Främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
1433 resultat
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Från grundläggande projekt till komplex portföljförvaltning – teamen kan leverera sitt bästa arbete när de använder den öppna plattformen monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en öppen plattform som för samman team med skräddarsydda lösningar för att bryta kommunikationshinder, föra projekt framåt och anpassa alla inblandade. Få enkel åtkomst till alla framstegsuppdateringar, budgetgodkännanden och mer på en plattform och se i ett ögonkast hur det går för alla dina team. Oavsett om du är hemma, på kontoret eller på språng utan Wi-Fi ger monday.com dig tillgång till viktig information och fattar bättre datadrivna beslut snabbt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Tilldela arbetsuppgifter, övervaka utnyttjandet och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet. Lär dig mer om Productive
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsf unktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för att hantera dina projekt, portföljer, resurser, problem, risker, tider och arbetsflöden. Lär dig mer om Celoxis
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för projektportföljhantering. Du får: - Flexibel projektintagshantering med anpassade KPI:er - Projektplaner som automatiskt anpassar sig till resursavbrott, uppgiftsfördröjningar och förändrade prioriteringar - Optimal resursallokering baserad på tillgänglighet, efterfrågan och kunskaper - Synlighet i realtid för kostnader, fordringar och lönsamhet - Branschens bästa rapporter och instrumentpaneler - Mängder av anpassningar och integrationer - Anpassade arbetsflöden - SaaS och lokala alternativ Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett projektledningsverktyg för agila team som kan anpassas för alla sorters projekt. Team kan börja med en projektmall eller skapa ett eget anpassat arbetsflöde. Jira-ärenden, även kallade uppgifter, spårar varje del av arbetet som går igenom arbetsflödesstegen till slutförande. Jiras automatiseringsmotor gör det möjligt för team att enkelt automatisera uppgifter och processer. Med all projektinformation på ett ställe kan rapporter också genereras för att spåra framsteg, produktivitet och säkerställa att inget glöms bort eller blir fel. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Sverige Lokal produkt
Ett projekthanteringsverktyg som använder automatisk schemaläggning och osäkerhetsanalys för att hålla planer uppdaterade och ge dig information nog att fatta kloka beslut. Lär dig mer om The PlanMinder
PlanMinder är ett projektledningsverktyg som använder automatisk schemaläggning för att göra dina planer enkla att hantera och ändra. Teammedlemmar rapporterar sina framsteg och ändrade uppskattningar så att planerna alltid är uppdaterade. Genom att beräkna sannolikheter för ackumulerade risker och osäkerheter får du en tidig varning om du riskerar att missa en deadline. Om du behöver koordinera och vara förutseende kan PlanMinder hjälpa dig att spara värdefull tid och ge dig mer information. Lär dig mer om The PlanMinder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Konfluens är en arbetsyta för teamet som passar perfekt för projektledning. Med rätt information kan team leverera projekt snabbare. Lär dig mer om Confluence
Confluence är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts, passar perfekt för användning som ett projektledningsverktyg. Med rätt information kan teamen få inriktning, skicka projekt snabbare och förändra hur de arbetar tillsammans. Med Confluence finns det transparens kring vad som behöver göras och av vem, projektrisker och blockerare. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello och med appar från Atlassian Marketplace. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
ClickUp är ett projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett högt rankat projektledningsverktyg. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med detta allt i ett-projektledni ngsverktyg. Den används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och tar alla dina projekt till en enda app. Deras helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha projektledning på ett och samma ställe Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
MeisterTask är det mest intuitiva projektlednings- och samarbetsverktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Integrering med alla dina favoritverktyg som Slack, GitHub och Zendesk gör att du kan skapa ett sömlöst arbetsflöde, medan den smarta automationen ser till att du arbetar både konsekvent och effektivt. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och har över 4 miljoner användare runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en intuitiv projekthanteringslösning för småföretag, distansarbetande team och frilansare med vilken du kan hantera projekt, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder, få betalt online och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. På så sätt kan du hålla koll på projektet under hela dess livstid – från det att det skapas till det att du får betalt – utan att behöva använda och betala för flera olika appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för marknadsföringsbyråer, webbutvecklare eller IT-team. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU
Med Caflou kan du öka företagets, projektens och teamets prestanda och ekonomi och göra det helt digitalt. Caflou är en lättanvänd webbaserad projekthanteringsprogramvara som är perfekt för marknadsförare, byråer eller IT. Hantera projekt, team eller hela företaget i ett system. Hantera budgetar, lönsamhet och kassaflöde för projekt. Håll koll på tidsfrister, resultat och ansvarsområden. Organisera ditt team och se hur det används samt planera kapacitet. Bli effektiv. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
ActionR, det kompletta åtgärdsregisterverktyget för team kan öka produktiviteten, spara tid, resurser och dessutom passa din budget. Lär dig mer om ActionR
ActionR är en säker, kraftfull och extremt flexibel projekthanteringslösning som håller dig under kontroll. Deras molnbaserade lösning gör det enkelt att hålla sig uppdaterad om dina team och intressenters aktiviteter, även de som arbetar på distans eller sprider sig över flera platser. Satsa på moderna metoder med anpassningsbara Kanban-tavlor. Övervaka nyckeltal och framsteg kontinuerligt med anpassade arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter. Boka en demo och påbörja en 30 dagars gratis provperiod idag. Lär dig mer om ActionR

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Klient PSA är på AppExchange den bäst rankade programvaran för professionella tjänster på Salesforce för små och medelstora företag, och det är något vi är stolta över. Lär dig mer om Klient PSA
Om du letar efter ett sätt att hantera dina professionella tjänsteprojekt från början till slut är Klient PSA den plattform du behöver. Den är utformad med fokus på kunderna, så att du enkelt kan samarbeta med dem under hela försäljnings- och serviceprocessen. Dessutom kan du med vår kraftfulla plattform spåra och hantera alla aspekter av projektets livscykel – från offerter och kontrakt till tidsuppföljning, fakturering och rapportering. Är du redo att se hur Klient PSA kan förändra din verksamhet? Lär dig mer om Klient PSA

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med projekt på ett och samma ställe. OneDesk är inriktat på små och medelstora företag samt avdelningar på stora företag och används ofta av projektledare, kundservice, IT, professionella tjänster med mera. Denna lättanvända, funktionsrika och mycket konfigurerbara programvara kan hantera båda arbetsflödena för både ärenden och uppgifter. Lär dig mer om OneDesk

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är en plats för projektledning. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Trello is an intuitive project management tool that creates a shared perspective for your team across the entirety of any project.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize their work and manage projects from beginning to end: assign tasks, manage due dates, attach files, create checklists, and more. With over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira, and more, Trello is a living, breathing project hub for cross-team collaboration. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Hela 89 procent av våra kunder säger att de har ett bättre grepp om sin verksamhet sedan de bytte till Basecamp. Det samlar allt det ni arbetar med under ett och samma tak ihop med alla de verktyg som team behöver för att få projekt gjorda: att göra-listor, anslagstavlor, scheman, dokument och fillagring, och gruppchatt. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
GitHub enables development teams to collaborate, and review and manage code within a DevOps pipeline and built-in code security.
GitHub is where the world builds software. Millions of individuals, organizations and businesses around the world use GitHub to discover, share, and contribute software. Developers at startups to Fortune 50 companies use GitHub, every step of the way. Lär dig mer om GitHub

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Hantera projekt med alternativ för tidsuppföljning, schemaläggning, budgetering, planering och rapportering i en programvara som är tillgänglig för alla enheter.
Att logga arbetstimmar mellan olika projekt och följa utvecklingen är enkelt med Clockify. Det finns inga gränser för antal användare, projekt eller tidsuppföljningsperioder. Bjud in hur många användare du vill till din arbetsyta, godkänn tidrapporter och hantera scheman. Skapa fakturor, följ upp utlägg, kontrollera budgetar och timpriser. Generera anpassade rapporter, exportera och dela dem med kunder. Följ upp frånvaro och ledighet och godkänn medarbetarnas ledighetsansökningar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques.
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques. Lär dig mer om Microsoft Visual Studio

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Ensure that the project stays on track; improve collaboration and reduce miscommunication, error, and rework.
Contractual procedures, communication processes, and standards can vary from one project to the next, and they're further complicated by having multiple processes and software to manage. Simplify the process with a single platform to streamline management of RFIs and submittals to help meet contractual obligations. Lär dig mer om Autodesk Construction Cloud

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Wrike är ett mångsidigt projektledningsprogram för alla team, med mallar, Gantt-diagram, automatiserade förfrågningar och rapporter med mera.
Hantera komplexa projekt med Wrikes prisbelönta projektledningsprogram. Dela upp projekt i enkla steg, tilldela uppgifter till teammedlemmar och visualisera framstegen med hjälp av Gantt-diagram, Kanban-brädor och kalendrar. Hantera resurstilldelning och prognoser med programvara som är enkel att använda. Automatisering och AI-funktioner tar bort tidskrävande administrativa uppgifter så att du kan få ut det bästa av ditt arbete. Effektivisera dina rutiner, anpassa ditt team och se till att du uppfyller dina tidsfrister och håller dig inom budget. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lär dig mer om Todoist

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading GPS time tracking and project management software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keep jobs on track. Lär dig mer om ClockShark

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram. Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lär dig mer om Microsoft Project

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Buildertrend is the No. 1 construction project management software, trusted by homebuilders, remodelers and specialty contractors.
Buildertrend is the No. 1, cloud-based construction project management software for homebuilders, remodelers and specialty contractors. Since 2006, we have empowered the construction industry with a better way to build. More than 1 million users across the globe have chosen Buildertrend as their platform for real-time collaboration. Our software helps construction professionals complete projects while reducing delays, eliminating communication errors and increasing customer satisfaction. Lär dig mer om Buildertrend

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Hubstaff has trusted time tracking and project management for remote and field teams. Scheduling, invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage projects, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Collect and organize project data with custom online forms that work with 100+ apps and an all-in-one spreadsheet-powered database.
Meet your goals and deadlines faster with online forms and surveys you can assign directly to your teammates. Jotform makes it easier than ever to collect important data, project files, internal requests, and more without back-and-forth emails. Automate your workflow by connecting your forms to 100+ apps and creating an automated approval flow to respond to submissions fast. Increase your team's efficiency while saving time and paper with Jotform. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Notion är en projekthanteringsprogramvara som ansluter dina anteckningar, projekt och wiki i ett enda verktyg.
Notion är en projekthanteringsprogramvara som ansluter dina anteckningar, projekt och wiki i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
NetSuite Project Management automatiserar projektskapande och spårning för förbättrad produktivitet och kontroll för tidsenliga projektleveranser.
NetSuite Project Management centraliserar all projektinformation så att projektledare och teammedlemmar enkelt kan samarbeta och upprätthålla aktuell och korrekt projektstatus. Automatisera projektska pande samt spåra procent slutfört, budgeterad tid och tid som spenderats på projektuppgifter. Spåra enkelt projektets hälsa med rapporter om projektlönsamhet. Projektredovisning och fakturering effektiviseras eftersom projektaktivitet är kopplad till NetSuite Financials. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Möt dina projektmilstolpar med Miro, en förstklassig samarbetsinriktad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Hantera komplexa projekt och deras intressenter med tillförsikt. Skapa processanpassning och delad förståelse mellan tvärfunktionella team med hjälp av en samarbetsbaserad online-whiteboardtavla. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis på hemsidan
En molnbaserad programvara för tidsspårning utformad för små team och frilansare. Spåra tid i projekt med uppgifter, generera insiktsfulla rapporter och skicka fakturor till kunder. Kostnadsfria mobilappar för iOS och Android. ”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis och uppgradera till PRO när du vill på hemsidan för My Hours. Lär dig mer om My Hours

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. Lär dig mer om GitLab

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och resultat.
Teamwork är projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Med alla funktioner som du behöver för att planera, samarbeta och leverera ditt arbete tar den hand om detaljerna så att dina teams talanger kan uppnå de resultat som är viktiga för din verksamhet. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt till att genomföra marknadsföringskampanjer, sprintplanering och produktlanseringar. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en transformativ projektledningslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering över flera projekt och beroenden. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering
Project management for architects, engineers, CPAs, consultants, lawyers, and other professional services.
BQE CORE provides project management tools that are built for professional services, such as architects, engineers, CPAs, consultants, and lawyers. CORE's beautiful and intuitive interface empowers users to steer every project toward profitability with easy-to-use resource allocation, detailed forecasting tools, and real-time reporting for full visibility. Streamline your project management workflow, meet deadlines with confidence, and maximize your time. Lär dig mer om BQE CORE Suite

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Tid och kostnadsspårning
  • Resurshantering
  • Uppgiftshantering
  • Spåra milstolpar
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Prioritering