Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Projektledningsverktyg

Projektledningsverktyg automatiserar uppgiftstilldelning, resursallokering och spårning av milstolpar för alla faser i ett projekt. Verktyg och system för projektledning kan använda sig av ett av flera tillvägagångssätt: samarbetande, när flera personer arbetar med ett projekt; uppifrån och ned, när en person arbetar med ett projekt åt gången eller integrerat, när flera aspekter av organisationen är inblandade. Det finns en mängd olika projektledningssystem och -verktyg som har utformats för att passa behoven för dina projekt. Använd Capterra för att hitta rätt projektledningslösning för ditt företag i Sverige. Projektledningsverktyg är relaterade till CRM-service, programvara för tid och kostnad, program för webbaserat samarbete och program för personalstyrning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Projektledningsverktyg

Sverige Visa lokala produkter

177 resultat

Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även kallade uppgifter, spårar varje del av arbetet som går igenom arbetsflödesstegen till slutförande. Jiras automatiseringsmotor gör det möjligt för team att enkelt automatisera uppgifter och processer. Med all projektinformation på ett ställe kan rapporter också genereras för att spåra framsteg, produktivitet och säkerställa att inget glöms bort eller blir fel. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Från grundläggande projekt till komplex portföljförvaltning – teamen kan leverera sitt bästa arbete när de använder den öppna plattformen monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till alla framstegsuppdateringar, budgetgodkännanden och mer på en plattform och se i ett ögonkast hur det går för alla dina team. Oavsett om du är hemma, på kontoret eller på språng utan Wi-Fi ger monday.com dig tillgång till viktig information och fattar bättre datadrivna beslut snabbt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Tilldela arbetsuppgifter, övervaka utnyttjandet och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Konfluens är en arbetsyta för teamet som passar perfekt för projektledning. Med rätt information kan team leverera projekt snabbare. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt snabbare och förändra hur de arbetar tillsammans. Med Confluence finns det transparens kring vad som behöver göras och av vem, projektrisker och blockerare. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello och med appar från Atlassian Marketplace. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
BCS är en webbaserad projektledningsprogramvara med öppen metod som skapar kvalitet, effektivitet och transparens i projekt och processer. Lär dig mer om Projektron BCS
Som modulär programvara för projekthantering erbjuder Projektron BCS ett holistiskt stöd för webbaserat projektarbete och alla tillhörande affärsprocesser. Oavsett om det gäller stora eller små projekt, interna projekt eller kundprojekt, under några veckor eller flera år, erbjuder BCS ett skalbart stöd för projektplanering, implementering och styrning samt skapar transparens för alla projektdeltagare och företagsledningen. Metodstöd enligt IPMA, PMI, PRINCE2, Scrum, Kanban, Hermes, BPMN 2.0 eller ditt eget arbetssätt. Lär dig mer om Projektron BCS

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Projekthanteringsprogramvara i företagsklass med en inbyggd social samarbetsplattform. Den smarta lösningen för projekt. Lär dig mer om Cerri Project
Genius Project hjälper till att hantera projektportföljen för verkställning av branschstandarder för nya produktutvecklingsprojekt. Lär dig mer om Cerri Project

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Håll koll på alla dina affärsprocesser på en plattform, från projektplanering till insikter efter slutfört arbete. Lär dig mer om Productive
Productive är en allt-i-ett-programvara för byråhantering som är skräddarsytt för att optimera projekthanteringen och leverera tillämpbara resultat. Förbättra samarbetet i teamet med uppgiftshantering, tidsspårning och Docs. Få en strömlinjeformad planering på hög nivå med flexibel budgetering och datadriven resursplanering. Optimera användningen och fokusera på byråns lönsamhet med Reporting. Productive stödjer alla byråprocesser på en och samma plattform. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Hjälp projektledarna med att utveckla planer, fördela resurser, följa utvecklingen, hantera budgetar och analysera arbetsbelastningen. Lär dig mer om RationalPlan
RationalPlan är ett kraftfullt projekthanteringsprogram som hjälper både team och projektledare att skapa konsekventa projektplaner, fördela resurser och analysera arbetsbelastning. Det gör det även enklare att kontrollera arbetets framskridande, uppskatta projektkostnader och hantera budgetar. Lär dig mer om RationalPlan

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Toppmodern projektledning, fakturering, rapportering och resurshantering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Söker du efter en projektledningslösning med enastående realtidsinsikter i din projektekonomi? TimeLog är en ledande lösning för hantering av ekonomisk projektledning för konsultinriktade verksamheter. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering och felfri rapportering. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för företag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Kanban Tool är en visuell projektledningstjänst för enkel arbetsflödesvisualisering och -optimering, vilket möjliggör teamsamarbete i realtid. Lär dig mer om Kanban Tool
Kanban Tool är en visuell projektledningsapplikation för arbetsflödesoptimering och teamsamarbete i realtid. Den hjälper till att analysera och förbättra dina processer och därmed öka företagets effektivitet. Den är enkel att använda, mycket anpassningsbar och snabb. Tillgänglig i moln eller på plats. Det är det föredragna verktyget för arbetsflödeshantering för företag som vill ha en effektiv plattform utan krusiduller och som inte kräver någon utbildning. Lär dig mer om Kanban Tool

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Förbättra projekthanteringen med Backlog, den ultimata lösningen för uppgifter, versionskontroll och felsökning. Lär dig mer om Backlog
Förbättra din projekthantering med Backlog, som möjliggör effektiv organisering av uppgifter, effektiv versionskontroll och smidig felsökning. Backlog förenar projektledning med kodhantering och förändrar samarbetet mellan alla delar av organisationen. Planera uppgifter, följ upp arbetet och spåra enkelt koduppdateringar direkt i Backlogs ekosystem – det gör din projekthantering ännu effektivare. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Molnbaserad DevOps-lösning som gör det möjligt för företag att förbättra sina arbetsflödesprocesser med hjälp av tidsuppföljning, regelefterlevnad med mera. Lär dig mer om GitLab
GitLab är en komplett DevOps-plattform som levereras som en enda applikation och som i grunden förändrar hur team inom utveckling, säkerhet och drift samarbetar. GitLab hjälper team att påskynda programvaruleveranser från veckor till minuter, sänka utvecklingskostnaderna och minska risken för sårbarheter i applikationer, samtidigt som utvecklarnas produktivitet ökar. Lär dig mer om GitLab

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och har över 4 miljoner användare runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Var redo att anpassa dig efter de föränderliga kundkraven och leverera rätt produkter i tid. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrum-boards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), kumulativa flödesdiagram och mycket mer. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om Upwave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om Upwave

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Lyft upp projekt. Effektivisera uppgifterna, förbättra samarbetet och säkerställ framgång med vår funktionsrika projektledningsplattform. Lär dig mer om Project Management Cloud
Förbättra din projektledning med Coexsys. Vår omfattande plattform effektiviserar arbetsuppgifter, förbättrar samarbetet och säkerställer framgångsrika projekt. Från planering till genomförande – upplev effektivitet som aldrig förr. Effektivisera ditt arbetsflöde med Project Management Cloud-programvara. Project Management Cloud-programvara är en banbrytande lösning som utnyttjar kraften i molnteknik för att effektivisera processer för projektledning. Unika funktioner – Funktionsrik instrumentpanel, uppgiftshantering, resurshantering, kommunikation och teamhantering, inbyggd riskhantering, tids- och projektbudget, projektvyer (Gantt-diagram/Kanban) och lagring av projektdokument. Den bästa plattformen för projektledare. De breda funktionerna består av omfattande instrumentpaneler, uppgifts- och resurshantering, kommunikationsverktyg, riskövervakning, budgetspårning, olika projektvyer och ett dokumentarkiv. Lär dig mer om Project Management Cloud

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Få tillgång till viktiga verktyg som är skräddarsydda för frilansare, öka produktiviteten, hantera ekonomin och lyckas självständigt. Lär dig mer om Self Employed Bundle
Stärk ditt soloföretag med Coexsys Self-Employed Bundle. Från projekthantering till tidrapportering – få tillgång till viktiga verktyg som är skräddarsydda för frilansare. Öka produktiviteten, hantera ekonomin och lyckas självständigt. Oavsett om du är frilansande designer, författare, konsult eller någon annan egenföretagare är denna programvara din perfekta partner för att hålla ordning, öka produktiviteten och leverera enastående kundresultat. Unika funktioner – Projektfakturering (endast för egenföretagare), tidsuppföljning av projekt, spårning av projektutgifter, problemrapportering, närvaro, förbättra din projektledning och öka din affärsframgång, hantera alla dina projekt på ett ställe i en sökbar, interaktiv och intelligent plattform för alla projekttyper och storlekar. Utformad för frilansares och egenföretagares behov. Oberoende entreprenörer kan ha stor nytta av projektledningsplaner för egenföretagare. Lär dig mer om Self Employed Bundle

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Asana för projekthantering. Spåra arbetet hela vägen och se till att teamen är synkroniserade och håller tidsplanen för att nå målen. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem. Lär dig mer om Stacker
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team. Lär dig mer om Stacker

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Verktyg för agil projektledning, projektledning, test- och problemspårning med tidrapporter, revisionslogg och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
Juno är ett omfattande projektledningsverktyg som hjälper team att hålla tidsplanen och budgeten. Det intuitiva systemet för uppgiftshantering, projektdesign, planering, verktyg för samarbete och tidsuppföljning effektiviserar arbetsflödena och ökar produktiviteten. Med avancerade rapporteringsfunktioner, flexibla arbetsflöden och integrationer med andra verktyg är Juno.one en viktig plattform för alla team som vill förbättra projektprestationerna och leverera resultat av hög kvalitet. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla dina projekt på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektledning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer

Funktioner

  • Budgethantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fildelning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Resurshantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Fakturering
  • Prioritering
  • Kanban- styrelse
  • Flera projekt