Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
561 resultat
Kundkommunikationsplattformen som förenar alla meddelandekanaler i en enda vy. Gör kundkommunikationen enkel. Lär dig mer om Trengo
Kundtjänstteam använder Trengo för att öka produktiviteten och för effektiv kundkommunikation. Trengo förenar alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Ada är en lättanvänd plattform för kundtjänstautomatisering. Lär dig mer om Ada
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner ditt företag. Med Ada är det enkelt för icke-tekniska team att bygga en automatiserad chattrobotplattform i företagsklass som löser mer än 70 % av alla kundförfrågningar. Lär dig mer om Ada

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en kundtjänstprogramvara som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bra kundservice börjar med bättre kundtjänstprogramvara. Imponera på dina kunder och förbättra kundnöjdheten. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Avancerade automatiseringsfunktioner och -regler och stora mängder integrationer skapar en kraftfull kundtjänstprogramvara för företag av alla storlekar. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Vision Helpdesk erbjuder hjälpdesk, hjälpdesk för flerföretagshantering (Satellit-hjälpdesk eller delad hjälpdesk för flera företag) och ITIL-servicedeskverktyg och programvara för livechatt för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk) 3) Servicedesk (PinkVerify-certifierad ITIL-/ITSM-helpdesk) Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe. Vision Helpdesk är betrodd av över 8 000 företag världen över. Lär dig mer om Vision Helpdesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Med LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din webbplats. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera chattsessioner samtidigt, skicka svar på vanliga frågor, lägga till chattaggar, granska chattutskrifter och skicka filer till kunder via chattfönstret. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En app för att hantera alla dina kundservice-kanaler: livechatt, e-post, sociala medier. Gorgias är en kundtjänst utformad för Shopify. Lär dig mer om Gorgias
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring, försäljning och support. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara att ge varje kund individanpassad personlig support med hjälp av en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats, för att stärka din kundservice. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 54 000 aktiva användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Gå till hemsidan och skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning. Lär dig mer om Tidio
Tidio är en allt i ett-plattform för kundservice som förbättrar din kundtjänst och ökar din försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Behandla dina kunder som människor, inte biljetter. Leverera en personlig support, oavsett kanal. Lär dig mer om Front
Front är bättre än en kundtjänst och är en samarbetsinkorg för all kundkommunikation – e-post, chatt, sociala medier, SMS och mer. Med e-postmeddelanden till [email protected] eller [email protected] i delade inkorgar kan team samarbeta för att ge en bättre upplevelse. Håll koll på meddelanden, lås upp insikter med metrik och automatisera arbetsflöden för att svara tre gånger snabbare. Cisco Meraki, Y Combinator och 4 000 andra team förlitar sig på Front för att sätta kunderna främst. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
GreenRope ger dig en komplett uppsättning av försäljnings-, marknadsförings- och kundserviceverktyg som hjälper ditt team att ge en kundanpassad support. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM integrerar CRM, automatiserad marknadsföring och kundservicehantering i en enda plattform – en helhetslösning som hjälper hela ditt team att göra skillnad. Ditt team får en komplett uppsättning av kundserviceverktyg för att leverera och automatisera en optimerad kundupplevelse genom chatt, ärendehantering, realtidsuppdateringar, datainsamling och smidiga kopplingar mellan avdelningar. Med integrerad CRM och kundservice kan ditt team vara mer produktivt och stödjande. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Tribe är en molnbaserad plattform för nätgemenskaper utformad för att skala upp kundtjänst, främja självbetjäning och samla in respons. Lär dig mer om Tribe
Tribe är en modern och molnbaserad gemenskapsplattform som utformats för att ansluta dina kunder till varandra och ge dem möjligheten att hjälpa varandra. Gör det möjligt för dina kunder att hitta lösningar på sina problem, främja självbetjäning, samla in feedback, och driv kundens framgångar och kundretention. Använd Tribes modulära gemenskapsmotor, direkt tredjepartsintegration widgetar och programmeringsgränssnitt (application program interface, API) till att bygga en blomstrande kundgemenskap. Lär dig mer om Tribe

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Förbättra din kundservice och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform. Lär dig mer om Froged
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra din kundservice och retentionsprocess bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärnin gsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
REVE Chat är en programvara för livechatt med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till kunder så de får bättre försäljning och support. Lär dig mer om REVE Chat
REVE Chat är ett molnbaserat livechattprogram med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till dina webbplatsbesökare för bättre kundservice och ökar försäljningskonverteringen. Företag kan omedelbart kommunicera med sina kunder via olika kanaler, t.ex. livechatt på webbplatsen, röst-/videochatt, Facebook Messenger, Viber, mobilappar (Android, iOS) med en enda plattform. REVE Chat har även avancerade funktioner som skärmdelning och webbläsardelning, avdelningshantering och automatiska utlösare. Lär dig mer om REVE Chat

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lär dig mer om LiveCaller

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Video-based customer service platform that helps businesses in the financial sector, healthcare, utilities and HR connect with clients. Lär dig mer om Video Call Center
Abylon's VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable workflow. The solution can be integrated into existing contact center frameworks or back-end and archiving system and can be implemented within 3 weeks. The Video Call Center solution comes with multiple, ready-to-use modules for specific use cases (contracting, reporting, AI modules) Lär dig mer om Video Call Center

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lär dig mer om Webex

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zendesk Support är supportprogramvaran byggd för att förbättra kundnöjdheten.
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar den kundnöjdheten med 25 % och agenternas produktivitet med 30 % oavsett volymen. Alla dina kundinteraktioner i realtid i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade ärendesvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Lär dig mer om ConnectWise Control

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är ett kundtjänstprogramvara med kontextuell AI som hjälper dig att effektivisera din kundservice, automatisera rutiner och enklare hantera flera kundinteraktioner i molnet. Detta inkluderar konversationer som är spridda över olika kanaler som e-post, telefon, sociala medier, livechatt och mer, allt från ett enda gränssnitt. Zohos kostnadsfria plan ger dig tre användare som hjälper dig att komma igång med din kundservice. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lär dig mer om Act!

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿ Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Lär dig mer om SugarCRM

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up . and simple to use - with exceptional customer service. Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software. Lär dig mer om Really Simple Systems CRM

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshanteri ng, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Varningar / Eskalering
  • Livechatt
  • Kunskapsbashantering
  • Självbetjäningsportal
  • Köhantering
  • Prestandamätningar