1300 resultat
Varför Capterra är gratis
Från grundläggande projekt till komplex portföljförvaltning – teamen kan leverera sitt bästa arbete när de använder den öppna plattformen monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till alla framstegsuppdateringar, budgetgodkännanden och mer på en plattform och se i ett ögonkast hur det går för alla dina team. Oavsett om du är hemma, på kontoret eller på språng utan Wi-Fi ger monday.com dig tillgång till viktig information och fattar bättre datadrivna beslut snabbt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Konfluens är en arbetsyta för teamet som passar perfekt för projektledning. Med rätt information kan team leverera projekt snabbare. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt snabbare och förändra hur de arbetar tillsammans. Med Confluence finns det transparens kring vad som behöver göras och av vem, projektrisker och blockerare. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello och med appar från Atlassian Marketplace. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även kallade uppgifter, spårar varje del av arbetet som går igenom arbetsflödesstegen till slutförande. Jiras automatiseringsmotor gör det möjligt för team att enkelt automatisera uppgifter och processer. Med all projektinformation på ett ställe kan rapporter också genereras för att spåra framsteg, produktivitet och säkerställa att inget glöms bort eller blir fel. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
AI-baserad projektledning som låter projektorganisationer hantera projekt från offert till faktura. Lär dig mer om Forecast
Utformad speciellt för byråer, arkitekturföretag, konsulter och programvaruföretag med mer än 10 anställda som är trötta på att slösa bort tid på kalkylblad. Forecast projektledning ger dig en AI-baserad plattform för hantering av dina projekt, dina resurser och din ekonomi samtidigt som du minskar administrationsarbetet med upp till 50 %. Forecast ansluter till din befintliga verktygsstack för strömlinjeformning av allt från offert till faktura. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfunktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
MeisterTask är det mest intuitiva projektlednings- och samarbetsverktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Integrering med alla dina favoritverktyg som Slack, GitHub och Zendesk gör att du kan skapa ett sömlöst arbetsflöde, medan den smarta automationen ser till att du arbetar både konsekvent och effektivt. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade applikationer för projektledning utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för projektledning utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Meisterplan är din programvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering som ger dig nyckeln till att uppnå affärsrörlighet. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är din molnprogramvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering. Bygg portföljer med rätt personer som arbetar med de högst prioriterade projekten vid bästa möjliga tidpunkt. Håll koll på vilka personer och färdigheter som finns tillgängliga för att maximera resursutnyttjandet. Se din långsiktiga strategiska färdplan i en enda vy. Visualisera och analysera dina data för att fatta välgrundade beslut som leder till framgångsrika affärsresultat. Lär dig mer om Meisterplan

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och har över 4 miljoner användare runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
Smartare färdplansprioritering. airfocus är en programvarulösning för team som gör det möjligt för dig att prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversion. Lär dig mer om airfocus

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projekthanteringsprogramvara när den är som enklast. Hantera projekt med en heltäckande lösning som enkelt ansluter till kund- och leverantörswebbportaler. Lär dig mer om QT9 QMS
Projekthanteringsprogramvara när den är som enklast. Sluta använda papper och kalkylblad med QT9:s molnbaserade QMS som gör det enkelt att hålla reda på projekthanteringsdokument med vem som helst, var som helst. Se ansvariga parter och öppna/slutna uppgifter. Spåra tid och kostnader genom att övervaka faktiska kontra budgeterade timmar och kostnader. Inkluderar automatiska e-postaviseringar, tidslinjer, ansvariga parters uppgifter, inbyggd dokumentkontroll med mera. Dynamiska instrumentpaneler ger dig fullständig spårbarhet och transparens i realtid. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 20 användare. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 20 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Toppmodern projektledning, fakturering, rapportering och resurshantering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Söker du efter en projektledningslösning med enastående realtidsinsikter i din projektekonomi? TimeLog är en ledande lösning för hantering av ekonomisk projektledning för konsultinriktade verksamheter. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering och felfri rapportering. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för företag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Samarbetsverktyg som integrerar intern chatt, uppgiftshantering, fildelning och videokonferenser i ett och samma lättanvända verktyg. Lär dig mer om Hibox
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa strömmar för specifika team och projekt eller använd det offentliga rummet för företagsomfattande information. Hibox knyter samman avancerade verktyg för uppgiftshantering som kan tilldelas lämpliga teammedlemmar tillsammans med tidsfrister och ärendelistor. Inkluderar videokonferenser med inbyggt uppgiftsskapande. Lär dig mer om Hibox

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
ActionR, det kompletta åtgärdsregisterverktyget för team kan öka produktiviteten, spara tid, resurser och dessutom passa din budget. Lär dig mer om ActionR
ActionR är en säker, kraftfull och extremt flexibel projekthanteringslösning som håller dig under kontroll. Deras molnbaserade lösning gör det enkelt att hålla sig uppdaterad om dina team och intressenters aktiviteter, även de som arbetar på distans eller sprider sig över flera platser. Satsa på moderna metoder med anpassningsbara Kanban-tavlor. Övervaka nyckeltal och framsteg kontinuerligt med anpassade arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter. Boka en demo och påbörja en 30 dagars gratis provperiod idag. Lär dig mer om ActionR

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för marknadsföringsbyråer, webbutvecklare eller IT-team. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU
Med Caflou kan du öka företagets, projektens och teamets prestanda och ekonomi och göra det helt digitalt. Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för marknadsförare, byråer eller IT. Hantera projekt, team eller hela företaget i ett system. Hantera budgetar, lönsamhet och kassaflöde för projekt. Håll koll på tidsfrister, resultat och ansvarsområden. Organisera ditt team och se hur det används samt planera kapacitet. Bli effektiv. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Lösning för hantering av digitala tillgångar som stöder hela livscykeln för digitalt innehåll: skapa, hantera och dela digitala tillgångar enkelt. Lär dig mer om Celum
En centraliserad hubb för ditt innehåll. ContentHub hanterar stora volymer av filer och användare samtidigt som den integreras sömlöst med din befintliga teknikstack. Den erbjuder samarbetsfunktioner som förstärker teamwork och hjälper dig att distribuera ditt innehåll där det behövs. Samla alla dina bilder, videor, designer och dokument på ett ställe. ContentHub är gjord för alla dina viktiga digitala tillgångar och anpassar sig efter dina behov, oavsett om du kör mindre projekt eller behöver ta hand om miljontals filer. Lär dig mer om Celum

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Verktyg för agil programvaruutveckling, projektledning, testhantering och ärendeuppföljning med tidrapport, support och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne är en applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för programvaruutvecklingsföretag, programvaruleveransföretag och programvaruintegratörer över hela världen. Användarna kan skapa flera typer av projekt, övervaka testprocesser, följa upp ärenden, få åtkomst till rapportering med mera. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med projekt på ett och samma ställe. OneDesk är inriktat på små och medelstora företag samt avdelningar på stora företag och används ofta av projektledare, kundservice, IT, professionella tjänster med mera. Denna lättanvända, funktionsrika och mycket konfigurerbara programvara kan hantera båda arbetsflödena för både ärenden och uppgifter. Lär dig mer om OneDesk

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Project management solution that helps businesses plan projects, manage service tickets, allocate resources, generate quotes, and more. Lär dig mer om Drive Lynx
A project management solution that helps businesses plan projects and tasks, manage service tickets, allocate resources, generate quotes, and get real time data inputs from your project resources anywhere, anytime. Built on a secure, robust platform, Drive Lynx helps you grow new business and optimize scarce resources using real time dashboards and customised settings. Our customer success team offers in-person sessions, a Knowledge Center for tutorials and videos, and Masterclass webinars. Lär dig mer om Drive Lynx

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
A simple and collaborative bug-tracking platform. bugasura.io helps developers, QA, and Product teams report and close bugs faster. Lär dig mer om Bugasura
Bugasura is a simple, fast, and collaborative bug-tracking platform. It is built with keeping a team consisting of developers, QA, designers, and product managers in mind. Its customized workflows and ability to work across teams makes it a unique bug-tracking product. Lär dig mer om Bugasura

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is where project management happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Trello is an intuitive project management tool that creates a shared perspective for your team across the entirety of any project.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize their work and manage projects from beginning to end: assign tasks, manage due dates, attach files, create checklists, and more. With over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira, and more, Trello is a living, breathing project hub for cross-team collaboration. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
89% of our customers say they have a better handle on their business since switching to Basecamp. It bring *everything* you're working together with *all* the tools teams need to get projects done: to-do lists, message boards, schedules, documents & file storage, and group chat. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
GitHub enables development teams to collaborate, and review and manage code within a DevOps pipeline and built-in code security.
GitHub is where the world builds software. Millions of individuals, organizations and businesses around the world use GitHub to discover, share, and contribute software. Developers at startups to Fortune 50 companies use GitHub, every step of the way. Lär dig mer om GitHub

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
ClickUp är ett projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart.
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett-projektledningsverktyg. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och tar alla dina projekt till en enda app. Deras helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha projektledning på ett och samma ställe Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques.
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques.

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Microsoft To Do (formerly Wunderlist) is a task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Ensure that the project stays on track; improve collaboration and reduce miscommunication, error, and rework.
Contractual procedures, communication processes, and standards can vary from one project to the next, and they're further complicated by having multiple processes and software to manage. Simplify the process with a single platform to streamline management of RFIs and submittals to help meet contractual obligations. Lär dig mer om Autodesk Construction Cloud

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Wrike är ett arbetsledningsverktyg för team på över 20 personer. Perfekt för projekt-, program- och produktledare och marknadsförings- och designteam.
Wrike är ett perfekt projektledningsverktyg för team på över 20 personer. Det levereras med säkerhet och skalbarhet på företagsnivå. Projektledare, produktledare och programledare älskar dessa funktioner: Gantt-diagram, kalendrar, arbetsbelastningsvy för resurshantering, anpassade instrumentbrädor, strukturering via mappar, projekt och uppgifter och automatisk tilldelning baserat på uppgiftsstatus. Marknadsföringsteam eller kreativt team? Wrike for Marketers är en separat produkt med skräddarsydda mallar, språkgranskningsverktyg och ett Adobe-tillägg. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
The only 100% free time tracker and timesheet for teams
Project management solution designed to help businesses of all sizes, digital agencies, NGOs, and educational institutions track productivity and billable work hours across projects. The platform enables managers to specify time duration for each project, track employees' hourly rates, view ongoing activities, and visualize time breakdown for various tasks. Clockify also lets administrators generate, share, and export customizable reports in PDF, Excel, and CSV formats. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Buildertrend is the No. 1 construction project management software, trusted by homebuilders, remodelers and specialty contractors.
Buildertrend is the No. 1, cloud-based construction project management software for homebuilders, remodelers and specialty contractors. Since 2006, we have empowered the construction industry with a better way to build. More than 1 million users across the globe have chosen Buildertrend as their platform for real-time collaboration. Our software helps construction professionals complete projects while reducing delays, eliminating communication errors and increasing customer satisfaction. Lär dig mer om BuilderTREND

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading GPS time tracking and project management software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keep jobs on track. Lär dig mer om ClockShark

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lär dig mer om Todoist

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram. Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lär dig mer om Microsoft Project

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder