Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Lagerhanteringssystem
Lagerhanteringssystem övervakar lagernivåer för optimal produktion och distribution av varor för såväl grossist- som detaljhandeln. Dessa applikationer gör det möjligt för organisationer att effektivt hantera lager samt funktioner för inköp och orderhantering. Lagerhanteringssystem säkerställer korrekt inventarierapportering i realtid och möjligheten att distribuera dessa viktiga data till flera platser och i ett företags hela organisation. Använd Capterra för att hitta en lösning för lagerhantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Lagerhanteringssystem har kopplingar till lagerstyrningssystem och programvara för hantering av försörjningskedjan. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Lagerhanteringssystem
Filterresultat (64)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
64 resultat
Optimera lagernivåerna, öka lönsamheten och minska kostnaden för varor som säljs med NetSuite Inventory Management.
Lär dig mer om NetSuite
NetSuite Inventory Management automatiserar manuella processer som är förknippade med spårbarhet, påfyllning, periodisk inventering och hantering av lager på flera platser. Med en helhetsvy över artiklar, varor och ordrar kan företag hålla mindre lager och frigöra kontanter. Efterfrågebaserad påfyllning använder säljhistorik och säsongsvariationer för att automatisera beställningspunkter. Spårbarhet framåt och bakåt i tiden kopplar färdiga varor till kundordrar och leverantörer, vilket möjliggör fullständig spårbarhet.
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Brightpearl är en allt-i-ett-lösning för lager och orderhantering som utformats för återförsäljare, grossister och multikanalvarumärken.
Lär dig mer om Brightpearl
Allt i ett-lösning för order- och lagerhantering utformad för återförsäljare, grossister och multikanalmärken vars handel är 1 miljon dollar eller mer eller de som förväntar sig det inom de närmaste 12 månaderna. Brightpearls programvara för lager- och orderhantering är integrerad med bokföring, lagerhantering, leveranshantering, POS, leverantörshantering och CRM. Med den kraftfulla automatiseringsfunktionen för arbetsflöde förbättrar Brightpearl effektiviteten i orderbearbetningen med 70 % och minskar antalet mänskliga fel med 65 %.
Lär dig mer om Brightpearl
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
monday.com Work OS erbjuder lagerhantering med anpassningsbara kodfria funktioner, lager- och leveransspårning, automatiseringar med mera.
Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS erbjuder molnbaserad lagerhantering som gör det enkelt att hantera och optimera lager. De kodfria funktionerna är mycket anpassningsbara, däribland funktioner för lager- och leveransspårning samt integrationer med befintliga verktyg som CRM och Excel. Med automatiseringar slipper du tråkiga uppgifter och minskar risken för fel genom hela ditt lagerflöde. monday.com Work OS gör det möjligt för ditt team att skapa lösningar som passar ert sätt att arbeta.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Lagerhanteringsprogramvara för att reglera lagernivåer, kontrollera tillgångar och lager och hantera förbrukningsartiklar som går in och ut ur ditt företag.
Lär dig mer om EZOfficeInventory
Med denna utmärkta programvara för tillgångsspårning kan du administrera lager och tillgångar i hela företaget. Spåra leverantörer, flytta lager över platser och anpassa tröskelvärdena som varnar om låga lagernivåer för optimerad lagerhantering. Skanna streckkoder, QR-koder och RFID-taggar för att utföra massåtgärder och använd mobilapparna för att hantera verksamheten när du är på språng. Anskaffningsmodulen möjliggör snabb lagerpåfyllning genom inköpsordrar som automatiskt uppdaterar din produktkatalog. Prova kostnadsfritt.
Lär dig mer om EZOfficeInventory
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Programvara för lagerhantering för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra utrustning.
Lär dig mer om Booqable
Booqable är en allt i ett programvara för lagerhantering och resursspårning som är särskilt utformad för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra objekt. Viktiga funktioner är lagerspårning, bristhantering, flera platser, in-/utcheckning av utrustning streckkoder och QR-koder, CRM, schemaläggning och mer.
Lär dig mer om Booqable
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Lager- och orderhantering för växande verksamheter.
Lär dig mer om Zoho Inventory
Zoho Inventory är en webbaserad applikation som gör att du kan hantera beställningar och lager. Med flerkanalsförsäljning, sändningsintegreringar och kraftfull lagerkontroll kan du nu optimera ditt lager och din orderhantering, från inköp till paketering, till betalningar.
Lär dig mer om Zoho Inventory
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Rackbeat löser problem i försörjningskedjan med toppmodern molnbaserad lagerhanteringsteknik.
Lär dig mer om Rackbeat
Vi är fast beslutna att stärka våra kunder genom innovativ och användarvänlig teknik som bygger broar mellan de fysiska och digitala aspekterna av hanteringen av försörjningskedjan.
Rackbeats WMS (lagerhanteringssystem) kan snabbt implementeras men erbjuder fortfarande samma funktionaliteter som de dyra lagerhanteringslösningarna.
Lär dig mer om Rackbeat
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag.
Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
UpKeep rankas som den främsta mobila lagerhanteringsprogramvaran för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps mobila lagerhanteringsprogramvara rankas som den främsta lösningen för mobilt underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare.
Lär dig mer om UpKeep
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Odoo Inventory möjliggör smart hantering av lager och maximerar lagereffektiviteten genom att minska lagernivåerna och undvika lagerbrist.
Odoo Inventory erbjuder en effektiv lagringsmetod och förbättrar din interna verksamhet. Lagerchefer kan hantera sina lager på ett smart sätt och maximera lagereffektiviteten genom att minska lagernivåerna och undvika lagerbrist. Odoos dubbla bokföring av lager har ingen lagerinmatning, lagerutmatning eller lageromvandling. Istället är alla åtgärder lagerförflyttningar mellan platser.
Lär dig mer om Odoo
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Lär dig mer om JIRA Service Management
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet.
Lär dig mer om Freshservice
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten.
Lär dig mer om Cin7 Core
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell.
Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
Lager- och orderhantering i realtid.
Funktioner:
Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter.
Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar).
Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning.
Lär dig mer om ERPAG
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag.
Lär dig mer om SAP Business One
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Branschens enklaste mobilinriktade system för lagerspårning och tillgångsspårning. Betrodd av tusentals företag. Skaffa den gratis idag.
Sortly är ett mycket lätt system för lager- och tillgångsspårning som spårar dina artiklar och deras uppgifter visuellt, inklusive plats, pris, skick osv., för att få ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att spåra dina artiklar.
Viktiga funktioner:
- Åtkomst via valfri mobil, läsplatta eller dator
- Läs in/av föremål med inbyggd skanner
- Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder
- Ge teammedlemmar eller kunder åtkomst
Betrodd av tusentals ledande företag. Kom igång idag helt kostnadsfritt.
Lär dig mer om Sortly
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Synder är bokföringsprogramvara för företagsägare som korrekt registrerar och enkelt stämmer av data från Stripe, PayPal, Shopify osv.
Föreställ dig att ha Shopify- och Amazon-butiker med många olika betalningsportaler som du vill ska vara lätta att stämma av med din QuickBooks eller Xero. Med Synder kan du ha detaljerade transaktionsdata från olika källor anslutna till din e-handelsbutik.
Synder tillhandahåller detaljerade transaktioner efter försäljning, skatt, lager med mera och stämmer av dina böcker med ett klick, skapar fakturor automatiskt, ansluter alla försäljningskanaler och betalningsportaler i ett gränssnitt.
Gratis provperiod
Lär dig mer om Synder
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga lagerhanteringsapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT.
Lär dig mer om Caspio
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Molnbaserad programvara för uthyrningshantering för att öka din uthyrningsverksamhet genom att spåra beställningar, lagernivåer och anläggningar för att minimera kostnader
Med EZRentOuts molnbaserade lagerhanteringsprogram kan du enkelt spåra uthyrningsobjekt. Det hjälper dig att maximera din ROI och förbättra effektiviteten och produktiviteten. Spara tid med mobilappen. Utför snabbare streckkods- och QR-kodsskanningar för sömlöst skapande av beställningar. Håll koll på hela ditt uthyrningslager på flera platser. EZRentOuts integrering med QB och Xero uppfyller alla dina bokföringsbehov.
Lär dig mer om EZRentOut
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Smart och visuell lagerprogramvara som är byggd för tillverkare i tillväxtfas. Integrerar med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce.
Smart och visuell lagerhanteringsprogramvara som är skräddarsydd för tillverkare i tillväxtfas som använder Xero eller QuickBooks och säljer via e-handel (Shopify eller WooCommerce). Programvaran gör det enklare än någonsin för online-handlare att styra lagerhållningen och produktionsledningen. Lämpligt för företag som vill skala upp och skapa struktur i sin dagliga verksamhet. Lagerhantering av råmaterial, materialförteckningar och partispårning ingår. Smidig integrering med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce.
Lär dig mer om Katana Cloud Manufacturing
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Ett molnbaserat försäljningsställe för iPad med ett integrerat, webbaserat mobilt skyltfönster som möjliggör online-shopping för slutkonsumenten.
Bindo är ett helt mobilt molnbaserat iPad-försäljningssystem som omedelbart förser din fysiska butik med en online e-handelsbutik. Allt det tunga arbetet är redan gjort. Du skannar en streckkod och får reda på vilken produkt det är fråga om. Du lägger till kunden och spårar deras lojalitet. När du börjar få ont om en produkt utfärdas en inköpsorder. Bindo är mer än en POS – det är en 360-graders detaljhandelslösning som organiserar din butik och förbättrar ditt slutresultat.
Lär dig mer om Bindo POS
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Rentle är en robust lagerhanteringsprogramvara för företag som hyr ut utrustning och säljer produkter som en tjänst.
Rentle är en lagerhanterings- och handelsplattform för företag som hyr ut utrustning och säljer produkter som en tjänst. Medan du säljer dina produkter och tjänster var och när du vill ser Rentle till att dina lagernivåer alltid är uppdaterade i realtid. Spåra, mät och hantera dina tillgångar från beställningsförberedelse till retur och underhåll av artiklarna, kombinera artiklar till paket och kommersialisera ditt lager precis som du vill. Kom igång utan kostnad.
Lär dig mer om Rentle
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Webbapp för lager, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser för medelstora företag – inklusive produktion.
Webbaserad lagerhantering, orderspårning, fakturerings- och rapportering för medelstora företag på flera platser – inklusive produktion. Se lagervarningar, leverantörstillgänglighet och ledtider. Spåra lagernivåer, kostnader och lagervärde över tid. Hantera plockningar, serienummer, partier och utgångsdatum, streckkoder, returer, försändelser, dropshipping och interna förflyttningar. Användarvänligt gränssnitt, omfattande support och bra valuta för investeringen. Registrera dig för en gratis provperiod eller boka en demo idag.
Lär dig mer om Megaventory
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
MapYourTag gör det möjligt för företag att spåra sina tillgångar och sin affärsverksamhet, såsom städtjänster, underhåll, patrullering... utan problem.
MapYourTag hittar dina filer på en karta med uppdaterad information från ID-tagg, streckkod, QR-kod eller NFC-tagg.
Viktiga funktioner
- Plats- och statushistorik
- Från en smartphone
- Lätt att använda
- Flera användare
- Pris, plan från 17 USD per månad
- Konfigurering tar bara en minut
- Programmeringsgränssnitt (application program interface, API)
- Gratis provperiod
Kom igång på en minut för att spåra allt
Utrustning
Verktyg
Apparat
Produkt
Underhåll
Patrull
Rengöringsbeskrivning
Lär dig mer om MapYourTag
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Lagerhantering för restauranger när den är som enklast.
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll och större vinst.
Lär dig mer om Marketman
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Flightdocs tillhandahåller webb- och appbaserat flygplansunderhåll, inventariespårning och flygplanering med stöd av analytikersupport dygnet runt, året om
Flightdocs Enterprise är en app som ger dig komplett flygreseavdelningshantering. Sedan 2003 har Flightdocs stärkt flygplansoperatörer genom att utnyttja avancerad teknik och kundservice för att säkerställa att deras underhåll och lagerspårning uppfyller de högsta nivåerna av säkerhet, kvalitet och effektivitet. 2018 utvecklas Enterprise vidare genom lanseringen av Flightdocs Operations. Denna nya funktion är det moderna svaret på organisationens schemaläggnings- och kommunikationsbehov.
Lär dig mer om Veryon Tracking
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Prodsmarts lagerhanteringsmodul är det mobila, användarvänliga sättet för små och medelstora företag att planera och schemalägga produktion i realtid.
Prodsmart kan bli små och medelstora tillverkningsföretag inkörsport till digitalisering. En komplett, modulär lösning som gör alla produktionsmiljöer redo för framtidens tillverkning. Prodsmart hjälper tillverkare att bli av med pappersdokument, automatisera rapporteringen och få en fullständig översikt över sin verksamhet, och sedan optimera den grundat på datainsikter. Prodsmart gör digitala funktioner tillgängliga för små och medelstora företag. Det hjälper dem att snabbt lösa sina mest angelägna användningsfall och så småningom bli helt digitala – ett steg i taget.
Lär dig mer om Prodsmart
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Ett molnbaserat butikssystem för försäljning i butik, online och på språng. Använd ett system för att sälja över alla kanaler.
Öka din försäljning med molnbaserade allt i ett-detaljhandel med butiksbaserad POS-programvara, e-handel, lagerhantering, iPad-app för mobil användning och kraftfull analys. Den fungerar på alla enheter och även offline.
Lär dig mer om Hike
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Lättanvänt webbaserat hanteringssystem för hästar och stall för att automatisera hästuppfödning, försäljning, fakturering, uthyrning av stallplatser, hälsa och mycket mer.
Enkelt och lättanvänt (men komplett) webbaserat hanteringssystem för hästar som täcker alla behov hos en avels-, utbildnings-, eller stallplatsuthyrningsföretag eller bara för att ha all information om dina hästar på ett ställe. Utmärkt support och villiga att utöka systemet för att uppfylla användarnas behov. Registrera dig för en 30 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om CRIO ONLINE
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
eLabJournal är en helt anpassningsbar, säker, kompatibel och komplett ELN som passar alla FoU-labb inom life science.
eLabJournal är en komplett ELN som kan konfigureras helt efter de unika behoven i ditt FoU-laboratorium. Inkluderar moduler för lagerspårning och protokollhantering. Dokumentera, organisera, sök och arkivera dina forsknings-, prov- och protokolldata på ett effektivt sätt. eLabJournal är en säker och kompatibel programvara som passar alla laboratorier.
Börja förbättra din forskning med en kostnadsfri 30-dagars provversion eller boka en live-demo.
Lär dig mer om eLabJournal
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
ConsignClouds sändningsprogramvara hjälper dig att tänka om hur din butik hanterar lager, engagerar kunder och växer.
Detaljhandelns teknik och bästa praxis utvecklas ständigt. Din sändningsprogramvara bör hålla dig uppdaterad. ConsignCloud har allt du behöver för att driva din återförsäljnings- eller försändelsebutik: en modern och flexibel POS för varje återförsäljningsmodell, automatisk avsändarkommunikation och rapporter som hjälper dig att förstå din verksamhet och växa.
Lär dig mer om ConsignCloud
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Multiorders är en av de ledande programvarorna för lager- och transporthantering som optimerar försäljning via flera kanaler på ett optimalt sätt.
Den här kraftfulla programvaran integreras med alla e-handelsjättar – Amazon, eBay, Etsy, Wix, Shopify, Squarespace, WooCommerce med flera så att säljare kan genomföra sina beställningar fem gånger snabbare. Anslut alla dina transportörer och skriv ut etiketter med bara ett klick. Hantera prissättning och lagernivåer för alla försäljningskanaler från samma plats. Verktyget inkluderar förstklassiga transportalternativ, till exempel USPS Commercial pricing, utan några volymkrav. Tillgängligt med alla kända transportörer.
Lär dig mer om Multiorders
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Innovativt butiks- och lagerhanteringssystem för mode-, skönhets- och specialbutiker runt om i världen med fem eller fler butiker.
Missa aldrig en rea.
Tillverkad för återförsäljare med 5 butiker eller mer. Cegid tillhandahåller molnbaserad detaljhandelsprogramvara till mode-, skönhets- och specialbutiker. Denna molnplattform inkluderar OMS och DOM, varuförsäljning och lageroptimering, planering och prognoser, onlinebutik och omnikanaltjänster, mobil POS, clienteling och CRM. Över 1 000 detaljhandelsvarumärken och lyxvarumärken och 70 000 butiker i 75 länder litar alla på Cegid. Rankad i RIS, nämnd i Gartner, IHL, Forrester.
Lär dig mer om Cegid Retail
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %.
Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse.
Lär dig mer om Asset Infinity
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Primaseller är en kraftfull men enkel lösning för lager och detaljhandel genom flera kanaler för försäljning online, B2B-handel och fysiska försäljningskanaler.
Primasellers lagerhanteringsprogramvara är perfekt för både online- och offlineåterförsäljare. Lösningen tillhandahåller lager- och ordersynkronisering mellan alla försäljningkanaler, både offline och online, tillsammans med funktioner som en inbyggd POS, en e-handelsportal för B2B-handel, inköpsplanering, QuickBooks-integration, avsändarhantering, rabatterade USPS-priser osv. Integrera Etsy, Amazon, eBay, Magento, Shopify, WooCommerce, BigCommerce och hantera beställningar enkelt. Besök hemsidan och registrera dig för en gratis provperiod idag.
Lär dig mer om Primaseller
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Infor M3 är en kraftfull ERP-lösning utformad för medelstora till stora globala tillverkare, distributörer och serviceleverantörer.
Skapa en grund för digital omvandling med Infor M3 – en kraftfull programvarulösning för ERP som använder den senaste tekniken för att ge en exceptionell användarupplevelse och kraftfull analys i en plattform för ERP-molnlösningar för flera företag, flera länder och flera platser. Infor M3 driver branschspecifika CloudSuites: CloudSuite Fashion, CloudSuite Food & Beverage, CloudSuite Chemical CloudSuite Equipment och CloudSuite Distribution Enterprise.
Lär dig mer om Infor M3
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Slösa mindre och skapa fler möjligheter att maximera menyerna med lagerhantering i Oracle Simphony POS.
Slösa mindre och skapa fler möjligheter att maximera menyerna med lagerhantering i Oracle Simphony POS. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera lager, onlinebeställningar, köksdrift, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet, smidighet och skalbarhet.
Lär dig mer om Simphony POS
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Konvertera fler kunder och expandera ditt varumärke snabbare med Commerce Cloud, en av världens ledande e-handelsplattformar.
Konvertera fler kunder och expandera ditt varumärke med Salesforce Commerce Cloud, en av världens ledande e-handelsplattformar. Konvertera fler kunder med sömlösa B2C-e-handelstransaktioner. Prova gratis idag och ge dina kunder samma enkla, konsumentliknande shoppingupplevelser som de njuter av i sitt privatliv när som helst, var som helst och på vilken enhet som helst.
Lär dig mer om Salesforce Commerce Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Programvara för hantering av leveranskedjan för smidig hantering av materialflöden inom inköp, produktion och logistik.
KanbanBOX är programvara för hantering av leveranskedjor som möjliggör en smidig hantering av leveranskedjan, produktionsprocesserna och upphandlingen för alla slags produktionsföretag. Med KanbanBOX kan du hantera varje värdeskapande företagsprocess: Inköp, produktion, logistik och försäljning. KanbanBOX förbättrar leveranskedjesamarbeten genom en portal som delas mellan försäljning, produktion, externa leverantörer och kunder. Varje flöde - informationsflöden likväl som materialflöden - är under kontroll.
Lär dig mer om KanbanBOX
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Synlighet och effektivitet på ditt lager.
Börja nu gratis.
Har du ett lager? Ge dig själv möjligheten att veta vad du har och var det är.
Minska antalet fel och öka intern synlighet, samtidigt som du håller företaget flexibelt. (Ta din mottagningsprocess till nästa nivå | Snabb och exakt: plocka, packa och skicka | Se tydligt med platsspårning).
Börja nu gratis.
Lär dig mer om SwiftCount
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Kan integreras i alla större e-handelsplattformar och möjliggör lagerhantering, expediering av beställningar och fakturering och support i realtid.
ShipFusion lagrar, hanterar och spårar inventeringen på temperaturkontrollerade lager i USA och Kanada som ägs och drivs ShipFusion själva. Förutom expedieringslösningar erbjuder ShipFusion ett brett utbud av tjänster, såsom frakt, försäkring och kundreturhantering. Lämplig för kunder med lätta produkter, lågt antal lagerhållningsenheter (stock keeping unit, SKU), men i stora volymer och är ute efter att effektivisera sin e-handelsexpediering genom tekniska lösningar.
Lär dig mer om Shipfusion
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
En molnbaserad programvaruplattform för logistik som hjälper 3PL-verksamheter och kurirföretag med tullklarering av paket, spårning och fordonshantering.
LogixPlatform är ett exceptionellt och modulärt molnbaserat ERP-system på företagsnivå som möjliggör automatisering. LogixPlatform tillhandahåller mobilappar, konsolidering, dataanalys, spårning och uppföljning, fakturering och affärsbokföring, lagerhanteringssystem (warehouse management system, WMS), spedition, meddelanden och varningar och mer. Leverantörer av logistiktjänster (logistics service provider, LSP) till express, kurir, full enhetslast, paket- och pallfrakt och e-handelslogistik kan enkelt hantera hela verksamheten på en enda instrumentbräda. Kan enkelt integreras med alla system från tredje part och nätoperatör vilket blir mycket praktiskt.
Lär dig mer om Logix Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Lagerhanteringsprogramvara när den är som enklast. Centralisera din lagerhantering med en lättanvänd molnbaserad plattform med streckkodning.
Lagerhanteringsprogramvara när den är som enklast. Flexibel. Skalbar. Kompatibilitet med flera platser ingår. Förteckning över streckkodsskanning. Realtidsdataanalys. Automatiska aviseringar om minimilagernivåer och lagervaror med närliggande utgångsdatum. Sök efter partinummer eller serienummer. Omfattar transaktionsinventering och materielinventering. Spåra pågående arbete. Komplett verifieringskedja och 100 % spårbarhet. Förenkla efterlevnad av både ISO och FDA. Eliminera hinder för informationsutbyte. Behåll mindre lager. Minska kostnaderna. Prova en månad gratis.
Lär dig mer om QT9 ERP
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Surfplatteapp för trädinventering och datainsamling i skogar. Integrerar GPS, kamera, kartor, ekologiska data. Beräknar volymer, mycket anpassningsbara.
Forest Metrix är ett snabbt sätt att genomföra timmerinventeringar, och kombinerar ett skräddarsytt användargränssnitt med beräkningskraften hos de nya surfplattorna. Se hur dina volymdiagram växer i farten när du anger träd, gradering, defekter och till och med anpassade typer av information som du kan tillämpa på beräkningarna som du vill. Programvaran integrerar kameran, webben, e-post, GPS, kartor och alla andra funktioner som moderna mobila system använder. Kontakta dem för en 20 minuter lång webbdemonstration.
Lär dig mer om Forest Metrix
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
En lokal lösning för prognoser av efterfrågan och automatisk planering för lagerpåfyllning.
En lokal lösning för prognoser av efterfrågan och automatisk planering för lagerpåfyllning.
Den robusta metoden för nedbrytning av tidsserier som används gör det möjligt att skapa en mycket exakt statistisk prognos som ger en solid grund för ytterligare planeringsprocesser när det gäller efterfrågan. GMDH Streamline integrerar moderna planeringstekniker och strategier effektivt med verktyg för lageroptimering och ger viktig och aktuell information för beslutsfattande.
Lär dig mer om GMDH Streamline
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Sellbery är en flerkanalsplattform för försäljningsobjekt för att ansluta din webbutik till flera marknader och synkronisera produkter och beställningar.
Sellbery är en kodfri flerkanalsplattform för försäljningsobjekt för att stärka e-handelsverksamheten. Plattformen synkroniserar automatiskt försäljningsobjekt, beställnings- och inventariedata mellan flera varukorgar och marknadsplatser. Sellbery effektiviserar, automatiserar och genererar resultat över flera kanaler på bara några minuter, oavsett om du säljer en vara eller 10 000.
Lär dig mer om Sellbery
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Sälj mer, med större marginaler, i dina detaljhandelskanaler. Använd GoFacts programvara för att hantera dina operativa processer. Lätt att använda.
GoFact är ett lagerhanteringsverktyg för detaljhandeln som hanterar komplexa produkthierarkier inom mode, skor, accessoarer, underkläder osv. GoFact är en SaaS-lösning som optimerar verksamheten för: # Ökad genomförsäljning # Ökad bruttomarginal # Minskat lager – GoFact används av: återförsäljare, grossister och onlinehandlare.
Lär dig mer om GoFact
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning.
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning. Den flexibla tekniken gör det möjligt att uppnå större smidighet och nyskapande, med lägre IT-kostnader, för mer differentierade och anpassade kundupplevelser genom alla kanaler, genom nyckelfunktioner som en mobil- och webbutik, POS, CRM och utveckling av kundrelationer, OMS-motor, pris- och rabatthantering, mobilt lager eller anslutningar med lösningar som SAP eller Magento.
Lär dig mer om Openbravo
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering
Intuendi erbjuder maskininlärningsbaserade lösningar för försäljningsprognoser och lageroptimering i en användarvänlig molnapp.
INTUENDI är ett verktyg för försäljningsprognoser utformat för företag av alla storlekar.
Förhindra lagerbrist och minska överskottslager: Intuendi identifierar de mest lönsamma produkterna att beställa på nytt och förutsäger ROI, försäljning och marginal som du får med nästa inköpsorder, även med en begränsad budget.
Med Intuendis maskininlärningsbaserade prognos- och lageroptimering lär du dig vad den optimala lagernivån är för varje SKU och du kan alltid vara säker på att ha de produkter som dina kunder verkligen vill ha.
Lär dig mer om INTUENDI
...
Läs mer
Funktioner
- Sök / filtrera
- Rapportering och analys
- Orderhantering
- Leverantörshantering
- Lagerhantering
- Prognoser
- Kitting
- Lagerstyrning
- Flerkanalshantering
- Streckkods-/biljettavläsning
- e-handelshantering