Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kundtjänstsystem

Sverige Visa lokala produkter
591 resultat
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en kundtjänstprogramvara som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning. Lär dig mer om Tidio
Tidio är en allt i ett-plattform för kundservice som förbättrar din kundtjänst och ökar din försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HaloCRM is a cloud-based CRM solution for businesses of all sizes. Lär dig mer om HaloCRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Ditt digitala huvudkontor för kundservice. Leverera enastående kundupplevelser med Slack.
Ditt digitala högkvarter för service. Ge utmärkt kundservice genom att ge dina medarbetare de experter, verktyg och uppgifter de behöver. Sätt samman rätt team för att påskynda problemlösningen. Samla fall och incidenter i realtid och koppla enkelt in experter från hela företaget. Samarbeta och lös problem med röstbaserade Slack Huddles. Hitta svar i olika filer, meddelanden och kanaler med AI-baserad sökning. Öka produktiviteten med automatiserade arbetsflöden. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lär dig mer om Webex

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zendesk Support är supportprogramvaran byggd för att förbättra kundnöjdheten.
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar den kundnöjdheten med 25 % och agenternas produktivitet med 30 % oavsett volymen. Alla dina kundinteraktioner i realtid i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade ärendesvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är ett kundtjänstprogramvara med kontextuell AI som hjälper dig att effektivisera din kundservice, automatisera rutiner och enklare hantera flera kundinteraktioner i molnet. Detta inkluderar konversationer som är spridda över olika kanaler som e-post, telefon, sociala medier, livechatt och mer, allt från ett enda gränssnitt. Zohos kostnadsfria plan ger dig tre användare som hjälper dig att komma igång med din kundservice. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Lär dig mer om ConnectWise Control

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Med LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din webbplats.
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera chattsessioner samtidigt, skicka svar på vanliga frågor, lägga till chattaggar, granska chattutskrifter och skicka filer till kunder via chattfönstret. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bra kundservice börjar med bättre kundtjänstprogramvara. Imponera på dina kunder och förbättra kundnöjdheten.
LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Avancerade automatiseringsfunktioner och -regler och stora mängder integrationer skapar en kraftfull kundtjänstprogramvara för företag av alla storlekar. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lär dig mer om Act!

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen.
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿ Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up . and simple to use - with exceptional customer service. Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software. Lär dig mer om Really Simple Systems CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Lär dig mer om SugarCRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshanteri ng, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring, försäljning och support. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara att ge varje kund individanpassad personlig support med hjälp av en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta en riskfri testperiod idag. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Lär dig mer om Vtiger CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Automatisera din kundservice på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis.
Pipefy är en plattform med allt du behöver för en fantastisk kundserviceverksamhet. Sluta att försöka hantera dina kundserviceprocesser med felbenägna e-postmeddelanden och kalkylblad. Automatisera din kundservice på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats, för att stärka din kundservice.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Gå till hemsidan och skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Behandla dina kunder som människor, inte biljetter. Leverera en personlig support, oavsett kanal.
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade inkorgar kan team samarbeta för att ge en bättre upplevelse. Håll koll på meddelanden, lås upp insikter med metrik och automatisera arbetsflöden för att svara tre gånger snabbare. Cisco Meraki, Y Combinator och 4 000 andra team förlitar sig på Front för att sätta kunderna främst. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Lär dig mer om SAP Customer Experience

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Easy to use and update, KnowledgeOwl simplifies building and maintaining a knowledge base for your customers & staff.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lär dig mer om KnowledgeOwl

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lär dig mer om Yonyx

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Help Scout's customer service software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
With Help Scout, you can be available everywhere your customers need help, while giving your team the collaboration, organization, and automation tools they need to move faster. Deliver email, self-service, and live chat support from one powerful platform that feels just like your inbox. Answer 52% more emails with ease and reduce your support volume by 30%. You'll have happier customers and fewer support requests — everyone wins. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpCrunch är en topprankad kundtjänstprogramvara som inkluderar livechatt, kundtjänst, kunskapsbasfunktioner och mycket mer.
HelpCrunch är en topprankad kundserviceplattform som gör det möjligt för dig att ge omedelbara svar till kunder dygnet runt genom en livechatt, kundtjänst och kunskapsbas. Alla funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lär dig mer om CloudApp

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Resolve shortcomings, requests, and complaints quickly and easily in a centralized platform built for omnichannel customer service.
Be an industry leader in customer service with Issuetrak ticket management software. Designed for omnichannel request submission, Issuetrak software gives you instant visibility and quality control of your customer service team. Empowered with tools like automatic notifications, a self-service knowledge base, custom dashboards and reporting, plus a task manager, you’ll respond to requests faster, alleviate problems better, and get your customers back on track. Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Free up your teams with automation and productivity features, keep track of service KPIs with intuitive reports and dashboards, and craft the perfect experience for your customers! Salesforce Essentials is designed for SMBs and offers in-product learning and guided setup flows, so you can get up and running within just a few hours. With Essentials you can offer support over Email, Phone, Social, and Web as well as deploy and customize branded self service support sites with just a few clicks. Lär dig mer om Salesforce Essentials

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar