Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin E-handelssystem

Sverige Visa lokala produkter
87 resultat
Clerk.io, en personanpassningsplattform för e-handel, analyserar automatiskt beteenden, trender och transaktioner för att öka relevans och försäljning. Lär dig mer om Clerk.io
Clerk.io gör det möjligt för mer än 2 500 e-handelsbutiker runt om i världen att automatiskt öka försäljningen genom webbplatssökare, produktrekommendationer, e-post, annonser och sociala medier. Clerk.io, en personanpassningsplattform för e-handel, analyserar automatiskt beteenden, trender och transaktioner för att presentera kraftfull sökning i realtid, rekommendationer, innehåll och insikter som ökar försäljningen med 15–30 % Lär dig mer om Clerk.io

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Börja sälja online med en anpassad, konverteringsinriktad hemsida för e-handel som har skapats av ett expertteam från Web.com. Lär dig mer om Web.com
Med Web.com kommer ett expertteam att bygga upp en mobiloptimerad, konverteringsfokuserad e-handelswebbplats som är utformad för att hjälpa dig att sälja online. De flexibla supportalternativen för hemsidor låter dig välja hur du vill hantera din onlinenärvaro när hemsidan väl har byggts. Löftet till dig är att du får prisvärda, transparenta priser så att det pris du går med på att betala dag ett samma pris som du alltid betalar. Lär dig mer om Web.com

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Giosg kombinerar livechatt, chattbottar, AI och interaktivt innehåll i en plattform för att hjälpa företag att förbättra onlineupplevelsen och försäljningen. Lär dig mer om Giosg
Giosg är en plattform för försäljningsacceleration som maximerar onlineförsäljningen genom att förbättra onlineupplevelsen. Programvaran hjälper återförsäljare över hela världen att erbjuda proaktivt engagemang och personanpassade interaktioner som kunderna älskar. Med målgruppsinriktning i realtid och ett bibliotek fullt av interaktioner, från livechattar och chattbottar till formulär och banderoller, kan företagen kontakta de mest relevanta kunderna dygnet runt och liva upp sin webbutik. Lär dig mer om Giosg

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Intuitiv SaaS-lösning för integrering, optimering och distribution av produktinnehåll till över 1 500 marknadsplatser och e-handelskanaler. Lär dig mer om Productsup
Productsup erbjuder marknadsförare i e-handeln en prisbelönt SaaS för integrering, optimering och distribution av produktinnehåll i handeln. Productsup erbjuder en rad olika lösningar som flödeshantering, marknadsintegration, onboarding av säljare och syndikering av produktinnehåll. Productsup hjälper varumärken och återförsäljare att validera, strukturera och berika sitt produktinnehåll för tusentals detaljhandels- och e-handelskanaler, inklusive Amazon, Walmart, Google och Facebook. Lär dig mer om Productsup

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Plattform med öppen källkod för företag, som integrerar data och personanpassat innehåll, tillgänglig för gratis användning med öppen källkodlicens. Lär dig mer om Pimcore
Ett nytt grepp på data- och erfarenhetshantering. En plattform för data och erfarenheter (mer än 50 anställda, inte lämpligt för små företag) Kostnadsfri användning utan licenskostnad. Pimcore-plattformen är den enda programvaruplattformen på företagsnivå med öppen källkod för hantering av digitala data och kundupplevelser för alla kanaler och enheter. Pimcore-plattformen, som har hyllats av analytiker från Gartner och Forrester, är det digitala kraftpaketet för mer än 82 000 företag i 56 länder. Lär dig mer om Pimcore

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Nexway Monetize är en smidig betalnings- och e-handelsplattform. Lär dig mer om Nexway
Nexway Monetize kan hantera hela din betalningsresa från att ta emot betalningar, förhindra bedrägerier, valutaomräkning, skatte- och säkerhetshantering, lokal skatte- och momshantering, återbetalningsdetektering och förhandling, efterlevnad av kunddataskydd (GDPR) till att hantera utbetalningar till dina leverantörer runt om i världen. Programvaran underhåller handlarkonton, vilket ger dig möjlighet att agera lokalt på fler än 140 marknader utan att kostnaderna eller problemen med att underhålla en lokal enhet. Lär dig mer om Nexway

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Unbound Commerce är en e-handelsplattform som hjälper dig att öka intäkterna genom ett enkelt men omfattande användargränssnitt. Lär dig mer om Unbound Commerce
Unbound Commerce är en e-handelsplattform som tillhandahåller ett enda enkelt gränssnitt för innehåll, handel, personanpassning, marknadsföring, sociala medier och insikter. Öka intäkterna genom att öka trafiken med funktioner för SEO och landningssidor. Förbättra konverteringen med marknadsföring och AI-webbplatssökning. Öka genomsnittligt ordervärde (average order value, AVO) med kuponger och intelligenta rekommendationer. Lär dig mer om Unbound Commerce

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Konvertera enkelt Shopify-data till CSV eller Excel med Exportier - Data Export och skapa Shopify-rapporter i ett intuitivt läge. Lär dig mer om Exportier - Data Export
Exportier - Data Export tillåter export av data till CSV (.csv)- och Excel (.xlsx)-format för vidare användning och analys eller import till BI-verktyg. Konvertera enkelt Shopify-data till CSV eller Excel. Skapa rapporter i ett enkelt och intuitivt läge. Använd filter för att endast köra den dataexport som behövs. Använd mallar för att exportera relevanta data och förbereda de rapporter som behövs, inklusive Shopify-försäljningsrapporter eller Shopify-skatterapporter. Lär dig mer om Exportier - Data Export

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Få friheten att skapa en egen jättesnygg e-handelswebbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en snygg e-handelswebbplats gratis med Wix. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig fullständig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna webbappar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Squarespace erbjuder en allt-i-ett-handelsplattform som ger dig allt du behöver för att driva din verksamhet och sälja på nätet.
Squarespace är en allt-i-ett-plattform som ger dig allt du behöver för att driva och utveckla din verksamhet – oavsett om du är ett nystartat eller är ett etablerat varumärke. Börja med vackra webbplatsmallar för att få din butik att sticka ut. Sälj obegränsat antal produkter och visa upp dem med hjälp av kraftfulla marknadsföringsverktyg. Boka möten och låt kunderna boka dina tjänster. Sälj prenumerationer, digitalt innehåll och presentkort. Erbjud flexibla betalningsalternativ, säker betalning, leverans och mycket mer. Lär dig mer om Squarespace

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Programvara för medelstora företag som kombinerar CRM-funktioner och e-handels-/webbfunktioner med redovisnings-/ERP-funktioner i ett och samma webbaserade program.
Oracle NetSuites e-handelslösning gör att du kan utnyttja webben för att få ditt företag att växa snabbare och mer kostnadseffektivt. Den förvandlar din statiska webbplats till en dynamisk, databasdriven e-handelsportal som binder samman kundförvärvet online med orderuppfyllelse i back office. NetSuite knyter smidigt ihop e-handel med kundinriktade CRM-program och redovisnings-/ERP-program så att du kan stödja hela din verksamhet med ett enda system. Idealiskt antal medarbetare: 50+ Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Du kan skapa en hemsida med Webnode på bara några minuter. Bli en av dessa 40 miljoner användare och bygg din egen hemsida.
Om du vill ha en snygg hemsida på kort tid är Webnode rätt lösning. Programvaran lanserades 2008 och har hjälpt över 40 miljoner användare att skapa sina egna hemsidor. Det spelar ingen roll om du behöver en professionell hemsida för ditt företag, en vacker portfölj eller en användarvänlig e-butik. Programvaran ger dig rätt verktyg för att bygga hemsidan precis som du vill ha den. Vem som helst kan bygga en hemsida med Webnode. Du behöver inte anställa någon programmerare eller designer och inte heller betala för värdtjänster. Lär dig mer om Webnode

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Över 80 000 e-handelsbutiker använder Omnisends allt-i-ett-verktyg för e-postmarknadsföring för att bygga kundrelationer och öka försäljningen i princip automatiskt.
Omnisends allt-i-ett-verktyg för e-postmarknadsföring, popup-meddelanden, nyhetsbrev och SMS automatiserar din marknadsföring under hela kundresan – och når rätt målgrupp med rätt budskap vid rätt tidpunkt. Få information i realtid om nya prenumeranter, kundaktivitet och försäljning för att kunna rikta in dig på specifika kunder med personliga kampanjer som hjälper dig att utveckla ditt företag och bygga upp kundlojaliteten. Kan enkelt med ett enda klick integreras med Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix med flera. Lär dig mer om Omnisend

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Allt-i-ett-lösning. Denna app är enkel att använda och helt integrerad med Odoo Sales, Inventory och alla större leverans-/betalningsmetoder.
Odoos integrerade e-handelsplattform erbjuder alla verktyg du behöver för att skapa en online-butik när din verksamhet växer. Skapa enkelt anpassade designer för produktsidor utan någon kodningskunskap och håll lagret och försäljningen uppdaterad genom automatiska lagerjusteringar och rapportering. Öka din försäljning med korsförsäljning och merförsäljningsmöjligheter på produktsidor, i kundvagnen eller i kassan. Odoo eCommerce integreras med stora transportörer och betalningsmetoder online. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
En av de mest lättanvända e-handelsplattformerna. Allt från lager till kassa, betalningar till leverans och varje steg däremellan.
Ecwid eCommerce är den en av de mest lättanvända e-handelsplattformerna. Enkel tillgång till funktioner med långtgående integrering med alla ledande betalningsportaler och POS, kundvagn, kassa, lagerhantering, orderhantering, leverans och aviseringar. Hantera din butik enkelt, bädda in butiken på valfri hemsida, lägg till produkter, erbjud rabatter och mycket mer. Ecwid förenklar försäljning på Instagram, Facebook och Google Shopping och andra marknadsplatser från en enda instrumentpanel. Prova gratis. Lär dig mer om Ecwid

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Vår kärnverksamhet är EDI, som ger dig och dina handelspartners möjlighet att utbyta ordrar, fakturor, transportdokument m.m. snabbt, säkert och automatiskt.
Vår kärnverksamhet är EDI, som ger dig och dina handelspartners möjlighet att utbyta ordrar, fakturor, transportdokument m.m. snabbt, säkert och automatiskt. Med TrueCommerce blir du en del av ett globalt handelsnätverk bestående av 92 000+ handelspartners. TrueCommerce kan enkelt och snabbt koppla dig elektroniskt till nya kunder / leverantörer, i takt med att din affärsverksamhet växer. Vi integrerar de flesta ERP-system och vi erbjuder en integrationsmodul specifikt för Microsoft Dynamics och SAP Business One. Lär dig mer om TrueCommerce EDI Solutions

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Pixpa är en allt-i-ett-webbplatsbyggare för att skapa fantastiska, professionella webbplatser med integrerad e-handel, kundgallerier och blogg
Pixpa är en allt-i-ett-plattform för kreativa och småföretag för att skapa vackra professionella webbplatser. Oavsett om du vill visa upp din portfölj, starta din företagswebbplats, skapa din onlinebutik eller publicera en blogg – Pixpa ger annonsörer möjlighet att hantera sin onlinenärvaro från en plats, vilket sparar tid och pengar. Med inbyggda verktyg som en onlinebutik, blogg, SEO Manager, marknadsföringspop-ups och mycket mer, erbjuder Pixpa dig alla verktyg du behöver för att enkelt skapa din webbplats. Lär dig mer om Pixpa

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Zyro-lösningarna för e-handel erbjuder tydliga och lättförståeliga men ändå kraftfulla verktyg för att få din verksamhet att växa och få ut det mesta av dina idéer.
Med Zyros lättanvända redigering, anpassningsbara mallar och intelligenta verktyg för varumärkesprofilering kan du snabbt konfigurera din företagswebbplats. Allt i ett-instrumentbrädan visar den viktiga information som alla e-handelsbutiker bör ha till hands – lager- och orderspårning, kundrapporter och alla verktyg du behöver för att växa. Kraftfulla integrationer gör att du kan analysera trafik och optimera konverteringar. Lär dig mer om Zyro

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
PaySimple är en ledande betalningshanteringslösning för tjänstebaserade företag och hanterar kassaflödet för över 20 000 företag.
PaySimple är en ledande betalningshanteringslösning för tjänstebaserade företag och hanterar kassaflödet för över 20 000 företag i hela landet. PaySimple bygger långsiktiga samarbeten med företag för att öka tillväxten och tillhandahålla flexibla betalnings- och faktureringslösningar samt personlig kundservice som passar deras specifika affärsbehov. En robust API gör PaySimple till en pålitlig teknikpartner för betalningsintegrationer med intern hantering av kassaflöden inom SaaS-produkter och mobilapplikationer. Lär dig mer om PaySimple

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Square Online gör det möjligt för små och medelstora säljare att utöka sin verksamhet med en professionell e-handelshemsida och integrerade verktyg
Börja sälja på webben idag. Designa och lansera din e-handelswebbplats nu med kostnadsfria Square Online. Utan några startkostnader eller månadsavgifter. Betala endast när du säljer något, endast 2,9 % + 30 cent per transaktion. Square Online fungerar sömlöst med Square Point of Sale för att automatiskt synka dina beställningar, varor och lager såväl på webben som i butiken. Ingen mer överförsäljning och manuell avstämning. Anslut dig dessutom till Instagram och sälj på sociala medier, erbjud leverans eller upphämtning i butik med mera. Lär dig mer om Square Online

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Drip är den främsta e-handelsplattformen för communitydrivna marknadsförare som vill öka sina intäkter med smarta(re) e-postkampanjer.
Drip är den främsta plattformen för automatiserad marknadsföring för communitydrivna e-handelsföretag. Få tillgång till nya besökares e-postadress med hjälp av ett formulär, ett popup-fönster, ett fält eller en infälld ruta. Erbjud dem via e-post en rabatt på deras första köp. Uppmana återkommande köpare att rekommendera en vän när det är läge för det. Belöna lojala kunder med rabatter på deras favoritvarumärke. Automatiserad tillväxt har aldrig varit enklare (eller lika fri från stress). Prova i 14 dagar och se varför smarta marknadsförare automatiserar sina arbetsflöden med Drip. Lär dig mer om Drip

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Kartras inbyggda digitala försäljningsmotor är ett enkelt och effektivt sätt att börja tjäna pengar (eller tjäna grova pengar).
Kartras inbyggda digitala försäljningsmotor är ett enkelt och effektivt sätt att börja tjäna pengar. Kartra erbjuder flera prispunkter och betalningsmetoder, så att du snabbt kan få köparna att tveka mindre och öka dina intäkter. Använd Kartras superflexibla kuponger för att skapa lockande erbjudanden och se hur affärerna blomstrar i din webbutik. Öka försäljningen och minska antalet övergivna varukorgar med Kartras beprövade och testade mallar för betalningssidor och så mycket mer. Lär dig mer om Kartra

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Kajabi är ett allt i ett-verktyg som har skapats för att ge människor möjlighet att skapa digitala produkter och marknadsföra och sälja sin expertis online.
Kajabi gör att du kan tjäna pengar på dina kunskaper online. Skapa onlinekurser, webbplatser för medlemmar, grupper, poddsändningar, coachningsprogram och digitala nedladdningar. Använd mallarna för att rivstarta din försäljning. Marknadsför med en komplett hemsida, CRM, prestationsbaserad marknadsföring och säljkanaler. Få din verksamhet att växa med analyser, betalningshantering och resurser för kundutbildning. Lär dig mer om Kajabi

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Brightpearl är ett molnbaserat komplett lagerhanteringssystem för etablerade omnikanalbutiker och grossister.
Brightpearl är utformat för etablerade omnikanalbutiker och grossister för att hantera deras interna e-handeladministration i ett system. Hantera lager, beställningar, inköp, bokföring, CRM, POS och fullgörande i realtid med en komplett molnbaserad plattform. Frigör tid och minska antalet fel genom att automatisera arbetsflöden. Få djupgående inblick i lönsamheten för produkter, kunder, kanaler och leverantörer. Helt integrerad med stora e-handelsplattformar och marknadsplatser. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Smart och lagerbaserad programvara som är byggd för tillverkare i tillväxtfas. Integrerar med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce.
Smart och visuell lagerhanterings- och tillverkningsprogramvara som är skräddarsydd för tillverkare i tillväxtfas som använder Xero eller QuickBooks och säljer via e-handel (Shopify, WooCommerce). Programvaran gör det enklare än någonsin för online-handlare att styra lagerhållningen och produktionsledningen. För företag som vill skala upp och skapa struktur i sin dagliga verksamhet. Lagerhantering av råmaterial, materialförteckningar och partispårning ingår. Smidig integrering med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce. Lär dig mer om Katana Cloud Manufacturing

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion.
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion. Lämpligt för enskilda företagare, familjeföretag, mångmiljonföretag och myndigheter som vill använda marknadsplatser online för direktköp, auktioner, omvända auktioner, öresauktioner och tysta auktioner. Programvaran körs på molnservrar och dedikerade servrar, och fungerar också bra med över 50 betalningsportaler, som till exempel Paypal, Authorize.net, Braintree, Balanced Payment och Adaptive Payments. Lär dig mer om Auction Software

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Programvara för e-handel som hjälper webbaserade säljare att sälja mer utan att sänka vinstmarginalerna.
Över 500 e-handelsföretag i hela världen använder Prisync för att ligga steget före konkurrenterna. Prisspårningsverktygen och de dynamiska prissättningsverktygen hjälper dem att konkurrera med jättarna med en liten budget. Prisync-användarna kan analysera konkurrenternas historiska prissättningsdata för att upptäcka deras strategier och utveckla motstrategier. De ser också konkurrenternas starka sviter och svagheter på medellång sikt, samt en produktlönsamhet som gör det möjligt för dem att förbättra lönsamheten med strategisk planering. Lär dig mer om Prisync

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Komplett varukorg och webbplatslösning för internet-handlare.
3dcart ger dig allt du behöver för att bygga, hantera och utöka en webbutik. Till skillnad från de flesta e-handelsplattformar behöver du inte köpa ytterligare appar, köpa teman eller betala transaktionsavgifter. Det finns över 200 inbyggda funktioner, inklusive möjligheten att skicka nyhetsbrev, chatta med dina kunder, ha ett samarbetspartnerprogram, gåvoregister, ett kraftfullt produktgranskningssystem och många fler. Betala en fast månadsavgift på bara 19 USD/månad. Lär dig mer om Shift4Shop

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Rentles lösningar för e-handel och butikshantering tillhandahåller verktyg och stöd för produktuthyrning och försäljning av produkter som en tjänst.
Rentle är en allt i ett-handelsplattform för icke-ägandebaserade affärsmodeller och för att sälja produkter som en tjänst. Rentle används av stora och små uthyrningsföretag och detaljhandelskedjor som erbjuder uthyrning, lån eller abonnemang av utrustning som en del av sina tjänster. Sälj enkelt på webben, i butik och på sociala medier med Rentle och hantera din katalog, lager, beställningar och betalningar i ett enda enkelt backend-system. Använd API och integrationer för att ansluta till din befintliga verktygsstack. Kom igång utan kostnad. Lär dig mer om Rentle

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Programvaran innehåller flera Amazon-säljverktyg för att hjälpa dig att hitta nyckelord som rankas högt, identifiera trender, spionera på konkurrenter med mera.
Helium 10 är en e-handelslösning som är utformad för att hjälpa säljare på Amazon att se nyckeltal som säsongstrender och vinstberäkningar för att analysera produkternas framgångsgrad. Systemet erbjuder verktyg för nyckelordsforskning, vilket gör det möjligt för digitala marknadsförare att identifiera högt rankade nyckelord för att effektivisera annonskampanjer i ett enhetligt gränssnitt. Plattformens huvudfunktioner är bland annat lönsamhetskalkylator, ASIN-hämtare, lagerskydd, indexkontroll, fleranvändarinloggning med mera. Lär dig mer om Helium 10

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
En av de bästa plattformarna för att skapa, marknadsföra och sälja onlinekurser från din egen webbplats.
LearnWorlds är en utmärkt molnbaserad utbildningsplattform med avancerade e-handelsklara funktioner för att sälja webbaserade kurser och utbilda din personal. Bygg en fantastisk mobilanpassad hemsida. Inga kodnings- eller designkunskaper behövs – det är bara att peka och klicka dig igenom hundratals färdiga, helt anpassningsbara mallar och bygga din fantastiska webbaserade skola. Lär dig mer om LearnWorlds

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Sana Commerce Cloud hjälper organisationer att glädja kunder, öka effektiviteten och öka flexibiliteten genom att få ERP och e-handel att fungera som en enhet.
Sana Commerce Cloud är en ERP-integrerad realtids-e-handelsplattform som är utformad för att hjälpa organisationer att främja varaktiga relationer med sina kunder genom att få SAP eller Microsoft Dynamics ERP och e-handel att fungera enhetligt. Denna integrerade strategi i realtid eliminerar de systemiska hinder för informationsutbyte som orsakas av vanliga e-handelslösningar: driver effektivitet och online-intäkter för verksamheten samtidigt som slutanvändarna får en bekväm, lättnavigerad och effektiviserad webbutik som ser till att de kommer tillbaka. Lär dig mer om Sana Commerce

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Algolia är en ledande sök-API för hemsidor och mobilappar. Enkel att implementera och utvecklarfokuserad.
Algolia är ett programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för dynamiska upplevelser som hjälper företag att maximera sök- och upptäcktshastigheten, samtidigt som de löser problemet med relevansjustering med AI. Algolia Search är ett kraftfullt helt värdbaserat API som levererar innehåll till användare på millisekunder. Utvecklarna kan anpassa deras UX relevans och få insikter om hur användarna interagerar med den. Algolia Recommend är en robust API som låter dig bygga in unika produktrekommendationer i alla digitala e-handelsupplevelser. Lär dig mer om Algolia

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Pepperis B2B-lösning för e-handel i unik kombination med lösningar för försäljningsautomatisering och genomförande av återförsäljning på en enda plattform.
Med Pepperis B2B-plattform för e-handel får dina kunder självbetjäning 24/7 via din varumärkesprofilerade e-handelsportal eller app för B2B. Leverera kundspecifika upplevelser med egen katalog, prissättning, beställningshistorik med mera. Konsolidera omnikanalsförsäljning på en enda plattform för att effektivisera hanteringen och erbjuda konsekventa köpupplevelser. Förstå vad som händer över webbaserade och personliga kanaler: köptrender, kampanjresultat, säljdata med mera. Lär dig mer om Pepperi

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Bygg din egen onlinebutik med Zoho Commerce. Få en professionellt utformad onlinebutik utan designerprislapp.
Bygg din egen onlinebutik med Zoho Commerce. Få en professionellt utformad onlinebutik utan designerprislapp. Välj en mall, dra och släpp layouter, köp en domän och lansera ditt varumärke. Det låter dig hantera lager, uppfylla butiksbeställningar i tid, konfigurera sändningar, automatisera skatter och ta emot betalningar online och off-line. Det tillhandahåller också realtidsrapporter och detaljerad analys baserat på din onlinebutiks resultat. Kom igång utan kostnad. Lär dig mer om Zoho Commerce

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
E-handelsplattform med öppen källkod som är tillräckligt stark för att hantera över en miljon SKU:er och ändå vara snabb. Kompletterande tjänster från leverantören.
X-Cart är en allt-i-ett-e-handelslösning som möjliggör helt anpassningsbara webbplatser av alla slag och storlekar. Den har alla funktioner som kan behövas för att sköta en webbutik och det finns hundratals tillval i dess egen inbyggda appbutik. 100 % programvara med öppen källkod tillåter obegränsad anpassning och erfarna utvecklare av alla slag ser till att din butik är öppen och säljer dygnet runt. Lär dig mer om X-Cart

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Yo!Kart är en komplett e-handelslösning för att lansera marknadsplatser på internet. Den är mycket skalbar och helt anpassningsbar.
Yo!Kart är en prisbelönt e-handelsplattform anpassat för flera leverantörer samtidigt och gör det möjligt för nystartade små och medelstora företag att lansera sin e-handelsmarknad på ett snabbt och kostnadseffektivt sätt. Företaget har tillhandahållit support i världsklass till över 1 000 kunder, inklusive ett par få företag värda miljarder dollar. Den här lösningen har marknadsklara mobilappar för försäljare och köpare och erbjuder en digital omnikanalupplevelse. Yo!Kart har nyligen lanserat sin lösning anpassad för en enda leverantör. Den är kostnadsfri och helt utan transaktionsavgifter. Lär dig mer om Yo!Kart

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Sverige Lokal produkt
Centra är en kraftfull och globalt skalbar fönsterlös e-handelsplattform för mode- och livsstilsvarumärken.
Centra är en kraftfull och globalt skalbar e-handelsplattform för mode- och livsstilsvarumärken. Centra erbjuder en kraftfull plattform för direkt-till-konsument-och B2B-partihandel som integreras med alla verktyg och applikationer du behöver för att betjäna alla tänkbara kunder. Lär dig mer om Centra

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
PIM-system med öppen källa utformat för återförsäljare med funktioner som dataimport, produktklassificering, dataredigering och dataexport.
Akeneo är ett snabbt växande programvaruföretag som erbjuder en PIM-lösning med öppen källa som dramatiskt förenklar kataloghanteringsprocesserna. Akeneo PIM gör det enkelt för återförsäljare och varumärken på B2C- och B2B-marknader att samla in data från alla källor, berika och kontrollera produktinformationens kvalitet och distribuera den till flera kanaler, t.ex. e-handel, mobil, tryck och försäljningsställen. Lär dig mer om Akeneo Product Cloud

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Lägg till sociala bevis i realtid på din hemsida för att öka din försäljning och öka leadgenereringen med upp till 15 %. Enkel installation utan krav på kodning.
Evidence är ett enkelt verktyg som kommer att öka webbplatskonverteringen med upp till 15 % genom att lägga till sociala bevis i realtid. Lägg bara till en pixel och anslut de övriga apparna. Inom några minuter kan webbplatsbesökarna se sociala bevis på produkterna och tjänster i realtid. Full kontroll över designen och visningen av meddelanden om sociala bevis. Med hjälp av Evidence kan du använda oändliga typer av sammanfogningsdata och dynamiska bilder, vilket ger dig oändliga möjligheter för dina kampanjer. Lär dig mer om Evidence

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Gör det roligt att handla med AI. Engagera dina kunder. Få fler beställningar.
Utöka din Shopify- eller WooCommerce-butik med konversations-AI. Acobot hjälper kunder att handla med en mänsklig touch och pressa ner dem genom säljtratten. Lösningen använder alla beprövade e-handelstekniker för att öka omvandlingen, från kuponger till försäljning och korsförsäljning. Resultatet är fler produktvyer, fler varukorgar, fler kassor och ett högt livstidsvärde per kund. Acobot, som drivs av självlärande AI, lär sig från din webbutik och gör sig redo att arbeta på några få minuter. Lär dig mer om Acobot

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Ett kraftfullt men ändå enkelt verktyg för att skapa och hantera flerspråkiga hemsidor som ser fantastiska ut både på mobil och stationär skärm
Voog är en lättanvänd plattform för att bygga hemsidor och webbutiker som hjälper dig att bygga och utforma webbplatser på egen hand. Börja utforma din hemsida nu med en gratis provperiod på Voog. Lär dig mer om Edicy

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Smartstore är en plattform med öppen källkod som inte bara erbjuder e-handelslösningar utan även B2B-, B2C- och företagslösningar.
Smartstore är den ledande öppna DXP-handelsplattformen med öppen källkod i ASP.NET-världen, som erbjuder B2B-, B2C-, D2C- och företagsmarknadslösningar. Sedan 1999 har Smartstore fokuserat på kundorienterade affärsmodeller, oavsett om det handlar om innehållsskapande, webbplatsbyggande, e-handel eller personalisering. Med Microsofts toppmoderna molnlösningar kan du med Smartstore förnya dig med förtroende för att dina affärskritiska processer fungerar på ett tillförlitligt sätt. På plats, hybridmoln. Lär dig mer om Smartstore

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Konvertera fler kunder och expandera ditt varumärke snabbare med Commerce Cloud, en av världens ledande e-handelsplattformar.
Konvertera fler kunder och expandera ditt varumärke med Salesforce Commerce Cloud, en av världens ledande e-handelsplattformar. Konvertera fler kunder med sömlösa B2C-e-handelstransaktioner. Prova gratis idag och ge dina kunder samma enkla, konsumentliknande shoppingupplevelser som de njuter av i sitt privatliv när som helst, var som helst och på vilken enhet som helst. Lär dig mer om Salesforce Commerce Cloud

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally.
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally. Lengow is the key to strong profitability and visibility for products sold by e-retailers around the world on all distribution channels: marketplaces, comparison shopping engines, affiliate platforms and display/retargeting platforms. Since 2009, Lengow has merged over 1,600 partners to provide a powerful platform to its 4,600 retailers in 42 countries globally. Lär dig mer om Lengow

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan
Kan integreras i alla större e-handelsplattformar och möjliggör lagerhantering, expediering av beställningar och fakturering och support i realtid.
ShipFusion lagrar, hanterar och spårar inventeringen på temperaturkontrollerade lager i USA och Kanada som ägs och drivs ShipFusion själva. Förutom expedieringslösningar erbjuder ShipFusion ett brett utbud av tjänster, såsom frakt, försäkring och kundreturhantering. Lämplig för kunder med lätta produkter, lågt antal lagerhållningsenheter (stock keeping unit, SKU), men i stora volymer och är ute efter att effektivisera sin e-handelsexpediering genom tekniska lösningar. Lär dig mer om Shipfusion

Funktioner

  • CRM
  • Returhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kundvagn
  • Granskningsförfrågan