Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Helpdesk-system
Helpdesk-system gör att organisationer kan ge användarna svar på ett mer effektivt sätt. Kundtjänstsystem kan hjälpa till att besvara tekniska och funktionella frågor genom att tillhandahålla förbättrade metoder för ärendespårning, IT-hantering och kundtjänstsupport. Genom att integrera dessa element förbättras kundtjänstavdelningar och kan snabbare tillhandahålla effektiv support till anställda, slutanvändare och kunder. Helpdesk-system, eller helpdesk software som det ibland kallas, kan också underlätta flödet av ny information från användare, vilket bidrar till en organisations befintliga kunskapsbas. Helpdesk-system är relaterade till call center-system och kundtjänstsystem. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Helpdesk-system
Filterresultat (81)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
81 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Lär dig mer om JIRA Service Management
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Lär dig mer om Freshdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Ninjas ärendehantering är en flexibel och lättanvänd IT-supportlösning med robust automation som gör teknikerna mer effektiva.
Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne förenklar IT-driften och gör det möjligt för överbelastade IT-team att effektivt hantera hela sin IT-portfölj och stödja slutanvändare var de än befinner sig.
Ninja Ticketing är en flexibel och lättanvänd IT-supportlösning med färdig robust automatisering som ser till att dina tekniker tillbringar mer tid med att åtgärda problem än med att hantera ärenden.
Genom att kombinera ärendehantering med klienthantering, säkerhetskopiering och dokumentation förenar NinjaOne ditt supportarbetsflöde och gör din supportavdelning mer effektiv.
Lär dig mer om NinjaOne
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
SysAid hjälper IT-avdelningen att arbeta smartare, inte hårdare, med automatiserad kundtjänst baserat på ett decennium av AI-information. Pröva den gratis idag.
Lär dig mer om SysAid
”SysAid använder tjänsteautomation för att IT ska arbeta smartare, inte hårdare. Med en kundtjänst som praktiskt taget hanterar sig själv kan miljontals användare över hela världen få snabbare service, lättare arbetsbelastningar och en smidigare serviceupplevelse. Programvaran gör varje aspekt av ITSM så enkel och automatisk, vilket frigör IT från slitet och medger saker som företaget verkligen behöver för att fortsätta att utvecklas.
SysAid erbjuder den fix som IT verkligen har behövt.
Pröva den gratis idag.”
Lär dig mer om SysAid
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots helpdesk-programvara gör det enkelt att hantera och kontakta kunder. I programmet hittar du en kunskapsbas, en proaktiv lösning för att hjälpa kunderna själva, kundrespons, enkäter och insikter som är utformade för att ge dig en känsla för kundtillfredsställelsen, rapportering och automatisering i alla verktyg för att hjälpa till att skala upp och förbättra positiva resultat. Koppla samman Service Hub med Sales och Marketing Hub för att stödja hela kundresan i HubSpot.
Lär dig mer om HubSpot Service Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Atera är en utmärkt heltäckande RMM-programvara för MSP och interna IT-team. Innehåller allt du behöver på ett enda ställe. Prova gratis.
Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad allt i ett-plattform för IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP och IT-avdelningar. Atera innehåller allt du behöver på ett enda ställe: Fullständig RMM, fjärråtkomst, kundtjänst, ärendehantering, chatt, nätverksupptäckt, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Starta din kostnadsfria, 30 dagar långa testperiod idag.
Lär dig mer om Atera
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning.
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar den kundnöjdheten med 25 % och agenternas produktivitet med 30 % oavsett volymen. Alla dina kundinteraktioner i realtid i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade ärendesvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig resultat ännu snabbare.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Ge utmärkt kundservice med Zoho Desks-funktioner för flera kanaler eller flera avdelningar samt kraftfull AI-assistent och automatisering.
Zoho Desk är den prisbelönta, sammanhangsmedvetna supportprogramvaran med flerkanalsfunktioner. Zoho Desk har avancerad processhantering med flera intressenter, inbäddningsbar självbetjäning, en kraftfull AI-assistent och samlar alla verktyg och sammanhang som dina team behöver för att leverera utmärkt kundservice. Zoho har flera årtiondens erfarenhet av att bygga, driftsätta, underhålla och stödja programvara på plats och i molnet. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din verksamhet
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Premium Live Chat- och helpdesk-programvara som används av 30 000 företag. Prova LiveChat och förvandla ditt team till rockstjärnor för kundservice.
Premium Live Chat och helpdesk-programvara för företag.
LiveChat förvandlar supportteam till rockstjärnor för kundservice. Kunderna älskar att svara på deras frågor på några sekunder. Vinn kunders hjärtan med fantastisk kundservice genom att använda LiveChat – anslut dig till över 30 000 företag från över 150 länder och prova LiveChat nu.
Lär dig mer om LiveChat
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Börja gratis med LiveAgent och skapa fantastiska kundrelationer med det ultimata helpdeskverktyget för företag av alla storlekar.
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundtjänst som hjälper dig att anpassa dina kundkontakter. Den kombinerar alla dina kommunikationskanaler – e-post, livechatt, samtal och sociala medier – till en delad företagsinkorg och erbjuder en allt i ett-lösning för kundtjänst. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP).
Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan.
Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Lär dig mer om Intercom
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Bitrix24 gratis programvara för support och kontaktcentrum som medföljer deras CRM. Används av 4 miljoner företag i molnet och på plats.
Bitrix24 gratis programvara för support och kontaktcentrum som medföljer deras CRM. Används av 4 miljoner företag i molnet och på plats (åtkomst till öppen källkod). Bitrix24 kostnadsfria kontaktcentrum med omnikanaler låter dig kommunicera med dina kunder via e-post, telefon, livechatt, sociala nätverk och mobila meddelandeappar. 100 % gratis för team med upp till 12 supportagenter.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Service Cloud 360 är en framstående kundserviceplattform som ger företag möjlighet att driva sömlöst engagemang över hela kundresa.
Service Cloud är kundserviceplattformen för företag av alla storlekar där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler.
Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar.
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens.
Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder.
Lär dig mer om ISL Light
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
SolarWinds Service Desk är en lättanvänd och prisvärd helpdesk-lösning som förenklar biljettlösning med automatisering och AI.
SolarWinds® Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer.
Lär dig mer om SolarWinds Service Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
(Spelifierad hjälpdesk + resurshantering) – komplikationerna = Freshservice. Dessutom är hjälpdesken även ITIL-klar.
Freshservice är en ITIL-hjälpdesk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov.
Lär dig mer om Freshservice
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform.
Lär dig mer om EngageBay CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM:s helpdesk-programvara förser dig med de funktioner du behöver för att öka kundnöjdheten och få ditt företag att växa. Det är den perfekta lösningen för småföretag, samtidigt som den är skalbar nog för att stödja stora företag. Du kan även använda Agile:s helpdesk-programvara för IT-support, anläggningsförvaltning och till och med för utbildningsändamål. Möjligheterna är oändliga.
Lär dig mer om Agile CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Tidio är en helpdeskplattform som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar.
Tidio är en kraftfull allt-i-ett-helpdeskplattform som höjer nivån på din kundservice och hjälper till att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar.
Lär dig mer om Tidio
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Förvandla din e-post till en hel kundtjänstlösning. Snabbt och enkelt som e-post, men med de verktyg du behöver för att minska agenternas svarstider.
Förvandla din e-post till en kundtjänst för att leverera mer personlig kundsupport. Front sammanför e-postmeddelanden och meddelanden från alla kanaler (e-post, chatt, sociala medier, SMS) till en samarbetsinriktad teaminkorg. Svara tre gånger snabbare med automatiseringar av arbetsflöden, få tillgång till kunddata direkt i din inkorg och robusta analyser med team- och kundstatistik. Shopify, HubSpot och 4 000 andra team litar på Front för att arbeta produktivt och öka kundnöjdheten.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan.
Lär dig mer om ServiceNow
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Genesys molnbaserade plattform är en allt i ett-supportlösning som hjälper dig att ta emot, bearbeta och svara på ärenden sömlöst.
Genesys Cloud-plattformen är en allt i ett molnbaserad helpdesk-lösning som hjälper dig att ta emot, bearbeta och svara på ärenden sömlöst. Ge dina anställda ett intuitivt gränssnitt som kan hantera alla interaktioner, röst, chatt, e-post, sms med mera. Integrera sömlöst med CRM-system för kraftfull dirigering och automatiserad loggning. Veckovisa funktionsleveranser gör att du överträffar förväntningarna på kundtjänst idag och i morgon.
Lär dig mer om Genesys Cloud CX
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Reputation ger dig en 360-graders översikt över ens rykte på internet så man effektivt kan hantera recensioner, affärsannonser, sociala medier och kundundersökningar
Reputation säger sig ha förändrat hur företag förbättrar sin kundupplevelse genom respons från kunder. Reputations plattform översätter stora mängder efterfrågade och icke begärda responsdata till insikter som företag använder för att lära sig av och växa – inklusive kundupplevelser, drift och mycket mer. Reputation kallar denna process för Reputation Experience Management (ryktesupplevelsehantering), en kategori de själva har hittat på.
Lär dig mer om Reputation
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare.
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform för support, marknadsföring och försäljning.
Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare med HelpCrunch.
Funktioner:
– Livechatt
– Automeddelanden
– E-postmarknadsföring
– Kundtjänst
– Kunskapsbas
– Popup-fönster
– Mobilappar
– Chattrobot (kommer snart)
Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar.
Lär dig mer om HelpCrunch
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg.
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler.
Lär dig mer om GreenRope
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Teamwork skapar applikationer för företagsledning för team av alla storlekar inom alla branscher, så att du kan vara mer effektiv och organiserad – och gladare.
Överträffa förväntningarna. Teamwork Desk är en kundcentrerad kundtjänst-programvara som gör att du kan fokusera på människorna. Lösningen ger dig alla funktioner du behöver, som delade inkorgar, hjälpdokument, prioriterade ärenden, kollisionsdetektering, fasta svar, undersökningar av kundnöjdhet och produktivitetsindikatorer, så att ditt team alltid kan hålla kunderna i centrum.
Lär dig mer om Teamwork Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
En app för att hantera alla dina kundservice-kanaler: livechatt, e-post, sociala medier. Gorgias är en kundtjänstapp utformad för Shopify.
En kundtjänst specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Be om en demo eller sätt upp en gratis provperiod på några minuter. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify.
Lär dig mer om Gorgias
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Ett visuellt och användarvänligt CRM-system anpassat efter dina behov för en enklare arbetsdag.
Lime CRM är ett marknadsledande och användarvänligt system som förenklar arbetsdagen för dig och dina kollegor. Lime CRM samlar dina kunder, affärer och kampanjer på ett ställe. Med smarta integrationer till dina andra system, ger Lime CRM dig en översikt av verksamheten och förebygger dubbelarbete. Kan användas i cloudmiljö eller på er egna server. Optimalt för 10 användare och uppåt.
Lär dig mer om Lime CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Den kodlösa interaktiva plattformen med beslutsträd som hjälper användare att förenkla komplexa processer och guida dem till nästa steg.
Med Zingtree kan du skapa kodlösa, interaktiva beslutsträd som hjälper dig att skapa agentmanus, vägleda kunder och hantera interna processer. Genom att förvandla dina arbetsflöden till en upplevelse där du väljer dina egna äventyr kan du hjälpa användarna att nå nästa steg och göra det komplexa enkelt. Eftersom det är en kodlös lösning kan företagsanvändare skapa, distribuera och hantera sina beslutsträd med litet eller inget IT-arbete.
Lär dig mer om Zingtree
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
En heltäckande helpdesk-plattform för att skala upp kundrelationer
Bygg upp din Helpdesk-plattform genom Crisp och börja hjälpa dina kunder på ett smidigt sätt.
Med hjälp av denna helpdesk-programvara gör Crisp det möjligt för dina kunder att själva hitta svar och gör det enkelt för företaget.
Genom ett brett utbud av funktioner gör den här lösningen det lättare för dig att hjälpa dina kunder att nå sina mål genom att automatisera olika saker.
Lär dig mer om Crisp
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Identifiera och prioritera kundproblem med Sprinklrs kundtjänstlösning för företag, som drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer.
Sprinklr är kanske den enda helpdesk-lösningen i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att identifiera och prioritera kundfrågor på mer än 35 moderna kanaler från en enda enhetlig plattform för snabbare svarstider och sömlösa, AI-assisterade interaktioner mellan dina kunder, automatiserade botprogram och dina agenter. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform.
Lär dig mer om Sprinklr
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Ett supportsystem med egen hosting, baserat biljetter i molnet och med en kunskapsbas för företag i alla storlekar.
Faveo Helpdesk är programvara med öppen källkod som kan ge åtkomst till ett obegränsat antal agenter.
Faveo HELP DESK har sitt huvudkontor i Bangalore och erbjuder företag ett automatiserat supportsystem för att hantera kundsupport.
Den är särskilt utformad för att tillgodose nystartade företags och små och medelstora företags behov och ge dem möjlighet att ge dem ett modernt, biljettbaserat supportsystem. I dagens konkurrenskraftiga startupvärld är en av de största utmaningarna att behålla kunder.
Lär dig mer om Faveo Helpdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt.
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt.
Lär dig mer om HelpDesk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
En förstklassig helpdesk-programvara för att vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform.
Öka och automatisera din kundtjänst på en enda prisvärd plattform.
Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel.
Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med en av de bästa livechattarna, en vackert integrerad kunskapsbas, samtalsdirigering med mera...
Prova en 7-dagars gratis provperiod idag
Lär dig mer om Froged
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa.
Lär dig mer om Missive
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar.
Lär dig mer om TOPdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter.
Lär dig mer om Call Center Studio
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder.
Förbättra din kundtjänst via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe.
Är du intresserad av en kundtjänst-plattform som kan förbättra ditt arbetsflöde? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod från User.com utan förskottsbetalning
Lär dig mer om User.com
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning.
HaloITSM är en ITSM-programlösning som samlar alla funktioner du behöver. Den omvandlar företagets nuvarande arbetssätt till intuitiva, uppdaterade arbetsflöden och ger teamen möjlighet att leverera den bästa servicen till både kunder och medarbetare. Det handlar inte bara om att standardisera processer, utan också om att leverera värdefulla analyser så att du kan anpassa din IT-leverans till de verkliga behoven i din verksamhet, nu och i framtiden.
Lär dig mer om HaloITSM
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Vision Helpdesk erbjuder helpdesk, helpdesk för flerföretagshantering (Satellite eller Multi Company Help Desk) och ITIL-servicedeskverktyg för företag i alla storlekar.
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice –
1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk)
2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk)
3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify-certifierad).
Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe.
Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över.
Lär dig mer om Vision Helpdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det.
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen
Lär dig mer om elevio
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver.
Lär dig mer om SeamlessDesk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Vacker helpdesk-programvara, tillgänglig både ”på plats” och ”SaaS”. Spårar dina kunders problem och integreras helt med din e-post.
Jitbits supportavdelning är en fantastisk supportapp med ett klart gränssnitt och enkel installationsprocess. Men alla funktioner finns: automatiseringsmotor, filtillägg, integrationer (JIRA, Slack, Dropbox, Github osv.), e-postintegrering, kunskapsbasmodul osv.
Jitbit Helpdesk erbjuds både som en SaaS-version och som ett lokalt verktyg som installeras lokalt på en server.
Lär dig mer om Jitbit Helpdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Kaseya BMS är nästa generations lösning för hantering av kundtjänst, som gör att du kan spendera mindre tid på tidsuppföljning och mer tid på att göra kunderna nöjda
Allt du behöver för att driva din IT-verksamhet – allt till ett enda lågt pris. Kaseya BMS är en av de mest funktionella företagsledningslösningarna på marknaden idag, utformad för att uppfylla alla dina IT-verksamhetskrav: Hjälpdesk, CRM, finans, projektledning, fakturering, spårning av tid och utgifter, lagerhantering med mera. Starta en gratis provperiod.
Lär dig mer om Kaseya BMS
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje.
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje. Programvaran har mängder av funktioner, däribland ett anpassningsbart rapportformulär och avancerad rapporthantering, båda tillgängliga på 113 språk. Den är GDPR-kompatibel och ISO 27001-certifierad. FaceUp uppfyller EU:s visselblåsardirektiv och Whistleblower Protection Act i USA. Den används av 2 700 organisationer i alla storlekar över hela världen. Prova FaceUp gratis i 14 dagar. Det tar inte mer än fem minuter att komma igång.
Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter.
Lär dig mer om CloudBlue PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning
En av de bästa lösningarna för att effektivisera underhållsprocessen, förlänga resursernas livslängd och dramatiskt öka produktiviteten.
HxGN EAM är en förstklassig programvara för underhållssystem som hjälper till att digitalisera och optimera underhållsoperationer för att nå nya effektivitetsnivåer. Denna lösning för det 21:a århundradet är byggd i branschspecifika utgåvor för att möta unika branschutmaningar. Till skillnad från nischlösningar som helt enkelt inte kan växa, eller ERP-tilläggsprodukter som kräver omfattande anpassning, är HxGN EAM en specialbyggd programvara för resurshantering som är redo att skalas upp och omvandlas när organisationer förändras och växer.
Lär dig mer om HxGN EAM
...
Läs mer
Funktioner
- Varningar/eskalering
- Rapportering och analys
- Fjärråtkomst / kontroll
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Call Center-hantering
- E-posthantering
- Självbetjäningsportal
- Automatiserad routing
- Stöd för biljetthantering
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Meddelanden i realtid
- Interaktionsspårning