400 resultat
Varför Capterra är gratis
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering. Lär dig mer om SysAid
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt grän...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig at...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer. Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via tel...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatise...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan lever...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över h...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera inci...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ä...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthante...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera ink...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig. HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kun...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
CommBox

CommBox

(0 recensioner)
Allt-i-ett-plattform för kundsupport och meddelanden. CommBox är utformad för att skapa en effektiv dialog mellan dig och dina kunder. Lär dig mer om CommBox
CommBox är en allt-i-ett-plattform för kundsupport och meddelanden. CommBox är utformad för att skapa en effektiv dialog mellan dig och dina kunder. Som en helt öppen, anpassad och säker plattform låter CommBox dig utföra sömlös omnikanalkommunikation mellan marknadsföring, försäljning, IT, kundsupport och dina kunder när som helst, var som helst, där det är mest bekvämt genom bottar, e-post, chatt, video, röst, SMS, sociala medier och andra digitala kanaler. Lär dig mer om CommBox
CommBox är en allt-i-ett-plattform för kundsupport och meddelanden. CommBox är utformad för att skapa en effektiv dialog mellan dig och dina kunder. Som en helt öppen, anpassad och säker plattform låte...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Vision Helpdesk erbjuder helpdesk, helpdesk för flerföretagshantering (Satellite eller Multi Company Help Desk) och ITIL-servicedeskverktyg för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify-certifierad). Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe. Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
OneDesk's software combines helpdesk and project management into a single application. Manage customer tickets and projects in one app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesk's software combines Helpdesk & Project Management into one application. No need to purchase, integrate and switch between applications. Your team can support your customers and work on projects in one place. Aimed at SMBs as well as departments at large enterprises, OneDesk is frequently used by project managers, customer service, IT, professional services and more. This easy-to-use, feature-rich, and highly configurable software can manage both ticket & task workflows. Lär dig mer om OneDesk
OneDesk's software combines Helpdesk & Project Management into one application. No need to purchase, integrate and switch between applications. Your team can support your customers and work on projects...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
VisionReply

VisionReply

(0 recensioner)
Spåra, prioritera och lös dina kunders supportärenden snabbt och effektivt utan dubbelarbete. Lär dig mer om VisionReply
Med VisionReply kan du spåra, prioritera och lösa dina kunders supportärenden snabbt och effektivt utan dubbelarbete. Kommunikationen med teammedlemmar och kunder är enkel och lätt att spåra och med en delad inkorg är allt transparent och ingenting går förlorat. Med den direkta instrumentbrädan får du en bra översikt över situationen och dina chefer och ombud kommer att kunna reagera snabbt på eventuella förändringar och ingenting kommer att missas. VisionReply gör kundtjänsten enkel. Lär dig mer om VisionReply
Med VisionReply kan du spåra, prioritera och lösa dina kunders supportärenden snabbt och effektivt utan dubbelarbete. Kommunikationen med teammedlemmar och kunder är enkel och lätt att spåra och med en...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontro...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Vacker helpdesk-programvara, tillgänglig både ”på plats” och ”SaaS”. Spårar dina kunders problem och integreras helt med din e-post. Lär dig mer om Jitbit Helpdesk
Jitbits supportavdelning är en fantastisk supportapp med ett klart gränssnitt och enkel installationsprocess. Men alla funktioner finns: automatiseringsmotor, filtillägg, integrationer (JIRA, Slack, Dropbox, Github osv.), e-postintegrering, kunskapsbasmodul osv. Jitbit Helpdesk erbjuds både som en SaaS-version och som ett lokalt verktyg som installeras lokalt på en server. Lär dig mer om Jitbit Helpdesk
Jitbits supportavdelning är en fantastisk supportapp med ett klart gränssnitt och enkel installationsprocess. Men alla funktioner finns: automatiseringsmotor, filtillägg, integrationer (JIRA, Slack, Dr...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Alcea HelpDesk är ett komplett spårningssystem som inkluderar problemspårning, kunskapsbas, spårning av kontrakt och möjligheter Lär dig mer om Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk är en del av ett komplett spårningssystem som ger företag en konkurrensfördel. Det är inte bara ett kundtjänstverktyg, det är en heltäckande spårningsplattform som ger din organisation möjlighet att ge snabbare svarstider, öka produktiviteten och se till att rapporterade problem hanteras. Genom att använda Alceas kraftfulla arbetsflödesregler för att flagga incidenter som faller under prestandastandarderna säkerställer Alcea HelpDesk att nödmeddelanden orsakar att föremålet eskaleras. Lär dig mer om Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk är en del av ett komplett spårningssystem som ger företag en konkurrensfördel. Det är inte bara ett kundtjänstverktyg, det är en heltäckande spårningsplattform som ger din organisation ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kuns...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Solarwinds® Take Control (tidigare SolarWinds® MSP Anywhere) programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt IT-företag att lyckas. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka budgeten. Take Control ansluts på några sekunder, erbjuder djupgående diagnostiska verktyg så att du snabbt kan felsöka, en enkel användarupplevelse som du kan anpassa och alla mervärdesfunktioner i dyrare lösningar till ett överkomligt pris. Prova Take Control gratis i 14 dagar idag. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka budgeten....
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig p...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Fa...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys,...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang. Lär dig mer om Genesys Cloud
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. G...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker. Lär dig mer om Gorgias
Gorgias är den högst rankade kundservicen och chattsupporten för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker. Se kundtjänstförfrågningar från e-post, livechatt, telefon och sociala medier på ett ställe. Redigera/återbetala beställningar, avbryt prenumerationer, bonuspoäng och mer med ett enda klick. Använd mallar, automatisering, regler och makron för att minska supporttiden. Ditt supportteam kommer att vara mer produktivt och dina kunder kommer att älska dig. Få en demo idag för att se hur det fungerar. Lär dig mer om Gorgias
Gorgias är den högst rankade kundservicen och chattsupporten för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker. Se kundtjänstförfrågningar från e-post, livechatt, telefon och sociala medier på ett ställe. ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbes...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Improve your Customer Success and Customer Support and nurture your clients throughout their entire lifecycle on a single platform. Lär dig mer om Froged
If you're looking for a tool to improve your onboarding, retention, and support processes you definitely take a look at FROGED . Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages . 7-day FREE Trial Lär dig mer om Froged
If you're looking for a tool to improve your onboarding, retention, and support processes you definitely take a look at FROGED . Our tool has been designed to nurture your customers throughout their e...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter Lär dig mer om Call Center Studio
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter. Lär dig mer om Call Center Studio
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. C...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
From seed-stage startups to multinational companies, thousands of businesses choose ProProfs Help Desk to resolve customer issues. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is a popular online help desk software that is hosted on the leading cloud platform- IBM. With a shared inbox, you can simply track, prioritize, assign, and resolve all support tickets in a jiffy. Rise above repetitive tasks by leveraging an automated workflow- where tickets are automatically assigned to relevant agents and you receive automated alerts & notifications. With integrations such as Knowledge base and live chat, you can reduce ticket volume & engage with customers. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is a popular online help desk software that is hosted on the leading cloud platform- IBM. With a shared inbox, you can simply track, prioritize, assign, and resolve all support ticke...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Lär dig mer om Halp
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam på Adobe, Home Depot, GitHub, Slack, ClassPass och många fler. Halp gör ditt team mer produktivt genom att dramatiskt minska tiden för ärendelösning utan att lägga till besvärliga hinder mellan dina agenter och deras kollegor. Lär dig mer om Halp
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet co...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corpor...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Premium Live Chat- och helpdesk-programvara som används av 30 000 företag. Prova LiveChat och förvandla ditt team till rockstjärnor för kundservice.
Premium Live Chat och helpdesk-programvara för företag. LiveChat förvandlar supportteam till rockstjärnor för kundservice. Kunderna älskar att svara på deras frågor på några sekunder. Vinn kunders hjärtan med fantastisk kundservice genom att använda LiveChat – anslut dig till över 30 000 företag från över 150 länder och prova LiveChat nu.
Premium Live Chat och helpdesk-programvara för företag. LiveChat förvandlar supportteam till rockstjärnor för kundservice. Kunderna älskar att svara på deras frågor på några sekunder. Vinn kunders hjär...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Help Desk software built for business to business customer support. Reduce costs and improve customer satisfaction at the same time.
TeamSupport is the leading B2B-focused customer support solution that helps you build satisfaction and loyalty. A scalable, all-in-one support solution designed for B2B companies to make collaboration easy. Empower your support team to create better customer experiences that are focused on improving and maintaining customer relationships. We are used by B2B companies in software, healthcare, & transportation. Be a more efficient team that streamlines communication and ticket management
TeamSupport is the leading B2B-focused customer support solution that helps you build satisfaction and loyalty. A scalable, all-in-one support solution designed for B2B companies to make collaboration ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ären...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to de...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today!
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk s...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE inContact is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences.
NICE inContact is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
ConnectWise Manage Help Desk: Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
Streamline your client service processes with ConnectWise Manages powerful help desk platform. ConnectWise Manage leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise Manage's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently.
Streamline your client service processes with ConnectWise Manages powerful help desk platform. ConnectWise Manage leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology ...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta en gratis provperiod.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering. Med Kaseyas lösningar kan organisationer hantera hela sin infrastruktur och IT-drift, inklusive molnmiljöer, lokala, hybrid-, virtualiserade och distribuerade miljöer, allt från en och samma plats. Starta din kostnadsfria testversion så kan du proaktivt hantera och kontrollera IT-tillgångar och program på distans, enkelt och effektivt.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering....
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra ser...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood a...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning
livepro is purpose built Customer Experience Knowledge Management. Delivering ANSWERS, not documents - no matter which channel is used.
livepro is a cutting-edge cloud based Knowledge Management solution purpose built for Customer Experience. Perfect for contact centers, we focus on delivering accurate answers to agents quickly without the need to search for documents. Utilising powerful features like smart search and easy to follow process guidance you can expect to improve cx scores, cut training times, reduce AHT and boost staff engagement as agents become knowledge experts across multiple departments when needed.
livepro is a cutting-edge cloud based Knowledge Management solution purpose built for Customer Experience. Perfect for contact centers, we focus on delivering accurate answers to agents quickly witho...
  • Varningar / Eskalering
  • Realtidschatt
  • Biljetthantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Kunskapsbashantering
  • Automatiserad routing
  • IT-kapitalförvaltning