425 resultat
Varför Capterra är gratis
Zendesk Support är supportprogramvaran byggd för att förbättra kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Ada är en lättanvänd plattform för kundtjänstautomatisering. Lär dig mer om Ada
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner ditt företag. Med Ada är det enkelt för icke-tekniska team att bygga en automatiserad chattrobotplattform i företagsklass som löser mer än 70 % av alla kundförfrågningar. Lär dig mer om Ada
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpCrunch är en topprankad kundtjänstprogramvara som inkluderar livechatt, kundtjänst, kunskapsbasfunktioner och mycket mer. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunch är en topprankad kundserviceplattform som gör det möjligt för dig att ge omedelbara svar till kunder dygnet runt genom en livechatt, kundtjänst och kunskapsbas. Alla funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunch är en topprankad kundserviceplattform som gör det möjligt för dig att ge omedelbara svar till kunder dygnet runt genom en livechatt, kundtjänst och kunskapsbas. Alla funktioner: –...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en kundtjänstprogramvara som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Behandla dina kunder som människor, inte biljetter. Leverera en personlig support, oavsett kanal. Lär dig mer om Front
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade inkorgar kan team samarbeta för att ge en bättre upplevelse. Håll koll på meddelanden, lås upp insikter med metrik och automatisera arbetsflöden för att svara tre gånger snabbare. Cisco Meraki, Y Combinator och 4 000 andra team förlitar sig på Front för att sätta kunderna främst. Lär dig mer om Front
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Vision Helpdesk erbjuder helpdesk, helpdesk för flerföretagshantering (Satellite eller Multi Company Help Desk) och ITIL-servicedeskverktyg för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk) 3) Servicedesk (PinkVerify-certifierad ITIL-/ITSM-helpdesk) Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe. Vision Helpdesk är betrodd av över 8 000 företag världen över. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
inSided är SaaS på riktigt utan några ytterligare kostnader eller krav på utvecklingsresurser, en webbaserad gemenskapsplattform som är både enkel att installera och skala. Lär dig mer om inSided
inSided är en webbaserad plattform, specifikt byggd så att dina kunder enkelt kan hitta svar på sina frågor, skala upp din kundtjänst, kundens framgång och öka kundens självbetjäning, kundlojalitet, produktimplementering och förespråkande. Hjälp dina kunder att hjälpa andra genom att ge dem verktygen för effektiv självbetjäning, inlärning genom kommunikation och få produktinsikter så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt – att dina kunder är nöjda. Lär dig mer om inSided
inSided är en webbaserad plattform, specifikt byggd så att dina kunder enkelt kan hitta svar på sina frågor, skala upp din kundtjänst, kundens framgång och öka kundens självbetjäning, kundlojalitet,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Med LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din webbplats. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera chattsessioner samtidigt, skicka svar på vanliga frågor, lägga till chattaggar, granska chattutskrifter och skicka filer till kunder via chattfönstret. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En app för att hantera alla dina kundservice-kanaler: livechatt, e-post, sociala medier. Gorgias är en kundtjänst utformad för Shopify. Lär dig mer om Gorgias
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Bra kundservice börjar med bättre kundtjänstprogramvara. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Avancerade automatiseringsfunktioner och -regler och stora mängder integrationer skapar en kraftfull kundtjänstprogramvara för företag av alla storlekar. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Avancerade automatiseringsfunktioner och -regler och stora mängder...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Solarwinds® Take Control (tidigare SolarWinds® MSP Anywhere) programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt IT-företag att lyckas. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka budgeten. Take Control ansluts på några sekunder, erbjuder djupgående diagnostiska verktyg så att du snabbt kan felsöka, en enkel användarupplevelse som du kan anpassa och alla mervärdesfunktioner i dyrare lösningar till ett överkomligt pris. Prova Take Control gratis i 14 dagar idag. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats, för att stärka din kundservice. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Gå till hemsidan och skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang. Lär dig mer om Genesys Cloud
Genesys moln-applikationen är en allt-i-ett molnbaserad kundservicelösning som hjälper dig att hantera samtal med kunder och förstå deras resa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud
Genesys moln-applikationen är en allt-i-ett molnbaserad kundservicelösning som hjälper dig att hantera samtal med kunder och förstå deras resa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tribe är en molnbaserad plattform för nätgemenskaper utformad för att skala upp kundtjänst, främja självbetjäning och samla in respons. Lär dig mer om Tribe
Tribe är en modern och molnbaserad gemenskapsplattform som utformats för att ansluta dina kunder till varandra och ge dem möjligheten att hjälpa varandra. Gör det möjligt för dina kunder att hitta lösningar på sina problem, främja självbetjäning, samla in feedback, och driv kundens framgångar och kundretention. Använd Tribes modulära gemenskapsmotor, direkt tredjepartsintegration widgetar och programmeringsgränssnitt (application program interface, API) till att bygga en blomstrande kundgemenskap. Lär dig mer om Tribe
Tribe är en modern och molnbaserad gemenskapsplattform som utformats för att ansluta dina kunder till varandra och ge dem möjligheten att hjälpa varandra. Gör det möjligt för dina kunder att hitta...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring, försäljning och support. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara att ge varje kund individanpassad personlig support med hjälp av en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring, försäljning och support. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Improve your Customer Service and nurture your clients throughout their entire lifecycle on a single and affordable platform. Lär dig mer om Froged
If you're looking for a tool to improve your Customer Service and Retention process you definitely take a look at FROGED . Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages . 7-day FREE Trial Lär dig mer om Froged
If you're looking for a tool to improve your Customer Service and Retention process you definitely take a look at FROGED . Our tool has been designed to nurture your customers throughout their...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter Lär dig mer om Call Center Studio
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter. Lär dig mer om Call Center Studio
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer. Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Kundtjänstteam använder Trengo för att öka produktiviteten och för effektiv kundkommunikation. Trengo förenar alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Kundtjänstteam använder Trengo för att öka produktiviteten och för effektiv kundkommunikation. Trengo förenar alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies,...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code....

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är ett kundtjänstprogramvara med kontextuell AI som hjälper dig att effektivisera din kundservice, automatisera rutiner och enklare hantera flera kundinteraktioner i molnet. Detta inkluderar konversationer som är spridda över olika kanaler som e-post, telefon, sociala medier, livechatt och mer, allt från ett enda gränssnitt. Zohos kostnadsfria plan ger dig tre användare som hjälper dig att komma igång med din kundservice.
Zoho Desk är ett kundtjänstprogramvara med kontextuell AI som hjälper dig att effektivisera din kundservice, automatisera rutiner och enklare hantera flera kundinteraktioner i molnet. Detta...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE inContact CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿
NICE inContact CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Use customer intent data and intelligent routing to get your customers to the right agent. Give your agents next step guidance before they answer the phone. Provide intuitive self-service options with real-time natural language processing. Automatically sync interactions to your CRM, and monitor and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Use customer intent data and intelligent routing to get your customers to the...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Automatisera din kundservice på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis.
Pipefy är en plattform med allt du behöver för en fantastisk kundserviceverksamhet. Sluta att försöka hantera dina kundserviceprocesser med felbenägna e-postmeddelanden och kalkylblad. Automatisera din kundservice på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis.
Pipefy är en plattform med allt du behöver för en fantastisk kundserviceverksamhet. Sluta att försöka hantera dina kundserviceprocesser med felbenägna e-postmeddelanden och kalkylblad. Automatisera...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta en riskfri testperiod idag.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tidio merges live chat and chatbots in one tool to help you skyrocket your sales and level of customer service.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while also creating a boost in sales and satisfaction by engaging visitors in real-time. Additionally, this product is available on-the-go with iOS and Android features to keep your customer conversations fluid across all devices.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other customer support software, but the customer experience is personalized like a normal email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and specifically companies with 11+ users. Help Scout's clutter-free features are designed to keep teams, small and large, on the same page. With best in-class-reporting, an integrated knowledge base, tons of integrations, and a robust API, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers.
Help Scout scales like any other customer support software, but the customer experience is personalized like a normal email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and specifically companies...

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar