Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Projektledningsverktyg
Projektledningsverktyg automatiserar uppgiftstilldelning, resursallokering och spårning av milstolpar för alla faser i ett projekt. Verktyg och system för projektledning kan använda sig av ett av flera tillvägagångssätt: samarbetande, när flera personer arbetar med ett projekt; uppifrån och ned, när en person arbetar med ett projekt åt gången eller integrerat, när flera aspekter av organisationen är inblandade. Det finns en mängd olika projektledningssystem och -verktyg som har utformats för att passa behoven för dina projekt. Använd Capterra för att hitta rätt projektledningslösning för ditt företag i Sverige. Projektledningsverktyg är relaterade till CRM-service, programvara för tid och kostnad, program för webbaserat samarbete och program för personalstyrning. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Projektledningsverktyg
Filterresultat (172)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
172 resultat
Från grundläggande projekt till komplex portföljförvaltning – teamen kan leverera sitt bästa arbete när de använder den öppna plattformen monday.com.
Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till alla framstegsuppdateringar, budgetgodkännanden och mer på en plattform och se i ett ögonkast hur det går för alla dina team. Oavsett om du är hemma, på kontoret eller på språng utan Wi-Fi ger monday.com dig tillgång till viktig information och fattar bättre datadrivna beslut snabbt.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Tilldela arbetsuppgifter, övervaka utnyttjandet och håll alla uppdaterade.
Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Används av företag som NASA och L’Oreal.
Lär dig mer om Resource Guru
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis!
Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även kallade uppgifter, spårar varje del av arbetet som går igenom arbetsflödesstegen till slutförande. Jiras automatiseringsmotor gör det möjligt för team att enkelt automatisera uppgifter och processer. Med all projektinformation på ett ställe kan rapporter också genereras för att spåra framsteg, produktivitet och säkerställa att inget glöms bort eller blir fel.
Lär dig mer om Jira
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Trello är ett intuitivt projektledningsverktyg som ger teamet ett gemensamt perspektiv under hela projektet.
Lär dig mer om Trello
Trello är ett intuitivt och enkelt projektledningsverktyg som är utformat för att användarna ska kunna ägna mer tid åt att få saker gjorda och mindre tid åt att lära sig använda verktyget. Team som använder Trello kan enkelt organisera sitt arbete och kontrollera projekt från början till slut: tilldela uppgifter, hantera deadlines, bifoga filer, skapa checklistor med mera. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team.
Lär dig mer om Trello
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor.
Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana.
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Molnbaserad DevOps-lösning som gör det möjligt för företag att förbättra sina arbetsflödesprocesser med hjälp av tidsuppföljning, regelefterlevnad med mera.
Lär dig mer om GitLab
GitLab är en komplett DevOps-plattform som levereras som en enda applikation och som i grunden förändrar hur team inom utveckling, säkerhet och drift samarbetar. GitLab hjälper team att påskynda programvaruleveranser från veckor till minuter, sänka utvecklingskostnaderna och minska risken för sårbarheter i applikationer, samtidigt som utvecklarnas produktivitet ökar.
Lär dig mer om GitLab
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Hjälp projektledarna med att utveckla planer, fördela resurser, följa utvecklingen, hantera budgetar och analysera arbetsbelastningen.
Lär dig mer om RationalPlan
RationalPlan är ett kraftfullt projekthanteringsprogram som hjälper både team och projektledare att skapa konsekventa projektplaner, fördela resurser och analysera arbetsbelastning. Det gör det även enklare att kontrollera arbetets framskridande, uppskatta projektkostnader och hantera budgetar.
Lär dig mer om RationalPlan
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda.
Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs.
Lär dig mer om UpWave
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Hela 89 procent av våra kunder säger att de har ett bättre grepp om sin verksamhet sedan de bytte till Basecamp. Det samlar allt det ni arbetar med under ett och samma tak ihop med alla de verktyg som team behöver för att få projekt gjorda: att göra-listor, anslagstavlor, scheman, dokument och fillagring, och gruppchatt. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer.
Lär dig mer om Basecamp
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Hantera projekt med alternativ för tidsuppföljning, schemaläggning, budgetering, planering och rapportering i en programvara som är tillgänglig för alla enheter.
Att logga arbetstimmar mellan olika projekt och följa utvecklingen är enkelt med Clockify. Det finns inga gränser för antal användare, projekt eller tidsuppföljningsperioder. Bjud in hur många användare du vill till din arbetsyta, godkänn tidrapporter och hantera scheman. Skapa fakturor, följ upp utlägg, kontrollera budgetar och timpriser. Generera anpassade rapporter, exportera och dela dem med kunder. Följ upp frånvaro och ledighet och godkänn medarbetarnas ledighetsansökningar.
Lär dig mer om Clockify
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
ClickUp är ett projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart.
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett-projektledningsverktyg.
Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och tar alla dina projekt till en enda app. Deras helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha projektledning på ett och samma ställe
Lär dig mer om ClickUp
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Lär dig mer om Freshdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Konfluens är en arbetsyta för teamet som passar perfekt för projektledning. Med rätt information kan team leverera projekt snabbare.
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt snabbare och förändra hur de arbetar tillsammans. Med Confluence finns det transparens kring vad som behöver göras och av vem, projektrisker och blockerare. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello och med appar från Atlassian Marketplace.
Lär dig mer om Confluence
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering.
*Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research
Lär dig mer om Smartsheet
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort.
Lär dig mer om Procore
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Wrike är ett mångsidigt projektledningsprogram för alla team, med mallar, Gantt-diagram, automatiserade förfrågningar och rapporter med mera.
Hantera komplexa projekt med Wrikes prisbelönta projektledningsprogram. Dela upp projekt i enkla steg, tilldela uppgifter till teammedlemmar och visualisera framstegen med hjälp av Gantt-diagram, Kanban-brädor och kalendrar. Hantera resurstilldelning och prognoser med programvara som är enkel att använda. Automatisering och AI-funktioner tar bort tidskrävande administrativa uppgifter så att du kan få ut det bästa av ditt arbete. Effektivisera dina rutiner, anpassa ditt team och se till att du uppfyller dina tidsfrister och håller dig inom budget.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart.
Lär dig mer om Lucidchart
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Notion är en projekthanteringsprogramvara som ansluter dina anteckningar, projekt och wiki i ett enda verktyg.
Notion är en projekthanteringsprogramvara som ansluter dina anteckningar, projekt och wiki i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Lär dig mer om Notion
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Samla in och organisera projektdata med anpassade onlineformulär som fungerar med över 100 appar och en allt i ett-databas med kalkylblad.
Uppfyll dina mål och tidsfrister snabbare med onlineformulär och enkäter som du kan tilldela direkt till dina teammedlemmar. Jotform gör det enklare än någonsin att samla in viktiga data, projektfiler, interna förfrågningar och mycket mer utan att behöva skicka e-postmeddelanden fram och tillbaka. Automatisera ditt arbetsflöde genom att ansluta dina formulär till över 100 appar och skapa ett automatiserat godkännandeflöde för att svara snabbt på inskickade uppgifter. Med Jotform kan du förbättra ditt teams effektivitet och samtidigt spara tid och papper.
Lär dig mer om Jotform
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel.
Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om Float
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt.
Lär dig mer om Adobe Workfront
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
NetSuite Project Management automatiserar projektskapande och spårning för förbättrad produktivitet och kontroll för tidsenliga projektleveranser.
NetSuite Project Management centraliserar all projektinformation så att projektledare och teammedlemmar enkelt kan samarbeta och upprätthålla aktuell och korrekt projektstatus. Automatisera projektskapande samt spåra procent slutfört, budgeterad tid och tid som spenderats på projektuppgifter. Spåra enkelt projektets hälsa med rapporter om projektlönsamhet. Projektredovisning och fakturering effektiviseras eftersom projektaktivitet är kopplad till NetSuite Financials.
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Möt dina projektmilstolpar med Miro, en förstklassig samarbetsinriktad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen.
Hantera komplexa projekt och deras intressenter med tillförsikt. Skapa processanpassning och delad förståelse mellan tvärfunktionella team med hjälp av en samarbetsbaserad online-whiteboardtavla.
Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt.
Lär dig mer om Miro
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
MeisterTask är det mest intuitiva projektlednings- och samarbetsverktyget på webben.
MeisterTask är det mest intuitiva projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Integrering med alla dina favoritverktyg som Slack, GitHub och Zendesk gör att du kan skapa ett sömlöst arbetsflöde, medan den smarta automationen ser till att du arbetar både konsekvent och effektivt.
Lär dig mer om MeisterTask
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis på hemsidan
En molnbaserad programvara för tidsspårning utformad för små team och frilansare.
Spåra tid i projekt med uppgifter, generera insiktsfulla rapporter och skicka fakturor till kunder. Kostnadsfria mobilappar för iOS och Android.
”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002.
Börja gratis och uppgradera till PRO när du vill på hemsidan för My Hours.
Lär dig mer om My Hours
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och resultat.
Teamwork är projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Med alla funktioner som du behöver för att planera, samarbeta och leverera ditt arbete tar den hand om detaljerna så att dina teams talanger kan uppnå de resultat som är viktiga för din verksamhet. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt till att genomföra marknadsföringskampanjer, sprintplanering och produktlanseringar.
Lär dig mer om Teamwork
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och har över 4 miljoner användare runt om i världen.
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget.
Lär dig mer om Odoo
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en transformativ projektledningslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering över flera projekt och beroenden.
Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine.
Lär dig mer om LiquidPlanner
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP).
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen.
Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten.
Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera.
Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer.
Lär dig mer om Process Street
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder.
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp.
Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet.
Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet.
Lär dig mer om Harvest
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Agilt projektledningsverktyg för medelstora till stora företag som erbjuder ett holistiskt tillvägagångssätt för projektportföljhantering.
Agilt projektledningsverktyg för medelstora till stora företag som erbjuder ett holistiskt tillvägagångssätt för hantering av applikationslivscykel och projektportföljhantering. Lösningen ger dig frihet att välja eller justera alla agila tillvägagångssätt: Scrum, Kanban eller en anpassad metod. Synlighet i realtid. Möjliggör samarbete mellan olika avdelningar.
Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Visualisera företagets portfölj. Stöder teamets mångfald.
Lär dig mer om Targetprocess
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
En programvara för tidsuppföljning och tidsplanering med produktivitetsrapporter för ditt distansarbetande team.
Time Doctor är en programvara för tidsuppföljning av personal som hjälper dig och ditt team att få mycket mer gjort varje dag.
Det är en webbaserad lösning utformad för distansarbetande team och ger dig tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer.
Time Doctor stödjer integrationer med över 35 olika projektlednings- och produktivitetsverktyg, vilket gör det mycket enkelt för anställda att kartlägga tid som ägnas åt olika uppgifter.
Lär dig mer om Time Doctor
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM:s programvara hanterar projekt effektivt med hjälp av ett effektiviserat dra och släpp-verktyg för projekthantering. På så sätt blir det enkelt att hantera uppgifter mellan dina försäljnings- och marknadsföringsteam. Projekthanteringsprogramvaran omfattar olika alternativ för att kontrollera och spåra dina projektstatusar.
"
Lär dig mer om Agile CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en intuitiv projekthanteringslösning för småföretag, distansarbetande team och frilansare med vilken du kan hantera projekt, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder, få betalt online och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. På så sätt kan du hålla koll på projektet under hela dess livstid – från det att det skapas till det att du får betalt – utan att behöva använda och betala för flera olika appar.
Lär dig mer om Paymo
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid.
Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys
Lär dig mer om Replicon
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Projektledningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. GanttPRO används av projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion.
Lär dig mer om GanttPRO
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål.
Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje.
Lär dig mer om Favro
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering.
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering.
Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil.
Lär dig mer om Avaza
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Nifty är allt i ett-projektledningsverktyget som hanterar projekt, uppgifter och kommunikation på ett och samma ställe.
Nifty är ett allt i ett-projektledningsverktyg som hjälper dig att hantera projekt, uppgifter och kommunikation på ett och samma ställe. Upprätthåll organisatorisk översikt och håll koll på ditt team, projekt, kunder och arbetsbelastningar med automatisk framstegsrapportering. Nifty låter dig hantera allt från utvecklingssprints, produktlanseringar, leverans av kundprojekt och genomförande av dina marknadsföringskampanjer från ett enda samarbetsnav.
Lär dig mer om Nifty
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
ActiveCollab är en projekthanteringsprogramvara som ger dig fullständig kontroll över ditt arbete. Får det verkliga arbetet att hända nu.
ActiveCollab är en projekthanteringsprogramvara som ger dig fullständig kontroll över ditt arbete. Verktyget är utrustat med precis rätt uppsättning funktioner för att hjälpa dig att organisera ditt arbete och hålla dig fri från distraktioner: hantering av arbetsbelastning, tidsuppföljning, projektlönsamhet, uppgiftsberoenden, fakturering, samarbetsalternativ, tredjepartsintegrationer.
ActiveCollab används av team med alla bakgrunder – från stora team i internationella företag till små nystartade företag och allt däremellan
Lär dig mer om ActiveCollab
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare.
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare.
Lär dig mer om Shortcut
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats.
Lär dig mer om Podio
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Celoxis är ett projekthanteringsverktyg för företag som används för att planera och hantera komplexa och heterogena projektportföljer.
Celoxis är ett projekthanteringsverktyg för företag som används för att planera och hantera komplexa och heterogena projektportföljer. Allt från projekt till resurshantering, budgetering till intäktsprognoser, tid- och kostnadsuppföljning, djupgående rapportering och samarbete. Välj mellan olika driftsättningsalternativ: Tjänsten finns både som SaaS och för installation på plats. Vår SaaS-version av programvaran för projektledning garanterar en drifttid på betryggande 99,99 %, och vårt alternativ för lokal installation kostar inget extra för installation med Linux och PostgreSQL.
Lär dig mer om Celoxis
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi i en och samma plattform.
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att hantera och verkställa flera projekt samtidigt. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet.
Lär dig mer om Birdview PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
Lär dig mer om ProWorkflow
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter.
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Var redo att anpassa dig efter de föränderliga kundkraven och leverera rätt produkter i tid. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrum-boards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), kumulativa flödesdiagram och mycket mer.
Lär dig mer om Zoho Sprints
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Scoro är en början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer.
Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv.
Lär dig mer om Scoro
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Taskworld är en applikation för projektledning som kombinerar visuella tavlor, teamkommunikation och projektledning i en enda app.
Taskworld är det enklaste sättet för team att utföra projektledning och hålla koll på arbetet. Programvaran innehåller visuell uppgiftshantering, projektplanering och teamkommunikation i en enda robust app. Taskworld fokuserar i synnerhet på uppgiftshantering och innehåller även funktioner som tidsuppföljning, automatiserade aviseringar, beroendeförhållanden, tidslinjevyer och integrationer så att ditt team kan uppnå bättre och snabbare resultat efter varje projekt och få saker gjorda.
Lär dig mer om Taskworld
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt
Med Dropbox Paper kan du hantera ärendelistor, dela filer, tilldela förfallodatum och följa upp tid på ett och samma ställe.
Du kan använda Dropbox som ditt onlineprogram för uppgiftshantering för projektledning och teamsamarbete. Med Dropbox Paper kan du hantera ärendelistor, dela filer, tilldela förfallodatum och följa upp tid på ett och samma ställe. Du hittar också dessa projekledningsverktyg i den nya Dropbox-skrivbordsappen.
Lär dig mer om Dropbox Paper
...
Läs mer
Funktioner
- Budgethantering
- Tid och kostnadsspårning
- Fildelning
- Gantt / Tidslinjevy
- Resurshantering
- Kostnad-till-slutförande spårning
- Spåra milstolpar
- Projektplanering / schemaläggning
- Fakturering
- Prioritering
- Kanban- styrelse
- Flera projekt