Sverige Visa lokala produkter
1367 resultat
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för att hantera dina projekt, portföljer, resurser, problem, risker, tider och arbetsflöden. Lär dig mer om Celoxis
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för projektportföljhantering. Du får: - Flexibel projektintagshantering med anpassade KPI:er - Projektplaner som automatiskt anpassar sig till resursavbrott, uppgiftsfördröjningar och förändrade prioriteringar - Optimal resursallokering baserad på tillgänglighet, efterfrågan och kunskaper - Synlighet i realtid för kostnader, fordringar och lönsamhet - Branschens bästa rapporter och instrumentpaneler - Mängder av anpassningar och integrationer - Anpassade arbetsflöden - SaaS och lokala alternativ Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Från grundläggande projekt till komplex portföljförvaltning – teamen kan leverera sitt bästa arbete när de använder den öppna plattformen monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till alla framstegsuppdateringar, budgetgodkännanden och mer på en plattform och se i ett ögonkast hur det går för alla dina team. Oavsett om du är hemma, på kontoret eller på språng utan Wi-Fi ger monday.com dig tillgång till viktig information och fattar bättre datadrivna beslut snabbt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även kallade uppgifter, spårar varje del av arbetet som går igenom arbetsflödesstegen till slutförande. Jiras automatiseringsmotor gör det möjligt för team att enkelt automatisera uppgifter och processer. Med all projektinformation på ett ställe kan rapporter också genereras för att spåra framsteg, produktivitet och säkerställa att inget glöms bort eller blir fel. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfunktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Det enda verktyget för tidsuppföljning och tidrapporter för team som är helt gratis Lär dig mer om Clockify
Att logga arbetstimmar mellan olika projekt och följa utvecklingen är enkelt med Clockify. Det finns inga gränser för antal användare, projekt eller tidsuppföljningsperioder. Bjud in hur många användare du vill till din arbetsyta, godkänn tidrapporter och hantera scheman. Skapa fakturor, följ upp utlägg, kontrollera budgetar och timpriser. Generera anpassade rapporter, exportera och dela dem med kunder. Följ upp frånvaro och ledighet och godkänn medarbetarnas ledighetsansökningar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet. Lär dig mer om LiquidPlanner
LiquidPlanner är en transformativ projektledningslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering över flera projekt och beroenden. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
ClickUp är ett projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett-projektledningsverktyg. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och tar alla dina projekt till en enda app. Deras helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha projektledning på ett och samma ställe Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på medelstora och stora företag. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Easy Projects stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda de produktivitetsverktyg de tycker bäst om. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Scoro är en början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Sverige Lokal produkt
Ett projekthanteringsverktyg som använder automatisk schemaläggning och osäkerhetsanalys för att hålla planer uppdaterade och ge dig information nog att fatta kloka beslut. Lär dig mer om The PlanMinder
PlanMinder är ett projektledningsverktyg som använder automatisk schemaläggning för att göra dina planer enkla att hantera och ändra. Teammedlemmar rapporterar sina framsteg och ändrade uppskattningar så att planerna alltid är uppdaterade. Genom att beräkna sannolikheter för ackumulerade risker och osäkerheter får du en tidig varning om du riskerar att missa en deadline. Om du behöver koordinera och vara förutseende kan PlanMinder hjälpa dig att spara värdefull tid och ge dig mer information. Lär dig mer om The PlanMinder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
MeisterTask är det mest intuitiva projektlednings- och samarbetsverktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Integrering med alla dina favoritverktyg som Slack, GitHub och Zendesk gör att du kan skapa ett sömlöst arbetsflöde, medan den smarta automationen ser till att du arbetar både konsekvent och effektivt. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Konfluens är en arbetsyta för teamet som passar perfekt för projektledning. Med rätt information kan team leverera projekt snabbare. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt snabbare och förändra hur de arbetar tillsammans. Med Confluence finns det transparens kring vad som behöver göras och av vem, projektrisker och blockerare. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello och med appar från Atlassian Marketplace. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Projektledningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser. Lär dig mer om GanttPRO
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. GanttPRO används av projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Meisterplan är din programvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering som ger dig nyckeln till att uppnå affärsrörlighet. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är din molnprogramvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering. Bygg portföljer med rätt personer som arbetar med de högst prioriterade projekten vid bästa möjliga tidpunkt. Håll koll på vilka personer och färdigheter som finns tillgängliga för att maximera resursutnyttjandet. Se din långsiktiga strategiska färdplan i en enda vy. Visualisera och analysera dina data för att fatta välgrundade beslut som leder till framgångsrika affärsresultat. Lär dig mer om Meisterplan

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och har över 4 miljoner användare runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place. Lär dig mer om Basecamp
89% of our customers say they have a better handle on their business since switching to Basecamp. It bring *everything* you're working together with *all* the tools teams need to get projects done: to-do lists, message boards, schedules, documents & file storage, and group chat. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Var redo att anpassa dig efter de föränderliga kundkraven och leverera rätt produkter i tid. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrum-boards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), kumulativa flödesdiagram och mycket mer. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Projektlednings- och tidsuppföljningsprogram för företag, team och frilansare. Lär dig mer om Monitask
Monitask har projektledningsfunktioner för att öka produktiviteten, effektiviteten och ansvarsskyldigheten i hela teamet. Teamledning och uppgiftstilldelning samt tidsuppföljningsfunktioner håller teamen fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Projekthanteringsprogramvara när den är som enklast. Hantera projekt med en heltäckande lösning som enkelt ansluter till kund- och leverantörswebbportaler. Lär dig mer om QT9 QMS
Projekthanteringsprogramvara när den är som enklast. Sluta använda papper och kalkylblad med QT9:s molnbaserade QMS som gör det enkelt att hålla reda på projekthanteringsdokument med vem som helst, var som helst. Se ansvariga parter och öppna/slutna uppgifter. Spåra tid och kostnader genom att övervaka faktiska kontra budgeterade timmar och kostnader. Inkluderar automatiska e-postaviseringar, tidslinjer, ansvariga parters uppgifter, inbyggd dokumentkontroll med mera. Dynamiska instrumentpaneler ger dig fullständig spårbarhet och transparens i realtid. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 20 användare. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 20 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla dina projekt på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektledning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Toppmodern projektledning, fakturering, rapportering och resurshantering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Söker du efter en projektledningslösning med enastående realtidsinsikter i din projektekonomi? TimeLog är en ledande lösning för hantering av ekonomisk projektledning för konsultinriktade verksamheter. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering och felfri rapportering. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för företag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem. Lär dig mer om Stacker
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team. Lär dig mer om Stacker

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för marknadsföringsbyråer, webbutvecklare eller IT-team. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU
Med Caflou kan du öka företagets, projektens och teamets prestanda och ekonomi och göra det helt digitalt. Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för marknadsförare, byråer eller IT. Hantera projekt, team eller hela företaget i ett system. Hantera budgetar, lönsamhet och kassaflöde för projekt. Håll koll på tidsfrister, resultat och ansvarsområden. Organisera ditt team och se hur det används samt planera kapacitet. Bli effektiv. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
ActionR, det kompletta åtgärdsregisterverktyget för team kan öka produktiviteten, spara tid, resurser och dessutom passa din budget. Lär dig mer om ActionR
ActionR är en säker, kraftfull och extremt flexibel projekthanteringslösning som håller dig under kontroll. Deras molnbaserade lösning gör det enkelt att hålla sig uppdaterad om dina team och intressenters aktiviteter, även de som arbetar på distans eller sprider sig över flera platser. Satsa på moderna metoder med anpassningsbara Kanban-tavlor. Övervaka nyckeltal och framsteg kontinuerligt med anpassade arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter. Boka en demo och påbörja en 30 dagars gratis provperiod idag. Lär dig mer om ActionR

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
CELUM är en molnbaserad programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete som över 900 varumärken förlitar sig på. Lär dig mer om Celum
CELUM är en global ledare inom programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete. Med CELUM kan marknadsföringsteam skapa, hantera och dirigera stora volymer av produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler. Sammanför uppgifter, filer och team och möjliggör sömlöst samarbete med agil uppgiftshantering och filhantering på ett ställe. Upprätta arbetsrum för alla dina projekt och kampanjer och ta lagarbetet till en helt ny nivå. Lär dig mer om Celum

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
A project management tool that is a joy to use and makes your whole team more productive. Lär dig mer om Breeze
Breeze is a simple to use and straightforward project management tool that makes it easy to keep your team on the same page, automate your workflows, and keeps everyone focused. Breeze has all the features you need and none you don't. Project boards, task lists, dashboards, timelines, workloads, reports, and analytics. Breeze will help you organize, plan and track your projects. Lär dig mer om Breeze

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Lär dig mer om Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Lär dig mer om Klient PSA

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Application packaging tool for creating, editing, repackaging MSI, MSIX, Appx, App-V, ThinApp packages, and publishing them to SCCM. Lär dig mer om PACE Suite
As a powerful application packaging tool with an intuitive user interface, PACE Suite enables users to create and edit MSI, MSIX, Appx, App-V, and ThinApp packages; repackage installations locally and remotely (on ESXi, Hyper-V, VirtualBox) and automate checks for quality, safety & deployment readiness. PACE Suite allows running complex user scenarios with intelligent wizards and helps to estimate MSI package complexity. It enables the automation of routine packaging and testing processes. Lär dig mer om PACE Suite

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Verktyg för agil programvaruutveckling, projektledning, testhantering och ärendeuppföljning med tidrapport, support och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne är en applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för programvaruutvecklingsföretag, programvaruleveransföretag och programvaruintegratörer över hela världen. Användarna kan skapa flera typer av projekt, övervaka testprocesser, följa upp ärenden, få åtkomst till rapportering med mera. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med projekt på ett och samma ställe. OneDesk är inriktat på små och medelstora företag samt avdelningar på stora företag och används ofta av projektledare, kundservice, IT, professionella tjänster med mera. Denna lättanvända, funktionsrika och mycket konfigurerbara programvara kan hantera båda arbetsflödena för både ärenden och uppgifter. Lär dig mer om OneDesk

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är en plats för projektledning. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Trello is an intuitive project management tool that creates a shared perspective for your team across the entirety of any project.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize their work and manage projects from beginning to end: assign tasks, manage due dates, attach files, create checklists, and more. With over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira, and more, Trello is a living, breathing project hub for cross-team collaboration. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering