Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Call Center

Sverige Visa lokala produkter
53 resultat
Sverige Lokal produkt
CallMaker är en intelligent dialer som effektiviserar försäljningskontakter för företag. Moduler för att boka möten och flera dialertyper så som power eller predictive dialer ingår Lär dig mer om CallMaker
CallMaker är en automatisk, intelligent dialer, som hjälper till att öka din försäljning. CM Software har utvecklat CallMaker Dialer som effektiviserar utgående och inkommande försäljningskontakter för företag inom alla branscher där försäljningsintensitet och många kontakter är viktiga. Vårt fokus är att alla funktioner ska hjälpa dig att förbättra - på sista raden - där det räknas! Våra moduler för att boka besök och boka möten är för dig som bokar möten, till exempel för att boka säljare eller boka ett möte. Dialern finns både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Aialer, Preview Dialer och Click n Dial. Lär dig mer om CallMaker

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter. Lär dig mer om Dialfire
Lättanvänd callcenterprogramvara för utgående telefontrafik med högpresterande prediktiv uppringare från molnet. Mycket tillförlitlig och säker. Ökar produktiviteten genom anpassningsbara formulär, flerstegskampanjer med automatiserade arbetsflöden, blandade inkommande samtal, personanpassade analyser i realtid, samtalsövervakning och inspelning. Kan integreras med befintlig programvara genom REST API. Stöder outsourcing till underleverantörers callcenter. Utmärkt för utspridda kontor. Betala per användning. Ingen installationsavgift, ingen avgift för agentplats. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är en molnbaserad callcenterprogramvara som är byggd för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent kan hjälpa dig att besvara kundsamtal och integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett enda ställe. Välj VoIP-leverantör, anslut obegränsat antal SIP-trunkar och lokala nummer, dirigera och spela in samtal. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum. Lär dig mer om XCALLY
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst. Lär dig mer om Squaretalk
Mångsidig och säker callcenter-programvara med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd kommunikationsplattform ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt, var som helst och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform.
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem ett fullständigt sammanhang om kundhistoriken för att hjälpa till att lösa de mest komplexa och brådskande problemen snabbare. Team som använder Zendesk ser en 20-procentig minskning av supportkostnaderna och en 27-procentig ökning av agenters produktivitet. Om du redan har ett callcenter kan du sömlöst integrera det med en API-anslutning till kundtjänst. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera.
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera. Det hjälper dig också att tilldela samtal till dina agenter baserat på deras avdelning eller team, automatiskt dirigera samtal till agenter som kunden känner till och gör det möjligt för dig att upprätthålla konsekvent bra service för att bygga upp meningsfulla kundrelationer. Anslut ditt kundtjänstnummer till Zoho Desk och ring eller ta emot samtal i appen. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Bitrix24 är en förstklassig CRM- och callcenterprogramvara som är gratis och används av över fyra miljoner företag. Programvaran är 100 % gratis för upp till 12 agenter. Molnbaserad och med öppen källa.
Bitrix24 är en kostnadsfri callcenterprogramvara som inte liknar någon annan. Om du väljer en molnversion kan du börja ringa och ta emot telefonsamtal inom några minuter. Du betalar endast om du behöver ha fler än 12 anställda, vill hyra ett telefonnummer, ha SIP-anslutning eller använda Bitrix24-telefoni för utgående samtal. Du kan också köpa utgåvor av Bitrix24 med lokal installation om du behöver källkodsåtkomst eller om du vill distribuera Bitrix24 lokalt. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Service Cloud 360 är en framstående kundserviceplattform som ger företag möjlighet att driva sömlöst engagemang över hela kundresa.
Spara tid åt din personal med hjälp av en kraftfull och uppkopplad arbetsplats, allt i ett förstklassigt CRM. Öka agenternas produktivitet med intelligenta verktyg och automatisering. Automatisera rutinuppgifter och hjälp personalen att lösa sina ärenden snabbare med kontextuella affärsprocesser. Fyll i ärendefälten i förväg och leverera AI-drivna rekommendationer om nästa steg direkt till agentens arbetsyta. Få en fullständig överblick över kunden genom att ansluta data mellan avdelningar och back-end-system så att din personal har dem på samma ställe. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM callcenter-programvara – CRM-programvaran för callcenter förser ditt kundtjänstteam med kraftfulla verktyg för att lösa ärenden snabbare och ser till att kunderna kan använda din produkt. Funktioner med avancerade telefoniintegreringar, utgående samtal, inkommande samtal, samtalsdirigering, ärendehanteringssystem, taggbaserade samtal, kundtjänstgrupper, samtalsinspelning, samtalsanteckningar, samtalsskript, samtalsrapporter och mycket mer. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Twilio Flex är en helt programmerbar molnbaserad kontaktcentrumplattform som ger företag fullständig kontroll över varje stacknivå.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en omnikanalbaserad kontaktcentrumplattform och programanpassa varje del av upplevelsen, inklusive agentgränssnittet, kommunikationskanaler, dirigering av interaktioner samt rapportering för att uppfylla verksamhetens unika behov. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Gå direkt till kärnan av kundernas behov och gör en ordentlig minskning i din inkommande callcenter-kö med mer än 70 programvaruintegreringar.
Aircall är den föredragna callcenterlösningen för moderna företag. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Tillgänglig via dator och mobilapp. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
3CX är en lösning för callcenter som passar alla företag i alla storleksklasser och branscher. Även för distansarbete.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Interaktiv manusskrivning för agenter på callcenter och live-supportteam, inklusive kraftfulla CRM-integreringar och fullständig analys.
Med Zingtree är det lätt att skapa enklare, smartare samtalsskript som guidar dina representanter genom komplexa samtal – utan kodning. Zingtree integreras med ett brett utbud av verktyg som Salesforce, Zendesk med mera så att informationen förblir synkroniserad, anteckningarna automatiskt läggs till i ditt CRM och agenterna kan se både kundinformation och samtalsmanuset på samma skärm. Lär dig mer om Zingtree

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Hantera telefonsamtal, WhatsApp, SMS-konversationer - allt på ett ställe. Kompletta API- och CRM-insticksprogram. Virtuella telefonnummer i alla länder
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Enkelt. Tala med dina kunder Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Det effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcentret AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar riskfritt.
Den effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcenterprogramvaran AVOXI Genius. Hantera enkelt dina företagskommunikationer från ett intuitivt, webbaserat kontaktcentrum. AVOXI Genius är den första plattformen som integrerar din kontaktcentrumlösning med din rösttjänst, med virtuella telefonnummer tillgängliga för omedelbar aktivering i över 160 länder. Med planer från 24,99 USD per användare är AVOXI Genius en av de mest prisvärda lösningarna i världen. Lär dig mer om AVOXI

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
En skalbar, AI-baserad, distansarbetsvänlig, intuitiv molnbaserad CCaaS för att säkerställa effektivitet.
Call Center Studio är en allt i ett AI-baserad CCaaS som täcker alla dina verksamhetskrav, inklusive samtal, dirigering, rapportering, analys och förbättring av prestanda. Njut av skalbarhet och effektivitet med kundupplevelseorienterad, (customer experience oriented CX-oriented), fjärrvänliga Call Center Studio som låter dig betala fortlöpande. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Callcenter-programvara utformad för säljteam, webbaserade företag och e-handelsbutiker.
Channels är en callcenter-programvara som är utformad för att ge en nystart till din försäljning och kundservice. Channels integreras med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Channels ger dig flera funktioner. Framför allt kan du se kunduppgifter före ett samtal, så att du kan undvika en onödig intervju och gå direkt till de viktiga frågorna. Du har också samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, livelyssning med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Channels

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Är du intresserad av ett callcenter? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag. Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Enkel och kraftfull. molnbaserad telefonlösning. Skaffa företagstelefoni. funktioner till ett fantastiskt pris.
VoIPstudio är en professionell VoIP-telefontjänst som erbjuds till konsumentpris. Den erbjuder de kvalitets- och säkerhetsgarantier som företag kräver, samtidigt som den levererar innovativa funktioner, flexibilitet, skalbarhet och en rik användarupplevelse. Dessutom erbjuds en särskild supporttjänst för alla kanaler dygnet runt. VoIPstudio har en stabil infrastruktur och är utformad för att möjliggöra flexibla men säkra anslutningar mellan användare, vilket gör det möjligt för företag att snabbt bli mer produktiva. Lär dig mer om VoIPstudio

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Freshcaller är ett modernt callcenterprogram för inkommande och utgående samtalsteam och erbjuder telefonnummer i över 90 länder.
Freshcaller är ett modernt callcenter för kundtjänst, försäljning, IT och HR-team. Med sin molnbaserade arkitektur sammanför Freshcaller de bästa av äldre funktioner som IVR och avancerade funktioner som smart eskaleringar, röstbottar och anpassningsbar prestandarapportering som hjälper dig att ordna en modern callcenterverksamhet. Freshcaller erbjuder telefonnummer i över 90 länder, kräver ingen telefonmaskinvara och är extremt lätt att använda. Lär dig mer om Freshdesk Contact Center

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning.
LiveVox (Nasdaq: LVOX) är en kraftfull, nästa generations kontaktcenterplattform som driver mer än 14 miljarder interaktioner per år. Med 20 års molnrelaterad erfarenhet och expertis integrerar de sömlöst omnikanalkommunikation, CRM, AI och personaloptimering (workforce automation, WFO) för att leverera exceptionella agent- och kundupplevelser. Den pålitliga och lättanvända tekniken hjälper till att maximera kontaktcentrets prestanda och de stridstestade verktygen för riskminimering och säkerhet hjälper kunderna att maximera sin potential. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning? Lär dig mer om NUACOM

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Molnbaserad kontaktcenterlösning med hanterings- och operatörsfunktioner, datasäkerhet, systemintegration och analytiska rapporter.
VCC Live är en molnbaserad kontaktcenterlösning som tillhandahåller telekommunikationstjänster till företag med över 10 operatörer som vill erbjuda snabb support till sina kunder. Dess avancerade funktioner (IVR, realtidsstatistik, hög säkerhet, prediktiv uppringare för att nämna några) gör att ditt kontaktcenterteam kan utföra en mängd olika aktiviteter på en och samma plattform. Den unika funktionen, VCC Live Pay, gör att du kan initiera betalningar via telefon, vilket påskyndar inkassoprocessen. Lär dig mer om VCC Live

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
SpitFire callcenterprogramvara för företag: enkel att installera, hantera och uppgradera. Agenter kan logga in var som helst i världen på vilken enhet som helst.
Vad skiljer SpitFire från andra prediktiva uppringare. SpitFire Enterprise är den enda kontaktcenter-programvaran som erbjuder: lösningar för moln-, lokal- eller hybridcallcenter. 5 uppringningslägen: prediktiv, fast pris, snabbanslutning, förhandsgranskning och manuell uppringning. Integrera din CRM eller abonnentväxel (private branch exchange, PBX) eller använd SpitFire API:et för att helt anpassa ditt callcenter. OPC Marketing ligger på en enda adress i Addison, Texas och erbjuder utveckling, leverans och support. Lär dig mer om SpitFire

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier.
Dixa erbjuder nästa generations callcenter-programvara för konsumentföretag och kundteam. Besvara samtal, e-postmeddelanden, chattar, Facebook-meddelanden och WhatsApp-meddelanden i realtid från ditt webbläsarfönster. Få VoIP av hög kvalitet till lokala priser runt om i världen och skala upp eller ner när det behövs. Priser från 99 USD per agent/per månad. Dra nytta av avancerad routning, IVR, automatisk återuppringning, prestandastatistik, ett inbyggt CRM och mer för en bättre agent- och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt.
Adversus är en webbaserad CRM-lösning för företag som är verksamma inom telemarketing, insamling och mötesbokning. Intelligenta kampanjer optimerar ditt callcenter effektivt genom att automatisera kontakt- och samtalsflöden, vilket säkerställer att samtal med goda utsikter är de enda du får. The Journey-modulen gör att du kan automatisera och integrera allt du kan tänka dig. Håll ett öga på händelser och reagera därefter. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack.
Yodel.io ger ditt team tillgång till en lättanvänd plattform som kan vara värd för ditt eget virtuella callcenter. Effektivisera enkelt processer som att upptäcka uppringarens avsikt, få åtkomst till uppringardata och förbereda teammedlemmar för ett inkommande samtal. Yodel har byggts med nästa generations funktioner som kan hjälpa ditt team att förbättra samtalssamarbetet, kundnöjdheten och produktiviteten. Kom igång idag med en gratis provperiod. Lär dig mer om Yodel

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Callcenter-lösningar för SMBs till globala storföretag med flera anläggningar. Microsoft Teams-certifierad. Alternativ: moln, hybrid eller lokalt.
En mycket tillförlitlig, certifierad, säker och funktionsrik callcenter-lösning som levererar optimala kundupplevelser (customer experience, CX) genom att snabbt och enkelt ansluta resurser i hela organisationen för att lösa kundernas behov, oavsett vilken kanal eller enhet de föredrar. Microsoft Teams-certifierade, öppna standarder-baserade, verksamhetsflexibla, AI- och videoaktiverade, säkerställer enkel distribution av funktioner och funktionalitet för att leverera tjänster som kunderna förväntar sig. Tillgängliga alternativ: moln, hybrid eller lokalt. Lär dig mer om Enghouse Contact Center

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Skapa meningsfulla kundrelationer i alla kanaler med Infobips fullstack-molnkommunikationsplattform.
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala. Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av lösningar, meddelandekanaler och verktyg för avancerat kundengagemang, säkerhet, autentisering, support och behållande. Lär dig mer om Infobip

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Allt-i-ett-lösning för callcenter utformad för att få ut så mycket som möjligt ur varje kundinteraktion
Avancerad hyst callcenterlösning. Voiso vill göra dina samtal och ditt kontaktcentrum så bra som möjligt. Agenter har tillgång till intuitiva instrumentbrädor. Arbetsledare får insikt i prestanda genom över 50 mätvärden Det tar bara 2 minuter att implementera. Behåll dina telefonnummer. Importera alla dina agenter med ett klick. Inget att köpa, inga förskottskostnader. Lär dig mer om Voiso

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Leverera den bästa upplevelsen till dina kunder utan väntetid.
Oavsett om ditt team arbetar med inkommande eller utgående köer kan du skapa dina team, lägga till dina medlemmar, ange öppettider, lägga till DID-nummer och skapa den samtalsflödesdirigering som bäst passar din verksamhet. Anpassa ditt samtalsflöde med talsvarssystem (interactive voice response, IVR), dynamiska rutter, röstmeddelanden och vidarekoppling av samtal. Lär dig mer om TalkChief

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
MegaDialer är ett molnbaserat callcenter som är utformat för att hjälpa företag med förhandsvisning eller prediktiv uppringning.
MegaDialer erbjuder funktioner som direktsamtalsrapporter, inspelning på begäran, samtalsövervakning, samtalslayout efter slutförande, samtals-ID, samtalsövervakning, automatisk återuppringning, automatiserad e-posthantering, hantering av inkommande samtal, aktivitetspaneler i realtid, samtalslista för agenter och olika administrationsnivåer. MegaDialer kan också integreras med SMS- och CRM-system, vilket hjälper anställda att hantera leads. Prissättningen är användningsbaserad och teknisk support tillhandahålls via e-post och telefon. Be om en demo. Lär dig mer om MegaDialer

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Med lösningen Remote Expertise kan du ge ”praktisk” support även om du befinner dig tusentals mil bort.
Help Lightings lösning Remote Expertise kan experter samarbeta visuellt, hjälpa till med och lösa problem som om de arbetade sida vid sida med en kollega eller kund. Med hjälp av sammanslagen verklighet kombineras direktvideoströmmar från expert- och fjärrtekniker till en samarbetsinriktad videomiljö. Deltagarna kan telestratera, frysa bilder, använda handgester, ladda upp bilder, handböcker och instruktioner. Help Lightning fungerar på alla dina befintliga smarta enheter. Lär dig mer om Help Lightning

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för utgående försäljning. Få kontakt med dina kunder oavsett vilken genom kanal det är.
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för utgående försäljning. Få kontakt med dina kunder oavsett vilken genom kanal det är. Lär dig mer om LeadDesk

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation.
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse. Med mer än ett decenniums erfarenhet av att leverera molntelefonitjänster driver Sabienzia kundservice för etablerade företag inom rese-, fordons- och e-handelssektorerna runt om i världen genom en infrastruktur som uppfyller alla GDPR-krav och som är till fullo hyst i servrar i Europa och erbjuder högsta PCI-säkerhetsnivå. Lär dig mer om Sabienzia

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Värdbaserad prediktiv uppringning, automatisk uppringare, SMS och röstsändningssystem. Multitenans med fakturering och vit etikett.
DialerAI lämpar sig för att automatisera säljsamtal, samla in försenade betalningar eller boka möten. Med DialerAI:s programvara för automatisk uppringning kan du öka produktiviteten och effektiviteten med upp till 3 gånger, avvisa upptagna, obesvarade och frånkopplade linjer och endast vidarebefordra samtal som besvarats av kunder till dina agenter. DialerAI är idealisk för teleoperatörer och callcenter eftersom den är en multitenans med fakturering och vit etikett. Den är tillgänglig i hela världen och prisvärd så att du kan välja din egen rösttjänstleverantör. Lär dig mer om DialerAI

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering.
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering. Newfies-Dialer används för marknadsföring, marknadsundersökningar, opinionsundersökningar och röstning. Den inkluderar samtalsfakturering för teleoperatörer som vill sälja röstsändningar som en tjänst till sina kunder. Lär dig mer om Newfies-Dialer

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Nixxis Contact Suite föreslår en av de mest kraftfulla uppringarna på marknaden från 1 till 10.000 agenter.
Nixxis Contact Suite föreslår en av de mest kraftfulla uppringarna på marknaden från 1 till 10.000 agenter. 10 olika uppringningslägen inklusive det legendariska prediktiva uppringningsläget, flera kampanjer och ett kraftfullt verktyg för datahantering för intelligent segmentering av dina samtalsfiler. Omnichannel-moduler inkluderar e-post, webchat, sms, facebook, YouTube, Messenger, WhatsApp, Telegram, Instagram, LinkedIn eller din skräddarsydda programvara. IVR-utvecklingsmiljö. Inbäddat inspelningsverktyg. Kraftfull rapporteringspaket. Lär dig mer om Nixxis Contact Suite

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Gnatta skapar programvara för kundkommunikation i omnikanaler, med produkter tillgängliga för företag i alla storlekar.
Datadog bygger programvara för universellt kundengagemang. Genom att fokusera på kunden kan de leverera framgång för ditt företag. Med hjälp av operativsystemet centraliserar de dina digitala kontakter för att öka både kvaliteten och effektiviteten hos dina operatörer. Detta backas upp av deras skräddarsydda automationsfunktioner. Tillvägagångssättet är verkligen omnikanal. Oavsett var/när/hur din kund hör av sig ska deras fråga att hanteras av rätt person, med rätt information, vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Gnatta

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Streem har som mål att göra hela världens expertis tillgänglig för alla via en AR-berikad videoanslutning och kundupplevelse.
Streem gör det möjligt för organisationer att sälja och betjäna sina kunder utan begränsningar eller antaganden, vilket gör att deras expertis förbättras med hjälp av värdefull kontext. Plattformen Streem ger konsumentengagemang i realtid med hjälp av video på distans och teknik för förstärkt verklighet (augmented reality, AR). Verktygslådan har gott om AR/AI och används tillsammans med videoanslutningsplattformen och hjälper organisationer att erbjuda en kundinriktad upplevelse. Detta snabbar upp traditionellt tidskrävande uppgifter som offerter, konsultationer angående detaljhandel, felsökning, garantier med mera. Lär dig mer om Streem

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
Stöd, engagera och behåll dina kunder genom röst, chatt, e-post, sociala medier och SMS i ett enda enhetligt gränssnitt.
Omnicus är en plattform som möjliggör en fantastisk kundupplevelse över röst, chatt, e-post, sociala medier och – allt från ett enhetligt gränssnitt. Ge dina kunder nya sätt att interagera med ditt företag genom att aktivera ett textbaserat samtalsgränssnitt, t.ex. en virtuell assistent, som drivs av AI. Prova gratis eller boka en demo för att se hur Omnicus kan förbättra din kundupplevelse. Lär dig mer om Omnicus

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni
InfoCision tillhandahåller traditionella callcentertjänster till avancerad utbildning, kvalitets- och effektivitetstjänster.
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. Programvaran erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar kundnöjdheten. Arbetar för att förbättra atmosfären på ditt callcenter, använd verktyg för att fylla i kunddata och demografi i förväg, registrera inkommande samtal, utbilda callcenteragenter med e-lärande och simuleringar, mät kvaliteten, motivera personalen och ett komplett utbud av robusta alternativ för utgående och ingående SMS/MMS-textmeddelanden. Lär dig mer om InfoCision

Funktioner

  • Automatisk samtalsfördelning
  • IVR/röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
  • Integration av datatelefoni