1216 resultat
Varför Capterra är gratis
Från grundläggande projekt till komplex portföljförvaltning – teamen kan leverera sitt bästa arbete när de använder den öppna plattformen monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till alla framstegsuppdateringar, budgetgodkännanden och mer på en plattform och se i ett ögonkast hur det går för alla dina team. Oavsett om du är hemma, på kontoret eller på språng utan Wi-Fi ger monday.com dig tillgång till viktig information och fattar bättre datadrivna beslut snabbt. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Wrike är ett arbetsledningsverktyg för team på över 20 personer. Perfekt för projekt-, program- och produktledare och marknadsförings- och designteam. Lär dig mer om Wrike
Wrike är ett perfekt projektledningsverktyg för team på över 20 personer. Det levereras med säkerhet och skalbarhet på företagsnivå. Projektledare, produktledare och programledare älskar dessa funktioner: Gantt-diagram, kalendrar, arbetsbelastningsvy för resurshantering, anpassade instrumentbrädor, strukturering via mappar, projekt och uppgifter och automatisk tilldelning baserat på uppgiftsstatus. Marknadsföringsteam eller kreativt team? Wrike for Marketers är en separat produkt med skräddarsydda mallar, språkgranskningsverktyg och ett Adobe-tillägg. Lär dig mer om Wrike
Wrike är ett perfekt projektledningsverktyg för team på över 20 personer. Det levereras med säkerhet och skalbarhet på företagsnivå. Projektledare, produktledare och programledare älskar dessa...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

ClickUp är ett projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett-projektledningsverktyg. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och tar alla dina projekt till en enda app. Deras helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha projektledning på ett och samma ställe Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Intuitiv projekthanteringsprogramvara som är byggd för team med fokus på transparens, produktivitet, kontroll och samarbete. Lär dig mer om Kissflow Project
Kissflow Project är ett samarbetsverktyg för projektledning som har skapats speciellt för team som vill få mer gjort. Kissflow Project är utformat med fokus på samarbete och samordning. Programvaran drar ner på all onödig spårning så att du enkelt kan få kvalitetsarbetet gjort utan att behöva spendera hela dagen med spårning och istället kan arbeta med saker som faktiskt är viktiga. Lär dig mer om Kissflow Project
Kissflow Project är ett samarbetsverktyg för projektledning som har skapats speciellt för team som vill få mer gjort. Kissflow Project är utformat med fokus på samarbete och samordning. Programvaran...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även kallade uppgifter, spårar varje del av arbetet som går igenom arbetsflödesstegen till slutförande. Jiras automatiseringsmotor gör det möjligt för team att enkelt automatisera uppgifter och processer. Med all projektinformation på ett ställe kan rapporter också genereras för att spåra framsteg, produktivitet och säkerställa att inget glöms bort eller blir fel. Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Konfluens är en arbetsyta för teamet som passar perfekt för projektledning. Med rätt information kan team leverera projekt snabbare. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt snabbare och förändra hur de arbetar tillsammans. Med Confluence finns det transparens kring vad som behöver göras och av vem, projektrisker och blockerare. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello och med appar från Atlassian Marketplace. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Toppmodern projektledning, fakturering, rapportering och resurshantering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Söker du efter en projektledningslösning med enastående realtidsinsikter i din projektekonomi? TimeLog är en ledande lösning för hantering av ekonomisk projektledning för konsultinriktade verksamheter. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering och felfri rapportering. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för företag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog
Söker du efter en projektledningslösning med enastående realtidsinsikter i din projektekonomi? TimeLog är en ledande lösning för hantering av ekonomisk projektledning för konsultinriktade...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Projekthanteringsprogramvara: planera och hantera projekt på ett ställe. Arbeta med projekt som ett team. Lär dig mer om sharesuite
Planera, kontrollera och övervaka projekt. Du kan skapa ett Gantt-diagram där du kan visualisera din projektstrukturplan. Den visar uppgifter, processer, beroenden, milstolpar och mycket mer. Projektets slutförandegrad kommer automatiskt att beräknas av framstegen för varje uppgift. Du kan därmed definiera din budget individuellt för specifika tider och olika kostnadskategorier. Få överblick över projektets framgång när som helst. Lär dig mer om sharesuite
Planera, kontrollera och övervaka projekt. Du kan skapa ett Gantt-diagram där du kan visualisera din projektstrukturplan. Den visar uppgifter, processer, beroenden, milstolpar och mycket mer....

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Scoro är en början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 20 användare. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 20 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster....

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för projekthantering på internet för proffs och hjälper dig att behålla kontrollen. Lär dig mer om Accelo
Accelo är en prisbelönt projektledningsplattform som hjälper dig att driva och hantera lönsamma kundprojekt. Planera, utför och leverera arbete i tid med kraftfulla funktioner som tidsuppföljning, automatiska meddelanden, beroenden, Gantt-diagram, anpassade instrumentbrädor och arbetsflöden, klientsamarbete, fakturering och integrationer med över 1 000 appar som QuickBooks, Xero, Slack, G Suite, Office 365 och mer. Accelo automatiserar din affärsverksamhet så att du kan återgå till det arbete du älskar. Lär dig mer om Accelo
Accelo är en prisbelönt projektledningsplattform som hjälper dig att driva och hantera lönsamma kundprojekt. Planera, utför och leverera arbete i tid med kraftfulla funktioner som tidsuppföljning,...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Clubhouse
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Clubhouse
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

AI-baserad projektledning som låter projektorganisationer hantera projekt från offert till faktura. Lär dig mer om Forecast
Utformad speciellt för byråer, arkitekturföretag, konsulter och programvaruföretag med mer än 10 anställda som är trötta på att slösa bort tid på kalkylblad. Forecast projektledning ger dig en AI-baserad plattform för hantering av dina projekt, dina resurser och din ekonomi samtidigt som du minskar administrationsarbetet med upp till 50 %. Forecast ansluter till din befintliga verktygsstack för strömlinjeformning av allt från offert till faktura. Lär dig mer om Forecast
Utformad speciellt för byråer, arkitekturföretag, konsulter och programvaruföretag med mer än 10 anställda som är trötta på att slösa bort tid på kalkylblad. Forecast projektledning ger dig en...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfunktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst....

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt mellan Jira-instanser. Lär dig mer om Project Configurator for Jira
Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt (inklusive projektdata och/eller konfigurationer), mellan Jira-instanser. Spara tid genom att automatisera denna process och minska antalet manuella fel genom att simulera importer innan du överför konfigurationsändringar direkt till dina användare. Migreringssupport erbjuds för Jira och Jira Service Desk. Kompatibel med både Jira Server och Atlassian Data Center. Stöd för Jira Cloud kommer snart. Lär dig mer om Project Configurator for Jira
Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt (inklusive projektdata och/eller konfigurationer), mellan Jira-instanser. Spara tid genom...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

MeisterTask är det mest intuitiva projektlednings- och samarbetsverktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Integrering med alla dina favoritverktyg som Slack, GitHub och Zendesk gör att du kan skapa ett sömlöst arbetsflöde, medan den smarta automationen ser till att du arbetar både konsekvent och effektivt. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Meisterplan är din programvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering som ger dig nyckeln till att uppnå affärsrörlighet. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är din molnprogramvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering. Bygg portföljer med rätt personer som arbetar med de högst prioriterade projekten vid bästa möjliga tidpunkt. Håll koll på vilka personer och färdigheter som finns tillgängliga för att maximera resursutnyttjandet. Se din långsiktiga strategiska färdplan i en enda vy. Visualisera och analysera dina data för att fatta välgrundade beslut som leder till framgångsrika affärsresultat. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är din molnprogramvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering. Bygg portföljer med rätt personer som arbetar med de högst prioriterade projekten vid bästa möjliga tidpunkt....

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Projekt- och uppgiftshantering. Samarbete. Lär dig mer om Beesbusy
Beesbusy låter team enkelt organisera, planera och samarbeta för att slutföra sina uppgifter och projekt. Projektledare och team älskar Beesbusys användarvänliga gränssnitt. Det enklaste sättet för att organisera ditt arbete. Ingen installation krävs, du kan börja direkt. Beesbusy har även avancerade funktioner: Gantt-diagram, anpassningsbara vyer för flera projekt, teamplaneringsscheman, aviseringar på begäran, anpassningsbar instrumentbräda... Ditt team kommer att arbeta bättre än någonsin. Lär dig mer om Beesbusy
Beesbusy låter team enkelt organisera, planera och samarbeta för att slutföra sina uppgifter och projekt. Projektledare och team älskar Beesbusys användarvänliga gränssnitt. Det enklaste sättet för...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Teamhood är ett teaminriktat visuellt projektledningsverktyg för att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är en visuell projektledningsplattform för att hjälpa team att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Ett förstklassigt verktyg för teknikföretag som arbetar med komplexa projekt och detaljnivåer. Tack vare de anslutna tavlorna i Teamhood kan arbetsobjekt delas och hanteras effektivt mellan team, vilket leder till synkroniserat samarbete mellan olika team. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är en visuell projektledningsplattform för att hjälpa team att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Ett förstklassigt verktyg för teknikföretag som arbetar med komplexa...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och har över 4 miljoner användare runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt,...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag. Lär dig mer om Clarizen
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Clarizen
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med projekt på ett och samma ställe. OneDesk är inriktat på små och medelstora företag samt avdelningar på stora företag och används ofta av projektledare, kundservice, IT, professionella tjänster med mera. Denna lättanvända, funktionsrika och mycket konfigurerbara programvara kan hantera båda arbetsflödena för både ärenden och uppgifter. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Rock är ett enkelt och intuitivt meddelande- och samarbetsverktyg som är specialbyggt för distansarbete. Lär dig mer om Rock
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen mer produktiva samtidigt som kommunikationen effektiviseras. Med obegränsade utrymmen, meddelanden och aktivitetstavlor kan du få mycket mer gjort helt gratis. Lär dig mer om Rock
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade applikationer för projektledning utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för projektledning utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för projektledning utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Ett kraftfullt sätt att prioritera och ta fram effektivare färdplaner. Integreras lätt med Jira, Trello, Asana och Azure DevOps. Lär dig mer om airfocus
Smartare färdplansprioritering. airfocus är en programvarulösning för team som gör det möjligt för dig att prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversion. Lär dig mer om airfocus
Smartare färdplansprioritering. airfocus är en programvarulösning för team som gör det möjligt för dig att prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering....

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM:s programvara hanterar projekt effektivt med hjälp av ett effektiviserat dra och släpp-verktyg för projekthantering. På så sätt blir det enkelt att hantera uppgifter mellan dina försäljnings- och marknadsföringsteam. Projekthanteringsprogramvaran omfattar olika alternativ för att kontrollera och spåra dina projektstatusar. " Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM:s programvara hanterar projekt effektivt med hjälp av ett effektiviserat dra och släpp-verktyg för projekthantering. På så sätt blir det enkelt att hantera uppgifter mellan dina...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Möt dina projektmilstolpar med Miro, en förstklassig samarbetsinriktad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Hantera komplexa projekt och deras intressenter med tillförsikt. Skapa processanpassning och delad förståelse mellan tvärfunktionella team med hjälp av en samarbetsbaserad online-whiteboardtavla. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Hantera komplexa projekt och deras...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Projektledningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser. Lär dig mer om GanttPRO
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. GanttPRO används av projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. GanttPRO används av projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden. Den korta inlärningskurvan...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på medelstora och stora företag. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Easy Projects stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda de produktivitetsverktyg de tycker bäst om. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering,...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Projektlednings- och tidsuppföljningsprogram för företag, team och frilansare. Lär dig mer om Monitask
Monitask har projektledningsfunktioner för att öka produktiviteten, effektiviteten och ansvarsskyldigheten i hela teamet. Teamledning och uppgiftstilldelning samt tidsuppföljningsfunktioner håller teamen fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask
Monitask har projektledningsfunktioner för att öka produktiviteten, effektiviteten och ansvarsskyldigheten i hela teamet. Teamledning och uppgiftstilldelning samt tidsuppföljningsfunktioner håller...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få leveransobjekt granskade och godkända snabbare. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få leveransobjekt granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få leveransobjekt granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden,...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Azendoo tar projektledning till nästa nivå och maximerar arbetsproduktiviteten med hjälp av fantastiska integrationer och toppmoderna funktioner. Lär dig mer om Azendoo
Azendoo är en applikation för projektledning som hjälper team att planera och dela uppgifter, synkronisera projekt och kommunicera mer effektivt. Azendoo finns som webb-, skrivbords- och mobilapplikation och gör det möjligt för företag i alla storlekar att öka produktiviteten. Azendoo riktar in dina team mot samma mål och spårar arbetet mer effektivt, i realtid. Nu kan du äntligen dra ner på takten när det gäller att skicka e-postmeddelanden, hålla tråkiga möten och gå igenom ineffektiva xls-blad. Den här lösningen gör det löjligt enkelt för team att synkronisera och spara tid. Lär dig mer om Azendoo
Azendoo är en applikation för projektledning som hjälper team att planera och dela uppgifter, synkronisera projekt och kommunicera mer effektivt. Azendoo finns som webb-, skrivbords- och...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Projekthanteringsprogramvara när den är som enklast. Hantera projekt med en heltäckande lösning som enkelt ansluter till kund- och leverantörswebbportaler. Lär dig mer om QT9 QMS
Projekthanteringsprogramvara när den är som enklast. Sluta använda papper och kalkylblad med QT9:s molnbaserade QMS som gör det enkelt att hålla reda på projekthanteringsdokument med vem som helst, var som helst. Se ansvariga parter och öppna/slutna uppgifter. Spåra tid och kostnader genom att övervaka faktiska kontra budgeterade timmar och kostnader. Inkluderar automatiska e-postaviseringar, tidslinjer, ansvariga parters uppgifter, inbyggd dokumentkontroll med mera. Dynamiska instrumentpaneler ger dig fullständig spårbarhet och transparens i realtid. Lär dig mer om QT9 QMS
Projekthanteringsprogramvara när den är som enklast. Sluta använda papper och kalkylblad med QT9:s molnbaserade QMS som gör det enkelt att hålla reda på projekthanteringsdokument med vem som helst,...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Lumeer planerar, organiserar och spårar alla dina projekt på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektledning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektledning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Rörligt arbetsflöde och affärsprocessledning. Lär dig mer om Metatask
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla avdelningar. Skapa anpassade arbetsflöden med sofistikerade formulär, godkännanden, granskningscykler, tabeller, parallella uppgifter, villkor och många fler avancerade funktioner. Med Metatask smidiga funktioner kan du öppna uppgifter igen och enkelt rätta till fel vid datainmatning. Lär dig mer om Metatask
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla...

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder

Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för dem inom projektledningsbranschen och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet. Med en otrolig mängd funktioner kan användare i realtid övervaka projekt, deadlines, anställdas arbetsbelastningar, rapporter och mycket mer på en enda plattform. Tack vare Visual Plannings skräddarsydda programvarukonfigurationer och detaljinriktade personal kan du få ditt team och företag att växa. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för dem inom projektledningsbranschen och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet....

Top features

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder