I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

POS-system

POS-system automatiserar insamlingen av finansiella transaktioner och försäljningstransaktioner. Kassasystem eller POS-system för butiker och detaljhandel är bland de mest sofistikerade och kraftfulla datornätverken i företagsvärlden. POS-system integrerar avgörande affärsfunktioner som försäljningsspårning, kundfordringar, inköp och lagerhantering i flera kassor eller butiker. POS-system tillhandahåller också infrastrukturen för att ansluta detaljhandelsplatser till leveranskedjans verksamhet och den högsta företagsledningen. Använd Capterra för att hitta en POS-lösning som fungerar för ditt företag i Sverige.

31 resultat
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support. Lär dig mer om Infrasys Cloud POS
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Lär dig mer om Infrasys Cloud POS

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
EasyWebshop är en användarvänlig webbshop-programvara som gör att du kan skapa en webbplats eller webbshop själv utan någon teknisk kunskap. Lär dig mer om EasyWebshop
EasyWebshop är speciellt utvecklad för den europeiska e-handelsmarknaden och har långtgående optimeringar för sökbarhet i sökmotorer. Webbutikerna har en attraktiv design, intuitiv navigering och en optimerad kassaprocess för maximal konvertering. 1. Funktioner EasyWebshop erbjuder en kraftfull plattform med många funktioner, så du kommer inte att stöta på begränsningar när din butik växer. Vi erbjuder bästa pris/kvalitet. 2. Service och tjänster Hos oss finns inga chatbottar, AI och standardsvar. Våra kunder kan lita på en snabb, professionell och lättillgänglig supporttjänst. 3. Prisvärt Allt ingår i priset, inklusive domännamn, säkerhetscertifikat, e-post och webbhotell. Det finns inga obehagliga överraskningar som t.ex. transaktionsavgifter och extra avgifter för tillägg och design. Det finns inget obligatoriskt och svåruppsägbart avtal. Det finns inget behov av det: våra kunder är vanligtvis nöjda och lojala mot vår plattform. Lär dig mer om EasyWebshop

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Använd Vagaros programvara för salong, SPA och träning för att få bokningar, behandla betalningar, skicka påminnelser och marknadsföra ditt företag. Från 25 USD/månad.
Använd denna allt i ett-programvara för salong- SPA-, och träning för att administrera ditt företag och få det att växa. Få bokningar och betalningar dygnet runt. Håll dig säker med 100 % kontaktlös in- och utcheckning. Nå fler kunder via med SMS- och e-postmarknadsföring. Få bokningar på Vagaro Marketplace och i sociala medier. Minska utebliven ankomst med automatiska påminnelser. Administrera bokningar och paket på alla enheter. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priser från 25 USD/månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Odoo Point of Sale är utformat för att användas i butiker och restauranger. Lätt att använda och helt integrerad med andra Odoo-appar.
Point of Sale-lösningen består av ett smart gränssnitt som alla restauranger, butiker och detaljhandlare kan använda utan problem. Denna lösning är kompatibel med all maskinvara, fungerar online/offline och den integrerade lagerhanteringen möjliggör realtidskontroll och noggranna prognoser för hantering av upphandling. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
PaySimple är en ledande betalningshanteringslösning för tjänstebaserade företag och hanterar kassaflödet för över 20 000 företag.
PaySimple är en ledande betalningshanteringslösning för tjänstebaserade företag och hanterar kassaflödet för över 20 000 företag i hela landet. PaySimple bygger långsiktiga samarbeten med företag för att öka tillväxten och tillhandahålla flexibla betalnings- och faktureringslösningar samt personlig kundservice som passar deras specifika affärsbehov. En robust API gör PaySimple till en pålitlig teknikpartner för betalningsintegrationer med intern hantering av kassaflöden inom SaaS-produkter och mobilapplikationer. Lär dig mer om PaySimple

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Den kompletta POS-programvaran för kemtvättar och tvättomater som fungerar på alla enheter. Inkluderar även upphämtnings- och leveransappar för iOS och Android.
Den kompletta POS-programvaran för kemtvättar och tvättjänster som fungerar med alla datorer, läsplattor och smarttelefoner. CleanCloud är snabbt och enkelt att använda, och ökar produktiviteten i dina butiker. CleanCloud tillhandahåller även iOS- och Android-appar som gör att du kan erbjuda en upphämtnings- och leveranstjänst och få ditt företag att växa. Några specialfunktioner inkluderar fullständig skrivarsupport, hantering av flera butiker, montering, automatisk fakturering, e-post-/SMS-meddelanden, personalspårning, ruttplanering, kostnadsfria uppdateringar med mera. Lär dig mer om CleanCloud

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Helfunktionell POS-lösning för snabb incheckning/utcheckning varje gång du snabbt lägger till varor till beställningar genom att skanna etiketter med EZRentOuts mobilappar.
EZRentOut är en enda POS-lösning för att effektivisera din beställningsbokning och betalningsprocesser. Spara tid med EZRentOut. Lägg till artiklar i beställningar med snabba streckkods- och QR-kodsskanningar och snabba upp dina betalningsprocesser genom integrationer med betalningsgateways som PayPal och Stripe. Med mobilappen kan du hämta data direkt från din smartphone. EZRentOut integrerar även med QB och Xero för dina bokföringsbehov. EZRentOuts team för kundframgångar finns alltid tillgängligt för att hjälpa dig. Lär dig mer om EZRentOut

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Online-programvara för simskoleledning. Du kommer att spara pengar, få fler elever att anmäla sig, öka vinsten och minska bortfallet.
Programvaran Jackrabbit Swim School kommer att hjälpa din simskola att spara pengar, få fler elever att anmäla sig, öka vinsten och förbättra kundkommunikationen. Spara tid med de bästa funktionerna: onlineregistrering och betalning, återkommande fakturering, QuickBooks-integrering, kompetensspårning, försäljningsställen, personalportal med stämpelklocka och mobil närvaro samt e-post och SMS. Gratis obegränsad support via telefon, e-post och chatt samt Jumpstart Coach. Över 5 000 kunder och 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Jackrabbit Swim

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Ett molnbaserat försäljningsställe för iPad med ett integrerat, webbaserat mobilt skyltfönster som möjliggör online-shopping för slutkonsumenten.
Bindo är ett helt mobilt molnbaserat iPad-försäljningssystem som omedelbart förser din fysiska butik med en online e-handelsbutik. Allt det tunga arbetet är redan gjort. Du skannar en streckkod och får reda på vilken produkt det är fråga om. Du lägger till kunden och spårar deras lojalitet. När du börjar få ont om en produkt utfärdas en inköpsorder. Bindo är mer än en POS – det är en 360-graders detaljhandelslösning som organiserar din butik och förbättrar ditt slutresultat. Lär dig mer om Bindo POS

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Molnbaserad PSO-programvara med tillgång till kraftfulla verktyg för företag och analyser . Enkel att använda, enkel att installera.
Poster är POS-programvara för surfplattor och webbläsare för kaféer, restauranger och butiker. Tack vare Posters mångsidiga app för butiker kan du effektivisera din kundservice: beställningar skickas direkt till köket, servitörer kan tillämpa kampanjer och rabatter direkt och alla dina uppgifter behandlas omedelbart. Få tillgång till statistik och rapporter för alla dina beställningar via hanteringskonsolen eller appen Poster Boss. Ställ in den på 15 minuter och börja spara tid och pengar. Lär dig mer om Poster POS

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Lägg till onlinebeställning på din restaurangs webbplats på några minuter. Hantera inkommande beställningar, hämtningar och leveranser från en enkel mobilapp.
Ta emot onlinebeställningar för hämtning, leverans och servering vid bordet från en enkel och elegant plattform. Uppdatera menyer och priser, visa försäljningsrapporter, starta marknadsföringskampanjer på flera restauranglokaler från vilken webbläsare som helst och integrera sömlöst med Oracle Simphony Essentials POS för att verkligen accelerera din verksamhet. Allt är enkelt med GloriaFood. Skapa ett kostnadsfritt konto och lägg till onlinebeställning på din restaurangs webbplats på några minuter. Lär dig mer om GloriaFood

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system med gratis bearbetning. Perfekt för detaljhandel och restauranger för att snabba på verksamheten och öka försäljningen.
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system för Windows-datorer, Android och Poynt. eHopper passar små företag, som snabbmatsrestauranger, kaféer, bagerier, barer, spritbutiker, food trucks och andra detaljhandelsföretag som är ute efter en konsoliderad lösning för att förenkla sin verksamhet och kundservice. Viktiga funktioner: Orderhantering Orderspårning Kundhantering Betalningar Uppdelade betalningar Kvitton Lager Medarbetarhantering Lär dig mer om eHopper

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Ett molnbaserat butikssystem för försäljning i butik, online och på språng. Använd ett system för att sälja över alla kanaler.
Öka din försäljning med molnbaserade allt i ett-detaljhandel med butiksbaserad POS-programvara, e-handel, lagerhantering, iPad-app för mobil användning och kraftfull analys. Den fungerar på alla enheter och även offline. Lär dig mer om Hike

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Innovativt butiks- och lagerhanteringssystem för mode-, skönhets- och specialbutiker runt om i världen med fem eller fler butiker.
Missa aldrig en rea. Tillverkad för återförsäljare med 5 butiker eller mer. Cegid tillhandahåller molnbaserad detaljhandelsprogramvara till mode-, skönhets- och specialbutiker. Denna molnplattform inkluderar OMS och DOM, varuförsäljning och lageroptimering, planering och prognoser, onlinebutik och omnikanaltjänster, mobil POS, clienteling och CRM. Över 1 000 detaljhandelsvarumärken och lyxvarumärken och 70 000 butiker i 75 länder litar alla på Cegid. Rankad i RIS, nämnd i Gartner, IHL, Forrester. Lär dig mer om Cegid Retail

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Primaseller POS är en komplett, molnbaserad POS och lagerhanteringsprogramvara som även synkroniseras med dina onlinekanaler.
Primaseller POS inkluderar funktioner som lagersynkronisering över flera butiker, flera register, en digital produktkatalog, streckkodning, fakturering, användarbehörigheter, uppdelade betalningar, beskattning, inköpsplanering med mera. Integrera även Primaseller POS med dina onlinekanaler för att sälja på flera försäljningskanaler. Besök hemsidan och registrera dig för en gratis testversion eller demo idag. Lär dig mer om Primaseller

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Orderry för detaljhandelsbutiker. Försäljning online och offline, lagerhantering, bearbetning av leads, prishantering, frakt och upphämtning i butik
Orderry är en CRM-lösning genom SaaS för små detaljhandelsföretag. Bygg upp och underhåll företagets kundbas, spåra inventarier på olika anläggningar och lager och integrera med e-handelsplattformar. Samordna leveranstjänsterna med medarbetarnas arbetsscheman. Analysera sortimentet för att skapa en bästsäljande produktmix. Undvik att produkter blir slutsålda med funktioner för kontroll av lagernivån. Håll koll på vinsten, den genomsnittliga försäljningen från arbetsorder online och offline, betalningar och återbetalningar till kunder. Lär dig mer om Orderry

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Oracle Simphony POS är en allt-i-ett-kassa som är byggd för alla typer av restauranger. Uppgradera din POS-maskinvara för 1 dollar.
Oracle Simphony POS är den kompletta restaurangkassan. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet och skalbarhet. Uppgradera din POS-maskinvara för 1 dollar. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
En ledande leverantör av POS, webbaserade försäljningar och bokningar samt biljettsystem för underhållnings- och rekreationsanläggningar.
CenterEdge Software är en programvara för anläggningsförvaltning och POS för nöjes-, underhållnings- och inomhusnöjespark-branscherna. Du kan hantera alla aspekter av din underhållningsanläggning eller turistattraktion på en enda lättanvänd plattform, med webbaserat biljettsystem, fest- och gruppförsäljning, ansvarsfrihetsklausuler, passerkort och medlemskap, mat och dryck, lagerförteckning, kuponginlösen, detaljerad analys och business intelligence, plug-and-play-integreringar och bra maskinvara. Lär dig mer om CenterEdge Advantage

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning.
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning. Den flexibla tekniken gör det möjligt att uppnå större smidighet och nyskapande, med lägre IT-kostnader, för mer differentierade och anpassade kundupplevelser genom alla kanaler, genom nyckelfunktioner som en mobil- och webbutik, POS, CRM och utveckling av kundrelationer, OMS-motor, pris- och rabatthantering, mobilt lager eller anslutningar med lösningar som SAP eller Magento. Lär dig mer om Openbravo

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Smartare lösningar för handlare för att hjälpa dig att hantera och utveckla ditt fristående småföretag. Kassa | Lager | Kunder | Insikter | Moln
Quid POS är byggd för ägardrivna butiker och småföretag. Helt anpassningsbara inställningar för att snabbt behandla transaktioner, enkelt hantera lager och smidigt följa upp försäljning och vinster. Integreras enkelt med branschens mest populära maskinvara och betalningsbehandlare, inklusive PayPal, Square, Stripe och Coinbase. Utför försäljningstransaktioner i valfri valuta, inklusive digitala valutor, med datorn eller mobilenheten – utan några transaktionsavgifter. Kärnprodukt med tilläggsfunktioner för att växa. Prova gratis! Lär dig mer om Quid POS Smart Vendor

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning
Viva.com är Europas främsta inlösare som driver betalningar i 24 länder på 1165+ enheter.
Viva.com är Europas främsta inlösare som driver betalningar i 24 länder på 1165+ enheter. Med en ECB-godkänd banklicens och fysisk närvaro på 24 europeiska marknader hjälper Viva.com's Tap on Any Device-teknik för betalningar i butik, Smart Checkout-betalningsgateway för onlinebetalningar och marknadsplatsbetalningslösning europeiska företag av alla storlekar att acceptera och hantera betalningar som de vill. All Viva.com teknik är byggd internt över MS Azure och är helt skalbar. Viva.com tillhandahåller en sömlös, konverteringshöjande omnikanalbetalningsplattform, med direkt acceptans av 40+ betalningsmetoder på 17 språk och 9 valutor. Viva.com:s ständigt växande svit för finansiella tjänster innehåller mervärdesfunktioner som realtidsavveckling; Offlinebetalningar som minimerar risken för att förlora en försäljning; ett Viva.com företagsbetalkort för att hantera företagsutgifter, samtidigt som acceptansavgifterna sänks till så lågt som 0 %; och Viva.com Merchant Advance. Lär dig mer om viva.com terminal app

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Elektronisk underskrift
  • Orderhantering
  • Kundkonton
  • Presentkorthantering
  • e-handelshantering
  • Flera platser
  • Redovisningsintegration
  • Rabatthantering
  • Lagerhantering
  • Streckkods-/biljettavläsning