I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Butiksdatasystem

Butiksdatasystem, eller retail management-system, hanterar ekonomisk rapportering, bokföring och drift av detaljhandelsbutiker genom att integrera centrala affärsprocesser såsom försäljningsplats (POS-system), hantering av kundrelationer (CRM-programvara), lagerhantering, redovisning, HR, marknadsföring och e-handel. Genom att implementera en butiksdatalösning kan organisationer öka försäljningen, sänka kostnaderna och maximera sina konkurrensfördelar. Dessa system underlättar distributionen av nyckeldata i hela företaget och tillhandahåller infrastruktur för korrekt försäljningsrapportering och intäktsprognoser.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Butiksdatasystem

Sverige Visa lokala produkter
29 resultat
Ge kunderna en enastående upplevelse i alla försäljningskanaler, med en enhetlig plattform för detaljhandelshantering i NetSuite. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite tillhandahåller ett heltäckande molnbaserat hanteringssystem för detaljhandeln som hanterar redovisning, lager- och orderhantering, CRM, försäljningsställen och e-handel. Med en samlad datainstans för all tillverkning, partihandel och detaljhandel, kan NetSuite hjälpa företag hantera hela organisationen med en enhetlig molnplattform som är tillgänglig när som helst, var som helst. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Komplett lösning för förlorad och upphittad hantering. Ge dina slutkunder möjligheten att söka och göra anspråk på sin förlorade egendom online. Lär dig mer om iLost for Business
Komplett Lost and Found-hanteringslösning. Ge dina slutkunder möjligheten att söka och göra anspråk på sin förlorade egendom online. Över 400 regerings-, små och medelstora företag och företagskunder med över 8000 medarbetare runt om i världen använder iLost. Fullt konfigurerbar med över 50 funktioner för din organisation och en flerspråkig slutkundssupport via telefon och e-post, med en totalpoäng på 4,5 baserat på >12 000 slutkunder. iLost är stolt ägare av både en ISO 27001 och 9001 certifiering. Lär dig mer om iLost for Business

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Quant är en molnlösning för hantering av detaljhandelsutrymmen, produktkategorier, planogram, hylletiketter och automatisk beställning. Lär dig mer om Quant
I Quant ritar och hanterar kunderna planritningar för tusentals butiker och publicerar hundratusentals planogram varje år. Tack vare smart automatisk generering av planogram som är optimerade för försäljning Baserat på användardefinierade mallar är det möjligt att hålla planogrammen uppdaterade även i stora försäljningsnätverk med olika butiker, utan ökade krav på mänskliga resurser. Lär dig mer om Quant

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Brightpearl är ett komplett butiksförvaltningssystem för etablerade omnikanalbutiker på flera butiksplattformar.
Brightpearl är en allt i ett-lösning för butiksförvaltning som utformats för hög tillväxt eller etablerade återförsäljare, grossister och multikanalvarumärken, integrerat med orderhantering, bokföring, lagerhantering, leveranshantering, POS, leverantörshantering och CRM. Med den kraftfulla automatiseringsfunktionen för arbetsflöde förbättrar Brightpearl effektiviteten i orderbearbetningen med 70 % och minskar antalet mänskliga fel med 65 %. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Ett molnbaserat försäljningsställe för iPad med ett integrerat, webbaserat mobilt skyltfönster som möjliggör online-shopping för slutkonsumenten.
Bindo är ett helt mobilt molnbaserat iPad-försäljningssystem som omedelbart förser din fysiska butik med en online e-handelsbutik. Allt det tunga arbetet är redan gjort. Du skannar en streckkod och får reda på vilken produkt det är fråga om. Du lägger till kunden och spårar deras lojalitet. När du börjar få ont om en produkt utfärdas en inköpsorder. Bindo är mer än en POS – det är en 360-graders detaljhandelslösning som organiserar din butik och förbättrar ditt slutresultat. Lär dig mer om Bindo POS

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Återförsäljarhanteringssystem som hjälper säljarna att öka försäljningen samtidigt som lönsamheten förbättras.
Prisync är ett hanteringssystem för återförsäljare som hjälper webbutiker från hela världen att fatta lönsamma beslut om prishantering. Användarna sparar tid och pengar samtidigt som de säljer mer och förbättrar lönsamheten. Värdefulla data tas med i beslutsfattandet och inom en vecka ser du att försäljningen påverkas. Kundtjänst 24/7 finns där för att besvara kundernas frågor och ett kostnadsfritt introduktionsprogram erbjuds för att se till att användarna får ut mesta möjliga av verktyget. Lär dig mer om Prisync

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Price2Spy är ett detaljhandelshanteringssystem som hjälper återförsäljare att fatta prissättningsbeslut som hjälper till att förbättra lönsamheten.
Price2Spy är ett detaljhandelshanteringssystem som hjälper återförsäljare att fatta prissättningsbeslut som hjälper till att förbättra lönsamheten. Med Price2Spy säkerställer du att din detaljhandelsorganisation fungerar som den ska och betjänar dina målkunder. Slösa inte tid och pengar på fel beslut. Börja skapa och öka din vinst idag. Lär dig mer om Price2Spy

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
B2B-försäljningsplattform för storföretag och konsumentvaruföretag kombinerar försäljningsautomatisering, B2B-e-handel och genomförande av detaljhandel.
Pepperis B2B-försäljningsplattform är byggd för storföretag och konsumentvaruföretag. Plattformen erbjuder en omfattande handelsplattform för att konsekvent hantera alla aspekter av din B2B-omnikanalsförsäljning. Plattformen ger dig möjlighet att sälja mer, bättre och snabbare och kombinerar säljkraftsautomation, B2B-e-handel, genomförande av detaljhandel och ruttredovisning/direktleverans till butik (direct store delivery, DSD) i en integrerad mobil lösning som körs på alla enheter för att maximera personlig och onlineförsäljning av B2B. Lär dig mer om Pepperi

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system med gratis bearbetning. Perfekt för detaljhandel och restauranger för att snabba på verksamheten och öka försäljningen.
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system för Windows-datorer, Android och Poynt. eHopper passar små företag, som snabbmatsrestauranger, kaféer, bagerier, barer, spritbutiker, food trucks och andra detaljhandelsföretag som är ute efter en konsoliderad lösning för att förenkla sin verksamhet och kundservice. Viktiga funktioner: Orderhantering Orderspårning Kundhantering Betalningar Uppdelade betalningar Kvitton Lager Medarbetarhantering Lär dig mer om eHopper

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Multiorders är en av de ledande programvarorna för lager- och transporthantering som optimerar försäljning via flera kanaler på ett optimalt sätt.
Den här kraftfulla programvaran integreras med alla e-handelsjättar – Amazon, eBay, Etsy, Wix, Shopify, Squarespace, WooCommerce med flera så att säljare kan genomföra sina beställningar fem gånger snabbare. Anslut alla dina transportörer och skriv ut etiketter med bara ett klick. Hantera prissättning och lagernivåer för alla försäljningskanaler från samma plats. Verktyget inkluderar förstklassiga transportalternativ, till exempel USPS Commercial pricing, utan några volymkrav. Tillgängligt med alla kända transportörer. Lär dig mer om Multiorders

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Innovativt butiks- och lagerhanteringssystem för mode-, skönhets- och specialbutiker runt om i världen med fem eller fler butiker.
Missa aldrig en rea. Tillverkad för återförsäljare med 5 butiker eller mer. Cegid tillhandahåller molnbaserad detaljhandelsprogramvara till mode-, skönhets- och specialbutiker. Denna molnplattform inkluderar OMS och DOM, varuförsäljning och lageroptimering, planering och prognoser, onlinebutik och omnikanaltjänster, mobil POS, clienteling och CRM. Över 1 000 detaljhandelsvarumärken och lyxvarumärken och 70 000 butiker i 75 länder litar alla på Cegid. Rankad i RIS, nämnd i Gartner, IHL, Forrester. Lär dig mer om Cegid Retail

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
AI-plattform för dynamisk prissättning och kampanjer – omvandla data till prissättningsbeslut.
Quicklizard (QL) erbjuder en ledande dynamisk prissättning- och kampanjplattform för e-handel och omnikanals-återförsäljare. Med QL kan du övervaka, beräkna och tillämpa optimala priser baserat på marknadstrender i realtid. Denna AI-plattform spårar och analyserar kontinuerligt flera datakällor för att justera priser så att du kan upprätthålla både lönsamheten och konkurrenskraften. Lär dig mer om Quicklizard

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Performance Enablement-plattformen
Rallyware Performance Enablement-plattformen levererar rätt inlärningsaktivitet till rätt person vid rätt tidpunkt. Plattformen kopplar samman företagsspecifika mål med data om arbetsstyrkans prestationer med hjälp av AI och vetenskapsbaserad spelifiering. Rallyware används i 57 länder och har stöd för över 20 språk och miljontals användare. Lösningen har använts för att stärka arbetsstyrkan i företag som Samsung, Recruit, Avon, Yanbal, Nu Skin, Pampered Chef och många andra. Lär dig mer om Rallyware

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
priceintelligence stödjer dig genom att tillhandahålla all relevant information för att dynamiskt justera dina priser.
Programvaran priceintelligence är en av de ledande lösningarna för att fastställa aktuella marknadsdata och prisoptimering samt erbjuder omfattande tjänster inom prissättning. Ett starkt fokus på teknik, innovation och närhet till kunden gör det möjligt att leverera data av högre kvalitet till kunderna och hjälpa dem att utveckla sina företag. Välkända återförsäljare och varumärken förlitar sig på programvaran. Lär dig mer om XPLN Suite

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Gratis webbaserad beställningsplattform som hjälper alla att sälja produkter på internet, på ens hemsida och via sociala medier
DeliverAI är en ny, enkel och effektiv lösning för att skapa en hemsida åt din firma på 10 minuter. DeliverAI är enkelt integrerat med logistikleverantörer, analyser, sociala medier och kan generera och hantera beställningar i mer än 100 olika kanaler, inklusive kampanjer, lojalitet, orderspårning. DeliverAI lanserades i Dubai i oktober 2020 och har utan svårighet fått över 100 kunder runt om i världen. Lär dig mer om DeliverAI

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Sälj mer, med större marginaler, i dina detaljhandelskanaler. Använd GoFacts programvara för att hantera dina operativa processer. Lätt att använda.
GoFact handlar om att förenkla de operativa processerna i detaljhandeln och hantera komplexa produkthierarkier inom mode, skor, accessoarer, underkläder osv. GoFact är en SaaS-lösning som optimerar verksamheten för: # Ökad genomförsäljning # Ökad bruttomarginal # Minskat lager – GoFact används av: återförsäljare, grossister och onlinehandlare. Lär dig mer om GoFact

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Kraftfull mobil molnlösning som tillhandahåller kommunikation och analyser i realtid för försäljning, distribution, strategi, HR och varumärkesprofilering.
Bizom är en mobilfokuserad, SaaS-baserad tekniklösning som utnyttjar automatisering och data för att hjälpa konsumentmärken att effektivisera leveranser nedströms och öka försäljningen. Bland Bizoms moduler finns informationssystem i marknadsföring (sales force automation, SFA), distributörshanteringssystem (distributor management system, DMS) samt genomförande och hantering av detaljhandel. Var och en av dessa moduler använder Bizoms egenutvecklade analysmotor ELL samt AI och maskininlärning (machine learning, ML) för att tillhandahålla varumärkesanpassade rapporter, varningar och användbara insikter. Lär dig mer om Bizom

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning.
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning. Den flexibla tekniken gör det möjligt att uppnå större smidighet och nyskapande, med lägre IT-kostnader, för mer differentierade och anpassade kundupplevelser genom alla kanaler, genom nyckelfunktioner som en mobil- och webbutik, POS, CRM och utveckling av kundrelationer, OMS-motor, pris- och rabatthantering, mobilt lager eller anslutningar med lösningar som SAP eller Magento. Lär dig mer om Openbravo

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Ordorite erbjuder en början till slut hanteringslösning för återförsäljare av möbler, sängkläder och liknande med flera butiker
Ordorite erbjuder en början till slut hanteringslösning för återförsäljare av möbler, sängkläder och liknande. Systemet kan hantera alla aspekter av din verksamhet, från försäljningsstället, lagerstyrning, lagerhantering, leverans och logistik, kundservice, marknadsföring, mobila lösningar, affärsanalys, omnikanalsupport och mycket mer. Oavsett om du har en eller flera butiker kan Ordorite hantera hela ditt lager i ett enda effektivt system. Lär dig mer om Ordorite

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Mallcomm är en flerfaldigt prisbelönt 360-graders-integreringslösning för att hantera och engagera bostadsgemenskaper.
Mallcomm omvandlar användarens upplevelse av utrymmet, skapar lojalitet genom att sammanföra människor med platser och samtidigt leverera effektiv drift, betydande budgetbesparingar och värdefulla insikter. Plattformen har implementerats i över 300 destinationer i 22 länder och används aktivt av mer än 300 000 användare runt om i världen. Bland kunderna finns Unibail-Rodamco-Westfield, Savills, Brookfield Retail Properties, Mall of America, King’s Cross, Hammerson, British Land, Klepierre och många fler. Lär dig mer om Mallcomm

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Leafio är en lösning för automatiserad generering av planogram, automatiserad optimering av planogrammen, utförandekontroll och prestandaförbättring för hyllutrymmen.
På Leafio skapas programvara för att automatisera och optimera försörjningskedjan för återförsäljare och för optimering av hyllutrymmen. Programvaran betjänar stolt över 150 detaljhandelsföretag i över 15 länder, vilket bidrar till en konkurrensfördel på marknaden, ökat motstånd mot störningar och ökade intäkter med högre marginal. Lär dig mer om Shelf Efficiency

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram
Utformad för att självständigt planera efterfrågan, utföra ordergenerering och se till att alla nivåer i försörjningskedjan är i balans.
På leafio skapas programvara för att automatisera och optimera försörjningskedjan inom detaljhandeln. Programvaran betjänar stolt över 150 detaljhandelsföretag i över 15 länder, vilket bidrar till en konkurrensfördel på marknaden, ökat motstånd mot störningar och ökade intäkter med högre marginal. Lär dig mer om Leafio Inventory Management

Funktioner

  • Personalhantering
  • Inköpsorderhantering
  • Lagerhantering för detaljhandel
  • Orderhantering
  • Lagerhanteringssystem
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Returhantering
  • Redovisningsintegration
  • Rapportering och analys
  • Lojalitetsprogram