791 resultat
Varför Capterra är gratis
Konvertera fler kunder och expandera ditt varumärke snabbare med Commerce Cloud, en av världens ledande e-handelsplattformar. Lär dig mer om Salesforce B2C Commerce
Konvertera fler kunder och expandera ditt varumärke med Salesforce Commerce Cloud, en av världens ledande e-handelsplattformar. Konvertera fler kunder med sömlösa B2C-e-handelstransaktioner. Prova gratis idag och ge dina kunder samma enkla, konsumentliknande shoppingupplevelser som de njuter av i sitt privatliv när som helst, var som helst och på vilken enhet som helst. Lär dig mer om Salesforce B2C Commerce

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig. Lär dig mer om SAP Business One
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Brightpearl är en allt-i-ett-lösning för lager och orderhantering som utformats för återförsäljare, grossister och multikanalvarumärken. Lär dig mer om Brightpearl
Allt i ett-lösning för order- och lagerhantering utformad för återförsäljare, grossister och multikanalmärken vars handel är 1 miljon dollar eller mer eller de som förväntar sig det inom de närmaste 12 månaderna. Brightpearls programvara för lager- och orderhantering är integrerad med bokföring, lagerhantering, leveranshantering, POS, leverantörshantering och CRM. Med den kraftfulla automatiseringsfunktionen för arbetsflöde förbättrar Brightpearl effektiviteten i orderbearbetningen med 70 % och minskar antalet mänskliga fel med 65 %. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Branschens enklaste mobilinriktade system för lagerspårning och tillgångsspårning. Betrodd av tusentals företag. Skaffa den gratis idag. Lär dig mer om Sortly
Sortly är ett mycket lätt system för lager- och tillgångsspårning som spårar dina artiklar och deras uppgifter visuellt, inklusive plats, pris, skick osv., för att få ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att spåra dina artiklar. Viktiga funktioner: - Åtkomst via valfri mobil, läsplatta eller dator - Läs in/av föremål med inbyggd skanner - Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder - Ge teammedlemmar eller kunder åtkomst Betrodd av tusentals ledande företag. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om Sortly

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Monteringssystem för lagerhantering av bildelar. Lägg till datamontering och fordonskompatibilitet i dina försäljningskanaler. Lär dig mer om PartsPal
PartsPal är ett komplett lagerhanterings- och monteringssystem för bildelar. PartsPal används av företag som säljer bildelar för att lägga till datamontering i deras butik, hantera flera försäljningskanaler från en plats och öka marknadsräckvidden med system för reservdelsutbyte. 18 miljoner artikelnummer | 300 000 fordon Lär dig mer om PartsPal

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Smart och visuell lagerprogramvara som är byggd för tillverkare i tillväxtfas. Integrerar med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce. Lär dig mer om Katana
Smart och visuell lagerhanteringsprogramvara som är skräddarsydd för tillverkare i tillväxtfas som använder Xero eller QuickBooks och säljer via e-handel (Shopify eller WooCommerce). Programvaran gör det enklare än någonsin för online-handlare att styra lagerhållningen och produktionsledningen. Lämpligt för företag som vill skala upp och skapa struktur i sin dagliga verksamhet. Lagerhantering av råmaterial, materialförteckningar och partispårning ingår. Smidig integrering med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce. Lär dig mer om Katana

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Kan integreras i alla större e-handelsplattformar och möjliggör lagerhantering, expediering av beställningar och fakturering och support i realtid. Lär dig mer om Shipfusion
ShipFusion lagrar, hanterar och spårar inventeringen på temperaturkontrollerade lager i USA och Kanada som ägs och drivs ShipFusion själva. Förutom expedieringslösningar erbjuder ShipFusion ett brett utbud av tjänster, såsom frakt, försäkring och kundreturhantering. Lämplig för kunder med lätta produkter, lågt antal lagerhållningsenheter (stock keeping unit, SKU), men i stora volymer och är ute efter att effektivisera sin e-handelsexpediering genom tekniska lösningar. Lär dig mer om Shipfusion

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Hantera lager automatiskt. Minska hanteringskostnaderna. Optimera kassaflödet. Hantera lager, försäljning och ekonomi från en plattform. Lär dig mer om NetSuite
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. NetSuite erbjuder en komplett uppsättning av lager-, orderhanterings- och inköpsfunktioner som effektiviserar försörjningskedjeprocesser, samtidigt som de integreras sömlöst med ekonomi. Med efterfrågeplanering i realtid byggd för att möta komplexa affärsutmaningar, fullständig insyn över produktlivscykeln och processen från inköp till betalning samt inbyggd integrering i dina viktiga back-end-processer ger NetSuite dig fullständig insyn från början till slut så att du kan maximera verksamhetens effektivitet och växa Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Företaget är en av de ledande leverantörerna av lösningar för efterfrågeplanering, prognostisering och lageroptimering. Lär dig mer om Smart IP&O
Smart Software erbjuder Smart IP&O, en integrerad uppsättning inbyggda webbapplikationer för efterfrågeplanering, lageroptimering och analys av försörjningskedjan. Programvaran erbjuder en enda miljö med robust lager- och prognosmodellering som är enkel att använda, skala upp och att samarbeta i. Tillvägagångssättet implementera en, implementera alla, innebär att det går att initialt adressera en separat uppsättning behov och lägga till nya appar utan några extra implementeringskostnader. Lär dig mer om Smart IP&O

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Simphony Point of Sale passar alla restauranger i alla format och storlekar: enkla, snabbmat, fristående, kedjor, pubar, arenor med mera. Lär dig mer om Simphony POS
Oracle MICROS Simphony POS är byggd för livsmedelsbranschen och har utformats för att göra dina restauranger mer effektiva. Denna molnbaserade POS kopplar samman alla aspekter av din verksamhet så att du enkelt kan hantera lager, onlinebeställningar, kök, menyer, leverans, lojalitet med mera. Realtidsanalys ingår så att du alltid har koll på försäljning, kostnader och hur personalen presterar. Simphonys öppna API och omfattande molnmarknadsplats ger dig obegränsad flexibilitet, agilitet och skalbarhet. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Lagerhanteringsprogramvara för att reglera lagernivåer, kontrollera tillgångar och lager och hantera förbrukningsartiklar som går in och ut ur ditt företag. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna utmärkta programvara för tillgångsspårning kan du administrera lager och tillgångar i hela företaget. Spåra leverantörer, flytta lager över platser och anpassa tröskelvärdena som varnar om låga lagernivåer för optimerad lagerhantering. Skanna streckkoder, QR-koder och RFID-taggar för att utföra massåtgärder och använd mobilapparna för att hantera verksamheten när du är på språng. Anskaffningsmodulen möjliggör snabb lagerpåfyllning genom inköpsordrar som automatiskt uppdaterar din produktkatalog. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Odoo Inventory möjliggör smart hantering av lager och maximerar lagereffektiviteten genom att minska lagernivåerna och undvika lagerbrist. Lär dig mer om Odoo
Odoo Inventory erbjuder en effektiv lagringsmetod och förbättrar din interna verksamhet. Lagerchefer kan hantera sina lager på ett smart sätt och maximera lagereffektiviteten genom att minska lagernivåerna och undvika lagerbrist. Odoos dubbla bokföring av lager har ingen lagerinmatning, lagerutmatning eller lageromvandling. Istället är alla åtgärder lagerförflyttningar mellan platser. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Programvara för lagerhantering för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra utrustning. Lär dig mer om Booqable
Booqable är en allt i ett programvara för lagerhantering och resursspårning som är särskilt utformad för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra objekt. Viktiga funktioner är lagerspårning, bristhantering, flera platser, in-/utcheckning av utrustning streckkoder och QR-koder, CRM, schemaläggning och mer. Lär dig mer om Booqable

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga lagerhanteringsapplikationer utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga lagerhanteringsapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Rentle är en robust lagerhanteringsprogramvara för företag som hyr ut utrustning och säljer produkter som en tjänst. Lär dig mer om Rentle
Rentle är en lagerhanterings- och handelsplattform för företag som hyr ut utrustning och säljer produkter som en tjänst. Medan du säljer dina produkter och tjänster var och när du vill ser Rentle till att dina lagernivåer alltid är uppdaterade i realtid. Spåra, mät och hantera dina tillgångar från beställningsförberedelse till retur och underhåll av artiklarna, kombinera artiklar till paket och kommersialisera ditt lager precis som du vill. Kom igång utan kostnad. Lär dig mer om Rentle

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
eLabJournal ELNs elektroniska allt i ett-laboratorieanteckningsbok innehåller även moduler för provspårning och protokollhantering. Lär dig mer om eLabJournal
eLabJournal erbjuder en intuitiv och flexibel lösning för att hantera information i ditt labb. Denna elektroniska allt i ett-laboratorieanteckningsboken innehåller också moduler för provspårning och protokollhantering. eLabJournal förbättrar effektiviteten vid dokumentering, organisering, sökning och arkivering av data, prover och protokoll. Programvaran passar alla laboratorier, från små akademiska laboratorier och start-ups till stora akademiska institut och globalt verksamma företag. Lär dig mer om eLabJournal

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Lagerhanteringsprogramvara när den är som enklast. Centralisera din lagerhantering med en lättanvänd molnbaserad plattform med streckkodning. Lär dig mer om QT9 ERP
Lagerhanteringsprogramvara när den är som enklast. Flexibel. Skalbar. Kompatibilitet med flera platser ingår. Förteckning över streckkodsskanning. Realtidsdataanalys. Automatiska aviseringar om minimilagernivåer och lagervaror med närliggande utgångsdatum. Sök efter partinummer eller serienummer. Omfattar transaktionsinventering och materielinventering. Spåra pågående arbete. Komplett verifieringskedja och 100 % spårbarhet. Förenkla efterlevnad av både ISO och FDA. Eliminera hinder för informationsutbyte. Behåll mindre lager. Minska kostnaderna. Prova en månad gratis. Lär dig mer om QT9 ERP

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Rackbeat WMS löser problem med försörjningskedjan med den senaste molnbaserade lagerhanteringstekniken. Lär dig mer om Rackbeat
Rackbeat WMS arbetar för att stärka kunderna genom innovativ och användarvänlig teknik som överbryggar de fysiska och digitala aspekterna av att hantera en försörjningskedja. Rackbeat WMS kan implementeras på mindre än en dag, men erbjuder ändå användaren samma funktionalitet som kostsamma lagerhanteringslösningar på plats. Lär dig mer om Rackbeat

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
eLabInventory LIMS är ett flexibelt lagerspårningssystem för laboratorier. Lär dig mer om eLabInventory
Flexibelt lagerspårningssystem för laboratorier. eLabInventory erbjuder en intuitiv och flexibel lösning för lagerhantering i laboratorier. Tillgänglig som fristående programvara eller integrerad i eLabJournal. Den mycket anpassningsbara programvaran organiserar alla provtyper i labbet och kan konfigureras för att fungera i din unika miljö. eLabInventory erbjuder standardiserad dokumentation, effektiv och organiserad lagerförvaring och en fullständig verifieringskedja för varje objekt. Lär dig mer om eLabInventory

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
RFID-baserad lagerhanteringsprogramvara som spårar och hanterar lager på artikelnivå över hela värdekedjan. Lär dig mer om Detego
Detego är en SaaS-plattform för detaljhandeln som drivs av RFID-teknik, vilket ger driftseffektivitet och ökade intäkter genom hela värdekedjan. Traditionella lagerhanteringsprocesser digitaliseras, vilket gör att de blir mer effektiva och precisa. Detego ger sina detaljhandelskunder snabb ROI genom förbättrad lagernoggrannhet, produkttillgänglighet och bättre beslutsfattande tack vare kraftfulla data på artikelnivå, kombinerat med omfattande rapportering och artificiell intelligens. Lär dig mer om Detego

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Manage your stock with Xero's simple inventory management software. Stay on top of the numbers and keep track of stock in real time.
Easily keep tabs on your stock quantity and value with Xero inventory management tools. Know your best-selling and most profitable product lines and see how much profit you¿re making. Use this information to make the right decisions about what to order and how to price it. At the same time, save time with bulk imports. It's simple to get inventory in Xero up and running by quickly importing large numbers of inventory items from a spreadsheet. We provide a simple CSV template for you to use. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
UpKeep rankas som den främsta mobila lagerhanteringsprogramvaran för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps mobila lagerhanteringsprogramvara rankas som den främsta lösningen för mobilt underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Inventory tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Unlimited Users. Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App inventory tracking platform. We help people track, manage and support their inventory throughout their life cycle. Our software is configured to the way our clients work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry. Get a free guided demo today! Lär dig mer om Asset Panda

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
This cloud-based POS centralizes inventory management, employee management, sales reporting & accounting across locations and channels.
Promo: Save up to $1,000 on our retail digital bundle. This cloud-based POS centralizes inventory management, employee management, sales reporting & accounting across locations and channels.

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the easiest and most powerful inventory tracking solution for your business, helping you manage inventory across several locations for your field service business. No more showing up on a job site without the parts you need or making an extra trip to the warehouse for no reason. You¿ll know exactly what is where and when you¿re low on parts. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Shipping & order web app connected to 150+ carriers, marketplaces/shopping carts & more. Automate tasks & batch print labels with ease.
Shipping & order web app connected to 150+ carriers, marketplaces/shopping carts & more. Automate tasks & batch print labels with ease.

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Industrial strength inventory control for QuickBooks users, wholesalers, distributors, retailers and manufacturers.
Fishbowl is the ideal manufacturing and warehouse management solution designed for small to medium size businesses. Key features include inventory management, material requirements planning (MRP), job shop floor control, work order management, manufacturer orders and bills of materials, barcoding and so much more. The solution can either be deployed on-premise or hosted in the cloud. Lär dig mer om Fishbowl

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Multi-channel eCommerce suite that enables retail businesses to manage orders, customers, inventories, shipping, catalogs, and more.
Magento is the complete eCommerce solution for businesses that are ready to take full advantage of their online channel. This solution combines an unrivaled feature set with world-class support and virtually infinite flexibility, at a fraction of the price charged by competitive platforms. Lär dig mer om Adobe Commerce

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Cin7 is a highly configurable inventory and order management solution for scaling product sellers.
Whether your business is preparing for growth or struggling with operations, Cin7 is a highly configurable inventory and order management solution for scaling product sellers. No other system can handle your unique operational requirements as easily and cost effectively as Cin7. With over 700 integrations, Cin7 is built to manage complex combinations of B2B and D2C sales channels, warehouses, 3PLs, and EDI connections. Our team will design and implement the best solution for your business. Lär dig mer om Cin7

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
The secret powering small businesses in 90+ countries worldwide. Track stock, manage sales, pick and ship orders, and more,
inFlow Inventory is the easiest way to run and manage your product-based business. If you're in wholesale, distribution, manufacturing, or ecommerce, inFlow can help you: • track inventory across all locations • manage purchases and sales • pick, pack, and ship orders • track BOM and assemblies • connect ecommerce and accounting • get work done from any device Our world-class support is available via live chat, email, and phone. Click Visit Website to get your 14 day free trial now. Lär dig mer om inFlow Inventory

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Sell more, worry less. Simplify your selling with Square for Retail. Try it free for 30 days.
Long Description (Customized) Square for Retail is a platform of software, hardware, and payments for retail businesses. Its built for your storefront and back office. Its built for boosting sales and cutting costs. Its built for making the complicated stuff simple. Ring up a sale in seconds by scanning a bar code or searching with a keyword. Attach a customer or card on file to the sale for a seamless and fast checkout. Add inventory from your point of sale and instantly create customer profile Lär dig mer om Square for Retail

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. Lär dig mer om QuickBooks Commerce

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Web-based open source eCommerce platform that helps in the creation of online store with themes, payment, shipping options & more.
Web-based open source eCommerce platform that helps in the creation of online store with themes, payment, shipping options & more.

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Simple web based technology gives consignment, resale and antique malls the freedom and resources needed to thrive in today's market.
Manage your consignment, thrift, buy outright shop or antique mall from anywhere with our detailed web based resale software. SimpleConsign provides unlimited POS, plus complete customer, consignor and inventory management. All updates, tech support, training and data transfer is offered free. We're perfect for stores with multiple locations offering Quickbooks integration, robust reporting, real-time consignor/dealer access and more. Our reviews from consignment shop owners say it all...simple. Lär dig mer om SimpleConsign

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Lager- och orderhantering för växande verksamheter.
Zoho Inventory är en webbaserad applikation som gör att du kan hantera beställningar och lager. Med flerkanalsförsäljning, sändningsintegreringar och kraftfull lagerkontroll kan du nu optimera ditt lager och din orderhantering, från inköp till paketering, till betalningar. Lär dig mer om Zoho Inventory

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Revel Systems is a cloud-based iPad point of sale (POS) solution that is quick, intuitive and secure.
Revel Systems is a robust, cloud-based iPad point of sale (POS) solution that powers the ambitions of restaurants and retailers. A scalable solution, Revel can meet the needs of independent businesses with multiple terminals and 2+ locations, small, midsize, and large chains. Quick, intuitive, and secure, the Revel POS offers extensive in-house features and can integrate seamlessly with partners specializing in payroll, inventory tracking, customer relationship management, and other features. Lär dig mer om Revel Systems

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Save time and eliminate waste with smart stock control
Spend less time taking stock, and more time managing your restaurant. With Epos Now, it only takes a few minutes to get a handle on your inventory. Track inventory right down to ingredient level Automate purchase orders and use low stock warnings so you never run out of what you need Protect your bottom line with accurate stock control Minimise cash flow tied up in stock Manage inventory and track stock levels between multiple locations Lär dig mer om Epos Now

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Unleashed Software provides a powerful platform to accurately manage your inventory in real-time.
Unleashed Software is a powerful cloud-based platform for all your inventory management needs. Unleashed lets you easily and accurately track stock in real-time across multiple locations. Get visibility on all inventory management processes and transactions across warehouses globally. With total inventory oversight your businesses can make better, data-driven, decisions. Unleashed also integrates with multiple eCommerce software platforms to provide a holistic business solution. Lär dig mer om Unleashed

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om DEAR Systems

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Web-based retail point-of-sale and inventory management software built for iOS. Starts at $99/month.
Vend is cloud-based point of sale software designed for retailers to sell, measure, manage and grow their business. Retailers in over 20,000 stores use Vend to accept payments, track customers, manage inventory and run business analytics for real-time insights into business performance. Vend gives retailers access to tools more powerful and intuitive than enterprise systems, at a fraction of the cost. Lär dig mer om Vend

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Achieve real-time inventory visibility across multiple channels with robust and scalable software for SMEs, retailers & wholesalers.
Orderhive is a multi-channel inventory management software to track inventory levels at all times, in real-time. It offers fastest inventory sync time across sales channels for every time you receive or ship an order. Manage different storefronts & marketplaces like Amazon, eBay, Shopify etc from a centralized platform, having integrations with leading accounting & payment software & shipping providers. Never worry about over-stocking or under-stocking anymore! Lär dig mer om Orderhive

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo! Lär dig mer om Spendwise

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
We provide a total patented IT asset & inventory tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software
GoCodes provides a total IT asset management solution that includes everything IT teams need to securely GPS track and manage their equipment on-the-go. Our solution includes powerful and secure cloud-based software, mobile scanner apps and patented QR code labels. So you're up and running fast! Just scan the patented QR code label to create field service requests, update asset information & assign equipment to users. Lär dig mer om GoCodes

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands, and control your inventory from one place. With Stitch, you get a partner and platform focused on forward-thinking retail, helping you focus on building your business. Lär dig mer om Stitch Labs

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
SAP Cloud ERP dynamically links customer service goals with inventory investments and demand across your multistage supply chain.
SAP Cloud ERP helps lower operational and administrative costs by integrating all inbound and outbound freight and warehousing processes and improving connectivity with warehouse automation equipment and logistics service providers. Dynamically link customer service goals with inventory investments across your multistage supply chain so you can balance inventory levels, analyze demand inputs and signals, and model the impact of decisions on global stock. Lär dig mer om SAP ERP

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering
Molnbaserad programvara för uthyrningshantering för att öka din uthyrningsverksamhet genom att spåra beställningar, lagernivåer och anläggningar för att minimera kostnader
Med EZRentOuts molnbaserade lagerhanteringsprogram kan du enkelt spåra uthyrningsobjekt. Det hjälper dig att maximera din ROI och förbättra effektiviteten och produktiviteten. Spara tid med mobilappen. Utför snabbare streckkods- och QR-kodsskanningar för sömlöst skapande av beställningar. Håll koll på hela ditt uthyrningslager på flera platser. EZRentOuts integrering med QB och Xero uppfyller alla dina bokföringsbehov. Lär dig mer om EZRentOut

Funktioner

  • Produktidentifikation
  • Leverantörshantering
  • Lagerhantering
  • Flerkanalshantering