Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Stämpelklocka app

En app för stämpelklocka, även kallad tidrapportprogram, automatiserar uppföljningen av anställdas närvaro, schemaläggning och semestrar. En digital stämpelklocka ger organisationer en övergripande bild av hur anställda tillbringar sin tid samt en analys av arbetskostnader per projekt. En stämpelklocka online kan vara fristående, men integreras ofta med en organisations redovisningsprogram. Appen för stämpelklocka är relaterad till HR-system, lönesystem och program för personalstyrning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Stämpelklocka app

Sverige Visa lokala produkter

64 resultat

Med sin intuitiva stämpelklocka, smarta integrationer och praktiska översikter erbjuder Sloneek en problemfri lösning för att registrera din tid. Lär dig mer om Sloneek
Sloneek är ett smart och mycket flexibelt HR-system. Här hittar du allt du behöver för att enkelt och effektivt kunna hantera personalfrågor i ditt företag. Medarbetarmapp, smart system för närvarohantering, frånvarohantering, eIDAS-kompatibel signering och hantering av dokument, planering och tidrapporter, hantering av tillgångar, onboarding, ATS, kompetens- och prestationshantering. Sloneek är en modulär lösning. Du använder bara det du behöver. Enkel distribution, stor flexibilitet och skalbarhet är faktorer som uppskattas av små och medelstora företag. Lär dig mer om Sloneek

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Effektivisera tidsregistreringen med Replicons beröringsfria CloudClock, ansikts-ID, röstigenkänning, GPS-spårning och intelligenta godkännanden. Lär dig mer om Replicon
Tiden är universell i alla företag. Du vill inte att dina ledare ska ägna en massa tid åt bedöma huruvida olika data är korrekta. Se till att dina data är korrekta och tillförlitliga och använd tiden för att fatta strategiska beslut. Håll alla på samma sida genom att effektivisera godkännandeprocessen med varningar i realtid, meddelanden, och mer för ökad prestanda och lönsamhet. Flexibla tidrapportsformat gör det möjligt för företag att skapa anpassade tidrapporter, och dynamiska arbetsflöden för godkännande kan modelleras för att säkerställa efterlevnad av arbetsregler. Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Rippling automatiserar hela tidrapporteringen från instämpling till löneutbetalning. Inga manuella inmatningar, synkroniseringsproblem eller sena godkännanden från chefer. Lär dig mer om Rippling
Med Rippling Time & Attendance kan medarbetare snabbt stämpla in och ut med hjälp av en surfplatta, mobilapp eller dator. Övertid, sjukfrånvaro, matraster och andra nationella, globala och lokala arbetslagar är inbyggda i produkten, vilket gör det enkelt att följa alla regler. Och funktioner för närvarokontroll som geolokaliseringsbegränsningar och selfie-inloggning gör att företagen kan säkerställa att de anställda befinner sig fysiskt på arbetsplatsen när de stämplar in och ut. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder. Lär dig mer om Harvest
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp. Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet. Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet. Lär dig mer om Harvest

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra dina anställdas tid och registrera tidrapporter. Lär dig mer om Calamari
Calamari är en HR-programvara som förenklar hanteringen av tidrapporter. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Bitrix24 är en förstklassig lösning för ledighets- och kostnadsuppföljning. Uppgifter, projekt, CRM, offerter och fakturering. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Letar du efter en gratis projektledare med tids- och kostnadsuppföljning? Förbered dig på att förälska dig i Bitrix24. Gratis obegränsat antal uppgifter, projekt och tidsuppföljning för upp till 12 användare och det är inte vilken tidsuppföljning som helst. Du kan ange uppskattningar för varje uppgift eller projekt och sedan jämföra dem med den faktiska spenderade tiden. Du kan utfärda offerter och fakturor till dina kunder och det är helt kostnadsfritt. Det finns inte mycket som Bitrix24 inte klarar av. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Spåra tid från vilken enhet som helst, aktivera kraftfulla tidrapporter, konfigurera flexibla fakturerings- och kostnadsnivåer och mycket mer när du spårar tid i Avaza. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Zoho Workerlys tidmätningsprogramvara låter bemanningsstyrkan stämpla in och ut från deras personalapp. Lär dig mer om Zoho Workerly
Att ha en noggrann kontroll över din bemanningsstyrka är inte längre något problem när du har Zoho Workers tidsmätningsprogramvara. Programvaran låter din bemanningsstyrka stämpla in och stämpla ut med deras personalapp. Skapa tidrapporter enligt deras arbetstid för att behandla deras betalningar mycket snabbare än tidigare. Lär dig mer om Zoho Workerly

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Med Clockify är det enkelt att stämpla in och stämpla ut med hjälp av en timer, fylla i tidrapporter, följa upp närvaro och använda data för löner och fakturering.
Clockify är en programvara för stämpling med vilken du kan registrera hur mycket tid du tillbringar med olika aktiviteter genom att helt enkelt beskriva vad du arbetar med och starta ett stoppur. Du kan skapa och redigera tidsangivelser manuellt, se besökta platser för att kontrollera vad du har arbetat med och sedan exportera anpassade rapporter. Öka dina tidshanteringsfärdigheter med en integrerad äggklocka – anpassa den så att den passar ditt schema. Med Clockify kan du övervaka tiden var som helst – på webben, datorn eller mobilen – alla data synkroniseras online. Läs mer. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
BambooHRs programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningen enkel och exakt för både anställda och chefer
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer. Få tillgång till inbyggda rapporter för att förstå hur många timmar det arbetas, vilka projekt man arbetar med och vilka som gör det. Anställda kan spåra arbetade timmar på webben eller i mobilappen för snabb och korrekt tidsinmatning och ledningen kan se och ha åtkomst när som helst. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Wrike erbjuder programvara för stämpling med en löpande tidsspårare eller manuell inmatning som gör resurshantering och fakturering enkelt.
Mer än 20 000 företag runt om i världen förlitar sig på Wrikes programvara för tiduppföljning som kan hjälpa dig att effektivisera din resurshanteringsprocess. Ge teammedlemmarna mer självständighet genom att kunna välja mellan timers med paus- och uppspelningsknappar eller manuell inmatning i efterhand. Behöriga användare kan sedan låsa projektdatum för att förhindra att tidsspårarposter redigeras – vilket hjälper till att skapa lönelistor, förbereda fakturor för dina kunder eller exportera anställdas tidsposter från Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 32 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Jibble är en kostnadsfri stämplingsklockeapp med lönelista, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare.
Jibble är en kostnadsfri stämplingsklockeapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Deputy: spåra tid och närvaro, schemalägg personal, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. De kostnadsfria apparna använder ansiktsigenkänning så att du kan vara säker på att rätt person är på rätt skift varje gång. Du kan också skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick, hantera personalledighet och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
TimeCamp är en programvara för tidsuppföljning för stora och små team med många olika tidsuppföljningsalternativ
TimeCamp är en av de mest avancerade tidsuppföljningsprogrammen på marknaden för små och stora team. Korrekta tidrapporter och detaljerade rapporter gör att du kan förbättra lönsamheten i dina projekt, kartlägga dina anställdas prestationer, och förbättra samarbetet i ditt team och med dina kunder. De automatiska realtidsuppföljningsfunktionerna gör TimeCamp till ett heltäckande centraliserat system för projektledning. Integrera TimeCamp med dina favoritappar för att få ut det mesta av ditt team. Lär dig mer om TimeCamp

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
En användarvänlig programvara för tidsuppföljning. DeskTime är en programvara för tidsuppföljning som analyserar produktivitet och effektivitet i realtid
En helautomatisk programvara för tidsuppföljning som har visat sig öka de anställdas produktivitet med 30 % inom de första veckorna. Se hur du och dina anställda tillbringar tiden både online och off-line, spåra tid efter projekt och beräkna automatiskt deras kostnader baserat på de anställdas timpriser. Dessutom kan du generera anpassade rapporter för internt bruk eller dina kunder, planera personalens semester och ledighet, beräkna övertidsersättning och lagra dina teammedlemmars kontaktinformation på ett ställe. Lär dig mer om DeskTime

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Programvara för tidsuppföljning av distansarbete som också hjälper till att förbättra produktiviteten i ditt team.
Time Doctor är ett precist instämplingsprogram för ditt team. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Ta reda på inte bara när teamet började och slutade varje dag, utan vad de gjorde däremellan. Time Doctor med sina timers hjälper dig att spåra den tid som ägnas åt arbetet för varje anställd Time Doctor är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar personalfrågorna.
Modernisera medarbetarnas stämpelklocka. Sage HR:s stämpelklocka för in- och utstämpling hjälper dig att skapa en bättre känsla för tid och närvaro. Förlita dig på Sage HR:s användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentpanel för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka programvaruanvändningen och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Säg adjö till omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet.
Säg adjö till kalkylblad och omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Plattformen från PurelyHR är en av branschledarna och automatiserar periodiseringar, policyförnyelser och tillhandahåller en enkel process för begäran för att ge personalchefer verktyg för att ge sin organisation en bättre ledighetsupplevelse. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en livedemo! Lär dig mer om PurelyHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Låt SwipedOn ta hand om alla dina processer i receptionen – besöksadministration, mottagning av leveranser, anställda som går in och ut med mera.
Gå från en besöksbok i pappersformat till en säker digital lösning på mindre än 10 minuter. Effektivisera receptionen med den smarta och enkla lösningen för besöksadministration som några av världens ledande varumärken förlitar sig på. Bli en av de tusentals arbetsplatser över hela världen som anser att SwipedOn implementeras snabbast, är enklast att använda och är marknadens mest prisvärda system för besöksinloggning. Med kundservice av mycket hög klass blir genomsnittlig svarstid på mindre än 5 minuter. Det är verkligen oslagbart. Lär dig mer om SwipedOn

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent. Lär dig mer om Humanity

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Jolt är en läsplattebaserad programvara känd för att förbättra närvaro och ansvarstagande bland timanställda.
Jolt förvandlar vilken läsplatta som helst till ett stämpelur med ansiktsigenkänning, meddelanden före instämpling och geostaket för fältanställda och ägare av flera platser. Med Jolt får du helt säker instämpling, en schemabyggare med dra-och-släpp-funktion och en daglig uppgiftshanterare i en och samma plattform. Med samma läsplatta som används för att stämpla in hålls de ansvariga och koncentrerade på sina uppgifter, och Jolt-mobilappen ger ägare och chefer en realtidsbild av den dagliga närvaron och verksamheten var de än befinner sig. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
ClickTime gör det enkelt att spåra, planera och hantera anställdas tider och budgetar, såsom ledighet, personalhantering med mera.
ClickTimes lättanvända programvara för tidsuppföljning hjälper dig att planera och hantera medarbetares tider, öka projektsynlighet och verkligen förstå prestationer. Med över 20 års support och service i världsklass är det inte konstigt att ClickTime är den föredragna tidrapporteringslösningen för American Express, Ketchum och tusentals ideella organisationer och professionella serviceorganisationer. Spåra tiden på din telefon eller bärbara dator, godkänn anställdas arbetstimmar snabbt eller dra nytta av över 80 förbyggda rapporter. Lär dig mer om ClickTime

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Företag får hjälp att planera smartare med en stämpelklocka i form av en mobilapp med lokal integrering med geo-data och smarta avrundningsregler.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Förstklassiga affärsprognoser och personalhantering erbjuds till företag över hela världen. En stämpelklocka i form av en mobilapp med lokal integrering med geo-data. Tidrapportsfunktionen har även smarta avrundningsregler för att ytterligare minska den administrativa tiden när du signerar lönetimmar. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Kanske den bästa stämpelursprogramvaran för att förbättra din verksamhet med intelligenta data.
Helautomatisk lösning för tidsuppföljning som analyserar produktiviteten baserat på app-/webbplatsanvändning, tangentbords-/musaktivitet och skärmdumpar. WebWork Tracker följer upp arbetstiden korrekt och hjälper dig att hålla ordning och enkelt hantera anställda med realtidssynlighet. Du och dina teammedlemmar anger bara det du arbetar med och stämplar in och ut manuellt med ett enda klick, eller automatiskt när du startar/stänger av datorn. Då får du insiktsfulla rapporter i olika format. Lär dig mer om WebWork Time Tracker

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Molnbaserad tidsuppföljningsapp med integrerad prestationshantering. Från 5 USD per person, utan avtal.
AssessTEAM har utvecklats för små och medelstora företag för att hålla koll på projekttidsinvesteringar. Med vårt tidsuppföljningsverktyg kan ditt team smidigt lägga till investerad tid via molnet eller i mobilappar. Dagsaktuella projektkostnader visar den exakta marginalen för hela din portfölj. Detta inkluderar fasta kostnader och medarbetarnas investerade tid. AssessTEAM innehåller allt du behöver för att få ditt team att uppfylla lönsamhetsmålen, minska riskerna och underlätta arbetet för dina projektledare. Lär dig mer om AssessTEAM

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Bob är en plattform för personalhantering som hjälper framåtblickande företag att få fram det bästa hos sina anställda.
Bob effektiviserar administrationen radikalt och förbättrar de anställdas upplevelser med en smart mobilapp, en personlig förmånsbutik och frestande introduktions- och undersökningsverktyg. De rika realtidsdata som finns i Bob ger beslutsfattare värdefulla insikter och hjälper anställda att känna sig mer uppkopplade till de människor de arbetar med var de än befinner sig i världen. Bob är den perfekta lösningen för företag med över 100 anställda. Lär dig mer om Bob

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Programvara för närvaroövervakning och tidsuppföljning för företag, team och frilansare.
Monitask levererar närvarolösningar för anställda för att öka produktiviteten, effektiviteten och ansvarsskyldigheten för hela ditt team. Avancerade skärmdumpar för aktivitetsövervakning och tidsuppföljningsfunktioner håller teamen fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Memtime är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows, macOS och Linux som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt.
Memtime är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows, macOS och Linux som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. Memtime kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt. Lär dig mer om Memtime

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Vårt system är ett prisbelönt molnbaserat verktyg för frånvarohantering som har tagits fram för organisationer som vill hantera frånvaro och ledighet på ett bättre sätt.
Ett av världens smartaste program för hantering av frånvaro och ledighet. edays är ett konfigurerbart system som minskar administrationen med automatiserade processer, tillhandahåller handlingsbar information om personalen och gör att du kan skippa kalkylarken. edays är en lättanvänd molnbaserad webbapplikation och mobilapp för hantering, spårning och rapportering av medarbetarnas semester och frånvaro. edays har kraftfulla rapporteringsverktyg för personal- och företagschefer och är lätt att integrera med populära löne- och HR-system. Lär dig mer om edays

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Onlinesystem för effektiv hantering av anställdas frånvaro, arbetsscheman och personalfiler.
HRnest är en intuitiv programvara som stöder HR-avdelningens dagliga arbete. Inom HR är det ofta det enklaste som är svårast. HRnest löser detta problem genom att införa fyra olika metoder för tidsregistrering, spåra närvaro, skapa nödvändiga rapporter som hjälper dig att hantera din organisation på ett ordnat sätt. Databasen är helt förenlig med världens främsta datasäkerhetsstandarder (inklusive GDPR) och kan nås dygnet runt från vilken plats eller enhet som helst. Lär dig mer om HRnest

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Gör tidsuppföljning, övervaka projektframsteg och få insiktsfulla rapporter med actiTIME
actiTIME är en programvara för tidsuppföljning för företag av alla storlekar och affärstyper. Det hjälper mer än 9 000 företag över hela världen att effektivt följa upp anställdas tid. Med actiTIME kan användare registrera ledighet och sjukfrånvaro tillsammans med arbetade timmar, skapa anpassningsbara rapporter, göra projekttilldelningar och uppskattningar, utfärda fakturor och mycket mer. Det finns en gratisversion för små team med upp till tre användare och en kostnadsfri 30-dagars testversion för alla andra prisplaner (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om actiTIME

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Spelifierad tidrapportering, skärmdumpar, frånvarohantering, rapporter, fakturering och betalningshantering för små och medelstora företag.
Trackabi är en webbaserad molntjänst för tidrapportering, skärmdumpar, rapporthantering, fakturering, hantering av ledighet och många andra uppgifter som kan kännas tråkiga i den dagliga hanteringen av ett företag. På Trackabi fokuserar vi på små och medelstora företag. Trackabi har också en utmärkt tidshanteringsapplikation som finns tillgänglig för Windows-, macOS- och Linux-datorer. Med den kan du registrera tid manuellt eller automatiskt baserat på användaraktivitet. Lär dig mer om Trackabi

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod.
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervallen är anpassningsbara programvaror för tidsuppföljning och uppgiftshantering som är byggda för de unika behoven hos små team. Inkluderar allt du behöver för att genomföra projekt från början till slut med kraftfull produktivitetsrapportering. Inkluderar projektbudgetar, en kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, en mobilapp med mera. Passar perfekt för konsulter, webbutvecklare, kreativa byråer, IT-serviceföretag och kommunikationsföretag. Ta kontroll över dina projekt och tid med Intervals. Gratis provperiod. Lär dig mer om Intervals

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Med tidklockan från Planday har det aldrig varit enklare att hålla reda på dina anställdas timmar. Boka en demo eller prova gratis idag.
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med denna innovativa lösning för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrativ tid och 5 % i personalkostnader. Hantera anställdas scheman, tidrapporter och lönelistor på ett och samma ställe, för snabbare återgång till att driva ett företag. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Sluta jaga tidrapporter. Uppgradera din mobila tidrapportslösning för att automatisera närvarospårning av dina anställda.
Väggmonterat klocksystem med webbaserade tidrapporter på ett ögonblick. Installationen tar bara några minuter: Skruva fast enhetsfästet på väggen och anslut till Wi-Fi. Logga sedan in på ditt TimeDock-konto för att börja klocka tidrapporter och arbetstimmar. Personalens ID-kort kan dras på valfritt antal enheter och mobilappen kan till och med användas ute på fältet. Enheterna kostar 350 USD per styck, plus 5 USD per anställd och månad i molnabonnemang. Lär dig mer om TIMEDOCK

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter.
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
UniFocus smarta stämpelklockor bygger på modern teknik och innehåller mobila verktyg för en sömlös upplevelse i realtid.
Integrerade, flerspråkiga smarta UniFocus-stämpelklockor kombinerar avancerad hårdvara och mobila verktyg i en realtidsplattform som är utformad för att operatörer ska få saker gjorda. Efterlevnads- och arbetsregler automatiseras och uppföljs. Mobilaviseringar, godkännanden och redigeringar innebär att lönen är klar i god tid innan det är dags att behandla den. Tack vare biometriska skannrar, geografiska avgränsningar, stämpelkameror och platsbaserad tillgång till klockan kan du lita på personalens in- och utstämplingar. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering.
>> Programvara för resurshantering och projektplanering >> Tidsuppföljning + tidrapporter + schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + användning + prognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Används inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Enkel tidsspårning. Anpassade tidrapporter. Tidrapporter för anställda. Spåra tid var du än arbetar, från vilken enhet som helst, på över 30 onlinetjänster.
En flexibel och intuitiv tidsspårningslösning för frilansare och team. Spåra, analysera och hantera arbetstid på ett effektivt sätt. Få automatiska tidrapporter för produktivitet, löner, fakturering, projektbudgetering, kundfakturering med mera. Spåra från valfri enhet eller direkt i dina favoritverktyg som Asana, Trello och Slack. Analysera dina tidsdata för att få insikter som du kan agera på och förbättra teamets produktivitet. Lär dig mer om TrackingTime

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Digital och mobil tidsuppföljning - håll koll på arbetstid och övertid - hantera start- och sluttider på ett flexibelt sätt. Gratis provperiod.
Bli av med tidrapporter och kaotiskt pappersarbete Varje anställd får tillgång till programvaran och till sin individuella tidrapport som först ställs in av administratören. Börja och avsluta arbetsdagen med ett enkelt klick i appen, och när du går ut på lunch eller tar en paus trycker du bara på paus. Dessutom kan du få en terminal där dina anställda enkelt kan stämpla in och ut med sin personliga QR-kod. Lär dig mer om absence.io

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Onlineverktyg för tidsuppföljning för att hantera projekt, uppgifter, buggar, problem, tidrapporter och utgifter.
Webbaserad integrerad programvarusvit för tidsuppföljning, kostnadsspårning och fakturering. TimeLive erbjuder ett brett utbud av funktioner med mycket flexibla och lättanvända verktyg för professionella tjänsteleverantörer. De lättinstallerade alternativen och konfigurerbara funktionerna gör denna programvara lämplig för både små och stora företag. Lär dig mer om TimeLive

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Lanteria är ett heltäckande HR-hanteringssystem som integreras perfekt med Office 365 och SharePoint.
HR-programvara om används av Lufthansa, Leica, Acronis, Sega, Lockheed Martin, Warner Bros. Lanteria HR fokuserar på att tillhandahålla lösningar för hantering av humankapital för medelstora företag, vilket gör det möjligt att skapa en samarbetsvänlig miljö där anställda och chefer kan samarbeta. Lanteria HR hanterar alla HR-uppgifter i ett företag med fem lösningar: Core HR, Time & Attendance, Recruiting, Performance och Learning. Du kan använda vilken som helst av dessa moduler separat eller använda hela Lanteria HR-systemet. Lär dig mer om Lanteria HR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
kiwiHR hjälper små och medelstora företag att enkelt hantera sina personalresurser. Från 2,50 per anställd/månad. Ingen förskottsbetalning. Prova kostnadsfritt.
kiwiHR är en HR-programvara som hjälper små och medelstora företag att hantera sina personalresurser på ett enkelt sätt. kiwiHR erbjuder smarta funktioner som hjälper dig att automatisera dagliga HR-processer samt tidsbesparande personaladministration, ledighets- och närvarospårning, löneprocess, dokumenthantering, HR-rapporter och introduktion av nyanställda. Kom igång med HR-programvara för endast 2,50 per anställd/månad. Ingen förskottsbetalning. Prova gratis i 14 dagar utan några åtaganden eller schemalägg en webbdemo. Lär dig mer om kiwiHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas
Spåra anställdas och elevers närvaro med hjälp av en ansiktsigenkänningsapp.
Spåra anställdas och elevers närvaro med hjälp av en ansiktsigenkänningsapp. Lär dig mer om AttendLab

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Lönhantering
  • Spårning av tjänstemän
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Punch-kort online
  • Mobilåtkomst
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Ledighetsförfrågningar
  • Anställdas databas