Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Helpdesk-system

Helpdesk-system gör att organisationer kan ge användarna svar på ett mer effektivt sätt. Kundtjänstsystem kan hjälpa till att besvara tekniska och funktionella frågor genom att tillhandahålla förbättrade metoder för ärendespårning, IT-hantering och kundtjänstsupport. Genom att integrera dessa element förbättras kundtjänstavdelningar och kan snabbare tillhandahålla effektiv support till anställda, slutanvändare och kunder. Helpdesk-system, eller helpdesk software som det ibland kallas, kan också underlätta flödet av ny information från användare, vilket bidrar till en organisations befintliga kunskapsbas. Helpdesk-system är relaterade till call center-system och kundtjänstsystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Helpdesk-system

Sverige Visa lokala produkter

85 resultat

Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Ninjas ärendehantering är en flexibel och lättanvänd IT-supportlösning med robust automation som gör teknikerna mer effektiva. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne förenklar IT-driften och gör det möjligt för överbelastade IT-team att effektivt hantera hela sin IT-portfölj och stödja slutanvändare var de än befinner sig. Ninja Ticketing är en flexibel och lättanvänd IT-supportlösning med färdig robust automatisering som ser till att dina tekniker tillbringar mer tid med att åtgärda problem än med att hantera ärenden. Genom att kombinera ärendehantering med klienthantering, säkerhetskopiering och dokumentation förenar NinjaOne ditt supportarbetsflöde och gör din supportavdelning mer effektiv. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
SysAid hjälper IT-avdelningen att arbeta smartare, inte hårdare, med automatiserad kundtjänst baserat på ett decennium av AI-information. Pröva den gratis idag. Lär dig mer om SysAid
”SysAid använder tjänsteautomation för att IT ska arbeta smartare, inte hårdare. Med en kundtjänst som praktiskt taget hanterar sig själv kan miljontals användare över hela världen få snabbare service, lättare arbetsbelastningar och en smidigare serviceupplevelse. Programvaran gör varje aspekt av ITSM så enkel och automatisk, vilket frigör IT från slitet och medger saker som företaget verkligen behöver för att fortsätta att utvecklas. SysAid erbjuder den fix som IT verkligen har behövt. Pröva den gratis idag.” Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots helpdesk-programvara gör det enkelt att hantera och kontakta kunder. I programmet hittar du en kunskapsbas, en proaktiv lösning för att hjälpa kunderna själva, kundrespons, enkäter och insikter som är utformade för att ge dig en känsla för kundtillfredsställelsen, rapportering och automatisering i alla verktyg för att hjälpa till att skala upp och förbättra positiva resultat. Koppla samman Service Hub med Sales och Marketing Hub för att stödja hela kundresan i HubSpot. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Börja gratis med LiveAgent och skapa fantastiska kundrelationer med det ultimata helpdeskverktyget för företag av alla storlekar. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundtjänst som hjälper dig att anpassa dina kundkontakter. Den kombinerar alla dina kommunikationskanaler – e-post, livechatt, samtal och sociala medier – till en delad företagsinkorg och erbjuder en allt i ett-lösning för kundtjänst. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Sverige Lokal produkt
Spåra, prioritera och lös dina kunders supportärenden snabbt och effektivt utan dubbelarbete. Lär dig mer om VisionReply
Med VisionReply kan du spåra, prioritera och lösa dina kunders supportärenden snabbt och effektivt utan dubbelarbete. Kommunikationen med teammedlemmar och kunder är enkel och lätt att spåra och med en delad inkorg är allt transparent och ingenting går förlorat. Med den direkta instrumentbrädan får du en bra översikt över situationen och dina chefer och ombud kommer att kunna reagera snabbt på eventuella förändringar och ingenting kommer att missas. VisionReply gör kundtjänsten enkel. Lär dig mer om VisionReply

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Bitrix24 gratis programvara för support och kontaktcentrum som medföljer deras CRM. Används av 4 miljoner företag i molnet och på plats. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis programvara för support och kontaktcentrum som medföljer deras CRM. Används av 4 miljoner företag i molnet och på plats (åtkomst till öppen källkod). Bitrix24 kostnadsfria kontaktcentrum med omnikanaler låter dig kommunicera med dina kunder via e-post, telefon, livechatt, sociala nätverk och mobila meddelandeappar. 100 % gratis för team med upp till 12 supportagenter. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Atera är en utmärkt heltäckande RMM-programvara för MSP och interna IT-team. Innehåller allt du behöver på ett enda ställe. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad allt i ett-plattform för IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP och IT-avdelningar. Atera innehåller allt du behöver på ett enda ställe: Fullständig RMM, fjärråtkomst, kundtjänst, ärendehantering, chatt, nätverksupptäckt, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Starta din kostnadsfria, 30 dagar långa testperiod idag. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
HaloCRM is a cloud-based help desk solution for businesses of all sizes. Lär dig mer om HaloCRM
HaloCRM är en kraftfull kundtjänstlösning som är utformad för växande team som behöver ett allomfattande verktyg utan begränsningar. HaloCRM:s omnikanalplattform har inga dolda avgifter eller låsta funktioner och erbjuder avancerad rapportering, kunskapsbashantering, automatisering, ärendehantering, servicenivåavtal och mycket mer. Eftersom det är lätt att komma igång med och behärska HaloCRM samtidigt som den kan få ditt företag att växa, kan du på ett flexibelt sätt centralisera din kundkommunikation med kraftfull men ändå intuitiv funktionalitet för att skapa exceptionell kundnöjdhet. Lär dig mer om HaloCRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning. Lär dig mer om HaloITSM
HaloITSM är en ITSM-programlösning som samlar alla funktioner du behöver. Den omvandlar företagets nuvarande arbetssätt till intuitiva, uppdaterade arbetsflöden och ger teamen möjlighet att leverera den bästa servicen till både kunder och medarbetare. Det handlar inte bara om att standardisera processer, utan också om att leverera värdefulla analyser så att du kan anpassa din IT-leverans till de verkliga behoven i din verksamhet, nu och i framtiden. Lär dig mer om HaloITSM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
En servicedesk som smidigt integrerar kund- och medarbetarförfrågningar i Trello-tavlor med hjälp av onlineformulär och e-post. Lär dig mer om Hipporello Service Desk
En Trello Power-Up som sammanför dina kunder och anställda med marknadsförings-, support- eller IT-team genom att generera Trello-kort via onlineformulär och e-post, vilket förvandlar din Trello-tavla till en robust servicedesk. - Styr dina kundförfrågningar till Trello-tavlor för sömlös kommunikation inom Trello. - Ersätt traditionella kontaktformulär på dina webbplatser med vår Trello-integrerade lösning. - Skicka dina supportmeddelanden till Trello för att använda Trello som en gemensam inkorg för ditt team. Lär dig mer om Hipporello Service Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Alcea HelpDesk är ett komplett spårningssystem som inkluderar problemspårning, kunskapsbas, spårning av kontrakt och möjligheter Lär dig mer om Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk är en del av ett komplett spårningssystem som ger företag en konkurrensfördel. Det är inte bara ett kundtjänstverktyg, det är en heltäckande spårningsplattform som ger din organisation möjlighet att ge snabbare svarstider, öka produktiviteten och se till att rapporterade problem hanteras. Genom att använda Alceas kraftfulla arbetsflödesregler för att flagga incidenter som faller under prestandastandarderna säkerställer Alcea HelpDesk att nödmeddelanden orsakar att föremålet eskaleras. Lär dig mer om Alcea Helpdesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning.
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar den kundnöjdheten med 25 % och agenternas produktivitet med 30 % oavsett volymen. Alla dina kundinteraktioner i realtid i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade ärendesvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Ge utmärkt kundservice med Zoho Desks-funktioner för flera kanaler eller flera avdelningar samt kraftfull AI-assistent och automatisering.
Zoho Desk är den prisbelönta, sammanhangsmedvetna supportprogramvaran med flerkanalsfunktioner. Zoho Desk har avancerad processhantering med flera intressenter, inbäddningsbar självbetjäning, en kraftfull AI-assistent och samlar alla verktyg och sammanhang som dina team behöver för att leverera utmärkt kundservice. Zoho har flera årtiondens erfarenhet av att bygga, driftsätta, underhålla och stödja programvara på plats och i molnet. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din verksamhet Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Premium Live Chat- och helpdesk-programvara som används av 30 000 företag. Prova LiveChat och förvandla ditt team till rockstjärnor för kundservice.
Premium Live Chat och helpdesk-programvara för företag. LiveChat förvandlar supportteam till rockstjärnor för kundservice. Kunderna älskar att svara på deras frågor på några sekunder. Vinn kunders hjärtan med fantastisk kundservice genom att använda LiveChat – anslut dig till över 30 000 företag från över 150 länder och prova LiveChat nu. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
Service Cloud 360 är en framstående kundserviceplattform som ger företag möjlighet att driva sömlöst engagemang över hela kundresa.
Service Cloud är kundserviceplattformen för företag av alla storlekar där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar.
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning
SolarWinds Service Desk är en lättanvänd och prisvärd helpdesk-lösning som förenklar biljettlösning med automatisering och AI.
SolarWinds® Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Rapportering och analys
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Call Center-hantering
  • E-posthantering
  • Självbetjäningsportal
  • Automatiserad routing
  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Meddelanden i realtid
  • Interaktionsspårning