Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Advokatsystem

Advokatsystem integrerar och automatiserar front- och back office-aktiviteter för advokatbyråer, inklusive kalenderhantering, schemaläggning av möten, ärendehantering, konfliktkontroll, meddelandehantering med mera. Dessa system tillhandahåller också ofta integrerade lösningar för tidsplanering, fakturering och inkasso samt bokföring. Advokatprogram tillhandahåller också verktyg för arbetsflödes- och dokumenthantering, marknadsföring och förfrågningsspårning samt distribution av viktiga data i hela organisationen och på flera olika kontorsplatser. Använd Capterra för att hitta rätt advokatlösning för ditt företag i Sverige. Advokatsystem är relaterade till faktureringssystem, system för juridisk ärendehantering och CRM-service.

8 resultat
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • CRM
  • Konflikthantering
  • Förtroendeadministration
  • Uppgiftshantering
  • E-posthantering
  • Dokumentgenerering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kostnadsspårning
iDeals VDR gör det möjligt för investerare, advokater och högre chefer att utbyta och dela konfidentiell information genom ett säkert datarum.
iDeals Solutions är en sofistikerad och pålitlig leverantör av virtuella datarum. iDeals Solutions erfarenhet och exceptionella resultat har satts på prov av investeringsbanker, jurister och ledande företagsledare runt om i världen. Som ett av de mest resultatinriktade och flexibla företagen på marknaden lyssnar iDeals Solutions alltid på sina kunder och erbjuder dem den säkraste, bekvämaste och snabbaste lösningen för att uppnå deras strategiska mål i alla typer av transaktioner. Lär dig mer om iDeals Virtual Data Room

Funktioner

  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • CRM
  • Konflikthantering
  • Förtroendeadministration
  • Uppgiftshantering
  • E-posthantering
  • Dokumentgenerering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kostnadsspårning
App4Legal är en intuitiv lösning för hantering av advokatbyråer. Den är en helt integrerad lösning med ett användarvänligt gränssnitt.
App4Legal är en omfattande lösning för hantering av juridisk praxis som riktar sig till hela marknaden av jurister på advokatbyråer och interna juridiska avdelningar. App4Legal har stöd för flera språk och valutor. Programvaran finns tillgänglig i molnet, privat SaaS och på server (lokalt). App4Legal är en lösning som ersätter alla verktyg som används av jurister. Programvaran är modulär, enkel att använda och riktar sig till hela marknaden med kunder av alla storlekar i över 67 länder. Lär dig mer om App4Legal

Funktioner

  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • CRM
  • Konflikthantering
  • Förtroendeadministration
  • Uppgiftshantering
  • E-posthantering
  • Dokumentgenerering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kostnadsspårning
Molnbaserad hanteringsplattform för juridiska enheter med eSign, dokumentautomation, datahantering, kalenderhantering och organisationsscheman.
Athennians juridiska enhetshanteringsmoln är markadens mest kapabla och användarvänliga enhetshanteringsplattform. Athennian kombinerar standardfunktioner för enhetshantering med eleganta funktioner som eSignature och dokumentautomation för att stärka ledande advokatbyråer och juridiska avdelningar. Lär dig mer om Athennian

Funktioner

  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • CRM
  • Konflikthantering
  • Förtroendeadministration
  • Uppgiftshantering
  • E-posthantering
  • Dokumentgenerering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kostnadsspårning
FORDATA Virtual Data Room möjliggör snabb, säker och exceptionellt välunderbyggd datadelning som leder till bättre affärsavslut.
Vi är den mest betrodda leverantören av virtuella datarum i Europa, nummer ett. FORDATA är mer än bara en plattform för säker delning av konfidentiella dokument. Vår expertis och framgångsrika genomförande av över 1200 projekt har fått erkännande och godkännande från investeringsbankirer, investeringskollegor och advokater. Vi vill att varje transaktion ska vara precis som du har planerat den. Genom att använda våra tjänster lovar vi dig arbetskomfort, sinnesfrid och absolut säkerhet. #FORDATAteam är här för DIG. Lär dig mer om FORDATA VDR

Funktioner

  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • CRM
  • Konflikthantering
  • Förtroendeadministration
  • Uppgiftshantering
  • E-posthantering
  • Dokumentgenerering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kostnadsspårning
Utveckla den högpresterande advokatbyrå du alltid drömt om med Amberlos kraftfulla Case Management Platform.
Utveckla den högpresterande advokatbyrå som du alltid har drömt om. Oavsett om de är stora eller små har advokatbyråer gott om utrymme att växa och nu är det dags att göra det. Med Amberlos kraftfulla Case Management Platform kan företag skala upp snabbare, leverera mer värde till sina kunder till lägre kostnader och maximera lönsamheten. Börja utveckla dina drömmars advokatbyrå idag. Det tar bara 10 minuter att komma igång. Lär dig mer om Amberlo

Funktioner

  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • CRM
  • Konflikthantering
  • Förtroendeadministration
  • Uppgiftshantering
  • E-posthantering
  • Dokumentgenerering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kostnadsspårning
Matters.Cloud erbjuder hantering av tid och registrering, kontakter, klienter, ärenden, fakturering, förtroende och uppgifter på 15 språk.
Matters.Cloud gör livet enkelt för jurister med hantering av tids- och kostnadsregistrering, kontakter, klienter, ärenden, fakturering, möjligheter, förtroende och uppgifter som alla har samlats på en lättanvänd molnbaserad plattform. Lagra dina data lokalt i någon av de 6 dataregionerna och välj mellan 15 språk. Registrera dig för en gratis provperiod på hemsidan. Lär dig mer om Matters.Cloud

Funktioner

  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • CRM
  • Konflikthantering
  • Förtroendeadministration
  • Uppgiftshantering
  • E-posthantering
  • Dokumentgenerering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kostnadsspårning
Verktyg för advokatbyråer som hjälper jurister att automatisera rättstvistsprocesser, från hantering av juridiska dokument till insamling av kunddata.
Automatisera triviala kundintag- och ärendehanteringsaktiviteter och koncentrera dig på det mest värdefulla arbetet för ditt företag och dina kunder. Lär dig mer om MrPractice

Funktioner

  • Fakturering
  • Kalenderhantering
  • CRM
  • Konflikthantering
  • Förtroendeadministration
  • Uppgiftshantering
  • E-posthantering
  • Dokumentgenerering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kostnadsspårning