Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Kundtjänstsystem

Kundtjänstsystem gör det möjligt för en organisation att hantera och spåra kundrelationer och supporttjänster. Från felsökning till rapportering av klagomålslösning, med kundtjänstsystem kan organisationer hantera och bedöma kvaliteten på sina kundinteraktioner. Kundtjänstsystem hjälper också till med hanteringen och distributionen av en intern kunskapsbas och ger kundtjänstrepresentanter den information som krävs för att lösa kundklagomål. Kundtjänstsystem är relaterade till call center-system, helpdesk-system och kunskapshanteringsprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kundtjänstsystem

Sverige Visa lokala produkter

89 resultat

En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kundtjänstprogramvara gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en kundtjänstprogramvara som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
HaloCRM är en molnbaserad kundtjänstlösning för företag av alla storlekar. Lär dig mer om HaloCRM
HaloCRM är en kraftfull kundtjänstlösning som är utformad för växande team som behöver ett allomfattande verktyg utan begränsningar. HaloCRM:s omnikanalplattform har inga dolda avgifter eller låsta funktioner och erbjuder avancerad rapportering, självbetjäningsfunktioner, automatisering, webbplatsintegration, virtuella agenter och mycket mer. Eftersom det är lätt att komma igång med och behärska HaloCRM samtidigt som den kan få ditt företag att växa, kan du på ett flexibelt sätt centralisera din kundkommunikation med kraftfull men ändå intuitiv funktionalitet för att skapa exceptionell kundnöjdhet. Lär dig mer om HaloCRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
GreenRope ger dig en komplett uppsättning av försäljnings-, marknadsförings- och kundserviceverktyg som hjälper ditt team att ge en kundanpassad support. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM integrerar CRM, automatiserad marknadsföring och kundservicehantering i en enda plattform – en helhetslösning som hjälper hela ditt team att göra skillnad. Ditt team får en komplett uppsättning av kundserviceverktyg för att leverera och automatisera en optimerad kundupplevelse genom chatt, ärendehantering, realtidsuppdateringar, datainsamling och smidiga kopplingar mellan avdelningar. Med integrerad CRM och kundservice kan ditt team vara mer produktivt och stödjande. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Tribe är en molnbaserad plattform för nätgemenskaper utformad för att skala upp kundtjänst, främja självbetjäning och samla in respons. Lär dig mer om Bettermode
Tribe är en modern och molnbaserad gemenskapsplattform som utformats för att ansluta dina kunder till varandra och ge dem möjligheten att hjälpa varandra. Gör det möjligt för dina kunder att hitta lösningar på sina problem, främja självbetjäning, samla in feedback, och driv kundens framgångar och kundretention. Använd Tribes modulära gemenskapsmotor, direkt tredjepartsintegration widgetar och programmeringsgränssnitt (application program interface, API) till att bygga en blomstrande kundgemenskap. Lär dig mer om Bettermode

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Zendesk Support är supportprogramvaran byggd för att förbättra kundnöjdheten.
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar den kundnöjdheten med 25 % och agenternas produktivitet med 30 % oavsett volymen. Alla dina kundinteraktioner i realtid i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade ärendesvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är ett kundtjänstprogramvara med kontextuell AI som hjälper dig att effektivisera din kundservice, automatisera rutiner och enklare hantera flera kundinteraktioner i molnet. Detta inkluderar konversationer som är spridda över olika kanaler som e-post, telefon, sociala medier, livechatt och mer, allt från ett enda gränssnitt. Zohos kostnadsfria plan ger dig tre användare som hjälper dig att komma igång med din kundservice. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Med LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din webbplats.
LiveChat erbjuder ett kostnadseffektivt sätt för ditt supportteam för att leverera en fantastisk upplevelse under hela kundresan. Det gör kundservicen mer effektiv genom att låta dig hålla flera chattsessioner samtidigt, skicka svar på vanliga frågor, lägga till chattaggar, granska chattutskrifter och skicka filer till kunder via chattfönstret. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Bra kundservice börjar med bättre kundtjänstprogramvara. Imponera på dina kunder och förbättra kundnöjdheten.
LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Avancerade automatiseringsfunktioner och -regler och stora mängder integrationer skapar en kraftfull kundtjänstprogramvara för företag av alla storlekar. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen.
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri kundhanterings- (CRM) och kundservicelösning som används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring, försäljning och support. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara att ge varje kund individanpassad personlig support med hjälp av en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike är en kundtjänstlösning med webbchatt och mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM kundtjänstprogramvara – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning.
Tidio är en allt i ett-plattform för kundservice som förbättrar din kundtjänst och ökar din försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Varningar/eskalering
  • Livechatt
  • Självbetjäningsportal
  • Kunddatabas
  • Köhantering
  • Call Center-hantering
  • Prestandamätningar
  • E-posthantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik