nintex RPA

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Människocentrerad och en av de enklaste tillgängliga processplattformerna: utforma, analysera och publicera dina processer i en enda applikation.
Engage Process Suite består av tre komponenter för kartläggning, analys, förbättring och delning av processer. Programvaran kontrollerar automatiskt logiken och ser till att du kan fokusera på stegen istället för designen. Lägg till kontextuella data som applikationer, dokument och roller för att ytterligare analysera dina processer. Förutom processhantering erbjuder plattformen en samarbetsmiljö där team kan organisera sitt arbete och få en översikt över uppgifter, aktiviteter och deadlines. Lär dig mer om Engage Process

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Ideagens PLM-programvara hjälper till att hantera kvalitetsinspektioner och processhanteringsuppgifter som används för att introducera nya produkter på marknaden.
Ideagens PLM-programvara hjälper till att hantera kvalitetsinspektioner och processhanteringsuppgifter som används för att introducera nya produkter på marknaden. Den används av tillverkare i alla storlekar och branscher för att effektivisera sina processer, ta bort variationer och felsäkra viktiga och komplexa uppgifter. Q-Pulse PM erbjuder funktionalitet direkt ur lådan, utformad för dagens tillverkares behov. Lär dig mer om Ideagen Quality Control

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Gluu är en processframgångsplattform byggd för medelstora företag som kombinerar alla verktyg du behöver på ett enda ställe.
Bara processkartläggning räcker inte. Gluu är en processframgångsplattform byggd för medelstora företag som kombinerar alla verktyg du behöver på ett enda ställe. Hantera din processamling, tilldela processägare för att kartlägga flöden, koppla människor till roller, lägga till visuella arbetsinstruktioner, kommunicera med kommentarer och kör processer med uppgifter och formulär. Inbyggda Android- och iOS-appar för fältarbete. Integrera med Microsoft och G Suite. Lär dig mer om Gluu

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
iGrafx affärsomvandlingsplattform förvandlar dina processer till en portfölj med värdefulla tillgångar.
iGrafx anser att processen är i centrum för allt. iGrafx affärsomvandlingsplattform förvandlar dina processer till en portfölj med värdefulla tillgångar. iGrafx tillhandahåller en samarbetsinriktad, omfattande plattform för BPMN, RPA, arbetsflödesautomatisering, kundresa, GRC och mer. Har du ett globalt företag? Inga problem. iGrafx har lyckats skala upp för att stödja företag med över 100 000 globala användare och det största globala företagskravet. Och aldrig några gränser för uppladdning eller filstorlek. Lär dig mer om iGrafx

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Processmodellering och design
  • Samarbetsverktyg
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Tredjepartsintegration
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering