I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Processkartläggningsprogram

Med processkartläggningsprogram kan företag modellera, distribuera, optimera och hantera verksamhetsprocesser. Processkartläggningsverktyg erbjuder en samverkande, kontinuerlig kanal genom vilken förändringar kan genomföras och information spridas i hela företaget. Organisationer använder dessa applikationer för att koordinera sin affärsmiljö, schemalägga och synkronisera ändringar, testa effektiviteten av nya strategier och institutionalisera bästa praxis. Processkartläggningsprogram är kopplade till Program för systemintegration och Arbetsflödeshantering.

Sverige Visa lokala produkter
95 resultat
Enterprise Process Center® is a centralized repository that stores and manages processes with a unique data-driven approach. Lär dig mer om Digital Business Transformation Suite
At the core of Enterprise Process Center® is a centralized repository that stores and manages processes and related data within a user-friendly, intuitive environment. You can link together complex artifacts of an enterprise: objectives, processes, procedures, employees, departments, customers, suppliers, systems, policies, documents, rules, risks, controls, capabilities and KPIs and tie them all together as puzzle pieces forming a 360 degree blueprint of the organization’s architecture. Lär dig mer om Digital Business Transformation Suite

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler. Lär dig mer om Brightpearl
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
SoluDyne företagsledning och flexibel QHSE-programvara. Integrerad. Komplett. Lär dig mer om SoluDyne
SoluDyne är ett komplett ledningssystem som strukturerar och visualiserar alla processer, aktiviteter, bestämmelser och krav som en organisation måste implementera, förbättra och genomföra för att följa och uppnå sina strategiska mål. SoluDyne ger ett komplett system i ett enda paket med integrerade funktioner som skapar verkliga synergier och ROI: Processhantering, incidenthantering, riskhantering, dokumenthantering, HR/kompetenshantering, revisionshantering Lär dig mer om SoluDyne

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Förbättra affärsprocesshanteringen med Asana AI. Hantera dina arbetsflöden, få bättre insikter och effektivisera samarbetet i teamet.
Asana förbättrar affärsprocesshanteringen med AI-drivna funktioner som förenklar dina arbetsflöden, levererar värdefulla insikter och effektiviserar samarbetet i teamet. Organisera uppgifter, spåra prestanda och anpassa dig smidigt till förändrade prioriteringar. Med projektmallar, målhantering och automatisk förloppsspårning säkerställer Asana att ditt team uppnår sina mål snabbare. Använd AI-drivna insikter för att optimera resurstilldelningen. Oavsett om du hanterar kampanjer, introduktion för nyanställda eller produktlanseringar, ger Asana din organisation möjligheten att arbeta smartare. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Gör ditt företag framgångsrikt med monday.com. Planera varje steg i din affärsstrategi med ett klick.
monday.com är programvara för företagsledning för hantering av alla delar av din verksamhet. Skapa strukturer för att planera arbetsbelastningen i ditt team, hantera dina projekt, kunder och mycket mer. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och få mer gjort tillsammans. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Confluence gör det enklare för din organisation att implementera, optimera och effektivt organisera företagets mest komplexa strategier.
När du genomför ett projekt blir du mer effektiv om processerna redan är på plats. Använd Confluence för att konfigurera dessa processer. Confluence är ett programvaruverktyg för affärsprocessledning som kan göra det enklare för din organisation att implementera, optimera och effektivt organisera företagets mest komplexa strategier. Confluence integreras sömlöst med produkter i Atlassian-programsviten, till exempel Jira, för att hjälpa dig att automatisera dina processer. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut. Lär dig mer om Visio

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Wrike är en programvara för affärsprocessledning för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, rapporter med mera.
Wrike är en programvara för affärsprocessledning som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Lucidcharts webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att kartlägga och dela dina affärsprocesser.
Skapa dina egna diagram för affärsprocessmodellering (business process modeling notation, BPMN) i Lucidchart. Med bara några få klick får du tillgång till alla de former du behöver för att skapa en snygg och professionell processkarta, inklusive uppgifter, transaktioner, konverteringar, samtalsaktiviteter, datalagring och mer. Det intuitiva Lucidchart-gränssnittet låter dig dra och släppa former på din canvas så att du får processhanteringen på nolltid. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Enkel och prisvärd programvara för affärsprocessledning finns tillgänglig i molnet och på plats med åtkomst till öppen källkod.
Om du letar efter gratis eller prisvärd BPM-programvara för affärsprocessledning har du hamnat rätt. Priset är inte Bitrix24 enda fördel. Du får en uppsättning standardaffärsprocesser som inte kräver konfiguration, som ledighetsbegäran, affärsresor, utgifter, inköp, allmänna förfrågningar (intern helpdesk). Dessa baseras på din företagsstruktur och kan enkelt ändras vid behov. Med Bitrix24:s affärsprocessdesigner kan du skapa anpassade affärsprocesser. Molnbaserad och med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Kapacitet för processautomatisering för hela företaget byggd för dagens mest komplicerade affärsbehov oavsett bransch.
Effektivisera hela verksamheten med UiPath, skapa och hantera automatiserade arbetsflöden, anslut dina team, applikationer och system, följ upp resultat genom avancerad analys och skapa anpassade rapporter. UiPath erbjuder en av de mest funktionsrika och lättanvända lösningarna för automatisering av repetitiva kontorsuppgifter, oavsett komplexitet. Den läser och registrerar data från och mellan alla dokument, applikationer och system, och automatiserar även de svåraste arbetsflödena med perfekt precision. Lär dig mer om UiPath

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid.
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Organisera och automatisera återkommande teamuppgifter samtidigt som du enkelt kan spåra framsteg med Process Street.
Effektivisera din BPM och återkommande arbetsflöden med Process Street. Skapa och anpassa enkelt organiserade checklistor så att du kan använda villkorad logik, spåra framsteg, tilldela uppgifter och godkännanden och integrera de verktyg som ditt team redan använder. Hantera processer som onboarding av anställda eller utbildning med enkel automatisering som ökar de anställdas produktivitet. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Anypoint Platform är en ledande integrationsplattform för att ansluta lokala, SaaS-baserade och mobila system.
MuleSoft:s Anypoint Platform gör det möjligt för användare att utforma, bygga, publicera och hantera programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och integrationer med en enda produkt. Den innehåller även API-analyshantering och en uppsättning paketerade anslutningar för populära applikationer och protokoll. Den kan användas på plats, i molnet och i hybridkonfigurationer. Lär dig mer om Anypoint Platform

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. En arbetsyta med produktkartor, chatt, dokument med mera.
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. Spåra projektplanering, kommunicera med teammedlemmar och kunder, skapa samarbetsdokument med mera i denna centraliserade arbetsyta. Upprätthåll organisatorisk översikt över dina projekt medan du fördjupar dig i enskilda projekts tidslinjer. Med förstklassig kommunikation, molnlagring och arbetsflödessamarbete i ett enda verktyg kan du konsolidera både din arbetsdag och dina abonnemang i en enda webbläsarflik. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Pipefy förändrar hur affärsprocessledning fungerar. Skapa krångelfria processer idag.
Pipefy är programvaran för felsäkra processer. Det här är en lösning som hjälper team att skapa standarder för utförande, utforma hur processerna ska fungera och säkerställa teamets ansvar. Förbättra effektiviteten i dina processer med hjälp av automatiseringsregler för att spara tid och eliminera repetitivt och manuellt arbete, med fokus på det som verkligen är viktigt. Över 50 000 användare förbättrar sina resultat med Pipefy. Gör som dem och förbättra hur du hanterar din process idag. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Nintex gör det snabbt och enkelt att hantera, automatisera och optimera dina affärsprocesser.
Företag använder Nintex processplattform varje dag för att snabbt och enkelt hantera, automatisera och optimera sina affärsprocesser. Nintex processplattform innehåller funktioner för processkartläggning, arbetsflödesautomatisering, automatisering av robotprocesser, dokumentgenerering, formulär, mobilappar, processanalyser m.m., allt med en lättanvänd drag- och släppfunktion. Nintex gör det snabbare för offentliga och privata organisationer att hantera, automatisera och optimera affärsprocesser. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
Boomi förenar snabbt och enkelt allt i ditt digitala ekosystem så att du kan uppnå bättre affärsresultat snabbare.
Boomis intelligenta, flexibla och skalbara plattform förenar snabbt och enkelt allt och alla i ditt digitala ekosystem i alla kanaler, enheter och plattformar. Med Boomis molnbaserade plattform är det enkelt att komma igång, logga bara in och gå och du kan skala upp den på ett tillförlitligt och säkert sätt. Boomis sofistikerade funktioner i kombination med ett intuitivt gränssnitt, inbyggd information och insikter från Boomi-gemenskapen gör det möjligt för både IT- och företagsanvändare att få mer gjort på kortare tid. Lär dig mer om Boomi

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Rapportering och analys
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Integreringar med tredjepart