1185 resultat
Varför Capterra är gratis
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera allt ditt teamarbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner sig. Mer än 93 000 betalande organisationer och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner s...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Toppmodern automation av professionella tjänster – projektledning, fakturering och rapportering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Letar du efter en lösning som lyfter dina affärsprocesser från kontrakt till faktura? TimeLog är en ledande PSA-programvara för konsultinriktade företag. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering, felfri rapportering med mera. TimeLog är den kraftfullaste lösningen för konsulteringsföretag som vill ha den bästa programvaran med integrationer till ledande löne- och ekonomisystem. Lär dig mer om TimeLog
Letar du efter en lösning som lyfter dina affärsprocesser från kontrakt till faktura? TimeLog är en ledande PSA-programvara för konsultinriktade företag. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsup...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kod...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projek...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Intuitive project management software built for teams with the focus on transparency, productivity, control and collaboration. Lär dig mer om Kissflow Project
Kissflow project is a collaborative project management tool built especially for teams that want to get more done. Kissflow Project is designed with a focus on collaboration and coordination and cutting down all the unnecessary tracking to enable you to get quality work done easily without spending all your day tracking and giving you more time to work on the items that actually matter. Lär dig mer om Kissflow Project
Kissflow project is a collaborative project management tool built especially for teams that want to get more done. Kissflow Project is designed with a focus on collaboration and coordination and cuttin...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från ...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesan...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minut...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller ...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 50 användare. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 50 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. Ke...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
WorkRooms

WorkRooms

(0 recensioner)
WorkRooms är en webbaserad lösning för hantering av uppgifter och filer som samlar människor, filer och arbetsflöden i en samarbetsinriktad miljö Lär dig mer om WorkRooms
WorkRooms är inte som andra verktyg för uppgiftshantering. WorkRooms har utformats med en innehållscentrerad filosofi och fokuserar på produktion, hantering och godkännande av innehåll som foton och grafik, ljud eller videomaterial. Tavlor i kanban-stil förbättras genom tydligt definierade processer, smarta åtkomst- och godkännanderegler och kraftfulla filhanteringsfunktioner. Till skillnad från andra verktyg på marknaden erbjuds obegränsade sittplatser så att du kan bjuda in och samarbeta med alla dina interna och externa intressenter. Lär dig mer om WorkRooms
WorkRooms är inte som andra verktyg för uppgiftshantering. WorkRooms har utformats med en innehållscentrerad filosofi och fokuserar på produktion, hantering och godkännande av innehåll som foton och gr...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för tjänsteföretag och hjälper dig att behålla kontrollen. Lär dig mer om Accelo
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkel...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andr...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Clubhouse
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Clubhouse
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktu...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Heltäckande plattform för automation av professionella tjänster som utnyttjar AI för att förbättra din organisations ekonomiska och operativa resultat. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett fullskaligt alternativ till punktprojekthanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering och använder kraften i AI till att automatisera administrativa uppgifter och minska mänskliga fel. Lösningen drivs av toppmodern automation och många förbyggda integrationer där allt är kopplat till hantering av projekt, personal, ekonomi och förväntningar. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett fullskaligt alternativ till punktprojekthanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, ekono...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfunktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfu...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. V...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt mellan Jira-instanser. Lär dig mer om Project Configurator for Jira
Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt (inklusive projektdata och/eller konfigurationer), mellan Jira-instanser. Spara tid genom att automatisera denna process och minska antalet manuella fel genom att simulera importer innan du överför konfigurationsändringar direkt till dina användare. Migreringssupport erbjuds för Jira och Jira Service Desk. Kompatibel med både Jira Server och Atlassian Data Center. Stöd för Jira Cloud kommer snart. Lär dig mer om Project Configurator for Jira
Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt (inklusive projektdata och/eller konfigurationer), mellan Jira-instanser. Spara tid genom at...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
MeisterTask är det mest intuitiva verktyget för uppgiftshantering och samarbete på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med spr...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för konti...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Meisterplan is your software for project portfolio management and capacity planning providing you the keys to achieve business agility. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan is your cloud software for project portfolio management and capacity planning. Build portfolios with the right people working on the highest priority projects at the best possible time. Know which people with what skills are available when to maximize resource utilization. See your long-term strategic roadmap in a single view. Visualize and analyze your data to make informed decisions resulting in successful business outcomes. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan is your cloud software for project portfolio management and capacity planning. Build portfolios with the right people working on the highest priority projects at the best possible time. Kno...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projekt- och uppgiftshantering. Samarbete. Lär dig mer om Beesbusy
Beesbusy låter team enkelt organisera, planera och samarbeta för att slutföra sina uppgifter och projekt. Projektledare och team älskar Beesbusys användarvänliga gränssnitt. Det enklaste sättet för att organisera ditt arbete. Ingen installation krävs, du kan börja direkt. Beesbusy har även avancerade funktioner: Gantt-diagram, anpassningsbara vyer för flera projekt, teamplaneringsscheman, aviseringar på begäran, anpassningsbar instrumentbräda... Ditt team kommer att arbeta bättre än någonsin. Lär dig mer om Beesbusy
Beesbusy låter team enkelt organisera, planera och samarbeta för att slutföra sina uppgifter och projekt. Projektledare och team älskar Beesbusys användarvänliga gränssnitt. Det enklaste sättet för at...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kuns...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att ä...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag. Lär dig mer om Clarizen
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Clarizen
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för a...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
OneDesk's software combines helpdesk and project management into a single application. Manage customer tickets and projects in one app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesk's software combines Helpdesk & Project Management into one application. No need to purchase, integrate and switch between applications. Your team can support your customers and work on projects in one place. Aimed at SMBs as well as departments at large enterprises, OneDesk is frequently used by project managers, customer service, IT, professional services and more. This easy-to-use, feature-rich, and highly configurable software can manage both ticket & task workflows. Lär dig mer om OneDesk
OneDesk's software combines Helpdesk & Project Management into one application. No need to purchase, integrate and switch between applications. Your team can support your customers and work on projects...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Online-programvara för Gantt-diagram för projektledning. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser. Lär dig mer om GanttPRO
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden ...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför mer än 12 000 företag världen över litar på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digit...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Project management tool made with simplicity as a guiding principle, based on years of experience in making the teams more productive. Lär dig mer om Alefbrain
Blocksted is your bridge to the land of properly organized companies. Blocksted is a project management tool made with simplicity as a guiding principle, based on years of experience in making the teams productive and happy at work. Lär dig mer om Alefbrain
Blocksted is your bridge to the land of properly organized companies. Blocksted is a project management tool made with simplicity as a guiding principle, based on years of experience in making the tea...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för pr...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Ett kraftfullt sätt att prioritera och ta fram effektivare färdplaner. Integreras lätt med Jira, Trello, Asana och Azure DevOps. Lär dig mer om airfocus
airfocus är en lättanvänd programvara för prioritering och utarbetande av färdplan som hjälper team att prioritera, skapa effektivare färdplaner och fatta bättre beslut. Det som utmärker airfocus är det intelligenta poängsystemet, prioritetsmatrisen, priority poker, alla funktioner som gör det möjligt för team att gemensamt prioritera och objektivt fatta beslut som förbättrar företagets tillväxt. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testperiod nu. Lär dig mer om airfocus
airfocus är en lättanvänd programvara för prioritering och utarbetande av färdplan som hjälper team att prioritera, skapa effektivare färdplaner och fatta bättre beslut. Det som utmärker airfocus är de...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Samepage underlättar kommunikation, projektledning med mera genom att kombinera chatt, samtal, uppgiftshantering, filer och dokument i realtid. Lär dig mer om Samepage
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta. Programvaran hjälper team att kommunicera, hantera projekt, hålla möten och få mer gjort med färre appar och e-postmeddelanden. Programvaran erbjuder en utmärkt miljö för samarbete där uppgifter, kalendrar, filer, samförfattad text, diagram, kalkylblad med mera visas tillsammans med teamsamtal. Programvaran kan även integreras med över 1 000 appar. Lär dig mer om Samepage
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta. ...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys,...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
En förstklassig samarbetsinriktad whiteboard-plattform som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en av de främsta samarbetsinriktade whiteboardtavlorna för team av alla storlekar. Över 3 miljoner användare över hela världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 60 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro
Miro är en av de främsta samarbetsinriktade whiteboardtavlorna för team av alla storlekar. Över 3 miljoner användare över hela världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralis...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på medelstora och stora företag. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Lösningen stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda sina favoritverktyg. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vac...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idé...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Programvara för övervakning av anställda och tidsuppföljning för företag, team och frilansare. Lär dig mer om Monitask
Monitask levererar övervakningslösningar för anställda för att öka produktivitet, effektivitet och ansvar över hela ditt team. Avancerade skärmdumpar och aktivitetsövervakningar, samt tidsuppföljningsfunktioner, håller teamen fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask
Monitask levererar övervakningslösningar för anställda för att öka produktivitet, effektivitet och ansvar över hela ditt team. Avancerade skärmdumpar och aktivitetsövervakningar, samt tidsuppföljningsf...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Azendoo tar teamwork till nästa nivå och maximerar teamwork-produktiviteten med fantastiska integrationer och toppmoderna funktioner Lär dig mer om Azendoo
Azendoo är en samarbetsapplikation som hjälper team att kommunicera mer effektivt, dela uppgifter och samarbeta enklare. Azendoo finns som webb-, skrivbords- och mobilapplikation och gör det möjligt för företag i alla storlekar att öka produktiviteten. Azendoo riktar in dina team mot samma mål och spårar arbetet mer effektivt, i realtid. Nu kan du äntligen dra ner på takten när det gäller att skicka e-postmeddelanden, hålla tråkiga möten och gå igenom ineffektiva xls-blad. Den här lösningen gör det löjligt enkelt för team att synkronisera och spara tid. Lär dig mer om Azendoo
Azendoo är en samarbetsapplikation som hjälper team att kommunicera mer effektivt, dela uppgifter och samarbeta enklare. Azendoo finns som webb-, skrivbords- och mobilapplikation och gör det möjligt f...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och pr...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla st...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
100% paperless quality management software. Digitize ISO & FDA Compliance with full-traceability. Try free now. Lär dig mer om QT9 QMS
Quality management software made easy. Schedule a demo of QT9’s user-friendly ISO 9001, ISO 13485, ISO 17025, AS9100 & FDA quality management software. Centrally connect document control, corrective actions (CAPA), nonconforming products, training, ECR/ECN, inspections, audit management, maintenance, customer complaints, supplier quality and calibration records with 21 CFR part 11 compliant electronic signature approvals for end-to-end traceability. Start a free 30-day trial of the QT9 QMS. Lär dig mer om QT9 QMS
Quality management software made easy. Schedule a demo of QT9’s user-friendly ISO 9001, ISO 13485, ISO 17025, AS9100 & FDA quality management software. Centrally connect document control, corrective ac...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Gör det möjligt för företag att planera, organisera och spåra allt – uppgifter, kunder, projekt och funktioner… Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att organisera vad som helst. Att börja med Lumeer är lika enkelt som att göra en anteckning på ett papper. Planera allt visuellt. Olika uppgifter och olika personer behöver olika saker vid olika tidpunkter. Skapa det perfekta arbetsflödet, hantera och spåra förlopp och skapa synergier i samarbetande team. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att organisera vad som helst. Att börja med Lumeer är lika enkelt som att göra en anteckning på ett papper. Planera allt visuellt. Olika uppgifter och olika personer behöver olika sak...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Rörligt arbetsflöde och affärsprocessledning. Lär dig mer om Metatask
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla avdelningar. Skapa anpassade arbetsflöden med sofistikerade formulär, godkännanden, granskningscykler, tabeller, parallella uppgifter, villkor och många fler avancerade funktioner. Med Metatask smidiga funktioner kan du öppna uppgifter igen och enkelt rätta till fel vid datainmatning. Lär dig mer om Metatask
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla a...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, ...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
The i-nexus Strategy Execution platform synchronizes operational performance management, Continuous Improvement and transformation. Lär dig mer om Business Execution System
i-nexus is a Strategy Execution Management platform for large global organizations in manufacturing, life sciences, energy and other industries. Companies use i-nexus to synchronize and take control of operational performance management, Continuous Improvement and transformation. i-nexus customers achieve more of their strategic goals, faster and with less investment. Lär dig mer om Business Execution System
i-nexus is a Strategy Execution Management platform for large global organizations in manufacturing, life sciences, energy and other industries. Companies use i-nexus to synchronize and take control of...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Kort, schemalägg, skapa och dela. Studio Organiser tar itu med dina trafikproblem i din studio med en enkel process att följa. Lär dig mer om Studio Organiser
Studio Organiser är ett program för projekt- och uppgiftshantering som tar bort behovet av kalkylblad, oräkneliga e-postmeddelanden och att jaga statusuppdateringar. Studio Organiser är utformad för att hjälpa Studio Managers att bygga en strömlinjeformad, produktiv och skalbar process i alla kreativa miljöer. Studioorganisatör uppmuntrar den högsta nivån av synlighet och samarbete. Och med den lättanvända kapitalförvaltningsfunktionen kan du lagra, ladda ner eller dela dina slutliga filer med kunder eller viktiga intressenter. Lär dig mer om Studio Organiser
Studio Organiser är ett program för projekt- och uppgiftshantering som tar bort behovet av kalkylblad, oräkneliga e-postmeddelanden och att jaga statusuppdateringar. Studio Organiser är utformad för at...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Proteus

Proteus

(0 recensioner)
Molnbaserat enkelt, modulärt operativsystem som möjliggör distansarbete. Lär dig mer om Proteus
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway och ett professionellt kunskapsforum. Proteus ger tillgång till kompetenta talanger och underlättar distansarbete via en online-miljö. Proteus för företag bort från en modell med fasta kostnader till en på begäranmodell, vilket är avgörande för att förbli konkurrenskraftig i en miljö med låga marginaler. Lär dig mer om Proteus
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway och...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Scrumfast

Scrumfast

(0 recensioner)
Scrumfast is a lightweight, budget Scrum tool, designed for start ups or small businesses that just need scrum. Free up to 5 users. Lär dig mer om Scrumfast
Scrumfast is a free project management tool for small businesses, start-ups and personal projects. It's extremely lean, so the user interface is extremely inviting and no training is required. Tasks can be assigned users, tags, priorities, epics. Commenting and logging are seamless. A handy Github integration is available, along with history views and configurable notifications. Typical burndown and velocity charts are available. Scrumfast is a terrific option for scrum on a budget. Lär dig mer om Scrumfast
Scrumfast is a free project management tool for small businesses, start-ups and personal projects. It's extremely lean, so the user interface is extremely inviting and no training is required. Tasks ...
  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder