Sverige Visa lokala produkter
408 resultat
Service Cloud 360 är en framstående kundserviceplattform som ger företag möjlighet att driva sömlöst engagemang över hela kundresa. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
Service Cloud är kundserviceplattformen för företag av alla storlekar där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Vision Helpdesk erbjuder helpdesk, helpdesk för flerföretagshantering (Satellite eller Multi Company Help Desk) och ITIL-servicedeskverktyg för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify-certifierad). Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe. Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över. Lär dig mer om Vision Helpdesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundtjänst som hjälper dig att anpassa dina kundkontakter. Den kombinerar alla dina kommunikationskanaler – e-post, livechatt, samtal och sociala medier – till en delad företagsinkorg och erbjuder en allt i ett-lösning för kundtjänst. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
(Spelifierad hjälpdesk + resurshantering) – komplikationerna = Freshservice. Dessutom är hjälpdesken även ITIL-klar. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdesk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Förvandla din e-post till en hel kundtjänstlösning. Snabbt och enkelt som e-post, men med de verktyg du behöver för att minska agenternas svarstider. Lär dig mer om Front
Förvandla din e-post till en kundtjänst för att leverera mer personlig kundsupport. Front sammanför e-postmeddelanden och meddelanden från alla kanaler (e-post, chatt, sociala medier, SMS) till en samarbetsinriktad teaminkorg. Svara tre gånger snabbare med automatiseringar av arbetsflöden, få tillgång till kunddata direkt i din inkorg och robusta analyser med team- och kundstatistik. Shopify, HubSpot och 4 000 andra team litar på Front för att arbeta produktivt och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Identifiera och prioritera kundproblem med Sprinklrs kundtjänstlösning för företag, som drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda helpdesk-lösningen i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att identifiera och prioritera kundfrågor på mer än 35 moderna kanaler från en enda enhetlig plattform för snabbare svarstider och sömlösa, AI-assisterade interaktioner mellan dina kunder, automatiserade botprogram och dina agenter. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
SysAid hjälper IT-avdelningen att arbeta smartare, inte hårdare, med automatiserad kundtjänst baserat på ett decennium av AI-information. Pröva den gratis idag. Lär dig mer om SysAid
”SysAid använder tjänsteautomation för att IT ska arbeta smartare, inte hårdare. Med en kundtjänst som praktiskt taget hanterar sig själv kan miljontals användare över hela världen få snabbare service, lättare arbetsbelastningar och en smidigare serviceupplevelse. Programvaran gör varje aspekt av ITSM så enkel och automatisk, vilket frigör IT från slitet och medger saker som företaget verkligen behöver för att fortsätta att utvecklas. SysAid erbjuder den fix som IT verkligen har behövt. Pröva den gratis idag.” Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Atera är en utmärkt heltäckande RMM-programvara för MSP och interna IT-team. Innehåller allt du behöver på ett enda ställe. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad allt i ett-plattform för IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP och IT-avdelningar. Atera innehåller allt du behöver på ett enda ställe: Fullständig RMM, fjärråtkomst, kundtjänst, ärendehantering, chatt, nätverksupptäckt, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Starta din kostnadsfria, 30 dagar långa testperiod idag. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots helpdesk-programvara gör det enkelt att hantera och kontakta kunder. I programmet hittar du en kunskapsbas, en proaktiv lösning för att hjälpa kunderna själva, kundrespons, enkäter och insikter som är utformade för att ge dig en känsla för kundtillfredsställelsen, rapportering och automatisering i alla verktyg för att hjälpa till att skala upp och förbättra positiva resultat. Koppla samman Service Hub med Sales och Marketing Hub för att stödja hela kundresan i HubSpot. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Programvara för supportavdelningen för att kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo är helpdesk-programvara som ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med projekt på ett och samma ställe. OneDesk är inriktat på små och medelstora företag samt avdelningar på stora företag och används ofta av projektledare, kundservice, IT, professionella tjänster med mera. Denna lättanvända, funktionsrika och mycket konfigurerbara programvara kan hantera båda arbetsflödena för både ärenden och uppgifter. Lär dig mer om OneDesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Sverige Lokal produkt
VisionReply

VisionReply

(0) Sverige Lokal produkt
Spåra, prioritera och lös dina kunders supportärenden snabbt och effektivt utan dubbelarbete. Lär dig mer om VisionReply
Med VisionReply kan du spåra, prioritera och lösa dina kunders supportärenden snabbt och effektivt utan dubbelarbete. Kommunikationen med teammedlemmar och kunder är enkel och lätt att spåra och med en delad inkorg är allt transparent och ingenting går förlorat. Med den direkta instrumentbrädan får du en bra översikt över situationen och dina chefer och ombud kommer att kunna reagera snabbt på eventuella förändringar och ingenting kommer att missas. VisionReply gör kundtjänsten enkel. Lär dig mer om VisionReply

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Alcea HelpDesk är ett komplett spårningssystem som inkluderar problemspårning, kunskapsbas, spårning av kontrakt och möjligheter Lär dig mer om Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk är en del av ett komplett spårningssystem som ger företag en konkurrensfördel. Det är inte bara ett kundtjänstverktyg, det är en heltäckande spårningsplattform som ger din organisation möjlighet att ge snabbare svarstider, öka produktiviteten och se till att rapporterade problem hanteras. Genom att använda Alceas kraftfulla arbetsflödesregler för att flagga incidenter som faller under prestandastandarderna säkerställer Alcea HelpDesk att nödmeddelanden orsakar att föremålet eskaleras. Lär dig mer om Alcea Helpdesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Bitrix24 gratis programvara för support och kontaktcentrum som medföljer deras CRM. Används av 4 miljoner företag i molnet och på plats. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis programvara för support och kontaktcentrum som medföljer deras CRM. Används av 4 miljoner företag i molnet och på plats (åtkomst till öppen källkod). Bitrix24 kostnadsfria kontaktcentrum med omnikanaler låter dig kommunicera med dina kunder via e-post, telefon, livechatt, sociala nätverk och mobila meddelandeappar. 100 % gratis för team med upp till 12 supportagenter. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Ninjas ärendehantering är en flexibel och lättanvänd IT-supportlösning med robust automation som gör teknikerna mer effektiva. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne förenklar IT-driften och gör det möjligt för överbelastade IT-team att effektivt hantera hela sin IT-portfölj och stödja slutanvändare var de än befinner sig. Ninja Ticketing är en flexibel och lättanvänd IT-supportlösning med färdig robust automatisering som ser till att dina tekniker tillbringar mer tid med att åtgärda problem än med att hantera ärenden. Genom att kombinera ärendehantering med klienthantering, säkerhetskopiering och dokumentation förenar NinjaOne ditt supportarbetsflöde och gör din supportavdelning mer effektiv. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
En app för att hantera alla dina kundservice-kanaler: livechatt, e-post, sociala medier. Gorgias är en kundtjänstapp utformad för Shopify. Lär dig mer om Gorgias
En kundtjänst specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Be om en demo eller sätt upp en gratis provperiod på några minuter. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt. Lär dig mer om Missive
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
En förstklassig helpdesk-programvara för att vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform. Lär dig mer om Froged
Öka och automatisera din kundtjänst på en enda prisvärd plattform. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med en av de bästa livechattarna, en vackert integrerad kunskapsbas, samtalsdirigering med mera... Prova en 7-dagars gratis provperiod idag Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Solarwinds® Take Control (tidigare SolarWinds® MSP Anywhere) programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt IT-företag att lyckas. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka budgeten. Take Control ansluts på några sekunder, erbjuder djupgående diagnostiska verktyg så att du snabbt kan felsöka, en enkel användarupplevelse som du kan anpassa och alla mervärdesfunktioner i dyrare lösningar till ett överkomligt pris. Prova Take Control gratis i 14 dagar idag. Lär dig mer om Take Control

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
HelpCenter är en användarvänlig kundtjänstprogramvara för e-handelsföretag. Lär dig mer om HelpCenter
HelpCenter är en användarvänlig kundtjänstprogramvara för e-handelsföretag som erbjuder kunder en snabb men noggrann kundtjänst. Tre viktiga verktyg – verktyg för vanliga frågor, biljettsystem för supportavdelningen och livechatt. Dessa verktyg hjälper till att besvara kundernas frågor innan de landar i din inkorg, centralisera och få tillgång till all kommunikation från en enda plats och bygg upp starkare kontakt genom att tillhandahålla kundtjänst i realtid. Gör dig redo för en förstklassig kundupplevelse. Lär dig mer om HelpCenter

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Sverige Lokal produkt
RegitWise Help Desk är en lättanvänd kundsupportprogramvara som kan användas som ett ITIL-verktyg. Lär dig mer om RegitWise Help Desk
RegitWise Help Desk är en lättanvänd kundsupportprogramvara som kan användas som ett ITIL-verktyg. Installera på prem eller SaaS. Med butiksmodulen RegitWise kan dina anställda enkelt beställa produkter och deras överordnade kan godkänna beställningen. Testa RegitWise Helpdesk gratis på hemsidan. Lär dig mer om RegitWise Help Desk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Lär dig mer om Remote Support

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Ge utmärkt kundservice med Zoho Desks-funktioner för flera kanaler eller flera avdelningar samt kraftfull AI-assistent och automatisering.
Zoho Desk är den prisbelönta, sammanhangsmedvetna supportprogramvaran med flerkanalsfunktioner. Zoho Desk har avancerad processhantering med flera intressenter, inbäddningsbar självbetjäning, en kraftfull AI-assistent och samlar alla verktyg och sammanhang som dina team behöver för att leverera utmärkt kundservice. Zoho har flera årtiondens erfarenhet av att bygga, driftsätta, underhålla och stödja programvara på plats och i molnet. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din verksamhet Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Premium Live Chat- och helpdesk-programvara som används av 30 000 företag. Prova LiveChat och förvandla ditt team till rockstjärnor för kundservice.
Premium Live Chat och helpdesk-programvara för företag. LiveChat förvandlar supportteam till rockstjärnor för kundservice. Kunderna älskar att svara på deras frågor på några sekunder. Vinn kunders hjärtan med fantastisk kundservice genom att använda LiveChat – anslut dig till över 30 000 företag från över 150 länder och prova LiveChat nu. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
SolarWinds Service Desk är en lättanvänd och prisvärd helpdesk-lösning som förenklar biljettlösning med automatisering och AI.
SolarWinds® Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
With NICE CXone, you get a help desk that grows with you and never goes out of date. You'll always be on the most recent version of our software updates are free as are the continuously-flowing new service features. Give your customers a world-class support experience each and every time. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lär dig mer om Spiceworks

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar.
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM:s helpdesk-programvara förser dig med de funktioner du behöver för att öka kundnöjdheten och få ditt företag att växa. Det är den perfekta lösningen för småföretag, samtidigt som den är skalbar nog för att stödja stora företag. Du kan även använda Agile:s helpdesk-programvara för IT-support, anläggningsförvaltning och till och med för utbildningsändamål. Möjligheterna är oändliga. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
ConnectWise Manage Help Desk: Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
Streamline your client service processes with ConnectWise Manages powerful help desk platform. ConnectWise Manage leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise Manage's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently. Lär dig mer om ConnectWise Manage

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lär dig mer om Supremo Remote Desktop

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare.
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform för support, marknadsföring och försäljning. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare med HelpCrunch. Funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Get your help desk software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
New in 2021: Offering ADFS or Azure AD with our Active Directory module! Does your help desk need some help? With your choice of cloud or on-premise software, Issuetrak is as simple as you need, or as customizable as you want. Unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, report with dashboards, manage assets, and more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lär dig mer om Kayako

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Remote support software you can count on. GoToAssist will be there for you, so you can be there for your customers.
GoToAssist is back and better than ever. Keep customers and remote employees on the move with a remote support experience thats better for both agents and end users alike. With GoToAssist, its easier to resolve issues fast without frustration, to get customers and employees back to doing what matters. Features include both browser and desktop app, file transfer, remote diagnostics, multi-monitor navigation, multi-session support, and integrations with apps like Slack. Lär dig mer om GoToAssist

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lär dig mer om Rescue

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning