1282 resultat
Varför Capterra är gratis
ClickUp är ett projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett-projektledningsverktyg. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och tar alla dina projekt till en enda app. Deras helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha projektledning på ett och samma ställe Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett-projektledni...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Från grundläggande projekt till komplex portföljförvaltning – teamen kan leverera sitt bästa arbete när de använder den öppna plattformen monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till alla framstegsuppdateringar, budgetgodkännanden och mer på en plattform och se i ett ögonkast hur det går för alla dina team. Oavsett om du är hemma, på kontoret eller på språng utan Wi-Fi ger monday.com dig tillgång till viktig information och fattar bättre datadrivna beslut snabbt. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Konfluens är en arbetsyta för teamet som passar perfekt för projektledning. Med rätt information kan team leverera projekt snabbare. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt snabbare och förändra hur de arbetar tillsammans. Med Confluence finns det transparens kring vad som behöver göras och av vem, projektrisker och blockerare. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello och med appar från Atlassian Marketplace. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Toppmodern projektledning, fakturering, rapportering och resurshantering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Söker du efter en projektledningslösning med enastående realtidsinsikter i din projektekonomi? TimeLog är en ledande lösning för hantering av ekonomisk projektledning för konsultinriktade verksamheter. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering och felfri rapportering. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för företag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog
Söker du efter en projektledningslösning med enastående realtidsinsikter i din projektekonomi? TimeLog är en ledande lösning för hantering av ekonomisk projektledning för konsultinriktade verksamhete...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Scoro är en början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut-lösning för arbetsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även kallade uppgifter, spårar varje del av arbetet som går igenom arbetsflödesstegen till slutförande. Jiras automatiseringsmotor gör det möjligt för team att enkelt automatisera uppgifter och processer. Med all projektinformation på ett ställe kan rapporter också genereras för att spåra framsteg, produktivitet och säkerställa att inget glöms bort eller blir fel. Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
AI-baserad projektledning som låter projektorganisationer hantera projekt från offert till faktura. Lär dig mer om Forecast
Utformad speciellt för byråer, arkitekturföretag, konsulter och programvaruföretag med mer än 10 anställda som är trötta på att slösa bort tid på kalkylblad. Forecast projektledning ger dig en AI-baserad plattform för hantering av dina projekt, dina resurser och din ekonomi samtidigt som du minskar administrationsarbetet med upp till 50 %. Forecast ansluter till din befintliga verktygsstack för strömlinjeformning av allt från offert till faktura. Lär dig mer om Forecast
Utformad speciellt för byråer, arkitekturföretag, konsulter och programvaruföretag med mer än 10 anställda som är trötta på att slösa bort tid på kalkylblad. Forecast projektledning ger dig en...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfunktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsf...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst....

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
MeisterTask är det mest intuitiva projektlednings- och samarbetsverktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Integrering med alla dina favoritverktyg som Slack, GitHub och Zendesk gör att du kan skapa ett sömlöst arbetsflöde, medan den smarta automationen ser till att du arbetar både konsekvent och effektivt. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade applikationer för projektledning utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för projektledning utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för projektledning utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Meisterplan är din programvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering som ger dig nyckeln till att uppnå affärsrörlighet. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är din molnprogramvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering. Bygg portföljer med rätt personer som arbetar med de högst prioriterade projekten vid bästa möjliga tidpunkt. Håll koll på vilka personer och färdigheter som finns tillgängliga för att maximera resursutnyttjandet. Se din långsiktiga strategiska färdplan i en enda vy. Visualisera och analysera dina data för att fatta välgrundade beslut som leder till framgångsrika affärsresultat. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är din molnprogramvara för projektportföljhantering och kapacitetsplanering. Bygg portföljer med rätt personer som arbetar med de högst prioriterade projekten vid bästa möjliga tidpunkt....

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och har över 4 miljoner användare runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt,...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering....

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projektledningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser. Lär dig mer om GanttPRO
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. GanttPRO används av projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. GanttPRO används av projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden. Den korta inlärningskurvan...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag. Lär dig mer om Clarizen
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Clarizen
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
Smartare färdplansprioritering. airfocus är en programvarulösning för team som gör det möjligt för dig att prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversion. Lär dig mer om airfocus
Smartare färdplansprioritering. airfocus är en programvarulösning för team som gör det möjligt för dig att prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Projektlednings- och tidsuppföljningsprogram för företag, team och frilansare. Lär dig mer om Monitask
Monitask har projektledningsfunktioner för att öka produktiviteten, effektiviteten och ansvarsskyldigheten i hela teamet. Teamledning och uppgiftstilldelning samt tidsuppföljningsfunktioner håller teamen fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask
Monitask har projektledningsfunktioner för att öka produktiviteten, effektiviteten och ansvarsskyldigheten i hela teamet. Teamledning och uppgiftstilldelning samt tidsuppföljningsfunktioner håller...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få leveransobjekt granskade och godkända snabbare. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få leveransobjekt granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få leveransobjekt granskade och godkända snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatiser...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Kanban Tool är en visuell projektledningstjänst för enkel arbetsflödesvisualisering och -optimering, vilket möjliggör teamsamarbete i realtid. Lär dig mer om Kanban Tool
Kanban Tool är en visuell projektledningsapplikation för arbetsflödesoptimering och teamsamarbete i realtid. Den hjälper till att analysera och förbättra dina processer och därmed öka företagets effektivitet. Den är enkel att använda, mycket anpassningsbar och snabb. Tillgänglig i moln eller på plats. Det är det föredragna verktyget för arbetsflödeshantering för företag som vill ha en effektiv plattform utan krusiduller och som inte kräver någon utbildning. Lär dig mer om Kanban Tool
Kanban Tool är en visuell projektledningsapplikation för arbetsflödesoptimering och teamsamarbete i realtid. Den hjälper till att analysera och förbättra dina processer och därmed öka företagets...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Molnbaserad projekthanteringsprogramvara som stöder lean production-planering och utförande, med dedikerad integrering av BIM. Lär dig mer om VisiLean
Hantera dina projekt med VisiLean, en molnbaserad programvara för bygghantering som stöder lean-produktionsplanering och utförande, med dedikerad BIM-integrering och stöd för mobilappar. VisiLeans Gantt-vy är ett populärt och enkelt sätt att visa aktiviteter (uppgifter eller evenemang) mot tid på grund av dess ovanliga sätt att visualisera arbetsstatus genom färger. Gantt-vyn utvecklas i överensstämmelse med byggbranschens krav. Lär dig mer om VisiLean
Hantera dina projekt med VisiLean, en molnbaserad programvara för bygghantering som stöder lean-produktionsplanering och utförande, med dedikerad BIM-integrering och stöd för mobilappar. VisiLeans...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 20 användare. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 20 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster....

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla dina projekt på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektledning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektledning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Rörligt arbetsflöde och affärsprocessledning. Lär dig mer om Metatask
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla avdelningar. Skapa anpassade arbetsflöden med sofistikerade formulär, godkännanden, granskningscykler, tabeller, parallella uppgifter, villkor och många fler avancerade funktioner. Med Metatask smidiga funktioner kan du öppna uppgifter igen och enkelt rätta till fel vid datainmatning. Lär dig mer om Metatask
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Samarbetsverktyg som integrerar intern chatt, uppgiftshantering, fildelning och videokonferenser i ett och samma lättanvända verktyg. Lär dig mer om Hibox
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa strömmar för specifika team och projekt eller använd det offentliga rummet för företagsomfattande information. Hibox knyter samman avancerade verktyg för uppgiftshantering som kan tilldelas lämpliga teammedlemmar tillsammans med tidsfrister och ärendelistor. Inkluderar videokonferenser med inbyggt uppgiftsskapande. Lär dig mer om Hibox
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Programvara för hantering av projektsamarbete. Se till att dina projektteam är samordnade, oavsett var du befinner dig. Lär dig mer om Aptien
Programvara för hantering av projektsamarbete. Se till att dina projektteam är samordnade, oavsett var du befinner dig. Hantera, organisera och förenkla projektaktiviteter, uppgifter eller mötesprotokoll. Säg adjö till röriga dokument och kommunikation. Aptien passar ihop med ditt företag precis som LEGO. Lär dig mer om Aptien
Programvara för hantering av projektsamarbete. Se till att dina projektteam är samordnade, oavsett var du befinner dig. Hantera, organisera och förenkla projektaktiviteter, uppgifter eller mötesprotok...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
ActionR, det kompletta åtgärdsregisterverktyget för team kan öka produktiviteten, spara tid, resurser och dessutom passa din budget. Lär dig mer om ActionR
ActionR är en säker, kraftfull och extremt flexibel projekthanteringslösning som håller dig under kontroll. Deras molnbaserade lösning gör det enkelt att hålla sig uppdaterad om dina team och intressenters aktiviteter, även de som arbetar på distans eller sprider sig över flera platser. Satsa på moderna metoder med anpassningsbara Kanban-tavlor. Övervaka nyckeltal och framsteg kontinuerligt med anpassade arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter. Boka en demo och påbörja en 30 dagars gratis provperiod idag. Lär dig mer om ActionR
ActionR är en säker, kraftfull och extremt flexibel projekthanteringslösning som håller dig under kontroll. Deras molnbaserade lösning gör det enkelt att hålla sig uppdaterad om dina team och...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för marknadsföringsbyråer, webbutvecklare eller IT-team. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU
Med Caflou kan du öka företagets, projektens och teamets prestanda och ekonomi och göra det helt digitalt. Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för marknadsförare, byråer eller IT. Hantera projekt, team eller hela företaget i ett system. Hantera budgetar, lönsamhet och kassaflöde för projekt. Håll koll på tidsfrister, resultat och ansvarsområden. Organisera ditt team och se hur det används samt planera kapacitet. Bli effektiv. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU
Med Caflou kan du öka företagets, projektens och teamets prestanda och ekonomi och göra det helt digitalt. Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Teamhood är ett teaminriktat visuellt projektledningsverktyg för att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är en visuell projektledningsplattform för att hjälpa team att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Ett förstklassigt verktyg för teknikföretag som arbetar med komplexa projekt och detaljnivåer. Tack vare de anslutna tavlorna i Teamhood kan arbetsobjekt delas och hanteras effektivt mellan team, vilket leder till synkroniserat samarbete mellan olika team. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är en visuell projektledningsplattform för att hjälpa team att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Ett förstklassigt verktyg för teknikföretag som arbetar med komplexa...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelande...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Lösning för hantering av digitala tillgångar som stöder hela livscykeln för digitalt innehåll: skapa, hantera och dela digitala tillgångar enkelt. Lär dig mer om Celum
En centraliserad hubb för ditt innehåll. ContentHub hanterar stora volymer av filer och användare samtidigt som den integreras sömlöst med din befintliga teknikstack. Den erbjuder samarbetsfunktioner som förstärker teamwork och hjälper dig att distribuera ditt innehåll där det behövs. Samla alla dina bilder, videor, designer och dokument på ett ställe. ContentHub är gjord för alla dina viktiga digitala tillgångar och anpassar sig efter dina behov, oavsett om du kör mindre projekt eller behöver ta hand om miljontals filer. Lär dig mer om Celum
En centraliserad hubb för ditt innehåll. ContentHub hanterar stora volymer av filer och användare samtidigt som den integreras sömlöst med din befintliga teknikstack. Den erbjuder samarbetsfunktioner...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Tool for Agile Software Development, Project Management, Test Management and Issue Tracking with Timesheet, Helpdesk and Reporting. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne is an ALM solution for software development companies, software delivery companies, and software integrators, worldwide. Users can create several types of projects, oversee testing processes, track issues, access reporting, and more. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne is an ALM solution for software development companies, software delivery companies, and software integrators, worldwide. Users can create several types of projects, oversee testing processes,...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med projekt på ett och samma ställe. OneDesk är inriktat på små och medelstora företag samt avdelningar på stora företag och används ofta av projektledare, kundservice, IT, professionella tjänster med mera. Denna lättanvända, funktionsrika och mycket konfigurerbara programvara kan hantera båda arbetsflödena för både ärenden och uppgifter. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Få full insyn i och spårning av alla dina initiativ, från idéer till verkställande med hjälp av i-nexus programvara för strategiverkställande. Lär dig mer om i-nexus
i-nexus plattform för hantering av strategiverkställande är en molnbaserad, företagsklar programvara som ger chefer och yrkesverksamma en komplett uppsättning verktyg för strategisk planering, verkställande av projektportfölj och resultatspårning. Med i-nexus får din organisation full insyn i och spårning av alla initiativ, från idéer till verkställande med standardisering av mallar samt utbildningshantering för ditt team med att leverera förändring – allt i ett enda system. Lär dig mer om i-nexus
i-nexus plattform för hantering av strategiverkställande är en molnbaserad, företagsklar programvara som ger chefer och yrkesverksamma en komplett uppsättning verktyg för strategisk planering,...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Molnbaserat enkelt, modulärt operativsystem som möjliggör distansarbete. Lär dig mer om Proteus
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway och ett professionellt kunskapsforum. Proteus ger tillgång till kompetenta talanger och underlättar distansarbete via en online-miljö. Proteus för företag bort från en modell med fasta kostnader till en på begäranmodell, vilket är avgörande för att förbli konkurrenskraftig i en miljö med låga marginaler. Lär dig mer om Proteus
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
A simple and collaborative bug-tracking platform. bugasura.io helps developers, QA, and Product teams report and close bugs faster. Lär dig mer om Bugasura
Bugasura is a simple, fast, and collaborative bug-tracking platform. It is built with keeping a team consisting of developers, QA, designers, and product managers in mind. Its customized workflows and ability to work across teams makes it a unique bug-tracking product. Lär dig mer om Bugasura
Bugasura is a simple, fast, and collaborative bug-tracking platform. It is built with keeping a team consisting of developers, QA, designers, and product managers in mind. Its customized workflows...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is where project management happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered.
Slack is where project management happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder
Trello is an intuitive project management tool that creates a shared perspective for your team across the entirety of any project.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize their work and manage projects from beginning to end: assign tasks, manage due dates, attach files, create checklists, and more. With over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira, and more, Trello is a living, breathing project hub for cross-team collaboration.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize...

Funktioner

  • Budgethantering
  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Portföljhantering
  • Resurshantering
  • Spåra milstolpar
  • Idéhantering
  • Agila metoder