I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

System för fastighetsbyrå

System för fastighetsbyråer automatiserar affärs-, marknadsförings- och kontakthanteringsaktiviteter för fastighetsförsäljning och uthyrningsorganisationer. De hanterar listningar, kontakter och förfrågningar och publicerar fastighetslistor på fastighetsbyråns webbplats. Dessa applikationer för fastighetsbyråer möjliggör även utskrift av flygblad, kataloger och rapporter. Programvara för kontakthantering och mailhanteringssystem är också vanliga funktioner i dessa programvarupaket. Använd Capterra för att hitta en lösning för fastighetsbyråer som fungerar för ditt företag i Sverige. System för fastighetsbyråer är relaterade till leasingsystem och fastighetsutvecklingsprogram.

13 resultat

Öka tillväxten med Sales Cloud 360, den bästa försäljningslösningen i klassen, som förbättrar säljarnas produktivitet på en världsledande CRM-plattform.
Sales Cloud 360 är en anpassningsbar CRM-plattform som växer med ditt team. Hjälp personalen att få snabbare svarstider med snabbmeddelanden och personanpassade autosvar. Hjälp dem att upprätthålla sina relationer med påminnelser och e-postmeddelanden som inte stör kunden. Få kundinformation och aktivitet i realtid på ett och samma ställe, plus insikter med instrumentbräden och rapporter. Anslut till tusentals affärsappar så att ditt CRM når ut till alla avdelningar. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
monday.com är en programvara för fastighetsförvaltning som hjälper dig och ditt team att samarbeta och uppnå mer tillsammans.
monday.com är en programvara för fastighetsförvaltning som ditt team faktiskt kommer att gilla att använda. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
Pipedrives fastighets-CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut.
Tack vare Pipedrives kraftfulla men flexibla CRM för fastighetsbranschen är det enklare än någonsin att ro bostadsaffärerna i land. Hjälp alla att fokusera på de aktiviteter som driver kunderna att köpa eller hyra – allt från bostadsvärderingar och visningar till kommunikationsstrategier. Fastighetsmäklare älskar Pipedrive för dess mångsidighet, intuitiva design och robusta mobil-CRM som håller dig informerad om affärer och aktiviteter medan du rör dig mellan fastigheterna. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
Wrikes programvara för fastighetsbyråer har rapportering, tidsuppföljning, budgetspårning och automatisering. Följ upp framsteg och förenkla faktureringen.
Över 2,3 miljoner människor i hela världen förlitar sig på Wrike som enkelt kan användas som programvara för fastighetsbyråer. Använd Wrikes kraftfulla rapportering, budgetspårning, kalendrar och projektledning för att uppnå bättre resultat för dina fastighetskunder. Spara tid genom att automatisera dina fastighetsprocesser med anpassade ansökningsformulär och mallar. Följ upp dina framsteg inom försäljning och uthyrning av fastigheter med delade instrumentbräden för team och Gantt-diagram. Starta din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
Brokermint gör det möjligt för både agenter och mäklare att enkelt och smidigt hantera alla aspekter av sina fastighetsnoteringar, kunder, provisioner och andra backoffice-uppgifter snabbt, enkelt och effektivt. Med funktioner för e-signaturer, inbyggda tillståndsformulär, agentutdrag, rapportmallar, onboarding av agenter, provisionsspårning och mycket mer kan chefer enkelt organisera och centralisera uppgifter samtidigt som produktiviteten maximeras. Lär dig mer om BoldTrail Back Office

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
Flipsnack hjälper dig att enkelt skapa professionella digitala fastighetsbroschyrer och kataloger för att imponera på dina kunder.
Flipsnack är det perfekta verktyget för att digitalisera dina fastighetsbroschyrer. Skapa en komplett design från grunden med hjälp av Design Studio eller ladda enkelt upp din PDF och förvandla den till en interaktiv digital broschyr eller katalog med bläddringseffekt. Spara dessutom tid och skapa listpresentationer snabbare med hjälp av fastighetsautomationsverktyget eller MLS-integreringsalternativet. Kombinera fantastiska bilder med rätt information och förbättra din strategi för fastighetsmarknadsföring. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
EyeSpy360 är en 360-graders virtuell rundtur-plattform med funktioner, priser och arbetsflöden som är svåra att överträffa.
Vem som helst med en 360-kamera eller mobiltelefon kan enkelt skapa virtuella 360-rundturer, 3D-modeller och golvritningar med mått. Ta bara dina 360-foton, ladda upp dem så sköter EyeSpy360 resten. Dessutom får du tillgång till en rad nyttiga funktioner som EyeSpyLIVE, videochatt som gör att flera parter samtidigt kan navigera inuti en virtuell rundtur samtidigt som de kan se och höra varandra. Se EyeSpy360:s webbplats för att se andra nyttiga funktioner. Lär dig mer om EyeSpy360

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
En tidsbesparande smart app för upptagna hyresvärdar med flera fastigheter. Den första fastigheten är helt gratis.
Alphaletz är en smart app som har utformats för hyresvärdar med flera fastigheter. Det finns en app för mobil och en för dator för att hjälpa till med att förenkla ekonomin och organisera hyresvärdarnas hela uthyrningsverksamhet. Den första fastigheten är helt gratis, så det är lätt att komma igång. Appen låter dig också spåra hyresgäster, leverantörer, uppgifter, anteckningar, dokument med mera. Du kan skapa omedelbara rapporter för alla fastigheter eller för hela din verksamhet. Alphaletz sammanställer siffrorna i exakt samma format för att förenkla allt. Lär dig mer om Alphaletz

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
Skaffa en heltäckande kundportal, under ditt varumärke, för att driva och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för ditt företag.
Håll dina kunder engagerade genom att leverera en heltäckande digital upplevelse. Moxtra driver en heltäckande kundportal som tillhandahåller en privat kommunikationshubb för alla dina externa och interna användare – under ditt varumärke. Lösningen ger en kontinuerlig ansluten upplevelse med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster. Moxtras plattform kan driva din heltäckande portal som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga webbplats, webb- eller mobilapp. Lär dig mer om Moxo

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
Ta din fastighetsförsäljning och marknadsföring till nästa nivå, arbeta smart och spara tid med ett av branschens mest innovativa CRM
Respacio är ett system som är utformat nedifrån och upp för fastighetsbranschen och tar försäljningen till nästa nivå. Det flerspråkiga gränssnittet är så enkelt att arbeta med eftersom det är intuitivt men samtidigt otroligt kraftfullt. Anpassade pipelines omsluter dina arbetsflöden och hanterar hela din digitala marknadsföring och försäljning, så att du aldrig missar en affärsmöjlighet. Anslut hemsidor, fastighetsportaler, MLS-system, GSuite, FB-sidor med mera. Spara tid och automatisera. Det här fantastiska systemet kan hjälpa dig att vinna Lär dig mer om Respacio

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
AnyExtract.ai API som använder AI för att extrahera strukturerade data från fastighetsdokument.
AnyExtract.ai extraherar automatiskt strukturerade fastighetsdata från skannade PDF-filer och Excel-filer. Det kan användas för att extrahera data från fastighetsdokument, t.ex. fastighetshandlingar, erbjudandeanteckningar och slutdokument. Lär dig mer om HelloData.ai

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering
Gör det möjligt för alla sorters fastighetsmäklare att ha bästa möjliga internetnärvaro.
MoxiWebsites bygger hemsidor för mäklar-, kontors-, agent- eller teamhemsidor. Skapa enkelt en plats online för kommunikation med potentiella kunder eller det lokala samhället och gör det möjligt för varumärken visa upp sig från sin bästa sida. De allra flesta prospekt kommer att söka på internet under sitt bostadssökande för att hitta en mäklartjänst, en mäklare och bostadsannonser. Genererar leads, stärker varumärket, skapar unika landningssidor. Visar aktuella listor. MoxiWebsites kräver inköp på mäklarnivå för att kunna användas. Lär dig mer om MoxiWebsites

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Kalenderhantering
  • Mallhantering
  • Data Import/Export
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Agenthantering
  • Rapportering och statistik
  • Kommissionens ledning
  • Dokumenthantering