Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Projektledningsverktyg

Projektledningsverktyg automatiserar uppgiftstilldelning, resursallokering och spårning av milstolpar för alla faser i ett projekt. Verktyg och system för projektledning kan använda sig av ett av flera tillvägagångssätt: samarbetande, när flera personer arbetar med ett projekt; uppifrån och ned, när en person arbetar med ett projekt åt gången eller integrerat, när flera aspekter av organisationen är inblandade. Det finns en mängd olika projektledningssystem och -verktyg som har utformats för att passa behoven för dina projekt. Använd Capterra för att hitta rätt projektledningslösning för ditt företag i Sverige. Projektledningsverktyg är relaterade till CRM-service, programvara för tid och kostnad, program för webbaserat samarbete och program för personalstyrning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Projektledningsverktyg

Sverige Visa lokala produkter

183 resultat

Asana för projekthantering. Spåra arbetet hela vägen och se till att teamen är synkroniserade och håller tidsplanen för att nå målen. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Konfluens är en arbetsyta för teamet som passar perfekt för projektledning. Med rätt information kan team leverera projekt snabbare. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt snabbare och förändra hur de arbetar tillsammans. Med Confluence finns det transparens kring vad som behöver göras och av vem, projektrisker och blockerare. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello och med appar från Atlassian Marketplace. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Tilldela arbetsuppgifter, övervaka utnyttjandet och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Toppmodern projektledning, fakturering, rapportering och resurshantering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Söker du efter en projektledningslösning med enastående realtidsinsikter i din projektekonomi? TimeLog är en ledande lösning för hantering av ekonomisk projektledning för konsultinriktade verksamheter. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering och felfri rapportering. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för företag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Från grundläggande projekt till komplex portföljförvaltning – teamen kan leverera sitt bästa arbete när de använder den öppna plattformen monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till alla framstegsuppdateringar, budgetgodkännanden och mer på en plattform och se i ett ögonkast hur det går för alla dina team. Oavsett om du är hemma, på kontoret eller på språng utan Wi-Fi ger monday.com dig tillgång till viktig information och fattar bättre datadrivna beslut snabbt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även kallade uppgifter, spårar varje del av arbetet som går igenom arbetsflödesstegen till slutförande. Jiras automatiseringsmotor gör det möjligt för team att enkelt automatisera uppgifter och processer. Med all projektinformation på ett ställe kan rapporter också genereras för att spåra framsteg, produktivitet och säkerställa att inget glöms bort eller blir fel. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Projekthanteringsprogramvara i företagsklass med en inbyggd social samarbetsplattform. Den smarta lösningen för projekt. Lär dig mer om Cerri Project
Genius Project hjälper till att hantera projektportföljen för verkställning av branschstandarder för nya produktutvecklingsprojekt. Lär dig mer om Cerri Project

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
BCS är en webbaserad projektledningsprogramvara med öppen metod som skapar kvalitet, effektivitet och transparens i projekt och processer. Lär dig mer om Projektron BCS
Som modulär programvara för projekthantering erbjuder Projektron BCS ett holistiskt stöd för webbaserat projektarbete och alla tillhörande affärsprocesser. Oavsett om det gäller stora eller små projekt, interna projekt eller kundprojekt, under några veckor eller flera år, erbjuder BCS ett skalbart stöd för projektplanering, implementering och styrning samt skapar transparens för alla projektdeltagare och företagsledningen. Metodstöd enligt IPMA, PMI, PRINCE2, Scrum, Kanban, Hermes, BPMN 2.0 eller ditt eget arbetssätt. Lär dig mer om Projektron BCS

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Molnbaserad DevOps-lösning som gör det möjligt för företag att förbättra sina arbetsflödesprocesser med hjälp av tidsuppföljning, regelefterlevnad med mera. Lär dig mer om GitLab
GitLab är en komplett DevOps-plattform som levereras som en enda applikation och som i grunden förändrar hur team inom utveckling, säkerhet och drift samarbetar. GitLab hjälper team att påskynda programvaruleveranser från veckor till minuter, sänka utvecklingskostnaderna och minska risken för sårbarheter i applikationer, samtidigt som utvecklarnas produktivitet ökar. Lär dig mer om GitLab

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om Upwave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om Upwave

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Celoxis är ett projekthanteringsverktyg för företag som används för att planera och hantera komplexa och heterogena projektportföljer. Lär dig mer om Celoxis
Celoxis är ett projekthanteringsverktyg för företag som används för att planera och hantera komplexa och heterogena projektportföljer. Allt från projekt till resurshantering, budgetering till intäktsprognoser, tid- och kostnadsuppföljning, djupgående rapportering och samarbete. Välj mellan olika driftsättningsalternativ: Tjänsten finns både som SaaS och för installation på plats. Vår SaaS-version av programvaran för projektledning garanterar en drifttid på betryggande 99,99 %, och vårt alternativ för lokal installation kostar inget extra för installation med Linux och PostgreSQL. Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Trello är ett intuitivt projektledningsverktyg som ger teamet ett gemensamt perspektiv under hela projektet.
Trello är ett intuitivt och enkelt projektledningsverktyg som är utformat för att användarna ska kunna ägna mer tid åt att få saker gjorda och mindre tid åt att lära sig använda verktyget. Team som använder Trello kan enkelt organisera sitt arbete och kontrollera projekt från början till slut: tilldela uppgifter, hantera deadlines, bifoga filer, skapa checklistor med mera. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Hela 89 procent av våra kunder säger att de har ett bättre grepp om sin verksamhet sedan de bytte till Basecamp. Det samlar allt det ni arbetar med under ett och samma tak ihop med alla de verktyg som team behöver för att få projekt gjorda: att göra-listor, anslagstavlor, scheman, dokument och fillagring, och gruppchatt. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Hantera projekt med alternativ för tidsuppföljning, schemaläggning, budgetering, planering och rapportering i en programvara som är tillgänglig för alla enheter.
Att logga arbetstimmar mellan olika projekt och följa utvecklingen är enkelt med Clockify. Det finns inga gränser för antal användare, projekt eller tidsuppföljningsperioder. Bjud in hur många användare du vill till din arbetsyta, godkänn tidrapporter och hantera scheman. Skapa fakturor, följ upp utlägg, kontrollera budgetar och timpriser. Generera anpassade rapporter, exportera och dela dem med kunder. Följ upp frånvaro och ledighet och godkänn medarbetarnas ledighetsansökningar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
ClickUp är ett projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart.
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett-projektledningsverktyg. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och tar alla dina projekt till en enda app. Deras helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha projektledning på ett och samma ställe Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Wrike är ett mångsidigt projektledningsprogram för alla team, med mallar, Gantt-diagram, automatiserade förfrågningar och rapporter med mera.
Hantera komplexa projekt med Wrikes prisbelönta projektledningsprogram. Dela upp projekt i enkla steg, tilldela uppgifter till teammedlemmar och visualisera framstegen med hjälp av Gantt-diagram, Kanban-brädor och kalendrar. Hantera resurstilldelning och prognoser med programvara som är enkel att använda. Automatisering och AI-funktioner tar bort tidskrävande administrativa uppgifter så att du kan få ut det bästa av ditt arbete. Effektivisera dina rutiner, anpassa ditt team och se till att du uppfyller dina tidsfrister och håller dig inom budget. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Notion är en projekthanteringsprogramvara som ansluter dina anteckningar, projekt och wiki i ett enda verktyg.
Notion är en projekthanteringsprogramvara som ansluter dina anteckningar, projekt och wiki i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram. Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering
Samla in och organisera projektdata med anpassade onlineformulär som fungerar med över 100 appar och en allt i ett-databas med kalkylblad.
Uppfyll dina mål och tidsfrister snabbare med onlineformulär och enkäter som du kan tilldela direkt till dina teammedlemmar. Jotform gör det enklare än någonsin att samla in viktiga data, projektfiler, interna förfrågningar och mycket mer utan att behöva skicka e-postmeddelanden fram och tillbaka. Automatisera ditt arbetsflöde genom att ansluta dina formulär till över 100 appar och skapa ett automatiserat godkännandeflöde för att svara snabbt på inskickade uppgifter. Med Jotform kan du förbättra ditt teams effektivitet och samtidigt spara tid och papper. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Flera projekt
  • Problemhantering
  • Fildelning
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kanban- styrelse
  • Budgethantering
  • Prioritering
  • Dokumenthantering