468 resultat
Varför Capterra är gratis
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Behandla dina kunder som människor, inte biljetter. Leverera en personlig support, oavsett kanal. Lär dig mer om Front
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade inkorgar kan team samarbeta för att ge en bättre upplevelse. Håll koll på meddelanden, lås upp insikter med metrik och automatisera arbetsflöden för att svara tre gånger snabbare. Cisco Meraki, Y Combinator och 4 000 andra team förlitar sig på Front för att sätta kunderna främst. Lär dig mer om Front
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Sprinklr hjälper märken att erbjuda förstklassig kundtjänst på företagsnivå med hjälp av en av branschens mest avancerade AI-motorer. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda kundservicelösningen i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr Modern Care drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att lyssna och svara kunder på mer än 35 moderna kanaler från en enda enhetlig plattform, vilket ökar möjligheterna till samtalsdriven handel och positiv varumärkesinteraktion. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda kundservicelösningen i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr Modern Care drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Ada är en lättanvänd plattform för kundtjänstautomatisering. Lär dig mer om Ada
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner ditt företag. Med Ada är det enkelt för icke-tekniska team att bygga en automatiserad chattrobotplattform i företagsklass som löser mer än 70 % av alla kundförfrågningar. Lär dig mer om Ada
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en kundtjänstprogramvara som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Vision Helpdesk erbjuder hjälpdesk, hjälpdesk för flerföretagshantering (Satellit-hjälpdesk eller delad hjälpdesk för flera företag) och ITIL-servicedeskverktyg och programvara för livechatt för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk) 3) Servicedesk (PinkVerify-certifierad ITIL-/ITSM-helpdesk) Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe. Vision Helpdesk är betrodd av över 8 000 företag världen över. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Med LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din webbplats. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera chattsessioner samtidigt, skicka svar på vanliga frågor, lägga till chattaggar, granska chattutskrifter och skicka filer till kunder via chattfönstret. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zendesk Support är supportprogramvaran byggd för att förbättra kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En app för att hantera alla dina kundservice-kanaler: livechatt, e-post, sociala medier. Gorgias är en kundtjänst utformad för Shopify. Lär dig mer om Gorgias
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Bra kundservice börjar med bättre kundtjänstprogramvara. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Avancerade automatiseringsfunktioner och -regler och stora mängder integrationer skapar en kraftfull kundtjänstprogramvara för företag av alla storlekar. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Avancerade automatiseringsfunktioner och -regler och stora mängder...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Automatisera din kundservice på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Pipefy är en plattform med allt du behöver för en fantastisk kundserviceverksamhet. Sluta att försöka hantera dina kundserviceprocesser med felbenägna e-postmeddelanden och kalkylblad. Automatisera din kundservice på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Pipefy är en plattform med allt du behöver för en fantastisk kundserviceverksamhet. Sluta att försöka hantera dina kundserviceprocesser med felbenägna e-postmeddelanden och kalkylblad. Automatisera...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats, för att stärka din kundservice. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Gå till hemsidan och skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpCrunch är en topprankad kundtjänstprogramvara som inkluderar livechatt, kundtjänst, kunskapsbasfunktioner och mycket mer. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunch är en topprankad kundserviceplattform som gör det möjligt för dig att ge omedelbara svar till kunder dygnet runt genom en livechatt, kundtjänst och kunskapsbas. Alla funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunch är en topprankad kundserviceplattform som gör det möjligt för dig att ge omedelbara svar till kunder dygnet runt genom en livechatt, kundtjänst och kunskapsbas. Alla funktioner: –...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring, försäljning och support. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara att ge varje kund individanpassad personlig support med hjälp av en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring, försäljning och support. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tribe är en molnbaserad plattform för nätgemenskaper utformad för att skala upp kundtjänst, främja självbetjäning och samla in respons. Lär dig mer om Tribe
Tribe är en modern och molnbaserad gemenskapsplattform som utformats för att ansluta dina kunder till varandra och ge dem möjligheten att hjälpa varandra. Gör det möjligt för dina kunder att hitta lösningar på sina problem, främja självbetjäning, samla in feedback, och driv kundens framgångar och kundretention. Använd Tribes modulära gemenskapsmotor, direkt tredjepartsintegration widgetar och programmeringsgränssnitt (application program interface, API) till att bygga en blomstrande kundgemenskap. Lär dig mer om Tribe
Tribe är en modern och molnbaserad gemenskapsplattform som utformats för att ansluta dina kunder till varandra och ge dem möjligheten att hjälpa varandra. Gör det möjligt för dina kunder att hitta...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Förbättra din kundservice och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform. Lär dig mer om Froged
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra din kundservice och retentionsprocess bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra din kundservice och retentionsprocess bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärnin...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Kundtjänstteam använder Trengo för att öka produktiviteten och för effektiv kundkommunikation. Trengo förenar alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Kundtjänstteam använder Trengo för att öka produktiviteten och för effektiv kundkommunikation. Trengo förenar alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Solarwinds® Take Control (tidigare SolarWinds® MSP Anywhere) programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt IT-företag att lyckas. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka budgeten. Take Control ansluts på några sekunder, erbjuder djupgående diagnostiska verktyg så att du snabbt kan felsöka, en enkel användarupplevelse som du kan anpassa och alla mervärdesfunktioner i dyrare lösningar till ett överkomligt pris. Prova Take Control gratis i 14 dagar idag. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder. Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
inSided är SaaS på riktigt utan några ytterligare kostnader eller krav på utvecklingsresurser, en webbaserad gemenskapsplattform som är både enkel att installera och skala. Lär dig mer om inSided
InSided är en ledande B2B SaaS-plattform för kundgemenskaper och abonnemangsbaserade företag. Den enda plattformen som byggts specifikt för B2B SaaS. Kundgemenskapsplattform som hjälper SaaS-företag att bli marknadsledande genom att förbättra digitalt kundengagemang i stor skala. Med inSided minskar du trycket på kundframgångsteamet, bygger upp kundengagemang och förespråkande samt får idéer om produktrespons. Lär dig mer om inSided
InSided är en ledande B2B SaaS-plattform för kundgemenskaper och abonnemangsbaserade företag. Den enda plattformen som byggts specifikt för B2B SaaS. Kundgemenskapsplattform som hjälper SaaS-företag...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Video-based customer service platform that helps businesses in the financial sector, healthcare, utilities and HR connect with clients. Lär dig mer om Video Call Center
VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable workflow. The solution can be integrated into existing contact center frameworks or back-end and archiving system and can be implemented within 3 weeks. The Video Call Center solution comes with multiple, ready-to-use modules for specific use cases (contracting, reporting, AI modules) Lär dig mer om Video Call Center
VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är ett kundtjänstprogramvara med kontextuell AI som hjälper dig att effektivisera din kundservice, automatisera rutiner och enklare hantera flera kundinteraktioner i molnet. Detta inkluderar konversationer som är spridda över olika kanaler som e-post, telefon, sociala medier, livechatt och mer, allt från ett enda gränssnitt. Zohos kostnadsfria plan ger dig tre användare som hjälper dig att komma igång med din kundservice.
Zoho Desk är ett kundtjänstprogramvara med kontextuell AI som hjälper dig att effektivisera din kundservice, automatisera rutiner och enklare hantera flera kundinteraktioner i molnet. Detta inkluderar...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Act! makes it easy for businesses to grow, delivering proven CRM and powerful emarketing, the ultimate toolset.
Act! CRM provides users with everything they need to market like a pro, turn leads into sales, and win raving fans for life. For over 30 years, Act! has been a pioneer in the small & midsized business software market and today offers the rich functionality, unparalleled flexibility, and exceptional value that enables a perfect fit for every customer.
Act! CRM provides users with everything they need to market like a pro, turn leads into sales, and win raving fans for life. For over 30 years, Act! has been a pioneer in the small & midsized...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest.
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshanteri...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar