I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Fastighetsutvecklingsprogram

Fastighetsutvecklingsprogram automatiserar backoffice-, finans- och driftsverktyg för fastighetsförvaltare. Dessa applikationer tillhandahåller verktyg för hyreshantering för lägenheter, hyresbostäder, affärsfastigheter, husvagnsparker, lagringsanläggningar och bostadsrättsföreningar och gör det möjligt för användare att spåra hyresgästinformation, vakanser och hyresavtal. Fastighetssystem möjliggör rapportering av intäktsgenerering, driftskostnader, kassaflöde, budgetering och prognoser. Använd Capterra för att hitta en lösning för fastighetsutveckling som fungerar för din organisation i Sverige. Fastighetsutvecklingsprogram är kopplade till programvara för förvaltning av gästfrihet, leasingsystem och system för fastighetsbyrå.

Sverige Visa lokala produkter
20 resultat
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är en programvara för fastighetsförvaltning som ditt team faktiskt kommer att gilla att använda. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
En av de ledande fastighetsförvaltningsplattformarna för korttidsuthyrningsföretag.
Guesty är en av branschens ledande programvaror för förvaltning av korttidsuthyrda fastigheter och erbjuder en toppmodern plattform som automatiserar, effektiviserar och förenklar de mest tidskrävande uppgifterna som ingår i hyresförvaltning. Tack vare funktioner som byggts internt för att underlätta tillväxt och ge positiva användarupplevelser förlitar sig fastighetsförvaltningsföretag runt om i världen som snabbt måste anpassa sig till det ständigt föränderliga ekosystemet på Guesty för att driva och optimera sina verksamheter. Lär dig mer om Guesty

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Allt-i-ett-B2B-plattform. INGEN provision eller andel - PMS/kanalhanterare/webbplatsdesign - alla hanteras från ett enda gränssnitt
Avantio tillhandahåller en allsidig PMS, Avantios egen kanalhanterare med anslutningar till världsledande portaler och toppmoderna, mobilvänliga webbplatser för semesteruthyrning. 20 år med kontinuerlig forskning och utveckling har gett ett flexibelt system som ständigt utvecklas för att uppfylla dina behov i en snabbrörlig bransch. Avantio tar ingen provision på dina bokningar, och med flera paket att välja mellan, som alla inkluderar utbildningsstöd, kan du välja det som passar bäst för ditt företag. Open Office i Europa och USA Lär dig mer om Avantio

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
EyeSpy360 är en 360-graders virtuell rundtur-plattform med funktioner, priser och arbetsflöden som är svåra att överträffa.
Vem som helst med en 360-kamera eller mobiltelefon kan enkelt skapa virtuella 360-rundturer, 3D-modeller och golvritningar med mått. Ta bara dina 360-foton, ladda upp dem så sköter EyeSpy360 resten. Dessutom får du tillgång till en rad nyttiga funktioner som EyeSpyLIVE, videochatt som gör att flera parter samtidigt kan navigera inuti en virtuell rundtur samtidigt som de kan se och höra varandra. Se EyeSpy360:s webbplats för att se andra nyttiga funktioner. Lär dig mer om EyeSpy360

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
6Storage hjälper dig att enkelt hantera din förvaringsanläggning eller dina förvaringsanläggningar. Utformad specifikt för små och medelstora anläggningar
Företaget började sin resa från att vara ägare/operatör till att bli en leverantör inom den amerikanska socialförsäkringsförvaltningen som erbjuder programvara för anläggningsförvaltning | webbplatsdesign | SEO | digital marknadsföring och egna system för åtkomstkontroll med säkerhetsgrindar. Alla dina behov av förvaringshantering tillgodoses på en och samma plats, oavsett om du är platschef, IT-konsult eller ägare. Hjälper dig att fokusera mindre på drift, uthyrningar, betalningsinsamling, förfallomeddelanden och mycket annat. Lär dig mer om 6Storage

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Molnbaserad programvara för leasingredovisning och -administration. Lätt att använda, lätt att installera, lätt att rapportera.
Visual Lease är en av de ledande programvarorna för leasingredovisning och -hantering och är utformad för att förenkla efterlevnaden av ASC 842, IFRS 16 och GASB 87. Visual Lease:s kraftfulla plattform har skapats med många års inbäddad kunskap från ledande leasingexperter och auktoriserade revisorer och stöder alla typer av leasingportföljer oavsett storlek. Visual Lease inriktar sig på att tillhandahålla en förstklassig kundupplevelse och erbjuder intern implementering, abstraktion av leasingavtal, datainmatning, utbildning och support. Lär dig mer om Visual Lease

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Ny helhetslösning för planering och hantering av underhåll av byggnader.
Nya Spacewell Maintenance är en omfattande SaaS-mjukvara för att hjälpa organisationer av alla storlekar att optimera sin underhållsverksamhet, minska kostnaderna och följa reglerna. Lösningen består av tre produkter: - Maintenance Planning (långsiktig underhållsplan och budget). - Maintenance Management (förebyggande och korrigerande underhåll). - Compliance (efterlevnad av regelverk och säkerhet på alla platser). Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
En tidsbesparande smart app för upptagna hyresvärdar med flera fastigheter. Den första fastigheten är helt gratis.
Alphaletz är en smart app som har utformats för hyresvärdar med flera fastigheter. Det finns en app för mobil och en för dator för att hjälpa till med att förenkla ekonomin och organisera hyresvärdarnas hela uthyrningsverksamhet. Den första fastigheten är helt gratis, så det är lätt att komma igång. Appen låter dig också spåra hyresgäster, leverantörer, uppgifter, anteckningar, dokument med mera. Du kan skapa omedelbara rapporter för alla fastigheter eller för hela din verksamhet. Alphaletz sammanställer siffrorna i exakt samma format för att förenkla allt. Lär dig mer om Alphaletz

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Skaffa en heltäckande kundportal för att driva din digitala del, interagera med kunder och hantera ditt företag – allt under ditt varumärke.
Moxtra driver heltäckande kundportaler, en virtuell del av fastighetsbranschen. Tillhandahåll förstklassig service på digitala kanaler under ditt varumärke. Håll kunderna engagerade och hantera dina utspridda medarbetare. Med en inbyggt samarbetsupplevelse kan byråer skicka meddelanden på ett säkert sätt, hålla i och delta i videomöten, centralisera och hantera utlämnanden, skriva under kontrakt, utföra transaktioner och mycket mer. Lär dig mer om Moxo

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget.
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
En integrerad fastighetsförvaltningsplattform för fastighets- och hyresfastighetsförvaltare samt aktörer inom samboende, co-working och studentboende.
Uthyrningschefer, fastighetsförvaltare, aktörer inom samboende och co-working, husägarföreningar och anläggningsförvaltningsföretag kan hantera sina fastighetstillgångar via integrerad redovisning, ärendesystem, kommunikation, anläggningsförvaltning och produkter för besökshantering som mobila och webbaserade applikationer. Central USP En vitmärkt mobilapp erbjuds som kan ges till ägare och hyresgäster i de fastigheter du hanterar, vilket hjälper dem att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om TheHouseMonk

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter.
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
iRent är en komplett molnbaserad fastighetsförvaltningslösning för ägare/chefer för 10–10 000 enheter.
iRent är en komplett molnbaserad fastighetsförvaltningslösning för ägare/chefer för 10–10 000 enheter. Programvaran inkluderar hyresgästkontroll, introduktion, arbetsorder, autofakturering (inklusive förseningsavgifter), formulär (med digitala signaturer), webbaserad hyresbetalning (hyresgästportal), webbplatshantering, platsannonsering, integrering av hyresgästförsäkring och inkassering. iRent inkluderar även iOS- och Android-appar för både fastighetsförvaltare och hyresgäster. Lär dig mer om iRent

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Excel-baserad CRE-plattform för garanti och värdering som sparar tid och frigör produktivitet.
Den här programvaran gör det enkelt att försäkra kommersiella fastigheter. Med U-Rite kan du utnyttja kraften i molnet och bekvämligheten i Excel för att generera detaljerade kassaflöden för fastigheter och utföra avancerade fastighetsberäkningar på bara några sekunder. En programvara som har byggts av proffs på kommersiella fastigheter (commercial real estate, CRE). Lär dig mer om U-Rite

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Streem har som mål att göra hela världens expertis tillgänglig för alla via en AR-berikad videoanslutning och kundupplevelse.
Streem gör det möjligt för organisationer att sälja och betjäna sina kunder utan begränsningar eller antaganden, vilket gör att deras expertis förbättras med hjälp av värdefull kontext. Plattformen Streem ger konsumentengagemang i realtid med hjälp av video på distans och teknik för förstärkt verklighet (augmented reality, AR). Verktygslådan har gott om AR/AI och används tillsammans med videoanslutningsplattformen och hjälper organisationer att erbjuda en kundinriktad upplevelse. Detta snabbar upp traditionellt tidskrävande uppgifter som offerter, konsultationer angående detaljhandel, felsökning, garantier med mera. Lär dig mer om Streem

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
RentPayment är en elektronisk betalningsbehandlare för lägenhetsuthyrningsbranschen.
Fastighetsförvaltare kan ta ut hyra i tid, minska kostnaderna för att hämta ut hyra och få tillgång till detaljerad rapportering för att analysera sin verksamhet. Hyresgäster använder tjänsten för att betala sin hyra online, på sin mobiltelefon eller via sms med kreditkort, betalkort eller eCheck. RentPayment effektiviserar hyresinsamlingen genom att erbjuda dessa fördelar till de största fastigheterna i landet som representerar tusentals lägenhetsbyggnader och miljontals hyresgäster – en riktigt bra e-betalningslösning. Lär dig mer om RentPayment

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Mallcomm är en flerfaldigt prisbelönt 360-graders-integreringslösning för att hantera och engagera bostadsgemenskaper.
Mallcomm omvandlar användarens upplevelse av utrymmet, skapar lojalitet genom att sammanföra människor med platser och samtidigt leverera effektiv drift, betydande budgetbesparingar och värdefulla insikter. Plattformen har implementerats i över 300 destinationer i 22 länder och används aktivt av mer än 300 000 användare runt om i världen. Bland kunderna finns Unibail-Rodamco-Westfield, Savills, Brookfield Retail Properties, Mall of America, King’s Cross, Hammerson, British Land, Klepierre och många fler. Lär dig mer om Mallcomm

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
Sverige Lokal produkt
AVUX® hjälper dig med hela din organisations dagliga fastighetsunderhållsuppgifter.
AVUX® är det mest avancerade och utvecklade ledningssystemet för fastighetsunderhållsarbete på marknaden. AVUX hanterar fastighetsdata, hanterar uppdrag, överföring av fakturor, arbetstidshantering, GPS-positionering och mycket mer. Vi erbjuder våra kunder moderna mobila lösningar för t.ex. konsumtionsdata och arbetstidshantering samt kommunikation med de boende och mycket mer. Lär dig mer om AVUX

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering
iEstate är en molnbaserad fastighetsförvaltningslösning för fastighetsutvecklare, leasing- och eftermarknadstjänstföretag.
iEstate är en komplett molnbaserad fastighetsförvaltningslösning för CRM, leasing och hantering av eftermarknadstjänster. iEstate är SaaS-aktiverad och har inbyggd integrering med Oracle Sales Cloud, Service Cloud, Oracle Financials, Oracle Projects och HCM. Förstklassig lösning för storföretag inom detaljhandel, bostäder, kommersiellt inkl. frihandelszoner, olja och gas, telekom, datacenter, utbildning, teknik- och byggbranschen, äldreboenden, banker, frihamnar och allmännyttiga bostadsföretag. Lär dig mer om iEstate

Funktioner

  • Skattehantering
  • Elektroniska betalningar
  • Betalbearbetning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Hyrespårning
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Försäkringshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Leasinghantering
  • Kreditupplysning
  • Dokumenthantering