I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Faktureringssystem

Faktureringssystem för advokatbyråer automatiserar tidsuppföljning, fakturering, kalenderhantering och redovisning för advokatbyråer. Dessa applikationer för automatisk fakturering underlättar advokatbyråers fakturering och registrering av utgifter för ärenden. Många juridiska faktureringslösningar erbjuder också integrering av ett brett urval av verktyg för ärende- och arbetsflödeshantering samt bokförings- och lönefunktioner på flera kontor. Använd Capterra för att hitta en plattform för digital fakturering som fungerar för ditt företag i Sverige. Faktureringssystem för advokatbyråer har kopplingar till Advokatbyråsystem, Automatiseringsprogramvara för professionella tjänster och Programvara för tid och kostnad.

Sverige Visa lokala produkter
13 resultat
En omfattande juridisk faktureringslösning för att spåra alla finansiella transaktioner i en inbyggd faktureringsmodul med fullständiga bokföringsfunktioner. Lär dig mer om Lexzur
App4Legal är en omfattande lösning för hantering av juridisk praxis med en komplett juridisk faktureringsmodul som riktar sig till hela marknaden av jurister på advokatbyråer och interna juridiska avdelningar. App4Legal automatiserar tidsuppföljning, fakturering, kalenderhantering och redovisning för jurister på advokatbyråer och i interna juridiska team. Alla penningtransaktioner kan hanteras och spåras i den inbyggda penningmodulen som spårar konton, räkningar, utgifter, fakturor, utdrag, rapporter med mera. Lär dig mer om Lexzur

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
QuickBooks effektiviserar fakturering av juridiska tjänster genom att följa upp fakturerbara timmar, skicka fakturor och hantera arvoden. Få 50 % rabatt i 3 månader.
QuickBooks Online är ett redovisningsprogram och en app som kan användas för att administrera småföretag var som helst, när som helst. QuickBooks används av över sju miljoner kunder världen över och erbjuder smarta och lättanvända verktyg för företag. QuickBooks effektiviserar faktureringen av juridiska tjänster med hjälp av verktyg för att följa upp fakturerbara timmar, skicka fakturor och hantera arvoden. QuickBooks används av miljontals människor världen över och säkerställer att jurister kan hantera sin ekonomi på ett korrekt och effektivt sätt. Köp nu och spara 50 % på de första 3 månaderna eller på det första året! Erbjudande med begränsad giltighetstid, endast med QuickBooks. Lär dig mer om QuickBooks Online

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
Börja skicka fakturor, följa upp tid och registrera utgifter på några minuter. Gör som tusentals yrkesmänniskor inom juridik- och affärsvärlden som använder FreshBooks varje dag. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 41 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Effektiviserad fakturering av juridiska tjänster med Avaza: Förenkla fakturering, tidrapportering och betalningar!
Driv en bättre juridisk praxis med strömlinjeformat samarbete, enkel spårning av tid och utgifter samt webbfakturering. Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Utveckla den högpresterande advokatbyrå du alltid drömt om med Amberlos kraftfulla Case Management Platform.
Utveckla den högpresterande advokatbyrå som du alltid har drömt om. Oavsett om de är stora eller små har advokatbyråer gott om utrymme att växa och nu är det dags att göra det. Med Amberlos kraftfulla Case Management Platform kan företag skala upp snabbare, leverera mer värde till sina kunder till lägre kostnader och maximera lönsamheten. Börja utveckla dina drömmars advokatbyrå idag. Det tar bara 10 minuter att komma igång. Lär dig mer om Amberlo

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Används för att hantera abonnemang, betalningshantering, rapportering och fakturering.
SubscriptionFlow levererar ultimata lösningar för företag som kämpar med att hantera abonnemang. Den är utrustad med robust automatisering och kraftfulla funktioner för hantering av abonnemang såsom hantering av flera abonnemang, proportionell fördelning, kravhantering, fakturering, hantering av försäljningsskatt, självbetjäningsportal för kunder, prissättningsmotormodul, betalningshantering och effektiv analys och rapportering. Lär dig mer om SubscriptionFlow

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Sluta slösa tid på fakturering. Billit automatiserar din faktureringsprocess från offert till påminnelse. Skicka dina fakturor säkert via Peppol.
Billit är en digital faktureringslösning som automatiserar hela din faktureringsprocess, från offert till betalningar, och skickar dem säkert via Peppol. Med Billit kan du spara tid och pengar genom att undvika manuellt arbete och mänskliga fel. Du kan också övervaka ditt företags hälsa med dina finansiella data och skicka e-fakturor globalt via Peppol-nätverket. Billit erbjuder många funktioner för att göra din fakturering enklare och snabbare, såsom: Skapa och skicka personliga digitala dokument med några få klick Skanna och ladda upp dina kvitton med vår app Automatisk bearbetning av dina utgiftsfakturor med smart teknik Ansluta till din bank och följa din likviditet och betalningar Använda automatiseringar som påminnelser för att minska administrationen Anpassa din upplevelse med över 70 integrationer Ansluta med din redovisningskonsult och undvika datadubbling Komma igång snabbt med support Prova Billit gratis i 15 dagar och skapa mer tid för ditt företag idag. Lär dig mer om Billit

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Sverige Lokal produkt
Helintegrerat affärssystem för advokatbyråer och redovisningsbyråer. Från intagsbedömning till intäktsredovisning.
Helintegrerat affärssystem för advokatbyråer och redovisningsbyråer För samman processer, medarbetare och data. Från intagsbedömning till intäktsredovisning. Utan att missa en debiterbar minut.  Effektivisera och digitalisera din verksamhet med en helt helintegrerad branschlösning.   Letar efter sätt att skala upp din advokabyrå? *Enkel intagsbedömning av klienter och ärenden. *Skapa ärenden på mindre än en minut. *Enkel tidrapportering trots många tidsposter. *Samverkande värdebaserad fakturering. *Enkel tillgång till data och insikter från en enda källa. Lär dig mer om pryme Matters

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Verktyg för advokatbyråer som hjälper jurister att automatisera rättstvistsprocesser, från hantering av juridiska dokument till insamling av kunddata.
Automatisera triviala kundintag- och ärendehanteringsaktiviteter och koncentrera dig på det mest värdefulla arbetet för ditt företag och dina kunder. Lär dig mer om MrPractice

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Flowie är den ultimata plattformen för inköp och finansiell verksamhet för moderna företag, som centraliserar P2P, O2C och kassaflödeshantering
Flowie är den ultimata plattformen för inköp och finansiell verksamhet för moderna företag. Flowie centraliserar inköp till betalning (P2P), beställning till betalning (O2C) och kassaflödeshantering – allt med en användarupplevelse i konsumentklass. Flowie har global täckning: via plattformen kan fakturor från och till över 60 länder hanteras, samtidigt som den är 100 % skattekompatibel (e-fakturering). Flowie synkroniseras integrerat på några minuter med alla företagets verktyg, utan att det behövs en integratör. Lär dig mer om Flowie

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kalenderhantering
  • Automatisk fakturering
  • Bokföring
  • Klientportal
  • Kostnadsspårning
  • Faktureringshantering
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering