I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Statlig programvara

Statlig programvara automatiserar den ekonomiska och administrativa verksamheten inom offentlig sektor. Tjänstemän i offentlig sektor använder dessa program för att automatisera driften och förvaltningen av en rad olika offentliga funktioner och administrativa processer. Från ekonomistyrning till drift, skatter, tillstånd och HR – statlig programvara ökar effektiviteten och ansvarstagande i myndighetsutövning och offentlig verksamhet. Statlig programvara sektor är kopplade till program för fondbokföring och EHS-program.

12 resultat
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Jotforms formulärbyggare är betrodd av över 18 miljoner användare och är ett enkelt sätt för att skapa och publicera onlineformulär från vilken enhet som helst. Företaget erbjuder över 10 000 färdiga formulärmallar, över 100 integrationer med appar från tredje part och avancerade designfunktioner, vilket gör det till en förstklassig webbaserad formulärbyggare för organisationer över hela världen. Programvaran används ofta för att skapa betalningsformulär, formulär för generering av potentiella kunder, registreringsformulär, kontaktformulär, ansökningsformulär och mycket mer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag.
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp databasapplikationer för kommuner och offentliga sektorn utan kodning.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga upp databasapplikationer för kommuner och offentliga sektorn utan kodning. Plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för att digitalt omvandla affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Caspio är betrodd av över 15 000 företag världen över. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Programvara för företagsbudgetering som ger företag den ekonomiska och operativa information som behövs för att fatta bättre beslut.
Förbättra din budgetering, planering och modellering med denna programvara för företagsplanering. De välbekanta Excel-liknande kalkylbladen effektiviserar planeringsprocessen och låter dig se varje rutvärde för att extrahera och dela strategiska insikter. Konfigurerbara alternativ och möjligheten att skapa anpassade beräkningar i din modell ger dig flexibiliteten att anpassa din verksamhet när den växer och förändras. Workday Adaptive Planning är en av ledarna i Gartners 2019 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Den mest betrodda EHSQ-programvaran som säkerställt kundframgång i över 30 år.
Cority är en betrodd EHSQ-programvaran för att säkerställa kundframgångar. Coritys allsidiga SaaS-plattform hjälper organisationer att säkert hantera EHSQ-information över avdelningar, regioner och världen. Över 800 organisationer i 70 länder litar på Cority för att säkerställa global efterlevnad, minska risker, standardisera procedurer, driva fram operativ excellens och se till att medarbetarna är säkra, hälsosamma och produktiva. Lär dig mer om Cority

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Ett digitalt köhanteringssystem som ger en säker kontaktfri besökarupplevelse med datainsikter i realtid.
Qminder är ett molnbaserat köhanteringssystem som hjälper serviceplatser att leverera en säker och kontaktfri vänteupplevelse. Med Qminder kan du hålla kontakten med dina kunder samtidigt som du upprätthåller socialt distansering tack vare sms. Låt kunder som väntar utomhus eller i sina bilar veta att det är deras tur. Qminder hjälper till att förvandla kaotiska väntplatser till en oas av lugn. Det är kraftfullt men ändå enkelt att använda och minskar väntetiden med mer än 50 %. Lär dig mer om Qminder

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Plattform för avtalshantering med högsta säkerhetsstandard och digital signatur för alla filformat.
En plattform för avtal- och kontraktshantering och digital signatur. INHUBBER erbjuder en oslagbar säkerhet och ett högeffektivt sätt att organisera och hantera avtal och kontrakt. AI extraherar relevant information, hjälper till att skapa rapporter och hitta eller jämföra information inom några sekunder. INHUBBER förenklar avtal och kontrakt och gör dem begripliga, interaktiva, lätta att hantera och automatiserade. INHUBBER reducerar tiden, kostnaderna och riskerna förknippade med att förhandla, skapa, godkänna och hantera avtal och kontrakt. Lär dig mer om INHUBBER

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Kontors- och personaladministration. Underlätta tillvaron på kontoret, introduktion, anställda, tillgångar, kontrakt, projekt, uppgifter, mötesprotokoll osv.
Kontors- och personaladministration. Hantera och organisera dina kontorsprylar, utrustning, kontrakt, relationer med anställda, tillgångar och annan administration. Förenkla dina dagliga processer för personalrelationer från en enda miljö. Hantera introduktion, personalefterlevnad, policyer, tilldelad utrustning, tillgångar, kontrakt, projekt, uppgifter, mötesprotokoll och säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Aptien passar ihop med ditt företag precis som LEGO. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
SmartHead förser företag med innovativa lösningar för att kommunicera, hantera och spåra sina hållbarhetsinriktade aktiviteter.
SmartHead förser företag med en innovativ lösning för att kommunicera, hantera och spåra sina hållbarhetsinriktade aktiviteter. Ökad produktivitet hos de anställda, bibehållande av kunder, lojalitet hos affärspartner och förbättrad tillgång till ekonomi – allt detta blir verklighet när dina intressenter förstår och uppskattar dina hållbarhetsinsatser. Lär dig mer om SmartHead

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Fullständig administrering av förmånsbestämda planer, avgiftsbestämda planer, hybridplaner, planer för flera arbetsgivare och liv- och hälsoplaner.
Omfattande programsvit som ger fullständig administration av alla typer av pensions- och förmånsprogram. PX3000 är en skalbar lösning med robust rapporteringsfunktionalitet, självbetjäningsåtkomst och möjlighet att integrera med andra företagslösningar. Lär dig mer om PX3000

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering
Lilt driver högkvalitativt innehåll och snabbare leveranstider med AI-aktiverade översättningstjänster och programvara som utgår från människan.
Lilt driver högkvalitativt innehåll och snabbare leveranstider för varje lokaliseringsprojekt. Använd Lilts mänskliga, AI-aktiverade översättningstjänster eller använd Lilt som ett fristående CAT-verktyg med dina egna översättare. Lilt erbjuder marknaden ett unikt ett prediktivt och adaptivt CAT-verktyg. *CAT står för datorstödd översättning (computer assisted translation). Lär dig mer om Lilt

Funktioner

  • Finanshantering
  • Kodhantering
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Efterlevnadskontroll
  • Tillståndsutfärdande
  • Budget / Prognoser
  • Beskattning och bedömning
  • Arbetsorderhantering
  • Dokumenthantering