325 resultat
Varför Capterra är gratis
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra din kundservice. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är en molnbaserad helpdesk-programvara och är byggd för att förbättra din kundservice. Lös biljetter med lätthet och ge support till dina kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. Se varför över 200 000 team av alla storlekar som Uber, Slack och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är en molnbaserad helpdesk-programvara och är byggd för att förbättra din kundservice. Lös biljetter med lätthet och ge support till dina kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Help Customers, Help themselves! Elevio provides self-service support on-demand to your customers, when and where they need it. Lär dig mer om elevio
Elevio enables teams to deliver contextual knowledge to customers, support agents and internal teams. We assist in delivering over 16 Million answers per month for 500+ companies Answering the same questions? Create and deliver in-app contextual helpers and hotspots before your customers ask the same questions. Deflect, on average, 23% of support tickets. Leaving your team to focus on more complex customer questions. Lär dig mer om elevio
Elevio enables teams to deliver contextual knowledge to customers, support agents and internal teams. We assist in delivering over 16 Million answers per month for 500+ companies Answering the same ...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpCrunch är en topprankad kundtjänstprogramvara som inkluderar livechatt, kundtjänst, kunskapsbasfunktioner och mycket mer. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunch är en topprankad kundserviceplattform som gör det möjligt för dig att ge omedelbara svar till kunder dygnet runt genom en livechatt, kundtjänst och kunskapsbas. Alla funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunch är en topprankad kundserviceplattform som gör det möjligt för dig att ge omedelbara svar till kunder dygnet runt genom en livechatt, kundtjänst och kunskapsbas. Alla funktioner: – Livechatt ...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig at...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en kundtjänstprogramvara som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kuns...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ä...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Behandla dina kunder som människor, inte biljetter. Leverera en personlig support, oavsett kanal. Lär dig mer om Front
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade inkorgar kan team samarbeta för att ge en bättre upplevelse. Håll koll på meddelanden, lås upp insikter med metrik och automatisera arbetsflöden för att svara tre gånger snabbare. Cisco Meraki, Y Combinator och 4 000 andra team förlitar sig på Front för att sätta kunderna främst. Lär dig mer om Front
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade ink...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Vision Helpdesk erbjuder helpdesk, helpdesk för flerföretagshantering (Satellite eller Multi Company Help Desk) och ITIL-servicedeskverktyg för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk) 3) Servicedesk (PinkVerify-certifierad ITIL-/ITSM-helpdesk) Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe. Vision Helpdesk är betrodd av över 8 000 företag världen över. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Med LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din webbplats. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera chattsessioner samtidigt, skicka svar på vanliga frågor, lägga till chattaggar, granska chattutskrifter och skicka filer till kunder via chattfönstret. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera chatts...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser. Lär dig mer om User.com
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning Lär dig mer om User.com
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder v...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
One app to manage all your customer service channels: live chat, email, social media. Gorgias is the helpdesk designed for SHOPIFY. Lär dig mer om Gorgias
The ONLY customer service app specifically DESIGNED FOR SHOPIFY (fully integrates with Magento & BigCommerce too). Centralize your customer support by connecting all channels in one place - email, live chat, phone, Facebook, Instagram & more - and improve support response times by 43%. All-in-one: Edit/refund orders, apply loyalty points, manage subscriptions & more. Add templates, automation, rules & macros. Get a demo or set up a free trial. See for yourself why Gorgias is #1-rated on Shopify. Lär dig mer om Gorgias
The ONLY customer service app specifically DESIGNED FOR SHOPIFY (fully integrates with Magento & BigCommerce too). Centralize your customer support by connecting all channels in one place - email, live...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
LiveAgent helps businesses thrive in customer service. Great customer service starts with better customer service software. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Advanced automation features, rules and vast amounts of integrations create powerful customer service software for businesses of all sizes. Join companies like BMW, Yamaha, and Huawei in providing world-class customer service. Start your free trial, no credit card required. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Advanced automation features, rules and vast amounts of integrations...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bitrix24 is #1 free client management (CRM) and customer service solution, used by 8 million businesses worldwide. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 is #1 free client management (CRM) and customer service solution, used by 8 million businesses worldwide. Cloud/mobile/open source editions available. Multichannel customer service - email, telephony, website live chat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack and other mobile messengers are supported. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 is #1 free client management (CRM) and customer service solution, used by 8 million businesses worldwide. Cloud/mobile/open source editions available. Multichannel customer service - email, te...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SolarWinds® Take Control (formerly SolarWinds® MSP Anywhere) remote support software designed to help your IT business succeed. Lär dig mer om SolarWinds Take Control
SolarWinds Take Control remote support software is designed to help your business provide fast, secure IT support to nearly any platform, without breaking your budget. Take Control connects in seconds, offers deep diagnostic tools so you can troubleshoot quickly, a simple end user experience you can customize, and all the value-add features of more expensive solutions but at an affordable price. Try Take Control free for 14 days today. Lär dig mer om SolarWinds Take Control
SolarWinds Take Control remote support software is designed to help your business provide fast, secure IT support to nearly any platform, without breaking your budget. Take Control connects in seconds,...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats, för att stärka din kundservice. Lär dig mer om Smartsupp live chat
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Gå till hemsidan och skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp live chat
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva användar...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig p...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera dela...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Me...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Jira Service Management is an ITSM software that unlocks high-velocity teams to deliver great service experiences fast and together. Lär dig mer om Jira Service Management
Formerly known as Jira Service Desk, Jira Service Management is an IT service management solution that unlocks high-velocity teams. Empowered teams can deliver great service experiences, without the complexity of traditional ITSM, and coordinate efforts for even more impact through Jira's open collaborative platform. Integrated and streamlined workflows across development and operations speed both delivery and support at scale, with no silos between IT, Operations, and Developers. Lär dig mer om Jira Service Management
Formerly known as Jira Service Desk, Jira Service Management is an IT service management solution that unlocks high-velocity teams. Empowered teams can deliver great service experiences, without the co...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
EngageBay is a simple, affordable all-in-one marketing, sales and service CRM software to acquire, engage, nurture, close leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay is a simple, affordable, all-in-one marketing, sales and support CRM software built for small businesses and startups to acquire, engage, nurture web visitors and convert them to happy customers. EngageBay offers free live chat software to deliver the personalised one-on-one support to every customer using a simple and powerful free live chat software. - all from one easy to use platform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay is a simple, affordable, all-in-one marketing, sales and support CRM software built for small businesses and startups to acquire, engage, nurture web visitors and convert them to happy custom...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärning...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Improve your Customer Service and nurture your clients throughout their entire lifecycle on a single and affordable platform. Lär dig mer om Froged
If you're looking for a tool to improve your Customer Service and Retention process you definitely take a look at FROGED . Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages . 7-day FREE Trial Lär dig mer om Froged
If you're looking for a tool to improve your Customer Service and Retention process you definitely take a look at FROGED . Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire ...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Kundtjänstteam använder Trengo för att öka produktiviteten och för effektiv kundkommunikation. Trengo förenar alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Kundtjänstteam använder Trengo för att öka produktiviteten och för effektiv kundkommunikation. Trengo förenar alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Faceboo...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
From seed-stage startups to multinational companies, thousands of businesses choose ProProfs Help Desk to resolve customer issues. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is a popular online help desk software that is hosted on the leading cloud platform- IBM. With a shared inbox, you can simply track, prioritize, assign, and resolve all support tickets in a jiffy. Rise above repetitive tasks by leveraging an automated workflow- where tickets are automatically assigned to relevant agents and you receive automated alerts & notifications. With integrations such as Knowledge base and live chat, you can reduce ticket volume & engage with customers. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is a popular online help desk software that is hosted on the leading cloud platform- IBM. With a shared inbox, you can simply track, prioritize, assign, and resolve all support ticke...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Loop Email hjälper team att hantera kundmejl tillsammans och tillhandahålla en utmärkt kundservice inifrån deras inkorg. Lär dig mer om Loop Email
Den bästa kundservicen är i realtid och det gör att du kan få support från ditt team när du hanterar en kund. Att dela ditt offentliga e-postkonto (som [email protected] eller [email protected]) ger tydligt ägarskap över ditt offentliga e-postkonto samtidigt som du kan tilldela e-postmeddelanden till en annan person. Du kan även dela e-postmeddelanden med dina teammedlemmar och få svar direkt i sidochatten utan att kunden få reda på din interna diskussion. Lär dig mer om Loop Email
Den bästa kundservicen är i realtid och det gör att du kan få support från ditt team när du hanterar en kund. Att dela ditt offentliga e-postkonto (som [email protected] eller [email protected]) ger tydligt ägarskap öve...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
All-in-one call center solution designed to get the best out of every customer interaction Lär dig mer om Voiso
Advanced hosted call center solution. Voiso is dedicated to make your call and contact center the best it can be. Agents enjoy intuitive dashboards. Supervisors enjoy performance insight through 50+ metrics It takes only 2 minutes to deploy. Keep your phone numbers. Import all of your agents with one click. Nothing to buy, no upfront costs. Lär dig mer om Voiso
Advanced hosted call center solution. Voiso is dedicated to make your call and contact center the best it can be. Agents enjoy intuitive dashboards. Supervisors enjoy performance insight through 50+ me...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet co...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Put customer service at the heart of your company. Make agents more productive, managers more impactful and customers more empowered.
Zoho Desk is the industry's favourite customer service software with contextual AI that helps you to streamline your customer care, automating routine and managing multiple customer interactions gets easier on cloud. This includes conversations spread across various channels like email, phone, social media, live chat, and more, all from a single interface. Naturally, our free plan gives you 3 users free to help you get a head start with your customer service operations.
Zoho Desk is the industry's favourite customer service software with contextual AI that helps you to streamline your customer care, automating routine and managing multiple customer interactions gets e...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is the leading B2B-focused customer service solution that helps you build satisfaction and loyalty. A scalable, all-in-one support solution designed for B2B companies to make collaboration easy. Empower your support team to create better customer experiences that are focused on improving and maintaining customer relationships. We are used by B2B companies in software, healthcare, & transportation. Be a more efficient team that streamlines communication and ticket management.
TeamSupport is the leading B2B-focused customer service solution that helps you build satisfaction and loyalty. A scalable, all-in-one support solution designed for B2B companies to make collaboration ...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Build better customer relationships with the #1-rated Business Messenger.
Intercom is a Conversational Relationship Platform (CRP). With Intercom, you can build better customer relationships through personalized, messenger-based experiences across the customer journey. The world's most successful companies, like Atlassian, Shopify, and New Relic use Intercom to deliver conversational customer experiences through chat, bots, and personalized messaging.
Intercom is a Conversational Relationship Platform (CRP). With Intercom, you can build better customer relationships through personalized, messenger-based experiences across the customer journey. Th...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the worlds #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the worlds #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to del...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE inContact CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿
NICE inContact CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers th...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Automate your Customer Service operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Pipefy is the one platform with everything you need for a great Customer Service operation. Stop trying to manage your CS processes with error-prone emails and spreadsheets. Automate your customer service operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Pipefy is the one platform with everything you need for a great Customer Service operation. Stop trying to manage your CS processes with error-prone emails and spreadsheets. Automate your customer ser...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other customer support software, but the customer experience is personalized like a normal email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and specifically companies with 11+ users. Help Scout's clutter-free features are designed to keep teams, small and large, on the same page. With best in-class-reporting, an integrated knowledge base, tons of integrations, and a robust API, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers.
Help Scout scales like any other customer support software, but the customer experience is personalized like a normal email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and specifically companies w...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood a...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Get issues to team members in multiple departments across all devices automatically and easily. Respond, resolve, report. Demo today!
Customers easily voice their concerns by email, mobile device, or web portal. Business Rules to route issues to the right team quickly and automatically. Contact your customers with notifications about updates and resolutions. Get issues to team members in multiple departments when necessary. Use templates to submit common issues and create a self-service knowledge base for future concerns. Keep management happy with automatically generated reports delivered via email. Respond, resolve, report.
Customers easily voice their concerns by email, mobile device, or web portal. Business Rules to route issues to the right team quickly and automatically. Contact your customers with notifications abou...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
CloudApp unifies recording and sharing quick videos and screenshot annotation into one easy-to-use platform.
CloudApp unifies recording and sharing quick videos and screenshot annotation into one easy-to-use platform. CloudApps solution offers the video, image, audio, and file-sharing experience across Windows, Mac, Chrome, and iOS. It combines annotated screenshots, GIFs and screen recording in one easy-to-use app. Capture, get and instant link, and share. Our customers work at the Speed of Sight in Customer Support, Product Development, Design, Sales and Marketing.
CloudApp unifies recording and sharing quick videos and screenshot annotation into one easy-to-use platform. CloudApps solution offers the video, image, audio, and file-sharing experience across Window...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations.
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enable...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minut...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden.
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter.
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOf...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Free up your teams with automation and productivity features, keep track of service KPIs with intuitive reports and dashboards, and craft the perfect experience for your customers! Salesforce Essentials is designed for SMBs and offers in-product learning and guided setup flows, so you can get up and running within just a few hours. With Essentials you can offer support over Email, Phone, Social, and Web as well as deploy and customize branded self service support sites with just a few clicks.
Free up your teams with automation and productivity features, keep track of service KPIs with intuitive reports and dashboards, and craft the perfect experience for your customers! Salesforce Essential...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone te...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Resolve complex issues end-to-end and intelligently fix problems before customers know they have them.
ServiceNow Customer Service Management helps increase customer satisfaction while reducing costs by connecting customer service with other departments to resolve complex issues end-to-end. You can monitor trends and customers' products and services to proactively fix problems. Drive action to instantly take care of common customer requests and improve customer and agent experiences.
ServiceNow Customer Service Management helps increase customer satisfaction while reducing costs by connecting customer service with other departments to resolve complex issues end-to-end. You can moni...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Genesys Cloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement.
The Genesys Cloud application is all-in-one cloud customer service solution that helps you manage customer conversations and understand their journey. Give your employees a single tool that handles all communications - voice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether youre an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure youll exceed customer expectations today and tomorrow.
The Genesys Cloud application is all-in-one cloud customer service solution that helps you manage customer conversations and understand their journey. Give your employees a single tool that handles all...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Build interactive decision trees for self-service support and troubleshooting. Give your customers the power of on-demand self-help.
Zingtree makes it easy to create, customize, deploy, and analyze interactive decision tree FAQs, knowledge bases, and online troubleshooters. With Zingtree, it's incredibly easy to help customers self-solve problems and better navigate knowledge base information. Customers are gently guided to answers, and if a problem can't be solved your support techs get background information on the customer's problem. Easily integrated with email, chat, CRM or Help Desk systems, saves time and money.
Zingtree makes it easy to create, customize, deploy, and analyze interactive decision tree FAQs, knowledge bases, and online troubleshooters. With Zingtree, it's incredibly easy to help customers self-...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best to...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a produ...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
[New: Unlimited Agent Pricing] HappyFox is a cloud based customer service software. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system.Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses.
[New: Unlimited Agent Pricing] HappyFox is a cloud based customer service software. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media a...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat with SMS Text integration, Support Ticket Email Management, Knowledge Base, Call management and Facebook messenger integration connecting your company with customers in real time.
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat ...
  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbas
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar