I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Juridisk ärendehantering

System för juridisk ärendehantering koordinerar dokument, schemaläggning, konflikter, kontakter och rapportering i samband med juridiska ärenden. Dessa ärendehanteringsprogram möjliggör en integrerad lösning för automatisering av ärendehantering, kundhistorikspårning och kontrakt samt fakturering och redovisning. System för juridisk ärendehantering inkluderar ofta databashantering, elektronisk upptäckt och automatiska funktioner för redigering av dokumentmallar, vilket gör det möjligt för organisationer att hantera, distribuera och uppdatera viktiga ärenderelaterade data. Använd Capterra för att hitta en lösning för hantering av juridiska dokument som fungerar för ditt företag i Sverige. System för juridisk ärendehantering har kopplingar till dokumenthanteringssystem för juridik, Advokatsystem, och Faktureringssystem för advokatbyråer.

Sverige Visa lokala produkter
20 resultat
App4Legal är en intuitiv lösning för hantering av advokatbyråer. Den är en helt integrerad lösning med ett användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om Lexzur
App4Legal är en omfattande lösning för hantering av juridisk praxis som riktar sig till hela marknaden av jurister på advokatbyråer och interna juridiska avdelningar. App4Legal har stöd för flera språk och valutor. Programvaran finns tillgänglig i molnet, privat SaaS och på server (lokalt). App4Legal är en lösning som ersätter alla verktyg som används av jurister. Programvaran är modulär, enkel att använda och riktar sig till hela marknaden med kunder av alla storlekar i över 67 länder. Lär dig mer om Lexzur

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är programvara för juridisk ärendehantering som hjälper dig att hantera varje enskilt ärende. Koordinerar dokument, schemaläggningskonflikter, kontakter och alla rapporter som är förknippade med vart och ett av dina rättsfall. Dela filer, kommentarer, checklistor och mer för att hålla dig uppdaterad under varje falls utveckling. Få uppdateringar i realtid med mobilappen och bjud in externa intressenter, kunder och mer för att spåra dina ärenden och främja transparens. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Wrikes programvara för juridisk ärendehantering har rapportering, tids- och budgetspårning och automatisering. Följ upp framsteg och förenkla faktureringen.
Över 2,3 miljoner människor i hela världen förlitar sig på Wrike som enkelt kan användas som programvara för rättsfallshantering. Använd Wrikes kraftfulla rapporterings-, budgetspårnings-, kalender- och projektledningsverktyg för att uppnå bättre resultat för dina kunder. Spara tid genom att automatisera dina processer med anpassade ansökningsformulär och mallar. Spåra framsteg i juridiska ärenden med delade instrumentbräden för team, lagra dokument och förenkla fakturering med lättanvänd tidsuppföljning. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Logikcull är en kraftfullt enkel programvara för juridiska gör det själv-team som vill arbeta snabbare, sänka kostnaderna och ta kontroll över elektronisk bevisanskaffning.
Logikcull är en kraftfullt enkel programvara för juridiska gör det själv-team som vill ta kontroll över elektronisk bevisanskaffning. Den säkra, molnbaserade lösningen hjälper dig att komma igång snabbare, spara pengar genom att eliminera leverantörsavgifter och minska din exponering för hackning och dataintrång som aldrig har varit högre. Fullständigt förutsägbar prissättning eliminerar värdtjänstavgifter och minskar kostnaden för upptäckter med tusentals dollar per månad. Lär dig mer om Logikcull

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Utveckla den högpresterande advokatbyrå du alltid drömt om med Amberlos kraftfulla plattform för fallhantering.
Allt i ett-programvara för fallhantering Amberlo tar hand om din hektiska dag så att du kan fokusera på det som är viktigast. Introducera nya kunder, hantera ärenden, logga automatiskt varje arbetad minut, tilldela räkningar och e-posta dina kunder på ett och samma ställe samtidigt som du mäter din advokatbyrås resultat. Lär dig mer om Amberlo

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Programvara för kontrakt-, risk-, försäkrings-, anspråks-, incident-, tillgångs- och arbetsflödeshantering med integration och instrumentbräderapportering.
Webbaserad programvara för kontrakt-, risk-, anspråks-, incident-, efterlevnads- och försäkringshantering med funktioner för dokumenthantering, godkännandearbetsflöde, logghistorik, dokumentmallar, e-postaviseringar, kontaktuppgifter, datum- och tidsstämplar, anpassningsbar rapportering och dokumentversionskontroll. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Flera valutor och flera språk. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
En lösning för varumärkesregistrering och IP-hantering för alla jurisdiktioner, med automatiska statusuppdateringar från USPTO och kostnadsfritt dataintag.
En lösning för hantering av varumärkesregistrering och immateriella rättigheter som inkluderar automatiska statusuppdateringar från amerikanska patentverket (United States Patent and Trademark Office, USPTO), global åtkomst och varumärkesdataintag med granskningar för över 175 jurisdiktioner, gratis varumärkessökning online i över 100 jurisdiktioner, lagring och hantering av länkade dokument, med moduler för tvister, domännamn, upphovsrätt, sökningar, uppdrag, e-handel, patent och design samt företagsledning. Särskild hantering av ärenden som rör USA, Kanada, EU och Madridprotokollet. Lär dig mer om TM Cloud

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Skaffa en heltäckande kundportal för att driva din digitala del, interagera med kunder och hantera ditt företag – allt under ditt varumärke.
Moxtra driver heltäckande kundportaler, ett virtuellt kontor där jurister kan svara sina klienter och hantera ärenden, var de än befinner sig – under sitt eget varumärke. En heltäckande kundportal är den ultimata lösningen för ett säkert utbyte av meddelanden, samarbeten kring dokument, videomöten, digitala signaturer, transaktioner med mera – med en kompatibel, granskningsbar kedja av elektroniskt papper. Lär dig mer om Moxo

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Modern klientportal med moduler för fildelning, e-signaturer, fakturering, meddelandehantering, inmatningsformulär, kunskapsbas med mera.
En ledande kundportallösning som är utformad för moderna företag. Med Portal kan du låta dina kunder logga in på din hemsida och ge dem en plats för filer, e-signaturer, betalningar, meddelanden, inmatningsformulär med mera. Din kundportal är helt anpassningsbar och kan hysas på din egen domän. Lär dig mer om Copilot

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Designed to support the various activities of legal departments and governing bodies.

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Webbaserad lösning som hjälper juridiska byråer att effektivisera processer för ärendehantering, bevisspårning, skapande av arbetsflöden med mer.
Webbaserad lösning som hjälper advokatbyråer att effektivisera processer gällande ärendehantering, bevisspårning, arbetsflöden med mer. Lär dig mer om Matrix

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Dokument- och ärendehanteringslösning som följer de arkiveringskrav som ställs på myndigheter och universitet.
Dokument- och ärendehanteringslösning som följer de arkiveringskrav som ställs på myndigheter och universitet. Lär dig mer om W3D3

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
JWorks innehåller CMS-kärnkomponenter och använder den senaste tekniken för att automatisera ärendeflöde, uppgiftstilldelning, nyckelordssökningar med mera.
För domstolar som är intresserade av att anpassa skärmlayouter och arbetsflödesregler ger JWorks CMS din domstol verktygen för att utforma en mer personlig lösning. JWorks innehåller CMS-kärnkomponenter och använder den senaste tekniken för att automatisera ärendeflöde, uppgiftstilldelning, nyckelordssökningar och andra aspekter av din verksamhet. Dess responsiva design säkerställer åtkomst på alla enheter, oavsett om det är en stationär eller bärbar dator, surfplatta eller smartphone. Lär dig mer om JWorks CMS

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
UniCourt ger realtidsåtkomst till domstolsdata för ärendehantering, registrering, fallstudier och uppföljning samt processautomatisering.
UniCourt är ett verktyg för att göra domstolsdata mer tillgängliga och användbara med LDaaS. Programvaran ger Fortune 500- och AmLaw-företag API-åtkomst i realtid till data från statliga och federala (PACER) domstolar för juridisk ärendehantering, fallstudier, nedladdning av domstolsdokument, registrering, rättstvistuppföljning, rättstvistanalys, utredningar och automatisering av processarbetsflöden. Lär dig mer om UniCourt Enterprise API

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Helintegrerat affärssystem för advokatbyråer och redovisningsbyråer. Från intagsbedömning till intäktsredovisning.
Helintegrerat affärssystem för advokatbyråer och redovisningsbyråer För samman processer, medarbetare och data. Från intagsbedömning till intäktsredovisning. Utan att missa en debiterbar minut.  Effektivisera och digitalisera din verksamhet med en helt helintegrerad branschlösning.   Letar efter sätt att skala upp din advokabyrå? *Enkel intagsbedömning av klienter och ärenden. *Skapa ärenden på mindre än en minut. *Enkel tidrapportering trots många tidsposter. *Samverkande värdebaserad fakturering. *Enkel tillgång till data och insikter från en enda källa. Lär dig mer om pryme Matters

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Origo

Origo

(0) Sverige Lokal produkt
En digital lösning som stärker varumärkesskyddsteamen i deras dagliga arbete.
Sköt din dagliga verksamhet och fatta insiktsfulla beslut med dh|a origo för att förhindra förfalskning, stöld av immateriella rättigheter, obehörig användning och icke-efterlevnad från säljnätverk. Skräddarsydda för varumärkesskyddsteam för att stödja deras dagliga arbete när det gäller samarbete och kommunikation, fall- och ärendehantering, undersökning och identifiering, budget och ekonomi, analys och insikter. Lär dig mer om Origo

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Verktyg för advokatbyråer som hjälper jurister att automatisera rättstvistsprocesser, från hantering av juridiska dokument till insamling av kunddata.
Automatisera triviala kundintag- och ärendehanteringsaktiviteter och koncentrera dig på det mest värdefulla arbetet för ditt företag och dina kunder. Lär dig mer om MrPractice

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering
Gör det möjligt för all personal och alla intressenter i rättssystemen att tillsammans kommunicera, hantera data och analysera resultat sömlöst.
Noble Justice är utformat för att lyfta upp rättssystemet i molnet. Programsviten bygger på Salesforces Government Cloud, vilket säkerställer att det är ett av de mest avancerade och säkra programmen som finns tillgängliga. En lösning som är redo för världens alla rättssystem. Lättkonfigurerad, användarvänlig, passar för stationära och mobila enheter. Lär dig mer om Noble Justice

Funktioner

  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Förtroendeadministration
  • Elektronisk underskrift
  • Kommunikationshantering
  • Konflikthantering
  • Kalenderhantering
  • Klientportal
  • Arbetsflödeshantering
  • Ärendeanteckningar
  • Uppgiftshantering