Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Call Center

Call Center-system automatiserar och standardiserar processen för att ta emot och svara på kunders telefonsamtal. Dessa lösningar möjliggör bättre övervakning av kundupplevelsen, arbetsflödeshantering och utvärdering av anställdas prestationer. Oavsett om de är utformade för virtuella platser eller lokaler så hanterar och katalogiserar Call Center-applikationer processen för kundsamtal och låter ofta kunder spåra sina förfrågningar via internet. Använd Capterra för att hitta en lösning för call center automation som fungerar för ditt företag i Sverige. Call Center-system har kopplingar till Kundtjänstsystem och Helpdesk-system.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Call Center

Sverige Visa lokala produkter

53 resultat

Service Cloud 360 är en framstående kundserviceplattform som ger företag möjlighet att driva sömlöst engagemang över hela kundresa. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
Spara tid åt din personal med hjälp av en kraftfull och uppkopplad arbetsplats, allt i ett förstklassigt CRM. Öka agenternas produktivitet med intelligenta verktyg och automatisering. Automatisera rutinuppgifter och hjälp personalen att lösa sina ärenden snabbare med kontextuella affärsprocesser. Fyll i ärendefälten i förväg och leverera AI-drivna rekommendationer om nästa steg direkt till agentens arbetsyta. Få en fullständig överblick över kunden genom att ansluta data mellan avdelningar och back-end-system så att din personal har dem på samma ställe. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt. Lär dig mer om Adversus
Adversus is a web-based dialer and practical call center solution for telemarketing, fundraising, and appointment scheduling businesses. Intelligent campaigns optimize your call center efficiently by automating contacts & call flows, making sure that high-opportunity conversations are the only ones you will be having. The Journey module allows you to automate and integrate anything you could imagine. Keep an eye on events and respond accordingly. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter. Lär dig mer om Dialfire
Lättanvänd callcenterprogramvara för utgående telefontrafik med högpresterande prediktiv uppringare från molnet. Mycket tillförlitlig och säker. Ökar produktiviteten genom anpassningsbara formulär, flerstegskampanjer med automatiserade arbetsflöden, blandade inkommande samtal, personanpassade analyser i realtid, samtalsövervakning och inspelning. Kan integreras med befintlig programvara genom REST API. Stöder outsourcing till underleverantörers callcenter. Utmärkt för utspridda kontor. Betala per användning. Ingen installationsavgift, ingen avgift för agentplats. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst. Lär dig mer om Squaretalk
Mångsidig och säker callcenter-programvara med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd kommunikationsplattform ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt, var som helst och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform.
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem ett fullständigt sammanhang om kundhistoriken för att hjälpa till att lösa de mest komplexa och brådskande problemen snabbare. Team som använder Zendesk ser en 20-procentig minskning av supportkostnaderna och en 27-procentig ökning av agenters produktivitet. Om du redan har ett callcenter kan du sömlöst integrera det med en API-anslutning till kundtjänst. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera.
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera. Det hjälper dig också att tilldela samtal till dina agenter baserat på deras avdelning eller team, automatiskt dirigera samtal till agenter som kunden känner till och gör det möjligt för dig att upprätthålla konsekvent bra service för att bygga upp meningsfulla kundrelationer. Anslut ditt kundtjänstnummer till Zoho Desk och ring eller ta emot samtal i appen. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik.
LiveAgent kan hjälpa dig att besvara kundsamtal och integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett enda ställe. Välj VoIP-leverantör, anslut obegränsat antal SIP-trunkar och lokala nummer, dirigera och spela in samtal. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Bitrix24 är en förstklassig CRM- och callcenterprogramvara som är gratis och används av över fyra miljoner företag. Programvaran är 100 % gratis för upp till 12 agenter. Molnbaserad och med öppen källa.
Bitrix24 är en kostnadsfri callcenterprogramvara som inte liknar någon annan. Om du väljer en molnversion kan du börja ringa och ta emot telefonsamtal inom några minuter. Du betalar endast om du behöver ha fler än 12 anställda, vill hyra ett telefonnummer, ha SIP-anslutning eller använda Bitrix24-telefoni för utgående samtal. Du kan också köpa utgåvor av Bitrix24 med lokal installation om du behöver källkodsåtkomst eller om du vill distribuera Bitrix24 lokalt. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar.
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar, oavsett om de arbetar på kontoret eller på distans. ActivTraks molnbaserade plattform för övervakning av användaraktivitet samlar in och analyserar data och ger insikter som hjälper medelstora företag att bli mer produktiva och regelefterlevande. Mer än 7 500 kunder och över 100 000 användare använder den kostnadsfria versionen av ActivTraks prisbelönta lösning som kan konfigureras på några minuter för att ge omedelbar insyn och analys. Lär dig mer om ActivTrak

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM callcenter-programvara – CRM-programvaran för callcenter förser ditt kundtjänstteam med kraftfulla verktyg för att lösa ärenden snabbare och ser till att kunderna kan använda din produkt. Funktioner med avancerade telefoniintegreringar, utgående samtal, inkommande samtal, samtalsdirigering, ärendehanteringssystem, taggbaserade samtal, kundtjänstgrupper, samtalsinspelning, samtalsanteckningar, samtalsskript, samtalsrapporter och mycket mer. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Twilio Flex är en helt programmerbar molnbaserad kontaktcentrumplattform som ger företag fullständig kontroll över varje stacknivå.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en omnikanalbaserad kontaktcentrumplattform och programanpassa varje del av upplevelsen, inklusive agentgränssnittet, kommunikationskanaler, dirigering av interaktioner samt rapportering för att uppfylla verksamhetens unika behov. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Gå direkt till kärnan av kundernas behov och gör en ordentlig minskning i din inkommande callcenter-kö med mer än 70 programvaruintegreringar.
Aircall är den föredragna callcenterlösningen för moderna företag. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Tillgänglig via dator och mobilapp. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
3CX är en lösning för callcenter som passar alla företag i alla storleksklasser och branscher. Även för distansarbete.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag.
CloudTalk är en molnbaserad callcenterprogramvara som är byggd för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Customer Frontlines

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum.
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Interaktiv manusskrivning för agenter på callcenter och live-supportteam, inklusive kraftfulla CRM-integreringar och fullständig analys.
Med Zingtree är det lätt att skapa enklare, smartare samtalsskript som guidar dina representanter genom komplexa samtal – utan kodning. Zingtree integreras med ett brett utbud av verktyg som Salesforce, Zendesk med mera så att informationen förblir synkroniserad, anteckningarna automatiskt läggs till i ditt CRM och agenterna kan se både kundinformation och samtalsmanuset på samma skärm. Lär dig mer om Zingtree

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Hantera telefonsamtal, WhatsApp, SMS-konversationer - allt på ett ställe. Kompletta API- och CRM-insticksprogram. Virtuella telefonnummer i alla länder
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Enkelt. Tala med dina kunder Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
Det effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcentret AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar riskfritt.
Den effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcenterprogramvaran AVOXI Genius. Hantera enkelt dina företagskommunikationer från ett intuitivt, webbaserat kontaktcentrum. AVOXI Genius är den första plattformen som integrerar din kontaktcentrumlösning med din rösttjänst, med virtuella telefonnummer tillgängliga för omedelbar aktivering i över 160 länder. Med planer från 24,99 USD per användare är AVOXI Genius en av de mest prisvärda lösningarna i världen. Lär dig mer om AVOXI

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID
En skalbar, AI-baserad, distansarbetsvänlig, intuitiv molnbaserad CCaaS för att säkerställa effektivitet.
Call Center Studio är en allt i ett AI-baserad CCaaS som täcker alla dina verksamhetskrav, inklusive samtal, dirigering, rapportering, analys och förbättring av prestanda. Njut av skalbarhet och effektivitet med kundupplevelseorienterad, (customer experience oriented CX-oriented), fjärrvänliga Call Center Studio som låter dig betala fortlöpande. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • IVR/röstigenkänning
  • Köhantering
  • Samtalsövervakning
  • Rapportering och analys
  • Call Scripting
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsloggning
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Nummer- ID