513 resultat
Varför Capterra är gratis
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är en molnbaserad callcenterprogramvara som är byggd för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är en molnbaserad callcenterprogramvara som är byggd för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation. Lär dig mer om Sabienzia
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse. Med mer än ett decenniums erfarenhet av att leverera molntelefonitjänster driver Sabienzia kundservice för etablerade företag inom rese-, fordons- och e-handelssektorerna runt om i världen genom en infrastruktur som uppfyller alla GDPR-krav och som är till fullo hyst i servrar i Europa och erbjuder högsta PCI-säkerhetsnivå. Lär dig mer om Sabienzia
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse. Med mer än ett decenniums...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
TelTel är en lösning för callcenter-hantering som effektiviserar hela flödet för inkommande/utgående samtal. Lär dig mer om TelTel
TelTel är en lösning för callcenter-hantering som effektiviserar hela flödet för inkommande/utgående samtal och säkerställer stabil telekommunikation över hela världen. TelTel erbjuder ett brett utbud av funktioner och hjälper till att utveckla moderna callcenter och sänka telefonkostnaderna. Lär dig mer om TelTel
TelTel är en lösning för callcenter-hantering som effektiviserar hela flödet för inkommande/utgående samtal och säkerställer stabil telekommunikation över hela världen. TelTel erbjuder ett brett...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum. Lär dig mer om XCALLY
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer. Lär dig mer om XCALLY
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem ett fullständigt sammanhang om kundhistoriken för att hjälpa till att lösa de mest komplexa och brådskande problemen snabbare. Team som använder Zendesk ser en 20-procentig minskning av supportkostnaderna och en 27-procentig ökning av agenters produktivitet. Om du redan har ett callcenter kan du sömlöst integrera det med en API-anslutning till kundtjänst. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent kan hjälpa dig att besvara kundsamtal och integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett enda ställe. Välj VoIP-leverantör, anslut obegränsat antal SIP-trunkar och lokala nummer, dirigera och spela in samtal. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent kan hjälpa dig att besvara kundsamtal och integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Bitrix24 är en förstklassig CRM- och callcenterprogramvara som är gratis och används av över fyra miljoner företag. Programvaran är 100 % gratis för upp till 12 agenter. Molnbaserad och med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri callcenterprogramvara som inte liknar någon annan. Om du väljer en molnversion kan du börja ringa och ta emot telefonsamtal inom några minuter. Du betalar endast om du behöver ha fler än 12 anställda, vill hyra ett telefonnummer, ha SIP-anslutning eller använda Bitrix24-telefoni för utgående samtal. Du kan också köpa utgåvor av Bitrix24 med lokal installation om du behöver källkodsåtkomst eller om du vill distribuera Bitrix24 lokalt. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri callcenterprogramvara som inte liknar någon annan. Om du väljer en molnversion kan du börja ringa och ta emot telefonsamtal inom några minuter. Du betalar endast om du...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Programvara för samarbetsplanering som utformats för callcenter. Lär dig mer om Soon
Callcenter som förlitar sig på Soon får en modern agentplaneringsupplevelse. Med Workload blir det enkelt att dirigera samtalstrafiken. Prognostisera alla kanaler och nå dina servicemål. Med Soon kommer du att göra personalen nöjdare och förbereda din kundtjänstavdelning för framgång. Programvaran används av allt från kontaktcenter i snabb tillväxt till innovativa storföretag. Hör av dig för en personlig introduktion. Lär dig mer om Soon
Callcenter som förlitar sig på Soon får en modern agentplaneringsupplevelse. Med Workload blir det enkelt att dirigera samtalstrafiken. Prognostisera alla kanaler och nå dina servicemål. Med Soon...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
LiveVox is a next-generation contact center platform integrating omnichannel communications, CRM, Practical AI, and WFO in one solution Lär dig mer om LiveVox
LiveVox (Nasdaq: LVOX) is a powerful, next-generation contact center platform that powers more than 14 billion interactions a year. With 20 years of cloud experience and expertise, they seamlessly integrate omnichannel communications, CRM, AI, and WFO to deliver exceptional agent and customer experiences. Their reliable, easy-to-use technology helps maximize contact center performance, along with their battle-tested risk mitigation and security tools to help clients maximize their potential. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox (Nasdaq: LVOX) is a powerful, next-generation contact center platform that powers more than 14 billion interactions a year. With 20 years of cloud experience and expertise, they seamlessly...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io ger ditt team tillgång till en lättanvänd plattform som kan vara värd för ditt eget virtuella callcenter. Effektivisera enkelt processer som att upptäcka uppringarens avsikt, få åtkomst till uppringardata och förbereda teammedlemmar för ett inkommande samtal. Yodel har byggts med nästa generations funktioner som kan hjälpa ditt team att förbättra samtalssamarbetet, kundnöjdheten och produktiviteten. Kom igång idag med en gratis provperiod. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io ger ditt team tillgång till en lättanvänd plattform som kan vara värd för ditt eget virtuella callcenter. Effektivisera enkelt processer som att upptäcka uppringarens avsikt, få åtkomst till...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering. Lär dig mer om Newfies-Dialer
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering. Newfies-Dialer används för marknadsföring, marknadsundersökningar, opinionsundersökningar och röstning. Den inkluderar samtalsfakturering för teleoperatörer som vill sälja röstsändningar som en tjänst till sina kunder. Lär dig mer om Newfies-Dialer
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering. Newfies-Dialer används för marknadsföring, marknadsundersökningar,...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
InfoCision tillhandahåller traditionella callcentertjänster till avancerad utbildning, kvalitets- och effektivitetstjänster. Lär dig mer om InfoCision
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. Programvaran erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar kundnöjdheten. Arbetar för att förbättra atmosfären på ditt callcenter, använd verktyg för att fylla i kunddata och demografi i förväg, registrera inkommande samtal, utbilda callcenteragenter med e-lärande och simuleringar, mät kvaliteten, motivera personalen och ett komplett utbud av robusta alternativ för utgående och ingående SMS/MMS-textmeddelanden. Lär dig mer om InfoCision
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. Programvaran erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Värdbaserad prediktiv uppringning, automatisk uppringare, SMS och röstsändningssystem. Multitenans med fakturering och vit etikett. Lär dig mer om DialerAI
DialerAI lämpar sig för att automatisera säljsamtal, samla in försenade betalningar eller boka möten. Med DialerAI:s programvara för automatisk uppringning kan du öka produktiviteten och effektiviteten med upp till 3 gånger, avvisa upptagna, obesvarade och frånkopplade linjer och endast vidarebefordra samtal som besvarats av kunder till dina agenter. DialerAI är idealisk för teleoperatörer och callcenter eftersom den är en multitenans med fakturering och vit etikett. Den är tillgänglig i hela världen och prisvärd så att du kan välja din egen rösttjänstleverantör. Lär dig mer om DialerAI
DialerAI lämpar sig för att automatisera säljsamtal, samla in försenade betalningar eller boka möten. Med DialerAI:s programvara för automatisk uppringning kan du öka produktiviteten och effektivitete...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Axiom molnkontaktcentrum. Det ultimata inom flexibilitet och enkel integrering Lär dig mer om Axiom
Squaretalks Axiom är medlem i Squaretalk-familjen med avancerade programvarulösningar för det outsourcade ekosystemet för kundkommunikation. Axiom är en plattform för affärskommunikation och personaloptimering som är inriktad på inkommande kundtjänst och säljteam. Axiom är det ultimata inom flexibilitet och enkel integrering och ger BPO- kommunikationscentrum alla verktyg de behöver för att tillhandahålla personlig service på hög nivå till kunder runt om i världen. Lär dig mer om Axiom
Squaretalks Axiom är medlem i Squaretalk-familjen med avancerade programvarulösningar för det outsourcade ekosystemet för kundkommunikation. Axiom är en plattform för affärskommunikation och...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Video-based customer service platform that helps businesses in the financial sector, healthcare, utilities and HR connect with clients. Lär dig mer om Video Call Center
VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable workflow. The solution can be integrated into existing contact center frameworks or back-end and archiving system and can be implemented within 3 weeks. The Video Call Center solution comes with multiple, ready-to-use modules for specific use cases (contracting, reporting, AI modules) Lär dig mer om Video Call Center
VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Compact cloud-based call center solution fit with outbound call automation, customer management and staff training tools. Lär dig mer om Selmo
Cloud-based call center software fit with outbound call automation, customer management and staff training tools. Perfect solution for call centers and sales teams. By eliminating call waiting time it saves up to 80% of agents’s working hours that they can instead spend on actual talking. As a result your sales can increase thrice because your agents will handle more calls in the same amount of time! Sales workflow with Selmo is completely automated. Perfect for remote work. Lär dig mer om Selmo
Cloud-based call center software fit with outbound call automation, customer management and staff training tools. Perfect solution for call centers and sales teams. By eliminating call waiting time...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera.
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera. Det hjälper dig också att tilldela samtal till dina agenter baserat på deras avdelning eller team, automatiskt dirigera samtal till agenter som kunden känner till och gör det möjligt för dig att upprätthålla konsekvent bra service för att bygga upp meningsfulla kundrelationer. Anslut ditt kundtjänstnummer till Zoho Desk och ring eller ta emot samtal i appen.
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera. Det hjälper dig också att tilldela samtal till dina agenter baserat på deras...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
GoToConnect Support Center gives supervisors and agents indispensable tools to improve the quality of customer interactions.
GoToConnect combines the power and reliability of Jive's cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video conferencing into one simple, reliable and flexible solution. GoToConnect Support Center enhances GoToConnect by giving supervisors and agents indispensable tools to improve the quality of customer interactions.
GoToConnect combines the power and reliability of Jive's cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video conferencing into one simple, reliable and flexible solution. GoToConnect...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Med lösningar för callcenter kan du effektivisera din supportverksamhet och tillhandahålla en kostnadseffektiv global support dygnet runt.
Spara tid åt din personal med hjälp av en kraftfull och uppkopplad arbetsplats, allt i ett förstklassigt CRM. Öka agenternas produktivitet med intelligenta verktyg och automatisering. Automatisera rutinuppgifter och hjälp personalen att lösa sina ärenden snabbare med kontextuella affärsprocesser. Fyll i ärendefälten i förväg och leverera AI-drivna rekommendationer om nästa steg direkt till agentens arbetsyta. Få en fullständig överblick över kunden genom att ansluta data mellan avdelningar och back-end-system så att din personal har dem på samma ställe.
Spara tid åt din personal med hjälp av en kraftfull och uppkopplad arbetsplats, allt i ett förstklassigt CRM. Öka agenternas produktivitet med intelligenta verktyg och automatisering. Automatisera...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Easy to set up, easy to use. Dialpad Call Center Software is feature-packed, affordable, secure, reliable, and backed by 24x7 support.
Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor and coach agents from anywhere with robust analytics dashboards. Automate tasks and capture insights to save time. Improve CSAT, FCR, close tickets, and keep your customers happy. Use real time recommendations to boost agent confidence and give them answers they need to help customers in the moment.
Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM callcenter-programvara – CRM-programvaran för callcenter förser ditt kundtjänstteam med kraftfulla verktyg för att lösa ärenden snabbare och ser till att kunderna kan använda din produkt. Funktioner med avancerade telefoniintegreringar, utgående samtal, inkommande samtal, samtalsdirigering, ärendehanteringssystem, taggbaserade samtal, kundtjänstgrupper, samtalsinspelning, samtalsanteckningar, samtalsskript, samtalsrapporter och mycket mer.
Agile CRM callcenter-programvara – CRM-programvaran för callcenter förser ditt kundtjänstteam med kraftfulla verktyg för att lösa ärenden snabbare och ser till att kunderna kan använda din produkt....

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Cloud Contact Center with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
Five9 is the all-in-one call center software that uses Practical AI to increase your team's effectiveness on the phone, web, email, chat and more. Use smart dialers to give your agents more time with live prospects. Get your customers to the right agent with intelligent routing. Use customer intent data to suggest the next best action to your agents. Analyze and report on performance in real-time. All with 24/7 customer support. See why 2000+ customer trust Five9.
Five9 is the all-in-one call center software that uses Practical AI to increase your team's effectiveness on the phone, web, email, chat and more. Use smart dialers to give your agents more time with...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern Call Center software that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide.
CallHippo is a modern Call Center software that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Twilio Flex är en helt programmerbar molnbaserad kontaktcentrumplattform som ger företag fullständig kontroll över varje stacknivå.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en omnikanalbaserad kontaktcentrumplattform och programanpassa varje del av upplevelsen, inklusive agentgränssnittet, kommunikationskanaler, dirigering av interaktioner samt rapportering för att uppfylla verksamhetens unika behov.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat.

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing. MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence.
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing. MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
3CX är en lösning för callcenter som passar alla företag i alla storleksklasser och branscher. Även för distansarbete.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Powerful workforce management solution to optimize labor costs, manage capacity more effectively and improve service levels.
Alvaria Workforce (formerly Aspect Workforce Management) is a high-performance contact center software solution that provides the forecasting, planning, scheduling, employee self-service and real-time agent tracking to ensure that all agents and supervisors are productive, engaged in their work and delivering an exceptional customer experience.
Alvaria Workforce (formerly Aspect Workforce Management) is a high-performance contact center software solution that provides the forecasting, planning, scheduling, employee self-service and...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Affordable, Easy and Reliable VoIP Phone System - Mobile Integration, Web & Video Conferencing and 40+ business critical features.
Leading business VoIP platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration tools. Activation is easy, no onsite installation is required, and month-to-month contracts are available. And the service is backed by a full team of Vonage Business service and technical professionals.
Leading business VoIP platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration tools....

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Gå direkt till kärnan av kundernas behov och gör en ordentlig minskning i din inkommande callcenter-kö med mer än 70 programvaruintegreringar.
Aircall är den föredragna callcenterlösningen för moderna företag. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Tillgänglig via dator och mobilapp. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar.
Aircall är den föredragna callcenterlösningen för moderna företag. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers....

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Set up your call centre online in just a few clicks. No need for technical expertise to deploy a high-performing call centre for your business. Configure everything online. Be up and running in minutes. Click to call directly from a contact in your CRM: enjoy fully native integrations with the best CRM tools. Use an API or Webhooks to improve processes and boost your team¿s productivity.
Set up your call centre online in just a few clicks. No need for technical expertise to deploy a high-performing call centre for your business. Configure everything online. Be up and running in...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
RingCentral Call Centre delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Call Centre, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations; and bundled, simplified billing.
RingCentral Call Centre, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations.
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Powerful OUTBOUND CALL CENTER platform. Reach 4x more leads w/ NO awkward pause. No set up fees. Free trial (no credit card needed).
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Have more LIVE conversations in 15-minutes guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use!
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Have more LIVE conversations in 15-minutes guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
The CallRail marketing platform helps businesses market smarter, drive more quality leads and centralize communications.
The CallRail marketing platform delivers the tools businesses need to market smarter, drive more quality leads, centralize communications, and convert leads to customers. Serving more than 175,000 businesses, CallRail easily fits into existing workflows, integrates with major marketing and sales software, and scales with each customer’s needs as they grow.
The CallRail marketing platform delivers the tools businesses need to market smarter, drive more quality leads, centralize communications, and convert leads to customers. Serving more than 175,000...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
LogMeIn Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use.
LogMeIn Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Based in the UK, our hosted dialler can help grow your call centre by increasing sales, productivity and conversions.
Primo Dialler is an innovative telecommunications provider which offers call centre solutions including a Predictive Dialler and a Cloud Phone System. With a wide range of features including remote access and the ability to offer custom integration, our Dialler has helped thousands of call centres increase sales and improve efficiency. To help guide you we have an in house British based support team who are highly skilled and available 24/7. Sign up and become part of the Primo family
Primo Dialler is an innovative telecommunications provider which offers call centre solutions including a Predictive Dialler and a Cloud Phone System. With a wide range of features including remote...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself...

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Leading global provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software that can be deployed quickly and nimbly by business userswithout costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Bright Pattern allows companies to measure and act on every interaction on every channel via embedded AI omnichannel quality management.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software that can be deployed quickly and nimbly by business userswithout costly professional services....

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter