Sverige Visa lokala produkter
519 resultat
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter. Lär dig mer om Dialfire
Lättanvänd callcenterprogramvara för utgående telefontrafik med högpresterande prediktiv uppringare från molnet. Mycket tillförlitlig och säker. Ökar produktiviteten genom anpassningsbara formulär, flerstegskampanjer med automatiserade arbetsflöden, blandade inkommande samtal, personanpassade analyser i realtid, samtalsövervakning och inspelning. Kan integreras med befintlig programvara genom REST API. Stöder outsourcing till underleverantörers callcenter. Utmärkt för utspridda kontor. Betala per användning. Ingen installationsavgift, ingen avgift för agentplats. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent kan hjälpa dig att besvara kundsamtal och integrera callcenterfunktioner i en allt i ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett enda ställe. Välj VoIP-leverantör, anslut obegränsat antal SIP-trunkar och lokala nummer, dirigera och spela in samtal. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Video-based customer service platform that helps businesses in the financial sector, healthcare, utilities and HR connect with clients. Lär dig mer om Video Call Center
Abylon's VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable workflow. The solution can be integrated into existing contact center frameworks or back-end and archiving system and can be implemented within 3 weeks. The Video Call Center solution comes with multiple, ready-to-use modules for specific use cases (contracting, reporting, AI modules) Lär dig mer om Video Call Center

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Bitrix24 är en förstklassig CRM- och callcenterprogramvara som är gratis och används av över fyra miljoner företag. Programvaran är 100 % gratis för upp till 12 agenter. Molnbaserad och med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri callcenterprogramvara som inte liknar någon annan. Om du väljer en molnversion kan du börja ringa och ta emot telefonsamtal inom några minuter. Du betalar endast om du behöver ha fler än 12 anställda, vill hyra ett telefonnummer, ha SIP-anslutning eller använda Bitrix24-telefoni för utgående samtal. Du kan också köpa utgåvor av Bitrix24 med lokal installation om du behöver källkodsåtkomst eller om du vill distribuera Bitrix24 lokalt. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM callcenter-programvara – CRM-programvaran för callcenter förser ditt kundtjänstteam med kraftfulla verktyg för att lösa ärenden snabbare och ser till att kunderna kan använda din produkt. Funktioner med avancerade telefoniintegreringar, utgående samtal, inkommande samtal, samtalsdirigering, ärendehanteringssystem, taggbaserade samtal, kundtjänstgrupper, samtalsinspelning, samtalsanteckningar, samtalsskript, samtalsrapporter och mycket mer. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är en molnbaserad callcenterprogramvara som är byggd för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum. Lär dig mer om XCALLY
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox (Nasdaq: LVOX) är en kraftfull, nästa generations kontaktcenterplattform som driver mer än 14 miljarder interaktioner per år. Med 20 års molnrelaterad erfarenhet och expertis integrerar de sömlöst omnikanalkommunikation, CRM, AI och personaloptimering (workforce automation, WFO) för att leverera exceptionella agent- och kundupplevelser. Den pålitliga och lättanvända tekniken hjälper till att maximera kontaktcentrets prestanda och de stridstestade verktygen för riskminimering och säkerhet hjälper kunderna att maximera sin potential. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt. Lär dig mer om Adversus
Adversus är en webbaserad CRM-lösning för företag som är verksamma inom telemarketing, insamling och mötesbokning. Intelligenta kampanjer optimerar ditt callcenter effektivt genom att automatisera kontakt- och samtalsflöden, vilket säkerställer att samtal med goda utsikter är de enda du får. The Journey-modulen gör att du kan automatisera och integrera allt du kan tänka dig. Håll ett öga på händelser och reagera därefter. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Cyara accelerates the delivery of flawless customer journeys across digital and voice channels while reducing the risk of defects. Lär dig mer om Cyara
Cyara’s award-winning Automated CX Assurance platform helps the companies deliver flawless customer experiences with less effort, cost, and risk. Cyara supports the entire CX software development lifecycle, from design to functional and regression testing, load testing, chatbot testing, and production monitoring enabling enterprises to design, build, and maintain optimal customer journeys at scale, across digital and voice channels, while reducing the risk of customer-facing defects. Lär dig mer om Cyara

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Call center tool including video calls, progressive & predictive dialer, SMS campaigns, reporting & Google Calendar synchronization. Lär dig mer om Neotel
Neotel Software Call Center, offers an easy to use solution, without the need for installation, which will provide you with the control of your company's commercial activity. It has: WebRTC line, Call Recording, Leads window, Sending email from leads archive, Progressive and predictive dialer, Customizable script, Statistics module, SMS campaign, Monitoring, spying and whispering, Reporting, Dynamic signaling and Blacklisting. Additional services include:Third-party verification, and many more Lär dig mer om Neotel

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
An advance call center software solution supporting predictive, progressive, preview, power and manual dialing support. Lär dig mer om ICTBroadcast
An advance call center software with unified communications featuring predictive dialing, auto dialing, power dialing, progressive dialing, preview dialing, manual dialing with webrtc agent portal support also includes IVR Studio to design IVRs, Fax blasting , SMS messaging, Email marketing, press 1 campaign, survey campaign, appointment reminder, inbound marketing, inbound survey and real time monitoring, billing , routing, AMD, DNC and IVR Designer & much more Lär dig mer om ICTBroadcast

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lär dig mer om Webex

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform.
Zendesk erbjuder ett helt integrerat callcenter som är inbyggt i sin supportplattform. Agenter kan hantera samtal i samma arbetsyta som alla andra kanaler. Denna molnbaserade supportplattform ger dem ett fullständigt sammanhang om kundhistoriken för att hjälpa till att lösa de mest komplexa och brådskande problemen snabbare. Team som använder Zendesk ser en 20-procentig minskning av supportkostnaderna och en 27-procentig ökning av agenters produktivitet. Om du redan har ett callcenter kan du sömlöst integrera det med en API-anslutning till kundtjänst. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera.
Zoho Desk kan hjälpa företag att hantera kundkommunikation via telefon, e-post, livechatt, SMS, sociala medier med mera. Det hjälper dig också att tilldela samtal till dina agenter baserat på deras avdelning eller team, automatiskt dirigera samtal till agenter som kunden känner till och gör det möjligt för dig att upprätthålla konsekvent bra service för att bygga upp meningsfulla kundrelationer. Anslut ditt kundtjänstnummer till Zoho Desk och ring eller ta emot samtal i appen. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Complete cloud phone system that is easy to set up and easy to manage.
RingCentral MVP is a cloud-based business communications system with enterprise-grade voice, fax, text, online meetings, conferencing, and collaboration. With RingCentral MVP, you can easily connect your office, remote and mobile employees under one phone system, regardless of their location. Unlike expensive, conventional phone systems, RingCentral MVP is purchased, activated, set up, and managed online, which means we manage it and you use it. Lär dig mer om RingCentral MVP

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
GoToConnect Support Center gives supervisors and agents indispensable tools to improve the quality of customer interactions.
GoToConnect combines the power and reliability of Jive's cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video conferencing into one simple, reliable and flexible solution. GoToConnect Support Center enhances GoToConnect by giving supervisors and agents indispensable tools to improve the quality of customer interactions. Lär dig mer om GoTo Connect

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Service Cloud 360 är en framstående kundserviceplattform som ger företag möjlighet att driva sömlöst engagemang över hela kundresa.
Spara tid åt din personal med hjälp av en kraftfull och uppkopplad arbetsplats, allt i ett förstklassigt CRM. Öka agenternas produktivitet med intelligenta verktyg och automatisering. Automatisera rutinuppgifter och hjälp personalen att lösa sina ärenden snabbare med kontextuella affärsprocesser. Fyll i ärendefälten i förväg och leverera AI-drivna rekommendationer om nästa steg direkt till agentens arbetsyta. Få en fullständig överblick över kunden genom att ansluta data mellan avdelningar och back-end-system så att din personal har dem på samma ställe. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Easy to set up, easy to use. Dialpad Call Center Software is feature-packed, affordable, secure, reliable, and backed by 24x7 support.
Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor and coach agents from anywhere with robust analytics dashboards. Automate tasks and capture insights to save time. Improve CSAT, FCR, close tickets, and keep your customers happy. Use real time recommendations to boost agent confidence and give them answers they need to help customers in the moment. Lär dig mer om Dialpad

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Cloud Contact Center with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
Five9 is the all-in-one call center software that uses Practical AI to increase your team's effectiveness on the phone, web, email, chat and more. Use smart dialers to give your agents more time with live prospects. Get your customers to the right agent with intelligent routing. Use customer intent data to suggest the next best action to your agents. Analyze and report on performance in real-time. All with 24/7 customer support. See why 2000+ customer trust Five9. Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern Call Center software that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide. Lär dig mer om CallHippo

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Twilio Flex är en helt programmerbar molnbaserad kontaktcentrumplattform som ger företag fullständig kontroll över varje stacknivå.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en omnikanalbaserad kontaktcentrumplattform och programanpassa varje del av upplevelsen, inklusive agentgränssnittet, kommunikationskanaler, dirigering av interaktioner samt rapportering för att uppfylla verksamhetens unika behov. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Gå direkt till kärnan av kundernas behov och gör en ordentlig minskning i din inkommande callcenter-kö med mer än 70 programvaruintegreringar.
Aircall är den föredragna callcenterlösningen för moderna företag. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Tillgänglig via dator och mobilapp. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
3CX är en lösning för callcenter som passar alla företag i alla storleksklasser och branscher. Även för distansarbete.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Affordable, Easy and Reliable VoIP Phone System - Mobile Integration, Web & Video Conferencing and 40+ business critical features.
Leading business VoIP platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration tools. Activation is easy, no onsite installation is required, and month-to-month contracts are available. And the service is backed by a full team of Vonage Business service and technical professionals. Lär dig mer om Vonage Business Communications

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect is a full-featured collaboration and communication solution that empowers users to work more efficiently and productively no matter their location. Our focus on ease-of-use and the mobile workstyle delivers streamlined features and intuitive interfaces so users can easily interact with each other via their preferred method of communication. MiCloud Connect lets you move your communications and collaboration to the cloud with confidence. Lär dig mer om MiCloud Connect

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat. Lär dig mer om VICIdial

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Powerful workforce management solution to optimize labor costs, manage capacity more effectively and improve service levels.
Alvaria Workforce (formerly Aspect Workforce Management) is a high-performance contact center software solution that provides the forecasting, planning, scheduling, employee self-service and real-time agent tracking to ensure that all agents and supervisors are productive, engaged in their work and delivering an exceptional customer experience. Lär dig mer om Alvaria Workforce

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Lär dig mer om Nextiva

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Set up a complete call center in a few minutes using one simple, user-friendly platform — no technical expertise needed. Route calls to the right agents at the right time and increase your service levels. Access powerful analytics to reduce wait times, improve your workflow and team. Plus, we integrate with over 40 business tools so you can sync and access data from your CRM and most important tools. Lär dig mer om Ringover

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Upgrade your call center with RingCentral Contact Center. Deliver better customer service, and equip your agents with the right tools.
Upgrade your call center with RingCentral Contact Center. Deliver a better customer experience with skills-based routing, agent management, and real-time insights, so you agents can provide immediate, helpful service at any time on any channel. Lär dig mer om RingCentral Contact Center

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Powerful OUTBOUND CALL CENTER platform. Reach 4x more leads w/ NO awkward pause. No set up fees. Free trial (no credit card needed).
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Have more LIVE conversations in 15-minutes guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! Lär dig mer om PhoneBurner

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lär dig mer om Yonyx

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
CallRail's Call Tracking helps you understand what makes your phone right and personalize inbound call experiences.
CallRail's Call Tracking makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses and integrating with leading marketing and sales software, our Call Tracking and analytics solutions helps you understand what makes your phone ring and which ad, campaign, or search term got their attention before you pick up the phone. Lär dig mer om CallRail

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. Lär dig mer om TenFold

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lär dig mer om Rescue

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. Lär dig mer om ChaseData CCaaS

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lär dig mer om UJET

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Based in the UK, our hosted dialler can help grow your call centre by increasing sales, productivity and conversions.
Primo Dialler is an innovative telecommunications provider which offers call centre solutions including a Predictive Dialler and a Cloud Phone System. With a wide range of features including remote access and the ability to offer custom integration, our Dialler has helped thousands of call centres increase sales and improve efficiency. To help guide you we have an in house British based support team who are highly skilled and available 24/7. Sign up and become part of the Primo family Lär dig mer om Primo Dialler

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more Lär dig mer om Toky

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Lär dig mer om Mango Voice

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
JustCall's call center lets your sales teams focus more on selling and less time logging customer interactions on your CRM.
79% of people trust local businesses. With JustCall's call center, you can use local and toll-free numbers to increase contact rate and connect with international prospects. Switch to a single platform for all your customer communication and workflow automation needs. Set up in 5 minutes. Get started at just $25 per month. Signup & get 70% discount for the first month Lär dig mer om JustCall

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Leading provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel call center software and omnichannel QM that can be deployed quickly and nimbly by business users without costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Lär dig mer om Bright Pattern

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Global conversation analytics provider with a full suite of contact center tools to align teams around an optimized customer experience
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. Over 100,000 users, including The Washington Post, Verizon Connect, and ServiceMaster, rely on CTM to make data-driven advertising decisions. CTM integrates with core tools like Google Ads and Analytics, Hubspot, Salesforce, Zoom, and Facebook. Align teams around valuable data with lead management tools, reporting, and smart routing to optimize the customer experience. Lär dig mer om CallTrackingMetrics

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter
Interaktiv manusskrivning för agenter på callcenter och live-supportteam, inklusive kraftfulla CRM-integreringar och fullständig analys.
Med Zingtree är det lätt att skapa enklare, smartare samtalsskript som guidar dina representanter genom komplexa samtal – utan kodning. Zingtree integreras med ett brett utbud av verktyg som Salesforce, Zendesk med mera så att informationen förblir synkroniserad, anteckningarna automatiskt läggs till i ditt CRM och agenterna kan se både kundinformation och samtalsmanuset på samma skärm. Lär dig mer om Zingtree

Funktioner

  • IVR / röstigenkänning
  • Externt callcenter
  • Internt callcenter
  • Blandat Callcenter