Sverige Visa lokala produkter
88 resultat
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en kundtjänstprogramvara som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Öka räckvidden och engagemanget för dina inlägg med hjälp av analyser och trendspaning i sociala medier, skapa innehållsplaner för alla plattformar ... Lär dig mer om Fanpage Karma
Med Fanpage Karma kan du spåra både dina egna och konkurrenternas profiler, hantera ditt rykte, samt hitta influencers och idéer för copywriting. Du kan också skapa personliga rapporter, schemalägga inlägg i förväg tillsammans med ditt team och svara på meddelanden från alla dina sociala medier på ett och samma ställe. I korthet: En schweizisk kniv för sociala medier Lär dig mer om Fanpage Karma

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Ditt digitala huvudkontor för kundservice. Leverera enastående kundupplevelser med Slack.
Ditt digitala högkvarter för service. Ge utmärkt kundservice genom att ge dina medarbetare de experter, verktyg och uppgifter de behöver. Sätt samman rätt team för att påskynda problemlösningen. Samla fall och incidenter i realtid och koppla enkelt in experter från hela företaget. Samarbeta och lös problem med röstbaserade Slack Huddles. Hitta svar i olika filer, meddelanden och kanaler med AI-baserad sökning. Öka produktiviteten med automatiserade arbetsflöden. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zendesk Support är supportprogramvaran byggd för att förbättra kundnöjdheten.
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar den kundnöjdheten med 25 % och agenternas produktivitet med 30 % oavsett volymen. Alla dina kundinteraktioner i realtid i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade ärendesvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är ett kundtjänstprogramvara med kontextuell AI som hjälper dig att effektivisera din kundservice, automatisera rutiner och enklare hantera flera kundinteraktioner i molnet. Detta inkluderar konversationer som är spridda över olika kanaler som e-post, telefon, sociala medier, livechatt och mer, allt från ett enda gränssnitt. Zohos kostnadsfria plan ger dig tre användare som hjälper dig att komma igång med din kundservice. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Med LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din webbplats.
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera chattsessioner samtidigt, skicka svar på vanliga frågor, lägga till chattaggar, granska chattutskrifter och skicka filer till kunder via chattfönstret. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bra kundservice börjar med bättre kundtjänstprogramvara. Imponera på dina kunder och förbättra kundnöjdheten.
LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Avancerade automatiseringsfunktioner och -regler och stora mängder integrationer skapar en kraftfull kundtjänstprogramvara för företag av alla storlekar. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen.
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring, försäljning och support. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara att ge varje kund individanpassad personlig support med hjälp av en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning.
Tidio är en allt i ett-plattform för kundservice som förbättrar din kundtjänst och ökar din försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta en riskfri testperiod idag. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats, för att stärka din kundservice.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Gå till hemsidan och skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Automatisera din kundservice på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis.
Pipefy är en plattform med allt du behöver för en fantastisk kundserviceverksamhet. Sluta att försöka hantera dina kundserviceprocesser med felbenägna e-postmeddelanden och kalkylblad. Automatisera din kundservice på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Behandla dina kunder som människor, inte biljetter. Leverera en personlig support, oavsett kanal.
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade inkorgar kan team samarbeta för att ge en bättre upplevelse. Håll koll på meddelanden, lås upp insikter med metrik och automatisera arbetsflöden för att svara tre gånger snabbare. Cisco Meraki, Y Combinator och 4 000 andra team förlitar sig på Front för att sätta kunderna främst. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys moln-applikationen är en allt-i-ett molnbaserad kundservicelösning som hjälper dig att hantera samtal med kunder och förstå deras resa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpCrunch är en topprankad kundtjänstprogramvara som inkluderar livechatt, kundtjänst, kunskapsbasfunktioner och mycket mer.
HelpCrunch är en topprankad kundserviceplattform som gör det möjligt för dig att ge omedelbara svar till kunder dygnet runt genom en livechatt, kundtjänst och kunskapsbas. Alla funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för tjänsteföretag och hjälper dig att behålla kontrollen.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
GreenRope ger dig en komplett uppsättning av försäljnings-, marknadsförings- och kundserviceverktyg som hjälper ditt team att ge en kundanpassad support.
GreenRope Complete CRM integrerar CRM, automatiserad marknadsföring och kundservicehantering i en enda plattform – en helhetslösning som hjälper hela ditt team att göra skillnad. Ditt team får en komplett uppsättning av kundserviceverktyg för att leverera och automatisera en optimerad kundupplevelse genom chatt, ärendehantering, realtidsuppdateringar, datainsamling och smidiga kopplingar mellan avdelningar. Med integrerad CRM och kundservice kan ditt team vara mer produktivt och stödjande. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En app för att hantera alla dina kundservice-kanaler: livechatt, e-post, sociala medier. Gorgias är en kundtjänst utformad för Shopify.
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Skapa interaktiva beslutsträd för självbetjäningssupport och felsökning. Ge dina kunder kraften av självhjälp på begäran.
Med Zingtree är det enkelt att skapa, anpassa, distribuera och analysera interaktiva vanliga frågor om beslutsträd, kunskapsbaser och online-felsökare. Med Zingtree är det otroligt enkelt att hjälpa kunder att själva lösa problem och navigera i kunskapsbasens information. Kunder vägleds varsamt till svaren och om ett problem inte kan lösas, får din supporttekniker bakgrundsinformation om kundens problem. Enkel integrering med e-post-, chatt-, CRM- eller kundtjänstsystem sparar tid och pengar. Lär dig mer om Zingtree

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tribe är en molnbaserad plattform för nätgemenskaper utformad för att skala upp kundtjänst, främja självbetjäning och samla in respons.
Tribe är en modern och molnbaserad gemenskapsplattform som utformats för att ansluta dina kunder till varandra och ge dem möjligheten att hjälpa varandra. Gör det möjligt för dina kunder att hitta lösningar på sina problem, främja självbetjäning, samla in feedback, och driv kundens framgångar och kundretention. Använd Tribes modulära gemenskapsmotor, direkt tredjepartsintegration widgetar och programmeringsgränssnitt (application program interface, API) till att bygga en blomstrande kundgemenskap. Lär dig mer om Bettermode

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Sprinklr hjälper märken att erbjuda förstklassig kundtjänst på företagsnivå med hjälp av en av branschens mest avancerade AI-motorer.
Sprinklr är kanske den enda kundservicelösningen i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr Modern Care drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att lyssna och svara kunder på mer än 35 moderna kanaler från en enda enhetlig plattform, vilket ökar möjligheterna till samtalsdriven handel och positiv varumärkesinteraktion. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Whatfix driver teknikimplementering och användaraktivering för att förbättra produktivitet och engagemang genom innehåll i sammanhang
Whatfix är en digital adoptionsplattform som hjälper företag att leverera modern och okomplicerad onboarding, effektiv utbildning och bättre support till användare genom innehåll som visas vid behov. Whatfix driver programvarulösningar genom att erbjuda enkla och intuitiva lösningar och personanpassning. Flera Fortune 500-företag världen över litar på Whatfix för att säkerställa snabb ROI på sina teknikinvesteringar och öka användarnas engagemang och produktivitet. Lär dig mer om Whatfix

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart. Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kundgemenskap för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse.
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kunder och har valts av medelstora och stora företagsorganisationer för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse. Erbjud dina kunder den bästa gemenskapsupplevelsen för alla dina produkter, på alla språk, var som helst i världen. Förverkliga din vision med en elegant användarupplevelse, djup integrering med dina befintliga verktyg och flexibel anpassning som passar ditt varumärke – allt stöds av Vanilla Forums SuccessTeam. Lär dig mer om Higher Logic Vanilla

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld.
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld. Genom att använda artificiell intelligens, analyser, engagemang, vägledning och automatisering hjälper WalkMes transparenta överlagring användare att enkelt slutföra uppgifter inom alla företagsprogram, mobilapplikationer och webbplatser. WalkMe grundades 2011 och används av mer än 2 000 företag världen över, inklusive över 30 procent av Fortune 500-företagen. Lär dig mer om WalkMe

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt.
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Förbättra din kundservice och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform.
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra din kundservice och retentionsprocess bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Livechattlösning med messenger-integrationer, chatbots, kunskapsbas, automatiska inbjudningar, gruppchattfunktioner och mycket mer.
Chaport är en modern livechattlösning med chatbots, automatiska inbjudningar, kunskapsbas, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offlinemeddelanden, gruppchattfunktioner och mycket mer. Den är designad som en modern budbärare för att göra kommunikationen med kunder lika enkel och njutbar som att chatta med vänner. Dessutom tillhandahåller den webb-, skrivbords- och mobilappar så att du kan chatta med kunder från vilken enhet och plats som helst. Lär dig mer om Chaport

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
ProProfs Chat hjälper dig att erbjuda proaktiv support till kunder, öka engagemanget, fånga upp leads, identifiera merförsäljningsmöjligheter, och mer.
ProProfs Chat är en webbaserad livechattprogramvara som gör det möjligt för företag att erbjuda omedelbar support till sina kunder och engagera sig med sina webbplatsbesökare. Med ProProfs Chat kan ditt supportteam lösa problem snabbare, ge snabba svar på frågor om dina produkter och tjänster samt och få dina kunder att känna att hjälp alltid finns när de behöver dig. ProProfs Chat hjälper dina supportteam att minska antalet ärenden, förbättra svarstiden och tillfredsställelsen hos kunderna och i förlängningen öka din försäljning och ROI. Lär dig mer om ProProfs Chat

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Prestandamätningar